Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
danielkraak schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:39:
[...]

Eigenlijk moet je dan gewoon alles opkopen en weer gaan doorverkopen. :+

Maar handelaars kennende zal het wel allemaal "troep" zijn geweest, als het voor zulke bedragen mocht.
Als je dat spel net zoekt. :)

En veel van die spellen zijn sowieso wel wat meer "waard", denk ik.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
copywizard schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:37:
volgens mij maakt hij een grapje :) zou wel erg zijn geweest :(
het waren ook niet de duurste spellen natuurlijk, maar wel 3 voor 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
damn dan heb ik helaas wel wat gemist :(

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb nu me rijbewijs ff snel gehaald dus nu kan ik wel een keer langs apeldoorn ofzo ff de auto van de zaak stelen onder het mom van zakelijk kuch kuch gebruik!

alleen jammer dat ik nog geen idee heb waneer hij weer in apeldoorn is? iemand een idee

[ Voor 21% gewijzigd door copywizard op 05-11-2013 14:33 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

je kunt ervan uitgaan dat er in die eurobakken geen gems te vinden zijn. Mochten die er wel in gezeten hebben dan zijn die er al lang uit tegen de tijd dat de bezoekers binnen mogen.

Heeft er iemand hier verstand van MSX? heb drie games gekocht die ik nergens kan vinden qua zeldzaamheid/prijs, Oil's Well, Mandragore en The Wreck

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooit een MSX (HitBit) gehad met games (tape en cartridge), maar die zeggen me zo niets. Heb ook niet het idee dat de MSX en de spellen erg gewild zijn als verzamelobject :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dr. Retro schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:07:
je kunt ervan uitgaan dat er in die eurobakken geen gems te vinden zijn. Mochten die er wel in gezeten hebben dan zijn die er al lang uit tegen de tijd dat de bezoekers binnen mogen.

Heeft er iemand hier verstand van MSX? heb drie games gekocht die ik nergens kan vinden qua zeldzaamheid/prijs, Oil's Well, Mandragore en The Wreck
http://www.msx.org/forum/...ting/three-rare-msx-games
Jouw topic toevallig? ;)
Staat ook je antwoord al ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Als je nou Metal Gear had voor de MSX dan had je wel wat in handen.
Deze versies spelen ook beter dan de NES versies..

Of Green Beret, Castlevania: Vampire Killer <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ff crossposten :P :

Na een NES en SNES ook maar een N64 overgenomen :D
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/IMG_2013-11-05_1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/IMG_2013-11-05_2_small.jpg

*O* *O* *O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Raven schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:30:

[afbeelding]

[afbeelding]

*O* *O* *O*
Vet! Maar dan niet om die N64, maar wel om dat stuurtje. Ik had "vroegah" nl. precies hetzelfde stuurtje voor de PSX :). Brings back memories. Mooi vooral dat ie bij V-Rally niet analoog te gebruiken was :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, op die ene afgrijselijke controller na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Zit een beetje te twijfelen. Ebay shop gevonden die een aantal Saturn games heeft die ik graag wil voor hele leuke prijzen... Probleem? Ze zijn nieuw in seal. Zou het eigenlijk jammer vinden om ze open te maken, maar wil ze toch wel heel graag kunnen spelen _O-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Xyphoid schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:05:
Was wel geslaagd:

Shadow Warrior voor de NES
T2, Link's Awakening en Double Dragon voor de Gameboy
Twee Atari 2600 Joysticks
Een Gameboy Advance SP, zodat ik niet de zware originele Gameboy hoef te gebruiken voor mijn Gameboy spellen
Twee bitjes om de N64 en SNES spellen open te maken
Volgens mij zag ik wel Intellivision spul staan hoor.
Vooral handig omdat je dan ook gewoon 's avonds en in het donker kan spelen, vond de opzet lichtjes voor de gewone GameBoy Color altijd zo klungelig en anders moet meteen het groot licht al aan :+
[afbeelding]

[afbeelding]
*O* *O* *O*
Mooie klassiekers die je daar hebt binnengehaald! Lego Racers, wat een zalige game en dan spreek ik nog niet over Pokémon Stadium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Exorcist schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:34:
Nice, op die ene afgrijselijke controller na :P
Tsja, die zat erbij, niks op tegen hoor :)
JimDB schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:48:
[...]

Mooie klassiekers die je daar hebt binnengehaald! Lego Racers, wat een zalige game en dan spreek ik nog niet over Pokémon Stadium ;)
Zat allemaal bij elkaar, kreeg een flink pakket vandaag met als inhoud dat wat op beide foto's staat. Had voor aankoop niet eens specifiek naar de games gekeken, alleen of Mario er bij zat :+ De rest is mooi meegenomen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Vandaag weer een pakketje gameboy spellen binnen voor net iets meer dan 2,50 euro per stuk:

Ninja Gaiden Shadow
Zelda: Link's Awakening
Batman the animated series
Super Mario Land 2
Wario Land 2
Bart Simpson's Escape from Camp Deadly
Sneaky Snakes
Nintendo's World Cup Soccer
Mortal Kombat 2
Race Driver
Les Schtroumpfs
Tetris x2

De eerste vier labels zien er nog super uit. Er zaten wat kleine stickertjes op een paar labels, maar die kreeg ik gelukkig goed verwijderd met wat alcohol, feeling, en een beetje speeksel. :9

Van het weekend weer eens wat dubbele carts verkopen. Zit alleen met het dilemma of ik die Zelda weer verder verkoop. Mijn eigen (jeugdsentiment) cartridge is een HOL label, en deze is een USA label....

[ Voor 19% gewijzigd door Flozem op 05-11-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

iNFiNiTY- schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:07:
Als je nou Metal Gear had voor de MSX dan had je wel wat in handen.
Deze versies spelen ook beter dan de NES versies..

Of Green Beret, Castlevania: Vampire Killer <3
Metal Gear heb ik een aantal keer gehad, dus die herken ik wel :p
Castlevania kan ik er ook nog wel uit pikken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Vandaag een winkel gevonden in retro spul maar adverteerd geen prijzen, zal weinig goeds betekenen. Veelal cartridges zonder doosje, wel veel oud spul. Nog iemand die opzoek is naar iets specifieks (liggen 100en spellen, ga ze niet allemaal opnoemen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
ksborg schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:42:
Zit een beetje te twijfelen. Ebay shop gevonden die een aantal Saturn games heeft die ik graag wil voor hele leuke prijzen... Probleem? Ze zijn nieuw in seal. Zou het eigenlijk jammer vinden om ze open te maken, maar wil ze toch wel heel graag kunnen spelen _O-.
Als jij je comfortabel voelt bij de prijs, zelfs als je ze open wilt maken, dan moet je het zeker doen naar mijn idee.

Voordeel van sealed is dat de games nieuw zijn. 100% zeker (als je een echte factory sealed game hebt uiteraard). Die game gaat dus zeker niet* haperen of wat dan ook. :)

* Sidenote: In geval van PSX/Saturn/etc kan het wel eens voorkomen dat de disc uit de houder gaat, waardoor hij los in het doosje komt te liggen. Dan kan hij dus wel bekrassen. Dat is dan vaak nog steeds minimaal, maar toch.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
vandaag Doom voor de 32x van een of andere Dr. Retro binnen gehad:). heb er totaal nu 5. schiet niet echt op met die 32x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deed hij Night Trap nog maar 's weg voor een leuk bedrag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
zoek je die? ik zie die heel vaak voor weinig voorbij komen! wat wil je er voorgeven?

ik heb een uber mint voor 15 euro gekocht op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ook 15, in die staat, max. De meesten vragen vanaf 30 namelijk. Mega CD hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Ik zal m'n ogen open houden, mega cd uiteraard:)

*kuch*

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

mischien als je die gast mailtje dat je deal kan maken :)

[ Voor 70% gewijzigd door ramoness op 05-11-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha thx, gemaild ;).

Ontopic: morgen weer een halve retro-avond. Weet alleen nog niet wat, zin in wat "vernieuwends" en heb de laatste tijd meer lol gehad met current-gen (Fifa Street 4) games dan met retro. Of ik moet Mario Kart voor de SNES weer een kans geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Megamind schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:49:
Vandaag een winkel gevonden in retro spul maar adverteerd geen prijzen, zal weinig goeds betekenen. Veelal cartridges zonder doosje, wel veel oud spul. Nog iemand die opzoek is naar iets specifieks (liggen 100en spellen, ga ze niet allemaal opnoemen :P)
heeft ie ook sega spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 19:20

[afbeelding]

[afbeelding]

*O* *O* *O*
Goed bezig! ;)
Nu nog een Gameboy...
Ga je alleen Nintendo spul doen of ook andere consoles?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Retro schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:07:

Ik verzamel msx-games (onder andere) en zover ik weet zijn die drie games niet zo heel speciaal. Oil's well is overigens best een leuke game.

Msx-games op tape (of diskette) hebben in het algemeen niet zo heel veel waarde. Cartridges (en dan met name de games gemaakt door Konami, Compile etc) doen het meestal wel goed. Vooral Japan-only releases zijn zeer gewild. Denk bijvoorbeeld aan Firebird en King's Valley 2 (msx2) - helaas heb ik beide games nog niet kunnen toevoegen aan mijn collectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Xyphoid schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:55:
[...]

Goed bezig! ;)
Nu nog een Gameboy...
Ga je alleen Nintendo spul doen of ook andere consoles?
Die grote grijze (of was ie oorspronkelijk wit :P ) baksteen? Die heb ik al jaren liggen, plus 3 games.
Denk dat ik later ook nog wel een Sega (met Sonic *O* ) erbij ga doen, maar verder.....

Vroeger heb ik wel een... Atari gehad, geen idee wat daar mee is gebeurd :?

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 06-11-2013 10:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Raven schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:31:
[...]

Die grote grijze (of was ie oorspronkelijk wit :P ) baksteen? Die heb ik al jaren liggen, plus 3 games.
Denk dat ik later ook nog wel een Sega (met Sonic *O* ) erbij ga doen, maar verder.....

Vroeger heb ik wel een... Atari gehad, geen idee wat daar mee is gebeurd :?
Atari 2600 spul kan je vrijwel overal wel voor weinig kopen, vooral de Junior versie. Of gelijk een 7800 zien te regelen, dan kan je ook 2600 games spelen (backwards compatible) :). Vind het leuk spul, ben zelf "vroegah" ook ooit begonnen met een Atari 2600, maar die is compleet in doos verkocht toen ik een Playstation wilde hebben. Andere tijden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
3-nov-2013 GBA Volkswagen Gift Set
Op de beurs in Schiedam gestaan. Redelijk verkocht, leuke dingen gekocht. Ik post de rest van de aanwinsten later nog. Aan het einde van de dag nog een mooie ruil gedaan met Steve! Ik had nog een aantal sealed Game Boy Pockets, daar heb ik er inmiddels een aantal van verkocht, op 10 na. De laatste 10 heb ik geruild voor dit pareltje:
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/u9zg0fu6j/IMAG4551.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/lp6499k0b/IMAG4552.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/7nu4npggb/IMAG4555.jpg

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Maar het is dus voornamelijk Nintendo spul in een VW doos?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik houd ook heel erg van boxed spullen en dit ziet er erg gaaf uit!
Maar just to be sure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
KnoxNL schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:26:
Maar het is dus voornamelijk Nintendo spul in een VW doos?

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik houd ook heel erg van boxed spullen en dit ziet er erg gaaf uit!
Maar just to be sure :)
Het is inderdaad Nintendo spul in een Volkswagen doos, kort gezegd :p

Dit is een set die je kreeg bij aankoop van een Volkswagen Golf in Engeland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt meer een Sharan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
jeuj! ik heb een sega nomad met regio switch gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nomad heb ik ook nog een staan compleet in doos, wil er nog eens een om zelf regiovrij te maken met een LCD'tje erin, lekker scherp en zuinig voor de batterijen :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
shinobi 3/alien soldier/adam's family values/spider man: the animated series/Spider-Man: Separation Anxiety/ranger X/mega turrican/gunstar heroes/phantasy star 5/flicky/demolition man

als ze die hebben lemme know:)

@speedfreak.. verkoop je je doos:P de Nomad is de enige wat ik van sega niet boxed heb

[ Voor 7% gewijzigd door ramoness op 06-11-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Neo Geo CD ontvangen in zeer goede staat kan ik wel zeggen :). En ze maakten geen grapje toen "ze" zeiden dat dat ding best groot is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:30:
[...]

Ik verzamel msx-games (onder andere) en zover ik weet zijn die drie games niet zo heel speciaal. Oil's well is overigens best een leuke game.

Msx-games op tape (of diskette) hebben in het algemeen niet zo heel veel waarde. Cartridges (en dan met name de games gemaakt door Konami, Compile etc) doen het meestal wel goed. Vooral Japan-only releases zijn zeer gewild. Denk bijvoorbeeld aan Firebird en King's Valley 2 (msx2) - helaas heb ik beide games nog niet kunnen toevoegen aan mijn collectie...
oke thanks, ondanks dat heb ik ze toch voor een flinke prijs op ebay gezet. In de geest van "er is vast wel een gekke Amerikaan" (die zijn er namelijk best vaak :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Retro schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:29:
[...]

oke thanks, ondanks dat heb ik ze toch voor een flinke prijs op ebay gezet. In de geest van "er is vast wel een gekke Amerikaan" (die zijn er namelijk best vaak :p)
Groot gelijk heb je :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

ramoness schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:32:
@speedfreak.. verkoop je je doos:P de Nomad is de enige wat ik van sega niet boxed heb
Laat me even denken........... nee :+

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een beginners vraag aangaande SNES games. Als je bijvoorbeeld in Duitsland games koopt en deze komen uit de PAL regio, zijn deze altijd voorzien van de Engelse taal of bestaat er een lijst waar je dit kan checken?
Er staan wel codes aangegeven, maar daar kan ik niet wijs uit worden. (rechts bovenaan het instructie boekje)

Bedankt alvast voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:27:
Even een beginners vraag aangaande SNES games. Als je bijvoorbeeld in Duitsland games koopt en deze komen uit de PAL regio, zijn deze altijd voorzien van de Engelse taal of bestaat er een lijst waar je dit kan checken?
Er staan wel codes aangegeven, maar daar kan ik niet wijs uit worden. (rechts bovenaan het instructie boekje)

Bedankt alvast voor de hulp
http://magixbuttons.com/a...differences-nes-continued

Duidelijk verhaal van Dr. Retro.
Hulde! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Typisch dat juist hij mij destijds een (bleek later) Franse Ducktales 2 verkocht voor de NES :+

[ Voor 58% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
@exorcist is het nog gelukt met night trap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Deze week weer wat games aan mijn verzameling kunnen toevoegen. En mijn Zelda Collectie kunnen uitbereiden met 3 games, yay!
Exorcist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:09:
Typisch dat juist hij mij destijds een (bleek later) Franse Ducktales 2 verkocht voor de NES :+

[afbeelding]
Ik heb ook wel eens een pakket games gekocht, dan getest en een aantal meteen door verkocht omdat ik die al had. En omdat je in haast alleen kijkt of de game opstart kan je dat over het hoofd zien.

[ Voor 255% gewijzigd door Wahloh op 08-11-2013 16:04 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramoness schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:51:
@exorcist is het nog gelukt met night trap?
Nee, hij reageerde op een gegeven moment met "waar woon je" (relevantie ver te zoeken aangezien ik bood inc. verzendkosten), en heb niets meer gehoord op mijn reactie.
Wahloh schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:04:

Ik heb ook wel eens een pakket games gekocht, dan getest en een aantal meteen door verkocht omdat ik die al had. En omdat je in haast alleen kijkt of de game opstart kan je dat over het hoofd zien.
Mja, 30 Euro voor een boxed Ducktales 2 als losse advertentie is geen foutje :+

[ Voor 37% gewijzigd door Exorcist op 08-11-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Exorcist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:07:
[...]

Nee, hij reageerde op een gegeven moment met "waar woon je" (relevantie ver te zoeken aangezien ik bood inc. verzendkosten), en heb niets meer gehoord op mijn reactie.
Klinkt wel als typisch Marktplaats-niveau. Toch jammer, zeker met verzamelstukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Jammer, hou me ogen open voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat het sealed is? Heb hem zelf ook, maar uit het plastic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ja omdat het sealed is. Zelf moet ik hem nog, mag van mij best uit het plastic maar als ik het geld had zou ik voor sealed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn staat te koop op mp.. met mariokart.. zoals het hoort zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Welke inleg voor SNES games moet ik nou hebben als ik mijn doosjes compleet wil maken?
Ik heb PAL games. Zijn dat dan deze: http://www.gamesgarage.nl...nsert-voor-snes-games-10x
of deze http://www.videogameworld...ntendo-games-p-19976.html ?

Of heeft iemand nog andere tips?

Ah, ik was niet de enige met de vraag. De inlay's die de sites aanbieden zijn in ieder geval dus niet de "originele". Ik ga het proberen bij deze aanbieder:

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 08-11-2013 22:33 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
St@m schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:19:
Welke inleg voor SNES games moet ik nou hebben als ik mijn doosjes compleet wil maken?
Ik heb PAL games. Zijn dat dan deze: http://www.gamesgarage.nl...nsert-voor-snes-games-10x
of deze http://www.videogameworld...ntendo-games-p-19976.html ?

Of heeft iemand nog andere tips?

Ah, ik was niet de enige met de vraag. De inlay's die de sites aanbieden zijn in ieder geval dus niet de "originele". Ik ga het proberen bij deze aanbieder:
Die zijn ook niet origineel, maar identiek aan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Tanuki schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:14:
[...]

Die zijn ook niet origineel, maar identiek aan het origineel.
Dat zocht ik ook :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
St@m schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:19:

Ik heb er toen 5 gekocht. Niet te onderscheiden van de originele.
(Denk ik ;) )

Maakt je spel een stuk completer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Exorcist schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 17:07:
[...]

[...]

Mja, 30 Euro voor een boxed Ducktales 2 als losse advertentie is geen foutje :+
Het zal me toentertijd niet opgevallen zijn, anders vermeld ik het er bij. Trouwens is 30 euro voor een boxed Ducktales 2 ongeacht de taal een prima prijs, inmiddels zou ik er 45 voor vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dr. Retro schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:23:
[...]

Het zal me toentertijd niet opgevallen zijn, anders vermeld ik het er bij. Trouwens is 30 euro voor een boxed Ducktales 2 ongeacht de taal een prima prijs, inmiddels zou ik er 45 voor vragen :)
Ach, met weemoed denk ik aan mijn 50 Gulden Ducktales 2..nieuw..in 1993. Eigenlijk ook te bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ik vind het lastig hoor.. wat is nou een "normale" prijs voor een redelijke common SNES titel compleet in doos, en dan ziet de doos er aardig uit.
Dan heb ik het over spellen als:
The Lion King
Addams Family
The great circus mystery Mickey Mouse
Jungle Book
enz.

Volgens mij niet echt speciale titels. De meeste spellen kan ik na wat onderhandelen wel krijgen voor 10 euro. Betaal ik dan teveel, of is 10 euro voor een nette boxed SNES game wel een juiste prijs? Het is voor de meeste spellen voor mij wel het maximum.

Ik vind het lastig te vergelijken allemaal. Op Ebay zijn ze helemaal gek geworden met hun prijzen.. dus tja daar geloof ik ook niet zoveel van. Op Marktplaats zitten een heleboel aanbieders die megabedragen vragen.. tja als ik daar op af ga heb ik inmiddels goud in handen en hoef ik volgende week niet meer te gaan werken (bij wijze van spreken).

De wat zeldzamere titels hoop ik later ooit te vinden bij iemand op zolder :+ Ik ga in ieder geval geen 50 euro neerleggen voor een CIB game op dit moment.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 09-11-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Via Ebay een paar leuke pareltjes gekocht voor een leuke prijs (lees: nog niet al te duur):

Over Drivin' GT-R voor de Saturn
Rally Chase en Riding Hero voor de Neo Geo CD

De andere 2 race games voor de Neo CD blijken nog ietwat een probleem. Neo Drift Out is bijna niet te vinden. Over Top wel, voor ~$300...

Allemaal vanuit Japan, ben benieuwd wanneer ze hier zijn :)

[ Voor 22% gewijzigd door ksborg op 09-11-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Hihi :D http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

"Spellen ook apart te koop. 20 euro per stuk." :D Super Mario 64 voor 20 euro, anyone?

[ Voor 6% gewijzigd door Wahloh op 09-11-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
Wahloh schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 18:28:

"Spellen ook apart te koop. 20 euro per stuk." :D Super Mario 64 voor 20 euro, anyone?
Hoogste bod €30 lol...

Weet iemand toevallig wat een Gamecube met 2 controllers moet kosten ongeveer?

Heb alleen NES en SNES consoles. Van Gamecube weet ik vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Bangsa schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:02:
[...]

Hoogste bod €30 lol...

Weet iemand toevallig wat een Gamecube met 2 controllers moet kosten ongeveer?

Heb alleen NES en SNES consoles. Van Gamecube weet ik vrij weinig.
GameCube met twee first party controllers (iets anders wil je echt niet) zou iets van 25 euro zijn. Er zijn natuurlijk ook figuren die er nog 50 euro voor willen, maar soms zie je ook een losse GameCube voor 5 euro op Marktplaats staan. Als je een beetje goed zoekt, moet het daarom ook wel voor minder dan 25 kunnen.

Ik had geloof ik op de rommelmarkt een GameCube voor een tientje met vier first party controllers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ah ik zie dat Daniel me overboden heeft ;) Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
danielkraak schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 19:11:
[...]

GameCube met twee first party controllers (iets anders wil je echt niet) zou iets van 25 euro zijn. Er zijn natuurlijk ook figuren die er nog 50 euro voor willen, maar soms zie je ook een losse GameCube voor 5 euro op Marktplaats staan. Als je een beetje goed zoekt, moet het daarom ook wel voor minder dan 25 kunnen.

Ik had geloof ik op de rommelmarkt een GameCube voor een tientje met vier first party controllers. :)
Bedankt voor de tip. Dit zijn goede richtlijnen.
Ik zie ze al op marktplaats staan met verschillende soorten prijzen. Ik ga zoeken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Nu online

Niet meteen het geld van die twee Zelda's uitgeven.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Flozem schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:09:
[...]

Niet meteen het geld van die twee Zelda's uitgeven.... :p
Haha, nee dat gaat bij de rest in de kluis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50

Dit soort advertenties zou je standaard (zoals Daniel doet) vreselijk moeten overbieden. >:)

Die teksten af en toe. Sommige mensen denken dat ze met een oude (meestal vieze) console goud in handen hebben. En dan bijvoorbeeld ook maar 1 foto plaatsen van alleen de kabels of zo. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Nu online
Bootje schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:42:
[...]

Dit soort advertenties zou je standaard (zoals Daniel doet) vreselijk moeten overbieden. >:)
Lol... Heb jij die 800 euro geboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Flozem schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:32:
[...]

Ik mocht hem al ophalen voor 300 euro. :)

Waar ik me ook vreselijk aan erger is als mensen het nodig vinden om iedere dag hun advertentie er opnieuw op te zetten, of in meerdere categorieen.

offtopic:
Ik mag hem nog steeds ophalen voor 300 euro. Hij neemt die 800 niet serieus. :D

[ Voor 40% gewijzigd door danielkraak op 10-11-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar die N64 is natuurlijk ook een pareltje.

Ik mag 'm dan ook komen ophalen voor 800,-! 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door W1LL3M op 10-11-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Nu online
danielkraak schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:33:
[...]
Waar ik me ook vreselijk aan erger is als mensen het nodig vinden om iedere dag hun advertentie er opnieuw op te zetten, of in meerdere categorieen.
Inderdaad. En dan te bedenken dat ik de beste / meest serieuze biedingen pas krijg als mijn advertentie er een week of langer op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik laat mijn advertenties altijd de volle duur staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Iemand hier nog tips tot wie ik me kan wenden als ik m'n Mega CD gerepareerd wil hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Flozem schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:32:
[...]
Nope. Ik gok dat het W1ll3m was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Nu online
Bootje schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:06:
[...]

Nope. Ik gok dat het W1ll3m was. :)
Dat zag ik twee posts later ook... :)

Bah - bijna een deal gesloten voor een super setje spellen (een paar zeldzame erbij) voor 2 euro per spel. Laat de adverteerder me weten niet te willen verzenden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Flozem schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:11:
[...]

Dat zag ik twee posts later ook... :)

Bah - bijna een deal gesloten voor een super setje spellen (een paar zeldzame erbij) voor 2 euro per spel. Laat de adverteerder me weten niet te willen verzenden... |:(
Een keer duidelijk mailen dat je van te voren geld overmaakt en het pas verzonden hoeft te worden als het geld ontvangen is, meestal gaan ze dan wel akkoord. Heb ik zelf een aantal keer gehad, dan is het ze ook duidelijk dat ze geen risico lopen.

Tenzij ze natuurlijk gewoon te lam zijn om een keer een klein pakketje bij de Primera of Postkantoor af te gooien.

[ Voor 13% gewijzigd door Wahloh op 11-11-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
CIB:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/20602391/New/Games/Photo%2011-11-13%2011%2041%2021%20%28Medium%29.jpg

Niet zoals Vampire Kiss voor de snes, maar toch ook een redelijk zeldzaam spel...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hoeveel heb je ervoor betaald? :)

Heb hem een keer of 5 gehad geloof ik. Had hem een keer bij me op de Beurs (2 stuks zelfs), mensen moesten gewoon twijfelen voor 35 EUR en ben hem dan volgens mij ook niet kwijt geworden. Wel zonder boekje moet ik erbij zeggen, maar dan nog een okee prijs dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Nu online
Wahloh schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:28:
[...]

Een keer duidelijk mailen dat je van te voren geld overmaakt en het pas verzonden hoeft te worden als het geld ontvangen is, meestal gaan ze dan wel akkoord. Heb ik zelf een aantal keer gehad, dan is het ze ook duidelijk dat ze geen risico lopen.

Tenzij ze natuurlijk gewoon te lam zijn om een keer een klein pakketje bij de Primera of Postkantoor af te gooien.
Tja - zojuist nog eens gemailed, maar ik verwacht er niet te veel van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Flozem schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:55:
Tja - zojuist nog eens gemailed, maar ik verwacht er niet te veel van. :/
Als het niet lukt en het is op te halen in de buurt van Eindhoven dan mag je me een linkje sturen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dat wil ik ook wel voor je doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Nu online
W1LL3M schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:30:
[...]

Als het niet lukt en het is op te halen in de buurt van Eindhoven dan mag je me een linkje sturen :>
Regio Eindhoven is voor mij nog wel te doen vanuit Midden-Limburg. Nee, deze was helaas een heel stuk westelijker (Haarlem).

Edit: daar kan Wahloh over meepraten inderdaad... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 11-11-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:00:
Hoeveel heb je ervoor betaald? :)

Heb hem een keer of 5 gehad geloof ik. Had hem een keer bij me op de Beurs (2 stuks zelfs), mensen moesten gewoon twijfelen voor 35 EUR en ben hem dan volgens mij ook niet kwijt geworden. Wel zonder boekje moet ik erbij zeggen, maar dan nog een okee prijs dacht ik.
Veel te veel vrees ik, ik had snel even op Ebay gekeken voor een waardebepaling, ik zag daar dat cart-only's effectief verkocht zijn voor een 50 Euro...

Ondertussen ook te weten gekomen dat de PAL versie weer zwaar gecensureerd is, de NTSC versie werd verkocht onder de naam "Bloodlines" en zou een pak goorder zijn... Waarom deden ze dat toch vroeger? Misschien een code gekend om de NTSC versie te unlocken (beetje zoals "bloed" inschakelen bij Mortal Kombat vroeger)?
ksborg schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:22:
Iemand hier nog tips tot wie ik me kan wenden als ik m'n Mega CD gerepareerd wil hebben? :)
Ik heb hier ook eentje liggen die niet meer aangaat, van de week eens proberen om deze zelf te herstellen... kwestie van een nieuwe fuse in te solderen naar het schijnt.

[ Voor 17% gewijzigd door Bruiser op 11-11-2013 20:20 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

ksborg schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:22:
Geen idee hoe gehecht je bent aan het ding en wat je technische vaardigheden zijn, maar je zou het zelf kunnen proberen op te lossen?

Verder is er ook een hele handige tweaker die hier ergens rondloopt (voornamelijk op de tweakblogs) die graag electronica repareert. Ik ben even z'n naam kwijt, maar je zou het kunnen proberen?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Khaine schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:22:
[...]

Geen idee hoe gehecht je bent aan het ding en wat je technische vaardigheden zijn, maar je zou het zelf kunnen proberen op te lossen?

Verder is er ook een hele handige tweaker die hier ergens rondloopt (voornamelijk op de tweakblogs) die graag electronica repareert. Ik ben even z'n naam kwijt, maar je zou het kunnen proberen?
Bedoel je mij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Bruiser schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:18:

[...]

Ik heb hier ook eentje liggen die niet meer aangaat, van de week eens proberen om deze zelf te herstellen... kwestie van een nieuwe fuse in te solderen naar het schijnt.
Schijnt heel vaak wel het probleem te zijn. Misschien moet ik 'm toch ff naar m'n oom brengen, die heeft nogal veel verstand van electronica :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Khaine schreef op maandag 11 november 2013 @ 21:22:
[...]

Nou ja, ik ben wel benieuwd of ik dat apparaat werkend kan krijgen. Hij zat bij een setje van 4 controllers en een Mega Drive. Voor de hele set 7,50 betaald :+.

Als ie werkt zou ik het geweldig vinden want dan heb ik er weer een werkende cd-based console bij *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Bruiser schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:18:
Ondertussen ook te weten gekomen dat de PAL versie weer zwaar gecensureerd is, de NTSC versie werd verkocht onder de naam "Bloodlines" en zou een pak goorder zijn... Waarom deden ze dat toch vroeger? Misschien een code gekend om de NTSC versie te unlocken (beetje zoals "bloed" inschakelen bij Mortal Kombat vroeger)?
Ik denk vanwege het strengere ratingsysteem van onze oosterburen. Die waren/zijn zelfs zo streng dat je in de Duitse versie van Carmaggedon 64 niet eens zombies mag aanrijden; die waren daar vervangen door robots.

Daarnaast is er sowieso enorm veel censuur op de Snes geweest, vooral ivm de Japanse versies. Zo werden in Castlevania 4 halfnaakte beelden bedekt en werden christelijke kruizen op graven vervangen door de Egyptische Ankh-tekens. (Lekker logisch bij een spel dat zich in Roemenie afspeelt)

In Final Fight werden namen veranderd van bosses (Damned->Trasher), werd de 'beer' power up vervangen door 'root beer', waren enkele dialogen aangepast en zijn 2 transsexuele vijanden berucht vervangen door 2 mannelijk uitziende types.

Bij de Snes versie van Mortal Kombat 1 is het niet mogelijk bloed in te schakelen dmv een code. Dit is een bekende hoax en komt door het feit dat dit op de Megadrive wel kan. Daarnaast waren ook diverse fatalities op de Snes aangepast. Pas vanaf MK 2 waren de games op de Snes ongecensureerd.

Apart detail: De Japanse versie van MK2 was juist wel enigzins gecensureerd; bij fatalities werd het beeld zwart-wit waardoor de gore lastiger te zien was.

Retrogamen is leuk maar het is jammer dat er zoveel censuur was in die tijd. Dat zorgt er toch voor dat ik veelal de Japanse versies van games opsnor, ook al speelde ik vroeger de Europese versies.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

The_Bird schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:02:
[...]

Ik denk vanwege het strengere ratingsysteem van onze oosterburen. Die waren/zijn zelfs zo streng dat je in de Duitse versie van Carmaggedon 64 niet eens zombies mag aanrijden; die waren daar vervangen door robots.

Daarnaast is er sowieso enorm veel censuur op de Snes geweest, vooral ivm de Japanse versies. Zo werden in Castlevania 4 halfnaakte beelden bedekt en werden christelijke kruizen op graven vervangen door de Egyptische Ankh-tekens. (Lekker logisch bij een spel dat zich in Roemenie afspeelt)

In Final Fight werden namen veranderd van bosses (Damned->Trasher), werd de 'beer' power up vervangen door 'root beer', waren enkele dialogen aangepast en zijn 2 transsexuele vijanden berucht vervangen door 2 mannelijk uitziende types.

Bij de Snes versie van Mortal Kombat 1 is het niet mogelijk bloed in te schakelen dmv een code. Dit is een bekende hoax en komt door het feit dat dit op de Megadrive wel kan. Daarnaast waren ook diverse fatalities op de Snes aangepast. Pas vanaf MK 2 waren de games op de Snes ongecensureerd.

Apart detail: De Japanse versie van MK2 was juist wel enigzins gecensureerd; bij fatalities werd het beeld zwart-wit waardoor de gore lastiger te zien was.

Retrogamen is leuk maar het is jammer dat er zoveel censuur was in die tijd. Dat zorgt er toch voor dat ik veelal de Japanse versies van games opsnor, ook al speelde ik vroeger de Europese versies.
Vergeet Wolfenstein 3D niet, daar is ook flink in geknutseld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

sebastius schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:38:
[...]

Vergeet Wolfenstein 3D niet, daar is ook flink in geknutseld :)
Jep, met de megaratten ipv honden. Vreemdste edit was nog wel dat de soldaten spontaan Engels praatten waardoor het dus eerder leek alsof je als Nazi speelde.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Bam! Er mooi op tijd bij.
Super Nintendo + 1 controller en bekabeling
Super Mario World, Super Mario All Stars en Turtles in Time
NES + Gremlins + 1 controller

Voor het mooie bedrag van 60 euro inclusief verzenden. Had misschien nog wel lager gekund, maar ik wilde het risico niet nemen met alle kapers op de kust. Verkoper stuurt net een mailtje dat hij al veel hogere biedingen heeft gehad maar de koop met mij door laat gaan omdat ik het geld al overgemaakt heb en het ook al op zijn rekening staat :D

Wolfenstein staat nog op mijn lijstje, maar die is ook vrij prijzig. Heb hem nooit gespeeld op de SNES, dus ben erg benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 12-11-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Nadat mijn MP advertentie verlopen was heb ik toch maar besloten om mijn boxed SNES met wat spellen te houden (met mijn vrouw overtuigd met het "leuk voor de kinderen later" argument). Ik houd hem om te spelen, niet te verzamelen, dus mijn boxed Mario Paint ga ik wel wegdoen. Heeft iemand nog tips om iemand te vinden voor een ruil? Lijkt me dat MP en eBay daar minder handig voor zijn, toch? Tweakers V&A kan ik proberen, maar ik heb geen idee of dat goed bezocht wordt. Ik had hem eigenlijk naar de beurs in Schiedam mee willen nemen, maar was verhinderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ligt er een beetje aan waarvoor je wilt ruilen natuurlijk, maar MP lijkt me wel een prima plek. Ebay niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

St@m schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:24:

Voor het mooie bedrag van 60 euro inclusief verzenden. Had misschien nog wel lager gekund, maar ik wilde het risico niet nemen met alle kapers op de kust. Verkoper stuurt net een mailtje dat hij al veel hogere biedingen heeft gehad maar de koop met mij door laat gaan omdat ik het geld al overgemaakt heb en het ook al op zijn rekening staat :D

Wolfenstein staat nog op mijn lijstje, maar die is ook vrij prijzig. Heb hem nooit gespeeld op de SNES, dus ben erg benieuwd.
Gezien er Turtles in Time bijzit is het zeker geen verkeerde prijs ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ricost schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:50:
[...]

Gezien er Turtles in Time bijzit is het zeker geen verkeerde prijs ;)
Ja, en dat zag mijn oog ;) Daar ging ik ook voor :) De rest verkoop ik weer.
SNES spullen heb ik al. NES geen belang bij.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 12-11-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 19:20
St@m schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:24:

Voor het mooie bedrag van 60 euro inclusief verzenden. Had misschien nog wel lager gekund, maar ik wilde het risico niet nemen met alle kapers op de kust.
Nog lager? Dit is al bijna gratis! Mooie deal hoor.
Spellen zijn waarschijnlijk niet in doos?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Xyphoid schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:09:
[...]

Nog lager? Dit is al bijna gratis! Mooie deal hoor.
Spellen zijn waarschijnlijk niet in doos?
Nee spellen zijn niet in doos, maar dat maakt me niet zo heel veel uit. Doosje voor TMNT komt vanzelf wel een keer. En om de dag nog mooier te maken ook maar Lufia op de kop getikt voor 2 tientjes :) Ook een goede deal denk ik (uiteraard cart only).

Er zijn dus echt wel leuke deals te vinden op MP, punt is alleen dat je bijna constant moet F5-en om het voor elkaar te krijgen. Nou heb ik het gelukkig niet druk op mijn werk, dus dit is een grappig tijdverdrijf :)

[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 12-11-2013 15:32 ]

Pagina: 1 ... 96 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod