Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.787 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
Gisteren op de "zwarte markt" in Beverwijk geweest. Iig de buitenmarkt daar.
Er stond iemand die verkocht een Atari Jaguar en een GameGear.
Uiteindelijk toch niet meegenomen. Had hem aan iemand beloofd voor 35 euro (wij wilde aanvankelijk tegenover elkaar wel 40 euro bieden), maar toch niet gedaan.
Op zich geen slechte prijs voor de GameGear met 5 spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 09:49:
[...]

Ja, ik weet dat bijvoorbeeld EDGE magazines snel nog €3-€5 waard zijn per stuk. Worden vaak op ebay aangeboden. Heb zelf ook nog 200 van die exemplaren in de kast staan.
Verkopen die magazines dan ook daadwerkelijk of staan ze gewoon op eBay in de hoop dat ze verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
Arunia schreef op maandag 08 juli 2013 @ 08:21:
Gisteren op de "zwarte markt" in Beverwijk geweest. Iig de buitenmarkt daar.
Er stond iemand die verkocht een Atari Jaguar en een GameGear.
Uiteindelijk toch niet meegenomen. Had hem aan iemand beloofd voor 35 euro (wij wilde aanvankelijk tegenover elkaar wel 40 euro bieden), maar toch niet gedaan.
Op zich geen slechte prijs voor de GameGear met 5 spellen.
pas op met game gears! vaak zijn ze kapot heb er zelf 5 waarvan er maar 1 van werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Hij zei zelf dat het om een JP model ging (de betere van de twee) en dat hij werkte. Overigens had ik hem nooit meegenomen als ik hem niet werkend had gezien, maar zeker bedankt voor de tip.

Denk dat die man hem daar niet meer neer gaat leggen aangezien hij vertelde dat de GG wel wat meer waard zou zijn dan 35 euro.

We hebben zitten dubben, maar uiteindelijk kwamen we er op uit dat het meer ging om de heb dan omdat we hem altijd al wilden hebben.
Waarschijnlijk spelen we er kort mee en dan ligt hij daar maar.
Dat hebben we met vaste consoles een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
GG meer waard dan dat :-) leuke die wederverkopers die onderste uit de kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed weekend dit :D

1. Arcadekast af, alles draaiende en blijft leuk al die oude games. Alleen de onder/bovenburen zullen op dit moment minder blij zijn, want volume is even gokken wanneer ze geen last hebben van de bass maar dit komt in goed overleg vast goed!

2. Pokemon Red & Blue, incl. doosjes, boekjes en games en in prima staat voor 20 euro samen. + een Zelda DS hard case, en een plushie Pacman + spookjes (muv Pinky) + tags, voor een tientje :)

3. Nog meer Pokémon kaarten gekocht! Blijft een verslaving ;_;

Was blij die 2 games tegen te komen op de lokale vlooienmarkt, en voor die prijs al helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
heeft iemand hier verstand van neo geo mvs? ik zou er graag 1 willen bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

ramoness schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:12:
heeft iemand hier verstand van neo geo mvs? ik zou er graag 1 willen bouwen
Wat wil je bouwen?

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Simpel boardje waar 1 cardridge in kan en op tv'tje kan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

-Neo Geo MVS
-Vogatek Supergun
-ATX voeding
-Mega Drive controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens iets van een optie om advertenties te filteren op Marktplaats? Kom al 10 pagina's dezelfde man tegen met zijn games om moe van te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
GOUDSBS schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:37:
-Neo Geo MVS
-Vogatek Supergun
-ATX voeding
-Mega Drive controllers
is het dan ook solderen of in elkaar schuiven als een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Volgens mij is er een filter ding in het zucht moeilijk moeilijk Marktplaats topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

ramoness schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:47:
is het dan ook solderen of in elkaar schuiven als een pc?
Redelijk plug & play, is nog simpeler dan een pc, maar je moet wel ff googlen voor de juiste parts enzo... weet het niet echt uit men hoofd.

Niks solderen, maar ook niet de mooiste oplossing.... wel de makkelijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:48:
Volgens mij is er een filter ding in het zucht moeilijk moeilijk Marktplaats topic.
Welke van de zovelen topics?

http://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Thnx ga ik uit me werk als ik niet achter een whitelist zit googlen, lijkt me leuk zon ding te bouwen:)

alleen nemen die mvs cardriges hoop ruimte in:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

ramoness schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:59:
alleen nemen die mvs cardriges hoop ruimte in:)
Afbeeldingslocatie: http://www.jammaparts.net/67-134-large/neo-geo-161-in-1-cart.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7413/9230284536_5564f70fda.jpg

Mijn nieuwe aanwinsten dit weekend *driver 3 is dubbel*

Theme hospital: €1, duitse cover, spel is in te stellen in veel talen. Alleen geprobeerd op de ps1 maar niet te doen. Toen maar gelijk even de versie voor de pc geinstalleerd met de nieuwe windows 7 uitbreidingen de versie van co.uk. meer mag ik niet zeggen omdat hier ook de volledige game te vinden is en linken naar dat soort zaken niet is toegestaan hier op het forum.

Alle xbox spellen samen €5, allemaal compleet met boekje
PS2 spellen €7,5, allebei in mint staat compleet met boekje
Mega drive spellen: €7 allebei in zeer goede staat met boekje

PS: Is die Parasite eve hierboven te koop? wil heb wel interesse. Contact maar via DM indien ja

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
nice, ben je in 1x klaar, meuk in mooi kastje maken en klaar. om het beetje authentiek te houden ga ik wel echte neo geo joypad halen:) leuk projectje

[ Voor 13% gewijzigd door ramoness op 08-07-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Jaja klopt! Lees je wel ff in welk mobo (MVS) werkt met die alles in 1 cartridges. Ik dacht dat sommige niet echt compatibel waren, maar dat moet je ook maar ff googlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Niet retro wel voor retro consoles, weet niet of jullie deze al kennen:

http://www.magicalgamefactory.com/en/factory/pier-solar_1/

Heb er al 2 maanden geleden eentje besteld maar er moeten meer order te komen om een herdruk te doen.
Ze hebben ook een project voor de SNES alla double dragon fighter.

Hun ideaal is het om het meeste uit oude consoles te halen dus een cd wordt meegeleverd voor de megadrive om echte cd kwaliteit audio uit je sega te krijgen. Bij mijn weten nog niet eerder gedaan verder schijnt het gewoon een heel goed spel te zijn.

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
wilde hem al een tijdje bestellen, toch maar doen denk ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 19:38

Reintji

(2 x dad)²

Pff, de laatste grote aankoop op NES gebied.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9zytqr.jpg

Compleet met kaart etc. Heb hem nu CIB voor MSX en NES.

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:44:
Is er trouwens iets van een optie om advertenties te filteren op Marktplaats? Kom al 10 pagina's dezelfde man tegen met zijn games om moe van te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, dat is irritant op dezelfde dag..doe is rustig. Doe vervolgens eens goed zoeken in dit topic, oplossing is gemaakt door een medetweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Blijkbaar wordt je ook moe van zelf iets zoeken, maar vooruit laten we je 2 kleine hints geven.

Eerste hint:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ze01f7.jpg

Tweede hint:
Het geheime woord is "filter".

Succes!

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
YouTube: The Game Chasers Ep 27 - Southern Hospitality damn die verkoper in texas wat een hoop games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mensen worden ook moe van ongeduldige gebruikers die elke vraag maar neerplempen en niet de moeite nemen om zelf te zoeken...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Waarom zend History channel dit niet uit? Dit is gewoon American pickers voor de nieuwe generatie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon het niet vinden met de zoekfunctie vandaar mijn vraag, maar thanks anyway :) Overigens als iemand nog PS1 games zoekt compleet check mijn advertentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nieuwe speeltjes vandaag opgehaald! :D
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/6s16etxpx/2013_07_08_20_40_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/ew9ajkk51/2013_07_08_20_41_22.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/ypgsyj851/2013_07_08_20_43_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/3n8s4hndb/2013_07_08_20_42_29.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/plmzbtvxx/2013_07_08_20_23_20.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Tanuki op 08-07-2013 21:28 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-01-2023
mooie speeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Vooral die demo display. :) Erg blij mee. Kon 'm voor die prijs echt niet laten staan haha

En het leuke is.. Er is er nog een onderweg. :o

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
netjes twee demo displays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice wat heb je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Heren, vraagje. Ik heb al een tijdje een originele Halo Master Chief life size statue staan maar die ben ik nu aan het verkopen. Weten jullie of er specifieke websites zijn waar zulke dingen het goed op doen? Dus echt van die verzamelaars websites? Misschien een Halo/XBOX fansite ofzo? Of zal ik me registeren op palrocks of vergelijkbare website?

Voor de beeldvorming, dit is de pop van 1.90 meter:

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/684926.jpg

Hij staat hier op T.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebay denk ik maar wat een cool item! Zoek ook zoiets maar dan van Kuifje (je weet wel die tekenfilm ;) ) alleen die kost ruim 4.000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
BFmango schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 02:11:
Heren, vraagje. Ik heb al een tijdje een originele Halo Master Chief life size statue staan maar die ben ik nu aan het verkopen. Weten jullie of er specifieke websites zijn waar zulke dingen het goed op doen? Dus echt van die verzamelaars websites? Misschien een Halo/XBOX fansite ofzo? Of zal ik me registeren op palrocks of vergelijkbare website?

Voor de beeldvorming, dit is de pop van 1.90 meter:

[afbeelding]

Hij staat hier op T.net
Palrocks signups zijn gesloten, juist om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

ramoness schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:24:
[...]

nice, ben je in 1x klaar, meuk in mooi kastje maken en klaar. om het beetje authentiek te houden ga ik wel echte neo geo joypad halen:) leuk projectje
Het ligt eraan hoe simpel je het wilt doen. Voor de slaapkamer TV heb ik een ultra cheap oplossing gemaakt.
Men neemt een Neo Geo MVS board (in mijn geval een MV-1B omdat ik die voor cheap had gevonden).
Hierop gebruik ik een RGB naar VGA board (http://i01.i.aliimg.com/w...converter-board-2-VGA.jpg).
Het handige hiervan is dat het RGB naar VGA een voeding vraagt tussen 5v & 12v waarmee ik dus ook het Neo Geo board kan voeden.
Voor de audio heb ik een stereo mod gedaan met uitgang naar 2 cinch pluggen zodat ik de MVS kan aansluiten op een versterker.
De Neo Geo AES style joystick connectors heb ik direct aangesloten op de JAMMA connector.

Het board heb ik weggewerkt achter mijn TV (http://instagram.com/p/aQ9KqTAj9u/) 8)

Ik heb ook nog een MVS board in m'n arcade kast zitten maar die staat netjes in de game room.
Meer info over het consolizen van een MVS board (en die stereo mod) vind je hier http://www.neo-geo.com/wi...to_Consolize_an_MVS_Board

Die multi cart is wel een leuke oplossing maar geeft mijn hetzelfde gevoel als die 999 in 1 multi carts van de NES vroeger. Doe mij maar gewoon losse MVS carts ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals je uit de reacties van anderen ook wel begreep, heb voortaan wat meer geduld s.v.p. Vooral het enkel quoten van je reactie met geen enkele toevoeging komt drammerig over en je krijgt er niet sneller een antwoord door :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Tanuki schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 07:21:
[...]

Palrocks signups zijn gesloten, juist om die reden.
Om welke reden? Ik bekijk het zo; ik heb een uniek verzamelaarsobject en wil de liefhebber er een plezier mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wilt er aan verdienen, en dat is helemaal zo gek niet hoor..maar om nu te zeggen dat de hoofdreden is dat een ander er plezier aan kan beleven?

Was tot de post van Tanuki onbekend met Palrocks. Jammer dat er geen gebruikers meer worden toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
Exorcist schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:01:
Je wilt er aan verdienen, en dat is helemaal zo gek niet hoor..maar om nu te zeggen dat de hoofdreden is dat een ander er plezier aan kan beleven?

Was tot de post van Tanuki onbekend met Palrocks. Jammer dat er geen gebruikers meer worden toegelaten.
Tuurlijk doe ik het wel omdat ik iemand er een plezier mee wil doen. Is dat zo vreemd? Ik wil er geen verlies op maken maar ik verkoop hem niet voor winstbejag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gescoord voor 10 euro helemaal compleet en met de game erbij

Afbeeldingslocatie: http://i.neoseeker.com/boxshots/R2FtZXMvUGxheXN0YXRpb25fMi9SaHl0aG1fJl9NdXNpYw==/guitar_hero_iii_legends_of_rock_frontcover_large_OsFMIEvEqCm9QN2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
BFmango schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:58:
[...]

Om welke reden? Ik bekijk het zo; ik heb een uniek verzamelaarsobject en wil de liefhebber er een plezier mee doen.
Met als reden dat er teveel mensen registreerden die dachten dat het een soort Marktplaats is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:51:

[afbeelding]
Haha ik ben er zelf ook schuldig aan hoor want........
current gen is current, de rest retro, maar de meeste verzamelaar hiers zullen het daar (imho) niet mee eens zijn. Immers "ps2 is nog geen retro, want je kan het nog steeds in de winkel kopen" :P

Desalniettemin, mooie prijs voor een leuk spel. Heb hem zelf voor de bijna retro x360 ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Sagat op 09-07-2013 13:58 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:56:
[...]

Haha ik ben er zelf ook schuldig aan hoor want........
current gen is current, de rest retro, maar de meeste verzamelaar hiers zullen het daar (imho) niet mee eens zijn. Immers "ps2 is nog geen retro, want je kan het nog steeds in de winkel kopen" :P

Desalniettemin, mooie prijs voor een leuk spel. Heb hem zelf voor de bijna retro x360 ;)
Achja wat sommige verzamelaars zeggen (sommige verzamelen sealed games, bedoel wtf?) totaal niet serieus te nemen die lui :P

10 piek is wel een zieke deal denk ik, zeker omdat de doos helemaal mint is. word wel wat waard denk ik in de loop der tijd, eerst ff mee spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:59:
[...]

Achja wat sommige verzamelaars zeggen (sommige verzamelen sealed games, bedoel wtf?) totaal niet serieus te nemen die lui :P

10 piek is wel een zieke deal denk ik, zeker omdat de doos helemaal mint is. word wel wat waard denk ik in de loop der tijd, eerst ff mee spelen ;)
Wat is er niet serieus te nemen aan het verzamelen van sealed games ? Toch wel vreemd dat er genoeg mensen zijn die dit doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je geen verzamelaar bent maar een handelaar en wees daar gewoon eerlijk in :) Waarom zou je sealed games kopen, bedoel je wil er toch mee gaan spelen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:04:
Omdat je geen verzamelaar bent maar een handelaar en wees daar gewoon eerlijk in :) Waarom zou je sealed games kopen, bedoel je wil er toch mee gaan spelen of niet?
Je snapt het echt niet he? Nee, je hoeft/wilt er niet altijd mee spelen. Een verzameling (!) is vaak bedoeld om te showen, voor jezelf..soms voor anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het heel goed hoor :) Ik heb het over verzamelaars die iedere game sealed willen hebben like wtf? Dan koop je toch lekker alles dubbel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Onze koning marktplaats heeft gesproken :P

Lol...

Ieder zen ding... de 1 gamed, de ander niet.... en toch zijn we beiden verzamelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOUDSBS schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:07:
[...]

Onze koning marktplaats heeft gesproken :P

Lol...

Ieder zen ding... de 1 gamed, de ander niet.... en toch zijn we beiden verzamelaars.
100% waar alhoewel sealed verzamelaars sealed games kopen ivm waardestijging etc dus deels handelaren. Overigens heb ik maar 1 advertentie op Marktplaats staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Mmmm tja.... het is wat de gek ervoor geeft.... Neo-Geo kan je je rijk mee maken.... maar ook die markt kan keihard in storten over 10 jaar... je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nopes we weten het zeker nooit :) DreamCast stijgt erg hard overigens en terecht geniale console (wil die ook eens op de kop tikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

[sarcasm on]Ik ben inderdaad een handelaar, ik ga alle markten af en 2de hands winkels en koop alles op.
Uiteraard zet ik dan alles op Marktplaats voor het xx dubbele zodat ik lekker geld kan verdienen op verzamelaars.

Chrono Trigger mint in de doos kopen ? Ik heb er lekker maar 5 euro voor betaald maar nu op eBay voor 250 euro![/sarcasm off]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Stijgen, stijgen.... mwa..... echt bijzonder zijn GD-ROM in een CD doosje nou ook niet echt....

Kijk naar de Sega Naomi markt... Dreamcast voor de diehards :P (arcade)... volledig ingestort...

Geen geld meer in te verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De DC is al jaren rond hetzelfde bedrag. Kocht er in 2005 een paar voor 80 Euro met wat games, en die dingen gaan nog steeds voor 60 tot 80 Euro met wat games. Saturn idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Exorcist schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:18:
De DC is al jaren rond hetzelfde bedrag. Kocht er in 2005 een paar voor 80 Euro met wat games, en die dingen gaan nog steeds voor 60 tot 80 Euro met wat games. Saturn idem.
In princiepe is het dus gedaald kwa waarde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar de games daarentegen... Liep vdweek op de markt, beste man vroeg gewoon 15-20 euro per titel en op Ebay vind je ze ook amper onder de 10 euro per titel in tegenstelling tot PS1/PS2 die je vaak voor 1-2 euro kan oppikken. Zie de games overigens zelden op markten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Lijkt me niet dat je sealed games koopt om te spelen.

Het zijn gewoon display / verzamel objecten en (hoogstwaarschijnlijk) nemen die in waarde toe, dat is logisch.
Bovendien als je hier vroegtijdig in geinvesteerd hebt is dat super slim.

[ Voor 29% gewijzigd door Kryptex op 09-07-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Gevonden op een rommelmarkt "ergens":

Afbeeldingslocatie: http://farm3.staticflickr.com/2879/9249631082_29f276851d_b.jpg

De GBA SP's zijn trouwens beiden de backlit versie en niet het gangbare frontlit model. Ik was behoorlijk euforisch toen ik de eerste vond maar ook behoorlijk teleurgesteld toen ik er (na aankoop) achter kwam dat ie een flink aantal dead pixels heeft. Gelukkig kwam ik er niet snel daarna opnieuw een tegen die wel foutloos was. Aangezien je die dingen nergens tegenkomt beschouw ik mezelf wel als aardig gelukkig deze keer. :)

Ik was trouwens niet de grootste geluksvogel deze rommelmarkt: voor m'n neus (en het scheelde misschien letterlijk een paar minuten of ik had hem gehad) kocht een of andere snotneus (hij zal niet veel ouder dan 12 geweest zijn) een Gameboy Light voor 5 euro. Die had van mij moeten zijn! Wat moeten dat soort kinderen met dat spul? :( :'(

Ik roep het nog maar eens een keer: the early bird gets the worm. Volgende keer toch nog maar ietsje vroeger mijn bed uit. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:51:

[afbeelding]
Mooie set voor een klein prijsje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 20:14
Heb zelf een aantal sealed games waar ik erg blij mee ben. Ben ik nu een handelaar? Nee, verkoop bijna nooit iets.

Om eerlijk te zeggen vind ik jou dan meer een handelaar, vooral met reacties als deze:
En zo zijn er nog wel mee quotes te vinden waaruit blijk dat je het ook voornamelijk doet om weer geld ermee te verdienen |:(

Maarja, ieder zijn ding :)

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat soort plaatjes voegen natuurlijk niks toe.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2013 23:59 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik zie dat ik hier aardig wat gemist heb :)

Mijn laatste aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://i1051.photobucket.com/albums/s434/Sp33dFr34k85/Retro%20stuff/th_8b397ee1-7a71-49aa-bba3-6a13b3303117_zpsa4afd3b6.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Sp33dFr34k op 09-07-2013 20:29 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie trouwens de slechtste developer?

Blast of Play-It of maybe Phoenix Games?Alle drie hebben ze wel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:27:
Wat vinden jullie trouwens de slechtste developer?

Blast of Play-It of maybe Phoenix Games?Alle drie hebben ze wel wat :P
lekker relevant aan het topic..... :F

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo? Hebben toch een hoop rotzooi gemaakt voor retro consoles zoals de PS1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceicer
beantherio schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 18:21:
Gevonden op een rommelmarkt "ergens"
inderdaad een mooie vondst die maniac manson en f-zero zijn ook aardig :) .
jammer van de gameboy light |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

De topicwaarschuwing iets aangepast. Graag de discussies of iemand een handelaar is de ja de nee niet hier voeren want veel voegt dat niet aan dit topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video van OkChief is weer eens baas. Dit keer gaat hij in op winkels die onze games innemen en daar een prijs aan hangen (retrowinkels). Gaat erom dat ze bijvoorbeeld 5x Fifa 13 hebben liggen en wij daar 50 euro voor betalen ongeacht de staat van de game, maar wanneer wij Fifa inleveren ze minder willen geven ivm schade of iets dergelijks.

YouTube: Okchief420's Resellers Rant

Graag ontopic blijven, je voorbeeld van fifa maakt het nou niet bepaald interessanter, wat je twee posts verder zegt wel.

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Blijf aub ontopic en anders kun je altijd een TR aanmaken.

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2013 15:42 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bruiser schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 00:19:
knip

Ps: fifa 13 lijkt mij niet op zijn plaats te zijn in een retro-topic...
Kerel was slechts een voorbeeldje al pak je Mario 1 als voorbeeld, gaat om zijn visie op dat soort winkels.

[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ik ga het weekend naar Arcen (Limburg) en ga dan dagje naar Dusseldorf kent iemand daar nog leuke spots waar je games kan scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm helaas, gisteren niets kunnen vinden bij de 2 lokale kringloopwinkels :(
Laatste tijd sowieso een beetje karig daar..

Beetje offtopic; zijn er hier mensen die verstand hebben Mame/Hyperspin ivm Arcadekast? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Nutteloze post.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2013 15:43 ]

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Voor jou geldt hetzelfde als de meneer hierboven, maak een TR aan als er iets niet hoort of niet klopt.

[ Voor 117% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2013 15:44 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Mooie vondst! Vooral die Maniac Mansion is leuk. O+
Aaah, Earthworm Jim. Good times. Top spel en in mooie staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afzetten laat je gebeuren, je bent er altijd zelf bij. Wat de gek er voor geeft.. :+

Gisteren nog wat split screen Road Rash gedaan met een vriend, op de MegaDrive. Nu heb ik koppijn. :P
De Mario Smash Football houden we er wel in, lekker ongecompliceerd. Zoek wel meer van die niet al te serieuze sportspellen..NBA Jam op de SNES wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen wat dat VGA grade voor moet stellen? Zie het vaker en vaker op Ebay zoals hier

http://www.ebay.com/itm/M...Games&hash=item35c942c6dd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:27:
Kan iemand mij vertellen wat dat VGA grade voor moet stellen? Zie het vaker en vaker op Ebay zoals hier

http://www.ebay.com/itm/M...Games&hash=item35c942c6dd
Hier wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm thanks zonde van je games in ieder geval en volgens wat websites wat ik zo las worden er steeds meer games geVGAed oftewel de waarde gaat zakken. Weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:38:
[...]

Nee je zwetst uit je nek maar back ontopic maar weer. Iemand nog wat gekocht?
Niet gekocht maar wel gezien op een rommelmarkt in Zwolle: een Colecovision. Hij was trouwens in een afschuwelijke staat maar het is wel bijzonder om zoiets eens een keer tegen te komen. Naar de prijs durfde ik niet te vragen want ik verzamel dit soort spul toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
knip

On topic:

Weet iemand nog een leuke adresje waar ik niet dood betaal voor .Hack PS2 1t/m4? >_> De prijzen zijn nl echt gestoord voor die game.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2013 15:46 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:32:
Hmm thanks zonde van je games in ieder geval en volgens wat websites wat ik zo las worden er steeds meer games geVGAed oftewel de waarde gaat zakken. Weer wat geleerd :)
Ik denk eerlijk gezegd dat het weinig gaat uitmaken. Mensen houden gewoon hun spul als ze vinden dat ze er niet genoeg voor krijgen. Kijk maar naar marktpalats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
aceicer schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 22:53:
[...]

inderdaad een mooie vondst die maniac manson en f-zero zijn ook aardig :) .
jammer van de gameboy light |:( .
Dat was inderdaad jammer. Ik moet er wel bij zeggen dat ie niet helemaal in orde was: hij deed het (toen ze er mee bezig waren) op een gegeven moment wel, maar de eigenaar gaf toe dat er wat problemen mee waren en dat was ook de reden van de lage prijs. Maar ja: mijn ervaring is dat Gameboy's over het algemeen prima te repareren zijn (ik heb er meerdere die door de eigenaren al waren opgegeven weer "tot leven gewekt" en vaak binnen hele korte tijd) dus dat joch heeft een prima koop gedaan.
Bootje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:16:
[...]

Ik heb de pc-versie ooit wel eens gespeeld maar ik wist niet dat er een NES-versie bestond totdat ik hem gisteren tegenkwam. Er zit zelfs een heel verhaal achter de productie van die versie. Blijkbaar kan ik in deze versie geen hamster in de magnetron stoppen. :'( :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geinig verhaal. Maniac Mansion heb ik als één van de eerste spellen gekocht toen ik begon met verzamelen. Verder nog Shadowgate, Deja Vu en Tombs and Treasures. Nightshade en Uninvited (beiden alleen NTSC) staan nog hoop op mijn wanted list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Bootje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:16:
[...]

[...]

Aaah, Earthworm Jim. Good times. Top spel en in mooie staat. :)
Thanks! Hij is inderdaad in erg goede staat. Had hem van eBay Duitsland, dacht dat hij Duits zou zijn, maar gelukkig niet :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 19:38

Reintji

(2 x dad)²

[afbeelding]

De GBA SP's zijn trouwens beiden de backlit versie en niet het gangbare frontlit model. Ik was behoorlijk euforisch toen ik de eerste vond maar ook behoorlijk teleurgesteld toen ik er (na aankoop) achter kwam dat ie een flink aantal dead pixels heeft. Gelukkig kwam ik er niet snel daarna opnieuw een tegen die wel foutloos was. Aangezien je die dingen nergens tegenkomt beschouw ik mezelf wel als aardig gelukkig deze keer. :)

Ik was trouwens niet de grootste geluksvogel deze rommelmarkt: voor m'n neus (en het scheelde misschien letterlijk een paar minuten of ik had hem gehad) kocht een of andere snotneus (hij zal niet veel ouder dan 12 geweest zijn) een Gameboy Light voor 5 euro. Die had van mij moeten zijn! Wat moeten dat soort kinderen met dat spul? :( :'(

Ik roep het nog maar eens een keer: the early bird gets the worm. Volgende keer toch nog maar ietsje vroeger mijn bed uit. :$
Leuke vondsten!

Die grijze backlit SP is een US versie toch? Dacht dat in europa de 101 alleen in die tribal, roze en surf uit was gekomen.

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Reintji schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:04:
[...]

Leuke vondsten!

Die grijze backlit SP is een US versie toch? Dacht dat in europa de 101 alleen in die tribal, roze en surf uit was gekomen.
Da's heel goed gezien! Ik kwam daar pas achter toen ik de achterkanten vergeleek. Het is inderdaad de Amerikaanse versie. d:)b

Binnenkort ga ik hem eens opereren om te zien of ie nog te repareren is. Maar ik vrees dat het backlight-systeem geïntegreerd is met het scherm, dus dat zal waarschijnlijk wel niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
5 game winkels gevonden in dusseldorf zal ook 'retro'' moeten zijn alleen was me vriendin er niet mee eens dat we game winkels gaan zoeken als we weekend weg zij :-)

en zondag me dubbele meuken ruilen tegen phantasy star 2,3 en amazing spider voor de mega cd

met de beroemde Dr. Retro:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Een vraagje ik heb een tijdje geleden een sony MSX gehad maar heb er niets voor om op te spelen en kan er ook bar weinig voor vinden.
Iemand een idee? of heeft iemand nog iets liggen dat ik kan overnemen voor een zacht prijsje?

Hij werkt trouwens goed heb hem via RF ff aangesloten en geeft gewoon beeld dus dat is al een goed begin.

Verder heb ik dit weekend een van me GC,s (GC van 5 euro) gemod met een xenogc erin zodat ik me ntsc metroid eindelijk kan spelen :)
Maar ik had het palletje dat normaal triggerd als je de dvd klep open doet stuk gemaakt (mij fout was vergeten het klepje open te doen toen ik de cover er weer overheen deed)

Maar dit heb ik nu met een losse schakelaar opgelost nu kan ik zelf bepalen waneer een disc stopt met draaien of niet (voor de action replay)

Afbeeldingslocatie: http://i1359.photobucket.com/albums/q784/G33n/DSC_0188_zps9a676d9b.jpg

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als verzamelaar van point & click games wil ik graag Scooby Doo voor de Genesis hebben. Nooit in Europa uitgebracht, en de SNES versie is totaal anders. Maar: ik heb geen converter. Welke gebruiken jullie hiervoor? Of is het handiger een Genesis te importeren en een 110/220 stepdown converter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 19:16

Metro2002

Memento mori

Exorcist schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:05:
Als verzamelaar van point & click games wil ik graag Scooby Doo voor de Genesis hebben. Nooit in Europa uitgebracht, en de SNES versie is totaal anders. Maar: ik heb geen converter. Welke gebruiken jullie hiervoor? Of is het handiger een Genesis te importeren en een 110/220 stepdown converter?
Als het spel fysiek niet past: Koop een game genie

Verder kun je vrij simpel een 50/60hz schakelaar op je MD maken (wel een scart kabel nodig) en je kan zo genesis games spelen.

Edit: En ach wat ben ik toch weer aardig: klik

[ Voor 11% gewijzigd door Metro2002 op 11-07-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Metro2002 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:20:
[...]

Als het spel fysiek niet past: Koop een game genie

Verder kun je vrij simpel een 50/60hz schakelaar op je MD maken (wel een scart kabel nodig) en je kan zo genesis games spelen.

Edit: En ach wat ben ik toch weer aardig: klik
Hmm toch eens leuk om te gaan solderen zo te lezen :9

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan een leuk project zijn ja, al ben ik wat lui van aard en zou dan liever een Genesis in huis hebben..maar dat is met importeren ook wat omslachtiger dan gewenst. Solderen moet nog wel lukken en een RGB SCART kabel kost vrijwel niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ff weer een keer wat voor de gameroom gekocht

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/330xs8n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/9vjx29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi spul! Wat kost zoiets nou nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Nog meer nieuwe aanwinsten:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.staticflickr.com/3699/9265194644_aee82bca50_c.jpg

Mede vanwege de vakantie (en voldoende budget wegens niet op reis gaan dit jaar) besteed ik momenteel veel tijd aan het zoeken van games. Het verzamelen van NES-games begint trouwens een beetje een verslaving te worden. :P
Pagina: 1 ... 74 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod