Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.753 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammere van Mario Kart vind ik altijd dat de game zo kort is en zoveel beter kan als er wat extra dingen aan toegevoegd zouden worden zoals een echte online competitie etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik ga binnenkort mijn Mario telefoon en een atari met monitor op v&a zetten. Heb er geen plek voor.
Yup, we zijn aan de zolder begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn favoriete developers in negatieve zin zijn toch wel Blast en Phoenix Games dus vandaar eens een video over een hele slechte game Pieter Post :P

YouTube: Let's Talk About - Postman Pat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

BoGu5 schreef op zondag 08 september 2013 @ 17:56:
In mijn studentenhuis was naast Mario Kart DD ook Mario Smash Football een favoriet.
DD is echt hilarisch als je hem met z'n 4en speelt in 2-tegen-2 stand. Doe je dat niet dan is hij niet veel interessanter dan de andere delen.
Verwijderd schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:39:
Jammere van Mario Kart vind ik altijd dat de game zo kort is en zoveel beter kan als er wat extra dingen aan toegevoegd zouden worden zoals een echte online competitie etc :P
Mario Kart DS deed dat goed met missions waar je sterren kon halen en eindbazen moest verslaan. Voegde veel meerwaarde toe. Jammer dat ze die trend niet doorgezet hebben.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Hmm.. nog niets gelezen van bezoekers van de beurs van gisteren. Is iedereen uiteindelijk thuis gebleven of zo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Gister geweest!

Ik heb niks bijzonders gekocht.

Lucky luke CIB SNES €10
ISS deluxe CIB SNES €10
Super Mario Bros. 3 CIB NES €15
Brutal paws of Fury cartridge SNES €5

Was op zoek naar Super Streetfighter CIB voor de SNES.
Nergens kunnen vinden.
Heb ook nog gekeken naar Super Castlevania 4 CIB voor de SNES. Dit zocht ik dan in FAH code.
Maar helaas alleen Duitse versie ervan gezien.

Genoeg aanbod dus.
Vond het soms een beetje te duur, met name sommige bekende webwinkels die er stonden.

Al met al heb ik me weten in te houden, en het weten te beperken tot de NES en de SNES.
Heb met moeite de GB spellen links laten liggen.

Ik ga dit vaker doen, de beurzen bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:01
Bah - van het weekend Castlevania 2: Belmont's Revenge voor de gameboy misgelopen. 's Morgens gebeld met de verkoper, vraagt die me een mailtje te sturen omdat hij de hele dag van huis is, en 's avonds blijkt ie die middag verkocht samen met twee andere games die ik van hem wilde overnemen... :/

Wilde in eerste instantie voor nog meer spelletjes kijken bij hem, maar dat heb ik toen ook maar afgezegd. :|

[ Voor 16% gewijzigd door Flozem op 09-09-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Aan het genieten van mijn hoarders/verzamelaars/handelaars-avond op Veronica. :)

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/ui3uk2bfb/IMAG4201.jpg

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tanuki schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:22:
Aan het genieten van mijn hoarders/verzamelaars/handelaars-avond op Veronica. :)

[afbeelding]
Aah, Ted de Braak met zijn houten pallet hoarding. :')

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie lamp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Bangsa schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:11:
Gister geweest!

Lucky luke CIB SNES €10
ISS deluxe CIB SNES €10
Lucky Luke is nog best een aardig spelletje. Niet baanbrekend maar zeker niet slecht. Weet nog wel dat het een van de laatste SNES games was :(

ISS Deluxe blijft een lekkere voetbalgame. De controlls en animaties zijn zo goed. Ik houd niet van voetbal maar de ISS games voor de SNES vind ik erg vermakelijk om te spelen. En natuurlijk LOL @ de namen van het Nederlands elftal daar met namen als Koppers en De Rijk.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
The_Bird schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 07:04:
[...]

Lucky Luke is nog best een aardig spelletje. Niet baanbrekend maar zeker niet slecht. Weet nog wel dat het een van de laatste SNES games was :(

ISS Deluxe blijft een lekkere voetbalgame. De controlls en animaties zijn zo goed. Ik houd niet van voetbal maar de ISS games voor de SNES vind ik erg vermakelijk om te spelen. En natuurlijk LOL @ de namen van het Nederlands elftal daar met namen als Koppers en De Rijk.
Heb wel van meer mensen gehoord dat ISS deluxe een goed voetbalspel is. Het feit dat er Konami op staat zegt eigenlijk (meestal) al genoeg. :)

Ja lucky luke kon ik niet laten liggen. Geinig spel. Ja idd was het een van de laatste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ISS (Deluxe) was destijds hét voetbalspel. Kwam wel uit toen de PS1 al furore maakte, en Adidas Power Soccer uitkwam (niet te vergelijken verder). Heb me er toen in ieder geval lang mee vermaakt op de SNES.

En de scheids in een hond omtoveren was ook gewoon geinig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Exorcist schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:36:
ISS (Deluxe) was destijds hét voetbalspel. Kwam wel uit toen de PS1 al furore maakte, en Adidas Power Soccer uitkwam (niet te vergelijken verder). Heb me er toen in ieder geval lang mee vermaakt op de SNES.

Die cheat kende ik nog niet. Weet wel dat de perfecte corner-truuk (waarmee je altijd kon scoren met een corner) uit het spel gehaald was ivm de normale ISS.

Oh en natuurlijk: goal...GOAL..GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn 2 nieuwste juweeltjes ^^

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1186342_725738684108133_220171643_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1235465_725738687441466_1684967444_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
Exorcist schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:36:

Haha Adidas power soccer.. Is dat waar je de tegenstander met een karatekick kon trappen?
Vond het echt een leuk spel destijds.

Maareh de scheidsrechter in een hond veranderen? Gauw proberen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 19:37
Heb pas geleden mijn PS2 en NES op mijn TV aangesloten.
(ben pas op mezelf gaan wonen)

PS2 is op de AV ingang gezet (met de wit-rood-gele kabels) en de NES zit op de coax/kabel aansluiting.
PS2 was meteen werkend met goed beeld en heeft al een keer als DVD speler dienst gedaan. :D

Bij de NES moest ik wat meer moeite doen om beeld te krijgen.
Uiteindelijk bleek het dat ik het kanaal (P00) moest instellen op C4 (en de NES channel switch achter ook op Ch4 zetten)

Maar goed. Het werkt nu allebei. :D
Nu is het alleen jammer dat ik dus zeer weinig spellen voor beide consoles heb. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Als we dan toch bezig zijn met Snes voetbalgames; weet iemand welke dit is? Aanzicht van links naar rechts a la ISS en de scheids is een hele dikke man die regelmatig neervalt door moeheid al kon je hem zelf ook makkelijk beuken/neerhalen ed. Was dacht ik een Japanse ontwikkelaar.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:35
The_Bird schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:35:
Als we dan toch bezig zijn met Snes voetbalgames; weet iemand welke dit is? Aanzicht van links naar rechts a la ISS en de scheids is een hele dikke man die regelmatig neervalt door moeheid al kon je hem zelf ook makkelijk beuken/neerhalen ed. Was dacht ik een Japanse ontwikkelaar.
Super Soccer heeft een dikke scheids....

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Dat is hem niet, daar is het perspectief niet van de zijkant.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Football Champ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Bangsa schreef op maandag 09 september 2013 @ 20:11:
Gister geweest!

Lucky luke CIB SNES €10
ISS deluxe CIB SNES €10
Super Mario Bros. 3 CIB NES €15
Brutal paws of Fury cartridge SNES €5

Was op zoek naar Super Streetfighter CIB voor de SNES.
Nergens kunnen vinden.
Heb ook nog gekeken naar Super Castlevania 4 CIB voor de SNES. Dit zocht ik dan in FAH code.
Maar helaas alleen Duitse versie ervan gezien.

Genoeg aanbod dus.
Vond het soms een beetje te duur, met name sommige bekende webwinkels die er stonden.

Al met al heb ik me weten in te houden, en het weten te beperken tot de NES en de SNES.
Heb met moeite de GB spellen links laten liggen.

Ik ga dit vaker doen, de beurzen bezoeken.
Volgens mij heb je die ISS Deluxe van mij gekocht! :D

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
Tanuki schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:01:
[...]

Volgens mij heb je die ISS Deluxe van mij gekocht! :D
Als je in Deurne woont en geen tasjes had dan klopt dat! ;)

Verkoop je trouwens alleen op beurzen? Je had volgens mij paar leuke snes titels :)

Verwijderd

Persona 4 Limited Edition, alles nog sealed!

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/fYsAAMXQIrFSIs~Z/$(KGrHqVHJ!0FIdzZ(j0zBSIs+YpjfQ~~60_12.JPG

Shin Megami Tensei Nocturne Japanese Limited Edition

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/zOEAAOxyFPNSItDq/$(KGrHqNHJBsFIE1qEyuIBSItDqC+dw~~60_12.JPG

• Tanuki
  • Niet online
Bangsa schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:35:
[...]

Als je in Deurne woont en geen tasjes had dan klopt dat! ;)

Verkoop je trouwens alleen op beurzen? Je had volgens mij paar leuke snes titels :)
Inderdaad. Dat was ik! :)

Ik verkoop niet alleen op beurzen, maar het is wel makkelijker. Vooral in Deurne is makkelijk, want daar woon ik.

Maar op een beurs kun je gewoon al je spullen meenemen, die daar neerzetten en wachten op de mensen. :) Marktplaats en zo is meer werk, meer gezeik, etc. Maar als je dat er ook nog bij doet, dan is het allemaal wel goed te doen, qua verkopen.

Dit is wat ik onder copy/paste had staan:

Op de Retro Game Beurs in Deurne gestaan. :) Veel verkocht en uiteraard ook wat spullen gekocht en geruild. Zie hier het resultaat. Soms wat meer uitgegeven dan normaal, maar op zo'n dag mag dat vind ik. :)
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/typ5bz56f/IMAG4203.jpg

Ik had nog een spel gekocht voor Mr. Thi, dit samen met een RGB SCART kabel (aanraderrrrrr jongensss! kom maar op met de PM's!) aan hem gegeven, netjes afgerekend en alles. Bleek hij nog een cadeautje bij te hebben! Thanks man!!!
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/ua6loqlmf/IMAG4204.jpg

Toen ik voor de beurs aan het inpakken was, dacht ik te weinig dozen te hebben voor mijn spullen. Dus ik was eens alle Megadrive spellen door gaan kijken, om te zien welke ik zelf zou willen houden. Dat bleken er meer te zijn dan ik dacht! Bij mezelf geshopt dus, voor nop! :thumbup:
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/fcy4nq8dz/IMAG4206.jpg

Een tijd geleden had ik een Sega Megadrive gekocht voor 8 euro op de rommelmarkt. Telefoonnummer achtergelaten, omdat ik vermoedde dat ze ook nog een Game Boy hadden. Die bleken ze dus ook nog te hebben. Maar stiekem hoopte ik op mooie games, eventueel CIB's. Die verwachting bleek helaas te hoog, er zat 2x Tetris bij haha. Maar toch, het was gratis. Mooi meegenomen. Deze spullen hebben nog wel wat aandacht nodig; het ziet er vies, vergeeld, etc. uit.
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/mwr7ps1kn/IMAG4208.jpg

• Flozem
Mooie aankopen. Jammer van die Gameboy - maar iets met een paard en in de bek kijken.... :)

Ik merk dat ik op marktplaats beter kan bieden op mensen die nauwelijks info over hun verkoopwaar geven, een schijnbaar te hoge prijs vragen en alleen willen laten ophalen. Ben zo met wat overtuigingskracht voor 25 Euro aan een leuke set met 11 Gameboy classic games gekomen die oorspronkelijk 50 Euro moest kosten.

Er bleken R-type 2, Double Dragon 2, Gears, Qix, Adventure Island 2, Snoopy, Wario Land en nog meer semi-zeldzame spellen in de set aanwezig.

+

Een puntgave rode Gameboy classic met kunststof case en een boxed Game Genie. :p

Beste deal tot nu toe... 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Flozem op 11-09-2013 20:17 ]

• Bangsa
Tanuki schreef op woensdag 11 september 2013 @ 13:21:
[...]

Inderdaad. Dat was ik! :)

Ik verkoop niet alleen op beurzen, maar het is wel makkelijker. Vooral in Deurne is makkelijk, want daar woon ik.

Maar op een beurs kun je gewoon al je spullen meenemen, die daar neerzetten en wachten op de mensen. :) Marktplaats en zo is meer werk, meer gezeik, etc. Maar als je dat er ook nog bij doet, dan is het allemaal wel goed te doen, qua verkopen.

Dit is wat ik onder copy/paste had staan:

Op de Retro Game Beurs in Deurne gestaan. :) Veel verkocht en uiteraard ook wat spullen gekocht en geruild. Zie hier het resultaat. Soms wat meer uitgegeven dan normaal, maar op zo'n dag mag dat vind ik. :)
[afbeelding]

Ik had nog een spel gekocht voor Mr. Thi, dit samen met een RGB SCART kabel (aanraderrrrrr jongensss! kom maar op met de PM's!) aan hem gegeven, netjes afgerekend en alles. Bleek hij nog een cadeautje bij te hebben! Thanks man!!!
[afbeelding]

Toen ik voor de beurs aan het inpakken was, dacht ik te weinig dozen te hebben voor mijn spullen. Dus ik was eens alle Megadrive spellen door gaan kijken, om te zien welke ik zelf zou willen houden. Dat bleken er meer te zijn dan ik dacht! Bij mezelf geshopt dus, voor nop! :thumbup:
[afbeelding]

Een tijd geleden had ik een Sega Megadrive gekocht voor 8 euro op de rommelmarkt. Telefoonnummer achtergelaten, omdat ik vermoedde dat ze ook nog een Game Boy hadden. Die bleken ze dus ook nog te hebben. Maar stiekem hoopte ik op mooie games, eventueel CIB's. Die verwachting bleek helaas te hoog, er zat 2x Tetris bij haha. Maar toch, het was gratis. Mooi meegenomen. Deze spullen hebben nog wel wat aandacht nodig; het ziet er vies, vergeeld, etc. uit.
[afbeelding]
Mooie SNES spellen! :)

Zou je ook zo aan mij willen verkopen? Woon namelijk in uhum.. Helmond.
Ik ben dat marktplaats ook al meer als zat.
Gewoon kopen op Beurzen en bij andere kenners/verzamelaars is veel toffer.

Gewoon waar voor je geld en "normale" prijzen..

• Zakkenwasser
  • Niet online
in ander nieuws:

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Geweldig, ik heb ooit een video bij Nederlands gezien over Carmageddon, ik kwam niet meer bij toen die mensen zijden: Het wordt steeds realistischer! Het lijkt net of je echte mensen aan het doodrijden bent!

Weet iemand nog toevallig van welk programma deze video afkomstig was :') Zou 'm graag nog een keer willen zien!

Freedom for everyone..

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Komend weekend is de Retro Game Experience (http://www.beeldengeluid.nl/retro-game-experience) in Beeld en Geluid. Is dat een beetje de moeite waard? Ik ben zaterdag toevallig op het media park, dus zat te denken om even heen te gaan. Is het 15 euro waard als je maar max 1,5/2 uur de tijd hebt om rond te kijken?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Noctonix schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:04:
[...]

Geweldig, ik heb ooit een video bij Nederlands gezien over Carmageddon, ik kwam niet meer bij toen die mensen zijden: Het wordt steeds realistischer! Het lijkt net of je echte mensen aan het doodrijden bent!

Weet iemand nog toevallig van welk programma deze video afkomstig was :') Zou 'm graag nog een keer willen zien!
Ik meen me te herrineren dat dat bij Spijkers was van Jack Spijkerman, maar pin me er niet op vast.

[ Voor 3% gewijzigd door Alvanosa op 12-09-2013 08:46 ]

PSN: Alvanosa

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Wat een snodaards toch ook die Japanners, hebben ze eerst de tweede wereldoorlog verloren, proberen ze veertig jaar later de wereld te veroveren door kinderen te hersenspoelen en verslaafd aan spelletjes te krijgen. Nu lachen we erom, maar destijds was de angst voor Japan net zo groot als nu voor China.

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik zie een paar kinderen een demopod slopen.

Verwijderd

Gyakuten Saiban 4 Apollo Justice Japanese Limited Edition Nintendo DS

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/dIcAAOxyNa9SI9Aj/$(KGrHqNHJFYFILdJo6vYBSI9!jUQ-!~~60_12.JPG

Shin Megami Tensei Nocturne Sealed

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/lAkAAOxyJX9SI9FC/$(KGrHqZHJFEFI,5eumEVBSI9FBt!gg~~60_12.JPG

Knights in the Nightmare Special with Artbook and Soundtrack Nintendo DS

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/hm4AAOxyXTRR-f1q/$T2eC16VHJHYFFkP1fOBJBR-f1p1s7g~~60_12.JPG

• beantherio
Het was weer eens raak bij m'n lokale kringloopwinkel. :)

Ducktales (NES) 1,50
Double dragon III (NES) 1,50
Captain Skyhawk (NES) 1,50
Chip 'n Dale Rescue Rangers (NES) 1,50
Super R-Type (SNES) 1,50
WipeOut 64 (N64) 1,50
Shadowgate 64 (N64) 1,50
Jetforce Gemini (N64) 1,50
Super Mario 64 (N64) 1,50
Defender (Atari 2600) 2,50
Asteroids (Atari 2600) 2,50
Combat (Atari 2600) 2,50
E.T. The Extra-Terrestrial (Atari 2600) 2,50
Warlords (Atari 2600) 2,50
Kid Dracula (Gameboy) 1,-
Grand Theft Auto (Gameboy) 1,-
Prince of Persia (Gameboy) 1,-
Xenon 2 (Gameboy) 1,-
2 bootleg multi-game cartridges (Gameboy) ieder 1,-

Alles bij elkaar 34,50. En nu heb ik eindelijk ook het spel dat de gamesindustrie bijna om zeep geholpen heeft. >:)

Verwijderd

Weet iemand trouwens of die pawn shops van dat programma even krap bij kas weleens wat hebben? En zoja voor welke prijzen? Woon zelf niet in de buurt (Brabant) maar was weleens benieuwd :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Valt over het algemeen tegen. Vaak zijn daar de prijzen (want ze kennen Google. :P) ook best hoog te noemen. Je moet echt puur geluk hebben. Maar NES en SNES heb ik zelf nog niet gezien. Maar zou bij die specifieke zaken nog wel kunnen.

Verwijderd

Mja bij onze kringloop vragen ze ook gewoon 7,50 a 10 euro per NES game etc

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Noctonix schreef op donderdag 12 september 2013 @ 08:04:
[...]

Lieten ze daarin ook beelden zien van Doom, Duke Nukem en nog wat 'harde games'? Zo ja...dat heb ik zelfs nog ergens op band liggen..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Als Rotterdammer wel eens bij cash and carry geweest, dat is bij Zuidplein trouwens. Was toen niets wat de moeite waard was tegen een juiste prijs, is al wel een paar jaar terug.

Wel eens een flitser voor mijn camera gekocht die wel erg goedkoop was.. ze kopen natuurlijk ook gewoon gestolen spullen en dat weten ze vaak ook wel.. ik geloof in elk geval niet dat ze bij iedereen denken dat het wel klopt.

• beantherio
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:01:
Mja bij onze kringloop vragen ze ook gewoon 7,50 a 10 euro per NES game etc
Hier hebben ze gelukkig nog niet door dat er misschien wel meer uit valt te halen. :)

En nee ik ga niet vertellen waar mijn kringloop te vinden is. :P

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik er dagelijks naar binnen loop om te controleren, en dat de laatste keer dat ik er wat leuke koopjes deed alweer 2 maanden geleden is. Het is dus wel een zaak van geduld.

Verwijderd

Hier controleren ze het niet maar ze hebben wel een idee ongeveer :P Iedere game is gewoon 10 euro klaar punt uit of het nu Atari is of Snes etc :P Random stickers plakken noemen we dat :P

• beantherio
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:13:
Hier controleren ze het niet maar ze hebben wel een idee ongeveer :P Iedere game is gewoon 10 euro klaar punt uit of het nu Atari is of Snes etc :P Random stickers plakken noemen we dat :P
Bij ons doen ze het ook wel raar in de zin dat de Atari 2600-spellen duurder waren dan de Nintendo-spellen (2,50 tegenover 1,50). Omdat die eerste categorie er ouder uitziet dan de tweede categorie denkt men blijkbaar dat ze ook duurder zijn. :)

• Zakkenwasser
  • Niet online
Zojuist Megaman X onder 1 uur uitgespeeld met alleen mijn X-buster voor alle bosses :*)

Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:57:
Weet iemand trouwens of die pawn shops van dat programma even krap bij kas weleens wat hebben? En zoja voor welke prijzen? Woon zelf niet in de buurt (Brabant) maar was weleens benieuwd :)
Ik heb mijn eerste N64 zelfs bij Cash4Goods (of Goods4You) gehaald in Rotterdam (Zuidplein), ergens in 2002. Daar was ik destijds al 30 Euro voor kwijt naar ik meen (Clear Blue) en had dacht ik alleen SM64 erbij. Op Gran Canaria datzelfde jaar heb ik een nieuwe Perfect Dark gekocht voor 60 Euro. Was het waard, maar dan nog.

Ik zou die winkels nu (en verder) mijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Meerdere kringenlopen afgeweest de afgelopen maanden rond utrecht, enige wat ik nog aan retro zag en had gekocht waren 2 atari 2600 games .. voor 1 euro p.s. carts only

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Michael Knight schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:02:
[...]

Lieten ze daarin ook beelden zien van Doom, Duke Nukem en nog wat 'harde games'? Zo ja...dat heb ik zelfs nog ergens op band liggen..
Dat zou wel kunnen ja! Zou je voor mij willen kijken welke dat is? :Y

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

E.T. The Extra-Terrestrial (Atari 2600) 2,50
Ergens is het wel stoer om een spel te hebben wat door velen wordt bestempeld als het slechtst gemaakte spel ooit. Zelfs de downfall van Atari wordt eraan toegeschreven. :P

That said; de kringloop hier in R'mond heeft nooit iets van gameconsoles of games, ook de rommelmarkten niet. De kans is groot dat er gewoon een paar grote handelaren alles massaal opkopen voordat het uberhaupt ooit de markt kan zien. Dat of iedereen houd het angstvallig op hun zolders. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 12 september 2013 @ 23:57:
Zojuist Megaman X onder 1 uur uitgespeeld met alleen mijn X-buster voor alle bosses :*)
Knap gedaan. Ik speel liever totaal omgekeerd; alle upgrades + Hadou-ken en dan kijken hoeveel bosses ik kan one-shot-killen. Geweldigde game.
Heb je ook de PSP-remake gespeeld? Die was erg sterk en de optie om als Vile te spelen was leuk.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de Megaman's op de Playstation 2 ook erg vermakelijk moet ik zeggen :)

Is er trouwens iemand die een leuk ideetje heeft voor een banner op mijn kanaal, dat grote vlak dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Geloof er geen flikker van! Laat maar zien ;)

World Record staat op 36 minuut nog wat, dus geloof echt niet dan jij met alleen je xbuster onder het uur komt!

[ Voor 5% gewijzigd door DLX op 13-09-2013 14:52 ]

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Goed, gaan we het vanavond even tapen en op youtube pleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:02:
Goed hou ik je aan!

Doe je het trouwens met of zonder dash trick?

[ Voor 10% gewijzigd door DLX op 13-09-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
GOUDSBS schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:03:
[...]

Goed hou ik je aan!

Doe je het trouwens met of zonder dash trick?
Dashtrick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:02:
Je kunt het ook op Twitch streamen. :*)

Die MegaMan run die GOUDSBS postte was trouwens voor 100%, dus dat voegt waarschijnlijk ook wat extra tijd toe.

Eventjes wat heel anders. Er is een accurate Nintendo 64 emulator op komst. Natuurlijk spelen de meeste het hier liever op het echte systeem, maar sommigen hier gebruiken ook vaak emulators i.v.m. bijvoorbeeld ruimte.

[ Voor 50% gewijzigd door danielkraak op 13-09-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Ja de bekende dashtrick ;)

Laat je wel ff weten als je gaat streamen, of hem ge-upload heb! Ik ben ook wel goed in de game, maar ik red het niet onder het uur hoor, dus wellicht zie ik nog wat tips en tricks van jou!

@Danielkraak; klopt, maar met x-buster only ben je sowieso trager bij de bosses, dus ik denk dat die tijd die hij kwijt is aan de 100%, wel weer gelijk getrokken wordt.

@danielkraak2; klopt ik volg het ook al vanaf het begin! maar eer dat je de spellen 100% speed zou kunnen spelen, ben je wel een paar i7 upgrades verder :)

http://www.emutalk.net/th...velopment-underway/page81

[ Voor 74% gewijzigd door DLX op 13-09-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
danielkraak schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:31:
Eventjes wat heel anders. Er is een accurate Nintendo 64 emulator op komst. Natuurlijk spelen de meeste het hier liever op het echte systeem, maar sommigen hier gebruiken ook vaak emulators i.v.m. bijvoorbeeld ruimte.

[video]
En als je onderweg wilt spelen: Dingoo

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
danielkraak schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 15:31:
[...]

Je kunt het ook op Twitch streamen. :*)

Die MegaMan run die GOUDSBS postte was trouwens voor 100%, dus dat voegt waarschijnlijk ook wat extra tijd toe.

[video]
Ik ga hem gewoon opnemen via mijn tv, met een statiefje en dslr.

Was er niet vroeger een actie van coca cola om etiketten / plastic dopjes te sparen voor nintendo truuks of goodies. Misschien haal ik nu twee dingen door elkaar en zaten die tipboekjes al standaard op de flessen. iemand?

[ Voor 15% gewijzigd door Zakkenwasser op 13-09-2013 23:30 ]

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 23:48
Hier dan mijn update van de aankopen van de Retro Game Beurs in Deurne:

Playstation Winkel Kast
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/yguxsy1d1/PS2_KASTTMB.jpg

Playstation Lichtbak
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/60118hkrp/PS2_KASTLICHTBAKTMB.jpg

Nintendo R.O.B.
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/f7oobg2g5/NESROBTMB.jpg

Nintendo DS Download Station
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/bp31475ut/DSDOWNLOADSTATIONBACKTMB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/unxn7zhph/DSDOWNLOADSTATIONTMB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/9prh9whut/DSDOWNLOADSTATIONINSIDETMB.jpg

Nintendo 3DS Laadstation
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/7c4hlrx45/3_DSCHARGERSTANDTMB.jpg

Atari Lynx Adapter
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/6b48wng4l/ATARILYNXCARTMB.jpg

Coleco Gemini
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/47ttozgbp/COLECOGEMINITMB.jpg

Games voor de Fairchild
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/ryy947mud/GAMESTMB.jpg

Laserdisc
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/7vj85wk85/LASERDISCTMB.jpg

19 Laserdiscs
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/5poxbegrp/LASERDISCSTMB.jpg

Atari Lynx
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/pmuukczmt/LYNXTASTMB.jpg

NES Controller
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/s5gjl1ld1/NESADVANTAGETMB.jpg

Bandai Playdia
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/z4z6y5ap1/PLAYDIATMB.jpg

Sony Pocketstation
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/gf77hehyd/POCKETSTATIONTMB.jpg

Pongsysteem
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/ffgwlp2sl/PONGTMB.jpg

Sega Game Gear
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/6i0s22zqd/SEGAGAMEGEARTMB.jpg

Sonic 2 - Sega Master System
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/h64j0x9ph/SONIC2_MSTMB.jpg

Super Game Boy
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/i9oncvucl/SUPERGAMEBOYUSATMB.jpg

En nog een Nintendo Gameboy Pod, maar die is nog onderweg ;)

• Xyphoid
JVA18 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:16:
Hier dan mijn update van de aankopen van de Retro Game Beurs in Deurne:
WTF?! Loterij gewonnen?
Die ROB is al 300 Euro of zo...

*Xyphoid gaat ff rekenen*

Ooops, heb zelf ook al teveel uitgegeven... Als ik al het geld, wat ik nu uitgegeven heb, op de beurs had uitgegeven, dan had ik veel meer kunnen halen. Maar goed, ik was alleen op zoek naar CIB'tjes.

Van welk merk is die Pong console? Die is wel tof!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
die rob is niet 300 euro als er dingen van ontbreken wat 9/10 het geval is...

Die ps1 winkelkast stond toch bij de entree?

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Mooie playstation kast! Had je 'toevallig' een vrachtwagen bij je?

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lol inderdaad, ziet eruit alsof je erg veel geld hebt uitgegeven. Mooie PS lichtbak, heb 'm zelf ook, een van de mooiere (maar tevens simpel) vind ik :) Hoeveel was die bak en de ROB?

Zelf helaas niet naar Deurne geweest ivm verjaardag :'(

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:35
Heb nergens iets gehoord over een bank die zou zijn overvallen?

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik wel, maar helaas niets buit gemaakt :P

http://www.112regiolimbur...artikelen-2013&Itemid=120

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 07:46

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Gisteren voor het eerst iets gaming gerelateerds gevonden bij onze Kringloop winkel namelijk een Wii Balance Board voor EUR 10, niet te duur, was met doos zonder spel en 5 dagen garantie op werking. Hij doet het dus ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
LoCuTuS2000 schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:47:
Gisteren voor het eerst iets gaming gerelateerds gevonden bij onze Kringloop winkel namelijk een Wii Balance Board voor EUR 10, niet te duur, was met doos zonder spel en 5 dagen garantie op werking. Hij doet het dus ik ben blij :)
Ik zou het gratis nog niet willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nou ik wel! Ik ben begonnen (weer) met Wii Fit en ben al een flink stuk afgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
ik dacht dat het voor huishoudvrouwen / kinderen, bedoeld was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 23:48
Xyphoid schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 02:06:
[...]

WTF?! Loterij gewonnen?
Die ROB is al 300 Euro of zo...

*Xyphoid gaat ff rekenen*

Ooops, heb zelf ook al teveel uitgegeven... Als ik al het geld, wat ik nu uitgegeven heb, op de beurs had uitgegeven, dan had ik veel meer kunnen halen. Maar goed, ik was alleen op zoek naar CIB'tjes.

Van welk merk is die Pong console? Die is wel tof!
Die Pong Console is van Körting.
Zie: http://pongmuseum.com/col...telemultiplay-825-042.php

En helaas nog geen loterij gewonnen ;) . Zou eigenlijk wel mooi uitkomen, want mijn verzameling is nog lang niet compleet...
nooblowstar schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:51:
die rob is niet 300 euro als er dingen van ontbreken wat 9/10 het geval is...

Die ps1 winkelkast stond toch bij de entree?
Ja die 'stond' daar inderdaad, totdat de beurs afgelopen was :9 . Ik stond namelijk ook bij die stand en heb uiteindelijk besloten om die kast + enkele andere objecten over te nemen.
DCFreak schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 11:58:
Mooie playstation kast! Had je 'toevallig' een vrachtwagen bij je?
Bedankt! Het zal je waarschijnlijk verbazen, maar die gehele kast past bijna in de kofferbak van een Toyota IQ!! Je kunt hem namelijk demonteren in wel 25 kleine onderdelen.
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:01:
Lol inderdaad, ziet eruit alsof je erg veel geld hebt uitgegeven. Mooie PS lichtbak, heb 'm zelf ook, een van de mooiere (maar tevens simpel) vind ik :) Hoeveel was die bak en de ROB?

Zelf helaas niet naar Deurne geweest ivm verjaardag :'(
Die lichtbak is degene die op de Playstation Winkelkast zit, in close up geschoten met alle overige lampen uit.
En die R.O.B. was €40,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
JVA18 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:04:
[...]

Die Pong Console is van Körting.
Zie: http://pongmuseum.com/col...telemultiplay-825-042.php

En helaas nog geen loterij gewonnen ;) . Zou eigenlijk wel mooi uitkomen, want mijn verzameling is nog lang niet compleet...

[...]

Ja die 'stond' daar inderdaad, totdat de beurs afgelopen was :9 . Ik stond namelijk ook bij die stand en heb uiteindelijk besloten om die kast + enkele andere objecten over te nemen.

[...]

Bedankt! Het zal je waarschijnlijk verbazen, maar die gehele kast past bijna in de kofferbak van een Toyota IQ!! Je kunt hem namelijk demonteren in wel 25 kleine onderdelen.

[...]

Die lichtbak is degene die op de Playstation Winkelkast zit, in close up geschoten met alle overige lampen uit.
En die R.O.B. was €40,-
Een NES Deluxe Set voor 40 euro? Wat?! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hahahaha inderdaad, WTF? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:15
Denk dat ie misschien een nul mist

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Mijn lijst aan gewilde super nintendo spellen begint steeds groter te worden.
Deze games wil ik nog aan mijn verzameling toevoegen:

- Final fight 2 + 3
- Mega man X 2 + 3
- Lufia
- Demons crest
- Adventures of batman and robin
- Brainlord
- Final fantasy 2
- Super star wars 3
- Gradius
- UN squadron

Afgelopen maand de volgende games al in bezit gekregen.
- Final fantasy 3, Super mario RPG, Super swiv, First samurai en Mayora's Mask CIB.
Ik verwacht volgende week Final fight CIB binnen te krijgen.

Eerst volgende stop: Demons crest.
Heb maar weer al mijn dubbele snes games op V&A gezet om dit te kunnen financieren O-)

SNES games zijn gewoon vet O+

[ Voor 37% gewijzigd door Zakkenwasser op 15-09-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Vandaag ben ik 3 rommelmarkten afgegaan en heb toch aardig wat mee naar huis genomen. Moet echt vaker naar rommelmarkten gaan.

Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/rommelmarktfind2.png

Playstation:
Playstation One Console
PS Controller
PS Memorycard

N2O
Rayman Rush
Parappa The Rapper
Disney's Atlantis: De Verzonken Stad
the Lost World: Jurassic Park
Gunship
FIFA 99
Ridge Racer Revolution
2x Harry Potter en de Steen der Wijzen
Road Rash
Tomb Raider
Formula One
Driver 2
Gran Turismo 2
Tekken
Tekken 2
Porsche Challenge
Crash Bandicoot: Warped
Oddworld: Abe's Oddysee
Duke Nukem
Mega Man Legends 2
Alone in the Dark: The New Nightmare
Akuji The Heartless

Playstation 2:
007: Quantum Of Solace
Jak and Daxter: The Precursor Legacy
FIFA Football 2005
Cel Damage Overdrive
Hello Kitty Roller Rescue
Circuit Blasters
Need for Speed: Underground 2

Gamecube:
International Superstar Soccer 2
Virtua Striker 3

Xbox:
Timesplitters 2
Conflict: Global Storm
Unreal II The Awakening
FIFA Street 2
Full Spectrum Warrior
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
Phantasy Star Online Episode I & II
Tom Clancy's Ghost Recon Island Thunder
Goldeneye: Rogue Agent
James Bond 007 in Agent Under Fire
Gunvalkyrie
Conker Live & Reloaded
Blinx 2 Masters of Time & Space
Brute Force
Halo 2
Halo
Prince of Persia: The Sands of Time
Unreal Championship
Ghost Recon 2: Summit Strike

De NDS games zitten niet in de doosjes, heb deze cases + boekjes gratis gekregen omdat ik ernaar vroeg. Misschien wel makkelijk voor mensen waarvan cases zijn beschadigd.

Totaal ben ik 50,50 euro kwijt. Volgens mij heb ik het niet slecht gedaan, wat vinden jullie?

[ Voor 6% gewijzigd door Wahloh op 15-09-2013 21:47 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Vandaag kreeg ik dit setje aangeboden. :) Of ik dat misschien wou hebben, want het lag in de weg. Natuurlijk! En het werd zelfs gratis thuis bezorgd! _o_
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/lzxvyw1d5/IMG_20130915_WA0004.jpg
Jurassic Park €0,00
Joe Montana II Sports Talk Football €0,00
Classics Desert Strike €0,00
Castle of Illusion €0,00
Sonic 1 €0,00
Aladdin €0,00
Sonic 2 €0,00
Sonic Spinball €0,00
Mortal Kombat 3 €0,00
Alex Kidd in the Enchanted Castle €0,00
Champions World Class Soccer €0,00
Mega Games 1 €0,00

Zitten een aantal leuke titels bij, waarvan ik er zeker een aantal zelf hou d:)b

En nu ga ik Castle of Illusion Remastered spelen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie vondsten mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Oh fuck man, alle games uitgetest en werken, laatste game om te testen is Conker Live & Loaded die je nou net zo vet lijkt. Zoals je al verwacht, juist deze game geeft aan "Your Xbox can't recognize this disc.".

Iemand een idee om deze game werkend te krijgen? De disc lijkt geen diepe krassen of beschadigingen te hebben.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Andere regio disc?

Anyway - er zijn vier gameboy spellen naar mij onderweg voor 17,50:

- Adventure Island 2
- Super Mario Land
- Jungle Book

en.....

- Megaman 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Wahloh schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:39:
Oh fuck man, alle games uitgetest en werken, laatste game om te testen is Conker Live & Loaded die je nou net zo vet lijkt. Zoals je al verwacht, juist deze game geeft aan "Your Xbox can't recognize this disc.".

Iemand een idee om deze game werkend te krijgen? De disc lijkt geen diepe krassen of beschadigingen te hebben.
Tandpasta al geprobeerd?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Er staat PAL aangegeven op de Disc en Case.
Nee, werkt dat ook echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Geen idee, maar als mijn cd's in de cd-speler overslaan, poets ik ze gewoon met een micro-vezel doekje (die je voor lenzen / brillen gebruikt) van binnen naar buiten. Helpt vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Wahloh schreef op maandag 16 september 2013 @ 07:50:
[...]

Er staat PAL aangegeven op de Disc en Case.

[...]

Nee, werkt dat ook echt?
Bij mij heeft het een aantal keer gewerkt. Wel goed schoonmaken daarna.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Joo heb je al tijd gehad.. kost je maximaal een uurtje :P

Nou ik heb hem van het weekend ook weer even aangezet, beetje roestig, maar met 100% items + hadoken en alle bosses (met niet alleen een x-buster) + bier + vrienden, heb ik er denk ik rond de 2 uur over gedaan :) Ik heb niet op de tijd gelet, maar ben nu natuurlijk wel benieuwd naar jouw X-buster only run onder 1 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Flozem schreef op maandag 16 september 2013 @ 07:03:
Andere regio disc?

Anyway - er zijn vier gameboy spellen naar mij onderweg voor 17,50:

- Adventure Island 2
- Super Mario Land
- Jungle Book

en.....

- Megaman 4 :D
CIB? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video, dit keer wat om weg te geven :P

Komt ergens een beetje over als spam.

[ Voor 47% gewijzigd door Sn0wblind op 17-09-2013 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:34:
Nieuwe video, dit keer wat om weg te geven :P

knip
Ik ben nog even door je video's heen geklikt, maar eigenlijk vind ik er geen hol aan. Je ziet er "stoned", "niet wakker", "onverzorgd" uit, en wat zien we? PS2 doosjes en CD's ... woei....

Nee niet echt mijn favorite youtube kanaal :P

[ Voor 10% gewijzigd door Sn0wblind op 17-09-2013 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha thanks! Ja niet iedereen ziet er zo fantastisch uit of course ;) overigens heb je dus niet alles gezien aangezien er ook een lets talk about.... serie is op mijn channel ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Tja uhhh ja uhhh mmmm uhh nee uhhh Pieter Post is niet echt mijn ding uhh...

Oh ja als ik 5 x uhh hoor uhh in 10 seconden uhh bij Shadow of the Colossus, dan haak ik af.

Ach ja ieder uhhh zen ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exact en zeiken mag hoor geen probleem. Even goede vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
Behandel mede users met respect.

[ Voor 91% gewijzigd door Sn0wblind op 17-09-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar je reactie slaat totaal nergens op (lijkt wel een kind van 3). Ook de reactie zoals deze slaat nergens op;

Geef dan op zijn minst games weg die meer waard zijn dan 1 euro.

Mag ik vragen wat er mis mee is om games weg te geven? En vanwaar die haat? Zit je ergens mee of ben je van FOK! Forum misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Leuke filmpjes.. maar:

1.) Zorg voor andere verlichting, erg apart idee zo
2.) Wanna? Want to! Wanna klinkt nogal.. nee, en iemand die zo engels gebruikt sla ik gelijk over.
3.) Een doorgebogen kast met games? Leuke gimmick, maar het is overdone. Het werkt niet meer
4.) Max86Mad? Kies een naam die mensen onthouden, werkt een stuk beter.
5.) Misschien een NL channel? Is toch wat meer vraag naar, en dat zou kunnen werken.

Klinkt misschien hard, maar ik vergelijk dit soort channels al snel met een Northernlion, JsmithOTI, etc etc. Kwaliteit hoeft zeker niet zo hoog te zijn! Je moet immers ergens beginnen, maar maak voor jezelf een lijstje, waar wil ik over praten e.d. en hang dat boven of onder de camera, werkt geweldig :p

[ Voor 26% gewijzigd door corset op 16-09-2013 16:44 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:25:
Sorry maar je reactie slaat totaal nergens op (lijkt wel een kind van 3). Ook de reactie zoals deze slaat nergens op;

Geef dan op zijn minst games weg die meer waard zijn dan 1 euro.

Mag ik vragen wat er mis mee is om games weg te geven? En vanwaar die haat? Zit je ergens mee of ben je van FOK! Forum misschien?
als je iets weggeeft, geef dan op z'n minst iets speciaals weg ipv 1 euro commons voor de gba? Zit geen haat achter, dacht alleen eerst dat het een grap was ofzo.

[ Voor 6% gewijzigd door nooblowstar op 16-09-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Thanks gordijnen komen nog
2. Goede feedback zal er eens op letten
3 Kast is niet doorgebogen, dat is het karton wat gebogen is (IKEA lol) Kast is splinternieuw
4. Username wijzigen kan dat zomaar met behoud van subs?
5. Nee helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nooblow Beetje jammer dat je dan meteen disliked ;) GBA games of appels of peren, ik geef tenminste iets weg. Zie ik heel veel grote kanalen nieteens doen. Overigens heb ik de afgelopen dagen nog Blacklist en FarCry weggegeven op verschillende fora, voor noppes ;) Wees een keer blij dat iemand wat doet zeg tjonge jonge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:51:
@Nooblow Beetje jammer dat je dan meteen disliked ;) GBA games of appels of peren, ik geef tenminste iets weg. Zie ik heel veel grote kanalen nieteens doen. Overigens heb ik de afgelopen dagen nog Blacklist en FarCry weggegeven op verschillende fora, voor noppes ;) Wees een keer blij dat iemand wat doet zeg tjonge jonge.
maar mensen moeten je channel liken omdat ze het leuk vinden, niet omdat je iets weggeeft. Maar als je dan toch iets weggeeft, geef dan iets speciaals is wat ik wil zeggen. Op die manier bekeken, vond ik het dan ook niet echt een goed doordachte video maar dat is slechts mijn mening ;)

voor de rest zijn de reviews wel leuk om te zien

[ Voor 3% gewijzigd door nooblowstar op 16-09-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks kijk feedback heb ik wat aan. Zoals je gehoord hebt komen de give aways veel vaker en beter etc. Bij duizend subs zijn de prijzen groter dan bij honderd etc. Vrij logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Dat dan weer niet.... ;)
Pagina: 1 ... 87 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod