Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 108 Laatste
Acties:
  • 570.310 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 15:18

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Een echt defecte NES moet ik nog tegenkomen.
Alleen de 72 pins connector kan haperen maar die is gemakkelijk zelf te vervangen voor een nieuwe.

Maar als je zelf niet wilt knutselen en echt een goede NES wilt hebben kan je idd bij een retro winkel kijken. Let er wel op dat je een NES koopt met een nieuwe 72 pins connector.

Ik heb laatst ook een nieuwe NES clone gekocht via eBay, de Retro-Bit.
Deze heb ik gekocht voor het spelen van NTSC NES games (heb toch een aantal games die gfx glitches geven bij een PAL NES waarbij de lockout chip disabled is).
Heb reviews gezien van deze Retro-Bit, het beeld was OK alleen het geluid was wat minder.
Wat wel fijn is, is dat deze NES clone ongeveer net zo groot is als een NES cart en dat je de originele NES controllers kunt gebruiken.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-04 16:46
Goed punt Sagat. Ik heb mijn SNES ook gehaald in Leiden bij Backgames. Weet iemand of er een dergelijke retrozaak in Rotterdam is?

@ricost. Ik heb nog mijn oude NES hier staan, mss toch maar eerst zelf proberen te fixen met een 72 pin replacement. Hij heeft last van een blank screen en ik moest vroeger op games blazen om ze werkend te krijgen.

Zag net op marktplaats 72 pin connector voor ~12 eu bij http://www.gameland-groni...s/72-pin-connector-nieuw/
Is dit een betrouwbare winkel? Zo ja, bestel ik meteen eentje :D.

[ Voor 67% gewijzigd door Halfdan op 21-11-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb er laatst eentje besteld bij retrogamefreak.com. Daar zijn ze 11 euro (excl. verzendkosten). En dat is een betrouwbare zaak is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
Thanks Bootje. Die zaak is ook niet zover bij mij vandaan. Nu eerst ff testen of mijn oude NES uberhaupt aan gaat, wish me luck!

Edit: de NES gaat aan, maar krijg alleen een witte scherm die naar zwart en weer wit gaat met het aan uit gaan van de rode led (met een spel erin). Moest wel een multi adapter gebruiken, met de originele ging ie helemaal niet aan.

[ Voor 47% gewijzigd door Halfdan op 21-11-2012 19:49 ]

• ricost

ricost

dcvit schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:53:
Thanks Bootje. Die zaak is ook niet zover bij mij vandaan. Nu eerst ff testen of mijn oude NES uberhaupt aan gaat, wish me luck!

Edit: de NES gaat aan, maar krijg alleen een witte scherm die naar zwart en weer wit gaat met het aan uit gaan van de rode led (met een spel erin). Moest wel een multi adapter gebruiken, met de originele ging ie helemaal niet aan.
Dan is je pin connector kapot.
Gewoon even een nieuwe bestellen en als je je NES toch open hebt gelijk even lockout chip meenemen.

• Halfdan
@ricost. Kan die gewoon eruitgehaald worden?

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 08:35
De laatste dagen mijn SNES eens onder een laag stof vandaan gehaald en geinventariseerd welke games ik heb, wil houden en weg wil doen.

Wegdoen was simpel, dat was alleen Fatal Fury Special. Niet mijn type spel.

Aangekocht de laatste dagen:
'Aladdin' PAL
'Chrono Trigger' CIB NTSC
'Conta III: Alien Wars' NTSC
'Darius Twin' PAL
'Donkey Kong Country' PAL
'Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest' PAL
'Goof Troop' PAL
'Jurassic Park' PAL
'The Legend of Zelda: A Link to the Past' PAL
'The Lion King' PAL
'The Magical Quest Starring Mickey Mouse' PAL
'Out of this World' NTSC
'Pilotwings' PAL
'Secret of Evermore' PAL
'Secret of Mana' PAL
'Street Racer' PAL
'Striker' PAL
'Sunset Riders' PAL
'Super Mario World 2: Yoshi's Island' PAL
'Super Star Wars' PAL
'Super Street Fighter II' PAL
'Tiny Toon Adventure: Buster Busts Loose' PAL
'Unirally' PAL

Deze games had ik al:
'Final Fantasy: Mystic Quest' PAL
'Illusion of Time' PAL
'International Superstar Soccer' PAL
'Kick Off 3: European Challenge' PAL
'Killer Instinct' PAL
'Mortal Kombat 3' PAL
'Super Mario All-Stars + Super Mario World' PAL
'Super Mario Kart' PAL
'Super Mario World' PAL
'Super Tennis' PAL
'Top Gear' PAL

Ben nu wel even tevreden.
Op de verlanglijst staan nog Final Fantasy II en III, Earthworm Jim 2, Earthbound (oops :)), de twee Castlevania games en Turtles in Time :)

Valt me wel op de games flink in prijs zijn gestegen de laatste tijd. :(

PSN: Sluuz

Anoniem: 476843

Goede serie games heb je daar maarrre Top Gear 2 is echt stukken beter dan deel 1, vooral de 2p career mode.

• Sluuz
Zojuist pakketje met Chrono Trigger binnengekregen. Die ziet er goed uit. De andere games zitten vol stickers, teksten op de cartridges met stift en ranzige vlekken.

WTF?!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online

Reintji

(2 x dad)²

dcvit schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:53:

Zag net op marktplaats 72 pin connector voor ~12 eu bij http://www.gameland-groni...s/72-pin-connector-nieuw/
Is dit een betrouwbare winkel? Zo ja, bestel ik meteen eentje :D.
Ook via eBay trouwens. Betrouwbare jongeman. Al aantal keren gesealde games van gekocht. €9,95 ex vraagt hij ervoor via eBay.

Nintendo speler sinds '94.

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Sluuz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:25:
Op de verlanglijst staan nog Final Fantasy II en III, Earthworm Jim 2, Earthbound (oops :)), de twee Castlevania games en Turtles in Time :)

Valt me wel op de games flink in prijs zijn gestegen de laatste tijd. :(
Final Fantasy II heeft helaas last van een slechte localization. Laatste maanden was hij vrij laag in prijs.
Had hem zelfs bij een Nederlandse gameshop voor 20 euro gekocht (cartridge only).

Earthbound, hoe goed deze ook is, is op het moment echt ongelooflijk duur. Het is echt één van de uniekste (en beste) games die ik ooit heb gespeeld. Als je na Earthbound zin hebt in een vergelijkbare game, kom je alleen maar uit op Mother (NES) en Mother 3 (GBA). Er zijn voor de rest echt geen games die zoals Earthbound (Mother) zijn.

• ricost

ricost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
Thanks. Had die zelf ook gevonden. Morgen komt mijn connector binnen, dan kan ik aan het werk.
Sluuz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:42:
Zojuist pakketje met Chrono Trigger binnengekregen. Die ziet er goed uit. De andere games zitten vol stickers, teksten op de cartridges met stift en ranzige vlekken.

WTF?!
Nice wat betreft Chrono Trigger. Een van de games die ik op mijn SNES hoop te spelen. Hopelijk vind ik een goedkope cartridge ergens :P .
Reintji schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:22:
[...]

Ook via eBay trouwens. Betrouwbare jongeman. Al aantal keren gesealde games van gekocht. €9,95 ex vraagt hij ervoor via eBay.
Ik heb al eentje besteld van van een zaak dichtbij. Ieder geval goed om te weten.

[ Voor 16% gewijzigd door Halfdan op 23-11-2012 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:30

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zo, de Nintendo 64 is de deur uit. Heb 'm verkocht aan Retrogamewinkel, kreeg er een mooi prijsje voor, dus mocht'ie weg.

Gisteravond heb ik weer het voordeel van retrogamen ondervonden: Ik wilde Gran Turismo 5 spelen op de PS3, maar er moest eerst een update worden geïnstalleerd. Prima, maar helaas was de verbinding met PSN erg traag, waardoor het erg lang duurde. Ondertussen had ik Starwing in de SNES gepropt en tegen de tijd dat de PS3 klaar was, had ik 'm bijna 2x uitgespeeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
Gisteren nieuwe 72 pin connector in mijn NES gedaan. Jammer genoeg bleef de console blinken. Toen maar pin 4 van de lockout chip losgemaakt. Het knipperen van de rode led en het scherm is opgehouden, maar de grijze scherm blijft nu gewoon op de TV.

Dingen geprobeerd:
- game cartridge connectors schoonmaken met 70% alcohol oplossing op wattenstaafjes. Dit heeft nauwelijks tot niks geholpen.
- Goeie ouwe blaastruc. Aantal spellen (kirby, duck tales, super mario) draaiende gekregen, maar na tijdje degradeert het spel en onstaan er overal glitches op het scherm totdat het spel uiteindelijk vastloopt.

De oude 72 connector was op sommige plaatsen geoxideerd (groen), dus had wel hoop dat dat de fix zou zijn.

Edit: Ik gebruik een multi adapter, omdat met de oude de console helemaal niet aangaat. Deze adapter werkt zonder problemen met de SNES, maar trekt wel minder stroom (300mA vs 1,3A van de NES adapter).

[ Voor 12% gewijzigd door Halfdan op 24-11-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-05 12:50

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vandaag met me moeder de zolder aan het opruimen geweest, en nog iets heel cools tegen gekomen.
Een Konami Hyperboy, super gaaf accesoire voor de originele Gameboy.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/Game-Boy-HYPERBOY-Boxed-Konami-RU005-for-Gameboy-Original-/00/s/NDgwWDY0MA==/$(KGrHqR,!kwE+5)HdV(cBQSIZT5s!w~~60_12.JPG
"Foto van ebay"

Weet iemand of zoiets zeldzaam is, en of het iets waard is?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De Hyperboy is nog zelfs nieuw te koop voor 70-90 euro... ;)

Prijs op de markten zit tussen de 15-35 euro...met wat uitschieters beide kanten op.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Glaanie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:36:
Gisteravond heb ik weer het voordeel van retrogamen ondervonden: Ik wilde Gran Turismo 5 spelen op de PS3, maar er moest eerst een update worden geïnstalleerd. Prima, maar helaas was de verbinding met PSN erg traag, waardoor het erg lang duurde. Ondertussen had ik Starwing in de SNES gepropt en tegen de tijd dat de PS3 klaar was, had ik 'm bijna 2x uitgespeeld :')
LoL. :+

Ik moet zeggen dat het mij ook te lang duurt. Nintendo heeft op de een of andere manier altijd een goede manier gehad om games te booten, want ook op de NGC en Wii kun je al vrij snel aan het spel beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Idd, toen ik de GC kocht was ik daar ook verbaasd over. Ik had altijd geleerd dat disc-based systemen altijd trager zijn dan cartridge, maar dat viel bij de GC nauwelijks op. Bij de Wii hetzelfde verhaal. En toen kocht ik een Xbox360 en weer later een PS3 en toen werd toch weer het tegendeel bevestigd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

De GC had een soort van foefje om spellen sneller te laden vanaf disc.
Dit kwam omdat de disc altijd op dezelfde snelheid blijft ronddraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

Zal de kleine disc van de GC er ook niets mee te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Volgens mij maakt het niet uit, het is in principe niets meer dan een 8cm variant van een DVD (beveiligingstechnieken uitgezonderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Wikipedia: Nintendo optical disc

The GameCube Game Disc is a 1.4 GB, 8 cm miniDVD based technology which reads at a constant angular velocity (CAV). It was chosen by Nintendo to prevent copyright infringement of its games, to reduce cost by avoiding licensing fees to the DVD Forum and to reduce loading times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Glaanie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:30:
Idd, toen ik de GC kocht was ik daar ook verbaasd over. Ik had altijd geleerd dat disc-based systemen altijd trager zijn dan cartridge, maar dat viel bij de GC nauwelijks op. Bij de Wii hetzelfde verhaal. En toen kocht ik een Xbox360 en weer later een PS3 en toen werd toch weer het tegendeel bevestigd :+
offtopic:
ik ging van een cube naar een ps2, zo dat viel tegen qua laden, ook de memory cards leken veel trager. Op zich ook niet gek want de cube was een jaar ofzo later uitgekomen dan ps2?
En wat heb ik een lol gehad van oa p.e.s

Op de ps360 heb ik geen problemen met optische media, omdat je inmiddels op beide systemen je spellen kan installeren (ok op de ps3 kan je dat niet of alleen soms zelf beslissen maar dat is mieren mishandeling). Het updaten daar in tegen..........dat is idd verschrikkelijk, met gt5 als idd koning.......damn.

Al hail cartridge based systems! :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Sagat schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:05:
[...]

offtopic:
ik ging van een cube naar een ps2, zo dat viel tegen qua laden, ook de memory cards leken veel trager. Op zich ook niet gek want de cube was een jaar ofzo later uitgekomen dan ps2?
En wat heb ik een lol gehad van oa p.e.s

Op de ps360 heb ik geen problemen met optische media, omdat je inmiddels op beide systemen je spellen kan installeren (ok op de ps3 kan je dat niet of alleen soms zelf beslissen maar dat is mieren mishandeling). Het updaten daar in tegen..........dat is idd verschrikkelijk, met gt5 als idd koning.......damn.

Al hail cartridge based systems! :D
Cartridges zijn het ook niet helemaal hoor, ik heb net een pakketje binnengekregen hier op kantoor met oa een paar GB(A) games en een Game Boy Advance. Maar 1 van de GB games is blijkbaar vuil, want die start al nauwelijk op en soms stopt deze midden in het spel :( Vanavond maar even schoonmaken dus. Maar ach, dat is wel weer nostalgie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

Uhm, waar koop ik alcohol om cartridges schoon te maken. Hoe heet zoiets in de supermarkt? Whiskey vind ik beetje zonde. Hier ook meerdere Gameboy classic cartridges die vastlopen, hopelijk zijn ze nog te redden.

[ Voor 11% gewijzigd door C0nscious op 30-11-2012 15:41 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

C0nscious schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:39:
Uhm, waar koop ik alcohol om cartridges schoon te maken. Hoe heet zoiets in de supermarkt? Whiskey vind ik beetje zonde. Hier ook meerdere Gameboy classic cartridges die vastlopen, hopelijk zijn ze nog te redden.
Even naar de apotheek, is vrij verkrijgbaar daar. Ik heb daar "tendo's" gedenatureerde alcohol 70% gekocht.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik gebruik altijd Glassex hiervoor, werkt perfect :) Een collega van mij gebruikt al jaren alcohol, maar ik heb nog niet zo'n smerige cartridge meegemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

Humma Kavula schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:51:
[...]

Even naar de apotheek, is vrij verkrijgbaar daar. Ik heb daar "tendo's" gedenatureerde alcohol 70% gekocht.
thanks! als het met glassex niet lukt ga ik daar even langs :9

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

En mijn buit van deze week:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jISjkQoW7r9mrzNtr9uoCkY6/full.jpg
Game Boy
Teenage Mutant Ninja Turtles: Fall of the Footclan
Teenage Mutant Ninja Turtles II: Back from the Sewers

Game Boy Advance
Teenage Mutant Ninja Turtles

Super Nintendo
Pilotwings
Stunt Race FX
Super Star Wars

En tenslotte een transparante Game Boy Advance met een stroomadapter. Deze ga ik gebruiken bij het spelen van GBA Games op de Game Cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Mooie buit! Ik heb zelf ook zo'n paarse / doorzichtige GBA. Alleen mist bij mij het batterij klepje.

Maar wat een onscherpe k**** foto zeg! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Telefoonfoto bij schemerlicht :p Levert nooit mooie resultaten op.

Batterijklepje mist bij mij ook, maar het is toch nu vervangen door een ander soort klepje waar klemmetjes naar de contactpunten van de batterij gaan. Hier wordt vervolgens de stroomadapter aangesloten. En aangezien ik het toch voor de GameCube zal blijven gebruiken (voor de GB(A) games natuurlijk :p), mis ik het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Glaanie schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:01:
Telefoonfoto bij schemerlicht :p Levert nooit mooie resultaten op.
Foei!
Batterijklepje mist bij mij ook, maar het is toch nu vervangen door een ander soort klepje waar klemmetjes naar de contactpunten van de batterij gaan. Hier wordt vervolgens de stroomadapter aangesloten. En aangezien ik het toch voor de GameCube zal blijven gebruiken (voor de GB(A) games natuurlijk :p), mis ik het ook niet :)
Op die manier. Ik mist het wel, want als onze zoon er op speelt vallen geregeld de batterijen eruit (omdat hij er nogal eens mee schudt). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:53

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Beetje een bizar probleem, als ik m'n N64 aansluit mbv zo'n scartblokje (in de RGB compatibele aansluiting) krijg ik geen beeld. Plug ik de tulpjes rechtstreeks in de TV werkt het wel. Datzelfde scartblokje werkt met de snes wel dus het is niet stuk...

Ben dus weer een poging begonnen om al m'n consoles aan te sluiten (NES, Snes, N64, MM+32X, Saturn & PS1), wat ne nest met kabels is me dat... ik word er een beetje gek/ambetant van eigenlijk.

Overigens nog steeds geen (betaalbare) RGB-enabled (automatische) scartswitch gevonden met voldoende (min. 5) aansluitingen :(

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Ik had er ook al een paar gevonden, maar dat maakt het klepje duurder dan de GBA zelf (3,50). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik ga binnenkort weer eens snuffelen bij mijn vaste toko op de Beverwijkse Bazaar, die heeft ook heel veel onderdeeltjes en accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
2 gave dingen gekocht ^^

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34nmg7o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/10h8w2s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2vayxwn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/34nqxyq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/nwwlci.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1zgbwxj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/25pjp84.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2eoi344.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34exaa1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/35chc0x.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/qqtoo7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ixdug3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Leuk hoor de KI :) Had zelf een KI2 staan :) Enjoy!

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Thanks.

Die KI2 wil ik misschien ook nog en is iets makkelijker te vinden heb ik gehoord.
Deze was ik al een jaar naar op zoek eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Glaanie schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:46:
Ik ga binnenkort weer eens snuffelen bij mijn vaste toko op de Beverwijkse Bazaar, die heeft ook heel veel onderdeeltjes en accessoires.
Goeie tip. Wat heeft hij zoal?
Mooi!!! _/-\o_

Zulke arcadekasten (en flipperkasten) hebben mij ook altijd enorm aangesproken. Nu eerst maar even wachten tot de kinderen de deur uit zijn, want ik heb hier geen kamer voor over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Vette kasten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:42

BUR

...aan het typen

Ik heb nog een MSX 2 staan maar géén cartridges. Weet wel ik dat ie met cardiriges erg snel het spel opstart i.p.v. de basic omgeving. Ik heb al mijn spellen op single side disks staan!

Favourite spellen:
JR Kungfu 2 (hoe schrijf je dat eigenlijk?)
TNT (schietspel, lopen van beneden naar boven)
Antartic (springen met piguin over ijswakken)
Nemesis2 (ruimte-vlieg-schiet-spel scrollend van links naar rechts)
... en dat spel waarbij je in een tempel moet rondrennen en over de spoken heen springen. Hoe heet die ook alweer?

[ Voor 8% gewijzigd door BUR op 05-12-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Bootje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:42:
[...]

Goeie tip. Wat heeft hij zoal?
Er zijn voor zover ik weet twee zaakjes op de Bazaar, eentje zit in hal 2, beetje in het midden. Heeft een klein kraampje, met niet zo heel veel spul. Wat ik heb begrepen van hem, is dat hij uit Alkmaar komt, geen winkel helaas, en hij neemt elke week een selectie mee van spul wat hij heeft. Als hij iets niet heeft, kan je hem mailen en kijkt hij wat hij in zijn opslag heeft liggen en dat kan hij de volgende keer meenemen. Z'n prijzen liggen een beetje hoog, maar er valt te onderhandelen, vaak noemt'ie zelf een lagere prijs als hij je ziet twijfelen :p

In hal 30 (tegenover de computerhal (hal 35)) zit in ongeveer het middenpad een grotere winkel met veel meer spul, veel van Nintendo, games, consoles en accessoires. Nu moet ik zeggen dat ik kwa retro meer naar Nintendo leun, dus andere merken consoles let ik niet echt op, kan zijn dat hij daar ook veel van heeft :p Ook hij ligt met de prijzen wat hoog, maar ook hier valt te onderhandelen, zeker als je meer afneemt. Hier kom ik zelf ook wat vaker, zeker ook omdat hij veel bakken heeft waar je lekker in kan snuffelen :9

Overigens ben ik vanmiddag in een tweetal kringloopwinkels geweest, beide vestigingen van de Kringloper, vestiging Naarden en vestiging Almere. Mijn vriendin is tot twee keer toe thuisgekomen vanuit de vestiging Almere met leuk retrospul (een niet-verkleurde SNES met onder andere de hele Donkey Kong serie voor 60 euro en later kwam ze met een Dreamcast en 4 games voor 75 euro), dus ik ben daar extra goed gaan opletten.

Vandaag heb ik niks meegenomen, maar er lag wel wat, wie weet dat iemand anders is geïnteresseerd. In Naarden zag ik op de tweede verdieping een Sega Mega Drive Model 1 liggen, met stroomadapter en rf-unit, maar zonder game(s) en controller(s) voor zover ik kon zien. De prijs hiervoor was 7,50 euro.

In Almere zag ik een iets grotere verzameling, namelijk een origineel model PS1, ik kon alleen niet zien of dit de tulpstekker-uitvoering was, of het latere model met de Playstation connector. Daarnaast zag ik een doorzichtig groene N64 met originele tulpstekkers en scart-blok, originele controller (met los pookje voor zover ik kon zien, alles was achter glas) en Mario 64, verkoopprijs 29,95. Verder nog een zwik SNES sportgames in hele nette doosjes, wat PS1 en PS2 games en wat losse Game Gear games (Sonic 1 en Spinball als ik mij goed herinner). Prijzen weet ik niet meer, heb ik ook niet op gelet, want het interesseerde mij niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Glaanie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:06:
[...]
Er zijn voor zover ik weet twee zaakjes op de Bazaar...
Allright. Thanks voor de tips!

[Nu moet ik zeggen dat ik kwa retro meer naar Nintendo leun.
Me2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Zo weer 4 nieuwe videopac spelletjes erbij :-)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/33msz7r_th.png

[ Voor 27% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baatje
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02-2024
Ohh ja wat gaaf Videopac. Heb thuis nog 2 werkende " consoles" hiervan! Met ook deze games!

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Nice! Ik zoek nog een G7400 ik heb een 7000 :-) De amerikaanse versie zou ik ook wel erbij willen, maarja!

Munchkin > Pacman! :x

wel grappig, even de specs erbij;

Manufacturer Philips
Period 1978 - 1986
CPU Intel 8048
Frequency 1,78 MHz
ROM 1 KB
RAM 256 bytes
Graphical 128 x 64
Text 40 x 20
Colours 8 (16 tones)
Sound 1 channel
I/O tv, cartridge slot, later models 2 joystick ports
Price 325 guilders (in 1983)
120 - 200 dollar

:+

[ Voor 64% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

De G7200 was pas baas !

Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6048/6270437328_f755a56c3b.jpg

Ik heb zelf ook nog een G7000 met iets van 15 games :)
Worden nu nog steeds (homebrew) spellen voor uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ziet er erg goed uit :D

[ Voor 26% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Helaas niet van mij :)
Wegens momenteel geen plaats staat mijn Videopac collectie momenteel netjes in een doos op zolder.

Er staat trouwens momenteel een G7200 op marktplaats voor 200 EUR.

[ Voor 12% gewijzigd door ricost op 06-12-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

ricost schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:26:
[...]

Helaas niet van mij :)
Wegens momenteel geen plaats staat mijn Videopac collectie momenteel netjes in een doos op zolder.

Er staat trouwens momenteel een G7200 op marktplaats voor 200 EUR.
Ah, dat is jammer ja. Maar goed wetende dat je er een hebt die het ook nog eens doet maakt het dan weer goed he. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Idd :)

Er staat trouwens ook een G7400 (met een aantal games) op marktplaats.
http://www.marktplaats.nl...computer-met-spellen.html

Hoogste bod momenteel is 25,- EUR, dus misschien kan je er nog een leuke deal van maken.
Aangezien je G7400's nou niet heel vaak tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Die 7200 komt uit friesland lol :D Altijd...

Die 7400 uit veldhoven is nog wel te doen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Vandaag weer wat mooie aanwinsten:

- Lost Vikings 1 (mint in doos, compleet) SNES 35 euro
- Lost Vikings 2 (min in doos, compleet) SNES 35 euro
- Final Fantasy II (NTSC) SNES 35 dollar
- Wave Race N64 7,50 euro
- Pilotwings N64 5 euro

Happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-05 22:30
Ik heb steeds meer het idee dat er méér handelaren komen, en dat er minder mensen zijn die nog games willen kopen bij handelaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Niemand wil teveel betalen! geef mij maar neuzelbeurzen. Al die handelaartjes op zolderkamertjes denken dat ze goud in handen hebben.

16e in Rijswijk weer. :-)

[ Voor 52% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2012 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Moest even lachen toen ik dit tegen kwam in de rubriek Spelcomputers | Nintendo 64.

http://www.marktplaats.nl...usPage=lr&pageNum=1&pos=9

Deze is ook hilarisch, http://www.marktplaats.nl...usPage=lr&pageNum=2&pos=7

[ Voor 30% gewijzigd door Wahloh op 06-12-2012 18:45 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost

ricost

Wahloh schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:43:
Moest even lachen toen ik dit tegen kwam in de rubriek Spelcomputers | Nintendo 64.

http://www.marktplaats.nl...usPage=lr&pageNum=1&pos=9

Deze is ook hilarisch, http://www.marktplaats.nl...usPage=lr&pageNum=2&pos=7
Altijd leuk van die mensen die denken goud in handen te hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Of hair exstensions :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Sluuz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:50:
- Lost Vikings 1 (mint in doos, compleet) SNES 35 euro
- Lost Vikings 2 (min in doos, compleet) SNES 35 euro
- Final Fantasy II (NTSC) SNES 35 dollar
Mooie deals!
Die laatste twee zoek ik ook nog, bij voorkeur ook aan dergelijke prijs :P

Mijn Virtual Boy & 10 games is ook binnen.
Eén van de schermpjes geeft helaas geen/slecht beeld (bekend probleem), eens proberen te fixen...

Ook een MD + 7 games (oa Toki) vandaag ontvangen :)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flodder450
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-05 22:30
Het toppunt van "goud in handen denken te hebben" is bereikt!

Een SNES compleet in de doos, met 25 spellen, allemaal in doos

€1000!
http://www.marktplaats.nl...usPage=lr&pageNum=1&pos=1

Had haar een berichtje gestuurd van:
"alles in compleet in doos etc, maar is 1000 niet een beetje teveel?"

"U WEET DUIDELIJK NIETS AF VAN DE PRIJZEN"

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Nou... Die set ziet er vrij goed uit, in theorie zou het bij elkaar best wel eens zoveel waard zijn. Secret of Evermore, Double Dragon, Street Fighter, Battletoads, Teenage Mutant Ninja Turtles, Donkey Kong Country SNES Set.

Helaas weet ik niet zo veel van SNES Prijzen ben meer van de N64, dus ik kan er flink langs zitten.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 21:55

painkill

Pain(k)(ill)

Bijna allemaal NTSC, paar leuke titels, maar de PALs zijn redelijk common.
Donkey kong Snes set zal wel tegen de €100 aan zitten. Maar de €1000 haalt het niet.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Flodder450 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:32:
Het toppunt van "goud in handen denken te hebben" is bereikt!

Een SNES compleet in de doos, met 25 spellen, allemaal in doos

€1000!
http://www.marktplaats.nl...usPage=lr&pageNum=1&pos=1

Had haar een berichtje gestuurd van:
"alles in compleet in doos etc, maar is 1000 niet een beetje teveel?"

"U WEET DUIDELIJK NIETS AF VAN DE PRIJZEN"

:')
JA, die is gek! |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-12-2012 21:30 ]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Deze kerel maakt het anders ook wel bond en dan zit er nog plakband op de doosjes "om de kwaliteit te waarborgen" 8)7

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Wel een mooie SNES. Ik wil de uitvoering met super street fighter II hebben!

[ Voor 132% gewijzigd door iNFiNiTY- op 06-12-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316994

heb hem net 1 sec geleden beken dubbel check ja hij doet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

iNFiNiTY- schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:53:
Marktplaats werkt bij niet meer, had die SNES van 1000E wel even willen bekijken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o7oURvgWdcWUp6pWVvq2MRkq/full.png

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ja thanks, hij deed het alweer.. lol :D!

Afbeeldingslocatie: http://www.streetfightermiscellany.com/sfmii/sfmiiimages/turboconsole.png

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Overigens grappig dat 'ie de speciale beschermhoes noemt, want nu weet je dus dat de doosjes open zijn geweest en dan is meteen het hele Mint-idee er ook vanaf, waarmee ook de prijs :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-05 20:35
alex3305 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:07:
Overigens grappig dat 'ie de speciale beschermhoes noemt, want nu weet je dus dat de doosjes open zijn geweest en dan is meteen het hele Mint-idee er ook vanaf, waarmee ook de prijs :).
Mint betekent niet dat het nieuw is. Mint geeft alleen aan dat de staat erg goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
iNFiNiTY- schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:01:
Ja thanks, hij deed het alweer.. lol :D!

[afbeelding]

<3
Ik heb de normale street fighter II doos niet deze turbo versie ;p

Heb er veel van super nintendo, ik denk zo'n 10 verschillende box editions.
En dan de meeste nog een paar keer dubbel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Kryptex schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:14:
[...]

Ik heb de normale street fighter II doos niet deze turbo versie ;p

Heb er veel van super nintendo, ik denk zo'n 10 verschillende box editions.
En dan de meeste nog een paar keer dubbel :P
Ok nice :)

FOTO'S :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Bruiser schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:39:
[...]

Mooie deals!
Die laatste twee zoek ik ook nog, bij voorkeur ook aan dergelijke prijs :P

Mijn Virtual Boy & 10 games is ook binnen.
Eén van de schermpjes geeft helaas geen/slecht beeld (bekend probleem), eens proberen te fixen...

Ook een MD + 7 games (oa Toki) vandaag ontvangen :)
Als het je niet lukt met de displays van de VB, ik kan ze repareren in het geval je geïnteresseerd bent. Heb er ondertussen al een stuk of 30 gedaan voor mensen van planetvb.com.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Hier kan je er een paar zien, helaas een slechte foto en niet alles staat erop.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/15yumoo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Kryptex schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:48:
[...]

[afbeelding]
Nice, leuk joh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfdan
Kryptex schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:48:
[...]

[afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Koldur schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:34:
[...]

Als het je niet lukt met de displays van de VB, ik kan ze repareren in het geval je geïnteresseerd bent. Heb er ondertussen al een stuk of 30 gedaan voor mensen van planetvb.com.
Ok, goed om weten ;)

Welke methode gebruik je?

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Bruiser schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:04:
[...]

Ok, goed om weten ;)

Welke methode gebruik je?
De enige juiste, soldeer methode. Die oven methode is vrij nutteloos als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Even wat oude foto's (de helft staat er niet op) zie post je game room ik zit in een verbouwing op dit moment, nieuw plekje.. Als alles klaar is maak ik mooie shots van de boxed console's guides games en in een andere opstelling. Ik ben meer van de Resident Evil, Metal Gear, Street Fighter.. en natuurlijk wat andere klassiekers van de NES/SNES/N64/SEGA etc.

Dit zijn de consoles die ik heb tot nu toe;

Atari 2600
Philips Videopac
Sega Megadrive(boxed)
Sega Dreamcast
Playstation 1 (dualshock) (boxed)
Playstation 1 (SCPH-1002)
Playstation 2 (boxed) phat
Playstation 2 (boxed) slim
Playstation 3 320GB (boxed)
Xbox
Xbox 360 (boxed)
Game Boy MICRO(boxed)
Game Boy COLOR
Gamecube(boxed)
Nintendo 64 (boxed)
Super Nintendo (boxed) (1 controller uitvoering)
Super Nintendo (boxed) (2 controller uitvoering)
Nintendo 8-bit (boxed)
Nintendo 8-bit + mario/duckhunt + zapper (boxed)

Ik zoek nog een oude gameboy die witte, en een lynx lijkt me ook wel leuk, game gear is ook niet weg.

Ook wil ik degene die niet ''boxed'' zijn ook aanschaffen met een doos.. :+

http://imageshack.us/g/1/9907275/

[ Voor 67% gewijzigd door iNFiNiTY- op 07-12-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ooit, ooit wil ik een gameroom waar ik lekker alles kan uitstallen, in plaats van het hoekje wat ik nu heb. Ik hoop alleen niet dat ik de verzamelaarskant op ga :+ Ik kan me nu nog aardig inhouden en dingen kopen wat ik ook daadwerkelijk speel. Meestal dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik ga ook eens wat herinrichting doen deze zomer heb te veel spullen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Ik wil het eigenlijk zo uitstallen; op grote planken en dan de doos met de console en 1 controller ervoor.. en dan een hele rits.. dat lijkt me echt vet. Maar ja, in kasten kan ook nog.. (ik speel de meeste retro games op emulators via de ps3 en heeeeel af en toe sluit ik mijn oude nes aan ofzo op een crt eventjes snakes revenge te spelen, of mario 3 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik heb al mijn retroconsoles (NES, SNES, GameCube, Dreamcast) in een glazen kast staan, met de controller(s) bij uitgestald. Alles aangesloten en ik speel alle games ook op de console waarvoor ze bedoeld zijn (hoewel ik GB(A) games speel via de GB Player op de GC en PS1 games gaan via de PS3), geen emulatie bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Bij mij staan ze nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/20602391/New/IMG_1689.JPG
Koldur schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:48:
[...]

De enige juiste, soldeer methode. Die oven methode is vrij nutteloos als je het mij vraagt ;)
En hoe haal je de isolatie eraf, ook met de soldeerbout en wat tin?
Misschien mij dadelijk eens aanzetten en proberen... >:)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Ja, met bout en hete tin het eraf smelten, je hebt wel desoldeerband nodig en echte soldeerskills, anders kan je het onrepareerbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Geprobeerd... en gefaald...
Ik vrees dat er één VB minder is op de wereld :(

Nog niet terug aangesloten maar het ziet er echt niet meer uit.
Ik verwachtte eigenlijk toch meer van m'n eigen "soldeerskills" :s

Edit: toch maar eens terug aangesloten maar helaas, geen beeld meer links...

[ Voor 14% gewijzigd door Bruiser op 08-12-2012 14:59 ]

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Vanmiddag ben ik naar de Used Products winkel gegaan in Beverwijk, daar zag ik wel wat leuk retrospul staan:
Een SNES met oa een Super Game Boy, Super Mario Kart en een stuk of 6-7 andere games (niet gelet op titels, sorry) voor 90 euro, geen losse verkoop helaas, anders had ik de Super Game Boy gekocht (voor de juiste prijs uiteraard ;)).
Een NES met een zapper, Super Mario Bros/Duck Hunt combo cartridge, Super Mario Bros 3 en Gumshoe voor 60 euro. Ook hier geen losse verkoop, was erg geïnteresseerd in Gumshoe.
Ik zag ook een Gamecube met 2 controllers en een memory card, prijs ben ik vergeten :+

En verder nog een hele stapel GC, Wii, GBA, PS2, PS3, Xbox en Xbox 360 games. En daar zag ik de game liggen die ik al heel lang wil, maar altijd te duur vond: Metal Gear Solid The Twin Snakes, voor maar 5 euro! De lage prijs had mogelijk te maken met dat het doosje en de handleiding in het Frans zijn, gelukkig is de game gewoon Europees met Engelse ondertiteling en allebei de schijfjes waren aanwezig. Maakt mij niet uit, ik stelde geen vragen en heb meteen afgerekend :p Gezien de prijzen die ik heb gezien voor de game (tussen de 50 en 80 euro), heb ik een heel goede deal gescoord.

Geen foto's gezien de eerdere klachten over de kwaliteit van mijn telefoonfoto's :+

Edit: Krueger F, de link in je signature werkt niet meer. Helaas, ik was wel nieuwsgierig :p

[ Voor 3% gewijzigd door Glaanie op 08-12-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Dat is inderdaad al een oud linkje, binnenkort nog wel eens een opruiming doen ;)

Stoute schoenen aangetrokken en m'n tweede VB ook opengemaakt, deze gaf noch links noch rechts beeld, ook weer aan gesoldeerd en nu dus wel succes, beide schermpjes geven terug beeld!

Rechts is perfect, maar (waarom moet er nu toch altijd een "maar" zijn hé :s) het linkse beeld heeft nu artifacts (bovenaan zelfs een hele lijn) in beeld, ook is het beeld "verschoven": de tekst die onderaan in beeld zou moeten staan is heel vaag bovenaan te zien... geen idee waar dit aan kan liggen?

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Glaanie schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:27:
Vanmiddag ben ik naar de Used Products winkel gegaan in Beverwijk, daar zag ik wel wat leuk retrospul staan:
Een SNES met oa een Super Game Boy, Super Mario Kart en een stuk of 6-7 andere games (niet gelet op titels, sorry) voor 90 euro, geen losse verkoop helaas, anders had ik de Super Game Boy gekocht (voor de juiste prijs uiteraard ;)).
Een NES met een zapper, Super Mario Bros/Duck Hunt combo cartridge, Super Mario Bros 3 en Gumshoe voor 60 euro. Ook hier geen losse verkoop, was erg geïnteresseerd in Gumshoe.
Ik zag ook een Gamecube met 2 controllers en een memory card, prijs ben ik vergeten :+

En verder nog een hele stapel GC, Wii, GBA, PS2, PS3, Xbox en Xbox 360 games. En daar zag ik de game liggen die ik al heel lang wil, maar altijd te duur vond: Metal Gear Solid The Twin Snakes, voor maar 5 euro! De lage prijs had mogelijk te maken met dat het doosje en de handleiding in het Frans zijn, gelukkig is de game gewoon Europees met Engelse ondertiteling en allebei de schijfjes waren aanwezig. Maakt mij niet uit, ik stelde geen vragen en heb meteen afgerekend :p Gezien de prijzen die ik heb gezien voor de game (tussen de 50 en 80 euro), heb ik een heel goede deal gescoord.

Geen foto's gezien de eerdere klachten over de kwaliteit van mijn telefoonfoto's :+

Edit: Krueger F, de link in je signature werkt niet meer. Helaas, ik was wel nieuwsgierig :p
Nice score die metal gear is wel 40-50 denk ik ja.

Welke snes games heb je trouwens nog meer erbij gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

?! que waarom moet dat spel 40 a 50 euro kosten? zeldzaam is het spel niet (toch?)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Helaas heb ik niet super veel verstand van gamecube maar de oorzaak is meestal:

- Game is populair, prijs gaat omhoog door meer vraag dan aanbod
- Game is laat uitgekomen en dus niet veel geproduceerd en dus moeilijker te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Geen idee waarom die zo hoog is, ik snap het zelf ook niet helemaal. Verder geen Snes games gekocht, ik ben een beetje door mijn 'leuke dingen budget' heen :P Het is jammer dat'ie het spul niet los wilde verkopen, de Snes en de games heb ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Glaanie schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:19:
Geen idee waarom die zo hoog is, ik snap het zelf ook niet helemaal. Verder geen Snes games gekocht, ik ben een beetje door mijn 'leuke dingen budget' heen :P Het is jammer dat'ie het spul niet los wilde verkopen, de Snes en de games heb ik al :)
Ik PM je wel even ivm die super gameboy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Fietsbel schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:49:
?! que waarom moet dat spel 40 a 50 euro kosten? zeldzaam is het spel niet (toch?)
http://www.racketboy.com/...most-valuable-video-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ik had trouwens mijn rommelmarkt aankopen van een tijdje terug nog niet gepost ^^

Ik dacht ik zal eens naar een rommelmarkt gaan,

Gamecube spellen 5 euro per stuk
Nintendo 64 complete spellen voor 7 euro per stuk

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/20gnucm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2v8ijrc.jpg

N64 losse carts 2,50 per stuk

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/vs2cso.jpg

DS spellen 5 euro per stuk
Super mario bros 3 advance 2,50

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/6f5p8p.jpg

Nog wat playstation games, playstation consoles, gamecube, n64 en gameboy consoles gekocht voor 50 euro ofzo

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/svp8q9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/21ugjr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2hdcta0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/257d2bl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Thanks, leuke link, zo te zien heb ik een paar mooie "rare" titels voor de Sega consoles :)
Kryptex schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:13:
[...]

Houdt er wel rekening mee dat alles op die site NTSC is he :)
Jammer, niet goed gelezen :P

[ Voor 27% gewijzigd door Fietsbel op 09-12-2012 01:20 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Fietsbel schreef op zondag 09 december 2012 @ 01:02:
[...]

Thanks, leuke link, zo te zien heb ik een paar mooie "rare" titels voor de Sega consoles :)
Houd er wel rekening mee dat alles op die site NTSC is he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Nu online
Kryptex schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:58:
Ik had trouwens mijn rommelmarkt aankopen van een tijdje terug nog niet gepost ^^

Ik dacht ik zal eens naar een rommelmarkt gaan...
Nou, daar heb je dan goed aan gedaan! Wat een mooie score (en prijzen). :9~
Pagina: 1 ... 57 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod