Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 10:48
quote:
sjeses schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:19:
Word het niet eens tijd voor een PS3 dan? :P
Maar zonder gein: goed voor mekaar. Met mn ex hield het op bij mariokart op haar gamecube.
Nee, we zijn erg tevreden met de Xbox :P Ja, ben best blij met haar O+ Erg veel shooters speelt ze niet behalve dan Borderlands en Fallout 3 maar ik wil haar ook aan BFBC2 krijgen, kunnen we samen spelen. Wel handig met headsets etc.

Ik ben wel benieuwd wanneer die co-op mode uitkomt, lijkt me erg leuk om te doen. Lekker slachten :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjeses
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-05-2017
Ik kan mij al voorstellen hoeveel nerdjes gefrustreerd zouden raken van het feit dat ze zojuist werden gepwnt door een meisje :P

I remember when I still had memories

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
quote:
ErA schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:42:
Ik heb een nieuwe defence spot op Isla Innocentes ontdekt. Niet buiten de kaart ofzo. Sterker nog: volledig in het zicht en aan de frotline, alleen de vijand negeerde me. Dit resulteerde in een nieuw PR:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie op de map toch echt Laguna Presa staan. Heb ook mijn PR gisteren met de shotgun op die map gehaald: 19/0 2046 punten ace pin 8) .

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vrijdag
quote:
sjeses schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:37:
Ik kan mij al voorstellen hoeveel nerdjes gefrustreerd zouden raken van het feit dat ze zojuist werden gepwnt door een meisje :P
offtopic:
Dat overkomt mij ook wel eens als ze me weer eens inmaakt met Soul Calibur IV ;(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 21-11 10:18
Even een vraagje, wat vinden jullie van de volgende stats?

http://bfbcs.com/stats_pc/koffiemolen

Ennuh hebben jullie echt zo'n hekel aan de GC? Ik speel er namelijk altijd mee, vind het een fijn wapen.

Ik ben best bereid om met een ander wapen te spelen? De laatste servers werd voor alles uitgemaakt omdat ik goed was met een GC, daarna een potje met assault gespeeld werd daar ook weer eerste.

Maar vertel :)

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
Bigfoot48 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:43:

Ennuh hebben jullie echt zo'n hekel aan de GC? Ik speel er namelijk altijd mee, vind het een fijn wapen.

Ik ben best bereid om met een ander wapen te spelen? De laatste servers werd voor alles uitgemaakt omdat ik goed was met een GC, daarna een potje met assault gespeeld werd daar ook weer eerste.

Ik zelf vind de CG een fijn wapen. Heb ook een Platina voor de CG 550 kills ofso maar ik heb um gebruikt voor tanks en choppers en soms wel een met de CG voor de irritante snipers @ Isla Innocentes bijvoorbeeld of die irritante gasten achter de MG. Hoewel hij de slechtste rocket is tegen tanks/chopppers gebruik ik um altijd omdat de andere gewoon leluk zijn. Ik heb de CG sinds de dag dat ik um geunlockt had gebruikt trouwens. Maar 2067 kills met de CG WOW

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 01-06-2010 14:55 (23%)

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:51
quote:
Striptease schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:51:
[...]

Ik zelf vind de CG een fijn wapen. Heb ook een Platina voor de CG 550 kills ofso maar ik heb um gebruikt voor tanks en choppers en soms wel een met de CG voor de irritante snipers @ Isla Innocentes bijvoorbeeld of die irritante gasten achter de MG. Hoewel hij de slechtste rocket is tegen tanks/chopppers gebruik ik um altijd omdat de andere gewoon leluk zijn. Ik heb de CG sinds de dag dat ik um geunlockt had gebruikt trouwens. Maar 2067 kills met de CG WOW
Kugh kugh je gebruikt de cg omdat je anders te traag bent :P
Bijkomend voordeel met mazzel schiet je tevens de mensen in de chopper meteen dood.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 24-10-2014

Father_Sha

PSNid:Fathersha

Ben trouwens op zoek naar een nieuwe headset , mid range qua prijs ... iemand die goeie ervaringen heeft met een bepaalde headset in BFBC2 ?

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
TRAXION schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:56:
[...]

Kugh kugh je gebruikt de cg omdat je anders te traag bent :P
Bijkomend voordeel met mazzel schiet je tevens de mensen in de chopper meteen dood.
Hoe bedoel je traag? Mijn aim is sneller dan die van jou, jij gebruikt alleen cheats wanneer ik/andere een chopper tracer dart of je staat 10 van de 10 keer al klaar met je CG.. Anders had ik wel 1000 kills met mijn CG. Niet normaal hoeveel kills ik heb misgelopen :D

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 01-06-2010 15:24 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qlmax
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-04-2015
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:15:
Ben trouwens op zoek naar een nieuwe headset , mid range qua prijs ... iemand die goeie ervaringen heeft met een bepaalde headset in BFBC2 ?
Echt goeie vraag. Ik heb nml ook een nieuwe nodig zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt ;-)

Dus kom maar op met de voorstellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
Ik gebruikte deze vroeger op de PC: pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset

Goeie kwaliteit en goedkoop ook nog.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 01-11 09:36
quote:
Bigfoot48 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:43:

Euhm... jah je bent wel een CG noob naar mijn mening
Je hebt de CG al meer dan 2000 keer gebruikt om iemand te killen waarvan maar 370 keer door een voertuig te beschieten. Je gebruikt het dus naar mijn mening bijna als je main weapon. Je hebt alleen geluk. Je hebt voor de game betaald en dus mag je je zo gedragen ingame als je zelf wil. Gelukkig wanneer iemand met dezelfde speelstijl zou tegenkomen op de xbox dan stel ik hem gewoon in als non prefferd player. Dit voorkomt dat ik snel samen met hem in dezelfde server kom.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qlmax
quote:
sjeses schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:56:
[...]

Zeer zeker wel. Per kill gaat het omhoog, per death omlaag.
Enkel over het gemiddelde kun je niets zeggen omdat je niet weet hoeveel omhoog of omlaag het gaat.

(sorry, soms moet ik gewoon even letterlijk zijn)
Ja OK dat snap ik wel maar toch spijtig dat je dat nergens kunt terug vinden omdat je nooit weet wanneer deze eventueel omhoog kan gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigfoot48
quote:
phosporus schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:20:
[...]

Euhm... jah je bent wel een CG noob naar mijn mening
Je hebt de CG al meer dan 2000 keer gebruikt om iemand te killen waarvan maar 370 keer door een voertuig te beschieten. Je gebruikt het dus naar mijn mening bijna als je main weapon. Je hebt alleen geluk. Je hebt voor de game betaald en dus mag je je zo gedragen ingame als je zelf wil. Gelukkig wanneer iemand met dezelfde speelstijl zou tegenkomen op de xbox dan stel ik hem gewoon in als non prefferd player. Dit voorkomt dat ik snel samen met hem in dezelfde server kom.
Ik gebruik hem inderdaad als main >:) Maar ik vroeg het hier even rond hoe de mensen erover dachten.
Ik lees zelf weinig chat in de server om dat ik druk bezig ben. Maar het wordt tijd voor een ander type dan engineer :P

Assault met 40mm valt dat ook onder die categorie Noobtuub categorie? en de M60?
Ik wil ook laten zien dat ik ook zonder NoobTuub goed ben :) :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Bigfoot48 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:27:
[...]

Ik gebruik hem inderdaad als main >:) Maar ik vroeg het hier even rond hoe de mensen erover dachten.
Ik lees zelf weinig chat in de server om dat ik druk bezig ben. Maar het wordt tijd voor een ander type dan engineer :P

Assault met 40mm valt dat ook onder die categorie Noobtuub categorie? en de M60?
haha je doet er nu toch om hoop ik >:) Die horen daar inderdaad ook onder maar je moet u daar niet veel van aantrekken , ik gebruik ze zelf niet veel maar ga ook niet lopen zeuren als iemand het wel doet ...

In onze clan hebben we ook een CG man en we lachen ons vaak een breuk met de gefrustreerde tegenstanders ... :P

=Trsh= Father_Sha / Trash the small and dirty clan that will tear you a new one :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rogierh
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 28-10 19:57
quote:
Turtlebeach P21 (PS3)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjeses
Ik trek me niks aan van reputaties van wapens. Als het in het spel zit is het bedoeld om er mee te spelen.
Als de situatie er om vraagt dan kies ik voor een bepaalde klasse. Ik heb nog niet echt een gevoel voor alle wapens, maar dat krijg je alleen door alles te proberen.
Sommige wapens hebben gewoon de voorkeur. Kun je daarmee lekker spelen dan is dat goed.
Kun je er mee winnen dan helemaal.

All's fair in love and war. (Maar denk dan wel aan je eigen team)
Ooit van een sniper in het echt gehoord die niet uren lang op dezelfde plek zit voor dat ene schot of om een bepaald doelpunt in het vizier te houden?
Ik erger mij er ook aan (voornamelijk de grote aantallen), maar ze horen bij oorlogje spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Qlmax
quote:
Father_Sha schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:30:
[...]

haha je doet er nu toch om hoop ik >:) Die horen daar inderdaad ook onder maar je moet u daar niet veel van aantrekken , ik gebruik ze zelf niet veel maar ga ook niet lopen zeuren als iemand het wel doet ...

In onze clan hebben we ook een CG man en we lachen ons vaak een breuk met de gefrustreerde tegenstanders ... :P
We lachen ons toch altijd een breuk met de tegenstanders :-p

Btw je moet leren anticiperen. Noob wapen heb je overal.
Persoonlijk ben ik een knife fan. Alles om een knife kill te krijgen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13:27
quote:
sjeses schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:33:
Ik trek me niks aan van reputaties van wapens. Als het in het spel zit is het bedoeld om er mee te spelen.
Als de situatie er om vraagt dan kies ik voor een bepaalde klasse. Ik heb nog niet echt een gevoel voor alle wapens, maar dat krijg je alleen door alles te proberen.
Sommige wapens hebben gewoon de voorkeur. Kun je daarmee lekker spelen dan is dat goed.
Kun je er mee winnen dan helemaal.

All's fair in love and war. (Maar denk dan wel aan je eigen team)
Ooit van een sniper in het echt gehoord die niet uren lang op dezelfde plek zit voor dat ene schot of om een bepaald doelpunt in het vizier te houden?
Ik erger mij er ook aan (voornamelijk de grote aantallen), maar ze horen bij oorlogje spelen.
Mee eens.

Grappige situatie:
Squad member zat al een heel potje in een boom (geen idee hoe ie het deed). Ik had al een paar keer geroepen dat ie mee moest om een base te pakken, hij was verder ook nog nooit dood gegaan.
Eerst maar eens beschieten (hardcore) en healen met mn medkit. Werkte niet, daarna de bomen opgeblazen :D Toen moest ie wel! :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Striptease schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:19:
[...]

Ik gebruikte deze vroeger op de PC: pricewatch: Creative Fatal1ty Gaming Headset

Goeie kwaliteit en goedkoop ook nog.
Ok cool , ga ik eens checken , thanx _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Knifen is leuk maar ik word egt fokking boos als het ut niet werkt. Soms na 3 keer nog steeds niet terwijl je bloed ziet spatten enzo.

PS: De M60 is niet OP meer hoor. Ik zou zeggen de M249 SAW is OP.

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 01-06-2010 15:40 (57%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stamp
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online
quote:
Bigfoot48 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:27:
[...]

Gewoon lekker doorgaan met CG laat die gasten toch lekker janken, als ze gekilled worden met een knife dan is het weer gejank dat een knife overpowerd is pak je een M60 dan is het dat weer.

Gewoon niks van aantrekken als je de vijand kan irriteren met rockets vooral doen :P

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 13:45
Gisteren de MG3 unlocked, ik dacht even proberen wat het ding doet.. Wat een apparaat! Dat geluid! Alleen daarvoor al ga ik 'm nog vaak meenemen denk ik. Wel meteen een paar assault dudes close range overhoop gemaaid met het ding. Ze waren nog laag in rang dus ik denk dat ze zich doodschrokken toen ik met de MG3 de hoek om kwam >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:18
quote:
Headset als in ook praten? Geen goede, wel een slechte ervaring: de officiele van de PS. 1 of 2 keer per uur verstaat niemand mij meer. Hoor je een hoop gekraag enzo. vriend van mij met dezelfde headset heeft dit ook.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Novi
  • Laatst online: 21-11 20:46
quote:
stamp schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:38:
[...]

Gewoon lekker doorgaan met CG laat die gasten toch lekker janken, als ze gekilled worden met een knife dan is het weer gejank dat een knife overpowerd is pak je een M60 dan is het dat weer.

Gewoon niks van aantrekken als je de vijand kan irriteren met rockets vooral doen :P
Voor mij ook geen probleem. Het enige wat ik kan zeggen is dat mensen die veel CG gebruiken veel beter kunnen zijn als ze ook eens gingen spelen met andere wapens. Met een CG als main wapen ga je echt niet rushen om die MCOM te armen. En als je het doet ligt je voor je het weet neer omdat je moet reloaden of telkens aan het switchen bent naar andere wapens.

Met CG voorop als defender ben je alleen maar gericht op bepaalde spots in de map om zo snel mogelijk een kill te maken. Als toevallig een heli/quad of gewoon een groep voorbij rusht kan je vaak alleen maar met je CG op je eigen MCOM of gebouw knallen, wat ook al niet bevoordelijk is voor wins.

Het is veel leuker om met een machinegun rond te lopen en vervolgens 3 man neer te maaien met gerichte burst of sproei. Daarnaast is het heel erg veel fun om gewoon lekker te rushen om daarna wel te zien wie je naar gaat maaien, in plaats van ergens geduldig te staan wachten op dat goede moment om een rocket te schieten.

Voor mij is het belangrijkste dat je fun hebt en een toegevoegde waarde bent voor je team.
Nu ben je dat soms met een CG, in bepaalde mappen. Maar in veel gevallen is het een stuk leuker en spannender met normale machineguns.

Probeer het, leer te aimen of sproeien, gebruik verschillende wapens en je zult het op de lange termijn veel leuker vinden. Een dynamische speelstijl en je aanpassen aan de map / tegenstanders... daar leer je het meeste van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-11 12:26
quote:
Striptease schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:37:

PS: De M60 is niet OP meer hoor. Ik zou zeggen de M249 SAW is OP.
:F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14-11 13:03
Gisteren maar weer eens begonnen met BC2. Doordat L4d2 met een update kwam een tijdje geen bc2 meer gedaan. Ik had het spel al 1.5 maand zowat niet meer gespeeld en ben van een rank top 3800 naar 19.000 geschoten (ik ben lvl36). Ik zag dat er ook al 450 mensen waren met level 50..... gisteren wel 1tje van lvl50 gestabt :+

Ik had verwacht dat het vrij lastig zou worden omdat ik zo lang niet meer gespeeld had , maar het ging toch best aardig. gisteren potjes gehad van 45 kills en 3 deaths :)

Jammer genoeg, is er nog steeds geen nieuwe content uitgebracht. Er komt wel nieuwe content uit binnenkort, maar daar zitten weer extra kosten aan... en of dat nou de moeite is....

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigfoot48
quote:
Novi schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:58:
[...]

Voor mij ook geen probleem. Het enige wat ik kan zeggen is dat mensen die veel CG gebruiken veel beter kunnen zijn als ze ook eens gingen spelen met andere wapens. Met een CG als main wapen ga je echt niet rushen om die MCOM te armen. En als je het doet ligt je voor je het weet neer omdat je moet reloaden of telkens aan het switchen bent naar andere wapens.

Met CG voorop als defender ben je alleen maar gericht op bepaalde spots in de map om zo snel mogelijk een kill te maken. Als toevallig een heli/quad of gewoon een groep voorbij rusht kan je vaak alleen maar met je CG op je eigen MCOM of gebouw knallen, wat ook al niet bevoordelijk is voor wins.

Het is veel leuker om met een machinegun rond te lopen en vervolgens 3 man neer te maaien met gerichte burst of sproei. Daarnaast is het heel erg veel fun om gewoon lekker te rushen om daarna wel te zien wie je naar gaat maaien, in plaats van ergens geduldig te staan wachten op dat goede moment om een rocket te schieten.

Voor mij is het belangrijkste dat je fun hebt en een toegevoegde waarde bent voor je team.
Nu ben je dat soms met een CG, in bepaalde mappen. Maar in veel gevallen is het een stuk leuker en spannender met normale machineguns.

Probeer het, leer te aimen of sproeien, gebruik verschillende wapens en je zult het op de lange termijn veel leuker vinden. Een dynamische speelstijl en je aanpassen aan de map / tegenstanders... daar leer je het meeste van.
Je zal het niet geloven maar ik speel altijd alleen maar Rush. Ik ben meestal diegene die de mcom armed en soms binnen 10 seconden van het start van de map.

Het zijn meestal mijn team genoten die mij niet bij kunnen houden.

Als een level begint dan hoor je meestal GERANIMOOOOOOOOOOOO - en dan biep, biep, biep, biep :)
OF je komt iemand tegen met een 40mm die hem net goed weet te plaatsen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13:51
quote:
Bigfoot48 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:12:
[...]

Je zal het niet geloven maar ik speel altijd alleen maar Rush. Ik ben meestal diegene die de mcom armed en soms binnen 10 seconden van het start van de map.

Het zijn meestal mijn team genoten die mij niet bij kunnen houden.

Als een level begint dan hoor je meestal GERANIMOOOOOOOOOOOO - en dan biep, biep, biep, biep :)
OF je komt iemand tegen met een 40mm die hem net goed weet te plaatsen :P
ik ben van de CG afgestapt. het is namelijk veel leuker om iemand te tracerdarten (let op, geen bulletdrop) en er vervolgens een RPG op af te sturen. Die gaat veel langzamer, maar raakt vrijwel altijd zijn doel.

Maargoed, met elk wapen zijn veel kills te maken. Het enige wat je hoeft te doen is je speelstijl aanpassen aan het kitje wat je draagt. Een recon met shotgun zal dus moeten vertrouwen op de motion sensor wall hack, een medic op zijn sproeiwapen, een assault op kleine bursts van middellange afstand / GL en een antitank kereltje op zijn raketten. Pas je je speelstijl dan een beetje aan op waar jij goed in bent, (aim versus reactievermogen bijvoorbeeld), kun je best binnenlopen kwa punten.

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Larrs
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06:39

Larrs

Ondertitel

Toennet op de server [GoT] Where tweakers are born... was volgens mij een mede GoT'ter aan het praten(ja, hij was duidelijk te verstaan) dat ik een slecht was. 4 kills en 17 deaths. Met Rush overigens als defender.
Ben geëindigd met 5 kills en 20 deaths.

Mij interesseert het me niet wat mijn k/d ratio is, al kreeg ik de tegenstanders wel moeilijk dood. Ook al bleef ik ze wel raken.

Ik ben maar level 12 en moet het opnemen tegen personen met body armor of magmun ammo. Dat win ik dus nooit of ik moet geluk hebben.

Niet iedereen is even fanatiek of heeft geluk.

Bovenvoeter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Larrs schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:26:
Toennet op de server [GoT] Where tweakers are born... was volgens mij een mede GoT'ter aan het praten(ja, hij was duidelijk te verstaan) dat ik een slecht was. 4 kills en 17 deaths. Met Rush overigens als defender.

Mij interesseert het me niet wat mijn k/d ratio is, al kreeg ik de tegenstanders wel moeilijk dood. Ook al bleef ik ze wel raken.

Ik ben maar level 12 en moet het opnemen tegen personen met body armor of magmun ammo. Dat win ik dus nooit of ik moet geluk hebben.

Altijd welkom op de Trash server hoor ... We zullen braaf zijn 'kuch kuch' 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21-11 13:34
quote:
Striptease schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:16:
[...]

Hoe bedoel je traag? Mijn aim is sneller dan die van jou, jij gebruikt alleen cheats wanneer ik/andere een chopper tracer dart of je staat 10 van de 10 keer al klaar met je CG.. Anders had ik wel 1000 kills met mijn CG. Niet normaal hoeveel kills ik heb misgelopen :D
LOL, 7 van de 10 keer heeft Pixel de chopper zelf ook nog eens gedart.
Jij bent zelf te traag, Aslan. Misschien moet je niet van dat rare spul roken... _O-

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:33

Safaci

Transhumanist

Ik heb mijn dag vandaag niet. Maar het zou kunnen komen omdat ik goud wil halen voor de AEK. Wat ruk wapen.

Vandaag heb ik een hekel aan dit spel!

Safaci wijzigde deze reactie 01-06-2010 17:47 (16%)

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 21-11 22:10
En ik zit nog altijd zonder pc omdat ik hem aan de kant heb gezet voor de examenperiode(van 3 weken :r -O- )
Maarja, ikzelf vind de abakan ruk, close combat slaat dat wapen op niets..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Safaci

Safaci

Transhumanist

quote:
Spaiker schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:36:
En ik zit nog altijd zonder pc omdat ik hem aan de kant heb gezet voor de examenperiode(van 3 weken :r -O- )
Maarja, ikzelf vind de abakan ruk, close combat slaat dat wapen op niets..
Abakan ruk??? Dat ding is close range sterker dan een shotgun.

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 12:40
quote:
Safaci schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 17:15:
Ik heb mijn dag vandaag niet. Maar het zou kunnen komen omdat ik goud wil halen voor de AEK. Wat ruk wapen.

Vandaag heb ik een hekel aan dit spel!
Ligt aan jou ja, de AEK is een erg fijn wapen. Heb er platinum mee.

Steam - BFV - PUBG

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-11 23:11

XanderDrake

Genetics is the key

Eeeueuhm, ik krijg al de hele dag geen punten erbij!
Wel kills en deaths en medailles. Geen punten 8)7

Is dat door dinsdag-update dag?

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Safaci

Safaci

Transhumanist

quote:
unfor schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:09:
[...]

Ligt aan jou ja, de AEK is een erg fijn wapen. Heb er platinum mee.
Ja, weet ik. Het lukt vandaag gewoon niet. Zal een andere keer weer eens proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 10:43

aex351

I am the one

De update is er nog steeds niet. Dit keer vanwege een staking in Roemenie. Ongeloofelijk. De kans is dus heel groot dat we weer een week moeten wachten. Zijn nu al bijna 2 maanden verder. Merk aan mezelf dat ik dit spel ook veel minder speel dan in het begin, mede door de patch. Het spel begint ook erg te vervelen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0Henk 'm!

• phosporus
quote:
XanderDrake schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:10:
Eeeueuhm, ik krijg al de hele dag geen punten erbij!
Wel kills en deaths en medailles. Geen punten 8)7

Is dat door dinsdag-update dag?
Ze waren vanmiddag druk bezig. Ben in geeneen server geweest die zonder lag was.
@aex351
Hij bedoelt de update voor de servers die elke dinsdag is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M2M
quote:
Larrs schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:26:

wat je er aan kunt doen is het volgende:
Ten eerste van normale servers afstappen. Ga enkel en alleen voor hardcore, waar bodyarmor en magnum ammo stukken minder uitmaken.
En ten tweede moet je gewoon even een wapen zoeken, al is het een carl gustav of de oude vertrouwde GL, waarmee je kereltjes best snel dood kunt krijgen. Al is je K/D ongeveer 1 aan het eind van een potje, medailles enzo helpen een hoop in punten, waarmee je vanzelf body armor en magnum ammo unlocked.

-_-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gambot
  • Laatst online: 21-04-2011
quote:
M2M schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:26:
Ten eerste van normale servers afstappen. Ga enkel en alleen voor hardcore, waar bodyarmor en magnum ammo stukken minder uitmaken.
En ten tweede moet je gewoon even een wapen zoeken, al is het een carl gustav of de oude vertrouwde GL, waarmee je kereltjes best snel dood kunt krijgen. Al is je K/D ongeveer 1 aan het eind van een potje, medailles enzo helpen een hoop in punten, waarmee je vanzelf body armor en magnum ammo unlocked.
ik zal eerlijk toegeven voordat ik lvl 15 was ging het ook niet erg lekker met mijn score's en kill death ratio. Maar sinds ik magnum ammo heb scheelt dat misschien wel een aantal kogels of een burst! vanaf dat moment gaat het in het algemeen alleen maar beter.

Dus houdt vol, gebruik gewoon dat wat je het beste ligt of het makkelijkste kills vergaard, voor mij is dat PP2000 tracer dart, rpg-7, red dot scope en magnum ammo! of sinds kort heb ik mijn m16a2 ingeruild voor de abakan aangezien die ook goddelijk is! Maar dat duurt nog even voordat je die hebt de XM8 van assault of e AK94n van engi zijn ook hel goed voor je progress lvl up :)

[COFFEE]gambot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

quote:
M2M schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 20:26:
[...]
Op hardcore is hij dan nog sneller dood. Verbaas me dat iedereen denkt dat je op hardcore langer blijft leven en ook meer kills kan maken. Die optelsom klopt niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

quote:
aex351 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:19:
[...]

Op hardcore is hij dan nog sneller dood. Verbaas me dat iedereen denkt dat je op hardcore langer blijft leven en ook meer kills kan maken. Die optelsom klopt niet.
Ik ben zelf ook op een gegeven moment overgestapt naar Hardcore, maar daar is mijn K/D ratio toch echt enorm gestegen t.o.v. normale servers (van 1/1 oid naar 2.5-3/1)

Angeloonie wijzigde deze reactie 01-06-2010 23:21 (3%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 19-11 19:04
quote:
gambot schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:13:
[...]

ik zal eerlijk toegeven voordat ik lvl 15 was ging het ook niet erg lekker met mijn score's en kill death ratio. Maar sinds ik magnum ammo heb scheelt dat misschien wel een aantal kogels of een burst! vanaf dat moment gaat het in het algemeen alleen maar beter.

Dus houdt vol, gebruik gewoon dat wat je het beste ligt of het makkelijkste kills vergaard, voor mij is dat PP2000 tracer dart, rpg-7, red dot scope en magnum ammo! of sinds kort heb ik mijn m16a2 ingeruild voor de abakan aangezien die ook goddelijk is! Maar dat duurt nog even voordat je die hebt de XM8 van assault of e AK94n van engi zijn ook hel goed voor je progress lvl up :)
Aha, klopt het dat ik vanaf level 15 magnum ammo krijg? Ik ben nu level 14 dus das wel iets om voor te gaan. Ik merk aan mezelf wel dat ik iets teveel naar mn K/D ratio kijk, die overigens niet best is met 0.57, ipv te experimenteren met klasse's. De M416 vind ik het beste assault wapen en haal ik makkelijk K/D van1 of meer mee, maar als ik dan de PKM of M1A1 weer es erbij pak in medic/recon, of die engineering klapperpistooltjes, dan zakt mn gemiddelde weer hard. Tja....beter maar mn verlies nemen wat dat betreft en alles proberen te unlocken in die klasses.

anathema

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Larrs

Larrs

Ondertitel

Bedankt voor de info. :)

Heb vanavond op de Dutch Cheese server gespeeld en daar ging het een stukken beter. Heb lekker kunnen knallen met de Aug, die blijft voor mij de beste. :P De M416 heb ik vanavond gehaald, alleen nog de M16.

Misschien moet ik ook eens op een hardcore server spelen. Met MW2 was dat ook altijd leuk, al moet je soms wel erg concentreert spelen. ;)

Bovenvoeter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
aex351 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 18:52:
De update is er nog steeds niet. Dit keer vanwege een staking in Roemenie. Ongeloofelijk. De kans is dus heel groot dat we weer een week moeten wachten. Zijn nu al bijna 2 maanden verder. Merk aan mezelf dat ik dit spel ook veel minder speel dan in het begin, mede door de patch. Het spel begint ook erg te vervelen.
Staking in Roemenie? Snap er niets van, wat heeft dat nu weer met de ontwikkeling van BC2 te maken?

IK heb trouwens geen last van bugs op dit moment wat gameplay betreft. Mensen die continue klagen over wapens... Ja, noobtubers heb je in elk spel met granaatwerpers en hetzelfde geldt voor snipers. Deal with it.
Ik ben al blij dat de server browser goed werkt ;)

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD

• M2M
quote:
aex351 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:19:
[...]

dat ligt natuurlijk maar net aan je speelstijl. Als dat gelijk is aan de gemiddelde COD4 speelstijl, zul je met hardcore modus niet veel bereiken. Als je speelstijl meer lijkt op een van de tom clancy's splinter cell spellen, of de wat meer realistische shooters, zul je in hardcoremode veel beter zijn. Een ding is zeker, met bunnyhoppen kom je in HC niet ver, en zonder crosshair is die GL ook moeilijker te hanteren, tenzij je natuurlijk een potje typ-ex hebt.

-_-

• aex351

aex351

I am the one

quote:
XanderDrake schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:36:
[...]
Staking in Roemenie? Snap er niets van, wat heeft dat nu weer met de ontwikkeling van BC2 te maken?
Daar schijnt een test centrum van EA te zitten. Zij testen het spel op bugs. Volgens mij is dit de eerste keer dat ze eindelijk de PC versie goed testen, aangezien deze patch nu al weken op zich laat wachten. De hoeveelheid bugs in de release versie was niet normaal. Teksten die ontbreken, teksten die over andere teksten heen lopen en dan nog de in-game bugs zoals totaal verblind worden door de hoge brightness in één van die Russische helicopters. Als tester moet je dat toch wel zien. Ook flares die niet werken. En vervolgens zegt een developer doodleuk dat het wel werkt. Ja op de consoles werkt het. Zo zie je maar weer de mate waarin de PC versie is getest. Waarschijnlijk hebben ze de console versie getest en dan daarbij dachten dat het op de PC versie dan ook wel goed zou zijn :F.

• Patriot
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 20-11 14:14

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Vraag me soms wel eens af of ik een andere game speel dan sommige mensen. De enige bug waar ik iets van gemerkt heb is het missen van sommige kopjes van tabellen, en dat kan mij vrij letterlijk aan mijn achterwerk oxideren. De enige andere problemen die ik heb gehad was het vastlopen van het beeld (maar niet het spel zelf), dat lag achteraf gewoon aan mijn videokaart.

Deze Tweaker zet geen actuele feitjes meer in zijn sig, die vergeet hij toch te verwijderen.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: september 2005
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Patriot schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 05:43:
Vraag me soms wel eens af of ik een andere game speel dan sommige mensen. De enige bug waar ik iets van gemerkt heb is het missen van sommige kopjes van tabellen, en dat kan mij vrij letterlijk aan mijn achterwerk oxideren. De enige andere problemen die ik heb gehad was het vastlopen van het beeld (maar niet het spel zelf), dat lag achteraf gewoon aan mijn videokaart.
_/-\o_ _O-
Dat geldt hier ook, de enige bug die ik ken is het niet onthouden van de recon kit
Inmiddels dik 100 uur erin zitten, en nog geen enkele keer een overpowered wapen tegengekomen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• harmageddon
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:46
Dan zijn jullie blind ;) nofi

harmageddon wijzigde deze reactie 02-06-2010 09:19 (12%)

DeepRadio The best in house&dance!

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Nof taken.
Verklaar u nader :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Okars
  • Registratie: oktober 2008
  • Niet online
Yeehaw, gisteren mijn eerste platinum ster gehaald! ;)
Heel fijn om op Laguna Presa in de fabriek bij C rond te rennen en drie lui die net om de hoek stonden, af te knallen met één salvo (half in paniek) - en dan die Platinum ster in je beeld te krijgen :) Voorlopig berg ik de MG36 maar even op. Ik zal 'm wel missen... vooral de Aimpoint die ik er nu dus weer op moet 'kopen'.

Volgende kandidaat, de M1911. Echt, ik weet niet wat ik ermee heb maar ik blijf constant op die ouwe Colt terugvallen. Ik kan ook met geen enkel ander pistool overweg. 8 gouden sterren heb ik er al mee. Daarna de AN94. :)

Over de patch: fix 'm nou... want ik mis mijn 40mm shotgun. Te vaak doet ie het gewoon niet. Point-blank range tegen een stilstaand doel en er gebeurt niks. Lijkt de knifebug wel.

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
Ik vind het ook echt meevallen wat bugs betreft.

Het enige waar ik destijds wél super frustrerend vond, was de kapotte server browser, dat je niet fatsoenlijk servers kon vinden of het duurde veel te lang. Maar die bug hebben ze al maanden geleden geplet.

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-11 20:51
quote:
Striptease schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:16:
[...]

Uhu, naar mijn idee krijg je sneller een lock als je dichter bij het vierkantje aimed.
quote:
Jackal131 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:40:
[...]

LOL, 7 van de 10 keer heeft Pixel de chopper zelf ook nog eens gedart.
Jij bent zelf te traag, Aslan. Misschien moet je niet van dat rare spul roken... _O-
En bedankt voor het ophelderen :)
Ik switch ook standaard na het vuren van de tracerdart, mis ik de tracer dan moet ik eerst wapen switchen om te reloaden en een nieuwe poging te ondernemen.
Raak ik de dart daarintegen dan kan de CG er vrijwel direct achteraan ;)

PS. Auto doet het weer !

• phosporus
Klopt als je ook maar een beetje lag hebt kies dan absoluut NIET de 40MM shotgun. Kun je beter voor een pay en pray wapen kiezen aangezien accuracy drastisch naar beneden gaan.

• Larrs

Larrs

Ondertitel

Het viel mij trouwens gisteren op dat iemand mij op een super grote afstand neerknalde met de Neostead met magmun ammo of slugs.
Dit was op de Atacama desert map. Hij stond op het schip aan de zee kant en ik bij flag B(of C?) op het terras aan de kant van de Russen.
Er wordt wel vaker verteld dat het een soort sniperrilfe is, maar dit vond ik een beetje overdreven ver. :/

Bovenvoeter

• Vrijdag
Met de 12 gauge slugs en magnum ammo kom je met sommige shotguns (Neostead, CMS) erg ver.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:32
Iemand trouwens met Rush wel eens een kamikaze actie met de chopper uitgevoerd? Als het M-station in een gebouw staat dat in kan storten gewoon die Blackhawk even met iets te hoge snelheid erin jassen en het hele zwikkie dondert in elkaar.

Heb het ook al met enkel een harde (crash) landing op het dak gedaan, waarna ik zelfs weer op kon stijgen.

Of is dit een cheat? O-)

Vooral leuk als je anderen aan boord hebt. Die beginnen te schelden dat je een beroerde piloot bent (klopt!), totdat ze doorhebben wat de bedoeling is.

iRacing Profiel

• Larrs

Larrs

Ondertitel

Vind ik wel een beetje jammer van het spel dat dit kan. Dat je van huis naar huis kan schieten naar de overkant van de weg, is goed. Maar van een afstand waar je zelfs met een assault rilfe moeite mee hebt, vind ik een beetje overdreven.

Maar het zit in het spel en ze hebben geen scope, dus het lag ook aan mij.

Bovenvoeter

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
alexbl69 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:03:
Iemand trouwens met Rush wel eens een kamikaze actie met de chopper uitgevoerd? Als het M-station in een gebouw staat dat in kan storten gewoon die Blackhawk even met iets te hoge snelheid erin jassen en het hele zwikkie dondert in elkaar.

Heb het ook al met enkel een harde (crash) landing op het dak gedaan, waarna ik zelfs weer op kon stijgen.

Of is dit een cheat? O-)

Vooral leuk als je anderen aan boord hebt. Die beginnen te schelden dat je een beroerde piloot bent (klopt!), totdat ze doorhebben wat de bedoeling is.
Nooit gezien of meegemaakt. Ik kan alleen maar vliegen met de UAV. :P

Bovenvoeter

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Larrs schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:06:
Vind ik wel een beetje jammer van het spel dat dit kan. Dat je van huis naar huis kan schieten naar de overkant van de weg, is goed. Maar van een afstand waar je zelfs met een assault rilfe moeite mee hebt, vind ik een beetje overdreven.
Met 4x scope kan je (op de conquest mappen, ik speel geen rush) ongeacht het wapen eenvoudig iemand omleggen van de ene naar de andere kant van de kaart. Ook op Atacama van spawn A naar C, mits de ander stil staat of je een tikkie geluk hebt. Maar feit is dat het te doen is.

Nog leuker is het om op een 'onmogelijke afstand' een sniper in te zoomen om een kopschot te geven, niet te vuren, wisselen naar je pistool, klik klik klik en met een pistool een kill op kilometer afstand :9

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 02-06-2010 10:24 (5%)

• XanderDrake

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:24:
Nog leuker is het om op een 'onmogelijke afstand' een sniper in te zoomen om een kopschot te geven, niet te vuren, wisselen naar je pistool, klik klik klik en met een pistool een kill op kilometer afstand :9
Whaha :P Zal wel een Rex zijn waarmee je schoot. Wat een geweldige gun is dat ook, gister iemand (op een hardcore server) uit de losse pols op 30 meter afstand neergeschoten met 1 kogel. Dan voel je je wel meester 8)

Do you feel lucky, punk ? :*)

• harmageddon
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:25:
[...]

Nof taken.
Verklaar u nader :)
- Hit detection
- Server browser (Server heeft lege plekken maar is toch vol)
- Server browser (Ping/latency tijden)
- Servers CPU lag waardoor kogels te laat geschoten worden en jij zelf dood gaat op een domme manierr (geen bug maar wel irritant)
- Bugs in diverse maps
- etc

Met name hit detection moet echt eens opgelost worden, dat irriteerd me enorm.

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
TRAXION schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:48:
[...]

Uhu, naar mijn idee krijg je sneller een lock als je dichter bij het vierkantje aimed.

[...]

En bedankt voor het ophelderen :)
Ik switch ook standaard na het vuren van de tracerdart, mis ik de tracer dan moet ik eerst wapen switchen om te reloaden en een nieuwe poging te ondernemen.

PS. Auto doet het weer !
7/10 kan hij niet geweten hebben wie de chopper heeft gedart omdat iedereen zo gefocust is om de chopper te jatten en 9/10 heeft jackal geen gelijk :o
quote:
harmageddon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:06:
[...]

- Servers CPU lag waardoor kogels te laat geschoten worden en jij zelf dood gaat op een domme manierr (geen bug maar wel irritant)
Dit heb ik vaak met mijn shotgun op de PS3. Ik raak iemand maar ik ben dus eerder dood en staat er nog steeds 100HP terwijl ik duidelijk bloed zag spatten. Of heb ik iemand doodgeschoten ga ik alsnog 1 seconde later dood aan gewoon kogels en soms ook nog van die gasten die hun GL als main wapen gebruiken maar dit zal wel weer normaal zijn denk ik.

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 02-06-2010 12:22 (31%)

• Aslanboy1905
  • Niet online
~damnnnn double post lol! ~

Aslanboy1905 wijzigde deze reactie 02-06-2010 12:22 (108%)

• Spaiker
  • Laatst online: 21-11 22:10
Waarom kan je eigenlijk niet over je ironsight kijken bij een shotgun? Vind ik persoonlijk een groot gemis, omdat het met alle andere wapens wel kan...

Drive it like you stole it.

• Sissors
  • Nu online
Neostead en andere shotguns met slugs hebben veel range en kunnen iemand inderdaad aan andere kant van map doden. Maar sommige mensen doen alsof dit zo te doen is, en het ook continue doen. Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat lukt, er zit genoeg onnauwkeurigheid in je schot dat je een grote dosis geluk nodig heb om het te doen.

Niet alle wapens hebben iron sight, wat ik één van redenen vind dat hardcore niet echt lekker speelt. Wapens van IVF (aan zijkant) hebben daardoor geen sight, en ook andere niet die gewoon een iron sight moeten hebben (En MG36 mist zijn red dot).

Sowieso niet heel grote fan van hardcore, ik ben niet (altijd) echt het rush type, maar bij hardcore is de ene helft sniper en de andere helft speelt sniper met 4x scope.

Sissors wijzigde deze reactie 02-06-2010 12:42 (38%)

• 215005
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-10-2011
hebben meer mensen dit afgevraagd? stel je schuilt achter een stalen plaat of een steen.. je schiet er overheen.. en dan word je zelf beschoten.. je word 2x geraakt daarna buk je snel.. maar ze schieten gewoon door die plaat of steen heen!! dat kan helemaal niet :S en dat heb ik best vaak dat ik schuil achter iets waar geen kogels doorheen kunnen en toch word doorgeschoten... ook een bug?

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Vaizard schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:49:
hebben meer mensen dit afgevraagd? stel je schuilt achter een stalen plaat of een steen.. je schiet er overheen.. en dan word je zelf beschoten.. je word 2x geraakt daarna buk je snel.. maar ze schieten gewoon door die plaat of steen heen!! dat kan helemaal niet :S en dat heb ik best vaak dat ik schuil achter iets waar geen kogels doorheen kunnen en toch word doorgeschoten... ook een bug?
Volgens mij ligt dat aan Lag , je wordt eigenlijk al geraakt maar de schade wordt met vertraging toegebracht waardoor je uiteindelijk het gevoel hebt dat de kogel door de muur komt of door de plaat

We hebben dat eens getest in de clan en in BF2 had je dat zelfde verschijnsel ook

• cheiron
  • Laatst online: 14:18
quote:
Vaizard schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:49:
Volgens mij is dat hetzelfde als dat Striptease bschrijft: een stukje lag of iets anders aan de serverside.
Ik heb het ook heel vaak: wordt beschoten, spring veilig achter het muurtje maar wordt gewoon nog 3-4 keer geraakt terwijl ik veilig zit: dood.

Flickr PSN ID= cheironnl

• blueice85
  • Laatst online: 21-11 22:50
shitty hitboxes/lag komt vrij vaak voor dat ik een tonk bij iemand anders/mezelf hoor vanwege een headshot zonder verdere schade(nee geen friendly fire) of dat je van dat opspattende bloed ziet bij tegenstanders maar geen hitblip erbij etc. soms sta je ook op een bepaalde manier beschut en dan nog wordt je uit een onmogelijke hoek gesniped omdat de server denkt dat je nog ergens anders staat

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
blueice85 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:55:
shitty hitboxes/lag komt vrij vaak voor dat ik een tonk bij iemand anders/mezelf hoor vanwege een headshot zonder verdere schade(nee geen friendly fire) of dat je van dat opspattende bloed ziet bij tegenstanders maar geen hitblip erbij etc. soms sta je ook op een bepaalde manier beschut en dan nog wordt je uit een onmogelijke hoek gesniped omdat de server denkt dat je nog ergens anders staat
Ja die tonk is soms echt beangstigend , alsof je net een headshot hebt vermeden. Met die shotgun als tweede wapen van de assault heb ik dat ook vaak , zie je bloed opspatten, wordt je doodgeschoten en heeft die tegenstander nog 100 % life zonder medic box in de buurt ...

Zeg heeft er nog iemand problemen met zijn FPS sinds een week of twee draait alles hoekiger bij mij en ik heb niks veranderd aan mijn set up , echt vreemd.

• aex351

aex351

I am the one

quote:
Patriot schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 05:43:
Zo even uit mijn hoofd: GUI dat niet goed werkt, Russische helicopter brightness, Stats die niet werken, Performance problemen, Wapens die niet unlocken, Rubberbanding, Hit registratie, Crashes naar desktop, Geen punten wanneer je dood bent, MG36 red dot werkt niet in HC, 1e min lag bij start, De knife probleem, Q werkt niet altijd, Textures die flikkeren, etc.

Behoorlijk wat mensen ondervinden deze problemen, andere niet en weer andere die zeggen er niets van en stoppen gewoon met het spel.

Ik lees net dat de patch deze week weer niet uitkomt. Nu zijn het niet de roemenen, maar omdat het vrijdag een vakantiedag is in Zweden :F.

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Als ik zo die problemen lees, slaat toch weer het merendeel op PC.
Op ps3 herken ik alleen het verhaal van Striptease (hitdetection-lag), maar ik ervaar dat niet als een bug of probleem, simpelweg omdat ik zelf ook veel kills maak op die wijze. Dat compenseert dus.

Verder nooit last van lag, crash to XMB (tja, da's de ps3 variant van de desktop he...), server browser werkt perfect op de console: je kiest je speltype, kiest een kaart (of 'any'), klik op 'start game' en je speelt :) , bugs kan ik niet vinden (het instorten van een huis met Mcom is geen bug)

De heli-brightness is geen bug. Iedereen heeft daar evenveel last van.
Geen punten indien dood is geen bug, is bewust zo gecreeerd, zie eerdere delen van dit topic
Red dot niet in HC is iets waar iedereen die HC speelt met dat wapen last van heeft, pak dus een ander wapen
Lag is er niet op console
Knife probleem is er niet op console
Flikkerende textures zijn er niet op console

AllSeeyinEye wijzigde deze reactie 02-06-2010 13:41 (25%)

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-11 16:37

Goner

What can I do you for ?

quote:
furby-killer schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:38:
Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat lukt, er zit genoeg onnauwkeurigheid in je schot dat je een grote dosis geluk nodig heb om het te doen.
Nou, ik pak de laatste tijd die USAS-12 wel 's met slugs & magnum (als engineer, vind die geluidgedempte proppeschietertjes niks) en je kunt er bijna mee snipen ... ik zit op een accuracy van 33%.
quote:
Niet alle wapens hebben iron sight, wat ik één van redenen vind dat hardcore niet echt lekker speelt.
Niet alleen hardcore, ik vind het sowieso waardeloos dat de shotguns geen iron-sight hebben, maar zo'n suf cirkeltje (en kruisje bij gebruik slugs/magnum).

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Bazvv
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-11 17:17
quote:
cheiron schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:53:
[...]

Volgens mij is dat hetzelfde als dat Striptease bschrijft: een stukje lag of iets anders aan de serverside.
Ik heb het ook heel vaak: wordt beschoten, spring veilig achter het muurtje maar wordt gewoon nog 3-4 keer geraakt terwijl ik veilig zit: dood.
Ik zie heel vaak dat mensen ergens achter gaan staan maar dan zie je bijvoorbeeld hun voeten nog of een hand en schiet ik gewoon daarop en die mensen dan om zich hen kijken waar ze vandaan beschoten worden haha.

Ook gaan mensen heel vaak achter die schutting/golfplaten staan waar je gewoon doorheen kan schieten.

• Jackal131
quote:
Lag is er weldegelijk op de PS3.

Af en toe komen we op een server waarbij je 3 stappen vooruit doet, waarna je gewoon weer 1 en soms wel 2 stappen terug gaat. Imo is dat te wijten aan lag!!!

Of dat je iemand hikkend voorbij ziet komen.

PS3 en geen lag is een fabel!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• AllSeeyinEye
  • Nu online

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

quote:
Jackal131 schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:48:
[...]

Lag is er weldegelijk op de PS3.

Af en toe komen we op een server waarbij je 3 stappen vooruit doet, waarna je gewoon weer 1 en soms wel 2 stappen terug gaat. Imo is dat te wijten aan lag!!!

Of dat je iemand hikkend voorbij ziet komen.

PS3 en geen lag is een fabel!
Ik ben in ieder geval nog nooit op zo'n server terecht gekomen

• Father_Sha

Father_Sha

quote:
Goner schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:39:
[...]

Nou, ik pak de laatste tijd die USAS-12 wel 's met slugs & magnum (als engineer, vind die geluidgedempte proppeschietertjes niks) en je kunt er bijna mee snipen ... ik zit op een accuracy van 33%.
Die engineer wapens zijn toch prachtig ? De uzi, de UMP en vooral de PP2000 zijn echt super

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:38:
Als ik zo die problemen lees, slaat toch weer het merendeel op PC.
Op ps3 herken ik alleen het verhaal van Striptease (hitdetection-lag), maar ik ervaar dat niet als een bug of probleem, simpelweg omdat ik zelf ook veel kills maak op die wijze. Dat compenseert dus.

Verder nooit last van lag, crash to XMB (tja, da's de ps3 variant van de desktop he...), server browser werkt perfect op de console: je kiest je speltype, kiest een kaart (of 'any'), klik op 'start game' en je speelt :) , bugs kan ik niet vinden (het instorten van een huis met Mcom is geen bug)

De heli-brightness is geen bug. Iedereen heeft daar evenveel last van.
Geen punten indien dood is geen bug, is bewust zo gecreeerd, zie eerdere delen van dit topic
Red dot niet in HC is iets waar iedereen die HC speelt met dat wapen last van heeft, pak dus een ander wapen
Lag is er niet op console
Knife probleem is er niet op console
Flikkerende textures zijn er niet op console
Op sommige punten ben ik het er niet mee eens.
Lag is er wel degelijk zoals Jackal dat zei, 5/10 komen we in een lagg server terecht.
Knife probleem is er ook maar meestal werkt het gewoon. Net als bij het schieten zie je bloed spatten maar de enemy gaat niet dood, ik erger me hier dooooooood aan.

-
En met de aankomende patch (ik weet niet of de ps3 versie ook gelijk die update krijgt of we weer moeten wachten maar de PC iig wel) krijg je wel punten als je dood bent.

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:42
quote:
AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 13:49:
[...]

Ik ben in ieder geval nog nooit op zo'n server terecht gekomen
Op de PS3 heb ik wel rond zo nu en dan meegemaakt dat er lag was op de server. Ik denk dan eerst dat het aan mijn verbinding licht, maar aangezien tegelijkertijd sommige Gotters via de chat zeggen dat ze er ook last van hebben dan weet je dat het aan de server ligt. Maar gebeurt idd zeker niet vaak, in > 30-50 potjes van de 900 potjes rush die ik heb gespeeld ofzo is dit het geval geweest. Vind het dus ook wel meevallen.

edit: @ Striptease 5/10 een lag server vind ik wel zwaar overdreven :P, knife probleem is er zeer zeker op de ps3.

KngfCnns wijzigde deze reactie 02-06-2010 14:14 (8%)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
BatmanHorizon schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:12:
[...]

Op de PS3 heb ik wel rond zo nu en dan meegemaakt dat er lag was op de server. Ik denk dan eerst dat het aan mijn verbinding licht, maar aangezien tegelijkertijd sommige Gotters via de chat zeggen dat ze er ook last van hebben dan weet je dat het aan de server ligt. Maar gebeurt idd zeker niet vaak, in > 30-50 potjes van de 900 potjes rush die ik heb gespeeld ofzo is dit het geval geweest. Vind het dus ook wel meevallen.

edit: @ Striptease 5/10 een lag server vind ik wel zwaar overdreven :P, knife probleem is er zeer zeker op de ps3.
oké okéé 4/10 dan 8) .

• harmageddon
quote:
De bugs die ik ff snel beschreven heb zijn idd allemaal op de PC :)

• sjeses
quote:
Dat verschilt van week tot week. (En ook nog van dag tot dag, de dinsdag is bij mij altijd drama)
Afgelopen week was ik vrij, en heb geloof ik 4 van de 100+ potjes me niet hoeven ergeren aan lag.

Vooral met roadkills merk je de lag. Ik krijg het nog steeds niet voor mekaar om 4 roadkills in een ronde te doen omdat ik dwars door ze heen rijd, waarna ze doodleuk opzij stappen alsof er niets aan de hand is.

Ik speel vaak samen met Engelse vrienden, dat kan er wel mee te maken hebben. Hoewel vorige week vrijwel alles met GoTters was, dus dan zou het spel toch wel een wat lag-vrijere server moeten kunnen kiezen.

• JBokma
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 09-09-2010
Heb ik tijdens mn verhuizing apart mn PS3 buiten de dozen gelaten voor een snel potje BC tussendoor, heeft iemand de game ingepakt in een onbekende doos! :'( En die staat nu in opslag...

• sjeses
Kwestie van vaak genoeg verhuizen, dan hou je geen vrienden over en kun je lekker zelf alles inpakken.\
(ervaringsdeskundige :( )

• Jackal131
quote:
sjeses schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:49:
[...]
...
Vooral met roadkills merk je de lag. Ik krijg het nog steeds niet voor mekaar om 4 roadkills in een ronde te doen omdat ik dwars door ze heen rijd, waarna ze doodleuk opzij stappen alsof er niets aan de hand is.
...
Die 4+ roadkills heb ik gehaald op Arica Harbor als attacker in de eerste basis. De betonnen roadblocks in het midden waren al weggeblazen door de tanks, waardoor ik op het midden terrein van die basis kon komen. Heb toen maar lekker met een humvee een beetje door hun basis gecrossed en hier een daar een enemy meegepakt _O-. Gelukkig had de tegenstander weinig engineers met RPG's en Assaults met 40mm, waardoor ik lang door kon scheuren. >:)

• Rogierh
quote:
TRAXION schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:48:
= beste methode om chopper-kill-steals te voorkomen, gebruik ik ook :)

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:32
quote:
Striptease schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:07:
[...]
Net als bij het schieten zie je bloed spatten maar de enemy gaat niet dood, ik erger me hier dooooooood aan.
Da's dan weer niet handig. Ben jij dood en hij niet...

iRacing Profiel

• Aslanboy1905
  • Niet online
quote:
sjeses schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:49:
[...]

Dat verschilt van week tot week. (En ook nog van dag tot dag, de dinsdag is bij mij altijd drama)
Afgelopen week was ik vrij, en heb geloof ik 4 van de 100+ potjes me niet hoeven ergeren aan lag.

Ik speel vaak samen met Engelse vrienden, dat kan er wel mee te maken hebben. Hoewel vorige week vrijwel alles met GoTters was, dus dan zou het spel toch wel een wat lag-vrijere server moeten kunnen kiezen.
Lag merk ik als ik in een tank/chopper zit.. Als je aan het schieten bent dan merk je opeens 2 seconde later dat je aim ergens ander is (gebeurt vaak) en als je aan het lopen bent moet je soms dezelfde weg 4 keer lopen (gebeurt gelukkig niet vaak/zelden).

• WoRReLbier
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:57
Weten de mensen nog wel wat attacken.defenden is? Tering zeg wat een losers lopen er de laatste paar dagen rond zeg... Zijn godverdomme allemaal bang om neer geschoten te worden als ze een MCOM moeten (dis)armen, blijf dan weg en ga een spel doen waar geen teamplay bij nodig is.. tis geen deathmatch ofzo

• Larrs

Larrs

Ondertitel

quote:
WoRReLbier schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:23:
Weten de mensen nog wel wat attacken.defenden is? Tering zeg wat een losers lopen er de laatste paar dagen rond zeg... Zijn godverdomme allemaal bang om neer geschoten te worden als ze een MCOM moeten (dis)armen, blijf dan weg en ga een spel doen waar geen teamplay bij nodig is.. tis geen deathmatch ofzo
Het is wel vaak voorgekomen ja. Helaas deed ik er automatisch ook aan mee, terwijl ik eigenlijk meestal de neiging heb om het voortouw te nemen.

Ze zouden eigenlijk de k/d ratio met Rush weg moeten halen. Volgens mij wordt daar nog teveel naar gekeken. De defenders hoeven alleen de punten omlaag te brengen van de attackers om te winnen, andersom gaat niet.

Bovenvoeter

• WoRReLbier
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 11:57
Het is gewoon jammer als je een game joined en weer wil verlaten, dat sws een verloren game is. Want als ik in attackers geplaatst word met merendeel snipers, dan nok ik hem liever gelijk weer.. En dat gebeurd mij zo'n 80% van de games waar ik inlog de laatste tijd, en wat ik kies is dan nog geens eens hardcore

• M2M
quote:
WoRReLbier schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:09:
Het is gewoon jammer als je een game joined en weer wil verlaten, dat sws een verloren game is. Want als ik in attackers geplaatst word met merendeel snipers, dan nok ik hem liever gelijk weer.. En dat gebeurd mij zo'n 80% van de games waar ik inlog de laatste tijd, en wat ik kies is dan nog geens eens hardcore
er zijn een beperkt aantal servers die een "no sniper rifle" regel hebben. Als je die tegenkomt, schrijf de naam even op aangezien de favorietenlijst niet bij iedereen geweldig werkt.

-_-

• Rogierh
Morgen een patch voor de PS3:
quote:
On Thursday 3rd June the PlayStation 3 Bad Company 2 servers will go down for maintenance. On your side of things at around 08:00 UTC (09:00 UK, 10:00 Europe, 02:00 Pacific) you will start to see prompts to update your PS3 when you next put Battlefield: Bad Company 2 in your disc drive.

The update includes the following changes:

Kit images added in spawn menu
Fixed the "required rank" field on the unlock items specified on the W&G page
Added M14, NS 2000 and G3 in-game unlock pop-up when the requirements for unlocking them are reached
Added a server side check of the veteran status of the players
Award bugfix for "Win all 4 game modes" (it had marksman headshot as a dependency)
Garand did not track anything, Thompson tracked Garand.
Increased the penalty points for TeamKill and TeamDamage
Increased the reward points for Objective Actions (Flag Cap/Assist, Arm/Disarm/Destroy/Damage/TeamDestroy/TeamDamage)
Fixed veteran rank number not showing up in ingame scoreboard
The southpaw setting now works for the anti-air gun and the Stationary AT
Collectible weapon messages fixed

Now you can go out and get your Garand stats you have all been waiting for.
bron

• Aslanboy1905
  • Niet online
Yey nu komt mijn geile veteran nummer (1) op de scorebord te staan en krijg je eindelijk meer punten voor het (dis)armen

• walletje-w
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08:01
Maar nog steeds geen punten als je dood bent. grmbwl.................

• KngfCnns
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 12:42
Maar iig wel een paar aangename uptdates! Mooi

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True