Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Daarom blijf ik ook bij mijn standpunt van bijna altijd duur.
Maar duur is natuurlijk ook weer een relatief begrip, net zoals de waarde van een spel.

Bovendien kan je nog genoeg koopjes vinden onder de 'waarde' :p

[ Voor 47% gewijzigd door Kryptex op 16-07-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja zijn we na 10 posts nog geen reet opgeschoten natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Natuurlijk wel, ik liet je zien dat het 2 jaar geleden al werd verkocht voor 635 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat die post tikkeltje sarcastisch was omdat je zei; Ebay is niet bepalend voor de waarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ebay vraagprijzen niet altijd, veilingen hebben wel degelijk invloed.

Maar dit is ook niet een game die je even op een rommelmarkt of marktplaats tegenkomt.

[ Voor 39% gewijzigd door Kryptex op 16-07-2013 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zeker ja. Zijn er overigens complete lijsten met PAL/NTSC exclusives evenals Premium/Limited/Steelbook edities van bijvoorbeeld Playstation 2? Had die vraag al op Playstationcollecting gesteld maar niemand weet het schijnbaar :( Wel jammer dat de databases die ik ken gewoonweg niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 23:05:
Ja dat zeker ja. Zijn er overigens complete lijsten met PAL/NTSC exclusives evenals Premium/Limited/Steelbook edities van bijvoorbeeld Playstation 2?
Volgens mij bestaat dat (nog) niet. Je hebt wel sites als mobygames die een soort van "games database" vormen, maar dat gaat (voor zover ik kan zien) nergens zo ver dat ze ook verschillende versies registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 21:04
met al dat verzamelgeschut misschien niet het meest relevant maar ik heb sinds een paar dagen een Revo K101.

Een beetje terug naar de basis eigenlijk, uiteindelijk zijn al die spellen bedoeld om te spelen en dit apparaatje ben ik erg blij mee!

Eigenlijk is het maar een GBA met de mogelijkheid om roms af te spelen maar het levert me een hoop pret op :)

Daar komt bij dat het scherm vele vele malen beter is dan die van de originele GBA's en ik heb het geluk dat de mijne geen dode pixels heeft wat nogal eens voor komt :D

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhautvast schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:25:
[...]

Ik heb laatst een Hyperspin kast in elkaar gezet. Begonnen met een oude Atari kast uit 1992, oude monitor eruit gehaald en vervangen door een 24 inch LED monitor. De joysticks op een PC aangesloten die achter in de kast zit. Hyperspin geeft je de mogelijkheid om zo'n beetje alle systemen te emuleren, en zet dit alles in een erg mooi afgwerkte front end. Het mooie eraan is dat je per systeem, per spel media kan weergeven. Als je bijvoorbeeld Super mario selecteert, zie je de originel cartride, het hoesje, en een preview filmpje. Daarbij kan je tijdens het spelen het spel pauzeren en de originele manual raadplegen of andere cheat sheets.

Moet de game room nog wel een beetje aankleden. Tot zover een tiental Amiga games weten te bemachtigen die allemaal compleet zijn met diskettes en manual (vooral Monkey Island 2 vind ik er top!). Ook de Arcade joystick in doos vindi k een mooie aanwinst :>

[afbeelding]
Very nice. Hyperspin heeft zeker ook mijn interesse. Alleen wil ik het dan combineren met een htpc.

Mijn md is binnen btw *O*
Maar nog geen tijd/energie gehad om hem te testen -O-

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gisteren heeft de postduif dit bij me afgeleverd!!! voor maar 6 tientjes helemaal compleet gekocht.

hij werkt super alleen moet hij aan de buitenkant nog een worden opgepoetst.

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/25a6c907-9f6d-4257-b095-7f16da4268d5_zps67e0ffd8.jpg

en ik heb even snel het plakkende open lid knopje gefixed verder loopt hij als een zonnetje.

heeft iemand een idee waar ik mods kan vinden voor de MDII? zoals 50/60hz en language switch ofzo?

en mocht iemand nog dat expancion stukje hebben zodat ik ook een MDI erop kan plaatsten hoor ik dat graag zou ik graag willen overkopen!!!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 07:00:
[...]

Very nice. Hyperspin heeft zeker ook mijn interesse. Alleen wil ik het dan combineren met een htpc.

Mijn md is binnen btw *O*
Maar nog geen tijd/energie gehad om hem te testen -O-
Kost dat nou veel tijd en moeite? Zo'n hyperspin?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@md:
Getest en it works! zelfs via de gare rf verbinding is het beeld stabiel en acceptabel. Ook ik moet hem eigenlijk nog iets schoonmaken, maar dat geld ook voor mijn bestaande consoles, dus komt wel is een keer.
Ik heb er 3 games bij.
1. Greendog surfer dude.......wtf? Nog nooit van gehoord, zal vast geen tripple a game zijn.
2. Sonic 1. Die er op mijn crt waar ik dus een halve meter vanaf zit wel mooier uitziet dan via de 360 megadrive collection op mijn plasma....maar voelt wel traag, go pal i guess :/
3 Quackshot, leuke simpele platformer, maar geen save of zelf passwoorden mogelijkheid?

Oh well. Een eigen md was altijd iets wat ik nog wilde en het geld zeker waard, moet nog even kijken of ik verder ga verzamelen. In het verleden wilde ik nooit consoles wegdoen om ook nog bepaalde games te kunnen blijven spelen maar door dingen als hyperspin valt dat weg. Dan blijft puur het verzamel/nostalgie aspect over en dat weegt bij mij minder zwaar. Hyperspin is natuurlijk wel piracy, maar met oudere games heb ik ook daar minder moeite mee. Helemaal als je hoort dat sommige spellen makers/publishers 2e hands erger dan piracy vinden!

@hyperspin
Heb het zelf nog niet, maar volgens mij valt het reuze mee, je hebt dus de frontend, je moet je emu en games fixen en dan verder alles goed configureren. Daarnaast kan je eventueel los gaan en zelf een arcade kast bouwen of modden, maar je kan uiteraard ook gewoon op je pc spelen. Wil dat eerst doen en als ik in grote lijnen weet hoe dat werkt een htpc behuizing nemen en hardware kopen waarmee ik tot en met ps2 games kan emuleren en wellicht recente fighting games op pc kan spelen.

Maar is voor mij lange termijn project :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sagat schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:30:
@md:
Getest en it works! zelfs via de gare rf verbinding is het beeld stabiel en acceptabel. Ook ik moet hem eigenlijk nog iets schoonmaken, maar dat geld ook voor mijn bestaande consoles, dus komt wel is een keer.
Ik heb er 3 games bij.
1. Greendog surfer dude.......wtf? Nog nooit van gehoord, zal vast geen tripple a game zijn.
2. Sonic 1. Die er op mijn crt waar ik dus een halve meter vanaf zit wel mooier uitziet dan via de 360 megadrive collection op mijn plasma....maar voelt wel traag, go pal i guess :/
3 Quackshot, leuke simpele platformer, maar geen save of zelf passwoorden mogelijkheid?

Oh well. Een eigen md was altijd iets wat ik nog wilde en het geld zeker waard, moet nog even kijken of ik verder ga verzamelen. In het verleden wilde ik nooit consoles wegdoen om ook nog bepaalde games te kunnen blijven spelen maar door dingen als hyperspin valt dat weg. Dan blijft puur het verzamel/nostalgie aspect over en dat weegt bij mij minder zwaar. Hyperspin is natuurlijk wel piracy, maar met oudere games heb ik ook daar minder moeite mee. Helemaal als je hoort dat sommige spellen makers/publishers 2e hands erger dan piracy vinden!

@hyperspin
Heb het zelf nog niet, maar volgens mij valt het reuze mee, je hebt dus de frontend, je moet je emu en games fixen en dan verder alles goed configureren. Daarnaast kan je eventueel los gaan en zelf een arcade kast bouwen of modden, maar je kan uiteraard ook gewoon op je pc spelen. Wil dat eerst doen en als ik in grote lijnen weet hoe dat werkt een htpc behuizing nemen en hardware kopen waarmee ik tot en met ps2 games kan emuleren en wellicht recente fighting games op pc kan spelen.

Maar is voor mij lange termijn project :)
Een dergelijk iets lijkt mij ook heel erg gaaf om te maken :9

Leuke linkjes alhier
http://www.avforums.com/f...-htpc-hyperspin-xbmc.html

http://www.avforums.com/f...-4-xbox-360-gamepads.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
copywizard schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:11:
Gisteren heeft de postduif dit bij me afgeleverd!!! voor maar 6 tientjes helemaal compleet gekocht.

hij werkt super alleen moet hij aan de buitenkant nog een worden opgepoetst.

[afbeelding]

en ik heb even snel het plakkende open lid knopje gefixed verder loopt hij als een zonnetje.

heeft iemand een idee waar ik mods kan vinden voor de MDII? zoals 50/60hz en language switch ofzo?

en mocht iemand nog dat expancion stukje hebben zodat ik ook een MDI erop kan plaatsten hoor ik dat graag zou ik graag willen overkopen!!!
Nice, die had ik volgens mij ook op het oog. Friesland toch? Heb het uiteindelijk niet gedaan hetgeen me al snel speet :P. Een MegaCD en 32X staan nog hoog op het lijstje namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
weet niet zeker of het uit friesland was maar wel uit de nl en op ebay geboden dus zou goed kunnen

ja de 32x is nog een droom om te hebben dan heb ik de tower of power!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb een 32x en 1 spel ervoor; Star Wars. Er zijn niet echt leuke spellen voor behalve die Sonic game, maargoed die kost meer dan de 32x zelf. Wel een leuk hebbeding though.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de MegaCD zou ik Road Avengers en Nighttrap willen hebben iig, de 32X is inderdaad een hebbeding..maar de tower of power is machtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Exorcist schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:28:
Voor de MegaCD zou ik Road Avengers en Nighttrap willen hebben iig, de 32X is inderdaad een hebbeding..maar de tower of power is machtig.
Road Avengers! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ etc.

Dat spel is onlangs ook uitgebracht op iOS :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

LOL, geweldige game. Power Rangers is ook erg tof om te spelen ;)

Road Avengers heb ik nog een paar keer liggen voor de liefhebber :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zou die graag willen overnemen, maar dan heb ik ook nog een MegaCD 1 nodig :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dit zijn mijn Mega CD games, tegenover 1 32X game :P

Batman Returns
Corpse Killer
Double Switch
Fifa International Soccer Championship Edition
Final Fight
Ground Zero Texas
Hook
Jaguar XJ220
Keio Flying Squadron
Kids on Site
Lethal Enforcers I
Lethal Enforcers II
Mad Dog II The Lost Gold
Mickey Mania
Night Trap
Night Trap
Popful Mail
Power Rangers
Prince of Persia
Road Avenger
Robo Aleste
Sega Classics Arcade Collection Limited Edition
Silpheed
Slam City
Sonic
Sonic
Soul Star
Star Wars Rebel Assault
Starblade
The Amazing Spider-Man
The Terminator
Time Gal
Tomcat Alley
Wolfchild
Wonder Dog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
@sp33dfr34k wat zou je willen voor road avengers? en indrukwekende lijst aan mega cd games ik heb er gisteren een paar gebrand om ff te testen maar ga er nu zeker voor sparen om er ook een boel origineel te krijgen.

@exorcist nighttrap heb ik al op de 3DO moet zeggen een weirde game.

en idd de 32x is een hebbeding maar die tower of power moet gewoon in me collectie!

heeft verder niemand nog zo extension liggen zodat ik ook de MD1 op me Megacd2 kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
Exorcist schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:28:
ik heb road avenger voor je mag je gratis hebben, als je alleen de verzendkosten betaald. heb em dubbel en maak er graag iemand mee blij:)

hij is compleet met boekje

[ Voor 6% gewijzigd door ramoness op 18-07-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Top ! tweakers onder elkaar :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 08:02

Kraz

Saving the world

Bellerophon schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 09:15:
[...]

Kost dat nou veel tijd en moeite? Zo'n hyperspin?
Ja en Nee.. :P

[Nee]
Je hebt, als je van tevoren even doorleest hoe het configureren gaat, in 15 min een spel speelbaar.

[Ja]
Na die 15 min wil je meer...en mooier.
Elk menu bijvoorbeeld zijn eigen grafische looks...daarna elk spel zijn eigen grafische looks. Je komt er achter dat de spinning wheel (om spellen te selecteren) ook nog eens helemaal aangepast kan worden.
je kunt plaatjes van de originele cardriges toevoegen, beeldmateriaal hoe het spel eruit ziet..etc.
Ik ben met die van mij destijds zo'n 2 maanden bezig geweest en eigenlijk is deze nog niet écht 100% af, maar ik vind m prima zo.
Dit overigens met zo'n 3000 spellen, verdeeld over 5 consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ramoness schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:09:
[...]

ik heb road avenger voor je mag je gratis hebben, als je alleen de verzendkosten betaald. heb em dubbel en maak er graag iemand mee blij:)

beste ramoness ik heb je een DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

kraz247 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:50:
[...]

Ja en Nee.. :P

[Nee]
Je hebt, als je van tevoren even doorleest hoe het configureren gaat, in 15 min een spel speelbaar.

[Ja]
Na die 15 min wil je meer...en mooier.
Elk menu bijvoorbeeld zijn eigen grafische looks...daarna elk spel zijn eigen grafische looks. Je komt er achter dat de spinning wheel (om spellen te selecteren) ook nog eens helemaal aangepast kan worden.
je kunt plaatjes van de originele cardriges toevoegen, beeldmateriaal hoe het spel eruit ziet..etc.
Ik ben met die van mij destijds zo'n 2 maanden bezig geweest en eigenlijk is deze nog niet écht 100% af, maar ik vind m prima zo.
Dit overigens met zo'n 3000 spellen, verdeeld over 5 consoles.
Damn... Ik wil dat op een HTPC :')
Wat kost dat ongeveer?

En tof jongens, zo'n ruil-actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
copywizard schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:58:
[...]

beste ramoness ik heb je een DM gestuurd :)
hij was voor The exorsist:)

ik heb nog een Namco G-con voor de psx te vergeef en killzone voor de psp en body harvest voor de N64

alleen de verzendkosten betalen en ze zijn voor jou. we moeten de collectors spirit hoog houden :)

[ Voor 34% gewijzigd door ramoness op 18-07-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
als hij voor 18:00 niet reageert is hij van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ff kijken waar exorcist ook alweer woont en ff langs gaan en zorgen dat hij niet voor 18:00 kan reageren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ramoness schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 14:09:
[...]

Dit zie je maar zelden, heb je een DM gestuurd iig.. als iemand me niet voor is geweest :D

@de rest: :> :> :> :> :> :> :> :> :>

[ Voor 5% gewijzigd door Exorcist op 18-07-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
:( he jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exorcist schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:24:
[...]

Dit zie je maar zelden, heb je een DM gestuurd iig.. als iemand me niet voor is geweest :D

@de rest: :> :> :> :> :> :> :> :> :>
Hahaha die @de rest :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een MegaDrive 1 en 2 hier staan zonder kabels. Als iemand die wil hebben (denk wel dat ze werken) en wat PS2 games ervoor over heeft hoor ik het wel. Ik verzamel het niet en wil er wel iemand blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
PS2 altijd leuk! welke heb je?

leuk om dit gestart te hebben:)

[ Voor 36% gewijzigd door ramoness op 18-07-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel te veel om op te noemen. Ben nog druk bezig ze in lijsten te zetten allemaal dus kan zo niet zeggen welke ik wel heb en welke niet, maar als je een foto of lijstje hebt graag dan komen we er wel aan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
sorry ik had verkeerd gelezen

[ Voor 90% gewijzigd door copywizard op 18-07-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copywizard schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:31:
[...]

ummm hij wil ps2 games voor ze sega,s niet andersom ;)
Ja idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ik heb 5 dubbele sega's compleet nevermind then

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben toevallig net mijn nieuwe video aan het renderen. Heb wel wat PS1 games die ik ook niet verzamel, dus mocht je die verzamelen stuur even een pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 21:04
heb je die sega's nog?

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
pm sent :)
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:34:
Ben toevallig net mijn nieuwe video aan het renderen. Heb wel wat PS1 games die ik ook niet verzamel, dus mocht je die verzamelen stuur even een pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 16:29:
Ik heb nog een MegaDrive 1 en 2 hier staan zonder kabels. Als iemand die wil hebben (denk wel dat ze werken) en wat PS2 games ervoor over heeft hoor ik het wel. Ik verzamel het niet en wil er wel iemand blij mee maken :)
Wat voor PS2 games zoek je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles want ik verzamel alles :P Geen sportgames of platinums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik wil jullie er even op wijzen dat dit topic voor discussie is, niet voor handel.
Daarvoor hebben we Vraag & Aanbod.

Zie ook de Topic Waarschuwing!

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Leuk dat me Gameroom op zolder is niet uit te houden als ik savonds uit me werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das dan weer mijn voordeel, halve garage omgebouwd en vrijwel altijd koel. Nadeel is dat de winter waarschijnlijk koud zal zijn, maar dan plaats ik een elektrische kachel. De garage is nu de koelste plek van het huis iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Is er hier iemand die iets doet met game tijdschriften? :)

Ik heb echt bergen op zolder liggen, waarvan ik van elk 1 zelf houd. Maar na het een beetje verzameld te hebben, zit ik met echt 100en dubbelen. Ik heb ze laatst op Marktplaats gezet en er is nog best vraag naar merk ik.

Had ik niet verwacht..

Ik vind het zelf supervet dat ik Power Unlimited nummer 1 uit 1993 t/m nummer 11 uit 2012 helemaal compleet heb. :) En die oude Nintendo magazines etc, geniaal!

[ Voor 18% gewijzigd door Tanuki op 18-07-2013 17:12 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Playstation Collecting #7 - Trade with Dr. Retro! Nogmaals Dr Retro thanks voor de trade gozer! Snel weer eens doen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je gelijk zijn manier van praten en presentatie overgekocht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee haha zo praat ik al sinds mijn geboorte :P Ook Brabander misschien is dat het ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Exorcist schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:34:
lol inderdaad. deze week ook ruil gedaan met Dr. Retro phantasy star 2 en 3 en Spiderman voor de Sega CD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 17:34:
Misschien is het wel een cloon :X

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:17:
[...]

Misschien is het wel een cloon :X
Haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:51
Vandaag Final fantasy mystic quest opgepikt voor 6 euro NTSC.

Weet niet of dit een goede deal was, maar ik vond het handig zodat ik mijn converters kan testen.

mag ik hier wel een link plaatsen naar mijn verkopende spullen op de v&a?

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
De oogst van een weekje rommelmarkten aflopen. Dwz: op Mario Kart en SMW na want die heb ik van AyeAyeCaptain! gekocht. :)

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5508/9316762822_599af95e63_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3720/9316762044_256b720a22_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5539/9313974985_37f96b2d77_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7441/9316760914_ebdbb34c6a_c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2816/9313973689_5a87f9e1c8_c.jpg

De boxen op foto 2 lijken een soort van rental-verpakkingen geweest te zijn. Niet origineel dus (de originele dozen zijn blijkbaar verknipt om als hoes te dienen) maar het ziet er wel leuk uit en de cartridges zien er goed uit. Bij de meesten zit de handleiding ook nog gewoon erbij.

Het pakket op foto 4 heb ik voor 40 euro gekocht. Het spul ziet er vrijwel ongebruikt uit.

Het ding rechtsonder op foto 5 is een SNES-converter waarmee NTSC-cartridges af te spelen moeten zijn. Binnenkort ga ik hem eens testen.

Super Star Wars en Super Castlevania 4 zaten trouwens in een pakket van 9 games (te zien op foto's 2 en 3) waarvoor ik in totaal 50 euro betaalde. Dat was ook wel een leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Castlevania 4 zoek ik ook al lange tijd, maar eens webshop aanslaan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
Wat is nou een redelijke prijs voor een snes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:16:
Wat is nou een redelijke prijs voor een snes ?
Naar mijn inziens 5 a 10 euro want de prijzen slaan nergens op. De snes is totaal niet zeldzaam, zelfs boxed relatief eenvoudig aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:55
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:18:
[...]

Naar mijn inziens 5 a 10 euro want de prijzen slaan nergens op. De snes is totaal niet zeldzaam, zelfs boxed relatief eenvoudig aan te komen.
Ik vind ze inderdaad aardig aan de prijs op marktplaats. Ik baal enorm want mijn oude snes is foetsie....
Iemand nog tips voor een redelijk bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:18:
[...]

5 a 10 euro is wel heel goedkoop hoor. Ik zou zelf zeggen: 20 a 30 euro (afhankelijk van de kwaliteit van het exemplaar). Misschien nog iets meer voor een wat uitgebreidere set.
Donnie Darko schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 23:34:
[...]

Ik vind ze inderdaad aardig aan de prijs op marktplaats. Ik baal enorm want mijn oude snes is foetsie....
Iemand nog tips voor een redelijk bedrag?
Ik heb geen echte tips behalve dat je gamespeciaalzaken moet negeren (daar rekenen ze rustig 50 euro voor een verkleurd exemplaar of 100 euro voor een versie met doos) en dat je er beter de tijd voor kunt nemen. Je kunt ze niet meer "van de plank" kopen dus er je bent afhankelijk van het aanbod. Voor een echt leuke prijs moet je de mazzel hebben dat je er tegenaan loopt tijdens een vrijmarkt of rommelmarkt of zo. Via Ebay/Markplaats en winkels zul je altijd duurder uit zijn. Als je er perse een wilt hebben dan kun je daar altijd nog voor kiezen.

Een andere tip is: ga "netwerken". Dwz: laat horen aan vrienden/bekenden dat je er eentje zoekt. Veel mensen hebben zo'n ding nog op zolder staan en weten niet dat ze nog geld waard zijn. Je directe omgeving is vaak de beste bron voor spul voor een hele redelijke prijs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:16

Metro2002

Memento mori

beantherio schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 05:53:
[...]

5 a 10 euro is wel heel goedkoop hoor. Ik zou zelf zeggen: 20 a 30 euro (afhankelijk van de kwaliteit van het exemplaar). Misschien nog iets meer voor een wat uitgebreidere set.
Voor een snes? Nou misschien als ie in mintconditie is (niet vergeeld) in de doos en helemaal compleet.
Een losse snes is echt niet meer waard dan een tientje.
Heb zelf voor mijn snes iets van 3 tientjes betaald en dat was inclusief 5 games. (via MP!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar op MP gaan ze voor een veelvoud. Zoek nog steeds een doos, maar ik weiger 100 Euro te betalen voor een SNES (vaak vergeeld) in doos, zonder spellen. Ach, maakt het zoeken om rommelmarkten wat spannender. Zolang er mensen zijn die dat betalen, zijn er dat soort prijzen. Anders zakt dat echt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Een fatsoenlijke snes helemaal mint in doos krijg je niet voor 20-30 euro, als je eraan kan komen, bestel ik er hierbij graag een stuk of 10. Zelfs 5 jaar geleden kostten ze al zeker 50 euro (want daar heb ik de mijne destijds zelf voor gekocht, helemaal mint zelfs met de inhoud in plastic). Tegenwoordig is een losse met 1-2 controllers inderdaad al VANAF 2 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:53:
Een fatsoenlijke snes helemaal mint in doos krijg je niet voor 20-30 euro, als je eraan kan komen, bestel ik er hierbij graag een stuk of 10. Zelfs 5 jaar geleden kostten ze al zeker 50 euro (want daar heb ik de mijne destijds zelf voor gekocht, helemaal mint zelfs met de inhoud in plastic). Tegenwoordig is een losse met 1-2 controllers inderdaad al VANAF 2 tientjes.
Mijn oud-buurman heeft helemaal gelijk. :)

Ik had mijn Super Mario 5 Stars Pack enkele jaren geleden voor 50 euro. En dat vond ik toen zelf aan de hoge prijs. Nu tegenwoordig gaan die makkelijk voor 100+.

Een SNES boxed vinden voor 5-10 euro is echt een utopie in 2013. Reken op minimaal 60 euro. Of je moet het geluk hebben van een particulier die geen idee heeft van de prijs te kopen.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beantherio schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 05:53:
[...]

[...]

Ik heb geen echte tips behalve dat je gamespeciaalzaken moet negeren (daar rekenen ze rustig 50 euro voor een verkleurd exemplaar of 100 euro voor een versie met doos) en dat je er beter de tijd voor kunt nemen. Je kunt ze niet meer "van de plank" kopen dus er je bent afhankelijk van het aanbod. Voor een echt leuke prijs moet je de mazzel hebben dat je er tegenaan loopt tijdens een vrijmarkt of rommelmarkt of zo. Via Ebay/Markplaats en winkels zul je altijd duurder uit zijn. Als je er perse een wilt hebben dan kun je daar altijd nog voor kiezen.

Een andere tip is: ga "netwerken". Dwz: laat horen aan vrienden/bekenden dat je er eentje zoekt. Veel mensen hebben zo'n ding nog op zolder staan en weten niet dat ze nog geld waard zijn. Je directe omgeving is vaak de beste bron voor spul voor een hele redelijke prijs. ;)
Via via lijkt me inderdaad ook prima. Ik ben in het dorp waar ik voorheen woonde ook wel eens een keurige SNES tegengekomen voor een redelijke prijs. Zo'n ding dat echt van een zolderkamertje kwam en nauwelijks gebruikt was. Misschien heb je mensen in je vriendenkring die gaan verhuizen en die wat spullen willen verkopen voor de verhuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:53:
Ik postte eerder 20-30 maar 50 euro voor een net exemplaar zou eigenlijk ook al een goeie prijs zijn. Ik kom ze wel eens tegen voor 20 euro maar die zien er dan ook ook niet echt meer mooi uit. Beter is het om een paar tientjes meer te betalen en een goed exemplaar te krijgen. Boven de 50 euro verwacht ik wel een exemplaar met doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Morgen maar eens flink rommelmarkten volgend weekend moet ik zaterdag en zondag werken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er valt mij op Ebay iets op, namelijk de spam hoeveelheid aan advertenties van bedrijven uit China en Hong Kong met bijvoorbeeld Pokemon games. Zijn deze nu altijd nep of wat moeten we hiermee? En als ze nep zijn kan Ebay daar niks tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Pokemon games uit China / Hong Kong?

Natuurlijk zijn ze nep, soms kan je het spel niet eens uitspelen op die dingen en loopt het halverwege of eerder vast. En de save batterij van die dingen kan je ook niet vervangen trouwens.

[ Voor 67% gewijzigd door Kryptex op 19-07-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kryptex schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:54:
Pokemon games uit China / Hong Kong?

Natuurlijk zijn ze nep, soms kan je het spel niet eens uitspelen op die dingen en loopt het halverwege of eerder vast. En de save batterij van die dingen kan je ook niet vervangen trouwens.
Ik ga niet meteen van het slechte uit van de mens. Bedoel er zullen vast ook eerlijke bedrijven in die oorden zitten, maar als het allemaal nep is (wat niet mag volgens de policy van ebay) waarom spammen ze heel die website dan nog onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net Final Fantasy 4 easy type gekocht voor den snes (ntsc-j doosje + boekje)voor 2 tientjes. Iemand enig idee of dit wat waard is ?

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDgwWDY0MA==/z/984AAOxylk1Re8t-/$T2eC16J,!)UE9s3wBn,0BRe8t-STO!~~60_12.JPG

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 22:01:
[...]

Ik ga niet meteen van het slechte uit van de mens. Bedoel er zullen vast ook eerlijke bedrijven in die oorden zitten, maar als het allemaal nep is (wat niet mag volgens de policy van ebay) waarom spammen ze heel die website dan nog onder?
Om er geld aan te verdienen, helaas.

Die Pokémon games zijn erg in trek. En op die manier maken zij ze super goedkoop. Dus ze maken relatief veel winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Welke polemon games, iemand een voorbeeldje?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Voornamelijk alle pokemon GBA games, ook de GBA Zelda's trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na mijn toch wat minder ervaring met sonic
(quack attack nooit eerder gespeeld dus daar minder storend, dat wil zeggen, dat het trager overkwam t.o.v. de versie die ik op de xbox 360 speel, en dat is wsl een slechte/onaangepaste pal versie)
vraag ik me toch af hoe in het algemeen de conversies voor de de megadrive waren?
Helemaal omdat ik het in mijn hoofd heb om voornamelijk de shmups te gaan verzamelen? En de het beste megadriver spel (al een paar keer gelezen) Strider.........is dat een goede versie of niet?

De eerste paar hits op google laten me geloven dat Strider geen/weinig issues heeft?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
ramoness schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 19:30:
Morgen maar eens flink rommelmarkten volgend weekend moet ik zaterdag en zondag werken:(
Ben je deze keer ook nog in Apeldoorn geweest? Zo ja: daar nog wat leuks gevonden?

Ik ben er ook geweest maar deze keer vond ik het niet veel soeps. Nog wel de G&W Donkey Kong Jr. meegenomen die ik vorige keer heb laten liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door beantherio op 20-07-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
beantherio schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:36:
[...]

Ben je deze keer ook nog in Apeldoorn geweest? Zo ja: daar nog wat leuks gevonden?

Ik ben er ook geweest maar deze keer vond ik het niet veel soeps. Nog wel de G&W Donkey Kong Jr. meegenomen die ik vorige keer heb laten liggen.
:o Dan is ie waarschijnlijk het geld ook niet waard.

Wat doen game&watch trouwens nog tegenwoordig? Ik hoorde van een soort vriendin (ooit een gameboy van gekocht) dat ze nog een aantal heeft liggen, die wil ze voor weinig geld weg doen. Haar kennende is alles boxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:09

painkill

Pain(k)(ill)

Redelijk veel, van €25-€100 tot boven de €1000. Maar het ligt ERG aan welke game & Watch

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
painkill schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:14:
Redelijk veel, van €25-€100 tot boven de €1000. Maar het ligt ERG aan welke game & Watch
Ik vermoed dat er geen tabletops tussen zitten.

Volgens mij in ieder geval een Snoopy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Tanuki schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:11:
[...]

:o Dan is ie waarschijnlijk het geld ook niet waard.
Jawel. Ik heb er 20 euro voor betaald, en dat is een hele leuke prijs voor zo'n ding. Vooral ook omdat ie in vrij goeie staat is.
Wat doen game&watch trouwens nog tegenwoordig? Ik hoorde van een soort vriendin (ooit een gameboy van gekocht) dat ze nog een aantal heeft liggen, die wil ze voor weinig geld weg doen. Haar kennende is alles boxed.
Boxed Game & Watch kan aardig prijzig zijn. Als je de prijzen op Ebay bekijkt dan zul je zien dat die nergens onder de 100 euro zitten en vaak in de buurt van de 200 euro. Zelfs een exemplaar zonder doos kost, als ie in goeie staat is, vaak nog meer dan 50 euro. Het is natuurlijk wel een beetje afhankelijk van het model.
Tanuki schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:17:
[...]

Ik vermoed dat er geen tabletops tussen zitten.

Volgens mij in ieder geval een Snoopy.
Ik zie hier een Snoopy panorama-G&W met box staan voor een "nu kopen" prijs van 349,95. :o

Let wel: het is een vraagprijs. En er zijn volgens mij meer Snoopy-G&W's geweest (o.a. een tabletop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene die mij afgelopen week hadden benadert omtrend die MegaDrives:

V&A aangeboden: Retrogames en accessoires te koop/te ruil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
beantherio schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:36:
[...]

Ja geweest niet veel soeps zal morgen foto maken al ik bij andere geweest ben

Psx: total nba 97
Ps2: cool shot ( omdat het een phoenix games is )
Gbc: atlantis
GB: tennis,gauntlet 2,double dragon 3

En een rare terminator 2 joystick voor de...NES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Vandaag ook weer eens naar een markt geweest, toch wat leuke dingen bij elkaar kunnen sprokkelen voor weinig. Met de SNES had ik zelfs geluk, want ik was een andere verzamelaar/handelaar net voor O-)

De spellen in de doosjes zijn allemaal inclusief boekjes. Bij de SNES zitten alle kabels, 1 controller en alle boekjes nog, alleen de doos zit er niet bij. Maar gelukkig heb ik al 2x een SNES compleet in doos :D

Voor de gehele SNES set heb ik 40€ betaald en de 2 PS2 spellen waren samen 4€.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/80138880/210713.jpg

Stonden trouwens wel veel handelaren met (retro)games, eentje had een boxed Gameboy Color en vroeg daar €50 voor. Gevraagd waar de prijs op gebaseerd was, toen kreeg ik als antwoord "Los worden ze verkocht voor €15, deze heeft een doosje met boekje dus vandaar €50".

[ Voor 20% gewijzigd door G-Meister op 21-07-2013 10:43 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Mijn aanwinsten van 2 grote rommelmarkten hier in de buurt (zuid limburg). Op beide rommelmarkten kreeg ik te horen dat ze rond 6.45u de meeste games al verkocht hadden. denk dat ik er langzaam maar mee ga op houden als er grote opkopers op die tijden al op de markt staan.

Op de 2 markt stond tevens een reseller van die games en die had alles al opgekocht en vroeg zich de hoofdprijs voor alles.

Toch een paar leuke kleine dingen kunnen scoren.
Voor de PSone boxed voor 8 euro, met alle boekjes en zelfs de stickers voor het retour sturen van de antwoord kaart.

Weet iemand trouwens of er bij deze box een spel hoort ?

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7444/9331249103_922618b338.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7350/9331252073_cd2ae805d2.jpg

En voor mensen die wat willen ruilen / kopen kunnen hier mijn V&A zien :)
http://tweakers.net/aanbod/user/306323/

[ Voor 5% gewijzigd door boombes op 21-07-2013 11:24 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
G-Meister schreef op zondag 21 juli 2013 @ 10:41:
Vandaag ook weer eens naar een markt geweest, toch wat leuke dingen bij elkaar kunnen sprokkelen voor weinig. Met de SNES had ik zelfs geluk, want ik was een andere verzamelaar/handelaar net voor O-)

De spellen in de doosjes zijn allemaal inclusief boekjes. Bij de SNES zitten alle kabels, 1 controller en alle boekjes nog, alleen de doos zit er niet bij. Maar gelukkig heb ik al 2x een SNES compleet in doos :D

Voor de gehele SNES set heb ik 40€ betaald en de 2 PS2 spellen waren samen 4€.

[afbeelding]

Stonden trouwens wel veel handelaren met (retro)games, eentje had een boxed Gameboy Color en vroeg daar €50 voor. Gevraagd waar de prijs op gebaseerd was, toen kreeg ik als antwoord "Los worden ze verkocht voor €15, deze heeft een doosje met boekje dus vandaar €50".
Misschien dat dat dezelfde handelaar was die gisteren ook in Apeldoorn stond. Die had ook een groene GBC in doos staan voor 50 euro. Dat was wel een exemplaar die (volgens de betreffende handelaar) nog ongebruikt was.

Was jouw markt trouwens in Groningen? Zo ja dan baal ik want ik had oorspronkelijk plannen om te gaan en ik zocht nog een betaalbare SNES. :/

Wel mooie aanwinsten! d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door beantherio op 21-07-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met die markten is vaak dan de handelaar de 1e keuze heeft. Komen met 2 man en 1 richt de kraam in en de ander gaat vast een rondje.. Als het buiten is kun je nog eerder gaan maar bij overdekte markten met een bepaalde openingstijd kun je het vergeten natuurlijk. Wel balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
beantherio schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:29:
[...]

Misschien dat dat dezelfde handelaar was die gisteren ook in Apeldoorn stond. Die had ook een groene GBC in doos staan voor 50 euro. Dat was wel een exemplaar die (volgens de betreffende handelaar) nog ongebruikt was.

Was jouw markt trouwens in Groningen? Zo ja dan baal ik want ik had oorspronkelijk plannen om te gaan en ik zocht nog een betaalbare SNES. :/

Wel mooie aanwinsten! d:)b
Op de doos van de GB zaten wel gebruikerssporen, het was volgens mij wel een groene GB maar dat weet ik niet meer zeker.

De markt was niet in Groningen, markt was in het zuiden van het land ;)
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:04:
Probleem met die markten is vaak dan de handelaar de 1e keuze heeft. Komen met 2 man en 1 richt de kraam in en de ander gaat vast een rondje.. Als het buiten is kun je nog eerder gaan maar bij overdekte markten met een bepaalde openingstijd kun je het vergeten natuurlijk. Wel balen :(
Ik was vandaag een keer vroeg op deze markt (ging pas om half 9 open en ging als 4de naar binnen). Maar je zag al heel veel mensen met tassen vol spul lopen...erg jammer. Beste markten blijven toch de markten tijdens Koningsdag en de onbekende (lees=kleinschalige) rommelmarktjes.

[ Voor 32% gewijzigd door G-Meister op 21-07-2013 12:09 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt.. maar ook daar moet je er vroeg zijn :)

" Vroeger " kocht ik veel op mp om het weer op ebay te verkopen wat ik niet wilde bewaren, nu is zoeken op marktplaats een drama, het zijn alleen maar handelaren en als je iets leuks ziet en je belt gelijk ben je vaak al te laat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zorg altijd dat ik een kwartier voor opening er al ben en wat je ook kan doen is een keer in Duitsland gaan kijken. Mijn gevoel zegt dat daar minder opkopers zitten op markten dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Dat kan je doen natuurlijk als je spellen met duitse schermteksten zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa valt mee hoor, ook Duitsers kopen games bij Zavvi etc. Genoeg games tegengekomen met Engelse covers in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:16
Voor mij is de lol van het verzamelen er daar door wel af. Het is al een enorme tijd geleden dat ik iets zinvols heb kunnen toevoegen aan mn verzameling. Op ebay zijn de prijzen ook echt enorm gestegen en marktplaats is compleet overspoeld met handelaren.

[ Voor 77% gewijzigd door CrystalViriS op 21-07-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Zo. Mijn schoonmaak/reparatie/test-backlog van de items die ik de laatste weken heb gekocht is weer weggewerkt. Met dit weer is dat een lekkere onderbreking van het in de zon zitten. :)

Weet iemand trouwens waar een sleutel te koop is waarmee je NES en SNES-cartridges kunt openen? Ik bedoel niet een sleutel voor de tri-wing schroefjes maar voor dat andere type met die meerdere kanten zonder schroefgleuf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:38:
Ik zorg altijd dat ik een kwartier voor opening er al ben en wat je ook kan doen is een keer in Duitsland gaan kijken. Mijn gevoel zegt dat daar minder opkopers zitten op markten dan hier.
Ik was er dus ruim 3 kwartier van te voren (kwart over 8 vanmorgen.) om 9 uur gingen ze open en kreeg te horen dat de eerste voor spellen al om 6.45 langs was geweest. Voor mij is dat echt geen doen als je een volledige baan hebt door de weeks. Ik vond dat ik op tijd was maar goed toch blij met die boxed psone alleen geen wereld deals gezien (en nee ook niet bij albertheijn geweest, of waren dat nu last minute deals?!?)

Any how, er komt begin deze week wat binnen wat ik via marktplaats heb gekocht en waarschijnlijk is dat wel smullen...... OOOOOH de spanning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
beantherio schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:03:
Zo. Mijn schoonmaak/reparatie/test-backlog van de items die ik de laatste weken heb gekocht is weer weggewerkt. Met dit weer is dat een lekkere onderbreking van het in de zon zitten. :)

Weet iemand trouwens waar een sleutel te koop is waarmee je NES en SNES-cartridges kunt openen? Ik bedoel niet een sleutel voor de tri-wing schroefjes maar voor dat andere type met die meerdere kanten zonder schroefgleuf.
Dat is een gamebit. De 3.8mm gamebit heb je nodig om games open te maken (NES,SNES,N64,Gameboy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Kryptex schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:48:
[...]

Dat is een gamebit. De 3.8mm gamebit heb je nodig om games open te maken (NES,SNES,N64,Gameboy)
Aha. Ik had geprobeerd uit te vinden wat het nu precies was maar kon er zelf niet achter komen. Bedankt voor de informatie.
Pagina: 1 ... 76 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod