@Jordyonrust: Zoals zelf ook al gezegd, jammer dat ie er net niet helemaal op staat, en jammer dat hij gecropt moest worden. Achteraf had je dus beter je camera in portretstand kunnen houden dan had je meer onderkant, en dan had je zo ie zo die overtollige achtergrond niet aan de zijkanten. Kortom, beter composeren op het moment dat je de foto maakt, maar dat is een fout die ik ook regelmatig maak ;-). Probeer er nu wel steeds meer op te letten omdat ik te vaak thuis kom met foto's waar ik nog weer wat van wil croppen of iets net niet helemaal op staat. Wat zijn die 2 sprietjes onderaan de foto? Gras? Dan was het helemaal mooi geweest denk ik als daar wat meer van te zien was met een stukje steel

Mooie kleuren verder hoor / mooie bloem.
@Desertrose: Wat je zegt inderdaad hij heeft wel wat, maar toch mist hij ook wat. De lucht is niet zo interessant, en het is nu vooral een groot vlak water. Als er een stuk meer voorgrond aanwezig was dan was het denk ik interessanter geweest.
@MrJey: Beetje druk inderdaad, probleem is dat je oog niet echt een punt heeft waar je direct op valt in de foto, hij is wat krap ook voor een overzichtsplaatje, misschien had het met een flinke goothoek beter geweest? Dan was het onderwerp misschien wat meer geweest "Het hele gebeuren bij de brug", dan had je misschien een stukje land aan beide kanten van de brug erbij op gehad. Nu zijn er wat veel "grote" onderwerpen in beeld. Ik weet het niet hoor, want ik weet niet hoe het er verder uit ziet.
@Spocks: Wat meer kleur / contrast verschil tussen het kaasje en de tafel was wel wenselijk geweest, en het plastic plankje met aardappelschilmesje zijn niet echt sfeermakers. Misschien iets met een glas en fles wijn op de achtergrond erbij, en een mooi houten plankje en mesje (of geen mesje) voor de kaas had het een wat betere uitstraling gehad.
Kaasje is ook net wat afgekapt aan de linkerkant van de foto.