[Multi] Battlefield: Bad Company 2 - deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

Oh ? :?
Heb ik toch al een paar keer gespeeld ... best leuk trouwens, 4 x 4 teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Goner schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:14:
[...]

Oh ? :?
Heb ik toch al een paar keer gespeeld ... best leuk trouwens, 4 x 4 teams.
Hij zegt toch dat Rush geen Deathmatch is ;). Maar squad dm is idd ook wel leuk. Zit helaas nog niet zo vaak in het winnende team als ik dat speel.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:33
BatmanHorizon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:29:
[...]

Hij zegt toch dat Rush geen Deathmatch is ;). Maar squad dm is idd ook wel leuk. Zit helaas nog niet zo vaak in het winnende team als ik dat speel.
Of het team verliest juist omdat jij in het team zit? ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
harmageddon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:42:
[...]

Of het team verliest juist omdat jij in het team zit? ;)
:'( Haha, nee hoor, mag ik hopen :P. Bij rush weet je iig waar de enemies zitten, bij squad dm kan je echt niets zeker weten. Maar ja, dat maakt het uiteraard wel lekker spannend. Ik moet het eigenijk ook niet met onbekenden spelen, maar alle Gotters spelen nou eenmaal rush op de PS3 wat ik ook wel het leukste vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
BatmanHorizon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:49:
[...]

:'( Haha, nee hoor, mag ik hopen :P. Bij rush weet je iig waar de enemies zitten, bij squad dm kan je echt niets zeker weten. Maar ja, dat maakt het uiteraard wel lekker spannend. Ik moet het eigenijk ook niet met onbekenden spelen, maar alle Gotters spelen nou eenmaal rush op de PS3 wat ik ook wel het leukste vind.
Ik ben wel eens in om wat anders te spelen hoor ;)

Trouwens, ik wordt werkelijk tureluurs van de de pin "defend 4 flags in a round". Het lijkt zo willekeurig te zijn wanneer je nou wel een flag defend order krijgt en wanneer niet dat ik echt niet snap wat ik moet doen:
- Mannetje killen in de buurt van de flag: niets
- Mannetje killen die de flag aan het down halen is: 1 keer wel gekregen, 2 keer niet. Alledrie de keren een defend order op de vlag
- De vlag weer omhoog halen als hij een beetje down was: niets

De laatste die ik moet ook nog..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:32
XanderDrake schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:36:
[...]

Staking in Roemenie? Snap er niets van, wat heeft dat nu weer met de ontwikkeling van BC2 te maken?
Outsourcen? Verklaart de hoeveelheid wazigheden wel in het spel natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
cheiron schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:44:
[...]
...
Trouwens, ik wordt werkelijk tureluurs van de de pin "defend 4 flags in a round".
...
Dit was volgens mij de eerste pin die ik gehaald heb :D
Ik denk dat het ongeveer zo werkt:
Je hebt een vlag gecaptured (blauwe ruit in de radar). Als je ziet dat de enemy bezig is de vlag te caputeren (blauwe ruit begint te knipperen) dan moet je de enemy uitsschakelen en zorgen dat de vlag weer geheel in jullie bezit komt ( ruit knippert niet meer) en dat doe je 4 keer in één ronde.
De ruit mag niet wit worden, want dan ben je de vlag kwijt geweest en moet de vlag gewoon opnieuw capturen en geldt het niet als een defend.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Jackal131 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 08:45:
[...]
Je hebt een vlag gecaptured (blauwe ruit in de radar). Als je ziet dat de enemy bezig is de vlag te caputeren (blauwe ruit begint te knipperen) dan moet je de enemy uitsschakelen en zorgen dat de vlag weer geheel in jullie bezit komt ( ruit knippert niet meer) en dat doe je 4 keer in één ronde.
De ruit mag niet wit worden, want dan ben je de vlag kwijt geweest en moet de vlag gewoon opnieuw capturen en geldt het niet als een defend.
Vanavond maar eens proberen. Ik moet die pin ook nog.

@PS3'ers: nog meer mensen in voor een paar Conquest potjes vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:44:
[...]

Ik ben wel eens in om wat anders te spelen hoor ;)

Trouwens, ik wordt werkelijk tureluurs van de de pin "defend 4 flags in a round". Het lijkt zo willekeurig te zijn wanneer je nou wel een flag defend order krijgt en wanneer niet dat ik echt niet snap wat ik moet doen:
- Mannetje killen in de buurt van de flag: niets
- Mannetje killen die de flag aan het down halen is: 1 keer wel gekregen, 2 keer niet. Alledrie de keren een defend order op de vlag
- De vlag weer omhoog halen als hij een beetje down was: niets

Je moet effectief 4 mannen killen die de vlag aan het neerhalen zijn , uw vlag moet wel nog steeds naar beneden gaan , als hun vlag al stijgt krijg je het niet. Dus iemand neerhalen die in uw flagrange is en je krijgt het. Je moet de vlag ook niet terug naar boven krijgen , gewoon mannetjes neerhalen volstaat.

Squad orders hebben er NIKS mee te maken , ik heb er lang genoeg op gevloekt voor ik doorhad wat ik moest doen. Je zal eens een ronde moeten conquest campen vrees ik 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Unomomentodado schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:35:
[...]

Als ik vanavond online ben dan moet je maar een invite sturen ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heeft er iemand een PS3 versie te koop??

mijne is bij inbraak ontvreemd

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 03-06-2010 10:34 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
[...]

Ik ben ook wel in voor een paar potjes conquest, heb het misschien nog maar 3x gespeeld :P. Drie van de vier pins die ik nog moet halen kunnen ook alleen in conquest, dus stuur vanavond ook maar een invite naar mijn richting.

Ik heb btw ook moeite met deze pin: "In a round, get 8 kills with the M95 SPECACT". Ik kan dat gewoon niet, 5 pogingen en hooguit 6 kills :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:39

Vrijdag

De Zwarte

BatmanHorizon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:18:
[...]

Ik ben ook wel in voor een paar potjes conquest, heb het misschien nog maar 3x gespeeld :P. Drie van de vier pins die ik nog moet halen kunnen ook alleen in conquest, dus stuur vanavond ook maar een invite naar mijn richting.

Ik heb btw ook moeite met deze pin: "In a round, get 8 kills with the M95 SPECACT". Ik kan dat gewoon niet, 5 pogingen en hooguit 6 kills :P.
In de nieuwe Laguna Alta op Rush (dat is toch de map met de stuwdam op het eindfilmpje?) heb je tijd zat om dat te doen. Is ook vrij eenvoudig omdat je daar als recon hele stukken van de vallei kan overzien.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik zou het wel leuk vinden als er in zou komen wat bij joint ops AAS was, een kruizing tussen conquest en rush waarbij je in principe gewoon rush hebt waarbij beide kanten aanvallers zijn en je mcoms zoals bij conquest moet overnemen, en zo vooruit kan komen (je hebt basissen A-F, je begint bij C en D, als éne partij C inneemt gaat het daarna tussen B en C). En waarbij het uiteindelijk dus helemaal niet gaat om kills, maar om de objectives te halen.

Is ook leuk bijvoorbeeld in combinatie met de intense vuurgevechten, bijvoorbeeld bij de sneeuw map (niet harbor), heb je na de eerste twee MCOMs een rij containers waarachter de verdedigers altijd gaan zitten met combi van medics and assault. Daar krijg je geweldige gevechten, waar beide kanten flinke verliezen hebben, maar de aanvallers kunnen het zich gewoon niet permiteren dat een tijdje vol te houden, ook al zit er vooruitgang in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
walletje-w schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 19:54:
Maar nog steeds geen punten als je dood bent. grmbwl.................
Weet je dit zeker?
Vorige week had ik een actie als medic, we zaten met got team een gearmde mcom te verdedigen en ik had wat medic packs rondgestrooid.
Op een gegeven moment stroomden de 40mms en HG's binnen en begonnen mn punten te tikken.
Bij +350 punten was ik dood en het punten festijn eindigde bij +700 punten toen spawnde ik ook weer bij jullie.
Volgens mij werden die punten gewoon aan mijn score toegevoegd...

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
[...]

Stuur me maar een invite als ik online ben, heb eigenlijk bijna nooit Conquest gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vyndrox schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:08:

Weet je dit zeker?
Vorige week had ik een actie als medic, we zaten met got team een gearmde mcom te verdedigen en ik had wat medic packs rondgestrooid.
Op een gegeven moment stroomden de 40mms en HG's binnen en begonnen mn punten te tikken.
Bij +350 punten was ik dood en het punten festijn eindigde bij +700 punten toen spawnde ik ook weer bij jullie.
Nou ik verwacht dat je dan alleen punten zou kunnen krijgen voor team ondersteunende acties, zoals med en ammo kits. En de zaken zoals kills er niet worden meegenomen, heb al een paar keer gehad net dood geschoten te worden op het moment dat ik een mortar strike oproep, of dat ik een laatste schot op tank/heli afvuur. en dan zie dat ik ruim 400+ punten had kunnen scoren. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

himlims_ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 09:58:

heeft er iemand een PS3 versie te koop??

mijne is bij inbraak ontvreemd
Hmmm, als je de PC versie had, en je had hem Securom Online geactiveerd, kon je hem gewoon downloaden via een torrentje en je legale key gebruiken. Maar helaas :)
Gelukkig kan je hem al nieuw krijgen voor 40€, vind ik meevallen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
[...]

Weet je dit zeker?
De laatste keer dat ik het heb gecontroleerd kreeg je de punten niet als je dood bent (maandag of dinsdag).
PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:43:
De laatste keer dat ik het heb gecontroleerd kreeg je de punten niet als je dood bent (maandag of dinsdag).
PS3
Eveneens in de PC versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
is sowieso voor de pc gamers met een ATI kaart wel handig...
update je drivers even naar versie 10.5 wat de laadtijden enorm ten goede komt en ook de performance ingame...

het heeft even op zich moeten laten wachten maar de drivers staan nu heel wat beter tegenover die van Nvidia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

Weet je dit zeker?
ik kan walletje zijn verhaal bevestigen - je krijgt GEEN punten indien je dood bent. (kamikaza) - de punten hoor je tellen, je ziet ze verschijnen op je scherm .... maar worden niet toegevoegd aan je huidige score
MartijnAbel schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:59:
update je drivers even naar versie 10.5 wat de laadtijden enorm ten goede komt en ook de performance ingame...

het heeft even op zich moeten laten wachten maar de drivers staan nu heel wat beter tegenover die van Nvidia ;)
_O- mop van de dag

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 03-06-2010 12:06 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
MartijnAbel schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:59:

De laadtijden zijn bij mij nog steeds om te huilen...
Drivers van ATi zijn nog steeds om te huilen..! Ik ben vorige maand geswitched van nvidia naar ati, maar blijkbaar had ik dat beter niet kunnen doen :(

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf speel ik op een PC versie. En overlaatst wild eik een Gren gooien en op het moment dat ik de gren gooi wordt ik dood geschoten.

Resultaat: active gren ligt bij mijn "lijk". Net op de moment loopt er een vijand voorbij.

Gren ontploft en vijand eraan. toch 50 punten gekregen voor de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 16:39
Ik denk toch dat er een stuk willekeur in de punten na een dood zit. Want afgelopen week kreeg ik wel degelijk een paar keer punten terwijl ik dood was.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

En wat vinden de PS3 spelers van de update? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

Ik moet die pin ook maar als die kills voor me worden gejat ga ik toch flippen. Ik doe het wel in mn eentje een keertje.

Edit:

Ok dit is heel weird en werd pas natuurlijk boos toen het me zelf overkwam. Ik zat zoals altijd te shotgunnen op Port Valdez als defender. Er kwam een tank aanrijden die stuk werd gemaakt door hoogstwaarschijnlijk 2 mijnen maar ik kreeg de punten als c4 kill terwijl ik niet eens in de buurt was van die tank en nee ik had geen c4 op de weg of op de tank geplaats. Een dag later (gistere dus) zat ik in een tank met kingofcunnus. Worden we door c4 stuk gemaakt en toen ik naar de killcam keek stond hij niet eens in de buurt van de tank en bovendien hoorde ik ook niemand c4 plakken. Ik weet ze kunnen c4 op de grond plakken maar ik reed niet op de weg maar langs de huizen bij de 2e base van Arica Harbour en ik heb het zelf ook 1x meegemaakt. Weird hu ?

[ Voor 50% gewijzigd door Aslanboy1905 op 03-06-2010 13:07 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 23:55
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:30:
[...]
Zelf speel ik op een PC versie. En overlaatst wild eik een Gren gooien en op het moment dat ik de gren gooi wordt ik dood geschoten. Resultaat: active gren ligt bij mijn "lijk". Net op de moment loopt er een vijand voorbij. Gren ontploft en vijand eraan. toch 50 punten gekregen voor de kill.
Heb je dat gecontroleerd in de scorelijst? Want je krijgt ze inderdaad op je scherm te zien...om te tonen "welke punten je had kunnen halen".

Je kan vaak alleen maar zeker weten dat je punten niet krijgt doordat je totaalscore lager is dan wat je net op je scherm voorbij hebt zien komen. Zeker weten dat je de punten -wel- krijgt, kan alleen als je net nog je score hebt bekeken, spawnt, een geweldige actie maakt waarbij je dood gaat, en alsnog je score met het exacte aantal punten verhoogd ziet. ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:30:
Gren ontploft en vijand eraan. toch 50 punten gekregen voor de kill.
Je hoort dat je punten krijgt + ziet het in je scherm dat je punten lijkt te krijgen, maar als ik ga kijken dan bij mijn hoeveelheid punten die ik in totaal heb, nope... geen enkele verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Drivers van ATi zijn nog steeds om te huilen..! Ik ben vorige maand geswitched van nvidia naar ati, maar blijkbaar had ik dat beter niet kunnen doen :(
snap de problemen nooit met ATI, ik heb al 5 jaar ati kaarten en echt nog nooit problemen mee gehad.. ja soms de standaard GPU problemen die ik ook met Nvidia kaarten heb gehad.. (ik heb beide merken gehad)

misschien is het je karma? of je doet gewoon iets fout.. want mijn laad tijdens zijn van 30-45 sec naar 5 sec gegaan ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

XanderDrake schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 11:33:
Gelukkig kan je hem al nieuw krijgen voor 40€, vind ik meevallen.
eBay ... er lopen wat biedingen die al rond een tientje beginnen. Met wat mazzel kun je ;m daar redelijk goedkoop oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
iets wat me al een tijdje irriteerd is een bug/feature van de RPG7 als je deze afvuurt en iemand schiet je dood dan verdwijnt de rocket.

terwijl handgranaten enzo nog gewoon na je dood blijven liggen en ontploffen verdwijnt de rocket gewoon in het niets.
Vage is als hij een tracer achterna gaat dan gaat de rocket wel na je dood door naar het doel.

Altijd weer kut als je ziet dat je rocket nog 1 meter moet afleggen voor een perfecte hit en je word doodgeschoten en het kreng verdwijnt.

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stamp
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:28:
[...]

snap de problemen nooit met ATI, ik heb al 5 jaar ati kaarten en echt nog nooit problemen mee gehad.. ja soms de standaard GPU problemen die ik ook met Nvidia kaarten heb gehad.. (ik heb beide merken gehad)

misschien is het je karma? of je doet gewoon iets fout.. want mijn laad tijdens zijn van 30-45 sec naar 5 sec gegaan ongeveer...
Ik heb een nvidia kaart en ik laad nog steeds een lvl bijna 5 sec sneller als een vriend van me met een 5870 en een ssd als storage medium.

Dus Ati zal het vast al aardig versneld hebben in de drivers maar het is nog steeds trager als nvidia, gelukkig hebben ze tegenwoordig een 15 sec cooldown voordat het spel start dus het valt minder op maar het is nog steeds aanwezig het trage laden

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:28:

damn zo snel, wish i was that quick inside a map, bij mij duurt het echt zeker 45-60 seconden. ik gebruik zelf ATI catalyst 10.5 , incombinatie met i720m en HD5870m.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Laatste mogelijkheid voor mij om de laadtijden omlaag te krijgen is om windows te reinstallen.
Maar daar heb ik geen zin in :P

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:37:
[...]

damn zo snel, wish i was that quick inside a map, bij mij duurt het echt zeker 45-60 seconden. ik gebruik zelf ATI catalyst 10.5 , incombinatie met i720m en HD5870m.... ;(
vreemd, ik heb een Q9550@3,8 met een 4770.. en mijn laadtijden zijn echt heeeel stuk minder geworden.. het was echt 40-50 seconden, en nu nog maar 5 ongeveer.. dus echt een dikke verbetering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
cheiron schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:52:
Ik denk toch dat er een stuk willekeur in de punten na een dood zit. Want afgelopen week kreeg ik wel degelijk een paar keer punten terwijl ik dood was.
l33t = punten krijgen ook tijdens dood
n00b = punten laten zien maar niet adden aan je score
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb overlaast een update van mijn ATI kaart gedaan maar heb sinds dien niet meer gespeeld. Maar deze avond zal ik wel nog een gameke placeren.

Ik zal het in de gaten houden als het verrapperd is ofniet.

IVM met de punten als je sterft. Volgende keer zal ik eens elke keer ik dood ben mijn punten in de gaten houden en zien als er punten bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

[...]

Je moet een beetje onderzoek doen. Voor de HD 3000 en 4000 serie kaarten waren de laadtijden bij 10.4a en 10.4 goed, bij 10.5 is dat weer weg. Daarom kwam een dag later alweer een 10.5a die dit weer fixed voor die twee generaties kaarten. Met de HD 5000 serie zit je goed met 10.5 gewoon.

http://support.amd.com/us.../ATI-Catalyst-Hotfix.aspx

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Stewie! schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:56:
Goed.

Ik vraag me af waarom de PC versie niet als eerst deze update heeft gekregen aangezien zij altijd eerst de update krijgen en waarom de xbox versie ook niet (het is toch dezelfde als de ps3?)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag en hallo,

Ik zit nog met een EN8800GT (nvidia) kaart en speel het spel zonder lag, moeilijke laadtijden of wat dan ook.

Ik speel niet alles op high en op een res van 1600*1200 20" wel een quadcore bak.

Even wat anders, wat is jouw favoriete samenstelling qua soldier als je gaat knallen?

R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:20
Ik zit met een E6750, 4 gig RAM en een GTX275 en de laadtijden zijn bij mij best wel lang. 30-40 seconden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
vinom schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:00:
Ik zit met een E6750, 4 gig RAM en een GTX275 en de laadtijden zijn bij mij best wel lang. 30-40 seconden ongeveer.
Dat is fijn, maar niet hier, maar hier: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:54
Asjemenou! Is dit opeens het probleemtopic geworden? Lees de topic waarschuwing, mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Yikes, ik dacht ff dat het een simpele update van een paar mb'tjes zou zijn of weer zo een update dat je niets hoefde te downen net als vorige keer. Zijn het er maar liefst 288 mb. Duurt toch wel een kleine tien minuten hierzo, maar verbeteringen zijn altijd welkom :P

edit: Leuke plaatjes als je een kit kiest :P

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 03-06-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

Wat is een goede map om roadkills te maken?

Das ongeveer nog de enige pin die ik moet halen, maar ik zou niet weten waar ik het kan proberen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:52:
Yikes, ik dacht ff dat het een simpele update van een paar mb'tjes zou zijn of weer zo een update dat je niets hoefde te downen net als vorige keer. Zijn het er maar liefst 288 mb. Duurt toch wel een kleine tien minuten hierzo, maar verbeteringen zijn altijd welkom :P

edit: Leuke plaatjes als je een kit kiest :P
Tjonge tien minuten.
Om de één of andere reden gaan downloads op de PS3 bij mij altijd tergend langzaam.
Op de PC zou 288 MB tien seconden duren.

Ik ben erg benieuwd of we nu weer punten krijgen tijdens de dood. Ik ergerde me er groen en geel aan (maar nog meer aan foutieve hit detection en dood-door-lag, of op 30m+ in één schot dood zijn door een shotgun zonder slugs)

Ik verbaas mij er steeds meer over dat ik altijd binnen 1 of 2 kogels dood ben (door welk wapen dan ook) in normale servers. In hardcore is het normaal, en doe ik dat ook bij anderen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Stewie! schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 12:56:
Mager... erg mager...

Ik had wel verwacht dat na 3 maanden er zo'n 100 bugfixes bij hadden kunnen zitten...

Ik neem aan dat de eerste xbox360 bugfix-patch nog steeds op zich laat wachten omdat er gewoon bijna niks gefixed is en het de moeite niet loont voor microsoft voor een patch te releasen?

Owja, er is iets goed mis met xbox live de laatste tijd, ongelofelijk veel lag in BC2 (loop 20 meter vooruit, wordt 10 meter teruggetrokken) bij redelijk veel mensen van de GoT Xbox360 BC2 Community www.gotlive.nl. Het vreemde is dat je bij hardcore servers nergens last van hebt, het zijn de "normale" servers die laggen...

Het vreemde is ook dat ik persoonlijk ERG vaak tegen amerikanen aan het spelen ben de laatste tijd... hoe kan zoiets? Dat is toch vragen om lag? EU vs USA players op dezelfde server?

Heeft EA zijn Nederlandse / Europese BC2 xbl servers opgedoekt of drastisch verminderd? :/

Edit: Oh, ik ben niet de enige (replies):
- Zowel PS3 als X360 hebben erg veel lag de laatste tijd.
- Grote bugs worden niet gefixed (lees maar door de reacties).

Is het nou zo moeilijk om gewoon alles in 1 keer te fixen in 3 maanden tijd? Ze hebben toch gewoon een compleet dev-team voor zoiets? Of zijn het maar 2 man? :z

[ Voor 18% gewijzigd door FiRePaTH op 03-06-2010 16:46 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Laatst online: 12:32
Die veteran dingens ingeven op de site van BC2 zelf, als je dan op BF2 klikt moet je een Gamespyaccount ingeven. maar ik heb nooit een Gamespyaccount gehad voor BF2 te kunnen spelen?
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

FiRePaTH schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:16:
[...]

Is het nou zo moeilijk om gewoon alles in 1 keer te fixen in 3 maanden tijd? Ze hebben toch gewoon een compleet dev-team voor zoiets? Of zijn het maar 2 man? :z
Ja hoor, hoe naïef kun je zijn. Natuurlijk is daar geen geheel team van tientallen programmeurs voor uitgekozen, dat zou wat worden zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
[...]

Gelukkig dat bij de 10-5 driver mijn laadtijden aanzienlijk zijn verbeterd. Ook heb ik geen last meer van knipperend water.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaarten
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-08 12:16
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:11:
Tjonge tien minuten.
Om de één of andere reden gaan downloads op de PS3 bij mij altijd tergend langzaam.
Op de PC zou 288 MB tien seconden duren.
Ja 10 seconden, heb jij een lijn liggen van 29 MB/S. :o

Ik heb na deze update ook geen lange laadtijd meer dus het heeft zeker wat geholpen bij mij. Alleen vind het jammer dat als je een laad scherm tussen 2 games hebt en je wilt het spel afsluiten dan moet je wachten tot hij het volgende game helemaal heeft geladen. Dan pas kun je op exit game drukken. Beetje jammer want ik stop meestal pas met gamen als een ronde is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Nou met 100 mbit kom ik aardig in de buurt denk ik ;)

Nee inderdaad, da's nog maar de helft. Maar goed, ik denk ook niet dat hij het helemaal letterlijk bedoelde die 10 seconden ;) Wellicht wilde hij duidelijk maken dat de PS3 met downloaden toch wel heel erg traag is? ;)

[ Voor 67% gewijzigd door tss68nl op 03-06-2010 17:41 ]

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Op de PS3 is mijn download snelheid precies hetzelfde als op de PC.

PS: Je krijgt nu 50 punten als je een mcom (dis)armt en 250 punten als je hem destroyed. Had rond de 100 verwacht maar dit is natuurlijk alleen maar beter :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Striptease schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:36:
Op de PS3 is mijn download snelheid precies hetzelfde als op de PC.

PS: Je krijgt nu 50 punten als je een mcom (dis)armt en 250 punten als je hem destroyed. Had rond de 100 verwacht maar dit is natuurlijk alleen maar beter :D.
Ja idd. Ik had een mcom gearmed met c4 erop. Ik kreeg in één keer 700 punten door combinatie van obejctive damage/2 mcom kills/objective destroyed. De beloning is nu wel heel wat aangenamer :D. Je eigen MCOM destroyen wordt ook zwaarder bestraft. Ik had per ongeluk iets meer dan -100 punten toen dat me overkwam (Gebouw laten instorten).

Op ps3 is mijn downloadsnelheid voor demo's en trailers even snel als op de pc, maar op de één of andere manier duren updates altijd iets langer. Zal ook wel door de drukte komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Striptease schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:47:
[...]

Goed.

Ik vraag me af waarom de PC versie niet als eerst deze update heeft gekregen aangezien zij altijd eerst de update krijgen en waarom de xbox versie ook niet (het is toch dezelfde als de ps3?)
Xbox heeft die update al gehad
Waarom het zo lang duurd voor de pcspelers is voor mij ook een raadsel.
[...]
Mager... erg mager...

Ik had wel verwacht dat na 3 maanden er zo'n 100 bugfixes bij hadden kunnen zitten...

Ik neem aan dat de eerste xbox360 bugfix-patch nog steeds op zich laat wachten omdat er gewoon bijna niks gefixed is en het de moeite niet loont voor microsoft voor een patch te releasen?

Owja, er is iets goed mis met xbox live de laatste tijd, ongelofelijk veel lag in BC2 (loop 20 meter vooruit, wordt 10 meter teruggetrokken) bij redelijk veel mensen van de GoT Xbox360 BC2 Community www.gotlive.nl. Het vreemde is dat je bij hardcore servers nergens last van hebt, het zijn de "normale" servers die laggen...

Het vreemde is ook dat ik persoonlijk ERG vaak tegen amerikanen aan het spelen ben de laatste tijd... hoe kan zoiets? Dat is toch vragen om lag? EU vs USA players op dezelfde server?

Heeft EA zijn Nederlandse / Europese BC2 xbl servers opgedoekt of drastisch verminderd? :/

Edit: Oh, ik ben niet de enige (replies):
- Zowel PS3 als X360 hebben erg veel lag de laatste tijd.
- Grote bugs worden niet gefixed (lees maar door de reacties).

Update is al geweest voor de xbox. Lag ligt niet aan het spel maar aan de servers.
Heb wel vaak dat we samen met usa spelers zitten dat vind ik een beetje jammer.
Volgens mij hebben ze ook nog andere updates erin verwerkt aangezien ze nog niet de update hadden die wij 1 a 2 maand geleden hebben gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door phosporus op 03-06-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Ik speel alleen maar op hardcore servers ook via xbox live, en ook daar doet dit probleem zich erg vaak voor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
phosporus schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:46:
[...]
Xbox heeft die update al gehad
Waarom het zo lang duurd voor de pcspelers is voor mij ook een raadsel.
Op Battlefield blog waar de update werd aangekondigd stond anders dit:
Deze update was dus nog niet voor de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik vraag me ook af waar die R8 (of is het al R9?) patch voor PC blijft...

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Server problemen ? Wanneer ik een game wil joinen krijg ik de melding : 'we couldn't find any games, please try again'

PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:04
Heb sinds dinsdag ook mijn kopie. Laadtijden waren eerst om te wenen (zelfs na ati 10.5 en een ssd, maar dan gezien dat er een 10.5A hotfix bestaat, wat de loadtijden op zijn minst gehalveerd heeft en het gaat nu lekker. Ik ben nu geladen voor de map begonnen is).

Ben een bf2-speler geweest, dus heli vliegen ging wel redelijk (heli's voelen wel log aan) en zo te zien vlieg ik al beter dan 90% van de mensen op een public server :P Hemel...

Leuk spel, ga het zeker meer spelen! Heb nu rank 2, en de eerste unlocks. Kan niet wachten tot ik wat betere armour heb enzo!

See you on the battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
BatmanHorizon schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:02:
[...]

Op Battlefield blog waar de update werd aangekondigd stond anders dit:
[...]

Deze update was dus nog niet voor de xbox.
De patch die vandaag is uitgekomen is samen met een patch die de xbox al heeft gehad.
Dat bedoelde ik eigelijk. Deze patch zit ik niet echt op te wachten behalve dat je meer punten krijgt voor mcomm dingetjes. Verder is het verhelpen van de garrand/thompson bug wel fijn maar ik ergerde me er nog niet aan.

Heb liever dat ze de 40MMshotgun ietsie pietsie meer power geven. Maar goed zo zal ieder wel zijn favo wapen iets sterker zien ;)
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:42:
Server problemen ? Wanneer ik een game wil joinen krijg ik de melding : 'we couldn't find any games, please try again'

PS3
Kom op zeg er is vandaag een major update voor bfbc2 op de ps3. Wat had je dan verwacht?

[ Voor 19% gewijzigd door phosporus op 03-06-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:46:
[...]

[...]

Kom op zeg er is vandaag een major update voor bfbc2 op de ps3. Wat had je dan verwacht?
Sorry voor de domme vraag maar wat is een major update ?
Ik had niets verwacht omdat ik niet op de hoogte ben van een update of dergelijke. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En overigens de jongens op de vriendenlijst op PS3 zijn lekker aan het schieten op BC2 velden, terwijl ik geen game kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:53:
[...]

Sorry voor de domme vraag maar wat is een major update ?
Ik had niets verwacht omdat ik niet op de hoogte ben van een update of dergelijke. ;)
Een grote update. Wat ik er van begreep was ie iets van 260MB. Niets gemerkt.
Verder is het fijner dat je geen dubble posts maakt maar gewoon je laatste edit.(geen 2 posts vanjezelf achtermekaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:10:
[...]

Een grote update. Wat ik er van begreep was ie iets van 260MB. Niets gemerkt.
Verder is het fijner dat je geen dubble posts maakt maar gewoon je laatste edit.(geen 2 posts vanjezelf achtermekaar)
Maar dat het komt door die update klinkt niet echt logisch als ik kijk op de vriendenlijst zie ik gewoon dat ze allen lekker aan het gamen zijn, waarom hebben zij er dan geen last van ?
Maargoed, probeer het in de nacht nog eens, en sorry dat ik je lastig heb gevallen met de dubbele posts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 19:42:

PS3
Topic warning overheen gelezen? Kom op mensen, lees de warning nou eens!
Dit topic is bedoeld om te discussiëren óver Bad Company 2. Niet over jouw problemen mét Bad Company 2. Voor problemen moet je in het problemen topic zijn! ([Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
CptChaos schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 20:37:
[...]
Topic warning overheen gelezen? Kom op mensen, lees de warning nou eens!
Dit topic is bedoeld om te discussiëren óver Bad Company 2. Niet over jouw problemen mét Bad Company 2. Voor problemen moet je in het problemen topic zijn! ([Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic)
Is het niet mogelijk om die berichten te verwijderen dan?
Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

[PS3] Even een vraagje, sinds ik de update heb, lijkt het wel of alles er anders/beter uit ziet , ik merk het verschil vooral bij White Pass, echt het was totaal wennen.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
Centropy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:33:
[PS3] Even een vraagje, sinds ik de update heb, lijkt het wel of alles er anders/beter uit ziet , ik merk het verschil vooral bij White Pass, echt het was totaal wennen.
Geen verschil opgemerkt. White pass nog niet gespeeld. Het liep deze avond wel zeer lekker moet ik toegeven. Geen enkele lag meer gehad. Weet natuurlijk niet of dat door die update komt of door stom toeval maar ik heb me weer uitstekend vermaakt!
(ook gelijk aan spm te zien, vandaag 333 tegenover 119 van gisteren

of dat ligt aan de nieuwe score telling natuurlijk. Want ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg je nu bij meerdere dingen ook punten als je dood bent. En natuurlijk 250 punten als je een mcom opblaast!)

[ Voor 14% gewijzigd door walletje-w op 04-06-2010 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Centropy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 00:33:
Heb geen verschil gemerkt toen ik rush speelde. Ik had gister wel toevallig white pass voor het eerst gespeeld, maar die verschilt qua graphics niet zoveel van de rest lijkt me.

Ik heb gisteravond eindelijk de awards voor "Get all weapon bronze stars Score: +5000" en "Get all bronze stars Score: +10000" gehaald. Dankzij de update staan nu ook de WWII M1A1 Thompson en de M1 Garand op brons (de teller met kills begon echter wel weer helemaal bij nul). Vond het wel apart dat de specact wapens ook mee telde voor de awards, want pas toen ik mn M95 specact als laatste op brons kreeg, verschenen beide awards.

Volgens mij is ook het hekje van alpha in de tweede ronde bij Isla Innocentes verwijderd. Dat denk ik tenminste, het was laat dus misschien keek ik er overheen :P. Beste punt van de update vind ik wel gewoon de +250 punten voor een mcom, is echt punten scoren als je in leven blijft tijdens het verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Laatst online: 18-08-2023
Merk dat ik de 32man servers toch niet zo relaxed vind. Was gister nog op DutchCheese met o.a cptchoas, maar werden toch "overrun" door de tegenstanders. Counter acties om vlaggen te pakken faalde genadeloos. Ben daarna maar weer op een 16 man server gaan spelen, toch iets meer rust, en kan beter m'n ding doen daar. Valt trouwens ook vaak op dat op een 32 man server met killcam je "killer" al vaak zelf vermoord wordt tijdens de cam mode :D, geeft eigenlijk aan dat meeste mappen niet echt geschickt zijn voor 32 man m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Als je nou training hebt vrijgespeeld (kruis bij Marksman LMG Training bijvoorbeeld) wat kan je dan extra met dat wapen doen?

Is er zoiezo ergens een uitleg wat de gadgets en specializations doen buiten de summiere uitleg in het spel?

TNX <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Laatst online: 02-08 07:38
Gisteren erg veel unlocked, log in vandaag in, kan ik alles weer opnieuw unlocken?
Er is niets geupdate? Hoe komt dit? Heb geen zin om alles 3x te gaan halen!!!!

Bovendien krijg ik bij een server refresh met de filter: Ranked; Not Empty; altijd maar zo'n 5 servers. Hoe is dit mogelijk? Zijn er niet meer servers voor deze game?

[ Voor 34% gewijzigd door Moonborne op 04-06-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

d_star

Maharadja of the Year :-/

Heraclius schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 10:36:
Gisteren erg veel unlocked, log in vandaag in, kan ik alles weer opnieuw unlocken?
Er is niets geupdate? Hoe komt dit? Heb geen zin om alles 3x te gaan halen!!!!
Waarschijnlijk op een unranked server gespeeld. Is me ook wel eens overkomen. Kwestie van het filter altijd op ranked servers zetten wanneer je een nieuwe server zoekt, en eenmaal op de server ff checken of je de rank naast je naam ziet staan. Zie je dit niet staan, dan is de server stiekem unranked.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 19:16
Heb BC2 ook besteld (voor PC) en ik verwacht hem dinsdag binnen te krijgen. Nu heb ik altijd vrij veel BF2142 gedaan, lijkt het qua controls ( en "feeling om het maar even fancy te zeggen") op 2142? Heb de demo alleen op mn PS3 gespeeld, en als het er op lijkt ga ik dit weekend eens 2142 doen om er weer in te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Isla innocentes is ook gefixed, huisje stort niet meer in door het hekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Als je nou training hebt vrijgespeeld (kruis bij Marksman LMG Training bijvoorbeeld) wat kan je dan extra met dat wapen doen?

Is er zoiezo ergens een uitgebreidere uitleg wat de gadgets en specializations doen buiten de summiere uitleg in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zit je nou serieus binnen twee uur hetzelfde te vragen? |:(

Ontopic: Ik speel op de Xbox maar heb niets gemerkt van updates. Tenminste, niet gezien dat het spel ging updaten. (al een dag of drie niet gespeeld trouwens) Wel prettig dat op Isla Innocentes dat instorten nu niet meer ervoor zorgt dat de MODstation ook vernietigt wordt. Dat was vooral omdat het zo makkelijk was toch? Want in Arica Harbour kan je geloof ik nog steeds het station stukmaken door die barak op te blazen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Eigenlijk vind ik dat als je een mcom disarmt ook veel punten moet krijgen. Ik heb altijd attackers gezien die een mcom willen armen (op die paar recons die altijd in de servers zitten na) maar soms zit je in een defenders team en als je dood bent zie je lekker je squad mates chillen en doen alsof er niets aan de hand is. Geef ze 250 punten ervoor en ze zullen zeker wel hun best doen.
TRAXION schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:10:
Isla innocentes is ook gefixed, huisje stort niet meer in door het hekje ;)
Yeps maar dat huis gaat wel heel gemakkelijk stuk.
Vrijdag schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:36:
Zit je nou serieus binnen twee uur hetzelfde te vragen? |:(

Ontopic: Ik speel op de Xbox maar heb niets gemerkt van updates. Tenminste, niet gezien dat het spel ging updaten. (al een dag of drie niet gespeeld trouwens) Wel prettig dat op Isla Innocentes dat instorten nu niet meer ervoor zorgt dat de MODstation ook vernietigt wordt. Dat was vooral omdat het zo makkelijk was toch? Want in Arica Harbour kan je geloof ik nog steeds het station stukmaken door die barak op te blazen.
Update is PS3 only, xdoos update word aan gewerkt.

[ Voor 35% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-06-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lol, 250 punten is wat sommige spelers in een hele ronde bij elkaar sprokkelen :P
Zeker weten dat ze daarvoor wel willen werken...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Striptease schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:58:

Update is PS3 only, xdoos update word aan gewerkt.
Oh dan heb ik het verkeerd gelezen, dat dat die voor de Xbox ook al was gereleased. My bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Is er zoiezo ergens een uitleg wat de gadgets en specializations doen buiten de summiere uitleg in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:29:
Even een vraagje,

Pffffffff dit is de derde keer dat je het vandaag vraagt... :( Geloof nou niet dat je antwoord gaat krijgen op deze manier...
Google er eens op, of zoek in eerdere delen van dit topic, het antwoord is al diverse malen langsgekomen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep het al gevonden, heel erg bedankt voor de medewerking en de leuke reacties.

Top!!
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Trouwens ik zat gisteren met C4 te klotten op mcoms en ik kreeg echt een shitload of points 600 punten aan mcom damages met 6 C4 op de mcom station. Vervolgens nog een paar geplakt en hij was kapoet en weer kreeg ik veel punten: 400 punten (mcom damage plus destroy).
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:39:

Top!!
_/-\o_ _O-
Hey. Graag gedaan he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

Top!!
_/-\o_ _O-
Als je dan het antwoord ook even geeft, hebben andere spelers er ook wat aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Vrijdag schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:20:
[...]

Oh dan heb ik het verkeerd gelezen, dat dat die voor de Xbox ook al was gereleased. My bad :)
Was een andere update waarbij recons 3 ballen krijgen ipv 2 en sommige wapens wat veranderen qua damage en range. De update die de ps3 heeft gehad krijgen wij binnenkort ook nog. De ps3 kreeg de update ook die de mensen op de xbox had gehad.

Top!!
_/-\o_ _O-
Hehe Mister sarcasme 8)
Voor de mensen die het nog steeds afvragen: Het geeft je iets meer stabiliteit en daardoor damage op lange afstand. Daarom heb je die ook niet op Sniper/marksman rifles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
En inderdaad White Pass is veranderd met de nieuwe patch.

http://www.youtube.com/watch?v=0mQkac7EUZI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke site met goeie uitleg..

http://battlefieldbadass.com/equipment/assault/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Goh, misschien wel leuk voor in de topic start...
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2d8rix0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:20:
Ik heb overlaast een update van mijn ATI kaart gedaan maar heb sinds dien niet meer gespeeld. Maar deze avond zal ik wel nog een gameke placeren.

Ik zal het in de gaten houden als het verrapperd is ofniet.

IVM met de punten als je sterft. Volgende keer zal ik eens elke keer ik dood ben mijn punten in de gaten houden en zien als er punten bijkomen.
Aangaande de laadtijden voor ATI gebruikers. De versie 10.5a heeft er inderdaad de laadtijden gereduceerd naar inderdaad 5 a 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 13:45:
Aangaande de laadtijden voor ATI gebruikers. De versie 10.5a heeft er inderdaad de laadtijden gereduceerd naar inderdaad 5 a 10 seconden.
Is al diverse keren gemeld in: [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic, als het nog niet in de FAQ van dat topic staat, DM me dan even.

Met 10.4a waren die problemen opgelost, kwamen terug in 10.5 en zijn wederom opgelost in 10.5a... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Nou heel erg bedankt _/-\o_

Ik dacht echt dat ik gek werd |:( |:( |:( 8)7 |:(

Er is dus wel degelijk aan de grafx gewerkt, ik dacht dat ik het me verbeelde of dat me ps3 raar deed ofzo, maar dit is tenminste een confirmatie, wel heel appart dat het nergens bij EA word vermeld... ik kan het iig niet vinden op het blog of twitter van bfbc2.

Wel lastig nu in white pass, als je de zolder oprend ergens dan zie je ze echt niet meer zitten in de hoekies, door het weinige licht wat er nu is.

Nogmaals Tnx

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Centropy schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 15:57:
[...]

Nou heel erg bedankt _/-\o_

Ik dacht echt dat ik gek werd |:( |:( |:( 8)7 |:(

Er is dus wel degelijk aan de grafx gewerkt, ik dacht dat ik het me verbeelde of dat me ps3 raar deed ofzo, maar dit is tenminste een confirmatie, wel heel appart dat het nergens bij EA word vermeld... ik kan het iig niet vinden op het blog of twitter van bfbc2.

Wel lastig nu in white pass, als je de zolder oprend ergens dan zie je ze echt niet meer zitten in de hoekies, door het weinige licht wat er nu is.

Nogmaals Tnx
De update was 288MB dus er moest wel meer veranderd zijn zoals ook dat hekje bij Isla Innocentes dat nu gefixed is. Waarom ze het er niet bijmelden snap ik niet. Op de EA forums word er ook gesproken over andere spawn points van vehicles en dat sommige gebouwen anders instorten enzo. En bij Conquest heb je nu 250 tickets en als de tegenstander meer vlaggen heeft dan gaan de tickets snel omlaag.

[ Voor 12% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-06-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MasterMaarten schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:54:
[...]

Ja 10 seconden, heb jij een lijn liggen van 29 MB/S. :o

Ik heb na deze update ook geen lange laadtijd meer dus het heeft zeker wat geholpen bij mij. Alleen vind het jammer dat als je een laad scherm tussen 2 games hebt en je wilt het spel afsluiten dan moet je wachten tot hij het volgende game helemaal heeft geladen. Dan pas kun je op exit game drukken. Beetje jammer want ik stop meestal pas met gamen als een ronde is afgelopen.
Oeps, rekenfoutje. Misschien iets meer slapen en minder gamen? Nee wacht, meer gamen natuurlijk.
Ik heb een 2,9 MB/s lijn. 100 seconden, dus nog geen twee minuten.

Ik hoorde van een vriend gisteren dat de exploit van het hek knifen om de MCOM te vernietigen is gefixt.
Ook een stuk minder last gehad van Lag, maar toch heb ik me zitten ergeren.
Ik word steeds door een 870(ofzoiets) shotgun om zeep geholpen in 1 schot van 30+ meter, zonder slugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:06:
Ik word steeds door een 870(ofzoiets) shotgun om zeep geholpen in 1 schot van 30+ meter, zonder slugs
Dat zal wel de Neostad zijn. Deze heeft amper een bulletdrop... ;) En anders heel misschien de Saiga, maar dan zijn de slugs nodig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:39
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:06:
[...]

Oeps, rekenfoutje. Misschien iets meer slapen en minder gamen? Nee wacht, meer gamen natuurlijk.
Ik heb een 2,9 MB/s lijn. 100 seconden, dus nog geen twee minuten.

Ik hoorde van een vriend gisteren dat de exploit van het hek knifen om de MCOM te vernietigen is gefixt.
Ook een stuk minder last gehad van Lag, maar toch heb ik me zitten ergeren.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik wel weet/wist wie je bedoeld. Ik aslan en jackel dacht ik werden er ook continu door afgemaakt. Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
CptChaos schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:39:
[...]
Dat zal wel de Neostad zijn. Deze heeft amper een bulletdrop... ;) En anders heel misschien de Saiga, maar dan zijn de slugs nodig denk ik.
Er zit geen verschil tussen de pump-action shotguns, heb 1000 kills met elk :)
Hij heeft wél slugs, alleen zie je slugs niet in de killcam. Werkt hetzelfde met scopes, die zie je ook niet bij de specs op killcam.

[ Voor 28% gewijzigd door unfor op 04-06-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
walletje-w schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 18:19:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat ik wel weet/wist wie je bedoeld. Ik aslan en jackel dacht ik werden er ook continu door afgemaakt. Heel vreemd.
Ik ga nooit dood door een een shotgun, ik maak mensen dood met mijn shotgun laat dat even duidelijk zijn :*).
Enige probleem is dat de platina niet komt, omdat ik steeds alle shotguns gebruik en niet 1 tot ik de platina heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Aslanboy1905 op 04-06-2010 19:09 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.