Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.468 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

Ello mensen!

Even een vraag. Ik heb nog 64 Xbox classic games liggen (semi-retro? :') ). Is er een goeie plek om dat te verkopen naast marktplaats? Thx in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-05 18:56
Anoniem: 393995 schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:18:
Ello mensen!

Even een vraag. Ik heb nog 64 Xbox classic games liggen (semi-retro? :') ). Is er een goeie plek om dat te verkopen naast marktplaats? Thx in advance.
Niet echt. Over het algemeen zijn XBox-spellen ook niet veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

er zijn maar 3 of 4 xbox games die meer dan 20 euro opbrengen
uit mijn hoofd Digimon Rumble Arena 2, Call of Duty 3 en die twee tank games met die huge ass controller (kan ff niet op de naam komen)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:07

GZ

!!

Steel Batallion ;) Maar zijn daar twee spellen van?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 490582

Hey tweakers!

Ik heb een vraagje... 'K heb op het kerstfeestje bij mijn grootouders gisteren een oude Game&Watch Pinball van mijn vader teruggevonden... Het is de originele Japanese versie(alles is in Japanees geschreven & op het doosje staat 'not for sale outside Japan') Het is ook nog in het originele doosje(met instructieboekjes enz) en met de originele (nog werkende) batterijen.

Is dit nog iets waard of ik het goed voor het stort? Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 14:18
Zoals je nu zegt is ie CIB en heeft volgens Rarity Guide een geschatte waarde van rond de 120$. Op eBay blijken ze echter te vinden tussen de 70 en 250$. Dus het kan best iets waard zijn als je de juiste persoon ervoor vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

rarity guide is in mijn ervaring geen goede bron voor prijzen, maar omdat het een japanse game is weet ik er zelf ook niks van :P

en ja het is idd Steel Battalion en daar zijn 2 games van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Het kan zijn dat de Japanse versie niet heel veel waard is. Boxed Japanse Zelda spellen zijn bijvoorbeeld ook niet heel duur, omdat Japanners netter op hun spullen zijn en vaker doosjes bewaren. Ik zou in ieder geval gewoon even goed rondkijken op eBay ed. om je te verdiepen in wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

Hmmkay thanks voor de updates :)
Gaat me niet zozeer om de waarde, maar dan kan ik er misschien in 1 keer vanaf, en aan iemand die ze graag wil :) Voor mij ook weer makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Klopt het dat er een msx emulator voor de ipad is in de itunes store, daar heeft mijn zwager het over?

Ik kan hem alleen niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Ik heb een video gemaakt waar in ik mijn top 5 video game finds van 2012 laat zien en ik ben benieuwd welke games dit jaar de mooiste aanvulling aan jouw verzameling waren!

YouTube: The Top 5 Retro Video Game Finds of 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn top 5 finds van 2012:

1 - Sealed Zelda oracle of ages
2 - Sealed Pokemon Yellow
3 - Chrono trigger
4 - Mario's cement factory
5 - Sealed Kirby's amazing mirror

Maargoed, ik heb beperkte krediet en beperkte tijd dus mijn gamekamer is lange na niet zo groot als die van jouw (en andere ZZP-ers die hier in retro handelen als (bij)baan)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

was dat een complete SNES Chrono Trigger? dan had ik die op 1 gezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:15
Ik heb geen top 5, ik ben gewoon heel blij met 2 SNES titels die ik op de kop getikt heb:

- The Chaos Engine
- Zombies ate my neighbors

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
XtinctHeD schreef op zondag 30 december 2012 @ 16:41:
was dat een complete SNES Chrono Trigger? dan had ik die op 1 gezet!
Cart only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

GVD! Ik was toevallig vandaag in Amsterdam centrum en ben daar naar Game Over gegaan (retrogameshop), daar heb ik Duck Tales gekocht voor de NES. Ik had eerder problemen met een exemplaar van deze game, dus ik heb daar om advies gevraagd. Zijn games zijn in ieder geval getest en schoongemaakt, dus daar kan het niet aan liggen. Maar ik vertelde dat ik mijn 72-pins connector heb vervangen, hij zei dat dat waarschijnlijk de oorzaak kan zijn van de problemen, want die zijn vaak van slechte kwaliteit. In mijn oren is dat een ongelooflijk iets, want ik heb 5 andere games en die werken perfect.

Maar goed, met een schone en geteste cartridge op zak ben ik naar huis gegaan. Maar helaas, zelfde mozaïeken beeld, wel prima geluid en controls. Ligt het dan toch aan mijn console/connector? Zoals gezegd werken mijn andere games perfect, zelfs een andere Capcom game die gezien de gameplay dezelfde soort engine gebruikt: Darkwing Duck. Ik ga van het weekend het ding helemaal uit elkaar halen en eens goed testen, heeft iemand anders nog tips of toevallig hetzelfde probleem (gehad)?

En ook ik doe mee met een top 5 3 lijstje:
1. Donkey Kong Country series (cart only): alles tegelijk gekocht, met een paar andere games en een niet-verkleurde SNES erbij voor een nette prijs. Na de verkoop van de SNES (wel even mijn verkleurde variant omgeruild :+) en de andere games had ik uiteindelijk voor 15 euro de DKC serie :p
2. Nintendo Scope compleet in doos voor heel weinig. Deze gekocht via een retrogameshop, bleek defect te zijn en om te voorkomen dat ik door de verzendkosten terug niks er over zou houden, heeft de gameshop besloten dat ik de Scope mocht houden en ik kreeg een waardebon ter waarde van het bedrag ervoor terug. Uiteindelijk via een Tweaker een nieuwe Scope gekocht, dus nu heb ik twee Scopes, waarvan 1 in doos met alle accessoires.
3. GameCube met een paar games en een Game Boy Player. Stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, uiteindelijk op een retrogamebeurs een leuk startersetje verzameld bij de verschillende kraampjes. Ik had een GC met memory card, controller en een doos eromheen (geen inlays, dus alles los in de doos). Dan nog de Game Boy Player en nog wat games erbij (oa Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, Luigi's Mansion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

@Glaanie, die "nieuwe" 72 pins connectors zijn wel vaak slecht. Het zijn vaak goedkope chinese namaakproducten en ik hoor regelmatig mensen die er problemen mee hebben (gebruik ze zelf ook niet daarom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Iemand bekend met de Tomy Space Turbo? Retro gaming to the next level? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Te veel om op te noemen eigenlijk.. maar m'n 2 limited edition adventure sets is toch wel het gaafste wat ik heb gekocht denk ik vorig jaar.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/5u4xnp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445490

misschien dat er voor iemand hier nog wat bij zit.

V&A aangeboden: ps1 games (met wat goeie titels)

heb ook nog een doos vol Nintendo 8 en 16 bit meuk staan en een doos dreamcast meuk zal die van het weekend eens uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316994

ik zoek een beetje raad mijn xbox heeft het volgende probleem iedere keer als ik een spel speel krijg please reconnect controler eerst dacht ik dat het aan de oude controler lach kabel zag er echt brak uit nieuwe gehaald maar heb het zelfde probleem dit op alle 4 de poorten.nieuwe controler uit de doos al stuk of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:49:
Te veel om op te noemen eigenlijk.. maar m'n 2 limited edition adventure sets is toch wel het gaafste wat ik heb gekocht denk ik vorig jaar.

[afbeelding]
Ja, daar was ik ook ooit eens heeeeeeel dichtbij, maar die was toen al voor een ander weggelegd. Smeken wilde niet lukken, ik ging zowat op mijn knieen. Mis ik toch nog een exemplaar uit mijn Zelda collectie die ik niet zo snel kan aanvullen :/

Ahwell. De sealed en complete inbox games die ik wel mocht meenemen waren een goede troost :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-01-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:58
Ik zat net eens te snuffelen tussen mijn PS1 games die ik al jaren niet meer aangeraakt heb en even op Ebay kijken wat het allemaal waard is. Kom ik deze 2 games tegen:
Team Buddies
Vib Ribbon

Alles in doos en compleet

Volgens Ebay is Team Buddies toch wel erg zeldzaam 8)7

Wat foto's:

Team Buddies:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/a0a699254fb4b8a6b8408dce4115b843.jpg

Vib Ribbon:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/6oisr4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2v8o1ut.jpg

EDIT:
Voor de geinteresseerde, hij Team Buddies staat op de V&A

[ Voor 42% gewijzigd door Tripwire999 op 07-01-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ook nog eens iets "nieuw" binnengekregen, beide voor de snes:

- Harley's Humongous Adventure (CIB) (NTSC)
- The Legend of the Mystical Ninja (CIB) (NTSC)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
AyeAyeCaptain! schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:11:
[...]

Ja, daar was ik ook ooit eens heeeeeeel dichtbij, maar die was toen al voor een ander weggelegd. Smeken wilde niet lukken, ik ging zowat op mijn knieen. Mis ik toch nog een exemplaar uit mijn Zelda collectie die ik niet zo snel kan aanvullen :/

Ahwell. De sealed en complete inbox games die ik wel mocht meenemen waren een goede troost :)
Was je te laat? Was het een koopje? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Was je te laat? Was het een koopje? 8)
Eerste keer dat ik die locatie tegen kwam, maar het zou een koopje zijn geweest als ik er eerder was. Je kan niet alles hebben in het leven...

Als ik die van jou wil aanschaffen mag ik er wel een lening bij afsluiten. Of afwachten tot al mijn sealed games terug zijn gekomen van VGA en ik er de juiste prijs voor kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Oh vet! Dan kon je toch met je eigen muziek levels genereren oid? Had ooit een demo hiervan, maar voor de rest nooit echt gespeeld :p

Ander onderwerp;
XRGB-mini Framemeister besteld! Ik hoop deze eind deze maand binnen te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
AyeAyeCaptain! schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:37:
[...]

Eerste keer dat ik die locatie tegen kwam, maar het zou een koopje zijn geweest als ik er eerder was. Je kan niet alles hebben in het leven...

Als ik die van jou wil aanschaffen mag ik er wel een lening bij afsluiten. Of afwachten tot al mijn sealed games terug zijn gekomen van VGA en ik er de juiste prijs voor kan krijgen :)
Hehe, ik weet wel dat ik een bod kan krijgen in de buurt maar ik heb 'm hoog staan omdat het meer een soort van leuk visitekaartje is voor de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 15:47

Metro2002

Memento mori

En ik had me nog zo voorgenomen om naast mijn atari st, c64, sega megadrive, sega game gear, sega dreamcast , nintendo gameboy en atari lynx niet nóg een console te kopen.... heb ik gisteren weer een super nintendo via marktplaats gekocht. Krijg hem als het goed is morgen of overmorgen binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Yes! Zowel de originele Zelda voor NES als Link to the Past voor SNES voor 15 euro per stuk gekocht. Zat ik al lang op te azen met 15 euro als prijs, maar meestal wouden mensen veel meer.

Geduld loont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:58
Preau schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:31:
Yes! Zowel de originele Zelda voor NES als Link to the Past voor SNES voor 15 euro per stuk gekocht. Zat ik al lang op te azen met 15 euro als prijs, maar meestal wouden mensen veel meer.

Geduld loont!
Met doos? Of cart only? Beiden een goede prijs hoor, maar met doos helemaal ;)
Heb je de grijze of goud kleurige NES Zelda versie?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Koldur schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:33:
[...]

Met doos? Of cart only? Beiden een goede prijs hoor, maar met doos helemaal ;)
Heb je de grijze of goud kleurige NES Zelda versie?
Beide cart only en het is de gouden versie voor NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Preau schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:34:
[...]

Beide cart only en het is de gouden versie voor NES.
Ik had ze beide voor 4euro O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
:( Niet van marktplaats denk ik dan ;)
En anders deel je geheim eens

[ Voor 9% gewijzigd door Preau op 09-01-2013 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Tijdje geleden kon je nog wel af en toe een duur spel kopen voor een paar euro hoor :p

[ Voor 57% gewijzigd door Kryptex op 10-01-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Dat is nu haast niet meer mogelijk met al die zzpers die er handel in zien en als een stelletje aasgieren binnen enkele seconden al bovenop de eerst advertentie zitten.

Voordeel wel is dat die spellen waardevol blijven en dat ook echt erkend wordt. :) nadeel ik krijg mijn dubbele games niet voor de juiste prijs verkocht omdat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten...

Vroeger was marktplaats leuk, maar nu niet meer. :/
Ik krijg iedere keer het gevoel dat er wekelijks een handje extra retroshops de grond uit worden gestampt.

Maar als klap op de vuurpijl zit er een shop in Amsterdam die er echt onrealistisch hoge prijzen voor hun games durft te vragen 8)7 (ughe) gameover.

[ Voor 29% gewijzigd door Zakkenwasser op 10-01-2013 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:44

Auredium

Informaticus Chaoticus

Het goede van deze situatie is dat na een tijdje de retroprijzen in zaken zoals Marktplaats uiteindelijk weer inzakken. De markt voor retro-winkels raakt verzadigd en stort vanzelf wel in.

Tot die tijd kun je beter markten afstruinen en hopen dat bekenden nog wat leuks blijken te hebben. Of eBay als je geluk hebt. Maar dat is soms ook al enorm erg.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319451

Soms, soms lukt het nog wel eens maar dat is puur geluk..
http://www.ebay.nl/itm/Ba...n_186&hash=item3f2053b721

Het nadeel is, en dat merk ik in winkels, op vlooienmarkten en Marktplaats e.d; Mensen denken omdat het oud is dat het dan automatisch veel waard is. Ik koop spellen om ze te spelen en voor de nostalgie, Niet voor de waarde en zeldzaamheid. Maar goed, met een beetje geluk is deze trend over een jaar of twee weer voorbij en zal de markt weer worden zoals hij drie jaar geleden was en je voor een scheet en een knikker leuke spellen kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Als mensen gewoon al eens zouden stoppen met het kopen van spullen van (overpriced) retroshops zou het probleem zichzelf veel sneller oplossen. Een shop kan niet blijven bestaan als hij niets verkoopt en gezien het feit dat er toch nog bijkomen duid er vermoedelijk op dat het toch wel lucratief zal zijn. De huidige prijzen zijn gewoon de verzamelaar zijn eigen schuld -> stop met het kopen van overpriced spul (hoe graag je het ook zou willen) en de prijzen zullen snel genoeg terug zakken...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:21
Ik zweer je dat ik heel wat anders op mijn klembord had staan toen ik de post deed :+

Ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer een retro aankoop gedaan;

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/games/snes/final_fantasy_mystic_quest/cover_large.jpg

Alleen is de save battery overleden zo te zien, dus even uit mekaar halen om goed schoon te maken en de batterij te vervangen.

[ Voor 83% gewijzigd door Sh0ckTr00per op 10-01-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Tuurlijk :P

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6b/Centipede-arcade-flyer.jpg/256px-Centipede-arcade-flyer.jpg

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Gisteren heb ik weer wat games erbij gekregen!

- Resident Evil 2 - N64 in Ex-rental box (pal)
- Boxed RF conector voor de N64
- Boxed Memory pak voor de N64
- The Final fantasy legend (gameboy cart)

En nog een aantal dubbele games die ik niet kon laten liggen :)

Op 12-10-2009 het spel Hagane voor 14,50 via marktplaats overgekocht, ik keek eens voor de grap hoeveel ik er nu voor zou moeten betalen voor de cart die ik in bezit heb... 100 euro 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Zakkenwasser op 13-01-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Resident Evil 2 voor de N64 nice :)

Een mooie Hagane cart zal tegenwoordig 60-70 euro zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Kryptex op 13-01-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op zondag 13 januari 2013 @ 16:23:
Resident Evil 2 voor de N64 nice :)

Een mooie Hagane cart zal tegenwoordig 60-70 euro zijn.
Drie jaar geleden een ruil gedaan met een collega, zijn oude snes met veel boxed games tegen mij nieuwe Wii met een 14tal games. De games die erbij zaten waren onder andere
- Prince of Persia 2 (compleet)
- Pockey and Rocky (compleet)
- Yoshis Island (compleet)
- Mario kart (compleet)
- Bomberman 2 (compleet)
Gooftroop, kuifje en nog wat minder bekende titels.

Later de wii terug gekocht voor iets van 150 euro met de games erbij omdat ik die miste. De snes met de games heb ik nog en zal ik nooit van hand doen.

Collega was gewoon een coole dude en ik heb hem ook later aan een n64 met smash bros geholpen.
Pas geleden kwam hij nog met een game gear met een aantal boxed games. Heel vet. Game gear moet alleen nieuwe caps hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RE2 voor de N64 heb ik een tijd terug boxed voor 25 Euro op de kop weten te tikken. Helemaal als RE verzamelaar een koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ugh, ik had onlangs een Super Nintendo op marktplaats staan. Nu was het mij al opgevallen dat iemand uit precies hetzelfde dorp ook het een en ander op marktplaats had staan. Waarschijnlijk een reseller op kleine schaal. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar ik ben drie keer door deze persoon voor hetzelfde bod benaderd onder een andere naam, maar je kon gewoon zien dat het hetzelfde account was. Uiteindelijk kwam hij/zij (want ja, als een vrouw interesse toont, dan gaat hij wel van de hand, ongeacht het bod) met het verhaal dat ze allemaal hetzelfde account gebruikten met het gezin.

Het bod was overigens niet ronduit belachelijk, maar voor dat bedrag kon ik hem net zo goed zelf houden. Sowieso omdat de SNES toch weer op marktplaats was beland.

Owja, en mocht deze persoon dit topic ook lezen, schroom vooral niet om je even te laten horen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door danielkraak op 14-01-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:08:
Ugh, ik had onlangs een Super Nintendo op marktplaats staan. Nu was het mij al opgevallen dat iemand uit precies hetzelfde dorp ook het een en ander op marktplaats had staan. Waarschijnlijk een reseller op kleine schaal. Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar ik ben drie keer door deze persoon voor hetzelfde bod benaderd onder een andere naam, maar je kon gewoon zien dat het hetzelfde account was. Uiteindelijk kwam hij/zij (want ja, als een vrouw interesse toont, dan gaat hij wel van de hand, ongeacht het bod) met het verhaal dat ze allemaal hetzelfde account gebruikten met het gezin.

Het bod was overigens niet ronduit belachelijk, maar voor dat bedrag kon ik hem net zo goed zelf houden. Sowieso omdat de SNES toch weer op marktplaats was beland.

Owja, en mocht deze persoon dit topic ook lezen, schroom vooral niet om je even te laten horen. :)
Wahloh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:54:
Wordt via Marktplaats gecontacteerd door ene Elisabeth Anna. Wilde mijn partij spellen overnemen voor een redelijke prijs, ik ga akkoord.

Vervolgens wordt het geld op mijn rekening gestort staat er bij de storting informatie, Opdrachtgever: The Retrogamefreak.

Vindt het toch wel erg dat er onder valse namen geboden moet worden op advertenties, dat terwijl ik al niet hou van de praktijken van al die Retro Webshops. Heb al eens eerder een aanvaring gehad met hem.
Tuig, Laatste keer dat ik bij hem wat ga aanschaffen. Ook al gaat het om snugfit boxes.

[ Voor 33% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-01-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Mwah, mogen hun geen centjes verdienen? Ben je ook boos op de Praxis dat zij winst maken op de boormachines?

Heb laatst een complete N64, controllers, games etc bij retrogamefreak gekocht, vond het niet eens duur en gewoon garantie en prima service hoor. (ik ben geen verzamelaar, gekocht om er weer eens mee te spelen en dan is het gewoon makkelijk dat ik naar een winkel kan, veel minder gedoe, uitgebreid assortiment en garantie i.t.t particulier)

Met verzamelartikelen heb je altijd de verzamelaars en de handelaars, is niet anders als met postzegels, munten, noem maar op.

[ Voor 39% gewijzigd door Navi op 14-01-2013 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:11
Navi schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:16:
Mwah, mogen hun geen centjes verdienen? Ben je ook boos op de Praxis dat zij winst maken op de boormachines?

Heb laatst een complete N64, controllers, games etc bij retrogamefreak gekocht, vond het niet eens duur en gewoon garantie en prima service hoor.
Gaat erom dat ze onder een andere naam contact opnemen of bieden, dat vind ik persoonlijk "niet zo netjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Navi schreef op maandag 14 januari 2013 @ 19:16:

Heb laatst een complete N64, controllers, games etc bij retrogamefreak gekocht, vond het niet eens duur en gewoon garantie en prima service hoor. (ik ben geen verzamelaar, gekocht om er weer eens mee te spelen en dan is het gewoon makkelijk dat ik naar een winkel kan, veel minder gedoe, uitgebreid assortiment en garantie i.t.t particulier)

Met verzamelartikelen heb je altijd de verzamelaars en de handelaars, is niet anders als met postzegels, munten, noem maar op.
Het gaat om de manier waarop, liegen en onder valse namen registreren. Alles doen om voorop op de concurentie proberen te komen en zoveel mogelijk winst te kunnen maken. Pfff.

Trouwens, Hagane is niet zo moeilijk, of ik heb gewoon goed opgelet in mijn jeugd toen ik het had uitgespeeld. Kwam gisterenavond tot level 5.5 in 2 uur tijd en daarna maar het spel uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353061

Dat hele verhaal van The Retrogamefreak verbaast me helemaal niets. Kijk onderstaand "behind-the-scenes" filmpje en oordeel zelf.

YouTube: RetroGameFreak "Inside" - Episode 1 "The Huge Pick-Up"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Anoniem: 353061 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:44:
Dat hele verhaal van The Retrogamefreak verbaast me helemaal niets. Kijk onderstaand "behind-the-scenes" filmpje en oordeel zelf.

YouTube: RetroGameFreak "Inside" - Episode 1 "The Huge Pick-Up"
"Vraagt aan een paar vrienden: Als jullie nou voor mij opzoek gaan op marktplaats en goede dealtjes maakt daarzo krijg je een kein deeltje van de opbrengst."
Deze mensen verzieken het. Het is geen hobby voor het gamen zelf geworden maar een hobby geld verdienen.

Ik moest echt spouwen van dat filmpje. :r

Kijk mij nou zaken doen, ipv kijk mijn verzameling nou.

Ik heb trouwens wel respect voor deze gasten op youtube

[ Voor 9% gewijzigd door Zakkenwasser op 14-01-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het probleem? Dat ze zo geld verdienen? En dan, dat is toch hun business? Mensen hoeven er niets te kopen...Al dat gezeur om niets. Ben ook een verzamelaar maar dat mensen er geld mee te verdienen is en blijft vraag en aanbod. Als je jaloers bent moet je een soortgelijke onderneming starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exorcist schreef op maandag 14 januari 2013 @ 23:53:
Wat is het probleem? Dat ze zo geld verdienen? En dan, dat is toch hun business? Mensen hoeven er niets te kopen...Al dat gezeur om niets. Ben ook een verzamelaar maar dat mensen er geld mee te verdienen is en blijft vraag en aanbod. Als je jaloers bent moet je een soortgelijke onderneming starten.
Zoals ik al zei:
Maar, nu je toch over begint... ;)

Ik veroordeel niemand omdat ze een goed lopende zaak hebben, ik vind dat juist iets om trots op te zijn. Dat staat echter los van het feit dat de eigenaar om een aantal redenen op mij niet echt sympathiek overkomt.

Ik moet echter toegeven dat ik er ook wel eens iets besteld heb. Dit omdat ik bereid ben om een meerprijs te betalen voor gemak. Dankzij dit soort handelaren hoef ik niet zelf rommelmarkten af te lopen, continu eBay in de gaten te houden of me druk te maken dat ik opgelicht word met beschadigde of defecte meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Tja, ik kan er allemaal wel mee leven hoor. Ik heb er zelf ook wel eens wat besteld en het is verder niet illegaal wat ze doen. Of het netjes is, is een tweede. Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat je onder een 'valse' of 'andermans' naam biedingen doet op marktplaats, maar marktplaats zelf doet er ook niets tegen.

Waar ik echter wel vreselijk gek van wordt zijn al die bedrijven die tussen de particuliere advertenties staan. Godzijdank dan alleen helemaal boven en helemaal beneden, maar toch. Vreselijk. En ik snap ook wel dat ze de inkomsten nodig hebben (althans, waarom vroeger dan niet??), maar toch is het vreemd dat je op een 2e hands handel website, advertenties ziet van bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Bootje schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:16:
Tja, ik kan er allemaal wel mee leven hoor. Ik heb er zelf ook wel eens wat besteld en het is verder niet illegaal wat ze doen. Of het netjes is, is een tweede. Ik vind het persoonlijk niet kunnen dat je onder een 'valse' of 'andermans' naam biedingen doet op marktplaats, maar marktplaats zelf doet er ook niets tegen.

Waar ik echter wel vreselijk gek van wordt zijn al die bedrijven die tussen de particuliere advertenties staan. Godzijdank dan alleen helemaal boven en helemaal beneden, maar toch. Vreselijk. En ik snap ook wel dat ze de inkomsten nodig hebben (althans, waarom vroeger dan niet??), maar toch is het vreemd dat je op een 2e hands handel website, advertenties ziet van bedrijven.
Admarkt.

Je kan trouwens ook in het midden van de pagina staan bv. niet alleen boven en onderaan.
Staan er meestal ook nog een stuk of 6 tussenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-05 21:29

painkill

Pain(k)(ill)

Vindt het wel een leuk filmpje, en ik heb verder ook weinig tegen retrogamefreak. Ze zijn een goede optie voor mensen welke niet bij marktplaats/eBay kunnen/durven bestellen.

Maar alle gameshops bij elkaar verpesten de markt, ze kopen ze al voor een verzamelaarsprijs in. Daar komt nog 40-50% bij op, en dat wordt dan de nieuwe marktprijs. Verkopers op marktplaats, particulier dus, baseren hun prijzen weer op gameshops. En zo gaat de prijs dus steeds omhoog, de particulieren willen steeds meer voor hun spullen hebben..

Ik ben dus al een half jaartje gestopt met verzamelen, iedereen wil de hoofdprijs, daar heb ik geen zin meer in. Daarnaast is marktplaats nu een complete hel geworden, dat helpt ook niet mee :p

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
painkill schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:48:
Vindt het wel een leuk filmpje, en ik heb verder ook weinig tegen retrogamefreak. Ze zijn een goede optie voor mensen welke niet bij marktplaats/eBay kunnen/durven bestellen.

Maar alle gameshops bij elkaar verpesten de markt, ze kopen ze al voor een verzamelaarsprijs in. Daar komt nog 40-50% bij op, en dat wordt dan de nieuwe marktprijs. Verkopers op marktplaats, particulier dus, baseren hun prijzen weer op gameshops. En zo gaat de prijs dus steeds omhoog, de particulieren willen steeds meer voor hun spullen hebben..

Ik ben dus al een half jaartje gestopt met verzamelen, iedereen wil de hoofdprijs, daar heb ik geen zin meer in. Daarnaast is marktplaats nu een complete hel geworden, dat helpt ook niet mee :p
Dat valt reuze mee, ik koop nog regelmatig veel dingen voor een lage prijs.
Maar niet alleen op marktplaats natuurlijk, maar daar ook wel.

Wel grappig vind ik het altijd als iemand iets verkoopt en de prijs opzoekt bij een webshop, en dan gaan ze precies dezelfde prijs vragen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:58
Kryptex schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:01:
[...]

Dat valt reuze mee, ik koop nog regelmatig veel dingen voor een lage prijs.
Maar niet alleen op marktplaats natuurlijk, maar daar ook wel.

Wel grappig vind ik het altijd als iemand iets verkoopt en de prijs opzoekt bij een webshop, en dan gaan ze precies dezelfde prijs vragen ^^
Tja, jij bent dan ook één van die handelaren he. Was dus te verwachten.

Wat je gewoon moet doen met handelaren is er gebruik van maken, ze bieden op je advertenties en als je weet wat een goede prijs is zorgen ze er vaak alleen maar voor dat je het òf verkoopt voor een goede prijs òf dat ze de prijs wat opdrijven voor andere geïnteresseerden.
Alleen kunnen ze er wel voor zorgen dat de koopjes geweest zijn, maar ja, dan hebben die verkopers dus ook weer een eerlijkere deal, vind het dus niet zo'n groot punt. Behalve wanneer handelaren in dit topic komen om zo reclame te maken of op een andere manier er voordeel uit te halen, hier komen we toch om gezellig te babbelen over onze nostalgische ervaringen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik bedoelde dat de prijzen niet per se opgevoerd worden omdat niet alle webshops veel betalen voor games zoals painkill zei. Sommige wel, sommige niet.

Verder koop ik voor m'n eigen collectie ook genoeg voor een goede prijs, maak je maar niet druk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Kryptex op 15-01-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Feit blijft dat de prijzen al tijden stijgen, als je een deel van je verzameling wilt verkopen is het natuurlijk geweldig. Maar voor een verzamelaar als mij word het nu gewoon te duur om verder te verzamelen..

En misschien heb ik ook gewoon geen zin meer om uren lang te zoeken en te mailen om uiteindelijk 2 games te kopen.. :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Klopt het is tegenwoordig wel wat moeilijk om dingen te kopen.

Ik ben zelf iets minder dan 2 jaar geleden begonnen, en toen was het nog heel simpel om voor een leuke prijs games en setjes te kopen. Dat is nu eigenlijk bijna niet meer te doen.

Je houdt toch wel wat games die je gewoon wil spelen he painkill? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik ben vanmiddag op pad gegaan en heb weer wat retrogames gevonden.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lRmBpA0Ah7g] :)

[ Voor 28% gewijzigd door Zakkenwasser op 15-01-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:28
Ik heb om diezelfde reden al een hele lange tijd weinig noemenswaardigs meer toegevoegd aan m'n collectie. Ik kan niets meer vinden voor een normale prijs. Heb wel nog dingen van de hand gedaan maar ik verkoop niets aan retrogamefreak. (Ze zitten heel vaak te bieden op dingen.. maar sorry dan verkoop ik het liever aan iemand anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
LOL. Mooi gedaan en geen slechte games haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:05:
[video] :)
_/-\o_ heel leuk gedaan!

[ Voor 3% gewijzigd door C0nscious op 15-01-2013 21:29 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Ok, lol, ik ben hier 1 keer de hele omgeving langs geweest, alles binnen 20km..
In totaal heb ik 1 vergeelde ps1 controller gezien..

Maar ik was met de auto, dus dat scheelt weer :p

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:04
Leuke video en zeker een mooie vangst. ^^ Moet je vaker doen zoiets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 23:50
Heb er maar 1 uitdrukking voor, _/-\o_

Moet je vaker maken zulke filmpjes!

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ahh, the retrogamefreak heeft zijn video offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:28
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:16:
Dat kan bijna geen toeval zijn... zullen hier wel meelezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk filmpje! Is vlak bij mij toevallig: Ik weet waar je kringloop woont! :+

Zal zelf ook eens bij die twee gaan kijken. Zijn er nog wel meer in de streek, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Leuk filmpje!, mag je vaker doen :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hijs fijn, kapitein! :>

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Ergens is het natuurlijk ook gewoon raar dat je een filmpje gaat maken waarin je laat zien wat je inkoopt, waarbij je ook al aangeeft dat het tegen een laag prijsje is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
danielkraak schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 19:05:
[...]

Ergens is het natuurlijk ook gewoon raar dat je een filmpje gaat maken waarin je laat zien wat je inkoopt, waarbij je ook al aangeeft dat het tegen een laag prijsje is gebeurd.
Dikke faal inderdaad :r

[ Voor 10% gewijzigd door Zakkenwasser op 16-01-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het schijnt het het Internet nooit wat vergeet, hoorde ik van een hoestende man met regenjas in de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Anoniem: 353061 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:02:
[...]

Het schijnt het het Internet nooit wat vergeet, hoorde ik van een hoestende man met regenjas in de garage.
Wat zou die hoestende man toch in zijn aktetas hebben zitten?

Ik hoorde hem ook hoesten, sterk spul dat wat hij mij overhandigde.

[ Voor 11% gewijzigd door Zakkenwasser op 16-01-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:52

Sorbo

Uw hulp in huis!

Wat een bazenfilmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Idd, bazenfilmpje. Leuk gedaan. En vet ook dat een kringloop zoiets nog heeft liggen. Ik bedoel, oude spellen oke. Maar Zelda's, Mario Party's, Mario Kart. NICE.

Dit is mijn 2000e post! *O*

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Vanmiddag nog wat nieuwe VGA acrylic boxes binnen gekregen vanuit Amerika.

Op verzoek heb ik weer gefilmd :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qU3YnHU5pyY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 12-05 09:36

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Haha, de eerste minuut lag ik al dubbel. "Heb pauze dus ik ga eerst even een plakje kaas op mijn boterham doen, want ik heb beren honger."

Damn Captain, awesome videos. Ga zo door! xD

[ Voor 18% gewijzigd door Wahloh op 16-01-2013 23:53 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik dacht dat je ze ging laten graden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:48:
Ik dacht dat je ze ging laten graden? ;)
Dat komt, ze zitten nu tenminste veilig en goed opgeborgen. Op deze manier ga ik ze ook versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Beetje zonde van de dubbele verzendkosten?:p

Ik verstuur de mijne altijd in gewoon in bubblewrap, gaat prima.
Vorig keer 21 in een keer opgestuurd in een doos elk spel apart verpakt in bubblewrap.

[ Voor 7% gewijzigd door Kryptex op 17-01-2013 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 23:46:
Vanmiddag nog wat nieuwe VGA acrylic boxes binnen gekregen vanuit Amerika.

Op verzoek heb ik weer gefilmd :)

[video]
Vaker doen die filmpjes! :)
Flinke collectie dichte spelletjes heb je
Spaar je spellen om het sparen of heb je een bepaalde voorkeur aan spellen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Fietsbel schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:52:
[...]

Vaker doen die filmpjes! :)
Flinke collectie dichte spelletjes heb je
Spaar je spellen om het sparen of heb je een bepaalde voorkeur aan spellen?
Allebei eigenlijk, ik vind het leuk om ze compleet te hebben en daarnaast ook gewoon te kunnen spelen.
Geseald kwam ik ze eigenlijk gewoon per toeval tegen op 1 locatie.

Veel sealed games heb ik overigens ook gewoon dubbel. Lijkt me ideaal ruil materiaal voor andere games die ik nog niet heb, ik ben alleen de verzamelaar nog niet tegen gekomen die gelijk wilt oversteken.

Daarnaast heb ik ook een grote collectie carts. Ik zal mijn volgende video eens toewijden aan alle losse spellen die ik heb ( en dat zijn er veel!)

[ Voor 10% gewijzigd door Zakkenwasser op 17-01-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 18:46:
Beetje zonde van de dubbele verzendkosten?:p

Ik verstuur de mijne altijd in gewoon in bubblewrap, gaat prima.
Vorig keer 21 in een keer opgestuurd in een doos elk spel apart verpakt in bubblewrap.
Dat wel, maar hoe verpak jij dan 21 verzegelde spellen zodat ze absoluut niet door het minste valpartij of beknelling kreukelen of zelfs openscheuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik heb altijd een halve kilometer bubblewrap liggen :*)

De maten van PAL en NTSC Gameboy acrylic cases zijn trouwens geloof ik net iets anders heb je wel de goede besteld?

[ Voor 6% gewijzigd door Kryptex op 18-01-2013 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Kryptex schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 00:26:
Ik heb altijd een halve kilometer bubblewrap liggen :*)

De maten van PAL en NTSC Gameboy acrylic cases zijn trouwens geloof ik net iets anders heb je wel de goede besteld?
Ik heb de juiste acrylic cases voor de juiste games gekocht. ntsc voor ntsc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Vandaag trouwens niets bijzonders gevonden bij de usedproducts :/
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mXQORR2m02s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377445

Haha Captain wel retro Pron..

Ik moet hier ook eens bij zo'n 2handstore gaan kijken wat ze daar hebben.
Laatst zag ik er toevallig een paar in gaan met retro games en consoles dus wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-05 23:50
AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 20:40:
Vandaag trouwens niets bijzonders gevonden bij de usedproducts :/
[video]
_/-\o_ "Dit zijn geen retro games....maar ze vindt het wel lekker" _/-\o_

Wordt je trouwens nooit raar aangekeken als je staat te filmen tijdens het retroshoppen?

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Nou, ik ben vandaag 3 kringloopwinkels en 1 used products zaak langsgeweest, maar ik heb niets leuks kunnen vinden. :(

Bij de kringloopwinkels was het echt minimaal wat ze daar hadden. In totaal 2 Gamecube games, een paar PS2 games en een enkele verdwaalde PS1 game. PS1 en 2 verzamel ik niet, dus dat hield al gauw op. Geen enkele console gezien en ook verder geen games.

Bij de used products stond iets meer, maar daar is de prijs ook hoger. Misschien wel te hoog. Daar zag ik een Wii, een XBOX, een paar XBOX360's en 2 N64's. Die N64's vind ik dan nog wel leuk, maar die waren kaal met één controller 30 euro. ;w

Lekker een middag bezig geweest, met 0 resultaat. Althans, mijn dochter (6 jaar) was mee en die heeft wat leuke boeken gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Ik heb vandaag een SmartStart Vtech uit 1987, Starwing, Final Fantasy XII (ps2) en Destroy all humans (wii) gescoord 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Zakkenwasser op 19-01-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

het kostte bloed, zweet en tranen, maar de nieuwe Dr. Retro site is eindelijk klaar ^^
http://www.dr-retro.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
XtinctHeD schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:42:
het kostte bloed, zweet en tranen, maar de nieuwe Dr. Retro site is eindelijk klaar ^^
Mooi! Zowel de website als de collectie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:38

Reintji

(2 x dad)²

XtinctHeD schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:42:
Las toevallig gisteren een stuk (2 pag) over je R.O.B. Big box collectie in GAMEStm. Had het filmpje al gezien, maar niet verwacht in een engels game magazine.

Zou leuk zijn als ROB hier tussen kon staan ;-) :P

http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157594368940565/

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-05 16:39

Richard

Kuru Kuru Kururin

Altijd leuk om te zien dat dit topic nog zo levendig is. Ben alweer een hele poos (ruim een jaar) weg uit dit topic. Wat komt er toch af en toe mooi spul voorbij *ZWIJMEL*.

Mijn PS3 60GB is (weereens) overleden aan een YLOD (Maken ze nu die dingen zo slecht, of vroeger zo goed (I Know, vroeger was het alllemaal een stuk minder complex)), zodoende weereens wat Retro uit de kast gehaald. Moet me toch een keer lukken om Tetris te Masteren (Game Tybe B hoogte 9 Snelheid 5, en dat dan 3x achter elkaar, zonder dat er tussendoor 1x mis gaat :) )

20*350ZO45°

Pagina: 1 ... 59 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod