Yeah, ik heb zojuist Earthbound uitgespeeld. Uiteraard op de originele hardware.
Echt een ongelooflijke vette game is het nog in deze tijd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ahhh earthbound... Nog nooit zo freaked out geweest over het "ware" achtergrondverhaal van de last boss. Gyigas was het toch? Nachtmerriemomentje...Frerix schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:16:
Yeah, ik heb zojuist Earthbound uitgespeeld. Uiteraard op de originele hardware.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ik krijg mijn kopie van Earthbound als het goed is morgen of dinsdag binnen. Kan niet wachten.Frerix schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:16:
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Nooit gewetenFrerix schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:29:
CD's en branders waren ten tijde van de release van de Sega CD hartstikke duur, dus daarom heeft Sega gekozen om deze niet te beveiligen.
PSN: Bellerophon-
IIsnickerII schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:22:
[...]
Ahhh earthbound... Nog nooit zo freaked out geweest over het "ware" achtergrondverhaal van de last boss. Gyigas was het toch? Nachtmerriemomentje...
[ Voor 77% gewijzigd door Zakkenwasser op 27-04-2012 19:22 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Ja inderdaad... Ik heb hier ooit eens gelezen contactspray en sindsdien gebruik ik dat dus om stickers eraf te krijgen en dat gaat prima! Vooral op plastic... karton nog niet echt ervaring mee moet ik zeggen.AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:21:
Het zijn alleen rot stickers om eraf te krijgen..
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Das Dr. Retro uit Gemert, volgens mij.Tanuki schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:37:
Wat is dat tegenwoordig op Marktplaats? Die prijzen zijn echt belachelijk...
En dan is er één iemand in het speciaal die gewoon echt te hoge prijzen heeft, ik bedoel, een Arkanoid CIB niet eens mint of zo 25 euro: http://computer-software....34-arkanoid-compleet.html
Die heb ik ook ja, die Splinter Cell. Misschien ooit geld waardCrystalViriS schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:35:
[...]
Ja inderdaad... Ik heb hier ooit eens gelezen contactspray en sindsdien gebruik ik dat dus om stickers eraf te krijgen en dat gaat prima! Vooral op plastic... karton nog niet echt ervaring mee moet ik zeggen.
[afbeelding]
Geen nieuwe aanwinst of zo en ook niet echt heel retro. (Een poos geleden bij de Intertoys uit de budgetbak gevist). Maar ik vond deze typfout wel grappig..
[ Voor 40% gewijzigd door Exorcist op 28-04-2012 19:44 ]
Die zit hier ook op het forum onder: XtinctHeD.
[ Voor 74% gewijzigd door Zakkenwasser op 29-04-2012 01:26 ]
Hier heb je helemaal gelijk in!AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 22:16:
[...]
Als verzamelaar zou je ook een bloedhekel aan dat soort handelaren moeten hebben en ze met hun hoofdprijzen eruit moeten drukken door betere prijzen aan te bieden.
[ Voor 11% gewijzigd door CrystalViriS op 29-04-2012 00:51 ]
Doorgaans een ex-rental van videotheek. Bibliotheken doen dat tegenwoordig nog vaak met speciale CD/DVD/VHS/Lluisterboek hoezen.painkill schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:29:
ps. Ik heb trouwens vandaag een SNES game binnengekregen in een soort van videobandverpakking, maar de cover lijkt er wel zijn voor gemaakt, en het past ook allemaal perfect? Is dat bij meer mensen bekend? Of is het zoals ik denk gewoon een creatieve manier om ze te bewaren?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Voor die max. 10 Euro zou ik geen moeite doen. Waarom alles overzetten? Bijna al die dingen zijn (helaas) omgebouwd.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:51:
Maatje van me heeft zijn (omgebouwde) PSone weer eens van de zolder gehaald, maar deze geeft helaas geen beeld/geluid meer, hij gaat nog wel aan, maar doet verder niks meer. Heb hem al open gehad maar lijkt niks kapot of doorgebrand eigenlijk. heb ook de soldeerpunten van de modschip gecheckt maar dat is ook nog in orde. Heb het met 3 AV-kabels geprobeerd, maar geen ervan werkt.
Wordt het toch maar een andere PSone vinden en alles overzetten? of zou deze nog te repareren zijn?
Het grote oude games ruiltopic deel 1CrystalViriS schreef op zondag 29 april 2012 @ 00:37:
[...]
Meestal dump ik mijn dubbele gewoon bij hem en andersom. Dat kan dan natuurlijk ook nog! (Misschien een keer een ruil topic maken ofzo?)
Ik heb hier ( Vlaardingen ) best veel gezien, hoop PS2's, PS1's, gamecubes maar ook diverse Xboxen en zelfs een niet verkleurde NES en uiteraard een hoop games. Helaas geen 16 bits spulCrystalViriS schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:00:
Dan hebben jullie beide geluk gehad! Hier wad echt helemaal niets te zien... 1 originele xbox gezien en een afgeragde ps2. Verder niets leuks gezien... Geen games niets...
Jammer denk dat interessante spullen gewoon verkocht worden via marktplaats en alle troep zoals speelgoed op de vrijmarkt terecht komt.
[ Voor 11% gewijzigd door Frerix op 30-04-2012 14:20 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 30-04-2012 15:38 ]
Verwijderd
Oude truc: zet hem even op zijn zijkant, grote kans dat ie het wel doet, waarschijnlijk is de cddrive/lens versleten...Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 01:51:
Maatje van me heeft zijn (omgebouwde) PSone weer eens van de zolder gehaald, maar deze geeft helaas geen beeld/geluid meer, hij gaat nog wel aan, maar doet verder niks meer. Heb hem al open gehad maar lijkt niks kapot of doorgebrand eigenlijk. heb ook de soldeerpunten van de modschip gecheckt maar dat is ook nog in orde. Heb het met 3 AV-kabels geprobeerd, maar geen ervan werkt.
Wordt het toch maar een andere PSone vinden en alles overzetten? of zou deze nog te repareren zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 16:16 ]
Dat is voor de originele PS1, niet de PSone (die kan ook niet op z`n zijkant gezet worden btw) en had vooral te maken met het feit dat eerdere modellen een slechtere warmteafvoer hadden.Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:08:
[...]
Oude truc: zet hem even op zijn zijkant, grote kans dat ie het wel doet, waarschijnlijk is de cddrive/lens versleten...
edit:
Is er trouwens een plek om bepaalde hardware/software die je zoekt te plaatsen en dan bedoel ik ergens waar er normaal op gereageerd wordt, dus geen ebay, marktplaats of vraag & aanbod...
Is dark cloud zo speciaal dan? Heb hem hier liggen en destijds na release voor echt 25% van de originele prijs gekocht (doosje was iets beschadigt)Frerix schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:17:
Niet veel hardware gevonden, wel veel games;
Pokemon Diamond en Pearl 3 euro ps
4/5 euro ps;
Dragon Age Origins (PS3)
CoD:WaW (PS3)
Super Smash Bros Brawl
Super Paper Mario
Paper Mario; The Thousand Year Door
Pikmin
Super Mario Sunshine
Zelda Four Sword Adventures
N64 Pikachu editie + expansion pack + 2 controllers + een stuk of 10 spellen oa SSB, MP1, Dk64, Mario Kart 64, Super Mario 64
Dark Cloud
GTA:SA (ps2)
Vrij veel "nieuwe" games, weinig retro. Zag weer veel PS1's zonder goede spellen en altijd weer omgebouwd. Ook een handjevol PS2 en Gamecubes, maar daar heb ik er echt al genoeg van en ze waren allen in slechte (cosmetische) staat.
Paper Mario tTYD en Dark Cloud zijn daarentegen wel mooie aanwinsten
Het was echt pijnlijk om te zien dat er net een Megadrive met 15-25 games voor m'n ogen werd weggekaapt door een vader die hem voor zijn 8-jarige dochter wilde kopen. Echt balen :<
Bij mij had ie een beter onderkomen gehad
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Dark Cloud is een redelijk moeilijk te vinden game uit de beginjaren van de PS2. Het is best een vermakelijk spel. De game maakt gebruik van random generated dungeons, dus de grotten zijn iedere keer weer anders, maar ze zijn over het algemeen ook een beetje saai en eentonig.lanerios schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:50:
[...]
Is dark cloud zo speciaal dan? Heb hem hier liggen en destijds na release voor echt 25% van de originele prijs gekocht (doosje was iets beschadigt)
[ Voor 51% gewijzigd door koelebobes op 30-04-2012 18:44 ]
BTC €94.837,08
[ Voor 17% gewijzigd door Zakkenwasser op 01-05-2012 08:50 ]
Hier net zo, alleen wat PS2/3 games gezien. Wel één GC met 2 spellen voor 60 euro maar dat vond ik teveel.dglavimans schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:25:
Ik denk mooi moment om te beginnen met retro sparen... vind ik toch echt helemaal niks in die stad van me op wat ps2 games nadan maar is online wat oude consoles/ games halen
kijk op ebay daar staan ook veel van dat soort dingenkoelebobes schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:42:
[afbeelding]
15 EuroMe Gusta ... Voor de SP moet ik alleen een replacement case zien te vinden met scherm. Op deal extreme verkopen ze hem zonder scherm. Is er iemand die een site weet waar ik het totale pakket kan kopen van Casing + Screwdriver + Scherm ( Glasplaatje of een nieuwe ofc )
PSN: Leech1984
Motorstorm RC?Exorcist schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:30:
Wat is nu een recente goede vervanger voor Micro Machines? Ik ben echt dol op de oude MM games op de MD, SNES en ook V4 voor de PS2, maar op een recente console kan ik alleen Mad Tracks bedenken, hetgeen enigszins in de buurt komt maar niet hetzelfde is?
Hele goeie tip! Is alleen dan weer voor de Vita, niet echt geschikt om op de bank met maten te doen (hetgeen een vereiste is min of meer...)
Ook voor de PS3! Weet niet hoe het op de bank speelt met vrienden.Exorcist schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:36:
[...]
Hele goeie tip! Is alleen dan weer voor de Vita, niet echt geschikt om op de bank met maten te doen (hetgeen een vereiste is min of meer...)
Ik duik er even in, zeer interessant. Thanks!!leech1984 schreef op maandag 30 april 2012 @ 22:41:
[...]
Ook voor de PS3! Weet niet hoe het op de bank speelt met vrienden.
[ Voor 23% gewijzigd door Zakkenwasser op 01-05-2012 07:31 ]
2 keer sonic 3 voor dat geld? Luck bastard, die is nog best prijzig als je die los moet kopenAyeAyeCaptain! schreef op maandag 30 april 2012 @ 19:02:
Mijn catch:
[afbeelding]
[afbeelding]
(Sega md2 afgedingt naar 15eu)
[afbeelding]
Een hoop games
Doom voor de advanced en Perfect dark voor de N64 staan alleen niet op de fotos
Ik vond hem eerst los op de dag voor Koninginnedag voor 3eu samen met Sonic 2, want ik wilde die alvast hebben voor als ik een Sega MD zou tegen komen. En de 2de versie zat bij die boxed console. Zijn er nog aanraders voor de Sega MD?Metro2002 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:40:
[...]
2 keer sonic 3 voor dat geld? Luck bastard, die is nog best prijzig als je die los moet kopen
Ik rook al 3 jaar niet meer en de foute sigaretten die ik heb gerookt (nicotine vrij) doe ik zeker niet in bij zijn van mijn verzameling.Hopelijk staat je verzameling een flink eind weg van die peuken op de laatste foto.
Rookgeur in spullen =![]()
[ Voor 51% gewijzigd door Zakkenwasser op 01-05-2012 08:47 ]
Ik heb ze allebei. Zijn m'n favoriete PS2 games haha. Helaas op de markten niks gevondenVerwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:08:
[...]
Dark Cloud is een redelijk moeilijk te vinden game uit de beginjaren van de PS2. Het is best een vermakelijk spel. De game maakt gebruik van random generated dungeons, dus de grotten zijn iedere keer weer anders, maar ze zijn over het algemeen ook een beetje saai en eentonig.
Opvolger Dark Chronicle is nog moeilijker te vinden voor een normale prijs, maar wel een onvolprezen meesterwerkje en nog steeds heel leuk om te spelen. Dark Chronicle ziet er nog eens fantastisch uit ook.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ziet er inderdaad niet helemaal origineel uit. Kijk eens een beetje 'schuin' in het licht naar de stikker, zijn er 2 of meer cijfers/letters ingedrukt? Alle originele games hebben dat. Daarnaast moet je als je 'in' de cartridge kijkt (van onderen) een groen stukje zien (boven de aansluitingspuntjes) met daarop het woord 'nintendo'. Als je één van die twee niet hebt is hij sowieso niet origineel. Als hij dat wel heeft is de kans kleiner (maar niet afwezig) dat het om een kopie gaat.AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:48:
[...]
Ik vond hem eerst los op de dag voor Koninginnedag voor 3eu samen met Sonic 2, want ik wilde die alvast hebben voor als ik een Sega MD zou tegen komen. En de 2de versie zat bij die boxed console. Zijn er nog aanraders voor de Sega MD?
Drie PSP games voor 5 euro samen![]()
- Tales of eternia
- Ashtonisia Story
- Starwars Lethal alliance
Voor 1,60 ook nog een Zelda four swords gevonden voor de advanced maar volgens mij is dit niet een originele:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het boekje zit niet echt veel in en de sticker op de cart lijkt goed maar de ZELDA letters lijken niet op de juiste verhoudingen.
(Firefox ruled, mijn PC crashde en hij heeft dit bercht gewoon bewaard)
Respectfully, TTB.
Verwijderd
Als ik het me goed herinner heb je in de PS1-versie ook een kijkafstand van ongeveer 10 meterttb_82 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:12:
Gisteren Carmageddon 1 gekocht voor de PS1. Daarbij had ik even niet stilgestaan bij het feit dat het er op de PC een stuk beter uitzag.... Daarnaast lijkt het op de PS2 niet zo lekker te draaien, random wordt m'n auto gereset (kost 2000 credits). Naja, voor die 5 euro
Jup, die is fake. Met een veel geluk is ie een beetje speelbaar. Maar ik zou er niet van uit gaan dat ie een betrouwbare save-functie heeft. Pirated cartridges zijn heel onbetrouwbaar en lopen op veel plekken vast waardoor je een game vaak niet kan uitspelen.AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:48:
[...]
Voor 1,60 ook nog een Zelda four swords gevonden voor de advanced maar volgens mij is dit niet een originele:
FOTO
FOTO
Het boekje zit niet echt veel in en de sticker op de cart lijkt goed maar de ZELDA letters lijken niet op de juiste verhoudingen.
[...]
Aanraders voor de MD:AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:48:
[...]
Ik vond hem eerst los op de dag voor Koninginnedag voor 3eu samen met Sonic 2, want ik wilde die alvast hebben voor als ik een Sega MD zou tegen komen. En de 2de versie zat bij die boxed console. Zijn er nog aanraders voor de Sega MD?
[ Voor 32% gewijzigd door Metro2002 op 01-05-2012 21:58 ]
Bij NedGame kun je die gewoon voor 30 euro reserveren (CastleVania voor de MegaDrive). Teninste, dat was de prijs die ik ervoor moest betalen, nadat ie 4 jaar later afgehaald kon worden.Metro2002 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:56:
Sowieso zijn de echt goede MD games best aan de prijs, je ziet wel dat de opruimgames verzamelingen een beetje opgedroogd zijn en de spellen nu van verzamelaar naar verzamelaar gaan voor vrij stevige prijzen. Moonwalker is trouwens best een must have game, niet omdat het spel zó enorm gaaf is om te spelen maar de muziek is gewoon lekker in het spel en tja michael jackson is niet meer dus het heeft ook direct toch wel een collectors waarde gekregen. Voor wat meer bijzondere games kun je trouwens het beste op e-bay kijken. Daar heb ik bv castlevania voor een redelijke prijs kunnen kopen (30 euro geloof ik) terwijl je hier in NL echt de hoofdprijs betaald voor dat spel. 75 euro is geen uitzondering.![]()
Hoe anders is dat voor mijn onlangs gekochten PS2de meeste games kosten tussen de 1 en 3 euro
dat is nog eens leuk inslaan. En als de PS2 over een paar jaar dezelfde status krijgt als de MD nu dan schieten de prijzen tegen die tijd ook de lucht wel in
dus NU PS1 en 2 games verzamelen
Oow, licht eens toe, hoe kun je dat zien?Michael Knight schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 00:16:
Moonwalker heb ik ook liggen. Zowel voor de MegaDrive als de Master System. Voor de MegaDrive zoek ik nog de tweede versie die wel 'Thriller' heeft op de 'Graveyard' levels. Ja, er zijn twee versies. Ik heb hier nog de video power op VHS staan met de review van die game...ik wilde `m destijds zo graag hebben.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 02-05-2012 03:18 ]
Beetje lang geleden gepost maar die controller is een programeerbareAkilla schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:01:
Gister een erg leuk pakketje binnen gehadSuper nintendo met spellen. Nu zaten er ook nog wat extra dingen bij die ik verder niet besteld heb:S
post begin van de avond wel wat pics van de aanwinsten en onderdelen waarvan ik geen idee heb wat het is
5. wat moet zijn deze onderstaande dingen en wat heb ik er aan? kreeg ik er gratis bij...
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 02-05-2012 03:38 ]
Ha mijn zelda mimisch cap gba is wsl ook pirated. Ooit gekocht in de filipijnen (wel netjes in een warenhuis) maar voor een prijs waarvan je kan verwachten dat het eigenlijk nooit legaal kan zijn. Overigens nooit problemen mee gehad. buiten dat ik nog een paar err 'steentjes' moet samen voegen maar geen idee heb waar dat zou moeten, misschien toch maar is een walktrought gebruiken om alles na te lopen.Frerix schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:17:
[...]
Jup, die is fake. Met een veel geluk is ie een beetje speelbaar. Maar ik zou er niet van uit gaan dat ie een betrouwbare save-functie heeft. Pirated cartridges zijn heel onbetrouwbaar en lopen op veel plekken vast waardoor je een game vaak niet kan uitspelen.
10 second ninja DONE
Er staat "Megaman" op.HotFix schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:31:
Weet iemand waarom de megaman en megaman zero games voor de GBA zo duur zijn?
Ik ben een grote fan van de battle network serie, maar ze zijn allemaal zo duur. Zijn ze zo weinig verkocht vroeger?
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verbaast me sowieso hoeveel pirated GBA speller erzijn, had er een zwik gekocht voor mijn vriendin op rommelmarkten en denk dat ongeveer 70% daarvan nep is.Sagat schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:34:
[...]
Ha mijn zelda mimisch cap gba is wsl ook pirated. Ooit gekocht in de filipijnen (wel netjes in een warenhuis) maar voor een prijs waarvan je kan verwachten dat het eigenlijk nooit legaal kan zijn. Overigens nooit problemen mee gehad. buiten dat ik nog een paar err 'steentjes' moet samen voegen maar geen idee heb waar dat zou moeten, misschien toch maar is een walktrought gebruiken om alles na te lopen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hij is wel goedkopen!Exorcist schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 22:01:
http://computer-software....D5rTmnM%3D&fta_ind=8&fs=1
Een PS1 zonder kabels en controllers voor 50 Euro. Uhuh.
Ligt grotendeels aan de games. Wat heb je erbij zitten? De consoles zelf zijn nauwelijks iets waard.AyeAyeCaptain! schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 07:47:
Ik heb er hier 2 liggen met 3 controllers en 8 spellen en ik wil er echt vanaf.
is 40euro een redelijke prijs ? Bij de een zit zelfs de doos erbij zonder styrofoam maar wel met de boekjes en een paar mem' cards.
- CarmageddonExorcist schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 08:07:
[...]
Ligt grotendeels aan de games. Wat heb je erbij zitten? De consoles zelf zijn nauwelijks iets waard.
[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 03-05-2012 22:05 ]
Liever kwijt dan rijk, nu nog hopen dat er animo genoeg voor is zodat ik meer plek heb om mijn verzameling beter uit te stallen.Exorcist schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 17:17:
Dan is 20/25 meer op zijn plaats. Los kun je Crash 3 en Rogue Trip (10/15 Euro) nog wel verkopen evt.
[ Voor 28% gewijzigd door Zakkenwasser op 03-05-2012 23:53 ]
Gamegear is goed te repareren met nieuwe condensatoren.apis29 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 21:54:
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm. Game Gear net getest: geen geluid meer en scherm is ook niet meer wat het hoort te zijn, moet helemaal vanaf onder kijken om nog wat te zien
.
Tetris voor de GB ligt ook nog ergens hier, pas nog in m'n handen gehad (mist dus nog op 't plaatje). GB nog niet getest of ie nog aan gaat, etc.
Weinig spellen voor de GameBoy, volgens mij toendertijd zo een 50-in-1 geleend van een klasgenootje. GameGear wilde ik eigenlijk alleen voor de tv tuner
(en Shinobi) ook voornamelijk speletjes geleend aangezien we toen al de SNES hadden ...
Yup, heb ik zelf ook gedaan, wel een goede soldeerbout nemen met een net puntje eraan want het is wel wat priegelwerk, vooral op het soundboardje.sebastius schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 00:07:
[...]
Gamegear is goed te repareren met nieuwe condensatoren.
[ Voor 26% gewijzigd door Metro2002 op 04-05-2012 09:23 ]
Mijn favoriet of all time! Dat sfeertje, wow!Metro2002 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 09:21:
Ik verwacht nog GTA vice city vanavond binnen te krijgen en dan vind ik het wel weer even best voor de PS2. Die is ook maar voor erbij bedoeld
My middle finger salutes you.
[ Voor 22% gewijzigd door G-Meister op 04-05-2012 11:28 ]
Snug Fit protectorsG-Meister schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:17:
Nu zat ik te denken, is het niet mogelijk om ze ergens te sealen, zodat ze niet gaan verkleuren in de komende jaren? Ze zien er nu nog redelijk goed tot perfect uit en spelen doe ik er eigenlijk niet op. Iemand hier ervaring mee?
Jij hebt echt een obsessie met PS1's, of niet? Ik heb er zelf twee en zou mijn god niet weten wat ik ermee moet.Exorcist schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:22:
7x een PS1 op de kop getikt met wat games, 4 mem. cards en 6 controllers..25 Euro. Nu heb ik er 20. hoe nutteloos
[ Voor 34% gewijzigd door Sagat op 04-05-2012 13:22 ]
10 second ninja DONE
Ik denk dat ik ze ga stukgooien, wat een ruimte verspillingdanielkraak schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:34:
[...]
Jij hebt echt een obsessie met PS1's, of niet? Ik heb er zelf twee en zou mijn god niet weten wat ik ermee moet.
Voordat je dat doet moet je mij maar even een dmmetje sturen.AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:15:
[...]
Ik denk dat ik ze ga stukgooien, wat een ruimte verspilling
Ja, maar ik wil em kapot zien kletteren als ik hem van 6 hoog naar beneden laat vallen.leech1984 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Voordat je dat doet moet je mij maar even een dmmetje sturen.
Misschien heb ik er nog wel een leuk projectje voor!
Hahaha! Gooi er eentje naar beneden en stuur de rest naar mij op voor 7 euro!AyeAyeCaptain! schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Ja, maar ik wil em kapot zien kletteren als ik hem van 6 hoog naar beneden laat vallen.
Achso, klein verschilletje, maar wel grappig. Laat maar weten of je op de doos wat kunt ontdekken!Michael Knight schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:46:
[...]
[video]
Dit is het feitelijke verschil dus.Eén van m`n vrienden heeft de versie mèt Thriller zag ik eerder deze week, dus wellicht kan ik wat verschillen op doos/cart ontdekken.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
[ Voor 68% gewijzigd door Zakkenwasser op 06-05-2012 09:11 ]
Verwijderd
Maak de cartridge contact puntjes schoon met een wattestaafje en ontsmettings alcohol. Doet wonderenVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:44:
Dankzij het lezen van dit topic begin ik het retro virus ook weer een beetje te krijgen. Helaas niet zoveel tijd meer voor tegenwoordig, maar heb alle Nintendo & Sony consoles (uitzondering Virtual Boy en 3DS) tot dusver nog. Even de SNES weer afgestoft (blijft mijn favoriete console, vanwege de briljante platform games en RPG/adventures) om weer eens even wat games te herspelen.
Alleen blijkt mijn SNES de lange rustperiode niet helemaal te hebben doorstaan. Probeerde even DKC uit en hoewel ik voorbereid was op enige retro-gewenning (laatste game die ik speelde was Uncharted 3, ff ont-HD-en) De game werkt op zich goed, maar op de achtergrond zie je een soort gefragmenteerde elementen. Ook even DKC2 uitgeprobeerd, maar die leek deze 'feature' niet te hebben. Illusion of Time daarentegen dan weer wel. Iemand enig idee wat dit veroorzaakt en hoe ik het kan verhelpen? Foto is een beetje crap, maar als het goed is zie je wat ik bedoel (lucht en bomen achtergrond zijn om zeep geholpen)..
[afbeelding]
Nu overigens bezig met het aanschaffen van Lufia. Damn, wat heb ik die game vroeger veel gespeeld. Geloof dat ik hem toen wel tien keer heb gehuurd bij de videotheek (heeeel lang geleden en ja, ik weet dat ik hem dan net zo goed had kunnen kopen).
Verwijderd
Thanks, moet ik ff halen dan, maar zal het proberen!AyeAyeCaptain! schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:47:
[...]
Maak de cartridge contact puntjes schoon met een wattestaafje en ontsmettings alcohol. Doet wonderen
Ja, erg vreemd ja. Alhoewel ik 29 ben en van de NES generatie ben, daarna een SNES heb gehad en toen pas een PS1, heb ik aan laatstgenoemde erg veel plezier gehad door met name point and click adventures. Verzamelen voor deze console is, eerlijk gezegd, ook goedkoop waardoor je soms goede deals kunt maken en daardoor mijn collectie zo snel groeit.danielkraak schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:34:
[...]
Jij hebt echt een obsessie met PS1's, of niet? Ik heb er zelf twee en zou mijn god niet weten wat ik ermee moet.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq