Heb vandaag foto's gemaakt van al mijn spellen.
1 foto van de voorkant met alles uitgepakt. 1 foto van de achterkant met alles uitgepakt. 1 foto van het doosje schuin van de onder- en linkerkant. 1 foto van het doosje schuin van de onder- en rechterkant. 1 foto van het doosje schuin van de boven- en rechterkant.
Mijn aanwinsten van de laatste weken. Meeste zijn CIB's.
SNES games:
NES games:
Voor veel spellen heb ik de hoofdprijs betaald (Zelda, Streetfighter, Probotector, Shadowrun, Secret of Mana, Turtles), maar dat zijn spellen die ik echt wilde hebben. En helaas zijn ze niet vaak in zulke goede staat te vinden. Heb voor Probotector (NES en SNES) twee keer moeten betalen, want de NES was met Spaans boekje (doosje wel in Engels) en de SNES was met Duits doosje en boekje. Stond er bij allebei niet duidelijk bij. Dus die twee spellen heb ik ergens anders nog een keer gekocht. Ook F-Zero is niet in het Engels, maar in het Italiaans. Cybernator heb ik nog van vroeger, maar die is blijkbaar ook Duits (vroeger vond ik de doosjes niet echt belangrijk. Gewoon spel er uit en spelen!!!!).
Voortaan ga ik dus eerst mailen om te vragen in welke taal het doosje en boekje zijn, voordat ik iets koop.
Deze drie ga ik dus doorverkopen. Als iemand er al geïnteresseerd in is. Anders verkoop ik ze als cartridge only of zo. Ik spaar alleen Engelse en Nederlandse versies van doosjes.
Wat doen jullie met anderstalige doosjes? Sparen jullie die of laten jullie die liggen?
De linker rij met NES spellen heb ik in V.S. van A gekocht samen met een NES console. Ook een aantal losse spellen op de voorgrond horen daarbij. Doosjes zijn in super goede staat.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro