Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.762 views

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
copywizard schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:54:
ik wil eigenlijk wel me vampires kiss er naar toe sturen alleen is de verpakking zeker niet mint maar nog wel netjes ik zou hem alleen in zo plastic doos willen hebben zodat ik weet dat hij in dezelfde staat blijft dus zit nog te twijvelen
Het is alleen voor sealed games :F

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
copywizard schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:54:
ik wil eigenlijk wel me vampires kiss er naar toe sturen alleen is de verpakking zeker niet mint maar nog wel netjes ik zou hem alleen in zo plastic doos willen hebben zodat ik weet dat hij in dezelfde staat blijft dus zit nog te twijvelen
Je kan die cases wel los bestellen om je games goed in te bewaren.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 15:15
Waar kan ik die bestellen en in welke maten zijn ze te krijgen want ik heb een aantal spellen (waaronder Final fantasy 9 sealed) die ik graag op die manier wil bewaren aangezien ze soms de neiging hebben om uit de kast te springen.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
boombes schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:12:
Waar kan ik die bestellen en in welke maten zijn ze te krijgen want ik heb een aantal spellen (waaronder Final fantasy 9 sealed) die ik graag op die manier wil bewaren aangezien ze soms de neiging hebben om uit de kast te springen.
Je kan ze hier kopen: http://www.cgagrading.com....aspx?CategoryID=5&Page=0

Misschien kunnen we met een groepje een aantal cases kopen? Kunnen we de verzendkosten delen, want ik wil eigenlijk ook wel een aantal cases 8)

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

• Kryptex
Shipping is best duur en vergeet niet de invoerrechten natuurlijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kryptex op 15-08-2013 16:35 ]

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
lees ik dit verkeerd dan?

VGA - Qualified Grading Scale Pricing
For opened eligible packaged video games, consoles, and accessories (and select other types of items******)
All turnaround times are stated in ESTIMATED business days.*

kan zijn hoor maar dacht dat dit ook kon?

en anders is inderdaad het doosje ook een optie
Kryptex schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:00:
[...]

Het is alleen voor sealed games :F

[ Voor 6% gewijzigd door copywizard op 15-08-2013 16:37 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• G-Meister
Kryptex schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:35:
Shipping is best duur en vergeet niet de invoerrechten natuurlijk :)
Ze vragen zo te zien $35 (volgens een eBay item van ze)...dat is inderdaad best prijzig. Maar met meerdere mensen is het opzicht nog wel te doen lijkt me (al zullen de verzendkosten ook hoger worden).
copywizard schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:36:
[...]
Hier vindt je de eBay pagina van CGA (VGA) met alle game cases:

http://stores.ebay.com/Co...532&_trksid=p4634.c0.m322

Echter zijn de prijzen hier wel duurder dan op de website zelf, maar dat zal wel komen door de eBay fee dat afgedragen moet worden per verkochte product.

[ Voor 9% gewijzigd door G-Meister op 15-08-2013 16:44 ]

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zijn snug fit box protectors dan geen alternatief? Als je je game netjes wilt houden?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Kryptex
copywizard schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:36:
lees ik dit verkeerd dan?

VGA - Qualified Grading Scale Pricing
For opened eligible packaged video games, consoles, and accessories (and select other types of items******)
All turnaround times are stated in ESTIMATED business days.*

kan zijn hoor maar dacht dat dit ook kon?

[...]
Qualified Grading Scale (items are accompanied by documentation) – for opened package with new contents video games, systems and accessories from all years.

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
zo n case is veel mooier en steviger... als je dan echt je beste game wilt laten uitblinken in je collectie moet je zo n vga case kopen ipv een boxprotecter.

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Zie de topicwaarschuwing, daar heeft Tweakers een speciale sectie voor.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 15-08-2013 22:14 ]

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

• Tanuki
  • Niet online
nooblowstar schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:33:
zo n case is veel mooier en steviger... als je dan echt je beste game wilt laten uitblinken in je collectie moet je zo n vga case kopen ipv een boxprotecter.
True, maar box protectors zijn wel een factor 40 goedkoper. Dus is maar net wat je wilt. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• nooblowstar
ik stop em liever in een mooie case dan in een boxprotector van 1 eurotje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVA18
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 23:48
Misschien is een UV-werende raamfolie ook wel handig, om in 1 keer je gehele collectie (incl. consoles etc..) te beschermen ;)

Bijvoorbeeld:
http://www.raamfolie-winkel.nl/UVWRF%252F01.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
G-Meister schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 16:33:
[...]

Je kan ze hier kopen: http://www.cgagrading.com....aspx?CategoryID=5&Page=0

Misschien kunnen we met een groepje een aantal cases kopen? Kunnen we de verzendkosten delen, want ik wil eigenlijk ook wel een aantal cases 8)
Ik wil ook nog wel wat Gameboy PAL boxes bestellen, wel handig als we dit gezamelijk doen.
JVA18 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 02:18:
Misschien is een UV-werende raamfolie ook wel handig, om in 1 keer je gehele collectie (incl. consoles etc..) te beschermen ;)

Bijvoorbeeld:
http://www.raamfolie-winkel.nl/UVWRF%252F01.html
Ook wel handig, mijn woonkamer begint al een beetje het thema "Retro-Gaming" aan te nemen. Verkleuring is natuurlijk nooit goed, maar gelukkig staat mijn verzameling niet in de buurt van direct zonlicht.

Welke retro game is hebben jullie voor het laatst nog gespeeld?
Ik ben sinds woensdag-avond begonnen met Super Probotector. Wat een vet lastig spel is dat, je moet vet vaak doodgaan om erachter te komen hoe je de vele alien enemies kapot maakt.
Vette soundtrack ook. Ga hem vanavond ook weer spelen :)

[ Voor 49% gewijzigd door Zakkenwasser op 16-08-2013 06:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben in shmup mode recently, soldier blade en beetje prutsen om gate of thunder te kunnen spelen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
even een vraagje wat denken jullie dat de volgende games waard zijn ben bezig met een deal met iemand uit amerika.

castlevania 1
castlevania 2
kid icarus
metroid

en dan in dollar prijs. CART ONLY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:49
copywizard schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:28:
even een vraagje wat denken jullie dat de volgende games waard zijn ben bezig met een deal met iemand uit amerika.

castlevania 1
castlevania 2
kid icarus
metroid

NES?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ik ben bezig met Parasite eve 2 en een spel dat ik nog nooit uitgespeeld heb... heel slecht maar: Super mario bros 2 :)

verder ben ik op de pc star wars KOTOR 2 aan het spelen ben nu 70 uur bezig maar ben pas op de helft. Gameplay is leuk maar het verhaal is awesome!

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar

castlevania 1
castlevania 2
kid icarus
metroid

ntsc carts dus? Zijn heus geen rare titels ofzo, dus lijkt me niet zo moeilijk om dat op te zoeken?

[ Voor 10% gewijzigd door nooblowstar op 16-08-2013 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
eigenlijk vroeg ik om een persoonlijke mening niet om de optie google of marktplaats af te struinen om winkel prijzen te vergelijken?

maar ik vermoed helaas verkeerd begrepen

en het zijn inderdaad NTSC cart only games en naar mijn idee is kid icarus en metroid best zeldzaam teminste ik zie ze niet vaak voorbij komen teminste (zeldzaam houd niet in duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Mijn vrouw kwam gisteren thuis met een NES.
Helaas gaf het ding geen kick meer, dus ga ik hem gebruiken voor een emulatie/htpc achtig pctje in een NES case.

kevin33 is blij!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
copywizard schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:36:
eigenlijk vroeg ik om een persoonlijke mening niet om de optie google of marktplaats af te struinen om winkel prijzen te vergelijken?

maar ik vermoed helaas verkeerd begrepen

en het zijn inderdaad NTSC cart only games en naar mijn idee is kid icarus en metroid best zeldzaam teminste ik zie ze niet vaak voorbij komen teminste (zeldzaam houd niet in duur)
ik zie er ook maar 2 pagina's vol van staan op ebay maar goed...

http://www.ebay.com/sch/i...us+nes&_sacat=0&_from=R40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
kevin33 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:42:
Mijn vrouw kwam gisteren thuis met een NES.
Helaas gaf het ding geen kick meer, dus ga ik hem gebruiken voor een emulatie/htpc achtig pctje in een NES case.

kevin33 is blij!
goeie vrouw heb jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
nooblowstar schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:48:
[...]

ik zie er ook maar 2 pagina's vol van staan op ebay maar goed...

http://www.ebay.com/sch/i...us+nes&_sacat=0&_from=R40
maar dat vraag ik toch ook niet ik vraag wat ze waard zijn? in jullie ogen niet ebay of marktplaats? is lezen tegenwoordig zo lastig dan?

mijn vraag was dus wat vinden jullie die 4 games waard niet wat vindt ebay of marktplaat dat ze waard zijn?

maar goed laat maar zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
copywizard schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:51:
[...]

maar dat vraag ik toch ook niet ik vraag wat ze waard zijn? in jullie ogen niet ebay of marktplaats? is lezen tegenwoordig zo lastig dan?

mijn vraag was dus wat vinden jullie die 4 games waard niet wat vindt ebay of marktplaat dat ze waard zijn?

maar onze ogen kijken toch naar marktplaats en ebay zodat wij kunnen zien voor hoeveel zo n game verkocht wordt, zodat we daarna kunnen beslissen hoeveel het ongeveer waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 06:12:
[...]
Welke retro game is hebben jullie voor het laatst nog gespeeld?
Van de week samen met een vriend met Super Mario Bros. 3 op de NES bezig geweest in een soort coop. Nooit geweten dat je dat spel zo met z'n tweeën kan spelen! Hartstikke leuk om te doen. En om elkaar uit te lachen als het misgaat uiteraard. :*)

En voor de vakantie was ik eigenlijk alleen maar bezig met 'the Last of Us' op de PS3. Geen retro natuurlijk, maar wat een meesterlijk spel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
yippie laten we lekker een discussie beginnen over een vraag die iemand stelt!!! d:)b

deze thread is uit me bookmark.

zonde hoor :N
nooblowstar schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:54:
[...]

maar onze ogen kijken toch naar marktplaats en ebay zodat wij kunnen zien voor hoeveel zo n game verkocht wordt, zodat we daarna kunnen beslissen hoeveel het ongeveer waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:35

castlevania 1
castlevania 2
kid icarus
metroid

Ik zou max 20 Euro per stuk geven.
Maar dat ben ik. Ik koop alleen CIB. Alleen cartridges vind ik niet zo veel aan. Gaat mij om het geheel.
Aan een CIB die ik echt wil hebben, geef ik makkelijk 50 tot 100 Euro uit.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
Xyphoid schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Maar dat ben ik. Ik koop alleen CIB. Alleen cartridges vind ik niet zo veel aan. Gaat mij om het geheel.
26,67 Dollars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dankje Xyphoid

dit is informatie waar ik wat mee kan en dit is precies wat ik bedoel.
Xyphoid schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
copywizard schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:51:
[...]

Lijkt me een beetje dom om aan mensen hier te gaan vragen wat wij 'vinden' dat het waard is.

Gewoon op ebay.com kijken naar Sold listings in advanced search..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Kryptex schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:38:
[...]

Lijkt me een beetje dom om aan mensen hier te gaan vragen wat wij 'vinden' dat het waard is.

Gewoon op ebay.com kijken naar Sold listings in advanced search..
maar is dit forum niet voor het bespreken over retro gaming dan?

en blijkbaar vondt Xyphoid mijn vraag niet DOM gezien hij hem wel begrijpt en normaal beantwoord?

maar dan zal ik vast dom zijn ??? bedankt voor je nuttige toevoeging.

[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 16-08-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:45:
[...]
maar is dit forum niet voor het bespreken over retro gaming dan?

en blijkbaar vondt Xyphoid mijn vraag niet DOM gezien hij hem wel begrijpt en normaal beantwoord?

maar dan zal ik vast dom zijn ??? bedankt voor je nuttige toevoeging.
Toch zou ik de raad van de anderen opvolgen en even kijken op Ebay. Dan heb je in ieder geval een richtlijn. Tenzij het je helemaal niet uitmaakt wat je er voor krijgt.
Persoonlijk kijk ik altijd op Ebay en Marktplaats om te kijken wat mensen vragen voor vergelijkbare spellen in vergelijkbare staat.
Heb wel eens een spel met verragd doosje gezien waar ze bijna het dubbele voor vroegen, dan voor een spel dat er veel beter uitzag. Dan ga ik altijd uit van de lagere prijs van het mooie doosje.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dat begrijp ik en dat heb ik al gedaan ik weet dat meeste van de 4 games voor rond de 20 a 30 euro gaan op marktplaats en ebay dus das niks nieuws maar het was meer de vraag wat vinden jullie het waard en aan de hand van beide had ik mijn keuze afgewogen

omdat ik ze aanzienlijk goedkoper kan krijgen van de betreffende persoon alleen de shipping erbij is dan weer lastig vandaar de vraag wat vinden jullie ze waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Het resultaat van een klein "restauratie"-projectje van me: 2 bijzonder gekleurde Gameboys die in erg slechte staat waren (beiden werkten eigenlijk niet meer, lenzen ontbraken en ze waren te vies om aan te pakken) die er nu weer netjes uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5483/9520580139_b26a568ecf_c.jpg

Voor de doorzichtige gebruikten ze blijkbaar wat dunner plastic dan voor de originele. Er zit helaas een soort scheur in (wat verder geen kwaad kan trouwens) en hij voelt ook wat dunner dan de originele. Volgens mij heeft Nintendo in de nadagen van de GB wel eens bezuinigt op de materialen. De verf van de belettering ging er ook vrij makkelijk vanaf toen ik hem schoonmaakte. Dat was wel jammer. Maar goed: het is een leuke toevoeging voor m'n collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
de doorzichtige is geen originele GB behuizing hij mist het "Nintendo GAME BOYtm" logo zoals je kan zien

daardoor zal het plastic ook anders aan voelen ik heb zelf een doorzichtige en die is van nagenoegen hetzelfde plastig als een normale gameboy

maar wel netjes schoon gemaakt heerlijk altijd als je er weer wat moois van kan maken

p.s. de letters onde de knopjes missen ook maar dit kan slijtage zijn dat logo kom je niet echt vaak met je vingers en het ziet er niet naar uit dat het weg gekrast is of iets in die trand

[ Voor 22% gewijzigd door copywizard op 16-08-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
copywizard schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:15:
de doorzichtige is geen originele GB behuizing hij mist het "Nintendo GAME BOYtm" logo zoals je kan zien
Het logo en de andere opdrukken hebben er wel op gezeten, maar toen ik hem kocht was het er al half af. Toen ik hem demonteerde en vervolgens schoon ging maken rommelde overgebleven deel van de opdruk er ook heel makkelijk af. Toen heb ik maar besloten om alles er af te halen.

Bij gewone GB's en ook bij die rode GB ben ik dat probleem niet eerder tegen gekomen. Maar het is echt wel een originele case. Blijkbaar hebben ze voor dat type hele beroerde verf gebruikt voor de opdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hmm das inderdaad zeer apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
beantherio schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:05:
Het resultaat van een klein "restauratie"-projectje van me: 2 bijzonder gekleurde Gameboys die in erg slechte staat waren (beiden werkten eigenlijk niet meer, lenzen ontbraken en ze waren te vies om aan te pakken) die er nu weer netjes uitzien.

[afbeelding]

Voor de doorzichtige gebruikten ze blijkbaar wat dunner plastic dan voor de originele. Er zit helaas een soort scheur in (wat verder geen kwaad kan trouwens) en hij voelt ook wat dunner dan de originele. Volgens mij heeft Nintendo in de nadagen van de GB wel eens bezuinigt op de materialen. De verf van de belettering ging er ook vrij makkelijk vanaf toen ik hem schoonmaakte. Dat was wel jammer. Maar goed: het is een leuke toevoeging voor m'n collectie.
Je hebt de verkeerde schermpjes erop geplakt :X
De originele op de gekleurde gameboy is een donkerdere tint:

http://www.ebay.com/bhp/gameboy-play-it-loud

De mijne na een opknapbeurt:
GB

Helaas zijn Start A en B eraf gesleten ;(

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 16-08-2013 12:42 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
itsme schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:36:
[...]

Je hebt de verkeerde schermpjes erop geplakt :X
De originele op de gekleurde gameboy is een donkerdere tint:

http://www.ebay.com/bhp/gameboy-play-it-loud
Toen ik ze kocht zaten in beide gevallen de lenzen er niet meer op, dus daar heb ik niet bij stil gestaan. :$

Tzt zal ik de lenzen nog wel vervangen om ze helemaal origineel te maken.

edit: deze lijkt trouwens wel een grijze lens te hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door beantherio op 16-08-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
beantherio schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:40:
[...]

Toen ik ze kocht zaten in beide gevallen de lenzen er niet meer op, dus daar heb ik niet bij stil gestaan. :$

Tzt zal ik de lenzen nog wel vervangen om ze helemaal origineel te maken.

edit: deze lijkt trouwens wel een grijze lens te hebben.
En vreemd genoeg andere A B knoppen dan de richtingknop, klopt voor geen meter ;)
Los van de kleur van het scherm netjes hoor, die rode is erg nice, die transparante is wel jammer dat die een namaak case heeft, ziet er toch nog leuk uit hoor :)

Zo moet ie:
Afbeeldingslocatie: http://img1.etsystatic.com/013/0/8022435/il_fullxfull.449278089_qpmo.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door itsme op 16-08-2013 12:48 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
itsme schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:36:
[...]

De mijne na een opknapbeurt:
[afbeelding]

Helaas zijn Start A en B eraf gesleten ;(
Die ziet er wel heel netjes uit! Hoe heb je dat plastic zo mooi glimmend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
beantherio schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:48:
[...]

Die ziet er wel heel netjes uit! Hoe heb je dat plastic zo mooi glimmend gekregen?
Afwasborstel :P
Ik heb m alleen goed schoongemaakt, glimmen doet ie vanzelf.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
itsme schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:50:
[...]

Afwasborstel :P
Ik heb m alleen goed schoongemaakt, glimmen doet ie vanzelf.
Hmm.. ik heb hem echt heel grondig schoongemaakt maar zo mooi kon ik hem niet krijgen. Het kan zijn dat bij mij het plastic wat meer verweerd is of zo.

Ik heb trouwens gisteren voor het eerst m'n kapotte AGS-101 (die met die rij broken pixels) geopend om te kijken of daar nog iets mee te doen valt. Wat me duidelijk is geworden is dat dat lastig gaat worden: het backlight is volledig geïntegreerd met het scherm en ik kan dus geen scherm overzetten. Ik ga nog wat van de bekende truuks uitproberen om die pixels weer los te krijgen en anders dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Kwestie van training :P

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
copywizard schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:04:
dat begrijp ik en dat heb ik al gedaan ik weet dat meeste van de 4 games voor rond de 20 a 30 euro gaan op marktplaats en ebay dus das niks nieuws maar het was meer de vraag wat vinden jullie het waard en aan de hand van beide had ik mijn keuze afgewogen

omdat ik ze aanzienlijk goedkoper kan krijgen van de betreffende persoon alleen de shipping erbij is dan weer lastig vandaar de vraag wat vinden jullie ze waard
Oh, je wilt ze zelf kopen. Dacht dat je ze verkocht.
Ja, dan moet je zelf uitmaken wat je er aan wilt uitgeven. Als je, net als ik, alleen complete spellen wilt, dan geef je natuurlijk minder uit aan een los spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
En weer een Gameboy erbij. Deze keer een groene GBC in box (ook in goede staat) met 3 spellen en allerlei accessoires voor 12,50 bij de kringloop. Alle handleidingen en zelfs de originele bon en garantiebewijs zaten er nog bij.

Ik kan wel een leger van Gameboys oprichten zo langzamerhand. :P

[ Voor 15% gewijzigd door beantherio op 16-08-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Zojuist via Marktplaats een boxed Gamecube (inclusief kabels&boekjes) + boxed extra controller (ook met boekjes) + boxed Gameboy player (ook met boekjes) + 9 spellen (ook allemaal compleet) kunnen ophalen voor €45 8)

Nette deal toch?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/80138880/16082013-2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/80138880/16082013-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boombes schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:07:
Ik ben bezig met Parasite eve 2 en een spel dat ik nog nooit uitgespeeld heb... heel slecht maar: Super mario bros 2 :)

verder ben ik op de pc star wars KOTOR 2 aan het spelen ben nu 70 uur bezig maar ben pas op de helft. Gameplay is leuk maar het verhaal is awesome!
Tsja de meeste mensen vinden zelda geweldig, een OoT was jarenlang best game aller tijden bij verkiezingen, maar die hebben zat mensen hier (inclusief moi :$ ) dus ook niet uitgespeeld. Het gaat er om dat je lol hebt met spelen toch?

Met soldier blade heb ik laatst pas level 4 gehaald, en daar werd ik geslacht. Maar ik dacht dat ik er bijna was, immers het spel heeft maar 5 levels......WRONG kwam er dus achter dat het er 7 zijn, kan wel lange termijn projectje worden :X

Vind het jammer dat de 'welke retro game speel je vraag' verder weinig aandacht heeft gekregen
/eind slecht verkapte bump :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Heb nog hele rits redelijk nieuwe spellen op de PC en PS3 uit te spelen, dus voorlopig ff geen tijd voor retro. Misschien volgend weekend paar uurtjes. Dan ga ik aan Probotector op de NES beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Sagat schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:33:
[...]
Vind het jammer dat de 'welke retro game speel je vraag' verder weinig aandacht heeft gekregen
Ik ben weer opnieuw begonnen met Pokémon Blue, dit is de enige Pokémon game die ik vroeger heb uitgespeeld (of in ieder geval alle badges van heb gehaald). En ook ben ik bezig met Goof Troop voor de SNES :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
beantherio schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:53:
En weer een Gameboy erbij. Deze keer een groene GBC in box (ook in goede staat) met 3 spellen en allerlei accessoires voor 12,50 bij de kringloop. Alle handleidingen en zelfs de originele bon en garantiebewijs zaten er nog bij.

Ik kan wel een leger van Gameboys oprichten zo langzamerhand. :P
Nice.

Heb zelf vorige week een gameboy color (doorzichtig paars) en gameboy advance SP (lichtblauw) kunnen scoren voor 30 EUR. Zaten nog de volgende gameboy color spellen bij:
- Pokemon Gold (vanmiddag een nieuwe batterij ingezet)
- Wario world 3
- Snow White

En twee tasjes, niet te vergeten. Zag er allemaal nog zeer goed uit bovendien.

Ben best blij met die mensen die in Limburg alleen willen laten ophalen... Morgen een rondje Limburg maken. :+
Sagat schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:33:
[...]
Pokemon Gold... :*)

[ Voor 19% gewijzigd door Flozem op 16-08-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 06:12:
[...]

Ik wil ook nog wel wat Gameboy PAL boxes bestellen, wel handig als we dit gezamelijk doen.

[...]
Deze boxes zijn ook te bestellen bij een webshop in de UK, Retrocollect.com heeft er ook een blog post over gemaakt.

Helaas zijn ze op dit moment uitverkocht, maar even contact opgenomen met de webshop en over ongeveer 6 weken zijn ze weer leverbaar bij http://www.sentinel64.com/

Zal in ieder geval een stuk goedkoper zijn om te verzenden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video gemaakt. Sony Vegas begin ik steeds beter te begrijpen (nog steeds low level maar goed :) ) YouTube: Playstation Collecting #14 - Wowzers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nice, lotsa pokemon love hehe. Opvallend ook dat 2 mensen met contra bezig zijn. De (usa) snes versie heb ik ooit uitgespeeld (maar wel met continues en default of normal difficulty, weet niet of je dan een true ending mist ofzo :S ), ditto voor de ds versie.

Ik heb ook hard cops ofzo voor de 360 in de inmiddels container ipv pile of shame. Maar denk dat ik die misschien crap een uur gespeeld heb ofzo. De megadrive versie schijnt ook geweldig te zijn, maar die heb ik alleen maar als rom.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:34:
Nieuwe video gemaakt. Sony Vegas begin ik steeds beter te begrijpen (nog steeds low level maar goed :) ) YouTube: Playstation Collecting #14 - Wowzers!
Tip voor het het filmen:
Zet je camera niet op een wankelende tafel.

Heb eerste paar minuten alleen gekeken. Ik verzamel geen PS games en waardestijgingen vind ik niet zo belangrijk, dus niet zo interessant voor mij.
Tuurlijk laat ik een goede deal niet liggen, maar ga er niet speciaal naar op zoek.
Sagat schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:36:
nice, lotsa pokemon love hehe. Opvallend ook dat 2 mensen met contra bezig zijn. De (usa) snes versie heb ik ooit uitgespeeld (maar wel met continues en default of normal difficulty, weet niet of je dan een true ending mist ofzo :S ), ditto voor de ds versie.

Ik heb ook hard cops ofzo voor de 360 in de inmiddels container ipv pile of shame. Maar denk dat ik die misschien crap een uur gespeeld heb ofzo. De megadrive versie schijnt ook geweldig te zijn, maar die heb ik alleen maar als rom.
Contra op de SNES speelden we altijd met zijn tweeën uit. In je eentje is ie super moeilijk. De NES versie is nog moeilijker. Daar moesten we altijd de cheatcode voor gebruiken... :D

[ Voor 38% gewijzigd door Xyphoid op 17-08-2013 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja statief komt er ook zeker, thanks voor de tip :) Alhoewel de tafel niet zou moeten wankelen maar dat is een ander verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
G-Meister schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:36:
[...]

Deze boxes zijn ook te bestellen bij een webshop in de UK, Retrocollect.com heeft er ook een blog post over gemaakt.

Helaas zijn ze op dit moment uitverkocht, maar even contact opgenomen met de webshop en over ongeveer 6 weken zijn ze weer leverbaar bij http://www.sentinel64.com/

Zal in ieder geval een stuk goedkoper zijn om te verzenden 8)
Volgens mij zijn ze lang niet zo stevig als die van CGA ;)

Gisteren heb ik Alien wars toch even neer gelegd en ben ik begonnen met Yoshi's Island :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Zakkenwasser op 17-08-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Na een tijd lang lurken nu eindelijk eens een post van mijn opbrengst van een opruim actie in mijn eigen huis. Een complete SNES en Mario Paint (inclusief het rode beschermdopje voor de muisbal!) en een aantal spellen met boekje. Aangesloten op mijn TV ziet het er niet uit (heb geen CRT), maar zelfs mijn snelste tijden in Super Mario Kart zitten er nog in (had verwacht dat die batterij wel leeg zou zijn).

Veel jeugdsentiment. Super Mario Kart uren achter elkaar gespeeld om een paar honderdste van mijn snelste tijd te krijgen. Street Racer is het enige racespel wat ik in de buurt van Super Mario Kart vond komen qua racefun. Super Mario World kon ik alle 96 level eindes van dromen en Plok is een erg ondergewaardeerd spel vind ik nog steeds.

Afbeeldingslocatie: http://www.van-stein.nl/piwigo/upload/2013/08/17/20130817164759-e1f858d7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.van-stein.nl/piwigo/upload/2013/08/17/20130817164800-156cd93f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.van-stein.nl/piwigo/upload/2013/08/17/20130817164800-6319c305.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Plymp op 17-08-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

OK je wilt je zooi dus gewoon verkopen :) Mooi verhaal blablabla, ik wil er van af :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
GOUDSBS schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:26:
OK je wilt je zooi dus gewoon verkopen :) Mooi verhaal blablabla, ik wil er van af :)
De reden om te posten was omdat ik eindelijk iets had wat het waard was om te posten na letterlijk jaren lurken. Ik heb alle tekst die er op kan duiden dat ik wil gaan verkopen weggehaald uit mijn post. De reden dat ik dit topic lees is toch voornamelijk voor de plaatjes van dingen die jeugdsentiment oproepen, dus ik dacht "ik geef eens wat plaatjes terug".

[ Voor 21% gewijzigd door Plymp op 17-08-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
@Plymp Welkom op het retro gedeelte :)

Leuk dat je dat zomaar op je zolder gevonden hebt.
Waar staat die zolder dan kom ik ook een keer kijken ;)

Alle gekheid op een stokje, ik denk dat er niks mis mee is dat je hier post dat je het leuk vind dat je het gevonden hebt maar er niet genoeg waarde aan hecht om het te houden. Maar bedenk je dan wel dat je een beetje bent aan het vloeken bent in de kerk ;)

In deze staat zou ik zeggen laat het nog een jaar of 10 op zolder liggen en zie het als inverstering :) tenzijn dat je het geld echt nodig hebt! nu krijg je er misschien 50 tot 100 euro voor. Over 10 jaar..... wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Lekker houden joh.. wat moet je met 100 euro ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Kryptex op 17-08-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Wel jammer dat die doosjes er niet bijzitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar dit item zijn oorsprong vandaan heeft? Werd deze aan stores gegeven ten tijden van de release van Crash 2 of wat is het precies?

http://www.ebay.co.uk/itm..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:04:
Wel jammer dat die doosjes er niet bijzitten :/
Lol - heb hier hetzelfde probleem. Ik heb 10 jaar geleden toen ik een eigen huis kocht alle doosjes weggegooid... Mijn Gameboy, NES en alle spellen zijn nu naakt wegens WAF. Heb ook het doosje en handleiding van mijn Casio FX-880-P weggegooid.

Gisteren de vrouw laten zien dat die nog verkocht had kunnen voor ongeveer 100 EUR... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
:X

[ Voor 9% gewijzigd door Zakkenwasser op 18-08-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Wat is WAF? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Wife Approval Factor.... die geldt ook voor opgruimde zolders.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Flozem schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:30:
Wife Approval Factor.... die geldt ook voor opgruimde zolders.... :'(
Ohhhh, vreselijk! Sterkte!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
its madness!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/80138880/thisiscollecting.jpg

Sorry, kon het niet laten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Zal mijn oude Gameboy Pocket er ook maar eens op slingeren.

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130646_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130703_thm.jpg

De console is nog in prima conditie zitten maar een paar kleine krasjes op, de d-pad zit alleen wat losjes maar hij werkt verder naar behoren. Het originele boekje zit er ook nog bij (zie foto's onderin).

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_131119_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_131129_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_131145_thm.jpg

De originele hardplastic travel case ziet er ook nog prima uit :*)

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130839_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130854_thm.jpg

Extended battery pack heb ik ook nog, alleen werkt deze helaas niet meer geloof ik.

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130930_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130936_thm.jpg

Nog een HUGE Viewmaster voor in de avond uurtjes, wat was dat ding lomp om mee te gamen. Zit helaas wel onder de krassen..

Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130730_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_131105_thm.jpg Afbeeldingslocatie: http://sleekupload.com/uploads/5/thm/img_20130818_130755_thm.jpg

En dan de games die nog heb. Ik had ook de Smurfen alleen deze heb ik aan iemand weggegeven, het boekje heb ik nog wel.

Verder zitten alle boekjes nog bij de games (wel met mijn naam erop) en het originele boekje van de Pocket zelf.

Ook nog drie cartridge holders of hoe die dingen ook heten :X

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Leuk om te zien! :) wario land 2 heb ik zelf nooit gehad. Wel altijd geleend van mensen die die wel hadden. Mocht iemand nog op zoek zijn naar van die accupacks die het niet meer doen, dan heb ik er nog 5 liggen en die mogen opgehaald worden / voor de verzendkosten verzonden.

Ik zal mijn nieuwe aanwinsten ook even posten:

2x gameboy advance sp + opladers waarvan 1 in goede staat de andere bestikkert.
Zaten 15 spellen bij waaronder 2x pokemon, zelda en metroid. Laten dan zou spellen zijn die ik ook echt wil gaan spelen. De andere spellen vind ik niet zoveel aan. Mochten jullie er iets tussen zien zitten en zeggen dat je moet echt spelen zal ik dat niet nalaten natuurlijk ;). Samen €35

Toen ik deze deal sloot bij die meneer thuis was hij zo aardig om me ook even te vertellen dat hij nog een "kapotte psp" had liggen want: Hij deed het alleen nog maar aan de stroom. Mijn eigen psp heeft last van een drifting pookje dus ik had er wel oren naar als de prijs juist was. Het is een oldschool PSP-1000. Er zaten nog een aantal spellen bij en wat UMD video's. Lang verhaal kort: Hij wilde er €30 voor hebben dus ik heb hem maar meegenomen.

Thuis aangekomen mijn eigen accu erin gestopt en wat blijkt de accu was alleen maar kapot, fijn om te weten natuurlijk. Mijn eigen psp ziet er op zich niet slechter uit maar heeft merkbaar véél meer speeluren. Knoppen reageren iets minder enz. Custom firware erop flashen was vroeger nogal een probleem maar tegenwoordig is het 2x op X duwen en het is klaar.

Graag zie ik jullie reacties of ik er teveel / te weinig voor heb betaald

Foto tijd!:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7380/9540982600_85e6cec741_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3708/9540983698_5ec135e45a_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
zelda four swords en metroid zijn wel vette games voor de gba, samen met pokemon leafgreen ;)

ben je wel wat uren mee bezig iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
De droom wordt werkelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3721/9540021528_b3aa6172d2_c.jpg

<3

Bijna 25 jaar geleden stond ik me te vergapen aan dit ding (of liever gezegd: het eerste model) toen ik er foto's van zag in een tijdschrift dat las in bij de lokale sigarenboer (ja, ik was er een van het type "hey het is hier geen leeszaal!"). Dat ding was ver buiten mijn bereik (ik had het geld er niet voor en sowieso verkochten ze hem in de verste nabijheid van het dorp waar ik woonde niet) en toen ie wel binnen bereik was was ie allang uit de handel. :-(

Nu ik hem wel heb moet ik zeggen: ik snap waarom de Gameboy gewonnen heeft, maar in technische zin was de Lynx toch wel lichtjaren beter. Een kleurenscherm met backlight, veel beter geluid, een veel luxere body en serieuze netwerk-opties. Ik heb nu een aardige collectie van handhelds maar dit is wel met overmacht de mooiste en meest coole. _/-\o_ :9~

Spelletjes die ik er trouwens bij heb:
- Rygar
- Klax
- S.T.U.N. Runner
- Batman Returns
- Blue Lightning

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weer terug na twee weken Denemarken, daar niet gezocht en ook niets gekocht :P. Bij thuiskomst alleen Timesplitters voor PS2 binnen en een S-Video kabel voor de SNES/Cube/N64. Na wat Metal Gear op de Vita deze vakantie wel op zoek naar de NES delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik speelde al Atari lynx voor dat ie retro was ;)
leuke aanwinst natuurlijk!

Deze moet je spelen:
- Slime world
- Gates of Zendocon
- Chips Challenge
- Electrocop
- Switchblade 2
- Scrapyard dog
- Zarlor mercenary

Ik heb nog wel wat dubbel liggen O-)

[ Voor 76% gewijzigd door Zakkenwasser op 18-08-2013 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit item ooit eerder gezien? Waar werd dit promo item verstrekt etc?

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Crash-Bandicoot-Promo-Adventure-Pack-Soundtrack-CD-Poster-Read-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/0-4AAOxy9eVRUzAi/$T2eC16RHJI!E9qSO8nCkBRUz!iIYD!~~60_57.JPG

You found a rare Adventure Pack includes: Crash Soundtrack, Game Holder & Crash Poster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:11:
Ik speelde al Atari lynx voor dat ie retro was ;)
Waarschijnlijk droomde ik al van de Atari Lynx voordat jij er op speelde. :P ;)

Er zijn trouwens best wel geinige spellen voor te krijgen. Ik kende alleen Klax en Blue Lightning maar er is meer. Veel arcade-ports, en volgens de recensies die ik lees ook best wel goeie arcade-ports. Heb jij nog speciale tips?

edit: ok, ik zie je edit. d:)b

edit 2: ok, ik zie nu pas dat je er een probeerde te verkopen

[ Voor 8% gewijzigd door beantherio op 18-08-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Je kan altijd nog een Atari verzameling beginnen voor naast je gameboys ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atari...heb er zelfs niets mee. Heb wel een Jaguar, that's it. Ben nog wel op zoek naar een 2600 jr met Combat maar dat is niet voor mezelf, wel voor in eigen verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Willen mensen deze nog overnemen?

http://www.marktplaats.nl...c-en-streets-of-rage.html

Ik mag hem voor 30 euro hebben ex verzendkosten maar zou niet goed weten wat ik ermee moet :) Dus iemand die deze deal wel wilt hebben? *graag als iemand zou willen zou ik 1 game als "vindersloon" willen hebben. :)

[ Voor 16% gewijzigd door boombes op 18-08-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50 euro ofzo en dat viel mij alleszins mee :)

Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/28sq44g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
eerst rommelmarkt in Leusden geweest was helemaal niks. de enige snes games waren voor opening al verkocht aan een reseller die 10 kleedjes verder zat.

toch snel maar even bij kofferbak verkoop geweest in me eigen stad, en binnen 5 minuten was me 50 euro op:)

metal gear solid voor de GBC voor 5 euro die zocht al een tijdje.

altijd gaan ook al heb je geen zin:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
ramoness schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 07:44:
eerst rommelmarkt in Leusden geweest was helemaal niks. de enige snes games waren voor opening al verkocht aan een reseller die 10 kleedjes verder zat.

toch snel maar even bij kofferbak verkoop geweest in me eigen stad, en binnen 5 minuten was me 50 euro op:)

metal gear solid voor de GBC voor 5 euro die zocht al een tijdje.

altijd gaan ook al heb je geen zin:)
Waar zijn de andere 45 euro aan opgegaan? :9

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
een supervison met game,

pokemon silver
Pokemon red (die heb ik gelijk geruild tegen een ASCIIWARe snes arcade controller in doos)
pokemon trading card game
wario world II

outlander voor de snes (ntcs)
GBA boxed met hoop meuk erbij
aantal ps2 spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
ramoness schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:35:
een supervison met game,

pokemon silver
Pokemon red (die heb ik gelijk geruild tegen een ASCIIWARe snes arcade controller in doos)
pokemon trading card game
wario world II

outlander voor de snes (ntcs)
GBA boxed met hoop meuk erbij
aantal ps2 spellen
Netjes!

BTW, ik ben nu bezig met Pokemon Leaf Green (GBA), Welke pokemon game raden jullie aan om te kopen? Ik heb een GBA en een GBP, ik wil ook nog beginnen met Zelda, ik heb dit nooit gespeeld :X Iemand enig idee waar ik zou moeten beginnen 8)7

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Noctonix schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:08:
Ik heb een GBA en een GBP, ik wil ook nog beginnen met Zelda, ik heb dit nooit gespeeld :X Iemand enig idee waar ik zou moeten beginnen 8)7
Zelda DX is een top spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
Dit is inderdaad een erg goede. Toen ik een GBA kocht heb ik The Legend of Zelda: Link's Awakening DX er gelijk bijgekocht ook al was het een GBC spel. Nu ik erover denk, volgens mij heb ik die GBA met alleen Zelda DX en Super Mario Advance nog ergens in een la liggen, maar zonder boekjes enzo... Damn this topic, nu moet ik die weer op gaan zoeken en krijg ik mijn huis nooit opgeruimd! :+

Voor mijn SNES ga ik een ultieme poging doen om de WAF van negatief naar positief te krijgen. Het enige argument wat nog zou kunnen werken is "leuk voor de kinderen als ze wat groter zijn". Maar dan ga ik het niet als verzamelaar maar als gebruiker houden, dus misschien wat spellen bij kopen (zonder doosjes, want dat interesseert me niet zo, maar nu ben ik misschien weer aan het vloeken in de kerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg dat het tevens een spaarpot voor later is, want dat is namelijk ook gewoon zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Playstation Collecting #15 - Merchandise and old cartoons! Retro tekenfilms _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n S-video kabel voor de Cube/N64/SNES werkt niet. De composiet kabel wel (zelfde kabel). Directe ingang op mijn TV of op een SCART-blok met S-Video ingang, geen succes. Voor de rest straight forward dunkt me, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Ik weet wel dat een PAL GameCube geen S-video heeft, alleen RGB. De JAP GameCube heeft wel S-video. Het kan zijn dat de SNES dat probleem ook heeft. Pak gewoon een RGB kabel veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, nou ja, kostte maar een tientje. Dan maar op zoek naar een RGB kabel, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 07:34:
50 euro ofzo en dat viel mij alleszins mee :)

[afbeelding]
Ik ken dit spel helemaal niet, nu vind ik rpg's wel leuk bijvoorbeeld Suikoden e.d. moet ik deze dan ook gespeeld hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker. Games van Atlus moet je sowieso gespeeld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik ga morgen wat nieuwe leuke games binnenkrijgen voor de super nes :)
voor nu maar verder met yoshis island!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De games van Atlus zijn trouwens wel extreem moeilijk, sommigen daarvan althans zoals bovenstaande.
Pagina: 1 ... 83 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod