Grappig, heb die Star Wars net nog in mn NES gestopt. Maar ik haat Star Wars/Star Trek
Ik heb er vanmiddag een stukje van gespeeld en ik vond het echt apart hoe goed de graphics er voor een NES-game uitzien. Ook een hele aardige game.Exorcist schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:10:
Grappig, heb die Star Wars net nog in mn NES gestopt. Maar ik haat Star Wars/Star Trek
Solstice heb ik trouwens ook al gespeeld: qua gameplay weet ik nog niet wat ik er van vind maar de muziek is wel erg goed. Ik heb niet zoveel met game-soundtracks maar deze viel me wel op.
@kryptex
Dat reclame materiaal van Nintendo ziet er zo cool uit. Dat zal er zeker wel mooi uitzien in je gameroom. Al een idee welke spellen je in dat bord gaat doen?
Dat reclame materiaal van Nintendo ziet er zo cool uit. Dat zal er zeker wel mooi uitzien in je gameroom. Al een idee welke spellen je in dat bord gaat doen?
Rose colored gaming heeft weer een nieuwe custom mod in de aanbieding (alhoewel "aanbieding": 225 dollar...). Deze keer van een GBA.

Ik ben zelf ook bezig met een mod (van een GB pocket) maar die wordt nooit zo mooi als deze.

Ik ben zelf ook bezig met een mod (van een GB pocket) maar die wordt nooit zo mooi als deze.

[ Voor 3% gewijzigd door beantherio op 11-07-2013 22:32 ]
Heb aantal jaar geleden de Dingoo besteld in China. Werkt super. Hoef ik niet elke keer de SNES uit de doos te halen 
Pas ook een NES gekocht, maar die moet ik van het weekend ff testen.
Pas ook een NES gekocht, maar die moet ik van het weekend ff testen.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Zelda, Mario's en Mega Manszynex schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:21:
@kryptex
Ik zit met het volgende:
Ik heb nog een PSX te liggen (2e versie van de Playstation 1), welke ik na jaren weer eens wou aansluiten.
Blijkt dat er allemaal groene/blauwe lijnen over het scherm lopen. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? De playstation vertoonde dit niet toen ik hem jaren geleden opborg (weet ik 100% zeker) en ik sluit hem aan via SCART. Tevens meerdere spellen geprobeerd.
Ik heb nog een PSX te liggen (2e versie van de Playstation 1), welke ik na jaren weer eens wou aansluiten.
Blijkt dat er allemaal groene/blauwe lijnen over het scherm lopen. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? De playstation vertoonde dit niet toen ik hem jaren geleden opborg (weet ik 100% zeker) en ik sluit hem aan via SCART. Tevens meerdere spellen geprobeerd.
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
PSOne, geen PSX50Miles schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 00:42:
Ik zit met het volgende:
Heb je een RGB SCART kabel (vaak grijs)? In mijn ervaring zijn er velen brak, en moet je hem wat omhoog liften om geen verstoring te zien. Heb je een foto van hoe het eruit ziet?
Solstice... pff wat was dat een lastig spelbeantherio schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:14:
[...]
Ik heb er vanmiddag een stukje van gespeeld en ik vond het echt apart hoe goed de graphics er voor een NES-game uitzien. Ook een hele aardige game.
Solstice heb ik trouwens ook al gespeeld: qua gameplay weet ik nog niet wat ik er van vind maar de muziek is wel erg goed. Ik heb niet zoveel met game-soundtracks maar deze viel me wel op.
Waar halen jullie nou voornamelijk de NES spellen? Marktplaats? Ebay?
PSN: Bellerophon-
Ik ben 'begonnen' met het opbouwen van een collectie retro consoles. Ik wil in de eerste instantie van elke generatie één console hebben en ga misschien daarna ook verschillende versies binnen één generatie verzamelen, maar dat zie ik dan wel.
Anyhow, ik wil er ook met een beetje plezier op kunnen spelen, maar ik zit met een luxeprobleempje:
Mijn tv (LG 55" 3d led) is alles behalve geschikt voor retro-consoles. Het upscalen is waardeloos (niet om aan te zien, zo lelijk) en ik heb (vermoedelijk door het upscalen) last van een vertraging die het spelen vrij onprettig maakt. Op de digitale inputs kan ik die beeldverbetering uitzetten waardoor de vertraging verdwijnt, maar blijkbaar werkt dat niet als er geupscaled moet worden.
Ik heb nog een oud beeldbuis-tvtje kunnen scoren en dat is leuk, maar die staat in de weg. Graag zie ik een mogelijkheid om de ervaring op mijn grote tv te verbeteren.
Ik zit deze kanten op te denken:
1. Een composiet naar HDMI-adapter kopen en hopen dat deze beter en zonder vertraging upscaled. Nadeel: Deze zijn duur en ik weet niet of dit echt beter is. Ik gok het er liever niet op.
2. Een usb composiet videograbber kopen en die op de pc gebruiken die aan de tv hangt. Zelfs als het upscalen niet veel beter gaat, kan ik op deze manier wel "windowed" spelen. En dat vind ik nog beter dan mijn oplossing nu. Nadeel: Geen idee of het goed werkt. Kan me voorstellen dat dit ook vertraging oplevert.
Heeft iemand ervaring met bovengenoemde oplossingen? Of wellicht nog een betere 3e oplossing?
Alvast bedankt.
Anyhow, ik wil er ook met een beetje plezier op kunnen spelen, maar ik zit met een luxeprobleempje:
Mijn tv (LG 55" 3d led) is alles behalve geschikt voor retro-consoles. Het upscalen is waardeloos (niet om aan te zien, zo lelijk) en ik heb (vermoedelijk door het upscalen) last van een vertraging die het spelen vrij onprettig maakt. Op de digitale inputs kan ik die beeldverbetering uitzetten waardoor de vertraging verdwijnt, maar blijkbaar werkt dat niet als er geupscaled moet worden.
Ik heb nog een oud beeldbuis-tvtje kunnen scoren en dat is leuk, maar die staat in de weg. Graag zie ik een mogelijkheid om de ervaring op mijn grote tv te verbeteren.
1. Een composiet naar HDMI-adapter kopen en hopen dat deze beter en zonder vertraging upscaled. Nadeel: Deze zijn duur en ik weet niet of dit echt beter is. Ik gok het er liever niet op.
2. Een usb composiet videograbber kopen en die op de pc gebruiken die aan de tv hangt. Zelfs als het upscalen niet veel beter gaat, kan ik op deze manier wel "windowed" spelen. En dat vind ik nog beter dan mijn oplossing nu. Nadeel: Geen idee of het goed werkt. Kan me voorstellen dat dit ook vertraging oplevert.
Heeft iemand ervaring met bovengenoemde oplossingen? Of wellicht nog een betere 3e oplossing?
Alvast bedankt.
Die composiet naar HDMI adapters werken lang niet altijd met oudere apparaten ivm de lage resolutie (veelal 240P) , je kan kijken naar upscale borden zoals de GBS 8220 of converters van scart naar component en zelf wat in elkaar bouwen maar dat is geen goedkope oplossing.BlackMage schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:04:
Ik ben 'begonnen' met het opbouwen van een collectie retro consoles. Ik wil in de eerste instantie van elke generatie één console hebben en ga misschien daarna ook verschillende versies binnen één generatie verzamelen, maar dat zie ik dan wel.
Alvast bedankt.
Als je tv kut upscaled zijn er maar 2 goede oplossingen voor eigenlijk: Een andere tv kopen die wél goed upscaled of toch gewoon plek maken voor een échte televisie (CRT
HDTV's zijn nou eenmaal niet gemaakt voor SD materiaal dus je zult altijd iets van lag of upscale problemen houden, afhankelijk van het merk en type TV in hoeverre dat hinderlijk is.
ik gebruik zelf een composiet naar hdmi adapter van 30 tientjes en ben er erg tevreden over absoluut geen klagen beeld ziet er super uit op me 46" lcdBlackMage schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:04:
Alvast bedankt.
http://www.ebay.com/itm/M...76684?hash=item53f388398c
dus wil je een gokje wagen zou ik zeggen struin ebay af voor een composiet naar hdmi converter of als je toch geld te veel hebt een X-RGB (mini) framemeister (natte droom van iedere retro freak) maar die liggen vaak tegen de 300 euro of hoger.
[ Voor 3% gewijzigd door copywizard op 12-07-2013 10:29 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ah thx, PSOne idd. Het is een RGB SCART ja. Althans, dat is zo'n kabel met drie TULP? stekkers op het einde? Die stekkers kun je vervolgens in een SCART blokje doen?Exorcist schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:12:
[...]
PSOne, geen PSX
Heb je een RGB SCART kabel (vaak grijs)? In mijn ervaring zijn er velen brak, en moet je hem wat omhoog liften om geen verstoring te zien. Heb je een foto van hoe het eruit ziet?
Hij is volgens mij zwart. Ik ben momenteel op vakantie, dus kan effe niet kijken.
Maar begrijp ik goed dat het dan in de kabel zit en niet in de PS zelf? Dan kan ik dus ook een nieuwe kabel kopen?
Ik heb blijkbaar bij mijn MD1 ooit een "RVB adapteur" gekregen, wat een Franse RGB kabel is. Alleen..bij beide MD1's die ik heb krijg ik geen beeld. Zonde 
Hmm. Direct op de RGB van mijn TV, wel geluid maar geen beeld. Op mijn andere MD vage kleuren maar niets meer of minder.
)
Hmm. Direct op de RGB van mijn TV, wel geluid maar geen beeld. Op mijn andere MD vage kleuren maar niets meer of minder.
Nee, dat is een reguliere PS1 stekker. Die gaan niet snel kapot, dus dan zou ik eerder je PS One verdenken..(gelukkig kosten ze maar 5 Euro, los50Miles schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:
[...]
Ah thx, PSOne idd. Het is een RGB SCART ja. Althans, dat is zo'n kabel met drie TULP? stekkers op het einde? Die stekkers kun je vervolgens in een SCART blokje doen?
Hij is volgens mij zwart. Ik ben momenteel op vakantie, dus kan effe niet kijken.
Maar begrijp ik goed dat het dan in de kabel zit en niet in de PS zelf? Dan kan ik dus ook een nieuwe kabel kopen?
[ Voor 74% gewijzigd door Exorcist op 12-07-2013 11:19 ]
idd je kan op ebay erg goedkoop aan de ps kabels komen alleen zou ik als ik jou was eerst kijken of het daar aan ligt door even een kabel te lenen bij iemand anders of langs een game winkel gaan en vragen of ze hem even willen testen want de ps2 kabel werkt ook gewoon op een ps(x)50Miles schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:
[...]
Ah thx, PSOne idd. Het is een RGB SCART ja. Althans, dat is zo'n kabel met drie TULP? stekkers op het einde? Die stekkers kun je vervolgens in een SCART blokje doen?
en die hebben ze vaak nogwel liggen
al kost zo kabel geen drol je moet denken aan 2 a 3 dollar uit china
[ Voor 4% gewijzigd door copywizard op 12-07-2013 11:12 ]
beste exorcistExorcist schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:09:
Ik heb blijkbaar bij mijn MD1 ooit een "RVB adapteur" gekregen, wat een Franse RGB kabel is. Alleen..bij beide MD1's die ik heb krijg ik geen beeld. Zonde
[...]
Nee, dat is een reguliere PS1 stekker. Die gaan niet snel kapot, dus dan zou ik eerder je PS One verdenken..(gelukkig kosten ze maar 5 Euro, los)
heb jij voor mij dan nog een psone liggen voor 5 euro dan zou ik die graag overnemen
Nee, van de PS One heb ik er maar één
. Bedoelde op Marktplaats, daar staan beide modellen voor een prikkie. Neem er eentje met wat games erbij en je breidt gelijk wat uit
he jammer dacht dat zou ff goed uitkomen!
Blijft vreemd dan. Goed opgeborgen en nu ineens problemen. Ik ga na mijn vakantie testen en de bevindingen volgen nog!
is niet zo heel vreemdt een slechte condensator die wordt slechter naarmate hij ouder wordt ook als hij niet wordt gebruikt zou er best een of meerdere kapot kunnen zijn?
als dat het al is maar als het de kabel niet is zou een condensator best een goede tweede kunnen zijn
als dat het al is maar als het de kabel niet is zou een condensator best een goede tweede kunnen zijn
Als het beeld raar is dan zou ik eerder denken dat de stekkers of aansluitingen op de tv last hebben van oxidatie. Probeer eens met een stukje fijn schuurpapier die stekkers schoon te maken.
Ik heb laatst een Hyperspin kast in elkaar gezet. Begonnen met een oude Atari kast uit 1992, oude monitor eruit gehaald en vervangen door een 24 inch LED monitor. De joysticks op een PC aangesloten die achter in de kast zit. Hyperspin geeft je de mogelijkheid om zo'n beetje alle systemen te emuleren, en zet dit alles in een erg mooi afgwerkte front end. Het mooie eraan is dat je per systeem, per spel media kan weergeven. Als je bijvoorbeeld Super mario selecteert, zie je de originel cartride, het hoesje, en een preview filmpje. Daarbij kan je tijdens het spelen het spel pauzeren en de originele manual raadplegen of andere cheat sheets.Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 08:58:
Hmm helaas, gisteren niets kunnen vinden bij de 2 lokale kringloopwinkels
Laatste tijd sowieso een beetje karig daar..
Beetje offtopic; zijn er hier mensen die verstand hebben Mame/Hyperspin ivm Arcadekast?
Moet de game room nog wel een beetje aankleden. Tot zover een tiental Amiga games weten te bemachtigen die allemaal compleet zijn met diskettes en manual (vooral Monkey Island 2 vind ik er top!). Ook de Arcade joystick in doos vindi k een mooie aanwinst

Dit is toch te herkennen aan bol staande bovenkanten? Zijn deze te vervangen middels solderen? Zou wel een leuk tweakproject zijn.copywizard schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:00:
is niet zo heel vreemdt een slechte condensator die wordt slechter naarmate hij ouder wordt ook als hij niet wordt gebruikt zou er best een of meerdere kapot kunnen zijn?
Ik ben net terug van 3 weken door de USA & Canada rondreizen. Uiteraard overal even de electronicaafdelingen van grote winkelketens bezocht, altijd leuk!
Kwam deze daar tegen... vond hem erg cool:

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Erg cool!DynaMikeY schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:11:
Ik ben net terug van 3 weken door de USA & Canada rondreizen. Uiteraard overal even de electronicaafdelingen van grote winkelketens bezocht, altijd leuk!
[afbeelding]
Hmm, misschien hoort het niet helemaal in dit topic maar ik ben radeloos. Hier komt ook oude hardware voorbij dus ik ga het even proberen; Heeft er iemand hier nog een Golden Finger Device (GFD) liggen die hij aan mij wilt verkopen? Ik wil hem echt graag hebben maar ik kan ze niet vinden...
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Plaats ook een ad in http://tweakers.net/aanbod/auto660 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:56:
Hmm, misschien hoort het niet helemaal in dit topic maar ik ben radeloos. Hier komt ook oude hardware voorbij dus ik ga het even proberen; Heeft er iemand hier nog een Golden Finger Device (GFD) liggen die hij aan mij wilt verkopen? Ik wil hem echt graag hebben maar ik kan ze niet vinden...
39
Heb ik al gedaan maar tot nu toe geen reacties. Maar aangezien hier de mensen zitten die oudere hardware bezitten dacht ik dat ik hier misschien wat meer kans had.Fietsbel schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:05:
[...]
Plaats ook een ad in http://tweakers.net/aanbod/
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Consoles, toch net een ander gebied als waar jij, denk ik, zo'n device voor zoekt 
Desalniettemin: succes!
Tja, het gaat dan niet over consoles maar wel over oude hardware.. Naja, ik merk het wel als iemand er 1 heeftExorcist schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:10:
Consoles, toch net een ander gebied als waar jij, denk ik, zo'n device voor zoekt
Hier de Megadrive RGB adapter/SCART kabel:
Krijg er op drie (LCD) TV's alleen geluid uit, geen beeld. Zijn toch echt RGB poorten. Helaas () geen CRT meer om te testen.
Krijg er op drie (LCD) TV's alleen geluid uit, geen beeld. Zijn toch echt RGB poorten. Helaas () geen CRT meer om te testen.
[ Voor 48% gewijzigd door Exorcist op 21-02-2014 09:45 ]
Ziet die er niet een beetje getoast uit?Exorcist schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:16:
Hier de Megadrive RGB adapter/SCART kabel:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij hoort het zo, maar als iemand er eentje heeft ter referentie..
Ziet er wel goed uit volgens mij. Maar het hele nut van dat circuit ontgaat mij. Ik heb weleens zelf een Mega Drive RGB scart-kabel gemaakt en daar waren een stuk minder componenten voor nodig.
De 5 is ook al uit. Ze zijn zelfs bezig om n64 en psx ondersteuning te bouwen.DynaMikeY schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 18:11:
[afbeelding]
Zit zelf over zo eentje te denken. Omdat de consoles allemaal net te veel moeite kosten en alles in 1.
Zit trouwens nes, snes, genesis, famicom en gb, gbc en gba ondersteuning in de 5.
De opbrengst van (opnieuw) een bezoek aan een rommelmarkt. De bodem van mijn vakantiebudget voor games begint nu wel in zicht te komen.

De prijs voor Lttp (50 euro) was pittig: zoiets heb ik nog niet eerder uitgegeven aan een SNES-game. Maar als ik het op Ebay zo bekijk dan heb ik ongeveer hetzelfde betaald als wat men daar voor een cartridge-only exemplaar betaald. Maar dit soort prijzen zou ik misschien maar voor 1 of 2 andere SNES-games betalen.
De Game & Watches waren wel (relatieve) koopjes: 25 euro per stuk. De dualscreens zijn niet helemaal ok (de lipjes ontbreken) maar de weinige keren dat ik ze tegen ben gekomen kosten ze ook in die staat een veelvoud van wat ik er deze keer voor betaald heb. Ik was al heel lang op zoek naar betaalbare exemplaren van deze spellen dus ik was er erg blij mee.
Ook heb ik nog een Coleco Gemini (feitelijk een Atari 2600-kloon) zien liggen voor 10 euro met een aantal spellen. Niet meegenomen en daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van. Eigenlijk zou ik graag nog eens zo'n "houten" Atari 2600 in m'n bezit krijgen maar zo'n Gemini is ook wel leuk.

De prijs voor Lttp (50 euro) was pittig: zoiets heb ik nog niet eerder uitgegeven aan een SNES-game. Maar als ik het op Ebay zo bekijk dan heb ik ongeveer hetzelfde betaald als wat men daar voor een cartridge-only exemplaar betaald. Maar dit soort prijzen zou ik misschien maar voor 1 of 2 andere SNES-games betalen.
De Game & Watches waren wel (relatieve) koopjes: 25 euro per stuk. De dualscreens zijn niet helemaal ok (de lipjes ontbreken) maar de weinige keren dat ik ze tegen ben gekomen kosten ze ook in die staat een veelvoud van wat ik er deze keer voor betaald heb. Ik was al heel lang op zoek naar betaalbare exemplaren van deze spellen dus ik was er erg blij mee.
Ook heb ik nog een Coleco Gemini (feitelijk een Atari 2600-kloon) zien liggen voor 10 euro met een aantal spellen. Niet meegenomen en daar heb ik nu eigenlijk wel spijt van. Eigenlijk zou ik graag nog eens zo'n "houten" Atari 2600 in m'n bezit krijgen maar zo'n Gemini is ook wel leuk.
Waarom Zelda: A Link to the Past zo ontzettend duur? Er zijn 5 miljoen van verkocht wereldwijd. Vroeger had vrijwel iedereen die ik kende met een SNES dat spel. Zijn er zoveel van verloren gegaan over de jaren heen?
Ik denk dat handelaren denken "bekende titel? Dus duur!". Dat lijkt zelfs te gelden voor titels die best wel vaak worden aangeboden zoals Mario Kart. Handelaren denken heel simpel.BlackMage schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:39:
Waarom Zelda: A Link to the Past zo ontzettend duur? Er zijn 5 miljoen van verkocht wereldwijd. Vroeger had vrijwel iedereen die ik kende met een SNES dat spel. Zijn er zoveel van verloren gegaan over de jaren heen?
A Link to the Past lijkt trouwens wel minder te worden aangeboden dan andere SNES-titels. Ik kom hem namelijk in winkels en op markten, wanneer er NES- en SNES-games worden aangeboden, nooit tegen. Geen idee waarom dat zo is.
Het is een game die iedereen wil hebben, en houden.
Kwaliteit mag wat kosten, sentiment is ook wat waard.
Ik snap dat het een game is die elke SNES-verzamelaar wil hebben, maar dat is Mario World, Mario Kart, All Stars en Yoshi's Island ook. En van die titels is alleen Yoshi's Island nog redelijk duur, maar nog lang niet zo duur als Zelda. Mario Kart heb je bijv. voor 15-20 euro afhankelijk van de staat.
Dat titels als Secret of Mana, Lufia en Terranigma zo duur zijn kan ik me goed voorstellen, maar die zijn ook een heel stuk zeldzamer.
Ik hoop Zelda LTTP nog een keer voor een vriendelijk prijsje te kunnen kopen, maar zolang ik niet die-hard ga verzamelen ga ik ook geen 80 euro ervoor betalen. Dan leg ik liever twee tientjes neer voor de GBA versie.
Dat titels als Secret of Mana, Lufia en Terranigma zo duur zijn kan ik me goed voorstellen, maar die zijn ook een heel stuk zeldzamer.
Ik hoop Zelda LTTP nog een keer voor een vriendelijk prijsje te kunnen kopen, maar zolang ik niet die-hard ga verzamelen ga ik ook geen 80 euro ervoor betalen. Dan leg ik liever twee tientjes neer voor de GBA versie.
Ik had toen ik begon met verzamelen (2002) nog een mint boxed LTTP. Was echt in perfecte staat. Heb ik met iemand hier geruild voor Mario All-Stars omdat ik die graag wilde hebben. How little did I know. Heb alleen de mapkaart nog.
Er zijn wel grenzen hoor. 50 euro is dat voor mij, en eigenlijk is het misschien zelfs wel een beetje boven die grens. Alhoewel: voor een nieuwe game betaal voor een hedendaagse console betaal je natuurlijk ook dat soort prijzen, dus helemaal schrikken is het toch ook niet. Ik weet het eigenlijk ook niet. In dit geval vond ik het wel de moeite waard.mercapto schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:12:
Het is een game die iedereen wil hebben, en houden.
Zo ongeveer rond 2002 heb ik mijn ouders 'akkoord' gegeven voor het weggooien van een perfecte snes met mario world, yoshi's island, zelda, mario paint en die bazooka+game. FML.Exorcist schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:30:
Ik had toen ik begon met verzamelen (2002) nog een mint boxed LTTP. Was echt in perfecte staat. Heb ik met iemand hier geruild voor Mario All-Stars omdat ik die graag wilde hebben. How little did I know. Heb alleen de mapkaart nog.
Veel vraag naar Zelda ALTTP en cart only is het niet duur toch?
Verwijderd
Voor 40 euro inclusief shipping. Factory sealed kopie van Metal Gear 3 Snake Eater Limited Edition tinnen box (staan er exact 0 op Ebay) erg mooie deal
En je moet gewoon geluk hebben. Heb laatst een zo goed als nieuwe versie opgepikt binnen een pakket van 60€, alleen al de verkoop van de boxed snes zorgde ervoor dat hij mij 0€ heeft gekost.beantherio schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:31:
[...]
Er zijn wel grenzen hoor. 50 euro is dat voor mij, en eigenlijk is het misschien zelfs wel een beetje boven die grens. Alhoewel: voor een nieuwe game betaal voor een hedendaagse console betaal je natuurlijk ook dat soort prijzen, dus helemaal schrikken is het toch ook niet. Ik weet het eigenlijk ook niet. In dit geval vond ik het wel de moeite waard.
Ik heb uit deze koop ook een doos vol diskettes van een copybox (die hij jammer genoeg had weggegooid omdat de adapter ontbrak, die pech had ik dan weer wel) staan. Als ik terug ben uit verlof zal ik ze even posten. Mss doe ik er iemand wel een plezier mee.
Je deal is gewoon afkomstig van eBay en zo te zien nog steeds te koopVerwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 01:42:
[afbeelding]
Voor 40 euro inclusief shipping. Factory sealed kopie van Metal Gear 3 Snake Eater Limited Edition tinnen box (staan er exact 0 op Ebay) erg mooie deal
http://www.ebay.nl/itm/ME...es_JN&hash=item1c34b226e3
En deze is dan wel niet sealed maar er staan er dus nog wel meer op

http://www.ebay.nl/itm/ME...in_23&hash=item20d419f237
[EDIT] Het lijkt er zelfs op dat de verkoper van de sealed edition er meerdere heeft.
MASTERPIECE GAME IN STUNNING METAL CASE.
BRILLIANT COLLECTORS ITEM IN BARGAIN PRICE---WILL BE SENT IN VERY SAFE PACKAGE
LAST ONES LEFT.
VERY RARE
[ Voor 12% gewijzigd door G-Meister op 14-07-2013 09:52 ]
Verwijderd
Als goed is niet meer te koop, duurt even voordat dat verwerkt is bij PayPalG-Meister schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:50:
[...]
Je deal is gewoon afkomstig van eBay en zo te zien nog steeds te koop
http://www.ebay.nl/itm/ME...es_JN&hash=item1c34b226e3
En deze is dan wel niet sealed maar er staan er dus nog wel meer op![]()
http://www.ebay.nl/itm/ME...in_23&hash=item20d419f237
Product is nog gewoon te koop, zoals ook in de productomschrijving staat heeft hij er meerdere te koop. Tevens wordt het direct verwerkt op eBay als jij de aankoop bevestigd.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:52:
[...]
Als goed is niet meer te koop, duurt even voordat dat verwerkt is bij PayPalMaar ben er wel heel erg blij mee. Is pas de tweede keer dat ik deze uitvoering in factory seal zie op internet.
Verwijderd
Nee wordt niet direct verwerkt aangezien ik PayPal het laat afschrijven. Heb er nooit direct geld op staan ivm scamsG-Meister schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:55:
[...]
Product is nog gewoon te koop, zoals ook in de productomschrijving staat heeft hij er meerdere te koop. Tevens wordt het direct verwerkt op eBay als jij de aankoop bevestigd.
Verwijderd
Is er trouwens iemand die boxed SNES games verzameld? Heb nog Super Mario All Stars (gele cover PAL) helemaal compleet en 9/10 score, zowat helemaal mint en Castlevania 4 NTSC CIB. Wil ze ruilen tegen Playstation 2 games alleen met een advertentie komen er helaas weinig tot geen reacties dus mocht iemand het zien stuur even een berichtje 
Gebruik aub de edit knop als je de laatste poster bent in een topic..
Gebruik aub de edit knop als je de laatste poster bent in een topic..
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 14-07-2013 12:12 ]
Dat is echt niet duur hoor. Ik ben ze anders nog nooit zo goedkoop tegengekomen: ook niet op Ebay.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:11:
Voor de game&watch met afgebroken sluiting heb je wel veel betaald, 25 euro per stuk?
Denk je een mede Tweaker blij te maken met een paar spellen voor zijn verzameling, verkoopt ie ze gewoon lekker door...
V&A aangeboden: The Legend of Zelda - Link's Awakening

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-07-2013 14:22 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Das flauwAyeAyeCaptain! schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:15:
Denk je een mede Tweaker blij te maken met een paar spellen voor zijn verzameling, verkoopt ie ze gewoon lekker door...
Vrij lullig inderdaad. In die titel had ik trouwens ook wel interesse gehad.
Sorry hoor, maar nu gaan we hier ook al zo doen AyeAyeCapitain? Je hebt me al een negatieve beoordeling gegeven omdit en ik je hebt net uitgelegd dat ik ze doorverkoop omdat ik klaar ben met spelen, Zelda ben ik niet van plan om te bewaren en bijv Kirby ben ik op uitgespeeld, ik heb teveel spellen en wil alleen spellen hebben die in 1e instantie vroeger ook gespeeld heb.. Ik heb ook al aangegeven dat ik er geen groot bedrag voro hoef, waarschijnlijk krijg ik minder ervoor terug dan dat ik jou betaald heb..
Ik ben geen verzamelaar in die zin, maar ook zeker geen reseller! Ten tweede is dit niet het topic om mij persoonlijk aan te vallen.. Ik hoef er geen winst op te maken, wat maakt het in dat geval uit?
Ik heb me urenlang vermaakt met de spellen en ben nu simpelweg de spellen collectie wat aan het uitdunnen.. Door jou verhaal hier wordt ik zwart gemaakt omdat ik spellen door verkoop, terwijl het compleet niet zo is als jij denkt.. Er komen nog meer spellen aan hoor die ik ooit gekocht heb en die ik nog weer ga verkopen, dat is toch mijn goed recht? Ik probeer er nogmaals geen winst op te draaien, ik wil gewoon leuke spelletjes spelen.
Ik ben geen verzamelaar in die zin, maar ook zeker geen reseller! Ten tweede is dit niet het topic om mij persoonlijk aan te vallen.. Ik hoef er geen winst op te maken, wat maakt het in dat geval uit?
Ik heb me urenlang vermaakt met de spellen en ben nu simpelweg de spellen collectie wat aan het uitdunnen.. Door jou verhaal hier wordt ik zwart gemaakt omdat ik spellen door verkoop, terwijl het compleet niet zo is als jij denkt.. Er komen nog meer spellen aan hoor die ik ooit gekocht heb en die ik nog weer ga verkopen, dat is toch mijn goed recht? Ik probeer er nogmaals geen winst op te draaien, ik wil gewoon leuke spelletjes spelen.
Verwijderd
Zet erbij "ik heb er X voor betaald en nu ik het gespeeld heb hoop ik dat er ook weer voor terug te krijgen" en er was niets aan de hand geweest?
Daar heb je gelijk in, ik zal hem aanpassen..
Verwijderd
Dan nog zie ik het probleem niet. Verkoper is dom geweest om te goedkoop zijn game weg te doen en hij maakt er misschien onderbewust misbruik van, lekker belangrijk.Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 17:47:
Zet erbij "ik heb er X voor betaald en nu ik het gespeeld heb hoop ik dat er ook weer voor terug te krijgen" en er was niets aan de hand geweest?
Is die over?Exorcist schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 22:30:
Nintendo speler sinds '94.
Nou, die hou ik zelf voor als ik het spel ooit weer koop, welke dan ongetwijfeld zonder kaart zal zijn
. Dus nee, helaas
Ik ga deze week eindelijk een Gameboy Pocket (die ik volledig gedemonteerd en schoongemaakt heb) overspuiten. Iemand die zoiets al eens eerder gedaan heeft en tips heeft qua verf? Ik lees hier en daar dat er verftypes zijn die speciaal bedoeld zijn voor plastic maar daarin schijnen ook weer verschillen te bestaan. Als iemand daarover advies kan geven over welke verftypes het beste effect geeft dan hoor ik het graag.
zo weekendje weggeweest en toch nog wat kunnen score bij een rommelmarkt daar in de buurt alleen was ik wat te laat was al een hoop weg:(

[ Voor 34% gewijzigd door ramoness op 14-07-2013 20:46 ]
Wat heb je wel gescoord dan?ramoness schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:45:
zo weekendje weggeweest en toch nog wat kunnen score bij een rommelmarkt daar in de buurt alleen was ik wat te laat was al een hoop weg:(
[afbeelding]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Refresh is:)
@beantherio ik heb zaterdag ook nog zitten twijvelen bij een zelda voor de snes ook 50 euro in doos van een ''reseller''
@beantherio ik heb zaterdag ook nog zitten twijvelen bij een zelda voor de snes ook 50 euro in doos van een ''reseller''
Toevallig in Apeldoorn?ramoness schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:51:
Refresh is:)
Ik moet zeggen dat ik eerst een rondje over de markt en terug gelopen heb voordat ik de knoop doorhakte. Misschien dat ik mazzel heb gehad.
Damn heb een concurrent hier nu merk ik:) die gast vroeg wel gekke prijzen 18 euro voor een fucked daffy duck voor md..
De NES-games waren ook wel duur. Maar over wat ik zelf kocht was ik niet ontevreden.ramoness schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:13:
Damn heb een concurrent hier nu merk ik:) die gast vroeg wel gekke prijzen 18 euro voor een fucked daffy duck voor md..
is compleet met map etc? dan baal ik nu want zat te denken aankomende zaterdag te halen:)
Nee die zat er niet bij. De handleiding trouwens ook niet. Ik blijf zelf daarom rondkijken naar een betere versie voor een lagere prijs.ramoness schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:19:
is compleet met map etc? dan baal ik nu want zat te denken aankomende zaterdag te halen:)
Mijn aanwinsten van dit weekend

Ps2 & xbox spellen €1 per stuk. De spellen met boekjes op de hoesjes zijn mint de rest heeft ernstige of zeer ernstige krassen op de cd's waarvan 1tje waarschijnlijk defect is.
Wii & xbox 360 €2 per stuk
Snes Regio converter €7,5
Snes programeerbare controller incl doos € 5
De regio converter schijnt een te zijn die ook goed met FX chips om kan gaan (kan iemand dat hier bevestigen?) er staat: AD-29 Univeral adaptor, met een O ja. alle pinnetjes lijken erin te zitten voor fx spellen maar ik kan nergens een goede vergelijking vinden tussen deze adapters. ik heb er nog een liggen en daar staat op Super Power.
Mocht niemand het weten over 2 weken kan ik hem zelf testen omdat ik zojuist super mario RPG nog heb besteld voor de snes

Ps2 & xbox spellen €1 per stuk. De spellen met boekjes op de hoesjes zijn mint de rest heeft ernstige of zeer ernstige krassen op de cd's waarvan 1tje waarschijnlijk defect is.
De regio converter schijnt een te zijn die ook goed met FX chips om kan gaan (kan iemand dat hier bevestigen?) er staat: AD-29 Univeral adaptor, met een O ja. alle pinnetjes lijken erin te zitten voor fx spellen maar ik kan nergens een goede vergelijking vinden tussen deze adapters. ik heb er nog een liggen en daar staat op Super Power.
Mocht niemand het weten over 2 weken kan ik hem zelf testen omdat ik zojuist super mario RPG nog heb besteld voor de snes
[ Voor 8% gewijzigd door boombes op 14-07-2013 21:27 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Lastig.. Jaren geleden ook pogingen gedaan om dingen over te spuiten. Ik gebruikte daarvoor altijd spuitbus verf op acrylbasis. Het resultaat ging altijd wel, maar het was eigenlijk nooit echt beter dan het origineel en sowieso kwetsbaarder.beantherio schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:31:
Ik ga deze week eindelijk een Gameboy Pocket (die ik volledig gedemonteerd en schoongemaakt heb) overspuiten. Iemand die zoiets al eens eerder gedaan heeft en tips heeft qua verf? Ik lees hier en daar dat er verftypes zijn die speciaal bedoeld zijn voor plastic maar daarin schijnen ook weer verschillen te bestaan. Als iemand daarover advies kan geven over welke verftypes het beste effect geeft dan hoor ik het graag.
Ik denk echt dat je op zoek moet naar verf speciaal voor plastic, zoals vinyl dye. Daarmee behoud je beter de eigenschappen van plastic. Ik weet niet in hoe verre die in Nederland te krijgen is alleen. Ik ben wel benieuwd wat je gaat doen en hoe het uitpakt. Ik ben zelf straks wel even op vakantie, dus ik zal waarschijnlijk wat later het kunnen zien, maar goed, ik ben sowieso geen expert hierin, dus ik hoop ook eigenlijk dat iemand anders hier nog wat aan toe te voegen of verbeteren heeft.
Er is op het forum een ex console/handheld modder aanwezig. Ook zijn er volgens mij bij de casemodders wel ideeën over welke verf te gebruiken... Daar eens kijken ?
Verwijderd
Mooie finds!boombes schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:26:
Mijn aanwinsten van dit weekend
[afbeelding]
Playstation 1 boxed inclusief 2 dualshock controllers en memorycard (10 euro)

Guitar Hero 1 en 2 samen 6 euro
Eyetoy Play 1 en deel 2
The GetaWay (dubbel)
Rayman M (dubbel)
Lord of the Rings Two Towers
Gran Turismo 3 (dubbel)
Prince of Persie Sands of Time
Fifa Street
GTA San Andreas
Brother in Arms Road to Hill 30 (dubbel)
Need for Speed Underground 1 en 2
Crash Bandicoot
Rayman
Beach Volleybal
Pinball Power
Heart of Darkness
Toca Touring Cars
Bovenstaande lijstje 15 piek
Bedankt aan degenen die tips gaven over het overspuiten van een GBP. Ik heb weer wat nieuwe ideeën opgedaan.
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:11:
[...]
Mooie finds!
Playstation 1 boxed inclusief 2 dualshock controllers en memorycard (10 euro)
[afbeelding]
Guitar Hero 1 en 2 samen 6 euro
Eyetoy Play 1 en deel 2
The GetaWay (dubbel)
Rayman M (dubbel)
Lord of the Rings Two Towers
Gran Turismo 3 (dubbel)
Prince of Persie Sands of Time
Fifa Street
GTA San Andreas
Brother in Arms Road to Hill 30 (dubbel)
Need for Speed Underground 1 en 2
Crash Bandicoot
Rayman
Beach Volleybal
Pinball Power
Heart of Darkness
Toca Touring Cars
Bovenstaande lijstje 15 piek
*kwijl kwijl*
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Om toch nog een keer mijn vraag onder de aandacht te brengen, hopelijk kan iemand hier antwoord op geven:
De regio converter schijnt een te zijn die ook goed met FX chips om kan gaan (kan iemand dat hier bevestigen?) er staat: AD-29 Univeral adaptor. alle pinnetjes lijken erin te zitten voor fx spellen maar ik kan nergens een goede vergelijking vinden tussen deze adapters. ik heb er nog een liggen en daar staat op Super Power.
@ hieronder: Je hebt niet toevallig een vergelijkings tabel o.i.d. ? Kon tot nu toe alleen een vinden in het duits.
De regio converter schijnt een te zijn die ook goed met FX chips om kan gaan (kan iemand dat hier bevestigen?) er staat: AD-29 Univeral adaptor. alle pinnetjes lijken erin te zitten voor fx spellen maar ik kan nergens een goede vergelijking vinden tussen deze adapters. ik heb er nog een liggen en daar staat op Super Power.
@ hieronder: Je hebt niet toevallig een vergelijkings tabel o.i.d. ? Kon tot nu toe alleen een vinden in het duits.
[ Voor 17% gewijzigd door boombes op 15-07-2013 15:32 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Zolang het de extra FX pinnetjes heeft zou het geen probleem moeten zijn natuurlijk.
Niet alle spellen kan je afspelen op een converter, keep that in mind.
Gebruik zelf altijd Fire FX, Universal Adaptor is ook wel een bekende.
Super Power die je noemt heb ik nog nooit van gehoord.
Niet alle spellen kan je afspelen op een converter, keep that in mind.
Gebruik zelf altijd Fire FX, Universal Adaptor is ook wel een bekende.
Super Power die je noemt heb ik nog nooit van gehoord.
[ Voor 29% gewijzigd door Kryptex op 15-07-2013 14:12 ]
Je bent niet toevallig in Horst geweest?ramoness schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:45:
[afbeelding]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
Weer een trade gedaan, dit keer met Dr Retro himself (thanks buddy!)
Metal Gear Solid Snake Eater Guide
Phantasy Star Universe
Super Dragonball Z
Legaia 2
Mortal Kombat Deadly Alliance
Musashi Samurai Legend
Dragonball Z Tenkaichi 1 en 2
Devil May Cry 3
GTA Vice City
Phantasy Star Universe
Super Dragonball Z
Legaia 2
Musashi Samurai Legend
Devil May Cry 3
GTA Vice City
Heerlijke gamesVerwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:09:
Weer een trade gedaan, dit keer met Dr Retro himself (thanks buddy!)
Phantasy Star Universe
Super Dragonball Z
Legaia 2
Musashi Samurai Legend
Devil May Cry 3
GTA Vice City
PSN: Bellerophon-
Vandaag weer een aantal leuke aanwinsten verkregen waarvan ik later deze week nog een foto zal maken. Topstuk daarvan: een NES die er uitziet alsof ie bijna niet gebruikt is. D'r zaten 4 controlers bij waarvan er 2 nog in het originele plastic zitten en waarvan ik sterk de indruk heb dat ze ook nooit uit die verpakking gehaald zijn. Ook de "controler-splitter" (dat ding waarmee je 4 controlers kunt aansluiten) een exemplaar van Dr. Mario (in box, ook in erg goeie staat), een verzamelcartridge van Mario Bros / Tetris / Nintendo world cup (die ben ik ook nog niet eerder tegengekomen) en alle handleidingen en kabels zaten erbij. Alles samen voor 40 euro. Ik vond het een leuke aankoop.
Verder nog een aantal NES en SNES-games gekocht die ik nog op de foto zal zetten. Geen daarvan kostte ook maar een fractie van de 50 euro die ik vorig weekend betaalde voor Lttp.
Verder nog een aantal NES en SNES-games gekocht die ik nog op de foto zal zetten. Geen daarvan kostte ook maar een fractie van de 50 euro die ik vorig weekend betaalde voor Lttp.
Ben je die 3 in 1 cart nog nooit tegengekomen? Is namelijk best common.
Los is die goedkoop, maar compleet tegen de 1000 euro
Los is die goedkoop, maar compleet tegen de 1000 euro
[ Voor 10% gewijzigd door Kryptex op 16-07-2013 20:12 ]
Super Mario Bros / Duck Hunt ben ik onnoemelijk veel tegengekomen, maar deze dus nog niet eerder. 
Zit 'm het prijsverschil in de doos? Niet dat ik dat soort idiote Ebay-prijzen serieus neem verder.
Zit 'm het prijsverschil in de doos? Niet dat ik dat soort idiote Ebay-prijzen serieus neem verder.
Prijsverschil zit in de doos inderdaad, de cart en manual zijn common.
Heb het over de waarde trouwens, niet idiote Ebay prijzen.
Verwijderd
Waar haal je de waarde dan vandaan? Wat gebruiken jullie trouwens om je collectie bij te houden?Kryptex schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:26:
Prijsverschil zit in de doos inderdaad, de cart en manual zijn common.
Tot nu toe gewoon een overzichtje in een spreadsheet op Google docs.Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:58:
[...]
Waar haal je de waarde dan vandaan? Wat gebruiken jullie trouwens om je collectie bij te houden?
Met 1000 euro voor een versie met een doos tegenover misschien een tientje voor een versie zonder kan ik trouwens niet zo heel veel. Zeldzaam betekend niet automatisch duur.
Veel mensen gebruiken retrocollect.com om hun games bij te houden.beantherio schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:13:
[...]
Tot nu toe gewoon een overzichtje in een spreadsheet op Google docs.
Met 1000 euro voor een versie met een doos tegenover misschien een tientje voor een versie zonder kan ik trouwens niet zo heel veel. Zeldzaam betekend niet automatisch duur.
Zeldzaam betekent vrijwel altijd duur.
Verwijderd
Niet altijd zie Earthbound
Game is helemaal niet zo zeldzaam om maar een voorbeeld te geven. Maar hoe kom je aan die waardes dan?
Die prijzen verzin ik ok?
Wat heeft Earthbound er trouwens mee te maken, EB is niet zeldzaam?
http://www.ebay.co.uk/itm...nc&_trksid=p2047675.l2557
Auction van 2 jaar geleden.
Wat heeft Earthbound er trouwens mee te maken, EB is niet zeldzaam?
[ Voor 8% gewijzigd door Kryptex op 16-07-2013 22:55 ]
Verwijderd
Gewoon een normale vraag hoor? Wij vragen ons terecht af hoe je aan die waardes komt dan kan je daar toch een normaal antwoord op geven of wil je dat niet omdat je tevens handelt erin? Mij best maar zeg dat dan gewoon en doe gewoon even normaal.Kryptex schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:54:
Die verzin ik, nou goed?
EB is niet zeldzaam nee. Je zei; Zeldzaam betekend vrijwel altijd duur, dat is dus niet altijd zo. EB is niet zeldzaam en toch duur.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 22:56 ]
Dat wil ik niet omdat ik er in handel. Ik denk dat er misschien stiekem een tweaker meeleest die deze nog aan mij wil verkopen voor een tientje 
Earthbound heeft hier niks mee te maken, ik zeg toch niet dat niet zeldzaam niet duur kan zijn?
Earthbound heeft hier niks mee te maken, ik zeg toch niet dat niet zeldzaam niet duur kan zijn?
[ Voor 62% gewijzigd door Kryptex op 16-07-2013 22:58 ]
Verwijderd
Lol snap dat wel aan de ene kant, maar goed ik handel er ook in (om mijn collectie te financieren dan althans) dus van echte handel is geen sprake en hier ga je sowieso geen goedkope verkopers vinden, de leden zijn niet helemaal gek hier natuurlijk
Dusja lekker belangrijk
Verwijderd
Ander voorbeeld dan: Resident Evil premium steelbook had een vrij lage printrun 10tje op ebayKryptex schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 22:57:
Dat wil ik niet omdat ik er in handel. Ik denk dat er misschien stiekem een tweaker meeleest die deze nog aan mij wil verkopen voor een tientje
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod