Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.756 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

4 player games... tja...

Nintendo 64;

Diddy Kong Racing
F-Zero X
Mario Kart
Mario Tennis
Bomberman 64
Starfox 64
WCW vs NWO Revenge :)

GameCube;

Smash Bros Melee
Mario Kart

Dat is het eigenlijk wel denk ik :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
^ Super Smash Bros N64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Shit... het laatste schroefje om de onderkant van m'n gameboy Advance SP los te krijgen is dol gedraaid.. en het gaat om een 3 punt schroef..

Helaas werkt de truck van het stiekje niet (link)
Lostrekken zal het moederboard beschadigen ben ik bang..

Iemand nog een oplossing?

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Noctonix schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:27:
Shit... het laatste schroefje om de onderkant van m'n gameboy Advance SP los te krijgen is dol gedraaid.. en het gaat om een 3 punt schroef..

Helaas werkt de truck van het stiekje niet (link)
Lostrekken zal het moederboard beschadigen ben ik bang..

Iemand nog een oplossing?
kun je de kop er niet afboren?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
?? het gaat om de schroef onder de batterij bij de externe ingangen..

Ik denk als ik hierin ga boren dat ik het hele ding naar de filistijnen help..

Nvm, heb hem los gekregen! (met ruwe kracht en precisie :')

[ Voor 9% gewijzigd door Noctonix op 01-09-2013 23:01 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
1-sep-2013 Seeeegaaaaaa
Om 5:00 op om naar 2 rommelmarkten te gaan.

De eerste markt zou om 9:00 beginnen en was in een gymzaal. Ik was er om 7:00 en glipte zelfs per ongeluk naar binnen. Was de verkopers die hun spullen aan het brengen waren in de gaten aan het houden en voor ik het wist stond ik binnen. Had het pas door toen ik een rondje gedaan had, want toen zag ik heel groot "KASSA" staan.

Doordat ik zo vroeg binnen was had ik niks te doen. Er was nog vrijwel niemand aan het opbouwen. En degenen die wel aan het opbouwen waren had ik al snel gezien. Ik stond in een vrijwel lege gymzaal haha. 

Langzaamaan begonnen de verkopers binnen te sijpelen. Rondjes blijven doen, hier en daar wat informeren.

Toen kwam ik opeens mijn inmiddels vaste concurrent tegen. Ik heb geen idee wat hij zover van de normale markten af daar deed, maar hij was er dus weer. Het begint inmiddels eigenlijk wel leuk te worden. Wij hebben een heel aparte relatie. Menig psycholoog zou een gesticht aanraden. Ik heb hem in totaal één keer gesproken. Dat was de allereerste keer dat ik hem zag. Ik dacht, hee iemand die hetzelfde doet als ik, leuk. Maar het blijkt een erg norse man met veel eigendunk. Geen behoefte aan om mee te praten dus. Maar vanaf dat eerste gesprek lijk ik op elke markt waar hij ook is aanwezig te zijn. Ik ben wat sneller te been en lijk vooral ook wat meer geluk te hebben. Heel regelmatig koop ik spullen die hij over het hoofd ziet, die hij te laat ziet, of waar hij zelf niet naar heeft gevraagd. De laatste tijd is het zelfs zo dat ik alles voor zijn neus koop haha. Zie de vorige keer o.a. die nessen en snessen en die metal gear solid twin snakes en aanverwante games. Het leuke is dat, ondanks dat we niet praten, hij met zijn gezicht altijd boekdelen spreekt. Griezelboeken zeg maar. Het mannetje is super jaloers en op zijn teentjes getrapt als ik met een tas rondloop en hij heeft het gezien. Soms zelfs niet op iets in gaan, zodat hij doorloopt en als hij ver genoeg weg is pas gaan onderhandelen met de verkoper. Mooie deal scoren en daar is het onweergezicht weer. Zo doen we dat hier in brabant :D Nouja, ik vind het in ieder geval erg grappig. Hij heeft nog steeds niet zoiets gehad van "laat ik eens normaal doen, dan kan ik er zelf misschien ook voordeel uit halen". Maar eh ja, genoeg over mijn concurrent.

Ik kwam hem dus opeens tegen en was zoals gewoonlijk weer op de hoede. Maar ik bleef maar niks vinden, zelfs geen Xbox 360 of Wii of PS3. En dat ligt er toch altijd wel minimaal.

En opeens lag daar een game boy advance met een stel game boy classic games. Gevraagd wat het kost. 10 euro! 5 euro ook goed? Mooi. Ik had alleen de spellen nog niet gezien, maar 5 euro voor een GBA met een aantal spellen leek me sowieso niet verkeerd. 

Ik werd nog vriendelijk bedankt door mevrouw, want afdingen hoorde er nou eenmaal bij en dat had ik perfect gedaan zei ze. Maar mooi in mee gepraat, want ze was 85 of zo, ze kwam daar meer voor de gezelligheid dan om het geld verdienen.

Ik kreeg het mee in een wit doorzichtig tasje. Mijn concurrent kon zien wat er in zat en zette zijn verliezersgezicht weer op. Dat maakte de deal priceless.

Daarna weer verder gegaan met rondjes lopen, want ik had redelijk wat tijd verloren. Mijn concurrent had ondertussen nog steeds niks gekocht, maar dat wil niks zeggen, hij ziet wel vaker dingen over het hoofd.

En volgens mij klopte dat ook, een stukje verderop waren een jongen en zijn moeder spellen aan het uitladen. Ds spellen. Allemaal sportspellen, maar er zat een Mario & Sonic olympische spelen en een yoshi's island bij. Hij wou 5 euro per stuk. Dat leek me voor die 2 games niet verkeerd, maar ik vond die Mario & sonic toch minder waard. Afdingen werkte niet, dus maar yoshi's island gekocht voor 5 euro. Leek me een mooie prijs, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal niet op de hoogte ben van de prijzen van de ds.

Uiteindelijk had ik alles wel zo'n beetje gezien, er kwamen niet echt verkopers bij. Dus maar even gekeken welke spellen er nou eigenlijk bij de GBA zaten. Double dragon 3, batman returns, leek me al genoeg om die waarde van 5 euro te halen. 

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/nrev0oy57/IMAG4162.jpg
image posting
Samen 10 euro
Jimmy Connor tennis (los)
Double dragon 3 (los)
Navy seals (los)
Ton & jerry mouse atracks (los)
Donald Duck quack attack (los)
Dragon ball z (los)
F1 race (los) 
Batman returns (los) 
GBA console (los)
Yoshis island (CIB)

Nog wat rondjes gelopen, maar echt helemaal niks van waarde gevonden. Wel wat bizarre dingen, zoals een ps1 spel: doosje van gran turismo, boekje van tekken, spel van Rayman.

Uiteindelijk ben ik vlak voor openingstijd weer gegaan, naar de volgende markt.

Een heel ander soort markt. Deze was buiten en eigenlijk meer een soort markt van de buurt. De hele buurt kon hun spullen buiten neerzetten om te verkopen. Op zich best leuk idee en een voordeel is dat er weinig diehard handelaren staan. Die staan op de algemene rommelmarkten vaak wel, want die schrijven zich overal in.

Uiteraard weer begonnen met rondjes doen, maar Jezus hey wat viel het tegen qua aanbod van games. Het leek eigenlijk alsof er al iemand was geweest die games had gekocht, zo erg viel het op.

Hier en daar wat kleine niet game gerelateerde dingen gevonden die ik heb gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/dj0l7oebv/IMAG4163.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/4skhiaqfr/IMAG4164.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/klu1ci2qf/IMAG4167.jpg
A-team bordspel 0,50
Friends bordspel 0,50
Pokémon flippo map 0,50

Hoe kun je dat ateam spel nou laten liggen voor 50 cent? Zag ook dat het uit 1984 is, volgens mij is dat echt de tijd dat the ateam voor het eerst op tv was. 

Dat Pokémon mapje wou ik eigenlijk niet, maar ik heb er zelf al een waar helaas wat tabbladen missen. Die zaten in dit mapje wel. En 50 cent is nou ook weer niet heel duur haha. Het was overigens eerst 3 euro. Best wel bizar dat verkopers soms zo hard dalen. Is alleen maar een teken dat je echt altijd moet afdingen! 

En dat friends spel.. ik ben fan van die serie. Het spel was eerst 4 euro, maar na het 6e rondje ging ze eindelijk akkoord ket mijn 50 cent bod haha 

Na een tijdje nog steeds niks echt interessants gevonden. Maar de markt begon pas over anderhalf uur.

Opeens kom ik bij een kraam die net aan het opbouwen is een Pokémon hoes tegen met daarin een game boy color, met iets van 8 spellen of zo. Het was een erg aparte situatie. Ik vroeg aan de man wat het moest kosten. Ondertussen komt een meisje erbij staan en ze liet duidelijk merken dat zij het ook wou. Maar ze keek teleurgesteld omdat ik eerder was. Mijn voordeel zou je zeggen. Maar het bleek mijn nadeel. De verkoper zei "je mag niet afdingen: ik wil er 8 euro voor". Ik dacht: een game boy color, met Pokémon red, blue, yellow, etc. Moet een goede deal zijn. Ik kon ook moeilijk gaan afdingen, want dan had dat meisje er die 8 euro wel voor over. Dus een beetje onder druk gezegd dat het goed was en het gekocht. 

Toen ik verder liep dacht ik: even kijken naar de spellen. Pokémon red voor de game boy color????? Pokémon yellow op een grijze cartridge???? Er klopte helemaal niks van. Op de cartridges stond boven in dat ovalen gedeelte ook niet Nintendo, maar Game. Stickertjes achterop de cartridges. Fake dus.

Ik ben meteen omgedraaid en heb de verkoper gezegd dat ik mijn geld terug wil. En toen begon het natuurlijk. Verkoper maakte bewegingen om mijn geld terug te gaan geven, maar ondertussen was zijn vrouw erbij gekomen. Ze zei: die spellen zijn niet nep! Ik zeg: jawel, allemaal nep. Zij: maar ze doen het perfect! Ik: vast wel, maar ze zijn nep. Kijk maar naar Pokémon red bijvoorbeeld, die hoort een rode cartridge te hebben. Zij: ja maar er zijn veel varianten he. Dit spel is echt en je moet ons niet beledigen. Nou oprotten! (Letterlijke quote.) 

Ik ging natuurlijk niet voordat ik mijn geld terug had. Uiteindelijk werd de man ook kwaad, volgens mij alleen maar omdat zijn vrouw ook kwaad werd. 

Na veel gezeik heeft de man het eindelijk teruggenomen en heb ik mijn geld teruggekregen. Voorwaarde was wel dat ik niet meer welkom was om iets te kopen bij ze. Want ik was kinderachtig en een zeikerd en ik verzin smoesjes. En daar hadden ze echt geen tijd voor, ik kon beter oprotten. Nou prima, ik ben dus braaf opgerot. Wat een figuren zeg... Zelfs nog plaatjes op internet laten zien van hoe de spellen er wel uit horen te zien. En toch stug blijven volhouden dat de spellen die zij hadden echt waren.

Het rondje erna zag ik het niet meer liggen. Lag het bij de buurvrouw. Dat meisje heeft het dus alsnog gekocht. Toen ik haar vroeg waarom wou ze niet antwoorden, want ik was gemeen en stom. Waarschijnlijk van de buurman vernomen.

Nouja, hoop gedoe dus. Vind het zo zonde dat op zo'n moment dan net de tokkie in ze naar boven komt. 

Dus daarna maar weer verder gegaan met rondjes maken. Uiteindelijk nog steeds niks gevonden... Ik wou gaan. Wat bleek nou, er was een kraam die maar leeg stond en leeg stond.. en net toen ik wou gaan, had mijn laatste rondje zich uitgebreid met 1 kraam extra. Ze waren spullen aan het zeulen. Gevraagd of ze ook een spelcomputer hebben. Ja, ze hadden nog een Sega. Hoezo geluk. En ja hoor, daar was de Sega. Er zaten vrij veel spellen bij. De vraagprijs was... 7,50 euro. 

Dat vond ik natuurlijk geen verkeerde prijs. Dus alles meegenomen. Tientje betaald, ze kon alleen maar 2 euro wisselen. 50 cent fooi gegeven dus! Goed bezig!!

Ik had vluchtig door de spellen gekeken, zaten wel wat leuke titels bij ook. Ook sonic 3 bijvoorbeeld, etc.

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/7ptf8419r/IMAG4168.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/guerbuhv9/IMAG4169.jpg
(Alles samen 8 euro)
Megadrive 1 + controller 
2x mega fire controller 
Verlengkabel voor controller 
Quackshot in rentalbox zonder boekje
Paperboy CIB 
Asterix and the great rescue CIB
Talespin CIB 
Castle of illusion CIB 
Pro action replay CIB 
Taz (genesis) CIB 
Sonic 3 CIB
Wonderboy 3 CIB 
Greendog CIB
Toejam and earl CIB 
Bubsy CIB 
Altered beast CIB 

De dozen meegezeuld naar de auto. Maar het zat me niet helemaal lekker. Tussen de handleidingen zaten namelijk ook game boy handleidingen. Dus weer terug gegaan om daar naar te informeren. Uiteindelijk haar nummer gekregen. Ik ga haar binnenkort bellen en dan laat ze me weten of de gameboys er nog zijn en of er spellen bij zitten etc. Ik hoop van wel en hoop op leuke prijsjes :) 

En toen ik toch eenmaal terug was gegaan maar even het rituele allerlaatste rondje gedaan om daarna te gaan. Nog een paar PlayStation spellen opeens zien opduiken, die had ik nog niet gezien. Maar er zat niks boeiends bij.

Daarna zag ik international superstar soccer 2 voor de gamecube. Ik had die dag 19,50 uitgegeven. Geregeld dat ik die kon kopen voor 50 cent. Das waarschijnlijk nog steeds teveel haha, maar toen werd het bedrag dus 20 euro. Mooi rond.
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/fg7i5pg35/IMAG4166.jpg
GC: International super star soccer 2 (CIB) 0,50

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Jij zou een boek moeten gaan schrijven d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Exorcist schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:50:
Touchscreen gaming: nee bedankt :+

Wat spelen jullie het liefst met drie, vier man, retro? Ik probeer altijd ideeën op te doen mits het binnen mijn genre valt. Tot nog toe, en breidt steeds uit:

- Micro Machines (MegaDrive)
- Micro Machines V3 (PS1 - multitap)
- Timesplitters 2, Future Perfect (Xbox)
- Counter Strike (Xbox, System Link)
- Mashed (Xbox)
- Wrecked (Xbox 360 PSN)
- GoldenEye (N64)
- Perfect Dark (N64)
- Mario Kart (N64, Gamecube)
- Mario Power Tennis (Gamecube)
- Mario Smash Football (Gamecube)
- Mario Party 1 t/m 9 (N64, Cube, Wii)

Meer kan ik me niet bedenken. Current gen is altijd Fifa, maar naast voetbal (ook retro) moet er meer fun zijn voor 3 spelers of meer. De beperkingen van de 2 ports consoles (PS2, SNES) zijn te overbruggen door suggesties die ik hierboven las (Bomberman is bruut), maar voor de rest?

Krijgen jullie met regelmaat meerdere mensen over de vloer voor een avond in retro-perspectief?
Super Mario Kart met roulatiesysteem
Micro Machines 2 met roulatiesysteem
SF Turbo met roulatiesysteem
Smash Bros Melee

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 02 september 2013 @ 06:32:
Jij zou een boek moeten gaan schrijven d:)b
Gamehunt blog!

misschien idee om blog met z'n alle te beginnen waarin iedereen zijn vondsten kan posten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ja goed idee, want dat doen we niet hier al. :P

Zelf lees ik overigens de verhalen liever hier dan ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk verhaal man!

Ik heb de afgelopen week niet heel veel opgepikt, maar kan wel mededelen dat ik een leuk aantal games en merchandise ga weggeven zodra de 100 subs zijn bereikt!

YouTube: Playstation Collecting #18 - Announcement for the contest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 15:15
Leuk verhaal en leuk geschreven.

Wel herkenbaar van die tokkies.
Ik ben de afgelopen weken al niet meer naar rommelmarkten kunnen gaan.(mompelt iets over privé leven en geld). Wel nog 2 leuke kleine deals kunnen maken maar ik merk dat ik zelf steeds meer op zoek ga naar de games die ik echt wil hebben en niet zo zeer meer alles aan het op kopen ben. Dit heeft er ook wel mee te maken dat mijn vriendin langzaam begint tegen te stribbelen. Het huis wordt steeds voller en ik zeg dat ik een hoop dingen wil verkopen maar het gaat haar allemaal niet snel genoeg.

Nu klinkt het alsof ze het totaal niet eens is met mijn game / retro collectie. Maar dat is niet zo. Ze neemt zelfs wel eens wat voor me mee als ze ergens komt en denkt owja daar heb ik hem wel eens over horen praten. En heeft zelfs alles voor me gecategoriseerd en geholpen met een nieuwe kast in elkaar zetten om alles kwijt te kunnen.

Dus hoe ziet de toekomst van mijn game collectie er nu uit: Voorlopig komen er weinig tot geen uitbreidingen voor dat ik een hoop verkocht heb. Daarna is het tijd om een huis te gaan kopen en te gaan verbouwen. Daarna de game kamer in het huis klaarmaken en tussen die tijden door nog veel gamen zowel retro als gewoon.

Komende donderdag wordt ik geopereerd en daarna moet ik +/- 2 weken herstellen. Dus in mijn ogen een mooie tijd om series te kijken en te gamen. Waarschijnlijk wordt het alles naar de slaapkamer verplaatsen en lekker op bed blijven liggen en bediend worden terwijl je ligt te gamen :P (*droomt verder)

En als mijn converter voor ntsc naar pal voor de snes op tijd binnen is kan ik mario rpg nog mooi uit gaan spelen :D.
Mijn update met foto's komt na vanavond wel weer ergens denk ik.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar hoor dat van je vriendin ;) Hier idem dito alhoewel ze wel zelf af en toe gamed etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Leuk om hier de aanwinsten te zien. Heb vroeger vrij fanatiek verzameld en na verloop van tijd is dat weer minder geworden. De toptitels en consoles heb ik gelukkig wel bewaard. Als ik dit zo lees gaat het toch wel weer kriebelen. Heb vorige week wel een gameboy micro voor erbij gekocht en gisteren een gameboy met doos en boekjes. Dezelfde gameboy als die ik nog heb van vroeger, maar de doos daarvan heb ik nooit meer kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hier is het ook wel apart op dat gebied. We vinden het beide leuk. Ik ben dan wel diegene die er het meeste mee doet.
Zelf zou ik de cartridges bewaren en zo'n Reconn kopen, maar denk dat ik dat uiteindelijk voor beneden zou doen.
Er blijft dan gewoon 1 van ieder over voor op de zolder kamer.

Zij koopt het eerder dan ik overigens als we op de rommelmarkt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Nog mensen hier die de Retro N-5 gaan halen? Las laatst dat die ook in Europa uitkomt.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
ramoness schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:54:
[...]

Gamehunt blog!

misschien idee om blog met z'n alle te beginnen waarin iedereen zijn vondsten kan posten:)
Ik ben al bezig met een website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
The_Bird schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:30:
Nog mensen hier die de Retro N-5 gaan halen? Las laatst dat die ook in Europa uitkomt.
Ik wil eigenlijk nog wachten op de N-6. Wat ze zelf zeggen, is dat ze proberen de N64 en PSX ook te ondersteunen. Iig N64. Maar goed, dat is afwachten.
Wellicht dat ik toch die N-5 ga halen bij lang uitblijven van de 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ja ik denk dat zo'n N5 wel wat gaat zijn voor mij en dat me vriendin daar ook erg blij van wordt. Aangezien ik nu alle consoles dubbel heb voor als er eentje kapot gaat :P

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

(16 Augustus) Een tijd geleden geboden op een Gamecube via Marktplaats. Ik kreeg netjes een mail dat ze akkoord gingen met mijn bod en dat ik het geld kon overmaken. Dezelfde dag het geld overgemaakt, dan ga ik ervan uit dat het de dag erna wel op iemand zijn rekening staat.

(20 Augustus) Ik stuur hem een mail om te vragen of hij het geld al heeft ontvangen. Er wordt gereageerd met "Ja het geld heb ik ontvangen ik doe hem uiterlijk morgen op de bus."

(23 Augustus) Ik stuur een nieuwe mail waarin ik vraag of het pakket verzonden is omdat ik niks meer van hem heb gehoord.

(25 Augustus) Ik stuur voor de tweede keer een mail waarin ik vraag of hij iets van zich wil laten horen. "Ik heb wederom niks meer van je gehoord, laat aub zo snel mogelijk even iets weten."

(26 Augustus) Deze keer bel ik hem op het nummer dat in zijn mail-handtekening staat, hij neemt op en verteld me dat het pakket retour was gestuurd naar hem en dat hij het de volgende dag opnieuw zou verzenden.

(31 Augustus) Ik stuur de volgende mail:

"Ik heb wederom niks ontvangen en dit nadat ik laatst heb gebeld en het de volgende dag opnieuw verzonden zou worden.

Graag zie ik het aankoop bedrag teruggestort op mijn rekening. Dit bedrag was CENSOR en mijn rekeningnummer is CENSOR.

Reageer dit keer aub wel op je mail."

Na deze mail heb ik niks meer gehoord, ik wacht morgen nog even af omdat in het weekend verzonden items altijd pas op dinsdag worden afgeleverd. Als ik niks ontvang bel ik hem opnieuw en zal ik hem even vertellen dat ik mijn geld terug wil omdat dit geen manier is van handelen.

Nou heb ik nog nooit problemen gehad met het kopen van artikelen op Marktplaats, dit is de eerste keer, maar toch weet ik niet of ik opgelicht ben of niet, mijn vertrouwen in de medemens is te hoog I guess.

Ik heb inmiddels heel wat informatie over hem verzameld omdat alles gewoon op Google, Marktplaats en Facebook te vinden is. Als je mensen zou willen oplichten zou je toch wel wat beter met je persoonlijke informatie om gaan.

Weet iemand nog manieren om mijn geld terug te krijgen want als ik op hem moet wachten krijg ik het waarschijnlijk niet meer terug.

---

Overigens heb ik laatst mijn televisiemeubel en spellenkast weggehaald om er een nieuw beter en groter meubel te plaatsen. De standaard kast die ik bij Ikea wilde kopen was een halve meter te breed dus heb ik met de Ikea meubelplanner zelf iets samengesteld.

Zal wat foto's posten, hoor graag wat jullie ervan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1375.jpg
Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1386.jpg
Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1387.jpg
Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1388.jpg
Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1389.jpg
Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1390.jpg
Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1391.jpg
Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/collectie/IMAG1392.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Wahloh op 02-09-2013 21:14 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar je een beetje vaste traders kunt vinden? Mensen waar je dus vaker dan eenmalig mee kan ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:51

BoGu5

hmmmz

Wahloh schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:15:
(16 Augustus) Een tijd geleden geboden op een Gamecube via Marktplaats. Ik kreeg netjes een mail dat ze akkoord gingen met mijn bod en dat ik het geld kon overmaken. Dezelfde dag het geld overgemaakt, dan ga ik ervan uit dat het de dag erna wel op iemand zijn rekening staat.

(20 Augustus) Ik stuur hem een mail om te vragen of hij het geld al heeft ontvangen. Er wordt gereageerd met "Ja het geld heb ik ontvangen ik doe hem uiterlijk morgen op de bus."

(23 Augustus) Ik stuur een nieuwe mail waarin ik vraag of het pakket verzonden is omdat ik niks meer van hem heb gehoord.

(25 Augustus) Ik stuur voor de tweede keer een mail waarin ik vraag of hij iets van zich wil laten horen. "Ik heb wederom niks meer van je gehoord, laat aub zo snel mogelijk even iets weten."

(26 Augustus) Deze keer bel ik hem op het nummer dat in zijn mail-handtekening staat, hij neemt op en verteld me dat het pakket retour was gestuurd naar hem en dat hij het de volgende dag opnieuw zou verzenden.

"Ik heb wederom niks ontvangen en dit nadat ik laatst heb gebeld en het de volgende dag opnieuw verzonden zou worden.

Graag zie ik het aankoop bedrag teruggestort op mijn rekening. Dit bedrag was CENSOR en mijn rekeningnummer is CENSOR.

Na deze mail heb ik niks meer gehoord, ik wacht morgen nog even af omdat in het weekend verzonden items altijd pas op dinsdag worden afgeleverd. Als ik niks ontvang bel ik hem opnieuw en zal ik hem even vertellen dat ik mijn geld terug wil omdat dit geen manier is van handelen.

Nou heb ik nog nooit problemen gehad met het kopen van artikelen op Marktplaats, dit is de eerste keer, maar toch weet ik niet of ik opgelicht ben of niet, mijn vertrouwen in de medemens is te hoog I guess.

Ik heb inmiddels heel wat informatie over hem verzameld omdat alles gewoon op Google, Marktplaats en Facebook te vinden is. Als je mensen zou willen oplichten zou je toch wel wat beter met je persoonlijke informatie om gaan.

Weet iemand nog manieren om mijn geld terug te krijgen want als ik op hem moet wachten krijg ik het waarschijnlijk niet meer terug.

---

Overigens heb ik laatst mijn televisiemeubel en spellenkast weggehaald om er een nieuw beter en groter meubel te plaatsen. De standaard kast die ik bij Ikea wilde kopen was een halve meter te breed dus heb ik met de Ikea meubelplanner zelf iets samengesteld.

Zal wat foto's posten, hoor graag wat jullie ervan vinden.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou hem iig nog een keer bellen en om uitleg vragen. Vraag ook dat als het niet lukt hij je het geld terugstort. Een of andere procedure kost vaak meer geld dan jou die gamecube gekost heeft.

Zelf een keer een soortgelijk akkefietje gehad met een (gamer) muismat. Uiteindelijk wel geleverd, maar is dik een maand van gezeur overheen gegaan...

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opgelichtopinternet.nl en aangifte doen (dat kan online).
Natuurlijk wel nadat je nog een keer gebeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren via ebay een Pokemon Mini Zany Cards gekocht.
Mijn vrouw heeft de Pokemon Mini met alle andere cartridges, maar deze ooit een keer niet meegenomen toen we hem tegenkwamen en altijd spijt van gehad.
Dus gisteren toen we het er over hadden even op ebay gekeken en lag daar voor een "redelijke" prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe serie gestart op mijn kanaal genaamd Let's Talk About waar ik unieke/zeldzame of obscure games bespreek. Aflevering 1 Shadow of the Colossus (wat een game!)

YouTube: Let's Talk About - Shadow of the Colossus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Wahloh schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:15:

(3 September) Het vervolg, heb hem opnieuw gebeld. Eerste keer nam hij niet op, tweede keer wel. Hij vertelde me dat hij bij zijn oma was voor 1 of meerdere weken en zijn moeder zou het pakket verzenden. Die zou hij nu bellen om te vragen hoe het zat en dat ze het zo snel mogelijk zou verzenden, daarna zou hij mij mailen over hoe het zat.

Nu maar hopen dat hij ook werkelijk wat gaat doen anders doe ik aangifte en probeer ik bij de bank de betaling te laten terugdraaien. Waarom moet het allemaal zo moeilijk...

---

Verder heb ik een nieuwe Zilvere Gamecube kunnen toevoegen aan mijn collectie, naast Paars, Zwart en Wit.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 21:53:
Iemand enig idee waar je een beetje vaste traders kunt vinden? Mensen waar je dus vaker dan eenmalig mee kan ruilen?
Tja. Ik hou het zelf bij Ebay, vaste shops en handelaren die ik enigszins ken via fora. Via dat soort kanalen wordt je niet zo snel genept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
Wahloh schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:42:
[...]

(3 September) Het vervolg, heb hem opnieuw gebeld. Eerste keer nam hij niet op, tweede keer wel. Hij vertelde me dat hij bij zijn oma was voor 1 of meerdere weken en zijn moeder zou het pakket verzenden. Die zou hij nu bellen om te vragen hoe het zat en dat ze het zo snel mogelijk zou verzenden, daarna zou hij mij mailen over hoe het zat.

Nu maar hopen dat hij ook werkelijk wat gaat doen anders doe ik aangifte en probeer ik bij de bank de betaling te laten terugdraaien. Waarom moet het allemaal zo moeilijk...

---

Verder heb ik een nieuwe Zilvere Gamecube kunnen toevoegen aan mijn collectie, naast Paars, Zwart en Wit.
kvind het een beetje sneu als mensen hier gaan zeuren over deze dingen...... en zeker wanneer ze erover door blijven posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet in waarom het sneu is.

Storneren kan niet bij de bank, hoef je niet naar de vragen.
Naar mijn mening wat teveel smoesjes. Heb je aangegeven stappen te ondernemen als je het pakje niet binnen X dagen in huis hebt? Zo niet, stuur een sms waarin je dat aangeeft. Termijn mag je zelf verzinnen, bijv. binnen 7 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:27
Ik was blij verrast dat m'n Megadrive het nog redelijk doet op de RF poort van m'n LCD TV. Dat had ik niet verwacht! Goed, ik kan voor vijftien pop die SCART kabel halen, maar vooralsnog is dit gratisch.

Jammer alleen dat de kastjes wat minder beginnen te worden. Moet redelijk m'n best doen om de knoppen te activeren. Met een potje Xenon2 was m'n duim in elk geval lam :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
Weet iemand of er al PS3 snugfits zijn? Ik kan ze nergens vinden. Ik heb een aantal PS3 games die ik nu al graag goed wil opbergen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

[...]

---

Dr lopen twee marktplaats ervaringen topics. De ene staat vol met goede ervaringen, de ander vol met slechte. Zoek ze even op zou ik zeggen, met name de laatstgenoemde. Snap je frustratie, maar dit is niet de plaats :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:35
Jumpman schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:27:
Weet iemand of er al PS3 snugfits zijn? Ik kan ze nergens vinden. Ik heb een aantal PS3 games die ik nu al graag goed wil opbergen.
PS3 hoesjes zijn toch al van kunststof? Als je die zo in de kast gooit, blijven ze toch goed?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek snugfits voor Collector's Editions van die cardboards weet je wel, zijn die er al overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:41:
Ik zoek snugfits voor Collector's Editions van die cardboards weet je wel, zijn die er al overigens?
Er is geen vaste lengte/breedte/diepte voor een collectors edition. Dus het was aan de ontwikkelaar zelf om dat te bepalen. Daardoor is het erg lastig om zoiets te laten maken, ivm grote afname en vrij kleine verkoopaantallen.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel cardboard editions voor de PS2, over het algemeen zijn die aardig gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Xyphoid schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 21:40:
[...]

PS3 hoesjes zijn toch al van kunststof? Als je die zo in de kast gooit, blijven ze toch goed?
Nee, dat blijven ze niet. ;) Als je ze stapelt of rug aan rug zet, en je haalt er één tussenuit krijg je al lichte krasjes, vandaar dat ik ze in snugfits wil doen.

De PS4 komt eraan, dus ik wil mijn PS3 games (allen zijn nog MINT of sealed) op gaan bergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
De PS4 en PS3 noemen in een topic over retro consoles is een beetje hetzelfde als vloeken hoor. }:| ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
[...]

---

Woont hij ver van je? Anders even langs gaan. Langer dan een week is geen excuus meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Jumpman schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 22:13:
[...]
De PS4 komt eraan, dus ik wil mijn PS3 games (allen zijn nog MINT of sealed) op gaan bergen.
Denk je dat het iets waard wordt of is het voor jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird

The_Bird

Meneer de Raaf

Nou die remake van Castle of Illusion is een tegenvaller zeg;

+Muziek is erg mooi gearrangeerd door Grant Kirkhope en doet erg denken aan zijn Banjo werk
+Graphics zijn mooi
+Originele levels ipv copy paste remastered levels
+extra kostuums.

-Game is echt extreem simpel vergeleken met het origineel
-Controlls (met name springen) zijn niet al te best (kleine vertraging bij het springen)
-Nieuw design van de vijanden valt tegen.
-Hoewel de graphics goed zijn heeft het spel wel minder sfeer door de polygonen.
-blijkbaar moet je nu naast het halen van levels ook een bepaald aantal diamanten verzamelen om het volgende level te kunnen spelen.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al 4 weken ofzo te wachten op mijn Gameboy lot uit Engeland. Toch maar een negatieve feedback gegeven uiteindelijk en alsnog wachten. Ik blijf die kerel niet mailen (mijn naam is niet gekke Henkie :P ) en nu maar hopen dat hij zijn fatsoen houd en dat het alsnog snel binnen gaat komen en uiteraard geen negatieve feedback terug gaat geven (al lijkt het mij sterk dat dat zomaar mag aangezien ik mijn verplichtingen direct heb voldaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Kryptex schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 23:16:
[...]

Denk je dat het iets waard wordt of is het voor jezelf?
Ik heb vanaf het begin een PS3 gehad, en haal altijd alleen de game uit het hoesje, en keek er verder niet meer naar om (alles netjes in een dichte doos opgeborgen). Ook kocht ik mijn games altijd bij bedrijven die ze sealed leverde. Ik heb dus behoorlijk wat games (heel veel collectors edtions/steelbooks), de meeste heb ik in de aanbieding gekocht en hier had ik vervolgens geen tijd voor om te spelen (dus er zit veel ook nog in seal). In eerste instantie is het dus voor mezelf, en wellicht wordt het iets waard in de toekomst. Ik ga het in ieder geval voorlopig niet van de hand doen (net als mijn SNES, N64 en GBA collectie, hier geldt hetzelfde voor). De SNES en N64 games sealed en in MINT staat beginnen in iedergeval al zeldzaam te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:44:
Zit al 4 weken ofzo te wachten op mijn Gameboy lot uit Engeland. Toch maar een negatieve feedback gegeven uiteindelijk en alsnog wachten. Ik blijf die kerel niet mailen (mijn naam is niet gekke Henkie :P ) en nu maar hopen dat hij zijn fatsoen houd en dat het alsnog snel binnen gaat komen en uiteraard geen negatieve feedback terug gaat geven (al lijkt het mij sterk dat dat zomaar mag aangezien ik mijn verplichtingen direct heb voldaan).
Tegenwoordig kun je op ebay geen negatieve feedback meer aan kopers geven, hoogstens geen feedback. Is al een aantal jaren geleden veranderd meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orian schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:02:
[...]

Tegenwoordig kun je op ebay geen negatieve feedback meer aan kopers geven, hoogstens geen feedback. Is al een aantal jaren geleden veranderd meen ik.
Aha oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ik kan gewoon nog negative feedback geven op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
ramoness schreef op woensdag 04 september 2013 @ 10:19:
ik kan gewoon nog negative feedback geven op ebay
Nee dat kan je niet als je de verkoper bent...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
dat is ook niet eerlijk, dan word je als verkoper geforceerd altijd goeie of geen feedback te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb ook regelmatig dingen besteld uit engeland en die komen vaak niet of heeeel laat aan ik wacht nu al 10 weken op een viper GC behuizing ik zou zeggen altijd vragen om een verzending met tracking die paar extra pond scheelt je veel gezeik
Verwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:44:

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Mag ik iedereen erop wijzen dat dit geen Ebay of Marktplaats ervaringen topic is, gaarne deze discussies/ervaringen delen in de daarvoor bestemde topics.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
Zijn er verzamelaars van de SNES die complete spellen (dus met dezelfde PAL code) verzamelen, of willekeurig?

Ik zie vaak dat er spellen worden aangeboden (Ebay,Marktplaats) die gewoon bij elkaar geraapt zijn.
Amerikaans doosje, Nederlands/Franse handleiding en Duits spelletje bijv.

Meestal word er ook nog eens de hoofdprijs voor gevraagd.. :|

Verwijderd

Heb zelf van de week Tekken 3 (ps1), Tekken 5 (ps2), Silent hill 2 directors cut (ps2) en manhunt (ps2) gekocht op de markt ^^.

En verder heb ik laatst nog Final fantasy 4 easy type (snes ntsc-j) en Metal storm (nes ntsc) binnen gekregen ^^

• Tanuki
  • Niet online
Bangsa schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:28:
Zijn er verzamelaars van de SNES die complete spellen (dus met dezelfde PAL code) verzamelen, of willekeurig?

Ik zie vaak dat er spellen worden aangeboden (Ebay,Marktplaats) die gewoon bij elkaar geraapt zijn.
Amerikaans doosje, Nederlands/Franse handleiding en Duits spelletje bijv.

Meestal word er ook nog eens de hoofdprijs voor gevraagd.. :|
Ik verzamel alles.

Maar alleen de "beste" code. Voor mij is het lijstje:
1. FAH / HOL (Nederlands/Frans of Nederlands)
2. EUR / NEUx / etc (vaak meertalig)
3. UKV (Engelstalig)
4. AUS (da's ook PAL Engelstalig)
5. FRA / NOE / ESP / ITA (veelal games die echt alleen in die regio zijn uitgekomen)
6. USA
7. JPN

Ik heb dus het liefst nummer 1, is dat er niet, dan nummer 2, etc.

• Bangsa
Tanuki schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:32:
[...]

Ik verzamel alles.

3. UKV (Engelstalig)
5. FRA / NOE / ESP / ITA (veelal games die echt alleen in die regio zijn uitgekomen)
6. USA
7. JPN

Ik ben sinds kort ook op die manier gaan verzamelen.
Dit omdat ik op de rommelmarkt Donkey Kong Country 1 & 3 had gekocht voor 10euro.
En toen ik het compleet wilde maken bleek DKC 1 een NOE Palcode te hebben. Will dit graag compleet maken met FAH code.

Maar is het een beetje te doen op FAH code zoeken en dan ook voor een redelijke prijs??

Word af en toe vervelend dat mensen alles bij elkaar rapen en dan als 1 spel te koop aanbieden.

Check dit: http://www.ebay.nl/itm/SN...n_146&hash=item232f25ab00

[ Voor 7% gewijzigd door Bangsa op 05-09-2013 14:04 ]

• Kryptex
Bangsa schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:02:
[...]Word af en toe vervelend dat mensen alles bij elkaar rapen en dan als 1 spel te koop aanbieden.

Check dit: http://www.ebay.nl/itm/SN...n_146&hash=item232f25ab00
Volgens mij klopt die gewoon hoor. Deze zwart label cart zit in een classic series en box en manual zijn gewoon allebei FAH.

• Bangsa
Kryptex schreef op donderdag 05 september 2013 @ 15:26:
[...]

Volgens mij klopt die gewoon hoor. Deze zwart label cart zit in een classic series en box en manual zijn gewoon allebei FAH.
Volgens mij heeft de cartridge de code EUR. Is helaas niet te zien.
Maar doelde meer op de prijs, en conditie. Tja Ebay he.. :/

• Kryptex
Deze cart hoort gewoon bij de classic series.

[ Voor 6% gewijzigd door Kryptex op 05-09-2013 17:21 ]

• Zakkenwasser
  • Niet online
Het is voor mij het belangerijkste om het spel compleet en netjes in PAL te hebben. Voorderest met al die codes kan het me niet zozeer schelen, het gaat tenslotte om boxart en gameplay :)

• Tanuki
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 05 september 2013 @ 17:46:
Het is voor mij het belangerijkste om het spel compleet en netjes in PAL te hebben. Voorderest met al die codes kan het me niet zozeer schelen, het gaat tenslotte om boxart en gameplay :)
Ben ik met je eens, maar het is toch ook wel fijn om te kunnen lezen wat er op dat doosje en in dat boekje staat dat je er zo graag bij wilt hebben. :p

Tenzij het onmogelijk is natuurlijk, neem bijvoorbeeld Whirlo, die er alleen in ESP is.

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:35
Ik heb alles het liefst in het Engels.
Meeste PAL spellen die ik heb zijn Nederlands of Engels. Heb een paar NTSC spellen, omdat die niet in PAL verkrijgbaar zijn.
Helaas wel een keer een Duitse Probotector voor de SNES gekocht. Stond niet duidelijk er bij. Maar wel alles Duits, dus doosje, achterkant cartridge en boekje. Gelukkig spel wel Engels. Maar die staat nu te koop, omdat ik al een Engelse versie heb gekocht.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Zo, weer wat vorderingen gemaakt!

Toch maar gekozen voor bank(je). De meest goedkope van de Ikea, een 99 Euro Klobo, maar die was kwa formaat veel prettiger dan een Klippan (of andersoortig ding). Het zit..niet al te comfortabel, maar voldoet prima aan mijn eisen.

Verder de 40" naar beneden gehaald en de 32" in de slaapkamer gezet, maar die ga ik zsm weer vervangen voor een 40 of 46. Kijkafstand is daar 5 tot 6 meter en dan is 32" te klein. Humax 5000c geplaatst en coax doorgetrokken, dus TV kijken kan ik daar nu ook.

Verder een wandplank die niet lang genoeg bleek (1.90+1.10) voor al mijn PS1 spellen, en de PS2 spellen krijgen soortgelijke planken. Twee tafeltjes aan weerszijde voor het drinken, AB's en controllers. 360 en PS3 games heb ik er ook gelijk neergezet, bijna last-gen en leverde ruimte op in de woonkamer.

Tevreden :)

[ Voor 27% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:27 ]

• Bangsa
Exorcist schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:28:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Toch maar gekozen voor bank(je). De meest goedkope van de Ikea, een 99 Euro Klobo, maar die was kwa formaat veel prettiger dan een Klippan (of andersoortig ding). Het zit..niet al te comfortabel, maar voldoet prima aan mijn eisen.

Verder de 40" naar beneden gehaald en de 32" in de slaapkamer gezet, maar die ga ik zsm weer vervangen voor een 40 of 46. Kijkafstand is daar 5 tot 6 meter en dan is 32" te klein. Humax 5000c geplaatst en coax doorgetrokken, dus TV kijken kan ik daar nu ook.

Verder een wandplank die niet lang genoeg bleek (1.90+1.10) voor al mijn PS1 spellen, en de PS2 spellen krijgen soortgelijke planken. Twee tafeltjes aan weerszijde voor het drinken, AB's en controllers. 360 en PS3 games heb ik er ook gelijk neergezet, bijna last-gen en leverde ruimte op in de woonkamer.

Geen close up van je snes spellen? ;)

Heel nice ingericht!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Tanuki schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:32:
[...]

Ik verzamel alles.

3. UKV (Engelstalig)
6. USA
7. JPN

Ik heb zojuist voor €12.50 een aantal SNES games overgenomen, echter zie ik dat bij een aantal de codes ITA en NOE staan. Maar als ik ze ga spelen dan heb ik vervolgens wel gewoon het spel in het engels? hoe zit dit precies?

Voorbeeld: De game Kirby's fun pak heeft als tekst rechts boven op de sticker: "SNSP-AKFTP-ITA"
Je zou dan denken dat het spel alleen in het italiaans is, maar het spel is gewoon in het engels?

De games die ik overgenomen heb waren trouwens: Kirby's funpack , Starwing , Tetris & Dr Mario , Jungle book, Pinball , Super battletank 2, Tintin prisoners of the sun.

En nog 25 PS2 games voor een tientje :P Lijkt me wel een goed dealtje?

Winners never cheat, Cheaters never win

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tja sommige games zijn vertaald en sommige niet. Niets speciaals aan eigenlijk. Is gewoon zo.

• Bangsa
Descriptor schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:57:
[...]

Ik heb zojuist voor €12.50 een aantal SNES games overgenomen, echter zie ik dat bij een aantal de codes ITA en NOE staan. Maar als ik ze ga spelen dan heb ik vervolgens wel gewoon het spel in het engels? hoe zit dit precies?

Voorbeeld: De game Kirby's fun pak heeft als tekst rechts boven op de sticker: "SNSP-AKFTP-ITA"
Je zou dan denken dat het spel alleen in het italiaans is, maar het spel is gewoon in het engels?
Dan is misschien alleen de handleiding en doosje italiaans?
Ik heb DKC in NOE(Nintendo of Europe heb ik me laten vertellen), spel is engels maar de handleiding+doosje is in Duits.

EDIT: http://magixbuttons.com/a...differences-nes-continued

[ Voor 4% gewijzigd door Bangsa op 05-09-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Sommige duitse / italiaanse games zijn gewoon Engels.

Ik weet dat Kirby's Funpak ITA gewoon Engels is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:44

auto660

1991 240 GL Brick

Allejezus, wat een spellen daar! Heb je ook nog een extra fundering onder je huis of houdt je fundering het nog? :p Heb je al je spellen bij elkaar al eens geteld?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doel je op mijn post? Dat zijn iig om en nabij de 1200 spellen, en een console of..100 gok ik, maar dat is inclusief 30 PS1's, 10 PS2's, 10 N64's en 7 Gamecubes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
gaan er mensen naar Deurne zondag? naar de retrogamebeurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
ramoness schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:32:
Ja ik ga wel. Is bij mij om de hoek.

Wil graag Super Street Fighter 2 compleet hebben voor de SNES.
Niet heel veel bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
ramoness schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 10:32:
Ik was het van plan maar ik zie er vanaf. Ik kwam er achter dat ik deur-tot-deur meer dan 3,5 uur onderweg ben. Dat is me echt te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Exorcist schreef op donderdag 05 september 2013 @ 20:28:

Dat mag je ook zeker zijn! Erg leuk om te zien en prima ingericht. Het is dat ik er geen kamer voor over heb, maar anders had ik het wel geweten. Mijn handen jeuken in ieder geval. :)

Ik heb ook altijd al een home cinema kamer willen hebben, dus als één van de kinderen de deur uit is kan ik dat misschien wel combineren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ik ga helaas niet heb gisteren mijn gal blaas verwijderd gekregen. Lig dus vanuit mijn bed mee te lurken op het forum.

Mooi om die Kamer zo te zien. Binnenkort gaan we een nieuw huis kopen en wil zolang er geen 2 kinderen zijn ruimte hebben voor zo'n Kamer. Dus als iemand nog ideeën heeft of zegt: dit zou ik anders gedaan hebben. Hoor ik het graag.

Vandaag fighting force 1 en 2 binnen gekregen maar de hoesjes zijn allebei gebroken in de reis hier naartoe. Ze komen van een webshop en zit erover te denken om ze terug sturen. Zelfs 1 tje zit niet in een origineel hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
weet iemand trouwens waar je al die oude tv afleveringen van onder andere Bart de Graaf over games van toen kan zien. Er was volgens mij ook iets van een tips en truuk tv serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 19:42:
weet iemand trouwens waar je al die oude tv afleveringen van onder andere Bart de Graaf over games van toen kan zien. Er was volgens mij ook iets van een tips en truuk tv serie.
Met Martijn Krabbé volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:38

Metro2002

Memento mori

vandaag even de tijd genomen om wat te ruimen in mijn tv meubel en heb besloten dat de ps1 eruit gaat, gebruik dat ding eigenlijk nooit en dankzij dat ding heb ik ook nog een av splitter ertussen staan die er nu mooi tussenuit is gehaald, ook de HTPC heeft het veld geruimd omdat ie wat kuren kreeg en ik dat ding toch amper meer gebruikte, in plaats daarvan is gewoon een standaard dvd spelertje gekomen. De incidentele youtube filmpjes of videoclips die ik kijk speel ik straks gewoon via mijn laptop af.
Al met al is het kastje nu een stuk beter georganiseerd en alleen de meest gebruikte console staan er nog: De dreamcast, megadrive en snes.
in mijn computerkamer dan momenteel nog de C64, amiga 600 en atari ST en atari 2600 , ook daar heb ik wat geruimd want er stond ook nog een megadrive en ondanks dat dat mijn lievelingsconsole is heb ik die verplaatst naar de slaapkamer zodat ik op de comptuerkamer weer af kon zónder av splitter.

zo zie je maar dat met een paar kleine aanpassingen je veel spaghetti voorkomt :)

en mochten mensen nog geinteresseerd zijn in de PS1: PM me !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:14
Metro2002 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:58:
vandaag even de tijd genomen om wat te ruimen in mijn tv meubel en heb besloten dat de ps1 eruit gaat, gebruik dat ding eigenlijk nooit en dankzij dat ding heb ik ook nog een av splitter ertussen staan die er nu mooi tussenuit is gehaald, ook de HTPC heeft het veld geruimd omdat ie wat kuren kreeg en ik dat ding toch amper meer gebruikte, in plaats daarvan is gewoon een standaard dvd spelertje gekomen. De incidentele youtube filmpjes of videoclips die ik kijk speel ik straks gewoon via mijn laptop af.
Al met al is het kastje nu een stuk beter georganiseerd en alleen de meest gebruikte console staan er nog: De dreamcast, megadrive en snes.
in mijn computerkamer dan momenteel nog de C64, amiga 600 en atari ST en atari 2600 , ook daar heb ik wat geruimd want er stond ook nog een megadrive en ondanks dat dat mijn lievelingsconsole is heb ik die verplaatst naar de slaapkamer zodat ik op de comptuerkamer weer af kon zónder av splitter.

zo zie je maar dat met een paar kleine aanpassingen je veel spaghetti voorkomt :)

en mochten mensen nog geinteresseerd zijn in de PS1: PM me !
Wilde je een PM sturen maar blijkbaar heb je dat uitstaan ;-)

Deze gebruiker wil of kan geen Berichten ontvangen: Metro2002

Ik heb namelijk zelf nog een Atari 2600 staan met wat spellen, misschien kunnen we ruilen :)

[ Voor 3% gewijzigd door G-Meister op 06-09-2013 23:11 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel rotzooi in weten te leveren bij de Game Mania, waardebon 80 euro en daar maar 20 nieuwe titels van gekocht voor de collectie PS2 met vooral veel Blast en Phoenix Games Wat een developers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bootje schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 13:22:
[...]

Dat mag je ook zeker zijn! Erg leuk om te zien en prima ingericht. Het is dat ik er geen kamer voor over heb, maar anders had ik het wel geweten. Mijn handen jeuken in ieder geval. :)

Ik heb ook altijd al een home cinema kamer willen hebben, dus als één van de kinderen de deur uit is kan ik dat misschien wel combineren. ;)
Ja, kinderen..in het vorige huis had ik een enorme zolder waar ik 5 PC's voor een LAN party permanent had staan en al mijn retro meuk. In dit huis begonnen op de eerste verdieping, gedeelde studeer/gamekamer maar mijn dochter gaat die kamer betrekken. Haar oude kamer wordt de nieuwe babykamer. Dus, wat dan? De garage bleef over, en de helft ervan is vooralsnog meer dan voldoende. Wel zal, als de kinderen ouder zijn, een gedeelte van de bijkeuken erbij worden getrokken zodat ik rond de 15 tot 20 m2 uitkom, nu 9/10.

Kom net van een vriend vandaan die ik alweer een tijd niet gezien had. Ook hij heeft af en toe zo z'n retro buien, blijkbaar. Hij had nog zijn allereerste MD staan waar ik vroeger ook bij hem op gamede, en we hebben de avond half gevuld met NBA Jam TE, Road Rash II en Streetfighter II. Met name NBA Jam blijft echt tof als je dikke fun wilt hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:41:
Veel rotzooi in weten te leveren bij de Game Mania, waardebon 80 euro en daar maar 20 nieuwe titels van gekocht voor de collectie PS2 met vooral veel Blast en Phoenix Games Wat een developers :P
Definieer rotzooi?

Ik heb nog een zooi sportspellen. Zou ik daar bijv. 2 euro per game voor krijgen bij de Game Mania?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:38

Metro2002

Memento mori

G-Meister schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:10:
[...]

Wilde je een PM sturen maar blijkbaar heb je dat uitstaan ;-)

Deze gebruiker wil of kan geen Berichten ontvangen: Metro2002

Ik heb namelijk zelf nog een Atari 2600 staan met wat spellen, misschien kunnen we ruilen :)
Nou zit ik al zoveel jaar op tweakers maar ik kan nergens een instelling vinden omdat aan of uit te zetten, hoe zet ik dat (weer) aan dan? zie wel onder profiel dat ie uit staat maar kan hem nergens aanzetten ;(
edit: Gevonden onder "voorkeuren" ipv profiel.

Ruilen voor wat 2600 games vind ik op zich ook goed.

[ Voor 10% gewijzigd door Metro2002 op 07-09-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tanuki schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 08:30:
[...]

Definieer rotzooi?

Ik heb nog een zooi sportspellen. Zou ik daar bijv. 2 euro per game voor krijgen bij de Game Mania?
Fifa etc :) Nee 25-50 cent per stuk ongeveer.

Daar zijn we weer 20 nieuwe titels voor de collectie :) Voelde me wat verkouden etc is wel te zien denk ik :P

YouTube: Playstation Collecting #19 - Traded some stuff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Misschien leuk voor de liefhebbers?

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Twente.... :/
Waarom altijd in zo'n gat en niet eens in een normale stad zoals Amsterdam of Zaandam?

[ Voor 11% gewijzigd door Zakkenwasser op 07-09-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Normaal ga ik niet vaak naar rommelmarkten om nieuwe items te scoren, meeste haal ik van marktplaats, maar vandaag moest ik meehelpen met het opbouwen en uitsorteren van een rommelmarkt. Hier heb ik een aantal leuke items gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://data.mrwahloh.nl/Images/Nintendo/rommelmarktfind.png

Hieronder een opsomming:

Playstation 2 (Slim)
PS2 Controller
Memorycard
EyeToy

Manhunt
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Ecco The Dolphin: Defender of the Future
Disney's Stitch: Experiment 626
Crash of the Titans
James Bond 007 in Agent Under Fire
Star Wars: Episode III Revenge of the Sith
Pro Evolution Soccer 6
Star Trek Voyager: Elite Force
FIFA 2001
Prince of Persia: The Two Thrones
Superbike GP
Disney's Winnie the Pooh en het Knaagje in zijn Maagje
LEGO Racers 2
FIFA 06

Playstation 1 (Slim)
2x PS1 Controller

Command & Conquer
Porsche Challenge
V Tennis (Sealed)
Vegas Casino
World's Scariest Police Chases
BioHazard 3 Last Escape
Need for Speed: Porsche Unleashed
Tomb Raider III
Action Man
Vagrant Story
Wipeout 2097
Pong
Resident Evil 2
Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
Final Fantasy VII

Nintendo Gameboy (In slechte staat)

Street Fighter II
Lucky Luke
Kirby's Dream Land
Super Mario Land 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Wahloh schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:49:
Normaal ga ik niet vaak naar rommelmarkten om nieuwe items te scoren, meeste haal ik van marktplaats, maar vandaag moest ik meehelpen met het opbouwen en uitsorteren van een rommelmarkt. Hier heb ik een aantal leuke items gevonden.

[afbeelding]

Hieronder een opsomming:

Playstation 2 (Slim)
PS2 Controller
Memorycard
EyeToy

Manhunt
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Ecco The Dolphin: Defender of the Future
Disney's Stitch: Experiment 626
Crash of the Titans
James Bond 007 in Agent Under Fire
Star Wars: Episode III Revenge of the Sith
Pro Evolution Soccer 6
Star Trek Voyager: Elite Force
FIFA 2001
Prince of Persia: The Two Thrones
Superbike GP
Disney's Winnie the Pooh en het Knaagje in zijn Maagje
LEGO Racers 2
FIFA 06

Playstation 1 (Slim)
2x PS1 Controller

Command & Conquer
Porsche Challenge
V Tennis (Sealed)
Vegas Casino
World's Scariest Police Chases
BioHazard 3 Last Escape
Need for Speed: Porsche Unleashed
Tomb Raider III
Action Man
Vagrant Story
Wipeout 2097
Pong
Resident Evil 2
Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
Final Fantasy VII

Nintendo Gameboy (In slechte staat)

Street Fighter II
Lucky Luke
Kirby's Dream Land
Super Mario Land 2
De foto doet het niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Fixed ;) Tweakers accepteert shared afbeeldingen vanuit een dropbox folder blijkbaar niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Wahloh op 07-09-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
niet echt iets gebruikelijks, maar heeft iemand weleens zoiets in nederland te koop gezien? Het is een ATC 510 Analog Personal Flight Simulator, maar misschien dat die er ook van andere merken zijn?
even een foto ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://image0-rubylane.s3.amazonaws.com/shops/1008537/386.9L.jpg?9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Mooie aanwinsten hoor! Was het nog een beetje betaalbaar? Mijn ervaring is dat mensen al gauw Marktplaats-prijzen gaan roepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Tanuki schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:01:
Mooie aanwinsten hoor! Was het nog een beetje betaalbaar? Mijn ervaring is dat mensen al gauw Marktplaats-prijzen gaan roepen
Betaalbaar was het zeker, het is geen rommelmarkt met verschillende kraameigenaren. Het is één grote rommelmarkt georganiseerd door de Scouting, deze halen dan de hele dag spullen aan de deuren op en verkopen het om de groepskassen wat bij te spekken.

[ Voor 30% gewijzigd door Wahloh op 07-09-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 20:22:
[...]

Twente.... :/
Waarom altijd in zo'n gat en niet eens in een normale stad zoals Amsterdam of Zaandam?
Enschede is groter dan Zaandam. :)

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 23:48
Heel Nederland ligt nog in een diepe slaap, op enkele die hard retro verzamelaars na ;)
Het gaat een lange dag worden, maar als deze dag hetzelfde is als de voorgaande keren, dan is dat zeker de moeite waard!

Voor de rest die ook gaat: Have fun en veel succes!

Hopelijk worden ee weer veel nieuwe aanwinsten gepost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
tot straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:38

Reintji

(2 x dad)²

Benieuwd naar de items die hier straks gepost gaan worden!

Trip naar Deurne was mij toch een tikje te ver (520km heen en terug). Maar mocht iemand tegen een boxed Gameboy Micro Famicom aanlopen en deze zelf al hebben O-) :P

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
Ik ga de beurs deze keer overslaan, volgende keer zal ik er wel weer zijn denk ik. Succes iedereen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Eindelijk Yoshi's Island uitgespeeld, nu maar eens gaan beginnen met Mario RPG... oh fuck ik heb niet de juiste converters.. :/ Mijn AD-29 universal adapter en Games Master adapter schijnen er niet op te werken...

Welke werken er wel gewoon mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan er ook niet bij zijn vandaag, maar wel benieuwd naar jullie verhalen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 18:37
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 08 september 2013 @ 12:33:
Eindelijk Yoshi's Island uitgespeeld, nu maar eens gaan beginnen met Mario RPG... oh fuck ik heb niet de juiste converters.. :/ Mijn AD-29 universal adapter en Games Master adapter schijnen er niet op te werken...

Welke werken er wel gewoon mee?
Voor MArio RPG maak ik dan een uitzondering en speel ik die op de Virtual Console van de Wii met een SNES controller uiteraard ;) Werkt prima en heb het nooit anders gespeeld, dus het retro gevoel zal er niet anders om zijn bij mij in dit geval.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 16:44
Exorcist schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:50:
Krijgen jullie met regelmaat meerdere mensen over de vloer voor een avond in retro-perspectief?
Nope niet meer, vroeger altijd 2 of soms 3 vrienden. Onze destijds current gen was PES, maar we heben ook jarenlangs SWOS (sensible world of soccer) gespeeld, gewoon in tournooi mode. We speelden wel de amiga en later pc versie, want die had de echte namen.

Ook vonden wij worms altijd erg leuk.
En je moet door het cutesy gebeuren heen kijken (alhoewel op 9gag lijkt iedereen die hard pokemon speler te zijn) maar de pokemon stadium games waren ook nog best geinig met meer mensen.

Verder al door iedereen genoemd, mario kart!

En niet echt een party game, maar secret of mana op de snes kon met 3 man gespeeld worden. Is wel een heel aparty mp ervaring denk ik!

Oh en misschien zelda for sword!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:51

BoGu5

hmmmz

In mijn studentenhuis was naast Mario Kart DD ook Mario Smash Football een favoriet.

request.getCookies();

Pagina: 1 ... 86 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod