Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.764 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:38
Zaterdag een Gameboy SP met lader, zo goed als nieuw kunnen kopen voor € 10,00. Er zit geen enkel krasje op het apparaat of de lader. Helaas geen (complete) verpakking erbij, was ook niet te verwachten voor deze prijs.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
ik heb nog wel een ags 101 maar gaat niet voor een appel en een ei weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook nog wel een dubbele liggen en sta ook open voor ruil ;)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
van ruilen komt huilen....

behalve als je een castlevania 4 ntsc ruilt tegen een final fight pal natuurlijk 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door nooblowstar op 12-08-2013 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
nooblowstar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:17:
van ruilen komt huilen....

behalve als je een castlevania 4 ntsc ruilt tegen een final fight pal natuurlijk 8)7
wil wel wat bijleggen hoor :w
Misschien nog een paar games erbij voor vampire kiss.

ik heb:
- castlevanie 4 compleet ntsc
- castlevania 4 los pal
- yoshis island los pal
- dkc los pal
- lost vikings boxed (zonder manual) pal
- doom los pal
- actraiser los pal
- super widget los pal
mystical ninja 2 (n64) cib 9/10
banjo tooie (n64) cib

[ Voor 37% gewijzigd door Zakkenwasser op 12-08-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n hekel aan die mensen op Marktplaats die 150 kilometer verderop wonen en niet willen versturen :( Zo loop je ook best vaak deals mis. En als je dan vraagt waarom niet (ik betaal zelfs de verzendkosten) dan is het ja gewoon niet. Lui volk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:26:
Zo'n hekel aan die mensen op Marktplaats die 150 kilometer verderop wonen en niet willen versturen :( Zo loop je ook best vaak deals mis. En als je dan vraagt waarom niet (ik betaal zelfs de verzendkosten) dan is het ja gewoon niet. Lui volk :(
Hoeft niet altijd te betekenen dat het "lui volk" is, vaak zijn het mensen die naar programma's als Opgelicht kijken en dergelijke. En daarom bang zijn dat ze worden opgelicht ;) Heeft dus vaak niets te maken met "lui volk".

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gaf nog aan eventueel kopie paspoort etc allemaal geen probleem mevrouw omdat ik ook snap dat.... blabla etc. Dan nog zeggen neuh geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:25:
[...]

wil wel wat bijleggen hoor :w
Misschien nog een paar games erbij voor vampire kiss.

ik heb:
- castlevanie 4 compleet ntsc
- castlevania 4 los pal
- yoshis island los pal
- dkc los pal
- lost vikings boxed (zonder manual) pal
- doom los pal
- actraiser los pal
- super widget los pal
mystical ninja 2 (n64) cib 9/10
banjo tooie (n64) cib
Ik accepteer alleen geld, pokemon kaarten en pokemon games ;)

Oh ja en knikkers niet te vergeten >:)

[ Voor 3% gewijzigd door nooblowstar op 12-08-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:38:
Ik gaf nog aan eventueel kopie paspoort etc allemaal geen probleem mevrouw omdat ik ook snap dat.... blabla etc. Dan nog zeggen neuh geen zin in :P
Kopie van paspoort kan ook vervalst zijn, zoals ik al zei mensen worden soms te bang voor het internet door programma's als Opgelicht. Het is goed dat dit soort programma's er zijn om mensen ervan bewust te maken dat er genoeg oplichters op het World Wide Web rondhangen. Maar dat betekent niet dat meteen alle kopers op het internet de boel proberen op te lichten, vaak is gezond verstand de beste middel om een goede deal te maken. Maar niet iedereen denkt daar zo over ;)
nooblowstar schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:38:
[...]

Ik accepteer alleen geld, pokemon kaarten en pokemon games ;)
Pokémon kaarten...zijn er mensen die dat nog sparen joh? Jouw Vampire Kiss voor mijn Pokémon Fire & Water Energy kaarten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Meister schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:44:
[...]

Kopie van paspoort kan ook vervalst zijn, zoals ik al zei mensen worden soms te bang voor het internet door programma's als Opgelicht. Het is goed dat dit soort programma's er zijn om mensen ervan bewust te maken dat er genoeg oplichters op het World Wide Web rondhangen. Maar dat betekent niet dat meteen alle kopers op het internet de boel proberen op te lichten, vaak is gezond verstand de beste middel om een goede deal te maken. Maar niet iedereen denkt daar zo over ;)
Ik gaf nog aan eventueel betaal ik de verzendkosten en zodra het geld binnen is verstuurd u zeg pas en dan nog nee. Hoezo kun je dan opgelicht worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:45:
[...]

Ik gaf nog aan eventueel betaal ik de verzendkosten en zodra het geld binnen is verstuurd u zeg pas en dan nog nee. Hoezo kun je dan opgelicht worden 8)7
1 slechte ervaring en dan versturen ze niets meer... al zoooooo vaak gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat snap ik wel waar snappen die mensen dan niet als je bereid bent eerst over te maken etc etc dat er dan niets kan gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20
:D Dat wordt binnenkort maar een paar stuivers naar childs play overmaken dus.

Verdomme ik moet dat ding hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:45:
[...]

Dan kom je bij het verhaal dat mensen "bang" zijn dat je met hun bankrekeningnummer spullen ga bestellen (kopen op afbetaling o.i.d.).

Geloof me, ik ken genoeg mensen die alleen spullen op internet kopen via Bol.com. Want andere webshops zijn niet betrouwbaar in hun ogen, dit soort mensen verzenden hun spullen dan ook niet liever via internet. Gewoon een kwestie van angst dat er iets mis zou kunnen gaan, wij zullen die angst nooit echt kunnen begrijpen (ik in ieder geval niet, 95% van mijn aankopen gebeurd via internet en nog nooit opgelicht).

* G-Meister klopt af dat hij nog nooit is opgelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:26:
waar wonen ze dan? misschien kan er iemand hier iets ophalen en dat je dan samen de buit split ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NE5Freak schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:50:
[...]

:D Dat wordt binnenkort maar een paar stuivers naar childs play overmaken dus.

Verdomme ik moet dat ding hebben...
Sick wanneer kun je daaraan meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:52:
[...]

waar wonen ze dan? misschien kan er iemand hier iets ophalen en dat je dan samen de buit split ;)
Kaatsheuvel (goeie van je!). zijn overigens alleen maar opvultitels zoals Knorretje, Tijgertje dat soort ongein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
thanks for de tip, ik ben onderweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah nog paar maanden wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 15:15
[img]Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3756/9496828192_8831659146_c.jpg

Even een kort experimentje gedaan met een stofje. Kijk zelf maar of het gewerkt heeft. Links na een rechts is plus minus voor.

[ Voor 40% gewijzigd door boombes op 12-08-2013 19:34 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
boombes schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:32:
[img][afbeelding]

Even een kort experimentje gedaan met een stofje. Kijk zelf maar of het gewerkt heeft. Links na een rechts is plus minus voor.
Retr0bright?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Bijna hetzelfde maar dan al voor gemengd in een potje om blonde vrouwen een nog lager iq te laten krijgen

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
boombes schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:10:
Bijna hetzelfde maar dan al voor gemengd in een potje om blonde vrouwen een nog lager iq te laten krijgen
Ah dat spul, dat heb ik inderdaad ook een keer gebruikt. Dit was toen mijn resultaat: G-Meister in "Goeie oude (retro) consoles deel 11"

Mijn keuze blijft nog altijd Retr0Bright O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Corrosief spul.... als je waterstofperoxide bedoelt tenminste... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Flozem op 12-08-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
danielkraak schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

Vind je het niet een beetje raar om er al om 7:00 te staan? Ik zelf wel eigenlijk. Niet per see asociaal ofzo, maar die mensen moeten de boel ook nog uitstallen enzovoorts.

Edit: misschien moet ik de vraag nog op een andere manier formuleren: in hoe verre is het gewoonlijk dat mensen er al zo vroeg zijn? Doen veel mensen het? Hoe reageren kraamhouders?
Ikzelf vind het ook een beetje raar. Nu wil ik niet denigrerend doen tegenover de echt gemotiveerde verzamelaars die hier rond lopen, maar ik ben blij dat ik op vrijdag en zaterdag gewoon een dusdanig gezond sociaal leven heb dat ik er de volgende dag niet voor 7.00 uur uit wil. Laat staan 8.00 uur of 9.00 uur. Desalniettemin kan ik begrijpen dat het voor sommigen wel een uitdaging is als je zulke leuke deals kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:51

BoGu5

hmmmz

BFmango schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:50:
[...]

Ikzelf vind het ook een beetje raar. Nu wil ik niet denigrerend doen tegenover de echt gemotiveerde verzamelaars die hier rond lopen, maar ik ben blij dat ik op vrijdag en zaterdag gewoon een dusdanig gezond sociaal leven heb dat ik er de volgende dag niet voor 7.00 uur uit wil. Laat staan 8.00 uur of 9.00 uur. Desalniettemin kan ik begrijpen dat het voor sommigen wel een uitdaging is als je zulke leuke deals kan maken.
Ik snap niet waarom het een het ander zou uitsluiten?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:48:
Ja dat snap ik wel waar snappen die mensen dan niet als je bereid bent eerst over te maken etc etc dat er dan niets kan gebeuren?
Meestal bij oudere mensen die zijn vaak bang dat er iets met hun rekening gegevens gebeurt bv. ongewenste afschrijvingingen, incasso's oid.

Er zijn natuurlijk ook gewoon een hoop mensen die geen zin hebben om iets op te sturen of slechte ervaringen er mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:24:
[...]

Meestal bij oudere mensen die zijn vaak bang dat er iets met hun rekening gegevens gebeurt bv. ongewenste afschrijvingingen, incasso's oid.

Er zijn natuurlijk ook gewoon een hoop mensen die geen zin hebben om iets op te sturen of slechte ervaringen er mee hebben.
of vanwege de enkele webshop die de boel wilt opkopen bijvoorbeeld, ik zag er laatst een filmpje van hoe zo een soort webshop over lijken gaat. Jammer genoeg heeft diegene dat filmpje verwijderd. Dan vraag ik me bij mezelf af, gaat het nog wel over verzamelen?

Gelukkig zijn de meeste verzamelaars die het spul verkoopt gewoon dubbele games die gewoon wegmoeten om plaats te maken voor meer nieuwe games, zo keur ik de sport gewoon goed.

Ik postte op PALrocks laatst een verhaal over hoe ik aan 23 nieuwe games was gekomen voor een prikkie en ik krijg dan echt het gevoel dat er daar een paar handelaren met de vuist op tafel hebben lopen slaan voor iets wat ze zijn misgelopen om vlak daarna nog freqeunter op marktplaats rond te struinen in de hoop zo'n deal niet nog eens aan de concurrent of een verzamelaar kwijt te zijn.

Maar ik kan het ook mis hebben natuurlijk :9

Dan plaats je daar een topic met games die ik wil ruilen, komt er zo'n gast een "deal" proberen te maken met twee losse games (Soulblazer en desertstrik) voor mijn Castlevania 4 in nette doos.
soul blazer en desert strike doen in $ denk ik ongeveer hetzelfde als een castlevania cib. Let me know en dank!
Jaja, ik pass. Jammer genoeg gaan er veel voor persoonlijk gewin in deze hobby, its just so fucked up.

Met vrijmarkten in Zaandam staat er altijd een vrouwtje met haar man retrogames voor de volle hoofdprijs te verkopen. Terwijl zij daar staat loopt die gast lekker de markt op om zoveel mogelijk goedkoop op te kopen. Toen ik daar langs liep (na een halve dag struinen) en mijn aanwinsten liet zien (tassen vol) was het gelijk van "waar dan???" :')

Zolang ik reseller voor kan zijn en games kan redden uit hun handen, blijft deze hobby nog steeds voldoening geven. :7

[ Voor 29% gewijzigd door Zakkenwasser op 13-08-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:46:
[...]

Dan plaats je daar een topic met games die ik wil ruilen, komt er zo'n gast een "deal" proberen te maken met twee losse games (Soulblazer en desertstrik) voor mijn Castlevania 4 in nette doos.

[...]

Jaja, ik pass. Jammer genoeg gaan er veel voor persoonlijk gewin in deze hobby, its just so fucked up.
Als die Castlevania 4 NTSC is dan zit je qua prijs inderdaad ongeveer gelijk rond de 40-45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ziet er prima uit, welk spul heb je gebruikt?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
[...]

of vanwege de enkele webshop die de boel wilt opkopen bijvoorbeeld, ik zag er laatst een filmpje van hoe zo een soort webshop over lijken gaat. Jammer genoeg heeft diegene dat filmpje verwijderd. Dan vraag ik me bij mezelf af, gaat het nog wel over verzamelen?

Gelukkig zijn de meeste verzamelaars die het spul verkoopt gewoon dubbele games die gewoon wegmoeten om plaats te maken voor meer nieuwe games, zo keur ik de sport gewoon goed.

Ik postte op PALrocks laatst een verhaal over hoe ik aan 23 nieuwe games was gekomen voor een prikkie en ik krijg dan echt het gevoel dat er daar een paar handelaren met de vuist op tafel hebben lopen slaan voor iets wat ze zijn misgelopen om vlak daarna nog freqeunter op marktplaats rond te struinen in de hoop zo'n deal niet nog eens aan de concurrent of een verzamelaar kwijt te zijn.

[...]

Met vrijmarkten in Zaandam staat er altijd een vrouwtje met haar man retrogames voor de volle hoofdprijs te verkopen. Terwijl zij daar staat loopt die gast lekker de markt op om zoveel mogelijk goedkoop op te kopen. Toen ik daar langs liep (na een halve dag struinen) en mijn aanwinsten liet zien (tassen vol) was het gelijk van "waar dan???" :')

Zolang ik reseller voor kan zijn en games kan redden uit hun handen, blijft deze hobby nog steeds voldoening geven. :7
Maar ik snap het niet helemaal. Zelf wil je castlevania ntsc ruilen tegen een final fight pal. ( castlevania is zon 40 euro en final fight compleet pal zo n 80 euro. ( persoonlijk gewin lijkt me dan? )

En soul blazer en desert strike bij elkaar is gewoon net zoveel waard als een castlevania 4 ntsc compleet.

Lijkt eerder alsof je zelf persoonlijk gewin wilt halen uit een ruil in plaats van diegene die een eerlijke ruil wilt doen met je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:06
[...]

[...]

Ik heb het gezien op Palrocks.... ik baal ook dat ik het niet zag , maar ben wel blij dat jij het hebt gehaald ipv een handelaar...dat maakt de pijn een beetje zachter...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
G-Meister schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 21:56:
[...]

Ah dat spul, dat heb ik inderdaad ook een keer gebruikt. Dit was toen mijn resultaat: G-Meister in "Goeie oude (retro) consoles deel 11"

Mijn keuze blijft nog altijd Retr0Bright O+
Mij valt wel op dat je 1 ding vergeten bent bij dat spul te gebruiken en dat is folie eroverheen spannen op het moment dat het ingesmeerd is. Dit zorgt namelijk voor 2 dingen: het niet indrogen van de waterstof peroxide (en daarmee dus opconcentrering aangezien het water verdampt en er waterstofperoxide poeder overblijft) en 2 een broeiend effect zodat je een evenwicht krijgt onder de folie waardoor alle stukken gelijkmatig behandeld worden.

Dus ik zou zeggen geeft dat spul nog een kans want het resultaat wat ik tot nu toe ermee behaald heb is indruk wekkend. Het heeft btw wel meer dan 12 uur erop gezeten waarvan het grootste deel het snachts was. Ik denk dat als dit in de zon zou liggen het nog veel sneller zou gaan. Aangezien UV als semi-catalysator werkt + voor de reactie warmte zorgt.

Sorry :P wilde even laten zien dat ik een minor heb in materiaal kunde 8)7
Mochten er vragen over zijn vind ik het leuk om het te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 00:21:
[...]

Als die Castlevania 4 NTSC is dan zit je qua prijs inderdaad ongeveer gelijk rond de 40-45 euro.
Serieus? Dacht dat ze vaak duurder te hebben gezien in verschillende webshops....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
Vraagje aan de SNES verzamelaars hier.
Verzamelen jullie PAL of NTSC spellen?

Ik heb een PAL SNES en heb nu dus een heleboel PAL spellen gekocht. Heb een paar NTSC spellen, maar ik heb een converter, dus dat is geen probleem.
Maar het liefst heb ik toch Engelse doosjes en cartridges (tekst op de achterkant), dus kan ik eigenlijk alleen in het Verenigd Koninkrijk kopen. Dan betaal ik soms iets meer.

Had laatst Probotector voor de SNES gekocht. Bleek dat het doosje en handleiding in het Duits waren :( Dus vanaf nu alles van Duitse verkopers goed nakijken. Ach, al doende leert men. Dus als iemand interesse heeft in een Duitse Probotector PM me. Spel is wel in het Engels.
Heb ook Probotector voor de NES met Engelse doos en Spaans/Duitse handleiding. Die had ik tegelijk gekocht, dus technisch gezien is dat nog steeds 1 fout van mij :P Heb er van geleerd...

Iets zegt mij dat ik gewoon NTSC moet gaan verzamelen (omdat ik alles in het engels wil). Moet dan wel alles met de converter spelen, want die NTSC SNES is leeeeeelijk!!!! Misschien koop ik nog wel 1, als ik een goedkope zie. Gewoon voor de heb. Maar dan moet ik ook een NTSC naar PAL converter kopen en die zijn duur volgens mij. Dus dan wordt het gewoon eentje voor de show :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Xyphoid schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:54:

Ik heb een PAL SNES en heb nu dus een heleboel PAL spellen gekocht. Heb een paar NTSC spellen, maar ik heb een converter, dus dat is geen probleem.
Maar het liefst heb ik toch Engelse doosjes en cartridges (tekst op de achterkant), dus kan ik eigenlijk alleen in het Verenigd Koninkrijk kopen. Dan betaal ik soms iets meer.

Had laatst Probotector voor de SNES gekocht. Bleek dat het doosje en handleiding in het Duits waren :( Dus vanaf nu alles van Duitse verkopers goed nakijken. Ach, al doende leert men. Dus als iemand interesse heeft in een Duitse Probotector PM me. Spel is wel in het Engels.
Heb ook Probotector voor de NES met Engelse doos en Spaans/Duitse handleiding. Die had ik tegelijk gekocht, dus technisch gezien is dat nog steeds 1 fout van mij :P Heb er van geleerd...

Iets zegt mij dat ik gewoon NTSC moet gaan verzamelen (omdat ik alles in het engels wil). Moet dan wel alles met de converter spelen, want die NTSC SNES is leeeeeelijk!!!! Misschien koop ik nog wel 1, als ik een goedkope zie. Gewoon voor de heb. Maar dan moet ik ook een NTSC naar PAL converter kopen en die zijn duur volgens mij. Dus dan wordt het gewoon eentje voor de show :P
Mijn collectie bestaat voornamelijk uit PAL, en alhoewel ik voor PAL spaar geniet ik ook wel van die paar enkele NTSC games omdat die nooit zijn uitgebracht voor europa.

Vergeet alleen niet dat die lelijke Amerikaanse SNES de spellen iets sneller afspeeld. Dus ja, NTSC collector spelen het spel op de snelheid waarvoor het spel is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:01:

Vergeet alleen niet dat die lelijke Amerikaanse SNES de spellen iets sneller afspeeld. Dus ja, NTSC collector spelen het spel op de snelheid waarvoor het spel is gemaakt.
Dat wist ik niet (of dat was ik weer vergeten. Kan me wel vaag iets herinneren dat ik Street Fighter op NTSC snelheid speelde en er geen hol van kon).
Hoe speel jij die NTSC spellen? Converter? En als je met NTSC console speelt, hoe heb je die dan aangesloten?

Volgens mij kan mijn tv wel NTSC aan (moet handleiding even nachecken als ik thuis ben).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
@ayeayecaptain,

ik heb nog wel een vampires kiss liggen CIB maar dan moet je met wel een veel betere ruil komen als wat je in een paar post terug bood ;)

@Xyphoid

een converter van NTSC naar PAL haald de snelheid van de game terug naar PAL dus van 60Hz naar 50Hz.

je kan tweed dingen doen.

1 = koop een NTSC SNES hier in de NL best pittig dacht ik zo.

2 = mod je PAL SNES met een 50/60Hz mod zodat je kan schakelen tussen beide systemen en doe dan meteen een NTSC/PAL mod dan kan je meteen ook de NTSC games op je PAL snes spelen.
Xyphoid schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

Dat wist ik niet (of dat was ik weer vergeten. Kan me wel vaag iets herinneren dat ik Street Fighter op NTSC snelheid speelde en er geen hol van kon).
Hoe speel jij die NTSC spellen? Converter? En als je met NTSC console speelt, hoe heb je die dan aangesloten?

Volgens mij kan mijn tv wel NTSC aan (moet handleiding even nachecken als ik thuis ben).

[ Voor 73% gewijzigd door copywizard op 13-08-2013 11:47 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Kryptex schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:12:
O ja er is trouwens nog een PAL collectors edition van Zelda Ocarina of Time.
Alleen in Australie uitgekomen, met goudkleurige cartridge.

[afbeelding]

Die foto hierboven mist trouwens ook nog wat dingen ;)

Ocarina of Time Big Box Limited Edition N64
Zelda Majora's Mask Limited Edition Adventure Set
Gameboy Advance Zelda SP (kan ik niet zien iig)
NES Classic Series, Small boxes en normaal (ik zie maar 2 versies)

Maar natuurlijk wel een hele mooi collectie.
Trouwens wel leuk om te vertellen: Een jaar geleden zette ik mijn Nintendo 64 te koop met een aantal games CIB en met deze bovenstaande Legend Of Zelda: Ocarina Of Time Collectors Edition (nog als nieuw, want gekocht bij de release en nooit tijd gehad om deze te spelen). De biedingen gingen meteen veel te hoog in vergelijking met andere vergelijkbare advertenties. Toen ben ik maar eens gaan kijken waarom dit was, hierna de advertentie verwijderd en zelf ook gaan verzamelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:12:
[...]

Serieus? Dacht dat ze vaak duurder te hebben gezien in verschillende webshops....
Yep de NTSC versie is zo'n 40 euro compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hoop mooi spul onderweg :)

Mana Khenia Premium Edition

Afbeeldingslocatie: http://oi39.tinypic.com/2rgc3mv.jpg

Red Faction Promo Gift Figurine

Afbeeldingslocatie: http://oi41.tinypic.com/nc1hxc.jpg

Boxed Pocket + boxed printer + boxed Super Mario Land 2

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/30bziqh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Jumpman schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Trouwens wel leuk om te vertellen: Een jaar geleden zette ik mijn Nintendo 64 te koop met een aantal games CIB en met deze bovenstaande Legend Of Zelda: Ocarina Of Time Collectors Edition (nog als nieuw, want gekocht bij de release en nooit tijd gehad om deze te spelen). De biedingen gingen meteen veel te hoog in vergelijking met andere vergelijkbare advertenties. Toen ben ik maar eens gaan kijken waarom dit was, hierna de advertentie verwijderd en zelf ook gaan verzamelen. ;)
Mooi, heb je de Amerikaanse of Australische versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i1.sdlcdn.com/img/product/main/large/Metal_Slug_3_Ps2_m_1_2x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.neoseeker.com/boxshots/R2FtZXMvUGxheXN0YXRpb25fMi9BY3Rpb24vUGxhdGZvcm0=/mega_man_x8_frontcover_large_VtxjCycChZTd93J.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a4/EyeToy_Kinetic.jpg/250px-EyeToy_Kinetic.jpg

+ Nog 20 strategy guides _O_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Xyphoid schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:54:

Om eerlijk te zijn prefereer ik met spelen NTSC vanwege de 60Hz. Mijn verzameling is met name PAL, maar die wordt ook eigenlijk niet meer uitgebreid. Als ik af en toe iets leuks tegenkom of voor een lage prijs, dan koop ik het nog wel, maar ik ben niet meer actief op zoek (neemt zoveel plek in).

Ik zit er wel aan te denken om voor een aantal systemen flashcarts aan te schaffen, zodat ik makkelijk NTSC-titels kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Jumpman schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:53:
Waaaat???!! Nog geen Ocarina Of Time gespeeld op de N64??!! Ga je eens gauw schamen in een hoekje en als je daarmee klaar bent snel OOT er in gooien en gaan met die banaan!!

Wat is er precies anders aan de collectors edition?
danielkraak schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:03:
Om eerlijk te zijn prefereer ik met spelen NTSC vanwege de 60Hz. Mijn verzameling is met name PAL, maar die wordt ook eigenlijk niet meer uitgebreid. Als ik af en toe iets leuks tegenkom of voor een lage prijs, dan koop ik het nog wel, maar ik ben niet meer actief op zoek (neemt zoveel plek in).

Ik zit er wel aan te denken om voor een aantal systemen flashcarts aan te schaffen, zodat ik makkelijk NTSC-titels kan spelen.
Ik heb ook alleen maar PAL, omdat ik een PAL SNES heb en vroeger had ik alleen maar PAL spellen (totdat ik ze verkocht had met mijn stomme, stomme kop. En ook mijn Gameboy 8)7 ). Gelukkig heb ik de meeste spellen en een Gameboy weer kunnen kopen. Helaas niet meer zulke mooie doosjes als wanneer ik ze zelf zou hebben bewaard.

Voor de NES maakt het niet uit. Heb laatst mijn NES gemod, dus ik kan daar gewoon PAL A spellen voor kopen. En omdat ik vroeger nooit een NES heb gehad (alleen maar bij andere mensen gespeeld), heb ik daar maar een kort lijstje van spellen die ik echt moet hebben.

[ Voor 41% gewijzigd door Xyphoid op 13-08-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb die ook nog niet gespeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Het wordt druk in de hoek :P
Ik had OOT voor 99% uitgespeeld, omdat ik 1 spin niet kon pakken.
Die had ik met een boemerang geraakt en toen zat die spin heel hoog op een muur vast in de muur. Dus toen kon ik hem niet meer pakken.

Ooit ga ik hem 100% uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Spoilertag... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
BoGu5 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 23:14:
[...]

Ik snap niet waarom het een het ander zou uitsluiten?
Nouja, er vanuitgaande dat als jij ergens om 7.00u wil staan je toch om 6.00u je bed uit moet. En dan wil je natuurlijk wel een beetje fris zijn. Dus dat betekent weinig drinken en op tijd naar bed. Niet dat ik met een fles wijn of een bak bier achter de kiezen om 4.00u naar bed ga, maar toch...

Een keertje vroeg op in het weekend kan wel, maar om nu af en toe om 6.00u in het weekend je bed uit te gaan voor een rommelmark, no thanks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
BFmango schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:14:
[...]

Nouja, er vanuitgaande dat als jij ergens om 7.00u wil staan je toch om 6.00u je bed uit moet. En dan wil je natuurlijk wel een beetje fris zijn. Dus dat betekent weinig drinken en op tijd naar bed. Niet dat ik met een fles wijn of een bak bier achter de kiezen om 4.00u naar bed ga, maar toch...

Een keertje vroeg op in het weekend kan wel, maar om nu af en toe om 6.00u in het weekend je bed uit te gaan voor een rommelmark, no thanks :p
s'Avonds een man, s'Ochtends een man :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik heb nog nooit een zelda spel gespeeld, geen geduld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Mijn aanwinsten van de afgelopen 3 weken. Heb het nogal druk gehad met restaureren van oude consoles (daarover komt ooit nog een blog denk ik)

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5505/9501262291_8beebd9c75.jpg

final fantasy 6 demo en final fantasy 10 demo uit een demo console van een mediamarkt. 5 euro incl verzendkosten

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7297/9501262421_1c022ff99b.jpg
Alles samen €55. De meeste ervan hebben zwart wit boekjes aangezien ze van een videotheek waren (erg slecht dat ze ze kwijt waren btw)

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7354/9504063810_34ac294ac7.jpg
N64 (CIB) met 1 (bagger) game, 3 rumble packs waarvan 1 origineel. en 2 controllers waarvan 1tje met een een iets versleten pookje en de andere als nieuw. Ik dacht dus dat mijn Nintendo 64 kapot was en heb deze als vervanging gekocht maar het bleek de aftermarket kabel te zijn. Heb nu een originele nintendo kabel aangesloten en doet het weer als een zonnetje. Dus 1 n64 incl bekabeling is nu te koop :) .

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7421/9501262553_3d5acc3168.jpg

De achterkant van de doos is in veel betere staat dan de voorkant.
Totaal €46,75 geen wereld deal maar ook niet slecht.

Heb nog een doos met allerlei consoles binnen gekregen:

2x gamecube waarvan 1 in doos.

3x snes waarvan 1tje kapot (verder onderzoek volgt) en 2 zwaar vergeeld (maar dat is nu geen probleem meer).
2 oude gameboys waarvan 1tje niks deed maar dat heb ik waarschijnlijk al gefixt (lekkende batterijen in de cover).

2 nessen waarvan de pinnen "versleten" waren. Deze heb ik terug gebogen en er bleek 1 pin afgebroken maar omdat ze toch dubbel in hun houder zitten kon ik deze alsnog gebruiken. Deze 2 zijn nu zo goed gerepareerd dat ze zelfs spelen als je het spel niet omlaag duwt.

Een doos met klepjes van oude gameboys e.d (mocht iemand nog iets zoeken zoals battery pack of klepjes oid geef een gil hoef er niks voor te hebben, en zal er t.z.t een foto van posten)

Lege doos van een wavebird controller
Lege doos van een normale gamecube controller, ze zijn allebei in goede staat
Lege doos van wave racers
Smash brothers melee zonder doosje (zat toevalg nog in een van de 2 gc's)
Een mario doos die al in mijn v&a staat. Helaas is de klep ervan kapot.
Een zwik stroom adapters voor alles aan te sluiten en een bergje antenne adapters voor nes / snes.

Zo dat was mijn update weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
itsme schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:38:
[...]

Ziet er prima uit, welk spul heb je gebruikt?
Dit was btw Bblonde cream peroxide 40 vol 12%. Met een hele nacht buiten liggen komt het er wel :)

Ga nu een nes proberen te bleken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
deze week me snes collectie upgrade gegeven

boxed castlevania 4
turtles in time
super turrican

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
ramoness schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:49:
deze week me snes collectie upgrade gegeven

boxed castlevania 4
turtles in time
super turrican
Super Turrican! O+

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
vette games om te spelen iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik herinner me turrican op de c64&amiga als volgt. Alle cheat opties aan en dan nog gruwelijk vaak af gaan. Spellen waren zowel op gfx als audio geweldig voor de tijd. Misschien toch nog is herspelen dan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Zijn er eigenlijk goede online databases om je collectie bij te houden? Ik doe het nu voornamelijk met Excel en foto's. Ik heb vanmiddag wat toegevoegd aan RetroCollect.com (Mijn profiel tot nu toe)

Alleen missen er behoorlijk wat spellen in hun database. Zo kan ik Super aleste voor de snes, mickey mouse 2 voor de gb niet toevoegen. :/

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@AyeAyeCaptain!; klopt zeker dat ze niet compleet zijn helaas :( En ik persoonlijk zit helemaal met de gebakken peren, omdat alles Japans is wat ik heb....

Dus wie heeft er een mooie database :P

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:44:
Zijn er eigenlijk goede online databases om je collectie bij te houden? Ik doe het nu voornamelijk met Excel en foto's. Ik heb vanmiddag wat toegevoegd aan RetroCollect.com (Mijn profiel tot nu toe)

Alleen missen er behoorlijk wat spellen in hun database. Zo kan ik Super aleste voor de snes, mickey mouse 2 voor de gb niet toevoegen. :/

Beetje jammer.
http://www.retrocollect.c...database/release-395.html

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Dat soort sites zijn nooit compleet. Ik ben er ook wel eens tegenaan gelopen bij het invoeren in vergelijkbare sites van mijn DVD en Blu-ray-collectie. Ik ben er daarom mee opgehouden en gebruik gewoon een spreadsheet op Google docs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:44:

Beetje jammer.
Ik mis idd onderscheid tussen de verschillende regio releases en daarnaast ook opties over de conditie van games (sealed, mint CIB, gewoon CIB, cartridge only enz). Dat is iets wat ik wel graag zou zien, maar ik ben helaas te lui om het zelf beter te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NE5Freak schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:46:
[...]

Ik mis idd onderscheid tussen de verschillende regio releases en daarnaast ook opties over de conditie van games (sealed, mint CIB, gewoon CIB, cartridge only enz). Dat is iets wat ik wel graag zou zien, maar ik ben helaas te lui om het zelf beter te doen...
Heb ze er tijdje terug over gemaild en de eigenaren willen het wel maar zitten met tijd etc. Dan denk ik vraag aan de community of ze willen helpen, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Kryptex schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:20:
[...]

Mooi, heb je de Amerikaanse of Australische versie?
De Australische (PAL) versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Jumpman schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:17:
[...]

De Australische (PAL) versie.
Ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
De sealed Pokémon deal

Ik had 
12x Pokémon stadium 
5x Pokémon ruby 
5x Pokémon sapphire
4x Pokémon trading card game 

Allemaal factory sealed. Red tear strip en stadium met een ronde Nintendo sticker.

Hier en daar wat verkocht, meegenomen naar beurzen. Een beurs is zeker niet de plek waar je sealed games voor een leuke prijs verkoopt. ALS je ze al verkoopt, want nog geen 1% van de bezoekers zoekt op een beurs sealed games èn is bereid daar meer voor te betalen dan voor een CIB.

Op een gegeven moment op sgh gepost, iemand was erin geïnteresseerd. Heel mooi natuurlijk, dan kon ik ze gewoon allemaal in een keer verkopen, voor een gunstige prijs. Geen super goede prijs natuurlijk, want het waren 26 spellen in een keer. Dan mag er ook best wat af. Maar de prijs was wel zo gunstig dat ik toch nog 900 euro winst maakte. Plus ik zou van die games af zijn, waarvan vooral Pokémon stadium erg lastig te verkopen is. Ik kon er iig nooit mensen voor vinden. Behalve de diehard Pokémon verzamelaar die ook dit spel wil. 

Prijs afgesproken, 1500 GBP voor alle 26 games. Is dit een goede deal geweest? 

Ik vind zelf van wel, ik ben van de games af en heb relatief veel winst gemaakt. Natuurlijk minder dan wanneer ik ze los verkoop, maar dat heb ik een tijdje gedaan en dat vond ik veel te langzaam gaan. Wat als de markt instort over een paar maanden? Dan is het sowieso veel minder waard. Ik dacht, dan ben ik er in ieder geval vanaf en dan kan het geld naar het kopen van andere games, waar het hoort. :) 

Dus de deal was rond. Geld moest naar mij toe, games naar hem. dat was lastig, ik had namelijk geen PayPal. Uiteindelijk dus maar een account aangemaakt. Maar als nieuwe verkoper wordt het geld dat je binnen krijgt 21 dagen bevroren. Lekker dan. Maar ik moest wel het pakket opsturen. Als de koper dan tegen PayPal vertelde dat alles goed was gegaan en geen claim in zou dienen, dan zou ik het geld van PayPal krijgen. Voor een paar euro zou dat geen probleem zijn, maar hoe hoger het bedrag hoe schadelijker natuurlijk. 1500 GBP was nou niet echt een laag bedrag.

Dus wat doe je dan? Refund en voor de minder makkelijke oplossing gaan. Naar Engeland reizen om de games te bezorgen.

Naar Calais gereden, op de ferry, vervolgens in Dover aangekomen, stukje rijden naar zijn huis, aangebeld, warm ontvangen. Leuk staan buurten, 1500 GBP gekregen, in briefjes van 20 GBP. Nog even Engeland verkennen etc, daarna weer terug.
Stukje rijden naar Dover, op de ferry, vanaf Calais weer naar huis. 

Ik was daar naar het lokale postkantoor geweest, om het geld in te wisselen. Ik kreeg 1680 euro, wat de gunstigste wisselkoers was die we konden vinden.

Alles ging voorspoedig. Zelfs het links rijden in Engeland was geen probleem. Al ben ik wel een keer rechts afgedraaid om vervolgens op de rechterrijstrook uit te komen. Maar dat leer je snel. Mooie ervaring op zich.

Ferry en douane en alles ging ook goed. Wel werd ik *elke* keer eruit gehaald. "Willekeurige controle, meneer". Na 4 keer vind ik het niet meer willekeurig, to be honest. Een keer zei mevrouw zelfs "maak maar open!". Ja maar mevrouw, dat spel is gesealed. Ze keek me schaapachtig aan. Dan xrayen we het wel, zei ze, nadat een collega uitlegde dat zijn Pokémon black en white ook in plastic met Nintendo erop zaten. Dat scheelde alweer dan..

Ik was inmiddels wel moe natuurlijk. Vanaf de 150 km resterend begon ik ook echt af te tellen. Bijna thuis, nog even doorrijden... Op een gegeven moment was het nog 100 km resterend.. bijna, bijna. Af en toe vielen de ogen dicht. Gestopt bij een tankstation om te tanken en cola te halen. Cafeïne! Ik had nog getwijfeld om even te blijven staan en gewoon daar te gaan slapen. Maar aan de andere kant... Ik was bijna thuis. Hoefde nog maar een stukje te rijden. En ik voelde me ook alweer wat wakkerder.

Maar je ziet m al aankomen natuurlijk... Ik rij verder. Verder aftellen. 30 nog gezien. En opeens doe ik mijn ogen open, ik ben op de snelweg. 120 km per uur. Ik zie een vrachtwagen alsmaar groter worden. Ik rem. Ik had het gevoel dat dat niet genoeg was. Ik was net "wakker", ik besliste te sturen. Da's natuurlijk geen goed idee tijdens het remmen en al helemaal niet met zo'n snelheid. Dus uiteraard raakte in een slip, ging helemaal naar rechts. Totdat daar een vangrail stond. Ik knalde er tegenop en door de impact en door hoe ik stuurde knalde ik er nog eens tegenop. Auto stond stil, onder de vangrail geklemd. En ik was klaarwakker. 

Daar sta je dan om 0:30 met nog 10 km resterend. Ik was bijna thuis. :( 

Politie erbij, hele mikmak. Mijn auto staat nu bij de garage, met een schakelbak die vast zit. Voor de rest volgens mij voornamelijk blikschade. Maar ik denk dat ie end of life is, ik denk namelijk niet dat ik er veel geld aan uit ga geven om hem te laten maken.

Ik was al een tijdje een beetje op zoek naar een vervanger; ik had geen stuurbekrachtiging. 3 deurs, geen airco. Blauw, terwijl ik zwart moet en wil. 

Ik mag nu dus eerder een vervanger kopen, maar wel met een heel dubbel gevoel. Echt blij ben ik er in ieder geval niet mee.

Gekregen:
1680

Uitgegeven
- flink aantal dagen om ferry uit te zoeken, pincode op te vragen van mijn creditcard, etc etc = mijn vrije tijd = priceless
- 10 pond (ferry heen) + 10 pond (ferry terug) + creditcard kosten = 22.55 euro
- Benzine kosten = 1 tank = 70 euro. Lang leve mijn zuinige auto...
- Helaas ook een auto dus, niet zo handig...

Toch een heel goed gevoel bij de deal, leuke deal, etc. En nu ga ik verder zoeken naar een zwarte mini.. mis mijn auto toch wel, is zoveel makkelijker!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
sick story bro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://cdn.funnyism.com/93426f4f-dd89-4e5d-a1a4-eade446058e9.jpg

@hierbeneden:
SealedGameHeaven

[ Voor 23% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-08-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg mooi verhaal ook al is de afloop minder mooi, leuk geschreven :) Wat is overigens SGH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
inderdaad een leuk verhaal!

Zo zou ik het zelf ook gedaan hebben. Vooral voor zo'n bedrag. Maar dan wel met 2 personen rijden om jou situatie te voorkomen.

Zelf geen schade er aan over gehouden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:51:
Erg mooi verhaal ook al is de afloop minder mooi, leuk geschreven :) Wat is overigens SGH?
sielt gee heffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
watte?

je bedoeld zeker sealed game heaven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Inderdaad Sealed Game Heaven ja. Daar heb ik inmiddels een positieve feedback haha
boombes schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 11:53:
inderdaad een leuk verhaal!

Zo zou ik het zelf ook gedaan hebben. Vooral voor zo'n bedrag. Maar dan wel met 2 personen rijden om jou situatie te voorkomen.

Zelf geen schade er aan over gehouden ?
Dat was inderdaad een optie. Maar ik plande het zo last-minute, dat het niet meer lukte om iemand nog mee te krijgen. Het was echt 5 keer zo van "Oh ja, vet! Ik ga mee, lijkt me leuk!" "Oh over 2 dagen al? Dat kan ik niet meer regelen" :p

Ik heb er zelf geen schade aan overgehouden. En de schade aan de auto valt in principe nog mee. Het had heel veel erger kunnen zijn. Nu is het "alleen maar" wat blikschade en (voor zover ik nu weet) is de schakelbak dinges kapot. In hoeverre hij moeilijk of makkelijk te repareren is weet ik niet. Ik ga vanavond langs de garage, dan gaan we samen kijken wat er nou echt aan mankeert en wat er gedaan moet worden om het te verhelpen etc. Dan hoor ik dus ook wat het kost. Maar zoals ik al zei, ik zat al een hele tijd te denken om een andere auto te halen en weet toch al dat ik voor deze weinig terug zou krijgen (is gewoon al een oude, had al wat schade). Dus zó'n grote ramp is het ook weer niet. Ben ook blij dat ik deze ervaring nu heb met mijn huidige auto. Beter dan met een dure, luxe auto.

[ Voor 3% gewijzigd door Tanuki op 14-08-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
Je moet een blog beginnen met je verhalen of een youtube kanaal en je adventures filmen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Wat vinden jullie hier van?

Deze verkoper heeft een USA model van de Nintendo 64 met Games (ESRB rating op de games) te koop staan zonder te vermelden dat het ook echt om een USA model gaat, waar je dus geen EU games op kunt spelen. Hierover heb ik hem gemaild, geen reactie maar vervolgens wel gereserveerd voor 'waarschijnlijk' de eerste bieder en die bieder weet 'waarschijnlijk' niet dat het om een USA model gaat.

http://www.marktplaats.nl...intendo-64-met-games.html

Mja waar maak ik me druk om...

[ Voor 3% gewijzigd door Wahloh op 14-08-2013 19:39 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Wahloh schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:38:
Wat vinden jullie hier van?

Deze verkoper heeft een USA model van de Nintendo 64 met Games (ESRB rating op de games) te koop staan zonder te vermelden dat het ook echt om een USA model gaat, waar je dus geen EU games op kunt spelen. Hierover heb ik hem gemaild, geen reactie maar vervolgens wel gereserveerd voor 'waarschijnlijk' de eerste bieder en die bieder weet 'waarschijnlijk' niet dat het om een USA model gaat.

http://www.marktplaats.nl...intendo-64-met-games.html

Mja waar maak ik me druk om...
Mijn paranoide-sensor staat te loeien. Mijn eerste indruk zegt: oplichter.

Ik kwam laatst er ook één tegen die een setje van DS + paar andere willekeurige games + pokemon collectie erop had staan. Alle pokemon games (15 ofzo) waren USA, de rest niet. Ook stond er een 3DS game bij die het natuurlijk nooit zal doen in een DS. Alle foto's waren gemaakt op een andere ondergrond en de verkoper was, net als die jij aanwijst, nog maar net ingeschreven op marktplaats.

Een gemiddelde internet-oplichter weet natuurlijk niet dat er verschillen zijn tussen regio's en wellicht ook zo dom om te denken dat een 3DS game bij de DS hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Shit, het lag dus aan die snes....
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o8qyVaW5IXc0EjAIQx0xafsB/medium.jpg

.... Bedankt defecte snes _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-08-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Vandaag deze "BadBoy" in de brievenbus gevonden.

Het is een AGS-101 scherm, heb via Ebay een Donker blauwe Shell besteld. Dus ik ga hem binnenkort ontleden en ontdoen van zijn "mooie" Tribals, om hem in een mooier blauw jasje te stoppen.

Weet niet of ik een appart draadje van het process ga maken of dat ik het hier in kan plempen..

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130814_212825_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130814_212807_thm.jpg

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:14:
Shit, het lag dus aan die snes....
[afbeelding]

.... Bedankt defecte snes _/-\o_ _/-\o_
Je bedoelt dus dat de SNES die je hebt gekocht bij die 20 euro deal daadwerkelijk defect is en alle games zelf gewoon goed werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Tanuki schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:48:
[...]

Je bedoelt dus dat de SNES die je hebt gekocht bij die 20 euro deal daadwerkelijk defect is en alle games zelf gewoon goed werken? :)
:-(

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-08-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Noctonix schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:37:
Vandaag deze "BadBoy" in de brievenbus gevonden.

Het is een AGS-101 scherm, heb via Ebay een Donker blauwe Shell besteld. Dus ik ga hem binnenkort ontleden en ontdoen van zijn "mooie" Tribals, om hem in een mooier blauw jasje te stoppen.

Weet niet of ik een appart draadje van het process ga maken of dat ik het hier in kan plempen..

[afbeelding] [afbeelding]
Heb je al het type triwing-schroevendraaier dat je nodig hebt om een SP te ontleden? Ik wilde juist vandaag m'n kaduuke AGS-101 gaan ontleden maar ik kwam er achter dat de SP een wel heel klein formaat triwing-schroefjes heeft. Nou kan ik weer een nieuwe schroevendraaier bestellen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De tribal en de roze sp's zijn de enige die het backlit scherm hebben hier in BE/NL, correct?

Ik zou dat scherm ervan dan in een gewone gba inbouwen, veel handiger om vast te houden imo...

[ Voor 34% gewijzigd door Bruiser op 14-08-2013 22:57 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bruiser schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:56:
De tribal en de roze sp's zijn de enige die het backlit scherm hebben hier in BE/NL, correct?

Ik zou dat scherm ervan dan in een gewone gba inbouwen, veel handiger om vast te houden imo...
Niet alle tribals in ieder geval..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
beantherio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 21:56:
[...]

Heb je al het type triwing-schroevendraaier dat je nodig hebt om een SP te ontleden? Ik wilde juist vandaag m'n kaduuke AGS-101 gaan ontleden maar ik kwam er achter dat de SP een wel heel klein formaat triwing-schroefjes heeft. Nou kan ik weer een nieuwe schroevendraaier bestellen. :-(
Klopt, als het goed is word deze meegeleverd. Ik krijg er twee schroevendraaiers bij, alle knopjes zitten erbij behalve de volume switch, een nieuwe scherm lens (plastic laag boven de LCD) alle schroefjes en dopjes + handleiding geloof ik.
Michael Knight schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:59:
[...]

Niet alle tribals in ieder geval..
Klopt, in de webshop waar ik deze heb besteld hadden ze ook een AGS-001 model Tribal

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Noctonix schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:18:
[...]

Klopt, als het goed is word deze meegeleverd. Ik krijg er twee schroevendraaiers bij, alle knopjes zitten erbij behalve de volume switch, een nieuwe scherm lens (plastic laag boven de LCD) alle schroefjes en dopjes + handleiding geloof ik.
Heb je zo'n setje van Rose colored gaming besteld of zo?
Bruiser schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 22:56:
Hij is in Europa ook in de kleur "surf blue" geleverd. Maar van alle genoemde kleuren bestaan ook frontlit versies. En die zul je ook het meest tegenkomen want de backlit versie is maar in hele kleine aantallen verkocht.

[ Voor 34% gewijzigd door beantherio op 14-08-2013 23:41 ]

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ja surf blue is er idd ook, heb er 2 van.

@Tanooki: LOL, dat is wel minder... uiteindelijk toch nog verlies dus...? Heb zelf vorig jaar naar Tsjechië (Brno) gereden, omdat mijn vriendin daar toen woonde. Uiteindelijk 1200KM gekacheld... maar wel met een tussentijdse stop in Duitsland om dat soort praktijken hierboven te voorkomen...

[ Voor 3% gewijzigd door Sp33dFr34k op 15-08-2013 00:02 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als het goed is ziet de doos van een AGS-101 in europa er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://thumbs1.ebaystatic.com/m/mW0YhGXdEeUgOzfGheCJ5EA/140.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/GAMEBOY-ADVANCE-SP-TRiBAL-AGS-101-CONSOLE-NEW-SEALED-BOXED-EUR-VERSION-/00/s/NTI1WDcwMA==/z/AL0AAOxyPepRjgtK/$(KGrHqFHJFYFF0iH0oSoBRjgtJvQg!~~60_12.JPG

Een normale heeft niet zo een groot plaatje van de sp op de doos

Geen ags-101:
Afbeeldingslocatie: http://www.afjv.com/press0406/040620_gba_tribal_edition.jpg

Wel een beetje voorzichtig mee zijn, iemand zou natuurlijk een niet ags-101 kunnen verkopen in een ags-101 doos.

[ Voor 10% gewijzigd door itsme op 15-08-2013 08:43 ]

Nothing to see here

• nooblowstar
je hebt:

Tribal, Surfblue, Pink en ook nog een enkel aantal limited edition modellen met AGS 101 achtergrond verlichting zoals de toys r us limited pikachu edition en spongebob limited edition. Maar deze zijn niet in NL uitgekomen net zoals de meeste ags 101 models.

• G-Meister
Ik zat net te kijken op http://www.vggrader.com/ want ik wil misschien mijn sealed GBC Zelda laten "keuren". Maar de prijzen die ze ervoor vragen zijn niet mis! En dan komen er uiteraard nog verzendkosten bij en waarschijnlijk ook nog eens douanekosten.

Heeft iemand hier al eens een spel daar heen gestuurd? En wat zijn je ervaringen hiervan? Tevens vroeg ik me af wat precies de meerwaarde is om een spel te laten "keuren"?

• Noctonix
beantherio schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 23:35:
[...]

Heb je zo'n setje van Rose colored gaming besteld of zo?
Nee via Ebay, daar staan ze voor 8 dollar te koop geloof ik

Freedom for everyone..

• Tanuki
  • Niet online
G-Meister schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:25:
Ik zat net te kijken op http://www.vggrader.com/ want ik wil misschien mijn sealed GBC Zelda laten "keuren". Maar de prijzen die ze ervoor vragen zijn niet mis! En dan komen er uiteraard nog verzendkosten bij en waarschijnlijk ook nog eens douanekosten.

Heeft iemand hier al eens een spel daar heen gestuurd? En wat zijn je ervaringen hiervan? Tevens vroeg ik me af wat precies de meerwaarde is om een spel te laten "keuren"?
Zoek voor de gein eens op eBay ended auctions en dan "VGA" :) Kijk wat de verschillen zijn dus een VGA 80, 85, 85+, 90, 90+, etc. En kijk ook naar de prijzen van sealed games, die dus niet VGA graded zijn.

Als je trouwens wat gaat opsturen, ik wil ook wat gaan opsturen binnenkort.. Misschien kunnen we met z'n allen wat combineren? :)

• nooblowstar

Meerwaarde is dat het official graded is door vga en in een acryilin case zit. Dan weten mensen ook dat het zowieso geen resealed game is.

En dan uiteraard afhankelijk welke grade dat eraan gegeven wordt, kan de waarde verhogen of verlagen.

( verhogen met een hoge grade, verlagen met een lage grade )

• Zakkenwasser
  • Niet online

Ik heb mijn Zelda oracle of Ages en Pokemon Yellow daar naartoe gestuurd voor keuring, omdat het jouw spullen zijn krijg je waarschijnlijk niet te maken met duoanekosten (ik heb er geen last van gehad) gewoon aangeven op het formulier dat het om spullen gaat die van jou zijn.

Het duurt alleen wel lang en afhankelijk wat voor tier je kiest en de drukte die ze daar hebben kan het nog wat langer duren zelfs.

Maar als je ze eenmaal terug hebt dan is het gewoon vet :P

[ Voor 51% gewijzigd door Zakkenwasser op 15-08-2013 12:24 ]

• Tanuki
  • Niet online
Wel oppassen hoor. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die het opsturen naar VGA, douane maakt het open (maakt dus ook de spellen open, om de inhoud te controleren) en doen het vervolgens weer dicht, sturen het door. VGA zegt vervolgens dat het geen sealed game is.

• nooblowstar
de douane krijgt dagelijks een hoop pakketen met soorgelijke inhoud die naar vga gestuurd wordt, dus maak je geen zorgen...

Verwijderd

Wat kost het eigenlijk om het door hun te laten keuren en wat kost het bij hun ongeveer om een game in zo'n plastic case te laten doen graded?

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 12:56:
Wat kost het eigenlijk om het door hun te laten keuren en wat kost het bij hun ongeveer om een game in zo'n plastic case te laten doen graded?
http://www.vggrader.com/submission_packagedpricing.aspx

• Kryptex
Goedkoopste is 37$ + shipping costs heen and terug + handling fee van 5$ ofzo
Dan duurt het totale proces wel een maand of 2 trouwens.

Het is niet echt de moeite tenzij je echt rare games hebt in mint condition, en wat de meeste mensen mint condition noemen komt trouwens niet eens in de buurt van wat een sealed collector mint noemt.

Voor de 1 game zou ik het sowieso niet doen, ik stuur er zelf altijd een hoop tegelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Kryptex op 15-08-2013 13:38 ]

• copywizard
  • Niet online
ik wil eigenlijk wel me vampires kiss er naar toe sturen alleen is de verpakking zeker niet mint maar nog wel netjes ik zou hem alleen in zo plastic doos willen hebben zodat ik weet dat hij in dezelfde staat blijft dus zit nog te twijvelen

Pagina: 1 ... 82 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod