Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.728 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Zelden zo snel iets vanuit Japan binnen gehad.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/03fec1cfb122ca195f2d98c5636593e2.png

Was 7 november verzonden :). Weer een mooi pareltje voor m'n racegames verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
Zondag maar weer eens wat rommelmarkten afrijden, eerst in me eigen stadje en dan half uurtje rijden voor 2 ander maar dat zijn in rijke buurten mischien dat ik daar wat kan scoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:20
Weet iemand of dit een goeie deal is? Of überhaubt origineel?

http://www.ebay.nl/itm/NE...BATTLETOADS-/181258896838

Er is een Thai die een behoorlijke reeks nieuwe sega games verkoopt. Ze zitten in een japanse cart, maar met een engelse handleiding en op de box die er uit ziet als de Europese releases en er zit een klein plaatje 'asian version' op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

Haha ja, jou bedoelde ik idd. Ik vond je blogs erg leuk om te lezen, plus dat ik zelf ook nog wel eens wat probeer met electronica, alleen nog niet zo doorgewinterd ben.

Maakt het wel makkelijker vragen dus :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Khaine schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:14:
[...]

Haha ja, jou bedoelde ik idd. Ik vond je blogs erg leuk om te lezen, plus dat ik zelf ook nog wel eens wat probeer met electronica, alleen nog niet zo doorgewinterd ben.

Maakt het wel makkelijker vragen dus :D
Mooi om te weten inderdaad :). Ik ga het morgenavond eens proberen bij een familielid. Kijken hoe ver we komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 08:21
Mijn vrouw zag net op facebook iemand die een ds lite en een ds xl wegdoet met een kleine 15+ spellen inclusief laders en tasjes voor 40 EUR. Of ik die wilde hebben... :+

Nu hopen dat ik de set kan ophalen morgen. *profit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Handig zo'n vrouw :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Flozem
Ja - helaas moest die verkoper nu ineens twee keer zoveel hebben. 8)7

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Net op Marktplaats een Super Gameboy gekocht voor 8 euro incl. verzending. Woont wel in de buurt, maar heb een beetje gebrek aan tijd.

Heb de Gameboy Player wel, maar deze nooit gehad. Dus ik ben in mijn nopjes. Kan ik tenminste beetje groot de oudere spellen ook gaan spelen. Ben nu bezig met Zelda Oracle of Seasons. De andere heeft mijn vrouw toendertijd gekocht en ga ik hierna eens spelen.

Hoop alleen dat ik van mijn broer de Gameboy Pocket en zijn Zelda Link's Awakening (non DX) over mag nemen.

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Zelda Oracle of Seasons werkt trouwens niet op de Super GameBoy.... mocht je hem daarop willen spelen :)

Op de GameBoy Player werkt ie wel :)

The Legend Will Never Die

• Arunia
Is goed dat je het zegt ;)
Dat wist ik inderdaad niet en was een reden om hem aan te schaffen, maar heb nog zat gewone GB spellen liggen. Op de GB Player is idd wel een idee om hem daar dan op te spelen.

Dacht dat die spellen het wel zouden doen? Is toch een GB color spel?
Voor zover ik wist werkten GB en GBC spellen (vaak met DX extentie) wel. Of vergis ik me en is de DX extentie juist voor spellen die meer kleur op de Super Gameboy kunnen geven. Begint me nu wel iets te dagen namelijk.

Edit,

Inderdaad wat ik hier boven aanhaalde. De spellen die z/w op GB waren en semi kleur (4 kleuren) op de GBC kunnen wel gespeeld worden. De spellen die alleen voor de GBC waren kunnen dat niet, maar die kunnen wel weer op de GBP.
Wellicht is het dan ook mogelijk om GB spellen op de player te doen, maar ach. Wilde hem toch al hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Arunia op 14-11-2013 11:36 ]

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

geniaal apparaat die Super Gameboy, is gewoon een gameboy zonder schermpje in een SNES cassette gepropt.
Heb daarmee laatst mijn top 10 Gameboy games video opgenomen (nog niet live), speelt toch een stuk fijner dan op de oude gameboy (ook al heb ik die letterlijk kapot gespeeld)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Dr. Retro schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:59:
geniaal apparaat die Super Gameboy, is gewoon een gameboy zonder schermpje in een SNES cassette gepropt.
Heb daarmee laatst mijn top 10 Gameboy games video opgenomen (nog niet live), speelt toch een stuk fijner dan op de oude gameboy (ook al heb ik die letterlijk kapot gespeeld)
Het is inderdaad ook een makkelijke manier voor speedrunners om GameBoy spellen te kunnen opnemen. Ik geloof alleen dat een versie van de Super GameBoy niet is toegestaan, omdat die de interne clock van de SNES gebruikt en daardoor spellen net iets sneller draait. :P

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

En vergeet niet dat je er allerlei paletten bij hebt. Sommige games hebben leuke kaders zoals DK '94 en andere games zoals Ducktales en Pokemon worden zeer aardig ingekleurd.

"21 jaar DSL!"

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Meh.. Lufia vanavond even gespeeld maar niet mijn game. Turn based RPG .. mwah.
Turtles in Time is wel leuk om te doen, maar daar moet ik nog maar even mijn skills oefenen kom niet meer verder dan stage 4.. :D

Moet zeggen dat een heleboel spellen me toch flink tegenvallen op de SNES, vroegah waren ze leuk.. maar nu toch niet meer zo :P Double Dragon V, Street Fighter Turbo.. Ik weet het niet, waarschijnlijk kan ik het gewoon niet meer.. dat kan ook natuurlijk ;)

Ik ga maar eens even wat geld spenderen aan Secret of Mana, Secret of Evermore en Zelda. Misschien dat dat leuker is.

Dus een heleboel weer in de verkoop. Stiekeme hint naar mijn sig :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ksborg
Mega CD heeft nieuwe zekering nodig, om exact te zijn onderdeeltje F301. Even onderdeeltjes bestellen nu :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik heb ook nog een mega cd die niet wil starten, is dat een common probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dr. Retro schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:35:
ik heb ook nog een mega cd die niet wil starten, is dat een common probleem?
Van wat ik lees: ja, ontzettend veel voorkomend.
Zie hier een guide over hoe je het probleem kan oplossen:

http://www.retrocorner.ne..._fuse_replacement_-_page1

Binnenkort ff bij Conrad de vereiste onderdeeltjes bestellen :)

Je kan ook voor de bypass kiezen en dat schijnt ook prima te werken... Tot je een keer ergens een stroompiek krijgt :')

[ Voor 11% gewijzigd door ksborg op 15-11-2013 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

St@m schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:47:
Meh.. Lufia vanavond even gespeeld maar niet mijn game. Turn based RPG .. mwah.
Turtles in Time is wel leuk om te doen, maar daar moet ik nog maar even mijn skills oefenen kom niet meer verder dan stage 4.. :D

Moet zeggen dat een heleboel spellen me toch flink tegenvallen op de SNES, vroegah waren ze leuk.. maar nu toch niet meer zo :P Double Dragon V, Street Fighter Turbo.. Ik weet het niet, waarschijnlijk kan ik het gewoon niet meer.. dat kan ook natuurlijk ;)
Double Dragon V Is dan ook een vrij matige vechtgame. Je kan beter Super Double Dragon halen. Hoewel de graphics niet best zijn speelt hij wel lekker. (en het is een beat'm up zoals dat hoort bij Double Dragon.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

The_Bird schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 08:10:
[...]

Double Dragon V Is dan ook een vrij matige vechtgame. Je kan beter Super Double Dragon halen. Hoewel de graphics niet best zijn speelt hij wel lekker. (en het is een beat'm up zoals dat hoort bij Double Dragon.
Ja, maar vroegah had ik hem ook, en toen vond ik het wel leuk :+
Super Double Dragon is natuurlijk supervet (of dat word ook weer een deceptie :+ )

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 19:20
Heb Double Dragon op de Gameboy, maar kom niet eens voorbij de eerste baas.
Eergister even Double Dragon op mijn Dingoo gespeeld en dat was wel makkelijker. Denk dat ik dit weekend de NES maar aansluit voor Double Dragon en Shadow Warrior.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is Sega Soccer Slam (PS2/Cube) een beetje te vergelijken (kwa lol that is) met Mario Smash Football?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:20
St@m schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:33:
[...]

Ja, maar vroegah had ik hem ook, en toen vond ik het wel leuk :+
Super Double Dragon is natuurlijk supervet (of dat word ook weer een deceptie :+ )
De beste double dragon is niet eens een 'echte' double dragon:
Battletoads & Double dragon steekt er toch echt ver boven de andere titels uit.

Voor de rest is het wel grappig dat je per versie van de orriginele double dragon een andere taktiek nodig hebt. De megadrive versie kom je zo doorheen door met je elleboog naar achteren te slaan, terwijl bij de nes de flying kick een beter resultaat geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

NE5Freak schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:33:
[...]

Voor de rest is het wel grappig dat je per versie van de orriginele double dragon een andere taktiek nodig hebt. De megadrive versie kom je zo doorheen door met je elleboog naar achteren te slaan, terwijl bij de nes de flying kick een beter resultaat geeft.
Ik vond de graphics van BT & DD wat tegenvallen vooral als je ze vergelijkt met die van eerdere BT games. Super Battletoads zag er echt prachtig uit, dit leek wel een NES game.

Super Battletoads is trouwens ook een aanrader als je va beat'm ups houdt maar hij is wel pittig.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

NE5Freak schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:33:
[...]

Dat spel is inderdaad erg bruut om te spelen maar is ook van bekend dat het 1 van de lastigste games is om uit te spelen. Het spel is een beest! Zelfs in twee player mode is het erg lastig om door het spel heen te grinden.

Een ander probleem is dat het een zeer gewild spel is wat helaas ook aan de prijs is. Super Double Dragon is ook een mooi spel wat wel valt uit te spelen en dikke two player mode lol is. Vele uurtjes gespendeerd aan dat spel. Is wat duurder dan de standaard SNES spellen overigens.

* Auredium kent van Super Double Dragon nog alle level songs. tutu~tudu tutu~tudu tutu~tudu tududududududu. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

had deze nog niet gepost volgens mij:
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 103

mijn pick ups van vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/6f16d485f2fd23c435baade67643f74b.jpg

Riding Hero bevat alleen de verkeerde cover aan de achterkant... Beetje geirriteerd daardoor :P. Verkoper (Ebay met zeer goede recensies) al een bericht gestuurd. Voor de verzameling heb ik er zo weinig aan, ondanks dat alles wel in top staat is.

Rally Chase is trouwens een geweldige racer! En deze beide games hebben geen last van lange laadtijden.1x laden aan het begin en daarna gewoon niet weer. Heerlijk spelen :)

[ Voor 20% gewijzigd door ksborg op 15-11-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Vandaag wat Sinterklaas inkopen gedaan. Toch nog even een Used Products winkel binnengelopen.

Tot mijn verbazing voor 10 euro Parodius, Pinball Fantasies en Castle Quest kunnen scoren. Alledrie onbeschadigde labels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Afgelopen week is een van de beste weken uit mijn verzamelaarsloopbaan. Niet alleen enorm veel games, maar ook een voorheen onbekend collector's item, een unieke vondst!

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 16:00
Dr. Retro schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:30:
Afgelopen week is een van de beste weken uit mijn verzamelaarsloopbaan. Niet alleen enorm veel games, maar ook een voorheen onbekend collector's item, een unieke vondst!

Mooie spullen heb je weer bij elkaar "gevonden"!

Ben trouwens wel benieuwd naar rommelmarkt je precies bent geweest, altijd als ik naar een rommelmarkt ga dan moet je blij zijn met wat spelletjes. Maar jij hebt gewoon complete boxed consoles gevonden!

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vandaag op de rommelmarkt Pokemon Yellow en Kirby's Pinball Land gevonden voor €6,-

Net nadat ik had betaald kwam er iemand bij staan die ze ook wel gewild had volgens mij, als dit een van jullie is geweest (aangezien er meerdere mensen van Regio Eindhoven actief zijn hier). Sorry

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

G-Meister schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:51:
[...]

Mooie spullen heb je weer bij elkaar "gevonden"!

Ben trouwens wel benieuwd naar rommelmarkt je precies bent geweest, altijd als ik naar een rommelmarkt ga dan moet je blij zijn met wat spelletjes. Maar jij hebt gewoon complete boxed consoles gevonden!
Mega rommelmarkt in de Brabanthallen (Den Bosch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Wahloh schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:03:
Vandaag op de rommelmarkt Pokemon Yellow en Kirby's Pinball Land gevonden voor €6,-

Net nadat ik had betaald kwam er iemand bij staan die ze ook wel gewild had volgens mij, als dit een van jullie is geweest (aangezien er meerdere mensen van Regio Eindhoven actief zijn hier). Sorry
Ik was het niet - ben te lamlendig voor rommelmarkten. Ga er alleen naar toe als ze ongeveer in mijn achtertuin worden gehouden. En meestal te laat voor goede deals. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Whaha, die Sword of Hope was tot vorige week van mij, die heb ik verkocht via marktplaats.. zelfde met dat ranzige GameBoy tasje :D
Verkocht in een deal met een SNES en wat GameBoy+ SNES spellen. Grappig dat die nu bij jou in de kast komt te staan.
En ik heb het idee dat je de Super GameBoy en Super Mario All Stars en DKC1 bij dezelfde verkoper gekocht hebt :D

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 17-11-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

St@m schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:57:
[...]

Whaha, die Sword of Hope was tot vorige week van mij, die heb ik verkocht via marktplaats.. zelfde met dat ranzige GameBoy tasje :D
Verkocht in een deal met een SNES en wat GameBoy+ SNES spellen. Grappig dat die nu bij jou in de kast komt te staan.
En ik heb het idee dat je de Super GameBoy en Super Mario All Stars en DKC1 bij dezelfde verkoper gekocht hebt :D
haha ja dat kan goed van jou gekomen zijn :) ik had een SNES nodig om een set compleet te maken en de rest gaat allemaal weer de deur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Niet veel bijzonder gevonden maar toch wat leuks

2 ps2 games zijn nog sealed en de red steel 2 special pre order pack is ook nog seaded!

moet beetje bezuinigen over 11 dagen ps4!!

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/479c426bbf7950c54f97506252024182.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door ramoness op 18-11-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg

Geen geluid hier, maar damn die Neo Geo CD zitten echt heul veul games bij! Tof.

Dankzij je filmpje weet ik trouwens dat de achterkant van mijn Riding Hero de Japanse Viewpoint is. Heb contact gehad met de verkoper en hij gaat de juiste achterkant toesturen :)

Na lang twijfelen overigens toch maar m'n Streets of Rage 3 te koop gezet. Opzich leuk om in de collectie te hebben, maar hij is zonder doosje en to be honest vind ik het echt een boutspel :+.

[ Voor 29% gewijzigd door ksborg op 18-11-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vandaag voor 20 euro een defecte N64 met 3 Controllers opgepikt (Pookjes zijn lam), om te repareren. Blijkt er een DOL-013(EUR) kabel bij te zitten, RGB Kabel.

Nu heb ik mensen gehoord hier dat je er beter beeld mee kan krijgen op bepaalde consoles maar kan iemand mij hier wat uitleg over geven? Op welke consoles werkt het standaard en op welke consoles moet ervoor gemod worden?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SNES en Cube doen standaard RGB, en alleen de Franse N64. Zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Wahloh schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:58:
Vandaag voor 20 euro een defecte N64 met 3 Controllers opgepikt (Pookjes zijn lam), om te repareren. Blijkt er een DOL-013(EUR) kabel bij te zitten, RGB Kabel.
Dat is een GameCube RGB kabel. Zal wel werken op composite, als je hem aansluit op de N64.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Had afgelopen weekend de SNES even aangesloten op de LCD beneden vanwege de Super Gameboy.
Maar het beeld trilt. Had dit al eerder gezien, maar geen idee of ik dit opgelost had.
Denk dat het te maken heeft met de LCD om eerlijk te zijn, maar bij mijn schoonouders staat nog een 60Inch (of groter) CRT 100Hz van Philips te wachten om bij ons te komen. Dan heb ik iig een erg leuk scherm staan voor de oudere spelcomputers. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Arunia schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:28:
Had afgelopen weekend de SNES even aangesloten op de LCD beneden vanwege de Super Gameboy.
Maar het beeld trilt. Had dit al eerder gezien, maar geen idee of ik dit opgelost had.
Denk dat het te maken heeft met de LCD om eerlijk te zijn, maar bij mijn schoonouders staat nog een 60Inch (of groter) CRT 100Hz van Philips te wachten om bij ons te komen. Dan heb ik iig een erg leuk scherm staan voor de oudere spelcomputers. :D
Ik hoop dat dit 60cm is en niet 60 inch? Anders dan wens ik je veel succes om die daar weg te krijgen :+.

Trillend beeld heb ik met m'n oude consoles geen last van. Heb wel dat de Mega Drive gaat knipperen bij zwarte schermen. Die zit echter nog met een RF kabel aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, ja bedoelde inderdaad cm, met al die inches van die platte schermen. Alhoewel mijn schoonvader hem op marktplaats had mede omdat hij hem eigenlijk niet meer wil versjouwen.

De SNES zit met scart, maar zal wel eens gaan zoeken op internet hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-10-2017
Ik heb nog niet eerder in dit topic gepost, ondanks dat ik al een tijdje meekijk naar de mooie aanwinsten van iedereen. Ik ben niet echt een verzamelaar, maar zo af en toe koop ik iets wat ik gewoon leuk/mooi vind. Wat recente aanwinsten:

Een roze PS2 slim-versie, zo goed als nieuw. Eind 2006 uitgekomen geloof ik, maar nauwelijks mee gespeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/fa2df36bd1a17cbb32f255d10141a4f0.jpg

En omdat ik graag rhytm-games mag spelen heb ik ook de Japanse Donkey Konga's geregeld. Jammer genoeg werkt alleen Donkey Konga 1 met behulp van de Freeloader. Deel 2 en 3 willen niet draaien. Daarbij is het niet mogelijk om het spel te 'saven'. Hiervoor ben je waarschijnlijk een Japanse NGC nodig:
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/09708a3b7186b06f63cc11f6df125dda.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/8bcd3c4ef6e1f701c3ffa42759979187.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/be4796d94619d6e3e694a185242b66f2.jpg

De Gamecube ben ik de laatste tijd wel gaan waarderen. Heb er nog niet zoveel spellen voor. Dus heb ik o.a. de volgende spellen voor een leuk prijsje aangeschaft:
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/a7abc65a539f8d45f725599bedc7981b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/087eda050e8d37e2849f73c11d0eee63.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/14fba8bd7e4cde67c8042839a14547be.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/9322870f263e6521a6b1e5c2a3403fed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/20e4b7ed97645bbe1c14d9b006e64744.jpg

En ik kwam nog iets tegen bij het uitruimen van m'n PS1 spellen. Het is een 'The Legend of Dragoon' PS1 Press-kit. Heb ik ooit eens (12 jaar geleden ofzoiets) gewonnen met een wedstrijd. Alles is nog krasvrij en slechts een enkele keer gespeeld. Geen idee wat het waard is:
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/67a95dfb8f974a19c9f0b291b3791e28.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/3fb7e1d71ea6acecc52abfcf355f4b74.jpg

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
- Mariokart : Double Dash
- Super Monkey ball
- Super Monkey ball 2
- Super Mario Sunshine
- Zelda : The Windwaker
- Zelda : Twilight Princess (vind ik persoonlijk iets minder)

Zijn ook eigenlijk "must-haves" voor de Cube :)
Vond het een geweldige console, veel op gespeeld in die tijd.

[ Voor 11% gewijzigd door kaos001 op 19-11-2013 10:40 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Holy...die Roze PS2 doet gewoon pijn aan je ogen. Wat een draak van een apparaat. Wel cool om te hebben als verzamelaar natuurlijk. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Auredium schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:44:
Holy...die Roze PS2 doet gewoon pijn aan je ogen. Wat een draak van een apparaat. Wel cool om te hebben als verzamelaar natuurlijk. :)
Die zoek ik ook altijd nog voor een redelijke prijs, maar als je ze ziet zijn ze vaak prijziger dan de "normale" zwarte. Vind 'm echt nice in het roze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
Ik vind het ook een erg leuke kleur. En het valt reuze mee in het echt. :-)

De roze PS2 heeft mij 45,- euro gekost, wat ik nog best een schappelijke prijs vind. Alles zat er dan ook bij, zoals die beschermzakjes waar de PS2 en bijbehorende kabels ingaan. En de doos is ook nog in goede staat.

@kaos-: Bedankt voor de tips. Met name Super Monkey Ball lijkt me wel wat. Multiplayer-spellen hebben sowieso m'n voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Let me add to that :)

Kirby Air Ride
Mario Golf: Toadstool Tour
Mario Party 4/5/6/7
Mario Power Tennis
Mario Smash Football
Mario Superstar Baseball
Metroid Prime
Metroid Prime 2 Echoes
Paper Mario the Thousand Year Door
Star Fox Adventures
Star Fox Assault
Super Smash Bros. Melee(!)
The Legend of Zelda: Four Swords Adventure
The Legend of Zelda: The Windwaker Limited Edition
Wario World

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
c4ke schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:06:
@kaos-: Bedankt voor de tips. Met name Super Monkey Ball lijkt me wel wat. Multiplayer-spellen hebben sowieso m'n voorkeur.
Monkeyfight van Monkeyball met 4 spelers is 1 groot festijn met een boel herrie en geschreeuw :D
Vind de Cube ook met uitstek de beste multiplayer console die er is. Er zijn veel leuke party-games voor uitgekomen die vandaag de dag nog steeds de moeite waard zijn.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ksborg schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:06:
[...]

Geen geluid hier, maar damn die Neo Geo CD zitten echt heul veul games bij! Tof.

Dankzij je filmpje weet ik trouwens dat de achterkant van mijn Riding Hero de Japanse Viewpoint is. Heb contact gehad met de verkoper en hij gaat de juiste achterkant toesturen :)

Na lang twijfelen overigens toch maar m'n Streets of Rage 3 te koop gezet. Opzich leuk om in de collectie te hebben, maar hij is zonder doosje en to be honest vind ik het echt een boutspel :+.
is het toch nog ergens goed voor dat ik al die games laat zien :p
c4ke schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:35:
En ik kwam nog iets tegen bij het uitruimen van m'n PS1 spellen. Het is een 'The Legend of Dragoon' PS1 Press-kit. Heb ik ooit eens (12 jaar geleden ofzoiets) gewonnen met een wedstrijd. Alles is nog krasvrij en slechts een enkele keer gespeeld. Geen idee wat het waard is:
[afbeelding]
[afbeelding]
nice! best lastig te vinden kit, die helaas niet zo uitgebreid is (enige bijzondere is het doosje). Heb je er een PM over gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Exorcist schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:05:
SNES en Cube doen standaard RGB, en alleen de Franse N64. Zoiets :)
De eerste serie Franse N64 heeft de juiste chipset voor RGB alleen ontbreken er een paar smd*-onderdelen.

Als het een Franse is, dan kan best zijn dat de N64 door een mislukte RGB-mod defect is geraakt... is niet heel moeilijk om te verprutsen (smd en niet genoeg soldeerervaring).

(* niet sega megadrive ;))

[ Voor 6% gewijzigd door W1LL3M op 19-11-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 13-09 13:30
Dr. Retro schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:50:
[...]

[...]

nice! best lastig te vinden kit, die helaas niet zo uitgebreid is (enige bijzondere is het doosje). Heb je er een PM over gestuurd!
Ik wist het toen ik het zag dat ik te laat zou zijn >:)
Best een mooi doosje trouwens van de presskit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Mijn afspraak ging niet door vanmiddag, dus ik dacht.. doe eens gek.. Vanaf Vaassen alle kringloopwinkels langsgegaan tot en met in Zwolle (Vaassen, Wapenveld, Wezep, Hattem en Zwolle).. ik heb er 8 gehad.. niets nada niks wat de moeite waar was.. om toch maar niet geheel teleurgesteld naar huis te rijden bij de laatste kringloop in Zwolle 10 voorleesboekjes meegenomen voor 4,50.

In Zwolle nog wel wat boxed pc games gezien (Star Trek) en een boxed Amiga game (Grand Prix). Maar goed, daar ligt mijn interesse echt niet. Mocht iemand wel interesse hebben dan wil ik ze wel ophalen ;)

[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 19-11-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
St@m schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:31:
Mijn afspraak ging niet door vanmiddag, dus ik dacht.. doe eens gek.. Vanaf Vaassen alle kringloopwinkels langsgegaan tot en met in Zwolle (Vaassen, Wapenveld, Wezep, Hattem en Zwolle).. ik heb er 8 gehad.. niets nada niks wat de moeite waar was.. om toch maar niet geheel teleurgesteld naar huis te rijden bij de laatste kringloop in Zwolle 10 voorleesboekjes meegenomen voor 4,50.

In Zwolle nog wel wat boxed pc games gezien (Star Trek) en een boxed Amiga game (Grand Prix). Maar goed, daar ligt mijn interesse echt niet. Mocht iemand wel interesse hebben dan wil ik ze wel ophalen ;)
Thnx voor de tip hoef ik die route niet te gaan:)

in Zutphen zit nog een ''luxe kringloop'''waar ze retro games 'resellen'' leuke winkeltje en in twello de kringloop heeft vaak ook games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

cash-converters heeft ook vaak leuk spul maar ook vrij pittige prijzen :(

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Vanmiddag weer een rondje kringloopwinkels doen, ik verklap nog niet waar :+
Het worden er weer 8.. ik ben benieuwd of ik ergens tegenaan loop. Denk het niet. Ik voel me wel een beetje als die dudes van Game Chasers :D Zit ik dan in mijn auto willekeurig kringloopwinkels binnen te vallen :P

Net een whatsapp van mijn vader.. heeft ie een SNES met 10 spellen gekocht bij een andere kringloopwinkel in de buurt voor 10 euro. Lieve vader heb ik toch ook :D
Hij struint zelf stad en land af voor zijn handeltje en kijkt nu dus ook voor mij :D

[ Voor 67% gewijzigd door Gropah op 20-11-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
St@m schreef op woensdag 20 november 2013 @ 08:48:
[...]

Vanmiddag weer een rondje kringloopwinkels doen, ik verklap nog niet waar :+
Het worden er weer 8.. ik ben benieuwd of ik ergens tegenaan loop. Denk het niet. Ik voel me wel een beetje als die dudes van Game Chasers :D Zit ik dan in mijn auto willekeurig kringloopwinkels binnen te vallen :P
haha leuk is dat he, alleen kringloop rij ik niet meer af, alleen als ik toevallig in de buurt ben. op de weg naar huis vanuit werk kom ik langs een kringloop en daar vind elke maand wel iets.

Beste is toch echt rommelmarkten.

gratis tip: America hall in Apeldoorn daar heb ik al bergen aan spellen gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ramoness schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:22:
[...]

haha leuk is dat he, alleen kringloop rij ik niet meer af, alleen als ik toevallig in de buurt ben. op de weg naar huis vanuit werk kom ik langs een kringloop en daar vind elke maand wel iets.

Beste is toch echt rommelmarkten.

gratis tip: America hall in Apeldoorn daar heb ik al bergen aan spellen gehaald!
Ik was ook niet van plan om er een echte bezigheid van te maken, dat kost me teveel tijd. Maar ik zit vandaag in Amersfoort, ben over twee minuten vrij en dan rij ik even alle kringlopen langs naar Zwolle, heb toch geen donder te doen thuis.
Morgen zit ik in Utrecht en Groningen en ga daar ook wel even kijken. Maar ik ga er niet een dagje voor uittrekken en dan rondrijden (dat laat ik mijn vader wel doen :P )

Rommelmarkten zijn ook leuk, maar ik zit ook nog met twee kleine kinderen en een vriendin die op zaterdag wel eens weg wilt, dus dat is echt wel plannen. Volgende week zondag maar eens kijken in de IJsselhallen. Vorige maand ook geweest, maar niets gevonden.. behalve 1000-en PS2 games :+ en 1 SNES game voor € 2

In Apeldoorn is de week erop zie ik, misschien even kijken als ik tijd kan vrijmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 20-11-2013 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
haha ik ken het me probleem. ik ga vaak op zondag ochtend dan blijft me vrouw liever in bed liggen. en dan bij rond 11 weer terug dan hebben we nog quality time zat:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mijn meisje gaat lekker mee :) We gaan echter niet vaak en niet vraag dus ik vind zelden of nooit wat. Daarentegen vindt mijn vriendin huishoudrommel genoeg, dus het is niet voor niets zullen we maar zeggen :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
St@m schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:33:
[...]

Ik was ook niet van plan om er een echte bezigheid van te maken, dat kost me teveel tijd. Maar ik zit vandaag in Amersfoort, ben over twee minuten vrij en dan rij ik even alle kringlopen langs naar Zwolle, heb toch geen donder te doen thuis.
kijk ook eens bij de kringlopen in Baarn en Bunschoten (ik ben te aardig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Mag ik iedereen er nogmaals aan herinneren dat voor handel de V&A is en niet dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ramoness schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:50:
[...]

kijk ook eens bij de kringlopen in Baarn en Bunschoten (ik ben te aardig)
Je bent te goed voor me! haha
Vandaag gehad: Ermelo, Harderwijk, Nunspeet, Oldebroek, Hattemerbroek.. niks nada
In Nunspeet wel Red Alert voor de pc opgepikt voor 50 cent, en daar stond ook nog een PS1 zonder kabels/controllers voor € 12,50

Ik zal morgen eens een kijkje nemen in Baarn en Bunschoten. Ik ben benieuwd :+

Mocht ik ooit eens een goede tip hebben dan laat ik het ook wel weten hoor :P Nouja.. IJsselhallen dus, als je PS2 games zoekt.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 20-11-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
St@m schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:51:
[...]

Je bent te goed voor me! haha
Vandaag gehad: Ermelo, Harderwijk, Nunspeet, Oldebroek, Hattemerbroek.. niks nada
In Nunspeet wel Red Alert voor de pc opgepikt voor 50 cent, en daar stond ook nog een PS1 zonder kabels/controllers voor € 12,50

Ik zal morgen eens een kijkje nemen in Baarn en Bunschoten. Ik ben benieuwd :+
Da's vrij prijzig voor een kale PSX. Laatst een PS One voor 6,90 gekocht incl. verzenden (en met adapter)... Nachtelijk aflopende Ebay offers zijn heerlijk :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer 's wat retro-games op de proef gesteld met vrienden. Ik had (blijkbaar) Re-Volt in mijn collectie op de PS1. Iemand wilde dat spelen, omdat hij dat vroeger in zijn jeugd vaak gespeeld had. Ik kende het niet, maar het idee was grappig. Gameplay was zo/zo, maar wat me opviel was de goede muziek die heel goed paste bij de tijdsgeest.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Nou, maar even een update van de dag :+
Nijkerk - Barneveld - Baarn - Zwolle - Hoogeveen (x3) - Hoogezand - Staphorst

9 kringloopwinkels.. niets nada noppes.
Dat zijn dus 25 kringloopwinkels in drie dagen, en het enige wat ik heb gezien dus een PSX zonder kabels (en misschien een verdwaalde PS2 game of GC game, maar dat vind ik niet interessant). Mijn conclusie op een vraag die hier al vaker gesteld is.. hoe kom je aan retro games? In ieder geval niet bij de kringloop :D

Ik heb bij een paar kringlopen gevraagd of er wel eens Nintendo spelletjes binnenkwamen, en dat was zeer sporadisch. Er werd me zelfs medegedeeld dat ze die weggooien 8)7 want pc games verkopen ook niet.. en we kunnen niet alles uitstallen..

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

St@m schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:16:
Er werd me zelfs medegedeeld dat ze die weggooien 8)7 want pc games verkopen ook niet.. en we kunnen niet alles uitstallen..
Waarom laat je daar niet een visitekaartje achter met je telefoon nummer en een verzoek om te bellen als er Nintendo spullen binnen zijn gekomen?

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

St@m schreef op donderdag 21 november 2013 @ 22:16:
Nou, maar even een update van de dag :+
Nijkerk - Barneveld - Baarn - Zwolle - Hoogeveen (x3) - Hoogezand - Staphorst

9 kringloopwinkels.. niets nada noppes.
Dat zijn dus 25 kringloopwinkels in drie dagen, en het enige wat ik heb gezien dus een PSX zonder kabels (en misschien een verdwaalde PS2 game of GC game, maar dat vind ik niet interessant). Mijn conclusie op een vraag die hier al vaker gesteld is.. hoe kom je aan retro games? In ieder geval niet bij de kringloop :D

Ik heb bij een paar kringlopen gevraagd of er wel eens Nintendo spelletjes binnenkwamen, en dat was zeer sporadisch. Er werd me zelfs medegedeeld dat ze die weggooien 8)7 want pc games verkopen ook niet.. en we kunnen niet alles uitstallen..
Hier iets verder in het oosten en zuiden van overijssel hetzelfde verhaal, totaal niks, nada, noppes.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik merk dat ik de laatste tijd vrij weinig game, het laatste spel dat ik speelde was Zelda op de SNES. Die blijft gewoon goed ook al heb ik hem inmiddels al tig keer uitgespeeld.

Ben nu wat dubbele dingen op V&A aan het zetten want ik heb een kast vol staan wat een beetje ruimte moet gaan maken voor de toekomst :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alvast een voorproefje op mijn verjaardag gekregen. Mijn zus verraste me met Diddy Kong Racing, Sega Soccer Slam (Gamecube), een NDS tasje en Michael Jacksons Moonwalker voor de Mega Drive. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Wahloh schreef op donderdag 21 november 2013 @ 23:04:
[...]

Waarom laat je daar niet een visitekaartje achter met je telefoon nummer en een verzoek om te bellen als er Nintendo spullen binnen zijn gekomen?
Uiteraard gedaan ;) Maar daar kon hij niet aan beginnen. Wel mocht ik hem bellen.
Dus ik zal hem eens in de twee weken bellen de aankomende tijd.. maar heb er weinig hoop op.

Vanmorgen maar even naar de rommelmarkt in het pittoreske Balkbrug geweest.. maar daar was helaas ook niets te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 23-11-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoSchaap schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:38:
cash-converters heeft ook vaak leuk spul maar ook vrij pittige prijzen :(
Klopt helemaal, en dat weerhoudt mij er vaak van daar ook maar iets te kopen omdat de verhouding tussen redelijkheid en kwaliteit ver te zoeken is. Of ik wacht altijd braaf tot 30 april of ik kijk uit naar andere manieren om leuke dingen te scoren zoals - ondanks alles - Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4ke
Gisteren heb ik eindelijk Taiko no Tatsujin voor de PS2 mogen ontvangen. Eén doos heeft alleen de drumcontroller, de andere een drumcontroller + spel (Taiko no Tatsujin: Appare Sandaime uit 2003).

Heb 'm vandaag maar eens uitgepakt:

Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/64477f17b5322139b63e908844ba8ea9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/898fbccb29c8849d04a971cf9bd632cf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.robertvenema.nl/pictures/35b286275245db9397c5625fc4228a09.jpg

Nog geen klachten vernomen van de buren over het getrommel. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
c4ke schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:58:
Gisteren heb ik eindelijk Taiko no Tatsujin voor de PS2 mogen ontvangen. Eén doos heeft alleen de drumcontroller, de andere een drumcontroller + spel (Taiko no Tatsujin: Appare Sandaime uit 2003).

Heb 'm vandaag maar eens uitgepakt:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nog geen klachten vernomen van de buren over het getrommel. :-)
Zoiets wil ik ook nog wel een keer hebben, maar ben bang dat de menu's best wel uitgebreid zijn. Of zijn er ergens guides te vinden over hoe je het moet gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Mijn aanwinsten van vorige week, niet alleen veel video games (grote Mega Drive set en o.a. de nieuwe Zelda 3ds XL) maar ook veel retro board games

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 105

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam vannacht om half vier thuis, toen was mevrouw nog bezig met mijn verjaardagstaart:

:)

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 13-09 19:20
Exorcist schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:45:
Kwam vannacht om half vier thuis, toen was mevrouw nog bezig met mijn verjaardagstaart:

_/-\o_

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:19

[afbeelding]

Leuk! _/-\o_ Is ook veel werk hoor zo'n taart maken, erg veel gepriegel.
Gefeliciteerd trouwens!

Ik had eigenlijk wel een taart met ps1-thema verwacht. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:57:
Ik merk dat ik de laatste tijd vrij weinig game, het laatste spel dat ik speelde was Zelda op de SNES. Die blijft gewoon goed ook al heb ik hem inmiddels al tig keer uitgespeeld.

Ben nu wat dubbele dingen op V&A aan het zetten want ik heb een kast vol staan wat een beetje ruimte moet gaan maken voor de toekomst :)
Ik heb je advertenties gezien op marktplaats en tweakers.. ik vraag me serieus af, verkoop je wel wat? Zelfde vraag voor dr. Retro. Jullie zitten imo vrij hoog met jullie prijzen. Ardy Lightfoot voor 55 euro.. cart only.. ik zet hem er van de week op voor 30, maar weet nu al dat ik dat er nooit voor ga krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, je moet vragen wat je goeddunkt, maar ik ben oprecht nieuwsgierig of jullie verkopen. Ik krijg mijn dubbele of overbodige games nauwelijks verkocht voor spotprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrystalViriS schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:53:
[...]

Leuk! _/-\o_ Is ook veel werk hoor zo'n taart maken, erg veel gepriegel.
Gefeliciteerd trouwens!

Ik had eigenlijk wel een taart met ps1-thema verwacht. O-)
Ze is er ook lang mee bezig geweest, en was zelfs vanochtend nog bezig toen ik uitsliep :)

En PS1 is feitelijk na mijn beginperiode, ben begonnen op de MSX en snel daarna DOS en NES. Dus met Mario en Turtles opgegroeid, Nu is de PS1 de console waar ik veel mee heb, maar de NES blijft "mijn ding". De visite genoot er iig van vanmiddag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Super! Gefeliciteerd inderdaad. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zat laatst te zoeken naar Soul Blazer voor de SNES, maar darn die is duur zeg.
Heb hem vroeger gehad, maar toen de SNES met alles erbij verkocht om wat anders aan te schaffen, maar baal daar verschrikkelijk van. Zeker vanwege Soul Blazer. Was echt een goed spel.
Maar de enige die goedkoop zijn, zijn de Duitse versies. Maar daar heb ik niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
Arunia schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:15:
Ik zat laatst te zoeken naar Soul Blazer voor de SNES, maar darn die is duur zeg.
Heb hem vroeger gehad, maar toen de SNES met alles erbij verkocht om wat anders aan te schaffen, maar baal daar verschrikkelijk van. Zeker vanwege Soul Blazer. Was echt een goed spel.
Maar de enige die goedkoop zijn, zijn de Duitse versies. Maar daar heb ik niet zoveel aan.
Google translate ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Haha, no.

Ga ik echt niet aan beginnen. Mijn Duits is gewoon goed hoor, maar zit er niet op te wachten om dat een heel spel te gaan lezen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
was hier niet iemand op zoek naar night trap?

zie hier net een advertentie langs rollen

http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

St@m schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:56:
[...]

Ik heb je advertenties gezien op marktplaats en tweakers.. ik vraag me serieus af, verkoop je wel wat? Zelfde vraag voor dr. Retro. Jullie zitten imo vrij hoog met jullie prijzen. Ardy Lightfoot voor 55 euro.. cart only.. ik zet hem er van de week op voor 30, maar weet nu al dat ik dat er nooit voor ga krijgen.
Begrijp me niet verkeerd, je moet vragen wat je goeddunkt, maar ik ben oprecht nieuwsgierig of jullie verkopen. Ik krijg mijn dubbele of overbodige games nauwelijks verkocht voor spotprijzen.
die Ardy staat inderdaad te duur, moet ik een keer aanpassen
maar ja, ik verkoop aardig wat in een week. Anders kon ik het niet betalen om elke week weer nieuwe dingen te kopen :) het is mijn verdienste naast mijn studie (eindelijk klaar na dit jaar ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

kaos- schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:36:
[...]

Monkeyfight van Monkeyball met 4 spelers is 1 groot festijn met een boel herrie en geschreeuw :D
Vind de Cube ook met uitstek de beste multiplayer console die er is. Er zijn veel leuke party-games voor uitgekomen die vandaag de dag nog steeds de moeite waard zijn.
Ik vind zelf PacMan VS een onwijs tof concept: 1 met een GBA is Pacman, de rest zijn de spookjes. De spoken hebben beperkt zicht op de TV, Pacman ziet alles op de GBA. Die zouden ze prima mogen remaken voor de Wii-U. Is ook stuk eenvoudiger met die gamepad.

[ Voor 7% gewijzigd door sebastius op 25-11-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
Arunia schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:01:
Haha, no.

Ga ik echt niet aan beginnen. Mijn Duits is gewoon goed hoor, maar zit er niet op te wachten om dat een heel spel te gaan lezen. :P
Naast de duitse versie heb je alleen de SCN versie, die is wel in het Engels. Ik denk dat je vroeger of gewoon de duitse versie hebt gehad of misschien de NTSC versie want die is natuurlijk ook in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02

[afbeelding]

Haha tof, ongeveer twee jaar geleden kreeg ik ook een zelf gemaakte Mario cake van mijn vriendin. Ik ga deze van jou straks aan haar laten zien. Wellicht krijg ik dan over een maandje ook een nieuwe Mario cake O-)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kryptex schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:33:
[...]

Naast de duitse versie heb je alleen de SCN versie, die is wel in het Engels. Ik denk dat je vroeger of gewoon de duitse versie hebt gehad of misschien de NTSC versie want die is natuurlijk ook in het Engels.
Sorry ntsc versie inderdaad omdat die eerder uit kwamen. Maar echt schreeuwend duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
Valt wel mee ik denk 40-50 euro maximaal, maar er zal in Europa wellicht niet heel veel aanbod van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:32
Een nieuwe update van mijn verzameling aan GC games. Binnenkort zal ik weer eens de accessoires er ook weer eens opzetten. Ik probeer nu gewoon alles wat ik nog niet heb en online zie op te kopen. En een keer door de zure appel heen bijten en Mario Baseball aanschaffen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/m10c17x.jpg

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
HCMarX schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:31:
Een nieuwe update van mijn verzameling aan GC games.
Dat gaat zo te zien de goede kant op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

voor de Playstation liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/603933_599927453378411_1392346616_n.jpg

enige bekende ter wereld, maar ik heb nog steeds geen complete commemorative set (mis Tekken 2 nog)
Deze disc zorgt er wel voor dat de rest van de collector's ook geen complete set meer hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Drie pakjes onderweg met gameboy classic games < 2 EUR per stuk en een GB met strepen voor wat knutselwerk. Eén pakketje met Battle for Olympus en een Gameboy Classic SE Clear + 6 andere spellen waarbij ik net wat meer heb geboden dan 2 EUR per spel.

Verbazingwekkend genoeg nog een hoop spellen die ik nog niet had ook.

Happy camper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Toevallig een dubbele Pokemon Red en Blue? :P

Heb gister weer een game aan mn N64 verzameling kunnen toevoegen, Shadowgate.

Zit inmiddels op 161, het wordt steeds lastiger om nieuwe games te vinden die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Wahloh schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:37:
Toevallig een dubbele Pokemon Red en Blue? :P
Nee - voor de verandering geen legitieme Pokemon. Ik hoop dat de ene Pokemon bootleg die ik nu krijg de "echte" jade of iets dergelijks is.... Maar dat is hoogstwaarschijnlijk gewoon een kopie van Crystal.

Maar ja - Pokemon zijn niet zeldzaam en in mijn ogen erg overrated. Ik moet zelf Red en Crystal nog + een beter exemplaar van Blue. Maar daar moet ik gewoon domweg eens tegenaan lopen in zo'n pakketje voor 2 eur per stuk. Ik betaal er echt geen 8 euro voor. De Megaman, Castlevania en Zelda spellen daarentegen heb ik wel wat meer voor over...

De foto van het laatste setje was niet zo duidelijk, maar ik hoop dat daar nog een tweede Battle for Olympus bij zit. Die schijnt nog aardig zeldzaam en voor leuke bedragen op Ebay verkocht te worden
Wahloh schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:37:Heb gister weer een game aan mn N64 verzameling kunnen toevoegen, Shadowgate.

Zit inmiddels op 161, het wordt steeds lastiger om nieuwe games te vinden die ik nog niet heb.
Cool - Shadowgate. Die moet ik ook nog een keer toevoegen aan mijn Gameboy collectie. Cheap deaths ftw... :+

Ik zal wel eens van het weekend een foto plaatsen van mijn aanwinst + collectie. Loopt tegen de 160 gameboy classics aan schat ik zo. Verbaasde me juist daarom dat ik nog zoveel van deze sets aan mijn verzameling kan toevoegen.

Van het weekend sowieso mijn oude G1 Transformers eens op de gevoelige plaat vastleggen. Die schijnen nog voor aardige bedragen verkocht te worden op MP. Ik heb nog één die-cast Autobot van de Autobot spaarzegeltjes. En ik heb Superion en Bruticus compleet.... 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Flozem op 26-11-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb wel eens een game in Turkije gekocht, Pokemon Jade. Heel rare game maar wel leuk, ik nam aan dat dit gewoon een slechte pirated Pokemon Ripoff was maar is dat een officiele game dan?

Pagina: 1 ... 97 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod