Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.546 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boxed is inderdaad dure grap ook. Heb alleen de normale N64 boxed en de Clear Blue. van de Gamecube dan weer wel de zwarte, paarse, zilveren en witte boxed; laatste gisteren voor een tientje overgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Star wars edt.? Nooit van gehoord eigenlijk, heb je daar een foto van?

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-07 00:43
Sinner schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:20:
Sinds gisteren (door toeval) in mijn bezit, was helemaal vergeten hoe leuk zo ook alweer waren! _/-\o_
[afbeelding]
In mint conditie btw, alleen helaas zonder doosje/boekje.
Ziet er goed uit.
Ik had vroeger deel 1. Maar de ribbon kabel tussen de schermpjes ging kapot. Toen heb ik hem opengeschroefd (Dat deed ik vroeger. Ook met mijn Gameboy gedaan om dikkere batterijen te kunnen gebruiken. Had toen geen oplaadbare en de AA waren op :P ). Als ik had geweten dat ze zo veel waard zouden worden, had ik alles netjes gehouden. Heb nog wel Fire Attack. Helaas zonder doosje.

AAARGGHH!!! Met doosje is ie 530 Dollar!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Xyphoid op 13-03-2013 12:57 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren al een aantal consoles/games gekocht, morgen/overmorgen wat foto's.
Oa Psychic Detective voor de PS1:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=htEPTHAPQ0g] . Ziet er ehh..vreemd uit.

Verder Tombs and Treasures voor de NES

Puur omdat ik spellen als Shadow Gate, Deja Vu en Maniac Mansion leuk vind.

En net nog Sim City 2000 voor de SNES; heb hem al op de Saturn, maar zoek hem nu dan ook nog op de PS1. Als we toch bezig zijn met de Sim City hype.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Bruiser schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:31:
Star wars edt.? Nooit van gehoord eigenlijk, heb je daar een foto van?
Die van mij is met Episode 1, dat podracer gebeuren erop. Mooie zwarte doos met artwork erop. De console zelf is de standaard antraciete console.

Was tevens mijn eerste N64. ;)

Afbeeldingslocatie: http://shinblackswordsman.files.wordpress.com/2012/05/n64_star_wars.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door actionInvoke op 13-03-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 17:18

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Vanmiddag heeft mijn vriendin in een of andere tweedehandshal een limegreen Game Boy Color gevonden, samen met een skatespelletje waarvan ik de naam ben vergeten voor 6,50 euro. Helaas zit ik nog op kantoor, maar op de foto die ze stuurde zag'ie er goed uit, zonder overdadige gebruikssporen etc. Ben alleen vergeten te vragen of ze even het ding aan kon zetten om het speakertje te testen (ik weet dat die dingen als eerste stuk gaan in GB's), maar ach, voor die prijs moet je niet zeuren :+ Staat in ieder geval mooi in mijn verzameling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 17:04

Releases

Ja maar!

Glaanie schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:36:
Vanmiddag heeft mijn vriendin in een of andere tweedehandshal een limegreen Game Boy Color gevonden, samen met een skatespelletje waarvan ik de naam ben vergeten voor 6,50 euro. Helaas zit ik nog op kantoor, maar op de foto die ze stuurde zag'ie er goed uit, zonder overdadige gebruikssporen etc. Ben alleen vergeten te vragen of ze even het ding aan kon zetten om het speakertje te testen (ik weet dat die dingen als eerste stuk gaan in GB's), maar ach, voor die prijs moet je niet zeuren :+ Staat in ieder geval mooi in mijn verzameling :)
Altijd leuk voor erbij! Moet toch wat vaker bij die tweedehands toko's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
actionInvoke schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:34:
[...]

Die van mij is met Episode 1, dat podracer gebeuren erop. Mooie zwarte doos met artwork erop. De console zelf is de standaard antraciete console.

Was tevens mijn eerste N64. ;)

[afbeelding]
Ok ja, die ken ik wel :)
Ik dacht al dat je zoiets bedoelde:

Afbeeldingslocatie: http://news.filefront.com/wp-content/uploads/2007/06/star-wars-n64-mod.jpg
8)7

Deze is trouwens ook wel "cool":
Afbeeldingslocatie: http://gadgetsin.com/uploads/2011/09/star_wars_snowspeeder_snes_and_tie_fighter_n64_5.jpg
_/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Bruiser op 13-03-2013 15:59 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-07 22:21
Sinds gisteren (door toeval) in mijn bezit, was helemaal vergeten hoe leuk zo ook alweer waren! _/-\o_
[afbeelding]
Deze hadden wij vroeger ook. Ik vond hem altijd vrij moeilijk :P

Op een dag besloot mijn moeder uit verveling dat ding eens te testen en raakte direct verslaafd. Op den duur kon ze hem zelfs uitspelen en daar was zij dan ook heel trost op :D

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[afbeelding]
Die heb ik compleet :)
Koldur schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:26:
Die Game & Watch ziet er wel erg mooi uit. Had ooit Oil Panic, maar kan hem nergens vinden, erg jammer, was in zeer nette staat.

Jammer dat ze zo duur zijn, had er wel één of twee willen kopen, maar niet tegen de prijzen waarvoor ze gaan tegenwoordig.
Check, heb ik ook compleet in doos :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Mijn Game Boy Color werkt perfect! Geluid is goed, geen geruis, ook geen rare beeldlijnen, alle knopjes doen het. Ook nauwelijks gebruiksschade, met heel veel moeite heb ik een klein krasje kunnen ontdekken. De behuizing is alleen een beetje vies, vooral rond het logo en op de knopjes, dus daar moet nog eens een goede schrobbeurt overheen. Dat wilde ik vanavond doen, maar de Triwing schroevendraaier die ik dacht te hebben, blijkt helemaal geen Triwing te zijn 8)7 Dus die moet ik nog maar even bestellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Glaanie schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:40:
Mijn Game Boy Color werkt perfect! Geluid is goed, geen geruis, ook geen rare beeldlijnen, alle knopjes doen het. Ook nauwelijks gebruiksschade, met heel veel moeite heb ik een klein krasje kunnen ontdekken. De behuizing is alleen een beetje vies, vooral rond het logo en op de knopjes, dus daar moet nog eens een goede schrobbeurt overheen. Dat wilde ik vanavond doen, maar de Triwing schroevendraaier die ik dacht te hebben, blijkt helemaal geen Triwing te zijn 8)7 Dus die moet ik nog maar even bestellen :p
Waarom zou Gameboy het niet doen, je gaat dat toch niet vergelijken met een GameGear? :+

....GameGear :/

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik heb inmiddels meerdere GB(C)'s in m'n handen gehad die ik wilde kopen en uiteindelijk brak of geen geluid en/of flinke gebruikssporen hadden ;) Maar m'n vriendin had 'm al uitgebreid getest, ze vond de game die erbij zat (Tarzan - Lord of the Jungle) erg verslavend, dus stiekem wist ik het allang al :+ Maar er is niks leukers om het toch zelf in handen te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-07 08:19

Metro2002

Memento mori

AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:31:
[...]

Waarom zou Gameboy het niet doen, je gaat dat toch niet vergelijken met een GameGear? :+

....GameGear :/

;(
Alsof gameboys niet kapot gaan :') Ik heb hier in de kast een gameboy liggen die naast enorm vergeeld ook nog eens geen geluid geeft.
En ja game gears gaan altijd stuk maar is na een redelijk simpele fix (caps vervangen) weer 100% in orde én niet vergeeld >:)
en in kleur
en comfortabeler vast te houden

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Metro2002 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:30:
[...]

Alsof gameboys niet kapot gaan :') Ik heb hier in de kast een gameboy liggen die naast enorm vergeeld ook nog eens geen geluid geeft.
En ja game gears gaan altijd stuk maar is na een redelijk simpele fix (caps vervangen) weer 100% in orde én niet vergeeld >:)
en in kleur
en comfortabeler vast te houden

;)
Hmmm, goed idee. Ik heb er nog een paar liggen, misschien moet ik dat maar eens gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gamegear.....net als van de lynx altijd kwijlend de reviews gelezen van de games. Maarrrrrrrr de nadelen, vrat batterijen en volgens mij was vooral de gamegear nogal blurry (lol ok de gameboy ook maar ja die had ik al.........) daarom altijd mezelf kunnen inhouden. In turkije op het einde van zijn lifespan nog wel bijna een gekocht voor omgerekend 50 euro, maar dat was destijds mijn 'ontspannings budget' dus toch ook toen nog maar niet gedaan.
Ik weet dat ik tegenwoordig bijna nooit meer game op handhelds (hell ook niet op consoles) maar anders had ik vast hetzelfde gehad met de vita (ik moet nog wel ergens een ds hebben......maar zo erg is het dus gewoon, geen idee waar dat kreng is :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooit een GameGear gehad. Zoek er nog wel eentje, maar dan moet er wel een leuk prijskaartje aan vasthangen. Vind ze op MP vaak te duur. Heb sowieso veel minder met handhelds dan consoles zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:11
Gamegears zijn idd niet zo heel betrouwbaar.. hoewel ik ook genoeg classic gameboys gehad heb met slechte displays waarvan een aantal beeldlijnen begonnen te ontbreken. Mijn gamegear heeft het altijd goed gedaan maar nu doet het beeld het niet goed meer echt een hele gare inkijkhoek heb ik nu. Geluid werkt wel weer goed.

Lynx heb ik ook eentje vind dat ook wel een fijne handheld helaas heb ik er niet echt leuke spellen voor. Is er hier iemand die de Sega Nomad heeft? Die staat bij mij nog op het verlanglijstje maar helaas zijn die behoorlijk prijzig.

[ Voor 5% gewijzigd door CrystalViriS op 14-03-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
CrystalViriS schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:05:
Lynx heb ik ook eentje vind dat ook wel een fijne handheld helaas heb ik er niet echt leuke spellen voor.
Gates of Zendocon
Tods adventures in Slim World
Chips Challenge

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Zalig die rivaliteit tussen sega en Nintendo fanboys, good old times :)

Zelf lang moeten sparen (en zagen) om een GB te kunnen kopen, zelfs speciaal in Sluis gaan halen in den tijd. Ik had er een hoop games voor ook... en toen kwam de GG... Alles van GB verkocht en met dat geld in Bart Smit de GG gaan kopen, die set met Sonic en de adapter (7500 Bef). Dat maakte mij uiteraard de cool kid in de school, ik was dan ook de enige met een GG :p
Welke was de beste? Ik kan niet kiezen, de GG had kleur maar de GB had (veel) goede games... Ik ben nu dan ook blij beide terug in bezit te hebben, al was het maar voor de nostalgie, want eerlijk gezegd spelen doe ik er niet mee...

Zelfde als hierboven trouwens, ook met m'n consoles speel ik eigenlijk niet/amper. Telkens ik weer eens een game binnenhaal die ik al een tijdje zocht heb ik altijd de intentie "deze gaan we nu echt eens grondig spelen", maar het lijkt er nooit van te komen. Frustrerend, want de wil is er wel, maar het lijkt niet meer in mijn leven te passen. (Retro)Gamen is nu eenmaal een vrij associaal gebeuren, op mijn neef na heeft niemand in mijn onmiddelijke omgeving er interesse in.
Af en toe vraag ik mezelf dan ook af "wat doe ik hier eigenlijk mee" en overweeg ik alles te verkopen, maar als puntje bij paaltje komt krijg ik het toch niet over m'n hart en waait het wel weer over :p

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

De game boy ''light'' is ook wel vet om te hebben. Erg lastig te vinden, en vind je hem willen ze meteen de hoofdprijs.

Ik denk ook wel es wat moet ik er allemaal mee. Maarja. Dan laat ik het toch maar staan.

[ Voor 27% gewijzigd door iNFiNiTY- op 14-03-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07 15:44
iNFiNiTY- schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 20:42:
De game boy ''light'' is ook wel vet om te hebben. Erg lastig te vinden, en vind je hem willen ze meteen de hoofdprijs.

Ik denk ook wel es wat moet ik er allemaal mee. Maarja. Dan laat ik het toch maar staan.
Je kan ook je GBC GB Classic relatief makkelijk ombouwen met een backlight:
http://www.nonelectronics...&cPath=10&products_id=175

Ziet er erg goed uit en werkt op de batterijen in de GB zelf.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21:13

Reintji

(2 x dad)²

Operatie geslaagd!

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/r93cc8.jpg

Tevens het plaatje rond de powerknop en de controller poorten vervangen. Vreemd genoeg is de rest van de console in onverkleurde staat.

[ Voor 48% gewijzigd door Reintji op 14-03-2013 23:16 ]

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Reintji schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:14:
Operatie geslaagd!

[afbeelding]

Tevens het plaatje rond de powerknop en de controller poorten vervangen. Vreemd genoeg is de rest van de console in onverkleurde staat.
Het is heel vreemd ja, alsof er verschillende batches plastic zijn gebruikt per console. Ik heb een SNES gehad die ook enorm vergeeld was, behalve op 2 of 3 stukken. Gelukkig heb ik die verkocht en heb ik nu een mooie witte SNES :p

edit: die GBC light mod ziet er goed uit :9 Morgen krijg ik als het goed is tools binnen om mijn GBC open te maken (zodat ik de behuizing een flinke schrobbeurt kan geven), eens kijken hoe gemakkelijk dat gaat en of ik een eventuele mod aandurf :+

[ Voor 18% gewijzigd door Glaanie op 14-03-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Koldur schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 23:08:
[...]

Je kan ook je GBC relatief makkelijk ombouwen met een backlight:
http://www.nonelectronics...&cPath=10&products_id=175

Ziet er erg goed uit en werkt op de batterijen in de GB zelf.
Ja dat zou ook kunnen ja :D Maar toch voor de heb, de light is alleen uitgekomen in japan ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-4DG3MUGnNhA/T4KYa7K09qI/AAAAAAAAI5s/8gtzAh-416M/s1600/game+boy+light.png zeg er geen nee tegen :9

[ Voor 14% gewijzigd door iNFiNiTY- op 15-03-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer 's wat binnen:

Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/2013-03-15%2009.53.58.jpg

Bij The RetroGameFreak omdat ze daar de Ice Blue N64 hadden. En toen kwam ik er ook nog achter dat ik de Clear Red mis...grrrr. Lijkt onvindbaar, dus hou m'n ogen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ik had een foutje gemaakt, die backlight werkt niet voor GB colors, maar GB classics! Even voor de duidelijkheid, voordat mensen de backlight gaan aanschaffen voor hun colors!

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Koldur schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:49:
Ik had een foutje gemaakt, die backlight werkt niet voor GB colors, maar GB classics! Even voor de duidelijk, voordat mensen de backlight gaan aanschaffen voor hun colors!
* Glaanie gooit de dooie mus weg :+

Ben er net achtergekomen dat mijn pakketje met daarin oa gamebitjes en een triwing schroevendraaier pas morgen binnenkomt :( En aangezien ik het op mijn werk wilde laten bezorgen, wordt dat niet in het weekend knutselen :( x2! Maar goed ik heb de shop gemaild en gevraagd of het adres nog veranderd kan worden naar mijn thuisadres. Achteraf stond het keurig op de pagina met de voorwaarden vermeld (na betaling binnen 2 werkdagen verzonden, ik had 't woensdagavond besteld), dus dat was een fail van mij. Ach ja, ik zie wel of het lukt of niet, anders pech gehad en kan ik nog een paar dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Glaanie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:54:
[...]

* Glaanie gooit de dooie mus weg :+

Ben er net achtergekomen dat mijn pakketje met daarin oa gamebitjes en een triwing schroevendraaier pas morgen binnenkomt :( En aangezien ik het op mijn werk wilde laten bezorgen, wordt dat niet in het weekend knutselen :( x2! Maar goed ik heb de shop gemaild en gevraagd of het adres nog veranderd kan worden naar mijn thuisadres. Achteraf stond het keurig op de pagina met de voorwaarden vermeld (na betaling binnen 2 werkdagen verzonden, ik had 't woensdagavond besteld), dus dat was een fail van mij. Ach ja, ik zie wel of het lukt of niet, anders pech gehad en kan ik nog een paar dagen wachten.
Shinobi kit! must have.. 8) 8)

http://www.shinobii.com/store/universal/console-toolkit.html

[ Voor 3% gewijzigd door iNFiNiTY- op 15-03-2013 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Dank voor de tip! Mocht ik wat meer aan de gang gaan met console reparaties/modding/whatever zal ik het zeker gaan bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie van jullie heeft de N64 Rumble Pak gesoldeerd? Schijnt enorm simpel te zijn om een weerstandje elders te solderen. Resultaat: geen batterijen meer nodig maar voeding vanuit de controller/N64.

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendoagemedia.com/users/3773/photobucket/F2B37861-CF1D-7AA0-025AF816A8358EBE.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Exorcist op 15-03-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
Vandaag een boxed snake revenge voor de nes binnengekregen !

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 11:35
Exorcist schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:58:
Weer 's wat binnen:

[afbeelding]

Bij The RetroGameFreak omdat ze daar de Ice Blue N64 hadden. En toen kwam ik er ook nog achter dat ik de Clear Red mis...grrrr. Lijkt onvindbaar, dus hou m'n ogen open.
Als ik het goed zie, zit er een aftermarket analog stick op de controller. Heb je deze al getest? Hij schijnt namelijk erg slecht te zijn voor sommige spellen. Bij Zelda werkte geloof ik de spin attack niet meer door snel met de analog stick rond te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondeus
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-07 12:18
Eergisteren mezelf een plezier gedaan met dit mooie beeldje

http://imgur.com/a/Wn6kd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:59:
[...]

Als ik het goed zie, zit er een aftermarket analog stick op de controller. Heb je deze al getest? Hij schijnt namelijk erg slecht te zijn voor sommige spellen. Bij Zelda werkte geloof ik de spin attack niet meer door snel met de analog stick rond te draaien.
Zal zo 's kijken; ik heb zoveel controllers dat ik die toch niet zal gebruiken, maar after market is nooit goed :+. Gebruik momenteel twee redelijk goede controllers met de nog originele sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondeus
Exorcist schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 18:26:
Wie van jullie heeft de N64 Rumble Pak gesoldeerd? Schijnt enorm simpel te zijn om een weerstandje elders te solderen. Resultaat: geen batterijen meer nodig maar voeding vanuit de controller/N64.

[afbeelding]
Text die bij dit plaatje hoort:
Ok so I saw this mod mentioned on the N64 wiki page so I thought Id give it a go. The No Battery Rumble so free yourself of your AAA batteries. It's a pretty simple mod all you have to do is de-solder the old resistor located by the battery holder (was located in the white area of the board) Using the old resistor reroute it as pictured. only took 10 mins. Works the same as when it has batteries. I hope everyone with a soldering iron and a rumble

MAW. het weerstandje wat je nu schuin ziet zitten moet je los maken in het witte gedeelte en weer solderen vlak bij dat zwarte kapje.

Ga het thuis ook eens proberen kijken of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had ooit gamebit schroevendraaiers..blijkbaar ergens kwijtgeraakt samen met bijv. een boxed Rad Racer voor de NES (met 3D bril) en Unirally voor de SNES. Nooit meer gezien na mijn verhuizing in 2009. Heb maar nieuwe besteld, soldeerbout ligt klaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondeus
Exorcist schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:11:
Ik had ooit gamebit schroevendraaiers..blijkbaar ergens kwijtgeraakt samen met bijv. een boxed Rad Racer voor de NES (met 3D bril) en Unirally voor de SNES. Nooit meer gezien na mijn verhuizing in 2009. Heb maar nieuwe besteld, soldeerbout ligt klaar :+
Aangezien mijn kleine schroevendraaiertjes overal en nergens rond dwarrelen heb ik maar een 30-in1 pakket speciaal voor console's :) 2x gamebit was toch al gauw 18 - 20 euro, dit pakketje +/- 30

Kan ik eerdaags met me retr0bright beginnen, alle frontjes van de Gamecube's, snes, gameboy weer spik en span maken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mondeus op 15-03-2013 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slim. Ja, altijd handig iig. Wel *** dat je alles klaar hebt inc. soldeerbout en draad, en dan zoiets tekort schiet. Heb evt. een Dremel om een platte schroevendraaier te modificeren..doe ik morgen wellicht als ik ongeduldig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Mondeus schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:01:
Eergisteren mezelf een plezier gedaan met dit mooie beeldje

http://imgur.com/a/Wn6kd
Ik ben geen fan van zelda, maar dit ziet er erg mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WAT "get the pitchforks" :)

Hoe kan je nou geen fan van zelda zijn?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_WMpSC7nK3os/R7XOiRyi1tI/AAAAAAAABS8/Qmfi5OwlF5Y/s400/monty_python_witch-701441.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Sagat schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:32:
WAT "get the pitchforks" :)

Hoe kan je nou geen fan van zelda zijn?
Tbh, bij verre de meeste Nintendo spellen heb ik altijd op zijn best als lichtelijk vermakelijk ervaren. Zeker in verhouding met PC games vond/vind ik ze maar matig. Ik snap totaal niet waarom nintendo bij zovelen een cult status heeft. Nee, de goede nintendo games kwamen imo nooit van nintendo zelf (rare, tetris, etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Gaan er nog mensen naar de Retro Spelcomputer beurs in Apeldoorn op zondag 24 maart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:46
AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:32:
[...]

Gates of Zendocon
Tods adventures in Slim World
Chips Challenge

;)
California games! (oid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
actionInvoke schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:09:
[...]
Tbh, bij verre de meeste Nintendo spellen heb ik altijd op zijn best als lichtelijk vermakelijk ervaren. Zeker in verhouding met PC games vond/vind ik ze maar matig. Ik snap totaal niet waarom nintendo bij zovelen een cult status heeft. Nee, de goede nintendo games kwamen imo nooit van nintendo zelf (rare, tetris, etc.).
Ik kan zo 1 2 3 niets vergelijkbaars met zelda op de pc voorstellen, maar ben ook geen pc gamer (meer).
Ik vond de zelda games altijd geweldig, maar de laatste die ik redelijk ver doorgespeeld heb is wind waker.

Als laatste natuurlijk de waarheid als een koe, smaken verschillen, veel mensen vinden gta super, ik vind die ook lichtelijk vermakelijk, maar ga dan liever nog een keer link to the past uitspelen dan doelloos mensen platrijden. (story is natuurlijk geweldig maar de gameplay die er bij hoort bij de missies vind ik vaak tegenvallen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 10:55
Geïnspireerd door een post in dit topic, gisteren ook een Gameboy Micro gekocht via Marktplaats. voornamelijk omdat ik vrijdag op wintersportvakantie ga en zo een ding wel heel makkelijk is voor de heen en terugreis. ik had er nog nooit 1 in m'n handen gehad maar wat een bijzonder apparaatje eigenlijk, zo klein en toch niet vervelend om op te gamen. maar goed nu kan ik dus op zoek naar GBA games ;) ik wil sowieso alle Castlevania's ervoor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 27-07 11:16

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik moet zeggen dat ik toch heb zitten nadenken over de reacties op dit forum over de Xbox 360 en PS3 hun houdbaarheid als retro consoles. Ik heb zelf besloten daarom om die twee consoles niet te halen voor de retrofactor. Ik denk echter dat ik wel nog de wii ga halen met een classic gamepad pro controller aangezien de normale controle in mijn opzicht zich juist niet goed leent voor zaken zoals platform spellen. Ik doe bijvoorbeeld mario kart, Super Mario Galaxy/Paper of andere spellen liever met een normale controller dan met de move controller.

Bovendien beschik ik momenteel sowieso alleen over Nintendo retro game machines en buiten Sega heb ik met de Microsoft en Sony consoles eigenlijk totaal niets op. Zijn er nog must-haves voor de Wii?

Zelf ben ik van plan om de Wii Mario Kart versie te halen + Classic Game controller Pro.
Verder zat ik te denken aan enkele van de mario spellen:

- Super Mario Galaxy 1 & 2
- Super Mario Paper

Maar wat zijn leuke spellen buiten de Mario franchise?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Auredium schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:44:
Ik moet zeggen dat ik toch heb zitten nadenken over de reacties op dit forum over de Xbox 360 en PS3 hun houdbaarheid als retro consoles. Ik heb zelf besloten daarom om die twee consoles niet te halen voor de retrofactor. Ik denk echter dat ik wel nog de wii ga halen met een classic gamepad pro controller aangezien de normale controle in mijn opzicht zich juist niet goed leent voor zaken zoals platform spellen. Ik doe bijvoorbeeld mario kart, Super Mario Galaxy/Paper of andere spellen liever met een normale controller dan met de move controller.

Bovendien beschik ik momenteel sowieso alleen over Nintendo retro game machines en buiten Sega heb ik met de Microsoft en Sony consoles eigenlijk totaal niets op. Zijn er nog must-haves voor de Wii?

Zelf ben ik van plan om de Wii Mario Kart versie te halen + Classic Game controller Pro.

- Super Mario Paper

Is de Wii nu al retro? ;)

Ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel mee gespeeld, maar Donkey Kong Country Returns, New Super Mario Bros en de Kirby games kwamen in me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Auredium schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:44:

- Super Mario Paper

- Metroid: Other M
- Last story
- Pandoras tower
- Smash brawl
- Donkey kong country returns!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:12:
[...]

- Metroid: Other M
- Last story
- Pandoras tower
- Smash brawl
- Donkey kong country returns!
Thanks. Gelukkig is er een officieel Wii topic op Tweakers en daar staat veel informatie in over de consoless en games. :P

Het Nintendo Wii Ervaringen Topic Deel 107

Bedacht mij dat pas ndat ik de vraag had gesteld. :P
Wat betreft Retro factor is de console dat niet. Maar het voordeel van al weten welke richting je in verzameld is dat je natuurlijk kan inspelen er op. Ik koop liever nu een nieuwe Wii in doos met alles in goede staat dan over 10 jaar een oude wii te kopen voor 50 euro in doos met alles mogelijk aangetast door de tand des tijds. ;)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:29
Last Story ligt bij de MM en Saturn nog vaak als collectors editie. Wij hebben die pas geleden gehaald. 35 euro. Just so you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 11-07 09:27
Pff, ik heb het echt gehad met marktplaats.
Is nu de 2 de keer op 1 jaar tijd dat ik te maken heb met een oplichter. Alle nodige voorzorgsmaatregelen genomen om te achterhalen of het een betrouwbare verkoper is maar opnieuw prijs. Centjes voor Suikoden 1 en 2 mooi betaalt maar geen enkele reactie meer van de verkoper zelf :( .
Hopelijk kan paypal mijn centjes recupereren want marktplaats heeft nu aan dat de betaling via hen moet gebeuren om recht te hebben op de bescherming (terwijl ik rechtstreeks via paypal heb betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

Blijft vervelend altijd. Heb ook zoiets aan de poot nu. Dingen duurder dan €25,- haal ik altijd op, maar net via MP een GBA Classic game gekocht. Netjes overgemaakt en het zou dezelfde dag nog verstuurd worden. Echter twee weken later nog niets ontvangen. SMS en mail gestuurd, maar geen reactie. Twee week geleden een mailtje dat het er niet van gekomen was omdat zijn moeder plotseling zou zijn overleden (daar lieg je hopelijk niet over), maar qua tijdspad klopt dat verhaal niet. Iemand anders zou het opsturen, maar dat is ook alweer een tijd terug dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Reintji op 19-03-2013 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Zojuist weer een aantal games gescoord. 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GjhdKB9loL2Zu8T4cV0YJjWR/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Zakkenwasser op 19-03-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ekfad schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:19:
Is nu de 2 de keer op 1 jaar tijd dat ik te maken heb met een oplichter. Alle nodige voorzorgsmaatregelen genomen om te achterhalen of het een betrouwbare verkoper is maar opnieuw prijs. Centjes voor Suikoden 1 en 2 mooi betaalt maar geen enkele reactie meer van de verkoper zelf :( .
Hopelijk kan paypal mijn centjes recupereren want marktplaats heeft nu aan dat de betaling via hen moet gebeuren om recht te hebben op de bescherming (terwijl ik rechtstreeks via paypal heb betaald).
offtopic:
Naar om te horen. Bij mij is het tot nu toe goed gegaan, maar ik heb in het verleden wel veel last gehad van potentiële kopers en bieders, die gewoonweg niet meer reageerden (ook niet na herhaalde emails).

Ik zou haast zeggen. Kijk eens rond op eBay. Ik gebruik het niet heel veel, maar tot op heden is alles goed gegaan bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Hmm dat is altijd het irritante van Marktplaats.
Heb je die toevallig gekocht bij ene Leonie uit Arnhem ? Die had ze namelijk laatst op Marktplaats staan.
Ik heb daar Lunar gekocht voor een leuke prijs maar die is gewoon goed aangekomen.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Ik mag op zich niet klagen, in mijn 8 jaar online aankoop ervaring slechts 2x opgelicht (nu dus de 2de maal, maar wel 2x in het afgelopen jaar op marktplaats). Ben nu alleen erg boos omdat het toch om een aanzienlijk bedrag gaat. Het was trouwens iemand uit Hoogeveen. Hopelijk komt paypal zijn belofte na.

Verder ontopic:
Afgelopen zondag Suikoden IV, Suikoden V, Shadow Hearts en Legend Of Dragoon gescoord voor een erg aantrekkelijke prijs en in zeer goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de noordelijke provincies gaan mijn alarmbellen al sneller af, omdat de kans op ophalen kleiner is voor de oplichter.

Ben zelf één keer opgelicht, in 2010. PS1 in doos voor 20 Euro. Valt me op zich mee, heb denk ik honderden games via MP gekocht en ook andere spullen. Maar altijd alert blijven.

Heb zelf ooit wel iemand terugbetaald omdat een familielid van mij die persoon had opgelicht..een moeder met twee kindjes. Vond ik te bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Voor de mensen die het niet weten; er is natuurlijk altijd het MIO. Kun je kijken of iemand fout is of iemand melden. Niet fullproof natuurlijk maar hoe meer mensen er aan mee doen, hoe beter het werkt.

https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik ben net terug van meer retro.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2CmAOc11zBEXdE07MKMHJJkT/full.jpg

Hoeveel wil je ervoor geven? 30? Ok! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe doe je dat toch..30 Euro man. Ik bied je 35 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
30 euro, oh my. Ik verzamel niet, maar als ik ooit zo'n aanbieding krijg zal dat waarschijnlijk meteen mijn entree zijn down the rabbit hole. Toffe prijs :D

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Wow, dat is wel een hele mooie vondst AyeAyeCaptain!

Doet me denken aan een vriend van mij die voor 20 euro een goede deal aan mij deed. 15 Gameboy 1 spellen met boekje erbij. 1 Gameboy 1, een fourway adapter, een omhulsel met loep en lamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-07 09:50
Exorcist schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:48:
Bij de noordelijke provincies gaan mijn alarmbellen al sneller af, omdat de kans op ophalen kleiner is voor de oplichter.

Ben zelf één keer opgelicht, in 2010. PS1 in doos voor 20 Euro. Valt me op zich mee, heb denk ik honderden games via MP gekocht en ook andere spullen. Maar altijd alert blijven.

Heb zelf ooit wel iemand terugbetaald omdat een familielid van mij die persoon had opgelicht..een moeder met twee kindjes. Vond ik te bizar.
Gelukkig zijn al mijn aankopen via marktplaats nog goed gegaan (afkloppen), maar ik zou echt zo graag in ieder geval een ratingsysteem zoals op tweakers of ebay willen zien. Bizar eigenlijk dat dat er niet in zit. Marktplaats is van ebay en heeft bovendien recentelijk een volledig nieuw design gekregen. Het is dat er zoveel gebruik van gemaakt wordt, maar wat een drama is die site.

Kun je tegenwoordig niet gewoon nog tegen de bank zeggen dat je perongeluk het geld naar de verkeerde rekening hebt overgemaakt? Vroeger kreeg je dan zelfs contactinformatie als het de bank niet lukte het geld zelf terrug te krijgen.

Verder kun (en moet) je natuurlijk altijd aangifte doen. (Als je contact informatie hebt, zou je ook voor eigen rechter kunnen gaan spelen, maar met een knokploeg het zelf oplossen maak je je zelf alleen maar strafbaar mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Maak je niet druk als je via paypal hebt betaald. Als de verkoper geen bewijs van verzending (track & trace nummer bv.) kan laten zien dan win je sowieso een paypal claim altijd.

Even een geschil openen en daarna meteen upgraden naar een claim in resolutie/klachten centrum van paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji

Reintji

(2 x dad)²

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:04:
Ik ben net terug van meer retro.

[afbeelding]

Hoeveel wil je ervoor geven? 30? Ok! 8)7
Nice, vast geen MP deal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Kryptex schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:35:
[...]

Maak je niet druk als je via paypal hebt betaald. Als de verkoper geen bewijs van verzending (track & trace nummer bv.) kan laten zien dan win je sowieso een paypal claim altijd.

Even een geschil openen en daarna meteen upgraden naar een claim in resolutie/klachten centrum van paypal.
Ik hoop het, dacht dat dit steeds op voorwaarde was dat men een bedrag kon blokkeren op de ander zijn rekening.

Het vervelende is idd dat er geen rating is. Heb via alle mogelijke bronnen die persoon gecontroleerd en nergens teruggevonden. Ik heb trouwens sterk de indruk dat het een account is onder een valse naam, dusja....

Enfin, het meest vervelende is nu dat ik nog steeds geen suikoden 1 en 2 heb .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Reintji schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:13:
[...]

Nice, vast geen MP deal :P
En als ik nou zeg dat dat wel zo is en jullie niet goed zoeken, gaan jullie dan nog harder jullie best doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:35:
[...]

En als ik nou zeg dat dat wel zo is en jullie niet goed zoeken, gaan jullie dan nog harder jullie best doen :P
Soms moet je gewoon dom geluk hebben, heb ook een aantal keer een super goede deal gedaan via MP, moet je net op tijd zijn of net op de goede plek zoeken.
Heb zo een limited Zelda Skyward Sword edition met Wiimote plus compleet gekocht voor €35,- of een GC inclusief GB player voor €15,- en nog wel wat dingen. Maar het gebeurt je niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
Het is waarschijnlijk offtopic, dus vandaar de tag. Ik heb nog een oude PS2 Aqua staan, die de discs niet goed kan lezen. Is dit voor een redelijk bedrag zelf te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-07 11:35
Anoniem: 406530 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:31:
offtopic:
Het is waarschijnlijk offtopic, dus vandaar de tag. Ik heb nog een oude PS2 Aqua staan, die de discs niet goed kan lezen. Is dit voor een redelijk bedrag zelf te fixen?
Vaak helpt het om de potmeter van de laser wat bij te stellen. Naar verloop van tijd zal hij wel weer kapot gaan, maar dat is eigenlijk met alle CD-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:29
Ooit wel eens op de koninginnemarkt lang geleden N64 spellen gekocht. Los waren ze 10 euro per stuk. Bij elkaar kwamen ze op 15.
Moeder op de achtergrond hard lachen. Die vond het al wel best. En gaf goedkeuring :P Geen idee welke het waren overigens. Maar waren een grote hoeveelheid spellen die echt wel meer waard waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koldur schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:51:
[...]

Soms moet je gewoon dom geluk hebben, heb ook een aantal keer een super goede deal gedaan via MP, moet je net op tijd zijn of net op de goede plek zoeken.
Heb zo een limited Zelda Skyward Sword edition met Wiimote plus compleet gekocht voor €35,- of een GC inclusief GB player voor €15,- en nog wel wat dingen. Maar het gebeurt je niet vaak.
Een Gamecube met GB player voor 15 Euro is een normale deal. Ik vind vrij vaak complete Cube's zonder games, in doos, voor 10 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

nooit gebruikt lol. sommige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
ik heb ook nog dreamcast controllers die nieuw in het folie zitten :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

donald_dick schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:26:
[...]

ik heb ook nog dreamcast controllers die nieuw in het folie zitten :P
Ja maar is die ook zo vies en vergeeld als (zie boven) nooit gebruikt, alleen is het pootje lam en zitten er chips resten onder op, maar voor de rest nooit gebruikt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
Koldur schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:51:
[...]

Ik heb laatst ook nog wel een leuke deal gehad via marktplaats:

Gameboy color
DS (ouder degelijk model) met doos en handleidingen compleet.
Gameboy advance (die met klepschermpje+ nette nintendo beschermhoes).

4 DS games + één demo netjes met alle doosjes + boekjes
5 advance games (2 van die minder legale alles in één games)
3 gameboy color

Een flashdrive om games via usb naar een advance cartridge te flashen.. minder legaal tja. Maar was ook compleet in doos. Vond het wel een nette vondst in totaal ook voor 30 euro.

edit:

Ik sta er trouwens eigenlijk wel van te kijken dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn die opgelicht worden met het kopen van retro games & consoles. Het is me zelf nog nooit overkomen... Ik heb wel altijd wat richtlijnen waar ik me aan wil houden voor ik overga tot de koop.

[ Voor 12% gewijzigd door CrystalViriS op 20-03-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
CrystalViriS schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:27:
[...]

Ik heb laatst ook nog wel een leuke deal gehad via marktplaats:

Gameboy color
DS (ouder degelijk model) met doos en handleidingen compleet.
Gameboy advance (die met klepschermpje+ nette nintendo beschermhoes).

4 DS games + één demo netjes met alle doosjes + boekjes
5 advance games (2 van die minder legale alles in één games)
3 gameboy color

Een flashdrive om games via usb naar een advance cartridge te flashen.. minder legaal tja. Maar was ook compleet in doos. Vond het wel een nette vondst in totaal ook voor 30 euro.

edit:

Ik sta er trouwens eigenlijk wel van te kijken dat er tegenwoordig zoveel mensen zijn die opgelicht worden met het kopen van retro games & consoles. Het is me zelf nog nooit overkomen... Ik heb wel altijd wat richtlijnen waar ik me aan wil houden voor ik overga tot de koop.
Zeker een goeie deal! Leuk ook dat je die DS Phat hebt, is een mooi ding, ziet er in ieder geval retro uit.

Over het oplichten, heb het gelukkig nog nooit meegemaakt en houd mijzelf ook aan bepaalde richtlijnen, maar je kan het nooit 100% zeker weten tenzij je het ophaalt. Ook daarbij moet je een beetje geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo. Vandaag vijf keer heen en weer gereden naar de stort. Tien vuilniszakken, een magnetron, kilo's hout en ijzer en meer karton, papier, boeken en tijdschriften dan de gemiddelde Bruna.

Maar: garage is nu een enorm stuk leger. Maatje en vader komen binnenkort helpen om een muurtje op te zetten, te isoleren. Een andere vriend komt de elektriciteit aanleggen zodat eea praktischer is. Dan is alles klaar om ingericht te worden als (retro)gameroom.

M'n vrouw kwam nog met het idee om er een slaapbank te plaatsen zodat als wij samen daar zijn, evt. direct kunnen blijven liggen ipv naar boven te gaan. En het is altijd handig voor visite, vroeger hadden we altijd een logeerkamer maar dat gaat hem nu niet worden.

Dan komt morgen PS1 nummer 28, 29 en 30 binnen + nog een spel of 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Waarom zoveel PS's? hoarder? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koop altijd PS1 + games, altijd goedkoper dan losse games. En dan zit je met een hele stapel van die dingen..

En ach, zo'n toren heeft wel wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:35:
Koop altijd PS1 + games, altijd goedkoper dan losse games. En dan zit je met een hele stapel van die dingen..

En ach, zo'n toren heeft wel wat :+
Zolang je je huis maar nog goed kunt betreden.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn. Als het ooit zo ver komt..kan ik hier niet meer posten. Laat iemand dan mijn PS1's meenemen :P

/Ik hoopte met de garageopruiming nog wat spellen tegen te komen die ik kwijt ben. Boxed Rad Racer, Unirally en Buzz the Music Quiz oa. Maar nee..helaas.

Blijft zonde iig.

[ Voor 47% gewijzigd door Exorcist op 20-03-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

danielkraak schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:24:
[...]

Vaak helpt het om de potmeter van de laser wat bij te stellen. Naar verloop van tijd zal hij wel weer kapot gaan, maar dat is eigenlijk met alle CD-spelers.
Ehm, sorry, maar ik weet eigenlijk niet wat de potmeter is. Ik kwam op internet wel een guide tegen hoe ik het probleem kan verhelpen mbt potmeter, maar plaatjes ontbreken helaas.

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ok, wie van jullie zit op Marktplaats te trollen? :+

Reactie op uw advertentie 'Pokemon Yellow VGA graded 85'
Hallo AyeAyeCaptain!.
Ik wil graag bieden op het pokemon yellow spel dat u te koop hebt.
Ik zat te denken aan 7.50?
IK h oor graag m eer van u.
Mvg Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik bied het dubbele! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik troll alleen de onwetenden :+ en hou niet van Pokémon

Ik ga 's op zoek naar een nieuwe TV voor in de garage. De Samsung LE32R41B is met zijn 8 jaar toe aan het rusthuis. Denk alleen dat ik de TV in de slaapkamer (LE40A756) vervang voor een 46" en de 756 in de garage zet. Keuzes keuzes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik ben nu mijn japanse ''game'' collectie aan het updaten Ik heb resident evil 2 en 3 al, 1 komt eraan!!! vanuit japan. (PS1) En Parasite Eve. (PS1) Ik probeer via deze jongen uit Japan ook een echte PSX te regelen ik hoop echt dat het goed gaat aflopen.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fa/Console_psx.jpg <3 _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door iNFiNiTY- op 20-03-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 20:20:
Ok, wie van jullie zit op Marktplaats te trollen? :+

Reactie op uw advertentie 'Pokemon Yellow VGA graded 85'
Hallo AyeAyeCaptain!.
Ik wil graag bieden op het pokemon yellow spel dat u te koop hebt.
Ik zat te denken aan 7.50?
IK h oor graag m eer van u.
Mvg Y.
Wie zou de mysterieuze Y. dan zijn? :+ Zal inderdaad wel iemand van hier zijn.

Ik was het in ieder geval niet... Ik trol nooit mensen op marktplaats. Al wilde ik laatst wel een keer een flauwe mail terugsturen toen ik voor de zoveelste keer een bod van 5 euro op m'n xbox360 slim had. |:(
Maar nee maar niet gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:33:
Ik ben nu mijn japanse ''game'' collectie aan het updaten Ik heb resident evil 2 en 3 al, 1 komt eraan!!! vanuit japan. (PS1) En Parasite Eve. (PS1) Ik probeer via deze jongen uit Japan ook een echte PSX te regelen ik hoop echt dat het goed gaat aflopen.

[afbeelding] <3 _/-\o_
Nice. Zou stap 6 zijn om 's te beginnen met Jap/USA consoles en spellen, maar PAL is vooralsnog al genoeg. Nadeel () bij mezelf is dat ik zowat alles spaar; iig Sega, Nintendo, Microsoft, Atari en Sony. Van Atari gelukkig alleen de Jaguar, en daar heb ik niets mee. Concentreer me het meest op de PS1 en N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Exorcist schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:51:
Damn. Als het ooit zo ver komt..kan ik hier niet meer posten. Laat iemand dan mijn PS1's meenemen :P

/Ik hoopte met de garageopruiming nog wat spellen tegen te komen die ik kwijt ben. Boxed Rad Racer, Unirally en Buzz the Music Quiz oa. Maar nee..helaas.

Blijft zonde iig.
Toen ik verhuisde in 2K had ik ook een beste collectie N64 games. Allemaal in 3 dozen. Twee dozen daarvan zijn nooit aangekomen. Vermoed dat de verhuizers lange vingers hadden maargoed, heb ik nooit kunnen aantonen. Sindsdien verhuis ik alles zelf.

De n64 waren echt gouden tijden met mijn maten dus ze hebben niet alleen de games gejat maar ook mijn herinneringen aan een leuke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:59:
[...]

Nice. Zou stap 6 zijn om 's te beginnen met Jap/USA consoles en spellen, maar PAL is vooralsnog al genoeg. Nadeel () bij mezelf is dat ik zowat alles spaar; iig Sega, Nintendo, Microsoft, Atari en Sony. Van Atari gelukkig alleen de Jaguar, en daar heb ik niets mee. Concentreer me het meest op de PS1 en N64.
Ja het is een heel stappenplan. Maar ieder verzameld zijn eigen ding, ik ben ernstig verslaafd aan Resident Evil. Ik heb wel bijna alle retro consoles, maar de meeste games doen me niet veel op die platformen. Ja als ik een keer wat leuks zie neem ik het vast en zeker mee, maar ik ben er niet actief naar op zoek.

Verder is de japanse box art en ''extras'' zoals inlays, boekjes, stickertjes e.d bij ps1/2 gamecube etc. spellen echt vele malen beter dan bij de pal/us versies. Als ik Resident Evil zo goed als compleet heb ga ik beginnen met de Japanse versies van Metal Gear Solid.

Weet iemand trouwens wat dat precies inhoud als je op ebay een request total from buyer doet? Want als ik een lijstje wil bestellen bij 1 en dezelfde persoon, moet ik per item verzendkosten betalen, request total from buyer maakt het zodat hij mij een alternatief bod doet met normale all in one verzendkosten enzo?? En als hij aangeeft buy more get discount wordt ook op die manier verrekend. Of zit ik fout?

[ Voor 16% gewijzigd door iNFiNiTY- op 21-03-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik heb zelf net wel een slag geslagen ik hou me bron nog even geheim het betreft een webshop die alles per opbod verkoopt heb 9 games van verschillende platforms (nes/MD/Snes etc..) en een nes advantage controller voor minder dan 40 euro (incl. verz) op de kop weten te tikken.

als ik het binnen heb dan zal ik een foto plaatsen

verder zaterdag twee rommelmarkten en zondag ook 1 dus wieweet vindt ik daar nog wat moois

p.s. ik hou dit topic al enige tijd in de gaten maar dacht ach plaats nu eens een postje!

kort en bondig ik verzamel alles vanaf de nes tot aan de meest recente consoles en mis alleen nog de SMS/MD/Saturn verder zo goed als alles en heb ook een volwaardig mame cabinet staan heel makelijk als je een game zoekt hem eerst even testen op de kast daarna opzoeken op internet en hem dan kopen!

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik heb van vrienden een atari 2600 incl. spellen gekregen en een commodore 64 met een hele doos vol floppy's. :)
Helaas nog geen tijd gehad om ze aan te sluiten.
Ik begreep dat ik de atari 2600 niet zomaar kan aansluiten op een lcd tv, maar dat ik daar een verloopje voor moet kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 24-07 00:43
died_laughing schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:59:
Ik heb van vrienden een atari 2600 incl. spellen gekregen en een commodore 64 met een hele doos vol floppy's. :)
Helaas nog geen tijd gehad om ze aan te sluiten.
Ik begreep dat ik de atari 2600 niet zomaar kan aansluiten op een lcd tv, maar dat ik daar een verloopje voor moet kopen?
Als je lcd tv een antenne aansluiting heeft, dan kan je hem gewoon aansluiten.
Heb mijn Atari 2600 ook op mijn Samsung 46" (LED) tv aangesloten.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-07 09:14
Xyphoid schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:22:
[...]

Als je lcd tv een antenne aansluiting heeft, dan kan je hem gewoon aansluiten.
Heb mijn Atari 2600 ook op mijn Samsung 46" (LED) tv aangesloten.
Ja, die zit er volgens mij op.
Zal vanavond eens even kijken.

Ik meen me te herinneren dat de kabel zelf er niet bij zat.
Daar kan ik toch gewoon zo'n standaard coax kabel voor gebruiken die vroeger bij een videorecorder zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
died_laughing schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:29:
[...]

Ja, die zit er volgens mij op.
Zal vanavond eens even kijken.

Ik meen me te herinneren dat de kabel zelf er niet bij zat.
Daar kan ik toch gewoon zo'n standaard coax kabel voor gebruiken die vroeger bij een videorecorder zat?
Volgens mij is die kabel niet helemaal standaard maar heeft iets dikkere aansluiting aan de console kant. Ik heb mijn arme atari's niet meer aangesloten gehad sinds ik een full hdtv heb. Het beeld zal wel bedroevend slecht zijn... :+

Heeft iemand hier ervaring met de mod voor bepaalde types Atari 2600 (zowel junior en classic model) om hem gewoon via composite aan te sluiten? Ik ben al een poos aan het twijfelen of ik dat misschien niet beter kan doen bij één van m'n atari's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
CrystalViriS schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:56:
[...]

Volgens mij is die kabel niet helemaal standaard maar heeft iets dikkere aansluiting aan de console kant. Ik heb mijn arme atari's niet meer aangesloten gehad sinds ik een full hdtv heb. Het beeld zal wel bedroevend slecht zijn... :+

Heeft iemand hier ervaring met de mod voor bepaalde types Atari om hem gewoon via composite aan te sluiten? Ik ben al een poos aan het twijfelen of ik dat misschien niet beter kan doen bij één van m'n atari's.
Hebben HDTV's dan geen composiet aansluiting meer tegenwoordig? Ik heb zelf een Samsung LED tv en die heeft er gewoon nog alles opzitten, misschien komt dat ook wel omdat ik erop geanticipeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb 's geteld, heb nu over de 200 PS1 games. Zelfs meer dan 360 games (155). Gaat de goede kant op! :P
Pagina: 1 ... 64 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod