Leuk om te zien!

wario land 2 heb ik zelf nooit gehad. Wel altijd geleend van mensen die die wel hadden. Mocht iemand nog op zoek zijn naar van die accupacks die het niet meer doen, dan heb ik er nog 5 liggen en die mogen opgehaald worden / voor de verzendkosten verzonden.
Ik zal mijn nieuwe aanwinsten ook even posten:
2x gameboy advance sp + opladers waarvan 1 in goede staat de andere bestikkert.
Zaten 15 spellen bij waaronder 2x pokemon, zelda en metroid. Laten dan zou spellen zijn die ik ook echt wil gaan spelen. De andere spellen vind ik niet zoveel aan. Mochten jullie er iets tussen zien zitten en zeggen dat je moet echt spelen zal ik dat niet nalaten natuurlijk

. Samen €35
Toen ik deze deal sloot bij die meneer thuis was hij zo aardig om me ook even te vertellen dat hij nog een "kapotte psp" had liggen want: Hij deed het alleen nog maar aan de stroom. Mijn eigen psp heeft last van een drifting pookje dus ik had er wel oren naar als de prijs juist was. Het is een oldschool PSP-1000. Er zaten nog een aantal spellen bij en wat UMD video's. Lang verhaal kort: Hij wilde er €30 voor hebben dus ik heb hem maar meegenomen.
Thuis aangekomen mijn eigen accu erin gestopt en wat blijkt de accu was alleen maar kapot, fijn om te weten natuurlijk. Mijn eigen psp ziet er op zich niet slechter uit maar heeft merkbaar véél meer speeluren. Knoppen reageren iets minder enz. Custom firware erop flashen was vroeger nogal een probleem maar tegenwoordig is het 2x op X duwen en het is klaar.
Graag zie ik jullie reacties of ik er teveel / te weinig voor heb betaald
Foto tijd!:
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942