Als je iemand spot m.b.v. de motion sensor en iemand anders killed diegene, krijg je punten.!GN!T!ON schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:32:
Bah dat snipen recon is toch nog niet makkelijk vergelijken met de andere classes.
Als medic of of assault haal ik makkelijk 5000 punten per ronde/potje maar met recon blijf ik altijd rond de 500 steken.
Ik kan trouwens ook niet vinden wat nou het nut is van die motion detectors en hoe je daar punten van krijgt. Iemand die dat voor me kan verhelderen?
Dat heeft nut zodra je als recon met een shotgun of G3 rond gaat rennen. Met een sniper rifle zitten de recons over het algemeen dusdanig ver van het slagveld dat ze dat ding niet gegooid krijgen naar waar hij moet liggen...!GN!T!ON schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:32:
Ik kan trouwens ook niet vinden wat nou het nut is van die motion detectors en hoe je daar punten van krijgt. Iemand die dat voor me kan verhelderen?
Het ding geeft van vijanden die bewegen (lees: lopen, rondkijken kan gewoon) aan op de kaart waar ze zich bevinden.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Of je gooit em bij jezelf neer als je zit te snipen en hebt optijd door dat iemand jou op is komen zoeken
Anoniem: 215005
met die motion dingen... als een vijand er doorheen loopt word hij zichtbaar op de map, en hij krijgt dat driehoekje boven zijn hoofd.. dus op dat moment is die de lul.. want iedereen ziet hm..!GN!T!ON schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:32:
Bah dat snipen recon is toch nog niet makkelijk vergelijken met de andere classes.
Als medic of of assault haal ik makkelijk 5000 punten per ronde/potje maar met recon blijf ik altijd rond de 500 steken.
Okay die moet ik dus wat meer gaan gooien 
bedankt.
bedankt.
Anoniem: 218650
Je kan er aardig wat punten meesprokkelen als je de motion mines naar choke points gooit. Zoals ASE aangeeft, moet je dan wel redelijk dicht bij het front zitten.AllSeeyinEye schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:36:
[...]
Dat heeft nut zodra je als recon met een shotgun of G3 rond gaat rennen. Met een sniper rifle zitten de recons over het algemeen dusdanig ver van het slagveld dat ze dat ding niet gegooid krijgen naar waar hij moet liggen...
Het ding geeft van vijanden die bewegen (lees: lopen, rondkijken kan gewoon) aan op de kaart waar ze zich bevinden.
Wat ik mij afvraag is hoe sommigen een gebouw schijnbaar met 5 schoten plat kunnen krijgen. Ik heb meerdere malen geprobeerd om met hand- en 40mm granaten een gebouw plat te krijgen met een ammobox voor mn voeten, echter na 10 40mm's en 5 granaten staat het gebouw nog, terwijl ik ook vaak zat een kaart waar net 1 minuut op gespeeld wordt inren en de helft van de gebouwen is al plat (zonder tanks)...
Ik blaas alle muren op de onderste verdieping op, maar de laatste muur wil steeds maar niet plat...
Iemand die mij het 'geheim' uit de doeken kan doen?
Ik blaas alle muren op de onderste verdieping op, maar de laatste muur wil steeds maar niet plat...
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Jah de noobtube ook wel.
Het is punt is alleen dat die wapens over het algemeen een lange reload tijd hebben en dat gebruiken de gebruikers van die wapens als tegen argument. Ik ben maar afgestapt me te ergeren aan die dingen. Sterker nog, soms gebruik ik de noobtube wel eens aangezien de 40mmshotgun zo crap is op verder dan 3,64 centimeter.
Anoniem: 349876
ik ben zelf ondertussen druk bezig, om mijn recon close combat style te verbeteren:Anoniem: 218650 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:48:
[...]
Je kan er aardig wat punten meesprokkelen als je de motion mines naar choke points gooit. Zoals ASE aangeeft, moet je dan wel redelijk dicht bij het front zitten.
VSS + C4 + extra explosives + Magnum ammo, doet echt wonderen! alleen het grote nadeel is dat je zo snel door je kogels bent, vandaar de magnum ammo die explosive perk heeft vervangen!
Maar geloof me dat is echt goddelijk, voorheen was ik met shotgun dan de held die rondliep, maar schotgun is alleen handig op short range, medium range begin daar maar niet aan want dat is gewoon waste of ammo! mits je de perk voor slugs pakt maar naar mijn mening haalt dat je effectiviteit van recon eronderuit. 3xC4 is echt te weinig, dat is 1/4 mcom down of 1 tank kapot.... daar haal je niets mee uit, dus extra explosives perk is dan wel handig!
Zat zaterdag met een paar nederlanders in een squad. Ik moet zeggen, heb erg veel plezier gehad. Had al een tijdje geen BFBC2 gespeeld maar dit was echt leuk. Ben tot half 5 's nachts doorgegaan
Leuk als je dan samen in een roflcopter kan stappen of tank en dan lekker rondcruisen + 1 iemand die engineer is.
Echt een teamgame, speelde eerst altijd solo met randomers in een squad maar dat werkt gewoon niet. Lekker met 4 man met Recon kit campen in rush terwijl je Attackers bent
Echt een teamgame, speelde eerst altijd solo met randomers in een squad maar dat werkt gewoon niet. Lekker met 4 man met Recon kit campen in rush terwijl je Attackers bent
Waarschijnlijk C4. Je hebt maar een paar C4's nodig om een gebouw neer te krijgen. Zoek maar eens op youtube. Ik zie het regelmatig gebruikt worden.AllSeeyinEye schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:52:
Wat ik mij afvraag is hoe sommigen een gebouw schijnbaar met 5 schoten plat kunnen krijgen. Ik heb meerdere malen geprobeerd om met hand- en 40mm granaten een gebouw plat te krijgen met een ammobox voor mn voeten, echter na 10 40mm's en 5 granaten staat het gebouw nog, terwijl ik ook vaak zat een kaart waar net 1 minuut op gespeeld wordt inren en de helft van de gebouwen is al plat (zonder tanks)...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik erger me al een lange niet meer aan de noobtube. Dat ding is niet meer zo dodelijk als in begin. Zelf gebruik ik het niet meer en ben ik overgestapt op de 40mm shotgun. Maar dan ding is inderdaad crap. Hopelijk wordt dit gefixed met de aankomende patch. Het enige waar ik me aan erger zijn spelers die constant de CG (mis)gebruiken. Maar de aanleiding van mijn punt 3 van de vorige pagina was dat iemand de shotties ook een noobwapen vond, omdat je er amper mee hoeft te mikken. Daar was ik het alleen niet mee eens omdat ze alleen close range effectief zijn en je slim moet spelen om er veel kills mee te maken.phosporus schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:53:
[...]
Jah de noobtube ook wel.
Het is punt is alleen dat die wapens over het algemeen een lange reload tijd hebben en dat gebruiken de gebruikers van die wapens als tegen argument. Ik ben maar afgestapt me te ergeren aan die dingen. Sterker nog, soms gebruik ik de noobtube wel eens aangezien de 40mmshotgun zo crap is op verder dan 3,64 centimeter.
Gewoon naar de scores per game kijken ... ik zie nu echt geregeld dat de scores van de laagste spelers van het winnende team zo'n beetje in de buurt zitten van de hoogste van het verliezende team !! Maak het echt mee dat een team volledig en in recordtijd onder de voet gelopen wordt en dan niet 1 keer maar 3 keer op rij !! Hoe kan die balancer dan vrolijk exact dezelfde teams neerzetten in de volgende rondeSpitfireFrl schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:28:
Een betere balans krijgen tussen goeie en slechte spelers is natuurlijk moeilijk voor elkaar te krijgen. Naar rang kijken heeft niet zoveel zin, iedereen haalt wel punten en dus een hogere rang, bij de één duurt dat wat langer dan bij de ander.
Resultaat ; server loopt na 3 van die potjes helemaal leeg ...
Moet je er eens slugs en magnum ammo in stoppen ... gebruik 'm nog niet zo veel, maar zit op 34% accuracy.Safaci schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:06:
1.Auto Shotty = Usas??? Ik speel er veel mee, maar het is alles behalve een noob wapen. Alleen close range is het dodelijk, maar dat is ook wel begrijpelijk. Op grotere afstanden heb ik er niks aan ...
[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 31-05-2010 10:26 ]
Mn neus. In 140 uur (auch) misschien 1 of 2 keer gehad. Gisteren zo een beetje elk potje dat ik speelde. Nogmaals; ik ben er gewoon even klaar mee met die hordes snipers en andersoortig gespuis dat niet kan wachten om een kogel door je kop te jagen op het punt waarop ik spawn.Anoniem: 218650 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:26:
[...]
Bring in the waaaaambulance
Vreemd dat mij dit nooit overkomt in conquest. Ook al staat de tegenpartij in de basis van mijn team, op de een of andere manier kan ik er mij aan ontrekken.
Met alle respect, maar sommige spelers vragen er soms ook gewoon om.
En himlims: dat is rot zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 291970
Ah man that sucks , rottige mensen op deze wereld ...himlims_ schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:11:
bij mij is d'r van t weekend ingebroken; ps3 weg + nodige gamesvoorlopig nie game nie
Ik blijf die hele discussie over de CG of de 40 mm maar beetje zwak vinden , het geeft gewoon extra motivatie om die mannen te pakken als er ene de hele tijd cg zit te shooten ...
Als ik een raket op mijn dak krijg dan heb ik niet goed opgelet , zo simpel is het eigenlijk
Als je voor het laatst attacker bent geweest dan spawn je in de volgende ronde als defender in de (nieuwe) map. Die balancer zorgt er alleen voor dat in de volgende ronde evenveel spelers in beide teams zitten.Goner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:12:
[...]
Hoe kan die balancer dan vrolijk exact dezelfde teams neerzetten in de volgende ronde
Tsja, de balancer kijkt alleen naar het aantal spelers per team. Wat ook handig zou zijn is als de balancer teams kon shuffele, kijkend naar het aantal behaalde punten en rang level. Shuffle zou alleen dan toegepast worden als een team keihard wordt ingemaakt.Goner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:12:
[...]
Gewoon naar de scores per game kijken ... ik zie nu echt geregeld dat de scores van de laagste spelers van het winnende team zo'n beetje in de buurt zitten van de hoogste van het verliezende team !! Maak het echt mee dat een team volledig en in recordtijd onder de voet gelopen wordt en dan niet 1 keer maar 3 keer op rij !! Hoe kan die balancer dan vrolijk exact dezelfde teams neerzetten in de volgende ronde
Ow ik ben met je eens dat de shotguns alles behalve noobwapens zijn. Je moet dicht bij zien te komen en mikken met de 12 gauge slugs op de console's niet het meest makelijke.Safaci schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:09:
[...]
Ik erger me al een lange niet meer aan de noobtube. Dat ding is niet meer zo dodelijk als in begin. Zelf gebruik ik het niet meer en ben ik overgestapt op de 40mm shotgun. Maar dan ding is inderdaad crap. Hopelijk wordt dit gefixed met de aankomende patch. Het enige waar ik me aan erger zijn spelers die constant de CG (mis)gebruiken. Maar de aanleiding van mijn punt 3 van de vorige pagina was dat iemand de shotties ook een noobwapen vond, omdat je er amper mee hoeft te mikken. Daar was ik het alleen niet mee eens omdat ze alleen close range effectief zijn en je slim moet spelen om er veel kills mee te maken.
Gister waren we in een potje waar het team ook alleen maar won omdat de ene helft bestond uit CG gasten samen met de andere helft die bestond uit M60 medics die andere weer aan het reviven waren. Was niet leuk maar na een paar potjes kwamen meer bekenden online en hadden we na een paar potjes de overhand.
Het is geen makkelijke class om snel punten te pakken maar als je aardig goed bent in snipen (dus niet bijna elke 1 vs 1 sniper battle verliezen) kan je aardig ver komen. Daarnaast moet je wel als een gek spotten, motion mines gooien en mortars (wel op het juiste moment) levert aardig wat extra punten op.!GN!T!ON schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:32:
helemaal mee eens! maar ik begrijp ook de frustratie van de andere mensen als er 3/4 man op een heuvel zit te carl gustovven is dat niet vorderlijk voor de sfeer!Anoniem: 291970 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:16:
Als ik een raket op mijn dak krijg dan heb ik niet goed opgelet , zo simpel is het eigenlijk
Gisteren ook iet heel apparts meegemaakt, er was een dodge persoon welke ik maar niet kapot kreeg op een of andere manier, zelfs als ik achter hem sloop en mijn mes trok / fail alleen geluid van mijn mes en niets gebeurde, waarop meneer x gelijk omdraaide en bij mij een headshot met een m24 in mijn hoofd plante.... oke dus ik was het helemaal beu met die gast ik denk ik ga eens met de CG achter hem aan..... zo gezegd zo gedaan... loop ik met de CG een rondje kom ik meneer x weer tegen hoppa CG voor je voeten, dan zou die dood moeten zijn... iig als ik zelf een cg 10 meter langs me krijg ga ik gewoon kapot! Maar meneer x liep gewoon vrolijk verder met 20% health...... dit is me niet een keer overkomen maar wel 4 keer... hij liep ook als closecombat sniper rond met de m24 headschots te geven op 3/4 meter....
Kortom ik vroeg me af of er dus een hax bestaat waarin je jezelf een godmode kan verschaffen.....

If shot...... JUMP!Anoniem: 349876 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:29:
[...]
helemaal mee eens! maar ik begrijp ook de frustratie van de andere mensen als er 3/4 man op een heuvel zit te carl gustovven is dat niet vorderlijk voor de sfeer!
Gisteren ook iet heel apparts meegemaakt, er was een dodge persoon welke ik maar niet kapot kreeg op een of andere manier, zelfs als ik achter hem sloop en mijn mes trok / fail alleen geluid van mijn mes en niets gebeurde, waarop meneer x gelijk omdraaide en bij mij een headshot met een m24 in mijn hoofd plante.... oke dus ik was het helemaal beu met die gast ik denk ik ga eens met de CG achter hem aan..... zo gezegd zo gedaan... loop ik met de CG een rondje kom ik meneer x weer tegen hoppa CG voor je voeten, dan zou die dood moeten zijn... iig als ik zelf een cg 10 meter langs me krijg ga ik gewoon kapot! Maar meneer x liep gewoon vrolijk verder met 20% health...... dit is me niet een keer overkomen maar wel 4 keer... hij liep ook als closecombat sniper rond met de m24 headschots te geven op 3/4 meter....
Kortom ik vroeg me af of er dus een hax bestaat waarin je jezelf een godmode kan verschaffen.....
Opzij springen, welteverstaan. Grote kans dat ze je dan niet goed volgen, en in je sprong kan je je al omdraaien. Met een klein beetje geluk (of voldoende skill
Ik heb ook vaak dat ik een ontploffing te nauwernood overleef. De vijand gaat vaak uit van een one shot kill, iets dat ze dan achteraf zullen betreuren
Nouja ik dacht dat een wel gemikt schot van de CG mij kon garanderen van een one shot kill.... maar dat blijkt maar weer niet, terwijl die gast gewoon niet te doden was voordat hij mij door had! desondanks waren er meerder in die server die ik niet vertrouwde met sommige ongmogelijke schoten 1sk, je kan luck zeggen maar dan was ik op dat moment in 15 minuten het slachtoffer van een paar spelers al hun luck!AllSeeyinEye schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:39:
[...]
If shot...... JUMP!
Opzij springen, welteverstaan. Grote kans dat ze je dan niet goed volgen, en in je sprong kan je je al omdraaien. Met een klein beetje geluk (of voldoende skill) heb je de aanvaller sneller kapot dan jezelf
Ik heb ook vaak dat ik een ontploffing te nauwernood overleef. De vijand gaat vaak uit van een one shot kill, iets dat ze dan achteraf zullen betreuren
Anoniem: 65668
Hele mooie OP! Complimtenten, als website zou je ook nog http://bfbcs.com/stats_pc/iNDOPRiDE (= tevens me IGN @ Bad Company PC) kunnen toevoegen, daar kun je je eigen stats opvragen en ook siggie van maken 
Spelen trouwens veel mensen BC2 hier zeg! Lange lijst
. Gisteren was ik ook op een server.. had hoge ping.. had namelijk iemand 2x geknifed, en die persoon bleef gewoon leven
schiet ik op 'm... gaat 'ie dood.. (en als melding kwam er dat ik 'm niet vermoord had met mes maar wel met kogels...) yay!
#ergernis: baserape.
PS: kijk niet naar me stats, ik fail!
Spelen trouwens veel mensen BC2 hier zeg! Lange lijst

Combat Excellence Pin is echt vet om te halen. Op Arica Harbor in Rush als Attackers. Als de MCOMs dan de tweede keer zijn versprongen, dus voor de brug één in de trein en één in die kapotte bus. Als A gearmd is door een squadmember en ik zit met nog een squadmember in de tank en de laatste squadmember rent achter onze tank. Dan aankomen rijden via de spoorlijn en dan daar kills maken als een dolle hond.
Zo had ik gister een 21 killstreak. We werden wel bestookt maar de 4de squadmember healde onze tank de hele tijd. De squadmember die A arme rende naar B om die ook te armen. Op dat moment is het knallen met die tank geblazen. De onboardgunner mikt op A en ik (de piloot) schiet de hele tijd op B. Vijanden rennen allemaal naar A of B om te disarmen en slechts een enkele neemt onze tank onder vuur maar dat probleem wordt opgelost door onze 4squad member die natuurlijk engineer is.
Die zelfde truuk kan je ook makkelijk toepassen op de volgende 2 MCOMs. Echt té gru-we-lijk dat soort momenten!!
Zo had ik gister een 21 killstreak. We werden wel bestookt maar de 4de squadmember healde onze tank de hele tijd. De squadmember die A arme rende naar B om die ook te armen. Op dat moment is het knallen met die tank geblazen. De onboardgunner mikt op A en ik (de piloot) schiet de hele tijd op B. Vijanden rennen allemaal naar A of B om te disarmen en slechts een enkele neemt onze tank onder vuur maar dat probleem wordt opgelost door onze 4squad member die natuurlijk engineer is.
Die zelfde truuk kan je ook makkelijk toepassen op de volgende 2 MCOMs. Echt té gru-we-lijk dat soort momenten!!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
dat zijn de momenten waar BFBC2 met zijn squad - play insteek helemaal tot zijn recht komt!Techno Overlord schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:04:
Combat Excellence Pin is echt vet om te halen. Op Arica Harbor in Rush als Attackers. Als de MCOMs dan de tweede keer zijn versprongen, dus voor de brug één in de trein en één in die kapotte bus. Als A gearmd is door een squadmember en ik zit met nog een squadmember in de tank en de laatste squadmember rent achter onze tank. Dan aankomen rijden via de spoorlijn en dan daar kills maken als een dolle hond.
ik zelf heb ook zon moment kunnen ervaren als gunner in de Hind-25 op islo innocentes als defender op de laatste mcoms, kan je van die mooie strafe runs maken over de attacker hills! heerlijk ik had de optie alt fire en de piloot smoke, dus voordat we voor de xte keer ge tracert waren hadden we ongeveer 15+ kills per heli.
en indd dat zijn de gaafste momenten

Als defender op Laguna Alta een volle choppert mortaren die even stond te idle-en bij de attackers spawn. Behalve een vette grijns leverde mij dat ook nog iets van 750 punten op.Sharpp schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:29:
[...]
Het is geen makkelijke class om snel punten te pakken maar als je aardig goed bent in snipen (dus niet bijna elke 1 vs 1 sniper battle verliezen) kan je aardig ver komen. Daarnaast moet je wel als een gek spotten, motion mines gooien en mortars (wel op het juiste moment) levert aardig wat extra punten op.
Bah, dat is vervelend zeg...himlims_ schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:11:
bij mij is d'r van t weekend ingebroken; ps3 weg + nodige gamesvoorlopig nie game nie
Hopen dat de verzekering een beetje mee wil werken, zodat we je binnenkort weer mogen begroeten.
Sterkte!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En dat is het mooie aan BC2.Techno Overlord schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:04:
Zoiets heb ik ook gezien op Youtube van BadCompany2Training. Naar dat soort beelden kijk ik ook liever dan dat iemand laat zien hoe goed die kan snipen.
Je moet ook een beetje geluk hebben, want zo'n tank heb je zo kapot met twee engineers of 1 recon met c4.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Oh jij was dat. Kwam zaterdag iemand tegen die dat deed, leuk hoorTechno Overlord schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:04:
Hij heeft er wel niet lang gestaan
[ Voor 66% gewijzigd door Laidback Luc op 31-05-2010 12:19 . Reden: foute quote ]
ik hoop dat ik van t' weekend weer online kan zijn
- baal er gewoon gruwelijk van, materieel is altijd kudt en krijgt minder van de verzekering. maar poes lief is wel helemaal ontdaan, zit sinds dien onder de bank/bed. dat laatst vind ik nog ergste
En daarmee dan dus ook de RPG-7, helemaal met de explosive upgrades, dus dat ze dan meer damage doen...
@ReFresh F5: Gefeliciteerd met je verjaardag!
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2010 12:47 ]
Anoniem: 160457
Waarom heeft die MG36 geen red dot in HC? vrij vervelend, want het is best een stabiel/goed wapen, en dan wil je zo'n red dot selecteren, krijg je hem niet. Zie in hardcore ook niemand met dat ding rondlopen, verbaasd me dan ook niet.
En het word eens tijd voor een patch, de bugs beginnen vervelend te worden nu.
En het word eens tijd voor een patch, de bugs beginnen vervelend te worden nu.
Die RPG-7 is vrij slecht tegen infantry. Je moet iemand recht in zijn smoel raken met dat ding. Tegen vehicles is het goddelijk.CptChaos schreef op maandag 31 mei 2010 @ 12:46:
[...]
En daarmee dan dus ook de RPG-7, helemaal met de explosive upgrades, dus dat ze dan meer damage doen...
@ReFresh F5: Gefeliciteerd met je verjaardag!
als ik een naam had als: white pride ben ik een racist en heb ik ban. en wat moet ik jou nu noemen ?Anoniem: 65668 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:53:
Hele mooie OP! Complimtenten, als website zou je ook nog http://bfbcs.com/stats_pc/iNDOPRiDE (= tevens me IGN @ Bad Company PC) kunnen toevoegen, daar kun je je eigen stats opvragen en ook siggie van maken
Spelen trouwens veel mensen BC2 hier zeg! Lange lijst. Gisteren was ik ook op een server.. had hoge ping.. had namelijk iemand 2x geknifed, en die persoon bleef gewoon leven
schiet ik op 'm... gaat 'ie dood.. (en als melding kwam er dat ik 'm niet vermoord had met mes maar wel met kogels...) yay!
RPG <-- echte mannen weten waarom.Safaci schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:21:
[...]
Die RPG-7 is vrij slecht tegen infantry. Je moet iemand recht in zijn smoel raken met dat ding. Tegen vehicles is het goddelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Proxx op 31-05-2010 13:33 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Gaat inderdaad stukken langzamer dan een carriere als medic of engi. Maar is tot m'n verbazing eigenlijk best leuk, recon dus ! niet sniper ... Ik heb die hele class aanvankelijk links laten liggen omdat ik allergisch ben voor snipen/snipers, maar werd toch nieuwsgierig naar dingen als de automatic rifles, motion mine, mortar attack. Snipen doe ik alleen als er een irri sniper rondhangt, meestal sluip ik rond met een automatic met red dot of 4x scope en dan maar spotten en motion mines strooien, kan heel belangrijk zijn voor team, zeker in de jungle mappen.!GN!T!ON schreef op maandag 31 mei 2010 @ 09:32:
Anoniem: 65668
Zover ik weet is er niks mis met mijn naam hoorProxx schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:24:
[...]
als ik een naam had als: white pride ben ik een racist en heb ik ban. en wat moet ik jou nu noemen ?
Moet nog 2 classes en dan heb ik alles unlocked *gaap*
Je kan toch maar 1 motion sensor tegelijk actief hebben?Goner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:44:
[...]
Gaat inderdaad stukken langzamer dan een carriere als medic of engi. Maar is tot m'n verbazing eigenlijk best leuk, recon dus ! niet sniper ... Ik heb die hele class aanvankelijk links laten liggen omdat ik allergisch ben voor snipen/snipers, maar werd toch nieuwsgierig naar dingen als de automatic rifles, motion mine, mortar attack. Snipen doe ik alleen als er een irri sniper rondhangt, meestal sluip ik rond met een automatic met red dot of 4x scope en dan maar spotten en motion mines strooien, kan heel belangrijk zijn voor team, zeker in de jungle mappen.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Wat is beter tegen tanks: RPG of CG (beide met explosive perk)? En dan voornamelijk op een level als Arica Harbor, waar je de RPG of CG vooral tegen voertuigen gebruikt.
RPG. Daarna de M134 nog wat en dan pas de CG.Unomomentodado schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:30:
Wat is beter tegen tanks: RPG of CG (beide met explosive perk)? En dan voornamelijk op een level als Arica Harbor, waar je de RPG of CG vooral tegen voertuigen gebruikt.
hehe de CG is voor mensen die niet kunnen mikken met hun main gun en dan maar een rocketlaucher pakken.Anoniem: 218650 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:31:
[...]
RPG. Daarna de M134 nog wat en dan pas de CG.
Even een tip voor de mensen die klagen over het baserapen. Voordat je spawned zie je een overzicht van jouw basis. daar zie je ook de vijand rondlopen. Je kan ook zien waar je ongeveer spawned. Vervolgens zorg je dat je pas spawned als de vijand bij jouw plekje uit de buurt is. Zodra je spawned weet je waar hij ongeveer is en knal je hem neer. Ren dan naar het einde van je basis, daar mogen zij niet komen. En zo ga je door tot iedereen weg is. Dan sluip je zonder te schieten naar een vlag van hun toe en capture die. Jouw team kan dan daar spawnen en het potje ligt weer open.
Nou, eigenlijk doet die M136AT4 oid de meeste damage. Het heeft echter wel een ellendige lange reload en je moet blijven richten, anders vliegt de raket een andere richting op. Dit zijn dan weer twee nadelen die de RPG7 niet heeft. Voor de meeste damage moet je echter wel die AT4 hebben, meeste damage tegen vehicles.Anoniem: 218650 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:31:
[...]
RPG. Daarna de M134 nog wat en dan pas de CG.
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 31-05-2010 14:56 ]
Dat moet je me even uitleggen. Hoe kan ik dat zien? Dat vind ik een van de vervelendste dingen, dat ik compleet gedesoriënteerd ben na het spawnen. Die tijd is goud waard voor de baserapers.brilsmurfffje schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:40:
Even een tip voor de mensen die klagen over het baserapen. Voordat je spawned zie je een overzicht van jouw basis. daar zie je ook de vijand rondlopen. Je kan ook zien waar je ongeveer spawned. Vervolgens zorg je dat je pas spawned als de vijand bij jouw plekje uit de buurt is. Zodra je spawned weet je waar hij ongeveer is en knal je hem neer. Ren dan naar het einde van je basis, daar mogen zij niet komen. En zo ga je door tot iedereen weg is. Dan sluip je zonder te schieten naar een vlag van hun toe en capture die. Jouw team kan dan daar spawnen en het potje ligt weer open.
Stukje terug werd trouwens gezegd dat er geen enkele reden is om op de basis te spawnen als je ook andere spawnpunten hebt, maar dat is natuurlijk onzin. In bijvoorbeeld Atacama Desert wil je toch je voertuigen gebruiken, het hele level is daarop gebaseerd.
Ik vind echt dat ze dat fout aangepakt hebben. Ze zouden moeten zorgen dat je niet op de basis van de tegenstander zou kunnen komen. En dan zou de basis natuurlijk ook zo moeten zijn gepositioneerd dat het niet mogelijk is om als sniper vanuit die veilige haven al kamperend de boel te zieken.
Baserapen is sinds BF1942 ( El AlameinPhobophile schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:02:
[...]
Dat moet je me even uitleggen. Hoe kan ik dat zien? Dat vind ik een van de vervelendste dingen, dat ik compleet gedesoriënteerd ben na het spawnen. Die tijd is goud waard voor de baserapers.
Stukje terug werd trouwens gezegd dat er geen enkele reden is om op de basis te spawnen als je ook andere spawnpunten hebt, maar dat is natuurlijk onzin. In bijvoorbeeld Atacama Desert wil je toch je voertuigen gebruiken, het hele level is daarop gebaseerd.
Ik vind echt dat ze dat fout aangepakt hebben. Ze zouden moeten zorgen dat je niet op de basis van de tegenstander zou kunnen komen. En dan zou de basis natuurlijk ook zo moeten zijn gepositioneerd dat het niet mogelijk is om als sniper vanuit die veilige haven al kamperend de boel te zieken.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Stuk of drie dacht ik ... (weet niet of er specialization zijns om uit te breiden ?) Ik zie ze allemaal op de minimap na ze gegooid te hebben. Beetje leuk mikken en je kunt een aardig gebied scannen ... hangt een beetje van de situatie af hoeveel je er gooit. Vaak is eentje genoeg.DenniZ schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:22:
Je kan toch maar 1 motion sensor tegelijk actief hebben?
Correctie hierop als ik uit ervaring spreek als short range recon unit, je hebt er 3 in je inventory, dit omdat ze na 2 minuten scannen niet meer werken, echter je zou volgens dat principe dus alle 3 langs elkaar kunnen plaatsen om een hele linie te laten scannen. Maar dit is geblokkeerd wanneer je dus motion sensor 2 gooid valt motion sensor 1 uit. Kan jij dan wel een groter gebied zien ligt dit in het feit dat er nog een recon unit ook een motion sensor heeft gegooid.Goner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:07:
[...]
Stuk of drie dacht ik ... (weet niet of er specialization zijns om uit te breiden ?) Ik zie ze allemaal op de minimap na ze gegooid te hebben. Beetje leuk mikken en je kunt een aardig gebied scannen ... hangt een beetje van de situatie af hoeveel je er gooit. Vaak is eentje genoeg.
Standaard heeft een recon 3 motion mines, er is echter maar 1 actief.Goner schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:07:
[...]
Stuk of drie dacht ik ... (weet niet of er specialization zijns om uit te breiden ?) Ik zie ze allemaal op de minimap na ze gegooid te hebben. Beetje leuk mikken en je kunt een aardig gebied scannen ... hangt een beetje van de situatie af hoeveel je er gooit. Vaak is eentje genoeg.
In 1942 waren er wel meer dingen een begrip, maar die hoeven we toch ook niet allemaal te handhaven, mag i ik hopen?DenniZ schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:05:
[...]
Baserapen is sinds BF1942 ( El Alamein) al een begrip, natuurlijk moeten ze dat er NIET uithalen.
P.S. Maar wie kan me nu vertellen hoe je kunt zien waar je ongeveer spawnt op je basis?
[ Voor 11% gewijzigd door Phobophile op 31-05-2010 15:32 ]
Dat kan je niet zien.Phobophile schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:32:
P.S. Maar wie kan me nu vertellen hoe je kunt zien waar je ongeveer spawnt op je basis?
Enigste tip. Na spawn rennen en ergens verstoppen als ze in je basis rondlopen.
Anoniem: 326489
Aangaande baserapen:
Idd het is niet tof maar je moet anticiperen in zo een geval.
eerlijk gezegd in een echte oorlogs zone gaan ze ook niet wachten tot je eerlijk kunt gedropped worden he. En dit is hier niet anders (juist in de eerste basis indien het rush is)
eerlijk gezegd in een echte oorlogs zone gaan ze ook niet wachten tot je eerlijk kunt gedropped worden he. En dit is hier niet anders (juist in de eerste basis indien het rush is)
volgens mij gaat die raket van de at4 gewoon rechtdoor als je uitzoemt.BatmanHorizon schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:55:
[...]
Nou, eigenlijk doet die M136AT4 oid de meeste damage. Het heeft echter wel een ellendige lange reload en je moet blijven richten, anders vliegt de raket een andere richting op. Dit zijn dan weer twee nadelen die de RPG7 niet heeft. Voor de meeste damage moet je echter wel die AT4 hebben, meeste damage tegen vehicles.
zal het vanavond eens gaan proberen.
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Nou jah....soms is je munitie van een vlak daarvoor gehouden vuurgevecht net ff op en heb je geen tijd om te herladen. Dan snel ff de CG pakken kan best handig zijn, zeker als je tegenstander net achter een muurtje probeert weg te duiken.phosporus schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:35:
[...]
hehe de CG is voor mensen die niet kunnen mikken met hun main gun en dan maar een rocketlaucher pakken.
Anoniem: 205774
Je ziet op je map voordat je spawnt als het goed is een rondje knipperen. Daar spawn je.phosporus schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Dat kan je niet zien.
Ah, bedankt voor de correctie !!Anoniem: 349876 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:19:
Maar dit is geblokkeerd wanneer je dus motion sensor 2 gooid valt motion sensor 1 uit.
Heb ik blijkbaar niet op zitten letten ... dat spaart weer wat motion mines in de toekomst
Klopt het was meer als een geintje bedoeld. De personen die de CG goed gebruiken weten dat ook wel. Slaat ook meer op de mensen die de CG niet gebruiken zoals ie bedoeld is. Het is een Bunkerbuster en anti softskinned armor rocketlauncher. Geen tank buster maar meer tegen choppers en gebouwen. Gelukkig is het steeds moeilijker om hem op point blank te gebruiken. Zie na de laatste update me kd ratio een klein beetje omhoog gaan dus dat is al een klein bewijs dat de updates zin hebben.Snowwie schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:11:
[...]
Nou jah....soms is je munitie van een vlak daarvoor gehouden vuurgevecht net ff op en heb je geen tijd om te herladen. Dan snel ff de CG pakken kan best handig zijn, zeker als je tegenstander net achter een muurtje probeert weg te duiken.
Welke geluidsinstellingen zijn voor de PC met een 2Ch headphone het meest ruimtelijke? Want dat werkte in BF2 als een tierelier, echter in BF: BC2 is het meer giswerk dan iets anders...
www.avpnews.com
Anoniem: 315995
Ik kwam laatst een erg vervelende exploit tegen, die aan de ene kant enorm veel punten voor ons team opleverde maar aan de andere kant voor ontzettend veel frustratie zorgde.\
We waren bij Rush aan het verdedigen, toen mij opviel dat de tickets van het aanvallende team na een minuut of tien nog steeds opvallend hoog. Sterker nog, ze kregen er tickets BIJ!
Ondanks dat hun aanvallende team in ruim een half uur nog niks klaar wist te maken kregen ze enkel tickets erbij.
Op een gegeven moment viel op dat een drietal clanmembers wel erg vaak aan suicide ten onder ging.
Bleek dus dat ze continu aan het suicide-reviven waren.
Wij waren het zat en bliezen zelf de MCOM maar op, zodat we tenminste verder konden.
Al met al hebben we ruim een uur over de ronde gedaan.
Iets lamers dan dat ben ik nog niet tegen gekomen.
We waren bij Rush aan het verdedigen, toen mij opviel dat de tickets van het aanvallende team na een minuut of tien nog steeds opvallend hoog. Sterker nog, ze kregen er tickets BIJ!
Ondanks dat hun aanvallende team in ruim een half uur nog niks klaar wist te maken kregen ze enkel tickets erbij.
Op een gegeven moment viel op dat een drietal clanmembers wel erg vaak aan suicide ten onder ging.
Wij waren het zat en bliezen zelf de MCOM maar op, zodat we tenminste verder konden.
Je zit op je kaartje voor het spawnen een wit rondje knipperen, daar spawn je ongeveer.
edit: het is natuurlijk altijd handig om de basis uit je hoofd te kennen
edit: het is natuurlijk altijd handig om de basis uit je hoofd te kennen
[ Voor 30% gewijzigd door Brilsmurfffje op 31-05-2010 16:35 ]
Lijkt me heel negatief voor de kill/death ratio en scores van de spelers in kwestie, waarom zou je dat nou weer doenAnoniem: 315995 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:28:
Ik kwam laatst een erg vervelende exploit tegen, die aan de ene kant enorm veel punten voor ons team opleverde maar aan de andere kant voor ontzettend veel frustratie zorgde.\
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Jippie! Level 50 behaald 
Ben ik de eerste Gotter?
Ben ik de eerste Gotter?
[ Voor 32% gewijzigd door unfor op 31-05-2010 17:13 ]
Squad revive +80XanderDrake schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:58:
[...]
Lijkt me heel negatief voor de kill/death ratio en scores van de spelers in kwestie, waarom zou je dat nou weer doen
Suicide - 10
You do the math.
Volgens mij wel, maar evengoed Congratz!!
Ben je voor alle medals/achiements gegaan ?
Of gewoon punten door spelen.
Zal zelf denk ik niet zo ver komen (baan enzo)
(kan je stats niet checken door laatst genoemde
Beide, veel voor gold stars en platinum's gaan met diverse wapens.Frenzy_LS schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:21:
[...]
Volgens mij wel, maar evengoed Congratz!!![]()
Ben je voor alle medals/achiements gegaan ?
Of gewoon punten door spelen.
Zal zelf denk ik niet zo ver komen (baan enzo)
(kan je stats niet checken door laatst genoemde)
En zoveel mogelijk zonder nubtubes en gustav, van de 26000k kills 60 tubes en 300 gustavs
Ik heb ook gewoon een 40 urige werkweek hoor
[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 31-05-2010 17:29 ]
Gisteren (tijdens 1 van de potjes dat ik goed te grazen werd genomen) zag ik trouwens iets dat ik nog niet eerder had gezien: Op Port Valdez, wanneer ja als attacker de eerste basis hebt veroverd.
Aan de rechter kant heb je een verhoging die naar Bravo leidt. Rechts daarvan is een hoge berg.
Nu kwamen de defenders over die berg onze spawn binnen lopen (ze kwamen dan achter de oude Alpha binnen). Ik snap niet hoe ze daar naar boven kwamen en heb het ook nog niet eerder gezien.
Anderen wel?
Aan de rechter kant heb je een verhoging die naar Bravo leidt. Rechts daarvan is een hoge berg.
Nu kwamen de defenders over die berg onze spawn binnen lopen (ze kwamen dan achter de oude Alpha binnen). Ik snap niet hoe ze daar naar boven kwamen en heb het ook nog niet eerder gezien.
Anderen wel?
Flickr PSN ID= cheironnl
In een echte oorlog wachten ze ook niet tot je überhaupt respawntAnoniem: 326489 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:01:
Aangaande baserapen:
Je moet dan met je parachute aan het begin naar de leidingen zweven. Vanaf daar kan je helemaal naar die berg lopen, alleen kost het je 1x dood gaan. Dit omdat je het net niet redt, je redt het wel als jij bijna dood gaat en er vervolgens een teammate op jou spawned. hij krijgt dan een nieuwe 10 seconde timer. op de berg is het ook weer "veilig". jij kan dan daar spawnen.cheiron schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:29:
Gisteren (tijdens 1 van de potjes dat ik goed te grazen werd genomen) zag ik trouwens iets dat ik nog niet eerder had gezien: Op Port Valdez, wanneer ja als attacker de eerste basis hebt veroverd.
Anderen wel?
Volgens mij bedoel je wat anders dan brilsmurfje uitlegt. Je bedoelt toch de ronde 2 als bijv. defender waar Bravo in een twee verdieping gebouw is? Zo ja, je kan die berg aan de rechterkant met de pijpleiding als defender beklimmen door helemaal achterom te gaan aan het eind van de berg waar je er simpelweg gewoon naar boven kan lopen. Je moet dan gewoon zo een 50 meter extra naar achter lopen waar de Bradley normaal spawned en de machine gun is en het is heuvelop naar boven lopen. Wel keihard rennen ivm 10 seconden timer.cheiron schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:29:
Anderen wel?
Aha, thanx Batman en Brilsmurf. Ik doelde inderdaad op wat Batman aangaf. Handig om te weten
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo eens even uitproberen. Niet dat ik het wil exploiten maar vind het leuk om na 110 uur nog deze dingen te 'ontdekken'.BatmanHorizon schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:46:
[...]
Volgens mij bedoel je wat anders dan brilsmurfje uitlegt. Je bedoelt toch de ronde 2 als bijv. defender waar Bravo in een twee verdieping gebouw is? Zo ja, je kan die berg aan de rechterkant met de pijpleiding als defender beklimmen door helemaal achterom te gaan aan het eind van de berg waar je er simpelweg gewoon naar boven kan lopen. Je moet dan gewoon zo een 50 meter extra naar achter lopen waar de Bradley normaal spawned en de machine gun is en het is heuvelop naar boven lopen. Wel keihard rennen ivm 10 seconden timer.
Dat ontdekken kan voor sommige mensen nog lang doorgaanphosporus schreef op maandag 31 mei 2010 @ 19:12:
[...]
Zo eens even uitproberen. Niet dat ik het wil exploiten maar vind het leuk om na 110 uur nog deze dingen te 'ontdekken'.
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat het genoemde wapen als je zo een kill maakt wel voor verwarring kan zorgen. Afhankelijk waar het spel zin in heeft krijg je de tool, de tank, of je handwapen te zien als killtype.
*edit* zojuist mijn eerste platinum star gehaald, voor mijn UMP. goddelijk wapen
[ Voor 6% gewijzigd door Belgar op 31-05-2010 22:37 ]
...Als het maar werkt
Laatst een potje meegemaakt waar ik me zo ging vervelen dat ik maar ging killen met secundaire wapens. Smoke nade als ik assault was, uber black & decker als ik engineer was en shockpaddles wanneer ik medic was.Belgar schreef op maandag 31 mei 2010 @ 20:27:
[...]
Dat ontdekken kan voor sommige mensen nog lang doorgaan. Gisteren nog door een level 30 voor cheater uitgemaakt, omdat ik zijn tank hand gedemonteerd met mijn repairtool
Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat het genoemde wapen als je zo een kill maakt wel voor verwarring kan zorgen. Afhankelijk waar het spel zin in heeft krijg je de tool, de tank, of je handwapen te zien als killtype.
*edit* zojuist mijn eerste platinum star gehaald, voor mijn UMP. goddelijk wapen
Ook al een paar mensen gekilled door de vijandelijke tank te de-repairen en C4 neer gooien waar een stel recon kampeerders zaten. Ik bedoel....knife killen is zooooo 2009
In de BETA was dit erg simpel, er zit een stukje verderop, vlakbij B een helling, die kon je toen zo op lopen. Sinds de game in de winkel ligt niet meer, maar ik weet niet hoe het nu zou moeten. Was tijdens de BETA iig een erg interessante plek voor medics.cheiron schreef op maandag 31 mei 2010 @ 17:29:
Anderen wel?
Dat werkt op de PS3 in elk geval niet. Zodra je zelfmoord pleegt sta je ook gelijk in het menu en kan je clanmate je niet reviven. (getest met de ps3).Anoniem: 315995 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:28:
Paar dagen geleden had ik in rush mode op Isla Innocentes 4 helikopters neergehaald met de CG. Meesterlijk gevoel geeft dat
[ Voor 17% gewijzigd door Snowwie op 31-05-2010 23:21 ]
Andere enigste tip: server verlaten als de baserapist niet direct gekicked wordt.phosporus schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:55:
[...]
Dat kan je niet zien.
Toch nog een vraagje.
Hoe kom je aan de skill punten? Momenteel heb ik een KD van 0.76 en mijn skill is nog altijd 0 (eerlijk gezegd ben ik niet verwonderd)
Maar andere friends hebben een lager KD en wil een skill lvl.
Ik zou wel eens willen weten hoe dat dat nu precies werkt.
Iemand die mij de nodige uitleg eens kan geven?
Hoe kom je aan de skill punten? Momenteel heb ik een KD van 0.76 en mijn skill is nog altijd 0 (eerlijk gezegd ben ik niet verwonderd)
Zie onderstaand:Anoniem: 326489 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:22:
Toch nog een vraagje.
BronSkill Level in Bad Company 2 is just an ELO rating system of one's K/D. It does NOT factor in anything but K/D, not wins or losses or score, or teamplay, just an ELO ranking of your own K/D.
How is this calculated? Simple: Everyone has a number. This is not displayed, however, it can be seen at some stats site such as BFBCS.com. My number, for example, is 431 at the moment. Every time I am part of a kill (that is, any time I kill another player, or die to another player) my number is plugged into a calculation with their number, and each of ours changes accordingly.
If I kill...
A lower #'d player: My score goes up a little, theirs goes down a little
A higher #'d player: My score goes up more, theirs goes down more
If I die to...
A higher #'d player: My score goes down a little, theirs goes up a little
A lower #'d player: My score goes down more, theirs goes up more
This caters to kills-focussed and objective ignoring playing first and foremost and leads to players with a W/L of around 1.75 to be ranked higher in "skill" than those who take objectives, help their buddies and actively contribute to the outcome of the game. This was present in BC1 as well, as players were obsessed over retaining their "Green 2's" they would spawn-camp, base-rape and be all around assholes all in the name of getting enough kills to ensure their status symbol would never go down.
This number can easily be manipulated through focussing on kills rather than objectives, and more often than not, is nothing more than a symbol of a positive K/D.
om op die helling te komen bij B, moet je het volgende doen, ga voorbij het ingestorte gebouw naar daar waar die beton blokken opgestapeld staan, loop naar de meest dicht bij A ofwel degene het dichtebij de bradley, spring hierop, spring vervolgens op het opgestapelde tweede blok gebruik dan een sprint jump en voila je staat bovenop de helling, vanuit daar is het gemakkelijk attackers afslaan als je met een volle squad bent!CptChaos schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:54:
In de BETA was dit erg simpel, er zit een stukje verderop, vlakbij B een helling, die kon je toen zo op lopen. Sinds de game in de winkel ligt niet meer, maar ik weet niet hoe het nu zou moeten. Was tijdens de BETA iig een erg interessante plek voor medics.
Ook de exploits welke in valparaiso te gebruiken zijn, namelijk de rotsen bij de overgang jungle mcom a op de eerste attackwave word vaak gebruik als spot.het topje van de vuurtoren, dus niet in maar erop. vanuit daar kan je 3 delen overzien zelfs te degen hoog in de bergen. Beide goed te bereiken met de blackhawk.
zo zullen de meeste maps wel glitches kennen vanwaar je een voordeel hebt. of betergezegd ongewone spots om vanuit de tegenstander te verrassen.
Dan weet ik niet wat ze aan het doen waren, maar de stroom van X Committed Suicide en de tickets die precies daarna omhoog gingen was aardig constant.Snowwie schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:20:
[...]
Dat werkt op de PS3 in elk geval niet. Zodra je zelfmoord pleegt sta je ook gelijk in het menu en kan je clanmate je niet reviven. (getest met de ps3).
Paar dagen geleden had ik in rush mode op Isla Innocentes 4 helikopters neergehaald met de CG. Meesterlijk gevoel geeft dat
En ja, dat was wel op de PS3
Dat was niet de helling die bedoeld werd, GambotAnoniem: 349876 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:46:
[...]
om op die helling te komen bij B, moet je het volgende doen, ga voorbij het ingestorte gebouw naar daar waar die beton blokken opgestapeld staan, loop naar de meest dicht bij A ofwel degene het dichtebij de bradley, spring hierop, spring vervolgens op het opgestapelde tweede blok gebruik dan een sprint jump en voila je staat bovenop de helling, vanuit daar is het gemakkelijk attackers afslaan als je met een volle squad bent!
Cheiron bedoelde dat er mensen zelfs nog daar boven stonden, waar ook de pijpen langs lopen.
En Batman gaf daar een zeer plausibel antwoord op.
Zou het kunnen zijn dat ze buiten de map lopen en daar langer dan 10 sec verblijven (= suicide) en worden daarna door een teammate gerevived. Bij een suicide op deze manier kun je namelijk wel gerevived worden!!Dan weet ik niet wat ze aan het doen waren, maar de stroom van X Committed Suicide en de tickets die precies daarna omhoog gingen was aardig constant.
En ja, dat was wel op de PS3
[ Voor 21% gewijzigd door Jackal131 op 01-06-2010 10:26 ]
Ik heb een nieuwe defence spot op Isla Innocentes ontdekt. Niet buiten de kaart ofzo. Sterker nog: volledig in het zicht en aan de frotline, alleen de vijand negeerde me. Dit resulteerde in een nieuw PR:

Ja ja met killcam uit zekerErA schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:42:
Ik heb een nieuwe defence spot op Isla Innocentes ontdekt. Niet buiten de kaart ofzo. Sterker nog: volledig in het zicht en aan de frotline, alleen de vijand negeerde me. Dit resulteerde in een nieuw PR:
Geen flauw idee of de killcam aanstond of niet. Even korte uitleg waar ik stond:
Laatste basis defence Isla innocentes. Linkerkant zit een heuvel, daar was ik nog iets verder omhoog gaan staan.
Ik zat op mumble met een paar gotters, en ik snap niet dat ik daar 7 minuten lang ongestoord heb kunnen schieten zonder ook maar 1 keer zelf beschoten te zijn.
Eeeuhhhmmm, ik heb het gevoel de afgelopen twee dagen dat er af en toe 400 punten van mijn score wordt afgeboekt in een game
Heel raar, ik onthou dat ik een bepaalde positie heb in mijn team op de score lijst, en 3 minuten later zit ik daar 4 plaatsen onder? Dan kijk ik naar de score en dan is die voor mn gevoel een stuk lager.
Iemand bekend met dit fenomeen?
Iemand bekend met dit fenomeen?
Ik was er van overtuigd dat medics de doden zou reviven en dat die zelf niet zelfmoord plegen, dus dat de deaths en negatieve score altijd voor dezelfde spelers zijn? Kan ook dat twee medics elkaar afwisselen ja...
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Dat klopt dan toch nog steeds?XanderDrake schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:27:
Ik was er van overtuigd dat medics de doden zou reviven en dat die zelf niet zelfmoord plegen, dus dat de deaths en negatieve score altijd voor dezelfde spelers zijn? Kan ook dat twee medics elkaar afwisselen ja...
Het is alleen funest voor de k/d van de suicider, maar voor k/d krijg je geen punten noch een hoger level.
Wat mij betreft wordt de hele k/d stat geschrapt. Zorgt denk ik voor veel leukere gameplay...
Was het al genoemd?
Co-op mode in BFBC2 a la Zombie mode of Horde
Traditional co-op values of teamwork, co-operation and calling someone something very derogatory when they steal one of your kills are all firmly in place, but instead of prancing around as a quad of dusty fairy boys in something like The Legend of Zelda: Four Swords Adventure you’re all playing as Arnold Schwarzenegger circa Commando. Things are going to die.
[ Voor 48% gewijzigd door Vrijdag op 01-06-2010 12:19 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Links vanaf defense oogpunt gezien?ErA schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:53:
Laatste basis defence Isla innocentes. Linkerkant zit een heuvel, daar was ik nog iets verder omhoog gaan staan.
Vanuit dat oogpunt wil ik ook wel eens links gaan staan, onder tegen de heuvel aan (iets rechts zie je die stapel hout dan liggen)... Ook met de AN-94.. Wat over je heen/achter je langs komt, is makkelijk voer, want die zien je over het algemeen niet. Mensen die in de verte over de heuvel komen, lopen in het open veld, en hebben oog voor punt B voor hun, en bemerken te laat dat de schoten van de zijkant komen... Een paar minuten hou je het daar wel uit per ronde, en een killstreak van 8+ maak je daar zo..
"Mekker, blaat"
Dus met andere woorden gekunt nooit weten wanneer dat da naar boven gaat. Kinda lame really!
Merci voor de info.
Zeer interessant stukje inderdaad.Vrijdag schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:16:
Was het al genoemd?
[...]
Ik ben wel benieuwd naar de prijs, maar eerlijk is eerlijk: kopen zal ik het toch wel als Battlefield Hoer zijnde.
Zeer zeker wel. Per kill gaat het omhoog, per death omlaag.Anoniem: 326489 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:37:
[...]
Dus met andere woorden gekunt nooit weten wanneer dat da naar boven gaat. Kinda lame really!
Merci voor de info.
Enkel over het gemiddelde kun je niets zeggen omdat je niet weet hoeveel omhoog of omlaag het gaat.
(sorry, soms moet ik gewoon even letterlijk zijn)
oh heel appart aangezien ik zelf daar al tijden sta... het is best een mooie campeer plek of defend spot, hoe je het wilt noemen, maar je kan de hele frontline zien zonder dat je gebackraped wordt. dus drop ammo box and shoot!ErA schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:53:
[...]
Geen flauw idee of de killcam aanstond of niet. Even korte uitleg waar ik stond:
Ik zat op mumble met een paar gotters, en ik snap niet dat ik daar 7 minuten lang ongestoord heb kunnen schieten zonder ook maar 1 keer zelf beschoten te zijn.
ja klopt je moet achter mcom a, de berg oplopen tot aan de hogere berg vanaf daar kan je dan de hele linie overzien.djidee schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:16:
[...]
Links vanaf defense oogpunt gezien?
Vanuit dat oogpunt wil ik ook wel eens links gaan staan, onder tegen de heuvel aan (iets rechts zie je die stapel hout dan liggen)... Ook met de AN-94.. Wat over je heen/achter je langs komt, is makkelijk voer, want die zien je over het algemeen niet. Mensen die in de verte over de heuvel komen, lopen in het open veld, en hebben oog voor punt B voor hun, en bemerken te laat dat de schoten van de zijkant komen... Een paar minuten hou je het daar wel uit per ronde, en een killstreak van 8+ maak je daar zo..
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 349876 op 01-06-2010 12:59 ]
Ja, ik ga het ook wel aanschaffen, hoewel ik het wel matig zou vinden als ze er pakweg 1200 points voor gaan vragen. Maargoed, lijkt me wel erg leuk en aangezien ik BFBC2 nu toch erg veel speel haal ik dat geld er wel uit. Tevens een goed argument om mijn vriendin aan de BFBC2 te krijgen, de hele tijd Borderlands co-op wordt ook wat saai op een gegeven momentAnoniem: 315995 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:51:
[...]
Zeer interessant stukje inderdaad.
Ik ben wel benieuwd naar de prijs, maar eerlijk is eerlijk: kopen zal ik het toch wel als Battlefield Hoer zijnde.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit heb ik dus ook al eerder aan ErA gevraagd (waarop ik toen geen antwoord kreeg) in verband met zijn 'geniale spots' waar hij altijd zit en dat mensen hem nooit ontdekken. Dan moet killcam haast wel uitstaan.
In plaats daarvan reageerde 1 of andere holbewoner op mijn post met het bericht "killcam is voor pussies" wat dus echt nergens op sloeg.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Alle zeikerds die klagen over mensen die de rpg7 tegen infanterie gebruiken ga het zelf eens proberen zo simpel is het niet, ik maak meer kills als ik met een AN94 rondloop.
trouwens het is in RL niet een rocketlauncer puur tegen tanks er zijn diverse anti infanterie rockets voor het ding in omloop.
Het is net zoals de shotgun situatie afhankelijk en het wapen heeft bijna een directe hit nodig om iemand te killen en mensen met bodyarmour kunnen zelfs een directe hit overleven.
trouwens het is in RL niet een rocketlauncer puur tegen tanks er zijn diverse anti infanterie rockets voor het ding in omloop.
Het is net zoals de shotgun situatie afhankelijk en het wapen heeft bijna een directe hit nodig om iemand te killen en mensen met bodyarmour kunnen zelfs een directe hit overleven.
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Inderdaad zelf gebruik ik hem incidenteel, dus op momenten dat ik bezig ben een tank uti te schakelen en er ineens een enemy voor me staat ja dan is het heel gemakkelijk bam RPG-7 voor je hoofd.stamp schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:59:
Alle zeikerds die klagen over mensen die de rpg7 tegen infanterie gebruiken ga het zelf eens proberen zo simpel is het niet, ik maak meer kills als ik met een AN94 rondloop.
gisteren na het lezen dat de AN94 enorm sterk is na de patch, zelf maar even gebruikt en ja hor hij is zelfs prettiger dan de M16a2... dus ik ben over naar de AN94 om die maar eens platinum te gaan halen.
Ik heb nog niks kunnen vinden over split screen, dus ik hoop voor je dat je vriendin een eigen PS3 heeft (verjaardagskadotip?)Vrijdag schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:06:
[...]
Ja, ik ga het ook wel aanschaffen, hoewel ik het wel matig zou vinden als ze er pakweg 1200 points voor gaan vragen. Maargoed, lijkt me wel erg leuk en aangezien ik BFBC2 nu toch erg veel speel haal ik dat geld er wel uit. Tevens een goed argument om mijn vriendin aan de BFBC2 te krijgen, de hele tijd Borderlands co-op wordt ook wat saai op een gegeven moment
Ze heeft een eigen Xbox (Anoniem: 315995 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:07:
[...]
Ik heb nog niks kunnen vinden over split screen, dus ik hoop voor je dat je vriendin een eigen PS3 heeft (verjaardagskadotip?)
Word het niet eens tijd voor een PS3 dan? 
Maar zonder gein: goed voor mekaar. Met mn ex hield het op bij mariokart op haar gamecube.
Maar zonder gein: goed voor mekaar. Met mn ex hield het op bij mariokart op haar gamecube.
Als ik jouw stats zo bekijk Era heb je alleen maar Assault gespeeld verder niks en dan zelfs alleen met het eerste wapen, de AN94 en de M16A2. Dat verklaart wel weer jouw "unieke" speelstijl. Jij gaat dus echt alleen maar voor de K/D ratio.
[ Voor 36% gewijzigd door mhindrik op 01-06-2010 14:28 ]
Alle vragen hebben een antwoord
Anoniem: 291970
Dat is ook zo , hij is er echt goed in moet ik toegeven (ben hem al paar keer tegengekomen) maar is niet echt een teamplayer meer een soort van camper naar mijn gevoel ...mhindrik schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:23:
Als ik jouw stats zo bekijk Era heb je alleen maar Assault gespeeld verder niks en dan zelfs alleen met het eerste wapen, de AN94 en de M16A2. Dat verklaart wel weer jouw "unieke" speelstijl. Jij gaat dus echt alleen maar voor de K/D ratio.
Hij is van mening dat hij zijn team meer van dienst is door tickets af te pakken van de tegenstander dacht ik ...
Nu, iedereeen zijn speelstijl zeker ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Houd het nuttig en ontopic
• Posten van stats is ongewenst
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan CptChaos, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.