Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.422 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Bootje schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:51:
Nou, ik ben vandaag 3 kringloopwinkels en 1 used products zaak langsgeweest, maar ik heb niets leuks kunnen vinden. :(

Bij de kringloopwinkels was het echt minimaal wat ze daar hadden. In totaal 2 Gamecube games, een paar PS2 games en een enkele verdwaalde PS1 game. PS1 en 2 verzamel ik niet, dus dat hield al gauw op. Geen enkele console gezien en ook verder geen games.

Bij de used products stond iets meer, maar daar is de prijs ook hoger. Misschien wel te hoog. Daar zag ik een Wii, een XBOX, een paar XBOX360's en 2 N64's. Die N64's vind ik dan nog wel leuk, maar die waren kaal met één controller 30 euro. ;w

Lekker een middag bezig geweest, met 0 resultaat. Althans, mijn dochter (6 jaar) was mee en die heeft wat leuke boeken gekregen. :)
Tja, daar moet je het ook echt niet zoeken. ALS je het in NL zoekt moet je online of op beurzen zoeken. Je bent echter naar mijn ervaring veel beter van in het buitenland. Was een jaar ofzo geleden op een vlooienmarkt in duitseland. Stond een handelaar met een saturn + accesosoires + +-30 games allemaal in zeer goede staat. Hij wilde 70 euro, heb het naar beneden gepraat tot 50. Zou me in NL denk ik niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Trouwens, weet iemand nog goede, goedkope kasten om games in op te slaan? Liefst met deur, heb het niet zo of afstoffen. ;)

Gebruik op dit moment zelf die van kwantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-07 12:21

painkill

Pain(k)(ill)

actionInvoke schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:56:
Trouwens, weet iemand nog goede, goedkope kasten om games in op te slaan? Liefst met deur, heb het niet zo of afstoffen. ;)

Gebruik op dit moment zelf die van kwantum.
Ik gebruik zelf een billy boekenkast, zijn ook deurtjes voor te krijgen, en er is ook redelijk simpel zelf een glazen deur bij te maken. Je hebt verschillende maten dus je kunt uitbreiden naar alle kanten toe.
Zijn niet spotgoedkoop, maar dit is wel soort van modulair, dus nog goed aan te passen.

Daarnaast heb ik een leuke Google Chrome Extensie gevonden welke de bedrijfsadvertenties wegfiltert, scheelt een hoop onnodige advertenties waar je toch altijd langs scrollt: https://chrome.google.com...gaoakphligfonjmaodh?hl=nl

[ Voor 19% gewijzigd door painkill op 23-01-2013 02:30 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:54

Metro2002

Memento mori

Ben intussen al 3 weken bezig om een super nintendo toegezonden te krijgen via marktplaats. Maandag heeft de verkoper (eindelijk) gereageerd dat hij hem alsnog gaat versturen. Ik verwacht hem dus ook uiterlijk vandaag binnen te hebben en zo niet dan gaat er morgen een mailtje naar marktplaats wegens oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-07 19:13
actionInvoke schreef op zondag 20 januari 2013 @ 21:33:
Tja, daar moet je het ook echt niet zoeken...
Ik kom er nog wel eens wat tegen hoor. Laatst wat N64 games en een GBA connector voor de Gamecube. Daarnaast meestal ook veel PS1/2 games, maar die zoek ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
painkill schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 02:29:
[...]

Ik gebruik zelf een billy boekenkast, zijn ook deurtjes voor te krijgen, en er is ook redelijk simpel zelf een glazen deur bij te maken. Je hebt verschillende maten dus je kunt uitbreiden naar alle kanten toe.
Zijn niet spotgoedkoop, maar dit is wel soort van modulair, dus nog goed aan te passen.

Daarnaast heb ik een leuke Google Chrome Extensie gevonden welke de bedrijfsadvertenties wegfiltert, scheelt een hoop onnodige advertenties waar je toch altijd langs scrollt: https://chrome.google.com...gaoakphligfonjmaodh?hl=nl
_/-\o_ _/-\o_ Kun je daarmee ook de standaard handelaren mee blokken?

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Heb voor mezelf ff snel een stukje javascript gemaakt om mensen te filteren op marktplaats, aangezien ik geen Chrome gebruik, je moet ze wel eenmalig zelf toevoegen. Als je er een bookmarklet van maakt kan je het makkelijk met 1 klik uitvoeren. Filter werkt ook op andere dingen zoals Topadvertentie (Alles wat in de html van een zoekresultaat staat).

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
var filter = Array();
filter.push("RetroGameFreak");
filter.push("Retro Game Winkel");
filter.push("Gameland-Groningen");
filter.push("Games Garage");
filter.push("Videogameworld nl");

$(".search-result").each(function() { 
    var contents = $(this).html(); 
    for(var i = 0; i < filter.length; i++) {
        if(contents.indexOf(filter[i]) != -1) {
            $(this).remove();
            break;
        }   
    }   
});

EDIT:
En een bookmarklet maak je door op de plaats waar normaal de URL van je favoriet staat het volgende neer te zetten:
javascript:*bovenstaande code* void 0;

EDIT 2:
Als je alleen filtert op "Bezorgt in" heb je 95% van de bedrijven al te pakken en hoef je nooit meer iets aan te passen.

[ Voor 15% gewijzigd door Preau op 23-01-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353061

Metro2002 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:32:
Ben intussen al 3 weken bezig om een super nintendo toegezonden te krijgen via marktplaats. Maandag heeft de verkoper (eindelijk) gereageerd dat hij hem alsnog gaat versturen. Ik verwacht hem dus ook uiterlijk vandaag binnen te hebben en zo niet dan gaat er morgen een mailtje naar marktplaats wegens oplichting.
Und? Wat was z'n excuus, trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316994

Preau schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 20:26:
Heb voor mezelf ff snel een stukje javascript gemaakt om mensen te filteren op marktplaats, aangezien ik geen Chrome gebruik, je moet ze wel eenmalig zelf toevoegen. Als je er een bookmarklet van maakt kan je het makkelijk met 1 klik uitvoeren. Filter werkt ook op andere dingen zoals Topadvertentie (Alles wat in de html van een zoekresultaat staat).

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
var filter = Array();
filter.push("RetroGameFreak");
filter.push("Retro Game Winkel");
filter.push("Gameland-Groningen");
filter.push("Games Garage");
filter.push("Videogameworld nl");

$(".search-result").each(function() { 
    var contents = $(this).html(); 
    for(var i = 0; i < filter.length; i++) {
        if(contents.indexOf(filter[i]) != -1) {
            $(this).remove();
            break;
        }   
    }   
});

EDIT:
En een bookmarklet maak je door op de plaats waar normaal de URL van je favoriet staat het volgende neer te zetten:
javascript:*bovenstaande code* void 0;

EDIT 2:
Als je alleen filtert op "Bezorgt in" heb je 95% van de bedrijven al te pakken en hoef je nooit meer iets aan te passen.
kun je dit even uitleggen voor een leek zoals ik hoe ik dit moet gebruiken?is namelijk wel erg interesant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Net als je favorieten hebt in je browser die bijvoorbeeld naar http://www.tweakers.net/ wijst, vervang je in een favoriet de http://www.tweakers.net/ door het stukje wat bij EDIT staat.

Als je er dan op klikt bij marktplaats wordt de javascript uitgevoerd en worden de resultaten die de teksten uit de filters.push regels bevatten weggehaald. Je kan zelf dus makkelijk die regels toevoegen of weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316994

krijg de volgende waarschuwing the protocool javascript does not have a registerd program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Ik ben verhuisd en heb nu een kamer speciaal voor mijn game collectie :)
Je kunt alle foto's vinden op http://www.dr-retro.com/pictures-2/

Wat voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-retro.com/retrogamecollection_overview1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-retro.com/retrogamecollection_overview5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-retro.com/retrogamecollection_overview6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.dr-retro.com/retrogamecollection6.JPG

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat de Stadium Events die duizenden Euro's waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Dit is de PAL Versie, niet de NTSC.

Mooi ingericht Sjoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

is idd de PAL versie, is nog steeds duurder dan mijn auto, maar geen tienduizenden dollars zoals de NTSC versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Wat voor auto heb je :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-06 16:11

chaser

alles verzekerd?
Want je hebt voor tienduizenden euro,s staan

1 waarschuwing
Wil niemand op een idee brengen maar je kan van buiten af wel heel makkelijk bij dat raam komen
en er hoeft maar 1 persoon te weten wat de waardevolle items in je collectie zijn.
Misschien toch een alarm op het raam.

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, joh..nergens voor nodig.

Zeg XtinctHeD, waar woon jij ergens ongeveer precies exact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 18:12
Exorcist schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:43:
Nee, joh..nergens voor nodig.

Zeg XtinctHeD, waar woon jij ergens ongeveer precies exact?
Als je nog een paar extra handen nodig hebt om het euuuh te beveiligen ;) O-) dan roep maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

grappig dat mensen daar altijd mee komen :) zit toch in de aard van het beestje denk ik ^^
Maak je geen zorgen, voorzorgsmaatregelen zijn genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:11
Zo, ik meng me per heden ook in de retro scéne :)

Ik heb al sinds dat ik kan schrijven en rekenen een good old NES en een SNES. Nu had ik die al jaren bij m'n broertje liggen en die heeft de SNES kwijt gemaakt :( (ik vermoed dat ie hem verkocht heeft maar enfin, wellicht ligt ie nog ergens in de vliering bij moeders, moet ik nog maar eens bekijken).

De NES echter kon ik op tijd onderscheppen aangezien ik alle spellen nog thuis had liggen kon ik niet wachten om hem aan te sluiten en te kijken of hij nog een teken van leven gaf en jawel, hij werkt nog uitstekend!!

Hieronder een klein overzichtje van de collectie :)

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/7896/foto24e.jpg

- super mario bros. + duck hunt (zapper zit er nog bij :) )
- Super mario 2
- Super mario 3
- Ducktales 2
- Top Gun 2nd mission
- Batman
- Gremlins 2
- Zelda 2 the adventures of Link
- Star Wars
- Mission Impossible
- Turtles 2
- Disney adventures

Kortom, leuke set om avondjes zoet mee te zijn dacht ik zo :)

[ Voor 0% gewijzigd door 1nsane op 28-01-2013 00:43 . Reden: typo ]

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

XtinctHeD schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:01:
grappig dat mensen daar altijd mee komen :) zit toch in de aard van het beestje denk ik ^^
Maak je geen zorgen, voorzorgsmaatregelen zijn genomen ;)
En ZOVEEL is het nou ook weer niet waard, er zijn tig huizen waar alleen 1 stukje kunst al meer waard is.
Enige probleem zal brand zijn, maar daar kun je je voor verzekeren, niet dat het de spellen terug zal brengen.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 08:29

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren een bestelling uit gegooit voor drie SNES spellen.

- Asterix (compleet)
- Sim City (Cardridge only)
- Street Fighter II (Cardridge only)

Al deze spellen heb ik vroeger ook gespeeld op mijn SNES al waren ze toen gehuurd. Vooral Asterix en Sim City heb ik goede herinneringen aan. :)

Ik ben in ieder geval in afwachting. Ik zal wel even een foto posten als de boel er is. In de tussentijd druk bezig met Super Mario World. Ik merk toch dat ik roestig ben geworden. Bepaalde levels en taktieken toch een beetje verleerd. Bijvoorbeeld op de Butter Bridge Stage I. Het duurde even voordat ik snapte dat ik op de vliegende Koopa moest springen als deze weer omhoog ging, anders zou de rebounce niet optreden om het hogere stukje brug te bereiken. Mario Tactics 101. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Auredium op 28-01-2013 10:03 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Anoniem: 353061 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:04:
[...]

Und? Wat was z'n excuus, trouwens?
Schijnt dat het postkantoor waar hij het pakket bracht een fout in de software had zitten waardoor de barcode het afzender adres bevatte in plaats van het 'naar ' adres.
Of het waar is moet ik nog afwachten, hij heeft nu in elk geval een foto van een DHL sticker verstuurd met barcode dus ben benieuwd of ie aankomt. :P

Vandaag kwam een collega van me nog naar me toe. Hij had nog iets voor me. Komt ie met een playstation 1 compleet met wat spellen en een controller aanzetten _/-\o_ mocht ik zo hebben :o toch wel heel erg aardig! :)

Wéér een console erbij 8)7 binnenkort moet ik toch maar eens structureel de boel anders indelen om alles kwijt te kunnen.

En XtinctHeD _/-\o_ wow wat een verzameling. Maar speel je de spellen ook of show je ze alleen :P ?

[ Voor 5% gewijzigd door Metro2002 op 28-01-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Metro2002 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:54:
[...]

Schijnt dat het postkantoor waar hij het pakket bracht een fout in de software had zitten waardoor de barcode het afzender adres bevatte in plaats van het 'naar ' adres.
Of het waar is moet ik nog afwachten, hij heeft nu in elk geval een foto van een DHL sticker verstuurd met barcode dus ben benieuwd of ie aankomt. :P

Vandaag kwam een collega van me nog naar me toe. Hij had nog iets voor me. Komt ie met een playstation 1 compleet met wat spellen en een controller aanzetten _/-\o_ mocht ik zo hebben :o toch wel heel erg aardig! :)

Wéér een console erbij 8)7 binnenkort moet ik toch maar eens structureel de boel anders indelen om alles kwijt te kunnen.

En XtinctHeD _/-\o_ wow wat een verzameling. Maar speel je de spellen ook of show je ze alleen :P ?
Ik kan je vertellen dat het soms wel eens voor komt in Nederland (en ook in Belgie). Het stomme is dat de postorde dienst gewoon niet kijkt naar het adres op het etiket geschreven bij een barcode sticker en domweg de computer geloofd ondanks wat er op het pakket staat.

Ik heb hetzelfde meegemaakt met 2 Commodore 64's. Collega van mij had er nog twee staan en wilde ze wel weg geven. Dus toen was ik 2 Commodore 64 + Datasettes (1 met doos) en een touchpad rijker. Toch wel fijn dat er nog mensen zijn die wel begrijpen dat je niet perse geld hoeft te verdienen aan iets wat je zelf als oude troep kunt aanschouwen. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

painkill schreef op maandag 28 januari 2013 @ 01:36:
[...]

En ZOVEEL is het nou ook weer niet waard, er zijn tig huizen waar alleen 1 stukje kunst al meer waard is.
Enige probleem zal brand zijn, maar daar kun je je voor verzekeren, niet dat het de spellen terug zal brengen.
het is ongeveer een vrachtwagen vol, daar ren je niet zomaar even mee de deur uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:25
Xtinct, helaas hebben ze daar een manier op gevonden :(

Wachten tot iedereen weg is, rijden verhuiswagen voor. Als iemand wat vraagt "op verzoek van bewoner zijn we aan het verhuizen" en als je terug komt is bijna alles weg. Is bij ons in de buurt al paar keer gebeurt. Gelukkig steeds bij mensen die toch niks thuis hadden (echt letterlijk niks, alleen oude tv, bank en bed)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik zit er trouwens aan te denken om een keer een converter aan te scahffen voor Amerikaanse SNES spellen. Zit daar nog verschil in waar ik op moet letten?

Is er voor de SNES ook een converter nodig als je Japanse spellen wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Hoe heeft iedereen al zijn oude spelcomputers ed aangesloten? Het begint bij mijn televisie nu intussen wel een beetje druk te worden met een htpc, tv tuner, dreamcast, ps1, megadrive en straks nog een snes :/

Mijn AV receiver zit in elk geval al vol, die heeft slechts 3 analoge video ingangen dus eea zit al via scart ed op de tv maar het is intussen echt een bende aan het worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb er een vrij simpele composiet switch waar mijn NES, SNES, GameCube en straks ook Dreamcast aan hangen (plaatjes: http://www.gumtree.com/p/...cable-switcher/1004490604). Ik heb een receiver staan waaraan alles in principe ook verbonden kan worden, maar 1) ik heb geen zin om steeds mijn receiver aan te zetten als ik wil gamen en 2) ik heb alle consoles netjes in een aparte kast staan, dan zou ik alle tv-kabels van de consoles moeten verlengen omdat de kabels anders te kort zijn.

Vanuit de switch loopt een composietkabel die naar net zo'n kastje loopt, maar dan als een switch-box voor te schakelen tussen mijn LCD tv en CRT tv (voornamelijk voor de Zapper, maar ook enkele games die gewoon te lelijk zijn op een LCD tv). Die krijgen uiteindelijk hun signaal via hun Scart-ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op mijn (LCD) op 1 SCART poort een 5 poorts SCART poort. Op de andere zit de RGB kabel van de PS1.

De Xbox en PS2 zijn component aangesloten (wel omprikken bij gebruik). De SNES, N64 en Gamecube gebruiken 1 kabel. De NES zit op een composiet in. De Dreamcast, Saturn en Megadrive zitten op de SCART switch. Mijn versterker (Pioneer) doet alleen de audio, heb er niets van video op aangesloten (wel een idee overigens..maar moet alles 's opnieuw doen want het is echt een puinzooi).

Audio heb ik zoveel als mogelijk via de versterker. Meeste analog-in, de PS2 en Xbox via optical in. Alleen de NES doet het geluid via de TV zelf.

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 28-01-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
De PAL versie in topstaat gaat op ebay ook nog voor rond de 20 a 25k in dollars dus zo gek is dat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Ik heb dit ding van Ebay afgehaald: http://www.mistertao.com/...obao-item-8728121244.html

Werkt perfect en zelf geen extra stroom nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, alle kabels geordend en alles opnieuw aangesloten...heb maar genoteerd wat op welke ingang zit en welke input ik op mijn versterker moet kiezen. De Jaguar en Saturn zijn niet aangesloten als enige, de rest wel. Nu nog op zoek naar een tweede (defecte) Dreamcast, heb er eentje en die staat in de kast. Probeer van alles minimaal twee exemplaren te hebben om er eentje te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaenargh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 12:36
Zo even voorstellen hier. Ik ben Hans en ben al sinds kinds af aan console verslaafd.
Helaas heb ik in mijn jeugd eerst mijn oude console verkopen mocht ik weer een andere console aanschaffen :(

Nu ben ik bezig met NES en SNES collectie weer helemaal in orde te brengen. Nu ben ik niet zo erg dat ik alles in mint en compleet wil hebben maar het mag wel netjes zijn. Nu ben ik erg geinteresseerd in die universal game cases maar waar kun je die in europa ergens goed verkrijgen?

Ook hou ik me aanbevolen als iemand nog een complete N64 en/of Sega Dreamcast set wegdoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
1nsane schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:17:
[...]

De PAL versie in topstaat gaat op ebay ook nog voor rond de 20 a 25k in dollars dus zo gek is dat niet ;)
Volgens mij heb je verkeerd gekeken.

De PAL Versie in minte staat kom je nog niet op de € 1000 (misschien als ie echt perfect is).
De NTSC Versie gaat trouwens voor voor zo'n 15K (USD) in goede staat tot misschien 20K in mooie staat.

[ Voor 19% gewijzigd door Kryptex op 29-01-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Kryptex schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:29:
[...]

Volgens mij heb je verkeerd gekeken.

De PAL Versie in minte staat kom je nog niet op de € 1000 (misschien als ie echt perfect is).
De NTSC Versie gaat trouwens voor voor zo'n 15K (USD) in goede staat tot misschien 20K in mooie staat.
http://www.ebay.com/itm/S...Games&hash=item1c2e85fc9b

Niet dat hij dat er voor gaat krijgen maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteravond kon ik mijn drie spellen in ontvangst nemen. Allemaal getest en werkend. Gelijk Sim City gespeeld en Street Fighter II. Die laatste nam wat uurtjes in beslag. :P

Ik was vergeten wat voor lol dergelijke spellen zijn. :)

Van Asterix was het doosje in matige staat maar voor 10 euro is dat in mijn ogen heel acceptabel aangezien de handleiding er ook bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Cool, ik heb toevallig gisteren Simcity besteld voor de SNES, via Marktplaats. Als het goed is heb ik 'm morgen binnen. Ik heb er 5 euro voor betaald (+ 3 euro verzenden), daarvoor krijg ik ook het doosje en boekje, best wel netjes dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
Gisteren 6 fabrieksverzegelde games naar America gestuurd. Ik wacht nu af welke cijfers deze games gaan krijgen, het is allemaal heel spannend omdat ik geen flaws ben tegen gekomen op deze games.
Over 5 - 7 dagen moeten ze aankomen in Roswell en daarna zou het ongeveer een halve week duren voordat ik weet waar ik aantoe ben :)

Spannend allemaal, mijn eerste keer games laten raten bij de VGA.

Hopelijk trekken ze de boel niet open daar bij US customs. Dat zou echt een zware domper zijn :/

[ Voor 11% gewijzigd door Zakkenwasser op 30-01-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:10:
Hopelijk trekken ze de boel niet open daar bij US customs. Dat zou echt een zware domper zijn :/
Dat zou inderdaad wel teleurstellend zijn ja. ;(

Dan moet je ze maar gelijk aanklagen. Doen ze graag in Amerika. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

LoCuTuS2000

Resistance is futile

AyeAyeCaptain! schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:10:
Gisteren 6 fabrieksverzegelde games naar America gestuurd. Ik wacht nu af welke cijfers deze games gaan krijgen, het is allemaal heel spannend omdat ik geen flaws ben tegen gekomen op deze games.
Over 5 - 7 dagen moeten ze aankomen in Roswell en daarna zou het ongeveer een halve week duren voordat ik weet waar ik aantoe ben :)

Spannend allemaal, mijn eerste keer games laten raten bij de VGA.

Loop je nu niet het risico dat je bij de Nederlands doaune straks een rekening voor BTW & Invoerrechten krijgt als ze terugkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is de kapitein nog opzoek geweest naar retrogames? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 30-01-2013 15:30 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
LoCuTuS2000 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Loop je nu niet het risico dat je bij de Nederlands doaune straks een rekening voor BTW & Invoerrechten krijgt als ze terugkomen?
Nee, VGA vult in dat ze van mij zijn, dus dat komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Dat is een PAL Versie geen NTSC.
Is trouwens niet gesealed, alleen Qualified graded.
LoCuTuS2000 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Nope. het zijn Returned Goods op customs formulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Kryptex schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:59:
[...]

Dat is een PAL Versie geen NTSC.
Is trouwens niet gesealed, alleen Qualified graded.
Dat is nu juist het punt.. Je zei dat de PAL versie geen bal oplevert in vergelijking met de NTSC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Klopt, is ook zo. Deze is wel qualified graded maar daar krijgt hij niet veel voor lol.

Hij kan wel vragen ja :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Een beetje zoals de zotte prijzen die jij durft vragen hé kryptex :p

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Tja, sommige mensen hebben wel geld. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Weer ff on topic, heeft iemand hier toevallig een supaboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:35

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Ik heb hier een snes scope 6 in goede staat liggen, heeft iemand een idee wat dat ding eigenlijk waard is?
Hij is in goede staat en met doos

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/611574.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Jellabie op 30-01-2013 21:15 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill

painkill

Pain(k)(ill)

Ik dacht rond de €30, ligt erg aan de compleetheid en de staat..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Zo'n 20 tot 25 max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Kryptex schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:12:
Klopt, is ook zo. Deze is wel qualified graded maar daar krijgt hij niet veel voor lol.

Hij kan wel vragen ja :')
Precies, anderzijds hoeft er maar 1 retro gek annex aristocratische excentriekeling lang te komen die het er voor neer legt ;) maar point made, hij mag zijn handjes dichtknijpen als ie de helft krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
En dan verkoop jij hem voor 50+? ;)

Gister nog zitten zoeken, niet echt retro, maar toch leuk begin, 60 PS2 games gevonden die ik nog had, nu nog op zoek naar de SNES FF's en NES FF's om te kopen voor de collectie

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

De FF's zijn een hel om te vinden. Tenminste voor een leuke prijs én in goeie staat.
Helaas hebben wij hier in Enschede niet echt dit soort zaken waar je toevallig wat kan tegenkomen. MUV particulieren/verzamelaars & Gameshop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep, heb wel al gelukkig FFVI t/m FFXIII-2 compleet. (dus ook XI met alle expansions :p), de laatste paar worden gewoon erg lastig. Maar ja, dat maakt het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Gisteren eindelijk mijn SNES binnengekregen en daar heb ik een paar vragen over:

De controller schoonmaken ging prima maar de console zelf heeft speciale schroeven, is dat een zgn gamebit?

Welke racegames zijn leuk op de snes, mariokart vind ik wel leuk bv maar verder?
Heb nu alleen mario all starts, kuifje en NHL 96 ( :') )

Zijn de castlevania games allemaal zo duur :+ ?

En over de PS1 heb ik ook nog een vraagje: Welke games zijn daar echte must haves op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS1 musthaves zijn deels persoonlijk (ik hekel ook de PU die zegt dat je een game in je bezit móet hebben als deze goed is, maar een spel als Halo of ander SF geneuzel interesseert me gewoon niet):

- Crash Bandicoot
- Destruction Derby 1/2
- Twisted Metal
- Metal Gear Solid
- Final Fantasy 7
- GTA 1/2/Londen
- Porsche Challenge
- G-Police
- Tomb Raider 1/2/3/4
- Duke Nukem: Time to Kill (multiplayer)
- Oddworld: Abe's Oddyssee
- Nightmare Creatures
- Resident Evil 1/2/3
- Tekken 1/2/3
- Medievil
- Wipeout
- (mijn favorieten) Discworld 1/2/Noir, Broken Sword 1/2, Blazing Dragons
- Gran Turismo 1/2
- Silent Hill
- Tenchu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Jellabie schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:11:
Ik heb hier een snes scope 6 in goede staat liggen, heeft iemand een idee wat dat ding eigenlijk waard is?
Hij is in goede staat en met doos

[afbeelding]
Scopes gaan voor rond de 30 euro bij retro computerzaken. De rpijs wordt waarschijnlijk gedrukt omdat je een CRT TV nodig hebt voor het gebruik. Ja, ik wil ook nog zo'n gadget aanschaffen. (Denkt aan zijn 55 inch Philips CRT TV in de berging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Exorcist schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:26:
PS1 musthaves zijn deels persoonlijk (ik hekel ook de PU die zegt dat je een game in je bezit móet hebben als deze goed is, maar een spel als Halo of ander SF geneuzel interesseert me gewoon niet):

- Tekken 1/2/3
Ik heb tekken 1 en omdat ik er inderdaad al eea over gehoord had én vechtspellen erg leuk vind waren de verwachtingen hooggespannen maar helaas. Ik vind het echt 1 van de slechtste vechtspellen die ik gespeeld heb. Traag, reactie op de knoppen is te langzaam, en het voelt gewoon 'sluggish'. Misschien dat de opvolgende delen beter zijn.

Destruction derby 1 heb ik, dat is echt een gaaf spel dus deel 2 is inderdaad een goed idee en voor de rest zal ik de rest van je lijstje eens even bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tekken 1 is ook meer een must have dan het speelbare..maar zo zijn er meer titels die leuker zijn om te hebben dan te spelen. Zelf verzamel ik veel en speel nauwelijks. De rest van het lijstje zijn naar mijn weten prima speelbaar, al zijn de point and click adventures ook wat traag met inladen..maar wel mooi voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Exorcist schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:38:
Tekken 1 is ook meer een must have dan het speelbare..maar zo zijn er meer titels die leuker zijn om te hebben dan te spelen. Zelf verzamel ik veel en speel nauwelijks. De rest van het lijstje zijn naar mijn weten prima speelbaar, al zijn de point and click adventures ook wat traag met inladen..maar wel mooi voor die tijd.
Ik verzamel maar ik speel ook graag dus ik ga geen spellen kopen die ik niet leuk vind om te spelen alleen maar om het verzamelen.

Wat is trouwens beter voor de levensduur van apparatuur, het af en toe gebruiken of juist niet?
Ik heb zelf altijd het idee dat alles altijd eens in de zoveel tijd wel even aan moet staan om de boel goed werkend te houden maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.

Of maakt dat niet uit?

[ Voor 20% gewijzigd door Metro2002 op 31-01-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Nightmare Creatures 1 en 2 zijn echt goede PSX games, compleet waardeloos qua prijs ook, dus makkelijk te krijgen :p

Discworld PSX hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

PSX spellen die ik echt nog speel; Megaman X4 (of de andere delen als bijvoorbeeld 7 en 8 ), Gradius Collection, Salamander Collection, Parodius Collection, Metal Gear, Final Fantasy VII, Castlevania.

[ Voor 3% gewijzigd door DLX op 31-01-2013 09:52 ]

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
lanerios schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:29:
[...]

Gister nog zitten zoeken, niet echt retro, maar toch leuk begin, 60 PS2 games gevonden die ik nog had, nu nog op zoek naar de SNES FF's en NES FF's om te kopen voor de collectie
Weten we gelijk wat we hem er voor moeten bieden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:46
Auredium schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:29:
[...]
Scopes gaan voor rond de 30 euro bij retro computerzaken. De rpijs wordt waarschijnlijk gedrukt omdat je een CRT TV nodig hebt voor het gebruik. Ja, ik wil ook nog zo'n gadget aanschaffen. (Denkt aan zijn 55 inch Philips CRT TV in de berging)
Die scope heeft toch zo'n kastje waarmee je richt? Volgens mij bij Nintendo hoef je alleen voor de Zapper een CRT te hebben. Maar, kan het uiteraard ook mis hebben. Ikzelf ben ook in het bezit van een CRT tv (grote) ivm dit soort dingen.

Edit,
Je hebt gelijk. Het kastje registreerd een 0 of een 1 die de scope uitzend wanneer hij een bepaald iets ziet op het scherm.

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 31-01-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:40:
Nightmare Creatures 1 en 2 zijn echt goede PSX games, compleet waardeloos qua prijs ook, dus makkelijk te krijgen :p

Discworld PSX hetzelfde.
Discworld is dan echter weer prijzig (25 Euro ong.). Heb hem zelfs dubbel op één of andere manier :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Odd, heb hem afgelopen week nog voor 3 euro gezien, met boekje en doosje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metro2002 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:40:
[...]

Ik verzamel maar ik speel ook graag dus ik ga geen spellen kopen die ik niet leuk vind om te spelen alleen maar om het verzamelen.

Wat is trouwens beter voor de levensduur van apparatuur, het af en toe gebruiken of juist niet?
Ik heb zelf altijd het idee dat alles altijd eens in de zoveel tijd wel even aan moet staan om de boel goed werkend te houden maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.

Of maakt dat niet uit?
Neuh, ik heb machines die jaren niet zijn aangeweest en gewoon starten. Al mijn N64's bijv. (7 stuks), Gamecubes (4) etc. Ik heb wel een PlayStation of 22 en sommige werken niet meer; ze gaan wel aan maar dan is of de laser of de controlleringang kapot.
lanerios schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:03:
Odd, heb hem afgelopen week nog voor 3 euro gezien, met boekje en doosje :p
Had je hem gelijk mee moeten nemen, is sowieso meer waard :+

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 31-01-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Exorcist schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:04:
[...]

Neuh, ik heb machines die jaren niet zijn aangeweest en gewoon starten. Al mijn N64's bijv. (7 stuks), Gamecubes (4) etc. Ik heb wel een PlayStation of 22 en sommige werken niet meer; ze gaan wel aan maar dan is of de laser of de controlleringang kapot.

[...]

Had je hem gelijk mee moeten nemen, is sowieso meer waard :+
22 playstations :o wat moet je daar mee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is vaak goedkoper om een PS1 met games te kopen dan losse games. Vandaar mijn voorraadje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:46
Ik koop mijn retro consoles en spellen vaak tijdens koninginnedag (volgend jaar koningendag :P).
Altijd leuk om te zien wat er staat. Zo ook 2 CD-i's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
lanerios schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:29:[...]
Nope ik heb er nog 1 te koop met een niet zo'n mooie doos voor 12,99 lol.
Metro2002 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:06:
Gisteren eindelijk mijn SNES binnengekregen en daar heb ik een paar vragen over:

De controller schoonmaken ging prima maar de console zelf heeft speciale schroeven, is dat een zgn gamebit?
Daar heb je een 4.5mm gamebit voor nodig. Voor games is het trouwens 3.8mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:10
Metro2002 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:06:

[...]

Welke racegames zijn leuk op de snes, mariokart vind ik wel leuk bv maar verder?
[...]
Micro Machines 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Je hebt ook nog Unirally, F-Zero en Street Racer.

[ Voor 11% gewijzigd door Kryptex op 31-01-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Ahja, die heb ik ook op de megadrive, kan ik ze mooi vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Kryptex schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:56:
[...]

Daar heb je een 4.5mm gamebit voor nodig. Voor games is het trouwens 3.8mm
Thanks, beide maten maar direct even besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Kryptex schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:30:
Je hebt ook nog Unirally, F-Zero en Street Racer.
Street Racer is inderdaad een topper. Kan je ook met z'n 4en doen namelijk (met zo'n controller splitter althans). En dat is erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ja met een multi player tap inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Bootje schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:25:
[...]

Street Racer is inderdaad een topper. Kan je ook met z'n 4en doen namelijk (met zo'n controller splitter althans). En dat is erg leuk.
Is de snes versie beter dan de megadrive versie ? Ik heb dat spel namleijk voor de megadrive en veel meer dan een slechte mariokart kloon kan ik er niet van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:28
Ik wilde al een tijdje een foto maken van al mijn Mega Drive spellen, maar ik had er de ruimte niet voor.

Aangezien ik pas geleden ben verhuisd, was de nieuwe woonkamer uiteraard helemaal leeg en kon ik eindelijk de foto maken. :)

Op de foto staan 259 spellen, maar ik heb er sindsdien weer 4 bij.

Ik heb er nog een hoop op mijn lijstje staan, maar ik wil ze wel voor prikkie kunnen kopen. :P

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/172/mdgames.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Exorcist schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:26:

- Crash Bandicoot
- Destruction Derby 1/2
- Twisted Metal
- Metal Gear Solid
- Final Fantasy 7
- GTA 1/2/Londen
- Porsche Challenge
- G-Police
- Tomb Raider 1/2/3/4
- Duke Nukem: Time to Kill (multiplayer)
- Oddworld: Abe's Oddyssee
- Nightmare Creatures
- Resident Evil 1/2/3
- Tekken 1/2/3
- Medievil
- Wipeout
- (mijn favorieten) Discworld 1/2/Noir, Broken Sword 1/2, Blazing Dragons
- Gran Turismo 1/2
- Silent Hill
- Tenchu
- Ridge en/of Rage Racer
- Moto Racer
- Time Crisis

;)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Aero schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:04:
Ik wilde al een tijdje een foto maken van al mijn Mega Drive spellen, maar ik had er de ruimte niet voor.

Aangezien ik pas geleden ben verhuisd, was de nieuwe woonkamer uiteraard helemaal leeg en kon ik eindelijk de foto maken. :)

Ik heb er nog een hoop op mijn lijstje staan, maar ik wil ze wel voor prikkie kunnen kopen. :P

[afbeelding]
:o _/-\o_ nice collection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aero schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 18:04:

[afbeelding]
Very nice! Ga je voor het complete? Wat zijn de meest zeldzame/dure?

Ik koop echt alleen de MD toppers. Nu nog ergens Streets of Rage 1 en 3 voor een prikkie zien te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

*O* Simcity (SNES) is veilig binnengekomen en werkt perfect. Oh dat muziekje bij het opstarten en tijdens gameplay, alsof een engeltje in m'n oor piest :9~. Van het weekend ga ik uitgebreid spelen en zet ik het geluid over m'n receiver :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het geluid (muziek) van Sim City vind ik nog steeds tot de top behoren. Samen met Discworld (PS1) en Heavy Rain (PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Glaanie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:25:
*O* Simcity (SNES) is veilig binnengekomen en werkt perfect. Oh dat muziekje bij het opstarten en tijdens gameplay, alsof een engeltje in m'n oor piest :9~. Van het weekend ga ik uitgebreid spelen en zet ik het geluid over m'n receiver :+
Dat weet ik ook nog! Geweldig, ik huurde dat spel vroeger bijna iedere week bij de videotheek :*)

Ik wil m'n SNES weer op gaan zoeken en wat spellen erbij gaan kopen aangezien ik er maar 3 heb en Sim city staat hoog op m'n lijstje maar ik zag ook dat er een simcity 2000 is.

Nu ken ik simcity 2000 wel van de PC maar is de SNES versie ook zo goed? oftewel, zal ik voor simcity gaan of simcity 2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik wist nog geeneens dat er een 2000 versie was voor de SNES :P Maar ik zou evengoed voor Simcity hebben gekozen, juist vanwege de simpelheid. Wellicht dat ik later alsnog Simcity 2000 koop, als ik een beetje goed ben :p Geen idee of het spel goed is though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sim CIty voor de SNES is instant herkenbaar aan zijn muziek. Het is een geweldige soundtrack. Past ook perfect bij het werken met het spel.

Alhoewel ik Street Fighter II van de week aan het spelen was en toen kwam het... 'Guile' stage. :+

Na die hele meme was het natuurlijk instant 'O ja'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Exorcist schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:09:
[...]

Very nice! Ga je voor het complete? Wat zijn de meest zeldzame/dure?

Ik koop echt alleen de MD toppers. Nu nog ergens Streets of Rage 1 en 3 voor een prikkie zien te vinden.
1 is goed te vinden, 3 is ook goed te vinden maar op de een of andere manier achterlijk duur. En de minst leuke om te spelen uit de serie IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Glaanie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:20:
Ik wist nog geeneens dat er een 2000 versie was voor de SNES :P Maar ik zou evengoed voor Simcity hebben gekozen, juist vanwege de simpelheid. Wellicht dat ik later alsnog Simcity 2000 koop, als ik een beetje goed ben :p Geen idee of het spel goed is though.
ik heb ook geen idee of het wat is, ik denk eerlijk gezegd dat de classic beter speelbaar is, het schijnt dat je met de 2000 versie maanden bezig bent om een leuke stad te bouwen omdat er geen accellerator op zit. Toch zou ik hem wel halen maar eerst ga ik maar eens zorgen dat mijn broertje m'n SNES van de vliering gaat opsnorren.

Hopelijk ligt ie daar nog ergens stof te verzamelen, had er weliswaar maar 3 spellen bij, Zelda, Supermario allstars en supersoccer (waarom ik toen nooit ISS gekocht heb 8)7 ) maar het blijft toch leuk om te spelen en gelukkig vind vrouwlief het ook nog best leuk om eens een spelletje te spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Metro2002 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:59:
[...]

1 is goed te vinden, 3 is ook goed te vinden maar op de een of andere manier achterlijk duur. En de minst leuke om te spelen uit de serie IMHO.
Deel 2 is toch wel het bruutst!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:10
Metro2002 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:39:
[...]

Ahja, die heb ik ook op de megadrive, kan ik ze mooi vergelijken :)
Op de Megadrive heb je zelfs nog MM 2 Turbo Tournament en MM Military!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Heren, ik ben nu in de UK voor mijn studies en hier zijn enorm veel kleine charity shops waar vaak PS2 spellen liggen voor 1,95 pond per stuk. Ik heb al gezien dat games zoals Gran Turismo 4, Metal Gear Solid, Burnout, Grand Theft Auto 3 en God of War er tussen liggen.

Nu is mijn vraag, zijn die spellen het geld waard? Ik verzamel eigenlijk geen PS2 maar heb er thuis wel eentje en voor een pond of 20 kan ik dus wel wat vette spellen kopen. Of kan ik ze evengoed in Nederland vinden voor 4-5 euro per stuk? Dan vind ik het de moeite niet waard om ze hier te kopen en terug naar NL te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11:06

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

2 pond voor games als GT4 / GTA3 / GoW zijn nette prijzen.... dat waren topgames en doen hier prijzen van zo`n 10-12 euro dacht ik (laatste keer dat ik keek in die budetbakken met tweedehands spul).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn wat PS2 spellen die meer opleveren dan gewoon. Toevallig net God of War 1 en 2 (niet plat.) op MP gekocht voor een tientje bij elkaar, dat is goedkoop. Ik noem maar wat spellen die meer waard zijn dan gemiddeld:

- Gran Turismo
- GTA3, Vice City, San Andreas
- God of War 1 en 2
- ICO
- Shadow of the Colossus
- Buzz!
- Singstar
- Silent Hill 2, 3, 4
- Resident Evil 4
- Okami
- Metal Gear Solid 2,3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Nou wellicht ga ik er dan vandaag een paar kopen, Resident Evil 4 had ik toevallig al gekocht (voor 1 pond) maar ICO wil ik thuis ook nog wel eens proberen, eveneens GoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Mijn nieuwste aanwinst is dit verzegeld spelletje

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/25fsgvm.jpg
Pagina: 1 ... 60 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod