geluid het doet en voldoende volume en beeld helder en duidelijkbeantherio schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:35:
[...]
Volgens mij noem je zelf het belangrijkste aandachtspunt al op: doet ie het?
Ik heb weinig ervaring met de Gamegear maar ik hoor ook overal dat ie inderdaad nogal snel kapot gaat. Ik vraag me eigenlijk wel af welke onderdelen er speciaal zo onbetrouwbaar zijn.
Game gears zelf zijn wel betrouwbaar alleen de condensators zijn standaard stuk. Kwestie van vervangen voor nieuwe en ze werken weer prima. Kost je hooguit 5 euro aan onderdelen en een uurtje solderen.beantherio schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:35:
[...]
Volgens mij noem je zelf het belangrijkste aandachtspunt al op: doet ie het?
Ik heb weinig ervaring met de Gamegear maar ik hoor ook overal dat ie inderdaad nogal snel kapot gaat. Ik vraag me eigenlijk wel af welke onderdelen er speciaal zo onbetrouwbaar zijn.
Makkelijk te zien of een GG slechte caps heeft :
- Beeld is alleen nog te zien als je het apparaat ongeveer plat legt
- Geluid doet het niet via de speaker maar wel via de koptelefoon
- In extreme gevallen doet het geluid het helemaal niet.
Oogst van gisteren. 

(alles nieuw)
Donkey Kong puzzle (gelijk aan de voorkant van het doosje van Donkey Kong Land op de GB Classic
) (sealed)
Mega Man 10" AXL figure
Comic Party Limited Edition (Dreamcast JP) (sealed)
Pokémon Cards Value Guide
PS2 horizontal stand
PS2 vertical stand
3DO multitap
Zelda Oracle of Seasons
Shenmue II
Mario Bros. Copter Skate Board Old Timer Car (on card)
Tetris Jigsaw Puzzle (sealed)
Bleemcast Tekken (sealed) (4x) (Ik hou er 1, de andere verkoop ik)
Bleemcast Metal Gear Solid (sealed) (2x) (Ik hou er 1, de andere verkoop ik)

Sonic Compilation (nieuw, een aantal zijn sealed) (17x)
Ik hou er 1 en de rest verkoop ik

(Allemaal nieuw)
Saturn SCART RGB cable (3x) (1 hou ik, rest verkoop ik)
Saturn Stereo AV Cable
Saturn RF Unit
PS1 RF Unit
Megadrive 2 RGB SCART Cable (11x) (1 hou ik, rest verkoop ik)
Saturn PAL Converter
Megadrive 2 Stereo A/V Cable

Sonic Dance Power III reclame sign (2x)

(alles nieuw)
Donkey Kong puzzle (gelijk aan de voorkant van het doosje van Donkey Kong Land op de GB Classic
Mega Man 10" AXL figure
Comic Party Limited Edition (Dreamcast JP) (sealed)
Pokémon Cards Value Guide
PS2 horizontal stand
PS2 vertical stand
3DO multitap
Zelda Oracle of Seasons
Shenmue II
Mario Bros. Copter Skate Board Old Timer Car (on card)
Tetris Jigsaw Puzzle (sealed)
Bleemcast Tekken (sealed) (4x) (Ik hou er 1, de andere verkoop ik)
Bleemcast Metal Gear Solid (sealed) (2x) (Ik hou er 1, de andere verkoop ik)

Sonic Compilation (nieuw, een aantal zijn sealed) (17x)
Ik hou er 1 en de rest verkoop ik

(Allemaal nieuw)
Saturn SCART RGB cable (3x) (1 hou ik, rest verkoop ik)
Saturn Stereo AV Cable
Saturn RF Unit
PS1 RF Unit
Megadrive 2 RGB SCART Cable (11x) (1 hou ik, rest verkoop ik)
Saturn PAL Converter
Megadrive 2 Stereo A/V Cable

Sonic Dance Power III reclame sign (2x)
[ Voor 5% gewijzigd door Tanuki op 02-08-2013 12:18 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Wow! Die Shenmue II is een goede koop. Die kost al gauw rond de 100 Euro. Is ie helemaal compleet?
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ja, hij is nieuw.Xyphoid schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:29:
Wow! Die Shenmue II is een goede koop. Die kost al gauw rond de 100 Euro. Is ie helemaal compleet?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
Maar de vraag is; wat heb jij er voor betaald? 
Kringlopen zijn hier de laatste weken kut
Niks, of zo overpriced dat het niet leuk meer is.
40 euroVerwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:53:
Ik zie hem overigens op eBay soms goedkoper gaan. Soms ook duurder. 100 euro ben ik nog niet tegengekomen. Ik vind het niet erg; ik vind dat spel de 40 euro wel waard en ik vind het ook niet erg "wat meer" te betalen omdat ie nieuw is.
[ Voor 30% gewijzigd door Tanuki op 02-08-2013 13:34 ]
deze week 5 geweest en 2 ps2 games gevonden:(Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 12:53:
@ tanuki.
wat/waar/wie zijn jou connecties dat jij zoveel nieuwe spullen op de kop kan tikken? als ik kijk naar die megadrive sonic compilations en dan nog geseald ook? dat pluk je niet van marktplaats toch?
wat/waar/wie zijn jou connecties dat jij zoveel nieuwe spullen op de kop kan tikken? als ik kijk naar die megadrive sonic compilations en dan nog geseald ook? dat pluk je niet van marktplaats toch?
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Denk niet dat hij dat prijs gaat geven...copywizard schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:34:
@ tanuki.
Ach, je kan altijd nog naar Toy Hunter op Discovery kijken. Misschien kan je daar nog tips uithalen
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Verwijderd
Toy Hunter, Pawn Stars, Hardcore Pawn etc etc heb altijd sterk het idee dat alles 1 grote act is. Weet niet wat dat is maar het komt totaal niet echt over.Xyphoid schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 16:13:
[...]
Denk niet dat hij dat prijs gaat geven...
Ach, je kan altijd nog naar Toy Hunter op Discovery kijken. Misschien kan je daar nog tips uithalen
Kreeg vandaag de cartboard versie van Tomb Raider Anniversary binnen. volgens verkoper very good condition (verkoper met 4.000 feedbacks), zit er tape op de zijkant van de kaft en plakt de cover ook
Het idee dat het 1 grote act is... Dat is toch overduidelijk?Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 16:15:
[...]
Toy Hunter, Pawn Stars, Hardcore Pawn etc etc heb altijd sterk het idee dat alles 1 grote act is. Weet niet wat dat is maar het komt totaal niet echt over.
Al die programma's zijn hetzelfde. Alleen is Toy Hunter cool, omdat er allemaal toffe, oude speelgoed langskomt.
Hoi iedereen,
Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Roland, ik verzamel al heel wat jaren retro games (vooral complete Europese Sega games en consoles). Tijdje gestopt en nu weer wat jaren bezig. Tijdje als in, ik verzamelde net als sommigen van jullie al tussen 2000 en 2004-2005 en daarna een tijdje gestopt. Dus net als velen van jullie ongetwijfeld heb ik het landschap ook zien veranderen, haha. Qua animo voor retro games in Nederland en daarbuiten.
Mijn Retrocollect profiel met foto's: http://www.retrocollect.com/Community/sonicrmw/
Ik heb o.a. een complete collectie Saturn PAL titels van 240 games (compleet en in redelijke tot goede staat). Nu bezig met o.a. Dreamcast, Megadrive, Mega CD, 32X, Master System, Game Gear. Probeer me te beperken tot Sega omdat ik er het meest mee heb en het zo wat overzichtelijker wordt, ook al is er alsnog genoeg te verzamelen.
Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Roland, ik verzamel al heel wat jaren retro games (vooral complete Europese Sega games en consoles). Tijdje gestopt en nu weer wat jaren bezig. Tijdje als in, ik verzamelde net als sommigen van jullie al tussen 2000 en 2004-2005 en daarna een tijdje gestopt. Dus net als velen van jullie ongetwijfeld heb ik het landschap ook zien veranderen, haha. Qua animo voor retro games in Nederland en daarbuiten.
Mijn Retrocollect profiel met foto's: http://www.retrocollect.com/Community/sonicrmw/
Ik heb o.a. een complete collectie Saturn PAL titels van 240 games (compleet en in redelijke tot goede staat). Nu bezig met o.a. Dreamcast, Megadrive, Mega CD, 32X, Master System, Game Gear. Probeer me te beperken tot Sega omdat ik er het meest mee heb en het zo wat overzichtelijker wordt, ook al is er alsnog genoeg te verzamelen.
Mooie lijst maar ik mis Nights Christmas in je sega saturn collectie, dus je mist er eentje
39
Heb ik intussen aangepast, zitten nu in het cellofaan (de boxed versies althans).
En mijn Saturn games zitten in plastic boxen, haha.
Christmas Nights heb ik overigens wel, of ja, eigenlijk zijn het er 241 inclusief Photo CD Operating System.
En mijn Saturn games zitten in plastic boxen, haha.
Christmas Nights heb ik overigens wel, of ja, eigenlijk zijn het er 241 inclusief Photo CD Operating System.
[ Voor 17% gewijzigd door SuperPotato op 02-08-2013 20:20 ]
Voor de liefhebber:ramoness schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:55:
[...]
deze week 5 geweest en 2 ps2 games gevonden:(
Zag in de kringloop in Sittard nog een PS2 + racestuur liggen voor 50 EUR. En nog een stapel van 5 tot 8 spelletjes voor een paar Euro.
Doe er zelf niets mee met die consoles, en het lijkt erop dat ze daar al weten dat die console spellen geld waard zijn. Ze stonden namelijk bij de kassa in de vitrine.
Ik heb er wel een puntgave Puky driewieler (nieuw €110) voor mijn jongste dochter uitgehaad voor € 7,95.
[ Voor 4% gewijzigd door Flozem op 02-08-2013 20:22 ]
Ligt eraan of die spellen er misschien bij zitten. Geen idee, want niet gevraagd; maar ik vond het ook prijzig voor een kringloopwinkel.
[ Voor 25% gewijzigd door Flozem op 02-08-2013 20:24 ]
Verwijderd
Mooie collectie. Vraagje waar heb je die beeldjes van Sonic etc gekocht? Zoek ik namelijk voor mijn gameroom, zeker 1 van Tails.-RMW- schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:06:
Hoi iedereen,
Ik heb ze gekocht bij First 4 Figures (direct) en ook gewoon via Nedgame, ze zijn op redelijk wat plekken (resellers) te koop. Echt goedkoop zijn ze niet, maar ze zijn wel erg mooi qua materiaal, afwerking, en zowel van dichtbij als van langere afstand echt prachtig. Zeker de 'Exclusive'-varianten, met licht in het voetstuk (op batterijen).
Mocht je dicht in de buurt van Nijmegen wonen, dan is dit misschien wat voor je: http://www.gator.nl/en/119-sonic-the-hedgedog?p=2Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:24:
[...]
Mooie collectie. Vraagje waar heb je die beeldjes van Sonic etc gekocht? Zoek ik namelijk voor mijn gameroom, zeker 1 van Tails.
Lees net dat 29 september weer retro game beurs is in Apeldoorn! dat is zo ideaal 5 minuten van mijn huis op de fiets:)
Hebben jullie al sets compleet?
Ik heb bijna alles van de Zelda reeks CIB, met uitzondering van Mayoras mask en Zelda 2.
Zelda 1
Zelda 2
Zelda Game and Watch
Zelda - A link to the past
Zelda - Links awakening
Zelda - Ocarina of time
Zelda - Mayoras mask
Zelda - Oracle of ages (normaal en sealed)
Zelda - Oracle of seasons
Zelda - Minish cap
Zelda - Windwaker (normaal en limited edition)
Zelda - Phantom hourglass
Zelda - Spirit tracks
Zelda - Twilight princess
Zelda - Skyward Sword (Normaal en Limited controller edition)
Welke mis ik nog?
Ik heb bijna alles van de Zelda reeks CIB, met uitzondering van Mayoras mask en Zelda 2.
Zelda 1
Zelda 2
Zelda Game and Watch
Zelda - Links awakening
Zelda - Ocarina of time
Zelda - Mayoras mask
Zelda - Minish cap
Zelda - Spirit tracks
Welke mis ik nog?
[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 02-08-2013 21:21 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
http://infinitygames.nl/i...ath=85_110&product_id=250 die mis je nogAyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:20:
Zelda 1
Zelda 2
Zelda Game and Watch
Zelda - Links awakening
Zelda - Ocarina of time
Zelda - Mayoras mask
Zelda - Minish cap
Zelda - Spirit tracks
Welke mis ik nog?
+ eventueel de guides/books/films etc
Verwijderd schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:23:
[...]
http://infinitygames.nl/i...ath=85_110&product_id=250 die mis je nog
+ eventueel de guides/books/films etc
Heb je Twilight Princess voor zowel de GC als de WII? Link's crossbow training mis ik ook.AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:20:
Zelda 1
Zelda 2
Zelda Game and Watch
Zelda - Links awakening
Zelda - Ocarina of time
Zelda - Mayoras mask
Zelda - Minish cap
Zelda - Spirit tracks
Welke mis ik nog?
edit: Four swords adventures mis ik trouwens ook.
[ Voor 3% gewijzigd door beantherio op 02-08-2013 22:12 ]
Zelda Collectors Edition voor de Cube. Heb hem zelf destijds met Nintendo punten gekocht.
Heb zelf niet veel meer binnen, maar Tanuki..damn. Nice. Wel vandaag een Mario Kart auto met Mario in doos van m'n vrouw gekregen, altijd leuk die attenties. En mijn RGB kabels voor de MD's zijn binnen
Heb zelf niet veel meer binnen, maar Tanuki..damn. Nice. Wel vandaag een Mario Kart auto met Mario in doos van m'n vrouw gekregen, altijd leuk die attenties. En mijn RGB kabels voor de MD's zijn binnen
Als je collectors editions gaat doen mis je ook nog een zelda oracle of ages & seasons CE voor de GBC.
En Ocarina of Time limited edition voor de N64.
En Ocarina of Time limited edition voor de N64.
[ Voor 19% gewijzigd door Kryptex op 02-08-2013 22:55 ]
Misschien dat je ze bewust hebt weggelaten, maar je mist twee ports/remakes:
- Four Swords voor de GBA (Link to the Past port)
- Ocarina of Time voor de 3DS
Four Swords bevat multiplayer-only gameplay, dus daar zal je twee van moeten hebben dan denk ik.
Ocarina of Time voor de 3DS heeft veel artwork vernieuwd en ik las iets over een extra hoge moeilijkheidsgraad als je hem hebt uitgespeeld.
- Four Swords voor de GBA (Link to the Past port)
- Ocarina of Time voor de 3DS
Four Swords bevat multiplayer-only gameplay, dus daar zal je twee van moeten hebben dan denk ik.
Ocarina of Time voor de 3DS heeft veel artwork vernieuwd en ik las iets over een extra hoge moeilijkheidsgraad als je hem hebt uitgespeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door BlackMage op 02-08-2013 22:53 ]
Mijn Zelda collectie is echt beperkt.. Ocarine of Time (CiB, toentertijd voor 25 gulden gekocht, nieuw), Ocarina of Time 3DS, Twilight Princess Wii, Wind Waker en Collector's Edition voor de Cube. Moet dus nog sowieso 1 en 2 voor de NES, Link to the Past voor de SNES (helaas ooit compleet in doos geruild voor Mario All-Stars) en wat DS titels.
/oh wacht, gisteren nog Castlevania voor de GBA en KuruKuru iets gekregen, beiden met boekje, van m'n zus.
/oh wacht, gisteren nog Castlevania voor de GBA en KuruKuru iets gekregen, beiden met boekje, van m'n zus.
[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 02-08-2013 22:57 ]
Verwijderd
Mijne is nog beperkter, heb er exact 0. Vind het helemaal niets dat Zelda. Geef mij maar FFX ofzo dan als ik moest kiezenExorcist schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:56:
Mijn Zelda collectie is echt beperkt.. Ocarine of Time (CiB, toentertijd voor 25 gulden gekocht, nieuw), Ocarina of Time 3DS, Twilight Princess Wii, Wind Waker en Collector's Edition voor de Cube. Moet dus nog sowieso 1 en 2 voor de NES, Link to the Past voor de SNES (helaas ooit compleet in doos geruild voor Mario All-Stars) en wat DS titels.
Oh ik heb trouwens een DS koffer van Zelda Phantom Hourglass die ik nog moet verkopen/ruilen voor de liefhebber.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2013 23:04 ]
Ik spaar/verzamel echt álles, en Zelda's vind ik zelf mwa/mwa, mijn vrouw speelt ze wel maar dan op de DS/3DS, niet echt op de consoles. Phantom Hourglass en Spirit Tracks had ik destijds op een minder legale manier. Final Fantasy trekt me ook niet, heb alleen deel 8 op de PS1 en deel 13 (?) nog in plastic voor de 360. Koop ze wel als ik ze goedkoop vind, maar 30 Euro voor deel 7 op de PS1 is het mij niet waard bijv.
Heb je ze ook ntsc cib al? Zal wel vet zijn als je ze ntsc + pal zou hebben.AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:20:
Zelda 1
Zelda 2
Zelda Game and Watch
Zelda - Links awakening
Zelda - Ocarina of time
Zelda - Mayoras mask
Zelda - Minish cap
Zelda - Spirit tracks
Welke mis ik nog?
Heb je beide versie's van Link's Awakening (gbc en gb versie?)AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:20:
Zelda 1
Zelda 2
Zelda Game and Watch
Zelda - Links awakening
Zelda - Ocarina of time
Zelda - Mayoras mask
Zelda - Minish cap
Zelda - Spirit tracks
Welke mis ik nog?
Zal binnenkort eens wat foto's maken van mijn Zelda spul, maar deze verzameling gaat erg ver.

Nintendo speler sinds '94.
O ja er is trouwens nog een PAL collectors edition van Zelda Ocarina of Time.
Alleen in Australie uitgekomen, met goudkleurige cartridge.

Die foto hierboven mist trouwens ook nog wat dingen
Ocarina of Time Big Box Limited Edition N64
Zelda Majora's Mask Limited Edition Adventure Set
Gameboy Advance Zelda SP (kan ik niet zien iig)
NES Classic Series, Small boxes en normaal (ik zie maar 2 versies)
Maar natuurlijk wel een hele mooi collectie.
Alleen in Australie uitgekomen, met goudkleurige cartridge.

Die foto hierboven mist trouwens ook nog wat dingen
Zelda Majora's Mask Limited Edition Adventure Set
Gameboy Advance Zelda SP (kan ik niet zien iig)
NES Classic Series, Small boxes en normaal (ik zie maar 2 versies)
Maar natuurlijk wel een hele mooi collectie.
[ Voor 69% gewijzigd door Kryptex op 03-08-2013 10:17 ]
Die bedoelde ikKryptex schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:12:
en je hebt nog een n64 console zelda ocarina of time limited edition met sleeve, en een hoop limited spullen die erbij horen...
Als je consoles erbij gaat betrekken zijn er nog wel meer sets ja..
Ik zit erover te denken om deze te pre-orderen: http://www.amazon.com/The...=8-1&keywords=zelda+guide
Hij is maar ~ $100 en kan met super saver of zoiets verzonden worden, wat gratis verzenden inhoudt. Zou het nuttig zijn om deze te kopen? Ik zie de guides zelf vaak voor 20+ op Marktplaats staan. Dus dat zegt me dat het nuttig is.
Hij is maar ~ $100 en kan met super saver of zoiets verzonden worden, wat gratis verzenden inhoudt. Zou het nuttig zijn om deze te kopen? Ik zie de guides zelf vaak voor 20+ op Marktplaats staan. Dus dat zegt me dat het nuttig is.
Verwijderd
Mis in die collectie nog dat foeilelijke beeld van zelda uit de nintendo store.. indertijd 2 van die dingen kunnen scoren voor 15.000 punten per stuk en beide verkocht
Er zijn heel veel zelda statues, maar het is alleen een game verzameling zo te zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Kryptex op 03-08-2013 11:20 ]
Verwijderd
Je kon (kan) vrijwel alle statues zo kopen maar 15.000 punten in de nintendo shop voorhanden hebben en het geluk hebben dat je op tijd kijkt maakte het wel lastiger om deze te pakken te krijgen..

Verwijderd
Kreeg vandaag deze binnen voor 1 hele cent
Had nog meer dingetjes voor 1 cent van de beste man gekocht. Dit boek bevat prachtig artwork en een soundtrack dvd

Hier wat nieuwe foto's van mijn collectie
3x First 4 Figures statues van Modern Sonic, Tails en Knuckles (allemaal de 'exclusive' uitvoering)
Overview van een deel van m'n collectie
Saturn games en Dreamcast, PAL. De complete set van Saturn games, 241 stuks inclusief Photo CD Operating System
Vooraanzicht kast met Saturn/Dreamcast
Statues, Megadrive 32X games, Game Gear games
Wat accessoires voor Saturn/Dreamcast
Promotie-materiaal en consoles, waaronder een Sonic lichtbak met spiegel
Sonic kartonnen bord
Megadrive collectie, Mega CD, Master System (alles PAL)
Consoles, o.a. een nieuwe Dreamcast en N64 en boxed Multi-Mega
Boxed Multi-Mega (PAL)
3x First 4 Figures statues van Modern Sonic, Tails en Knuckles (allemaal de 'exclusive' uitvoering)
Overview van een deel van m'n collectie
Saturn games en Dreamcast, PAL. De complete set van Saturn games, 241 stuks inclusief Photo CD Operating System
Vooraanzicht kast met Saturn/Dreamcast
Statues, Megadrive 32X games, Game Gear games
Wat accessoires voor Saturn/Dreamcast
Promotie-materiaal en consoles, waaronder een Sonic lichtbak met spiegel
Sonic kartonnen bord
Megadrive collectie, Mega CD, Master System (alles PAL)
Consoles, o.a. een nieuwe Dreamcast en N64 en boxed Multi-Mega
Boxed Multi-Mega (PAL)
[ Voor 47% gewijzigd door Microkid op 18-03-2017 13:32 ]
Een sonic fan he? Ik heb wel iets wat je mooi zal vinden 

O, die is wel heel erg tof inderdaad! Ik heb er een tijdje geleden wel eens eentje langs zien komen voor de verkoop, geen idee meer wat de (vraag) prijs was alleen.
Gelukkig-RMW- schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 20:19:
Shining force part 2 en 3
[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 03-08-2013 18:17 ]
39
Mooi hoor die grote sonic!
Stond er hier laatst bij de gamemania ook één te koop (precies dezelfde). Is inmiddels verkocht want m'n vriend had er voor de gein naar gevraagd. Nu stond er een andere te koop, van assassins creed. Meen me te herinneren dat ze iets van 300 euro wilde voor de sonic toen.
Ben ik de enige die de oude sonic leuker vind dan de nieuwe?
Stond er hier laatst bij de gamemania ook één te koop (precies dezelfde). Is inmiddels verkocht want m'n vriend had er voor de gein naar gevraagd. Nu stond er een andere te koop, van assassins creed. Meen me te herinneren dat ze iets van 300 euro wilde voor de sonic toen.
Ben ik de enige die de oude sonic leuker vind dan de nieuwe?
RMW, machtig mooie collectie man. Eindelijk een Saturn liefhebber 
Die kartonnen Sonic heb ik vroeger als klein kind eens gewonnen op een beurs, maar heb 'm niet meer volgens mij
Die kartonnen Sonic heb ik vroeger als klein kind eens gewonnen op een beurs, maar heb 'm niet meer volgens mij
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Jammer dat Amazon geen Paypal ondersteundTanuki schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 10:49:
Ik zit erover te denken om deze te pre-orderen: http://www.amazon.com/The...=8-1&keywords=zelda+guide

Gewoon met credit cardAyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 21:14:
[...]
Jammer dat Amazon geen Paypal ondersteund
Ik zou niet weten wat er bagger is aan PayPal, maar ik zelf loop ook tegen de ellende aan geen creditcard te hebben.
Heb ik niet nodig en wil ik ook niet, behalve bij Amazon bijvoorbeeld.
The Legend Will Never Die
Het gaat wat off-topic, maar PayPal kan echt heel vervelend doen! Als je als Nederlander iets verkoopt aan een Amerikaan dan kan die Amerikaan zeggen dat hij het niet heeft gehad, ook al heb je een PostNL tracking nummer, dit wordt niet erkend door PayPal. Al veelvuldig over gelezen.GOUDSBS schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 11:48:
[...]
Ik zou niet weten wat er bagger is aan PayPal, maar ik zelf loop ook tegen de ellende aan geen creditcard te hebben.
Heb ik niet nodig en wil ik ook niet, behalve bij Amazon bijvoorbeeld.
Als PP denkt dat er illegale dingen gebeuren kunnen ze zelfs je rekening blokkeren als ze willen. Je moet dus echt oppassen met PP!!
CC is een stuk relaxter en kost je bij de Rabo een tientje per jaar, kleine bijdrage om een hoop gezeur voor te wezen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dat is niet waar wat je zegt, track & trace nummers van postnl worden gewoon erkend door paypal. Ik stuur alles naar Amerika/Canada altijd op met tracking + signature en dat werkt gewoon perfect en natuurlijk wordt dit gewoon erkend door paypal, heb er zelf ervaring mee.Koldur schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:02:
[...]
Het gaat wat off-topic, maar PayPal kan echt heel vervelend doen! Als je als Nederlander iets verkoopt aan een Amerikaan dan kan die Amerikaan zeggen dat hij het niet heeft gehad, ook al heb je een PostNL tracking nummer, dit wordt niet erkend door PayPal. Al veelvuldig over gelezen.
Als PP denkt dat er illegale dingen gebeuren kunnen ze zelfs je rekening blokkeren als ze willen. Je moet dus echt oppassen met PP!!
CC is een stuk relaxter en kost je bij de Rabo een tientje per jaar, kleine bijdrage om een hoop gezeur voor te wezen.
Heb je ooit een klacht gehad van een Amerikaan dat het niet is aangekomen terwijl dat wel zo is? Als je dan de T&T aanlevert zullen ze het niet erkennen en je opdracht geven het geld terug te storten. Fijn.... Leuk retro verzamelen op die manier.Kryptex schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:25:
[...]
Dat is niet waar wat je zegt, track & trace nummers van postnl worden gewoon erkend door paypal. Ik stuur alles naar Amerika/Canada altijd op met tracking + signature en dat werkt gewoon perfect en natuurlijk wordt dit gewoon erkend door paypal, heb er zelf ervaring mee.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Maar ze erkennen postnl en ze hebben ervoor moeten tekenen om te mogen ontvangen, dus waarom zou je dan de opdracht krijgen om het geld terug te storten?Koldur schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:38:
[...]
Heb je ooit een klacht gehad van een Amerikaan dat het niet is aangekomen terwijl dat wel zo is? Als je dan de T&T aanlevert zullen ze het niet erkennen en je opdracht geven het geld terug te storten. Fijn.... Leuk retro verzamelen op die manier.
Foto'tje van tracktrace nummer ( bonnetje ) en even handtekening opvragen is zo gebeurd...
Mee eens, zo zou het moeten zijn, alleen blijkt het in de praktijk dat PP geen banden heeft met PostNL en je dus mag lappen. Oppassen dus!nooblowstar schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:47:
[...]
Maar ze erkennen postnl en ze hebben ervoor moeten tekenen om te mogen ontvangen, dus waarom zou je dan de opdracht krijgen om het geld terug te storten?
Foto'tje van tracktrace nummer ( bonnetje ) en even handtekening opvragen is zo gebeurd...
het heeft niets met banden te maken, het heeft te maken met een verzendbewijs.... maar goed, als jij denkt dat ze postnl ( grootste pakkettendienst van nederland ) niet kennen....
Dat komt omdat op de track & trace website van PostNL het alleen maar tot de grens aan Amerika gaat. Je kan daarna een formulier invullen van PostNL en dan zoeken ze uit voor je wat er in Amerika is gebeurd met het pakket.Koldur schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 12:38:
[...]
Heb je ooit een klacht gehad van een Amerikaan dat het niet is aangekomen terwijl dat wel zo is? Als je dan de T&T aanlevert zullen ze het niet erkennen en je opdracht geven het geld terug te storten. Fijn.... Leuk retro verzamelen op die manier.
Zoals ik al zei ik heb hier ervaring mee, het is niet zoals jij zegt dat je zomaar genaaid kan worden.
8 september is de beurs er weer in Deurne, zijn er mensen hier die deze editie er ook (weer) bij zijn?
Ik zit te twijfelen of ik er een keer heen zou gaan vooral omdat het ~70KM van mij vandaan is. Tevens ben ik benieuwd wat voor prijzen er ongeveer gevraagd worden op zulke beurzen. Zijn deze een beetje "normaal" of betaal je hier bijv. ook €90 voor een boxed NES (zoals deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/703838645
)
Ik zit te twijfelen of ik er een keer heen zou gaan vooral omdat het ~70KM van mij vandaan is. Tevens ben ik benieuwd wat voor prijzen er ongeveer gevraagd worden op zulke beurzen. Zijn deze een beetje "normaal" of betaal je hier bijv. ook €90 voor een boxed NES (zoals deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/703838645

Dan hebben wij beide een andere definitie van dichtbijKryptex schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:16:
70KM noem ik vlakbij?
Zijn genoeg deals te maken op de beurs hoor trouwens
Ik ben er ookG-Meister schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:12:
8 september is de beurs er weer in Deurne, zijn er mensen hier die deze editie er ook (weer) bij zijn?
Ik zit te twijfelen of ik er een keer heen zou gaan vooral omdat het ~70KM van mij vandaan is. Tevens ben ik benieuwd wat voor prijzen er ongeveer gevraagd worden op zulke beurzen. Zijn deze een beetje "normaal" of betaal je hier bijv. ook €90 voor een boxed NES (zoals deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/703838645)
En stiekem zijn veel mensen die je hier en op andere fora spreekt gewoon aanwezig.
Ik zou het gewoon doen. Het is een hele dag (van 10:00 tot 16:00, ongeveer, openingstijden zullen wel een beetje gewijzigd zijn) en het staat he-le-maal vol met retro games. Da's onze hobby, toch? Ik vind het naast leuk en gunstig ook altijd erg gezellig, want je komt ook iedereen weer tegen en zo.
Stel dat je nou een keer per jaar 70 km rijdt, da's toch niet verkeerd? Wat zou je anders doen? Op de fiets naar een terras en vervolgens voor 100 euro de hele dag biertjes bestellen
Mijn nieuwe aanwinsten:

NES CIB
TMNT CIB
Super Scope CIB
Populous
Stunt Race FX
Hulk in een Tiny Toons cartridge (kreeg ik gratis van een gast, omdat ie mijn pakje een week te laat op de bus had gedaan
)
Heb voor alle CIB's de hoofdprijs betaald, maar op dit moment koop ik gewoon wat compleet is en het beste er uit ziet. Zodra ik alles heb wat ik wil hebben (Heb een kort lijstje met o.a. consoles en een aantal spellen die ik vroeger had of veel speelde), ga ik op zoek naar koopjes.
Heb ook Probotector voor de NES en de SNES. Alleen is de SNES versie met een Duits doosje en de NES versie met een Spaans boekje
Gelukkig zijn de twee die er nog aan komen wel in het Engels
Dit keer helaas niet naar Deurne. Genoeg geld uitgegeven...

NES CIB
TMNT CIB
Super Scope CIB
Populous
Stunt Race FX
Hulk in een Tiny Toons cartridge (kreeg ik gratis van een gast, omdat ie mijn pakje een week te laat op de bus had gedaan
Heb voor alle CIB's de hoofdprijs betaald, maar op dit moment koop ik gewoon wat compleet is en het beste er uit ziet. Zodra ik alles heb wat ik wil hebben (Heb een kort lijstje met o.a. consoles en een aantal spellen die ik vroeger had of veel speelde), ga ik op zoek naar koopjes.
Heb ook Probotector voor de NES en de SNES. Alleen is de SNES versie met een Duits doosje en de NES versie met een Spaans boekje
Gelukkig zijn de twee die er nog aan komen wel in het Engels
Dit keer helaas niet naar Deurne. Genoeg geld uitgegeven...
[ Voor 4% gewijzigd door Xyphoid op 04-08-2013 20:11 ]
Hehehehehe, daar heb je ook gelijk in. Toch maar de 8ste maar even vrij houdenTanuki schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:42:
[...]
Ik ben er ook
En stiekem zijn veel mensen die je hier en op andere fora spreekt gewoon aanwezig.
Ik zou het gewoon doen. Het is een hele dag (van 10:00 tot 16:00, ongeveer, openingstijden zullen wel een beetje gewijzigd zijn) en het staat he-le-maal vol met retro games. Da's onze hobby, toch? Ik vind het naast leuk en gunstig ook altijd erg gezellig, want je komt ook iedereen weer tegen en zo.En leuke deals scoren en retro games kijken, games vinden die je normaal niet vindt, nieuwe games ontdekken, etc.
Stel dat je nou een keer per jaar 70 km rijdt, da's toch niet verkeerd? Wat zou je anders doen? Op de fiets naar een terras en vervolgens voor 100 euro de hele dag biertjes bestellen
Iemand een idee wat een zelda smallbox volledig en in mint conditie waard is? (Niet de ebay vraagprijzen natuurlijk)
Ik ben in onderhandeling om een lot op te kopen specifiek voor 2 games, maar deze zou ik doorverkopen, heb alleen geen flauw idee welke van de 2 versies makkelijk te vinden is, de grote of kleien box?
Ik ben in onderhandeling om een lot op te kopen specifiek voor 2 games, maar deze zou ik doorverkopen, heb alleen geen flauw idee welke van de 2 versies makkelijk te vinden is, de grote of kleien box?
eBay ended auctions kijken.. Een andere manier van "de waarde bepalen" is er niet. En let op: Sommige beëindigde veilingen kloppen niet (fake bidders), anderen zijn spikes (2 mensen die het spel graag wouden en tegen elkaar opboden, zodat het spel hoger eindigde dan normaal, die bieders zijn vanaf dan weg, waardoor die hogere biedingen niet meer komen).Ekfad schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:47:
Iemand een idee wat een zelda smallbox volledig en in mint conditie waard is? (Niet de ebay vraagprijzen natuurlijk)
dit weekend niks gekocht en volgende weekend ook geen tijd:( Damn my social life!
Dat had ik al gedaan, maar geen enkele smallbox gevonden die volledig is.Tanuki schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 22:46:
[...]
eBay ended auctions kijken.. Een andere manier van "de waarde bepalen" is er niet. En let op: Sommige beëindigde veilingen kloppen niet (fake bidders), anderen zijn spikes (2 mensen die het spel graag wouden en tegen elkaar opboden, zodat het spel hoger eindigde dan normaal, die bieders zijn vanaf dan weg, waardoor die hogere biedingen niet meer komen).
Net een witte psp gescoord voor 2,50. Staat er ook nog gewoon pr0n op.
Nice waar? en die gaat er wanken op een psp damn
Zou em maar eerst goed schoonmaken dan...
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Weet je zeker dat het een witte was en geen ondergekwakte zwarte?AyeAyeCaptain! schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:44:
Net een witte psp gescoord voor 2,50. Staat er ook nog gewoon pr0n op.
Metro2002 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 14:00:
[...]
Weet je zeker dat het een witte was en geen ondergekwakte zwarte?
Zelf dit weekend nog een snuffelmarkt bezocht en daar niets gekocht.
Verwijderd
Zieke lot onderweg met PS2 games waaronder Ico (cartboard versie), Hyper Street Fighter, Resident Evil Code Veronica X, Final Fantasy 10, 10-2 en 12 enz. Totaal 50 games voor 60 euro Ico is al rond de 30-40 cartboard dus steal!
Suikoden 4 ook onderweg!
Suikoden 4 ook onderweg!
Je kan met andere woorden weer cashen...?
Proficiat dan maar zeker...
Verwijderd
Cashen? Alleen Final Fantasy had ik al, rest nog niet dus dat is prima. Final Fantasy gaan de verkoop weer in ja om zodoende de collectie verder uit te breiden. Je zou wel dom zijn om alles zelf te financieren, het is al duur genoegBruiser schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:45:
Je kan met andere woorden weer cashen...?
Iedereen doet het ook maar durft er niet voor uit te komen. Fantastisch!Verwijderd schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:53:
[...]
Cashen? Alleen Final Fantasy had ik al, rest nog niet dus dat is prima. Final Fantasy gaan de verkoop weer in ja om zodoende de collectie verder uit te breiden. Je zou wel dom zijn om alles zelf te financieren, het is al duur genoegZo blijft het nog betaalbaar allemaal.
Verwijderd
Valt wel mee. Het is altijd leuk en dat is ook de kick wanneer je games vind die een veel hogere waarde hebben als waar je ze voor gekocht hebt. Dat heeft niets met handel te maken, puur met je verzamelwoede en dat je blij bent met relatief zeldzame games voor weinig. We blijven immers Nederlanders; )GOUDSBS schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:19:
Het gaat hier niet meer over Retro, maar het gaat alleen maar over geld.
met zo n opmerking zal daar de komende posts, zeer zeker over gepraat worden....GOUDSBS schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:19:

[ Voor 9% gewijzigd door nooblowstar op 05-08-2013 21:54 ]
Nee hoor, niet bij iedereen. Althans bij mij zeer zeker niet... (Ik bekostig m'n eigen verzameling ook niet met het handelen zoals sommige dat misschien wel doen/kunnen doen).GOUDSBS schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 20:19:
Sommige games heb ik voor een mooie prijs kunnen kopen jaren geleden, maar het boeit me niet wat het nu waard zou zijn. Ik ga het ook niet opzoeken, want ik heb de games al in m'n collectie. Voel me om diezelfde reden ook wel een beetje een n00b hier want ik heb van ontzettend veel games geen idee wat ze waard zijn. Terwijl bijna iedereen hier wel al een prijs in z'n hoofd heeft (denk ik?)
Ik ben toch al zeker 7 a 8 jaar geleden begonnen met verzamelen. Toen was het allemaal veel "rustiger" en kon je nog leuke aankopen doen op rommelmarkten of marktplaats zonder dat je binnen 10 minuten 4 keer overboden zou gaan worden. Voor sommige mensen geldt het zeker dat retro games == $. Mensen zijn ook veel "agressiever" hierin dan toen. En het is denk ik voor sommige ook een beetje een sport geworden om leuke aankopen te doen en die later weer van de hand te doen voor meer. Komt ook een beetje door de huidige trend op tv zoals pawn stars denk ik. (Daar doet men niets anders).
Ik snap waar je opmerking vandaan komt maar het is zeker niet bij iedereen zo. Ik voeg alleen wat toe aan m'n collectie als ik het wil hebben. En voor een redelijke prijs kan kopen... (het moet wel leuk blijven natuurlijk). Naja dat laatste is steeds moeilijker... Daarom ben ik denk ik misschien wel één van de minst actieve verzamelaars hier.
Verwijderd
Daarom is het dus verstandig om games die je wel wilt hebben te kopen in een lot (opkopen van meerdere titels) zodat de game die je wilt veeeeeel goedkoper wordt in aanschaf en de rest verkoop je weer door zodat je de game die je zo graag wilt hebben zowat gratis is. Diegene die verzamelen en alles voor normale prijzen kopen zijn naar mijn inziens een dief van hun eigen portemonnee.CrystalViriS schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 01:41:
[...]
Nee hoor, niet bij iedereen. Althans bij mij zeer zeker niet... (Ik bekostig m'n eigen verzameling ook niet met het handelen zoals sommige dat misschien wel doen/kunnen doen).
Sommige games heb ik voor een mooie prijs kunnen kopen jaren geleden, maar het boeit me niet wat het nu waard zou zijn. Ik ga het ook niet opzoeken, want ik heb de games al in m'n collectie. Voel me om diezelfde reden ook wel een beetje een n00b hier want ik heb van ontzettend veel games geen idee wat ze waard zijn. Terwijl bijna iedereen hier wel al een prijs in z'n hoofd heeft (denk ik?)
Ik ben toch al zeker 7 a 8 jaar geleden begonnen met verzamelen. Toen was het allemaal veel "rustiger" en kon je nog leuke aankopen doen op rommelmarkten of marktplaats zonder dat je binnen 10 minuten 4 keer overboden zou gaan worden. Voor sommige mensen geldt het zeker dat retro games == $. Mensen zijn ook veel "agressiever" hierin dan toen. En het is denk ik voor sommige ook een beetje een sport geworden om leuke aankopen te doen en die later weer van de hand te doen voor meer. Komt ook een beetje door de huidige trend op tv zoals pawn stars denk ik. (Daar doet men niets anders).
Ik snap waar je opmerking vandaan komt maar het is zeker niet bij iedereen zo. Ik voeg alleen wat toe aan m'n collectie als ik het wil hebben. En voor een redelijke prijs kan kopen... (het moet wel leuk blijven natuurlijk). Naja dat laatste is steeds moeilijker... Daarom ben ik denk ik misschien wel één van de minst actieve verzamelaars hier.
Ach, dan ben ik maar een dief. Ik koop alleen spul wat ik echt wil hebben, dan hoef ik het ook niet door te verkopen. Tuurlijk kan je af en toe wat doorverkopen, maar als iedereen de prijs met 100% verhoogt, dan blijven er op het laatst alleen handelaren over die alleen aan elkaar verkopen en van elkaar kopen. Wij, de "verzamelaars", kunnen dan ophouden met onze hobby, omdat we het niet meer kunnen betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 02:12:
Daarom is het dus verstandig om games die je wel wilt hebben te kopen in een lot (opkopen van meerdere titels) zodat de game die je wilt veeeeeel goedkoper wordt in aanschaf en de rest verkoop je weer door zodat je de game die je zo graag wilt hebben zowat gratis is. Diegene die verzamelen en alles voor normale prijzen kopen zijn naar mijn inziens een dief van hun eigen portemonnee.
En ik ben liever bezig met mijn verzameling, dan met verkopen en onderhandelen.
Verwijderd
Als ik voor mijzelf persoonlijk spreek verhoog ik geen prijzen of iets dergelijks. Verkocht laatst ook boxed N64 games voor 10 per stuk terwijl ik er makkelijk 30-40 voor kon krijgen, maar het was een verzamelaar dusja wie ben ik dan om de hoofdprijs te vragen. Handelen/verkopen is zeker niet iets waar ik persoonlijk de hele dag mee bezig ben, maar ik let wel op ''koopjes'' natuurlijk zodat het allemaal nog betaalbaar blijft. Ik weiger persoonlijk mee te doen aan de Zelda en Nintendo gekte bijvoorbeeld, aangezien het van de zotte is om 50-100 of zelfs meer te betalen voor die games terwijl sommigen totaal niet zeldzaam zijn of iets dergelijks. Het is vaak de hype i.c.m. een eventuele zeldzaamheid.Xyphoid schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
Ach, dan ben ik maar een dief. Ik koop alleen spul wat ik echt wil hebben, dan hoef ik het ook niet door te verkopen. Tuurlijk kan je af en toe wat doorverkopen, maar als iedereen de prijs met 100% verhoogt, dan blijven er op het laatst alleen handelaren over die alleen aan elkaar verkopen en van elkaar kopen. Wij, de "verzamelaars", kunnen dan ophouden met onze hobby, omdat we het niet meer kunnen betalen.
En ik ben liever bezig met mijn verzameling, dan met verkopen en onderhandelen.
Verwijderd
Yay, track& trace gekregen
40 PS1 games, allemaal origineel met boekje + case 
Eindelijk iets redelijks via MP. Maar ik gebruik ze dan naast verzamelen om ook echt te spelen.
Eindelijk iets redelijks via MP. Maar ik gebruik ze dan naast verzamelen om ook echt te spelen.
Verwijderd
Kijk dat is mooi. Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Verkocht laatst zelf iets van 50 PS1 games ook via MP voor 75 euro ofzo, leek me wel prima (was ook een verzamelaar).Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:05:
Yay, track& trace gekregen40 PS1 games, allemaal origineel met boekje + case
Verwijderd
Ehrm, 40 inclusief verzendingVerwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:06:
[...]
Kijk dat is mooi. Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Verkocht laatst zelf iets van 50 PS1 games ook via MP voor 75 euro ofzo, leek me wel prima (was ook een verzamelaar).
Wel paar games die ik niet wil/speel, maar die kan ik wel ruilen.
En 2 keer Gran Turismo. Maar, ach, dat maakt de lol er niet minder om
Nu wachten op mijn laatste boxed Pokémon games om de collectie af te maken.
Ik vroeg mij af of een van jullie hier ervaring heeft met het versturen van spellen uit Amerika. Ik bedoel dan van verkopers op de amerikaanse Ebay. In oude topics vond ik terug dat verzending 2-3 weken kan duren, maar dat maakt mij niet zoveel uit. Maar hebben jullie te maken gehad met importheffingen, beschadigde pakketjes,etc?
Situatie bij is namelijk dat ik een amerikaanse N64 heb en toch graag nog wat spellen erbij wil (heb er 3 jaar gewoond, vandaar dat alles ntsc is). Vind het dan wel zo mooi om alleen maar NTSC versies te hebben, daar heb ik ook wel de verzendkosten voor over.
Situatie bij is namelijk dat ik een amerikaanse N64 heb en toch graag nog wat spellen erbij wil (heb er 3 jaar gewoond, vandaar dat alles ntsc is). Vind het dan wel zo mooi om alleen maar NTSC versies te hebben, daar heb ik ook wel de verzendkosten voor over.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod