Kryptex schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:21:
[...]
Daar heb je juist heel veel aan, denk aan paypal transacties als je iets via ebay koopt.
Maar mocht er echt een keer iets gebeuren, dan is het inderdaad maar de vraag of en wat ze uitkeren.
Ik zou het toch erg lullig vinden als mijn Spider-Man & Venom - Maximum Carnage Limited Edition Box Set (sealed) in rook op gaat en ik vervolgens maar het bedrag terug krijg waarvoor ik 'm heb gekocht (80 euro ofzo), terwijl hij nu op eBay staat voor 800+ EUR sealed.
En mijn Batman Forever Limited Edition Box Set, die ik voor like 10 euro had, terwijl die op eBay gaat voor 300+ GBP.
Wat ik bedoel te zeggen is dat die facturen vrijwel nooit de werkelijke waarde laten zien, zeker niet als je een beetje slim koopt en verkoopt.
Hoe je dat dan moet doen? Ik heb geen idee eigenlijk, ben ik ook wel benieuwd naar.

Ekfad schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:22:
LOL
Webwinkels blijven voorspelbaar.
Vroeg ik naar een ruil voor een specifiek spel en gaf ik een lijstje door van wat ik dubbel had.
Mocht ik een prijsje maken.
Ik dacht, neem ik even de prijzen die hij vraagt en tel daar de helft van. Krijg ik een mailtje terug dat ik teveel vraag
Toch vreemd dat ze ook denken dat verzamelaars hun prul wegdoen voor een cent of twee

Dat vind ik niet eens zo heel gek; die mensen moeten er ook winst op maken. Er zijn nog veel meer kosten; niet alleen jouw vraagprijs, maar ook een hoop belastingen, etc.
Natuurlijk wel zuur als je dat bericht dan terug krijgt, maar dat had je eigenlijk wel kunnen voorspellen. Games zijn voor webshops pure handel. Al zijn er een aantal die het "met gevoel" doen, maar uiteindelijk komt het gewoon neer op harde centen.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?