[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

CptChaos schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:47:
[...]
Hoe wil je een neutrale vlag defenden dan? Hoe had je dat in gedachten om te doen? ;) :+
Hij zegt toch als de vlag niet neutraal is. Dus als jou team de vlag heeft moet je erbij gaan campen. Iedereen van het andere team die m komt proberen over te nemen wordt gekilled door jou. Doe je dit 4x dan heb je de pin.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jackal131 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:07:
[...]

Dat heb ik dus met die defend en attack order in een ronde...Op de een of andere manier krijg ik dat maar niet voor elkaar.
Welcome to the club buddy!

Hoe de fook moet je de 'Obtain one attack and one defend order in a round' pin halen ? Rush of Conquest mode ? En wat de fook moet je dan doen ? Want attack order geven op mcom stations en flags werkt niet en jaaaaaa er worden door mijn teammates enemies gekilled bij de mcoms/flags, want toen ik een aantal kills had kreeg ik zelf ook attack order+10 enzo.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Techno Overlord schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:34:
[...]

Zij er serieus maar 50 kills met een sidearm nodig om een platinum ster te behalen?
Nope, met 50 kills is ie goud, met 500 kills is ie platinum voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
Nog even over die flag defend, en hoe ik denk dat hij in elkaar zit:
- Flag moet nog in bezit van jouw team zijn
- Hij moet knipperen dat hij downgehaald wordt
- Voor double kills krijg je wel 2 keer de melding "flag defense" maar telt hij maar 1 keer mee voor de pin (denk ik, is mij twee keer gebeurd nu namelijk)
- Je krijgt de melding bij het doden van een vijand die vlabij de vlag staat (aan het capturen dus)
- Als je met meer gasten bij de vlag staat dan de tegenstander, en hij dus niet aan het downgaan is krijg je geen flag defence bij een kill... (erg matig)

En over punten voor het neutraal maken van een vlag; zou ik ook wel logisch vinden. Bij een vijandelijke vlag is dat de helft van de taak!

Squad attack and defence order: een squadmember geeft een defence of attack order en jij killed in de buurt van die vlag (defence) of steelt de vlag (attack).

Vanavond nog maar eens die flag defence pin te halen.. Gisteren zeker 4 rondjes dichtbij geweest...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
[...]

Zij er serieus maar 50 kills met een sidearm nodig om een platinum ster te behalen?
*Grinnik* Nee, ik had er nog 50 nodig om platina te halen. Je moet er dus 500 omleggen voor je jezelf Plantina Gunslinger mag noemen.:)
Ik dacht echt dat de M14 semi-auto was hoor. Waarom is ie t niet dan? En die ribbels die erop zitten zonder dat je er accessoires(daar zijn de ribbels immers voor dacht ik) op kan zetten, is idd een beetje lame.
De échte M-14 is volauto, zij het dat dat geen goed idee is meestal. De Mk.14 Mod.0 (die is afgeleid van de M-14 en in het spel zit) is wel semi-automatisch. Omdat hij in feite gebruikt wordt als ondersteuningswapen (schutters lange afstand bv) en dus vrijwel altijd een scope heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Bij deze willen ik jullie allen uitnodigen op een paar potjes BFBC2 op onze server.
Dit is vooral voor tweaker members en natuurlijk jullie friends. Dit om de communitie eens wat dichter bij elkaar te brengen en eens te tonen hoe goed jullie wel zijn ;-)
Dit evenement gaat door op maandag 14/06/2010 op onze eigen server (-= T.R.A.S.H =- 24/7 Public Ranked (Belgium) - where the real Trash meets. PC 85.236.109.15:19767 ) vanaf 19u30 tot ....

let wel op dit is enkel voor de mensen die de PC versie spelen van het spel.

Gelieve jullie aanwezigheid te bevestigen. (dit om een verwacht aantal te kennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Striptease schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:03:
[...]

Welcome to the club buddy!

Hoe de fook moet je de 'Obtain one attack and one defend order in a round' pin halen ? Rush of Conquest mode ? En wat de fook moet je dan doen ? Want attack order geven op mcom stations en flags werkt niet en jaaaaaa er worden door mijn teammates enemies gekilled bij de mcoms/flags, want toen ik een aantal kills had kreeg ik zelf ook attack order+10 enzo.
conquest: attack order op rode vlag zetten, iemand daar afmaken: attack order. defend order op die zelfde vlag houden, 1 iemand neerschieten bij vlag tada :)

Rush: hierbij moet je twee ronden spelen. attack order op een mcom, iemand neerschieten: attack. volgende ronde als defender, defend order op mcom, iemand neerschieten, ook gedaan.

Gisteren 14 kills in een ronde gehaald met landmines. Daarbij veruit beter dan mijn andere records met explosieve wapens.

[ Voor 6% gewijzigd door Belgar op 08-06-2010 13:40 ]

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Patchday, wat vinden jullie ervan?

Morgen komt de Xbox360 patch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 08:24
cheiron schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:11:
Wazig verhaal van Cheiron. :P

Vanavond nog maar eens die flag defence pin te halen.. Gisteren zeker 4 rondjes dichtbij geweest...
Ik denk dat ik je vanavond maar even kom assisteren. Misschien dat ik mijn pin dan ook kan halen.
Invite me maar als je me ziet.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Jackal131 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:55:
[...]

Ik denk dat ik je vanavond maar even kom assisteren. Misschien dat ik mijn pin dan ook kan halen.
Invite me maar als je me ziet.
ja, dat ken ik ;)
Ben er gisteren wel achter gekomen dat je het beste allemaal een ander punt kunt gaan dekken ipv allemaal op dezelfde mannetjes te schieten. Dan krijg je allemaal 3 defend orders zonder dat iemand de pin krijgt :D

Ik stuur je wel een invite als ik ga conquesten Jackal ;) Wel grappig trouwens, vorige week stond je 2 plaatsen van mij verwijderd in de algemene leaderboards, ongefilterd op vrienden :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:26:
Beste Tweakers,

Bij deze willen ik jullie allen uitnodigen op een paar potjes BFBC2 op onze server.
Dit is vooral voor tweaker members en natuurlijk jullie friends. Dit om de communitie eens wat dichter bij elkaar te brengen en eens te tonen hoe goed jullie wel zijn ;-)
Dit evenement gaat door op maandag 14/06/2010 op onze eigen server (-= T.R.A.S.H =- 24/7 Public Ranked (Belgium) - where the real Trash meets. PC 85.236.109.15:19767 ) vanaf 19u30 tot ....

Gelieve jullie aanwezigheid te bevestigen. (dit om een verwacht aantal te kennen)
klinkt goed thnx nu heb ik ook de server gegevens!

ik ga mijn best doen dan online te kunnen zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
cheiron schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Ik stuur je wel een invite als ik ga conquesten Jackal ;) Wel grappig trouwens, vorige week stond je 2 plaatsen van mij verwijderd in de algemene leaderboards, ongefilterd op vrienden :D
Terwijl ik bijna het dubbele aantal uren heb gespeeld 8)7 :o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht echt dat de M14 semi-auto was hoor. Waarom is ie t niet dan? En die ribbels die erop zitten zonder dat je er accessoires(daar zijn de ribbels immers voor dacht ik) op kan zetten, is idd een beetje lame.
Hij is semi auto inderdaad. Een kogel per keer dat je de trekker overhaalt.
Ribbels lijkt mij als heatsink, niet perse voor accessoires. Wel daarvoor bedoeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsurany op 08-06-2010 15:22 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stewie! schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:39:
Patchday, wat vinden jullie ervan?

Morgen komt de Xbox360 patch! :)
Wanneer komt nou die PC patch van 4 weken geleden !! ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wanneer gaan ze nou *eindelijk* is die bug fixen dat je de laatste 2 insignes kan halen, ff serieus hoe moeilijk kan het nou zijn?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlizzarD schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:31:
Wanneer gaan ze nou *eindelijk* is die bug fixen dat je de laatste 2 insignes kan halen, ff serieus hoe moeilijk kan het nou zijn?
Welke 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccerfan666
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-08-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:26:
Beste Tweakers,

Ik zal ook wel eens langskomen, maar zal pas 22u30 zijn of zo.

Begin trouwens meer en meer respect te krijgen voor de recon class, ben daar nu ook eens mee aan de slag gegaan en dat valt serieus tegen. Zo makkelijk is het toch (nog) niet om rondhuppelende mannekes aan de overkant van de map neer te leggen, en zeker niet als je dan opeens een headshot krijgt met een repairtool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 17-09 09:33
BlizzarD schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:31:
Hoe boeiend zijn 2 insignes als er irritantere bugs zijn om op te lossen?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soccerfan666 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:40:
[...]
als je dan opeens een headshot krijgt met een repairtool ;)
Lui-ste-ren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:22:
Dat is niet nodig die orders , gewoon 4 kills maken op een enemy die in flag range is terwijl uw vlag nog aan het dalen is en klaar is kees
Nah, die melding krijg ik vaak genoeg ... flag defense kill 50 points of zo ?
Heb 's ge-googled en het is een hot topic ; veel mensen all over the world vragen zich af hoe je die pin moet krijgen. Er wordt beweerd dat je zelfs 7 a 8 kills nodig hebt en geen 4 ?
harmageddon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:49:
Agreed !
Hoe boeiend zijn insignes überhaupt ? Ik ga echt niet met die suffe sniper-telescopen lopen zeulen of op waterski's rondjakkerem om m'n pins compleet te krijgen ... :+

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 08-06-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Flikker gewoon een airstrike op de flag als ze met z'n allen ernaast zitten te campen om je vlag naar beneden te halen. Paar granaten erbij, misschien nog eens een keer wat schieten met een SVU + red dot. Succes verzekerd.

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik moet nog 3 pins waaronder ook die Flag Defense, vanavond maar eens proberen... heb er ook nog niet actief mn best op gedaan. Hoop dat ik het spel na t halen van alle pins, insignes en achievements ook nog leuk vind alleen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goner schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:57:
[...]
Hoe boeiend zijn insignes überhaupt ? Ik ga echt niet met die suffe sniper-telescopen lopen zeulen of op waterski's rondjakkerem om m'n pins compleet te krijgen ... :+
Als je suckt is het wel vrij ideaal om te levelen, insignes geven lekker snel puntjes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:13:
[...]

insignes geven lekker snel puntjes.
Niet als je suckt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
hehe te droog

Snap niet dat jullie die pin niet halen. Get him all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

harmageddon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:49:
[...]

Geloof toch nooit dat dit spell bug-vrij zal worden dus dat maakt niet uit. Het gaat niet eens om de punten (210.000 punten voor een volgend level en 15.000 die je uit de 2 insignes krijgt maken geen verschil), maar om het feit dat het gewoonweg slordig is en volgens mij totaal niet moeilijk om even op te lossen.
Tsurany schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:13:
[...]

Als je suckt is het wel vrij ideaal om te levelen, insignes geven lekker snel puntjes.
Vaak een wapen gebruiken geeft uiteindelijk toch wel veel meer punten, insignes zijn vooral in het begin tot een level of 20 interessant, daarna heeft het nauwelijks nog effect.

[ Voor 27% gewijzigd door BlizzarD op 08-06-2010 16:31 ]

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Ben anders vandaag vreselijk aan het heersen met de Garand. Zou daar toch wel eens een pinnetje voor willen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlizzarD schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:29:
Vaak een wapen gebruiken geeft uiteindelijk toch wel veel meer punten, insignes zijn vooral in het begin tot een level of 20 interessant, daarna heeft het nauwelijks nog effect.
Jup maar in het begin inderdaad zeer interessant, lekker snel levels stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
offtopic:
Ga eens terug naar de basisschool ;) het is Luis-te-ren

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:35:
[...]

offtopic:
Ga eens terug naar de basisschool ;) het is Luis-te-ren
Maar Lui was het keyword :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
[...]
Waar ik moeilijkheden mee heb is het halen van de Naval Warfare pin en de “kill three enemies with cars” pin. (ben ff de naam kwijt).
Naval Warfare pin: op Laguna Presa heb je jetski's, pak er 1 leg em ergens neer, ga op de 2e positie zitten en maak kills, die tellen als naval kills :-)
3 enemies with cars heb ik samen met roadkills gedaan, op Atacama Dessert in een quad gaan rondscheuren rond A en C.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Volgens mij haal je er twee door elkaar:
- 3 road kills
- 4 car kills.

Die laatste heb ik met de machinegun op de humvee gehaald.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 14:33
cheiron schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:58:
- 3 road kills
- 4 car kills.

ik heb gewoon op africa harbour als attacker 4 keer iemand met de humvee doodgereden (makkie, die humvee respawned ook zeer snel als je nog met de eerste mcoms bezig bent, en dan gewoon als een gek de basis binnen raggen)

toen had ik beide pins in een keer :)

maarja nu dus nog steeds alleen maar die flag defender pin.. kutpin. al vaak geprobeerd met campen enzo maar t schiet gewoon niet op. ik heb er denk ik ook te weinig geduld voor. ben meer van het rushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Komen er deze zomer nog nieuwe maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:42
cheiron schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:58:
- 3 road kills
- 4 car kills.

Nee, deze heb ik tegelijk gedaan :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:57:
[...]

Nah, die melding krijg ik vaak genoeg ... flag defense kill 50 points of zo ?
Heb 's ge-googled en het is een hot topic ; veel mensen all over the world vragen zich af hoe je die pin moet krijgen. Er wordt beweerd dat je zelfs 7 a 8 kills nodig hebt en geen 4 ?
ik heb hem nochtans zo gehaald en vrienden van mij ook op 123 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Zijn er ook "beginners" servers voor het online gedeelte op de PS3? Net een uurtje online geweest nadat ik de singel player had uitgespeeld, maar tering dat was wel even wat anders. Veel snipers die me elke keer voor waren en teamgenoten werkten niet echt mee door vijanden te tagen met de select toets? Iemand hier nog tips voor beginners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik dacht ik ga een potje Squad Rush spelen. Kom ik in een lopende pot als verdediger waar de tegenstanders blijkbaar bij het spawnpoint zitten. Ik wordt dus meteen afgeknald. Ik exit de game en doe een nieuwe poging, maar kom nu al 3x in diezelfde pot terecht. De pot blijft volgens mij ook open staan omdat 1 kerel niet weg gaat als verdediger (zie ik iedere keer weer in mijn verdedigende squad). Sneue manier om je kills te maken en jammer dat dit blijkbaar zo werkt.....

[ Voor 28% gewijzigd door Unomomentodado op 08-06-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Unomomentodado schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:02:
Ik dacht ik ga een potje Squad Rush spelen. Kom ik in een lopende pot als verdediger waar de tegenstanders blijkbaar bij het spawnpoint zitten. Ik wordt dus meteen afgeknald. Ik exit de game en doe een nieuwe poging, maar kom nu al 3x in diezelfde pot terecht. De pot blijft volgens mij ook open staan omdat 1 kerel niet weg gaat als verdediger (zie ik iedere keer weer in mijn verdedigende squad). Sneue manier om je kills te maken en jammer dat dit blijkbaar zo werkt.....
Dan kies je in het menu toch lekker een andere map :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:21:
[...]
Dan kies je in het menu toch lekker een andere map :P
Bedacht ik me ook net |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Na de update (ps3) kan ik trouwens voor geen fluit meer kniven. Vanavond meerdere keren gehad dat ik recht van achter terwijl iemand stil zit op de grond, knife, en er niets gebeurt. Eenmaal 3 keer achter elkaar bij hetzelfde ventje. Waardeloos zeg!

Wel mn laatste combat pin gehaald ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:52
cheiron schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 23:12:
Na de update (ps3) kan ik trouwens voor geen fluit meer kniven. Vanavond meerdere keren gehad dat ik recht van achter terwijl iemand stil zit op de grond, knife, en er niets gebeurt. Eenmaal 3 keer achter elkaar bij hetzelfde ventje. Waardeloos zeg!

Is dit niet de rampzalige patch voor de PS3 die eerder het knife stelsel voor de PC verklooit heeft? Dat het bloed letterlijk van het beeldscherm druipt, maar de kerel in kwestie nog steeds niet naar een 10 seconde countdown kijkt?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11

Ik raak ook niets met knive en ik moet nog maar iets van 5 knive kills voor platinum :(
Wel mijn flag defence pin eindelijk behaald, heb die flagdefence wel 10 keer voorbij zien komen voordat ik hem dan ook eindelijk kreeg ;)
Mooie was dat er een medic was en die bleef maar een recon reviven en ik kon hem elke keer weer lekker doodschieten :)

En de lag is ook weer waardeloos na de update raketten die verdwijnen bloedspetters zonder ook maar enige damage gedaan te hebben.

En de machine guns op de bhawk zijn wel iets steviger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

JeroenGans schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:57:
Zijn er ook "beginners" servers voor het online gedeelte op de PS3? Net een uurtje online geweest nadat ik de singel player had uitgespeeld, maar tering dat was wel even wat anders. Veel snipers die me elke keer voor waren en teamgenoten werkten niet echt mee door vijanden te tagen met de select toets? Iemand hier nog tips voor beginners?
Ja zeker heb ik nog wat tips.. Stop met recon spelen en pak es lekker een assault class :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 17-09 11:39
Stronkie schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 00:01:
[...]

Ja zeker heb ik nog wat tips.. Stop met recon spelen en pak es lekker een assault class :)
Zeer goede tip! Of stap als enigeer in bij een tank, en zorg dat je kunt communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131

Feli met de laatste pin ;) Ik heb 'm ook gehaald, maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen...who cares 8)

Het knifen is inderdaad een probleem geworden na de update. Soms is het in één keer raak, maar meestal sta je wat te hakken zonder resultaat.
Lag heb ik niet meer last van dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Kassad schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:52:
[...]

Naval Warfare pin: op Laguna Presa heb je jetski's, pak er 1 leg em ergens neer, ga op de 2e positie zitten en maak kills, die tellen als naval kills :-)
3 enemies with cars heb ik samen met roadkills gedaan, op Atacama Dessert in een quad gaan rondscheuren rond A en C.
Ik weet dat ik vanaf de 2de zitplaats van een jetski kills kan maken om zo de Naval Warfare Pin te behalen, echter wordt ik altijd gruwelijk afgeschoten voordat ik ook maar 1 kill kan maken. Sitting Duck enzo...

Haal ik ook de "Kill 4 enemies with cars" Pin door 4 roadkills te maken?? Als je dus de 3 Roadkills Pin gehaald hebt en je plet nog iemand, dan krijg je gelijk de "Kill 4 enemies with cars" Pin?

Is gister of vandaag de update voor de 360 gereleased? En zo ja, hoe speelt ie? Ik kan vanavond pas weer spelen...

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online

Gisteren op de PC schaamde ik me dood... mijn vrouw kwam thuis dus dan moet je haar even te woord staan, je kent het wel... hoor ik "Huaa!" en typische mesgeluidjes. Ik draai me om, staat er een vijand voor de derde keer op me in te hakken... ik druk één keer op de knife-knop en heb een kill. ;(

Heb wel even sorry gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Techno Overlord schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:14:
[...]
...
Haal ik ook de "Kill 4 enemies with cars" Pin door 4 roadkills te maken?? Als je dus de 3 Roadkills Pin gehaald hebt en je plet nog iemand, dan krijg je gelijk de "Kill 4 enemies with cars" Pin?
...
Zo heb ik 'm wel gehaald.

Lekker rondgescheurd in de eerste basis van Arica Harbor en 4+ tegenstanders geroadkilled. Hierna had ik beide pins te pakken!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Was voor mij nieuw gisteren. Kwam er ineens een c4 beplakte uav mijn m-com gebouw binnen. Ik schiet hem leeg en ik krijg kill by c4 om de oren.

Als achievement whore: (xbox, maar het zijn allemaal hetzelfde)

-Hoe krijg ik de 15G voor pistol man online? Ik heb met alle guns al gekilled... Oh. Ik zie het al. Je moet 5 kills per handgun. Nog 4 keer m9..
-Tips voor Demolition Man? Bepaalde map en/of UAV?
-Hoe moet ik knife 5 friends doen? Heb er geen die BC2 spelen.

-Hoe kan ik op de xbox Gotters vinden? Kan dat alleen via play with friends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Op Xbox moet je eerst GoT'ers toevoegen in je friendslist. Zie voor een lijst de OP van dit topic. Vervolgens kan je mensen joinen of uitnodigen.
Jackal131 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:38:
[...]

Zo heb ik 'm wel gehaald.

Lekker rondgescheurd in de eerste basis van Arica Harbor en 4+ tegenstanders geroadkilled. Hierna had ik beide pins te pakken!!!!
Thnx! Wie vanavond online is op 360 kan dus een paar roadkills verwachten. >:)

Ik heb nu al meer dan 10 potjes BF: Heroes gedaan en ik krijg nog steeds geen Veteran status. Ik heb dezelfde account gebruikt die ik ook voor Xbox Live gebruik. Ik wil ook die M1 Garand!

[ Voor 70% gewijzigd door Techno Overlord op 09-06-2010 09:02 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
scorelord schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:48:

1 -Hoe krijg ik de 15G voor pistol man online? Ik heb met alle guns al gekilled... Oh. Ik zie het al. Je moet 5 kills per handgun. Nog 4 keer m9..
2 -Tips voor Demolition Man? Bepaalde map en/of UAV?
3 -Hoe moet ik knife 5 friends doen? Heb er geen die BC2 spelen.

4 -Hoe kan ik op de xbox Gotters vinden? Kan dat alleen via play with friends?
1 Heb je zelf al antwoord op gegeven
2 Deze achievement kost wat tijd. Het beste kun je gebouwen laten instorten waar een M-com in staat, want daarin bevinden zicht meestal wel tegenstanders (disarmen of verdedigen). Maar jij bent vaak niet de enige die het gebouw wil laten instorten met een tube, 40mm of tankshells.
De gemakkelijkste manier is C4 (kijk ff op youtube hoe je met een paar C4's een gebouw kan laten instorten). Je gaat de M-com armen of je wacht tot die gearmed is, wacht dan tot er mensen naar binnen gaan om te disarmen en dan BOEM gebouw in laten storten en een aantal destruction 2.0 kills meenemen ;)
3 Zorg dat er een aantal mensen in je friendslist staan die ook BC2 spelen en ga tegen hun spelen. Knife ze 5x!! Je mag 5 verschillende vrienden knifen, maar 1 vriend 5x is ook goed!!!
4 In de OT staan XBox spelers vermeld die ook regelmatig BC2 spelen. Voeg deze mensen toe aan je friendslist. Vervolgens join je games van deze mensen.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
Jackal131 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 09:51:
[...]

1 Heb je zelf al antwoord op gegeven
2 Deze achievement kost wat tijd. Het beste kun je gebouwen laten instorten waar een M-com in staat, want daarin bevinden zicht meestal wel tegenstanders (disarmen of verdedigen). Maar jij bent vaak niet de enige die het gebouw wil laten instorten met een tube, 40mm of tankshells.
De gemakkelijkste manier is C4 (kijk ff op youtube hoe je met een paar C4's een gebouw kan laten instorten). Je gaat de M-com armen of je wacht tot die gearmed is, wacht dan tot er mensen naar binnen gaan om te disarmen en dan BOEM gebouw in laten storten en een aantal destruction 2.0 kills meenemen ;)
3 Zorg dat er een aantal mensen in je friendslist staan die ook BC2 spelen en ga tegen hun spelen. Knife ze 5x!! Je mag 5 verschillende vrienden knifen, maar 1 vriend 5x is ook goed!!!
4 In de OT staan XBox spelers vermeld die ook regelmatig BC2 spelen. Voeg deze mensen toe aan je friendslist. Vervolgens join je games van deze mensen.

Suc6
Thanx. Heb nu mijn xbox niet bij de hand, maar friends list is die van xbox live zelf toch? Er is toch geen friendslijstje binnen de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Klopt, het gaat om de friendslist van Xbox Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Viel me net op dat er opeens trophies bij zijn gekomen op de PS3 voor Onslaught mode. Het speelt zich af op 4 maps (Valparaiso, Innocentes, Nelson Bay en Atacama) en zijn 8 trophies. Ik neem dus aan dat het vandaag na de store update verkrijgbaar is oid...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Techno Overlord schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:14:
[...]

Ik weet dat ik vanaf de 2de zitplaats van een jetski kills kan maken om zo de Naval Warfare Pin te behalen, echter wordt ik altijd gruwelijk afgeschoten voordat ik ook maar 1 kill kan maken. Sitting Duck enzo...
Moet je eerst naar de rand van het actieve veld varen, 9 van de tien kijken daar nooit naar.

Zelf moet ik nog de car-pins, zowel roadkills als kills. Is gewoon niet mn ding
Ook de heli-road kill zal ik ooit moeten gaan doen (zit zelden tot nooit in een voertuig)
De 4x MCom destroy is ook niet mijn ding, heel dat rush speel ik niet omdat ik conquest gewoon veel leuker vind... Iedere keer dat ik rush probeer dan kom ik op een server waar ik constant op mn spawn gekilled wordt of dat 50% van het team sniper speelt en er niemand de Mcoms aanvalt of verdedigd. En in je eentje kan je wel armen, maar dat dan volhouden is niet te doen...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

BatmanHorizon schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:56:
Viel me net op dat er opeens trophies bij zijn gekomen op de PS3 voor Onslaught mode. Het speelt zich af op 4 maps (Valparaiso, Innocentes, Nelson Bay en Atacama) en zijn 8 trophies. Ik neem dus aan dat het vandaag na de store update verkrijgbaar is oid...
Ah, nieuwe modes voor de maps? Leuk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:04:
[...]

Moet je eerst naar de rand van het actieve veld varen, 9 van de tien kijken daar nooit naar.

Zelf moet ik nog de car-pins, zowel roadkills als kills. Is gewoon niet mn ding
Ook de heli-road kill zal ik ooit moeten gaan doen (zit zelden tot nooit in een voertuig)
De 4x MCom destroy is ook niet mijn ding, heel dat rush speel ik niet omdat ik conquest gewoon veel leuker vind... Iedere keer dat ik rush probeer dan kom ik op een server waar ik constant op mn spawn gekilled wordt of dat 50% van het team sniper speelt en er niemand de Mcoms aanvalt of verdedigd. En in je eentje kan je wel armen, maar dat dan volhouden is niet te doen...
Als ik het goed heb speel jij ook op de PS3. Kom eens een keer met ons Rush spelen, dan zullen we proberen jou aan een aantal pins te helpen.
Ons is: Jackal, Aslanboy, Unomomentodado, M_bias, KingofCunnus, Pixelchaos, Taenadar, Cheiron. Wij spelen (bijna) altijd samen, maar ook andere mensen uit de OT voegen zich regelmatig bij ons. (Ik ben ook vast mensen vergeten van de vaste club :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:04:
[...]

Dat vanavond maar eens proberen dan, thnx voor de tip!
Vrijdag schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:08:
[...]

Ah, nieuwe modes voor de maps? Leuk :)
Ik zie liever nieuwe maps voor de modes. O-)

[ Voor 40% gewijzigd door Techno Overlord op 09-06-2010 11:26 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
  • Laatst online: 13-08 20:54
Vraagje he, als je nou speelt, en je hebt bijv. 1000 punten behaald tijdens een ronde, maar de map is nog niet afgelopen en je besluit te stoppen met spelen en disconnect van de server. Telt hij die punten die je hebt behaald wel op bij de rest?

Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
Dankje, want m'n vriendin kwam langs dus moest ineens afsluiten :P Ik wist het niet zeker, want ik zag volgens mij geen punten erbij komen.. Maargoed, anders haal ik het wel een keer in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Techno Overlord schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:25:
[...]

Ik zie liever nieuwe maps voor de modes. O-)
Ja dat ook wel ja :P

Of de nieuwe Onslaughtmode, lijkt me ook erg tof!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:32
heel leuk die vip packs,.. maar zou het niet wijzer zijn om eerst de game wat te optimaliseren en dan pas met DLC aan te komen proppen ? ( soms rag ik iemand helemaal vol 7,62MM patronen maar sterven hooo maar -O- )

* het is in iedergeval minder buggy dan bf2 @ release,..

[ Voor 16% gewijzigd door osmosis op 09-06-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat bedoel je met optimaliseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
Vrijdag schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:48:
Wat bedoel je met optimaliseren?
hitboxes , deugen soms niet helemaal bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nalufrank
jterpstra schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:49:
[...]

Dat gevoel heb ik ook soms, maar kan dat ook niet aan de armor liggen die iemand draagt? Dat ze wat lastiger te doden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
ik betwijfel het, stel ik raak iemand volop in z'n gezicht met M60 ( close range )
hij killed mij met een veel lichter wapen.
dan zie ik natuurlijk deathcam, en de schade die ik hem heb aangericht
blijkt dat hij 85hp overheeft. dat klopt gewoon niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
[...]

Had ik gisteren last van. Wist zeker dat ik raak schoot, maar dood gaan hoo maar. Ik moest dekking zoeken, omdat ik wel bijna dood ging.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
[...]

QFT
heeft ook te maken met de hit prediction van de server die niet klopt.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
nalufrank schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:59:
[...]

Dat gevoel heb ik ook soms, maar kan dat ook niet aan de armor liggen die iemand draagt? Dat ze wat lastiger te doden zijn?
True that. Ik denk dat de knife bug daar een soort van extreem gevolg van is? Misschien dat het allemaal een beetje verband heeft met elkaar?

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
@Gizzy zo vermoeden heb ik ook.
dat het allemaal wat samenhangt. miss dat het daarom ook wel een complex probleem is die niet zo snel 1,2,3 is gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Safaci schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:21:
[...]

Die RPG-7 is vrij slecht tegen infantry. Je moet iemand recht in zijn smoel raken met dat ding. Tegen vehicles is het goddelijk. :9~
Mn favo wapen en werkt ook prima tegen infanterie schitterend als je bij zn choke point staat Double Kill, Double Kill, :) en kan er ook ranged vij goed mee mikken heb al bij tig recons een rpg anaal ingevoerd.

Zelfs als je mist zorgt de impact voor een kleine rook gordijntje waar je lekker doorheen kan sproeien met je silenced gun.

Enige wat je snel moet kunnen is wisselen naar je proppenschieter want komt vrij vaak voor dat ze nog net 1-5% hp overhouden na een rpg inslag bij ze in de buurt.

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Heb ik niet zoveel last van, wel dat ik blijkbaar 1337 driving skills heb want ik slaag er bijna nooit in om iemand plat te rijden als ik in een tank zit :P Duw ze hoogstens opzij, zelfs als ik echt over ze heen rij. Maar misschien pak ik elke keer een hoover tank ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
In de tank, hoort gij dit nummer te luisteren

( geef toe,.. het geeft bc 2 flashbacks :o )
"Flipped the Humvee, impact was limb-numbing
Cameraman wig back, gunner screaming INCOMING
RPG, rhyme propelled grenade
Time to yell, scramble for cover in the shade
Bright as the midday sun, then it fade
Darkness come quick, some run and get sprayed
Rot dead, hot lead, it's rainin
Left 'em with they brains kicked in with they trainin
Dragged the remains into the open by the bootstraps
Dogtag attached to explosive human booby traps
Where's air support, ears ringin, mortars whistlin
Bloodshot vision after thought abort mission
Too little too late,"

[ Voor 60% gewijzigd door osmosis op 09-06-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
Jackal131 schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:54:
Klopt, het gaat om de friendslist van Xbox Live!
Thanx, Heb een swikkie van de fipo toegevoegd. scorelord wil samen gezellig knifen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Vrijdag schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:44:
[...]

Ja dat ook wel ja :P

Of de nieuwe Onslaughtmode, lijkt me ook erg tof!
Dat is toch al wat jij zei. Onslaught is gewoon een nieuwe mode op bestaande maps. Dat wil ik niet. Ik wil nieuwe maps voor bestaande modes.

Strike at Karkand bijvoorbeeld of FuShe Pass!! :9~

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:22:
[...]

Strike at Karkand bijvoorbeeld of FuShe Pass!! :9~
Of Warlord of Road to jalalabad , weet je wat we maken gewoon een BC2 versie van BF2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

mwah, lang niet alle BF2 mappen lenen zich voor BFBC2, maar Strike at Karkand, Jalalabad en Mashtuur zouden perfect passen, denk ik. Brengt gelijk wat meer infantry mappen naar het spel, zoals daar nu eigenlijk alleen Arica Harbour (conquest) is...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Dat kniven werkt echt voor geen meter meer man, echt niet meer doen jongens. Altijd komen er nieuwe bugs na een patch :'( .
scorelord schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 08:48:
Was voor mij nieuw gisteren. Kwam er ineens een c4 beplakte uav mijn m-com gebouw binnen. Ik schiet hem leeg en ik krijg kill by c4 om de oren.

-Hoe krijg ik de 15G voor pistol man online? Ik heb met alle guns al gekilled... Oh. Ik zie het al. Je moet 5 kills per handgun. Nog 4 keer m9..
-Tips voor Demolition Man? Bepaalde map en/of UAV?
-Hoe moet ik knife 5 friends doen? Heb er geen die BC2 spelen.

-Hoe kan ik op de xbox Gotters vinden? Kan dat alleen via play with friends?
B2 bij Nelson Bay - Nuuubtube dat hele gebouw en na een aantal keer proberen krijg je echt wel kills
A2 - Isla Innocentes - Na de update heb he gelukkig mensen in A zitten, Mortar of noobtube dat gebouw.
B2 - Arica Harbour - Rij met je tank na daar schiet dat hele gebouw stuk. Er zijn daar veel gebouwen dus probeer je geluk daar eens.
A2 & B2 Port Valdez - je weet wel

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
Mensen meer last van hit detection oid? Zelfs in HC mode gisteren, bijna een vol magazijn(XM8 P) in iemand geleegd and no kill, ja ik :/ Weet zeker dat mijn red dot op zijn borst gericht was..
Ik ga niet anders te werk dan eerder, begint nu wel een erg irritant spelletje te worden zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
WoRReLbier schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:34:
Mensen meer last van hit detection oid? Zelfs in HC mode gisteren, bijna een vol magazijn(XM8 P) in iemand geleegd and no kill, ja ik :/ Weet zeker dat mijn red dot op zijn borst gericht was..
Ik ga niet anders te werk dan eerder, begint nu wel een erg irritant spelletje te worden zo..
Op de PS3 had ik dat ook gisteren. Ik moest met mijn USAS-12 AUTO de bronze pin halen maar ben na 15 kills ermee gestopt. Ik schiet die volle 6 kogels op iemand af, ik rende achter iemand aan dus hij had het niet door. Pas na de laatste schot draait hij zich om en pakt me met zijn pistol. En tot mijn verbazing stond er dat hij nog 85HP over had. BULLSHIT. Daarna het zelfde 3x meegemaakt en gelijk ermee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hier ook gisteren erg veel last van gehad. Wat je beschrijft: achter iemand aanrennen die het niet door heeft, anderhalf magazijn in hem pompen. Draait zich om, schiet mij dood: 80+ health over. Mn neus, dat klopt echt niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:51:
Hier ook gisteren erg veel last van gehad. Wat je beschrijft: achter iemand aanrennen die het niet door heeft, anderhalf magazijn in hem pompen. Draait zich om, schiet mij dood: 80+ health over. Mn neus, dat klopt echt niet.
Had ik eergisteren last van. diverse malen een vol magazijn M416 in iemands kont, omdraaien, mij met 3 kogeltjes platgelegd. 80% HP over... Hoop dat 1.04 die ik vanmorgen vast heb laten installeren daar verbetering in brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Nee ik heb het idee dat die hitboxes niet helemaal kloppen. Heb ok wel eens iemand 1 shot kill gehad terwijl ik hem in zn buik schoot. Wss wilde hij net gaan bukken ofzo.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Elk nadeel heeft zijn voordeel: ik heb gisteren ook een paar kills gemaakt terwijl ik zeker wist dat ik ernaast zat (met shotgun). :P

@PS3'ers: ook eens een keer Squad Rushen of Squad Deathmatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:55:
[...]

Had ik eergisteren last van. diverse malen een vol magazijn M416 in iemands kont, omdraaien, mij met 3 kogeltjes platgelegd. 80% HP over... Hoop dat 1.04 die ik vanmorgen vast heb laten installeren daar verbetering in brengt.
Dan kan ik je meteen uit de droom helpen. Door 1.04 is dat juist erger geworden.
Gisteren hebben we dit uitvoerig besproken (de mensen met wie ik gespeeld heb). 1.04 is niet bepaald een verbetering geworden. Knifen is ronduit k** na deze update en de hitboxen is ook niet echt een verbetering.

Ik was van plan om vanavond weer ff lekker te gaan knallen, maar nu lees ik dat PSN vanmiddag van 16.00 uur een grote onderhoudsbeurt krijgt die tot morgenvroeg 05.00 uur duurt...balen...
Tuurlijk, waarom niet. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 09-06-2010 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:55:
[...]

Dit had ik dus na patch 1.04, bij de vorige patch liep alles lekker incl de mes.

Edit:

@ Jackal:

Thanks dat je me dit verteld, ik ben toch lekker thuis. Heb nu mijn PS3 aangezet (moet voor 3 uur anders fucked up) zodat ik vanaaf toch nog kan knallen (in mn eentje waarschijnlijk lol).
The downtime, which SCEE are saying is “scheduled maintenance”, will start at 4pm BST on Wednesday and will continue until 04.30 BST on Thursday, just over 12 hours.

During the downtime, you’ll be unable to access the PlayStation Store, Account Management and Account Registration.

You should still be able to sign into the PSN and play games, “provided you have signed in recently”. If you wish to play online during the downtime, we’re being told to be signed in before 4PM on the 9th, and stay signed in.

The PlayStation Store will be updated at an earlier time than normal tomorrow to allow fans to make purchases from the update.

The maintenance is either for a new firmware update, or some kind of change to the PSN Store. Start your speculation now!

[ Voor 132% gewijzigd door Aslanboy1905 op 09-06-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
WoRReLbier schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 13:34:
Elke keer dat ik BC2 speel heb ik hier last van. Tijd dat ze met de upate komen en dit fixen.

Ik had gister overigens een multikill met de CG. Was erg tof om te maken :)
Kijk je onderin je scherm. 1 dood, 2 dood yes double kill 3 dood cool! triple kill 4 dood! OMG! Multi kill!!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Unomomentodado schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:13:
Elk nadeel heeft zijn voordeel: ik heb gisteren ook een paar kills gemaakt terwijl ik zeker wist dat ik ernaast zat (met shotgun). :P

Zekers. Vind de squad versies altijd wel intens, zeker in hardcore modus.

Al moet ik zeggen dat ik Conquest toch ook wel leuk vind. Afgelopen dagen wat meer gespeeld om mn pin te halen maar het hectische ervan (constant rondrennen) bevalt mij wel. En natuurlijk moet ik nog mn capture 100 flags badge halen ;)

Maar zoals het er nu naar uitziet gaat het vanavond dus niet worden? Vreemd dat het hele systeem zo lang plat gaat voor een wijziging.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Laatst online: 02-03 15:54
Ik speel het dan op de PC, dus nog steeds wachten op die patch.. Lijkt wel sinds ik rang 39-40 ben ze mij nu lopen pesten met die hitboxen en welke rush ik ook join, bar slechte teams. Veel snipers, flanken worden niet gedekt, MCOMS worden niet ge disarmed en als je in een chaos toch weet 1 te armen word de MCOM niet onder vuur genomen enz

Was ik maar weer rank 35 oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Unomomentodado schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 14:13:

Ja lijkt me erg vet! Zo krijg je gelijk ook wat meer rivaliteit. Dat is waarom ik soms juist tegen gotters wil spelen want je weet gewoon dat die redelijk eerlijk te werk gaan en niet non stop gaan zitten campen, snipen of huppelen. Zeker squad-dead match lijkt me leuk want dat kun je tenminste met meer dan 8 personen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:08:
[...]
Ja lijkt me erg vet! Zo krijg je gelijk ook wat meer rivaliteit. Dat is waarom ik soms juist tegen gotters wil spelen want je weet gewoon dat die redelijk eerlijk te werk gaan en niet non stop gaan zitten campen, snipen of huppelen. .
Que? Was dat maar waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, squad rush valt of staat met het hebben van teammates die meewerken en communiceren.
Met randoms spelen geeft 9 van de 10 keer drie of minder squadmates die geen mic hebben, geen engels lullen of gewoon puur voor hun eigen SPM gaan (campers)

Probeer in je eentje maar eens zonder dekking een ronde te winnen

Gisteren met een paar vrienden rush gedaan op een normale server op de ps3. Voor het eerst sinds de vorige update geen lag gehad.
Normaal heb ik per ronde zo'n 1500 punten. Nu was dat tussen 3000 en 5000.
Alleen wel lullig dat disconnects nog zo vaak voorkomen en al die punten en pins in het niet verdwijnen.

Ik heb een nieuwe liefde ontdekt: recon class met shotgun, shotgun perk en lw pack. Killstreaks van hier tot tokio in close combat gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Tsurany schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:15:
[...]

Que? Was dat maar waar...
Op ps3 in ieder geval wel. En snipen word als het got team aanvalt tot een minimun beperkt aangezien er vaak snel genoeg doorgerushed wordt. De snipers krijgen dan geen kans om even rustig een plekje op te zoeken en te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Xbox360 is ook geupdate!

En ik moet zeggen (nog niet alle mappen getest btw) is dat deze update veel meer fixed dan er in de release notes staat! _/-\o_

Belangrijkste is dat je nu een poppetje krijgt te zien bij kit selectie, zodat je kan zien of je wel of niet de SA outfit moet pakken bij die map! Erg handig gedaan!

Of het nou inbeelding was of niet, maar Atacama Desert is minder overbelicht geworden, en daar is extra "stof" voor terug gekomen. Da's een hele verbetering! :P

Wapens / Lag zijn volgens mij redelijk gelijk gebleven, maar ik heb ook nog niet alles gechecked. Maar ik merk niets van die PS3 klachten dat je alles mist! Misschien is dat platform afhankelijk? :o

Je ziet nu trouwens wel ineens veel mensen rondlopen met een M1-Garand voor dat insignia te halen :+

Ok, dadelijk weer even verder testen! :P

P.S. 1: Niet vergeten te stemmen mensen! Da's ook belangrijk!
P.S. 2: Nogmaals, voor Xbox360 bc2'ers: www.gotlive.nl - GoT - X360 BC2 Community!

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Lointje schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:58:
De toegevoegde waarde is dat als jij een vlag neutraliseert, de vijand hier niet meer op kan spawnen. Voor mij reden genoeg om toch wat punten toe te kennen. Zij moeten nu namelijk van veel verder lopen en het drijft hun team naar achter.
Dat gebeurd nu toch al, dat de vijand dan niet meer dan kan spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Net eindelijk weer 's kunnen spelen na een week of 2 :) Ik merkte in het begin bij die 1.04 patch wel redelijk veel lag, maar na een paar potjes was 't weer helemaal verdwenen.

Nog een paar leuke potjes Conquest gespeeld met Jur-Mystery en Thomas... Met z'n drieen nog gejaagd op de nummer 1 in de leaderbords op de PS3 (lfenec) en heb ook eindelijk zijn dogtags in ontvangst mogen nemen 8) Was gelijk ook mijn eerste gouden dogtag :P

Heb nu ook een paar kills met de Apache kunnen maken, maar dat vliegen is wel heel erg wennen (had nog nooit gevlogen omdat de choppers meestal al meteen weg zijn).

Al met al een goede dag op het slagveld :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Wizz15 op 09-06-2010 18:58 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
walletje-w schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:44:
[...]

Op ps3 ..... En snipen word als het got team....
Zijn GoT users op een speciale server o.i.d. vertegenwoordigd? Of nodigen jullie elkaar uit op afgesproken tijden? Zou graag een keer meedoen! (ook al ben ik een enorme beginner!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
JeroenGans schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:35:
[...]

Zijn GoT users op een speciale server o.i.d. vertegenwoordigd? Of nodigen jullie elkaar uit op afgesproken tijden? Zou graag een keer meedoen! (ook al ben ik een enorme beginner!)
Ik raad aan om bijvoorbeeld wat mensen die je hier ook regelmatig voorbij ziet komen toe te voegen op psn.
walletje-w is mijn psn. En dan nodig ik je wel een keertje uit voor een potje. Als je wat vaker meespeelt (en een headset hebt, eigenlijk wel een vereiste) dan zul je iedereen wel wat beter leren kennen, net zoals zijn manier van spelen. En heel waarschijnlijk als je beginner bent leer je ook snel wat trucjes en sta je verbaasd van de snelheid van sommige potjes. Maar het is bijna altijd bere-gezellig. :9

Leuk die statestieken: M_bias, Unomomentodado en jackal132 moeten maar niet op deze link klikken. 7 7 en 6 keer geknived :9

[ Voor 11% gewijzigd door walletje-w op 09-06-2010 21:21 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.