Zelden zo snel iets vanuit Japan binnen gehad.

Was 7 november verzonden
. Weer een mooi pareltje voor m'n racegames verzameling.

Was 7 november verzonden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Haha ja, jou bedoelde ik idd. Ik vond je blogs erg leuk om te lezen, plus dat ik zelf ook nog wel eens wat probeer met electronica, alleen nog niet zo doorgewinterd ben.
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Mooi om te weten inderdaadKhaine schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:14:
[...]
Haha ja, jou bedoelde ik idd. Ik vond je blogs erg leuk om te lezen, plus dat ik zelf ook nog wel eens wat probeer met electronica, alleen nog niet zo doorgewinterd ben.
Maakt het wel makkelijker vragen dus
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ja - helaas moest die verkoper nu ineens twee keer zoveel hebben.
The Legend Will Never Die
[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 14-11-2013 11:36 ]
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Het is inderdaad ook een makkelijke manier voor speedrunners om GameBoy spellen te kunnen opnemen. Ik geloof alleen dat een versie van de Super GameBoy niet is toegestaan, omdat die de interne clock van de SNES gebruikt en daardoor spellen net iets sneller draait.Dr. Retro schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:59:
geniaal apparaat die Super Gameboy, is gewoon een gameboy zonder schermpje in een SNES cassette gepropt.
Heb daarmee laatst mijn top 10 Gameboy games video opgenomen (nog niet live), speelt toch een stuk fijner dan op de oude gameboy (ook al heb ik die letterlijk kapot gespeeld)
"21 jaar DSL!"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Van wat ik lees: ja, ontzettend veel voorkomend.Dr. Retro schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:35:
ik heb ook nog een mega cd die niet wil starten, is dat een common probleem?
[ Voor 11% gewijzigd door ksborg op 15-11-2013 08:07 ]
Double Dragon V Is dan ook een vrij matige vechtgame. Je kan beter Super Double Dragon halen. Hoewel de graphics niet best zijn speelt hij wel lekker. (en het is een beat'm up zoals dat hoort bij Double Dragon.St@m schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:47:
Meh.. Lufia vanavond even gespeeld maar niet mijn game. Turn based RPG .. mwah.
Turtles in Time is wel leuk om te doen, maar daar moet ik nog maar even mijn skills oefenen kom niet meer verder dan stage 4..
Moet zeggen dat een heleboel spellen me toch flink tegenvallen op de SNES, vroegah waren ze leuk.. maar nu toch niet meer zoDouble Dragon V, Street Fighter Turbo.. Ik weet het niet, waarschijnlijk kan ik het gewoon niet meer.. dat kan ook natuurlijk
"21 jaar DSL!"
Ja, maar vroegah had ik hem ook, en toen vond ik het wel leukThe_Bird schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:10:
[...]
Double Dragon V Is dan ook een vrij matige vechtgame. Je kan beter Super Double Dragon halen. Hoewel de graphics niet best zijn speelt hij wel lekker. (en het is een beat'm up zoals dat hoort bij Double Dragon.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
De beste double dragon is niet eens een 'echte' double dragon:St@m schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:33:
[...]
Ja, maar vroegah had ik hem ook, en toen vond ik het wel leuk![]()
Super Double Dragon is natuurlijk supervet (of dat word ook weer een deceptie)
Ik vond de graphics van BT & DD wat tegenvallen vooral als je ze vergelijkt met die van eerdere BT games. Super Battletoads zag er echt prachtig uit, dit leek wel een NES game.NE5Freak schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:33:
[...]
De beste double dragon is niet eens een 'echte' double dragon:
Battletoads & Double dragon steekt er toch echt ver boven de andere titels uit.
Voor de rest is het wel grappig dat je per versie van de orriginele double dragon een andere taktiek nodig hebt. De megadrive versie kom je zo doorheen door met je elleboog naar achteren te slaan, terwijl bij de nes de flying kick een beter resultaat geeft.
"21 jaar DSL!"
Dat spel is inderdaad erg bruut om te spelen maar is ook van bekend dat het 1 van de lastigste games is om uit te spelen. Het spel is een beest! Zelfs in twee player mode is het erg lastig om door het spel heen te grinden.NE5Freak schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:33:
[...]
De beste double dragon is niet eens een 'echte' double dragon:
Battletoads & Double dragon steekt er toch echt ver boven de andere titels uit.
Voor de rest is het wel grappig dat je per versie van de orriginele double dragon een andere taktiek nodig hebt. De megadrive versie kom je zo doorheen door met je elleboog naar achteren te slaan, terwijl bij de nes de flying kick een beter resultaat geeft.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
[ Voor 20% gewijzigd door ksborg op 15-11-2013 21:09 ]
Mooie spullen heb je weer bij elkaar "gevonden"!Dr. Retro schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:30:
Afgelopen week is een van de beste weken uit mijn verzamelaarsloopbaan. Niet alleen enorm veel games, maar ook een voorheen onbekend collector's item, een unieke vondst!
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 104
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Mega rommelmarkt in de Brabanthallen (Den Bosch)G-Meister schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:51:
[...]
Mooie spullen heb je weer bij elkaar "gevonden"!
Ben trouwens wel benieuwd naar rommelmarkt je precies bent geweest, altijd als ik naar een rommelmarkt ga dan moet je blij zijn met wat spelletjes. Maar jij hebt gewoon complete boxed consoles gevonden!
Ik was het niet - ben te lamlendig voor rommelmarkten. Ga er alleen naar toe als ze ongeveer in mijn achtertuin worden gehouden. En meestal te laat voor goede deals.Wahloh schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:03:
Vandaag op de rommelmarkt Pokemon Yellow en Kirby's Pinball Land gevonden voor €6,-
Net nadat ik had betaald kwam er iemand bij staan die ze ook wel gewild had volgens mij, als dit een van jullie is geweest (aangezien er meerdere mensen van Regio Eindhoven actief zijn hier). Sorry
Whaha, die Sword of Hope was tot vorige week van mij, die heb ik verkocht via marktplaats.. zelfde met dat ranzige GameBoy tasjeDr. Retro schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:30:
Afgelopen week is een van de beste weken uit mijn verzamelaarsloopbaan. Niet alleen enorm veel games, maar ook een voorheen onbekend collector's item, een unieke vondst!
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 17-11-2013 22:00 ]
haha ja dat kan goed van jou gekomen zijnSt@m schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:57:
[...]
Whaha, die Sword of Hope was tot vorige week van mij, die heb ik verkocht via marktplaats.. zelfde met dat ranzige GameBoy tasje
Verkocht in een deal met een SNES en wat GameBoy+ SNES spellen. Grappig dat die nu bij jou in de kast komt te staan.
En ik heb het idee dat je de Super GameBoy en Super Mario All Stars en DKC1 bij dezelfde verkoper gekocht hebt
[ Voor 3% gewijzigd door ramoness op 18-11-2013 14:25 ]
Geen geluid hier, maar damn die Neo Geo CD zitten echt heul veul games bij! Tof.Dr. Retro schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:30:
[ Voor 29% gewijzigd door ksborg op 18-11-2013 21:54 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Dat is een GameCube RGB kabel. Zal wel werken op composite, als je hem aansluit op de N64.Wahloh schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:58:
Vandaag voor 20 euro een defecte N64 met 3 Controllers opgepikt (Pookjes zijn lam), om te repareren. Blijkt er een DOL-013(EUR) kabel bij te zitten, RGB Kabel.
The Legend Will Never Die
Ik hoop dat dit 60cm is en niet 60 inch? Anders dan wens ik je veel succes om die daar weg te krijgenArunia schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:28:
Had afgelopen weekend de SNES even aangesloten op de LCD beneden vanwege de Super Gameboy.
Maar het beeld trilt. Had dit al eerder gezien, maar geen idee of ik dit opgelost had.
Denk dat het te maken heeft met de LCD om eerlijk te zijn, maar bij mijn schoonouders staat nog een 60Inch (of groter) CRT 100Hz van Philips te wachten om bij ons te komen. Dan heb ik iig een erg leuk scherm staan voor de oudere spelcomputers.
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
[ Voor 11% gewijzigd door kaos001 op 19-11-2013 10:40 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Die zoek ik ook altijd nog voor een redelijke prijs, maar als je ze ziet zijn ze vaak prijziger dan de "normale" zwarte. Vind 'm echt nice in het rozeAuredium schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:44:
Holy...die Roze PS2 doet gewoon pijn aan je ogen. Wat een draak van een apparaat. Wel cool om te hebben als verzamelaar natuurlijk.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Monkeyfight van Monkeyball met 4 spelers is 1 groot festijn met een boel herrie en geschreeuwc4ke schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:06:
@kaos-: Bedankt voor de tips. Met name Super Monkey Ball lijkt me wel wat. Multiplayer-spellen hebben sowieso m'n voorkeur.
is het toch nog ergens goed voor dat ik al die games laat zienksborg schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:06:
[...]
Geen geluid hier, maar damn die Neo Geo CD zitten echt heul veul games bij! Tof.
Dankzij je filmpje weet ik trouwens dat de achterkant van mijn Riding Hero de Japanse Viewpoint is. Heb contact gehad met de verkoper en hij gaat de juiste achterkant toesturen
Na lang twijfelen overigens toch maar m'n Streets of Rage 3 te koop gezet. Opzich leuk om in de collectie te hebben, maar hij is zonder doosje en to be honest vind ik het echt een boutspel.
nice! best lastig te vinden kit, die helaas niet zo uitgebreid is (enige bijzondere is het doosje). Heb je er een PM over gestuurd!c4ke schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:35:
En ik kwam nog iets tegen bij het uitruimen van m'n PS1 spellen. Het is een 'The Legend of Dragoon' PS1 Press-kit. Heb ik ooit eens (12 jaar geleden ofzoiets) gewonnen met een wedstrijd. Alles is nog krasvrij en slechts een enkele keer gespeeld. Geen idee wat het waard is:
[afbeelding]
[afbeelding]
De eerste serie Franse N64 heeft de juiste chipset voor RGB alleen ontbreken er een paar smd*-onderdelen.Exorcist schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:05:
SNES en Cube doen standaard RGB, en alleen de Franse N64. Zoiets
[ Voor 6% gewijzigd door W1LL3M op 19-11-2013 12:53 ]
Ik wist het toen ik het zag dat ik te laat zou zijnDr. Retro schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:50:
[...]
[...]
nice! best lastig te vinden kit, die helaas niet zo uitgebreid is (enige bijzondere is het doosje). Heb je er een PM over gestuurd!
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 19-11-2013 14:32 ]
Thnx voor de tip hoef ik die route niet te gaan:)St@m schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:31:
Mijn afspraak ging niet door vanmiddag, dus ik dacht.. doe eens gek.. Vanaf Vaassen alle kringloopwinkels langsgegaan tot en met in Zwolle (Vaassen, Wapenveld, Wezep, Hattem en Zwolle).. ik heb er 8 gehad.. niets nada niks wat de moeite waar was.. om toch maar niet geheel teleurgesteld naar huis te rijden bij de laatste kringloop in Zwolle 10 voorleesboekjes meegenomen voor 4,50.
In Zwolle nog wel wat boxed pc games gezien (Star Trek) en een boxed Amiga game (Grand Prix). Maar goed, daar ligt mijn interesse echt niet. Mocht iemand wel interesse hebben dan wil ik ze wel ophalen
[ Voor 67% gewijzigd door Gropah op 20-11-2013 19:54 ]
haha leuk is dat he, alleen kringloop rij ik niet meer af, alleen als ik toevallig in de buurt ben. op de weg naar huis vanuit werk kom ik langs een kringloop en daar vind elke maand wel iets.St@m schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:48:
[...]
Vanmiddag weer een rondje kringloopwinkels doen, ik verklap nog niet waar![]()
Het worden er weer 8.. ik ben benieuwd of ik ergens tegenaan loop. Denk het niet. Ik voel me wel een beetje als die dudes van Game ChasersZit ik dan in mijn auto willekeurig kringloopwinkels binnen te vallen
Ik was ook niet van plan om er een echte bezigheid van te maken, dat kost me teveel tijd. Maar ik zit vandaag in Amersfoort, ben over twee minuten vrij en dan rij ik even alle kringlopen langs naar Zwolle, heb toch geen donder te doen thuis.ramoness schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:22:
[...]
haha leuk is dat he, alleen kringloop rij ik niet meer af, alleen als ik toevallig in de buurt ben. op de weg naar huis vanuit werk kom ik langs een kringloop en daar vind elke maand wel iets.
Beste is toch echt rommelmarkten.
gratis tip: America hall in Apeldoorn daar heb ik al bergen aan spellen gehaald!
[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 20-11-2013 14:34 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
kijk ook eens bij de kringlopen in Baarn en Bunschoten (ik ben te aardig)St@m schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:33:
[...]
Ik was ook niet van plan om er een echte bezigheid van te maken, dat kost me teveel tijd. Maar ik zit vandaag in Amersfoort, ben over twee minuten vrij en dan rij ik even alle kringlopen langs naar Zwolle, heb toch geen donder te doen thuis.
Je bent te goed voor me! haharamoness schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:50:
[...]
kijk ook eens bij de kringlopen in Baarn en Bunschoten (ik ben te aardig)
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 20-11-2013 23:53 ]
Da's vrij prijzig voor een kale PSX. Laatst een PS One voor 6,90 gekocht incl. verzenden (en met adapter)... Nachtelijk aflopende Ebay offers zijn heerlijkSt@m schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:51:
[...]
Je bent te goed voor me! haha
Vandaag gehad: Ermelo, Harderwijk, Nunspeet, Oldebroek, Hattemerbroek.. niks nada
In Nunspeet wel Red Alert voor de pc opgepikt voor 50 cent, en daar stond ook nog een PS1 zonder kabels/controllers voor € 12,50
Ik zal morgen eens een kijkje nemen in Baarn en Bunschoten. Ik ben benieuwd
Waarom laat je daar niet een visitekaartje achter met je telefoon nummer en een verzoek om te bellen als er Nintendo spullen binnen zijn gekomen?St@m schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:16:
Er werd me zelfs medegedeeld dat ze die weggooienwant pc games verkopen ook niet.. en we kunnen niet alles uitstallen..
Hier iets verder in het oosten en zuiden van overijssel hetzelfde verhaal, totaal niks, nada, noppes.St@m schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:16:
Nou, maar even een update van de dag
Nijkerk - Barneveld - Baarn - Zwolle - Hoogeveen (x3) - Hoogezand - Staphorst
9 kringloopwinkels.. niets nada noppes.
Dat zijn dus 25 kringloopwinkels in drie dagen, en het enige wat ik heb gezien dus een PSX zonder kabels (en misschien een verdwaalde PS2 game of GC game, maar dat vind ik niet interessant). Mijn conclusie op een vraag die hier al vaker gesteld is.. hoe kom je aan retro games? In ieder geval niet bij de kringloop
Ik heb bij een paar kringlopen gevraagd of er wel eens Nintendo spelletjes binnenkwamen, en dat was zeer sporadisch. Er werd me zelfs medegedeeld dat ze die weggooienwant pc games verkopen ook niet.. en we kunnen niet alles uitstallen..
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Uiteraard gedaanWahloh schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:04:
[...]
Waarom laat je daar niet een visitekaartje achter met je telefoon nummer en een verzoek om te bellen als er Nintendo spullen binnen zijn gekomen?
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 23-11-2013 11:20 ]
Verwijderd
Klopt helemaal, en dat weerhoudt mij er vaak van daar ook maar iets te kopen omdat de verhouding tussen redelijkheid en kwaliteit ver te zoeken is. Of ik wacht altijd braaf tot 30 april of ik kijk uit naar andere manieren om leuke dingen te scoren zoals - ondanks alles - Marktplaats.JoSchaap schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:38:
cash-converters heeft ook vaak leuk spul maar ook vrij pittige prijzen
Zoiets wil ik ook nog wel een keer hebben, maar ben bang dat de menu's best wel uitgebreid zijn. Of zijn er ergens guides te vinden over hoe je het moet gebruiken?c4ke schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:58:
Gisteren heb ik eindelijk Taiko no Tatsujin voor de PS2 mogen ontvangen. Eén doos heeft alleen de drumcontroller, de andere een drumcontroller + spel (Taiko no Tatsujin: Appare Sandaime uit 2003).
Heb 'm vandaag maar eens uitgepakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog geen klachten vernomen van de buren over het getrommel. :-)
[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:25 ]
Exorcist schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:45:
Kwam vannacht om half vier thuis, toen was mevrouw nog bezig met mijn verjaardagstaart:
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Leuk!Exorcist schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:45:
Kwam vannacht om half vier thuis, toen was mevrouw nog bezig met mijn verjaardagstaart:
[afbeelding]
Ik heb je advertenties gezien op marktplaats en tweakers.. ik vraag me serieus af, verkoop je wel wat? Zelfde vraag voor dr. Retro. Jullie zitten imo vrij hoog met jullie prijzen. Ardy Lightfoot voor 55 euro.. cart only.. ik zet hem er van de week op voor 30, maar weet nu al dat ik dat er nooit voor ga krijgen.AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:57:
Ik merk dat ik de laatste tijd vrij weinig game, het laatste spel dat ik speelde was Zelda op de SNES. Die blijft gewoon goed ook al heb ik hem inmiddels al tig keer uitgespeeld.
Ben nu wat dubbele dingen op V&A aan het zetten want ik heb een kast vol staan wat een beetje ruimte moet gaan maken voor de toekomst
Ze is er ook lang mee bezig geweest, en was zelfs vanochtend nog bezig toen ik uitsliepCrystalViriS schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:53:
[...]
Leuk!Is ook veel werk hoor zo'n taart maken, erg veel gepriegel.
Gefeliciteerd trouwens!
Ik had eigenlijk wel een taart met ps1-thema verwacht.
Super! Gefeliciteerd inderdaad.Exorcist schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:45:
Google translateArunia schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:15:
Ik zat laatst te zoeken naar Soul Blazer voor de SNES, maar darn die is duur zeg.
Heb hem vroeger gehad, maar toen de SNES met alles erbij verkocht om wat anders aan te schaffen, maar baal daar verschrikkelijk van. Zeker vanwege Soul Blazer. Was echt een goed spel.
Maar de enige die goedkoop zijn, zijn de Duitse versies. Maar daar heb ik niet zoveel aan.
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
die Ardy staat inderdaad te duur, moet ik een keer aanpassenSt@m schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:56:
[...]
Ik heb je advertenties gezien op marktplaats en tweakers.. ik vraag me serieus af, verkoop je wel wat? Zelfde vraag voor dr. Retro. Jullie zitten imo vrij hoog met jullie prijzen. Ardy Lightfoot voor 55 euro.. cart only.. ik zet hem er van de week op voor 30, maar weet nu al dat ik dat er nooit voor ga krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, je moet vragen wat je goeddunkt, maar ik ben oprecht nieuwsgierig of jullie verkopen. Ik krijg mijn dubbele of overbodige games nauwelijks verkocht voor spotprijzen.
Ik vind zelf PacMan VS een onwijs tof concept: 1 met een GBA is Pacman, de rest zijn de spookjes. De spoken hebben beperkt zicht op de TV, Pacman ziet alles op de GBA. Die zouden ze prima mogen remaken voor de Wii-U. Is ook stuk eenvoudiger met die gamepad.kaos- schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:36:
[...]
Monkeyfight van Monkeyball met 4 spelers is 1 groot festijn met een boel herrie en geschreeuw
Vind de Cube ook met uitstek de beste multiplayer console die er is. Er zijn veel leuke party-games voor uitgekomen die vandaag de dag nog steeds de moeite waard zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door sebastius op 25-11-2013 16:03 ]
Naast de duitse versie heb je alleen de SCN versie, die is wel in het Engels. Ik denk dat je vroeger of gewoon de duitse versie hebt gehad of misschien de NTSC versie want die is natuurlijk ook in het Engels.Arunia schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:01:
Haha, no.
Ga ik echt niet aan beginnen. Mijn Duits is gewoon goed hoor, maar zit er niet op te wachten om dat een heel spel te gaan lezen.
Haha tof, ongeveer twee jaar geleden kreeg ik ook een zelf gemaakte Mario cake van mijn vriendin. Ik ga deze van jou straks aan haar laten zien. Wellicht krijg ik dan over een maandje ook een nieuwe Mario cakeExorcist schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:45:
[afbeelding]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Sorry ntsc versie inderdaad omdat die eerder uit kwamen. Maar echt schreeuwend duur.Kryptex schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:33:
[...]
Naast de duitse versie heb je alleen de SCN versie, die is wel in het Engels. Ik denk dat je vroeger of gewoon de duitse versie hebt gehad of misschien de NTSC versie want die is natuurlijk ook in het Engels.
Dat gaat zo te zien de goede kant op!HCMarX schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:31:
Een nieuwe update van mijn verzameling aan GC games.
Nee - voor de verandering geen legitieme Pokemon. Ik hoop dat de ene Pokemon bootleg die ik nu krijg de "echte" jade of iets dergelijks is.... Maar dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon een kopie van Crystal.
Cool - Shadowgate. Die moet ik ook nog een keer toevoegen aan mijn Gameboy collectie. Cheap deaths ftw...Wahloh schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:37:Heb gister weer een game aan mn N64 verzameling kunnen toevoegen, Shadowgate.
Zit inmiddels op 161, het wordt steeds lastiger om nieuwe games te vinden die ik nog niet heb.
[ Voor 34% gewijzigd door Flozem op 26-11-2013 19:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq