Metro2002 schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:58:
[...]
Nu heb je bijna fotorealistiche 3D games. Toen een upgrade van 3 pixels naar 16 pixels voor je karakter al heel wat

Het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. Maar je hebt gelijk hoor, wij hebben ons er ook mee vermaakt (en nog steeds

) dus waarom de jeugd van nu niet.
Tsja appels en peren.....boeken vs films, zwart wit vs kleur, sd vs hd, 2d/gewoon vs 3d/bril films?
Casablanka schijnt een geweldige film te zijn maar door het zwart wit en door het trage tempo kon ik er niet door heen komen toen ik het een keer probeerde te kijken. Ik kan me voorstellen dat als jij bent opgegroeid met fps en iemand laat je mega man zien dat je zoiets hebt van 'wtf is dit?'.
Met mijn zoontje (4 inmiddels) speel ik mario en donkey kong, maar wel die wii versies en soms cube mario kart (eigenlijk alleen omdat ik de wii versie niet heb).
Ik heb al afgesproken dat we ook nog een keer de oude versies gaan doen. Maar ik denk dat het wel is lastig kan worden om hem langs de gfx heen te laten kunnen kijken.
Ik moet erbij zeggen dat hij wel blijft kijken als ik soldier blade (pc engine via VC) speel en dat laatst ook zelf even speelde (was binnen 30 seconden door zijn levens heen natuurlijk). Maar hij heeft nog nooit gevraagd of we dat als eerste gingen doen. Pac man heeft ie wel is op mijn iphone geprobeerd maar dat maakte ook geen indruk (en toegegeven dat vind ik zelf ook niet super leuk

)
Ik ben zelf erg van gameplay over gfx, maar de technische WOW factor is ook iets gamen hoort.
van atari 2600 naar (->) nes
nes -> snes
snes -> saturn
n64 vond ik het 3d lelijk van en daardoor kon ik dat niet waarderen, op de pc raakte ik er langzaam aangewend had je natuurlijk gelijksoortige stappen binnen games wolfenstein (ook niet veel gespeeld vanwege lelijk 3d

)->doom->duke->quake en toen voodoo gfx
Ook zal ik nooit vergeten toen ik mijn dreamcast aansloot met soul calibur. Wat een waanzinnig mooie gfx voor die tijd toen.
Oftwel Gfx maken de game niet, maar het helpt absoluut.
[
Voor 16% gewijzigd door
Sagat op 06-11-2012 14:20
]