Nooooh. Ik ging dus vandaag weer eens naar die winkel hier in de buurt om een leuke deal te maken voor 2 NES sets die op de zolder staan. Ze zijn nieuw, maar er zitten geen controllers meer bij en er zijn hier en daar wat andere dingen los verkocht en zo. Maar goed, leek me wel leuk om ze over te nemen (want het zijn toch 2 nieuwe ongebruikte NES consoles en jullie weten als geen ander hoe irritant het is om een knipperende NES te hebben

).
Maar toen ik daar binnen kwam zei de beste man dat ie een verrassing voor mij had, ik dacht 'wat krijgen we nou'. Nou... Er bleek nog wat meer op de zolder te staan dan alleen die 2 NESen.
Ik voelde me net een jongetje van 5 die voor het eerst het woord Nintendo zag!!!
Reclame materiaal van vroeger! Dat eerste Super Stars bord hingen ze in de winkel ten tijde van de NES en dan zetten ze er dummy doosjes in van nieuwe spellen zodat de klanten konden zien welke spellen er net nieuw waren en zo. En die Mario hingen ze aan een touwtje voor in de winkel of zo. Die doosjes precies hetzelfde.
Verder nog iets heel raars gekregen, ik heb niet echt een idee van wat het nou precies inhoudt, ik kan er ook vrij weinig informatie over vinden op internet.
+ bijbehorend spel:
Voor zover ik het kan zien komt het er op neer dat je voor 399 gulden een SNES Mario World Pack krijgt met daarbij het spel Starwing, een Club Nintendo Extra blad en een leuke korting op een Club Nintendo abonnement (van maximaal "tweeentwintig en een halve piek", staat in het boekje

).
Wel leuke deal dus, maar ze hebben er dus speciaal zo'n koffertje voor gemaakt. Het heeft wel een tijdje op zolder gelegen, dus beetje jammer dat het wat gekreukt/gevouwen is, maarja, mooi spul is het wel.
Staat ook allemaal informatie over de Nintendo Power Series '94 in.

Op de achterkant van het boekje staat waar het allemaal gehouden werd en zo. Heel mooi om eens te lezen.
Verder nog de NESen waar ik voor kwam, ze bleken met doos te zijn en met piepschuim en zo. Hij bleek er nog een meer te hebben die defect was, mocht ik ook meenemen:
En voor de rest nog 2 lege NES Action Set dozen en 2 lege NES Control Deck dozen met piepschuim:
Het leuke is dat de NES Action Set dozen nooit gevouwen zijn.

Er heeft dus ook nooit een piepschuimblok met console etc. in gezeten. Ik vraag me af waarom ze die zo kregen.
En nog wat ander spul:
(De 2 power cheques horen bij de Power Packs van hierboven. Dat wist ik nog niet toen ik de foto nam.) Again, heel raar: De 3 doosjes (DuckTales 2, Megaman 4, Starwing) zijn nooit gevouwen en splinternieuw. Heel raar is dat eigenlijk.
Al met al ben ik superblij met alles.
[
Voor 13% gewijzigd door
Tanuki op 24-07-2010 00:17
]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?