[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Net een mooie actie gehad op Nelson Bay: ik kreeg van KingofCunnus of Tokus te horen dat er bij de 2e MCOM's 3 man stond bij de MG rechts van A. Ik loop netjes achterom en knife ze alle-3. Ik loop vervolgens terug naar achter A en hoor dat er weer 3 staan. Vrolijk weer die kant op en nog 3 knife-kills. Daarna nog een keer een flank-actie wat me een 7 knife-killstreak opleverde. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Unomomentodado schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 19:37:
Net een mooie actie gehad op Nelson Bay: ik kreeg van KingofCunnus of Tokus te horen dat er bij de 2e MCOM's 3 man stond bij de MG rechts van A. Ik loop netjes achterom en knife ze alle-3. Ik loop vervolgens terug naar achter A en hoor dat er weer 3 staan. Vrolijk weer die kant op en nog 3 knife-kills. Daarna nog een keer een flank-actie wat me een 7 knife-killstreak opleverde. :*)
Haha, dat was zeker een mooie actie. Daar had je een hele squad + 3 anderen (of dezelfden). _/-\o_
edit: btw uno, voor je award van alle bronze stars zie ik in je stats dat je nog niet de 40mm shotgun hebt. Volgens mij heb je die ook nodig.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij krijg je nu wel punten na je death. Ik heb al een paar keer gehad dat ik 6 mijnen strooide rond een mcom, ik ging dood, mijnen ontploften achteraf en ik kreeg toch de punten voor objective damage, kills en squad attack order. Ik durf niet te zeggen of ik in andere situaties wel de punten kreeg, met bijv. heals.

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 04-06-2010 22:32 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyperz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 02:45
BatmanHorizon schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:12:
[...]Ik durf niet te zeggen of ik in andere situaties wel de punten kreeg, met bijv. heals.
Denk van wel. Ik heb een uur geleden rush gespeeld en zat bij een groepje die aan het campen was een redelijk eind van de mcom's. 'k had daar een health pack gesmeten en werd gekilled door een nade. Toen ik respawnde kreeg ik massas heal punten :+ .

Edit:
Weet iemand soms een degelijke 24/7 Arica Harbor rush server?

[ Voor 7% gewijzigd door Hyperz op 04-06-2010 22:40 ]

Asus P8P67 EVO | i5 2500k (4.8 GHz) | Sapphire HD 7970 Vapor-X GHz Ed. | 8 GB DDR3 1600 | 1 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
unfor schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:27:
Er zit geen verschil tussen de pump-action shotguns, heb 1000 kills met elk :)
Ik denk dat we het dan over iets anders hebben, ik heb het over de specificaties van de wapens en jij over pimpass platina sterren voor de wapens? :?

En besides that: het aantal kills dat jij ermee hebt gemaakt zegt ook niets over de specs van een wapen lijkt me.

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 05-06-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
CptChaos schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 00:42:
[...]
Ik denk dat we het dan over iets anders hebben, ik heb het over de specificaties van de wapens en jij over pimpass platina sterren voor de wapens? :?

En besides that: het aantal kills dat jij ermee hebt gemaakt zegt ook niets over de specs van een wapen lijkt me.
Wat ik wil zeggen is; heb genoeg ervaring met de shotguns om te zeggen dat ze allen gelijk zijn.
Jammer dat dat nog uitleg nodig heeft ;)

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 05-06-2010 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ik heb in een potje zonet nog 3 helikopters neergehaald met een CG icm de tracergun. :P

Lullo's springen er jammer genoeg altijd te snel uit zodra ze de missile lock zien. :/

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Mag je hier (clan) servers promoten of is dat ongewenst/ongepast?

[ Voor 28% gewijzigd door XRayXI op 05-06-2010 01:03 . Reden: zin beetje langerderder ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
BatmanHorizon schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 22:12:
[...]

Haha, dat was zeker een mooie actie. Daar had je een hele squad + 3 anderen (of dezelfden). _/-\o_
edit: btw uno, voor je award van alle bronze stars zie ik in je stats dat je nog niet de 40mm shotgun hebt. Volgens mij heb je die ook nodig.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij krijg je nu wel punten na je death. Ik heb al een paar keer gehad dat ik 6 mijnen strooide rond een mcom, ik ging dood, mijnen ontploften achteraf en ik kreeg toch de punten voor objective damage, kills en squad attack order. Ik durf niet te zeggen of ik in andere situaties wel de punten kreeg, met bijv. heals.
Punten na het respawnen kreeg je altijd al. Alleen niet tijdens dood zijn. Daarom moet je ook gewoon altijd wat mijnen neergooien en dan bijv een andere kit op pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:00

XanderDrake

Build the future!

XanderDrake schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:03:
Wat is een goede map om roadkills te maken?

Das ongeveer nog de enige pin die ik moet halen, maar ik zou niet weten waar ik het kan proberen.
Iemand een idee :) ?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

atacama dessert op conquest, sowieso zijn de conquest mappen beter voor roadkills, dit omdat je dan van achter kan komen is makkelijker om te mikken. In atacama heb je ook een humvee, imho de beste voor roadkills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
phosporus schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Punten na het respawnen kreeg je altijd al. Alleen niet tijdens dood zijn. Daarom moet je ook gewoon altijd wat mijnen neergooien en dan bijv een andere kit op pakken.
Nee niet na respawnen, gewoon tijdens mijn dood, mijnen ontploften 2 seconden na mn death en toch kreeg ik de punten. En volgens mij heb ik later op die avond vaker punten tijdens een death erbij gekregen en een paar andere gotters op ps3 merkten dat ook.

Op dit draadje van het ea forum word her ook semi-bevestigd door ene JoeGrant van Dice en andere spelers hebben het ook gemerkt. Points after Death are back...

[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 05-06-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Modest71 schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 01:02:
Mag je hier (clan) servers promoten of is dat ongewenst/ongepast?
Ik zou zeggen, lees de topicstart onder het kopje servers eens: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:06:
[...]

Nee niet na respawnen, gewoon tijdens mijn dood, mijnen ontploften 2 seconden na mn death en toch kreeg ik de punten. En volgens mij heb ik later op die avond vaker punten tijdens een death erbij gekregen en een paar andere gotters op ps3 merkten dat ook.

Op dit draadje van het ea forum word her ook semi-bevestigd door ene JoeGrant van Dice en andere spelers hebben het ook gemerkt. Points after Death are back...
Klopt, ik heb gisteren ook al mijn punten after death mogen ontvangen :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mooi, hoop dat dit ook gefixed wordt in de PC patch!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
Ja, ik kan het ook bevestigen!
Gisteren tijdens een potje (waarbij het got team natuurlijk over het andere team heen walsde) armde ik een mcom en ik keek snel hoeveel punten ik had. Vervolgens ging ik zo staan dat ze me wel dood moesten schieten. Ik goed opletten op de hoeveelheid punten en toen de mcom ontplofte en ik toen net dood was kreeg ik de punten erbij.

Ik weet dus nog niet hoe het zit als je ergens c4 op plakt en je wordt gedood door je eigen c4 of je dan je punten wel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Wat is er allemaal met die assault wapens gebeurt eigenlijk ? Ik denk toch wel dat het een bug is, anders zijn ze slechter dan alle andere wapens. Die damages zijn lager dan de wapens van engineer.

edit: Er is weer een nieuwe patch op de ps3 uitgebracht (400MB), patch 1.04, maar niemand weet nog wat het is.

http://forums.electronica...-2-ng/1147891-1-04-a.html

[ Voor 57% gewijzigd door Aslanboy1905 op 05-06-2010 13:33 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Striptease schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:32:
Wat is er allemaal met die assault wapens gebeurt eigenlijk ? Ik denk toch wel dat het een bug is, anders zijn ze slechter dan alle andere wapens. Die damages zijn lager dan de wapens van engineer.

edit: Er is weer een nieuwe patch op de ps3 uitgebracht (400MB), patch 1.04, maar niemand weet nog wat het is.

Ja, best raar die assault wapens. Als je ze vergelijkt in het menu weapons and gadgets zijn een paar inderdaad opeens lager dan sommige engineer wapens, M416 en M16A2 waren voorheen volgens mij niet zo laag... Ook de MG3 specact is hetzelfde als de normale MG3 geworden. Vreemd

Die 2e update is nog niet hier in europa zo te zien, maar het zal wel voor die Onslaught mode zijn?

Waarom heeft Dice in hun post niet gelijk alle fixes vermeld? Of staat het wel ergens. Ik heb alleen deze gelezen.

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 05-06-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:45:
[...]

Ja, best raar die assault wapens. Als je ze vergelijkt in het menu weapons and gadgets zijn een paar inderdaad opeens lager dan sommige engineer wapens, M416 en M16A2 waren voorheen volgens mij niet zo laag... Ook de MG3 specact is hetzelfde als de normale MG3 geworden. Vreemd

Die 2e update is nog niet hier in europa zo te zien, maar het zal wel voor die Onslaught mode zijn?

Waarom heeft Dice in hun post niet gelijk alle fixes vermeld? Of staat het wel ergens. Ik heb alleen deze gelezen.
Ja ik denk ook dat het de Onslaught mode is. En volgens mij raken ze er opgewonden van als ze stiekem dingen fixen zonder het erbij te vermelden, kan niet anders.

edit:

foto van die damages gevonden op de ea forum

Afbeeldingslocatie: http://i932.photobucket.com/albums/ad168/RaGe-E4/CIMG0942.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Aslanboy1905 op 05-06-2010 14:04 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:45:
[...]

Je moet ook eigenlijk niet kijken naar de wapen stats in de game zelf. (specact wapens zijn niets anders dan reskins)
Simpel rekensommetje voor M16: 14,3 x 1,25 x 3 = 53,625 damage in 1 burst met magnum ammo op all ranges.
Veel SMG's doen 20 base damage, maar dat zakt na 20 meter keihard in.

Hier alle damage charts: http://denkirson.xanga.com/722757523/bad-company-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
unfor schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:19:
[...]

Je moet ook eigenlijk niet kijken naar de wapen stats in de game zelf. (specact wapens zijn niets anders dan reskins)
Ik kijk niet alleen naar de specact. Na de PS3 update zijn sommige assault wapens gewoon aanzienlijk minder sterk geworden, vooral de M416 en de M16A2 (helemaal als je ze vergelijkt met sommige engi weapons).

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 05-06-2010 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
BatmanHorizon schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:32:
[...]

Ik kijk niet alleen naar de specact. Na de PS3 update zijn sommige assault wapens gewoon aanzienlijk minder sterk geworden, vooral de M416 en de M16A2 (helemaal als je ze vergelijkt met sommige engi weapons).
Dan denk ik dat jullie de balance update hebben die PC al 5 weken terug had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Zag trouwens Joran van der Sloot lopen op Arica Harbour ;)

http://www.volkskrant.nl/...nnen_om_Peru_uit_te_komen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Haha toen ik het nieuws over dat gedoe zag en de stad Arica ter sprake kwam dacht ik: benieuwd hoe die haven in het echt er uitziet :9

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Damn die gozer haalt zelfs het BC2 topic ...

Wanneer krijgt de pc nou eens de SpecAct kits waarom duurt het allemaal zo lang :?

[ Voor 125% gewijzigd door JT888 op 05-06-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoRReLbier
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-03 15:54
Vind die damage van die SPECACT M16 triest laag trouwens.. Ze moeten nu echt die wapens laten voor wat het is, dat geklaag altijd en overal van overpowered dit dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil nu tussen de M24, SV98, GOL, en de M95, in het opzicht van damage? volgensmij helemaal niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:00

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:53:
Wat is het verschil nu tussen de M24, SV98, GOL, en de M95, in het opzicht van damage? volgensmij helemaal niks?
Niet zozeer kwa damage. Met enige zekerheid kan ik zeggen: als je er een headshot mee maakt, is je slachtoffer dood :P

Ze verschillen wel op andere manieren: accuracy, recoil en kick, ammo in magazijn, reload tijd en headshot multiplier.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

en geluid, die M95 klinkt echt als een kanon als je hem afvuurt vanuit een gebouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Striptease schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:32:
Er is weer een nieuwe patch op de ps3 uitgebracht (400MB), patch 1.04, maar niemand weet nog wat het is.

Die patch is er hier toch nog niet? Heb gisteren nog online gespeeld op de PS3 maar geen update ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
brilsmurfffje schreef op zondag 06 juni 2010 @ 11:05:
en geluid, die M95 klinkt echt als een kanon als je hem afvuurt vanuit een gebouwtje.
Jah als je sneaky wil gaan doen met de m95 dan faal je binnen de korste keren. Iedereen kent dat geluid en als jij schiet en bij jou in de buurt staat niet een team genoot waarvan ik denk dat hij dat was dan ga ik naar je op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:01:
Die patch is er hier toch nog niet? Heb gisteren nog online gespeeld op de PS3 maar geen update ontvangen.
Die patch wordt vertraagd voor Europa. Op dit moment is ie alleen uit in de US, en dat blijft nog even zo want DICE gebruikt dit nu om te kijken wat precies de lag veroorzaakt in de US (aangezien daar veel problemen waren, met name in de oost kust). Op dit moment zijn de US en EU spelers van elkaar gescheiden en kunnen ze ook geen servers buiten hun continent joinen (en je kan dus ook geen US spelers uit je friendslist joinen).

Bron: http://forums.electronica...04-european-1-03-lag.html

Edit: er zijn wel mensen binnen de EU die de patch al hebben, maar dat komt doordat ze een US exemplaar van de game hebben. Dat zijn dus uitzonderingen.

[ Voor 17% gewijzigd door Wizz15 op 06-06-2010 12:18 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

phosporus schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:06:
[...]

Jah als je sneaky wil gaan doen met de m95 dan faal je binnen de korste keren. Iedereen kent dat geluid en als jij schiet en bij jou in de buurt staat niet een team genoot waarvan ik denk dat hij dat was dan ga ik naar je op zoek.
voordeel is wel dat wanneer je hem gebruikt als shotgun hij wel zeer bruut is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
brilsmurfffje schreef op zondag 06 juni 2010 @ 12:15:
[...]

voordeel is wel dat wanneer je hem gebruikt als shotgun hij wel zeer bruut is :D
Dan gebruik ik liever de T88 sniper & 4Xscope als "shotgun". Iets meer kans wanneer je mist om alsnog je vijand af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

M95 is one shot one kill :+ gewoon dichtbij lopen en boem, dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
brilsmurfffje schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:13:
Hangt er wel van af waar je de enemy raakt natuurlijk want een schot op de torso of benen is niet (altijd) een instant kill. Althans dat is het geval met de GOL met magnum ammo.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
brilsmurfffje schreef op zondag 06 juni 2010 @ 20:13:
Klopt, maar als je de eerste keer mist - door een mortar strike bij jou in de buurt bijvoorbeeld - heb je een veel grotere kans om als eerste omgelegd te worden.. De m95 is inderdaad krachtig, maar voor close combat heb ik toch liever geen bolt action rifle, zeker de m95 niet met een reload van volgens mij bijna 2 seconden.

In die 2 seconden heeft je tegenstander genoeg tijd om zich om te draaien en jou om te leggen door een beetje te sprayen... Als je dan toch al dicht in de buurt van je tegenstander bent dan ga ik liever voor een headshot met mijn sidearm, of een knife kill.. Het beste voor close combat vind ik toch de SVU/VSS voor recon, je verraad je positie niet zoveel omdat ze silenced zijn, en met name de SVU is redelijk krachtig.

Ik vind het wel jammer dat er geen silenced sidearms zijn, met name voor de recon.. Een recon moet het vooral hebben van stealth (als je niet als sniper speelt) en mocht je geen ammo meer hebben voor je SVU of VSS dan moet je veel blijven bewegen aangezien je met een sidearm toch redelijk snel je positie verraadt aan vijanden in de buurt.

Ook vind ik het jammer dat de assault class geen silenced wapen heeft (terwijl de engineer, wat een support class is, alleen maar silenced wapens heeft). Dit zou handig zijn om redelijk stealthy te kunnen oprukken tot achter de vijandige linie en alleen vijanden uit te schakelen wanneer het noodzakelijk is met je silenced sidearm. Als je er dan eenmaal bent switchen naar je assault gun en vervolgens chaos creeeren. Zo zou je bijvoorbeeld samen met een recon kunnen oprukken, waarbij de recon de meeste targets uitschakelt en jij de recon van ammo voorziet en af en toe op cruciale momenten kunt bijspringen met het uitschakelen van targets als de recon het niet in zijn eentje af kan. Als je achter de linie bent kan de recon stealthy blijven en als respawn punt dienen en af en toe targets uitschakelen als hij ontdekt dreigt te worden, terwijl de rest van het squad het de vijand moeilijk maakt.

De engineer is toch voornamelijk in de buurt van tanks of andere vehicles, die sowieso al redelijk veel opvallen, dus waarom deze dan silenced wapens heeft ontgaat mij een beetje. De enige reden die ik kan bedenken is om in de buurt te kunnen komen van vijandige vehicles en die 'kapot te repareren' :P. Dan kan het handig zijn om stealthy te zijn, maar veelal zie ik engineers bij assaults in de buurt, dus dan heb je aan stealth niet veel.

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 06-06-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Wizz15 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:36:
De engineer is toch voornamelijk in de buurt van tanks of andere vehicles, die sowieso al redelijk veel opvallen, dus waarom deze dan silenced wapens heeft ontgaat mij een beetje. De enige reden die ik kan bedenken is om in de buurt te kunnen komen van vijandige vehicles en die 'kapot te repareren' :P. Dan kan het handig zijn om stealthy te zijn, maar veelal zie ik engineers bij assaults in de buurt, dus dan heb je aan stealth niet veel.
Wat denk je van de omgeving? Doordat de wapens silenced zijn, moet je goed luisteren om te horen waar diegene is en dat er überhaupt geschoten is. Daardoor heeft een engineer op close range dus ook overlevingskansen... ;) Dus ik denk dat je het concept van silenced wapen verkeerd opvat, hoe het in deze game geregeld is.

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 06-06-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Kan iemand me uitleggen waarom ik nog steeds niet de 'get all weapons bronze star' en 'get all bronze stars' pins krijg?
* Alle vehicle classes staan op bronze
* Alle weapon gadgets staan op bronze
* Alle weapons (behalve de M1, maar ik heb die ook niet) staan op bronze of hoger

Stats: http://bfbcs.com/stats_ps3/unomomentodado

Edit: bekende bug, forum. Hoewel ik PS3 spelers in de leaderboard zie zitten die de pins hebben. :?

[ Voor 26% gewijzigd door Unomomentodado op 06-06-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Unomomentodado schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:16:
Kan iemand me uitleggen waarom ik nog steeds niet de 'get all weapons bronze star' en 'get all bronze stars' pins krijg?
* Alle vehicle classes staan op bronze
* Alle weapon gadgets staan op bronze
* Alle weapons (behalve de M1, maar ik heb die ook niet) staan op bronze of hoger

Stats: http://bfbcs.com/stats_ps3/unomomentodado

Iemand die pins al gehaald?

Edit: vast al een bekende bug, forum. Hoewel ik andere PS3 spelers in de leaderboard zie zitten die de pins hebben. :?
Hmmm, idd vreemd. Ik heb na de ps3 update wel beide insignias gehaald (wel incl. M1 garand, maar volgens mij hoort die sowieso niet mee te tellen). Wel opvallend is die 40mm shotgun waarover ik je tipte. Die is al op brons na 12 van de benodigde 25 kills... Misschien dat dat niet helemaal klopt, anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
CptChaos schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:57:
[...]
Wat denk je van de omgeving? Doordat de wapens silenced zijn, moet je goed luisteren om te horen waar diegene is en dat er überhaupt geschoten is. Daardoor heeft een engineer op close range dus ook overlevingskansen... ;) Dus ik denk dat je het concept van silenced wapen verkeerd opvat, hoe het in deze game geregeld is.
Ik snap waarom de assault geen silenced wapen heeft, aangezien deze veelal aan het front bezig is en dan toch wel de nodige aandacht van de vijand over zich heen krijgt. Dat engineer silenced wapens heeft vind ik opzich ook niet zo heel vreemd, aangezien deze wat minder krachtig zijn en op die manier toch wat kills kan maken zonder meteen z'n positie te verraden zodra hij ook maar een schot lost.

Ik vind het alleen jammer dat de engineer de enige class is met zoveel silenced weapons. Had graag 1 silenced sidearm gezien... In dat geval zou je met een compleet squad wat stealthier kunnen spelen. Dus dan zouden assaults/medics ook de keuze hebben om wat minder op te vallen en wat meer defensief te spelen tijdens het verplaatsen bijvoorbeeld. :)

Maar wellicht krijg je dan iets teveel "ninja's" in de game, waardoor de gameplay niet meer zo leuk is... Er zal vast een goede reden zijn die ik over 't hoofd zie ;)

Al bijna een week niet kunnen spelen aangezien de tv bij mijn ouderlijk huis (ouderwetsche beeldbuis) te klein en onduidelijk is, zie de meeste vijanden niet eens waardoor 't niet leuk meer is om te spelen. Luxeproblemen... :( :P

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 06-06-2010 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Was vergeten dat ik de impressies van de kaarten zou updaten, dit is bij deze gebeurd.
Ik mis nog wel van een aantal kaarten de overview, zie voor een voorbeeldje de bestaande overviews. Weet je een adres van een overview die ik mis, DM mij dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Grote kans dat de patch voor de PC deze week weer niet uitkomt. Het schijnt dat het spel niet door de test is gekomen in Roemenië. Kortom, weer terug bij af.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
aex351 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:09:
Grote kans dat de patch voor de PC deze week weer niet uitkomt. Het schijnt dat het spel niet door de test is gekomen in Roemenië. Kortom, weer terug bij af.
Momenteel draait 1.04 in de US, waar verschillende berichten komen over de lag. De een heeft er geen last meer van, de andere heeft er sinds 1.04 (weer) last van... Beetje vage patch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 11:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:53:
de M95 is een stuk trager in het rondkijken (soms een voordeel :P )
volgens mij is dat bij meerdere wapens een verschil, maar niet zo groot als de M95 vs de rest.
verders, bulletdrop bij de M95 is ook vrij hoog (imho) de Gol heeft juist weer heel weinig bulletdrop. De SV98 schijnt ongeveer hetzelfde als de Gol te hebben...
De M95 heeft wel de hoogste dmg van alle sniper rifles (recon weapons whatever :P ) een shot op het bovenlichaam is 1shot kill. bij de M24 is dat niet. met magnum ammo ligt dat nog beetje lager, easy way to get 1shot kills.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
walletje-w schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:19:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat ik wel weet/wist wie je bedoeld. Ik aslan en jackel dacht ik werden er ook continu door afgemaakt. Heel vreemd.
Ik word helemaal gek van die gasten met een 870. Hebben ze dat ding meer power gegeven ofzo? Ik zie er steeds meer mensen mee lopen...

Na de update zie je de M-coms trouwens steeds vaker met C4 beplakt worden doordat je hier erg veel punten mee kunt scoren. Je ziet nu ineens veel suicide/kamikaze acties om de C4's er op te krijgen en als er genoeg op zitten, dan wordt dat ding opgeblazen of iemand gaat er zitten om zich te laten opblazen door een handgranaat, 40mm of RPG, waardoor de C4's ook afgaan.
Of dit nu helemaal de bedoeling is geweest van de update???

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:53:
[...]

Ik word helemaal gek van die gasten met een 870. Hebben ze dat ding meer power gegeven ofzo? Ik zie er steeds meer mensen mee lopen...

Na de update zie je de M-coms trouwens steeds vaker met C4 beplakt worden doordat je hier erg veel punten mee kunt scoren. Je ziet nu ineens veel suicide/kamikaze acties om de C4's er op te krijgen en als er genoeg op zitten, dan wordt dat ding opgeblazen of iemand gaat er zitten om zich te laten opblazen door een handgranaat, 40mm of RPG, waardoor de C4's ook afgaan.
Of dit nu helemaal de bedoeling is geweest van de update???
dat was voor de update toch ook al? Althans dat deden wij zelf ook bij aanvallen, C4/CG/40mm/nades etc d'r op als gewoon armen lastig was :+

(/me wil ook weer BC2 spelen)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

Die shotguns zijn allemaal nogal heavy met die slugs en magnum ammo ... ik gebruik de SPAS en USAS de laatste tijd regelmatig (als engi) en de damage en accuray is ongelofelijk ...
aex351 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 00:09:
Bizar ... dus we wachten op anderhalve gamer in Roemenië met een geskimde :+ versie ??
Wizz15 schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:45:
Had graag 1 silenced sidearm gezien...
Yep !! Nou loop ik als recon rond met die silenced Snaiperskaya's en als ik moet terugvallen op m'n pistool heb ik alleen van die lawaai-gevallen ...

[ Voor 70% gewijzigd door Goner op 07-06-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:01:
[...]
dat was voor de update toch ook al? Althans dat deden wij zelf ook bij aanvallen, C4/CG/40mm/nades etc d'r op als gewoon armen lastig was :+

(/me wil ook weer BC2 spelen)
Dat klopt, alleen als er nog maar een paar tickets over waren. Alleen kreeg je er toen geen extra punten voor.
Na de update krijg je voor elke treffer met een 40mm, rpg, C4 of tankshells extra punten (+50 objective damage score).
Het wordt nu dus nog meer gestimuleerd om de M-coms op te blazen met C4.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:25:
[...]

Dat klopt, alleen als er nog maar een paar tickets over waren. Alleen kreeg je er toen geen extra punten voor.
Na de update krijg je voor elke treffer met een 40mm, rpg, C4 of tankshells extra punten (+50 objective damage score).
Het wordt nu dus nog meer gestimuleerd om de M-coms op te blazen met C4.
ow op die manier, dat ik kwalijke zaak (niet meer gespeeld sinds 'zwarte zondag' van vorige week :X)

is dat 'hekje' trouwens gefixed? (hekje knife = gebouw instorten)

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 07-06-2010 09:41 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
himlims_ schreef op maandag 07 juni 2010 @ 09:36:
[...]
ow op die manier, dat ik kwalijke zaak (niet meer gespeeld sinds 'zwarte zondag' van vorige week :X)

is dat 'hekje' trouwens gefixed? (hekje knife = gebouw instorten)
Jup, hekje is nu een stapel stenen. En daar wordt je mes alleen maar bot van ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijdje niet meer gespeeld maar nu weer een paar potjes en helaas nog geen patch. Wat wel zeer handig is, op BFBC2 Stats staat nu ook welke events er snel aankomen, zo kan je heel eenvoudig levelen. Zag dat ik nog 3 kills moest met de PP2000 voor de 2e gold star, 5 met de Gustav en 3 met de XM8, dat snel gedaan en hup 15000 punten erbij en level up.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:15

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik vind niet alle shotguns hetzelfde. De USAS-12 is het kutst imho. De SPAS12 en de Neostad vind ik t gruwelijkst! Vooral als defender zijnde op Valparaiso bij de eerste 2 MCOMs kan je gruwelijk huishouden met die dingen. Fucking heerlijk om ventjes van 1 meter afstand in hun smoel te schieten en ze dan 5 meter na achter zien lanceren.

De M14 is trouwens ook heel lekker heb ik gemerkt. In t begin dat ik speelde moest ik er niets van hebben. Maar na wat doorzetten is ie echt heerlijk. Zonder scopes kan je nog dikke kills maken van verre afstand en van dichtbij is t bijna een shotgun. Echt een lekkere gun!!

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Techno Overlord schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:26:
Ik vind niet alle shotguns hetzelfde. De USAS-12 is het kutst imho.
Met welke ammo ?? Ik gebruik die USAS niet specifiek voor het close combat werk, maar als engineer om ook op afstand mee te kunnen doen. Met slugs & magnum dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik gebruik iig nooit slugs. Ik gebruik de shotties alleen voor very close combat, t liefst in Rush Defense. Dan heb je ook geen magnum ammo nodig 8) Voor close tot middle range gebruik ik de MP443-Grach! _/-\o_

ipv magnum ammo kies ik de meer ammo per clip perk...

[ Voor 13% gewijzigd door Techno Overlord op 07-06-2010 11:54 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

De M14 is trouwens ook heel lekker heb ik gemerkt. In t begin dat ik speelde moest ik er niets van hebben. Maar na wat doorzetten is ie echt heerlijk. Zonder scopes kan je nog dikke kills maken van verre afstand en van dichtbij is t bijna een shotgun. Echt een lekkere gun!!
Die is het fijnst als je assault achtig wil spelen, maar RPG's mee wil voor tanks ed. Fijner dan de G3 ook

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws?
Battlefield Bad Company 2 PlayStation 3 and Xbox 360 Updates
BY: Bazajaytee POSTED: Jun 07, 2010, 11:06AM COMMENTS: 4
As you noticed last week we released version 1.03 on PlayStation 3 world wide which you can read about here. This was quickly updated to 1.04 in North America and today in Japan without a changelog.

The changelog for 1.04 looks like this:

Vehicles can now be damaged by friendly fire when playing hardcore.
Fixed so damaged vehicle doesn't flash in the minimap if you don't have the powertool
Fixed so the SPECACT kits can be used on all SDM and SR levels.
40mm Shotgun is now properly rewarded platinum at 500 kills not 1000.
Fixed tech hang when swimming under a pontoon at base B
Wrong weapon name displayed when killed with RPG7
Fix for the user can capture base B before capturing base A and this will lead to a technical hang
Change: you can get score even when you're dead. (eg. your mine killing an enemy while you're dead)

Sony will be releasing 1.04 in Europe tomorrow (8th June) and we will update all of the game servers once that happens. Japanese players will get a notification when you next go online with Battlefield: Bad Company 2 to download 1.04.

Also releasing tomorrow (8th June) on Xbox 360 is a content update. The update for Xbox 360 is optional but as it contains numerous map tweaks we highly recommend you download it as it is also needed to make use of future VIP map pack content. When you go into multiplayer you will see a prompt that an update is available, accept the download and once it is downloaded you will need to restart Battlefield: Bad Company 2 for it to take affect.

You don't have to be a VIP to use the update as it contains features that all players can use without requiring a VIP pass, of course if you bought the game without a VIP pass they are still available through the in game store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enig idee wanneer die voor de PC komt? Heb al een week of twee niet gespeeld en was verbaasd dat er nog geen patch was.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

Ik zie regelmatig opmerkingen dat de engi wapens minder krachtig zijn dan assault. Op korte afstand is dat niet waar. Damage per bullet van engi wapens loopt op tot 20. assault 16.7 (korte afstand)

In het echt is dit trouwens ook zo. machinepistols gebruiken vaak zwaarder caliber kogels die dan ook meer terugslag veroorzaken (dus waardeloos op meer dan 50 meter in de praktijk). Goede assault rifle schiet vaak accuraat tot 400 meter

Bolt rifle 1 shot = kill tot 10 meter
Shotgun 1 shot = kill tot 8 meter (geen slug)
autoshotgun 2 shots = kill tot 35 meter (geen slug)
TSS/SVU 3 shots = kill tot 30 meter
M14 3 shots = kill tot 30 meter
Rex/1911 3 shots = kill tot 10 meter (rex langzamer maar ook 3 shot kill op 40m)
ump/scar 5 shots = kill tot 20 meter
AN 5 shots = kill to 20 meter

100 health, geen magnum; magnum betekend normaal -1 schot om te doden, behalve voor 3 shot wapens. Voor SVU, tss en m14 is magnum ammo dus nutteloos tenzij de vijand al schade heeft opgelopen of je een headshot maakt.

Overigens begrijp ik dat de automatische wapens standaard 1.25x damage bonus krijgen op consoles op de korte range. Dus 4 schoten voor engi en voor assault.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:52:
Enig idee wanneer die voor de PC komt? Heb al een week of twee niet gespeeld en was verbaasd dat er nog geen patch was.
D'r is geen ETA van de patch, hij komt als hij klaar is. In de US is de patch uitgerold en daar zijn diverse berichten gekomen omtrent lag: de een zegt er weer last van de te hebben, de ander heeft er last van sinds de patch en nummer 3 heeft er juist geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we hopen wanneer de patch komt dat het meer goed doet dan slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:34:
Laten we hopen wanneer de patch komt dat het meer goed doet dan slecht.
Ik vrees er eerlijk gezegd voor ... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Map Pack 3 Trailer (HD):
http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded

Nelson Bay SDM krijgt een tank en voor de rest niets bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Tsurany schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:03:
Tijdje niet meer gespeeld maar nu weer een paar potjes en helaas nog geen patch. Wat wel zeer handig is, op BFBC2 Stats staat nu ook welke events er snel aankomen, zo kan je heel eenvoudig levelen. Zag dat ik nog 3 kills moest met de PP2000 voor de 2e gold star, 5 met de Gustav en 3 met de XM8, dat snel gedaan en hup 15000 punten erbij en level up.
Zelfde hier, mobo had het begeven na overclock ;)
Op welke servers zitten de meeste GOTters? Ik zie niemand meer op were tweakers being killed ....

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Striptease schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:43:
Map Pack 3 Trailer (HD):
http://www.youtube.com/wa...Q&feature=player_embedded

Nelson Bay SDM krijgt een tank en voor de rest niets bijzonders.
Op 1:10-1:12 zie je een m14 met een 04x scope, hopelijk komt die er in met de volgende patch.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Rynji schreef op maandag 07 juni 2010 @ 19:37:
[...]

Op 1:10-1:12 zie je een m14 met een 04x scope, hopelijk komt die er in met de volgende patch.
Weet niet zeker maar dacht te lezen in reacties dat dit gebruikt werd door devellopers en die uit iedere mogelijke sight kunnen kiezen.

Maar het zou wel leuk wezen ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
[...]
Vergeet niet dat je alle map packs die tot nu toe zijn uitgekomen allang had, dus deze trailer hebben ze ook al best voor de release kunnen maken (toen het misschien nog wel mogelijk was om een scope op de m14 te zetten).

Edit: ik lees net op de UK forums dat het blijkbaar al vaker is voorgekomen dat er een shotgun met een scope voorbij kwam in een map pack trailer... Heb er zelf nooit op gelet, speel eigenlijk nooit met shotguns

Ik hoop vooral dat dit de laatste 'map pack' is die geen echt nieuwe maps toevoegt... Heb alle maps nu onderhand wel zo'n beetje gezien. Leuk dat ze de belichting hebben aangepast bij White Pass voor Squad Deathmatch en ook de belichting gaan aanpassen voor bestaande maps bij Onslaught, maar daarna zullen ze toch echt met iets nieuws moeten komen wil het spel nog een beetje leuk blijven. En dan maar hopen dat de nieuwe maps ook gewoon gratis zijn als je een VIP code hebt, anders ben ik heel snel klaar met DICE/BC2 ben ik bang ;)

De meeste spelers kennen de maps nu toch wel uit hun hoofd, dus zoveel verschil zal andere belichting niet gaan maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Wizz15 op 07-06-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
[...]

Ja toen ik het filmpje als eerst bekeek had ik dat ook al opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Lekker onboeiende map pack.. iedereen speelt zo een beetje rush of conquest, komen ze met squad rush maps..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
[...]

jua, dat zou mooi zijn. Maar ik herinnerde me gelijk deze statement:
Where are my G3 and Mk14 Optics?

BY: Demize99 POSTED: Apr 08, 2010, 09:02AM COMMENTS: 830 (Login Required to Comment)

A significant number of community members have recently asked "Where are the 4x Rifle Scope and Red Dot Sight for the G3 and Mk14?" After all, they appeared briefly in some preview videos, and were in the game at some prelaunch community events. Where'd they go? Simply put, optics on the All Kit weapons were removed before we launched the game.

Why were All Kit optics removed?

Tests internally and with playtest groups showed that when equipped with the 4x Rifle Scope these All Kit weapons functioned similar to the Recon kit's weapons. Removing these optics preserved the distinct combat roles of each Kit, and generally reduced the amount of sniping on the Battlefield. Without optics the G3 and Mk14 are interesting alternate weapons for each class, without becoming overpowering.

Will we ever see All Kit optics return?

We don't currently have any plans to introduce optics for the All Kit weapons. But we are eager to hear even more opinions from the community. Do you want to see All Kit optics?
bron: http://blogs.battlefield....y-g3-and-mk14-optics.aspx

Ik heb er niet zo heel veel op tegen dat ze hiervoor hebben gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:22
BatmanHorizon schreef op maandag 07 juni 2010 @ 21:19:
[...]

jua, dat zou mooi zijn. Maar ik herinnerde me gelijk deze statement:

[...]

bron: http://blogs.battlefield....y-g3-and-mk14-optics.aspx

Ik heb er niet zo heel veel op tegen dat ze hiervoor hebben gekozen.
Ik denk dat een x4 scope op de m14 echt heel snel unbalanced zal worden. Dan heeft iedere kit een goede snipe gun met deze combo.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
yeah! c4 platina *O*

ging lekker trouwens vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
walletje-w schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:31:
yeah! c4 platina *O*

ging lekker trouwens vandaag!
Feli, vind het heel knap dat je die al op platina hebt :)

En het ging vanavond inderdaad heerlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Nu online
Grr, ik krijg die "defend 4 flags" pin maar niet. En ik weet zeker dat ik nu 2 keer 4 defend flags in een ronde heb gehad :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
himlims_ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:05:
[...]

ik kan walletje zijn verhaal bevestigen - je krijgt GEEN punten indien je dood bent. (kamikaza) - de punten hoor je tellen, je ziet ze verschijnen op je scherm .... maar worden niet toegevoegd aan je huidige score

[...]
_O- mop van de dag
mop van de dag? ATI heeft er zelfs een offi fix voor uitgebracht, dus niet zwetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
cheiron schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:42:
Grr, ik krijg die "defend 4 flags" pin maar niet. En ik weet zeker dat ik nu 2 keer 4 defend flags in een ronde heb gehad :(
Dat heb ik dus met die defend en attack order in een ronde...Op de een of andere manier krijg ik dat maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:33
Die heb ik al meerdere keren 2x in 1 ronde gehad :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Grr, ik krijg die "defend 4 flags" pin maar niet. En ik weet zeker dat ik nu 2 keer 4 defend flags in een ronde heb gehad
Wat telt er nou eigenlijk precies als een 'defend flag' ?? En kill op een enemy bij de flag ?
mhindrik schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:01:
Ik denk dat een x4 scope op de m14 echt heel snel unbalanced zal worden. Dan heeft iedere kit een goede snipe gun met deze combo.
Dat is precies de reden die vermeld wordt : Tests internally and with playtest groups showed that when equipped with the 4x Rifle Scope these All Kit weapons functioned similar to the Recon kit's weapons. Removing these optics preserved the distinct combat roles of each Kit, and generally reduced the amount of sniping on the Battlefield. Without optics the G3 and Mk14 are interesting alternate weapons for each class, without becoming overpowering.

Overigens zou ik het omgekeerd wel interessant vinden als ik bijv. de VSS zonder scope kon gebruiken, dus gewoon met iron sights.

[ Voor 56% gewijzigd door Goner op 08-06-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 15-09 14:33
zelfde probleem hier..

en het probleem is ook dat het actief proberen te krijgen van die pin niet eens leuk is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
Goner schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:14:
[...]

Wat telt er nou eigenlijk precies als een 'defend flag' ?? En kill op een enemy bij de flag ?
Ik denk dat ik die van mij zo heb gehaald. :)

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Gisteren platina gehaald op de M1911.

Wat goed werkt als je snel veel pistolero-kills wilt:
- Als Assault gaan. 21 extra koegelen zijn NIET genoeg ;)
- Primary wapen maakt niet uit (ik had de Garand mee, just for fun - gebruikte 'm toch niet)
- Snelheids-perk
- Magnum Ammo
- Arica Harbor

En dan maar rennen, gebouw in, gebouw uit. Arica Harbor is meestal heel up-close and personal, goed voor pistoolkills. Snipers hebben het nakijken en de M1911 is nog steeds ontzettend goed in point-blank range killen.

Ik had in drie potjes de 50 benodigde kills bij elkaar geschoten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Okars op 08-06-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Goner schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:14:
[...]

Eén van je vlaggen wordt gecaptured door de enemy en is al halverwege omlaag (dus nog niet helemaal), en als je de enemy die in die tussentijd captured killed dan krijg je een flag defence. Ik heb hem gistermiddag eindelijk mogen ontvangen, op arica harbour conquest. Vooral bij vlag Alpha kreeg ik er veel als sniper met dank aan motion sensors. Het leek echter wel alsof ik er meer dan vier mensen moesten doden, waarschijnlijk telt een dubbel kill (dus 2x maal flag defence achter elkaar binnen 2 seconden) slechts als 1 vlag verdedigen.

Ik heb nu wel alle pins, ik moet alleen nog de insignia voor 100 vlaggen veroveren, maar dat is een kwestie van tijd. En ik heb bijna alle wapens op gold, alleen nog de Thompson, M93R, M1 Garand, Gol sniper en SV98 sniper moeten nog. Je krijgt er helaas geen insignia voor :P. Heb hierdoor nog geen enkel wapen op platina, behalve tanks en heli.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 08-06-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Ik snap niet waarom ze de Mk.14 Mod.0 hebben genomen in plaats van de goede oude originele M-14. Je kunt er toch geen aimpoint, scope of wat dan ook op zetten, wat wél is waar de Mk.14 nou juist voor is gebouwd. Het staat ook voor geen meter, rondrennen met een kale Mk.14 met al die picatinny-rails erop... :')

Maar goed, ergens snap ik het eigenlijk best wel. De originele M-14 lijkt sterk op de M-1 Garand (geen wonder - het is een doorontwikkeling van hetzelfde wapen) dus dan zou je twee "dezelfde" guns krijgen. Vooropgesteld dat de M-14 nog steeds semi-automatisch zou zijn, wat ie niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Jackal131 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:07:
[...]

Dat heb ik dus met die defend en attack order in een ronde...Op de een of andere manier krijg ik dat maar niet voor elkaar.
Voor de 4xflag defense is het volgens mij de truc dat op het moment dat de vlag blauw gaat knipperen (enemy in de buurt) je eerst een flag defense order op de vlag geeft (en dus de order van een andere vlag afhaalt) en daarna de enemies in de buurt killt. Na je kill moet je dan ook +30 punten zien voor flag defense. Kill 4 enemies op deze manier en je hebt je pin.

Voor defend en attack geldt volgens mij hetzelfde. Lastige is alleen dat als je een order hebt gegeven, deze er snel weer af kan zijn als een ander teamlid een order geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 17:07
Iemand de nieuwe update 1.04 al binnen??
Zojuist geinstalleerd ga 'm nu ff proberen.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je de SPECACT wapens ook brons hebben voor je "all weapons bronze" insignia?
Op die wapens na (die ik niet heb gekocht, ik jat wel ergens een kit na een kill, dat werkt ook) heb ik alles.

Scheelt weer 15.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
GRAD85 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:27:
Iemand de nieuwe update 1.04 al binnen??
Zojuist geinstalleerd ga 'm nu ff proberen.
Ja hier ook.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:44:
Moet je de SPECACT wapens ook brons hebben voor je "all weapons bronze" insignia?
Op die wapens na (die ik niet heb gekocht, ik jat wel ergens een kit na een kill, dat werkt ook) heb ik alles.

Scheelt weer 15.000 punten.
Bij mij wel, ik kreeg de insignia pas toen ik ook de M95 specact als laatst op brons kreeg. Maar misschien als je hem niet hebt gekocht dat ie dan ook niet meetelt.

[ Voor 50% gewijzigd door KngfCnns op 08-06-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je daarvoor ook met de smoke launcher kills gemaakt hebben? En met de repair tool? Want ik moet anders enkel nog de C4, anti tank mijn en M1 garand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Tsurany schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:53:
Moet je daarvoor ook met de smoke launcher kills gemaakt hebben? En met de repair tool? Want ik moet anders enkel nog de C4, anti tank mijn en M1 garand.
Nee, geen smoke en repair tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Laatst online: 21-08-2024
BatmanHorizon schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Nee, geen smoke en repair tools.
Maar wel de 40MM Grenade en Shotgun? Dan moet ik deze twee nog even doen.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werewolf_789 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Goeie vraag, dat zijn de enigen die niet op de stats pagina voorkomen (online dan).
Als daar aparte medailles voor worden bijgehouden ingame (kan ik momenteel niet checken) dan moet ik die ook nog.

SPECACT wapens kun je altijd nog medailles voor krijgen door gewoon iemand te killen die zo'n wapen hebt en dan z'n kit oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:11:
[...]

Voor de 4xflag defense is het volgens mij de truc dat op het moment dat de vlag blauw gaat knipperen (enemy in de buurt) je eerst een flag defense order op de vlag geeft (en dus de order van een andere vlag afhaalt) en daarna de enemies in de buurt killt. Na je kill moet je dan ook +30 punten zien voor flag defense. Kill 4 enemies op deze manier en je hebt je pin.

Voor defend en attack geldt volgens mij hetzelfde. Lastige is alleen dat als je een order hebt gegeven, deze er snel weer af kan zijn als een ander teamlid een order geeft.
Dat is niet nodig die orders , gewoon 4 kills maken op een enemy die in flag range is terwijl uw vlag nog aan het dalen is en klaar is kees ... gewoon rondje vlag campen in conquest in t is in orde ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Gewoon alles waar je een ster voor kan krijgen, op de stats site die de meesten gebruiken http://bfbcs.com/ kan je zien welke dat allemaal zijn, 40mm grenade en shotgun worden wel gewoon bijgehouden en tellen naar mijn weten gewoon mee.

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 08-06-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Werewolf_789 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:07:
[...]

Euhm jah
Voor alles waar je een bronze ster kan halen moet je dus een bronze ster halen.
Klinkt logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk altijd naar de Weapon stats. Daar staan ze dus niet tussen.
Bij de Gadgets staan ze inderdaad wel, en ik mis nog de 40mm shotgun.

Probleem opgelost. Vanavond kom ik er wel achter of je de SPECACT ook moet hebben als je ze niet gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 11:04
Kan iemand me uitleggen wie orders kan geven? Soms kan ik het wel, dan weer niet en kan mijn collega het plots. Vroeger (bf2) was het enkel de squad leader maar dat begrip is nu vervaagd omdat je ook op iedereen kan spawnen.

Flag defend werkt enkel indien de vlag nog jouw team is, dus nog niet neutraal.
Ik had het ook tof gevonden als je punten kreeg voor neutralizen van een vlag. Zit je op je eentje 3 man te doden, vlag te neutraliseren en ben je bijna boven (met de vlag), krijg je een mortierenaanval op je kop.^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11
dit is Bad company 2 ;) geen Battlefield 3.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Okars schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:38:
Ik had in drie potjes de 50 benodigde kills bij elkaar geschoten :)
Zij er serieus maar 50 kills met een sidearm nodig om een platinum ster te behalen?
Okars schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:43:
[...]
Vooropgesteld dat de M-14 nog steeds semi-automatisch zou zijn, wat ie niet is.
Ik dacht echt dat de M14 semi-auto was hoor. Waarom is ie t niet dan? En die ribbels die erop zitten zonder dat je er accessoires(daar zijn de ribbels immers voor dacht ik) op kan zetten, is idd een beetje lame.
Lointje schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:36:
Kan iemand me uitleggen wie orders kan geven? Soms kan ik het wel, dan weer niet en kan mijn collega het plots. Vroeger (bf2) was het enkel de squad leader maar dat begrip is nu vervaagd omdat je ook op iedereen kan spawnen.

Ik had het ook tof gevonden als je punten kreeg voor neutralizen van een vlag. Zit je op je eentje 3 man te doden, vlag te neutraliseren en ben je bijna boven (met de vlag), krijg je een mortierenaanval op je kop.^^
Als iemand al een defend/attack order gegeven heeft, kan jij er geen meer geven. Wat je dus moet doen is zodra nieuwe MCOMs beschikbaar worden gelijk op een MCOM richten totdat de driekhoekjes als een rondje eromheen verschijnen en op back (360) duwen.
Wat betreft de vlaggen. Gewoon campen bij een vlag en iedereen die komt om over te nemen killen. Gewoon ff campen bij een vlag en je hebt m zo in de pocket.
Waar ik moeilijkheden mee heb is het halen van de Naval Warfare pin en de “kill three enemies with cars” pin. (ben ff de naam kwijt).

[ Voor 16% gewijzigd door Techno Overlord op 08-06-2010 12:35 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Lointje schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:36:
Hoe wil je een neutrale vlag defenden dan? Hoe had je dat in gedachten om te doen? ;) :+
En wat heeft dat voor toegevoegde waarde dan? Het neutraliseren van de vlag hoort gewoon bij het capturen van die vlag.
Pykow schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:25:
dit is Bad company 2 ;) geen Battlefield 3.
Ik weet niet, maar ook in BC2 kan je je squad gewoon orders geven om punten te defenden of juist te attacken.

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 08-06-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ja ja de lagg is back!! Heb net de patch gedownload join ik een server en het was gelijk raak (heel vreemd omdat het een client side update is). Vervolgens probeer ik een nieuwe (ditmaal hardcore), precies hetzelfde. Hopelijk joinde ik de 'verkeerde' servers, ik zal het iig strx nog eens proberen/

En nu we het toch over de M14 hebben, deze heeft samen met de G3 sinds de nieuwe patch een AR Marksman specialization gekregen. Wat opvallend is dat Patch 1.03 dit alles al had gefixed maar we hebben toch weer een update gekregen van 451MB met zogenaamd de nieuwe updates. Dit alles is alleen nieuw voor de xdoos gebruikers.

Patch 1.04:
o Vehicles can now be damaged by friendly fire when playing Hardcore.
o The MG36 now properly has its red dot sight in Hardcore.
o Damaged vehicles no longer blink on the minimap for soldiers without a powertool.
o SPECACT kits can be used on all SDM and SR levels.
o 40mm Shotgun is now properly rewarded platinum at 500 kills not 1000.
o G3 and Mk14 can now use the AR Marksman specialization.
o Fixed a graphical issue when equipping the GOL with a 4x or Red Dot sight.
o Scoring is now awarded after a player’s death.
o Increased Tickets in Conquest mode and significantly increased Ticket Bleed when holding a majority or more of flags.
o The Conquest Horn now only plays for a short time when running low on Tickets.
o Updated the weapon stats in the Menu to reflect previous weapon balance changes (no additional weapon balance changes were made).
o Increased the power of the UH-60 miniguns at long range.
o Armored Vehicles are now more effective at running over soldiers.
o Fixed an issue on Isla Inocentes where destroying a fence would also destroy the building containing an MCom.
o Fixed various hangs and exploits.

[ Voor 9% gewijzigd door Aslanboy1905 op 08-06-2010 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 11:04
CptChaos schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:47:
[...]
Hoe wil je een neutrale vlag defenden dan? Hoe had je dat in gedachten om te doen? ;) :+
Je hebt me verkeerd begrepen, ik zei niet dat ik dit wou. Dit was gewoon een tip voor hierboven, de mensen die problemen hadden met de flag-defends, of vermelden dat ze geen flag defenses kregen. :)
CptChaos schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:47:
En wat heeft dat voor toegevoegde waarde dan? Het neutraliseren van de vlag hoort gewoon bij het capturen van die vlag.
De toegevoegde waarde is dat als jij een vlag neutraliseert, de vijand hier niet meer op kan spawnen. Voor mij reden genoeg om toch wat punten toe te kennen. Zij moeten nu namelijk van veel verder lopen en het drijft hun team naar achter.
Techno Overlord schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:34:

Als iemand al een defend/attack order gegeven heeft, kan jij er geen meer geven. Wat je dus moet doen is zodra nieuwe MCOMs beschikbaar worden gelijk op een MCOM richten totdat de driekhoekjes als een rondje eromheen verschijnen en op back (360) duwen.
Het is mogelijk om orders te veranderen, dus als ik het goed begrijp is het enkel de eerste persoon die orders geeft, die kan blijven geven tot er nieuwe mcoms zijn bv? en hoe zit het dan met conquest?

Misschien is het gewoon een tijdslimiet, dat je niet meteen orders kan geven na 1 order, behalve indien dit gehaald is?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.