Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.776 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
ik werk ook full time anders niet te betalen deze hobby:)

vaak ook wel voor me werk spullen opgehaald alleen zit iedereen er dan met z'n tengels aan als ik het op me bureau neerleg

[ Voor 54% gewijzigd door ramoness op 24-07-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:16

Metro2002

Memento mori

AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:33:
Het enige wat ik van sega heb is een CIB Megadrive 2 met sonic 3 gebundeld, in mint conditie met het bonnetje er nog bij (voor 15 euro toen op Qday gescoord met 5 andere games erbij).
Een Sega MAster system 2 los en een niet echt goed werkende Gamegear. (contrast problem=bad caps?)
Game gear met slecht contrast en slecht werkend geluid is caps ja. Eigenlijk moet je die bij de GG gewoon sowieso standaard vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
over gg,s gesproken ik heb er nog 2 liggen beide zijn dood alleen een heeft een goede sound board met vervangen caps.

mocht iemand interesse hebben pm me dan even

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
Die sega mega drive is in nette staat inderdaad maar niet nieuw ;)

[ Voor 31% gewijzigd door nooblowstar op 24-07-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:51
Net nog zo'n P0rno artikel gekocht :) een snes in doos met folie erbij. Wel uit seal en de staat was iets minder dan die sega. Was ook iets duurder.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon moet eens PayPal gaan accepteren of iDEAL :( Snap ook niet dat wij geen reseller account kunnen openen zoals Amerikanen dat wel kunnen (duurt lang...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Zo nu ff mijn sega Pr0n pimpen:)

Sega master system 1&2 ,game gear met batterypack en sega light phaser.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/e1b87c.jpg

mega drive 1&2 met boxed 6 button controller
Afbeeldingslocatie: http://uploadimg.nl/IMG_0711.JPG

saturn, mega cd II en de sega mega jet (werd gebruik in japanse vliegtuigen om ''portable'' te gamen)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/e279020d0ee11edc0515d313bf244cc1.jpg

32x en dreamcast

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/c5c8e1d51777a4d6ed37ffd1b520c7c8.jpg

3 top games :)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/b0d0891c0827ac93f8917a98045f3208.jpg

1 kant van de kast andere kant zit nog dreamcast en mega cd spellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/2ca4a7395a9af4d1bd0e055f9bc1e2c6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook altijd op het werk.. altijd iemand aanwezig.
Voorheen nooit problemen gehad en toen ik wekelijks meerdere pakketjes.. post NL is wel achteruit gegaan overigens.
Maar kies voor werkadres.. ouders bijv. als je nog op school zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Die sega master system 1 heb ik nog bijna nooit gezien :) Erg mooi!

Nu voelt mijn verzameling echt een beetje vrouwelijk :P maar goed. Uitbreiding is altijd welkom. heb nu 1 billie boekenkast vol. Dus gaat ergens op lijken.

Vind je het btw niet zonde dat er zon op de kaften kan schijnen of zijn daar normaal de gordijnen dicht ?:)

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nice collectie!

3 topgames... ben het met je eens dat Sunset Riders een topgame is, maar niet op MD :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik heb mijn megadrive games in twee vakjes van mijn 5x5 expedit gepropt, geen ruimte voor om ze uite stallen zoals jij dat doet. Wil daar een afzonderlijke plank voor aan de muur schroeven.

Wel een vette collectie!

[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 24-07-2013 19:32 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
boombes schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:26:

Vind je het btw niet zonde dat er zon op de kaften kan schijnen of zijn daar normaal de gordijnen dicht ?:)
hangt een gordijntje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Héél netjes ramoness!!! Respect. :)

Je hebt ook al flink wat Megadrive spellen :o En zo te zien de meeste vrij moeilijke ook al? Ga je voor een full set? :D

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Tanuki schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:58:
Héél netjes ramoness!!! Respect. :)

Je hebt ook al flink wat Megadrive spellen :o En zo te zien de meeste vrij moeilijke ook al? Ga je voor een full set? :D
thnx! complete set zou mooi zijn maar maar dat is 800+ spellen en voor tetris word een miljoen ( not kidding) gevraagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
M'n aanwinsten van deze week:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7439/9361242764_a513cf6bb8_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5462/9361242128_8959027b3b_c.jpg

Het pakketje van de eerste foto kostte me 11 euro. Niet op de foto's staan trouwens nog Super Mario Bros Deluxe en Pokemon Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woei, Mega CDII + MDII + 32X gekocht!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vet!!

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Exorcist schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:01:
pics!!!

ps. voor de mensen met een dreamcast op ebay staan nu aanbieding 2 originele controllers,2 vmu en 2 rumble packs voor 25 euro shipped! vanuit u.k

[ Voor 31% gewijzigd door ramoness op 25-07-2013 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:01:
:9~ O+

Voor een mooi bedrag?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg hem morgen of zaterdag binnen, heb hem voor 125 inc.

Verder compleet en werkend, met Doom 32X, Talmit's Adventure (MD), Flink (Mega CD), en nog wat waar ik niet van kan zien wat het is.

Maar nu ik Road Avenger al heb hoef ik alleen nog maar Night Trap ergens te scoren, die zijn niet duur, en dan heb ik op dat vlak (vooralsnog) wat ik wilde hebben. Ook maar een RGB MD kabel besteld, daar mijn pa dit weekend mijn omgebouwde MD's meeneemt. Kijken of het ook netjes op 60Hz kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Tip: Koop Final Fight en Sonic CD zijn ook erg gaaf heb zelf ook en erg veel gespeeld.

night trap heb ik ook maar sla deze over echt bizar stom en slecht!

[ Voor 36% gewijzigd door ramoness op 25-07-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:35:
[...]

Verder compleet en werkend, met Doom 32X, Talmit's Adventure (MD), Flink (Mega CD), en nog wat waar ik niet van kan zien wat het is.

Maar nu ik Road Avenger al heb hoef ik alleen nog maar Night Trap ergens te scoren, die zijn niet duur, en dan heb ik op dat vlak (vooralsnog) wat ik wilde hebben. Ook maar een RGB MD kabel besteld, daar mijn pa dit weekend mijn omgebouwde MD's meeneemt. Kijken of het ook netjes op 60Hz kan :)
Volgens mij heb ik Night Trap op de MegaCD :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramoness, Sonic CD sowieso inderdaad - Final Fight is een beetje Streets of Rage achtig toch? Soort Street Gangs op de NES :)

Night Trap lijkt me gewoon leuk omdat ik van adventures hou. Vanavond Ebay maar 's bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nu ik dit allemaal zo zie zou ik graag weer mijn goede oude Supernintendo spelen.. alleen is dat niet zo handig, het oude spul is allemaal kapot aan het gaan en ik heb ook geen geschikt beeldscherm/converter.

Werkt een usb controller dan goed? Zou ideaal zijn, heb al een emulator+games alleen is een keyboard zo onhandig omdat je zo enorm gewend bent aan de controller ;)

http://www.amazon.com/Cla...-Controller/dp/B002JAU20W

Jammergenoeg erg slechte reviews..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:04:
Haha nu ik dit allemaal zo zie zou ik graag weer mijn goede oude Supernintendo spelen.. alleen is dat niet zo handig, het oude spul is allemaal kapot aan het gaan en ik heb ook geen geschikt beeldscherm/converter.

Werkt een usb controller dan goed? Zou ideaal zijn, heb al een emulator+games alleen is een keyboard zo onhandig omdat je zo enorm gewend bent aan de controller ;)

Hier moet er toch wel minimaal één bij zitten die goed werkt? :) http://www.ebay.nl/sch/i....es+usb&_sacat=0&_from=R40

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Final Fight is idd zoals SOR, Nght trap is niet echt een adventure meer een videoclip waar je af en toe moet clicken.

Usa heeft Monkey island en willy beamish op de sega cd gekregen! 2 gave adventures!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:04:

Spreken over emulatoren zou hier een topic warning moeten zijn, vloeken in de kerk :P
Een SNES kapot? Praktisch onmogelijk (al doet 50% van mijn SNESjes het niet hier).

Heb je een PS3 (controller)? Die kun je koppelen aan je PC/laptop (mits BlueTooth). Ook een 360 controller is te koppelen.
ramoness schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:09:
Final Fight is idd zoals SOR, Nght trap is niet echt een adventure meer een videoclip waar je af en toe moet clicken.

Usa heeft Monkey island en willy beamish op de sega cd gekregen! 2 gave adventures!
Monkey Island? Nice! Werkt zeker niet zonder meer op een EUR/PAL systeem :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Exorcist op 25-07-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:09:
[...]
Heb je een PS3 (controller)? Die kun je koppelen aan je PC/laptop (mits BlueTooth). Ook een 360 controller is te koppelen.
Dàt is pas vloeken in de kerk! :P SNES games hoor je met een SNES controller te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tanuki schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:12:
[...]

Dàt is pas vloeken in de kerk! :P SNES games hoor je met een SNES controller te spelen!
Op een SNES inderdaad :P

Maar hey, als je toch al "fout" bezig bent kun je het zo goed helemaal verzieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-09 15:41
Gut.. wat mooi allemaal dat retro spul... ikzelf wil veel meer scoren dan dat ik heb. Op dit moment heb ik 1 boekenkast vol met games staan. Maar helaas heb ik op dit moment gewoon de ruimte er niet voor (en die financiën). Maar daar gaat sowieso verandering in komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaterdag is je N64 binnen, dan heb je al een mooie console in huis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:32:
Zaterdag is je N64 binnen, dan heb je al een mooie console in huis ;)
Hoe weet jij dat?! :P

Vooral een mooie blauwe, een standaard N64 heb ik al. Maar de kleur maakt toch echt de doorslag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik heb meer dan 100 SNES consoles en misschien 1 ervan is kapot, weet je zeker dat het niet werkt?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitramuse schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:33:
[...]

Hoe weet jij dat?! :P

Vooral een mooie blauwe, een standaard N64 heb ik al. Maar de kleur maakt toch echt de doorslag :*)
Die blauwe was mijn eerste N64. Had hem dubbel, daar ik nu bijna alle kleuren bij elkaar gespaard heb. Boekje zit overigens nog bij Mario 64 en Perfect Dark is compleet in doos. Had alleen geen Expansion Pak meer over, dus hopelijk zit die in je andere N64; Perfect Dark verplicht het min of meer (hogere res, multiplayer etc).

@Kryptex: tegen wie heb je het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet je toch verdomd knap zijn om een SNES of N64 kapot te krijgen.

Ik heb een keer een N64 van iemand gekocht waar ooit een glas cola overheen was gedonderd. De buitenkant was daarna schoongemaakt, maar binnenin niet. In de loop der jaren was de cola binnenin net een soort teer geworden. De N64 was het echter altijd blijven doen.

Het enige dat je merkte was dat er een heel apart luchtje af kwam als hij een tijdje aan stond :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:47:
[...]

Die blauwe was mijn eerste N64. Had hem dubbel, daar ik nu bijna alle kleuren bij elkaar gespaard heb. Boekje zit overigens nog bij Mario 64 en Perfect Dark is compleet in doos. Had alleen geen Expansion Pak meer over, dus hopelijk zit die in je andere N64; Perfect Dark verplicht het min of meer (hogere res, multiplayer etc).

@Kryptex: tegen wie heb je het?
Had het tegen Black_LL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij een vrouw geweest voor games die ze mij aanbood. Mensje was erg zielig (alcholisme, zoon bij haar weggehaald etc etc). Erg sneu en ze wilde van zijn games af. Uiteindelijk 13 euro afgetikt voor ruim 20 GameBoy games waaronder Pokemon blauw, goud, zilver, crystal en Pokemon Pinball en ruim 20- Playstation 2 games en een Gameboy SP. Wel veel vuil, plak etc maar dat had ik wel verwacht. Video is weer aan het renderen dus mocht iemand die Gameboy spullen willen kopen dan hoor ik het wel ;) Zal anders hier een V&A aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:55:
Ramoness, Sonic CD sowieso inderdaad - Final Fight is een beetje Streets of Rage achtig toch?
:o
Je kent serieus final fight niet?
OMG je mag dan wel 600x een ps1 hebben, je bent geen ekte verzamelaar! ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:41:
Net bij een vrouw geweest voor games die ze mij aanbood. Mensje was erg zielig (alcholisme, zoon bij haar weggehaald etc etc). Erg sneu en ze wilde van zijn games af. Uiteindelijk 13 euro afgetikt voor ruim 20 GameBoy games waaronder Pokemon blauw, goud, zilver, crystal en Pokemon Pinball en ruim 20- Playstation 2 games en een Gameboy SP. Wel veel vuil, plak etc maar dat had ik wel verwacht. Video is weer aan het renderen dus mocht iemand die Gameboy spullen willen kopen dan hoor ik het wel ;) Zal anders hier een V&A aanmaken.
Netjes hoor... ik vraag me echt af hoe jullie aan zulke deals komen elke keer. Als ik op MP kijk, zie ik alleen maar doorverkopers enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:46:
[...]

:o
Je kent serieus final fight niet?
OMG je mag dan wel 600x een ps1 hebben, je bent geen ekte verzamelaar! ;)
Ken het wel, van naam en soort genre..maar heb ze niet :P

Heb wel Streets of Rage 1/2 en Street Gangs op de NES :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb dan nog nooit van street gangs gehoord, ieder zijn gebrek zeg maar hehe.
Maar final fight is voor mij zo'n game die iedere gamer wel kende dacht ik. (iedereen die meer doet dan alleen standaard fifa/cod etc.)
Game is natuurlijk wel al uit de early ninenties...i'm getting old <+:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:23:
Ik heb dan nog nooit van street gangs gehoord, ieder zijn gebrek zeg maar hehe.
Maar final fight is voor mij zo'n game die iedere gamer wel kende dacht ik. (iedereen die meer doet dan alleen standaard fifa/cod etc.)
Game is natuurlijk wel al uit de early ninenties...i'm getting old <+:)
Vroeger was ik niet zo van de Street Brawlers, tegenwoordig wel. Op de NES toen ik tien was wel altijd met een maatje Turtles II op de NES, maar verder niet veel. Street Gangs vond ik toen ook maar zo/zo. Soms verdiep ik me ineens in een genre en wil ik daar zoveel mogelijk van hebben, maar mijn specialiteit ligt toch bij het survival horror genre en point and click adventures.

En ja, dat oud worden is herkenbaar.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Street Gangs is cool op de NES, toen nog compleet gekocht voor €25, tegenwoordig krijg je daar de cart niet eens meer voor. Final Fight op de Mega CD is de beste home conversie van de game. Heb hem op alle platforms incl. voor arcade en die van de Mega CD speelt echt wel lekker weg, en 2-player. Jammer van de MD controllers though, die vind ik niet zo geweldig spelen als die van de SNES bijvoorbeeld.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Playstation Collecting #9 - Rare Playstation 1 and 2 Games and a steal!

20 Gameboy games included waaronder een hoop Pokemon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Final fight was een van de eerste spellen die ik 'min of meer' serieus speelde in de speelhal. Of eigenlijk daarvoor speelde ik heel af en toe ook wel in de arcade, maar echt hersenloos buttonbashen en 'i have no idea what i'm doing' acties zeg maar. (jaja je zou kunnen argumenteren dat het niet veel meer is, maar toch :P ).
Ik kocht hem daarna ook gelijk op de snes, maar die versie miste natuurlijk vooral de co-op en daarin zijn deze spellen vaak het leukst.
Erg goede herinneringen aan een zomer vakantie waarin ik een megacd huurde met het spel terwijl iemand logeerde! De arcade versie (rom helaas) is dan natuurlijk de ultieme versie. Heb de sequels dan eigenlijk nooit gespeeld, hmmm misschien die ook maar op mijn bucket list zetten :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:35:
[...]

Nice !
Flink voor Mega CD... ik ben jaloers 8)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sarcasme, of..? :+

Ik heb nog nooit van Flink gehoord, maar dan ben ik volgens Sagat zijn theorie anti-platform games en geen echte gamer :P

(ben wel geïnspireerd door zijn posts)

Morgen heb ik de 32X en MegaCD binnen. Foto's volgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:40:

Ik heb nog nooit van Flink gehoord, maar dan ben ik volgens Sagat zijn theorie anti-platform games en geen echte gamer :P
I'm not worthy! _/-\o_

Vind het altijd erg leuk om te lezen over je verzameldrang en aanwinsten en zelfs de game garage :P
EN jij speelt je games ook daadwerkelijk, niets ten nadelen van verzamelen (hee mensen die postzegels verzamelen gebruiken hun postzegels ook niet om briefkaartjes naar Ome Henk te sturen :+ )
MAAR naar mijn mening zijn games om te spelen en niet om uit te stallen (over vloeken in de kerk gesproken :X ).

Ik heb overigens ook never nooit niet van Flink gehoord. Net zo'n topper als mijn md surf game waarschijnlijk : ;)

edit: ff googlen......
Hmm heeft een amiga achtergrond zelfs, double shame on me!
Flink

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 25-07-2013 16:54 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:51:
[...]

I'm not worthy! _/-\o_

Vind het altijd erg leuk om te lezen over je verzameldrang en aanwinsten en zelfs de game garage :P
EN jij speelt je games ook daadwerkelijk, niets ten nadelen van verzamelen (hee mensen die postzegels verzamelen gebruiken hun postzegels ook niet om briefkaartjes naar Ome Henk te sturen :+ )
MAAR naar mijn mening zijn games om te spelen en niet om uit te stallen (over vloeken in de kerk gesproken :X ).

Ik heb overigens ook never nooit niet van Flink gehoord. Net zo'n topper als mijn md surf game waarschijnlijk : ;)

Flink
Alles wat ik verzamel speel ik ook :') Dus ik kan je een hand schudden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ahh crap...

[ Voor 98% gewijzigd door Michael Knight op 25-07-2013 17:49 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

[...]

Spreken over emulatoren zou hier een topic warning moeten zijn, vloeken in de kerk :P
Een SNES kapot? Praktisch onmogelijk (al doet 50% van mijn SNESjes het niet hier).

[...]

Er is ook een Duitse versie van Monkey Island voor de MegaCD, dus is er zeker wel een PAL release geweest :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik mensen hier op mijn advertentie in V&A wijzen met een zeldzame PS1 titel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michael Knight schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:49:
[...]

Er is ook een Duitse versie van Monkey Island voor de MegaCD, dus is er zeker wel een PAL release geweest :)
Hmm, interessant. Geldt zo te zien niet voor The Adventures of Willy Beamish helaas, dat zou echt mijn ding zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:01:
Mag ik mensen hier op mijn advertentie in V&A wijzen met een zeldzame PS1 titel? :)
Nee, maar wel in je sig.

[ Voor 24% gewijzigd door Exorcist op 25-07-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:51:
[...]

I'm not worthy! _/-\o_

Flink
Ik speel iig meer sinds alles in de garage staat. Vroeger () had ik alles boven, maar echt met vrienden gamen ging gepaard met laag volume wegens een slapend kind. Nu kan ik ongestoord gamen daar, en is het echt een dedicated gedeelte van het huis. Wel even bezien wat de winter zal gaan brengen..

/excuus, dit had een edit moeten zijn op mijn vorige bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Je probeert er in ieder geval genoeg winst uit te halen met een startbod van €65 ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:01:
Maak net een zieke steal volgens mij!

Playstation 2
Ico
Shadow of the Colossus Cartboard versie
Rogue Galaxy
GrimGrimoire
Metal Slug
Tekken 4
Tekken 5
Star War Racer Revenge

Playstation 1
The Legend of Dragoon

Samen 75 inclusief verzendkosten! W00000t Alleen The Legend of Dragoon doet al 100 PAL/Engelse cover sickness
Maar de afgelopen paar dagen heb ik al een paar nette dingen gezien, ben jaloers! _/-\o_ Vooral die Sega collecties van sommige, daarbij is mijn Sega collectie maar klein :P

[ Voor 9% gewijzigd door G-Meister op 25-07-2013 20:26 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G-Meister schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:47:
[...]

Je probeert er in ieder geval genoeg winst uit te halen met een startbod van €65 ;)

[...]

Maar de afgelopen paar dagen heb ik al een paar nette dingen gezien, ben jaloers! _/-\o_
Winst om wat nieuwe titels te kunnen kopen inderdaad en 65 is een normale prijs voor deze titel in deze conditie, geen over the top prijzen bij mij in ieder geval.

Ja thanks! Aantal leuke dingetjes inderdaad

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Sega's zijn er weer (de gemodde). De MD1 geeft alleen groen/rood/blauw beeld (zoals voorheen, denk door foutieve RGB kabel) maar aan het geluid te horen werkt de switch. Sonic hoor je duidelijk op 50/60 Hz.

De MD2 lijkt het niet meer te doen; gaat aan, maar geen beeld en geen geluid. Heb hier nog geen RGB kabel voor (wel besteld) maar dat zou geen verplichting moeten zijn. Denk dat deze dus nog een mod-probleempje heeft :)

/Gefixt, de cut iets dieper gemaakt. Op 60Hz wat kleurproblemen, maar met een RGB kabel zal dat weg zijn. Mooi :)

[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 25-07-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
Legend of Dragoon, bedoel je? Erg vette RPG... alleen jammer dat het niet het originele PSX doosje is hahaja ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox2go woont aardig in de buurt zie ik..maar spaar geen RPG's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Was ik eindelijk door mijn vakantiebudget voor games heen, storten ze mijn salaris! :( :'( ;)

Ik ga er nog een foto van maken, maar vandaag heb ik tijdens waarschijnlijk mijn laatste tripje van mijn vakantie een soort van "best of" van topdown en side-view shooters voor de SNES aangeschaft. Een paar daarvan als koopjes op een rommelmarkt maar ook een aantal via gameswinkels. Het lijkt erop dat dit genre nog niet ontdekt is door diegenen die graag prijzen opdrijven: het viel me eigenlijk enorm mee wat je er voor betaald. Dat soort uitspraken moet ik misschien meteen maar afkloppen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige genres zijn leuk ja. Valt me op dat RPG's altijd duur zijn, gelukkig spaar ik die niet. Survival Horror is bijna altijd goed te doen (laatst Glass Rose voor een habbekrats van Ebay geplukt). Point and Click is zo/zo, maar nooit stervensduur. Ook heb ik een voorliefde voor de PS1 op één of andere manier, en laat dat nu net een van de goedkoopste zijn om voor te verzamelen.

Maar ja, als je alles verzamelt ben je sowieso de sjaak. Mijn collectie gekleurde N64's is bij elkaar ook een godsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitramuse schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:32:
[...]

Legend of Dragoon, bedoel je? Erg vette RPG... alleen jammer dat het niet het originele PSX doosje is hahaja ;-)
Jawel hoor is de originele PAL case, kijk maar

http://www.ebay.nl/itm/PS...232ccecbe8#ht_2853wt_1163 Zomaar een andere die op Ebay staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:37:
[...]

Jawel hoor is de originele PAL case, kijk maar

http://www.ebay.nl/itm/PS...232ccecbe8#ht_2853wt_1163 Zomaar een andere die op Ebay staat
Hmmm... eerste wat me opvalt is dat het PlayStation hologram stickertje mist... vandaar die opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitramuse schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 00:15:
[...]

Hmmm... eerste wat me opvalt is dat het PlayStation hologram stickertje mist... vandaar die opmerking.
Goeie. Volgens mij hebben ook niet al mijn (200) PS1 games een sticker, maar dat zou ik moeten checken. Het zijn tenslotte ook maar stickers, maar wel waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hologram inderdaad maar de case is gewoon de juiste :P Wou al zeggen huh verkeerde case :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag aan iedereen hier: wat als niemand je hobby deelt? Maakt dat het lastiger of minder intensief? Ik heb meerdere vrienden die, mede door mij, verzamelen (in mindere mate, dat wel) en geïnteresseerd zijn. Ook mijn vrouw deelt graag mee in de retro-vreugde hetgeen volgens mij al een enorm voordeel is.

Nadeel is dat ik vaak veel bestel, koop en doe; de rem gaat er soms wat laat op. De (financiele) maand is net begonnen en nu alweer 300 Euro uitgegeven aan van alles en nog wat. En dan moet ik nog op vakantie, waar de pinpas vaak gebruikt zal worden :+

Ik merk dat ik weinig echt in mijn eentje doe. Ik pak spellen uit de kast als er vrienden zijn of als mijn vrouw meedoet. Het werkt wel aanstekelijk volgens mij, maar dat heb je vaker als je gepassioneerd over je hobbies spreekt. Al ken ik niemand die ook Suske en Wiske verzamelt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier precies andersom. Vriendin kent mijn impulsen :P Ik verzamel namelijk ook oude jeugdseries en heb ruim 600 originele dvdtjes waaronder de bekende oudere tekenfilms zoals Seabert etc waar ik dus alle dvd's van heb (om gek van te worden zegt ze vaak :P ). Mijn beste kameraad heeft vooral de games met een hoge verkoopwaarde, maar hij verzamelt niet, speelt enkel. Verder interesseert niemand het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitramuse
Mijn vriendin vind het leuk voor mij, zeg maar. Ze zet er geen rem op, gelukkig. Maar zelf heeft ze er weinig mee, op af en toe een co-op game na.

Voor de rest... tja, niemand echt die het verzameld. Alleen een vriend van me doet het ook, maar dan alleen PSX en PS2. Die kerel is een Sony fanboy to the max.
Zelfs m'n broer met wie ik vroeger altijd speelde verzamelt het niet, ook niet uit nostalgie. En volgens mij heeft hij er ook geen behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel leuker als je mensen in je omgeving hebt met een soortgelijke afwijking. Het enige nadeel dat ik ervaar is dat ik thuis alleen maar spellen krijg die zij ook leuk vindt; alles met Mario, Yoshi, Felix of weet ik het. Zelf wilt ze aan de Kinect Zumba maar zelfs ik heb geen Kinect ;).

Vanavond heb ik mezelf in bekabeling losgelaten: een MD1 RGB kabel, MD2 RGB kabel en SNES/N64/GC S-Video kabel. Laatstgenoemde laat weer ruimte vrij op de RGB SCART switch waar ik nu mijn Saturn een permanent plaatsje kan geven. Kiezen of delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Exorcist schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:40:

Morgen heb ik de 32X en MegaCD binnen. Foto's volgen :D
Absoluut geen sarcasme! Mocht je die ooit kwijt willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ricost schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 01:54:
[...]

Absoluut geen sarcasme! Mocht je die ooit kwijt willen :P
..zou ik al de helft van mijn Mega CD "collectie" kwijt zijn :+

Maar, I'll keep in mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Exorcist schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 01:56:
[...]

..zou ik al de helft van mijn Mega CD "collectie" kwijt zijn :+

Maar, I'll keep in mind.
Haha ok, kon zijn dat platform games niet je ding zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zoveel wat niet mijn ding is, platform is daar één van, op Mario na ;). Maar als verzamelaar verzamel ik alles wat ik niet heb, kutspel of niet. Zal morgen bezien of het inderdaad een kutspel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Exorcist schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 02:22:
Ik heb zoveel wat niet mijn ding is, platform is daar één van, op Mario na ;). Maar als verzamelaar verzamel ik alles wat ik niet heb, kutspel of niet. Zal morgen bezien of het inderdaad een kutspel is ;)
Ik kan me niet voorstellen dat je het een kutspel vind ;)
Had em vroeger voor de CD32 maar helaas ben ik daar ooit m'n halve collectie van kwijtgeraakt.

Zal ook ff wat nieuwe aanwinsten van deze week posten

Afbeeldingslocatie: http://youupload.org/fksdqdg.jpg

Sega Multi-Mega
Sol-Feace/Cobra Command (Mega CD)
Slipheed (Mega CD)
Mega Turrican (Mega Drive)

Afbeeldingslocatie: http://youupload.org/vjgj6w8.jpg

The Kung Fu (PC Engine)
R-Type 1 (PC Engine)
Chase H.Q. (PC Engine)
Vertical Force (Virtual Boy)
T&E Virtual Golf (Virtual Boy)
Mario Tennis (Virtual Boy)
Tobidase! Panibomb (Virtual Boy)
GTA Double Pack (Xbox)
Outrun 2006 Coast To Coast (PS2)
Resident Evil Code Veronica X incl. Devil May Cry Demo (PS2)
Street Fighter EX 3 (PS2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie aanwinsten!! Ook een RE fan of meer voor algemene verzameling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Exorcist schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 03:14:
Mooie aanwinsten!! Ook een RE fan of meer voor algemene verzameling?
Ook RE fan ja ;)
Deze versie speciaal gekocht omdat ie mint was en incl. de DMC demo + manual daarvan.
Kom em nooit compleet tegen, vaak mist de DMC demo of iig de manual van de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Nice mijn Holy grail! op de mark 1 en 2 na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat vinden jullie van dit spel? Ik had em 'back in the day' voor mijn amiga. (nog steeds als mijn diskette niet is overleden...). Vond het erg leuk, maar kon nooit voorbij level 3 komen ofzo (ik geloof dat er maar 5 levels waren.......dus misschien hebben ze het expres moeilijk gemaakt ofzo.......en natuurlijk conversie van een ouderwetse coin guzzler arcade game)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
gisteren bij de kringloop geweest vondt ik deze

let op de sticker!

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2013-07-24174624_zps511e32a1.jpg

hmmm defect wat zou dat nou kunnen zijn deze gaan toch nooit stuk ? en zag er nog netjes uit dus ik ff pielen.

hoppa kijk nu wat ik vindt!

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2013-07-24174631_zpsdb16ca6e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/2013-07-24174733_zps788b5275.jpg

die had ik nog niet ! dus ik blij voor 5 euri

en daarnaast nieuwe voeding in de n64 en voila hij werkt als een zonnetje.

nou zit er in de voeding alleen geen zekering dus moet nog even zoeken inde voeding waar het aan ligt. mocht iemand advies hebben hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Mooie vonst voor 5 euro!

Een vraag van een heel ander kaliber: Hebben mensen hun game / console verzameling op een aparte verzekering bij de inboedel staan of als het huis afbrandt is het jammer?

Deze vraag kwam bij mij omhoog toen ik gisteren alle games / consoles die ik heb eens in kaart ging brengen. ik schrok nogal van het aantal games en bijbehorende prijzen. Dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

ramoness schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 08:02:
[...]

Nice mijn Holy grail! op de mark 1 en 2 na :)
Deze is idd echt een holy grail want er zit geen krasje op en hij glimt zelfs nog :)
Alleen de save battery was kaduuk maar die is al vervangen.

@Sagat: Chase H.Q. staat vrij hoog op het lijstje van m'n all time favourites. Deze PC Engine versie is erg goed en ook erg moeilijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YBulYd1XBZ0UV32Jkb6xlqV8/thumb.jpg

Nou, set is binnen; enige manco is dat de verkoper de 32X kabel niet heeft bijgevoegd, waardoor je in Doom wel geluid hebt en beperkt beeld. De Mega CD functioneert zonder verdere toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
boombes schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:41:
Mooie vonst voor 5 euro!

Een vraag van een heel ander kaliber: Hebben mensen hun game / console verzameling op een aparte verzekering bij de inboedel staan of als het huis afbrandt is het jammer?

Deze vraag kwam bij mij omhoog toen ik gisteren alle games / consoles die ik heb eens in kaart ging brengen. ik schrok nogal van het aantal games en bijbehorende prijzen. Dus vandaar.
Bijna alle verzekeringen verzekeren verzamelingen tot een bepaald bedrag, bv 10.000 euro.
Moet je apart ff navragen of even algemene voorwaarden doorlezen.

Wel een lijstje en foto's bijhouden en het liefst ook aankoopbonnen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Exorcist schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:50:
[afbeelding]

Nou, set is binnen; enige manco is dat de verkoper de 32X kabel niet heeft bijgevoegd, waardoor je in Doom wel geluid hebt en beperkt beeld. De Mega CD functioneert zonder verdere toevoegingen.
Haha blijft mooi die 3 gigantische PSU's die je nodig hebt om dat ding te voeden.
Nu eigenlijk alleen nog die 32X kabel op de kop tikken en een 6 knops joypad scoren en je bent klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ricost schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:00:
[...]

Haha blijft mooi die 3 gigantische PSU's die je nodig hebt om dat ding te voeden.
Nu eigenlijk alleen nog die 32X kabel op de kop tikken en een 6 knops joypad scoren en je bent klaar :)
Ja, kost op eBay 13 Euro, maar vind eerlijk gezegd dat de verkoper hier iets mee moet. Heb expliciet gevraagd of alles aanwezig was namelijk. Maar goed, geen man overboord..kost me de kop niet.

Nu even kijken hoe ik die MD2 eraf kan slopen zodat ik mijn gemodde MD2 kan plaatsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Als die gaat bestellen laat ff weten heb alleen de kabel voor naar de MD2 en mist de gene die naar MD1 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
gewoon de MD2 en MCD2 met de zijkant van de MD2 naar je toe zetten en dan met enige kracht de MD2 naar je toe schuiven dan klikt hij los (p.s. het is mogelijk dat er een schroefje onderop zit die de MD2 op de MCD2 vast houd!)
Exorcist schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Ja, kost op eBay 13 Euro, maar vind eerlijk gezegd dat de verkoper hier iets mee moet. Heb expliciet gevraagd of alles aanwezig was namelijk. Maar goed, geen man overboord..kost me de kop niet.

Nu even kijken hoe ik die MD2 eraf kan slopen zodat ik mijn gemodde MD2 kan plaatsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Kryptex schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:55:
[...]

Bijna alle verzekeringen verzekeren verzamelingen tot een bepaald bedrag, bv 10.000 euro.
Moet je apart ff navragen of even algemene voorwaarden doorlezen.

Wel een lijstje en foto's bijhouden en het liefst ook aankoopbonnen oid.
Dat is idd wat ik bedoelde, wat nu als de waarde / emotionele waarde over die 10.000 heen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Emotionele waarde is niet van toepassing voor een verzekeringsmaatschappij.

Er zijn ook verzekeringen die hoger gaan dan 10.000 moet je maar even rondkijken.
Alles bijhouden en bewijs via foto's en aankoopfacturen is iig heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Laatst online: 22-08 17:49
Kryptex schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:31:
Emotionele waarde is niet van toepassing voor een verzekeringsmaatschappij.

Er zijn ook verzekeringen die hoger gaan dan 10.000 moet je maar even rondkijken.
Alles bijhouden en bewijs via foto's en aankoopfacturen is iig heel belangrijk.
Aankoop facturen heb je bijna niets aan bij retro zaken als dit. Om de werkelijke waarde te verzekeren moet je iemand een invenataris laten opmaken. Alleen dan zal de verzekering alles dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Kapot eigenlijk niet maar de adapter/power converter moest in een bepaalde positie liggen wil die zijn werk doen.. en ik weet dat je waarschijnlijk zo een nieuwe kabel kunt halen maar ik wil het eigenlijk gewoon veilig op mijn pc'tje spelen en niet afhankelijk zijn van een oude console ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
rikoos schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:38:
[...]

Aankoop facturen heb je bijna niets aan bij retro zaken als dit. Om de werkelijke waarde te verzekeren moet je iemand een invenataris laten opmaken. Alleen dan zal de verzekering alles dekken.
bij aantal spellen en consoles zitten nog bonnetjes maar dan van de guldens zou dat werken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
rikoos schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:38:
[...]

Daar heb je juist heel veel aan, denk aan paypal transacties als je iets via ebay koopt.

Maar mocht er echt een keer iets gebeuren, dan is het inderdaad maar de vraag of en wat ze uitkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramoness schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:17:
Als die gaat bestellen laat ff weten heb alleen de kabel voor naar de MD2 en mist de gene die naar MD1 gaat.
Hij heeft hem nog gevonden en stuurt hem na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56
LOL

Webwinkels blijven voorspelbaar.
Vroeg ik naar een ruil voor een specifiek spel en gaf ik een lijstje door van wat ik dubbel had.
Mocht ik een prijsje maken.
Ik dacht, neem ik even de prijzen die hij vraagt en tel daar de helft van. Krijg ik een mailtje terug dat ik teveel vraag :)

Toch vreemd dat ze ook denken dat verzamelaars hun prul wegdoen voor een cent of twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
daarom ruilen met verzamelaars:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:56
ramoness schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:30:
daarom ruilen met verzamelaars:)
Ik weet het, alleen heeft deze een spel waar ik al jaren naar zoek in bijna nieuwstaat! (Soms vloek je toch op wat voor moois die opkopers vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Welke was het?

zag gister op een webshop 3 panesian games voor de NES, dat is The holy grail voor Nes collectors!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Kryptex schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:21:
[...]

Daar heb je juist heel veel aan, denk aan paypal transacties als je iets via ebay koopt.

Maar mocht er echt een keer iets gebeuren, dan is het inderdaad maar de vraag of en wat ze uitkeren.
Ik zou het toch erg lullig vinden als mijn Spider-Man & Venom - Maximum Carnage Limited Edition Box Set (sealed) in rook op gaat en ik vervolgens maar het bedrag terug krijg waarvoor ik 'm heb gekocht (80 euro ofzo), terwijl hij nu op eBay staat voor 800+ EUR sealed.

En mijn Batman Forever Limited Edition Box Set, die ik voor like 10 euro had, terwijl die op eBay gaat voor 300+ GBP.

Wat ik bedoel te zeggen is dat die facturen vrijwel nooit de werkelijke waarde laten zien, zeker niet als je een beetje slim koopt en verkoopt.

Hoe je dat dan moet doen? Ik heb geen idee eigenlijk, ben ik ook wel benieuwd naar. :o
Ekfad schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 09:22:
LOL

Webwinkels blijven voorspelbaar.
Vroeg ik naar een ruil voor een specifiek spel en gaf ik een lijstje door van wat ik dubbel had.
Mocht ik een prijsje maken.
Ik dacht, neem ik even de prijzen die hij vraagt en tel daar de helft van. Krijg ik een mailtje terug dat ik teveel vraag :)

Toch vreemd dat ze ook denken dat verzamelaars hun prul wegdoen voor een cent of twee :)
Dat vind ik niet eens zo heel gek; die mensen moeten er ook winst op maken. Er zijn nog veel meer kosten; niet alleen jouw vraagprijs, maar ook een hoop belastingen, etc.

Natuurlijk wel zuur als je dat bericht dan terug krijgt, maar dat had je eigenlijk wel kunnen voorspellen. Games zijn voor webshops pure handel. Al zijn er een aantal die het "met gevoel" doen, maar uiteindelijk komt het gewoon neer op harde centen.

Pagina: 1 ... 78 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod