Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.690 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:26:
[...]

je zit ook met de testamenten en rest van de kleine dingen.maar goed das voor een ieder te beslissen
zo ben net wezen kijken man man man wat een soft.Ze hadden de advertentie mooi verpakt originele cd's on top en da back ups onder aan.heb alleen de originele game's meegenomen.hier de lijst

Worms world party kompleet
Rayman rush zonder inlay voorkant
Harry potter ande the philiosophere’s stone alleen cd
c-12 final resistance platinum geen boekje
teigertjes honing jacht platinum kompleet
family games compendium kompleet
croc 2 cd plus boekje
worms kompleet
speed freaks zonder boekje hoesje kapot
destruction derby 2 geen boekje geen inlay
hidden en dangerous alleen cd
moorhen chicken Chase 3 kompleet
strike force hydra alleen cd +inlay
action game met hercules cd plus boekje platinum editi
tarzan geen boekje
formula one arcade kompleet
bust a move 4 geen boekje
digimon digimon World geen boekje
wipe out 3 alleen cd
duke nukem geen inlay of cover
crahs bandicoot platinum kompleet
voor 20 euro ik vond 30 euro voor een omgebouwde ps1 een beetje te veel back-ups kan ik zelf wel doen das geen verzamelen.
Heb ook nog een achterkant van wrc arcade paltinum over.Stuur maar een pm mocht iemand nog een van de ontbrekende dingen over hebben hoor ik het ook graag.
Tja, in zo'n gevallen neem ik de backups ook gewoon mee... Die zijn niks waard.. maar.. het scheelt je wel werk, want anders moet je ze zelf downloaden en branden. Nu kan je ze gewoon spelen.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee vind ik zonde bedoel dan heb je de verzaemling erg gouw kompleet vind het zoeken het mooiste niet alle spellen zijn mijn smaak maar tis de zoektocht die het leuk maakt.moet toch een beetje tijdverdrijf hebben.hahahaha maar als je er belang bij hebt. voor 30 moet je alles hebben hier is de link wel
http://computer-software....-playstation-spellen.html
iemand een idee wat voor controler dat blauwe ding is trouwens ik kon er geen kaas van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:47
Mijn helaas wat beschadigde NES-doos. (Is al zo sinds ik hem kocht)
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/244qj3r.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2cp2mbm.jpg

Al vind ik het compleet vernielde piepschuim binnenin nog erger.

de NES zelf en de controllers enzo zijn in prima staat.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 10-08-2010 15:01 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:45:
nee vind ik zonde bedoel dan heb je de verzaemling erg gouw kompleet vind het zoeken het mooiste niet alle spellen zijn mijn smaak maar tis de zoektocht die het leuk maakt.moet toch een beetje tijdverdrijf hebben.hahahaha maar als je er belang bij hebt. voor 30 moet je alles hebben hier is de link wel
http://computer-software....-playstation-spellen.html
iemand een idee wat voor controler dat blauwe ding is trouwens ik kon er geen kaas van maken
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. :) Het is natuurlijk sowieso beter en mooier om het origineel te hebben. Maar mocht je het spel nou zo graag willen spelen en je hebt het origineel nog niet.. dan bestaat de kans dat ie tussen de backups zit. Dan kan je 'm toch mooi spelen en alsnog een keer als je 'm tegenkomt het origineel kopen. :)

Al zou ik natuurlijk nooit geld betalen voor backups...

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
l0c4lh0st schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:33:
[...]

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. :) Het is natuurlijk sowieso beter en mooier om het origineel te hebben. Maar mocht je het spel nou zo graag willen spelen en je hebt het origineel nog niet.. dan bestaat de kans dat ie tussen de backups zit. Dan kan je 'm toch mooi spelen en alsnog een keer als je 'm tegenkomt het origineel kopen. :)

Al zou ik natuurlijk nooit geld betalen voor backups...
Tja, alleen slijten de lasers dan als de ziekte :o Kun je over een (half) jaar weer een andere Playstation/Gamecube/Dreamcast gaan zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gr0wLiThE schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:02:
[...]

Tja, alleen slijten de lasers dan als de ziekte :o Kun je over een (half) jaar weer een andere Playstation/Gamecube/Dreamcast gaan zoeken...
Ach dat valt hopelijk wel mee maar ik vind zoals ik al eerder schreef de zoektocht het mooist.En als ik wil heb ik binnen een week alle spellen in back-up (bittorent,kazaa newsgroepen enz enz enz)daar is niks aan.
En een psone heb je voor 30 euro gelukkig :) al ben ik er wel zuinig op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://link.marktplaats.nl/367662758
derde foto was dat voorn iet's?herken ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:26:
[...]

Ach dat valt hopelijk wel mee maar ik vind zoals ik al eerder schreef de zoektocht het mooist.En als ik wil heb ik binnen een week alle spellen in back-up (bittorent,kazaa newsgroepen enz enz enz)daar is niks aan.
En een psone heb je voor 30 euro gelukkig :) al ben ik er wel zuinig op hoor ;)
Kan ik blij zijn dat ik bij de uitverkoop van de PSOne van Intertoys (jaren terug) de laatste twee heb gekocht voor slechts EUR 25,-. Ik heb ze nog steeds compleet in doos. Uiteraard wel af en toe opgespeeld. Ze hebben trouwens wel verchillende dozen. Een zwarte met de PS1 erop en de andere is zilver met alleen de controller symbolen erop.
Ik zou nog wel een boxed officiele PSOne TFT willen en een doos voor de grote oude PSX.

Anywayz, ik wil wel vaker laatste koopjes van een console / handheld in de gaten houden (momenteel PS2 eventueel?). Die deal van de PSOne's bij intertoys was echt geweldig en wil ik wel vaker mee maken :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:01:
[...]

Kan ik blij zijn dat ik bij de uitverkoop van de PSOne van Intertoys (jaren terug) de laatste twee heb gekocht voor slechts EUR 25,-. Ik heb ze nog steeds compleet in doos. Uiteraard wel af en toe opgespeeld. Ze hebben trouwens wel verchillende dozen. Een zwarte met de PS1 erop en de andere is zilver met alleen de controller symbolen erop.
Ik zou nog wel een boxed officiele PSOne TFT willen en een doos voor de grote oude PSX.

Anywayz, ik wil wel vaker laatste koopjes van een console / handheld in de gaten houden (momenteel PS2 eventueel?). Die deal van de PSOne's bij intertoys was echt geweldig en wil ik wel vaker mee maken :D
Maar.. maar.. de PS2 slim was toch nieuw voor 50 euro te krijgen bij de FRS? Dat is toch ook een koopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Wie van jullie heeft deze game:

Afbeeldingslocatie: http://videogames88.com/wp-content/uploads/2010/04/3ddotgameheroes.jpg

Vind het een supergaaf spel, 8-bit muziek, 'pixelart' graphics maar met een mooi grafisch sausje.

Echt iets voor de retrofreak imo, kwam er laatst pas achter dat dit spel bestond... :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:35
Sp33dFr34k schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:00:
Wie van jullie heeft deze game:

[afbeelding]

Vind het een supergaaf spel, 8-bit muziek, 'pixelart' graphics maar met een mooi grafisch sausje.

Echt iets voor de retrofreak imo, kwam er laatst pas achter dat dit spel bestond... :)
Nooit eerder van gehoord zal eens een keer een demo downloaden (als die bestaat).
Ziet er iig heel retro uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Lasers slijten vooral bij kwalitatief slechte cd-r's/DVD-rs.. probleem van ps1 Lasers was bij de consoles tot de 5000 serie, dat ze te heet werden. Dit gebeurde al bij langdurig speln van originele zwarte discs. Dit was een ontwerpfout van heet eerste model ps1, de latere modellen hadden betere koeling.
De Laser van de PSone is bewust zwakker ( afgesteld) ivm backups .

De PS2 had tot de 3400x serie slechte cd/dvd loopwerken, vervolgens tot de 5000 zatener kwalitatief goede Lasers in . Na de 5000 serie (zilveren PS2 met ir) werden Lasers wederom bewust slechter afgesteld. Bij de PStwo blaast hetding zichzelf op zodra er teveel spanning doorgaat, iets dat gebeurt bij het draaien van cd-r media (wederom eeb bewuste keuze van sony) ...vandaar dat veel modders een extra weerstandje inbouwden.

Het was vooral de kwaliteit van de loopwerken/Lasers die te wensen overliet dus.

[ Voor 5% gewijzigd door Michael Knight op 11-08-2010 16:19 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Michael Knight schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:17:
Lasers slijten vooral bij kwalitatief slechte cd-r's/DVD-rs.. probleem van ps1 Lasers was bij de consoles tot de 5000 serie, dat ze te heet werden. Dit gebeurde al bij langdurig speln van originele zwarte discs. Dit was een ontwerpfout van heet eerste model ps1, de latere modellen hadden betere koeling.
De Laser van de PSone is bewust zwakker ( afgesteld) ivm backups .

De PS2 had tot de 3400x serie slechte cd/dvd loopwerken, vervolgens tot de 5000 zatener kwalitatief goede Lasers in . Na de 5000 serie (zilveren PS2 met ir) werden Lasers wederom bewust slechter afgesteld. Bij de PStwo blaast hetding zichzelf op zodra er teveel spanning doorgaat, iets dat gebeurt bij het draaien van cd-r media (wederom eeb bewuste keuze van sony) ...vandaar dat veel modders een extra weerstandje inbouwden.

Het was vooral de kwaliteit van de loopwerken/Lasers die te wensen overliet dus.
Dat probleem lijkt toch echt iets van Sony te zijn... want begin maar niet over de PS3.

• tronmedia
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-09 14:06
Wat oude Games

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/3788/games1b1.jpg

http://img401.imageshack.us/img401/5672/games1b.jpg

http://img37.imageshack.us/img37/4353/dsc07281copy.jpg

http://img841.imageshack.us/img841/2227/games1a.jpg

TRS-80 Color
MSX I
Apple IIe
Atari ST

Consoles heb ik ook maar deze zitten allemaal in een grote kast en deze heb ik jaren niet meer gebruikt. :F

[ Voor 5% gewijzigd door tronmedia op 12-08-2010 16:55 ]

• Sir_Hendro
l0c4lh0st schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:04:
[...]

Maar.. maar.. de PS2 slim was toch nieuw voor 50 euro te krijgen bij de FRS? Dat is toch ook een koopje?
Tja ik woon momenteel in Duitsland dus zo 1 2 3 geen FRS in de buurt :P

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

CrystalViriS schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:38:
[...]

Dat probleem lijkt toch echt iets van Sony te zijn... want begin maar niet over de PS3.
KLOPT, EN VAN Microsoft...de xbox 1 en 360 hebben ook veel problemen eghad met drives, zowel mechanisch als lasertechnisch. Ik heb inmiddels verschillende 360's zelf bijgesteld met een multimeter en vervolgens nooit meer wat gehoord van vrienden.. ik vermoed dat veel bewust wordt gedaan; slechte controle bij productie / leverancier / makracht als gevolg van bezuinigingen..
Las truwens dat de Kinect nu ook b'bezuinigd' is naar een low red camera..hoef je anno 2010-11 toch ook niet meer mee aan te komen...zelfs de eerste eyetoy is 640x480.. en dus beter:(.

• CrystalViriS
Michael Knight schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:43:
[...]

KLOPT, EN VAN Microsoft...de xbox 1 en 360 hebben ook veel problemen eghad met drives, zowel mechanisch als lasertechnisch. Ik heb inmiddels verschillende 360's zelf bijgesteld met een multimeter en vervolgens nooit meer wat gehoord van vrienden.. ik vermoed dat veel bewust wordt gedaan; slechte controle bij productie / leverancier / makracht als gevolg van bezuinigingen..
Las truwens dat de Kinect nu ook b'bezuinigd' is naar een low red camera..hoef je anno 2010-11 toch ook niet meer mee aan te komen...zelfs de eerste eyetoy is 640x480.. en dus beter:(.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in mijn omgeving van meer playstations de drive heb zien sneuvelen als xboxen. Maar goed playstation bestaat natuurlijk ook wel wat langer. :). Bij xboxen zie ik meestal andere problemen, kapotte moederborden en voedingen etc.

Kinect zie ik ook niet echt wat worden, misschien dat Kinect over een aantal jaren hier ook wel genoemd zal worden als "de flop van Microsoft". Sowieso nog behoorlijk prijzig..

8)7 ik snap überhaupt niet echt wat er mis is met een console waarbij je (alleen) gebruik kunt maken van klassieke controllers.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Michael Knight schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:43:
[...]

Het bijstellen van die consoles met de multimeter en potmeters, heb je daar een handleiding ergens voor met waarden? Met name mijn PS1 en XBOX kunnen wel een afstelbeurt gebruiken. Voor de PS2 fat had ik al een keer de waarden gevonden, dit werkt wel subliem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kent iemand deze sega kloon, laser flash???

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v126/pedereja/segalf.jpg

er zitten tien spellen op (eigenlijk 9000, maar dat zijn 900 naam variaties op de tien spellen), oa sonic, the flintstones rambo 3 etc.
ik heb hem met een megadrive spel geprobeerd (batman), maar die deed niks, heb verder geen ander spel geprobeerd, weet dus ook niet of de cartridge slot wel werkt of hoort te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Ik snap niet dat je t er uberhaupt op durft te proberen. Alleen t feit dat t een ripoff-console is zou ik me al diep voor schamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lampuhkap schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:54:
Ik snap niet dat je t er uberhaupt op durft te proberen. Alleen t feit dat t een ripoff-console is zou ik me al diep voor schamen :D
ach, voor 2,50 gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:58
Van de week binnen gekomen; retro gamer volume 4.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagineshop.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/r/e/retro_vol04_1.jpg

Verplichte leesvoer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Retro Gamer is inderdaad een leuk blad. Ben geen die hard retro gamer, maar dat blad lees ik graag. Verdiend de abonnees, dus een plug mag hier wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Dat boek ziet er wel leuk uit. Moet ik misschien ook maar halen.

Wat klones betreft, ik had vroeger ook nog eens een toen der tijd spotgoedkope PlayStation gezien. Dat was een console met 2 controllers en een GunCon met belachelijk veel spellen ingebouwd (waren er maar 17 met de rest gewoon dupes met andere namen). Ik naar huis rennen om mijn broer te vertellen wat ik nou weer gezien had. Dus wij er heen, 'nee dat is geen echte playstation, das een neppert!'. Uit eindelijk na wat gezeur kocht mijn zus hem vooor mij. Eenmaal thuis bleek het een NES te zijn met allemaal vette games erop. Dus bewaarde ik hem. Hij speelde NES cartridges van elke regio en de playstation controllers met de NES aansluiting speelde heel erg prettig en had Turbo knoppen :D

Nu jaren later dat ding nog maar eens gegooled en hij heet geloof ik Mastergames.

http://www.worldofconsoles.com/consoles.php?sc=4

nummertje 4 in de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Gr0wLiThE schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:54:
[...]

Het bijstellen van die consoles met de multimeter en potmeters, heb je daar een handleiding ergens voor met waarden? Met name mijn PS1 en XBOX kunnen wel een afstelbeurt gebruiken. Voor de PS2 fat had ik al een keer de waarden gevonden, dit werkt wel subliem!
Voor de PS1 en XBOX zou ik dat eerlijk gezegd niet weten. Gelukkig is een neiuwe drive voor die consoles ook niet echt duur.

Wellicht kun je contact opnemen met de servicecenters om de waarden op te vragen. Zullen ze best willen geven als je aangeeft zelf over de expertise te beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

*weg*

[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 16-08-2010 11:57 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Sir_Hendro schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:50:
Dat boek ziet er wel leuk uit. Moet ik misschien ook maar halen.

Wat klones betreft, ik had vroeger ook nog eens een toen der tijd spotgoedkope PlayStation gezien. Dat was een console met 2 controllers en een GunCon met belachelijk veel spellen ingebouwd (waren er maar 17 met de rest gewoon dupes met andere namen). Ik naar huis rennen om mijn broer te vertellen wat ik nou weer gezien had. Dus wij er heen, 'nee dat is geen echte playstation, das een neppert!'. Uit eindelijk na wat gezeur kocht mijn zus hem vooor mij. Eenmaal thuis bleek het een NES te zijn met allemaal vette games erop. Dus bewaarde ik hem. Hij speelde NES cartridges van elke regio en de playstation controllers met de NES aansluiting speelde heel erg prettig en had Turbo knoppen :D

Nu jaren later dat ding nog maar eens gegooled en hij heet geloof ik Mastergames.

http://www.worldofconsoles.com/consoles.php?sc=4

nummertje 4 in de lijst
Haha, die had ik vroeger ook één, die van mij was vermomd als super Nintendo (Uiteraard ook van Mastergames). Ik kan me nog herinneren lang lang geleden dat ik bijna jarig was en die doos zag liggen in de beruchte kast waar ik eigenlijk niet in hoorde te kijken. Ik dacht dat ik een super Nintendo kreeg... O-) ... jammer!! De doos leek zelfs veel op die van Nintendo's super Nintendo.

Niet dat ik er helemaal niet blij mee was, ik was nog erg jong en heb dat ding samen met mijn jongere broer echt helemaal verrot gegamed. Letterlijk tot de draden van de controllers doorgesleten waren, en de console op een gegeven moment stukjes plastic miste en niet eens meer aanging.

Ook grappig als je daarop terugkijkt.. verschrikkelijk hoe (sommige) kinderen met spelcomputers omgaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Bij ons ging men altijd zuinig om met de consoles alleen begave bij ons altijd de Nintendo adapters het. Komt vast omdat wij ze altijd lieten hangen aan de stroomplug waardoor kabelbreuk ontstond. Wanneer het zover was draaide we de kabel zo dat ie aanging en plakte we de kabel in die houding vast met plakband.

Tegenwordig liggen ze uiteraard netjes op een meubel ipv dat de zware adapter aan een kabel rondslingerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Sir_Hendro schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:35:
Bij ons ging men altijd zuinig om met de consoles alleen begave bij ons altijd de Nintendo adapters het.
Als ik vroeger een spelletje kreeg en ik begon met spelen, pikte mijn moeder snel de doosjes van achter mijn ellebogen en stopte deze netjes in schoenendozen op zolder. Toch lekker als je het huis uit gaat en mams komt met een hoop CIBjes op de proppen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ingelogd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:02:
Van de week binnen gekomen; retro gamer volume 4.

[afbeelding]

Verplichte leesvoer ;)
Featuring
- A complete history of Commodore's Amiga range
- Behind the scenes glimpses of Pac-Man and Space Invaders
- And a retroinspection of the Atari ST

niet echt iets voor mij hellaas :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Laatst online: 07:58
Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 23:20:
[...]

Featuring
- A complete history of Commodore's Amiga range
- Behind the scenes glimpses of Pac-Man and Space Invaders
- And a retroinspection of the Atari ST

niet echt iets voor mij hellaas :O
Dat is een kleine greep wat er in staat o.a. ook retroinspection gameboy, megacd, game&watch. Developer lookback micropose. History of mariokart. Etc.

http://www.imagineshop.co...videogames-and-retro.html

Deze boeken heb ik daar ook gekocht, het is wel engels, maar zeer leuk om te lezen.

Afbeeldingslocatie: http://www.imagineshop.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/r/g/rg_videogames_handbook_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imagineshop.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/r/e/retro_vol03_aa6eue37u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Hier en daar zie ik weer reacties langskomen waarin hard- en/of software aangeboden wordt. Ik wil bij deze nog 's duidelijk maken dat dit topic daar niet voor bedoeld is.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

PromoX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:05:
[mbr]Hier en daar zie ik weer reacties langskomen waarin hard- en/of software aangeboden wordt. Ik wil bij deze nog 's duidelijk maken dat dit topic daar niet voor bedoeld is.[/]
Tja opzich klopt het, en ben ik het wel met je eens, maar dan moet er natuurlijk wel consequent mee omgegaan worden.

Zo is deze ook gewoon doorgegaan, en is die netjes verkocht: ThinClientQ in "Goeie oude (retro) consoles deel 11"

Opzich moet er natuurlijk ook wel een beetje gekeken worden naar de context van de aanbieding, en wat de persoon voor bijdrage levert aan het topic. Zo kan ik op 99% van de vragen alhier antwoord geven omdat ik al zo verschrikkelijk lang meega in de Retro-scene.

Zo heb ik bijvoorbeeld deze ook thuisliggen:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagineshop.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/r/g/rg_videogames_handbook_01.jpg

Alleen ben ik erop uitgekeken en wil daar iemand anders een plezier mee doen. Waarom wordt er op dit soort "verkapte aanbod" zo keihard afgestraft? Het is immers niet anders dan "help je medetweaker".

[ Voor 3% gewijzigd door Richard op 16-08-2010 12:47 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Richard schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

Tja opzich klopt het, en ben ik het wel met je eens, maar dan moet er natuurlijk wel consequent mee omgegaan worden.
Ik zie het nu en ik zeg er nu wat van. Als wij als mods een keer iets niet zien of als iets niet gemeld wordt (via een topic report) blijft er zo nu en dan iets staan wat niet thuishoort in een topic, maar daar is dan weinig aan te doen. Dat neemt niet weg dat het beleid duidelijk is en dat dat voor iedereen geldt. Voor retrospul kun je voor zover ik weet ook prima terecht in http://tweakers.net/aanbod en ik ga er vanuit dat mensen die er interesse voor hebben dat ook wel in de gaten houden.

Mocht je (of iemand anders) hier verder over willen discussiëren, stuur dan mij of een spielerijcollega een DM hierover of open een topic in LA. Dit topic is niet de juiste plek hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

Zo is deze ook gewoon doorgegaan, en is die netjes verkocht: ThinClientQ in "Goeie oude (retro) consoles deel 11"

Opzich moet er natuurlijk ook wel een beetje gekeken worden naar de context van de aanbieding, en wat de persoon voor bijdrage levert aan het topic. Zo kan ik op 99% van de vragen alhier antwoord geven omdat ik al zo verschrikkelijk lang meega in de Retro-scene.

Zo heb ik bijvoorbeeld deze ook thuisliggen:
[afbeelding]

Alleen ben ik erop uitgekeken en wil daar iemand anders een plezier mee doen. Waarom wordt er op dit soort "verkapte aanbod" zo keihard afgestraft? Het is immers niet anders dan "help je medetweaker".
zou zoiets ook kunnen worden gekocht bij De Slechte boekhandel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:54:
[...]

zou zoiets ook kunnen worden gekocht bij De Slechte boekhandel
Het is meer een Magazine, en geen boek (met ISBN ofzo). Volgens mij doen ze er bij de Slegte niet aan.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
Neem gewoon een abo op het maandblad. Iedere maand retro om naar uit te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 11:54
Zojuist een potje Sonic 2 kunnen rocken met dank aan HotFix. *O*
Leveldesign is toch echt wel een stuk sneller dan in Sonic 1, Echt dat achtbaan gevoel.

Nou alleen even een keer zo'n special stage halen, wan ik ben wel benieuwd naar die funky '3D' beelden...

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9-wZyOahzvQ&feature=related]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Das wel leuk ja, beetje hetzelfde idee als die 'special stage' van Earthworm Jim, waarbij je de Crow achterna zit en bubbels moet scoren ipv ringen.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Charly schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:07:
Zojuist een potje Sonic 2 kunnen rocken met dank aan HotFix. *O*
Geen dank :D

Overigens zijn er wat fanatiekelingen bezig op SonicRetro met Sonic 2 HD, ofwel een remake van Sonic 2! Er is al een tech demo vrijgegeven, misschien iets voor de mensen hier?
Hier vind je *alles* :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

HotFix schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:10:
[...]

Geen dank :D

Overigens zijn er wat fanatiekelingen bezig op SonicRetro met Sonic 2 HD, ofwel een remake van Sonic 2! Er is al een tech demo vrijgegeven, misschien iets voor de mensen hier?
Hier vind je *alles* :o
Echt een megaproject (duurt al jaren)... de nieuwe remix van de Chemical Plant zone valt me overigens wel tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Klopt, die eerste remix van scubaSteve of zoiets was geweldig. Toch vraag ik me nou af wat sommige willen daar, de een wil een retro-remix van de soundtrack, de ander wil gewoon die soundtrack naar huidige standaarden trekken. Persoonlijk vind ik de klassieke en de wat funky-er soundtracks het beste klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rinzwind schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:32:
Neem gewoon een abo op het maandblad. Iedere maand retro om naar uit te kijken :P
Joh.... dat ik daar zelf niet op was gekomen. >:) 8)7 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Afbeeldingslocatie: http://img829.imageshack.us/i/1258799913937.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
En nu zonder de laatste / ;)
Edit: hmmm... werkt niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Magic6399 op 18-08-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Afbeeldingslocatie: http://img829.imageshack.us/img829/3397/1258799913937.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Even mijn nieuwe speeltjes showen :)

Mortal Kombat II (Links is het soundboard)
Afbeeldingslocatie: http://martijnfouchier.tweakdsl.nl/DSCF0343.JPG

Ultimate Mortal Kombat III
Afbeeldingslocatie: http://martijnfouchier.tweakdsl.nl/DSCF0349.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Vipertje op 18-08-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dat mag je vaker showen, zeer leuk spul man :)

Vraag me overigens wel af in een keer, waarom hebben de arcade games altijd zo'n grote PCB nodig terwijl de console versie op zo'n kleine cartridge past? Heeft het met de aansturing te maken, of het geluid, of beide, of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zijn dat geen complete systemen? Zeg maar moederbord, cpu, soundcard, gpu, rom, I/O panel of zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ja, het lijkt er inderdaad wel op, maar heb er verder geen verstand van.. :)

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
van MK2 en UMK3 komen binnenkort de HD remakes uit :) is toch ook wel beetje retro

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Volgens mij zijn het JAMMA PCB's. ik heb helaas maar een kast met 4 buttons, dus dergelijke vechtgames wordt hem niet :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Die ROM CHIPS rechtsboven (game) en links op het soundboard zijn ook vervangbaar... zodra er een andere game, ontworpen voor hetzelfde platform, er ingedrukt wordt, draait ie ook.

• Vipertje
Zijn inderdaad complete systemen. Wat fabrikanten van dit soort boards vaak doen, is 1 type board maken en daar een serie spelletjes op uit brengen.

De MKII is een Midway T Unit met extra geheugen er bovenop. Het losse bordje is de "geluidskaart". Op de T Unit is ook Judge Dredd, Mortal Kombat en NBA Jam uitgebracht.
Specs:
Main CPU : TMS34010 @ 6.25 MHz
Sound System : DCS
Sound CPU : ADSP 2105 @ 10Mhz

De UMKIII is een Midway Wolf Unit. Hierop is ook nog 2 On 2 Open Ice Challenge, NBA Hangtime, NBA Maximum Hangtime, Rampage World Tour en WWF Wrestlemania uitgbracht. De specs zijn hetzelfde als van de T Unit.

Heb zelf een Sega Mega-Play dedicated staan, die ik wat aan het opknappen ben. Hij is al omgebouwd naar JAMMA met behoudt van originele stekkers zodat ik hem weer terug om kan bouwen. Moet nog wel een nieuw control panel gemaakt worden, voor 6 knoppen in plaats van 3.

Verwijderd

Cooler_King schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:16:
van MK2 en UMK3 komen binnenkort de HD remakes uit :) is toch ook wel beetje retro
Ben benieuwd of die remakes er grafisch beter of slechter uitzien gezien de krakkemikkehied van de fpfp-beelden van MK.

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@Viperke; nice, MK2 wil ik ook nog wel een keer regelen. Beide PCB's hebben trouwens dezelfde kickharness, lekker makkelijk.

Er zijn trouwens ook wel arcade systemen, die met cartridges of CD/DVD/GD-ROM's werken. Voorbeelden hiervan zijn Sega Naomi, Namco System 246/256, PGM of NeoGeo.

@MsG; bij MK2 mis je alleen je blockknop ;)

The Legend Will Never Die

Verwijderd

Vet topic _O_

• Vipertje
GOUDSBS schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:20:
@Viperke; nice, MK2 wil ik ook nog wel een keer regelen. Beide PCB's hebben trouwens dezelfde kickharness, lekker makkelijk.

Er zijn trouwens ook wel arcade systemen, die met cartridges of CD/DVD/GD-ROM's werken. Voorbeelden hiervan zijn Sega Naomi, Namco System 246/256, PGM of NeoGeo.

@MsG; bij MK2 mis je alleen je blockknop ;)
Van dat kickharness klopt. Ga het alleen zelf even tijdelijk oplossen quick and dirty want heb niet zo'n schoentje wat daarop past. Overigens heb ik ook een Sega Naomi. Nu nog een gd-rom speler erbij.

• HotFix
Ik zie in de 'o' van 'Naomi' het teken van de Dreamcast terug. Is dit een arcade-versie van de DC?

• Frag_Zero
  • Laatst online: 05-09 20:04
http://www.system16.com/hardware.php?id=723, inderdaad gebaseerd op de dreamcast!

Is verder een erg interessante site!

Frag_Zero

• HotFix
Oeh, dat verklaart een hoop :P Overigens moest ik dit geweten hebben, aangezien Melty Blood een van mijn favo fighting games is. Helaas crappy PC ports, dusja, als een van onze tweakers die ooit op de kop tikt kom ik hem bij jou spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
http://i37.tinypic.com/2eevloy.jpg
http://i35.tinypic.com/16bmrdz.jpg

de Looney Tunes met dank aan Sp33dFr34k. Outrun van Ebay af getrokken

[ Voor 11% gewijzigd door PromoX op 21-08-2010 12:14 . Reden: linkjes gemaakt van te grote afbeeldingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Laatst online: 20:36

epic_gram

undercover moderator

Misschien een beetje vreemde vraag, maar kent iemand een ouderwetse gameconsole die je kan overclocken en waarop je linux kan installeren? Ik zat zelf aan de NES te denken, maar daarop kan geloof ik geen linux, toch?

edit: ouderwets hoeft btw niet per se. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door epic_gram op 21-08-2010 17:37 ]

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
epic_fail schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:34:
Misschien een beetje vreemde vraag, maar kent iemand een ouderwetse gameconsole die je kan overclocken en waarop je linux kan installeren? Ik zat zelf aan de NES te denken, maar daarop kan geloof ik geen linux, toch?

edit: ouderwets hoeft btw niet per se. 8)
Gamecube of Xbox ? Beide hebben dedicated linux distros.

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Frag_Zero schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:31:
[...]
Gamecube of Xbox ? Beide hebben dedicated linux distros.
Dreamcast of playstation 2 kan het ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Ik zat idd ook aan een dreamcast of nintendo DS te denken, een gamecube kan je toch niet overclocken?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
epic_fail schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:27:
Ik zat idd ook aan een dreamcast of nintendo DS te denken, een gamecube kan je toch niet overclocken?
Nog geen methode gezien maar zelf op zoek gaan is ook deel van het avontuur natuurlijk!

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

epic_fail schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:27:
Of de GP2X, native linux based, overclockbaar en nog handheld ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

Frag_Zero schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:37:
[...]

Nog geen methode gezien maar zelf op zoek gaan is ook deel van het avontuur natuurlijk!
Ik ben in mijn leventje nog niet verder gekomen dan de middelbare school tot nu toe, dus ik mis nog wel wat skills op dat gebied. :P Het is voor mijn PWS op school volgend jaar, ik moet embedded hardware overclocken en iets van een benchmark draaien, of op één of andere manier laten zien waar hij sneller is geworden. Volgens mijn informatica docent moet ik dat kunnen, met ipods, telefoons en DVD spelers, maar dat heb ik opgegeven dus nu probeer ik het op de "makkelijke" manier met een console.

Maargoed, bedankt voor jullie reacties tot nu toe, ik ga nog ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
epic_fail schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:55:
[...]

Ik ben in mijn leventje nog niet verder gekomen dan de middelbare school tot nu toe, dus ik mis nog wel wat skills op dat gebied. :P Het is voor mijn PWS op school volgend jaar, ik moet embedded hardware overclocken en iets van een benchmark draaien, of op één of andere manier laten zien waar hij sneller is geworden. Volgens mijn informatica docent moet ik dat kunnen, met ipods, telefoons en DVD spelers, maar dat heb ik opgegeven dus nu probeer ik het op de "makkelijke" manier met een console.

Als je wilt laten zien dat hij sneller is geworden, dan doe je gewoon het spel erin en dan draait dat vanzelf ook sneller:

Maar ik denk dat je zelf ook al wel zo ver was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
epic_fail schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 09:55:
[...]

N64 + Perfect dark met bots! Gigantisch verschil tussen standaard N64 en eentje met een overclock.

http://www.gamesx.com/misctech/n64oc.htm, best is een latere doorzichtige N64, zijn stabieler/verder te overclocken.

Of anders een Xbox met standaard 733mhz cpu en dan een geupgrade met 1400mhz. Moet je wel iemand vinden met de tools om dit te doen (cpu vervangen).

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

@danielkraak: ja die ken ik, maar daar zie je niet echt de voordelen van overclocken denk ik.

Ik heb nu wat datasheets doorgenomen van de chips die in mijn portable dvd speler zitten, ik denk dat ik daar wel wat mee kan. Ik was daarop vastgelopen aangezien ik er geen linux op kon starten, maar ik kan eventueel met kortere laadtijden van foto's/video's aantonen dat hij sneller is geworden denk ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Dingoo A-320 !
Over te clocken en er is een linux distro voor !

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Hier een foto van ons retro hoekje:
Afbeeldingslocatie: http://img823.imageshack.us/img823/7249/dscf3153o.jpg

Laatste aanwinsten waren een Saturn, DreamCast, Megadrive en Master System.
De andere consoles zijn in ons bezit sinds de release.

[ Voor 4% gewijzigd door Henkje.doc op 24-08-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooi er ook nog effe een plaatje tegenaan. De afgelopen weken heb ik geïnvesteerd in SNES rpg's en nog wat andere populaire games voor de SNES en NES;

Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img638/7909/aankopenzeldzamesnesgam.jpg

Allemaal mint of near-mint, behalve Zelda 1 (beschadiging bovenop). Vroeger heb ik ze allemaal gespeeld maar ik merk dat ze niets van hun charme hebben verloren. De afgelopen dagen weer hele avonden achter Secret of Mana gezeten. Blijft jammer dat deel 2 alleen in Japan is uitgekomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Mooie aankopen hoor! Dat zal wel een duur grapje zijn geweest...

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Weet iemand of er bij een boxed controller (die je toen zo los in de winkel kon kopen, zonder console erbij dus) een handleiding zat?

Bij de Duitse wel, maar ik zoek informatie over de Engelse (UKV dus).

Of is er ook een Nederlandse versie? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
l0c4lh0st schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:44:
Weet iemand of er bij een boxed controller (die je toen zo los in de winkel kon kopen, zonder console erbij dus) een handleiding zat?

Bij de Duitse wel, maar ik zoek informatie over de Engelse (UKV dus).

Of is er ook een Nederlandse versie? :o
Voor welke console?

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Was opzoek naar Legend of the 7 stars en kwam deze advertentie tegen.

http://link.marktplaats.nl/371603771

Weet alleen niet wat ik van de prijs moet vinden.. Meende dat die altijd rond de 80 euro waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
souljah1h schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:04:

Weet alleen niet wat ik van de prijs moet vinden.. Meende dat die altijd rond de 80 euro waren?
Cart only? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online

Hij biedt ook PayPal.. En Marktplaats heeft kopersbescherming.
SNES, sorry, vergeten erbij te zetten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElBarto schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:17:
Mooie aankopen hoor! Dat zal wel een duur grapje zijn geweest...
Niet goedkoop, maar wel allemaal ruim onder de reguliere retroshop prijzen. Beide Zelda's, Secret of Mana en Mario Kart zelfs voor minder dan de helft. Kwestie van goed zoeken op marktplaats :)

80 Tot 100 euro wordt doorgaans op verkoopsites gevraagd voor een compleet exemplaar met doos en handleiding volgens mij. 40 Euro voor alleen de cartridge lijkt me een redelijke prijs. Niet duur maar ook niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 06:34:
Ik gooi er ook nog effe een plaatje tegenaan. De afgelopen weken heb ik geïnvesteerd in SNES rpg's en nog wat andere populaire games voor de SNES en NES;

[afbeelding]

Allemaal mint of near-mint, behalve Zelda 1 (beschadiging bovenop). Vroeger heb ik ze allemaal gespeeld maar ik merk dat ze niets van hun charme hebben verloren. De afgelopen dagen weer hele avonden achter Secret of Mana gezeten. Blijft jammer dat deel 2 alleen in Japan is uitgekomen.....
Als het je om het spelen gaat: Met een copybox kan je deel 2 gewoon vertaald spelen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

voor de snelle beslissers: een groot aantal (24) mega drive spellen

http://cgi.ebay.de/Mega-D...nment_games#ht_615wt_1137

• Charly
  • Laatst online: 11:54
Ik vindt het bij duitse aanbieders altijd een beetje spannend welke taal je krijgt :/
Je ziet ook wel eens aardige SNES games voorbij komen uit duitsland, maar ik heb het nog nooit aangedurfd

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Hmm... zitten niet echt toppers tussen en handleidingen ontbreken.

Uiteindelijk voor 56 + verzendkosten gegaan... prijzig vind ik :)

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

MsG schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:49:
[...]

Als het je om het spelen gaat: Met een copybox kan je deel 2 gewoon vertaald spelen.
Over talen gesproken.. weet jij toevallig nog hoe je die language switch doet in Yoshi`s Island op de SNES? tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja ik geloof de 2 schouderknoppen indrukken. Dan kan je kiezen. Zal het morgen evt nog ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:49:
[...]

Dat zou mooi zijn, maar dan moet ik wel eerst een copybox kopen, want die heb ik niet. Die zijn al niet goedkoop en als ik een RPG wil spelen heb ik er eentje met veel geheugen nodig. Die zijn al helemaal duur ;(

Dat wordt goed zoeken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag_Zero
Of de echte tweakers manier! http://snesdev.romhack.de/som2.htm

Frag_Zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:06:
[...]

Dat zou mooi zijn, maar dan moet ik wel eerst een copybox kopen, want die heb ik niet. Die zijn al niet goedkoop en als ik een RPG wil spelen heb ik er eentje met veel geheugen nodig. Die zijn al helemaal duur ;(

Dat wordt goed zoeken dus...
MsG heeft er vast nog enkele op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:P nee allemaal verkocht in de loop der jaren, enkel zelf nog 1 voor gebruik. Volgens mij is SoM2 32Mbit. Groter zijn bijna niet normaal vindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 06:34:

[afbeelding]

Wow, daar heb je de meeste toppers al bij elkaar!
l0c4lh0st schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 22:37:
[...]

Hij biedt ook PayPal.. En Marktplaats heeft kopersbescherming.
[...]

SNES, sorry, vergeten erbij te zetten. :o
Ik heb 2 boxed snes controllers en bij allebei zat geen boekje volgens mij. De controllers zitten nog in het plastic dus ik neem aan dat de boel wel compleet is.

[ Voor 46% gewijzigd door Bianca op 27-08-2010 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik heb hier 2x SNES controller boxed nieuw en die bevatten wel degelijk een handleiding/manual!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
Zie je echt vaak dat het stukje plastic waar de doosjes mee in het rek hangen eraf is. Voor mij gaat het dan al meteen over. Wil geen kapotte doosjes in mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Viperke schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 01:31:
[...]

Zie je echt vaak dat het stukje plastic waar de doosjes mee in het rek hangen eraf is. Voor mij gaat het dan al meteen over. Wil geen kapotte doosjes in mijn collectie.
Dat noemen ze met een net woord 'hangtab' :D
Weer wat geleerd op GoT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Viperke schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 01:31:
[...]

Voor mij is dat niet echt een dealbreaker eerlijk gezegd. Als die dingen eraf zijn, snij ik vaak een klein randje weg zodat het mooi glad is.

Als ik al die doosjes zou moeten omruilen voor doosjes met zo'n 'hangtab', dan ben ik nog wel ff bezig ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Zijn er mensen die naar de Bonami gaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
http://cgi.ebay.de/Mega-D...nment_games#ht_615wt_1137
Hij heeft een heel vreemd Mortal Kombat doosje

[ Voor 27% gewijzigd door Rinzwind op 29-08-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Misschien omdat Mortal Kombat niet verkocht mocht worden in Duitsland? (Wikipedia: List of banned video games)

Pagina: 1 ... 8 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod