Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-10 15:18

aex351

I am the one

Dus er komt een expansion pack en dat terwijl de normale spel nog steeds niet gefixed is. Ik lees nu weer, vandaag geen update. Als die expansion pack geld kost voor op de PC dan is de kans klein dat ik dat ga kopen.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:51
Ben benieuwd wat er in die Vietnam Expansion zal zitten. Deze zal (net als de DLC van de 22e) niet gratis zijn gok ik, maar lijkt me zeker wel tof.

@aex351: zoveel foutjes zitten er ondertussen niet meer in. Je kunt ook gewoon blijven zeuren.

Martinspire - PC, PS4, X1

• aex351

aex351

I am the one

De afgelopen 4-6 weken is er geen update uitgekomen voor op de PC. Maar aangezien jij het hebt over DLC dat geld kost heb jij het waarschijnlijk over de console versie. En dat is een verhaal apart.

• Wizz15
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 18-05-2016
quote:
The ‘Gun Club’ brings together some of the world’s biggest and best games, including Battlefield: Bad Company 2, Medal of Honor and a brand new paid digital expansion pack for Battlefield: Bad Company 2 set in Vietnam.
Op deze site hebben ze het er inderdaad over dat het een betaalde expansion pack wordt. De kosten hebben ze er niet bij vermeld.

En hoezo zou een expansion pack op de PC geen geld gaan kosten? Voor de meeste games op PC was het heel normaal dat er geld gevraagd werd voor een expansion pack als ik me niet vergis :P Dit was een aantal jaar geleden (toen ik nog op PC speelde) in ieder geval wel zo.

Edit: bedenk me net dat ik de poster boven me misschien verkeerd begrepen heb en dan is mijn verhaal over betaalde expansions niet relevant :P

Wizz15 wijzigde deze reactie 15-06-2010 01:06 (29%)

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• Martinspire
  • Laatst online: 23:51
quote:
aex351 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:43:
De afgelopen 4-6 weken is er geen update uitgekomen voor op de PC. Maar aangezien jij het hebt over DLC dat geld kost heb jij het waarschijnlijk over de console versie. En dat is een verhaal apart.
Als het goed is zijn er een aantal server-side patches geweest waar je geen client-update voor hoeft te draaien, maar verbeteringen zijn er zeker wel doorgevoerd.
Daarnaast zijn er wat dingen veranderd met de laatste mappack!
quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 01:00:
[...]

Op deze site hebben ze het er inderdaad over dat het een betaalde expansion pack wordt. De kosten hebben ze er niet bij vermeld.

En hoezo zou een expansion pack op de PC geen geld gaan kosten? Voor de meeste games op PC was het heel normaal dat er geld gevraagd werd voor een expansion pack als ik me niet vergis :P Dit was een aantal jaar geleden (toen ik nog op PC speelde) in ieder geval wel zo.

Edit: bedenk me net dat ik de poster boven me misschien verkeerd begrepen heb en dan is mijn verhaal over betaalde expansions niet relevant :P
Battlefield 2 heeft ook gewoon betaalde DLC gehad (2 stuks) en dat verkocht ook wel redelijk geloof ik.
Denk dat je deze DLC daar ook een beetje mee moet gaan vergelijken. Al zullen de veranderingen wel wat groter zijn.
Of trouwens, misschien dat het een beetje een nieuwe BF1943 gaat worden. Veel veranderingen, maar toch lekker hetzelfde (als je snapt wat ik bedoel :+ )

Martinspire wijzigde deze reactie 15-06-2010 03:37 (23%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23:20
Filmpje van de Vietnam DLC: http://www.xboxonly.nl/videos/4998/E3

• dynosu
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19-09 22:38

dynosu

Orly ?

quote:
Martinspire schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 03:36:
[...]

Als het goed is zijn er een aantal server-side patches geweest waar je geen client-update voor hoeft te draaien, maar verbeteringen zijn er zeker wel doorgevoerd.
Daarnaast zijn er wat dingen veranderd met de laatste mappack!
Je bedoelt de mappack die alleen voor consoles uit is? Wij moeten wachten op de patch totdat de "mappack" uitkomt. En een mappack wil ik het niet noemen, een mappack moeten volgens mij nieuwe maps in zitten, niet dezelfde maps in andere modussen.

• phosporus
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-08 13:46
quote:
dynosu schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:40:
[...]

Je bedoelt de mappack die alleen voor consoles uit is? Wij moeten wachten op de patch totdat de "mappack" uitkomt. En een mappack wil ik het niet noemen, een mappack moeten volgens mij nieuwe maps in zitten, niet dezelfde maps in andere modussen.
Euhm ze zijn toch gratis dus wat maakt het uit.

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
Bij de PS3 zie ik wel dat er het één en het ander is veranderd bij sommige maps:

Tot dusver heb ik het volgende gezien:

Bij Conquest - Arica Harbour is het gebied in het noord-oosten (gezien op de kaart) duidelijk vergroot. Als je Russian Army bent kun je nu rechts achter langs dat spoor en zelfs achter een duin wegkruipen.
Met andere woorden, ze hebben hier ruimte toegevoegd.

Bij Conquest - Atacama Desert hebben ze de UAV controller in een betere beschermde positie gezet. Dit is waarschijnlijk gedaan omdat de controller te open en bloot stond voor snipers. Of ze dit ook gedaan hebben in Laguna Presa weet ik niet, nog niet gecheckt. :)

• Wizz15
quote:
Snowwie schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:26:
Bij Conquest - Atacama Desert hebben ze de UAV controller in een betere beschermde positie gezet. Dit is waarschijnlijk gedaan omdat de controller te open en bloot stond voor snipers. Of ze dit ook gedaan hebben in Laguna Presa weet ik niet, nog niet gecheckt. :)
Vergeet ook niet dat ze quads hebben toegevoegd in die map. Bij Laguna Presa is de UAV locatie gewoon hetzelfde gebleven, ik heb op die map volgens mij nog geen veranderingen gezien.

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-10 09:43
quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:45:
[...]

Vergeet ook niet dat ze quads hebben toegevoegd in die map. Bij Laguna Presa is de UAV locatie gewoon hetzelfde gebleven, ik heb op die map volgens mij nog geen veranderingen gezien.
En nog steeds is die map unbalanced door de mogelijkheid om te baserapen met de choppers.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23-10 15:00

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Inmiddels mn 500 shotgun kills binnen! Moet zeggen dat dat soepeler liep dan verwacht, voornamelijk met de SPAS. Daarbij is meer dan welkom dat mn C4 kills ook aan t stijgen zijn, waarbij ik de C4 gebruik op de MCOM's om de-activators om te leggen (zit inmiddels op 84 C4 kills)

Desondanks blijft conquest toch mijn favoriete spelmodus, ik denk vanwege de grotere kaarten (althans, groter speelgebied)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• 92946
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19-01-2018
quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:45:
Vergeet ook niet dat ze quads hebben toegevoegd in die map.
Atacama Desert Conquest had toch al quads? :?

• Wizz15
quote:
TRAXION schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:54:
En nog steeds is die map unbalanced door de mogelijkheid om te baserapen met de choppers.
Klopt, maar volgens mij is Dice's standpunt dat ze het niet gaan fixen :( Teveel mensen vinden het een onderdeel van BF (waarschijnlijk alleen de mensen die het tof vinden om te baserapen).

Ik heb er normaal niet zo'n moeite mee als ze het proberen op andere maps, vooral op Arica Harbor pak ik ze meestal lekker terug mochten ze het proberen (soms hoop ik gewoon dat ze bezig zijn als ik join, voor een extra uitdaging ;)). Heb gisteren nog een baserape potje volledig kunnen omdraaien in ons voordeel samen met een (goede) squadmember :)

Maar ik moet toegeven dat 't bij Atacama Desert wel heel moeilijk is om te ontsnappen als ze een baserape inzetten. Ben vaak genoeg in een game gejoined waar ze al volop bezig waren in mijn base (matchmaking Dice? :/ ), dan switch ik altijd naar engineer en probeer de heli's neer te halen terwijl ik de base uit probeer te komen. Echter als ze met 2 heli's circlestrafen en met een paar tanks in je basis staan dan is de lol er al snel af.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:15:
[...]

Klopt, maar volgens mij is Dice's standpunt dat ze het niet gaan fixen :( Teveel mensen vinden het een onderdeel van BF (waarschijnlijk alleen de mensen die het tof vinden om te baserapen).

Ik heb er normaal niet zo'n moeite mee als ze het proberen op andere maps, vooral op Arica Harbor pak ik ze meestal lekker terug mochten ze het proberen (soms hoop ik gewoon dat ze bezig zijn als ik join, voor een extra uitdaging ;)). Heb gisteren nog een baserape potje volledig kunnen omdraaien in ons voordeel samen met een (goede) squadmember :)

Maar ik moet toegeven dat 't bij Atacama Desert wel heel moeilijk is om te ontsnappen als ze een baserape inzetten. Ben vaak genoeg in een game gejoined waar ze al volop bezig waren in mijn base (matchmaking Dice? :/ ), dan switch ik altijd naar engineer en probeer de heli's neer te halen terwijl ik de base uit probeer te komen. Echter als ze met 2 heli's circlestrafen en met een paar tanks in je basis staan dan is de lol er al snel af.
Arica Harbour is dan ook een kaart die je ook in de beide spawns goed kan spelen. Vanuit de Russische spawn is het zeer goed te doen om langs de kust naar C te lopen of langs de rand van het speelveld naar A

Vanaf de Amerikaanse spawn is C iets lastiger te bereiken omdat je door die door de rotswand gecreeerde bottleneck moet, maar langs de kust naar C, B of A is meestal ook wel te doen mits je met 2 of meer man vertrekt.

Atacama is, eenmaal geraped, niet meer speelbaar vanwege de immense kale vlakte die je vanuit een spawn over moet steken...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Proxx
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 07-10 14:11
quote:
Tsurany schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:33:
Iemand nog tips om met C4 kills te halen? Lukt me niet echt goed.
conquest spelen en gewoon a b c of d volgooien en wachten tot het begint te knipperen :P
of motion mine gooien. ding op de muur plakken en wegrennen zodat meneer achter je aan wil. BOEM

en springend gooien en je vervangt er je handgranaten me :P

Proxx wijzigde deze reactie 15-06-2010 12:25 (8%)

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Wizz15
quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:23:
Vanaf de Amerikaanse spawn is C iets lastiger te bereiken omdat je door die door de rotswand gecreeerde bottleneck moet, maar langs de kust naar C, B of A is meestal ook wel te doen mits je met 2 of meer man vertrekt.
Het valt me op dat ze vaker de Amerikaanse base aan 't rapen zijn dan de Russische. Verder kan je ook via de 'sniper rots' rechts buiten de Amerikaanse basis redelijk makkelijk bij A/B komen, nadat je het nodige (wookie) gespuis van die rots af knalt :P Is altijd lekker kills bijeen harken als je US speelt en ze proberen te rapen.

• stamp
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
Proxx schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:24:
[...]

conquest spelen en gewoon a b c of d volgooien en wachten tot het begint te knipperen :P
of motion mine gooien. ding op de muur plakken en wegrennen zodat meneer achter je aan wil. BOEM

en springend gooien en je vervangt er je handgranaten me :P
Om c4 ver te gooien moet je je c4 gooien en daarna springen bijna tegelijkertijd maar eerst je c4 gooien en dan tijdens die animatie springen, als je dan ook nog eens 45graden omhoogkijkt tijdens het gooien/springen kan je ongeveer de 2-3 verdieping raken met je c4.

Wat altijd erg lekker werkt is als je defend op een rush map en dan alle bomen huisjes wegblaast met c4 zodat de attackers over een groot leeg terrein moeten lopen om de M-Com te armen, hebben ze niks om achter te verstoppen en de snipers hebben dan mooi zicht.

Om het terrein te clearen moet je wel assault pakken met bv de tommygun of een van de schotguns want je hebt er een stuk of 20-30 c4`s voor nodig =) >:)

stamp wijzigde deze reactie 15-06-2010 12:37 (8%)

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• TRAXION
quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 12:15:
[...]

Spawnrape verhaal
Gister nog met aslan een server op en daar waren ze ook al flink bezig met rapen.
Onze chopper hadden zij enz.

Dus hebben we b maar even gecaptured vervolgens onze chopper uit de lucht geschoten.
Die vervolgens gepakt en daarmee de andere chopper neergehaald en toen maar heel brutaal hun chopper gekaapt.

Nou ik kan je vertellen de baserapers waren snel vertrokken toen wij 2en het spel compleet omdraaiden :)
Rest van het team was ook goed bezig met de vlaggen hoor, maar 70% ging uit naar de chopper die gejat was :)

• Vincitore
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 02-06 22:03
Ik speel op de pc, en had een vraagje: Hoe zit het eigenlijk met de punten die je scoort na je dood?
Ik heb het gevoel dat die niet meetellen, maar had ook gelezen dat dat gefixt zou worden?

Stats

• Father_Sha
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

quote:
Vincitore schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:50:
Ik speel op de pc, en had een vraagje: Hoe zit het eigenlijk met de punten die je scoort na je dood?
Ik heb het gevoel dat die niet meetellen, maar had ook gelezen dat dat gefixt zou worden?
Ze tellen op PC idd niet mee , zou binnenkort via de langverwachte patch geregeld worden maar hoe binnenkort is nog erg onduidelijk ...

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

• Spaiker
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-10 06:50
*mompelt iets van sherlock

Als je het topic doorgenomen hebt, dan zou je hier al een antwoord op gevonden hebben ;)
En dat zullen ze normaal met de komende patch opgelost hebben.
Ze tellen dus nog niet mee als je dood bent :)..

Drive it like you stole it.

• Bert2000
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-10 11:44
wat vinden jullie de beste shotgun?
Pff kijk nu al uit naar vanavond, lekker een paar mijn kills proberen te halen en dan hopelijk alle bronzen sterren als de M1 Garand niet loopt te bokken.
quote:
Bert2000 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:03:
Als je nou eerst eens neer zet wat jij vind ipv dit zo lomp neer te dumpen. Dit is geen vraag en antwoord topic voor mensen die niks willen bijdragen.

Tsurany wijzigde deze reactie 15-06-2010 15:05 (49%)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
870 / SPAS / NeoStead, alle drie met slugs en magnum ammo, waarbij de 870 onderin het lijstje staat ivm de (gevoelsmatige?) langere reload tijd.
Alle drie one shot killers mits je het bovenlijf of koppie raakt, nagenoeg op iedere afstand :9

offtopic:
edit: @Tsurany
Mijn bijdrage :)

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 15-06-2010 15:11 (6%)

• dynosu

dynosu

Orly ?

quote:
Persoonlijk:

NS2000 > Spas12 > 870 > Saiga > Usas

Heb ook al een platinum met de ns2000, ding is een beest :)

• Spaiker
Ligt eraan op welke map je speelt, om de junglemaps spelen ze heeerlijk, op open velden enzo dan weer niet.. Ligt er ook aan hoe goed je aim is :9, als die niet goed genoeg is ben je een vogel voor de kat, wat meestal krijg je maar 1 kans (behalve de USAS dan, maar ik haat dat wapen eigenlijk wel :))
Ik vind het wel leuk om zo nu en dan eens mee te spelen, al zal je het dan raar vinden dat dat mijn meestgehanteerde wapen is :D (870 Combat).

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
quote:
SPAS 12 > NS 2000 > 870 Combat.

Ik gebruik de Shotguns op junglemaps als Laguna Presa en Valparaiso maar ook in een map waar de mcom station in een huis is net als bij B3 Port Valdez en B3 Nelson Bay (gebouwen die niet stuk gaan).

Heb gisteren mijn platina voor de SPAS 12 gehaald. Wel vreemd is dat ik bij 971 kills de platina heb gehaald maar als ik ingame kijk staat er gewoon precies 1000 kills (ik zal wel gewoon nog 30 kills) erbij maken anders ziet het er niet netjes uit). Ik denk dat de stat site bugges is ofso, anyway ik ga nu voor de ns2000 wat ook een lekker wapen is (nog maar 700 te gaan).

@Tsurany:

Met de verkeerde been uit bed gestapt ofso ?

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 15-06-2010 15:16 (26%)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• Bert2000
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-10 11:44
quote:
Striptease schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:12:
[...]

SPAS 12 > NS 2000 > 870 Combat.

Ik gebruik de Shotguns op junglemaps als Laguna Presa en Valparaiso maar ook in een map waar de mcom station in een huis is net als bij B3 Port Valdez en B3 Nelson Bay (gebouwen die niet stuk gaan).

Heb gisteren mijn platina voor de SPAS 12 gehaald. Wel vreemd is dat ik bij 971 kills de platina heb gehaald maar als ik ingame kijk staat er gewoon precies 1000 kills. Ik denk dat de stat site bugges is ofso, anyway ik ga nu voor de ns2000 wat ook een lekker wapen is (nog maar 700 te gaan).

@Tsurany:

Thanks, gebruik je tevens die nauwkeurigheids attachment?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Bert2000 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:15:
[...]

Ondanks de soms wat ongenuanceerde opmerkingen van Tsurany heeft hij het hier wel bij het rechte eind. Wordt de volgende vraag wellicht wat onze controller-setup is? Of bij welke class je een shottie meeneemt?

Wat vind je zelf het lekkerst spelen? In dit soort spellen is het trial and error. Als jij m op hagel lekker vindt spelen, moet je dat gewoon (blijven) doen. Vind je daarentegen slugs fijner, doe je dat. Maar ga niet op basis van wat anderen vinden je eigen setup (en spel) aanpassen...

My 2 cents

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
Bert2000 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:15:
[...]

Ik gebruik slugs en magnum ammo en dat is ook tevens het beste setup voor als je een shotgun gebruikt.. In het begin moet je aan je shotgun wennen omdat je waarschijnlijk meer dood gaan dan dat je kills maakt omdat als je 1x mist je meestal dood bent bij close combats. Maar als je een paar uur op heb zitten ben je godlike.

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 15-06-2010 15:19 (7%)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• stamp
  • Niet online
Trouwens nog een trukje voor wat extra c4 kills: loop naar een quad plak al je c4 op de quad en stap op de quad scheur naar een enemy tank, jump van je quad ongeveer 20-30 meter van de tank, en de quad zal nog even doorrijden zonder je, en met een beetje geluk recht op de tank en je klikt op je detonate knopje.

Je irriteert mensen mateloos hiermee maar het werkt wel >:)

• Spaiker
quote:
stamp schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:30:
Trouwens nog een trukje voor wat extra c4 kills: loop naar een quad plak al je c4 op de quad en stap op de quad scheur naar een enemy tank, jump van je quad ongeveer 20-30 meter van de tank, en de quad zal nog even doorrijden zonder je, en met een beetje geluk recht op de tank en je klikt op je detonate knopje.

Niet enkel de mensen in de tank maar ook de mensen in je team die wederom een quad kwijt zijn voor niets, en ze dus het hele eind moeten wandelen ;) .

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21-10 23:53
quote:
stamp schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:30:

Dit moet je doen als de tank op een afstandje in hun gebied waar je niet kunt komen irritant staat te doen. Port valdes bijvoorbeeld, soms blijft zo'n tank dan bovenaan staan. Wacht je tot je een quad ergens vandaan kunt pikken en plak hem vol. Die tank weet niet wat hem overkomt!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

voorpagina gezien van tweakers ??
Uitbreiding vietnam komt deze winter :D
4 nieuwe rush maps
nieuws: E3: EA kondigt uitbreiding Battlefield: Bad Company 2 'Vietnam' aan

• stamp
  • Niet online
quote:
Spaiker schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:34:
[...]

Niet enkel de mensen in de tank maar ook de mensen in je team die wederom een quad kwijt zijn voor niets, en ze dus het hele eind moeten wandelen ;) .
Een quad ruilen voor een tank vind ik een goeie deal en trouwens je kan prima iemand nog meenemen op je quad alleen effe checkken of friendly fire uit staat lol. en je bijrijder krijgt de verrassing van zn leven :+

• Rogierh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 01-09 13:53
quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:18:
[...]
Wat vind je zelf het lekkerst spelen? In dit soort spellen is het trial and error. Als jij m op hagel lekker vindt spelen, moet je dat gewoon (blijven) doen. Vind je daarentegen slugs fijner, doe je dat. Maar ga niet op basis van wat anderen vinden je eigen setup (en spel) aanpassen... [...]
Toen ik van mede-Gotters las dat je met de NS-2000 ook long-range kon schieten, vond ik dat anders wel interessant om te horen en heeft me dat er toe gezet er ook eens mee te gaan spelen. Niks mis mee denk ik.

• Spaiker
quote:
stamp schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:38:
[...]

Een quad ruilen voor een tank vind ik een goeie deal en trouwens je kan prima iemand nog meenemen op je quad alleen effe checkken of friendly fire uit staat lol. en je bijrijder krijgt de verrassing van zn leven :+
Point taken :P
Had iets dieper moeten nadenken :F :*)

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 21-10 23:53
quote:
brilsmurfffje schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:37:
voorpagina gezien van tweakers ??
Uitbreiding vietnam komt deze winter :D
4 nieuwe rush maps
nieuws: E3: EA kondigt uitbreiding Battlefield: Bad Company 2 'Vietnam' aan
Ja ik vind dat eigenlijk best wel laat? Of ben ik daarin de enige? Heb wel zin in een nieuwe map.

• BlizzarD
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

quote:
Tsurany schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:04:
Pff kijk nu al uit naar vanavond, lekker een paar mijn kills proberen te halen en dan hopelijk alle bronzen sterren als de M1 Garand niet loopt te bokken.

[...]

Als je nou eerst eens neer zet wat jij vind ipv dit zo lomp neer te dumpen. Dit is geen vraag en antwoord topic voor mensen die niks willen bijdragen.
Wat denk je zelf :+ Telt nog steeds niet mee

iStockphoto | 16x SF170 (2.720Wp), 20° N/NO, hellingshoek 20°

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Rogierh schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:40:
[...]

Toen ik van mede-Gotters las dat je met de NS-2000 ook long-range kon schieten, vond ik dat anders wel interessant om te horen en heeft me dat er toe gezet er ook eens mee te gaan spelen. Niks mis mee denk ik.
Dat kan ook met de SPAS12, 870, Saiga en USAS, zelfs met pistool kan dat ;)
quote:
BlizzarD schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:51:
[...]

Die telt gewoon mee hoor :O
Met daarbij de kanttekening dat de PC-versie wellicht een stukkie achter loopt op patch gebied (t is en blijft primair een console-spel, hè... }) ), waardoor de Garand op PC dus niet zal meetellen, evenals points in death :Y)

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 15-06-2010 16:05 (34%)

• Spaiker
Ik ook, maar dan moet iedereen het al hebben als je dat op een server kan zetten, anders wordt hij/zij er toch gewoon afgegooid? Nuja, is wel eens iets anders, ik ken alle maps zo onderhand wel vanbuiten.. :)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

quote:
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:52:
[...]

Dat kan ook met de SPAS12, 870, Saiga en USAS, zelfs met pistool kan dat ;)

[...]

Die telt gewoon mee hoor :O
Met daarbij de kanttekening dat de PC-versie wellicht een stukkie achter loopt op patch gebied (t is en blijft primair een console-spel, hè... }) ), waardoor de Garand op PC dus niet zal meetellen, evenals points in death :Y)
3x raden wat ik speel :F Blijf het raar vinden dat iets wat op de console wel werkt, op de PC zo lang duurt om het wel te laten werken. Maargoed we knallen vrolijk verder :P

iStockphoto | 16x SF170 (2.720Wp), 20° N/NO, hellingshoek 20°

• Jackal131
  • Laatst online: 23-10 11:34
Een noob als ik kun je gerust een shotgun in de handen drukken... ik zou er nog geen olifant mee raken, al zou die pal voor mijn neus staan. Shotgun sux!!!!!

Geef mij maar de LMG's, dan kan ik al sproeiend van links naar rechts nog eens iets raken 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• dynosu

dynosu

Orly ?

quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:33:
Een noob als ik kun je gerust een shotgun in de handen drukken... ik zou er nog geen olifant mee raken, al zou die pal voor mijn neus staan. Shotgun sux!!!!!

Geef mij maar de LMG's, dan kan ik al sproeiend van links naar rechts nog eens iets raken 8)
Kan zelf ook niet grandioos schieten, maar dingen raken is zelfs met een shotgun niet moeilijk, heb inmiddels al zat shotgun kills, al 1157 met alleen de ns2000. En ik kan waarschijnlijk als 1 van de slechtste mikken in mijn clan :p

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:33:

Misschien iets vaker plaats nemen in een blackhawk

• Dipsausje
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
quote:
walletje-w schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:47:
[...]

Ja ik vind dat eigenlijk best wel laat? Of ben ik daarin de enige? Heb wel zin in een nieuwe map.
Helemaal mee eens, ik vind Vietnam echt een geniale setting voor een shooter, maar of dan nog veel BC2 speel? En of 4 maps dan voldoende zijn om een compleet nieuwe setting, tijd en wapens tot z'n recht te laten komen? Ik betwijfel het eerlijk gezegd.

• Wizz15
quote:
Dipsausje schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:19:
Helemaal mee eens, ik vind Vietnam echt een geniale setting voor een shooter, maar of dan nog veel BC2 speel? En of 4 maps dan voldoende zijn om een compleet nieuwe setting, tijd en wapens tot z'n recht te laten komen? Ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Ik ben het hier ook helemaal mee eens. Ik ging er vanuit dat maps gratis zouden zijn, aangezien dat door Dice was aangekondigd. Het ligt er nog aan hoeveel geld ze ervoor willen vragen, maar ik betwijfel of ik deze expansion ga kopen. Al helemaal als het maar om 4 maps gaat. Ik hoop dat ze nog met wat nieuwe gratis maps komen voordat dit gelanceerd wordt, anders betwijfel ik of ik het zo lang ga uithouden met BC2.

Begrijp me niet verkeerd; ik amuseer me nog steeds kostelijk met deze game, maar ik zou graag eens zien dat ze de belofte van 'gratis maps' gaan inlossen :)

• harmageddon
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:17
Ik zie ze anders graag bugs oplossen ;p

DeepRadio The best in house&dance!

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
walletje-w schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:47:
[...]

Te laat? Ja, maar het is denk ik bewust gedaan omdat Medal of Honor ook in de winter uitkomt en dat is een beetje mix van bc2 en mw2. Ik denk dat ze dan bang zijn dat de bc2 gamers naar MoH overstappen dus hebben ze ook iets groots voor de bc2 users aangekondigd.

Medal of Honor wordt zeker game of the year, moet haast wel!

• tss68nl
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18-09 14:52
Ja ik ben ook benieuwd naar MoH. Als het een beetje fatsoenlijk te spelen is stap ik ook over :)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

quote:
Striptease schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:12:
@Tsurany:

Nee maar ik vind het gewoon zo asociaal, even een korte one-liner vraag stellen zonder je eigen ervaring te delen. Even simpel helpdeskje spelen.
quote:
BlizzarD schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:51:
[...]
Ik dacht niks, ik had er nog niet naar gekeken. Ik heb hem wel unlocked en zou de gold medal er ook al voor moeten hebben.

• Spaiker
Gamepc'tje terug aan het inbouwen na mugen 2, tot dan zit ik nog altijd op droog zaad, van't weekend alleen thuis, dus kan ik lekker gamen (biologie er nog indrammen op een paar uur tijd en hupakee).. Ik denk dat ik de SVU eens ga proberen, maar dan voor close-combat, zo haal ik mn 500 kills met sniperrifles ook nog eens :)

Nu wel mijn mine kills gehaald maar nog geen brons, dus kennelijk wel de M1 nodig tenzij iemand ziet wat ik mis?
http://bfbcs.com/stats_pc/Tsurany

• sjeses
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-05-2017
Tsurany, er staat anders nog dat je nog 3 kills moet voor de mines

I remember when I still had memories

Ja die moet nog updaten, had ik net pas gehaald en de ronde was nog niet afgelopen voor hij werd geupdate.
Edit: is geupdate.

Tsurany wijzigde deze reactie 15-06-2010 21:17 (8%)

• Thorchy
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:15
quote:
Tsurany schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 20:48:
Nu wel mijn mine kills gehaald maar nog geen brons, dus kennelijk wel de M1 nodig tenzij iemand ziet wat ik mis?
http://bfbcs.com/stats_pc/Tsurany
Vreemd, ik had geen brons nodig voor C4, mines, shotgun, etc. voor die insignia. Heb hem vandaag gehaald nadat ik M1 op brons heb gekregen.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Ja ik denk dat op de pc versie in ieder geval de M1 niet wordt bijgehouden. Ik zie ook niet hoeveel kills en schoten ik er mee heb gemaakt, zowel ingame als op een bfbcs.com niet.

• Thorchy
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:15
quote:
Tsurany schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:35:
Ja ik denk dat op de pc versie in ieder geval de M1 niet wordt bijgehouden. Ik zie ook niet hoeveel kills en schoten ik er mee heb gemaakt, zowel ingame als op een bfbcs.com niet.
Hebben jullie op de pc de patch al ontvangen die de consoles vorige week kregen? Zoniet, dan zal je daar even op moeten wachten vrees ik.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• twiFight
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Weet iemand wanneer de vorige Battlefield in prijs verlaagd werd? Ik zou graag BC2 eens proberen, maar wacht op de/een prijsverlaging.

• lenny_z
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09-2018
Voor de mensen die willen weten wat het verschil nou is in performance tussen DX9 en DX10, ik heb net een benchmark gedaan op mijn systeem met low-end CPU met mid-range GPU.

Win7
C2D 6750 @ 2.66ghz (stock)
Ati Radeon HD 4890 (stock)
4GB + (32 bit)

DX10: (2 potjes atama desert)
avg CPU: 79.9% (voor BFBC2Game.exe)
Frames (min): 7
Frames (max): 187
Frames (avg): 45.898

DX9 (2 potjes atama desert)
avg CPU: 58.5% (voor BFBC2Game.exe)
Frames (min): 4
Frames (max): 197
Frames (avg): 52.321

Om zoveel mogelijk een "eerlijk" beeld te krijgen heb ik vertragende filters en render passes waar mogelijk uitgezet. Mogelijk zijn deze een hogere vertragende factor onder DX9 dan onder DX10.
Effecten, meshes en textures staan allen op medium.
Bloom, HSAO, MSAA en Anisotropic filter staan uit.

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

• Spaiker
Dank voor deze vergelijking, wat behelpt DX11 aan de framerate? Was het zo dat dat een boost gaf aan de framerate, of eerder een aanslag erop, ik meen het eerste maar weet het niet zeker, bij mij staat het allessinds op 11, maar nog niets anders geprobeert eigenlijk :o.

quote:
Werewolf_789 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:38:
[...]

Hebben jullie op de pc de patch al ontvangen die de consoles vorige week kregen? Zoniet, dan zal je daar even op moeten wachten vrees ik.
Hmm dat zal wel volgende maand worden. Die amateurs bij Dice kunnen dus echt niks fatsoenlijk doen. Lekker is dat zeg.

• phosporus
quote:
Wizz15 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 17:49:
[...]

Ik ben het hier ook helemaal mee eens. Ik ging er vanuit dat maps gratis zouden zijn, aangezien dat door Dice was aangekondigd. Het ligt er nog aan hoeveel geld ze ervoor willen vragen, maar ik betwijfel of ik deze expansion ga kopen. Al helemaal als het maar om 4 maps gaat. Ik hoop dat ze nog met wat nieuwe gratis maps komen voordat dit gelanceerd wordt, anders betwijfel ik of ik het zo lang ga uithouden met BC2.

Begrijp me niet verkeerd; ik amuseer me nog steeds kostelijk met deze game, maar ik zou graag eens zien dat ze de belofte van 'gratis maps' gaan inlossen :)
Het is maar hoe je het bekijkt.
Deze Vietnam pack gaat meer worden dan alleen 4 maps. Dus dat is de reden dat ze hier wel geld voor zouden kunnen vragen. Ten 2e hebben ze mappen uitgebracht(dan wel dezelfde mappen voor andere speltypes)
Ik geef iedereen een tip: Als je te gierig bent om geld uit te geven om een uitbreiding te kopen dan heb je geluk. Je hoeft hem namelijk niet te kopen. :+
Waar is de tijd gebleven dat mensen blij waren dat er een uitbreiding kwam voor een spel en dat je dan vooraan stond om hem als eerste te hebben (world of warcraft stylo).
quote:
Striptease schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:10:
[...]

Te laat? Ja, maar het is denk ik bewust gedaan omdat Medal of Honor ook in de winter uitkomt en dat is een beetje mix van bc2 en mw2. Ik denk dat ze dan bang zijn dat de bc2 gamers naar MoH overstappen dus hebben ze ook iets groots voor de bc2 users aangekondigd.

Medal of Honor wordt zeker game of the year, moet haast wel!
Dude wtf.
Medal of honor en battlefield bad company worden door dezelfde mensen gebouwd en door de zelfde mensen uitgegeven. Volgens mij als het erop aankomt zullen ze hun reet roesten welke van de 2 spellen je koopt. Als het er maar 1 van hun is. Sterker nog... ze hebben graag dat je gaat overstappen naar MOH zodat ze daar weer €40 - 60 euro aan spendeerd. Voor de mensen die dat geld niet hebben kunnen dan €5 - 15 uitgeven aan de Vietnam pack

phosporus wijzigde deze reactie 15-06-2010 23:10 (26%)
Reden: LOLWUT

• Wizz15
quote:
phosporus schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:03:
Het is maar hoe je het bekijkt.
Deze Vietnam pack gaat meer worden dan alleen 4 maps. Dus dat is de reden dat ze hier wel geld voor zouden kunnen vragen. Ten 2e hebben ze mappen uitgebracht(dan wel dezelfde mappen voor andere speltypes)
Ik geef iedereen een tip: Als je te gierig bent om geld uit te geven om een uitbreiding te kopen dan heb je geluk. Je hoeft hem namelijk niet te kopen. :+
Waar is de tijd gebleven dat mensen blij waren dat er een uitbreiding kwam voor een spel en dat je dan vooraan stond om hem als eerste te hebben (world of warcraft stylo).
Ik snap de reden dat ze er geld voor vragen volkomen (het is inderdaad geen simpele map pack) en daar heb ik verder ook geen moeite mee. Ik heb persoonlijk alleen niet zoveel met die Vietnam setting en extra wapens boeien me ook niet echt. Dat is de reden dat ik hem waarschijnlijk niet ga kopen (afhankelijk van hoeveel die gaat kosten dus) ;)

Ik vind een moderne setting interessanter dan bijvoorbeeld Vietnam of WO2. Ik heb geen probleem met geld uitgeven aan expansion packs die ik echt graag wil hebben, maar dat gevoel heb ik bij deze pack (nog) niet :P Mijn vorige post was gewoon een mening, we hoeven toch niet allemaal staan te springen om alles wat Dice uitbrengt ;) Ik sta bijvoorbeeld ook nog niet te juichen om de eerste gameplay beelden die ik van MoH heb gezien als ik heel eerlijk ben.

Vandaar dat ik mijn hoop uitsprak dat er nog een paar andere nieuwe mappen zouden komen, aangezien ik Vietnam hoogst waarschijnlijk aan me voorbij laat gaan :)

Wizz15 wijzigde deze reactie 16-06-2010 00:02 (4%)

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik denk ook niet dat het de Vietnam setting wordt uit de oorlog, ik denk gewoon hedendaags.
Dus met moderne wapens enzo

• Techno Overlord
  • Laatst online: 23:43

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

quote:
Tsurany schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:35:
Ben je wel een Veteran dan? Ik heb ook geen Veteran status terwijl ik wel met dezelfde account BF:Heroes speel. Ik krijg die M1 dus niet geunlocked. Wat ik nu dus geprobeerd heb is wanneer ik kapot geschoten wordt door iemand met een M1, ik na de respawn zo vlug mogelijk naar de plek loop waar ik ben afgeschoten en de gast met de M1 probeer om te leggen. Als dit lukt pak ik gewoon zijn kit op. Ik heb op die manier al meerdere kills gemaakt maar nog geen 25 voor Bronze.

Als ik daarna in het ingame stats menu kijk, zie ik dat de M1 grijs is wat logisch is omdat ik deze niet unlocked heb (wat wel zo moet zijn!). Bij alle wapens die unlocked zijn, kan je op het wapen drukken en dan zie je de stats van dat wapen. Dus welke medals je hebt en hoeveel kills to next. Dat is bij niet unlocked wapens niet zo. Als je level 1 bent en je pakt de m60 op en je maakt daar vervolgens een paar kills mee, zie je deze niet in het ingame stats menu of op 1 van de stats pages.

Zo frustrerend dat ik die M1 niet krijg. Heb al uren gespendeerd aan het krijgen van een Veteran status. In deze tijd had ik ook makkelijk een level hoger kunnen worden door gewoon te gamen. Ik wil fucking die M1 Garand!! Zo krijg ik ook nooit alle pins binnen... :X

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

Ik heb die gewoon unlocked, heb BF2 en BF2 Special Forces gekocht.

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

OK dus bij jou moeten die stats eigenlijk wel bijgehouden worden van de M1 Garand. Ik heb BF2 met Special Forces en Euroforce ook op pc maar met een andere account geregistreerd. Ik kan dus alleen BF:Heroes toevoegen maar op de een of andere manier wordt het niet geregistreerd. Ik zie bij op battlefield.ea.com als ik inlog wel 2 accounts staan. 1 is mijn Xbox gamertag en de andere de BF:Heroes account...

• phosporus
quote:
brilsmurfffje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 07:54:
ik denk ook niet dat het de Vietnam setting wordt uit de oorlog, ik denk gewoon hedendaags.
Dus met moderne wapens enzo
Euhmz heb je het filmptje wel gezien. Er staat duidelijk Battlefield Bad Company Vietnam. Verder is er al vrijgegeven dat er nieuwe wapens en mappen uitkomen. Dit zal denk ik te maken hebben dat de meeste wapens en mappen niet Vietnam based zijn. Ook is in het filmptje een duidelijke Vietnam setting(de muziek, de jungle & de helikopter) te vinden.

• dynosu

dynosu

Orly ?

Voor mensen die games op andere accounts hebben, praat eens met de EA chat support. Die kunnen je mischien wel helpen, die hebben mij toen ook geholpen toen ik een game niet toe kon voegen bij mijn veteran status.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

* himlims_ verwacht vanavond weer battlefield te kunnen spelen
(nieuw schijfje komt vanmiddag in de bus :P)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

• aex351

aex351

I am the one

Volgens mij is er maar één ontwikkelaar bezig met de PC patch. Ik lees net op Twitter dat de ontwikkelaar die een paar weken terug op vakantie ging sinds zijn terugkomst zich niet helemaal lekker voelt, kortom ziek. Misschien komt hij vanmiddag weer terug en pas dan weten we wat de status is van de patch. Zo zie je maar weer hoe prioriteiten zijn verdeeld. Totaal anders dan bij Valve die zich wel druk maakt om de spelers.

• Smokey!
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-10 11:41
Ik krijg een beetje het idee dat de PC versie verwaarloosd wordt de laatste tijd...

(Onslaught, Patch etc)

• Jackal131
  • Laatst online: 23-10 11:34
quote:
himlims_ schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:57:
Dan zullen we je vanavond weer begroeten ;)
Cya on ze battlefield

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• phosporus
quote:
Smokey! schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:25:
Ik krijg een beetje het idee dat de PC versie verwaarloosd wordt de laatste tijd...

(Onslaught, Patch etc)
Hehe op andere plekken worden de console spelers weer verwaarloosd (lees: dit topic)

• Larrs
  • Laatst online: 05:27

Larrs

Ondertitel

quote:
aex351 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:59:
Volgens mij is er maar één ontwikkelaar bezig met de PC patch. Ik lees net op Twitter dat de ontwikkelaar die een paar weken terug op vakantie ging sinds zijn terugkomst zich niet helemaal lekker voelt, kortom ziek. Misschien komt hij vanmiddag weer terug en pas dan weten we wat de status is van de patch. Zo zie je maar weer hoe prioriteiten zijn verdeeld. Totaal anders dan bij Valve die zich wel druk maakt om de spelers.
Als dit echt zo is, dat hij de enige is die de patch kan vertragen, dan is het wel heel slecht geregeld daar. Vooral met dit soort zaken heb je mensen nodig die het over kunnen nemen.

Het is niet zo dat ik last heb van de bugs, misschien de hitdetectie en Garand, maar als de patch klaar en getest is moet je die wel binnen een korte tijd uitbrengen.

Bovenvoeter

• TRAXION
quote:
himlims_ schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:57:
*O* *O* *O* yay :)

Beters uit buitenland besteld ?

Even tussendoor ik zag een verplaatsbare grenadelauncher staan tussen de stats ingame is dat voor de nieuwe onslaught modus ?

TRAXION wijzigde deze reactie 16-06-2010 11:29 (18%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

quote:
TRAXION schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:28:
[...]

*O* *O* *O* yay :)

Beters uit buitenland besteld ?
neej geen geduld voor, free record shop, gewoon wederom de volle pond (hmmmz 120euro voor battlefield, omdat ik 'm 2x heb moeten kopen... mjah is wel toffe game)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• Michel16
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23-01 21:05
Voor de mensen met Veteran problemen. Als je meerdere games op verschillende email adressen hebt staan, kun je ze op de EA site samen voegen. Vroeger hadden we daar bij ons op het forum een mooie tutorial voor staan, maar helaas bestaat het BFC niet meer.

En dan nu....hoe wordt je veteran status bepaald? Simpel, Aantal BF games minus 1. Die minus 1 staat er voor Heroes, aangezien dat gratis is/was. Als je geen Heroes hebt, geldt die minus 1 nog steeds. Dus maak dan een Heroes account aan, speel het een paar minuten, erger je groen en geel aan die k*tgame en klaar.

BF2-Stats

• priemt
  • Niet online
@Michel16:
Veteran = Ervaring
Dus meerdere BF games gespeeld.
Of t nu Heroes, 1942 of 2142 is dat maakt niet uit.
Als je BFBC2 koopt en verder geen BF game ooit hebt gespeeld (gekocht) ben je dus ook geen veteran.

Rest klopt wel

• Wizz15
quote:
Michel16 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:46:
Voor de mensen met Veteran problemen. Als je meerdere games op verschillende email adressen hebt staan, kun je ze op de EA site samen voegen. Vroeger hadden we daar bij ons op het forum een mooie tutorial voor staan, maar helaas bestaat het BFC niet meer.

En dan nu....hoe wordt je veteran status bepaald? Simpel, Aantal BF games minus 1. Die minus 1 staat er voor Heroes, aangezien dat gratis is/was. Als je geen Heroes hebt, geldt die minus 1 nog steeds. Dus maak dan een Heroes account aan, speel het een paar minuten, erger je groen en geel aan die k*tgame en klaar.
Die minus 1 staat voor BC2 hoor :) Als je alleen BC2 hebt ben je geen veteran, heb je BC2 plus een ander spel dan ben je veteran rank 1. In een oorlog ben je toch ook alleen veteraan als je aan andere oorlogen dan de huidige hebt meegedaan ;)

Alle BF games tellen mee, behalve de nieuwste (vandaar de min 1). Stel BF3 komt uit, dan telt BC2 mee, maar BF3 niet want dat is dan de nieuwste.

Edit: Ik was te laat :P

Wizz15 wijzigde deze reactie 16-06-2010 12:09 (6%)

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23:25
quote:
priemt schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:53:
Als je BFBC2 koopt en verder geen BF game ooit hebt gespeeld (gekocht) ben je dus ook geen veteran.
Ah, op die manier. Dus als je nu pas een paar oude BF games koopt en niet eerder hebt gespeeld, dan tellen ze niet mee voor je veteran rank? Het zou wel verklaren waarom het voor sommigen niet werkt om achteraf BF Heroes te adden...

edit: misinterpretatie

KngfCnns wijzigde deze reactie 16-06-2010 12:09 (3%)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Michel16
Klopt. Mijn voorgaande post was misschien duidelijker geweest als ik er een voorbeeldje bij had genoemd.

BF2 + Heroes = Veteran 1
BF1942 + BF2 + Heroes = Veteran 2

BC2 inderdaad nooit meetellen.

Edit: zo heb ik bijvoorbeeld alleen BF2 en Heroes --> status 1 (en BC2 dus ;))

Michel16 wijzigde deze reactie 16-06-2010 12:09 (16%)

BF2-Stats

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
Michel16 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:46:

Je hoeft Heroes niet eens te spelen. In het begin kreeg ik ook de Veteran status niet maar na wat random dingen gedaan te hebben had ik opeens de Veteran status/

@hierboven

Ik heb BC2 + Heroes = Veteran 1 dus jij moet Veteran 2 eigenlijk zijn :)

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 16-06-2010 12:14 (4%)

• Wizz15
quote:
Michel16 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:08:
Edit: zo heb ik bijvoorbeeld alleen BF2 en Heroes --> status 1 (en BC2 dus ;))
Dit klopt toch nog niet? Ik heb alleen BC2 en Heroes, en ik ben rank 1. Als je BF2 + Heroes + BC2 hebt zou je rank 2 moeten zijn?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Wizz15 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:13:
[...]

Dit klopt toch nog niet? Ik heb alleen BC2 en Heroes, en ik ben rank 1. Als je BF2 + Heroes + BC2 hebt zou je rank 2 moeten zijn?
In mijn lijstje staan volgens battlefieldbadcompany2.com/veteran:
  • BF1943
  • BF2
  • BF2142
  • BFBC2
  • BF2142:NS
  • BF2:SF
  • BF2:EF
  • BF2:AF
BF1942 heb ik niet kunnen registreren daar ik mn key kwijt ben.
BFBC1 heb ik nooit gespeeld
BF:H Heb ik op een ander email adres staan dat om een of andere wazige reden niet gelinkt kan worden aan mn huidige account
BF Modern Combat heb ik op PS2 gespeeld, maar nooit online en is inmiddels al geruime tijd verkocht
BF Vietnam heb ik nooit gespeeld

Met de bovenstaande lijst heb ik een ingame (en volgens bfbcs.com) Veteran Status van 6
Met de bovenstaande lijst heb ik volgens de EA site een Veteran Status van 3

• Michel16
Hmm, en ik maar in de veronderstelling zijn dat nu eens een keer wel iets gelukt was met EA. Nouja, ingame zie ik in ieder geval status 1, en ik heb de M1. De rest zal me echt worst wezen, ik krijg er toch geen extra wapens door

BF2-Stats

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
🔧 Steam

• -MG-
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08-06-2011
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:21:
[...]

In mijn lijstje staan volgens battlefieldbadcompany2.com/veteran:
  • BF1943
  • BF2
  • BF2142
  • BFBC2
  • BF2142:NS
  • BF2:SF
  • BF2:EF
  • BF2:AF
BF1942 heb ik niet kunnen registreren daar ik mn key kwijt ben.
BFBC1 heb ik nooit gespeeld
BF:H Heb ik op een ander email adres staan dat om een of andere wazige reden niet gelinkt kan worden aan mn huidige account
BF Modern Combat heb ik op PS2 gespeeld, maar nooit online en is inmiddels al geruime tijd verkocht
BF Vietnam heb ik nooit gespeeld

Met de bovenstaande lijst heb ik een ingame (en volgens bfbcs.com) Veteran Status van 6
Die veteran status van 3 klopt ook, want uitbreidingen tellen niet mee voor je Veteran status

Dus deze tellen bij jou mee BF1943, BF2, BF2142, BFBC2 -1 = 3

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:18
Lol, ik krijg op EA.com niet eens mn huidige BFBC2 gekoppeld aan een EA ID. Heb ook geen zin om er veel tijd aan te besteden. Al die decentrale administraties.. pff..

Flickr PSN ID= cheironnl

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
-MG- schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:50:
[...]

Die veteran status van 3 klopt ook, want uitbreidingen tellen niet mee voor je Veteran status

Dus deze tellen bij jou mee BF1943, BF2, BF2142, BFBC2 -1 = 3
I know, maar ingame staat er toch echt 6 :)

• drZymo
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 07:54
Ik moet zeggen dat ik het wel schandalig slecht vind dat het releasen van de PC patch van 1 persoon afhangt. En omdat die persoon nu met vakantie is geweest en daarna ook nog ziek is geworden is er gewoon geen voortgang. Bij een normaal bedrijf zou er iemand anders dan zijn werk overnemen.

Hier in een stukje van de twitter conversaties:
quote:
http://twitter.com/Hugesummer/status/16290646131
Hugesummer: Hey Bazajaytee! and Godmorgon!, How is the patching unfolding any news to update us with?. im realy looking forward to the patch

http://twitter.com/Bazajaytee/status/16290688249
Bazajaytee: @Hugesummer Kalms isn't in yet so no update on the patch just yet. Hopefully he will be in later today but has been ill when he got back.

http://twitter.com/Bazajaytee/status/16291085998
Bazajaytee: @TheUniversal_ He has confirmed he will be in later today though :)
Maarja hopelijk kunnen we vandaag nog wat info verwachten.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:21:
Ik kan mij vaag iets herinneren dat dit een bug was. Volgens dezelfde site heb ik een status van 9 geloof ik, terwijl ik ingame een status 5 heb.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
CptChaos schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:20:
[...]
Ik kan mij vaag iets herinneren dat dit een bug was. Volgens dezelfde site heb ik een status van 9 geloof ik, terwijl ik ingame een status 5 heb.
ik heb ingame en op bfbcs.com dus een 6, alleen de EA site geeft mij een (terechte) 3.
Als ik jouw post lees, dan maak ik op dat jij ingame een 5 hebt en op bfbcs.com een 9, is dus een wezenlijk andere situatie

• dynosu

dynosu

Orly ?

quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 13:27:
[...]

ik heb ingame en op bfbcs.com dus een 6, alleen de EA site geeft mij een (terechte) 3.
Als ik jouw post lees, dan maak ik op dat jij ingame een 5 hebt en op bfbcs.com een 9, is dus een wezenlijk andere situatie
Ik heb ingame 7 en op de site bfbcs enzo 10, bij sommigen telt ie de uitbreidingen nog mee, en bij sommigen niet .. dont know why.

• Murk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-10 02:48

Murk

Is this thing on?

Hey hoe zat het nou ook weer met die verificatie na het installeren (via dvd of online), online kan je maar 10 keer in totaal doen ongeacht welke pc en na die 10 keer kan je fijntjes een nieuwe licentie kopen?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-10 22:07
nee, of online verificatie (geen dvd in je drive) kan maar 10 keer, of dvd verificatie, dat kan zolang je de dvd nog hebt.

-_-

• Spaiker
Het is niet dat je meer punten gaat krijgen door die veteran status, dat is gewoon om aan te tonen dat je eerder BF games gespeeld hebt, als je status 1 hebt, heb je die M1 Garand, vanaf het moment dat je meer dan 1 hebt is er enkel het verschil van getal ingame, en wie maalt erom?

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zonder Veteran status kan je niet alle pins/insignes halen...

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True