Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.766 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takahandar schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:25:
Ik vroeg mij af of een van jullie hier ervaring heeft met het versturen van spellen uit Amerika. Ik bedoel dan van verkopers op de amerikaanse Ebay. In oude topics vond ik terug dat verzending 2-3 weken kan duren, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Maar hebben jullie te maken gehad met importheffingen, beschadigde pakketjes,etc?

Situatie bij is namelijk dat ik een amerikaanse N64 heb en toch graag nog wat spellen erbij wil (heb er 3 jaar gewoond, vandaar dat alles ntsc is). Vind het dan wel zo mooi om alleen maar NTSC versies te hebben, daar heb ik ook wel de verzendkosten voor over.
Ik heb meermaals wat gekocht via ebay. Keer of..15?
Naheffing nog niet meegemaakt, wellicht omdat het 2e hands is (geen idee hoor).
En zoek als het mogelijk is een verkoper, met een positieve feedback.
1 keer een defecte game binnen gekregen, contact gehad en kon kiezen voor geld retour of een andere game :)

Maar dat verschilt echt per verkoper.
Maar aangezien je via Paypal betaald, sta je wel vaak in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik vroeg mij af of een van jullie hier ervaring heeft met het versturen van spellen uit Amerika. Ik bedoel dan van verkopers op de amerikaanse Ebay. In oude topics vond ik terug dat verzending 2-3 weken kan duren, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Maar hebben jullie te maken gehad met importheffingen, beschadigde pakketjes,etc?

Situatie bij is namelijk dat ik een amerikaanse N64 heb en toch graag nog wat spellen erbij wil (heb er 3 jaar gewoond, vandaar dat alles ntsc is). Vind het dan wel zo mooi om alleen maar NTSC versies te hebben, daar heb ik ook wel de verzendkosten voor over.
Voor normale verzending duurt het zo'n 2 weken. Maar veel verkopers willen graag verzenden met tracking zodat ze niet genaaid kunnen worden, dan wordt het al gauw duurder maar wel snellere verzending. Houd wel rekening met importkosten als je boven de 22 euro zit qua waarde van de goederen.

Als ik jou was zou ik trouwens gewoon een converter kopen of een Europese console?

[ Voor 3% gewijzigd door Kryptex op 06-08-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je het zegt over die importkosten. Ik heb dat nog nooit gehad eigenlijk (100 aankopen vanuit Amerika ofzo) waarvan meeste echt wel boven de 22 euro uit kwam :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Of je hebt heel veel geluk, of alles is als gift verstuurd onder de 22 euro.

Kan me niet voorstellen dat je 100 aankopen hebt gedaan, zonder je hier druk over te maken en dan nooit invoerbelasting heb moeten betalen.

Mijn ervaring is dat ik uit Amerika bijna altijd invoer shit moet betalen, en uit landen als Japan/Hong Kong veel minder...

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOUDSBS schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:08:
Of je hebt heel veel geluk, of alles is als gift verstuurd onder de 22 euro.

Kan me niet voorstellen dat je 100 aankopen hebt gedaan, zonder je hier druk over te maken en dan nooit invoerbelasting heb moeten betalen.

Mijn ervaring is dat ik uit Amerika bijna altijd invoer shit moet betalen, en uit landen als Japan/Hong Kong veel minder...
Waarom moet ik invoerrechten en BTW over cadeaus en tweedehands goederen betalen?
Over producten met een waarde van meer dan 45 euro moeten invoerrechten en omzetbelasting betaald worden. Dit is volgens de Europese wetgeving. Dit geldt voor cadeaus en tweedehands goederen met een waarde van meer dan 45 euro. Indien de waarde van de zending meer dan 45 euro bedraagt moet over het volledige bedrag invoerrechten en BTW betaald worden.

Ze hebben het over 45 ipv 22...? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

45 dan.. ik had het even snel overgenomen van Kryptex... maar goed alsnog verbaasd het me, dat je dingen besteld in Amerika, ongeveer 100 en dan nooit iets heb moeten betalen.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Over het algemeen worden dozen/pakketten eerder gecontroleerd dan brievenpost trouwens.
Kans is dus klein dat je bij brievenpost invoerrechten moet gaan betalen.

Voor de rest ligt het eraan wat voor waarde ze opgeven op het douaneformulier natuurlijk, als je vraagt of de verkoper dit iets lager wil neerzetten doen ze dit vaak wel. Vooral verkopers uit China/Japan doen hier vaak niet moeilijk over en doen het meestal al zonder te vragen.

Even voor de duidelijkheid, het is wel 22 euro:

"Voor alle commerciële zendingen die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 22,- en voor alle geschenken die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 45,- betaalt u btw, douanerechten en inklaringskosten."

[ Voor 23% gewijzigd door Kryptex op 06-08-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Veelvuldig dingen uit USA gehaald met een hogere waarde dan €45,- maar de truuk is dan inderdaad de verkoper de waarde onder de €45,- te laten noteren. Als je dan via Amazon o.i.d. koopt kan je dat natuurlijk vergeten. Ik denk dat ik ongeveer 40 pakketten uit USA heb gehad en drie maal moest betalen, allen vanuit Amazon.
Virtual Boy met spellen ter waarde van €100,- en ga zo verder, niets hoeven te betalen! eBay is dan vaak een prettige plaats om te kopen omdat dergelijke verkopers vaak bereid zijn een lager bedrag te noteren!
Dan kan het nog zijn dat ze bij de douane het pakketje openen en zelf de waarde inschatten, dan mag je alsnog lappen, heb dat alleen nog nooit meegemaakt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Koldur schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 14:51:
Veelvuldig dingen uit USA gehaald met een hogere waarde dan €45,- maar de truuk is dan inderdaad de verkoper de waarde onder de €45,- te laten noteren. Als je dan via Amazon o.i.d. koopt kan je dat natuurlijk vergeten. Ik denk dat ik ongeveer 40 pakketten uit USA heb gehad en drie maal moest betalen, allen vanuit Amazon.
Virtual Boy met spellen ter waarde van €100,- en ga zo verder, niets hoeven te betalen! eBay is dan vaak een prettige plaats om te kopen omdat dergelijke verkopers vaak bereid zijn een lager bedrag te noteren!
Dan kan het nog zijn dat ze bij de douane het pakketje openen en zelf de waarde inschatten, dan mag je alsnog lappen, heb dat alleen nog nooit meegemaakt.
Helemaal leuk is het als de douane daar je sealed game open snijden om de waarde van het spel in te schatten... Las ergens over iemand die twee sealed Caltron 6 in 1 uit zuid america heeft laten komen. De douane was zo lomp om de doosjes met een stenley mes open te snijden, niet netjes bij het zegeltje, nee. gewoon midden in. :N

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 15:35:
[...]

Helemaal leuk is het als de douane daar je sealed game open snijden om de waarde van het spel in te schatten... Las ergens over iemand die twee sealed Caltron 6 in 1 uit zuid america heeft laten komen. De douane was zo lomp om de doosjes met een stenley mes open te snijden, niet netjes bij het zegeltje, nee. gewoon midden in. :N
Ouch, dat is inderdaad nog een risico van je spellen buiten de EU te kopen, ongeopende status kan je verliezen als de douane het wil...

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Koldur schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 17:42:
[...]

Ouch, dat is inderdaad nog een risico van je spellen buiten de EU te kopen, ongeopende status kan je verliezen als de douane het wil...
Ik had mijn nieuwe games naar Amerika laten versturen voor taxatie, toen ik dat las waren ze pas een week onderweg. Gelukkig is dat wel goed gekomen.

Ik was vandaag nog bij die winkel om te kijken of ze toevallig nog nieuwe oude meuk hadden maar ze hadden alle restanten in hun vitrinekast gestopt, games zoals de kleine zeemeermin nog in verzegelde staat voor 4euro. Ik heb ze maar laten staan.

Nog aan de eigenaar gevraagd of hij nog wat had, met een soort van telleurstellende toon vertelde hij dat ik alles al had meegenomen toen :) Ah well.

Nog langs de kringloop, buit:
3x boxed pc games.
Adventures of the time machine
Ring
Flight of the amazin queen
1eu per stuk

en bij een andere kringloop nog een Rgb switch gevnden van het merk Pelican.
op de knoppen staan gamecube, other, x box en playstation 2. voor 4eu
altijd handig!:)

Bij de used products nog een deal gemaakt met 2 snes games.
Yoshi's island en rise of the robots. voor beide 15eu

en ik heb eindelijk dit spel binnen!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RDA9l4xRc9TPWFbTahFYxVJH/medium.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-08-2013 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
Als ik een Mega Drive verzamelaar was, dan zou dit mijn eerste spel zijn :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:32
Ik vraag me dan altijd af hoe de douane de waarde van 2e hands games bepaald. Ik heb zelf twee keer iets uit Japan gekocht ongeveer 20 euro excl per keer. De verkoper had wel gift genoteerd en een omgerekende waarde van 6 Euro. Wat als ik nu een used game van 100 euro koop. En de verkoper zet gift 30 euro ofzo neer. Dat is toch belastingfraude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook nog nooit mee te maken gehad, zowel via eBay als een website als estarland.com. Vaak wordt er een lagere waarde op het pakket genoteerd zonder het te vragen. Ik zeg er wel bij dat ik probeer op de waarde te letten voor het geval dat de douane het zou onderscheppen dat het dan geen enorm dure grap wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Vandaag deze gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1A25z64p31MxZD8CPIVcm2t2/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ai6KBHGWfkA7xgkmz6MKyChR/medium.jpg

kan er alleen niets over terug vinden op internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
lijkt me dat ie vroeger in een xbox of dvd spelers zat in game winkels zodat er op de tv schermen trailers van games werden afgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
pffff, 23 cib games rijker geworden zojuist. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2e2PmxETrg7w2nH2HhW7RwRw/full.jpg
Alles mint en compleet!

en ja, deze hou ik lekker voor mijn eigen collectie :9
(behalve de dubbele)

[ Voor 45% gewijzigd door Zakkenwasser op 07-08-2013 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Nice ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Kryptex op 07-08-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murrays
  • Laatst online: 14:35
AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:10:

[afbeelding]
Alles mint en compleet!

(behalve de dubbele)
Zo wow. Via een rommelmarkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
wel mooie staat maar niet mint lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Murrays schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:00:
[...]

Zo wow. Via een rommelmarkt? :)
Marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boxed Gameboy Pocket met carry case (luxe boxset in mintstaat)

boxed gameboy printer mint

boxed super mario land 2

+ 3 losse games

samen 50 euro. Waarde hangt veel hoger dus dat is mooi. Printer houd ik denk ik zelf :) en hopelijk zorgt de post ervoor dat het mint blijft allemaal ;)

Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/30bziqh.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Het was alweer meer dan een jaar geleden dat ik een collection update video had gemaakt, tijd voor een nieuwe dus! (heel veel spelltjes ;P)

YouTube: Dr. Retro's Video Game Collection Update! (3500+ Retro Games!)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
XtinctHeD schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:51:
Het was alweer meer dan een jaar geleden dat ik een collection update video had gemaakt, tijd voor een nieuwe dus! (heel veel spelltjes ;P)

nice, heb je nog wel tijd om te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
XtinctHeD schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:51:

heb je letterlijk die phoenix games etc weggegooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:10:

[afbeelding]
Alles mint en compleet!

(behalve de dubbele)
Damn, dat is een mooie vondst. Niet dat ik er nog de ruimte voor heb, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 07:59:
[...]

Damn, dat is een mooie vondst. Niet dat ik er nog de ruimte voor heb, maar toch...
Daar maak je toch gewoon ruimte voor :9
Ik zou deze deal niet afketsen omdat ik geen ruimte zou hebben.

Binnenkort maar eens een paar planken aan de muur maken, mijn expedit 5x5, 5x1 en 5x1 zitten al bijna nok vol. :/

[ Voor 14% gewijzigd door Zakkenwasser op 08-08-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ramoness schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 07:46:
[...]

heb je letterlijk die phoenix games etc weggegooit?
hmm heb ze allemaal in een dump partij weggedaan, met heel veel andere "rommel" die ik nog had liggen
heb ze niet los verkocht :p dat is geen beginnen aan

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Inderdaad hele mooie vondst! Koesteren deze momenten!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker mooie vondst! Alhoewel de vondst wat minder is wanneer je er dik geld voor neer hebt gelegd of course :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 21:25:
Zeker mooie vondst! Alhoewel de vondst wat minder is wanneer je er dik geld voor neer hebt gelegd of course :P
20 euro. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 21:44

auto660

1991 240 GL Brick

Heb gisteren mijn oude gameboy advance gevonden! Gekocht toen ik 3 was ofzo, vet trots toen laten zien aan opa en oma en heb hem bijna kapot gespeeld toen, ook samen met mijn nichtje die dan een gameboy advance sp had. Dat was wel lux hoor, zo'n backlight! Verder is het wel lekker dat hoe meer zon er op het scherm staat, hoe beter zichtbaar het word :D Ik heb er de laatste 5 jaar niet meer naar omgekeken maar gisteren vond ik hem weer, met gehavende doos (daar bewaarde ik hem in, dus hij is daar 1000 in en uit gegaan) en super mario 3. Het batterijklepje is wel kapot maar de batterijen en tape van 5 jaar terug zaten er nog in en op. Dus de aanknop op aan geschuifd en hij deed het weer, met batterijen van 5 jaar oud!

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
kapitein, waar zijn trouwens jouw youtube videos gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
nooblowstar schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 22:09:
kapitein, waar zijn trouwens jouw youtube videos gebleven?
Prive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Show eens een video? :) Ben best benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
komop man, ik als voorzitter van de fanclub ( en ja die bestaat... ) eis om de video's nogmaals te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Playstation Collecting #12 - Stuff from a subscriber! Nieuwe video waar ik een shitload aan stuff gekregen heb van iemand die lid is van mijn channel, supercool thumbs up voor die beste baas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
subbed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Subbed leuke vids man! Snap alleen dat gekke stemmetje niet maargoed :P

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:03:
Subbed leuke vids man! Snap alleen dat gekke stemmetje niet maargoed :P
de retrogamefreak had een te patserig filmpje op zijn kanaal staan en dat gaf mij het idee ook zon geforceerd filmpje te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:10:
[...]

de retrogamefreak had een te patserig filmpje op zijn kanaal staan en dat gaf mij het idee ook zon geforceerd filmpje te maken.
Aha! Heb je er niet meer ouwe reus? Je brengt het wel leuk namelijk (mag per pm als je dat liever hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
video werkt niet :/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:50:
[...]

Daar maak je toch gewoon ruimte voor :9
Ik zou deze deal niet afketsen omdat ik geen ruimte zou hebben.

Binnenkort maar eens een paar planken aan de muur maken, mijn expedit 5x5, 5x1 en 5x1 zitten al bijna nok vol. :/
Ja, maar ik leef met iemand die daar niet op zit te wachten en die al vind dat ik te veel heb. :P Ik ben juist begonnen de collectie op te ruimen, maar via Marktplaats wil het eigenlijk niet heel erg vlotten (zelfs Skyrim CE niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 07:52:
[...]

Ja, maar ik leef met iemand die daar niet op zit te wachten en die al vind dat ik te veel heb. :P Ik ben juist begonnen de collectie op te ruimen, maar via Marktplaats wil het eigenlijk niet heel erg vlotten (zelfs Skyrim CE niet).
Wat is teveel, heb je een overzichts foto van jouw verzameling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Gisteren mijn eerste GameBoy Advanced SP Aangeschaft, een zilveren om wel te verstaan. Volgense de omschrijving in goede staat, geen krassen op het scherm. Ik heb hem samen met PokéMon LeafGreen gekocht, na het spelen van FireRed op mijn telefoon (GBA Emulator) was ik verkocht!

Ik heb zelf altijd op vakanties toen ik jong was Wario, Lambroghini racing en de smurfs gespeeld op mijn GameBoy Pocket Groen (die ik overigens nog in prima konditie heb liggen op een klein krasje op het scherm na) en een Paarse GBA waar ik wel eens Rayman op speelde.

Ik snap nog steeds niet waarom ik vroeger nooit PokéMon heb gespeeld! Het is echt verslavend!

Ben benieuwd in wat voor staat hij daadwerkelijk binnenkomt morgen. Mochten er kleine krasjes op zitten, dan ga ik denk een nieuwe Shell kopen, ik twijfel alleen over de kleur. Zwart, Zilver of Donker Blauw...
Ik vond de NES Shell ook wel vet! Alleen is deze nergens te koop helaas.. En de meeste NES bevatten flink wat krassen..

iig, ik zal morgen wat foto's posten!

[ Voor 6% gewijzigd door Noctonix op 09-08-2013 20:41 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
pokemon is en blijft gewoon vet om te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:51

BoGu5

hmmmz

Ik heb zelf de GBA SP met NES shell. Gekocht omdat ik een tijd tussen Almelo en Utrecht heb geforensd. Ben best zuinig op mijn spullen, maar hij krast inderdaad best heel snel. Wel een geniale handheld :)

[ Voor 19% gewijzigd door BoGu5 op 10-08-2013 00:24 ]

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:20
Zo ik heb me ook eens aan een console mod gewaagt. Koste me de halve middag, maar dan heb je ook minder dan waarmee je begonnen bent.

Voor mijn import psx games (eigenlijk maar twee FF tactics, chrono trigger) moest ik altijd nog de playstation 1 te voorschijn halen. Best vervelend als de ps2 er gewoon al staat.

Nu zag ik vorige week een modchip voor mn ps2 voorbij komen voor $3,-. Voor dat geld dacht ik. Wat kan er nu mis gaan? Best veel blijkbaar, want met meer dan 20 piepkleine kabeltjes (op het diagram leken de soldeerpunten groter) doet 'ie nu helemaal niks meer. Morgen maar meteen opzoek naar een vervanger. Gelukkig vind je ps2's nu bijna bij het grofvuil, maar ik laat voor die ene keer dat ik een import wil spelen mn ps1 maar gewoon weer paraat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
Xyphoid schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 21:13:
[...]

Als ik een Mega Drive verzamelaar was, dan zou dit mijn eerste spel zijn :P
Dan heb je het spel blijkbaar nog nooit gespeeld. Het spel mag dan wel cultstatus hebben, maar het is een van de saaiste en ongebalanseerdste shooters die ik heb. Bizar aangezien ik fireshark en truxton echt supergaaf vind.

De gewone vijanden zijn peanuts. Als je er al eentje tegen komt (het scherm is vaak gewoon leeg) blaas je er gewoon doorheen (stil blijven staan/auto fire). Totdat je bij de eindbaas komt. Die is ineens belagelijk moeilijk. Versla je hem kun je vervolgens weer even pauze nemen. Niet om van de achtergronden te genieten, want zo veel gebeurt ook daar niet.

YouTube: Mega Drive Longplay \[014] Zero Wing

Het 2e level is al meteen een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Toaplan moet het spel echt op één maandag ochtend geschreven en vertaald hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
NE5Freak schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:03:
[...]

Dan heb je het spel blijkbaar nog nooit gespeeld. Het spel mag dan wel cultstatus hebben, maar het is een van de saaiste en ongebalanseerdste shooters die ik heb. Bizar aangezien ik fireshark en truxton echt supergaaf vind.

De gewone vijanden zijn peanuts. Als je er al eentje tegen komt (het scherm is vaak gewoon leeg) blaas je er gewoon doorheen (stil blijven staan/auto fire). Totdat je bij de eindbaas komt. Die is ineens belagelijk moeilijk. Versla je hem kun je vervolgens weer even pauze nemen. Niet om van de achtergronden te genieten, want zo veel gebeurt ook daar niet.

YouTube: Mega Drive Longplay \[014] Zero Wing

Het 2e level is al meteen een goed voorbeeld van hoe het niet moet. Toaplan moet het spel echt op één maandag ochtend geschreven en vertaald hebben...
Dan is Biohazard Battle een stukje moeilijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 15:56
NE5Freak schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:47:
Zo ik heb me ook eens aan een console mod gewaagt. Koste me de halve middag, maar dan heb je ook minder dan waarmee je begonnen bent.

Voor mijn import psx games (eigenlijk maar twee FF tactics, chrono trigger) moest ik altijd nog de playstation 1 te voorschijn halen. Best vervelend als de ps2 er gewoon al staat.

Nu zag ik vorige week een modchip voor mn ps2 voorbij komen voor $3,-. Voor dat geld dacht ik. Wat kan er nu mis gaan? Best veel blijkbaar, want met meer dan 20 piepkleine kabeltjes (op het diagram leken de soldeerpunten groter) doet 'ie nu helemaal niks meer. Morgen maar meteen opzoek naar een vervanger. Gelukkig vind je ps2's nu bijna bij het grofvuil, maar ik laat voor die ene keer dat ik een import wil spelen mn ps1 maar gewoon weer paraat staan.
Het is een beetje offtopic maar je kan toch gewoon een softmod uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Ekfad schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 08:36:
[...]

Het is een beetje offtopic maar je kan toch gewoon een softmod uitvoeren?
Inderdaad of gewoon even zoeken op Swap Magic en dat is alles wat je nodig hebt :) Gebruik dit zelf ook af en toe om import spellen te spelen op mijn PS2, werkt perfect.

Nevermind:
Plays all CD & DVD games. (PS2 Software only, not PS1)

[ Voor 9% gewijzigd door G-Meister op 10-08-2013 09:56 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 07:36:
[...]

Dan is Biohazard Battle een stukje moeilijker...
Aiaiai. Zelfs met de 10 continues ben ik nooit langs dat water level gekomen. Desondanks is het wel een beter spel en net als met gunstar heroes kom je met de homing laser (Hoe werkt zoiets?) een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
G-Meister schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 09:54:
[...]

Inderdaad of gewoon even zoeken op Swap Magic en dat is alles wat je nodig hebt :) Gebruik dit zelf ook af en toe om import spellen te spelen op mijn PS2, werkt perfect.

Nevermind:
Plays all CD & DVD games. (PS2 Software only, not PS1)
Precies en bovendien vind ik swappen een beetje barbaars.

Maar gelukkig heb nu op marktplaats een ps2 gevonden met op de achtergrond een spindel met gebrande games :D. Ga vanmiddag kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die Gameboy spul verzamelt? Stuur mij even een berichtje want heb wat games hier liggen waar ik geen geld voor hoef ruilen is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:30
Eindelijk heb ik er één! Een nieuwe in onbeschadigde verpakking, echt ongebruikte grijze Game Boy Micro. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Dit moet je echt vaker doen, haha. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video met voor de eerste keer wat gameplay van pickups :) Ben nog erg noobish met Sony Vegas maar aldoende leert men :)

YouTube: Playstation Collecting #13 - Ebay scores, trade and a new job!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
mijn haul voor deze week!

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ez674p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/axh6he.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2ijta8l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/qq506q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:55:
Nieuwe video met voor de eerste keer wat gameplay van pickups :) Ben nog erg noobish met Sony Vegas maar aldoende leert men :)

YouTube: Playstation Collecting #13 - Ebay scores, trade and a new job!
Ik wordt er zeeziek van.

Wat staat killzone trouwens prominent op je plank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NE5Freak schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:51:
[...]

Ik wordt er zeeziek van.

Wat staat killzone trouwens prominent op je plank.
Zeeziek? Camera staat gewoon stil of is YT weer lekker aan het vervelen met het editten van die video 8)7 Killzone staat daar omdat ik het een geniale game vind en de meer zeldzamere games staan net 1 plankje hoger, maar komt binnenkort nog een kast en planken bij om het wat meer een beeld te geven.

Zie het al LOL wtf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:54:
[...]

Zeeziek? Camera staat gewoon stil of is YT weer lekker aan het vervelen met het editten van die video 8)7 Killzone staat daar omdat ik het een geniale game vind en de meer zeldzamere games staan net 1 plankje hoger, maar komt binnenkort nog een kast en planken bij om het wat meer een beeld te geven.

Zie het al LOL wtf 8)7
Inderdaad WTF.

Heb vanmiddag net zelf killzone gekregen bij m'n vervangende ps2. Ik ben benieuwd.

Vergeet daarnaast alles wat ik heb gezegt over zero wing. Er zat ook een pareltje bij genaamd Strike Force Hydra. Op internet is er bijna niks over te vinden, maar dit korte fragment zegt genoeg:

YouTube: Strike Force Hydra PS1,2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha nu is het weg vreemd toch wel dat YouTube soms :P Strike Force heb ik vaker over gehoord ja dat die redelijk uncommon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Definitief afscheid nemen van mijn SNES. Heb toch uiteindelijk niets met Nintendo (behalve de 3DS) en hij is in prima conditie dus :) Speel er veel en veel te weinig op ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:42:
Definitief afscheid nemen van mijn SNES. Heb toch uiteindelijk niets met Nintendo (behalve de 3DS) en hij is in prima conditie dus :) Speel er veel en veel te weinig op ook :)
Mag ik vragen waarom de 3DS wel?

Ik moet zeggen dat Ocarina of Time 3D me sowieso tegenvalt. Ze hebben ongeveer enkel de textures vervangen en alles wat extra polygons gegeven. Om de een of andere reden vinden ze het nu ook al nodig om The Wind Waker opnieuw uit te brengen voor de Wii U. Als er een spel is dat tijdloze graphics heeft, dan is het The Wind Waker op de GameCube wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3DS speelt gewoon fijn al heb ik helemaal niets met Zelda etc maar het merendeel van de games speelt prettig + grafisch is het meer dan prima en een handheld vind ik persoonlijk erg fijn spelen (geen idee waarom :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Jumpman schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:11:
Eindelijk heb ik er één! Een nieuwe in onbeschadigde verpakking, echt ongebruikte grijze Game Boy Micro. :)
Erg leuk, geeft ook zeer scherp beeld dat ding! :-)
Heb er ook eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik kom er nu achter dat ik de boxed versie van Castlevania 4 (ntsc) dubbel heb (sinds woensdag een complete PAL versie) Hopelijk kan ik die tegen een complete versie van Final Fight (PAL) ruilen :) of iets in dat segment kwa games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:51:
Ik kom er nu achter dat ik de boxed versie van Castlevania 4 (ntsc) dubbel heb (sinds woensdag een complete PAL versie) Hopelijk kan ik die tegen een complete versie van Final Fight (PAL) ruilen :) of iets in dat segment kwa games.
Maar een castlevania 4 ( NTSC, Compleet ) is ongeveer de helft waard van een final fight PAL ( COMPLEET )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
nooblowstar schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:04:
[...]

Maar een castlevania 4 ( NTSC, Compleet ) is ongeveer de helft waard van een final fight PAL ( COMPLEET )?
Teveel barter kings gekeken zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
_O-

[ Voor 96% gewijzigd door Zakkenwasser op 10-08-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Over overrated games gesproken.. ik ben wel benieuwd wat jullie reactie is op deze podcast :) ben erg benieuwd naar jullie reacties

Button Bashers Podcast 17: Top 5 overrated nes games

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 14:56
NE5Freak schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:03:
Nope, nog nooit gespeeld. Gaat mij meer om de cultstatus.

Vandaag mijn NES gemod. Had Probotector gekocht, maar is de Engelse versie (PAL-A). Kon hem dus niet spelen. Dus ff het vierde pinnetje op de regio chip er af gehaald. Pfff het uit elkaar halen en in elkaar zetten van de console duurde langer dan het stomme pinnetje er af halen...

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik vind het trouwens wel cool hoe retro steeds populairder word. Ik vraag me soms af deze stijgende populariteit er in de toekomst voor gaat zorgen dat de toekomstige consoles een stap zijwaards gaan nemen ipv altijd maar die specs omhoog te gooien.

Nintendo heeft Earthbound inmiddels ook beschikbaar gesteld voor de WiiU virtual console.

Ik heb een Wii en een PS3 en daar zijn ook wel leuke spellen voor alleen geeft een retro game toch net even dat beetje meer.

Las trouwens ergens dat de hipster community inmiddels de vintage spelcomputers hebben omarmd, vraag ik mij af zijn er hier ook hipsters aanwezig op dit forum die alleen maar retrogamen omdat het niet mainstream is... :/

Word het eigenlijk niet eens tijd voor een nieuw deel? pagina 324 inmiddels :)

[ Voor 12% gewijzigd door Zakkenwasser op 11-08-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13:18
Heb al vanaf mn 5e ongeveer een SNES :P altijd aangvuld met games zodat ik nu een redelijke collectie heb!

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:08:
Ik vind het trouwens wel cool hoe retro steeds populairder word. Ik vraag me soms af deze stijgende populariteit er in de toekomst voor gaat zorgen dat de toekomstige consoles een stap zijwaards gaan nemen ipv altijd maar die specs omhoog te gooien.

Nintendo heeft Earthbound inmiddels ook beschikbaar gesteld voor de WiiU virtual console.

Ik heb een Wii en een PS3 en daar zijn ook wel leuke spellen voor alleen geeft een retro game toch net even dat beetje meer.

Las trouwens ergens dat de hipster community inmiddels de vintage spelcomputers hebben omarmd, vraag ik mij af zijn er hier ook hipsters aanwezig op dit forum die alleen maar retrogamen omdat het niet mainstream is... :/

Ik heb nog steeds de hoop dat SEGA ooit nog een nieuwe console gaat uitbrengen die Microsoft en Sony omver zal blazen qua specs etc _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:08:
Het is niet alleen een toename van interesse in retro games. Met steam greenlight en de mobiele appstores zie je ook een enorme toename van populariteit in indie games. Games die qua opzet in veel opzichten lijken op retro games. Sony heet bovendien al aangegeven indie games op de ps4 te willen stimuleren.
Pas het aantal posts per pagina aan. Bij mij staat 'ie nog maar op 162 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Vandaag carbootsale gedaan :D

8-aug-2013 Euroknallers!

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/8svppnz5z/2013_08_11_11_44_49.jpg
PC Kings Quest VII (SEALED) 1,00
PC Lets Go Crazy With Lemmings (CIB) 1,50
GC Metal Gear Solid The Twin Snakes (CIB) 2,00
DS Bust-A-Move DS (CIB) 0,50
N64 Zelda Ocarina of Time (CIB) 2,00
GC Zelda The Wind Waker Limited Edition + Bonus Disc (CIB) 2,00
GC Metroid Prime (Player's Choice) (CIB) 1,00
GC Metroid Prime Echoes 2 (CIB) 2,00
GC Mario Party 5 (Player's Choice) (CIB) 1,00
GC Tales of Symphonia (CIB) 2,00
PC Stellar Combat Mission Pack (SEALED) 1,00

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/t42yy824n/2013_08_11_11_58_16.jpg
SNES + 2 controllers (los) 17,50

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/ytj7ij8av/2013_08_11_12_03_52.jpg
SNES Donkey Kong Country 3 (los) 1,00
SNES-US Super Mario Kart (los) 1,00
SNES F-Zero (los) 1,00
SNES Super Mario World (los) 2x 1,00 = 2,00
SNES Super Mario All Stars (los) 2x 1,00 = 2,00
SNES Donkey Kong Country 2 (los) 1,00
SNES Universal Adapter (los) 2,00

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/uhultj1dz/2013_08_11_12_06_42.jpg
GB blauw 3,00
GBC atomic purple 2,00
GB accu 0,00

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/czgk4zyrr/2013_08_11_12_10_23.jpg
NES + 2 controllers + zapper (los) 17,50
NES + 1 controller + zapper (los) 17,50
GB vergrootglas ding (los) 0,00

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/kgprk7oav/2013_08_11_12_18_09.jpg
GBC Tony Hawk's Pro Skater (CB) 1,00
GBC Tony Hawk's Pro Skater (los) 0,50
GB Tetris (los) 2x 1,00 = 2,00
GB Mario Land (los) 1,00
GB Kwirk (los) 1,00

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/8z9esr8av/2013_08_11_12_20_15.jpg
NES The Battle of Olympus (los) 1,00
NES Mario Bros + Duck Hunt (los) 2x 0,00 = 0,00
NES Super Mario Bros 3 (los) 1,00
NES Super Mario Bros 3 (CI) 1,00
NES Super Mario Bros 2 (los) 1,00
NES Simpons Bart vs The Space Mutants (los) 1,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ben je geweest ergens? Mooie steals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:45:
Waar ben je geweest ergens? Mooie steals!
Hier in de buurt :) Ben erg vroeg opgestaan, het begon om 8:30, maar ik was er al iets voor 7:00.

Ik heb daar concurrentie van 1 persoon eigenlijk, die woont volgens mij in de buurt en was er blijkbaar dus nòg vroeger dan ik. Maar deze keer heb ik dus wel wat dingen voor zijn neus weg kunnen kapen. :)

Volgens mij is die gast overigens niet iemand die hier of op Palrocks of zo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wat is hier in de buurt bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:04:
Ja wat is hier in de buurt bedoel ik :)
In de buurt van waar zijn huis staat geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:43:
[...]

In de buurt van waar zijn huis staat geloof ik.
:D

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/6ql9xf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
:)

Ik zou er ook niet al te open over zijn. Succesvolle jachtgronden moet je beschermen want anders loop je daar op een gegeven moment alle deelnemers aan dit topic tegen het lijf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
Tja - vandaag ook maar eens naar een jaarmarkt geweest. Helaas te veel handelaren - alleen PS2 games lagen nog te koop bij particulieren. Toch nog een Gameboy pocket gekocht (mijn GB classic heeft een versleten vierpuntstoets) en wat spellen die ik wilde hebben. Helaas geen steals zoals hierboven.

Maar krijg wel de smaak van het verzamelen te pakken.... denk dat ik me op de Gameboy ga toeleggen - daar ben ik voornamelijk mee opgegroeid. En het neemt niet meteen zoveel plaats in. :p

Kwam er alleen achter dat mijn zus waarschijnlijk mijn Donkey Kong Country cartridge (en een paar andere games) nog heeft.... :/

[ Voor 11% gewijzigd door Flozem op 11-08-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
gameboy advance, color of de gewone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
gewone - ik ben erg retro... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Ik heb een beetje een rare kwaal. Als ik een Gameboy tegenkom voor rond de 10 euro of minder dan koop ik hem, maak ik hem schoon, repareer ik hem en berg ik hem op. Ik heb inmiddels een voorraadje van rond de 20 Gameboys en ik kan niet stoppen. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://t.qkme.me/3q4kws.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Zakkenwasser op 11-08-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Lol... één bruikbare gameboy is mij genoeg. Denk dat ik er alleen een hoop bij krijg als ik Marktplaats deals ga hunten. Meestal worden games samen met de handheld verkocht. Mag ze wel van me overkopen voor rond de 10 EUR... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Flozem schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:44:
Lol... één bruikbare gameboy is mij genoeg. Denk dat ik er alleen een hoop bij krijg als ik Marktplaats deals ga hunten. Meestal worden games samen met de handheld verkocht. Mag ze wel van me overkopen voor rond de 10 EUR... ;)
Ik probeer juist af te kicken. ;)

10 euro is eigenlijk wel het maximum trouwens. Dan zijn het vaak exemplaren met mankementen en het verhelpen daarvan is voor mij een beetje de gein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Tanuki schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 15:00:
[...]

Hier in de buurt :) Ben erg vroeg opgestaan, het begon om 8:30, maar ik was er al iets voor 7:00.

Ik heb daar concurrentie van 1 persoon eigenlijk, die woont volgens mij in de buurt en was er blijkbaar dus nòg vroeger dan ik. Maar deze keer heb ik dus wel wat dingen voor zijn neus weg kunnen kapen. :)

Volgens mij is die gast overigens niet iemand die hier of op Palrocks of zo zit.
Vind je het niet een beetje raar om er al om 7:00 te staan? Ik zelf wel eigenlijk. Niet per see asociaal ofzo, maar die mensen moeten de boel ook nog uitstallen enzovoorts.

Edit: misschien moet ik de vraag nog op een andere manier formuleren: in hoe verre is het gewoonlijk dat mensen er al zo vroeg zijn? Doen veel mensen het? Hoe reageren kraamhouders?

[ Voor 11% gewijzigd door danielkraak op 11-08-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
danielkraak schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

Vind je het niet een beetje raar om er al om 7:00 te staan? Ik zelf wel eigenlijk. Niet per see asociaal ofzo, maar die mensen moeten de boel ook nog uitstallen enzovoorts.

Edit: misschien moet ik de vraag nog op een andere manier formuleren: in hoe verre is het gewoonlijk dat mensen er al zo vroeg zijn? Doen veel mensen het? Hoe reageren kraamhouders?
Omdat ik zelf ook vaak vroeg op markten sta, kijk ik er niet van op.

[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 12-08-2013 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
[...]

Opzicht niet heel raar, eerlijk gezegd ben ik ook altijd minimaal een half uur van te voren aanwezig als ik naar een rommelmarkt / carboot sale gaat. Vaak kan je juist hele leuke dealtjes maken als je iets eerder bent, beetje babbelen met de mensen en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
[...]

Het kan niet altijd heb ik gemerkt. Ik was er een keer 2 uur vantevoren, toen mocht ik er niet in. Wat heb ik toen gedaan? 1,5 uur rond gewandeld en zo in de omgeving... En toen kwam ik terug.. En toen waren de mensen al naar binnen aan het gaan. Dus dan sta je daar netjes op tijd (ik was de 2de bezoeker!) en uiteindelijk kom je er als 30ste in :p

Maar vaak werkt het dus wel. :) Je moet jouw vraag eigenlijk omdraaien: Als je het niet doet, en dus netjes precies op tijd daar bent, ligt dan alles er nog wat er 2 uur geleden ook al lag? Ik denk dat we allebei nee kunnen antwoorden. Als je het dus niet doet, loop je gewoon gegarandeerd dingen mis.

Nou had ik geluk met die MGS Twin Snakes en zo, als die meneer het iets beter had uitgestald, had ik die deal nooit kunnen scoren als ik er pas om 8:30 (openingstijd) zou zijn geweest.

Daarbij; rond 8:30 stond er een gigantische rij. Dan kom je ook niet zomaar even binnen. Dan kun je gerust een kwartier tot een half uur, wellicht langer, in de rij staan. Vooral met die mensen achter de kassa die echt super traag alles afhandelen. :p

Het is ook zo dat je inderdaad meer contact kan maken met de mensen, als het nog niet zo druk is. Als er 20 mensen om je heen rondlopen, dingen vragen, naar dingen kijken, etc. heb je veel minder interactie met de verkopers; die hebben het dan veel te druk om even wat te zeggen, een simpele vraag te beantwoorden, of spullen voor jou te zoeken, waar je als het rustig is gewoon om kan vragen. Ik heb wel 20 keer gevraagd "Heb je ook een spelcomputer bij?" of "Heb je ook Nintendo?" 18 keer hoor je dan "Nee" en 2 keer loopt iemand naar zijn auto en haalt een doos tevoorschijn. :)
G-Meister schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:27:
[...]

Opzicht niet heel raar, eerlijk gezegd ben ik ook altijd minimaal een half uur van te voren aanwezig als ik naar een rommelmarkt / carboot sale gaat. Vaak kan je juist hele leuke dealtjes maken als je iets eerder bent, beetje babbelen met de mensen en zo :)
Precies dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Heeft iemand nog een oude Gameboy Advance SP liggen met model nummer AGS-101?
Hij hoeft er van buiten niet mooi uit te zien, het gaat puur om dat alles wat erin zit nog prima in orde is.
Ik ga namelijk het moederboard, speaker en scherm overzetten in een nieuwe shell.

Dus mocht je er een hebben liggen, laat het even weten!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:16:
[...]

Wat is teveel, heb je een overzichts foto van jouw verzameling?
Ik zal eens kijken of ik wat op de foto kan zetten. Dan kan ik die meteen droppen in Post je gamecollectie etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Noctonix schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:58:
Heeft iemand nog een oude Gameboy Advance SP liggen met model nummer AGS-101?
Hij hoeft er van buiten niet mooi uit te zien, het gaat puur om dat alles wat erin zit nog prima in orde is.
Ik ga namelijk het moederboard, speaker en scherm overzetten in een nieuwe shell.

Dus mocht je er een hebben liggen, laat het even weten!
Ik heb er nog wel eentje liggen met flink wat broken pixels. Maar daar ga ik zelf binnenkort wat werk aan besteden om te kijken of ie nog gerepareerd kan worden.

Iets heel anders wat ik trouwens net las: Capcom re-issues NES DuckTales as an ultra-limited golden cartridge
Pagina: 1 ... 81 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod