Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:29:
[...]

Ik had zelf ook al een blog aangemaakt, alleen ben nog niet echt toegekomen aan het bug testen ivm vriendin :)
www.overdatum.nl
"Vriendin" is geen excuus, nooit. Ook niet als je nét een relatie hebt, ook niet als je al 100 jaar samen bent. :7

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kaos- schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:16:
[...]

"Vriendin" is geen excuus, nooit. Ook niet als je nét een relatie hebt, ook niet als je al 100 jaar samen bent. :7
Het is ook gewoon leuker om met haar te zijn O+

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 19:20
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:35:
[...]

Het is ook gewoon leuker om met haar te zijn O+
Vloeken in de (retro)kerk >:)

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
Xyphoid schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:49:
[...]

Vloeken in de (retro)kerk >:)
Legt eraan....als ze zich 2 maanden niet geschoren heeft is dat behoorlijk retro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vandaag 4 pakketjes binnengekregen.

Cyndaquil Plush voor mijn vriendin. Leuk ding van Ebay.

IT Crowd T-Shirt, in NES Cartridge stijl.

Een Gamecube met Luigi's Mansion, Super Smash Bros., Call of Duty Finest Hour, Ghost Recon 2, The Hobbit, Tony Hawk's Pro Skater 3, LotR The Return of the King en Fire Blade, waarbij twee Xbox controllers zaten en twee memorycards. Een aantal voor de verzameling, de dubbele voor de verkoop.

Maar waar ik nog het best is, Gameboy Color met The Legend of Zelda: Oracle of Ages en Oracle of Seasons. Hier ga ik me de komende week eens mee vermaken, vroeger nooit uitgespeeld omdat die te 'moeilijk' waren. Nu nog maar eens proberen :P

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/IMAG1753.jpg

Meteen even een foto gemaakt van mijn Zelda hoekje waar ik gister mee begonnen ben. Hier komt morgen Hyrule Historia bij te staan.

Afbeeldingslocatie: http://data.rvaneijndhoven.nl/nintendo/images/IMAG1759.jpg

Meteen een vraag, ik weet niet hoelang de batterijen van de twee GBC Zelda games nog mee gaan, zou ik deze uit voorzorg maar vervangen of gaan deze nog wel een enkele jaartjes mee?

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Nog een vraagje voor de SNES verzamelaars; is er nou een groot verschil tussen de "rarity" van PAL en NTSC games? Zit even wat dingetjes te bekijken en dan kost een Amerikaanse versie van Fun 'n Games zo'n 150 euro op Ebay, en een PAL versie kost een 10tje ofzo. Vind ik nogal een groot verschil.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:53:
Nog een vraagje voor de SNES verzamelaars; is er nou een groot verschil tussen de "rarity" van PAL en NTSC games? Zit even wat dingetjes te bekijken en dan kost een Amerikaanse versie van Fun 'n Games zo'n 150 euro op Ebay, en een PAL versie kost een 10tje ofzo. Vind ik nogal een groot verschil.
Er zit veel verschil tussen rarity in NtSC en PAL, een pal versie van Hagane is lang niet zo duur als de Americaanse variant vanwege de blockbuster exclusiviteit. Het is ook maar net hoeveel titels er waar zijn uit gekomen en natuurlijk ook erg gewild zijn kwa gameplay en replay waarde.

@Waloh, nice!
Dit is mijn Zelda verzameling tot sofar
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nA2n4RPhZzSDWzFTtn1ii4uz/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qjlWrG057CUmtTumQxKhMVnW/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-10-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Iemand op Ebay die de witte Gamecube als "rare" beschrijft... Zo kom je wel vaker van die geweldige dingen tegen :+.

Voor wat betreft de zeldzaamheid en de prijs van games merk je inderdaad soms per regio wel grote verschillen. Natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel vraag er initiëel al was naar de games. Wij Europeanen vinden in de regel de Japanse games niet erg boeiend, dus als ze hier wel uit zijn gekomen zullen er vaak ook weinig van zijn. Andersom werkt dat precies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:29:
[...]

Ik had zelf ook al een blog aangemaakt, alleen ben nog niet echt toegekomen aan het bug testen ivm vriendin :)
www.overdatum.nl
Ziet er mooi uit! laat ons ook posten:P

en mijn vriendin gaat ook voor hoor:)

[ Voor 3% gewijzigd door ramoness op 30-10-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Mooie Zelda verzamelingen Wahloh en AyeAyeCaptain!.
Ik hou me bij Link to the past (CIB) op de SNES, Legend of Zelda (gouden cartridge CIB) op de NES, Ocarina of Time (CIB) op de N64.
Wil hem ook nog op de Gameboy. Dat is volgens mij Link's awakening.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Gisteren als verrassing Sonic 2 voor de Genesis/Megadrive binnen gekregen. Was ik al weer helemaal vergeten. _/-\o_

Ik zal de kosten van het versturen nog even naar je overmaken boombes. Dat was ik helemaal vergeten. Sorry. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb gisteren ook de 2 Xbox spellen van Boombes gekregen! Dank je wel!!!

Ik ga er zeker voor zorgen dat je er een keer wat moois voor terug krijgt. :)
Mocht je naar de beurs in Schiedam komen, dan moet je maar even langs lopen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Tanuki op 30-10-2013 12:06 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Nieuwe aanwinst, de Exclusive Ryo Hazuki (Shenmue) van First 4 Figures, op de Phoenix Mirror. Dit spel heb ik echt grijs gespeeld vroeger, vond hem zo tof :)

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/qe44347c7/SAM_0420.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/tna9r7iyj/SAM_0421.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door SuperPotato op 30-10-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
Xyphoid schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:22:
Mooie Zelda verzamelingen Wahloh en AyeAyeCaptain!.
Ik hou me bij Link to the past (CIB) op de SNES, Legend of Zelda (gouden cartridge CIB) op de NES, Ocarina of Time (CIB) op de N64.
Wil hem ook nog op de Gameboy. Dat is volgens mij Link's awakening.
LoZ Link's Awakening op de originele GB en dan heb je nog LoZ Link's Awakening DX (GBC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik zat te twijfelen over wat ik voor mijn volgende reeks unboxing video's zal pakken.. en toen dacht ik, waarom niet even vragen of er iemand graag iets wil zien !

dus, als er iemand graag een bepaalde game / console unboxing wil zien, laat het ff weten!

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Dr. Retro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:32:
ik zat te twijfelen over wat ik voor mijn volgende reeks unboxing video's zal pakken.. en toen dacht ik, waarom niet even vragen of er iemand graag iets wil zien !

dus, als er iemand graag een bepaalde game / console unboxing wil zien, laat het ff weten!
Fire Emblem Thracia set voor de Super Famicom? :)
Of de Spider-Man & Venom: Maximum Carnage set voor de SNES?
Of Batman Forever Limited Edition Box Set?

[ Voor 11% gewijzigd door Tanuki op 30-10-2013 17:32 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Ok soms loopt het raar. Bod gedaan op een Neo Geo CD (Ebay) met het idee dat ik 'm wel nooit zou winnen. Kon niet eens kijken op het moment dat ie afliep.

Afijn, over een tijdje heb ik een Neo Geo CD :+. Ik wilde al best wel graag een keer 'n Neo Geo AES, maar die dingen zijn vrijwel onbetaalbaar. Daarnaast heb ik liever consoles uit het CD-tijdperk (is een persoonlijke voorkeur, nooit echt iets met Cartridges gehad, de Mega Drive heb ik omdat er een Mega CD bij zit) :P.

Deze games zitten erbij. Als ik zo rondkijk toch 15/20 Euro gemiddeld per game wat je alleen al moet neertellen. Ik heb voor minder de hele set. Helaas wel unboxed, de Neo Geo CD

Fatal Fury 3
Samurai Shodown 2
Double Dragon
Real Bout Fatal Fury
Samurai Spirits
Samurai Shodown 4 Amakusa`s Revenge
Hyper Shooting Game (geen boekje)

[ Voor 32% gewijzigd door ksborg op 30-10-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ksborg schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:48:
Ok soms loopt het raar. Bod gedaan op een Neo Geo CD (Ebay) met het idee dat ik 'm wel nooit zou winnen. Kon niet eens kijken op het moment dat ie afliep.

Afijn, over een tijdje heb ik een Neo Geo CD :+. Ik wilde al best wel graag een keer 'n Neo Geo AES, maar die dingen zijn vrijwel onbetaalbaar. Daarnaast heb ik liever consoles uit het CD-tijdperk (is een persoonlijke voorkeur, nooit echt iets met Cartridges gehad, de Mega Drive heb ik omdat er een Mega CD bij zit) :P.

Deze games zitten erbij. Als ik zo rondkijk toch 15/20 Euro gemiddeld per game wat je alleen al moet neertellen. Ik heb voor minder de hele set. Helaas wel unboxed, de Neo Geo CD

Fatal Fury 3
Samurai Shodown 2
Double Dragon
Real Bout Fatal Fury
Samurai Spirits
Samurai Shodown 4 Amakusa`s Revenge
Hyper Shooting Game (geen boekje)
hmmm persoonlijke voorkeur daargelaten, een Neo Geo CD is wel een stuk minder speelbaar dan de AES (laadtijden van hier tot tokyo, en terug..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zo, nu zal ik hier ook maar eens posten. Sinds vandaag en met dank aan Xyphoid

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/IMG_2013-10-30_1_small.jpg
Nu heb ik die 2 voor het eerst :P *O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dr. Retro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:39:
[...]

hmmm persoonlijke voorkeur daargelaten, een Neo Geo CD is wel een stuk minder speelbaar dan de AES (laadtijden van hier tot tokyo, en terug..)
Misschien komt er ooit ook nog wel een AES... Wanneer ik een aantal andere consoles heb verworven en een bak geld over heb.

Laadtijden weet ik van, ik vermoed nu nog dat ik daar mee kan leven. De tijd zal het leren ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Dr. Retro schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 16:32:

is die multi mega compleet boxed ? dan wil ik die wel zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ze hadden hier bij de kringloop Time Crisis 1 voor de PSX.. zit te twijfelen om deze te halen, zo moeilijk kan hij niet te krijgen zijn (in box met boekje en alles)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
waar is hier? :9

[ Voor 14% gewijzigd door ramoness op 31-10-2013 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Tsja, dat ga ik dus niet zeggen. Ligt toch apart voor me tot volgende week, als ik hem dan niet haal, tsja.. En ach, voor 20 cent wat verlies ik? Ik ga het maar halen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
20 cent! biij mij vragen ze 3 euro per disc. een spel wat 2 disc heeft kost dan 6 euro lekker krom:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ramoness schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:30:
20 cent! biij mij vragen ze 3 euro per disc. een spel wat 2 disc heeft kost dan 6 euro lekker krom:)
Dat is wel logica ja... Maar in beide gevallen zullen ze er niet echt veel verstand van hebben. 20 cent is waanzinnig goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ik zou zelf 20 cent ps2 sport games mee nemen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 12-09 19:19
Twijfelen over 20 cent...

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Derdewereld probleem... :P

Tja, als je PSX spellen spaart, zou ik het doen. Maar ik spaar alleen Gameboy, NES, SNES, N64, dus ik zou het laten liggen. Zelfs al kost het 20 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Xyphoid schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:45:
[...]

Derdewereld probleem... :P

Tja, als je PSX spellen spaart, zou ik het doen. Maar ik spaar alleen Gameboy, NES, SNES, N64, dus ik zou het laten liggen. Zelfs al kost het 20 cent.
Het probleem van de kringloopwinkels in het dorp waar ik zit, is dat er eigenlijk nooit zoiets ligt... Ik ga wel eens kijken, maar kom hooguit wat cd's tegen. Eigenlijk nooit games. Sowieso in het oosten van het land (zoals iemand al eens eerder opmerkte) willen mensen die wel zoiets verkopen, vaak ook de hoofdprijs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Mooi als Castllevanie: symphony of the night er ligt mooi laten liggen voor mij:p

het is bij kringlopen echt mazzel hebben, vaak als ik kijk liggen de restjes er (sport games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
hier in de buurt heb ik het al eens aan de stok gehad met een van de kringloop omdat ze echt absurde prijzen vroegen.

de ene maand haal je er wat games voor een paar euro vandaan en de maand erop werkt er een nieuwe werknemer die ook verzamelaar is die neem zelf het mooie spul mee en verkoop de rest voor winkel prijzen.

mario 3 nes cart only voor 12,50??? tuurlijk is het waard 12,95 bij een retailer maar 45 cent goedkoper dan een retailer is niet bepaald een kringloop prijs toch? was hij niet met me eens vandaar :)

dus vermoed dat bij veel kringlopen dit het geval is of dat er al meerdere kapers op de kust zijn ?

[ Voor 14% gewijzigd door copywizard op 31-10-2013 12:21 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:20:
hier in de buurt heb ik het al eens aan de stok gehad met een van de kringloop omdat ze echt absurde prijzen vroegen.

de ene maand haal je er wat games voor een paar euro vandaan en de maand erop werkt er een nieuwe werknemer die ook verzamelaar is die neem zelf het mooie spul mee en verkoop de rest voor winkel prijzen.

mario 3 nes cart only voor 12,50??? tuurlijk is het waard 12,95 bij een retailer maar 45 cent goedkoper dan een retailer is niet bepaald een kringloop prijs toch? was hij niet met me eens vandaar :)

dus vermoed dat bij veel kringlopen dit het geval is of dat er al meerdere kapers op de kust zijn ?
Wat is een "kringloop" prijs?
Het doel is om spullen te hergebruiken, niet om winst te maken. Maar heb het gevoel dat er nu, naast kosten er uit halen, meer focus gelegd wordt op winst maken.
Daarom verkoop ik oude spulllen zelf via Marktplaats of andere tweedehands sites. Dan krijg ik in ieder geval nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ramoness schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:55:
[...]

is die multi mega compleet boxed ? dan wil ik die wel zien:)
nee helaas niet, anders had ik daar inderdaad een video van gemaakt
van de 32X komt wel een video :)
ksborg schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:36:
[...]

Misschien komt er ooit ook nog wel een AES... Wanneer ik een aantal andere consoles heb verworven en een bak geld over heb.

Laadtijden weet ik van, ik vermoed nu nog dat ik daar mee kan leven. De tijd zal het leren ;).
AES is niet zo duur hoor, met een beetje mazzel kun je er een vinden voor 150 met samurai Shodown. De games, die zijn pas echt duur
Ik ruil ze meestal want voor games als Metal Slug 4, Metal Slug 5, Garou Mark of the Wolves betaal je 400 - 700 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dr. Retro schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:06:
[...]

nee helaas niet, anders had ik daar inderdaad een video van gemaakt
van de 32X komt wel een video :)

[...]

AES is niet zo duur hoor, met een beetje mazzel kun je er een vinden voor 150 met samurai Shodown. De games, die zijn pas echt duur
Ik ruil ze meestal want voor games als Metal Slug 4, Metal Slug 5, Garou Mark of the Wolves betaal je 400 - 700 euro
Als ik er ooit één kan kopen voor die prijs dan komt ie er direct.
Games zijn inderdaad heel erg duur. Daarvoor heb ik niet het ruilmateriaal :P.

[ Voor 3% gewijzigd door ksborg op 31-10-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ramoness schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:45:
Mooi als Castllevanie: symphony of the night er ligt mooi laten liggen voor mij:p

het is bij kringlopen echt mazzel hebben, vaak als ik kijk liggen de restjes er (sport games)
Grappig, heb ik vorige week dus gekocht, heb hem nu 3x voor de PSX met doosje en boekje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
lanerios schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:33:
[...]

Grappig, heb ik vorige week dus gekocht, heb hem nu 3x voor de PSX met doosje en boekje :p
Zoveel heb je er vast niet nodig:) Ruilen/verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
een kringloop prijs is een prijs voor een tweedehands product een luxe stoel bij de ikea kost ongeveer 299 euro.
ik vindt dan niet dat diezelfde stoel tweedehands nog 295 euro waard is ? ik zou er naar alle waarschijnlijkheid nog 70 a 80 voor geven en dat vindt ik dan weer een kringloop prijs.
het is zoals je zelf al zegt meer naar de winst aan het gaan dan dat ze er mensen mee helpen waar de kringloop eigelijk voor bedoeld is.
Xyphoid schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:03:
[...]

Wat is een "kringloop" prijs?
Het doel is om spullen te hergebruiken, niet om winst te maken. Maar heb het gevoel dat er nu, naast kosten er uit halen, meer focus gelegd wordt op winst maken.
Daarom verkoop ik oude spulllen zelf via Marktplaats of andere tweedehands sites. Dan krijg ik in ieder geval nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:52
Meh - vergeet de kringloop. Ik heb vandaag de Zelda Skyward Sword special edition gekocht voor 46 euro bij Intertoys. Die waren aan het opruimen. Misschien morgen nog guitar hero voor de ds kopen voor 5 euro... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Flozem schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:38:
Meh - vergeet de kringloop. Ik heb vandaag de Zelda Skyward Sword special edition gekocht voor 46 euro bij Intertoys. Die waren aan het opruimen. Misschien morgen nog guitar hero voor de ds kopen voor 5 euro... :)
Is de WII alweer retro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Hah - voor mij wel... Sinds de wii-u in ieder geval een oude console... ;)

Gaat mij erom dat ik nu een se heb die nauwelijks meer te krijgen is.

[ Voor 20% gewijzigd door Flozem op 31-10-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig om vanuit Canada een shipment te regelen voor PS2 games, maar nou vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met eventuele invoerrechten en/of BTW hierop.

Zijn er eventuele manieren op hier onderuit te komen?

Hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:51:
Ben bezig om vanuit Canada een shipment te regelen voor PS2 games, maar nou vroeg ik me af of er iemand ervaring heeft met eventuele invoerrechten en/of BTW hierop.

Zijn er eventuele manieren op hier onderuit te komen?

Hoor het graag.
Als zelf ophalen / iemand laten meenemen geen optie is...

Zo mogelijk het gros van de te betalen prijs als shipping costs laten opvoeren cq de waarde van de games zo laag mogelijk laten noteren. En hopen dat de douane eventuele boxed / sealed games onbeschadigd laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flozem schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:59:
[...]

Als zelf ophalen / iemand laten meenemen geen optie is...

Zo mogelijk het gros van de te betalen prijs als shipping costs laten opvoeren cq de waarde van de games zo laag mogelijk laten noteren. En hopen dat de douane eventuele boxed / sealed games onbeschadigd laat.
Dat zijn dus wel normale afspraken die je kan voeren met Ebay verkopers om zo tot een interessante deal te komen neem ik aan?

Doe dit voor het eerst en opzich staat de prijs mij wel aan, maar er moeten natuurlijk niet teveel extra kosten bijkomen (ben je toch nederlander voor 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
http://www.belastingdiens...tenland_van_particulieren

Zorg dat de factuur zo laag mogelijk blijft, en de verkoper de waarde van de artikelen lager voordoet dan ze zijn. M.a.w: je betaalt meer, maar de factuur is lager. Verzendkosten worden ook belast.... dus die opmerking van mij hierboven moet je even vergeten.

[ Voor 37% gewijzigd door Flozem op 31-10-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

altijd vragen of de verkoper de prijs van de game onder de $30 houdt en noteert als "old game"
meestal gaat het dan goed, maar helaas niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Laatst online: 28-11-2019
Boven de 22 euro (ong 30$ dus) moet je invoerrechten betalen. Wanneer iemand iets uit de USA naar je stuurt moet die altijd een douaneformulier invullen met waarde van de goederen. De douane in Nederland gaat hier dan belasting over rekenen.

Veel verkopers zullen niet moeilijk doen om te waarde iets lager te zetten zodat je minder invoerrechten betaalt, maar niet altijd ivm verzekering van de zending bij duurdere items. Vraag dus altijd de verkoper wel specifiek of hij het bedrag wat lager kan zetten voor je.

Als je trouwens iets koopt uit de USA en het wordt in een bubbelenvelop verstuurd (brievenbus post) dan wordt er meestal ook niet naar omgekeken, maar dat zal in jouw geval moeilijk gaan gezien de hoeveelheid.

[ Voor 11% gewijzigd door Kryptex op 31-10-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Het is net hoe ze er zin in hebben. Zo heb ik een keer een SNES cart only gekocht in Amerika (Chrono Trigger + map), ik heb hem gewonnen op eBay voor +- $50, douane heeft het opengemaakt en de waarde mooi op $125 gezet, WTF? Dat spel is al tig keer belasting over betaald en is al 20 jaar afgeschreven. Moest meer dan 25EUR invoerrechten betalen geloof ik, die gasten kijken serieus gewoon op eBay heb ik me laten vertellen. En als er dan net zo'n idioten veel geld vragen voor jouw waar ben je de sjaak...

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal voor jullie advies :D, we gaan het proberen en zal de uitkomst hier delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Niet veel verwachtdze week toch veel gekregen:)

ben bij een kringloop geweest in het dorp waar ik werk en daar het volgende gevonden

scaler PS2: 0,50 cent
sly 3 Ps2 : 0,50 cent
brave; ps2: 0,50
tony hawk ps2 0,50 cent
nintendo 64 met expansion pack: 12,50

en in de bij het postkantoor lag Earth worm jim voor de mega CD (ebay

en heb via MP boxed DS phat gekocht helemaal compleet alleen de DS zelf is niet al te beste staat voor 20 euro, daarbij zat smurfs voor de snes voor 2,50. was zon pawn shop via MP nette prijzen wel opzicht

niet retro maar wel cool ik krijg de PS4: Killzone bundle:D

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/97dc98a5f4303e77178cacf904a1ad6a.jpg

ps. die N64 is te koop/ te ruil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ben op jacht naar The Legend of Zelda: Twilight Princess en Skyward Sword (Wii), eerste heb ik al eerder al gehad maar weer verkocht. Skyward Sword moet ik nog spelen, nu ik Hyrule Historia door aan het lezen ben begint het toch wel erg te kriebelen.

Hopelijk komt morgen mijn pakketje binnen.

Gele Gameboy Color met Geel Pokemon Hoesje met 6 spellen:
- Zelda: Oracle of Seasons en Oracle of Ages (Ja die heb ik dan dubbel, voor de prijs kon ik het niet laten.)
- Zelda: Link's Awakening (Weer een toevoeging aan mijn verzameling.)
- Pokemon Gold & Silver (Die serie moet ik ook helemaal compleet maken hebben.)
- Super Mario Bros Deluxe (Leuke extra)

[ Voor 9% gewijzigd door Wahloh op 01-11-2013 17:23 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die zondag naar de Retro spelcomputer beurs in de Margriethal in Schiedam gaan?
Is van 10:30 tot 15.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Vandaag pakketje ontvangen met 15 gameboy classic games:

Kid Dracula (die wilde ik echt hebben)
Race days
Wave race
Super Mario Land 1
Donkey Kong
Donkey Kong Land 1 (eindelijk een met werkende batterij - binnenwerk omgewisseld met mijn mooiere cart)
Motorcross Maniacs (2e voor link cable)
Kid Icarus
Toy Story 1
Darkwing Duck
Micro Machines (2e voor link cable)
Terminator 2 (US - mijn voorkeurslabel)
Yoshi
Tetris
Schiff Versenken (waarempel een andere zeeslag game dan battleship)

Alle 15 netjes, redelijk onverkleurd en in dustcover. Prijs incl verzenden kwam op 2 euro per stuk. Zeven nieuwe games kunnen toevoegen aan de collectie, en twee spellen dubbel om multiplayer te spelen.

De resterende zes worden weer voor 2 euro per stuk doorverkocht zodra ik weer een leuke set kan samenstellen.
Wahloh schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:20:
Ben op jacht naar The Legend of Zelda: Twilight Princess en Skyward Sword (Wii), eerste heb ik al eerder al gehad maar weer verkocht. Skyward Sword moet ik nog spelen, nu ik Hyrule Historia door aan het lezen ben begint het toch wel erg te kriebelen.
Ga eens bij de lokale Intertoys of Bart Smit kijken - die hebben nu opruiming van oude inventaris. Heb zelf van de week voor een mooi bedrag de Skyward Sword special edition kunnen kopen bij Intertoys. Ik moet alleen mijn Wii weer aansluiten.

[ Voor 27% gewijzigd door Flozem op 01-11-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Flozem schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:13:
[...]

Ga eens bij de lokale Intertoys of Bart Smit kijken - die hebben nu opruiming van oude inventaris. Heb zelf van de week voor een mooi bedrag de Skyward Sword special edition kunnen kopen bij Intertoys. Ik moet alleen mijn Wii weer aansluiten.
Mag ik je vragen voor wat bedrag je die Skyward Sword hebt kunnen kopen? Ik heb namelijk een deal gesloten op marktplaats voor Skyward Sword (Special Edition) + Twilight Princess voor 36,50 inclusief verzendkosten. Ik vond het wel een goede koop, weer items om aan mijn collectie toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:22:
Zijn er nog mensen die zondag naar de Retro spelcomputer beurs in de Margriethal in Schiedam gaan?
Ik ga met twee maten van mij. De ene is ook into retro gaming, maar heeft gezegd dat ie niks gaat kopen (yeah, right!). De ander is niet echt een gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:50

Metro2002

Memento mori

Yup, eindelijk een keer een beurs in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Wahloh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:25:
[...]

Mag ik je vragen voor wat bedrag je die Skyward Sword hebt kunnen kopen? Ik heb namelijk een deal gesloten op marktplaats voor Skyward Sword (Special Edition) + Twilight Princess voor 36,50 inclusief verzendkosten. Ik vond het wel een goede koop, weer items om aan mijn collectie toe te voegen.
wow mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Wahloh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 01:25:
[...]

Zeer mooie prijs. Vond de 46 euro voor een nieuwe skyward sword se al een koopje. Die kostte de laatste keer dat ik hem bij de freerecordshop zag nog 69 euro, en de normale versie kostte bij game mania in de aanbieding 35 euro.. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Flozem op 02-11-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Flozem schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:08:
[...]

Zeer mooie prijs. Vond de 46 euro voor een nieuwe skyward sword se al een koopje. Die kostte de laatste keer dat ik hem bij de freerecordshop zag nog 69 euro, en de normale versie kostte bij game mania in de aanbieding 35 euro.. :)
Verschil is waarschijnlijk nieuw (winkel) en tweedehands (Wahloh's aankoop). Of is die ook nog nieuw en ongebruikt?

Sowieso een mooi koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik ben er ook bij in Schiedam, Tweakers krijgen korting (moet je het er wel ff bij zeggen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Tanuki schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:24:
[...]

Verschil is waarschijnlijk nieuw (winkel) en tweedehands (Wahloh's aankoop). Of is die ook nog nieuw en ongebruikt?

Sowieso een mooi koopje :)
Het is wel een tweedehandse maar in goede staat, wil hem toch gaan spelen dus die seal moet er vanaf, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik ben er trouwens ook in Schiedam :) Te herkennen aan een Tanooki Mario t-shirt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Dr. Retro schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 12:26:
ik ben er ook bij in Schiedam, Tweakers krijgen korting (moet je het er wel ff bij zeggen :p)
Geld dat op alle beurzen? en ebay:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heb het probleem van m'n niet werkende Sonic Jam CD opgelost! Ineens was er nog een CD die het niet deed. Spin-up lukte niet.

Oplossing: lens van de Saturn stofvrij gemaakt :+. Easy fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb dit weekend wat te doen :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/IMG_2013-11-02_small.jpg
Adams Family Values, Doom, Mario All Stars, Mario Kart, Mario World en Yoshi's Island :D

*O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doom, nice. Moet ik voor de SNES ook nog hebben, om 's een vergelijk te doen met SNES/32x/Saturn/PS1. Heb ook de Jaguar versie niet, maar die vergeet ik even voor het gemak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Pakketje binnen alleen helaas zijn de save-batterijen van Pokemon Gold en Silver leeg. Ik dus maar gekeken bij wat handelaren, vragen gewoon 4,95 (5 euro in mijn ogen) voor 1 vervangende batterij en 40 euro voor 10 batterijen.

Ga je naar Ebay, koop je 10 batterijen voor 15 USD wat volgens PayPal 11 euro is. Schandalig xD

Nu maar even wachten tot het aankomt, maar dat heb ik er wel voorover. Meteen even een Marktplaats advertentie gemaakt om te kijken of die batterijtjes ook echt verkocht worden voor die prijs, tot nu toe geen reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zijn dat geen standaard batterijen die je o.a. in supermarkten kan vinden?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

zijn volgens mij gewoon knoopcel lr44 batterijen.

heeft conrad die niet?

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Jawel, maar je moet dan de batterij lospeuteren zonder dat je de pinnen afbreekt. De nieuwe batterij ertussen plaatsen en vervolgens met tape de batterij op zijn plek houden.

Als je het dan een beetje fatsoenlijk wil doen koop je gewoon batterijen waar die pinnen al opzitten zodat je de oude eraf soldeerd en de nieuwe erop soldeerd. Makkelijker, veiliger en in mijn ogen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

dat is waar :) beter meteen goed oplossen :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wahloh schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:12:
Jawel, maar je moet dan de batterij lospeuteren zonder dat je de pinnen afbreekt. De nieuwe batterij ertussen plaatsen en vervolgens met tape de batterij op zijn plek houden.

Als je het dan een beetje fatsoenlijk wil doen koop je gewoon batterijen waar die pinnen al opzitten zodat je de oude eraf soldeerd en de nieuwe erop soldeerd. Makkelijker, veiliger en in mijn ogen beter.
Zoals http://motherboard.vice.c...rtridge-save-game-battery ?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Echt als je onbetrouwbare save-games wilt, moet je dit lekker volgen. Er zijn gewoon batterijen met soldeerclips te koop. Gebruik die dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ja - zo heb ik zelf mijn Pokemon gold weer gangbaar gemaakt. Ga echt geen 5 euro neertellen voor een batterijtje dat ik voor minder dan een Euro kan kopen in een blister van 10 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Ik ben morgen ook van de partij samen met een vriend van mij. Eindelijk eens een keer dichtbij (half uurtje rijden). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:38:
Ik heb dit weekend wat te doen :P
[afbeelding]
Adams Family Values, Doom, Mario All Stars, Mario Kart, Mario World en Yoshi's Island :D

*O*
Yoshi's Island vind ik nog wel de vetste van de 6 :9~
Wat een gameplay, wat een visuals.

[ Voor 4% gewijzigd door Zakkenwasser op 02-11-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, dat vind ik ook! Die eindbaas, dat vond ik toen als klein jongetje geweldig! Enne, select XXYBA he!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal wel de enige zijn die op zijn SNES destijds SMW 1 en 2 niet had en ook nooit heeft uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Exorcist schreef op zondag 03 november 2013 @ 00:33:
Ik zal wel de enige zijn die op zijn SNES destijds SMW 1 en 2 niet had en ook nooit heeft uitgespeeld?
Nee hoor. 2 heb ik ook nooit gehad/gespeeld. Wellicht tijd voor ons? ;)

Ik ga in ieder geval kijken voor Yoshi's Island.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:37
Bootje schreef op zondag 03 november 2013 @ 07:29:
[...]

Wil je hem anders een keer lenen? ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
sebastius schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:23:
[...]

Echt als je onbetrouwbare save-games wilt, moet je dit lekker volgen. Er zijn gewoon batterijen met soldeerclips te koop. Gebruik die dan ook.
Zo lang je zorgt dat je goed contact maakt en geen kortsluiting, is er niks aan de hand. Bovendien is goed solderen ook een vak en zeker niet zonder risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Koldur schreef op zondag 03 november 2013 @ 08:23:
[...]
Wil je hem anders een keer lenen? ;)
Ja is goed. Ik zie namelijk dat hij geen 5 euro is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Mijn aanwinsten van de dag :) :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hDhWpCL4byk0Wk9ua37OsuZk/full.jpg

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bootje schreef op zondag 03 november 2013 @ 07:29:
[...]

Volgens mij heb ik sinds ik begonnen met verzamelen geen één spel (opnieuw) gespeeld met het doel het uit te spelen. Meestal prop ik er even een spel in, speel wat, ben het beu en ga verder met wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 07:55

SeatRider

Hips don't lie

Hoe vonden wij de beurs in Schiedam? Ik vond het op zich wel leuk, maar wel heel erg veel Nintendo shizzle. Heb 1 vectrex gezien, een handjevol game and watches, een paar Atari 2600's. Geen Intellivision, Colecovisions. Wel rijen en rijen Nintendo cartridges.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
Zijn er veel die spelen op een super nintendo PAL versie? Irriteer je je niet aan de snelheid of beter gezegd de traagheid van deze console??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Ik heb inmiddels zelf meerdere consoles voor PAL / NTSC.

Op mijn SNES PAL erger ik me er minder aan omdat ik een 60hz mod switch heb ingebouwt.
Ook al heb ik inmiddels ook een NTSC SNES, dit voornamelijk voor RPG's enzo.

Op mijn PAL NES is het verschil wel groot ten opzichten van de NTSC NES. Eigenlijk heb ik besloten dat ik me alleen nog richt op NES NTSC.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

SeatRider schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:20:
Hoe vonden wij de beurs in Schiedam? Ik vond het op zich wel leuk, maar wel heel erg veel Nintendo shizzle. Heb 1 vectrex gezien, een handjevol game and watches, een paar Atari 2600's. Geen Intellivision, Colecovisions. Wel rijen en rijen Nintendo cartridges.
ik had express mijn vectrex niet meegenomen omdat die er normaal veel staan. Ik had wel een bak vol vectrex games bij, 4 bakken atari 2600 games en 2 super action controller sets voor de coleco :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:50

Metro2002

Memento mori

Heel veel nintendo inderdaad maar ook veel PS1 en PS2 games, beetje jammer maar heb toch weer 13 games voor mijn Megadrive collectie erbij. Nog een beetje dom geweest, heb er nu 1 dubbel maarja :+

Edit: En netjes de korting gekregen bij Dr Retro ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 04-11-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Was wel geslaagd:

Shadow Warrior voor de NES
T2, Link's Awakening en Double Dragon voor de Gameboy
Twee Atari 2600 Joysticks
Een Gameboy Advance SP, zodat ik niet de zware originele Gameboy hoef te gebruiken voor mijn Gameboy spellen
Twee bitjes om de N64 en SNES spellen open te maken

Volgens mij zag ik wel Intellivision spul staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Zaterdag gewerkt en savonds iet wat te veel guiness gehad dus zondag niks kunnen scoren:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-06 14:22
Voor de eerste keer zo'n beurs bezocht met aantal vrienden. Was wel interessant om al die oude consoles en computers te bezichtigen, maar had wel verwacht dat er meer speelbaar zou zijn. Ik vond de prijzen ook tegenvallen, hoewel ik dit had kunnen verwachten. Het is in ieder geval geen goedkope hobby. Ik heb nog wel Killer Instinct en een AV kabel voor mijn SNES gekocht :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Dr. Retro's Video Game Finds Part 102 is nu online, met daarin o.a. de games die ik in Schiedam heb gekocht

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Laatst online: 08-09 00:11
Weet iemand hoe de actie afgelopen zondag is geëindigd bij de stand van RetroGameFreak? Halverwege de dag werden de bordjes omgedraaid met andere prijzen. Ook werd er gezegd dat er aan het eind van de dag nog een keer iets met de prijzen gedaan werd. Heb het einde van de dag niet meer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
op het laatst was het 3 items voor 1 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
nooblowstar schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:52:
op het laatst was het 3 items voor 1 euro
Oh shit man, had ik wel even willen graaien :p Niks van meegekregen of gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
24 n64 games voor 8 euries bijvoorbeeld ;)

[ Voor 23% gewijzigd door nooblowstar op 05-11-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
volgens mij maakt hij een grapje :) zou wel erg zijn geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
TheReaLDeViL666 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:28:
Weet iemand hoe de actie afgelopen zondag is geëindigd bij de stand van RetroGameFreak? Halverwege de dag werden de bordjes omgedraaid met andere prijzen. Ook werd er gezegd dat er aan het eind van de dag nog een keer iets met de prijzen gedaan werd. Heb het einde van de dag niet meer meegemaakt.
dat hebben ze wel eens vaker gedaan b.v. in Apeldoorn.

saturn spellen voor 2 euro etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
ramoness schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:34:
[...]

dat hebben ze wel eens vaker gedaan b.v. in Apeldoorn.

saturn spellen voor 2 euro etc
Eigenlijk moet je dan gewoon alles opkopen en weer gaan doorverkopen. :+

Maar handelaars kennende zal het wel allemaal "troep" zijn geweest, als het voor zulke bedragen mocht.

[ Voor 15% gewijzigd door danielkraak op 05-11-2013 13:39 ]

Pagina: 1 ... 95 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod