Hoewel ik gewoon een GameCube heb staan, speel ik de GC games eigenlijk alleen op de Wii, omdat die wel gewoon goedkope component heeft. Er wordt niks ge-emuleerd, dus het ziet er exact hetzelfde uit als ik het op de GC zou spelen. De GC doet eigenlijk exclusief dienst als Game Boy Player.iNFiNiTY- schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:44:
[...]
Ik zoek nog steeds een component kabel voor de GC. Ik heb namelijk een GC met 2 aansluitingen, en 1 ervan is digital. Echt jammer dat die kabels zo schaars zijn.
Ja dat is ook een optie inderdaad. Maar het gaat gewoon om de heb eigenlijk :D! Ik speel bijna geen GC meer, heel soms een marathon van Resident Evil 0,1,2,3,4 & CV als ik de kriebels krijgGlaanie schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:53:
[...]
Hoewel ik gewoon een GameCube heb staan, speel ik de GC games eigenlijk alleen op de Wii, omdat die wel gewoon goedkope component heeft. Er wordt niks ge-emuleerd, dus het ziet er exact hetzelfde uit als ik het op de GC zou spelen. De GC doet eigenlijk exclusief dienst als Game Boy Player.
@Glaanie, dat is bij mij ook het geval, daarom wou ik eerder de GC verkopen omdat alles toch via mijn Wii kan, maarja zonder kabel = kansloos
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jesus. En ik maar denken dat ik te veel kocht.XtinctHeD schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:59:
mijn aanwinsten van deze week:
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 72

Anoniem: 406530
Hoe staan jullie tegenover het bewaren van de dozen/behuizingen van consoles? Ik ben ervan overtuigd dat het qua verzamelwaarde zeker een pluspunt is, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik mijn consoles niet meer van de hand ga doen, tenzij ik in geldnood zou komen. Thuis is er dus een discussie over het al dan niet bewaren. Met verhuizen is dat gemakkelijk, maar ik ben net verhuisd, dus dat argument gaat helaas niet meer op.
Als een console of spel niet 100% compleet & puntgaaf is, is hij maar een fractie van de waarde waard. Altijd verzamelbare objecten compleet houden dus.Anoniem: 406530 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:42:
Hoe staan jullie tegenover het bewaren van de dozen/behuizingen van consoles? Ik ben ervan overtuigd dat het qua verzamelwaarde zeker een pluspunt is, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik mijn consoles niet meer van de hand ga doen, tenzij ik in geldnood zou komen. Thuis is er dus een discussie over het al dan niet bewaren. Met verhuizen is dat gemakkelijk, maar ik ben net verhuisd, dus dat argument gaat helaas niet meer op.
Ter referentie: Exertainment Mountain Bike Rally/Speed Racer voor de snes is bv NIB op 1200$ geschat terwijl hij los maar op 180$ geschat wordt. Dat doosje is dus een enorm verschil. http://www.rarityguide.co...Field=5&recordsPerPage=20
En of je ze aldan niet van de hand gaat doen is niet een issue. Tenzij je ze van plan bent weg te gooien worden ze op een zeker moment verkocht.
[ Voor 23% gewijzigd door actionInvoke op 06-03-2013 10:58 ]
Veel dozen weggegooid maar als ik zo lees 1200 dollar (zal vast zeldzaam spel zijn daar niet van ik ken hem niet) ben ik toch blij dat ik wat doosjes heb bewaard van de games..
Voor nu hou ik liever de spellen, lekker af en toe snes/nes gamen, misschien ooit als ik er klaar mee ben en het werkt nog voor een leuke prijs verkopen
Voor nu hou ik liever de spellen, lekker af en toe snes/nes gamen, misschien ooit als ik er klaar mee ben en het werkt nog voor een leuke prijs verkopen
[ Voor 30% gewijzigd door ByteMe_ op 06-03-2013 12:58 ]
Ja het is 1 van de zeldzaamste maar ik had hem even gepakt voor illustratie van het verschil in waarde. Maar ja, ik betwijfel of er mensen zijn die het verzamelen zien als investering (zou een beetje dom zijn aangezien het maar virtueele waarde is), het is toch echt een hobby voor de lol.RonaldDesigns schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 12:52:
Veel dozen weggegooid maar als ik zo lees 1200 dollar (zal vast zeldzaam spel zijn daar niet van ik ken hem niet) ben ik toch blij dat ik wat doosjes heb bewaard van de games..
Ik zag op StorageWars eens zo'n knakker die wilde een nes verkopen, volgens mij voor 10-20k omdat ie dacht dat het een speciale editie was (o.i.d.), ding ging niet eens aan en volgens mij kon ie er 10-20 dollar voor krijgen ofzo, dat was me toch een afgang.
Maar die advertenties bij die link lopen ook lekker op in de $$$$$
Niet de recente ep gezien van een week of 2, 3 geleden? Daar was Pat the NES punk (zo'n NES vlogger), en die games van hem (2 exemplaren van Nintendo World Championship) werden toch op 25k-30k geschat (eentje was nog zeldzamer). Wel een aanrader voor degenen in dit topic die hem gemist hadden.RonaldDesigns schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:26:
Ik zag op StorageWars eens zo'n knakker die wilde een nes verkopen, volgens mij voor 10-20k omdat ie dacht dat het een speciale editie was (o.i.d.), ding ging niet eens aan en volgens mij kon ie er 10-20 dollar voor krijgen ofzo, dat was me toch een afgang.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ik zag 'm ook van de week, hier een link: http://www.dailymotion.co...s_videogames#.UTc-GRwz26k
Die NES was ook mooi ja. "Wow, a NES-001 ... " Dan ben ik ook rijk
Ding zag er alleen niet uit, volgens mij was het hetzelfde exemplaar als uit deze video YouTube: Nintendo Training 1991 (@0:40)
Die NES was ook mooi ja. "Wow, a NES-001 ... " Dan ben ik ook rijk
[ Voor 30% gewijzigd door Glaanie op 06-03-2013 14:04 ]
#jeuj!

Een AGS-101 surfblue, compleet en in uitstekende conditie, MP mazzeltje van de week. Dat scherm is echt

Een AGS-101 surfblue, compleet en in uitstekende conditie, MP mazzeltje van de week. Dat scherm is echt
[ Voor 7% gewijzigd door Reintji op 06-03-2013 16:59 ]
Nintendo speler sinds '94.
Eén van mijn nieuwste aanwinsten, ok geen game maar toch
:

De laatste paar dagen de volgende games aangeschaft:

Helaas allemaal card-only, maar dat mag de pret tijdens het gamen niet drukken
.
. Hoezo een mazzeltje, zo goedkoop?

Helaas allemaal card-only, maar dat mag de pret tijdens het gamen niet drukken
niceReintji schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:58:
#jeuj!
[afbeelding]
[ Voor 46% gewijzigd door Orian op 07-03-2013 10:26 ]
Sinds een maand of 2 ben ik weer bezig met verzamelen van console's, games en andere leuke game gerelateerde items.
Eerst was ik van plan om allerlei console's te gaan verzamelen maar dat werd toch te veel van t goeie dus hebben we besloten om alleen Nintendo te verzamelen met uitzondering wat ik vroeger gehad heb.
Middels wat aankopen en ruilingen via tweakers/marktplaats en rommelmarktjes heb ik de volgende collectie:

Me vrouw, zoontje en ik zijn helemaal gek van Zelda dus dat is ook naast Nintendo het hoofd thema om te verzamelen.
Wat niet getoond is in de kast zijn de losse Gameboy spellen en de dubbele console's die ik dan weer verkoop, en de WiiU en een andere GameCube die aangesloten is op de tv.
De vergeelde console's ga ik eerdaags behandelen met Retr0bright, had dit al getest met de gameboy en dat werkt perfect, had alleen nog niet de juiste verhoudingen en juiste licht.
Eerst was ik van plan om allerlei console's te gaan verzamelen maar dat werd toch te veel van t goeie dus hebben we besloten om alleen Nintendo te verzamelen met uitzondering wat ik vroeger gehad heb.
Middels wat aankopen en ruilingen via tweakers/marktplaats en rommelmarktjes heb ik de volgende collectie:

Me vrouw, zoontje en ik zijn helemaal gek van Zelda dus dat is ook naast Nintendo het hoofd thema om te verzamelen.
Wat niet getoond is in de kast zijn de losse Gameboy spellen en de dubbele console's die ik dan weer verkoop, en de WiiU en een andere GameCube die aangesloten is op de tv.
De vergeelde console's ga ik eerdaags behandelen met Retr0bright, had dit al getest met de gameboy en dat werkt perfect, had alleen nog niet de juiste verhoudingen en juiste licht.
Wat een kriebels geeft het om telkens die oude verzamelingen te zien zeg. Echt geweldig! Chapeau!
* speek1984 overweegt ook hevig om te gaan beginnen
"It's about time you showed up Fox!"
Nee doe maar niet, dan blijft er minder voor de rest van ons overspeek1984 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:55:
Wat een kriebels geeft het om telkens die oude verzamelingen te zien zeg. Echt geweldig! Chapeau!
Brakke telefoonfoto's en verkleind, maar weer even een update:

Heb van het meeste wel dozen (SNES en Gameboy niet), staan in de garage..maar die ligt helemaal overhoop daar ik deze door 2-en ga delen om daar een gameroom te maken inc. comfi bank, zitzak, koelkast etc.

Heb van het meeste wel dozen (SNES en Gameboy niet), staan in de garage..maar die ligt helemaal overhoop daar ik deze door 2-en ga delen om daar een gameroom te maken inc. comfi bank, zitzak, koelkast etc.
Mijn games zijn terug gekomen!

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Wat heb je nu betaald voor die sealed games? Kriebelt ook om te verzamelen.AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:39:
[afbeelding]
En wat heb je er nu aan, ga je ze proberen te verkopen voor belachelijke bedragen?AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:39:
[afbeelding]
Vind VGA grading zo belachelijk, maar dat ligt misschien aan mij aangezien ik uberhaupt geen sealed dingen wil. Ik wil de spellen ook kunnen spelen (alhoewel ik een groot deel van mijn collectie nog nooit gespeeld heb
[ Voor 24% gewijzigd door Preau op 07-03-2013 12:00 ]
Zucht...Exorcist schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:35:
Brakke telefoonfoto's en verkleind, maar weer even een update:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb er zo'n spijt van dat ik ooit mijn SNES aan de buurjongen heb gegeven. Speel met regelmaat nog wat SNES games op de pc emulator. Gisteren de hele dag nog bezig geweest met Sim City.
Zou graag als ik op mezelf ga wonen ook zo'n verzameling aan willen leggen. Denk alleen niet dat het gaat gebeuren aangezien mijn vriendin een beetje anti gaming is
Tja, jij koopt het voor het spelen maar ik bv niet. Voor mij gaat het om de artwork. Ben voor de rest alleen maar geinteresseerd in pc games en een paar consoles.Preau schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:53:
[...]
En wat heb je er nu aan, ga je ze proberen te verkopen voor belachelijke bedragen?
Vind VGA grading zo belachelijk, maar dat ligt misschien aan mij aangezien ik uberhaupt geen sealed dingen wil. Ik wil de spellen ook kunnen spelen (alhoewel ik een groot deel van mijn collectie nog nooit gespeeld heb)
Waarom zou je in godsnaam sim city op een snes emulator willen spelen als je dan gewoon de echte pc versie kan gebruiken.creapYYY schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:02:
[...]
Zucht...![]()
![]()
Heb er zo'n spijt van dat ik ooit mijn SNES aan de buurjongen heb gegeven. Speel met regelmaat nog wat SNES games op de pc emulator. Gisteren de hele dag nog bezig geweest met Sim City.
Zou graag als ik op mezelf ga wonen ook zo'n verzameling aan willen leggen. Denk alleen niet dat het gaat gebeuren aangezien mijn vriendin een beetje anti gaming is. Console en pc komen er wel hoor
Wat die vriendin betreft...niets van aantrekken. Die van mij is ook anti gaming maar vind mijn retro game collectie nu toch best wel leuk.
Mijn vrouw is pro gaming (in die zin: Mario Party op de Wii, Mario Kart, Little Big Planet etc.) en vindt de verzameling geweldig. Ze was zelf al helemaal aan het meedenken hoe we de garage gaan inrichten met de spullen, en koopt met regelmaat consoles/games voor me.
Zou het toch minder vinden als ze het niet leuk zou vinden.
Zou het toch minder vinden als ze het niet leuk zou vinden.
Had er ook spijt van toen ik de SNES had verkocht voor een schamele 50 gulden. Maar kreeg er later 1 terug aangezien de vrouw ook een SNES bezatcreapYYY schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:02:
Zucht...![]()
![]()
Heb er zo'n spijt van dat ik ooit mijn SNES aan de buurjongen heb gegeven.
Wordt dus nog een nieuw project, een betere kast voor alle spullen
Over spijt / zonde gesproken, ik woonde rond me 19e bij me schoonmoeder en had naast me werk een videotheek, daar hadden ze een N64 Demopod buiten gezet als in: wordt weg gegooid, vroeg aan ze of ik het mee mocht nemen en wonderbaarlijk dat vonden ze prima.RonaldDesigns schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:55:
[...]
Had er ook spijt van toen ik de SNES had verkocht voor een schamele 50 gulden. Maar kreeg er later 1 terug aangezien de vrouw ook een SNES bezatEn die wou per se ook een atari paar jaar later. Jammer genoeg hapt die nu stof ergens in een doos en geen plek meer voor 'showoff'.
Wordt dus nog een nieuw project, een betere kast voor alle spullen
Nou dat ding mee naar huis in de schuur, tot een paar maanden later me schoonmoeder ineens zei (je voelt hem al aankomen): ik heb ruimte nodig, dat ding moet weg!
Geweldig, hoezo ruimte nodig? Valt toch hartstikke mee?
Zag gisteren dat ik nog meeste van de nes doosjes & n64 heb, snes hebben we niet meer
Zag gisteren dat ik nog meeste van de nes doosjes & n64 heb, snes hebben we niet meer
Zeg dat ze kan kiezen:creapYYY schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:02:
Zou graag als ik op mezelf ga wonen ook zo'n verzameling aan willen leggen. Denk alleen niet dat het gaat gebeuren aangezien mijn vriendin een beetje anti gaming is. Console en pc komen er wel hoor
Verzameling er in of vriendin er uit.
Verzameling er in en vriendin er uit.
Ik heb mijn Atari 2600 schoongemaakt.
Wil eigenlijk nog een NES in doos kopen. Maar zit nog te twijfelen.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik wou in eerste instantie Sim City ook op de pc spelen. Maar na wat youtube filmpjes bekeken te hebben is het toch net wat anders als op de SNES. *zucht.. vroegeractionInvoke schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:36:
[...]
Waarom zou je in godsnaam sim city op een snes emulator willen spelen als je dan gewoon de echte pc versie kan gebruiken.
Wat die vriendin betreft...niets van aantrekken. Die van mij is ook anti gaming maar vind mijn retro game collectie nu toch best wel leuk.

Boxed en onbekrast voor ongeveer de helft van wat de gemiddelde Retroshop er voor wil hebben.
Anoniem: 406530
Heldere uitleg. Ik ga er nog eens over nadenken dan. Doosjes van games bewaar ik overigens altijd.actionInvoke schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:53:
[...]
Als een console of spel niet 100% compleet & puntgaaf is, is hij maar een fractie van de waarde waard. Altijd verzamelbare objecten compleet houden dus.
Ter referentie: Exertainment Mountain Bike Rally/Speed Racer voor de snes is bv NIB op 1200$ geschat terwijl hij los maar op 180$ geschat wordt. Dat doosje is dus een enorm verschil. http://www.rarityguide.co...Field=5&recordsPerPage=20
En of je ze aldan niet van de hand gaat doen is niet een issue. Tenzij je ze van plan bent weg te gooien worden ze op een zeker moment verkocht.
De waarde wordt in grote lijnen door twee dingen bepaald: verkrijgbaarheid en conditie. Verkrijgbaarheid spreekt voor zichzelf. Conditie kun je eigenlijk globaal indelen in de volgende groepen:Anoniem: 406530 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:28:
[...]
Heldere uitleg. Ik ga er nog eens over nadenken dan. Doosjes van games bewaar ik overigens altijd.
Sealed in box: Puntgaaf, nooit uit verpakking geweest, fabrieks plastic zit er nog om. Gem. tientallen tot honderden euro's. In sommige gevallen duizenden euro's.
New in box: Puntgaaf maar open geweest. Gem. tientallen tot honderden euro's.
Closed in box: Alles aanwezig maar vertoont gebruikssporen. Gem. rond de 10-20 euro.
Los: Alleen spelletje aanwezig. Gem. paar euro.
Er zijn wel uitzonderingen op, sommige extreem zeldzame spellen hebben nooit een doosje gehad en zijn 10-30 000 euro waard.
Dit hangt ook sterk van de console af overigens. Zeker voor de snes zijn ook card only niet 'een paar euro' (uitzonderingen daargelaten).actionInvoke schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:57:
[...]
De waarde wordt in grote lijnen door twee dingen bepaald: verkrijgbaarheid en conditie. Verkrijgbaarheid spreekt voor zichzelf. Conditie kun je eigenlijk globaal indelen in de volgende groepen:
Sealed in box: Puntgaaf, nooit uit verpakking geweest, fabrieks plastic zit er nog om. Gem. tientallen tot honderden euro's. In sommige gevallen duizenden euro's.
New in box: Puntgaaf maar open geweest. Gem. tientallen tot honderden euro's.
Closed in box: Alles aanwezig maar vertoont gebruikssporen. Gem. rond de 10-20 euro.
Los: Alleen spelletje aanwezig. Gem. paar euro.
Er zijn wel uitzonderingen op, sommige extreem zeldzame spellen hebben nooit een doosje gehad en zijn 10-30 000 euro waard.
Uiteraard. Het was ook meer om aan te geven hoe de prijzen exponentieel op kunnen lopen naarmate het completer is.Orian schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:19:
[...]
Dit hangt ook sterk van de console af overigens. Zeker voor de snes zijn ook card only niet 'een paar euro' (uitzonderingen daargelaten).
Maar then again, die prijs van de snes is in NL kunstmatig hoog vanwege al die vele handelaren. Je bent vaak een stuk goedkoper af in andere landen. Gewoon een kwestie van niet kopen boven de marktprijs. Gaat het vanzelf weer omlaag en gaan al die vervelende handelaren ook nog eens over de kop.
Speciale video game find video over de Commodore Amiga verzameling die ik op de kop getikt heb!
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds: Amazing Commodore Amiga Collection
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Wow, allemaal van 1 koop? Waar doe je zulke goede aankopen?XtinctHeD schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:24:
Speciale video game find video over de Commodore Amiga verzameling die ik op de kop getikt heb!
Nog even lekker pochen met mijn games nu ik wat betere fotos heb gemaakt 

@onder Nee, deze zijn voor mijn eigen verzameling ^^.

@onder Nee, deze zijn voor mijn eigen verzameling ^^.
[ Voor 15% gewijzigd door Zakkenwasser op 08-03-2013 23:48 ]
en hem meteen op marktplaats gooien 
http://link.marktplaats.nl/653228561
[ Voor 105% gewijzigd door donald_dick op 08-03-2013 23:48 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Goed nieuws voor non Chrome gebruikers, Marktplaats Filter als userscript is zo goed als af, moet alleen nog wat dingetjes qua hosting en auto update uitvogelen en dan kan het online 
Persoonlijk vind ik hem ook nog makkelijker in gebruik als de Chrome extensie
Persoonlijk vind ik hem ook nog makkelijker in gebruik als de Chrome extensie
600€...donald_dick schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:46:
[afbeelding]

Ik verzamel geen nintendo maar waarom zo absurd veel geld? Als ik een beetje rond kijk lijkt hij niet zo zeldzaam... Ebay prijzen liggen veel lager.donald_dick schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 23:46:
[afbeelding]
Wow dat is nogal wat ja... ik snap dat hij mooi gesealed is en alles maar 600 euro?! Onder het mom "Nee heb je, ja kun je krijgen, wie niet waagt wie niet wint?"
Als alles op MP in spelcomputers & games zo duur zou zijn gaat marktplaats daar dadelijk ook nog een vergoeding voor elke advertentie vragen. Moet je nagaan wat je allemaal aan kunt schaffen voor dat bedrag... aan gloednieuwe games/consoles.
Als alles op MP in spelcomputers & games zo duur zou zijn gaat marktplaats daar dadelijk ook nog een vergoeding voor elke advertentie vragen. Moet je nagaan wat je allemaal aan kunt schaffen voor dat bedrag... aan gloednieuwe games/consoles.
Ok, ok. heb het al veranderd in N.O.T.K.
Volgens mij is dat niet eens het zelfde spel. Was de nieuwe die je hebt laten raten in betere staat en heb je nu de oude gesealde game in de verkoop?
(Zie rating, 85 en 85+)
(Zie rating, 85 en 85+)
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Wahloh schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:06:
Volgens mij is dat niet eens het zelfde spel. Was de nieuwe die je hebt laten raten in betere staat en heb je nu de oude gesealde game in de verkoop?
(Zie rating, 85 en 85+)

Zelda 85 en Pokemon 85+ zijn voor mijn eigen collectie. De Pokemon 85 en 80+ zijn er om de rest van de collectie te financieren.
[ Voor 28% gewijzigd door Zakkenwasser op 09-03-2013 17:32 ]
Het begin van mijn collectie is er hoor, het is een klein begin maar je moet ergens mee starten zullen we maar zeggen
Een Game Boy classic (ziet er nog onwijs netjes uit en werkt gelukkig ook perfect, echter zonder verpakking) en 2 games.

Heb spijt dat ik door de jaren heen de voorgaande consoles verkocht heb, maar die winnen we wel weer langzaam terug
Een Game Boy classic (ziet er nog onwijs netjes uit en werkt gelukkig ook perfect, echter zonder verpakking) en 2 games.

Heb spijt dat ik door de jaren heen de voorgaande consoles verkocht heb, maar die winnen we wel weer langzaam terug
"It's about time you showed up Fox!"
Nice! Je moet toch ergens beginnen.speek1984 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:02:
Het begin van mijn collectie is er hoor, het is een klein begin maar je moet ergens mee starten zullen we maar zeggen![]()
[afbeelding]
Ik heb alleen nog de Atari Lynx (die in 2en ligt) nog van mijzelf.
Begon zelf met het aanschaf van een NES en 3 spellen. Megaman 1, 2 en 3.
Wacht maar tot het retrovirus verder in je systeem gaat zitten, voor je het weet heb je een leuke collectie en vraag je jezelf af of je niet nog eens wat planken vrij moet gaan maken voor wat nieuwe dingen.
Wat voor mij een goede tip was is om klein te beginnen en niet meteen 20 verschillende consoles te kopen.
Sowieso vind ik het leuk om een kleinere subset proberen compleet te maken bijvoorbeeld alle games van een franchise die je leuk vind, developer, genre of zelfs die beginnen met een bepaalde letter. Geeft toch een goed gevoel als je zoiets dan compleet krijgt. Mijn ervaring was dat wanneer je meteen heel veel koopt je snel het spoor bijster bent, hoewel het natuurlijk ook cool is om een grote collectie te hebben.
En natuurlijk tussendoor ook andere mooie deals zoeken
Sowieso vind ik het leuk om een kleinere subset proberen compleet te maken bijvoorbeeld alle games van een franchise die je leuk vind, developer, genre of zelfs die beginnen met een bepaalde letter. Geeft toch een goed gevoel als je zoiets dan compleet krijgt. Mijn ervaring was dat wanneer je meteen heel veel koopt je snel het spoor bijster bent, hoewel het natuurlijk ook cool is om een grote collectie te hebben.
En natuurlijk tussendoor ook andere mooie deals zoeken
In navolging van:

CIB

Beide games CIB

Werkend

Eveneens werkend, foto van bij de vorige eigenaar, zelf nog geen deftige foto kunnen nemen omdat ik hem niet boven krijg
Zal dus eerst uit mekaar moeten...
Toch wel "redelijk" tevreden
De andere aanwinsten van de voorbij week:Bruiser schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:47:
Eén van mijn nieuwste aanwinsten, ok geen game maar toch:

CIB

Beide games CIB

Werkend

Eveneens werkend, foto van bij de vorige eigenaar, zelf nog geen deftige foto kunnen nemen omdat ik hem niet boven krijg

Toch wel "redelijk" tevreden
Marktplaats Filter als userscript:
http://userscripts.org/scripts/show/161529
Nu ook voor andere browsers dan Chrome! Volgens mij kan elke moderne browser wel Userscripts aan, voor Chrome heb je wel Tampermonkey nodig, omdat het een paar functies gebruikt die Chrome met zijn native userscripts niet heeft.
Makkelijker in gebruik dan de Chrome extensie omdat je met deze op de zoekpagina zelf filters kan toevoegen en niet via een opties pagina
Als je niet weet hoe Userscripts werken op je browser zoek dan eens op "Installing userscripts for <browser>".
Nu ook voor andere browsers dan Chrome! Volgens mij kan elke moderne browser wel Userscripts aan, voor Chrome heb je wel Tampermonkey nodig, omdat het een paar functies gebruikt die Chrome met zijn native userscripts niet heeft.
Makkelijker in gebruik dan de Chrome extensie omdat je met deze op de zoekpagina zelf filters kan toevoegen en niet via een opties pagina
Als je niet weet hoe Userscripts werken op je browser zoek dan eens op "Installing userscripts for <browser>".
BaasPreau schreef op zondag 10 maart 2013 @ 01:37:
Marktplaats Filter als userscript:
Werkt fantastisch!! Beter zelfs dan de Chrome plugin, nogmaals
Anoniem: 32279
met dat script filter je zo te zien redelijk de commerciele advertenties eruit?
Bestaat zoiets ook voor een (jailbroken) ipad? Met google vind ik wat vreemde oplossingen voor specifieke zaken, maar niet voor een script als deze.
Bestaat zoiets ook voor een (jailbroken) ipad? Met google vind ik wat vreemde oplossingen voor specifieke zaken, maar niet voor een script als deze.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-03-2013 11:29 ]
Weet iemand hier een controller die een zelfde soort analog stick heeft als de Nintendo 64? De Nintendo 64 analog stick is naar mijn mening namelijk de meest precieze analog stick, totdat hij stukgaat..
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een controller, die een analog stick heeft die hetzelfde aanvoelt als de Nintendo 64, maar minder snel stukgaat. Het zou ook een third party Nintendo 64 controller mogen zijn.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een controller, die een analog stick heeft die hetzelfde aanvoelt als de Nintendo 64, maar minder snel stukgaat. Het zou ook een third party Nintendo 64 controller mogen zijn.
Weer een week voorbij, tijd voor een nieuwe video
games games games .. en jawel.. meer games!
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 73
Dit keer genoeg PC games, ben je nu bezig om alle PC games te verzamelen? Want dan heb je waarschijnlijk een extra huis nodig alleen al voor die gamesXtinctHeD schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:51:
Weer een week voorbij, tijd voor een nieuwe video
Maar A2 Racer een "Horrible Dutch race game" noemen, ga je schamen. Damn, wat heb ik veel tijd besteed aan A2 Racer vroeger (i.c.m. een racestuur/gas pendaal)
Zucht. Let je nog zo goed op maar dan krijg je toch nog twee parketten achter elkaar die grotendeels alleen bestaan uit illegale xbox spelletjes. Je zou gewoon niet meer disc based systemen verzamelen. Wat een ellende, weggegooid geld. Ook nog een keer hartstikke illegaal om te handelen in nep spullen.
Heb H.E.R.O. voor de Atari 2600 binnen.
Kreeg Centipede (zonder doosje) er bij, omdat ze het te laat opgestuurd hadden. Stom spel, maar leuk voor de collectie.
H.E.R.O. is moeilijk!!! NES eat your heart out. Bij NES had je tenminste nog save points...
Kreeg Centipede (zonder doosje) er bij, omdat ze het te laat opgestuurd hadden. Stom spel, maar leuk voor de collectie.
H.E.R.O. is moeilijk!!! NES eat your heart out. Bij NES had je tenminste nog save points...
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Ik speelde dat spel op de C64, vette game met geweldige atmosfeer.Xyphoid schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:34:
Heb H.E.R.O. voor de Atari 2600 binnen.
Dat is ontzettend balen ja... ik let altijd goed op wat voor doosjes er om heen zitten. Bij twijfel altijd navragen..actionInvoke schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:48:
Zucht. Let je nog zo goed op maar dan krijg je toch nog twee parketten achter elkaar die grotendeels alleen bestaan uit illegale xbox spelletjes. Je zou gewoon niet meer disc based systemen verzamelen. Wat een ellende, weggegooid geld. Ook nog een keer hartstikke illegaal om te handelen in nep spullen.
Snap ook niet dat mensen die gebrande cdtjes niet gewoon in de vuilnisbak gooien.

Omdat het voor 99% van de mensen er om gaat dat ze het spel kunnen spelen, niet om morele vraagstukken, verzamelbaarheid of verkoopbaarheid.CrystalViriS schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:42:
[...]
Snap ook niet dat mensen die gebrande cdtjes niet gewoon in de vuilnisbak gooien.
Kijk naar SNES games, losse carts in overvloed. Doosjes die niet platgemaakt zijn en handleidingen zijn veel moeilijker te vinden.
Ik ben nu in de wondere wereld van de PSX beland. Vind je een origineel en compleet spel, zitten er zoveel krassen op de disc dat het alsnog niks waard is.
Nouja, ik zat in het buitenland (ben regelmatig in het buitenland voor mijn werk enzo) en had daar niet zo veel tijd om me er echt in te verdiepen. Maar ik weet bijna 100% zeker dat ik goed naar de plaatjes heb gekeken en dat daar alleen maar van die xbox groene doosjes op stonden. Ik ben na een aankoop van DC games een paar jaar terug heel kriegel in dit soort zaken geworden. Vervelende eigenschap van marktplaats is dat je na de koop het object niet meer kan inzien. Zit te overwegen om de verkoper aan te geven bij marktplaats, op zijn minst voor handel in illegale software.CrystalViriS schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:42:
[...]
Dat is ontzettend balen ja... ik let altijd goed op wat voor doosjes er om heen zitten. Bij twijfel altijd navragen..Als er teveel games bijzitten dan weet je eigenlijk meestal al genoeg.
Heb ooit hetzelfde met een ps2 game gehad. Aangeven bij marktplaats zorgde ervoor dat de verkoper zijn advertenties offline werden gehaald, maar de volgende dag had hij ze zelf weer teruggezet. Politie wilde zelfs geen aangifte opnemen...actionInvoke schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:41:
[...]
Nouja, ik zat in het buitenland (ben regelmatig in het buitenland voor mijn werk enzo) en had daar niet zo veel tijd om me er echt in te verdiepen. Maar ik weet bijna 100% zeker dat ik goed naar de plaatjes heb gekeken en dat daar alleen maar van die xbox groene doosjes op stonden. Ik ben na een aankoop van DC games een paar jaar terug heel kriegel in dit soort zaken geworden. Vervelende eigenschap van marktplaats is dat je na de koop het object niet meer kan inzien. Zit te overwegen om de verkoper aan te geven bij marktplaats, op zijn minst voor handel in illegale software.
offtopic:
Wilde al iets gaan typen maar:
'wat Schocktropper al zei' dekt de lading.
Qua politie. Aan de ene kant lullig, aan de andere kant weer het oude verhaal van 'beter dat ze echte boeven vangen'. Blijft moeilijk verhaal dit.
Qua politie. Aan de ene kant lullig, aan de andere kant weer het oude verhaal van 'beter dat ze echte boeven vangen'. Blijft moeilijk verhaal dit.
10 second ninja DONE
Aan de andere kant zal één telefoontje 'van de politie' veel mensen al genoeg afschrikken om het geld terug te storten vermoed ik en het niet meer te doen. Dat is 5-10 min. werk.Sagat schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:36:
offtopic:
Had de adverteerder er dan geen foto's opgezet dan? Zijn jullie op Marktplaats nu al zo gehaast met transacties maken op retrospul om de bidingwars voor te zijn? 
ik heb het nu al wel gehad met marktplaats. Mijn succes ligt meer bij kringloop en vlooienmarkten en zo nu en dan de gameshop die niets van retrowaarde afweet
ik heb het nu al wel gehad met marktplaats. Mijn succes ligt meer bij kringloop en vlooienmarkten en zo nu en dan de gameshop die niets van retrowaarde afweet
[ Voor 33% gewijzigd door Zakkenwasser op 11-03-2013 11:29 ]
Nee, adverteerder had een (zeer goed) kopietje van het hoesje gemaakt. Op de foto's van marktplaats (lees: zeer klein) is nep van echt dan niet te onderscheiden. Daarnaast was de prijs gewoon 'marktconform'.
Sindsdien vraag ik er nog wel altijd specifiek naar, maar zelfs dan kun je uiteraard nog opgelicht worden...
Sindsdien vraag ik er nog wel altijd specifiek naar, maar zelfs dan kun je uiteraard nog opgelicht worden...
Heerlijke topic en prachtige foto's!! 
Ben zelf geen verzamelaar, maar telkens als ik een oude NES, Gameboy of Megadrive zie twijfel ik toch om ze aan te schaffen. Puur voor de nostalgische heb en een potje gamen for old times sake. Mede daarom heb ik ook nog nooit afscheid kunnen nemen van mijn SNES, die heb ik nog werkend staan tot en met die maffe bazooka erbij. Ook heb ik nog een oude Philips G7000 videopac staan, dus al met al zou je het een mini-collectie kunnen noemen
Ben zelf geen verzamelaar, maar telkens als ik een oude NES, Gameboy of Megadrive zie twijfel ik toch om ze aan te schaffen. Puur voor de nostalgische heb en een potje gamen for old times sake. Mede daarom heb ik ook nog nooit afscheid kunnen nemen van mijn SNES, die heb ik nog werkend staan tot en met die maffe bazooka erbij. Ook heb ik nog een oude Philips G7000 videopac staan, dus al met al zou je het een mini-collectie kunnen noemen
Zoals ik zei wel plaatjes maar ik ben vrij zeker dat ik dat ik het goed gechecked heb. Maargoed 2 weken geleden was voor mij een beetje hecktisch dus het kan er even tussendoor geslipt zijn.AyeAyeCaptain! schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:20:
Had de adverteerder er dan geen foto's opgezet dan? Zijn jullie op Marktplaats nu al zo gehaast met transacties maken op retrospul om de bidingwars voor te zijn?
Heb er gelukkig niet veel voor betaald maar goed...
Tja, hier heb je alleen het goed zitten en die heeft alleen bagger. Nee, normaal handel ik amper op marktplaats, ik struin als ik in het buitenland ben de markten en winkels af. Dat is veel goedkoper dan NL.
Ohh dat is wel extreem lullig dan..Orian schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:25:
Nee, adverteerder had een (zeer goed) kopietje van het hoesje gemaakt. Op de foto's van marktplaats (lees: zeer klein) is nep van echt dan niet te onderscheiden. Daarnaast was de prijs gewoon 'marktconform'.
Mijn vriend heeft laatst (perongeluk) een japanse shemue voor me op de kop getikt. Ik heb geen japanse DC dus dan voel je je ook lullig want het stond er gewoon echt niet bij vermeld. En ik wil geen bootdisc's meer in m'n DC gaan proppen.. Maarja allemaal minder erg dan een kopie natuurlijk.
Wel grappig dat de persoon in kwestie nu opeens niet meer reageerd nadat ik hem geconfronteerd heb met het feit dat ze handelen in illegale software. Nouja, ben redelijk geweest. Ga het nu doorgeven aan marktplaats, moeten hun maar kijken wat ze er mee doen. Het is jammer maar kan er nu verder niets meer aan doen.
Het zou goed zijn als MP van alle mensen eisen dat ze via een paypal achtig (maar niet paypal) systeem betalen.
Het zou goed zijn als MP van alle mensen eisen dat ze via een paypal achtig (maar niet paypal) systeem betalen.
Tuurlijk reageert ie nu niet..actionInvoke schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:56:
Wel grappig dat de persoon in kwestie nu opeens niet meer reageerd nadat ik hem geconfronteerd heb met het feit dat ze handelen in illegale software. Nouja, ben redelijk geweest. Ga het nu doorgeven aan marktplaats, moeten hun maar kijken wat ze er mee doen. Het is jammer maar kan er nu verder niets meer aan doen.

Ik rapporteer soms wel eens advertenties bij marktplaats (laatst kwam ik een uil tegen b.v.) maar geen idee of ze daar wat mee doen.

Twee weken geleden wilde ik via Marktplaats een SNES koffer kopen, zodat ik mijn losse carts goed kan bewaren. Verkoper gevonden en akkoord gegaan met een prijs inclusief versturen.
Mail ik of ik zijn bankgegevens mag hebben zodat ik het kan overmaken.... tot op de dag van vandaag niets meer van gehoord... (heb nog wel een mail eruit gestuurd 2 dagen erna, maar totaal geen reactie meer).
Mail ik of ik zijn bankgegevens mag hebben zodat ik het kan overmaken.... tot op de dag van vandaag niets meer van gehoord... (heb nog wel een mail eruit gestuurd 2 dagen erna, maar totaal geen reactie meer).
Je kan ook een keer naar een beurs gaan. Dan weet je zeker wat je koopt.AyeAyeCaptain! schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:36:
Twee weken geleden wilde ik via Marktplaats een SNES koffer kopen, zodat ik mijn losse carts goed kan bewaren. Verkoper gevonden en akkoord gegaan met een prijs inclusief versturen.
Ik koop heel weinig via Marktplaats. Mijn vrouw koopt soms wel eens wat, maar we gaan het altijd halen.
Als het een goedkoop dingetje is, dan laten we het wel opsturen.
Als ik spullen verkoop via Marktplaats, dan laat ik het altijd ophalen. Zo kan de koper gelijk zien of alles goed is en krijg ik geen gezeur als PostNL weer eens het pakketje kwijtraakt of verkeerd bezorgd.
Een NES moet nog even wachten
Ook een zeer mooie hobby
haha ik heb A2 racer altijd verschrikkelijk gevonden, maar moet eerlijk toegeven dat ik voldoende uurtjes met Red Cat op die lelijke muizen heb geschoten, dus Davilex heeft wel wat tijd van mij gekregen!G-Meister schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:53:
[...]
Dit keer genoeg PC games, ben je nu bezig om alle PC games te verzamelen? Want dan heb je waarschijnlijk een extra huis nodig alleen al voor die games
Maar A2 Racer een "Horrible Dutch race game" noemen, ga je schamen. Damn, wat heb ik veel tijd besteed aan A2 Racer vroeger (i.c.m. een racestuur/gas pendaal)
Ik ben momenteel erg in de PC games ja, die big boxes zijn geweldig en het is toch het platform waarmee ik ben opgegroeid
Heb nooit wat van Davilex gekocht. Bij de bruna hadden ze bij mij altijd een bak met floppies met games erop. Kocht ik altijd. Zaten soms echt leuke games tussen. Liggen waarschijnlijk in de kelder met mijn andere pc spullen.
Hoe bewaren jullie de doosjes van SNES games? Ik zit er over na te denken om sommige gewoon in een kartonnen doos te stoppen in de box, maar hier kan het natuurlijk kouder worden.
Heeft iemand van jullie een Gold N64? Volgens mij ga ik die nooit vinden voor een leuk bedrag
En de advertentie staat er nog wel?AyeAyeCaptain! schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:36:
heb nog wel een mail eruit gestuurd 2 dagen erna, maar totaal geen reactie meer.
Mijn SNES games (die ik als eerste eigenaar nog steeds heb en dus zo'n 17 jaar oud zijn) zitten in een doos op zolder of staan in een kast in de schuur. Nog nooit ergens last van gehad (scheuren, verkleuren, nat worden etc.). Zolder zal ongetwijfeld beter zijn dan de schuur (aangebouwd aan huis, dus minder koud dan een losstaande schuur), maar ze zijn nog in prima staat.donald_dick schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:49:
Hoe bewaren jullie de doosjes van SNES games? Ik zit er over na te denken om sommige gewoon in een kartonnen doos te stoppen in de box, maar hier kan het natuurlijk kouder worden.
Als je bang bent voor vocht, voor een paar tientjes koop je een paar vocht vreters. Eens per 4 maanden verversen. Werkt prima. Anders ook even een vuilniszak om de doos doen en dicht tapen, zou ook wel werken denk ik.
Bij de action hebben ze goedkope vochtvreters die ook prima werken. Zo "bewaar" ik momenteel mijn mortal kombat cabinet in een onverwarmde garage.actionInvoke schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:52:
Als je bang bent voor vocht, voor een paar tientjes koop je een paar vocht vreters. Eens per 4 maanden verversen. Werkt prima. Anders ook even een vuilniszak om de doos doen en dicht tapen, zou ook wel werken denk ik.
Bij blokker hebben ze ook een paar in de aanbieding.
Het wordt steeds een generatie minder retro, maar gisteren de boel uitgebreid met een Xbox 1. Inclusief 18 originele games en 3 lege doosjes voor 25 euro.

Enige nadeel, er zit geen controller bij. Bij Gamemania willen ze er nog 20 euro voor hebben, da's een beetje zonde en moet ongetwijfeld goedkoper kunnen.

Enige nadeel, er zit geen controller bij. Bij Gamemania willen ze er nog 20 euro voor hebben, da's een beetje zonde en moet ongetwijfeld goedkoper kunnen.

Heb een tweedehands SNES op de kop getikt die niet verkleurd is, maar wel beschadigd. Nu is mijn eigen SNES uit '95 (Mario Allstars + Starwing set) verkleurd op de omcirkelde vlakken. Weet iemand of het ook mogelijk is om alleen de omcirkelde vlakken te verwisselen? Moet nog opzoek naar een passend bitje, maar als het niet gaat, dan is dat wellicht verspilde moeite.
Ik neig naar een doos voor een VCC- of Video 2000 band. Die waren wat kleiner maar ook wat dikker dan een VHS tapeactionInvoke schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:19:
Iemand enig idee wat dit voor doos is? Het is niet een 2600 game doos maar hij lijkt gemaakt te zijn voor 2600 games.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En uiteraard wel zelfde era als de 2600
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ik kan ze natuurlijk ook in sealbags stoppen, dan heb ik vocht iig geëlimineerd.Bootje schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:59:
[...]
En de advertentie staat er nog wel?
[...]
Mijn SNES games (die ik als eerste eigenaar nog steeds heb en dus zo'n 17 jaar oud zijn) zitten in een doos op zolder of staan in een kast in de schuur. Nog nooit ergens last van gehad (scheuren, verkleuren, nat worden etc.). Zolder zal ongetwijfeld beter zijn dan de schuur (aangebouwd aan huis, dus minder koud dan een losstaande schuur), maar ze zijn nog in prima staat.
Ja, dat soort dingen zat ik ook naar te kijken maar ik heb geen idee wat de afmetingen daarvan zijn. Lijkt me iig niet omdat die dingen rechthoekig zijn en dit doosje zit als gegoten om een 2600 cartridge heen. Er is een kleine uitsparing om hem eruit te halen maar binnenin zit een vorm die 1op1 past met een standaard 2600 cartridge.The Eagle schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:55:
[...]
Ik neig naar een doos voor een VCC- of Video 2000 band. Die waren wat kleiner maar ook wat dikker dan een VHS tape
En uiteraard wel zelfde era als de 2600
Ik heb nou echt geen idee wat het is. Mogelijk heeft iemand het er zelf omheen gedaan maar het past zo perfect...
Anders een verhuur doosje voor de videotheek? Bestond zoiets?
Misschien een game ofzo? Sega CD en 32x zijn wel wat waard maar niet zoveel, heb ze compleet in box voor veel minder. Heb niet alle games bekeken maar het ziet er naar uit dat er geen super zeldzaam spul tussen zit.Anoniem: 316994 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:41:
http://link.marktplaats.nl/654718462
mis ik iets??vind dit wel een erg hooge prijs
Toch nog een Ice Blue N64 gekocht dankzij iemand hier. Kwam er daardoor ook achter dat ik wel de (funtastic) Watermelon Red heb, maar niet de Clear Red. Dat is dan de laatste die ik nog ga zoeken. Dan maar 's eerst de garage ombouwen. Vriend van me bood het zelf aan tijdens een uitje naar Limburg, dus prima..
Straks heb ik zo'n 20m2 om alles te stallen. Maar 's op zoek naar een leuke bank, zitzak, tafel, vloerbedekking etc. Leuk project
Straks heb ik zo'n 20m2 om alles te stallen. Maar 's op zoek naar een leuke bank, zitzak, tafel, vloerbedekking etc. Leuk project
Sinds gisteren (door toeval) in mijn bezit, was helemaal vergeten hoe leuk zo ook alweer waren!

In mint conditie btw, alleen helaas zonder doosje/boekje.

In mint conditie btw, alleen helaas zonder doosje/boekje.
[ Voor 15% gewijzigd door Sinner op 12-03-2013 23:21 ]
Die Game & Watch ziet er wel erg mooi uit. Had ooit Oil Panic, maar kan hem nergens vinden, erg jammer, was in zeer nette staat.
Jammer dat ze zo duur zijn, had er wel één of twee willen kopen, maar niet tegen de prijzen waarvoor ze gaan tegenwoordig.
Jammer dat ze zo duur zijn, had er wel één of twee willen kopen, maar niet tegen de prijzen waarvoor ze gaan tegenwoordig.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Die twee omcirkelde vlakken zijn inderdaad los te wisselen...Reintji schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:53:
[afbeelding]
Heb een tweedehands SNES op de kop getikt die niet verkleurd is, maar wel beschadigd. Nu is mijn eigen SNES uit '95 (Mario Allstars + Starwing set) verkleurd op de omcirkelde vlakken. Weet iemand of het ook mogelijk is om alleen de omcirkelde vlakken te verwisselen? Moet nog opzoek naar een passend bitje, maar als het niet gaat, dan is dat wellicht verspilde moeite.
Aan de verschillende kleuren van Nintendo 64s ben ik nooit begonnen. Heb hier wel boxed staan: normale Nintendo 64, Star Wars Edition, Pikachu edition, Donkey Kong 64 edition en Clear Blue edition. Op zich wil ik alle kleuren ook nog wel, maar als die ook allemaal boxed zijn wordt het wel erg veel. Als je ze eenmaal hebt, dan doet het ook erg veel pijn om ze weer weg te doen.Exorcist schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:17:
Toch nog een Ice Blue N64 gekocht dankzij iemand hier. Kwam er daardoor ook achter dat ik wel de (funtastic) Watermelon Red heb, maar niet de Clear Red. Dat is dan de laatste die ik nog ga zoeken. Dan maar 's eerst de garage ombouwen. Vriend van me bood het zelf aan tijdens een uitje naar Limburg, dus prima..
Sowieso erger ik me heel erg aan PAL Nintendo 64 spellen, aangezien ik ze NTSC op de Wii gewend ben.
[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 13-03-2013 09:32 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod