Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Kryptex schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:13:
[...]

Houd er wel rekening mee dat alles op die site NTSC is he :)
Er staat meestal ook een ''valuable pal'' rijtje bij.. en sommige echte ''rare'' games staat afgebeeld als ''pal'' maar het meeste is NTSC ja.

Leuke aankopen @ de rommelmarkt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316994

Het volgende is mij overkomen bij een goede daad zolder opruiming bij een oude mevrouw die naar het bejaardenhuis gaat heb ik de volgende games gevonden voor de megadrive de megadrive zelf zat er niet bij helaas.

Might and magic
empire of steel
the adventures of batman & robin
super monaco gp
sonic & knuckles (je kunt er nog een spel opdrukken voor xtra levels )
streets of rage
sonic the hedgehog
outrun
sonic 2
the pagemaster
back to the futere 3
wonder boy in monster world
spiderman
streets of rage 2
lotus 2 recs
zool
fantasia
sonic the hedgehog spinball
eternal champions
stargate
is dit nu het begin van wat moois of voer voor de container?
alles is compleet met boekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Voer voor de container! Wat denk jezelf?

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen idee ik zit helemaal niet in de megadrive daarom vraag ik het hier tis niet bedoeld om te stoken ik weet gegoon totaal niks van megadrive af.vandaar de vraag is een start van iets moois of is het gewoon gewoon spul ik heb geen megadrive moet ik die aanschaven omdat ik iets moois heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Je hebt geen goud in handen, maar dit is natuurlijk niet container waardig :) En ja koop een mega drive, zitten leuke titels tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zit er nog verschil tussen welke?type 1 of 2 mischien een leuke goede info pagina?
ik heb na de atari namelijk geen console meer gehad nouja 1 week een gamecube maar vond de controler er weinig heb nu een xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:46

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik was vandaag in de Albert Heijn en ik zag in een van de opruimbakken een zooi mini houten kratjes liggen, die je een tijd geleden kon sparen om een mini AH winkeltje te maken. Blijkbaar hadden ze nog wat over, dus zijn ze nu te koop voor 1 euro per stuk. Ik had er in eerste instantie 2 meegenomen, voor mijn losse GB(A) en DS games. Toen ik thuiskwam, bleken de controllers en sommige accessoires van mijn NES, SNES en Gamecube er ook prima in te passen. Dat was heel mooi, want ik was nog op zoek naar een oplossing om die dingen er netjes bij te laten staan. Ik heb er dus nog even 10 bijgehaald, alles ligt nu netjes in de kratjes en het ziet er een stuk opgeruimder uit :) Zie foto's hieronder voor een impressie.

Retro
Pics van alles retro
GB(A) en DS games in bakjeNES met controllers, zapper en Game Genie in bakjesSNES met controllers en Scope receiver in bakjes
Gamecube met GBA en controller in bakjesDreamcast met controller in bakje

Kijk dus even bij je lokale AH voor deze kratjes, als je geïnteresseerd bent, ik neem aan dat ze nu landelijk worden opgeruimd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Glaanie op 09-12-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Dit weekend zo'n 800KM gereden om van alles op te halen..

snes snet van marktplaats

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1zocdvt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/21mxe7n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2s8fzh2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/o9gzna.jpg

zelda limited edition sp 25 euro
zelda limited edition sp 30 euro
zelda game & watch 50 euro
zelda game & watch 100 euro
mario bros game & watch 50 euro

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/21jniu8.jpg

mario limited edition 30 euro

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2ljhjyr.jpg

donkey kong jr tabletop compleet 100 euro

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/5038m9.jpg

deze nes set nog opgehaald voor 60 euro

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/208tnoz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HopOnline
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-04 03:43
Kryptex schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:39:
Dit weekend zo'n 800KM gereden om van alles op te halen..

snes snet van marktplaats

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

zelda limited edition sp 25 euro
zelda limited edition sp 30 euro
zelda game & watch 50 euro
zelda game & watch 100 euro
mario bros game & watch 50 euro

[afbeelding]

mario limited edition 30 euro

[afbeelding]

donkey kong jr tabletop compleet 100 euro

[afbeelding]

deze nes set nog opgehaald voor 60 euro

[afbeelding]
Is het niet een beetje gek om hier te laten zien wat je koopt en voor welke prijs, als wij daarna kunnen zien op je site dat bijvoorbeeld bij de Game & Watch een paar 100 euro erop doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
HopOnline schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:13:
[...]

Is het niet een beetje gek om hier te laten zien wat je koopt en voor welke prijs, als wij daarna kunnen zien op je site dat bijvoorbeeld bij de Game & Watch een paar 100 euro erop doet?
Veel mensen vragen toch wat ik er voor betaald heb.. dus post ik het alvast.

En wat ik er voor betaald heb staat los van de waarde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:56
Kryptex schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:28:
[...]

Veel mensen vragen toch wat ik er voor betaald heb.. dus post ik het alvast.

En wat ik er voor betaald heb staat los van de waarde ;)
Want de waarde is natuurlijk ook een punt waar men het unaniem over eens is.

Overigens kan het me niks schelen wat je op je site verkoopt voor welke prijs. Ik vind de foto's erg leuk om te zien. :)

[ Voor 15% gewijzigd door danielkraak op 09-12-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
danielkraak schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:30:
[...]

Want de waarde is natuurlijk ook een punt waar men het unaniem over eens is.

Overigens kan het me niks schelen wat je op je site verkoopt voor welke prijs. Ik vind de foto's erg leuk om te zien. :)
Ik weet als geen ander dat waarde van iets voor iedereen wat anders is.
Maar je snapt wel wat ik bedoel ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kryptex schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:36:
[...]

Ik weet als geen ander dat waarde van iets voor iedereen wat anders is.
Maar je snapt wel wat ik bedoel ;p
Nja, ik bedoel het ook in de zin van dat het hele idee van vraag&aanbod zoek lijkt op bijvoorbeeld Marktplaats. Mensen zetten er echt teveel spullen op voor een te hoog bedrag en raken het never nooit kwijt. Normaliter zakt de prijs dan, maar bij de handel in retrospul wordt hij gewoon kunstmatig hoog gehouden.

Maar goed, wat jij zegt is natuurlijk ook een valide punt. Een sealed copy van een spel kan de een geen enkele waarde aan hechten en de ander oneindig veel.

Haal jij dit trouwens allemaal van Marktplaats? Zo ja, hoeveel uur per dag zit je dan wel niet op die site? :o

Overigens vind ik je prijzen op je website nog wel gaan. Je verkoopt sowieso spul dat je niet zo een twee drie op de sites van algemene resellers ziet.

[ Voor 8% gewijzigd door danielkraak op 09-12-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
danielkraak schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:55:
[...]

Nja, ik bedoel het ook in de zin van dat het hele idee van vraag&aanbod zoek lijkt op bijvoorbeeld Marktplaats. Mensen zetten er echt teveel spullen op voor een te hoog bedrag en raken het never nooit kwijt. Normaliter zakt de prijs dan, maar bij de handel in retrospul wordt hij gewoon kunstmatig hoog gehouden.

Maar goed, wat jij zegt is natuurlijk ook een valide punt. Een sealed copy van een spel kan de een geen enkele waarde aan hechten en de ander oneindig veel.

Haal jij dit trouwens allemaal van Marktplaats? Zo ja, hoeveel uur per dag zit je dan wel niet op die site? :o

Overigens vind ik je prijzen op je website nog wel gaan. Je verkoopt sowieso spul dat je niet zo een twee drie op de sites van algemene resellers ziet.
De prijzen van de average games op mijn webshop zijn inderdaad niet super hoog en laag vergeleken met andere gameshops :]

Het idee is inderdaad ook dat wij ook een aantal wat exclusievere items aanbieden. Wij kopen niet alles op marktplaats, maar natuurlijk wel regelmatig wat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Deze 2 dingen nog vergeten te posten trouwens :p

snes set met complete games

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/beeq85.jpg

mario party 3 sealed

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30kwopz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 08:07

Metro2002

Memento mori

Anoniem: 316994 schreef op zondag 09 december 2012 @ 13:00:
zit er nog verschil tussen welke?type 1 of 2 mischien een leuke goede info pagina?
ik heb na de atari namelijk geen console meer gehad nouja 1 week een gamecube maar vond de controler er weinig heb nu een xbox360
Eerste model kopen, ziet er IMHO het gaafste uit en het geluid is véél beter dan van het 2e model.
En als je de games in de container gaat gooien... gooi ze dan liever richting mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iemand bekend met deze epic puzzel game?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanydu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-08-2024
Bij het opruimen van een kast bij mijn ouders heb ik het volgende gevonden. Net voordat ik het open wilde maken om te kijken of het wat is, toch nog even op ebay gekeken. Hier was ik blij verbaasd over de prijs waar een uitgepakte versie voor ging. Nou heb ik op internet gezocht, maar helaas kon ik weinig informatie vinden over dit horloge. Wel kwam ik een versie met een gameboy en de tijd daarop tegen, en de japanse versie hiervan in verschillende uitvoeringen.

Nou ben ik niet van plan hem te verkopen. Maar ben wel benieuwd of iemand misschien wat meer informatie hierover heeft, en een idee van de waarde. (de prijssticker zit op de blister en is makkelijk te verwijderen, jaartal op de verpakking is 1992).

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/zxtjsn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus de uitvinder van de blisterverpakking had destijds al opgesloten moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Zanydu schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:43:
Bij het opruimen van een kast bij mijn ouders heb ik het volgende gevonden. Net voordat ik het open wilde maken om te kijken of het wat is, toch nog even op ebay gekeken. Hier was ik blij verbaasd over de prijs waar een uitgepakte versie voor ging. Nou heb ik op internet gezocht, maar helaas kon ik weinig informatie vinden over dit horloge. Wel kwam ik een versie met een gameboy en de tijd daarop tegen, en de japanse versie hiervan in verschillende uitvoeringen.

Nou ben ik niet van plan hem te verkopen. Maar ben wel benieuwd of iemand misschien wat meer informatie hierover heeft, en een idee van de waarde. (de prijssticker zit op de blister en is makkelijk te verwijderen, jaartal op de verpakking is 1992).

[afbeelding]
Ik heb em voor een paar euro los gekocht geloof ik, in blister koop ik zulke dingen meestal voor 10 of 15 euro op ebay of marktplaats. Heb ook nog in blister een calculator enzo en een mario camera van die soort dingen.

Ik zie dat je helaas je DM option uit hebt staan ik wilde je messagen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kryptex op 10-12-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Die dingen zijn super zeldzaam, in blister vind je dat niet meer eigenlijk.
Rekening maar op een paar honderd euro.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Tanuki schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:40:
Zelfs op ebay gaan zulke dingen maar voor 15 euro hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanydu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-08-2024
Exorcist schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:47:
Dus de uitvinder van de blisterverpakking had destijds al opgesloten moeten worden?
Dit was nou net de eerste keer dat ik blij was met een blister verpakking, weet niet of ie al die jaren overleefd had in de rommelkast :)
Tanuki schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:40:
Leuke verrassing. Zag inderdaad op ebay dat een paar uitgepakte/gebruikte werkelijk verkocht werden voor tussen de 60 en 125 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Eentje is verkocht voor 20 pond (25 euro) zie ik.
De andere listings zijn wel afgelopen maar niet verkocht :p

In blister in goede staat zal ie dan wel ergens tussen de 50-100 euro doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Kryptex op 11-12-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Die mini game boys zijn meer waard zover ik weet (donkey kong uitvoering) de eerste uit 87 ofzo in verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik ben opzoek naar eem nes,snes met doos.Maar wat voor prijzen zijn een beetje normaal?En heeft er iemand tips waar ik ze kan kopen?grtz

PSN:AssFire_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hmmz eerst 15 euro en later tussen de 50-100 euro, volgens mij wilde iemand die voor een prikkie overkopen ;)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

@Kryptex €679,99 voor de Flinstones 2 lijkt me een beetje erg veel.. (de amerikaanse zijn trouwens nog iets moeilijker te vinden)

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Fietsbel schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:05:
Hmmz eerst 15 euro en later tussen de 50-100 euro, volgens mij wilde iemand die voor een prikkie overkopen ;)
Hoe kom je daar nu bij...? Oh wacht, heeft het iets met z'n webshop te maken denk je :P

(Retro) Game collectie

• Kryptex
Fietsbel schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:05:
Klopt je hebt er meerdere, deze blijkt wel iets waard te zijn.
Daarom heb ik het even bekeken en nog een keer gepost ^^

Let niet op Krueger, hij is altijd boos op me 8)
iNFiNiTY- schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:08:
@Kryptex €679,99 voor de Flinstones 2 lijkt me een beetje erg veel.. (de amerikaanse zijn trouwens nog iets moeilijker te vinden)
680 euro voor een Flintstones 2 is een prima prijs, voor 600 ofzo zou ik em binnen een dag kwijt zijn.
Ik heb een iets betere verkocht voor 875 euro een paar maanden geleden.

[ Voor 6% gewijzigd door Kryptex op 13-12-2012 01:16 ]

• danielkraak
Kunnen we hier misschien weer over retro praten in plaats van over Kryptex zijn bijbaantje?

• Zakkenwasser
  • Niet online
True, True.

• Glaanie

Glaanie

M'n Game Genie voor de NES werkt niet meer :( Ik had een tijd geleden de connector in mijn NES vervangen voor een nieuwe, games werken nu helemaal perfect, maar de Game Genie blijft maar een blauw scherm geven. Hij werkte met de vorige connector wel goed, sterker nog, ik had nauwelijks last van het vuile-connector probleem met de Game Genie erin.

Ik ga sowieso vanavond nog proberen de connectoren schoonmaken (had geen wattenstaafjes meer), maar heeft iemand anders nog een andere tip?

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Kryptex schreef op donderdag 13 december 2012 @ 00:56:
[...]

Klopt je hebt er meerdere, deze blijkt wel iets waard te zijn.
Daarom heb ik het even bekeken en nog een keer gepost ^^

Let niet op Krueger, hij is altijd boos op me 8)

[...]

680 euro voor een Flintstones 2 is een prima prijs, voor 600 ofzo zou ik em binnen een dag kwijt zijn.
Ik heb een iets betere verkocht voor 875 euro een paar maanden geleden.
:+ Ik vind het best.

Nieuw spelletje binnen ik is blij :9

Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/23mjvp1.jpg

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-05 00:39
Ik ben sinds kort ook aan het collecten geraakt voor de Mega Drive en heb een tijdje terug de Mega Drive 1 via eBay gekocht. Onlangs ook een AV kabel van eBay gekocht zodat ik hem zo kan aansluiten en zonder ruis, maar de kleuren blijven om de paar seconden verspringen. :(

De verkoper zegt dat dit aan mijn LCD TV ligt en ik een oude CRT moet proberen. Maar denk toch dat het aan de console ligt ...

• Kryptex
Een life size beeld gekocht en een heel mooie mega man x3 :9

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2e2gqs4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/346uwyu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/33lgva8.jpg

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Een klein vraagje. Ik weet dat hier al tutorials zijn geweest over het vervangen van de batterij in de SNES cartridges en ik wil het zelf ook gaan doen. Waar kan ik het beste de voetjes in bulk bestellen? (zeg maar een tiental gelijktijdig)

Ik vermoed namelijk dat een hoop SNES spellen in de verkoop gewoon een lege batterrij hebben en dat het dus wss nog wel een paar keer zal voorkomen. :+

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

• Kryptex
Auredium schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:46:
Een klein vraagje. Ik weet dat hier al tutorials zijn geweest over het vervangen van de batterij in de SNES cartridges en ik wil het zelf ook gaan doen. Waar kan ik het beste de voetjes in bulk bestellen? (zeg maar een tiental gelijktijdig)

Ik vermoed namelijk dat een hoop SNES spellen in de verkoop gewoon een lege batterrij hebben en dat het dus wss nog wel een paar keer zal voorkomen. :+
Kijk eens bij DealExtreme (dx.com)

• Glaanie

Glaanie

Na hoeveel tijd moet je dat (ongeveer) doen eigenlijk? Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat een SNES game niet meer wilde saven vanwege een lege batterij. Misschien wel een idee om dit preventief te doen, voor ik al mijn savestates kwijt ben :p

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:24

Onbekend

...

Ik heb een aantal snes-cartridges die op een gegeven moment alle opgeslagen data kwijt zijn. Op korte termijn (week) onthoudt hij het wel, maar langer dan dat mag ik alle games overnieuw spelen. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-05 07:53
Glaanie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:49:
Na hoeveel tijd moet je dat (ongeveer) doen eigenlijk? Ik heb het zelf nog niet meegemaakt dat een SNES game niet meer wilde saven vanwege een lege batterij. Misschien wel een idee om dit preventief te doen, voor ik al mijn savestates kwijt ben :p
Als je het preventief doet dan ben je alsnog je save kwijt. Wanneer je de batterij ontkoppeld is je savegame meteen weg.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Kryptex
Koldur schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:25:
[...]

Als je het preventief doet ddan ben je alsnog je save kwijt. Wanneer je de batterij ontkoppeld is je savegame meteen weg.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij later dan niet opeens een spel heeft waarvan de save batterij ermee ophoudt :P

• Glaanie

Glaanie

Inderdaad, ik doe het liever nu en raak 20% voortgang kwijt, dan dat ik volgend jaar in de zomervakantie echt aan het gamen ben en 90% kwijt ben :p

• Koldur
Ahhhh, dan is het goed, zoals je het schreef kwam het op mij over dat je je huidige save states ermee dacht te bewaren. Dus niet ;)

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Glaanie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:14:
Inderdaad, ik doe het liever nu en raak 20% voortgang kwijt, dan dat ik volgend jaar in de zomervakantie echt aan het gamen ben en 90% kwijt ben :p
Als je een oude snes copybox ergens kan ritselen kan je al je saves op diskette bewaren. Zo heb ik al mijn RPG savegames veiliggesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Dat is wel een goede tip ja. Maar dan moet ik ook een Floppy USB lezer hebben, zodat ik een backup van de floppy's kan maken, want floppy's vertrouw ik niet met mijn 'gevoelige' data ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Je kan ook een retrode (http://www.retrode.org) kopen, en daarmee je saves backuppen!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Hmm, ziet er geinig uit. Wel prijzig, maar wel interessant. * Glaanie slaat het op in z'n hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Vandaag heb ik 2 gamecube games in mijn collectie die ik nog niet had!

Super smash brawl Melee en Resident evil 1. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Zakkenwasser op 15-12-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Zo, het was me het dagje wel. Ik was vandaag weer eens bij de Beverwijkse Bazaar, lekker rondsnuffelen naar leuke games eventueel andere dingen. Ik had - onder andere - een originele Game Boy en Duck Tales 1 voor de NES bij de ene shop en Duck Tales 2 bij een ander winkeltje gekocht. De Game Boy kon niet getest worden, want ze hadden geen batterijen liggen 8)7

Maar goed, op goed vertrouwen de GB meegenomen en de games, maar bij thuiskomst bleek het speakertje defect. Daarnaast bleken ook allebei de Duck Tales games defect te zijn, uiteraard schoongemaakt, maar geen effect. In beide gevallen gaven de games een beeld alsof alle sprites door elkaar zijn gegooid. Dus ik kon weer terug en heb de games en GB kunnen ruilen voor iets anders, de GB en Duck Tales 1 geruild voor een component kabel voor de Wii (+ geld terug) en Duck Tales 2 geruild voor een versie van Darkwing Duck in doos en een oplaadbare accu voor de Game Boy Advance. Heeft me dus 2x 2,30 gekost (entreekosten Bazaar), ik had de eerste keer geen stempel gehaald, zodat ik de hele dag erin en eruit kan, stom.

Enniewees, hier de foto's van mijn uiteindelijke aanwinsten:
NES games aankoop 16-12-12
Darkwing Duck
Dr Mario
Yoshi's Cookie

Overige aankoop 16-12-12
R Racing voor de GameCube
Taz Mania voor de SNES
Super Game Boy voor de SNES
Tribal Edition van de Game Boy Advance SP.

Niet gefotografeerd de Wii componentkabel en de GBA oplaadbare accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Nice een complete tribal gameboy ;]

Jammer van de ducktales games, ik maak maar zelden mee dat het niet werkt.
Ik heb zelf gamebitjes om ze open te schroeven en goed schoon te maken.

Ducktales 2 is toch wel een lastig te vinden titel voor een lage prijs, zonde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Yep, vond het zelf ook heel jammer. Duck Tales 1 is een game die ik heeeeeel graag wilde hebben en van Duck Tales 2 wist ik dat deze niet zo heel makkelijk te vinden is, maar goed, het is niet anders.

Helaas heb ik zelf geen game-bits om ze open te schroeven en intensief schoon te maken. Het schoonmaken bestaat bij mij uit een met Glassex besprenkeld wattenstaafje flink over de connectoren te raggen. Dat heeft bij mij altijd zo gewerkt, maar gisteren dus niet. Aangezien ik gisteren al flink over mijn budget heen was gegaan (heb 3x zoveel uitgegeven dan ik gepland had :X), wilde ik het risico niet lopen de cartridges verder te slopen door mijn onkunde, want zoveel ervaring met openmaken en schoonmaken heb ik niet, behalve de eerder genoemde methode. Ik ben nog een beetje een n00b op dat gebied zeg maar :p Hoewel het mij wel is gelukt om mijn NES te voorzien van een nieuwe connector :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Glaanie schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:42:
Yep, vond het zelf ook heel jammer. Duck Tales 1 is een game die ik heeeeeel graag wilde hebben en van Duck Tales 2 wist ik dat deze niet zo heel makkelijk te vinden is, maar goed, het is niet anders.

Helaas heb ik zelf geen game-bits om ze open te schroeven en intensief schoon te maken. Het schoonmaken bestaat bij mij uit een met Glassex besprenkeld wattenstaafje flink over de connectoren te raggen. Dat heeft bij mij altijd zo gewerkt, maar gisteren dus niet. Aangezien ik gisteren al flink over mijn budget heen was gegaan (heb 3x zoveel uitgegeven dan ik gepland had :X), wilde ik het risico niet lopen de cartridges verder te slopen door mijn onkunde, want zoveel ervaring met openmaken en schoonmaken heb ik niet, behalve de eerder genoemde methode. Ik ben nog een beetje een n00b op dat gebied zeg maar :p Hoewel het mij wel is gelukt om mijn NES te voorzien van een nieuwe connector :D
Glassex... :/ waarom geen alcohol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Geen idee, heb ik nooit in huis :p Ik kreeg het idee via de Angry Video Game Nerd :P (de game glitch episode). Maar werkt alcohol dan wel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 13:44
Pff, ik word eerlijk gezegd zot van de opkopende retrowinkels. Had een mooie collectie op het oog en was bereid er een juiste prijs voor te betalen maar dan komt zo'n retrowinkel lang en betaalt zonder verpinken 1/3 meer. (het klinkt niet mooi maar ik hoop van harte dat hij zijn broek scheurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-05 08:13

SeatRider

Hips don't lie

Ekfad schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:07:
Pff, ik word eerlijk gezegd zot van de opkopende retrowinkels. Had een mooie collectie op het oog en was bereid er een juiste prijs voor te betalen maar dan komt zo'n retrowinkel lang en betaalt zonder verpinken 1/3 meer.
Dat heet marktwerking :). Het enige dat helpt is als wij stoppen bij die winkels te kopen, maar dat doen we ook niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
SeatRider schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:27:
[...]

Dat heet marktwerking :). Het enige dat helpt is als wij stoppen bij die winkels te kopen, maar dat doen we ook niet.
Ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

SeatRider schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:27:
[...]

Ik heb nooit bij zn winkel gekocht en ga dat ook niet doen. Volgens mij zit je met deze bewering in het verkeerde thread, collectors kopen niet bij Retrowinkels.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Wahloh schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:35:
[...]

Ik heb nooit bij zn winkel gekocht en ga dat ook niet doen. Volgens mij zit je met deze bewering in het verkeerde thread, collectors kopen niet bij Retrowinkels.
Zijn genoeg collectors die het wel doen, maar de meeste 'retrowinkels' hebben inderdaad wel belachelijke prijzen.

Maar zij nemen dan ook het risico om dingen te kopen en staan 's ochtends misschien vroeg op voor een rommelmarkt etc. Aangezien er ook steeds minder aanbod is moet je het toch ergens halen, waarom niet bij een 'retrowinkel' als de kwaliteit en prijs goed zit van een product waar je naar op zoek bent? (dit is niet altijd het geval dat snap ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog nooit overwogen om bij een retrowinkel te kopen. Wat mij vooral frustreert is dat er een deal was en zo'n aankoper dan maar even met geld smijt om de boel van onder jouw neus te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ekfad schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:34:
Om eerlijk te zijn heb ik ook nog nooit overwogen om bij een retrowinkel te kopen. Wat mij vooral frustreert is dat er een deal was en zo'n aankoper dan maar even met geld smijt om de boel van onder jouw neus te kopen.
Dat is toch niet altijd het geval?

Sommige mensen zijn er gewoon op tijd bij, en niet alles wordt op dezelfde plek gevonden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wel jammer dat het zoeken naar spellen op mArktplaats een hell is met alle bedrijven ertussen.
Ben altijd nog op zoek naar panzer dragoon saga en orta tegen en normale prijs.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Fietsbel schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:49:
Wel jammer dat het zoeken naar spellen op mArktplaats een hell is met alle bedrijven ertussen.
Ben altijd nog op zoek naar panzer dragoon saga en orta tegen en normale prijs.
Ik dacht dat het met Sega wel meeviel, of is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kryptex schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:56:
[...]

Dat spel is redelijk duur.

Waar ik met name een hekel aan heb, zijn advertenties waarin meerdere spellen worden aangeboden met daarachter de prijzen. Zeker als ze vervolgens een lage prijs in de advertentie zetten, wat de vanaf prijs is en je je ook lekker maken met titels waarin termen als "Zeld" en "Mario" staan.

Overigens zijn het niet eens per see handelaren die dit doen. Er zijn ook zat mensen die een bedrag noemen per spel, waardoor een fatsoenlijke groepsprijs ook niet meer mogelijk is, want vaak gaan ze dan zeggen dat ze je al bedrag X korting geven.

Ach ja, ik verzamel zelf niet ontzettend veel meer. Ik kan er redelijk slecht tegen dat mijn collectie PAL is en sowieso speel ik ook niet echt veel meer. Af en toe een Japanse of Amerikaanse versie van een bekende Nintendo-titel zoals Zelda vind ik wel weer leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

Eagle Creek

Breathing security

Glaanie schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:42:
Aah Duck Tales! Grijs gespeeld vroeger. Als ik dit zo lees had ik ze nooit weg moeten doen!
Zijn er zo weinig van gemaakt of zo dat ze niet meer vindbaar zijn? Ik zie ze op Ebay tussen de 100 - 150$ doen maar Marktplaats staat er vol mee voor <€50.

[ Voor 9% gewijzigd door Eagle Creek op 17-12-2012 23:06 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Eagle Creek schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:04:
[...]

Aah Duck Tales! Grijs gespeeld vroeger. Als ik dit zo lees had ik ze nooit weg moeten doen!
Zijn er zo weinig van gemaakt of zo dat ze niet meer vindbaar zijn? Ik zie ze op Ebay tussen de 100 - 150$ doen maar Marktplaats staat er vol mee voor <€50.
DuckTales 1 valt mee. Deel 2 is zo'n 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

Eagle Creek

Breathing security

Dan zijn ze toch niet "heel moeilijk" te krijgen :)?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Eagle Creek schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:16:
Dan zijn ze toch niet "heel moeilijk" te krijgen :)?
Ik zei ook alleen 'lastig te vinden voor een mooie prijs' :p

Wel leuke games ook de ducktales series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
En ik ben een game and watch rijker geworden :) Mario Bros (MW-56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:31:
En ik ben een game and watch rijker geworden :) Mario Bros (MW-56)
Nice heb je em compleet ook?
ik heb em laatst ook compleet gekocht, samen met een zelda g&w

Ik moet zeggen game & watch is ook wel leuk, laatste maanden wel een paar gekocht.
Heb ook nog die donkey kong II en mario the juggler.

en natuurlijk table tops zijn ook wel leuk. heb nu de complete serie ervan, nu nog allemaal compleet vinden (de helft is compleet met box en manual)

• Ekfad
Kryptex schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:41:
[...]

Dat is toch niet altijd het geval?

Sommige mensen zijn er gewoon op tijd bij, en niet alles wordt op dezelfde plek gevonden ^^
Ik zeg ook niet dat dit altijd het geval is :). Ik was er op tijd bij, nuja centjes dan maar aan andere zaken uitgeven.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kryptex schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:56:
[...]

Sommige Sega titels gaan ook voor goed geld over de toonbank. Een orginele Ikaruga of Rez zit ja al snel aan de >90 euro. Panzer Dragoon Saga is goed voor een bedrag tussen de 150 en 300 euro: http://www.ebay.nl/itm/Pa...460a8ee357#ht_1151wt_1037
Zo zijn er wel meer titels. Retro games verzamelen begint bijna een goede investering te worden :P

39

Anoniem: 32279

Wat zijn game en watch spelletjes eigenlijk waard? Ik zag er eentje in een winkel voor maar 25 euro? Was wel zonder doos.

Ik heb ze allemaal van vroeger compleet met doos, dacht eigenlijk dat ze meer waard waren?

En bij mijn zwager zag ik een sd kaart slot ding voor de msx2, dat w tof. Helaas wel 80 euro ongeveer, dus ik speel wel bij hem, woont hier toch om de hoek. Gewoon alle games op 1 kaartje. Had hij ook nog fm packs enzo in zijn msxen gesoldeerd, en ik maar rotzooien met losse aanvullende cartridges. Leuk spul.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 20-12-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:09:
Wat zijn game en watch spelletjes eigenlijk waard? Ik zag er eentje in een winkel voor maar 25 euro? Was wel zonder doos.

Ik heb ze allemaal van vroeger compleet met doos, dacht eigenlijk dat ze meer waard waren?

En bij mijn zwager zag ik een sd kaart slot ding voor de msx2, dat w tof. Helaas wel 80 euro ongeveer, dus ik speel wel bij hem, woont hier toch om de hoek. Gewoon alle games op 1 kaartje. Had hij ook nog fm packs enzo in zijn msxen gesoldeerd, en ik maar rotzooien met losse aanvullende cartridges. Leuk spul.
Ligt er echt aan welke je hebt en hoe compleet en in welke staat het is.
Er zijn er een paar bij van maar een paar tientjes, maar ook van honderden euros.

Welke heb je dan, niet 'allemaal' denk ik of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:09:

Je kunt ook kijken of je ergens een oude SCSI HDD en een B.A.R.T. op de kop kunt tikken. Alle spellen ooit gemaakt voor de MSX passen prima op een 1GB HDD namelijk :+

En ja, die heb ik hier liggen, in werkende staat en ik heb ook het complete archief van msx.org ;)

[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 21-12-2012 00:22 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Fietsbel schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:04:
[...]

Sommige Sega titels gaan ook voor goed geld over de toonbank. Een orginele Ikaruga of Rez zit ja al snel aan de >90 euro. Panzer Dragoon Saga is goed voor een bedrag tussen de 150 en 300 euro: http://www.ebay.nl/itm/Pa...460a8ee357#ht_1151wt_1037
Zo zijn er wel meer titels. Retro games verzamelen begint bijna een goede investering te worden :P
Ikaruga heb ik nog in seal liggen....voor de Gamecube. :P Is dat nog iets waard? (PAL versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Anoniem: 406530 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:22:
[...]

Ikaruga heb ik nog in seal liggen....voor de Gamecube. :P Is dat nog iets waard? (PAL versie)
Zo'n 5 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 10-03 15:18

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Daar heb ik al verschillende ongesealde versies voor verkocht

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Ow. Dat had ik totaal niet meer verwacht. Naja, die ga ik dan maar in de verkoop gooien zodra ik verhuisd ben. Dank voor jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
een nieuwe aanwinst en een foto van m'n vitrinekast

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/35ismdy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1g24c5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2rfg1h0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ptx73p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/lbecl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Als die VGA-gerate boxes zijn leuk, maar persoonlijk heb ik er niks mee! Heb je nou 2 maal Mario All-Stars VGA? 80 en 85?

Ik verzamel zelf spellen die ik speel, en tevens om er naar te kijken. Maar goed ieder zen ding :)

Hoop niet dat de markt in stort voor de VGA boxes, je weet het nooit.... maar nu heb je voor redelijk wat poen in je kastje staan.

Ook snap ik niet zo goed waarom je dubbele dingen in je kast heb staan... wat heb je aan 2 maal een Zelda GBA en een Zelda Game & Watch. Ik zou de dubbele verkopen en er andere shit voor in de plaats zetten :)

PS. Nice GameBoy Color Sign.

Oh ja; Ik verzamel ook deze shit :P

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img341/7436/dsc00484ap.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door DLX op 22-12-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09-2024
Koldur schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:32:
Netjes, deel 11!! Alleen staat er bij de Virtual Boy nog steeds 4AA terwijl het er 6 zijn!
alleen in japan en usa uitgebracht...?
ik heb hem gekocht aan de steenstil straat in groningen bij dimensionplus waar ze hem gewoon in voorraad haddeb :)

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09-2024
Metro2002 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:16:
[...]

Eerste model kopen, ziet er IMHO het gaafste uit en het geluid is véél beter dan van het 2e model.
En als je de games in de container gaat gooien... gooi ze dan liever richting mij! :)
mooie spullen hoor die je koop op mp en voor veel meer verkoopt aan anderen
je bied erg weinig voor sommige spullen die je dan weer voor een hoop geld betaald

zit niet te wachten op dit soort verhalen :-(

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
GOUDSBS schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 10:40:
Als die VGA-gerate boxes zijn leuk, maar persoonlijk heb ik er niks mee! Heb je nou 2 maal Mario All-Stars VGA? 80 en 85?

Ik verzamel zelf spellen die ik speel, en tevens om er naar te kijken. Maar goed ieder zen ding :)

Hoop niet dat de markt in stort voor de VGA boxes, je weet het nooit.... maar nu heb je voor redelijk wat poen in je kastje staan.

Ook snap ik niet zo goed waarom je dubbele dingen in je kast heb staan... wat heb je aan 2 maal een Zelda GBA en een Zelda Game & Watch. Ik zou de dubbele verkopen en er andere shit voor in de plaats zetten :)

PS. Nice GameBoy Color Sign.
De echte pareltjes liggen ergens apart, die zet ik niet in de vitrinekast ^^

Maar tja ik vind het niet erg om sommige games dubbel te hebben hoor 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Kryptex op 22-12-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
kimahri schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:12:
[...]

alleen in japan en usa uitgebracht...?
ik heb hem gekocht aan de steenstil straat in groningen bij dimensionplus waar ze hem gewoon in voorraad haddeb :)
Officieel is hij nooit buiten USA en Japan gereleased, moet dan import zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Vandaag werd ik door mijn zusje geattendeerd op een vlooienmarkt in winkelcentrum Beverhof hier in Beverwijk, er zou een man staan met een handeltje retrogames. Hij bleek zelf een verzamelaar te zijn die eens in de zoveel tijd wat spullen loost om ruimte te creëren. Hij had best veel staan, voornamelijk Nintendo, maar ik zag ook een Game Gear liggen en hij had ook wat nieuwerwets spul in de vorm van Xbox 360 en PS3. Ik ben in ieder geval met het volgende thuisgekomen:

GB en SNES games 22-12-2012
Game Boy:
Donkey Kong Land 1, 2 en 3
Duck Tales 1 en 2
Spiderman (GB Color)

SNES:
Donald Duck Maui Mallard

En dat alles voor maar 45 euro, vond ik een erg nette prijs, zeker voor een verzamelaar die heus wel weet wat dingen waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Het zijn niet hele slechte prijzen, maar het zijn zeker geen vlooienmarkt prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Tip: Een gamegear zou ik trouwens niet kopen, die werken echt bijna nooit meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Kryptex schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:39:
Tip: Een gamegear zou ik trouwens niet kopen, die werken echt bijna nooit meer :p
Klopt, maar zijn makkelijk te fixen met wat soldeerskills. Ongeveer ieder probleem komt door kapotte condensators.

Het schermpje is trouwens wel echt van dermate slechte kwaliteit dat je niet echt fatsoenlijk kunt spelen naar mijn mening. Als je snel loopt bij Sonic bijvoorbeeld, dan is het scherm echt heel erg onscherp. Helaas is dit het geval bij iedere GameGear die ik hier heb liggen, dus ik twijfel eraan of het door veroudering komt.

[ Voor 4% gewijzigd door danielkraak op 22-12-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een updat hoe het met mijn megadrivecartridge's is af gelopen.
Helaas kon ik hier in de buurt geen megadrive vinden.die ik wel vond was wel erg duur 75 euro vind ik nogal wat
voot een megadrive.Ik heb de spellen dus ingeruild voor contant geld bij de plaatselijke game shop.
Bij toeval vond ik echter bij mij in de buurt een xbox voor 10 euro met 9 spellen erbij.Ik dacht hier kan ik mij niet aan vergokken.Nadat ik alles had aangesloten viel mij een ding op .
De lucht die uit die xbox kwam man daar kon je een jas aan ophangen.Een mengelmoes van sigareten & honden.
Wat een walm.Ik heb de hele xbox uitelkaar gehaald en al het plastic getrakteerd op een rondje vaatswasmachine.Na dit alles was de geur een heel stuk beter.
Nu ben ik dus de trotse beziter van een xbox :) morgen nog even een nieuwe controler ophalen de aanslag die daar opzit is er niet af te halen zelfs niet op de hoogste vaatwas stand :(
Iemand nog wat tips wat ik erbij moet zien te vinden bij een xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 316994 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:58:
Helaas kon ik hier in de buurt geen megadrive vinden.die ik wel vond was wel erg duur 75 euro vind ik nogal wat
voot een megadrive.Ik heb de spellen dus ingeruild voor contant geld bij de plaatselijke game shop.
Bij toeval vond ik echter bij mij in de buurt een xbox voor 10 euro met 9 spellen erbij.Ik dacht hier kan ik mij niet aan vergokken.Nadat ik alles had aangesloten viel mij een ding op .
De lucht die uit die xbox kwam man daar kon je een jas aan ophangen.Een mengelmoes van sigareten & honden.
Wat een walm.Ik heb de hele xbox uitelkaar gehaald en al het plastic getrakteerd op een rondje vaatswasmachine.Na dit alles was de geur een heel stuk beter.
Nu ben ik dus de trotse beziter van een xbox :) morgen nog even een nieuwe controler ophalen de aanslag die daar opzit is er niet af te halen zelfs niet op de hoogste vaatwas stand :(
Jet Set Radio Future, Red Dead Revolver, Forza, Fahrenheit, Fable, Mashed, Fatal Frame, Thief, Mafia, Halo (2).

Gisteren overigens een Gameboy Advance SP opgehaald met 7 boxed games, compleet. OA Tomb Raider en Cat in the Hat. Voor 15 Euro een leuke deal, had alleen de normale GBA liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 22-12-2012 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Damn dat is een mooie deal!

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

The Eagle schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:21:
Je kunt ook kijken of je ergens een oude SCSI HDD en een B.A.R.T. op de kop kunt tikken. Alle spellen ooit gemaakt voor de MSX passen prima op een 1GB HDD namelijk :+
Heb je een site met informatie over die B.A.R.T. ? Ik kom er niet met google (zal wel aan mij liggen)?
voot een megadrive
Bizar zeg 75 euro, hier kosten ze 25 euro ongeveer 2e hands (met 2 controllers en games erbij). Ik speel die games eigenlijk liever op een emulator, het past ook niet allemaal aan mijn tv.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 23-12-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 07-05 08:07

Metro2002

Memento mori

75 euro van een megadrive 8)7 ? was ie van goud. Ik heb er 4 in huis en ik heb voor niet 1 meer dan een tientje betaald :+

sommige mensen zijn ook niet wijs.. 75 euro :o :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Hmm, een gouden MD... dat zou nog eens een investering zijn dezen tijd... :D

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsja ik had ook iets in gedachte van 10 tot 15 euro maar goed ik hou marktplaats in de gaten.helaas is der bij ons in de buurt niet veel te vinden.behalve twee handelaren dan waar de rest hun prijzen mee gaan verglijken =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 22:06

chaser

even een vraag van een beginnende verzamelaar.
de laatste tijd zit ik een beetje een mooie collectie bij elkaar te sprokkelen maar als ik de prijzen zie op marktplaats schrik ik toch wel een beetje wat er nog voor de oude consoles gevraagd word.
Nou heb ik niet het probleem dat ik moet sparen voor mijn spullen want als ik wil kan ik elke console kopen die ik wil maar vind de prijzen nogal hoog voor wat je er voor krijgt

Welke sites kan ik bekijken voor oude consoles voor een redelijke prijs?

en waar vind ik de oude merchandise van bijvoorbeld Nintendo?

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Tja, wat noem je duur? Is een kwestie van vraag en aanbod he? Kijk eens rond op veilingsites als Ebay en schat aan de uiteindelijke verkoopprijzen de marktwaarde van de console die je zoekt. Kan je vervolgens beter inschatten of de prijs op marktplaats realistisch is.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-05 12:27
Exorcist schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:16:
[...]
Gisteren overigens een Gameboy Advance SP opgehaald met 7 boxed games, compleet. OA Tomb Raider en Cat in the Hat. Voor 15 Euro een leuke deal, had alleen de normale GBA liggen.
Mooie deal!

Ik had vandaag (via MP) een soortgelijke deal. Een GBA sp Tribal edition voor €25. De GBA is compleet in het doosje met boekjes, lader en zo'n ijzeren opbergbox (zie foto). er zaten 10 games bij (niet boxed): Spongebob, Shrek the Third, Cars, F-Zero, Pokemon Firered, Start Wars II, Monsters & Co en Nemo, Shrek smash 'n crash, Sims 2 en Tony Hawk's American sk8land.

Daarnaast heb ik ook nog een losse GBA SP gekocht (via MP) voor €15. Helaas niet met boxed games zoals Exorcist. ;)

Het is trouwens allemaal voor onder de kerstboom voor onze zoon en dochter. Ze (lees: ik) hebben al een gewone GBA, maar dit leek ons veel handiger (met backlight). En dan hebben ze er allebei één. Ze zijn er erg zuinig op, dus wat dat betreft kan ik het ook nog als onderdeel van mijn verzameling beschouwen. :)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2qircaq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

De feestdagen staan voor de deur en dat betekent een hoop, maar vooral cadeaus!

Ik heb een video gemaakt waarin ik laat zien wat ik dit jaar heb gekregen en ik ben benieuwd naar wat jullie onder de boom vonden!
Je kunt reageren op YouTube, een video response maken, op Facebook reageren (facebook.com/drretromd) of gewoon op dit topic reageren

YouTube: The Video Games I Got This Christmas / Holiday Season - Reply With Yours!

Fijne feestdagen iedereen en een goed 2013!

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Pagina: 1 ... 58 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod