Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 16:35
Sir_Hendro schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:33:
[...]

Ik had er al veel mooie gezien op die beide websites maar soms waren de verzendkosten wel wat hoog. Dus ik dacht het te kunnen besparen door langs een lokale gameshop te gaan. Ik wil van consoles alleen nog maar boxed hebben eigenlijk plus dat hij in mint conditie moet zijn. Qua GBC zou ik een standaard paarse versie willen hebben. Misschien in de toekomst dan nog een paar andere versies. Ook die silvere gameboy pocket is vet mooi.
Daarnaast wil ik nog een eerste generatie paarse GBA en in de toekomst misschien nog een zwarte en een witte. Een zwarte SP variant had ik een paar maanden terug in mint conditie van een tweaker hier gekocht. Werkt echt super en oogt prachtig.

Ik heb trouwens een Atari Lynx met bijbehorende tas, adapter en 12 spellen met boekjes. De Lynx is de 2de generatie geloof ik met dat zwarte gedeelte in het midden. Hij ziet er nog erg goed uit heeft een paar hele lichte krasjes op het scherm maar ziet er verder heel goed uit. De adapter is defect waarschijnlijk door een kabelbreuk.maar dat kan ik denk ik wel weer repareren. Hoeveel is zo een complete set eigenlijk waard?

Deze versie dus:
[afbeelding]
Ja dat klopt dat het de Atari Lynx II is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:55
Heeft iemand nog ervaring met winkels die meerdere games artikelen in 1 keer koopt?

Ik wil namelijk dit verkopen; V&A aangeboden: Nintendo / Retro / Games

Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

ThinClientQ schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:16:
Heeft iemand nog ervaring met winkels die meerdere games artikelen in 1 keer koopt?

Ik wil namelijk dit verkopen; V&A aangeboden: Nintendo / Retro / Games

Danku :)
Je zou het kunnen proberen bij game over in Amsterdam, kan je altijd even een mailtje sturen. http://www.gameover.nl/ hebben veel retro spul, maar zijn vaak vrij prijzig in de verkoop.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Vergeet ook niet dat verkoop aan een winkel altijd stukken minder oplevert dan verkoop aan een particulier. Of dat losse verkoop over het algemeen ook meer geld in het laatje brengt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

ElBarto schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 11:14:
Vergeet ook niet dat verkoop aan een winkel altijd stukken minder oplevert dan verkoop aan een particulier. Of dat losse verkoop over het algemeen ook meer geld in het laatje brengt.
En daarom moet ie snel contact met mij opnemen :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slogra schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:44:
[...]

Let op: er bestaat ook nog Super Street Fighter 2 voor de snes. Deze heeft nog 4 extra karakters en je kan ook de snelheid aanpassen (hoewel je deze misschien niet zo heel snel als turbo kan zetten).

Persoonlijk vind ik SF2 Turbo de minst leuke vergeleken met SF2 en Super SF2. Wat ik een zwaar nadeel vind bij deze zijn de kleuren. De kleuren zijn allemaal omgegooid (ff palet aangepast) daardoor ziet het er niet uit.
Zelf heb ik ook turbo niet (dus wel sf2 en super op snes). Als het perse snes moet zijn zou ik ook super aanraden. Anders hyper fighting op PS2 of hdr op ps360.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Net nog Yakuza voor de PS2 binnengekregen, na het spelen van het 3e deeltje ben ik toch wel fan van de reeks geworden. Heb deel 2 gekocht op eBay, die zal binnenkort ook wel op de mat vallen :)

Afbeeldingslocatie: http://i064.radikal.ru/1001/24/d6502f3b7061.jpg

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Laatst online: 07:58
Aantal sega saturn games rijker :*) en 30 euro armer :D

Afbeeldingslocatie: http://www.sega-saturn.net/palcover/tn/Fighters_Megamix_3D_Cover_PAL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sega-saturn.net/palcover/tn/Last_Bronx_3D_Cover_PAL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sega-saturn.net/palcover/tn/Soviet_Strike_3D_Cover_PAL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sega-saturn.net/palcover/tn/Clockwork_Knight_II_3D_Cover_PAL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sega-saturn.net/palcover/tn/Sky_Target_3D_Cover_PAL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:54
*Badabing*

De kringloop score van vandaag:

Megadrive
Jurassic park + doosje geen boekje
Afterburner 2 + doosje geen boekje

voor een euro de stuk :P

Snes
F zero + geen doosje geen boekje

voor vier euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Das geen geld.. :)

Ik ben nog op zoek naar een PS2 slim zwart, liefst compleet met doos. Maar dat even terzijde, wie weet of deze werkt met een component kabel? Want ik heb een componentkabel en een PS2 fat, maar die geeft totaal geen beeld via component. Helaas heeft dat ding wel een modchip, maar lijkt me sterk dat het daaraan ligt. Heb hem in het menu overigens wel op component gezet.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie component kabel voor PS2 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:07
haha ik heb mario kart dubbel dash endelijk op de kop kunnen tikken
en een gun voor duckhunt voor 3 euro op een rommelmarkt

en in de hemel dat ik nu ben haha

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Die kabels zijn er genoeg, zag er net nog een op MP voor €7 ofzo. Ik heb er dus een, toen tegelijk besteld met een (gewone) xbox component kabel omdat ik die had afgebroken (lol) en die doet het wel prima. Lijkt me dus niet dat de kabel kapot is. Die slims zijn niet meer in de winkel te koop denk ik? Zag hem bij de Wehkamp staan voor 100 euri, maar verder nergens...

@hierboven: en terecht, leuk spul :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sp33dFr34k op 02-08-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Bart Smit heeft ze meestal nog wel staan, evenals FRS en Game Mania :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
bol.com heeft ze ook gewoon nog staan hoor ;) de ps2 slim is nog niet EOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Thanks, zal daar binnenkort eens kijken als ik er ben :)
Zullen daar ook wel €100 kosten denk ik? Zie overal dezelfde prijs staan namelijk.
Klopt, Bol heeft ze ook inderdaad. 3 packs (1x Singstar, 1x Buzz, 1x zonder game), allemaal €100.

[ Voor 26% gewijzigd door Sp33dFr34k op 02-08-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Lampuhkap schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:57:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie component kabel voor PS2 :')
Bij Bart Smit hebben ze er één van "Pihranna". Op de verpakking staat voor de PS3, maar hij werkt ook op de PS2.

€ 10

Vond het beeld trouwens niet zo heel mooi. Het was duidelijker, maar nog steeds pixelachtig. Tja het blijft natuurlijk lage resolutie.
Een aantal spellen zien er wel scherper uit, maar sommige zijn echt niet om aan te zien.

Het lag niet aan de kabel, want die van Logic 3 (bol.com) gaf hetzelfde beeld.

Praat nu wel over een LCD tv.

Jammer is ook dat PS1 spellen (op de PS2) niet altijd werken met een component kabel, dat ligt aan de tv.
Bij sommige tv's werkt het wel en andere weer niet.
Had gelezen dat een component kabel voor hoge resoluties is bedoeld en dat hebben PS1 spellen weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb namelijk 2 jaar terug een nieuwe ps2 slim gekocht, ik heb ook de PS2 fat nog, maar die had kuren.
Dus er staat een slim in de huiskamer en een fat in de slaapkamer :+

Edit: PS2 fat staat overigens al ingepakt in 1 van de vele dozen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Lampuhkap op 02-08-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo! Super Metroid Big Box nummer 2 komt eraan. Deze is als het goed is een stuk mooier dan de vorige, die ik in de verkoop gooi. Het zal niet moeilijk zijn om op zijn minst quitte te spelen denk ik.
Lampuhkap schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:18:
Ik heb namelijk 2 jaar terug een nieuwe ps2 slim gekocht, ik heb ook de PS2 fat nog, maar die had kuren.
Dus er staat een slim in de huiskamer en een fat in de slaapkamer :+

Edit: PS2 fat staat overigens al ingepakt in 1 van de vele dozen :D
Ik heb ook een PS2 Fat en een Slim staan hier. Die dikke PS2 is nog een launch-exemplaar. Bijna 10 jaar oud en hij doet het nog steeds >:) Voor een NES/SNES/N64 niks bijzonders, maar voor een apparaat als dit toch een behoorlijke leeftijd. Wel is die PS2 Slim een stuk sneller met het lezen van discs, dus de lens van de Fat zal een beetje versleten zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
komt van RGF vandaan zeker die Metroid box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nog 5 games gescoord:

- God of War II (PS2)
- Maximo Army of Zin (PS2)
- Yakuza 2 (PS2)
- Devil May Cry 3 (PS2)
- Sonic Mega Collection Plus (Xbox)

Allemaal voor €43 (GameMania).

Daarnaast nog wezen kijken voor een PS2 slim.

GameMania - €100 incl. Singstar
E-Plaza - €120 incl. Singstar
Free Record Shop - geen
Intertoys - €100 incl. Singstar, €100 excl. Singstar

Beetje raar dat het ding nog €100 kost, voor €150 heb je een 360 met 2 spellen ook nog. Nog efkes denken wat ik ermee doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lampuhkap schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:44:
komt van RGF vandaan zeker die Metroid box?
Ja, klopt. Het kost wat, maar dan heb je ook wat ;-)
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:55:
Nog 5 games gescoord:

- God of War II (PS2)
- Maximo Army of Zin (PS2)
- Yakuza 2 (PS2)
- Devil May Cry 3 (PS2)
- Sonic Mega Collection Plus (Xbox)

Allemaal voor €43 (GameMania).
.....
Mooie oogst! Yakuza is een onvolprezen topserie en Devil May Cry 3 is een van mijn favoriete games aller tijden. De special edition van DMC3 is overigens nog vetter en sommige winkels verkopen die nog nieuw. Maximo en Maximo Army of Zin zijn ook heel erg leuk, maar ook super moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:14:
Mooie oogst! Yakuza is een onvolprezen topserie en Devil May Cry 3 is een van mijn favoriete games aller tijden. De special edition van DMC3 is overigens nog vetter en sommige winkels verkopen die nog nieuw. Maximo en Maximo Army of Zin zijn ook heel erg leuk, maar ook super moeilijk!
Yakuza is inderdaad niet zo bekend bij het grote publiek, en ook in kleine aantallen naar Europa gekomen, daarom zijn ze vrij moeilijk te vinden. Heb de reeks nu compleet, Yakuza met wat geluk op MP kunnen scoren voor een tientje en nu vind ik deel 2 bij de GameMania voor een tientje (volledig onverwacht eerlijk gezegd). Wist trouwens niet dat er ook een Special Edition was van DMC3, wat is er precies anders aan? Zag hem liggen op de kop van het rek voor €8 en tja, een Capcom spel laat je voor dat geld niet liggen (Maximo idem trouwens - ook Capcom en €8) :)

Die Sonic collectie wist ik niet eens dat die er was, ben echt fan van de Game Gear Sonic spelletjes dus die móest ik gewoon hebben, alleen moet ik eens kijken of die op de 360 speelbaar is want de xbox staat al een tijdje op zolder... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 18:29:
[...]
want de xbox staat al een tijdje op zolder... :+
En de rest van je retro collectie hopelijk niet! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

HotFix schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 19:03:
[...]

En de rest van je retro collectie hopelijk niet! :o
Nou, de echte retro spullen staan grotendeels op zolder, maar dan wel aangesloten. De xbox zit momenteel in de doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil May Cry 3 SE heeft een aantal vernieuwingen ten opzichte van de 'gewone' deel 3. Ten eerste kun je de Story Mode ook als Virgil (Dante's broer) spelen, compleet met een eigen achtergrondverhaal. Jammer is dat Virgil minder verschillende aanvallen heeft dan Dante en hij is relatief traag. Zijn aanvallen zijn echter wel super sterk en stijlvol.

Daarnaast is er de speciale spelsoort Bloody Palace en die is echt geniaal! Dit is een toren bestaande uit 999 levels waarin je telkens een aantal (steeds sterkere en steeds meer) vijanden moet verslaan voordat je naar een volgend level mag. Bloody Palace is echt ideaal om combo's te trainen en de perfecte manier om orbs te verzamelen die je in de Story Mode kunt gebruiken om upgrades te kopen.

Tot slot heeft DMC3 SE een paar extra eindbaasgevechten die best vermakelijk zijn. Meer extra's dan dat kan ik zo even niet bedenken, maar alleen al Bloody Palace maakt de Special Edition makkelijk de aanschaf waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Pak een Sega Saturn spel "Defcon 5" uit de kast die ik een aantal maanden geleden gekocht heb, wordt er frans in gesproken :? Heb ik een franse versie :F Geen wonder dat deze voor 2 euro verkocht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:35
Ingelogd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:46:
Pak een Sega Saturn spel "Defcon 5" uit de kast die ik een aantal maanden geleden gekocht heb, wordt er frans in gesproken :? Heb ik een franse versie :F Geen wonder dat deze voor 2 euro verkocht werd.
Haha, tja dat zal de verkoper ook wel geweten hebben :)
Ik had laatst doom gekocht (ook voor de saturn), ook niet duur maar die cd is net iets te erg bekrast om hem normaal te kunnen spelen.

Over bekraste cd's gesproken, heeft iemand ervaring met het (zelf) polijsten van cd's?
Ik heb wel eens van die apparaatjes gezien voor thuisgebruik en vroeg me af of dit goed werkt. Aangezien sommige retrogames op cd wel eens een polijstbeurt zouden kunnen gebruiken. En bij zaken als gamemania vragen ze 5 euro per cd, als je er dan een aantal wilt laten polijsten loopt het wel erg snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
CrystalViriS schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 19:58:
[...]

Haha, tja dat zal de verkoper ook wel geweten hebben :)
Ik had laatst doom gekocht (ook voor de saturn), ook niet duur maar die cd is net iets te erg bekrast om hem normaal te kunnen spelen.

Over bekraste cd's gesproken, heeft iemand ervaring met het (zelf) polijsten van cd's?
Ik heb wel eens van die apparaatjes gezien voor thuisgebruik en vroeg me af of dit goed werkt. Aangezien sommige retrogames op cd wel eens een polijstbeurt zouden kunnen gebruiken. En bij zaken als gamemania vragen ze 5 euro per cd, als je er dan een aantal wilt laten polijsten loopt het wel erg snel op.
Ik weet dat je ze kan herstellen bij de gamemanie 8)7

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ingelogd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:46:
Tsja, helaas. Zo heb ik een Spaanse Mario Party 2, Duitse Mario Party 3, Duitse Carmageddon 64 (groen bloed) en een Griekse (???) Shadowgate 64 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb dat weleens opgezocht, maar als je een degelijk apparaat wil kost het al snel een paar honderd euro en dan ga ik liever naar de Game Mania voor een paar CD'tjes. Gisteren daar 5 spellen gekocht overigens, waarna ik bij thuiskomst effe alles gecontroleerd heb en vond 1 toch wel erg bekrast. Heb deze teruggebracht en daar hebben ze 'm gratis voor me gepolijst. Nu koop ik daar wel vaker, dus doen ze sowieso niet moeilijk, maar wie weet, als je een stapeltje tegelijk brengt..? :)

EDIT: Lol, komt die uitdrijver ook weer met z'n buitenlandse miskopen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sp33dFr34k op 04-08-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ey dimmen hé, kon er niets aan doen :P

En Mario Party in het Spaans is nog best te volgen, ondanks mijn summiere kennis van Spaans (ik ging vrijwel nooit naar de lessen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Haha, ik had het meer over het feit dat ik dat al een aantal keer van je voorbij heb zien komen, heb er verder geen probleem mee hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trauma's ;)

Maar nee, het komt dus vaker voor. Jammer maar helaas, en ach, die spellen staan er meer voor de show dan voor het spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Wat ik heb gelezen, werkt Brasso bij het verhelpen van dat soort krassen :)

Also, ooit een klein kind blij gezien bij het kopen van een lolly? Ooit een 17-jarige retro-geek blij gezien bij het aankomen van zijn nieuwe aanwinsten? :D
Heb eindelijk weer een pakketje ontvangen, met daarin voor de Mega Drive:

Sonic 1, boxed met boekje in perfecte staat
Sonic 2, idem staat plus boekje
Sonic 3, idem
Sonic&Knuckles :D In perfecte staat, alleen is het een papieren doosje, dus die is niet meer zo goed. Maar dat was wel een van de spellen die ik altijd al wilde hebben.

Daarnaast ook nog Aladdin, Kid Chameleon en Rolo to the Rescue, maar daar deed ik het niet voor :+

En dat voor €27 inc verzenden :D Geen geld, naar mijn idee

Als iemand nog Sonic 1 en 2 voor zijn collectie wilt, daar heb ik nu een paar dubbele van :)

en @Excorcist, was het nou uiteindelijk niet zo dat carmageddon altijd groen bloed had? of wat :P

[ Voor 5% gewijzigd door HotFix op 04-08-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:05
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:55:

Daarnaast nog wezen kijken voor een PS2 slim.

GameMania - €100 incl. Singstar
E-Plaza - €120 incl. Singstar
Free Record Shop - geen
Intertoys - €100 incl. Singstar, €100 excl. Singstar

Beetje raar dat het ding nog €100 kost, voor €150 heb je een 360 met 2 spellen ook nog. Nog efkes denken wat ik ermee doe...
FRS Heerhugowaard, € 50,- (bij de kassa zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

eelco_akker schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:48:
[...]

Kijk aan, dat is tenminste een nette, redelijke prijs. Helaas woon ik daar totaal niet in de buurt.. Maar toch bedankt voor het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon het toch weer niet laten iets leuks te kopen gisteren....

Het werd een Neo Geo Pocket (compleet) met het spel Metal Slug 1st Mission. En wat een gaaf ding is het zeg! Jammer genoeg is het niet de Color, maar de gewone zwart/wit. Verder nog wat minder bijzonder NES-spul, waaronder Isolated Warrior, Mission Impossible en Iron Sword. Allemaal compleet en die laatste met de beruchte, foute Fabio-boxart :|

Kent iemand toevallig wat aanraders voor de Neo Geo Pocket? Ik weet namelijk helemaal NIETS van dit ding af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:40:
Ik kon het toch weer niet laten iets leuks te kopen gisteren....

Het werd een Neo Geo Pocket (compleet) met het spel Metal Slug 1st Mission. En wat een gaaf ding is het zeg! Jammer genoeg is het niet de Color, maar de gewone zwart/wit. Verder nog wat minder bijzonder NES-spul, waaronder Isolated Warrior, Mission Impossible en Iron Sword. Allemaal compleet en die laatste met de beruchte, foute Fabio-boxart :|

Kent iemand toevallig wat aanraders voor de Neo Geo Pocket? Ik weet namelijk helemaal NIETS van dit ding af.
Wat is er fout aan die box-art? Buiten het feit dat die kerel een beetje gay kijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@polijsten cd´s/dvd´s
Probeer next level is.....ik dacht me te herinneren dat het daar maar 1 euro kostte...?
(misschien een van de redenen dat gamemania A'foort, wel helemaal een maand of 3 bestaan heeft >:) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:54
HotFix schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:40:
Wat ik heb gelezen, werkt Brasso bij het verhelpen van dat soort krassen :)

Also, ooit een klein kind blij gezien bij het kopen van een lolly? Ooit een 17-jarige retro-geek blij gezien bij het aankomen van zijn nieuwe aanwinsten? :D
Heb eindelijk weer een pakketje ontvangen, met daarin voor de Mega Drive:

Sonic 1, boxed met boekje in perfecte staat
Sonic 2, idem staat plus boekje
Sonic 3, idem
Sonic&Knuckles :D In perfecte staat, alleen is het een papieren doosje, dus die is niet meer zo goed. Maar dat was wel een van de spellen die ik altijd al wilde hebben.

Daarnaast ook nog Aladdin, Kid Chameleon en Rolo to the Rescue, maar daar deed ik het niet voor :+

En dat voor €27 inc verzenden :D Geen geld, naar mijn idee

Als iemand nog Sonic 1 en 2 voor zijn collectie wilt, daar heb ik nu een paar dubbele van :)

en @Excorcist, was het nou uiteindelijk niet zo dat carmageddon altijd groen bloed had? of wat :P
Ik heb wel interesse in een sonic 2, de eerste heb ik al. Het mag alleen de cartridge zijn trouwens.
Kan ik je mailen?

*Update*
Ik hoor net dat de postbode geweest is en (als het goed is) Rtype en Starfox op me liggen te wachten thuis *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Charly op 05-08-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Laatst online: 10-07-2024
eelco_akker schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:48:
[...]

Interresant, zou wel graag een tweede willen hebben. Maar is dat dan wel een nieuwe?

Zag ook is een keer bij FRS in Castricum allemaal GameCubes liggen voor rond de € 40.
Maar die waren niet nieuw in doos, ze waren in de winkel gebruikt ofzoiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
@Charly,

Tuurlijk mag je me mailen ;) ook PM is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
@l0calh0st ergens een week geleden:
Dat mysterie van die ongevouwen doosjes kan ik wel voor je oplossen :) winkels zetten vaak lege dozen in een etalage neer (ivm diefstal) en dus krijgen ze vaak ook gamedozen leeg van de importeur/fabrikant als promotiemateriaal. Ook zie je het wel eens dat ze op een schap in de winkel alleen maar lege dozen hebben ze de deze bij de kassa omruilen voor een volle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hoe vet... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Jeetje, wat is dat ding lelijk. Foei Nintendo. Wel erg zeldzaam, zal het rgb signaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HotFix schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:40:

Nee, alleen Engeland en Duitsland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
Geniaal + het scheelt je een converter om Japanse spellen te kunnen spelen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een klein probleempje net een psone gun gekocht doet hij het niet schijnt aan mijn nieuwe lcd tv te liggen klopt dit?En is der een oplossing voor??
Zou jammer zijn als hij er niet opkan :(
mijn tv
http://www.p4c.philips.co...&scy=nl&ctn=40PFL8664H/12

de gun
http://1.bp.blogspot.com/...qRB65eU8/s1600/guncon.jpg

iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ja dat kan heeel goed kloppen, nee ik weet geen tips hiervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe moet een tweede tv hebben voor de schiet spellen???dat zal mijn vrouw keuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:45:
doe moet een tweede tv hebben voor de schiet spellen???dat zal mijn vrouw keuk vinden :)
Yep, en sowieso zijn oude consoles leuker op CRT TV's..vind ik dan. Heb zelf in de studeer/oude console room ook een 26" CRT staan, geeft toch een wat origineler gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Lampuhkap schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:21:
ja dat kan heeel goed kloppen, nee ik weet geen tips hiervoor :P
Epic! +1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilzke
  • Laatst online: 24-08 15:46
@paulsmid: dit klopt dat de Guncon niet op LCD-TV werkt. zie ook hier: Wikipedia: GunCon.

Hierin staat het volgende beschreven: As opposed to the Guncon and Guncon 2, which are only compatible with CRT-based displays, the Guncon 3 supports a wide variety of display types, including LCD and Plasma.[8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar de guncon 3 kan niet op de psone vrees ik?
heb antwoord al gevonden.
Ik woon niet zo groot dus twee tv's is geen optie of ik moet de kleine eruit gooien 8)7
Dus ik heb een mooie gun waar ik alleen maar na kan kijken. :'( :'( :'(

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:05
Plakjekaas schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Interresant, zou wel graag een tweede willen hebben. Maar is dat dan wel een nieuwe?

Zag ook is een keer bij FRS in Castricum allemaal GameCubes liggen voor rond de € 40.
Maar die waren niet nieuw in doos, ze waren in de winkel gebruikt ofzoiets....
Stoffige verpakking maar nieuw zo op het eerste gezicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Exorcist schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:49:
[...]

Yep, en sowieso zijn oude consoles leuker op CRT TV's..vind ik dan. Heb zelf in de studeer/oude console room ook een 26" CRT staan, geeft toch een wat origineler gevoel.
Ik vind de NES op een LCD TV anders toch wel wat hebben, als je hem met composite aansluit. Het ziet er dan best aardig uit en scherp ook wel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:58:
[...]

Ik vind de NES op een LCD TV anders toch wel wat hebben, als je hem met composite aansluit. Het ziet er dan best aardig uit en scherp ook wel eigenlijk.
Ja, maar SMB wil je niet scherp ;)

Ik bedoel er dus ook niet mee dat het er wel of niet goed uitziet, het moet retro uitstralen..spellen die mono waren lekker in mono, SNES e.d. in Stereo etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja bij deze mooie ps1 gun met game zucht te koop dubbel zucht.Voor zelfde bedarg als ik er voor betaald heb 30 euro.spel is point blanc 2 compleet.Een xtra tv kan gewoon niet in dit huis helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
danielkraak schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:58:
[...]

Ik vind de SNES anders wel een beetje erg opvallend blokkerig worden :P Maar goed, je hebt wel een extra groot beeld (i.t.t. mijn oude CRT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een kleine crt-tv staan naast m'n LCD-tv. Zo'n oude zonder scart, dus alles moet via de antenneaansluiting. Zo speelde ik m'n games tien tot vijftien jaar geleden ook al. Het is nota bene dezelfde tv als toen! Hij bleek nog bij m'n ouders op zolder te staan. Meteen meegenomen naar huis >:)
Gr0wLiThE schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:11:
[...]

Wat is er fout aan die box-art? Buiten het feit dat die kerel een beetje gay kijkt...
Een cover met daarop een foto van een blote, beetje glimmende, gespierde vent met lang haar en een 'gay blik' in zijn ogen, verwerkt in een tekening van een vuurspuwende vulkaan met bliksem op de achtergrond.....staat toch redelijk hoog op mijn lijstje van foute afbeeldingen ;)

Het doet me een beetje denken aan sommige oude covers voor heavy metal of glamrock platen. Van Rhapsody bijvoorbeeld (vette muziek overigens).

ps. Super Metroid Big Box numero 2 is binnen en zoals verwacht ziet deze er top uit. Echt een pronkstuk. Mocht iemand interesse hebben in het andere exemplaar, stuur me een PM. Anders verdwijnt hij op Marktplaats vanavond/ morgen. Ik hoef er geen fortuin voor te hebben, maar wil wel de aanschafprijs eruit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben toch wel nieuwsgierig geworden naar die (nieuwe) ps2 voor maar 50 euro bij de FRS, kan iemand dit bevestigen dat deze verkocht worden, heb ze hier bij de FRS nog niet zien staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:54:
ik ben toch wel nieuwsgierig geworden naar die (nieuwe) ps2 voor maar 50 euro bij de FRS, kan iemand dit bevestigen dat deze verkocht worden, heb ze hier bij de FRS nog niet zien staan..
Ik uiteraard ook, maar hier bij de FRS hadden ze er gewoon totaal GEEN staan. Overal anders waar ik geweest ben was ie min. €100 en dat vind ik eigenlijk net iets té. Heb vervolgens op marktplaats wat mensen aangesproken; met 1 had ik een deal, laat na 2 mails ineens niets meer weten. Hier in de buurt eentje, meteen na een half uurtje gereageerd dat ik 'm wilde komen ophalen voor de vraagprijs, ook geen reactie. Nog eentje ook geen reactie. Vraag me af waar dat op slaat tegenwoordig. Resultaat; nog geen PS2 slim lol :P

Als iemand er eentje ziet bij de FRS voor €50 zou ik deze heel graag willen en ben bereid een leuke vergoeding te geven voor de moeite uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Rave17 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:35:
[...]

Ik vind de SNES anders wel een beetje erg opvallend blokkerig worden :P Maar goed, je hebt wel een extra groot beeld (i.t.t. mijn oude CRT).
De SNES is ook gewoon een stuk gedetailleerder dan de NES, maar niet gedetailleerd genoeg voor op een groot scherm. Bij de NES lijkt het alsof het gewoon bedoeld is om niet gedetailleerd te zijn op zo´n scherm en dat vind ik wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens over de SNES,

Ik zoek nog wat goede low-budget RPGs voor de SNES, omdat ik nu eigenlijk alleen maar een SNES heb om Starwing op te spelen en dat is een beetje jammer..

dus als iemand nog suggesties heeft hoor ik dat graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Secret of Mana/Evermore, zijn wel betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Illusion of Time?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Hij vraagt om betaalbare RPGs! Niet om RPG's die al snel 30-50 euro kosten...

Alhoewel, ik heb zelf rondgekeken en de boven genoemde RPG's zijn de goedkoopste vette RPG's. Spellen zoals Chrono Trigger en Lufia zijn ontzetten vet, maar dat komt met een prijs :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingelogd
Sp33dFr34k schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:48:
[...]
Heb vervolgens op marktplaats wat mensen aangesproken; met 1 had ik een deal, laat na 2 mails ineens niets meer weten. Hier in de buurt eentje, meteen na een half uurtje gereageerd dat ik 'm wilde komen ophalen voor de vraagprijs, ook geen reactie. Nog eentje ook geen reactie. Vraag me af waar dat op slaat tegenwoordig. Resultaat; nog geen PS2 slim lol :P
Op marktplaats heb ik ooit op een game een vrij hoog bod op uitgebracht (meer als de waarde van de game, echt een goede deal kon die maken), laat die de game nog eens 3,5 maanden staan, inmiddels heb ik al een ander exemplaar gekocht, krijg ik later een reactie dat ik de game mag kopen. Ik mail terug dat ik geen interesse meer heb omdat het zolang duurde, wordt die nog boos ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik heb dit weekend weer van t vrouwke wat leuks gehad SEGA Megadrive Collection voor PSP
Kan ze zelf op de PSP ook eens gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is der trouwens een lijst met game's voor de psone die je moet hebben?
Ik zie op ebay soms game's voorbij komen met prijzen waar je gek van wordt.
Wat zijn de schatten die je moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
err voor wat betreft de handel zou ik het niet weten, 'voor wat de gek ervoor geeft' en natuurlijk afhankelijk van beschikbaarheid.

Voor persoonlijk gebruik kan ik die vraag niet beantwoorden, als je van rpg's houdt is ff7 een must, maar als het je genre niet is..... :?

Oh en hoe zwaar til je aan graphics. Ik vind vroege 3d graphics echt lelijk. Dus een gt kan ik echt niet spelen terwijl ik normaal wel van racing games hou.....

Korte versie van het antwoord 'gameranking top ps1 games' ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:54:
is der trouwens een lijst met game's voor de psone die je moet hebben?
Ik zie op ebay soms game's voorbij komen met prijzen waar je gek van wordt.
Wat zijn de schatten die je moet hebben?
Dit is mijn idee:

- Destruction Derby 1 en 2
- Tomb Raider 1 en 2
- Twisted Metal
- Resident Evil 1,2 en 3
- Final Fantasy 7
- Metal Gear Solid
- Gran Turismo 1 en 2
- Grand Theft Auto
- Adidas Power Soccer
- Porsche Challenge
- Tekken 2 en 3
- Driver
- Oddworld: Abe's Oddysee
- Discworld 1 en 2
- Broken Sword 1 en 2
- In Cold Blood
- G-Police
- Silent Hill
- Vigilante 8

Bovenstaande zie ik iig als echte must-haves, maar smaak blijft altijd persoonlijk natuurlijk. Ik heb zelfs niets met Final Fantasy, dus mij boeit die titel niet heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 00:02:
Trouwens over de SNES,

Ik zoek nog wat goede low-budget RPGs voor de SNES, omdat ik nu eigenlijk alleen maar een SNES heb om Starwing op te spelen en dat is een beetje jammer..

dus als iemand nog suggesties heeft hoor ik dat graag
Goede RPG's voor de SNES zijn jammer genoeg allemaal redelijk prijzig. Wat mij betreft zijn de beste;

- Secret of Mana
- Chrono Trigger (alleen Amerikaans)
- Lufia
- Lufia 2: Rise of the Sinistrals (alleen Amerikaans)
- Secret of Evermore
- Illusion of Time

Secret of Evermore en Illusion of Time zijn allebei hele goede RPG's die niet zoals de rest een klein fortuin kosten. Reken op zo'n 15 tot 20 euro voor alleen de cassette en 30 tot 40 euro voor een compleet exemplaar.

De beste RPG vind ik persoonlijk Secret of Mana, maar dan betaal je voor een losse cassette 25 euro en voor een compleet exemplaar vaak minimaal het dubbele. Niet echt een 'budget' RPG meer dus. Lufia kost ongeveer hetzelfde, al is een compleet exemplaar daarvan nog duurder (60 tot 70 euro). Chrono Trigger en Lufia 2 zijn nog duurder.

(ps. Dit zijn allemaal standaard gameshop/ Marktplaats/ eBay prijzen. Met veel tijd en goed zoeken kun je echter best nog wat koopjes vinden bij mensen die de marktwaarde niet kennen van hetgeen zij verkopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sagat schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:31:
Oh en hoe zwaar til je aan graphics. Ik vind vroege 3d graphics echt lelijk. Dus een gt kan ik echt niet spelen terwijl ik normaal wel van racing games hou.....
Komt dat niet gewoon doordat racegames realistisch moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Frerix schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:05:
Hij vraagt om betaalbare RPGs! Niet om RPG's die al snel 30-50 euro kosten...

Alhoewel, ik heb zelf rondgekeken en de boven genoemde RPG's zijn de goedkoopste vette RPG's. Spellen zoals Chrono Trigger en Lufia zijn ontzetten vet, maar dat komt met een prijs :'(
Je beantwoordt je eigen kritiek :)
Exorcist schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:45:
[...]

Dit is mijn idee:

- Destruction Derby 1 en 2
- Tomb Raider 1 en 2
- Twisted Metal
- Resident Evil 1,2 en 3
- Final Fantasy 7
- Metal Gear Solid
- Gran Turismo 1 en 2
- Grand Theft Auto
- Adidas Power Soccer
- Porsche Challenge
- Tekken 2 en 3
- Driver
- Oddworld: Abe's Oddysee
- Discworld 1 en 2
- Broken Sword 1 en 2
- In Cold Blood
- G-Police
- Silent Hill
- Vigilante 8

Bovenstaande zie ik iig als echte must-haves, maar smaak blijft altijd persoonlijk natuurlijk. Ik heb zelfs niets met Final Fantasy, dus mij boeit die titel niet heel erg.
Kan ik me grotendeels in vinden, mis nog wel een paar toppers:
Abe's Exoddus, Dino Crisis(!), Crash Bandicoot serie, Parasite Eve, Pandemonium, Spyro (toen waren ze nog goed), Syphon Filter, Tekken reeks, etc...
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 11:17:
[...]

Goede RPG's voor de SNES zijn jammer genoeg allemaal redelijk prijzig. Wat mij betreft zijn de beste;

- Secret of Mana
- Chrono Trigger (alleen Amerikaans)
- Lufia
- Lufia 2: Rise of the Sinistrals (alleen Amerikaans)
- Secret of Evermore
- Illusion of Time
- Super Mario RPG
- Earthbound
- Breath of Fire
Als we niet naar de prijs kijken mogen die 3 er zo uit mijn hoofd ook zeker wel bij staan, niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net vigilantie v8 deel 1 en twee besteld in engeland (vigilante v8 is DE reden dat ik een psone kocht heb helaas erg lang gezocht naar de game.Het gaat mij meer om leuke spellen en nietzozeer om handel te drijven der zijn 2000 spellen en ze allemaal kopen lijkt me een beetje te veel van het goede ik heb nu een mooi begin lijstje en zie wel wat ik op mijn weg tegen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lol, met dank aan de mensen hierboven die moeite voor je doen :P

Anyways, Vigilante 8 is zeker vet! Vroeger helemaal kapotgespeeld, moet alleen toegeven dat het me tegenwoordig weinig meer doet helaas.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, zou goed kunnen kloppen dat Super Mario RPG, Earthbound en BoF er ook bij horen. Ik heb echter alleen spellen opgesomd die ik heb of heb gespeeld. De spellen die jij noemt heb ik nooit gespeeld, dus daar kan ik geen oordeel over geven ;)

Vigilante 8 en Vigilante 8 2nd Offense zijn inderdaad echt hele leuke spellen. Ik heb ze alleen voor de N64, niet voor de PlayStation.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2010 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp33dFr34k schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:45:
Lol, met dank aan de mensen hierboven die moeite voor je doen :P

Anyways, Vigilante 8 is zeker vet! Vroeger helemaal kapotgespeeld, moet alleen toegeven dat het me tegenwoordig weinig meer doet helaas.. :'(
hoho ik heb de lijst uitgeprint ik ben erg dankbaar ervoor _/-\o_ _/-\o_ dinsdag vlinder markt en dan gelijk kijken of ik wat kan vinden.Weet nu welke een must zijn anders zie je door de bomen het bos ook niet meer namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot heb geloof ik net een goede deal gedaan 105 spelen plus een plastation one 4 controler's plus multitap plus een blauw iets geen idee wat dat is voor 50 euro.Maandag ophalen dus :)
ssssssssssttttttttttttttt niks tegen mijn vrouw zeggen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
hoop wel voor je dat het 105 echte spellen zijn, en geen backups :) het is namelijk echt een groot aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als het backups zijn gaat de deal niet door natuurlijk wil echte games.back-ups kan ik zelf ook downloaden das geen sport.Als ik alles heb post ik wel een lijst.Misschien heb ik dan dubbele titels en kan ik iemand hier blij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:56:
als het backups zijn gaat de deal niet door natuurlijk wil echte games.back-ups kan ik zelf ook downloaden das geen sport.Als ik alles heb post ik wel een lijst.Misschien heb ik dan dubbele titels en kan ik iemand hier blij maken :)
Ik gok, sorry, dat het kopieën zijn..stonden er geen foto's bij de advertentie? Een PS1 met 50 originele spellen is bij 100 Euro al goedkoop, kun je nagaan bij 105..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo gauw alles rond is zijn jullie de tweede die het weten.Zal eerst bij mijn vrouw moeten slijmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat ik een vrouw heb waarbij ik geen verantwoording hoef af te dragen voor dit soort aankopen, ze zou anders gillend gek worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik moet nog trouwen, dus ik kan t nog geen vrouw noemen :P Dus de bemoeienissen komen later denk k nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hoeft er ook niet voor te trouwen, zijn wij ook niet..maar met een geregistreerd partnerschap draagt ze wel mijn achternaam en zijn er verder weinig verschillen voor de wet ;)

Scheelt weer een dure bruiloft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totaal offtopic maar we trouwden omdat we graag kinderen wouwen.Nu weet ik wel dat je daar niet getrouwd voor hoeft te zijn maar tis kwa papier werk een stuk makkelijker en geloof me een bruiloft hoeft niet veel te kosten.
Trouwringen waren van mijn ouder die hebben we dus weer gebruikt.Trouwauto van de baas geleend.En s'avond's lopen buffet.Man wat een feest was dat voor die prijs zou je elk jaar willen trouwen.En inmiddels een wolk van een dochter ze helpt zelf's al mee met de was
YouTube: ‪Eline doet even de was‬‎
hahahaha en ja ze is vernoemd naar
http://www.sietsemaat.nl/...-en-moeder-bereklauw.html.
was net die aflevering op tv waar haar naam erg vaak geroepen werd en we vonden de naam erg leuk.

On topic dinsdag als alles goed gaat de buit binnen en vande week vigilantev8 uit engeland hoop ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Nou, ik ben ook wel benieuwd of het originele games zijn dan, kan het me haast niet voorstellen...

Wie wil deze meneer uit zijn waan verlossen..? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 00:28:
totaal offtopic maar we trouwden omdat we graag kinderen wouwen.Nu weet ik wel dat je daar niet getrouwd voor hoeft te zijn maar tis kwa papier werk een stuk makkelijker en geloof me een bruiloft hoeft niet veel te kosten.
Trouwringen waren van mijn ouder die hebben we dus weer gebruikt.Trouwauto van de baas geleend.En s'avond's lopen buffet.Man wat een feest was dat voor die prijs zou je elk jaar willen trouwen.En inmiddels een wolk van een dochter ze helpt zelf's al mee met de was
YouTube: ‪Eline doet even de was‬‎
hahahaha en ja ze is vernoemd naar
http://www.sietsemaat.nl/...-en-moeder-bereklauw.html.
was net die aflevering op tv waar haar naam erg vaak geroepen werd en we vonden de naam erg leuk.

On topic dinsdag als alles goed gaat de buit binnen en vande week vigilantev8 uit engeland hoop ik.
offtopic:
Enige dat ik nu voor mijn kind hoef te doen is erkennen van de ongeboren vrucht, voor de rest is het gelijk aan trouwen kwa rechten (en plichten ;) )

@hierboven

Hoeveel is dat eigenlijk waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
oeh, das mooi spul dat sonic ding :D mooi mooi! Hebbe hebbe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch niet voor 45 euro? of wel?

Bedankt voor de reacties over de SNES RPG's, daar kan ik zeker wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
hell no voor 45 euro, en dan moet t wel een compleet pakket zijn natuurlijk... nu is t maar halfbakken zooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom er net achter dat ik nog een belangrijke titel vergeten ben bij de beste SNES rpg's; Terranigma. Maar ook die zul je compleet niet snel voor minder dan 50-60 euro vinden.
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:46:
toch niet voor 45 euro? of wel?

Bedankt voor de reacties over de SNES RPG's, daar kan ik zeker wat mee!
Ik weet niet of je toevallig allergisch bent voor turn-based rpg's? Ik ken zat mensen die van rpg's houden, maar die niets van turn-based moeten hebben. In dat geval vallen Chrono Trigger, Lufia en Lufia 2 meteen af. Die zijn namelijk allemaal turn-based. De rest van de titels die ik heb genoemd niet.

Super Mario RPG is ook turn-based. Earthbound en Breath of Fire ook geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Die Sonic Birthday Pack is niet echt zeldzaam, check eBay maar eens. Daarbij is de MP idd ook niet compleet. Ik heb hem zelf wel compleet en de game is nog gesealed. Ze vragen er nu wel behoorlijk geld voor zie ik, heb 'm destijds gekocht voor €15 of nog iets minder zelfs geloof ik... heb ik toch weer een goeie deal gemaakt O-) Imo is de PAL versie van Sonic Adventure 2 een stuk zeldzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
Ook alleen in Japan uitgekomen toch, die Birthday Pack? Ik heb er zelf een jaar of 2 terug 20 Euro voor betaald. Leuk hebbedingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:04
l0c4lh0st schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:59:
[...]

45 euro voor alles bij elkaar. Ik gok dat ik dat er wel weer uit heb met het verkopen van de doosjes, action set dozen en de NESen. Maar goed, ik zag al dat spul bij elkaar en hij noemde de prijs en ik zei zonder aarzelen ja. lol
Dus je hebt geen lege dozen met piepschuim meer? Zou nml wel erg geïnteresseerd zijn, aangezien mijn doos niet erg mooi is en het piepschuim heeft de vorige eigenaar door de helft gebroken.. Zeker gezien mijn NES met controllers niet verkleurd zijn en vrijwel perfect ogen.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 09-08-2010 22:29 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:09:
[...]

offtopic:
Enige dat ik nu voor mijn kind hoef te doen is erkennen van de ongeboren vrucht, voor de rest is het gelijk aan trouwen kwa rechten (en plichten ;) )

@hierboven

Hoeveel is dat eigenlijk waard?
je zit ook met de testamenten en rest van de kleine dingen.maar goed das voor een ieder te beslissen
zo ben net wezen kijken man man man wat een soft.Ze hadden de advertentie mooi verpakt originele cd's on top en da back ups onder aan.heb alleen de originele game's meegenomen.hier de lijst

Worms world party kompleet
Rayman rush zonder inlay voorkant
Harry potter ande the philiosophere’s stone alleen cd
c-12 final resistance platinum geen boekje
teigertjes honing jacht platinum kompleet
family games compendium kompleet
croc 2 cd plus boekje
worms kompleet
speed freaks zonder boekje hoesje kapot
destruction derby 2 geen boekje geen inlay
hidden en dangerous alleen cd
moorhen chicken Chase 3 kompleet
strike force hydra alleen cd +inlay
action game met hercules cd plus boekje platinum editi
tarzan geen boekje
formula one arcade kompleet
bust a move 4 geen boekje
digimon digimon World geen boekje
wipe out 3 alleen cd
duke nukem geen inlay of cover
crahs bandicoot platinum kompleet
voor 20 euro ik vond 30 euro voor een omgebouwde ps1 een beetje te veel back-ups kan ik zelf wel doen das geen verzamelen.
Heb ook nog een achterkant van wrc arcade paltinum over.Stuur maar een pm mocht iemand nog een van de ontbrekende dingen over hebben hoor ik het ook graag.
Pagina: 1 ... 7 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod