Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.772 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon heel simpel; Wanneer je games in rook op gaan, zeker de zeldzame ben je ze gewoon kwijt en verlies je er gigantisch op. Je kan jezelf wel laten verzekeren, maar met games die stijgen in waarde is het niet te doen en als het wel te doen is dan is de premie niet te betalen. Punt is vaak met zeldzame games dat je ze nooit meer terug kunt kopen als ze echt zeldzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Je kan bepaalde dingen wel laten taxeren en je op basis daarvan verzekeren.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat toch niet aangezien de games stijgen in waarde, maar hoeveel stijgen ze qua percentage? En zit er een maximum aan de waarde van een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56
ramoness schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:41:
Welke was het?

zag gister op een webshop 3 panesian games voor de NES, dat is The holy grail voor Nes collectors!
Zelda 2
Tanuki schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:03:
[...]
[...]

Dat vind ik niet eens zo heel gek; die mensen moeten er ook winst op maken. Er zijn nog veel meer kosten; niet alleen jouw vraagprijs, maar ook een hoop belastingen, etc.

Natuurlijk wel zuur als je dat bericht dan terug krijgt, maar dat had je eigenlijk wel kunnen voorspellen. Games zijn voor webshops pure handel. Al zijn er een aantal die het "met gevoel" doen, maar uiteindelijk komt het gewoon neer op harde centen.
Ik had het ook wel verwacht hoor, vond het alleen erg grappig.
Nu, ik weet wel het een en ander van belastingen betalen en als je een marge van 100% neemt kom je echt wel uit de kosten hoor. Zeker daar ik enkel een ruil vroeg en hij erg waarschijnlijk het spel ergens goedkoop op de kop wist te tikken. En mijn spullen voor een appel en ei wegdoen, ook al zijn dat dubbele exemplaren. Neen dan zoek ik liever verder om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ekfad schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:38:
En mijn spullen voor een appel en ei wegdoen, ook al zijn dat dubbele exemplaren. Neen dan zoek ik liever verder om te ruilen.
Mee eens.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
ruil je dan een appel tegen een ei of een ei voor een appel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
nooblowstar schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:10:
ruil je dan een appel tegen een ei of een ei voor een appel?
Ei voor een ei em een appel voor een appel. ik ruil niet voor persoonlijk of een andermans gewin. Behalve dan dat gewin van weer een iets completere collectie na de ruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:51
Zo ik ga eens langzaam beginnen aan mijn monsterpost van deze week.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen heb ik nu eindelijk mijn gamelijst online staan.

https://docs.google.com/s...NkxGU09HLWV6OEFmSVE#gid=0

De uitdaging voor volgende week is in de lijst te verwerken wat er allemaal te ruil is en mijn wenslijst.
Mochten mensen willen weten hoe ik deze lijst gemaakt heb zal ik daar een andere post aan wijden. (het achterliggende programma is Game collector van collectorz.com.)
Mochten mensen nu al dingen zien staan en zeggen daar wil ik wel tegen ruilen hoor ik het graag.

ik weet niet of dr retro hiermee leest maar ik had een bod gedaan op vampire the masquerade redemption, kijk maar of je er wat tussen ziet staan.

Dan nu naar de echte inhoud van deze post namelijk mijn aanwinsten van deze week en er zat weer wat lekker tussen!

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7360/9382925975_584181987d.jpg

Deze games heb ik bij een echte verzamelaar in heerlen op gehaald, hij had ook suikoden 3 liggen maar wilde die niet verkopen.

Parasite eve 2: 15 euro in echte nieuw staat, geen krasje op die cd te vinden.
Tombraider 1 + Tekken 3 (die had ik nog nie): 5 euro

Zo en dan nu door met de hoofdprijs van deze week:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7306/9382923043_0cb95ef6f8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3672/9385704702_aeb08eb33d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2852/9382925073_cef1794498_c.jpg

(laat even weten welk formaat jullie liever hebben hier in het topic.)

Gekocht voor €56,75 heel netjes van iemand op marktplaats, terwijl hij hogere boden (tot €75 ex verzend) binnen kreeg, toch gewoon aan mij verkopen _/-\o_ _/-\o_ . Als ik ergens feedback achter kon laten had die de hoogste score +1 gekregen!

Mochten mensen willen weten wat ik nu aanbied in de verkoop:

http://www.marktplaats.nl/verkopers/741593.html

Ik ben begonnen met het op marktplaats aan te bieden aangezien het animo op tweakers zeer laag is voor games. Zelfs mijn Draadloze gamecube controller zonder klepje / ontvanger die gratis af te halen is wordt niet op gereageerd. Dus als iemand hem hier wilt hebben laat maar weten. Mooi als reserve dacht ik zo. Anders gooi ik hem weg.

Dit was het toch maar weer voor vandaag lieve kijkbuis kinderen. een hoop tekst maar bedankt voor je aandacht.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:06
Verdorie zeg, ik trek wel apart volk aan op Marktplaats moet ik zeggen..

De spellen verkocht hij voor €1 euro per stuk, ik wilde er wel 2 overnemen dus stuurde hem een e-mail met de vraag of ik ze kon overnemen voor €5 euro inclusief verzending.

Krijg ik dit terug:
quote: Marktplaats e-mail
Hallo ****.

Ten eerste bedankt voor jouw reactie. Maar voor omgerekend 2 euro winst ga ik niet een pakket maken en dat posten.
Mocht je voor de hele set 25 euro bieden ex. verzendkosten dan hebben we een deal.

Met vriendelijke groet,

Zet die spellen er dan ook niet op voor €1 euro per stuk als je het te weinig winst vind. :/

Maar goed, eerder deze week wel een mooi deal gesloten op Marktplaats. Silent Hill 2, Silent Hill 3 en Star Ocean - till the end of time gekocht voor €9 euro samen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

@boombes in welke taal is de cover en handleiding van panzer dragoon orta ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 28 juli 2013 @ 15:40:
[...]

Ei voor een ei em een appel voor een appel. ik ruil niet voor persoonlijk of een andermans gewin. Behalve dan dat gewin van weer een iets completere collectie na de ruil.
En dat is dus precies wat ik probeer te zeggen; Jij gaat bij een webshop nooit de prijs voor een spel krijgen die de webshop er zelf ook voor vraagt. Zo werkt handel nou eenmaal, als een webshop die prijzen moet geven (of prijzen die daar in de buurt liggen), dan maken ze er zelf (vrijwel) geen winst op.

En voor een webshop is het ook niet interessant om 3 euro winst te maken op een spel, die marges moeten veel hoger liggen. De ondernemer is niet alleen het geld voor het spel kwijt, ook tijd, hij draagt risico, etc. etc.

Vandaar dat ik zeg: Zoiets kun je verwachten.

De enige keren dat ik iets aan een webshop verkoop is wanneer ik zelf iets héél goedkoop heb en gewoon geen zin heb om het zelf te verkopen. òf als een webshop er een betere doelgroep voor heeft dan ik. En dan mail ik gewoon netjes, hou ik een prijs in mijn achterhoofd en dan zien we wel wat er van komt. Prijs voor mij tòch niet interessant genoeg? Dan probeer ik het zelf te verkopen, of ik wacht een tijdje.

Of als een webshops iets leuks heeft wat ik op een andere manier niet (makkelijk) kan krijgen, ben ik soms bereid wat extra te betalen. Dat kan door verkoop van andere games, door een ruil te doen, of door het gewoon te doen. De meeste bekende webshops staan ook regelmatig op beurzen, da's ook erg handig.

Ik snap niet wat de "haat" tegen webshops hier is; je moet daar gewoon positief gebruik van maken. Dus lach ze lekker uit als je bepaalde prijzen te hoog vindt (entertainment!), verkoop de spellen die jij dubbel hebt liggen, maar niet verkocht krijgt (of geen zin hebt om te verkopen) voor een enigszins leuke prijs (winst voor jou!), doe een ruil waardoor jij een item krijgt dat je graag wilt (personal gain!) of laat ze links liggen en verkoop je games zelf op de bekende verkoopkanalen (ownage!). Je kunt ze ook nog gebruiken om jouw games voor meer geld te verkopen ("Bij mij is ie maar 30, in die en die shop betaal je er 50 voor!"). :)

Maar ga dan niet naar die mensen mailen, veel geld vragen voor je games en dan hier posten dat het belachelijk is dat ze dat bieden, dat heeft een reden. En die reden is precies die ene reden dat je óók bij de Game Mania voor je tweedehands games vrijwel niets krijgt. En bij elke andere winkel, waar een ondernemer achter zit die zijn brood ermee moet verdienen.

We hebben die discussie al zovaak gevoerd, als AyeAyeCaptain! er gewin uit wil halen moet ie dat doen op een van bovenstaande manieren en anders is dat voor hem (en voor ieder ander) gewoon niet mogelijk.

Mijn ervaring is overigens dat de prijzen die worden geboden door de bekendere webshops vaak vrij netjes zijn. Ligt misschien ook aan het soort games dat je aanbied. Enkele voorbeelden:
- Zelda Link's Awakening voor de GB, compleet verkocht voor 25,- incl verzenden (die is nu wel iets meer waard, dit was 3 jaar geleden denk ik)
- 12 Game Keys (nieuw) voor 140 euro verkocht
- Batman Forever Limited Edition Box Set (beetje matige staat) voor 200 euro verkocht
- Sega Menacer nieuw in doos, verkocht voor 33 euro per stuk (ik had ze zelf voor 6 euro per stuk, uiteraard zelf een gehouden en door deze deal de rest ook gratis zonder er moeite voor te moeten doen)
- Een N64 demopod gekocht voor 265 euro incl levering aan huis (werd in een busje gebracht! misschien geen héél goede deal, maar ik had een shitload aan games verkocht en flinke winst gemaakt)

Zo kan ik nog een hoop deals opnoemen...

Ook wat mindere deals gemaakt overigens hoor:
- Zelda Oracle of Ages + Oracle of Seasons voor 15 euro per stuk verkocht (ik stond op te bouwen op een beurs, was druk, was niet heel goed op de hoogte van de prijzen van Zelda games, bleken nogal geëxplodeerd te zijn, maar had ik niet in de gaten gehouden)
- Mega Man 5 doosje + DuckTales 2 doosje voor de NES voor... 40 euro dacht ik (ik was blij, want ik had mijn deal eruit met nieuwe NES'en, maar blijkbaar waren deze games toch erg gewild en minte doosjes waren zeker heel wat meer waard)
Parasite Eve II laatst ook gekocht op de vlooienmarkt, voor 1 euro :D Is die nog iets waard dan? Ik vond het een erg vette cover en ik zag Squaresoft staan..

Die SNES doos is in erg mooie staat!

[ Voor 11% gewijzigd door Tanuki op 28-07-2013 17:42 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Tanuki schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:35:
[...]

Parasite Eve II laatst ook gekocht op de vlooienmarkt, voor 1 euro :D Is die nog iets waard dan? Ik vond het een erg vette cover en ik zag Squaresoft staan..

Die SNES doos is in erg mooie staat!
Ga je me nu zeggen dat je dat spel niet kent!?!? :) Pak je playstation uit de kast en ga survival horreren.
Echt een leuk spel met een van de eerste fatsoenlijke level up systemen. (je gaat soms wel de walktrough nodig hebben)

Dat spel is in goede staat ongeveer 15 / 25 euro waard

Edit:
Owja over die snes doos in mooie staat, ik ken 1 iemand die heeft hem echt als nieuw in de doos maar hij wilt hem me niet verkopen. (beste vrienden heb je daarvoor ;))

Edit 2: Wilde trouwens nog iets vragen: Heeft iemand al eerder last gehad dat zijn N64 véél te licht beeld gaf via de a/v uitgang? Ik kan zelfs het verschil in kleur tussen geel en wit niet meer zien dus totaal niet speelbaar. Heb al een 2de kabel gebruikt maar deze blijft hetzelfde probleem geven dus ben bang dat het aan me tv of n64 ligt. iemand ervaringen?

[ Voor 31% gewijzigd door boombes op 28-07-2013 17:50 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
boombes schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:45:
[...]

Ga je me nu zeggen dat je dat spel niet kent!?!? :) Pak je playstation uit de kast en ga survival horreren.
Echt een leuk spel met een van de eerste fatsoenlijke level up systemen. (je gaat soms wel de walktrough nodig hebben)

Dat spel is in goede staat ongeveer 15 / 25 euro waard
Ik ben Nintendo-fanboy he :p Máár ik heb een PlayStation 2 demopod op mijn kamer staan inmiddels :D Dus ik zal 'm binnenkort eens in de PS2 doen!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
werkt ie alleen maar op een demopod dan ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
nooblowstar schreef op zondag 28 juli 2013 @ 18:47:
werkt ie alleen maar op een demopod dan ;)?
Haha, nee, maar nu kan ik 'm wel makkelijker spelen (voorheen moest ik een PS1 van de zolder halen, aansluiten, etc). :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
M'n allerlaatste aanwinsten van deze vakantie. Ik ben een beetje "SNES-shooter crazy" gegaan. :)

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2893/9387364286_d1dcc0c446_c.jpg

Van links naar recht, boven naar beneden zie je op de foto hierboven U.N. Squadron, Super R-Type, D-Force, Strike Gunner S.T.G., Super Aleste (ook bekend als Space Megaforce), Raiden Trad, Super E.D.F.: Earth Defense Force, Gradius III, Biometal, Darius Force (ook wel bekend als Super Nova) en Axelay.

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7370/9384586637_968446f2b3_c.jpg

Niet op de foto's maar wel erbij gekregen zijn trouwens 3 Gameboys (type "brick" waarvan 1 het transparante model) en 2 GBA's (waarvan eentje in het roze). Een aantal daarvan ga ik voor mods gebruiken.

[ Voor 24% gewijzigd door beantherio op 28-07-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om zendingen vanuit Engeland een stuk goedkoper te laten versturen? Zie vaak leuke deals voor mijn collectie, maar dan wil de verkoper ze niet versturen om de een of andere redenen. Is het mogelijk dat hij/zij ze dan naar een adres in Engeland stuurt die ze dan weer naar mij versturen of is dit te duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 03:24:
Is het trouwens mogelijk om zendingen vanuit Engeland een stuk goedkoper te laten versturen? Zie vaak leuke deals voor mijn collectie, maar dan wil de verkoper ze niet versturen om de een of andere redenen. Is het mogelijk dat hij/zij ze dan naar een adres in Engeland stuurt die ze dan weer naar mij versturen of is dit te duur?
Zorg dat je zelf iemand kent die in Engeland woont :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 03:24:
Ik haal twee dingen uit je posting:
- je wilt (Ebay?)items van Engelse verkopers die niet naar het buitenland versturen kunnen bestellen
- je wilt lagere verzendkosten voor pakketjes uit Engeland

Die twee dingen staan een beetje haaks op elkaar denk ik. Voor je eerste wens bestaat wel zoiets als "mail forwarding" diensten (waar ik zelf trouwens geen ervaring mee heb) maar dat kost juist geld i.p.v. dat je goedkoper uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ik zie net de onderstaande advertentie:

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

zou hij nu echt 1 bijna nieuwe en 1 echt nieuwe sega in doos hebben staan? De foto;s lijken er wel op maar de prijs is nogal hoog..... wat zouden jullie maximaal bieden voor deze set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
500 euro? haha.. wat een grapjas.

Heb afgelopen weekend mijn kopie van Story of Thor weer gevonden voor de Megadrive. Wat een heerlijk spel is dat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 19:16

Metro2002

Memento mori

boombes schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:43:
Ik zie net de onderstaande advertentie:

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

zou hij nu echt 1 bijna nieuwe en 1 echt nieuwe sega in doos hebben staan? De foto;s lijken er wel op maar de prijs is nogal hoog..... wat zouden jullie maximaal bieden voor deze set?
Geen 500 euro in elk geval. De spellen zijn geen van allen echt bijzonder of zeldzaam (muv sonic 3 en s&k ) dus voor de spellen reken ik rond de 5 euro per stuk en voor sonic3 en sonic en knuckles iets meer, kom je op ongeveer 300 euro uit, reken nog 100 euro voor de megadrives bij elkaar (in doos zijn ze wel iets meer waard) en lightgun / action replay dan kom ik op ongeveer 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren zag ik op MP een N64 met 7 controllers en een spel of 30, als het niet meer was. Ik gelijk gemaild, maar ze had hem al verkocht..voor 30 Euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb zojuist een Goldstar MSX FC-200 met doos in werkende conditie aan mijn verzameling toegevoegd :), zijn daar nog leuke spellen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:04
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:06:
Ik heb zojuist een Goldstar MSX FC-200 met doos in werkende conditie aan mijn verzameling toegevoegd :), zijn daar nog leuke spellen voor?
MSX 1 (uit eigen ervaring):
King's Valley (leuke puzzle game)
Eric and the Floaters (aka Bomberman)
Buck Rogers
Road Fighter / Car Fighter
Mouser (Donkey Kong variant)
Ghost Busters
River Raid
Boulder Dash
Yie Ar Kung-Fu
Zaxxon

Alles via cassettebandjes gespeeld vroeger, behalve Mouser - daarvan hadden we een cartridge. Jammer dat onze MSX de geest heeft gegeven zo'n 15 jaar geleden. Zaten best leuke spellen bij.

Lijst van alle MSX games (Engelse lijst is beter, immers spelen de betere spellen (Nemesis e.d.) pas op een MSX 2:
Wikipedia: Lijst van MSX-spellen
Wikipedia: List of MSX games

[ Voor 43% gewijzigd door Flozem op 29-07-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Exorcist schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:56:
Gisteren zag ik op MP een N64 met 7 controllers en een spel of 30, als het niet meer was. Ik gelijk gemaild, maar ze had hem al verkocht..voor 30 Euro :(
Dan heeft er iemand een hele mooie deal gehad :D Het kan nog steeds mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
:( dit weekend niks kunnen ''hunten'' wel via ebay gba sp: fire red in doos 27 euro inc verzenden gekocht ook wel netjes.

en 4 cdi spellen, iemand interesse in Hotel mario?

[ Voor 5% gewijzigd door ramoness op 29-07-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 19:38

Reintji

(2 x dad)²

Flozem schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:36:
[...]

MSX 1 (uit eigen ervaring):
King's Valley (leuke puzzle game)
Eric and the Floaters (aka Bomberman)
Buck Rogers
Road Fighter / Car Fighter
Mouser (Donkey Kong variant)
Ghost Busters
River Raid
Boulder Dash
Yie Ar Kung-Fu
Zaxxon

Alles via cassettebandjes gespeeld vroeger, behalve Mouser - daarvan hadden we een cartridge. Jammer dat onze MSX de geest heeft gegeven zo'n 15 jaar geleden. Zaten best leuke spellen bij.

Lijst van alle MSX games (Engelse lijst is beter, immers spelen de betere spellen (Nemesis e.d.) pas op een MSX 2:
Wikipedia: Lijst van MSX-spellen
Wikipedia: List of MSX games
Nee hoor, Nemesis 1,2 en 3 draaien op een gewone MSX. Sowieso zijn alle Konami games wel een aanrader, er zijn weinig MSX2 exclusives van Konami. Nemesis 3 is grafisch wel mooier op een MSX2.

@AyeAyeCapt, kijk eens of je een Philips NMS 8245 op de kop kunt tikken. Leuke allround MSX2 met double sided diskdrive.

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 18:02
Woohoo!

Vrijdag een Super Scope in doos opgehaald voor mooi prijsje. Zat helaas geen spel bij, dus heb nog maar een andere besteld die wel compleet is. Helaas is die wel ietsje duurder :(

Zaterdag is mijn Teenage Mutant Ninja Turtles CIB voor de NES aangekomen.

Zaterdag ook een SNES met twee controllers, Populous en Stunt Race FX (cartridge only) opgehaald. SNES ziet er niet uit, maar ga hem schoonmaken en met 1 controller doorverkopen.
Ging mij eigenlijk om de controller. De spellen waren mooi meegenomen.
Daarna door de regenstorm en onweer naar Hank in Noord-Brabant voor Centipede CIB voor de Atari 2600 en losse cartridges (Pacman, Glacier Patrol en Space Invaders) voor 5 Euro.

Nu nog wachten op mijn Probotector CIB voor de NES en Super Probotector CIB voor de SNES.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Reintji schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:26:
[...]

Nee hoor, Nemesis 1,2 en 3 draaien op een gewone MSX. Sowieso zijn alle Konami games wel een aanrader, er zijn weinig MSX2 exclusives van Konami. Nemesis 3 is grafisch wel mooier op een MSX2.

@AyeAyeCapt, kijk eens of je een Philips NMS 8245 op de kop kunt tikken. Leuke allround MSX2 met double sided diskdrive.
Mja, dan zou ik zelf eerder voor een 8250, 8255 (dubbele diskdrive) of zelfde een 8280 (met videobewerking :9) gaan. Da's gewoon een desktopmodel, zet je zo onder je monitor :)

* The Eagle ook 8280 heeft :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb ook laatste een sony msx gehad via via heeft iemand nog een cartridge liggen die hij dubbel heeft of een plekje kent waar je ze goedkoop kan krijgen ik wil het wel eens testen.

en werkt er op een msx ook gewoon een normale controller/joystick die zat er namelijk niet bij ik dacht een MD controller te proberen gezien ze dacht ik dezelfde aansluiting hadden?

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marktplaats blijft soms vreemd...

ruilen van games in eventueel ook mogelijk, zelf zoek ik nieuwe handoeken voor mijn uitzet. Één game vind ik de waarde van een handoek (strand en voor je lichaam)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
lol hier heb je een mooie hema handboek voor mega man X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

copywizard schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:10:
ik heb ook laatste een sony msx gehad via via heeft iemand nog een cartridge liggen die hij dubbel heeft of een plekje kent waar je ze goedkoop kan krijgen ik wil het wel eens testen.

en werkt er op een msx ook gewoon een normale controller/joystick die zat er namelijk niet bij ik dacht een MD controller te proberen gezien ze dacht ik dezelfde aansluiting hadden?
Op MSX'en werken vooral The Arcade joysticks goed. Quickjoys ook. Dat zijn vziw gewoon digitale joysticks. Over het algemeen geldt: als de stekker past zal het wel werken :)
Cartridges vind je over het algemeen prima op MP, gewoon zoeken op MSX.
En anders vind je hier een specialist (al lijkt die de laatste jaren niet meer zo actief te zijn). Heeft welgoede manuals liggen, ook DIY voor de MSX (30 pins SIMM of SIPP inbouwen als RAM uitbreiding :9)

Overigens, als je echt een leuke MSX wilt, zoek je een Panasonic FS-A1GT MSX Turbo R. Alleen doen die, als je ze al kunt vinden, minimaal 500 euro 2e hands :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik had interesse in wat te kopen op Ebay krijg ik ineens deze melding;

Koppel een creditcard aan uw PayPal-rekening als u deze aankoop wilt betalen.

Normaliter schrijft PayPal het later van mijn rekening af, waarom nu niet? Kan in Google er weinig over vinden en PayPal is steeds in gesprek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Ha! Lees net dat Glacier Patrol een rare game is. Zelfs zonder doosje best veel waard. Goeie koop voor €1,50 :P

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ik zit de dubben.. ik heb een ''leuke'' CD-I collectie met 2 zelda's waaronder de zeldzame zelda's adventure en nog meer leuke maar vind de CD-I niet echt leuk om voor verzamelen dus zou willen ruilen alleen.. alleen heb ik dan de unieke zelda niet mee :) r..en dat vind ik zonde! wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
ramoness schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:48:
ik zit de dubben.. ik heb een ''leuke'' CD-I collectie met 2 zelda's waaronder de zeldzame zelda's adventure en nog meer leuke maar vind de CD-I niet echt leuk om voor verzamelen dus zou willen ruilen alleen.. alleen heb ik dan de unieke zelda niet mee :) r..en dat vind ik zonde! wat zouden jullie doen?
Tja.. Ik kan alleen zeggen wat ik zou doen en dat is dat ik uiteindelijk toch verzamel om te kunnen spelen. Verzamelen om het verzamelen vind ik zelf niet zo verstandig. Om die reden zou ik het spul (als ik er een leuke prijs of ruil voor kon krijgen) waarschijnlijk wel weg doen. Volgens mij zijn de CD-I Zelda's toch niet zo heel goed toch? :)

Maar goed: de echte verzamelaars zullen hier waarschijnlijk een hele andere mening over hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Iemand nog interesse in een Nintendo kast? Het is dat ik hem te duur vind, anders had ik hem opgehaald (is hier ongeveer 30min vandaan).

http://link.marktplaats.nl/701958470

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/80138880/nintendokast.jpg

Maar zijn die kasten echt €200 waard?

[ Voor 16% gewijzigd door G-Meister op 29-07-2013 21:52 . Reden: Printscreen toegevoegd zodat we over een paar weken nog weten wat er precies in de link stond! ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

ramoness schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:48:
Kortom: je vind die speciale Zelda's alleen leuk voor de heb :)
Dan zou ik mijn speler lekker in een verhuisdoos op zolder zetten, en de games zelf ergens een mooi plekje geven. CD-I's zijn niet echt meer in trek, vind je overal op MP en vlooienmarkten voor weinig.
Having said that: in de meeste CD-I spelers zit een verdraaid goed loopwerk, dus als losse CD speler inzetten kan ook altijd nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Meister schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:50:
Iemand nog interesse in een Nintendo kast? Het is dat ik hem te duur vind, anders had ik hem opgehaald (is hier ongeveer 30min vandaan).

[afbeelding]

Nee natuurlijk zijn ze dat niet waard (alleen omdat er Nintendo op staat?). Die kasten zijn er ook van Playstation etc die ik dus verzamel maar die kasten komen er bij mij nooit in vanwege de bizarre prijzen en dat er in een IKEA veel meer past ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

beantherio schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:56:
[...]

Tja.. Ik kan alleen zeggen wat ik zou doen en dat is dat ik uiteindelijk toch verzamel om te kunnen spelen. Verzamelen om het verzamelen vind ik zelf niet zo verstandig. Om die reden zou ik het spul (als ik er een leuke prijs of ruil voor kon krijgen) waarschijnlijk wel weg doen. Volgens mij zijn de CD-I Zelda's toch niet zo heel goed toch? :)

Maar goed: de echte verzamelaars zullen hier waarschijnlijk een hele andere mening over hebben. ;)
Ik heb toentertijd onwijs veel plezier beleefd aan Wand of Gamelon, maar het was een ramp om te besturen, met name met de infrarood afstandsbediening die wij thuis hadden. 130 gulden voor dat schijfje toen... Ik vond het een prima game. Link: Faces of Evil was hetzelfde systeem (iets minder dan Gamelon geloof ik). Zelda's Adventure was meer een top-down game zoals de NES/GB zelda. Die heb ik nooit echt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:11:
[...]

Nee natuurlijk zijn ze dat niet waard (alleen omdat er Nintendo op staat?). Die kasten zijn er ook van Playstation etc die ik dus verzamel maar die kasten komen er bij mij nooit in vanwege de bizarre prijzen en dat er in een IKEA veel meer past ;)
Aangezien ze voor de prijzen echt wel verkocht worden, zijn ze het dus waard.
Misschien zijn ze het voor *jou* niet waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kryptex schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:47:
[...]

Aangezien ze voor de prijzen echt wel verkocht worden, zijn ze het dus waard.
Misschien zijn ze het voor *jou* niet waard ;)
Dan nog zijn ze het niet waard. Het is dan wat de gek ervoor geeft. Het spul heeft niet echt een waarde zoals bepaalde zeldzame games dat wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog enig idee waar ik wat posters kan krijgen/kopen van games? Ebay is niet de oplossing helaas. Vaak reprints en geen officiele posters. Misschien eens bij de Game Mania proberen of zijn ze daar niet zo happig op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
G-Meister schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:50:

[afbeelding]

Hij is overigens 100% te vertrouwen en een super goede gast. :) Ik ken hem via een ander forum en regelmatig ontmoet en zaken mee gedaan. :)
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:11:
[...]

Onzin. Je mist compleet het punt; deze kasten werden vroeger gebruikt in winkels als officiële Nintendo voorraadkasten. Echte World of Nintendo dealers hadden die kasten.

Je moet zo'n kast ook echt niet per se kopen "omdat er veel in kan", een goede reden om zo'n kast te kopen is omdat het voor jou nostalgie biedt, omdat jij iets hebt met oud winkel promotiemateriaal etc.

De reden dat de prijs zo hoog is is heel simpel: Hoeveel van die kasten zijn er nou eigenlijk?

Een billie heb je voor 80 euro.. Maar dat staat niet zo stoer als een originele Nintendo kast. :)
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:12:
[...]

Dan nog zijn ze het niet waard. Het is dan wat de gek ervoor geeft. Het spul heeft niet echt een waarde zoals bepaalde zeldzame games dat wel hebben.
Zogauw zo'n kast aangeboden wordt en daarna verkocht wordt, heeft zo'n kast waarde. Ik heb ze al vaker verkocht zien worden, dus ze hebben zeker die waarde. Als ik me goed herinner heeft hij (MotherBrain is zijn nickname) er origineel ook veel meer voor betaald dan die 200 euro.

Je vergist je echt in hoe populair deze spullen nog zijn.

Gefeliciteerd trouwens! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Billie kost 35 euro :P Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Zijn zeker wat waard ja, zo'n grote nes kast (niet die hierboven) is wel eens verkocht voor boven de 1000 euro.

Zie regelmatig ook verschillende nintendo reclame displays gaan voor 400-500 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door Kryptex op 30-07-2013 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:05:
Iemand nog enig idee waar ik wat posters kan krijgen/kopen van games? Ebay is niet de oplossing helaas. Vaak reprints en geen officiele posters. Misschien eens bij de Game Mania proberen of zijn ze daar niet zo happig op?
Probeer als je de laatste bent die in het topic gereageerd heeft, je eigen reactie te editten. Bovenstaande had ook wel bij je reactie daarvoor in gekund :)

Verder; van harte!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
altijd leuk 2 ps2 games voor 50 cent per stuk

spiderman 2 en tomb raider: angel of darkness oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Mensen die een kabelspaghetti fobie hebben, begin niet aan retro computers, je bent gewaarschuwd!

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/IMG_20130729_222942.jpg

Nieuw huis dus bezig alles opnieuw aan te sluiten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
dat heb ik allemaal netjes opgelost met een composiet splitter waardoor er een kabel naar me tv loopt en de consoles en kabels allemaal weg gewerkt dus de kabels zijn onzichtbaar ik zal wel eens een foto posten.

maar twee tv,s en enkele consoles moet je na gaan als je alleen al 8 consoles hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niks..zal vanavond 's een foto maken van mijn kabelzooi achter alle consoles. Verschrikkelijk. Vier full-size stekkerdozen liggen er ook nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

copywizard schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:02:
dat heb ik allemaal netjes opgelost met een composiet splitter waardoor er een kabel naar me tv loopt en de consoles en kabels allemaal weg gewerkt dus de kabels zijn onzichtbaar ik zal wel eens een foto posten.

maar twee tv,s en enkele consoles moet je na gaan als je alleen al 8 consoles hebt staan?
Er staan 3 computer (atari ST, C64, Amiga) en 2 consoles (megadrive en atari 2600) op dit bureau inclusief alle randapparatuur zoals diskdrives. Computers hebben helaas een stuk meer kabels nodig dan consoles ;)

Beneden in de woonkamer gebruik ik inderdaad een composietsplitter voor 4 consoles (megadrive, dreamcast, Snes en PS1)
Exorcist schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:05:
Dat is niks..zal vanavond 's een foto maken van mijn kabelzooi achter alle consoles. Verschrikkelijk. Vier full-size stekkerdozen liggen er ook nog :(
Dan heb je de kabelbende achter mijn versterker nog niet gezien :+

[ Voor 18% gewijzigd door Metro2002 op 30-07-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
waarom bel je niet gewoon de cable guy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor handel en ruilen hebben we V&A

[ Voor 73% gewijzigd door Gropah op 30-07-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt dat sowieso niet out of the box op een Mini-DVD, Snes9x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:43:
Werkt dat sowieso niet out of the box op een Mini-DVD, Snes9x?
dat zou ook prima zijn, maar ik dacht dat er enige aanpassing nodig was op de gamecube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ido schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:44:
[...]

dat zou ook prima zijn, maar ik dacht dat er enige aanpassing nodig was op de gamecube?
Ja, lees het nu ook. Dacht even te lezen dat het zo werkte met een .dol file, maar blijkbaar is het niet zo simpel. Is een Xbox anders geen idee? Stuk goedkoper ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:46:
[...]

Ja, lees het nu ook. Dacht even te lezen dat het zo werkte met een .dol file, maar blijkbaar is het niet zo simpel. Is een Xbox anders geen idee? Stuk goedkoper ook.
ik heb Coinops op mn xbox, maar ik wil dit vervangen zodat ik ook gamecube spellen kan spelen ipv xbox spellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 30-07-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Welke composietsplitter gebruiken jullie? Ik kan alleen splitters met 1 ingang en meerdere uitgangen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xyphoid schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:58:
Welke composietsplitter gebruiken jullie? Ik kan alleen splitters met 1 ingang en meerdere uitgangen vinden...
Ik gebruik een RGB-SCART splitter met 3x 1, 1x out en drie schakelstanden. Geluid met 1x RCA uit naar 1 ingang op de versterker waardoor ik die niet apart hoef te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
score van vandaag:

Biker mice from mars, dkc2 en looney tunes basketball voor de snes.
Computer electro van Jumbo -Het informatieve computer vraag en antwoordspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
ido schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:31:
[mbr]Voor handel en ruilen hebben we V&A[/]
Dat is een film... hallo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kast is trouwens al weg.. toch nieuwsgierig wat dat heeft opgebracht eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klikbaar, kabelzooi. Weet niet of ik het tzt überhaupt nog netjes krijg, is bijna geen doen; zeker niet als je nog al 's rouleert met consoles.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/M7jdV0jWYOstaT4d7Yg5itht/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PG9UTD5Whtoco4vdsutkSQ9Y/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oKUFv1nznClAjemG0Zk0hRC8/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4gQneJ3u8yOZrrtqrsRDR9x9/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vDSCgXDT2uraNYJhMhjYuHJH/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HB8VbbqixMBM6e2aNiKHifvc/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6novTr09GiCRheobhz2jvMDD/thumb.jpg

Laatste is de 32X, die spant zoals verwacht de kroon met drie adapters, kabel van 32x naar MD, SCART van MD naar TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Ik vind het er nog redelijk netjes uitzien hoor. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Really? Bevreemd me :+, maar thanks. Gisteren nog een switch + bekabeling aangelegd en dat maakt het iig niet beter. Maar goed. Saturn moet nog permanent gekoppeld worden en dan is het even klaar. En wandplanken voor alle PS1 en 2 games, zijn er nogal wat zo.

Net Kolibri gedaan voor de 32X..ooit 's een review van gelezen, maar het was serieus geinig. Wel erg rare...

Kan de Atari Jaguar met een composite kabel worden aangesloten? Zie net pas (heb hem in 2008 gekocht voor 30 Euro inc. met Tempest 2000 en Syndicate) dat ik geen aansluitkabel heb, staat blijkbaar ook in de mail die ik destijds van de verkoper kreeg :+

[ Voor 25% gewijzigd door Exorcist op 30-07-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:16
Die kabels zijn echt verschrikkelijk allemaal ja (haha sorry Exorcist). Niet dat het er hier beter uitziet hoor... in tegendeel. Netjes houden doe je het toch niet. Ik heb een keer een poging gedaan maar als je er 1 kabel tussenuit wilt halen haal je vaak de hele boel los.

Ja, ik heb ooit alles netjes opgebonden gehad en de stroomblokken achter het meubel vastgemaakt zodat de vloer vrij was van kabels... maar helaas.

Wat betreft die jaguar, volgens mij zijn daar verschillende varianten van en kunnen sommige het wel en andere niet. Mijne kan het in ieder geval niet geloof ik maar ik heb daar ook een scart kabel voor, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:29:
score van vandaag:

Biker mice from mars, dkc2 en looney tunes basketball voor de snes.
Computer electro van Jumbo -Het informatieve computer vraag en antwoordspel.
Vet! Biker Mice :9

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 19:38

Reintji

(2 x dad)²

The Eagle schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:04:
[...]

Mja, dan zou ik zelf eerder voor een 8250, 8255 (dubbele diskdrive) of zelfde een 8280 (met videobewerking :9) gaan. Da's gewoon een desktopmodel, zet je zo onder je monitor :)

* The Eagle ook 8280 heeft :)
Kwestie van persoonlijke smaak, hebben die 8250,55's niet last van een hardware bug waardoor SCC geluid vaak niet goed werkt? En het vinden van een goede 8280 kan nog wel eens lastig zijn. De 8245 is imho de leukste (Philips) MSX2 die je voor een redelijke prijs op de kop kan tikken.

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
ido schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:31:
[mbr]Voor handel en ruilen hebben we V&A[/]
Done. Gamecube gevraagd in V&A, wie helpt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
  • Laatst online: 17-08 22:26
Long time lurker heeft een vraag voor jullie verzamelaars.

Ik heb een leuke collectie n64 spellen en console te koop staan maar ik heb geen idee wat ik er voor moet vragen.

Nu wilt iemand het overnemen voor €500,- of ruilen tegen zijn Panasonic P50VT20e plasma met 2 3d brillen en €100,-.
Is dit een goed aanbod volgens jullie?
Ik ben redelijk gehecht aan de n64, zit toch wat (sentimentele) waarde aan.

Het volgende heb ik te koop staan.

Een aqua blauwe n64 met controller compleet in doos een zwarte controller, mem card, rumble pack, expension pack.
Pookjes van de controllers zijn nog perfect.

De volgende spellen zitten er ook bij, bijna alles compleet in doosje en in erg goede staat.

Zelda Majoras Mask compleet
Zelda Ocarina of Time compleet
Mystical Ninja Starring Goemon compleet
Donkey Kong 64 compleet
F-Zero X compleet
World Driver Championship compleet
Jet Force Gemini compleet
Top Gear Hyper Bike mist inlay
Body Harverst compleet
Top Gear Rally 2 mist inlay
Extreme-G compleet
Turok compleet
GoldenEye mist boekje
Turok 2 compleet
Robotron 64 compleet
Wipeout 64 compleet
Shadow Man compleet
Rogue Squadron mist boekje en inlay
Daikatana compleet
1080 Snowboarding compleet
Rush 2 Extreme Racing USA compleet
Space Station Silicon Valley compleet
Wave Race 64 compleet
Perfect Dark compleet
Pilot Wings compleet
NBA Jam 99 compleet
Resident evil 2 compleet
Destruction Derby 64 compleet
Top Gear Rally compleet
F-1 World Grand Prix compleet
Doom 64 compleet
Operation Winback compleet
Mischief Makers compleet
Bio Freaks compleet
International Superstar Soccer compleet
Killer Instinct Gold ex rental
Forsaken ex rental
NBA Hang Time ex rental
Blast Corps ex rental
Dark Rift ex rental
Lilat Wars alleen cart
Super Mario 64 alleen cart
South Park Chefs Luv Shack cart plus boekje
NBA Courtside cart plus boekje

Hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:34
Houden die handel, ga je spijt van krijgen, vooral gezien de complete sets die je hebt.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
500 is geen slechte prijs. Maar wat is 500 euro?

Laat het gewoon lekker staan als collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ja je vraagt aan verzamelaars of je een verzameling moet verkopen, dan krijg je deze antwoorden natuurlijk :)

maar goed, heb je die 500 euro dringend nodig? Zo nee, lekker laten staan en nodig wat mensen uit en ga er samen op gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Zolang je het geld niet echt nodig hebt, lekker houden.
Maar het feit dat je er over denkt om het te verkopen, geeft al aan dat je of het geld nodig hebt of een televisie nodig hebt of er toch niet zoveel waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktulu666
  • Laatst online: 17-08 22:26
€500,- extra is leuk voor op vakantie maar heb het niet dringend nodig.
Een andere tv heb ik eigenlijk ook niet nodig, heb een 50" plasma en 3d trekt me nou ook niet zo heel erg.
Aan de andere kant, ik verzamel geen N64 maar Gamecube en staat de N64 een beetje in de weg.

Dus €500,- is wel het bedrag wat ik mag verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik zit te denken om te donaten aan emumovies mar voordat ik dat doe heeft iemand enig idee of er nog goede alternatieven zijn voor emumovies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ktulu666 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:25:
€500,- extra is leuk voor op vakantie maar heb het niet dringend nodig.
Een andere tv heb ik eigenlijk ook niet nodig, heb een 50" plasma en 3d trekt me nou ook niet zo heel erg.
Aan de andere kant, ik verzamel geen N64 maar Gamecube en staat de N64 een beetje in de weg.

Dus €500,- is wel het bedrag wat ik mag verwachten?
Kijk even op Ebay, Marktplaats en andere tweedehands sites wat daar voor al die spellen gevraagd wordt. Vooral de prijzen van de complete spellen goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Resident evil 2 mag je wel aan mij verkopen voor 15 euro (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Resident Evil 2, Majora's Mask en de boxed console zelf zijn de enigste uitschieters.

Vooral RE2 is wel wat waard, mits in goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Exorcist schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:12:
Klikbaar, kabelzooi. Weet niet of ik het tzt überhaupt nog netjes krijg, is bijna geen doen; zeker niet als je nog al 's rouleert met consoles.

Laatste is de 32X, die spant zoals verwacht de kroon met drie adapters, kabel van 32x naar MD, SCART van MD naar TV.
Je hebt iig genoeg PSX spellen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
boombes schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:15:
Ja je vraagt aan verzamelaars of je een verzameling moet verkopen, dan krijg je deze antwoorden natuurlijk :)

maar goed, heb je die 500 euro dringend nodig? Zo nee, lekker laten staan en nodig wat mensen uit en ga er samen op gamen!
Ik denk dat hij liever met zijn vriendin speelt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens bekend met series enz van games zoals .Hack tekenfilms etc? Heb adres van iemand die die verkoopt, freaking awesome! Alle series die je hier niet kan kopen kan hij leveren :) Binnenkort komt Samurai Pizza Cats uit (nostalgie ten top!). Wel dure boxen maarja wel tijdelijke uitgaves en oplages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd..m'n Saturn vertoont vreemd gedrag als de CD speler actief is. Als er van de CD wordt geladen beweegt het beeld, lijkt wat te schudden en is erg irritant. Op het moment dat de speler stopt met lezen is het beeld direct goed. Iemand een idee?

Dit dus:

[ Voor 15% gewijzigd door Exorcist op 31-07-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

Vandaag een aardige aanschaf gedaan al zeg ik het zelf. Ik heb aangegeven het leuk te vinden (oude) consoles voor een prikje over te kopen en vervolgens te modden.

Goede vriend van mij kwam met de boodschap "er staat hier een cube in de weg, voor 25 euro mag je hem overnemen".

Bleek een Gamecube met:
- De gebruikelijke snoeren
- 3 Controllers (2 genuine, 1 3rd party)
- 3 Memory cards (1 genuine, 2 3rd-party)

En de volgende games, helaas alleen de discs (dus nergens boekjes of doosjes):
- Bloody Roar Prima Fury
- Luigi's Mansion
- Lost Kingdoms
- Reign of Fire
- Legends of Wrestling
- Robotech
- Super Monkey Ball
- Super Monkey Ball 2
- Spider-man
- Super Smash Brothers Melee
- Need for Speed Underground
- X3 Extreme Racing
- Star Wars Rogue Leader
- Star Wars Rebel Strike
- Star Wars Jedi Knight 2 Jedi Outcast

Al met al was ik er erg blij mee :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Khaine schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 22:55:
En de volgende games, helaas alleen de discs (dus nergens boekjes of doosjes):
Had hij die doosjes zelf weggegooid??
Krijg er de kriebels van als mensen dat doen :P

Vandaag mijn SNES Scope compleet in doos binnengekregen. Van het weekend ff foto's van al mijn "nieuwe" spul maken. Voor jullie en voor de verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:29

Khaine

Python liefhebber

Xyphoid schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:13:
[...]

Had hij die doosjes zelf weggegooid??
Krijg er de kriebels van als mensen dat doen :P
Denk het wel. De persoon in kwestie had namelijk zo'n opbergmapje voor alle discs, dus ik vermoed dat hij het teveel ruimte vond om de doosjes ook te bewaren.

Mjah, liever dit dan andersom eigenlijk :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 20:31:
Iemand trouwens bekend met series enz van games zoals .Hack tekenfilms etc? Heb adres van iemand die die verkoopt, freaking awesome! Alle series die je hier niet kan kopen kan hij leveren :) Binnenkort komt Samurai Pizza Cats uit (nostalgie ten top!). Wel dure boxen maarja wel tijdelijke uitgaves en oplages.
Hartstikke leuk :) Alleen al het verhaal achter de intro lyrics van de cartoon... ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Vreemd genoeg is er sinds gisteren een online strip van Plok! van de makers van Plok!

Die zag ik niet aankomen, al vond ik het wel een leuke, maar erg pittige game vroeger.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 00:22:
[...]

Hartstikke leuk :) Alleen al het verhaal achter de intro lyrics van de cartoon... ;)
Vertel, je maakt mij nieuwsgierig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Hmm krijg door die posts enorme zin in Snickers.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Playstation Collecting #10 - Nice Deal, thank you!

Zijn trouwens een aantal hele zeldzame games onderweg naar mij, waaronder de .Hack games en ook de aansluitende tv serie daarvan, maar dat is voor de volgende aflevering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:47:
YouTube: Playstation Collecting #10 - Nice Deal, thank you!

Zijn trouwens een aantal hele zeldzame games onderweg naar mij, waaronder de .Hack games en ook de aansluitende tv serie daarvan, maar dat is voor de volgende aflevering ;)
.Hack 3 en 4 zijn lastig te vinden, de .Hack // G.U. serie (Amerikaans) zijn ook taai en prijzig
heb ze zelf gelukkig een paar jaar geleden voor 30 per stuk gekocht (NTSC serie), nu gaan ze voor 50+ per stuk (als je ze kan vinden)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deel 2 en 4 nu dacht ik. Ja inderdaad, best jaloers soms op die Amerikanen wat dat betreft. Zag vandeweek weer iemand die trok ze bij de thriftshop uit een bak voor 2 dollar per stuk :P

De tekenfilms ervan zijn nog redelijk betaalbaar maar ook die gaan stijgen.

Want hoeveel delen van de games zijn er eigenlijk voor de PS2? Er zijn varianten inderdaad nu je het zegt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Ik ga waarschijnlijk morgen een gamegear met spellen ophalen....
Zijn er speciale dingen waar ik nog goed op moet letten voordat ik zo'n ding koop? ik wil er graag eentje toevoegen aan mijn collectie maar ik hoor dat ze nogal snel stuk gaan. Vandaar de vraag.

Dit weekend komt er weer een updateje aan van mijn uitbreiding deze week. 1 ding kan ik alvast verklappen, een hoop sega games

Edit: http://www.ebay.co.uk/gds.../10000000018022119/g.html een hele mooie guide gevonden!
Toch bedankt voor de reacties die er waarschijnlijk hadden gestaan!

[ Voor 19% gewijzigd door boombes op 01-08-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
boombes schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:08:
Ik ga waarschijnlijk morgen een gamegear met spellen ophalen....
Zijn er speciale dingen waar ik nog goed op moet letten voordat ik zo'n ding koop? ik wil er graag eentje toevoegen aan mijn collectie maar ik hoor dat ze nogal snel stuk gaan. Vandaar de vraag.
Volgens mij noem je zelf het belangrijkste aandachtspunt al op: doet ie het? :)

Ik heb weinig ervaring met de Gamegear maar ik hoor ook overal dat ie inderdaad nogal snel kapot gaat. Ik vraag me eigenlijk wel af welke onderdelen er speciaal zo onbetrouwbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:53
beantherio schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:35:
[...]

Volgens mij noem je zelf het belangrijkste aandachtspunt al op: doet ie het? :)

Ik heb weinig ervaring met de Gamegear maar ik hoor ook overal dat ie inderdaad nogal snel kapot gaat. Ik vraag me eigenlijk wel af welke onderdelen er speciaal zo onbetrouwbaar zijn.
Als ik het goed heb is vaak het geluid niet werkend. Dus daar zou ik even specifiek op letten.
Pagina: 1 ... 79 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod