i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Metro2002 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:25:
[...]
Gebruik composite ipv RF. Geeft een heel stuk beter beeld en je hebt nooit dat je tv het signaal niet goed oppikt. Zeker modernere tv's lijken moeite te hebben met rf signaal van oude consoles.
Via ebay of marktplaats kun je altijd wel een kabeltje vinden. Is dezelfde kabel als van de Megadrive 1 en master system. Als je handig bent kun je zelfs svideo maken. De C64 stuurt al chroma en luma apart uit, alleen moet het signaal wat gedempt worden maar het is niet zo moeilijk om te maken.
Dank, beetje dom idd. Zat mij helemaal te focussen op het coax kabeltje. In de doos met MSX rommeltjes vond ik een cinch -> tulp kabeltje. Werkt perfect!Auredium schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:26:
[...]
Ik heb een MK I en een MK II hier liggen. De MK I is helaas dood en wordt gebruikt voor onderdelen voor de MK II. De coax heb ik nog nooit aan de praat gekregen. Ik gebruik de andere connectie, die werkte direct als een zonnetje. Misschien dat dat wat is? Moet je wel de DIN stekker daarvoor hebben. Zet om naar tulp.
[afbeelding]
Let op: het toetsenbord komt van een MK I af.

Commodore helemaal uitelkaar gehaald, schoongemaakt (was erg geel/verrookt/plakkerig zelfs), toetsenbord schoon en werkend gekregen, nieuw kabeltje dus, Arcade joystick erbij en ik heb een leuk retro verjaardagscadeau.
Ohja, ook de orginele taperecorder er nog bij.
[ Voor 8% gewijzigd door Reintji op 07-11-2012 21:40 ]
Nintendo speler sinds '94.
Er is zoveel crap te koop dat ik het bos niet meer door de bomen zie. Welke zouden jullie dus, door persoonlijke ervaring, aanraden?
[ Voor 14% gewijzigd door Bruiser op 07-11-2012 23:18 ]
Ik ben ook geïnteresseerd in een reactie hierop. Nu heb ik meeste consoles tegelijk aangesloten maar als ik de Gamecube wil gebruiken moet ik de kabel van mijn N64 overpluggen. Wil gaan switchen naar een mooiere oplossing.Bruiser schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:06:
Wat gebruiken jullie om meerdere consoles, lees: snes, mega drive, saturn, n64, ps1, xbox + evt. nog een nes via composiet, tegelijk aan te sluiten op dezelfde tv. Een RGB scart switch uiteraad, maar welke?
Er is zoveel crap te koop dat ik het bos niet meer door de bomen zie. Welke zouden jullie dus, door persoonlijke ervaring, aanraden?
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Die dingen als de taperecorder moeten nog wel goed te vinden zijn. Ik heb er hier twee liggen (omdat het kan) Ik moet wel nog een arcdadejoystick en een disk-drive op de kop weten te tikken. Momenteel is overigens mijn C64 aangesloten op mijn TFT scherm.Reintji schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:34:
[...]
[...]
Dank, beetje dom idd. Zat mij helemaal te focussen op het coax kabeltje. In de doos met MSX rommeltjes vond ik een cinch -> tulp kabeltje. Werkt perfect!
[afbeelding]
Commodore helemaal uitelkaar gehaald, schoongemaakt (was erg geel/verrookt/plakkerig zelfs), toetsenbord schoon en werkend gekregen, nieuw kabeltje dus, Arcade joystick erbij en ik heb een leuk retro verjaardagscadeau.

edit; Dit is overigens een wat oudere foto. Hier zit in de MKII nog het originele MKII toetsenbord. Het probleem hiervan was echter dat sommige van de toetsen kapot waren. Dat is ook de verklaring voor de cursor in de linker bovenhoek. Feitelijk was dat gewoon de eerste keer dat ik de C64 aan de praat wist te krijgen.
Ik zal nog wat snapperdesnaps maken vanaaf van de opstelling met wat ik tot nu toe van het materiaal heb. Als iemand nog een ongebruikte en werkende 1581 heeft liggen...graag..
[ Voor 20% gewijzigd door Auredium op 08-11-2012 08:44 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
Prop er een final cartridge of een epyx fastload cardtridge in en de laadtijden vallen echt wel mee. Een groot spel vanaf diskette heb je dan in max 15 seconden geladen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:04:
C64 is fantastisch retrowaar maar die vreselijke laadtijden doen mij toch voor de emulatorvariant kiezen. Dan kan ik gelijk c64 op de TV spelen. C64 Full HD FTW.
En als je echt snel wil zijn moet je een flashcard reader cartridge kopen, dat is ongeveer instant .
Ik heb ook naar de 1581 gekeken maar uiteindelijk: wat moet je ermee. Die dingen zijn zeldzaam dus duur, bijna geen 1 game is op 3,5 inch disk uitgebracht en als je wilt overzetten vanaf een pc zijn er prima andere oplossingen voor zoals de in mijn filmpje besproken XM1541 kabel, flashcard readers en evt zelfs nullmodem kabels.Auredium schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:25:
[...]
Ik zal nog wat snapperdesnaps maken vanaaf van de opstelling met wat ik tot nu toe van het materiaal heb. Als iemand nog een ongebruikte en werkende 1581 heeft liggen...graag..
Wahloh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:24:
[...]
Ik ben ook geïnteresseerd in een reactie hierop. Nu heb ik meeste consoles tegelijk aangesloten maar als ik de Gamecube wil gebruiken moet ik de kabel van mijn N64 overpluggen. Wil gaan switchen naar een mooiere oplossing.
In de woonkamer loopt de boel via een AV receiver. Al zit die momenteel wel vol dus als er meer bij zou komen moet je toch aan de scart switch. Voor de beste beeldkwaliteit moet je er wel 1 kopen die je handmatig om kan schakelen.Bruiser schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:06:
Wat gebruiken jullie om meerdere consoles, lees: snes, mega drive, saturn, n64, ps1, xbox + evt. nog een nes via composiet, tegelijk aan te sluiten op dezelfde tv. Een RGB scart switch uiteraad, maar welke?
Ziet er nog netjes uit zo. Nu nog een diskdrive oid. tapedrives zijn waardeloos vind ik. Ik heb er ook 1 maar ik gebruik hem echt nooit. Veel te traag en onhandig.Reintji schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:34:
[...]
[...]
Dank, beetje dom idd. Zat mij helemaal te focussen op het coax kabeltje. In de doos met MSX rommeltjes vond ik een cinch -> tulp kabeltje. Werkt perfect!
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Metro2002 op 08-11-2012 09:29 ]
Ik moest even 2x kijken, maar je hebt een nickchange ondergaan?
Proberen met een oorwattenstaafje met een heel klein beetje verdunde alcohol lijkt me. En trouwen, het is Pokemon. Dat is stom, die kan je gewoon in zijn totaliteit weggooien.
Ahhh, dus wat Goldstrike op een wattenstaafjeBootje schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:58:
[...]
Ik moest even 2x kijken, maar je hebt een nickchange ondergaan?
Proberen met een oorwattenstaafje met een heel klein beetje verdunde alcohol lijkt me. En trouwen, het is Pokemon. Dat is stom, die kan je gewoon in zijn totaliteit weggooien.
Inderdaad een nickchange gedaan, oude naam had ik ooit voor de grap gekozen. Deze nick was ook altijd mijn naam in SWG e.d. dus wat meer mijn naam in de digitale wereld
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Wat je ook kunt doen is zoeken voor een RGB switch op ebay, dan kom je bijvoorbeeld op zoiets als dit uit.
Zijn er hier trouwens mensen die gebruik maken van upscalers om oude consoles op hun HD TV aan te sluiten? Hoe bevalt dit en wat mag zoiets kosten? Weet iemand bijvoorbeeld een redelijk goed apparaat voor een niet al te hoge prijs.
Ik heb alleen ervaring met de GBS-8220 en die zijn niet enorm goed. Het beeld wat er uit komt is prima maar een hoop oude consoles hebben een vreemd sync signaal waardoor het niet goed of vaak: niet werkt.danielkraak schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:01:
Ik gebruik zelf een BT945-Quintro+ om meerdere consoles aan te sluiten. Werkt prima en laat odersteunt RGB, Composite en waarschijnlijk ook S-Video op de scartaansluiting. Deze had ik destijds voor een klein bedrag op marktplaats gevonden.
Wat je ook kunt doen is zoeken voor een RGB switch op ebay, dan kom je bijvoorbeeld op zoiets als dit uit.
Zijn er hier trouwens mensen die gebruik maken van upscalers om oude consoles op hun HD TV aan te sluiten? Hoe bevalt dit en wat mag zoiets kosten? Weet iemand bijvoorbeeld een redelijk goed apparaat voor een niet al te hoge prijs.
De XRGB2 schijnt het beste te zijn maar moeilijk te vinden en duur.
Goedkoop en goed bestaat volgens mij niet echt, of je moet zelf een hoop tweaken.
De SNES kan eventueel nog beter als ik een kabeltje mod om zo een beter RGB signaal te krijgen. Maar van solderen heb ik geen kaas gegeten, noch de spullen in huis, dus dat laat ik lekker zitten.
Voor de GameCube is er een RGB scart kabel in de markt, maar die moet ik dan dus apart aansluiten. Ik heb een eerste versie van de GC waar nog een digitale uitgang op zit voor component, maar die kabels zijn best duur. Daarom heb ik besloten om de GC games lekker op de Wii te spelen, die wel gewoon is verbonden met Component.
Ik heb laatst mijn beeldbuis weg gedaan aangezien ik er toch geen lightgun games op kon spelen (Want 100hertz). Nu heb ik een LCD tv van iemand overgenomen en gisteren heb ik mijn dreamcast erop aangesloten met een RGB kabel. (Zo'n kabel die een rode en witte tulp voor geluidsoutput heeft).
Op de beeldbuis hingen deze kabels er gewoon langs en had ik altijd gewoon geluid op de tv. Maar op de LCD tv geeft hij met deze kabel gewoon geen geluid. Dus heb ik die twee tulps weer in zo'n verloopstuk gestoken en aangesloten op de audio input van de tv. Uiteraard werkt dit ook niet (waarschijnlijk omdat dat alleen samenwerkt met de VGA input). Kan verder ook geen instellingen vinden om het anders in te stellen.. Iemand enig idee?
makkelijkste optie in deze is volgens mij de kabels van de DC op een scart blokje zetten en dat de tv in laten gaan. Kunnen je tulppluggen zo op
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
nicee
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Nieuwe juweeltjes:
- Mario Sunshine origineel (had de players choice al)
- Legend of Zelda met bonus disk (had de players choice al)
- Fire Emblem (had ik nog niet)
De rest ga ik verkopen.
Inmiddels 101 verschillende PAL titels, waarvan de meeste toppers. Ik mis met name Super Mario Baseball nog, maar daar moet ik denk ik gewoon een keer flink voor gaan betalen.
Hmm, volgens mij moeten die dingen zelf te maken zijn met een FPGA. Ik zal er eens een beetje naar gaan kijken.Metro2002 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:07:
[...]
Ik heb alleen ervaring met de GBS-8220 en die zijn niet enorm goed. Het beeld wat er uit komt is prima maar een hoop oude consoles hebben een vreemd sync signaal waardoor het niet goed of vaak: niet werkt.
De XRGB2 schijnt het beste te zijn maar moeilijk te vinden en duur.
Goedkoop en goed bestaat volgens mij niet echt, of je moet zelf een hoop tweaken.
Thx voor je reactie.The Eagle schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:40:
Ik denk dat je je vergist en dat die ingang die je denkt op je LCD te hebben, een uitgang is. Dus dubbelcheck het boekje even
makkelijkste optie in deze is volgens mij de kabels van de DC op een scart blokje zetten en dat de tv in laten gaan. Kunnen je tulppluggen zo op
Het is al een scart aansluiting met daaruit twee losse tulp stekkers voor het geluid.
De ingang is echt een ingang, dat heb ik nagekeken. Er zit ook een uitgang op (en een hoofdtelefoonaansluiting).
Vervolgens wordt het geld op mijn rekening gestort staat er bij de storting informatie, Opdrachtgever: The Retrogamefreak.
Vindt het toch wel erg dat er onder valse namen geboden moet worden op advertenties, dat terwijl ik al niet hou van de praktijken van al die Retro Webshops. Heb al eens eerder een aanvaring gehad met hem.
[ Voor 10% gewijzigd door Wahloh op 09-11-2012 00:05 ]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Het zijn best wel wat spellen, dus een beetje verlies wil ik best maken, scheelt mij weer 300 uur mailen met marktplaatsmensen..
Ik ga nu eens alles op de foto zetten, geen prijs erbij zetten, en dan maar kijken wat ze bieden..
Andere optie waar ik aan denk is in kleine partijen op marktplaats te zetten..
Misschien kun je de audio ingang koppelen aan een bepaalde bron en staat dat niet goed? Ik doe ook maar een gok hoor. En doet iets anders het wel op die ingangen?CrystalViriS schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:45:
[...]
Thx voor je reactie.
Het is al een scart aansluiting met daaruit twee losse tulp stekkers voor het geluid.
De ingang is echt een ingang, dat heb ik nagekeken. Er zit ook een uitgang op (en een hoofdtelefoonaansluiting).
[ Voor 4% gewijzigd door Metro2002 op 09-11-2012 08:44 ]
Aan de ene kant begrijp ik het wel. Ze willen niet dat jij weet dat het om een handelaar gaat. En daarnaast is die 'Elisabeth Anna' mischien wel in dienst bij RGF. Of misschien heet zijn vrouw zo.Wahloh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:54:
Wordt via Marktplaats gecontacteerd door ene Elisabeth Anna. Wilde mijn partij spellen overnemen voor een redelijke prijs, ik ga akkoord.
Vervolgens wordt het geld op mijn rekening gestort staat er bij de storting informatie, Opdrachtgever: The Retrogamefreak.
Vindt het toch wel erg dat er onder valse namen geboden moet worden op advertenties, dat terwijl ik al niet hou van de praktijken van al die Retro Webshops. Heb al eens eerder een aanvaring gehad met hem.
Aan de andere kant vind ik het inderdaad niet kunnen. Je wordt eigenlijk gewoon bedonderd.
[ Voor 11% gewijzigd door Koldur op 09-11-2012 12:43 ]
Er zijn ook nog zoiets als principes. Ik verkoop mijn zooi ook liever niet aan retro game shops.Koldur schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:42:
Ik zou het niet netjes vinden als het gaat om bewust een andere naam te gebruiken. Daarbij vind ik het geen echt punt in jouw geval, je kreeg een bod waar je het voor wilde verkopen.
Ik zal nog eens flink in de instellingen gaan neuzen...Ja de wii doet het prima (ook op scart maar dan wel niet met een RGB kabel. Het is zo'n "halve" smart tv waarbij je in het menu voor elke aansluiting een soort snelkoppeling kunt maken misschien gaat daar iets mis.Metro2002 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:44:
[...]
Misschien kun je de audio ingang koppelen aan een bepaalde bron en staat dat niet goed? Ik doe ook maar een gok hoor. En doet iets anders het wel op die ingangen?
Dit vind ik inderdaad ook heel erg.. Ik zou bijna de neiging hebben om het terug te gaan storten Pfff.. (Alhoewel kun je dat misschien ook niet maken).Wahloh schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:54:
Wordt via Marktplaats gecontacteerd door ene Elisabeth Anna. Wilde mijn partij spellen overnemen voor een redelijke prijs, ik ga akkoord.
Ik heb ook al zo vaak gehad dat ze een heel laag bod doen op consoles en spellen. Maar tot nu toe hebben ze bij mij alleen maar geboden met hun volledige naam. Of die shops gaan met minimale bedragen overbieden, soms zelfs 50 cent ofzo. Komop zeg.. dan verkoop ik het liever aan de "verzamelaar" die dan het lagere bod heeft. Ik heb sowieso weinig geduld met verkopen een mooi bod is goed ik ga niet wachten tot de hoofdprijs geboden is.
Metro2002 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:20:
[...]
Er zijn ook nog zoiets als principes. Ik verkoop mijn zooi ook liever niet aan retro game shops.
Precies!CrystalViriS schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:41:
[...]
Of die shops gaan met minimale bedragen overbieden, soms zelfs 50 cent ofzo. Komop zeg.. dan verkoop ik het liever aan de "verzamelaar" die dan het lagere bod heeft. Ik heb sowieso weinig geduld met verkopen een mooi bod is goed ik ga niet wachten tot de hoofdprijs geboden is.
Vandaag trouwens weer een leuk pakketje ontvangen.
Ridge Racer 64
Pokemon Puzzle League
Pokemon Snap
Pokemon Stadium 2
Banjo Tooie
Super Mario 64
N64 Controller (Doorzichtig Blauw)
Ridge Racer 64, Pokemon Puzzle League en de Controller had ik zelf nog niet. De rest is weer voor de verkoop.
Ik ga nog dit jaar een XRGB-mini Framemeister kopen.danielkraak schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:01:
De laatste maanden heb ik mij verdiept in de wereld van upscalers en linedoublers. En na weken onderzoek ben ik deze upscaler uitgekomen. De XRGB lijn van upscalers zijn speciaal gemaakt met gamers in gedachte en staat bekend als de beste optie om (oude) games te upscalen.
Als ik hem ooit binnen krijg zal ik wel laten horen wat mijn ervaringen zijn. (Ik heb hem nog niet besteld)
Om welke games gaat het, misschien mis ik er nog een paar?painkill schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 02:11:
Ik probeer juist mijn spellen te verkopen aan die retroshops maar ze reageren maar niet..
Het zijn best wel wat spellen, dus een beetje verlies wil ik best maken, scheelt mij weer 300 uur mailen met marktplaatsmensen..
Ik ga nu eens alles op de foto zetten, geen prijs erbij zetten, en dan maar kijken wat ze bieden..
Andere optie waar ik aan denk is in kleine partijen op marktplaats te zetten..
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
[ Voor 115% gewijzigd door Koldur op 10-11-2012 10:25 ]
Ik heb zojuist eens mijn gamecube verzameling op de foto gezet. De verzameling begint zo langzamerhand redelijk compleet te raken:

[ Voor 9% gewijzigd door HCMarX op 10-11-2012 14:53 ]
Zojuist een Gameboy Advance SP AGS-101 met backlight kunnen kopen incl. 5 spellen waaronder Mario Bros. 3 en Mario Kart
Even kijken hoe dat bevalt in vergelijking met mijn classic Gameboy, nu ik wat meer GB classics wil spelen is de afwezigheid van licht toch irritant. Zit nu wel te twijfelen voor een extra gripmodule omdat het zo uberklein is.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ze hebben geen idee hoeveel iets waard is, ze zetten er daarom onmogelijk hoge bedragen bij (omdat ze van een vriend van een vriend ooit eens hebben gehoord dat zoiets wel wat waard zou kunnen zijn) en als je vervolgens een bod doet via de mail dat in hun ogen te laag is krijg je een mail terug met het bericht:
"Voor die prijs kom ik hem zelfs brengen." Natuurlijk in de meest sarcastische vorm.
Nope, dan hoeft ik het ook totaal niet meer. Ga wel naar een ander. Hilarisch xD
Als hij nou gewoon een nette mail zou sturen met een tegenbod erin, dan was ik misschien nog akkoord gegaan.
(http://computer-software....ndo-64/615019458-n64.html)
Ik zou dr hoogstens 30-40 ofzo voor willen neerleggen,Wahloh schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:15:
Wauw, ongelofelijk hoe onbeschoft sommige adverteerders zijn.
Ze hebben geen idee hoeveel iets waard is, ze zetten er daarom onmogelijk hoge bedragen bij (omdat ze van een vriend van een vriend ooit eens hebben gehoord dat zoiets wel wat waard zou kunnen zijn) en als je vervolgens een bod doet via de mail dat in hun ogen te laag is krijg je een mail terug met het bericht:
"Voor die prijs kom ik hem zelfs brengen." Natuurlijk in de meest sarcastische vorm.
Nope, dan hoeft ik het ook totaal niet meer. Ga wel naar een ander. Hilarisch xD
Als hij nou gewoon een nette mail zou sturen met een tegenbod erin, dan was ik misschien nog akkoord gegaan.
(http://computer-software....ndo-64/615019458-n64.html)
Mario Kart 64 gaat voor dezelfde prijs...wederom 20 euro...
Die overige games zijn makkelijk te vinden tussen de 5-15 euro. Met een beetje zoeken kom je dus lekker laag uit.
30-40 euro voor de volledige set is wel een echte 'winkelvansinkel-prijs' voor zo`n set hoor. Verder moet de verkoper er natuurlijk rekening mee houden, dat de console uit 1996 is met games die je op iedere straathoek kunt krijgen... Dat drukt de prijs.
Hij vraagt ook 100 euro voor een Megadrive uit 1989 met 13 games (blokcout, columns, sonic, en wat disney). Das nou niet bepaald een goudmijn..
Moet je nou raden wat hij voor een NES met 17 games vraagt... de topper daarvan is SMB3.. rest vind je voor 1-5 euro op inet. 100 euro
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
O_oHCMarX schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:51:
Ik post dit in dit topic, omdat er volgens mij niet echt een beter plek voor is. Het is geen echte Retro natuurlijk, maar inmiddels wel een oudje in games land.
Ik heb zojuist eens mijn gamecube verzameling op de foto gezet. De verzameling begint zo langzamerhand redelijk compleet te raken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Awesome!, waarom eigenlijk 2x mario kart double dash, zat er niet bij 'n speciale bundel een bonus disc van zelda?
Maar dan ben je dus al 40 euro verder voor de console met 1 game, en dan de overige 10 games nog erbij en dan vind ik 100 euro niet eens zo'n hele gekke prijs eerlijk gezegd. Dan betaal je nog per game 6 euro.Michael Knight schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:06:
Een standaard N64+1 normale controller is zo`n 20 euro waard...
Mario Kart 64 gaat voor dezelfde prijs...wederom 20 euro...
Die overige games zijn makkelijk te vinden tussen de 5-15 euro. Met een beetje zoeken kom je dus lekker laag uit.
een losse megadrive kost meestal zo'n 15 euro, dan hou je nog 85 euro over voor de games, kom je op 6,5 euro per game. Ook niet bepaald duur.Hij vraagt ook 100 euro voor een Megadrive uit 1989 met 13 games (blokcout, columns, sonic, en wat disney). Das nou niet bepaald een goudmijn..
.
Ook hier geldt hetzelfde voor als bij de megadrive. Een fatsoenlijke NES console kost 10-15 euro, dan kom je per game uit op 5 euro.Moet je nou raden wat hij voor een NES met 17 games vraagt... de topper daarvan is SMB3.. rest vind je voor 1-5 euro op inet. 100 euro
Ik snap dat we Nederlanders zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar ik vind dit geen absurd hoge prijzen eigenlijk. Zeker als je net begint met verzamelen heb je zo alvast een leuke start met een aantal games.
Niets boxed maar 7 van de 10 games wel met manual.
Heb al 2 mint boxed consoles (US & JAP), deze is voor in m'n Blockbuster hardcase en bedoeld om effectief te gebruiken...
Me happy
Dat klopt, ik heb er eentje met Zelda Disk en eentje zonder Zelda Disk.Flodder450 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:22:
[...]
O_o
Awesome!, waarom eigenlijk 2x mario kart double dash, zat er niet bij 'n speciale bundel een bonus disc van zelda?
Verder zoek ik nu nog een aantal titels die wat moeite zullen kosten. En voor Mario Baseball (PAL) zal ik gewoon flink de portemonee moeten trekken. Gelukkig laatst wel een mooi pakket van een mede tweaker overgenomen waardoor ik nu een paar goede titels dubbel heb als ruilmateriaal.
[ Voor 30% gewijzigd door HCMarX op 11-11-2012 13:37 ]
Helaas is dat de gemiddelde vraagprijs en al helemaal hier in Europa...Glaanie schreef op zondag 11 november 2012 @ 13:33:
Oeh Virtual Boy! Ik ken 'm alleen van plaatjes en reviews op Youtube, ben altijd een beetje stiekem jaloers geweest op degenen die 'm hebben (en al helemaal mensen die er 3 hebben). Ik heb een tijdje geleden eens gekeken op eBay etc en ik zag prijzen zo rond de 250 euro/dollar voor een unit met een (paar) game(s), is dat nog steeds een gangbare prijs? Ik zag laatst op Pawn Stars dat er een stuk of 500 VB's gevonden waren compleet in doos (de aflevering was opgenomen rond 2011), die stonden ergens in een scheepscontainer, daardoor zijn de prijzen ook weer wat gezakt. Of is dat verhaal bullshit?
Die aflevering heb ik jammer genoeg gemist, kan mij inbeelden dat dat de prijs wel een beetje beïnvloed, maar 500 stuks is nu ook weer niet overdreven wereldwijd gezien. Bovendien zullen die ondertussen wel al allemaal een nieuw baasje hebben en dus in één of andere privécollectie zitten (of bij een handelaar natuurlijk maar die zal dan wel zo slim zijn om ze maar mondjesmaat aan te bieden om de prijs hoog te houden).
Op Ebay.com kun je wel goedkopere units bemachtigen, maar meestal zijn dat dan verkopers die niet buiten de US willen verzenden. Erachter vragen kost natuurlijk niets
Oh, en jaloers zijn hoeft niet hoor, ik heb er zelf spijtig genoeg voldoende voor moeten betalen

http://www.ebay.nl/itm/F-...egory=112751&cmd=ViewItem
Iemand moet z'n hypotheek aflossen denk ik
Er is een hele aparte markt voor gesealde games:Flodder450 schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:30:
1,5K voor een gesealde F-zero op de SNES
http://www.ebay.nl/itm/F-...egory=112751&cmd=ViewItem
Iemand moet z'n hypotheek aflossen denk ik
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=sega+genesis+vga
Ik kwam laatst trouwens een gesealde kopie van herzog zwei tegen:
http://www.ebay.nl/itm/Se...Games&hash=item2ebecf7d15
die is verkocht voor $14.999,00 Die 1500 is dus peanuts
(Blij dat ik mijn kopie van herzog zwei CIB voor €20 heb
[ Voor 4% gewijzigd door NESFreak op 11-11-2012 15:57 ]
Oh wat zou ik graag bij die gozer met zn 1,5k F-zero op bezoek gaan, en dan even het spel eruithalen om te testen of hij t doetNE5Freak schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:55:
[...]
Er is een hele aparte markt voor gesealde games:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=sega+genesis+vga
Ik kwam laatst trouwens een gesealde kopie van herzog zwei tegen:
http://www.ebay.nl/itm/Se...Games&hash=item2ebecf7d15
die is verkocht voor $14.999,00 Die 1500 is dus peanuts
(Blij dat ik mijn kopie van herzog zwei CIB voor €20 heb)

Heb er ook 1, die van mij eens gekocht via MP voor ca. 50 euro, was toen defect. Achteraf bleek er wat verbogen te zijn in de gamecartridge sleuf. Ding werkt weer als een trein.Bruiser schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:56:
[...]
Helaas is dat de gemiddelde vraagprijs en al helemaal hier in Europa...
Die aflevering heb ik jammer genoeg gemist, kan mij inbeelden dat dat de prijs wel een beetje beïnvloed, maar 500 stuks is nu ook weer niet overdreven wereldwijd gezien. Bovendien zullen die ondertussen wel al allemaal een nieuw baasje hebben en dus in één of andere privécollectie zitten (of bij een handelaar natuurlijk maar die zal dan wel zo slim zijn om ze maar mondjesmaat aan te bieden om de prijs hoog te houden).
Op Ebay.com kun je wel goedkopere units bemachtigen, maar meestal zijn dat dan verkopers die niet buiten de US willen verzenden. Erachter vragen kost natuurlijk niets
Oh, en jaloers zijn hoeft niet hoor, ik heb er zelf spijtig genoeg voldoende voor moeten betalen
YouTube: Virtual boy on pawn stars
Dat is de aflevering, ik had em helaas ook gemist.
Dat is inderdaad een fijn ding (ik heb een lichtblauwe uit hongkong).Glaanie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:21:
Ik heb zelf een simpel schakelaartje van een tientje: http://www.kabeltje.com/h...deo-schakelaar-p-180.html, daar zitten dan m'n NES, SNES en GameCube op. En bij de tv's heb ik dezelfde schakelaar, waar ik de output splits naar m'n LCD en mijn kleine CRT tv. Daartussen heb ik hoge kwaliteit composietkabels om zo min mogelijk signaalverlies te hebben, geen monsterkabels ofzo van 100 euro, maar van een tientje of 2.
Van de week ook eindelijk weer eens de tijd gehad om een flink aantal uurtjes op de consoles door te brengen (geen college
Ding is vet, jammer genoeg zijn mijn games allemaal in het JapansCrystalViriS schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:22:
[...]
Heb er ook 1, die van mij eens gekocht via MP voor ca. 50 euro, was toen defect. Achteraf bleek er wat verbogen te zijn in de gamecartridge sleuf. Ding werkt weer als een trein.
YouTube: Virtual boy on pawn stars
Dat is de aflevering, ik had em helaas ook gemist.

Zo duur hoeft het niet te zijn als je een aantal keer per week goed zoekt en gixen.com gebruikt om te snipen.
Welk zijn de drie toppers volgens jouw?
Eerlijk gezegd vind ik alleen Wario Land leuk erop...
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur.Bruiser schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:13:
Favoriet zou ik hem niet durven noemen, maar wel eens leuk...
Welk zijn de drie toppers volgens jouw?
Eerlijk gezegd vind ik alleen Wario Land leuk erop...
Wario Land, Bound High en Galactic Pinball zijn volgens mij echte toppers, ook Space Squash is erg leuk.
Dat zeg je nou wel heel leuk zo, maar betaal JIJ het ervoor? Ik had een tijd geleden een MD2 (nette met 2 controllers, Menacer gun etc.) te koop met 17 spellen waaronder toppers als SoR, Revenge of Shinobi etc. Die werd ik uiteindelijk met moeite kwijt voor €40, dus ik snap de wereld niet meer?Metro2002 schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:40:
een losse megadrive kost meestal zo'n 15 euro, dan hou je nog 85 euro over voor de games, kom je op 6,5 euro per game. Ook niet bepaald duur.
Ik snap dat we Nederlanders zijn en voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten maar ik vind dit geen absurd hoge prijzen eigenlijk. Zeker als je net begint met verzamelen heb je zo alvast een leuke start met een aantal games.
Over prijzen kan ik een boek schrijven, als ik iets moet kopen betaal ik de hoofdprijs, als ik iets kwijt wil laten ze me leeg bloeden en beur ik niets.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Verwijderd
Helemaal mee eens. Ik kocht er ooit 1 voor de nieuwsgierigheid maar het is een leuke retro aanwinst en beter dan ik verwachtte. Zo is de controller erg goed en heeft de console een unieke ervaring doordat je 'in' het scherm moet zitten. Dit heeft als gevolg dat je een soort bioscoopgevoel ervaart waardoor je meer betrokken raakt bij de game. De 3D-effecten zijn best aardig in 2012, al verschilt dat uiteraard per game.Koldur schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:45:
De Virtual Boy blijft toch echt mijn favoriete retro console, heeft drie echte toppers naar mijn mening en is gewoon een bijzonder apparaat.
Zo duur hoeft het niet te zijn als je een aantal keer per week goed zoekt en gixen.com gebruikt om te snipen.
Mijn top 2 games:
1. TeleRoboxer
Lang voordat de film Real Steel in de bios was was er Teleroboxer, de sport van de toekomst. In deze Punch Out-achtige game boks je tegen tegenstanders die in allerlei robotpakken zitten. Je kijkt vanuit 1e persoons perspectief en het 3D effect is erg fraai. De game, gemaakt ook door het Punch Out-team is pittig maar erg leuk om te spelen. Een van de leuke unieke features is het gebruik van de controller; de linkerkant van de controller bedient de linkervuist en de rechterkant de rechtervuist. Dit zorgt in het begin voor coordinatieproblemen maar als je het eenmaal onder de knie hebt zijn deze geavanceerde controlls prettig en geven meer mogelijkheden dan bij de andere Punch-Out games. Doordat de tegenstanders robots zijn kan je er letterlijk de stukken vanaf slaan, wat er fraai uitziet.
2. Galactic Pinball
Een flipperkastgame in de ruimte met 5 kasten die alleen uniek spelen. De game voelt erg goed aan doordat de controls voor de flippers aan de onderkant van de controller zitten, wat dicht komt bij het echte flipperkastgevoel. Daarnaast is het subtiele 3D effect erg fraai en zijn er genoeg geheimen te ontdekken in elke kast.
Bound High zeg je, die zal ik dan eens dringend uitproberenKoldur schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:07:
[...]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur.
Wario Land, Bound High en Galactic Pinball zijn volgens mij echte toppers, ook Space Squash is erg leuk.
Trouwens net tot de constatie gekomen dat ik Waterworld voor de VB kwijt lijk te zijn, waarschijnlijk ergens goed weggelegd juist om niet kwijt te spelen en natuurlijk niet meer weten waar, ken je dat...
Ik zou het er wel voor betalen ja. Natuurlijk zijn goedkope aanbiedingen leuk maar je moet ook realistisch blijven kijken vind ik.Sp33dFr34k schreef op maandag 12 november 2012 @ 00:05:
[...]
Dat zeg je nou wel heel leuk zo, maar betaal JIJ het ervoor?
Ik had een tijd geleden een MD2 (nette met 2 controllers, Menacer gun etc.) te koop met 17 spellen waaronder toppers als SoR, Revenge of Shinobi etc. Die werd ik uiteindelijk met moeite kwijt voor €40, dus ik snap de wereld niet meer?
Verwijderd
Lucky youBruiser schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:35:
[...]
Trouwens net tot de constatie gekomen dat ik Waterworld voor de VB kwijt lijk te zijn, waarschijnlijk ergens goed weggelegd juist om niet kwijt te spelen en natuurlijk niet meer weten waar, ken je dat...
Persoonlijke domper voor mij is Red Alarm, met die wireframe zooi die onduidelijk maakt wat wat is en waar je wel en niet doorheen kan vliegen.
Bound High kan je op planetvb.com halen. Was een unreleased spel, dus je moet of een Flashboy hebben, emuleren of een cart kopen op die site. Worden nu aangeboden met eigen gemaakte box e.d.Bruiser schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:35:
[...]
Bound High zeg je, die zal ik dan eens dringend uitproberen
Minpunten:
- Je kan niet makkelijk naar de "Mijn Advertenties"-pagina.
- De "Bewaarde Advertenties"-pagina en "Mijn Biedingen"-pagina zijn samengevoegd op de "Mijn Favorieten"-pagina waardoor het nogal onoverzichtelijk is.
- Lijst met advertenties is onoverzichtelijk, lastiger doorheen te scannen. (Ligt volgens mij aan de hoogte van de advertenties in de advertentielijst)
- Topadvertenties staan bovenaan de advertentielijst maar zitten niet in een apart blok zoals bij de vorige versie, hierdoor wordt de advertentielijst nog onduidelijker.
- Categorieën niet direct bereikbaar vanuit elke pagina. Je kunt dus niet als je in de categorie "Spelcomputers, Games" zit makkelijk switchen naar laten we zeggen "Auto's".
- De "Plaats Advertentie"-knop springt van links naar rechts en andersom, licht er maar net aan op welke pagina je bent.
- Omdat je advertenties per onderdeel kan wijzigen staat er 5x "Wijzigen" op de pagina en de cursor-bordjes met de tekst "Klik hier om te wijzigen" blijven op de pagina hangen als je met je muis van het vak af gaat.
Pluspunten:
+ Bieden-systeem veel mooier en sneller.
+ Advertenties kun je per onderdeel wijzigen. Dus de Titel, Prijs, Foto's en Beschrijving, allemaal los van elkaar.
Eigenlijk lijkt Marktplaats als twee druppels water op Tweakers.net...
[ Voor 78% gewijzigd door Wahloh op 12-11-2012 17:15 ]
nog niet bij mij?!?!Wahloh schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:03:
Marktplaats is overgestapt op de vernieuwde website.
Minpunten:
- Omslachtig om bij Mijn Advertenties te komen.
- Lijst met advertenties onoverzichtelijk, ik vind het veel lastiger om door advertenties te scannen.
- Categorieën niet direct bereikbaar vanuit elke pagina, zelfde met mijn advertenties.
- Volgens mij werkt de "Bewaren" of "Favorieten" knop niet.
Eigenlijk lijkt Marktplaats als twee druppels water op Tweakers.net...

Ik heb de rom al een tijdje, zelfs een flashboy heb ik liggen, 't is er gewoon nog niet van gekomen...Koldur schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:43:
[...]
Bound High kan je op planetvb.com halen. Was een unreleased spel, dus je moet of een Flashboy hebben, emuleren of een cart kopen op die site. Worden nu aangeboden met eigen gemaakte box e.d.
Oké. Bij ons is het zeker al meerdere weken die vernieuwde site.
Castlevania
WLS Soccer
en South Park Rally
Helaas vindt PostNL het nodig om South Park Rally te mishandelen.

Haha! De chip eruit gehaald, daar is niks mis mee. Maar ja, zo kan ik hem niet in mijn kast zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Wahloh op 13-11-2012 21:14 ]
Sonic Advance voor de Game Boy Advance, in een nog heel net doosje
Mario Kart voor de GBA, alleen de cartridge
F-Zero GX voor de GameCube
En tenslotte Super Mario Galaxy voor de Wii.
Ik kan weer even vooruit, maar dat zei ik vorige maand ook al
Serieus....hoeveel kracht is daar wel niet voor nodig. Die vraag is retorisch...Wahloh schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:35:
Weer drie nieuwe spellen voor de verzameling.
Castlevania
WLS Soccer
en South Park Rally
[afbeelding]
Haha! De chip eruit gehaald, daar is niks mis mee. Maar ja, zo kan ik hem niet in mijn kast zetten.
[afbeelding]
Anders even opzoek gaan naar een zeer goedkope donor card? Misschien dat je ook dan heel voorzichtig het labeltje af kan fohnen en overzetten met wat hulp van lijmspray ofzo.Wahloh schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:35:
Weer drie nieuwe spellen voor de verzameling.
Castlevania
WLS Soccer
en South Park Rally
[afbeelding]
[afbeelding]
http://amzn.to/WC42j4
Ik heb laatst een Atari Flashback hier op de Rommelmarkt gevonden. Compleet in doos, leek gloednieuw.Ghostface9000 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:31:
Iemand dit gezien ?
http://amzn.to/WC42j4
Deze om precies te zijn: http://4.bp.blogspot.com/...shback-console-system.jpg
Een andere versie als die je hebt gevonden op Amazon.
Het is een console met een aantal games ingebakken, je kan er geen andere spellen mee spelen. Voor mij had het geen verzamelwaarde anders had ik hem meegenomen.
[ Voor 18% gewijzigd door Wahloh op 13-11-2012 23:44 ]

Voor de mensen die niet weten wat dat is: Een microSD card reader en USB memory stick reader voor de commodore 64. Was wel aan de prijs (dik 150 euro) maar het is het absoluut waard. Het ding emuleert de 1541 diskdrive en je kan dus images mounten die de C64 vervolgens als normale diskette ziet. Helemaal compleet met menustructuur, diverse opties voor fastload, reset mounten en direct runnen van programma's etc. Er zat een 4GB kaartje bij maar dat is een beetje overkill. Heb nu iets van 60MB in gebruik voor 300+ images
Zal op mijn youtube kanaal (metro2002) binnenkort een review ervan posten.
Het is zo in elk geval het beste van emuleren en echte hardware gecombineerd. Wel de originele hardware maar zonder de nadelen van lange laadtijden en gare floppy's.
megadrive + 35 games voor €35!
dat lijkt mij toch een goede deal ofnie?
Zie niet welke games erbij zitten maar het is niet duur nee.Flodder450 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:25:
http://link.marktplaats.nl/616910654
megadrive + 35 games voor €35!
dat lijkt mij toch een goede deal ofnie?
Ik zie Sonic erin zitten!Metro2002 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:07:
[...]
Zie niet welke games erbij zitten maar het is niet duur nee.
Ziet er wel wat rabbig uit, maar voor 35 euro niet duur nee. Er staat volgens mij echter 45 euro bij. Heb je het al gekocht voor 35 of wat?
Nee, heb op het moment niet echt veel geld in kasBootje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 10:33:
[...]
Ik zie Sonic erin zitten!![]()
Ziet er wel wat rabbig uit, maar voor 35 euro niet duur nee. Er staat volgens mij echter 45 euro bij. Heb je het al gekocht voor 35 of wat?
Ik heb het juist geplaatst zodat jullie ervan weten
Heb zelf al een megadrive (die iets schoner is) en daarnaast is het weer bijna december, oftewel de "ik moet een miljoen kado's kopen" maand. Hier ook niet veel reserves, dus.Flodder450 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:17:
[...]
Ik heb het juist geplaatst zodat jullie ervan weten
En al helemaal niet voor zo'n slechte advertentie. Je ziet niks. Weet niet wat er bij zit. Doe ik nooit.
Of je komt ineens castlevania , moonwalker, panarama cotton en tetris tegenBootje schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:02:
[...]
Heb zelf al een megadrive (die iets schoner is) en daarnaast is het weer bijna december, oftewel de "ik moet een miljoen kado's kopen" maand. Hier ook niet veel reserves, dus.
En al helemaal niet voor zo'n slechte advertentie. Je ziet niks. Weet niet wat er bij zit. Doe ik nooit.
Hoe ziet de opstelling er bij jullie uit? Misschien kan ik nog wat idee'tjes "lenen"
Voorts ben ik eigenlijk al een tijdje opzoek naar Star Fox 2, is er hier iemand die de rom van dit spel op een ic (denk ik dat het noemt) kan zetten en deze dan in een bestaande cartridge kan steken? Donorcard (Stunt Race FX) kan ik eventueel zelf leveren.
Misschien dat de C64 een te hoog uitgangssignaal geeft ofzo? Iemand hier ervaring met zoiets?
[ Voor 9% gewijzigd door Metro2002 op 17-11-2012 12:49 ]
Eerst langs een VCR/tuner lussen en vervolgens richting capturekaart?Metro2002 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:10:
Hmpfz een probleem waar ik maar niet uitkom. Ik wilde een filmpje maken over de 1541 II ultimate cartridge voor de C64 maar op de een of andere manier wil mijn hauppage 930c capture kaart het signaal van de C64 maar niet snappen. Ik heb het geprobeerd via de normale composite ingang maar het hele wintv programma van de capture kaart loopt vast zodra de C64 eraan hangt (na 5 seconden ofzo). Uiteindelijk maar een complete Svideo kabel gesoldeerd, zet de C64 aan, prachtig beeld maar helaas na 5 seconden -> freeze en het hele programma crasht. Hang ik wat anders aan die kaart dan gaat het prima. Ik snap er werkelijk niks van. edit :zelfs via RF loopt het aan alle kanten vast en via een svideo -> vga box werkt het prima direct op de monitor, lijkt dus niks mis met de kabel.
Misschien dat de C64 een te hoog uitgangssignaal geeft ofzo? Iemand hier ervaring met zoiets?
Is een idee ja, moet ik alleen eerst een vcr van de kringloop ofzo zien te halenMichael Knight schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:48:
[...]
Eerst langs een VCR/tuner lussen en vervolgens richting capturekaart?
Dat zou dan wel weer leuk zijn ja, maar dat heb ik liever op een rommelmarkt. En tetris is stom (net als Pokemon) dus daar zou ik niet eens blij mee zijn.Metro2002 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:26:
[...]
Of je komt ineens castlevania , moonwalker, panarama cotton en tetris tegen
Je weet wat ie waard is heBootje schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 18:56:
[...]
Dat zou dan wel weer leuk zijn ja, maar dat heb ik liever op een rommelmarkt. En tetris is stom (net als Pokemon) dus daar zou ik niet eens blij mee zijn.
YouTube: Retro Game Convention Bochum Germany 10-11-2012
http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl
Er was hier iemand in het topic die dat kon, ben zijn naam vergeten en heb hem ook al lange tijd niet gezien.Bruiser schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:03:
Ikea kast gekocht om m'n consoles eindelijk eens deftig te kunnen uitstallen (en uiteraard allemaal aansloten). Kast nu een beetje aan het "tweaken", ben zelf curieus naar het eindresultaat
Hoe ziet de opstelling er bij jullie uit? Misschien kan ik nog wat idee'tjes "lenen"
Voorts ben ik eigenlijk al een tijdje opzoek naar Star Fox 2, is er hier iemand die de rom van dit spel op een ic (denk ik dat het noemt) kan zetten en deze dan in een bestaande cartridge kan steken? Donorcard (Stunt Race FX) kan ik eventueel zelf leveren.
Ik wil het zelf ook nog eens een keer doen, dus ik ga me er misschien binnenkort weer eens in verdiepen. Ik heb het destijds een keer gespeeld op een emulator en het was echt een leuk spel. Hij is alleen erg kort.
[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 18-11-2012 21:17 ]
Ondertussen komt hij hier ook niet meer volgens mij.
Mocht jij het ook kunnen/willen hou ik me aanbevolen
Edit: toch even pochen met m'n nieuwste aanwinst
Lang naar gezocht, mijn eigen snes demopod:
[ Voor 43% gewijzigd door Bruiser op 19-11-2012 18:53 ]
Ik wil er ook zo een!Bruiser schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:26:
Dat was Captain N, hij zou er voor mij eens eentje maken maar is er helaas nooit van gekomen...
[afbeelding]

De eBay/MP buit van de afgelopen weken. Ook mijn eerste Famicom Mini game (Super Mario Bros) gescoord. Op mijn Zelda 2 cart staat achterop (C) 1985. Ik dacht dat Zelda pas in '89 in EU uitkwam. Klopt dit jaartal? Of is het bijvoorbeeld het copyright van de cartridge zelf en niet van de software?
Leuk zo'n Demopod Krueger, staat er een normale SNES in? Alle EU games kunnen er in?
[ Voor 28% gewijzigd door Reintji op 20-11-2012 11:57 . Reden: Taalfout ]
Nintendo speler sinds '94.
De rechter is erg mooi en compleet!Bruiser schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:26:
Dat was Captain N, hij zou er voor mij eens eentje maken maar is er helaas nooit van gekomen...
[afbeelding]
Cool! Jij was dus degene die 'm van Retrogamewinkel.nl heeft gekocht :p Puur uit nieuwsgierigheid, wat betaal je nou voor zoiets?Bruiser schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:26:
[afbeelding]
De rechtse is inderdaad compleet en in redelijke staat, enkel het plexi klepje is niet origineel denk ik.
De snes'sen die erin zitten zijn inderdaad gewoon EU modellen, de linkse heeft echter wel 3 extra draadjes die uit de console zelf komen. Geen idee waar deze voor moeten dienen...
Wat betreft de prijs, dat houd ik liever voor mezelf (maar het waren geen koopjes mocht je je dat afvragen).
De verzend kosten zijn echter net zo hoog als de console zelf. Weet iemand of deze ergens voor een betere prijs kan halen?
Of je kan je stapel games gewoon ook aan mij geven natuurlijk
Die duo's werken niet altijd met alle spellen evengoed heb ik mij laten vertellen.
10 second ninja DONE
Dit topic is gesloten.
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod