Zo, het was me het dagje wel. Ik was vandaag weer eens bij de Beverwijkse Bazaar, lekker rondsnuffelen naar leuke games eventueel andere dingen. Ik had - onder andere - een originele Game Boy en Duck Tales 1 voor de NES bij de ene shop en Duck Tales 2 bij een ander winkeltje gekocht. De Game Boy kon niet getest worden, want ze hadden geen batterijen liggen
Maar goed, op goed vertrouwen de GB meegenomen en de games, maar bij thuiskomst bleek het speakertje defect. Daarnaast bleken ook allebei de Duck Tales games defect te zijn, uiteraard schoongemaakt, maar geen effect. In beide gevallen gaven de games een beeld alsof alle sprites door elkaar zijn gegooid. Dus ik kon weer terug en heb de games en GB kunnen ruilen voor iets anders, de GB en Duck Tales 1 geruild voor een component kabel voor de Wii (+ geld terug) en Duck Tales 2 geruild voor een versie van Darkwing Duck in doos en een oplaadbare accu voor de Game Boy Advance. Heeft me dus 2x 2,30 gekost (entreekosten Bazaar), ik had de eerste keer geen stempel gehaald, zodat ik de hele dag erin en eruit kan, stom.
Enniewees, hier de foto's van mijn uiteindelijke aanwinsten:

Darkwing Duck
Dr Mario
Yoshi's Cookie

R Racing voor de GameCube
Taz Mania voor de SNES
Super Game Boy voor de SNES
Tribal Edition van de Game Boy Advance SP.
Niet gefotografeerd de Wii componentkabel en de GBA oplaadbare accu.