@md:
Getest en it works! zelfs via de gare rf verbinding is het beeld stabiel en acceptabel. Ook ik moet hem eigenlijk nog iets schoonmaken, maar dat geld ook voor mijn bestaande consoles, dus komt wel is een keer.
Ik heb er 3 games bij.
1. Greendog surfer dude.......wtf? Nog nooit van gehoord, zal vast geen tripple a game zijn.
2. Sonic 1. Die er op mijn crt waar ik dus een halve meter vanaf zit wel mooier uitziet dan via de 360 megadrive collection op mijn plasma....maar voelt wel traag, go pal i guess
3 Quackshot, leuke simpele platformer, maar geen save of zelf passwoorden mogelijkheid?
Oh well. Een eigen md was altijd iets wat ik nog wilde en het geld zeker waard, moet nog even kijken of ik verder ga verzamelen. In het verleden wilde ik nooit consoles wegdoen om ook nog bepaalde games te kunnen blijven spelen maar door dingen als hyperspin valt dat weg. Dan blijft puur het verzamel/nostalgie aspect over en dat weegt bij mij minder zwaar. Hyperspin is natuurlijk wel piracy, maar met oudere games heb ik ook daar minder moeite mee. Helemaal als je hoort dat sommige spellen makers/publishers 2e hands erger dan piracy vinden!
@hyperspin
Heb het zelf nog niet, maar volgens mij valt het reuze mee, je hebt dus de frontend, je moet je emu en games fixen en dan verder alles goed configureren. Daarnaast kan je eventueel los gaan en zelf een arcade kast bouwen of modden, maar je kan uiteraard ook gewoon op je pc spelen. Wil dat eerst doen en als ik in grote lijnen weet hoe dat werkt een htpc behuizing nemen en hardware kopen waarmee ik tot en met ps2 games kan emuleren en wellicht recente fighting games op pc kan spelen.
Maar is voor mij lange termijn project