Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:05

Metro2002

Memento mori

StampVoet schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:28:
Ik heb afgelopen weekend een sega saturn compleet in doos gekocht voor 15 euro, goede deal? :)
Lijkt me netjes toch, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb afgelopen weekend een sega saturn compleet in doos gekocht voor 15 euro, goede deal? :)
Nee, een uitstekende deal... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pff, had ik een leuke deal voor een gameboy micro gevonden, reageert de adverteerder niet meer. Deal was zo goed als rond (alleen nog zijn rekeningnummer), maar nu al 3 dagen niets meer gehoord. Dan maar weer verder zoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:59
Ai dat is toch echt weggegooit geld. Misschien dat ik er voor onderdelen nog wat aan heb. €10.- doen?

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07 13:24
Orian schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:03:
Pff, had ik een leuke deal voor een gameboy micro gevonden, reageert de adverteerder niet meer. Deal was zo goed als rond (alleen nog zijn rekeningnummer), maar nu al 3 dagen niets meer gehoord. Dan maar weer verder zoeken :(
Je bent niet de enige ik had ook een deal voor Super Mario Land 2 en Secret Of Mana voor een degelijke prijs zo goed als rond, maar ook geen enkele reactie meer sinds 3 dagen.... :(

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:01
Preau schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:26:
Heb voor mezelf ff snel een stukje javascript gemaakt om mensen te filteren op marktplaats, aangezien ik geen Chrome gebruik, je moet ze wel eenmalig zelf toevoegen. Als je er een bookmarklet van maakt kan je het makkelijk met 1 klik uitvoeren. Filter werkt ook op andere dingen zoals Topadvertentie (Alles wat in de html van een zoekresultaat staat).

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
var filter = Array();
filter.push("RetroGameFreak");
filter.push("Retro Game Winkel");
filter.push("Gameland-Groningen");
filter.push("Games Garage");
filter.push("Videogameworld nl");

$(".search-result").each(function() { 
    var contents = $(this).html(); 
    for(var i = 0; i < filter.length; i++) {
        if(contents.indexOf(filter[i]) != -1) {
            $(this).remove();
            break;
        }   
    }   
});

EDIT:
En een bookmarklet maak je door op de plaats waar normaal de URL van je favoriet staat het volgende neer te zetten:
javascript:*bovenstaande code* void 0;

EDIT 2:
Als je alleen filtert op "Bezorgt in" heb je 95% van de bedrijven al te pakken en hoef je nooit meer iets aan te passen.
Allereerst Preau, bedankt voor je stukje script. Werkt fantastisch!! _/-\o_

Aangezien er steeds meer Retroshops bijkomen, hierbij een geüpdatet lijstje om te filteren. Nu alleen nog iets zoeken waardoor automatisch de filter wordt geactiveerd op elke pagina.

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
javascript:var filter = Array();
filter.push("RetroGameFreak");
filter.push("Retro Game Winkel");
filter.push("Gameland-Groningen");
filter.push("Videogameworld nl");
filter.push("Bezorgt in");
filter.push("Nintendo - Webwinkel");
filter.push("Nedgame");
filter.push("Spelinruil.nl");   
filter.push("infinityGames");
filter.push("Replay Games");
filter.push("INFINITY GAMES");
filter.push("JUMPZGAMING");
filter.push("Gameshop Twente");

$(".search-result").each(function() { 
    var contents = $(this).html(); 
    for(var i = 0; i < filter.length; i++) {
        if(contents.indexOf(filter[i]) != -1) {
            $(this).remove();
            break;
        }   
    }   
});void 0;

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hmm, ik heb al een paar jaar een Gameboy Micro. maar nu ik er sinds een tijdje weer op wil spelen zie ik dat er een soort bubbeltjes onstaan zijn op de frontplate... Zit geen protector of zo op hoor.
Beetje jammer wel. Eens kijken of ik goedkoop een nieuwe faceplate kan vinden.

Hoop dat zo beetje te zien is, is lastig te fotograferen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1974016/GBM1kl.JPGAfbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1974016/GBM2kl.JPG

Blijft wel een leuk dingetje natuurlijk ;).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
G-Meister schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:41:
[...]

Allereerst Preau, bedankt voor je stukje script. Werkt fantastisch!! _/-\o_

Aangezien er steeds meer Retroshops bijkomen, hierbij een geüpdatet lijstje om te filteren. Nu alleen nog iets zoeken waardoor automatisch de filter wordt geactiveerd op elke pagina.
Geen dank, ik zal dit weekend eindelijk eens even die Chrome add-on op de store zien te krijgen, dat ding staat ondertussen al meer dan een week klaar.

Voor firefox moet ik nog een goede oplossing zoeken, aangezien die add-ons een stuk lastiger te developen blijken, misschien doe ik het als GreaseMonkey script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Ik had Nintendo gemaild met foto's van die bubbeltjes op mn GBM. Sturen ze me gewoon een nieuwe faceplate op!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
En daar is ie dan: Marktplaats Filter voor Chrome!

https://chrome.google.com...mhahpkfgendepfcahkjpdmaeo

Als je hem gebruikt en het bevalt zou het cool zijn als je een rating achter laat!

Firefox extensie staat (ooit) op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HELD!!!! Works like a charme!!!!!

Geweldige filter. Bedankt, die rating komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399826

hier wat pic's van mijn kleine collectie. :)

heb een snes - pal en ntsc-j

Afbeeldingslocatie: http://i206.photobucket.com/albums/bb179/roedie1/488253_415838391764832_1352454051_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i206.photobucket.com/albums/bb179/roedie1/389723_445037718844899_1775491295_n.jpg

ben toch wel bij met de dragon ball / dragon ball z collectie en gundam wing endless duel ^^ deze zijn allemaal compleet met doosje en boekje. zelfde geld ook voor de ff spellen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 399826 op 23-02-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 19:13
Mooie Dragon Ball collectie. Is dat nou nog een beetje leuk te spelen.

@Preau: Ik ben druk bezig om de Marktplaats filter extensie uit te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Preau schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:23:
Net even mee zitten spelen. Werkt fantastisch!!! _/-\o_

Nog even kijken hoe dat werkt met inloggen etc. om te beoordelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 14:06
Heerlijk gebruikt dat filter! Nu is marktplaats weer een optie, dank je hartelijk!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399826

Bootje schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:43:
Mooie Dragon Ball collectie. Is dat nou nog een beetje leuk te spelen.

@Preau: Ik ben druk bezig om de Marktplaats filter extensie uit te proberen. :)
het spelen gaat prima. de onderste 4 zijn fighters ala streetfighter.
de andere 3 zijn een heel ander verhaal.

je hebt de dragon ball z rpg. daarin zit een vecht systeem dat werkt met kaarten en random batle encounters terwijl je het verhaal tot aan frieza volgt.

goku Dentsu 1 volgt het verhaal van dragon ball en is een btje een gok spelletje dat je de juiste move op het juiste moment kiest
goku Dentsu 2 is het zelfde alleen dan de dragon ball z variant

met wat hulp van het internet zijn deze spellen best wel te leren spelen. en je hoeft geen Japanse taal cursus te nemen voor het verhaal als je dat al kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Anoniem: 399826 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:06:
[...]
het spelen gaat prima. de onderste 4 zijn fighters ala streetfighter.
de andere 3 zijn een heel ander verhaal.

je hebt de dragon ball z rpg. daarin zit een vecht systeem dat werkt met kaarten en random batle encounters terwijl je het verhaal tot aan frieza volgt.

goku Dentsu 1 volgt het verhaal van dragon ball en is een btje een gok spelletje dat je de juiste move op het juiste moment kiest
goku Dentsu 2 is het zelfde alleen dan de dragon ball z variant

met wat hulp van het internet zijn deze spellen best wel te leren spelen. en je hoeft geen Japanse taal cursus te nemen voor het verhaal als je dat al kent :)
Klinkt goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Zojuist via Marktplaats een blauwe GB Color op de kop getikt (en opgehaald). Hij zit in een echte Nintendo Gameboy schoudertas met 4 spellen: World Cup, De Smurfen (GBC), Hercules en Tom & Jerry. En dat voor maar 10 euro! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/117e2w3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 13:05
Bootje schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:56:
Zojuist via Marktplaats een blauwe GB Color op de kop getikt (en opgehaald). Hij zit in een echte Nintendo Gameboy schoudertas met 4 spellen: World Cup, De Smurfen (GBC), Hercules en Tom & Jerry. En dat voor maar 10 euro! _/-\o_
Nice :o ik had tot voor een maand terug nog 2 GBC's, alleen waren de batterijen erin uitgelopen, resultaat waren twee zuur ruikende, niet werkende gameboys :(
(Note, ze werden dagelijks gebruikt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Deze kreeg ik vandaag met de post van Nintendo :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lwgnJOLzxYKjolXVRYubyJlt/full.jpg

Het is dan wel een remake voor Club Nintendo, maar desondanks is het wel een spelcomputer uit 1980 :)

[ Voor 28% gewijzigd door 90710 op 23-02-2013 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 22:59
Hoe kan je het beste de casing van een dreamcast schoonmaken? Gewoon in een badje met een beetje vaatwasmiddel?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
donald_dick schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:20:
Hoe kan je het beste de casing van een dreamcast schoonmaken? Gewoon in een badje met een beetje vaatwasmiddel?
Zo doe ik het wel met al mijn andere consoles (heb geen dreamcast). Gewoon zorgen dat er geen elektronica bij zit en dan kan dat geen kwaard. Ook geen aggresieve middelen gebruiken. Warm water met een borstel zal eigenlijk al genoeg moeten zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:02
MaximusTG schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:50:
Ik had Nintendo gemaild met foto's van die bubbeltjes op mn GBM. Sturen ze me gewoon een nieuwe faceplate op!
Serieus? Ik kreeg gewoon helemaal niks van ze?!
Zelfs niet om er voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Preau schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:23:

https://chrome.google.com...mhahpkfgendepfcahkjpdmaeo

Als je hem gebruikt en het bevalt zou het cool zijn als je een rating achter laat!

Firefox extensie staat (ooit) op de planning.
Heel erg bedankt! Dit maakt marktplaats weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Orian schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:03:
[...]

Heel erg bedankt! Dit maakt marktplaats weer leuk :)
Dit geld trouwens ook voor de handelaren :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 16:27:
[...]

Dit geld trouwens ook voor de handelaren :)
Ieder voordeel heeft helaas ook zijn nadeel ;)

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
G-Meister schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 18:07:
[...]

Ieder voordeel heeft helaas ook zijn nadeel ;)
~Johan Cruijff

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk valt het mee morgen op de weg ri. Deurne..met de sneeuw. Heb het er voor over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Yep, ik ga ook zo onderweg. Volgens buienradar hangt/hing het net over Deurne en omgeving, maar de meeste sneeuw schijnt te zijn gevallen in zuidelijk Limburg, wat er gelukkig nog een eindje vandaag ligt :+ Pfff, 't wordt een rit van 2 uur, maar met een lekker muziekje op moet dat wel te doen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Arunia schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 15:23:
[...]

Serieus? Ik kreeg gewoon helemaal niks van ze?!
Zelfs niet om er voor te betalen.
Ja serieus; kreeg ook heel snel bericht. Donderdagavond gemaild en vrijdagmiddag antwoord. Misschien dat het om een soort fabricagefout gaat in die frontplates? Daar lijkt het wel op iig.
Of had jij hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012

Reintji

(2 x dad)²

Hoe was het in Deurne voor degene die zijn geweest?

Gisteren zelf in een obscuur winkeltje deze gescoord! Excitebike, Pacman en Dr.Mario in seal zelfs.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2qv8kgo.jpg

Mis nu alleen nog maar Ice Climber en Xevious (in deze serie dan, heb hem al voor de NES, MSX en als Famicom Mini)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2igohvd.jpg

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Deurne mag ik wel een succes noemen :) Ik wilde in ieder geval met een Jaguar of een Megadrive + Mega CD (en eventueel 32X) thuiskomen, het liefst met beiden, maar gezien mijn bescheiden budget zat dat er niet in :p Het is uiteindelijk een Jaguar geworden, iemand verkocht een pakketje met wat games erbij, voor een (mijn inziens) goede prijs. Ik heb een Megadrive met CD gevonden bij de consoles op de tafel op het podium, maar die werd zonder games verkocht en de prijs stond mij niet helemaal aan. Daar werden ook Megadrive games verkocht, maar het ging mij voornamelijk om de Mega CD (ik wil graag FMV games hebben) en ik zag geen CD games, dus een pakketje maken voor een mooie prijs ging ook niet lukken.

Wat is uiteindelijk mijn buit geworden:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PqoGwvqNqKeIQvqlRMqoaUnl/thumb.jpg
Overview van mijn aankopen vandaag

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A6zVVSzihbdo9AfzrdrU2GL2/thumb.jpg
Atari Jaguar met 1 controller. Helaas ook met slechts een RF-kabel, daar moet ooit nog eens een RGB of composietkabel voor komen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0EjiJcaBxLUMLJXrCu4I3uQv/thumb.jpg
De Jaguar games Cybermorph, Kasumi Ninja, Dragon, Theme Park en Iron Soldier

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w4CWnLHW5bed4KdSJzFV1TIf/thumb.jpg
Donald Duck PK voor de Gamecube en Mario Kart Wii voor de Wii

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rM8EBbLuNezpYCtUot2s9Ibt/thumb.jpg
En als laatste Spore en Simcity voor de DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het zo/zo. Te veel mensen op een veel te kleine ruimte, slecht gelucht..dringen en nauwelijks ruimte. Hoge prijzen voor de wat gewildere games, goedkoper op Internet te vinden. Heb een aantal N64 games enP PS1 games, maar niet bijzonder te noemen.

Voor de rest leuk om 's te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-07 21:19
Het was IND wat te druk.
ik heb er een N64 met perfect dark en de memory expension pack voor heel heel weinig op de kop kunnen tikken.
En nog wat losse games

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Drukte kwa hoeveelheid mensen viel het op zich wel mee, maar het was maar een vrij kleine ruimte. In tegenstelling tot Apeldoorn waar toch meer ruimte is en je makkelijk even 5 minuten in een bak kan snuffelen, zonder dat je weg wordt gedrukt door de mensenmassa achter je.

Ook de ruimte erachter (waar een aantal demo-pods stonden en iemand op een gegeven moment een veilig aan het doen was) bracht niet veel extra ruimte mee. Sterker nog, hoewel daar genoeg te snuffelen was, ben ik na 2 minuten weggegaan, het was zo ontzettend drukkend warm daar, dat het niet prettig vertoeven daar was. Ik heb medelijden met de standhouders :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-07 21:19
In de morgen tussen 10u en 13u was de drukte toch wel behoorlijk.
plekken waar je niet rustig in de bakken kon kijken of je werd al weg geduwd.

Sommige dingen waren wel overpriced.
Was er 1 voor een Gameboy SP Tribal epigoon die gewoon 75 euro vroeg gebruikt. 8)7

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:58

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Glaanie schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:16:
Deurne mag ik wel een succes noemen :) Ik wilde in ieder geval met een Jaguar of een Megadrive + Mega CD (en eventueel 32X) thuiskomen, het liefst met beiden, maar gezien mijn bescheiden budget zat dat er niet in :p Het is uiteindelijk een Jaguar geworden, iemand verkocht een pakketje met wat games erbij, voor een (mijn inziens) goede prijs. Ik heb een Megadrive met CD gevonden bij de consoles op de tafel op het podium, maar die werd zonder games verkocht en de prijs stond mij niet helemaal aan. Daar werden ook Megadrive games verkocht, maar het ging mij voornamelijk om de Mega CD (ik wil graag FMV games hebben) en ik zag geen CD games, dus een pakketje maken voor een mooie prijs ging ook niet lukken.

Wat is uiteindelijk mijn buit geworden:

[afbeelding]
Overview van mijn aankopen vandaag

[afbeelding]
Atari Jaguar met 1 controller. Helaas ook met slechts een RF-kabel, daar moet ooit nog eens een RGB of composietkabel voor komen

[afbeelding]
De Jaguar games Cybermorph, Kasumi Ninja, Dragon, Theme Park en Iron Soldier

[afbeelding]
Donald Duck PK voor de Gamecube en Mario Kart Wii voor de Wii

[afbeelding]
En als laatste Spore en Simcity voor de DS
Pak een oude flatcable van een 2/3/486`er floppydrive (zo`n grote) en maak je eigen scartkabel, werkt perfect. Heb je in 10 minuutjes gemaakt.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Michael Knight schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:29:
[...]

Pak een oude flatcable van een 2/3/486`er floppydrive (zo`n grote) en maak je eigen scartkabel, werkt perfect. Heb je in 10 minuutjes gemaakt.
Ook voor iemand zonder soldeerkunsten? :p Ik ben echt een complete noob op dat gebied. Ik heb dit gevonden http://members.optusnet.c...cart/gamescart.htm#jaguar, maar als ik dat zie en ik moet er ook nog een weerstandje (of hoe zo'n ding ook heet) tussen frotten, nee, ik zie mezelf dat niet doen :+

Wel heb ik op eBay iemand gevonden die die dingen blijkbaar zelf maakt en voor nog geen 20 euro inclusief shipping heb ik 'm hier. OK, het is geen scart, maar beter dan de RF kabel die ik nu heb :p

Mocht iemand nog tips hebben (complete kabels voor weinig of een noob resistant turorial), ik hou me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Glaanie schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:44:
[...]

Ook voor iemand zonder soldeerkunsten? :p Ik ben echt een complete noob op dat gebied. Ik heb dit gevonden http://members.optusnet.c...cart/gamescart.htm#jaguar, maar als ik dat zie en ik moet er ook nog een weerstandje (of hoe zo'n ding ook heet) tussen frotten, nee, ik zie mezelf dat niet doen :+

Wel heb ik op eBay iemand gevonden die die dingen blijkbaar zelf maakt en voor nog geen 20 euro inclusief shipping heb ik 'm hier. OK, het is geen scart, maar beter dan de RF kabel die ik nu heb :p

Mocht iemand nog tips hebben (complete kabels voor weinig of een noob resistant turorial), ik hou me aanbevolen :)
Ja is goed te doen hoor en die stekker is groot genoeg, dus je hebt ook wel wat ruimte om te spelen.. ik heb een Composite-kabel gemaakt. Alle oude console sluit ik aan op een Sony Trinitron en met de zelfgemaakt compositekabel is het beeld al perfect. Rayman ziet er bijvoorbeeld prachtig uit.

Moet ik wel zeggen dat de 'composite in' van die tv subliem is. Mijn latere breedbeeld van Philips gaf belabber beeld vai die aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-06 16:11

chaser

Hoe waren de prijzen in deurne vergeleken met Marktplaats?
Ben niet gegaan want vond 180 km heen en terug toch teveel
(2 uur heen en 2 uur terug)

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond het veelal duur tov Marktplaats. Had ik ook verwacht. Geen Gameboy Player (Cube) gezien helaas en bij veel stond er geen prijs, vond ik ook erg storend. Wil niet bij alles vragen wat t kost, wil weten wat t kost en dan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

Zoek je een GB player? De lokale Used Products hier in Groningen heeft er een liggen incl bootdisc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn er genoeg.. zoek eigenlijk een RE4 Gamecube (heb al de witte, zilvere, paarse en zwarte) + die player. Beetje een package deal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Zojuist al mijn NES cartridges een goede schoonmaak gegeven, morgen is het systeem zelf aan de beurt. Duurt wel even maar dan is het allemaal weer netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Reintji schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:01:
Hoe was het in Deurne voor degene die zijn geweest?

Gisteren zelf in een obscuur winkeltje deze gescoord! Excitebike, Pacman en Dr.Mario in seal zelfs.

[afbeelding]

Mis nu alleen nog maar Ice Climber en Xevious (in deze serie dan, heb hem al voor de NES, MSX en als Famicom Mini)

[afbeelding]
Nice catch! Hadden ze nog meer games of was dat alles?

Zo vond ik ook een keer een perfect gesealde versie van Kirby and the amazing mirror (pal). En een doos met nog veel meer geseald spul :P

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 25-02-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

Ga nog een keer kijken, maar alle NES Classics zijn nu weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik moet zeggen dat met de aankondiging van de PS4 en de aankomende aankondiging van de XBox 720 ik zit te kijken om op de valreep een nieuwe XBox 360 aan te scahffen. Goedkoop en als retro gamer nog interessant. (Heb een SNES, 2 Gameboy 1 modellen en twee C64's)
Nu kan ik ze nieuw kopen en alles mooi gaaf en intact krijgen.
Wat zeggen jullie over een zulke denkwijze. De consoles zijn nog niet retro, maar over 5 jaar zeker wel.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Exorcist schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:43:
Ik vond het veelal duur tov Marktplaats. Had ik ook verwacht. Geen Gameboy Player (Cube) gezien helaas en bij veel stond er geen prijs, vond ik ook erg storend. Wil niet bij alles vragen wat t kost, wil weten wat t kost en dan kopen.
Nou is het op marktplaats de laatste tijd ook niet leuk meer. Vroeger kon je nog leuke koopjes scoren maar nu zit er gelijk bij alles een handelaar die absurde bedragen neer telt voor alles en nog wat. Die lui halen alle lol eraf en ik vertik het dan ook met hun zaken te doen.

Als er op de markt er geen prijs bij staat dan betekent dat voor mij een laag take it or leave it bod uitbrengen. Als ze vervolgens met een te hoog bedrag terug komen, gewoon weg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Auredium schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:25:
Ik moet zeggen dat met de aankondiging van de PS4 en de aankomende aankondiging van de XBox 720 ik zit te kijken om op de valreep een nieuwe XBox 360 aan te scahffen. Goedkoop en als retro gamer nog interessant. (Heb een SNES, 2 Gameboy 1 modellen en twee C64's)
Wat zeggen jullie over een zulke denkwijze. De consoles zijn nog niet retro, maar over 5 jaar zeker wel.
Mogelijk is het dan retro maar de boxart blijft nog steeds huilen met de pet op. Wat een ongeinspireerde meuk is het toch tegenwoordig. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Zondag ook naar Deurne geweest en wat hierboven al gemeld is, het was wel leuk maar pff de ruimte was echt véél te krap. Je kon nergens even uitgebreid kijken want je stond echt opgepakt als een sardientje.
Anyway, toch nog wel eea gescoord, oa. een atari 2600 jr die al een tijdlang op mijn wannahave lijstje stond en nog wat games.

Heb ook een filmpje gemaakt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MQkNZgpPt1Q]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-07 23:00
Metro2002 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:51:
Zondag ook naar Deurne geweest en wat hierboven al gemeld is, het was wel leuk maar pff de ruimte was echt véél te krap. Je kon nergens even uitgebreid kijken want je stond echt opgepakt als een sardientje.
Anyway, toch nog wel eea gescoord, oa. een atari 2600 jr die al een tijdlang op mijn wannahave lijstje stond en nog wat games.

Heb ook een filmpje gemaakt:

[video]
Ziet er toch leuk uit, jammer dat de locatie krap is voor de hoeveelheid mensen.

Wanneer is de volgende editie van de Retrobeurs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

actionInvoke schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:03:
[...]

Nou is het op marktplaats de laatste tijd ook niet leuk meer. Vroeger kon je nog leuke koopjes scoren maar nu zit er gelijk bij alles een handelaar die absurde bedragen neer telt voor alles en nog wat. Die lui halen alle lol eraf en ik vertik het dan ook met hun zaken te doen.

Als er op de markt er geen prijs bij staat dan betekent dat voor mij een laag take it or leave it bod uitbrengen. Als ze vervolgens met een te hoog bedrag terug komen, gewoon weg lopen.
Haha, ja dat wel. De dozen zijn echt standaardmateriaal geworden maar daar zit niet het punt. Voor een retroverzamelaar is dit jaar het jaar. Een Nintendo Wii kost in doos nieuw nog geen 135 euro.

Een XBox 360 met 250 Gb HDD kost nieuw nog geen 250 euro. Voor een verzamelaar die kijkt naar de toekomst is dit het moment om zoiets toe te voegen aan zijn collectie in mijn ogen. Nu is het mogelijk om de artikelen nieuw te krijgen en in puntgave staat. Dat verhinderd langdurig zoeken naar eventuele koopjes in een steeds competatiever wordende handselsmarkt voor retro gaming. Dan heb je iig een puntgave console compleet en kun je laterna als nog de spellen en andere accessoires gaan verzamelen.

Natuurlijk is een NES sealed in box puntgaaf een leuke vondst. Maar de kans dat je zoiets vind voor minder dan 30 euro is een stuk kleiner dan dat je er eentje vind voor een paar honderd euro door een handelaar. Die Wii in box ga ik wss sowieso kopen eind van de week. Een XBox 360 of PS3 zal wss nieuw volgen ergens eind april/mei gok ik. De spelcollectie kan ik altijd nog aanvullen nadien voor de verzameling.

Ik denk wel dat het een principe kwestie is. Ik ben als retro gamer begonnen met verzamelen uit snetimentele redenen. Zo mocht ik geen Gameboy 1 van mijn ouders toen ik jong was en was de SNES mijn eerste gameconsole als broekie. Maar als je echt hardcore gaat verzamelen dan zijn momenten waarop de huidige generatie wordt uitgefaseerd ook momenten om toe te slaan. Nu is het geen retro, maar over een jaar of tien ben je blij mnet de aankoop wast je nu hebt gedaan. ( Nu natuurlijk ook, maar over tien jaar een puntgave Xbox360 met doos en handleiding hebben is wat indrukwekkender dan nu :P )

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Auredium schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:25:
Over 5 jaar is het nog lang geen retro maar nog steeds oude meuk. Over 10 tot 15 jaar heb je kans dat het retro wordt en dan heb je met de moderne consoles weer het probleem dat veel servers eruit liggen waardoor je bepaalde (zo niet alle) games niet meer (online) kan spelen of blijft het systeem bij het opstarten hangen bij een broodnodige update (die uiteraard niet meer werkt) . En ik weet niet in hoeverre DRM een probleem is bij spellen van tegenwoordig, dus dat ze bv een online activatie nodig hebben maar dan heb je ook een probleem over 10 jaar :P

Ik denk persoonlijk niet dat de huidige generatie consoles heel erg retro gaat worden. De Dreamcast en PS2 is de laatste generatie consoles die nog puur en onbedorven is en over 20-30 jaar ook gewoon nog te spelen zijn.
Sharky_NL schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:18:
[...]

Ziet er toch leuk uit, jammer dat de locatie krap is voor de hoeveelheid mensen.

Wanneer is de volgende editie van de Retrobeurs?
staat ergens in het filmpje een bord, geloof 8 september

[ Voor 10% gewijzigd door Metro2002 op 25-02-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

- mag weg -

[ Voor 96% gewijzigd door Metro2002 op 25-02-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Metro2002 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:25:
[...]

Over 5 jaar is het nog lang geen retro maar nog steeds oude meuk. Over 10 tot 15 jaar heb je kans dat het retro wordt en dan heb je met de moderne consoles weer het probleem dat veel servers eruit liggen waardoor je bepaalde (zo niet alle) games niet meer (online) kan spelen of blijft het systeem bij het opstarten hangen bij een broodnodige update (die uiteraard niet meer werkt) . En ik weet niet in hoeverre DRM een probleem is bij spellen van tegenwoordig, dus dat ze bv een online activatie nodig hebben maar dan heb je ook een probleem over 10 jaar :P

Ik denk persoonlijk niet dat de huidige generatie consoles heel erg retro gaat worden. De Dreamcast en PS2 is de laatste generatie consoles die nog puur en onbedorven is en over 20-30 jaar ook gewoon nog te spelen zijn.
Op zich begrijp ik dat wel voor een deel. Ik zie de retro waarde van de huidige consoles ook wel minder maar voor een verzamelaar is het toch belangrijk. De huidige consoles hebben niet perse een always up internet connectie nodig en er zal waarschijnlijk een manier om always online te omzijlen. De vraag is natuurlijk of dit voor next-gen ook gaat gelden. XBox360 en PS3 hebben zelfs nu bij het gros van de spellen niet echt online permanent nodig. Maar de PS4 e.d. zijn cloud consoles die bijna niet zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Auredium schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:29:
[...]

Op zich begrijp ik dat wel voor een deel. Ik zie de retro waarde van de huidige consoles ook wel minder maar voor een verzamelaar is het toch belangrijk. De huidige consoles hebben niet perse een always up internet connectie nodig en er zal waarschijnlijk een manier om always online te omzijlen. De vraag is natuurlijk of dit voor next-gen ook gaat gelden. XBox360 en PS3 hebben zelfs nu bij het gros van de spellen niet echt online permanent nodig. Maar de PS4 e.d. zijn cloud consoles die bijna niet zonder kunnen.
Toch leunen veel spellen wel op het multiplayer gedeelte volgens mij en dat deel ben je tegen die tijd wel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Metro2002 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:31:
[...]

Toch leunen veel spellen wel op het multiplayer gedeelte volgens mij en dat deel ben je tegen die tijd wel kwijt.
Toegeven veel spellen leunen er wel op. Maar het hoeft niet. Spellen waar co-op bij mogelijk is kunnen solo worden gespeeld zonder online te zijn. Het co-op werkt alleen niet meer. Ik bedoel, het spreekt voor zich dat een spel zoals Battlefield voor XBox 360 (Why zou je dat uberhaupt voor console willen hebben) niet echt een slimme aanschaf zal zijn.

Anderzijds zijn veel van de leukere spellen die waar retrogamers van houden toch vaak geen multiplayer spellen en zal het gemis van de online functie niet echt een issue zijn. De enige echte vraagtekens wat je kunt zetten is het nut van spellen die crossplatform zijn en ook op PC zijn uitgekomen. Maar anderzijds kun je SUper MArio World ook op je Emulator spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-07 13:14
Bah. Heb ik een Atari 2600 gekocht op de beurs in Deurne, doet ie het niet.
Hopelijk kan ik hem omruilen, zoals de verkoper heeft beloofd....

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Auredium schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:53:
[...]

Maar anderzijds kun je SUper MArio World ook op je Emulator spelen.
Oehhhh vloeken in de kerk! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Afbeeldingslocatie: http://i119.photobucket.com/albums/o153/metro2005/0cb3ef6e1d30edc0038eaa58f90b507c_xlarge.jpeg

:(

:P

[ Voor 50% gewijzigd door Metro2002 op 26-02-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/007/508/watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

[ Voor 25% gewijzigd door Zakkenwasser op 26-02-2013 19:47 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-07 10:30
Haha, ik snap het wel maar toch ook weer niet. Voor mij is het 'all about the games', hoe (org vs emu) het gespeeld word boeit niet (mits de controller goed is, duck hunt met emulatie en een muis spelen is voor mij ook 8)7 ).

Maar goed, ik snap ook niet dat mensen postzegels sparen, en zo zie ik het ook met 'jullie' verzamelaars.
Dus daarom snap ik het weer wel :P

Oh en ik vind het zelf 'not done' om pirated games te spelen, mits je legale alternatieven hebt.
Maar met retro games is dat soms lastig.
Voorbeeld Truxton....die is voor 'huis tuin en keuken' gamers zoals ikzelf alleen maar te koop als megadrive (en heel misschien pc-engine?) versie, en iig de MD versie is technisch inferieur aan de arcade versie. Dan speel ik liever de arcade versie.
En nee ik ga niet stad en land afzoeken om een arcade board te vinden en dan ergens in een hoek te pleuren (heb geen ruimte voor een arcade kast).

Als ik de staatsloterij win, dan hoef ik niet meer te werken, ja dan word ik echt 100% legaal :Y)

10 second ninja DONE

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Super een topic over de retro gaming, hier zelf een nes, snes, atari (vallen ps1 & n64 al onder retro? :+ ) en een geel uitslaande gameboy. Jammer genoeg is de gameboy aan het doodgaan, met wat strepen in het scherm.

Ook al heb ik veel mooie pc spellen gespeeld laatste jaren, retro blijft me altijd bij en het zal nooit vervelen. Mario mag niet ontbreken. En goede oude zelda _/-\o_

Die nieuwere generatie consoles weet me steeds minder en minder te boeien. Laatste aanwinst was de WII, amper 6-7 spellen en als ik speel, is het mariokart online (blijft lachen) of wat snes games die ik had gekocht met points op de emulator DKC2 >:)

Ook vrienden hadden het altijd over de retrogaming, zelfs vrouwen die dat speelden, die geen gamer zijn. En nu met die grote schermen lekkere grote pixels oOo

Alleen het grote nadeel vind ik de rf stekkers, had er 2 aangesloten op de antenne splitter (nu nog 1), en ja je hoeft niet te raden dat de zenders dan op een gegeven moment bagger worden. kan je wel versterken met een apparaat maar toch... (als je mijn verdeling zag, typische klutch voor thereifixedit)

[ Voor 27% gewijzigd door ByteMe_ op 28-02-2013 11:18 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Eindelijk mijn Pokemon () N64 binnen. Nu alleen de Jungle Green nog, komt goed. :)

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Heb een GBA SP 101 en een 001 binnen:

(eigen video)

Wat een verschil zeg, dat display. Heb ook al een GB Micro, maar het grotere scherm van de 101 vind ik toch prettiger.
Buitenste laag plexi voor het lcd scherm heeft bij de 101 een licht krasje dat je eigenlijk amper ziet, maar misschien wissel ik die wel met de zwarte gba sp. Of ik bouw de 101 in de zwarte 001 behuizing. Heb nog een GBA SP, blauw.
Lijkt me wel leuk om zoiets eens van een nieuwv verflaagje te voorzien; Ze hebben nl. allemaal wel wat krasjes op de buitenkant. Iemand ervaring met zoiets?
Lees op internet dingen over vinyl paint/dye die daadwerkelijk in het plastic wordt opgenomen, ipv alleen een laagje erop.

• Glaanie

Glaanie

Nooit geweten dat er 2 versies van zijn :p Dat zou kunnen verklaren waarom de SP die ik jaren geleden had helderder leek dan degene die ik nu heb. Toch eens ff checken thuis :)

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:27
Glaanie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:39:
Nooit geweten dat er 2 versies van zijn :p Dat zou kunnen verklaren waarom de SP die ik jaren geleden had helderder leek dan degene die ik nu heb. Toch eens ff checken thuis :)
Nog beter, de 101-versie is veel gewilder (vanwege het scherm) en schaarser (omdat er minder van verkocht zijn)!

• Glaanie

Glaanie

Robino schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:45:
[...]

Nog beter, de 101-versie is veel gewilder (vanwege het scherm) en schaarser (omdat er minder van verkocht zijn)!
Wat ik bedoelde te zeggen dat de SP die ik nu heb juist de 001 versie lijkt te zijn. Ik werkte destijds bij Dixons en ik had de allerlaatste SP gekocht die nog in de winkels lag, een roze :p De kans is dus heel groot dat het de 101 versie is geweest. Maar helaas heb ik die verkocht toen ik een DS wilde hebben :-( En zoals met veel retro zaken: ik heb er spijt van dat ik 'm verkocht had :p

• Orian
  • Niet online
MaximusTG schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:19:

[video]
(eigen video)

Wat een verschil zeg, dat display. Heb ook al een GB Micro, maar het grotere scherm van de 101 vind ik toch prettiger.
Buitenste laag plexi voor het lcd scherm heeft bij de 101 een licht krasje dat je eigenlijk amper ziet, maar misschien wissel ik die wel met de zwarte gba sp. Of ik bouw de 101 in de zwarte 001 behuizing. Heb nog een GBA SP, blauw.
Lijkt me wel leuk om zoiets eens van een nieuwv verflaagje te voorzien; Ze hebben nl. allemaal wel wat krasjes op de buitenkant. Iemand ervaring met zoiets?
Lees op internet dingen over vinyl paint/dye die daadwerkelijk in het plastic wordt opgenomen, ipv alleen een laagje erop.
Ik zou ook nog wel eens een 101 willen, maar de prijzen die daarvoor gevraagd worden ;w . Gaat mij toch wat te ver. Zeker omdat er imo toch niets boven een gameboy player gaat, zelfs niet een 101. Aangezien ik toch bijna nooit onderweg speel is de haast niet zo groot, al hou ik mijn ogen op rommelmarkten wel open. Een micro lijkt me ook leuk, maar ook daar zijn de meeste prijzen erg hoog van.

Is er eigenlijk een manier om een 101 te herkennen op een foto als het apparaat uit staat & je het nummer niet kunt zien (behuizing ofzo)? Dat zou de prijs wel naar beneden kunnen helpen, want iemand die niet weet wat het is (op marktplaats) wil ik er niet op attenderen, maar ik wil wel weten of het een 101 is :+

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Deze kostte me 50 euro; wel inclusief doos, oplader en een Supercard SD en verzending. Goeie deal ;)?
Zijn soms idd echt belachelijk duur. Heb ook nog rondgekeken naar van die clone GBA's (die oude) maar dan met backlit scherm, maar die kan je nergens vinden. En origineel is toch beter.
Maar nee, je kan ze eigenlijk niet zo makkelijk herkennen. Die ik nu heb is volgens mij ook een US version, aan de doos te zien. En het is de Graphite kleur.
In Europa is alleen Pearl Pink en Tribal opnieuw uitgegeven als backlit. Maar daar zijn dus ook frontlit versies van. De enige unieke is de Surf Blue kleur.
Waar je het wel aan kan herkennen is als het scherm zichtbaar is. De backlit versie is bijna zwart donker als ie uitstaat vs groengrijs van de frontlit versie.

Maar de meeste verkopers weten wel wat ze hebben hoor..

• donald_dick
  • Laatst online: 22:59
mijn aanwinst van deze week:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/34o3nsj.jpg
2 Dreamcast controllers
2 VMU's
2 Rumblepacks
1 MSR
1 Virtua Figter
en voor de nostalgie ms. pac-man :)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

MaximusTG schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:19:

[video]
(eigen video)

Ja, het verschil is echt erg groot. Ben blij met mijn AGS-101 :) Wil er wel nog een keer een neiuwe case voor kopen, maar vind de vervangende plastics niet zo mooi.

• Preau
  • Niet online
Gebruiken jullie de dust covers voor NES games (die zwarte van Nintendo zelf)? Volgens mij zijn die dingen minstens net zo stoffig als mijn kast en een stuk lastiger schoon te maken. Als ik de cartridges gewoon met de opening naar beneden bewaar moet dat toch geen kwaad kunnen?

• ByteMe_
  • Niet online
Heb de ene helft met en andere helft zonder. Wat je merkt is dat de NES heel soms wilt overslaan, maar ik haal het eruit, blaas even bij de cardridge + nes en het werkt dan weer. Ik zie er zelf dus geen problemen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk weer 's een avond GoldenEye op de N64 met een maat. Moet zeggen dat Nightfire me ook enorm bevallen is, local multiplayer split-screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
MaximusTG schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:46:
Deze kostte me 50 euro; wel inclusief doos, oplader en een Supercard SD en verzending. Goeie deal ;)?
Zijn soms idd echt belachelijk duur. Heb ook nog rondgekeken naar van die clone GBA's (die oude) maar dan met backlit scherm, maar die kan je nergens vinden. En origineel is toch beter.
Maar nee, je kan ze eigenlijk niet zo makkelijk herkennen. Die ik nu heb is volgens mij ook een US version, aan de doos te zien. En het is de Graphite kleur.
In Europa is alleen Pearl Pink en Tribal opnieuw uitgegeven als backlit. Maar daar zijn dus ook frontlit versies van. De enige unieke is de Surf Blue kleur.
Waar je het wel aan kan herkennen is als het scherm zichtbaar is. De backlit versie is bijna zwart donker als ie uitstaat vs groengrijs van de frontlit versie.

Maar de meeste verkopers weten wel wat ze hebben hoor..
Thanks, toch de schermen maar eens in de gaten houden :). En koninginnedag natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

mijn aanwinsten van deze week:
YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 72

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Ik heb even door je video geskipt (20 min. is iets teveel van het goede O-) ), maar wat moet je nou met zoveel games? Op 5.00 heb je zelfs een doos waarvan je niet eens meer weet wat je besteld had. Speel je (een deel), verzamel je, of verkoop je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Coole video, heb meteen gesubscribed ;)

Krijg je elke week zoveel games binnen? Wat een hoop zeg!

[ Voor 9% gewijzigd door Preau op 03-03-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Ik verzamel voornamelijk, maar deze lotjes koop ik voor een paar gems die er tussen zitten (voor Carmageddon 2 heb ik bv 20 euro over, en die hele set was 15.. dan is het wel de moeite toch?)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Vandaag een PS1 (type SCPH-5502) met 10 spellen opgehaald voor 15 euro. Tijdje zitten twijfelen maar er zijn toch nog wel wat spellen voor deze console die ik nog altijd op de bucket list heb staan. Nu nog op jacht naar Dino Crisis 2, en een RGB-kabel, want dit ziet er zo niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Sh0ckTr00per schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:10:
Vandaag een PS1 (type SCPH-5502) met 10 spellen opgehaald voor 15 euro. Tijdje zitten twijfelen maar er zijn toch nog wel wat spellen voor deze console die ik nog altijd op de bucket list heb staan. Nu nog op jacht naar Dino Crisis 2, en een RGB-kabel, want dit ziet er zo niet uit.
http://oi50.tinypic.com/5v0jl3.jpg

De enige missie die ik nog heb voor 'Dino Crisis' is het vinden van een nieuw origineel PS1 hoesje. Ik heb dit gedaan voor al mijn Resident Evil spellen, maar ik kan ze nu niet meer vinden (met hologram) Deze twee en Parasite Eve II wil ik nog een nieuw hoesje voor vinden, aangezien ik deze spellen al sinds release in bezit heb en aardig gespeeld zijn de hoesjes een beetje aan vernieuwing toe. Dus als iemand nog een adresje weet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-07 18:41
Oeh, ik houd ook wel van Retro Gaming.

Op dit moment in bezit:

Snes + Copybox
Dreamcast
PS2
NGC
GBA
XBOX
NDS
PSP
X360

Ik moet zeggen dat ik de arcade stijl van de Dreamcast nog wel het meest "retro" vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

NextGen Retro :P

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Afbeeldingslocatie: http://oi48.tinypic.com/oidgsp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/30ddkrc.jpg
Mario! 8)

Even een kleine snapshot.

Wat zie je niet: de 4e plank en de Atari(s)/Megadrive(s)/N64/PS2 PHAT/Game Boy(s) en Xbox1. Ik zit nog te dubben om ze boxed of unboxed te ''displayen'' En als ik eruit ben wordt het natuurlijk op merk geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
-knip-

[ Voor 94% gewijzigd door ByteMe_ op 04-03-2013 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ja inderdaad.. :+

*gaat weer verder op zoek naar een videopac*

[ Voor 14% gewijzigd door iNFiNiTY- op 04-03-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joehoe :D

De Jungle Green N64 is op Ebay gekocht. Volgens mij heb ik nu alle gangbare kleuren.
Ook een roze PS2 komt morgen binnen, alleen de blauwe nog en ben weer even klaar... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik heb zelf de grijze N64, ik zag op MP een doorzichtige rode die was ook wel nice. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De rode is samen met de groene de meest lastige geweest om te vinden voor me. Had destijds geluk met de Smoke Grey. De oranje was ook niet al te moeilijk, evenals de paarse. Je wordt verder doodgegooid met de normale zwartgrijze en de Clear Blue, maar hoef niet meer verder te zoeken. Verder met de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 09:38
iNFiNiTY- schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:30:
[afbeelding]

[afbeelding]
Mario! 8)

Even een kleine snapshot.

Wat zie je niet: de 4e plank en de Atari(s)/Megadrive(s)/N64/PS2 PHAT/Game Boy(s) en Xbox1. Ik zit nog te dubben om ze boxed of unboxed te ''displayen'' En als ik eruit ben wordt het natuurlijk op merk geschikt.
Ah, linkje naar de wallpaper? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-06 19:59
Exorcist schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:32:
De rode is samen met de groene de meest lastige geweest om te vinden voor me. Had destijds geluk met de Smoke Grey. De oranje was ook niet al te moeilijk, evenals de paarse. Je wordt verder doodgegooid met de normale zwartgrijze en de Clear Blue, maar hoef niet meer verder te zoeken. Verder met de rest :)
Heb je trouwens naast de Clear Blue versie ook de Ice Blue versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:32:
Hehe nice. Ik denk dat ik die rode maar eens op de kop ga tikken bij die kerel. Die Smoke Grey is ook erg mooi. Ik vind rood/smoke & zwartgrijs mooi zat om te hebben. :)

@Lampuhkap hij is wel nice he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:37:
[...]

Heb je trouwens naast de Clear Blue versie ook de Ice Blue versie?
Waarom verziek jij mijn humeur? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
iNFiNiTY- schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:31:
Ik heb zelf de grijze N64, ik zag op MP een doorzichtige rode die was ook wel nice. :D
Ben in het bezit van de ClearBlue 64 >:)

Heb alleen de pest erin dat ik voor de gamecube de videokabel kwijt ben en de kabel van de snes is ook dood |:( Moet dus die van nes switchen om te kunnen spelen.

EDIT: over retro gesproken: Retro in first person meesterlijk gewoon

[ Voor 17% gewijzigd door ByteMe_ op 05-03-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Laatst online: 07-07 16:11
RonaldDesigns schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:08:
[...]

Heb alleen de pest erin dat ik voor de gamecube de videokabel kwijt ben en de kabel van de snes is ook dood |:( Moet dus die van nes switchen om te kunnen spelen.

clearblue, dat doet me denken aan een recente TV reclame (8>

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Cybermorph voor de Jaguar is best een geinig spelletje. De controls zijn wennen, je zwalkt in het begin alle kanten op, maar het is goed te doen. Graphics zijn om te huilen, bergen die 10 meter voor je neus ineens verschijnen en het is erg donker. Ook mis ik een achtergrondmuziekje, het is erg stil. Maar de gameplay is prima en heb mij het afgelopen weekend toch ruim een uur vermaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Glaanie op 05-03-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

RonaldDesigns schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:08:
[...]

Ik zoek nog steeds een component kabel voor de GC. Ik heb namelijk een GC met 2 aansluitingen, en 1 ervan is digital. Echt jammer dat die kabels zo schaars zijn.
Pagina: 1 ... 62 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod