Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.736 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Exorcist schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:52:
Wat heb je voor Ducktales 2 betaald? Ik zou willen dat ik mijn versie nog had uit 1993, toen ik hem nieuw kreeg..als ik hem zo had gelaten had ik er heel wat uit kunnen halen. Laatst wel een boxed versie gekocht voor 30 Euro, maar zag te laat dat deze Frans was..met dank aan de verkoper die dit niet had vermeld in de ad. (was wel op de foto's te zien).
Wat is de reden dat Ducktales 2 bovengemiddeld duur is? Hij zat bij mij ooit eens in een setje wat ik van iemand heb overgekocht (al dan niet op koninginnedag) maar wist niet dat het een bijzonder spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

^^ Ik geloof dat er minder exemplaren van zijn.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Gotcha.

Is het ook nog het spelen waard of alleen het verzamelen waard? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vandaag naar de Retro Game beurs in Deurne geweest. Enkele leuke aanwinsten gekocht...

Game Boy accessoires, allemaal NIB:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20602391/New/New%20011%20%28Small%29.jpg

Donkey Kong Land (compleet) en een officieel battery pak:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20602391/New/New%20012%20%28Small%29.jpg

Twee complete MD games, het "binnendoosje" van S&K is zoals bij de meeste helaas in slechte staat:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20602391/New/New%20013%20%28Small%29.jpg

En als laatste enkele (complete) Playstation spellen:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20602391/New/New%20014%20%28Small%29.jpg

Alhoewel ik wel blij was/ben met mijn bezoek en aankopen toch een beetje met een wrang gevoel buiten gegaan. Terwijl ik aan een standje een beetje aan het neuzen was kwam plots de eigenaar van het standje enthousiast aangelopen, in zijn hand het spel "Castlevania Dracula X" voor de snes in mint conditie, "voor 70 euro hier op de beurs gevonden" riep hij. Ik was al blij/enthousiast in zijn plaats totdat hij vervolgens verderging "hier ga ik dikke winst op maken, enkele dagen geleden heb ik er eentje verkocht in slechtere staat voor 250 Euro"...
Iedereen mag van mij een centje verdienen, maar hiervan wordt ik gewoon pissed, mensen als deze maken naar mijn mening de hobby voor de echte verzamelaars kapot/onbetaalbaar.

Niets aan te doen, maar het proefde zuur |:(

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, het blijft vraag en aanbod natuurlijk, en er is an sich niets mis met geld verdienen op een legale manier.
walterg schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:22:
[...]
Wat is de reden dat Ducktales 2 bovengemiddeld duur is? Hij zat bij mij ooit eens in een setje wat ik van iemand heb overgekocht (al dan niet op koninginnedag) maar wist niet dat het een bijzonder spel is.
Spel kwam in 1993 uit, de NES was toen al een tijd uit de gratie en spellen werden nog mondjesmaat (en in beperkte oplages) gemaakt. Daarom zijn spellen die aan het einde van de levensloop van een console uitkomen na lange tijd vaak meer waard dan andere games.

[ Voor 72% gewijzigd door Exorcist op 15-01-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Mjah, ik heb 65-69 euro betaald voor Dracula X, cart only... maar goed, ik ben een liefhebber van de oude CV games (eigenlijk tot en met de GameBoy Advance titels :) dezelfde game met polygone upgrades vind ik niet zo boeiend). Dus iets meer voor de complete game in box en dan mint, kan best voor 140 euro over de toonbank gaan. 250 vind ik gewoon grof, zeker als je `m zelf voor weinig hebt gevonden.

Dat het anders kan, gebeurt ook hoor. Bij de vorige bonami retrogamebeurs zag ik enkele megadrive games liggen voor 20/30 euro in box. Ik wilde ze hebben, maar heb toen de 32x gekocht en wat atari spulletjes. Een paar weken later kreeg ik een berichtje van Nedgame, dat exact die games opgehaald konden worden voor dezelfde prijs. Ik had ze namelijk in 2005 (ofzo) eens gereserveerd.

Dat het dezelfde games waren als op de beurs kon ik zien aan een typerende sticker en kleine beschadigingen.

@ Exorcist; inderdaad, daarbij zijn de ducktales games ook heel leuk om te spelen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Michael Knight op 15-01-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn Gamecube component kabels echt zo slecht te vinden in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

Exorcist schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:18:
Zijn Gamecube component kabels echt zo slecht te vinden in NL?
Jep, en niet alleen in NL :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Je kunt beter voor een Wii gaan dan. Tenzij dat nog gevolgen mocht hebben voor de beeldkwaliteit als je GameCube spellen wilt spelen. Dat weet ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Exorcist schreef op zondag 15 januari 2012 @ 19:04:
Tsja, het blijft vraag en aanbod natuurlijk, en er is an sich niets mis met geld verdienen op een legale manier.
[...]
Inderdaad geheel legaal, alleen voor de echte verzamelaar niet leuk om geconfronteerd te worden met dergelijke zakkenvullers. Helemaal omdat het uiteindelijk uit de zak moet komen van die verzamelaar. Ik zie qua principe eigenlijk wel parallellen met de euro/banken crisis die op dit moment gaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Op marktplaats zie je ook wel dat de prijs gewoon kunstmatig hoog wordt gehouden, ook door niet-verzamelaars. Het is een beetje zo een mentaliteit van als je hem niet voor die prijs wilt, dan houd ik hem wel. Mensen denken vaak goud te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vandaag ook op de beurs geweest, een PCB (Mystic Warriors) gekocht, naast wat buttons en baltoppen voor mijn arcade kast. En nog Power Rangers voor de snes :P

Ook nog een controlpanel voor een arcadekast verkocht, via een ander forum daar afgesproken. Ging vrij mooi tegen elkaar op, maar natuurlijk wel bij moeten leggen zoals dat meestal gaat :)

Wie is er hier nog meer naar de beurs geweest?

@Krueger F: Wie was dat precies?

[ Voor 4% gewijzigd door Sp33dFr34k op 15-01-2012 20:58 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:25:
Je kunt beter voor een Wii gaan dan. Tenzij dat nog gevolgen mocht hebben voor de beeldkwaliteit als je GameCube spellen wilt spelen. Dat weet ik namelijk niet.
Wii staat in de woonkamer, maar de Cubes in mijn retro/studeerkamer. Staat sinds paar weken terug een LCD en wilde voor de Xboxen en de Cube en PS2 dus een component kabel, maar als het zo lastig is laat ik dat varen. :_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Exorcist schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:15:
[...]

Wii staat in de woonkamer, maar de Cubes in mijn retro/studeerkamer. Staat sinds paar weken terug een LCD en wilde voor de Xboxen en de Cube en PS2 dus een component kabel, maar als het zo lastig is laat ik dat varen. :_
Lastig is het niet. Duur wel...

En volgens mij ondersteunt maar een handjevol games het.

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 15-01-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan heeft het verder geen nut. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:27

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Waar moet ik aan denken als ik een Dreamcast wil kopen? Op marktplaats zie ik EUR 60-90 voorbij komen maar dat lijkt me haast wat overdreven. Alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Sommige edities hebben zwakkere lenzen en ook een zwakker loopwerk (luidruchtig).

Mijn Dreamcast was 60 euro bij Nedgame jaren geleden met 3 maanden garantie. Marktplaats is dan dus te duur.

Wellicht kun je nog een (vrij) nieuwe krijgen op ebay uit zo`n special edition pack. Dan heb je een blauwe/zwarte/gele dreamcast voor relatief weinig geld (en vaak in nieuwstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:50

Metro2002

Memento mori

danielkraak schreef op zondag 15 januari 2012 @ 20:33:
Op marktplaats zie je ook wel dat de prijs gewoon kunstmatig hoog wordt gehouden, ook door niet-verzamelaars. Het is een beetje zo een mentaliteit van als je hem niet voor die prijs wilt, dan houd ik hem wel. Mensen denken vaak goud te hebben.
Is zo, alleen verzamelaars weten ook wel wat de prijzen zijn en zolang de persoon op marktplaats niet de enige is die dat spel heeft en je ze ergens anders voor een stuk minder kan kopen blijft die persoon er gewoon mee zitten tot hij zijn prijs tot een normaal niveau verlaagd.

Ik had ook ooit zo iemand met castlevania the new generation voor de megadrive. Wilde er ook iets van 70 euro ofzo voor hebben, heb hem uiteindelijk via ebay voor de helft gekocht.

Maar het is toch vaak maar wat de gek er voor geeft.

@LoCuTuS2000. ik heb een jaar geleden ofzo 75 euro betaald voor mijn dreamcast maar daar zaten wel 8 games bij.

Denk dat 50 euro een redelijke prijs is voor alleen de console.

[ Voor 9% gewijzigd door Metro2002 op 15-01-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Tja, Dreamcast blijft nu eenmaal wat duurder dan de rest... Rond de €50 voor een complete console is meestal wel redelijk.

Moet wel zeggen dat ik er voor een collega laatst 2 gekocht heb, eentje waarvoor de laser gewoon crap was, en de andere bleek flink vergeeld bij aankomst. Drive omgezet in de niet-gele Dreamcast en zo van 2 eentje gemaakt. Op het laatst dus een dure Dreamcast. Moraal van het verhaal; indien mogelijk testen. En liefst met een wat moeilijker spel voor de laser zoals Crazy Taxi of Shenmue als je die voorhanden hebt.

Andere games kunnen het met een slechte laser toch doen, zoals bij de mijne (MSR, JSR en verschillende andere games doen het prima), just to give you a headsup.

EDIT: Hier het interview van de beurs vandaag, zit ook een stukje van mijn interview tussen lol:

http://www.ed.nl/regio/de...o-Gamebeurs-in-Deurne.ece

[ Voor 12% gewijzigd door Sp33dFr34k op 15-01-2012 23:23 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Je kunt ook eens op Ebay kijken. Ik heb daar al best vaak voor 50 euro incl. verzenden Dreamcasts met spellen, controllers etc. vandaan gehaald . Die kwamen allemaal uit het Verenigd Konkrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Momenteel is het aanbod niet fantastisch overal, ik houd gewoon de veilingen wel in de gaten, heb er al een paar in Engeland en Duitsland op de volglijst staan, bedankt voor de tips!

Heb ook nog even bij RGF en consorten gekeken maar dan zit je kaal ex verzend ook zo op EUR 70 en dan komt je VMU er nog bij etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Deze rumble pack voor de DC is ook vrij goedkoop (2.95). Ik had hier ooit mijn nieuwe DC controllers vandaan voor 7 euro per stuk oid. Leuke webshop :)

http://www.yagoda.nl/forc...ega-dreamcast-p-1645.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:38
Vorige week aangeschaft:
  • 2 boxed Wavebird controllers
  • Zelda Twilight Princess
Ik ben meer verzameling, alleen met met vrienden speel ik af en toe nog. (Mario Party, Mario Kart, Mario Tennis of Mario Football). Met name de wavebirds bevielen wel goed. ALs ik er daarvan nog twee kan kopen ga ik dat zeker doen.

Hieronder mijn verzameling.

De games:
Afbeeldingslocatie: http://static.tz.nl/f/g/99_a9bedbb2.jpg

Verder heb ik:
  • Mario Kart DD + Zelda Special Disk Pack (Zwart)
  • Smash Football Pack (Wit)
  • Witte kubus (tweede handsje zonder de binnenkant van de doos)
  • 3 boxed controllers
  • 4 boxed bongo's (eentje zonder spel en de ander drie game packs)
  • Oranje nintendo controller (zonder doosje)
  • Een nintendo paars/transparante controller (ik dacht eerst dat het een namaak was, maar aan beide kanten lijkt het een echte nintendo te zijn)
  • Twee dansmatten
De verzameling is nu redelijk compleet. De onderstaande spellen heb ik nog op een lijstje staan voor als ik ze ergens een keer tegenkom,
  • Animal Crossing
  • Bomberman Generation
  • Baldur's gate
  • Burnout 1 & 2
  • Fire Emblem Path of Radiance
  • Gladius
  • Killer 7
  • Kirby
  • Metal gear solid : twin snakes
  • NfS: U 1 & 2
  • Rayman 3
  • Super Mario Baseball
  • Skies of Arcadia
  • The Sims
  • XIII
Daarnaast ben ik erg te spreken over de Wavebirds (ik speelde voorheen met controllers met verlengkabels)

Op dit moment ben ik niet actief aan het zoeken, maar als ik toevallig deze (of andere) spellen zie die ik nog niet heb dan koop ik ze.

[ Voor 8% gewijzigd door HCMarX op 16-01-2012 22:19 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik was helemaal vergeten te melden dat ik ook op die beurs stond haha... Was een leuke dag. :)

Veel gezien, veel gebuurt, zelfs even gegamed :D Ik had zelf een SNES en N64 bij, waar we Mario Kart 64 en Parodius en zo op hebben gespeeld :D

En vrij veel verkocht eigenlijk, het was ver boven verwachting! :D

En ik kon het natuurlijk ook niet laten om zelf wat dingen te kopen en ruilen...
Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AjN4PC0CQAA_5yR.jpg:large
Allemaal heel nette staat, compleet. :) Mario Party 6 is sealed en Nederlands.

Zoals je ziet wel weinig echt interessante dingen kunnen vinden.. Maar goed, wij zijn ook allemaal verwend met een heel grote verzameling. :)

Wat betreft die "70 euro voor Castlevania, ik ga 'm verkopen voor 250 euro"... Ik ben het helemaal eens. Het is belachelijk dat zo iemand het puur voor de handel gaat kopen en weer doorverkopen. Je zult dat altijd houden denk ik...

De man die naast mij stond met zijn stand was echt doorgewinterd handelaar, stond altijd op braderieën en beurzen in België en Duitsland en zo. Wat een verhalen ik daar van had gehoord.. Ben blij dat het voor mij toch echt een hobby is.

Ik heb er alleen bijna een jaar niks meer mee gedaan, dus het was wel leuk om alles weer eens van de zolder te halen en op die beurs te zetten. Veel aardige mensen ook. :)
Bruiser schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:38:
Vandaag naar de Retro Game beurs in Deurne geweest. Enkele leuke aanwinsten gekocht...

Game Boy accessoires, allemaal NIB:
[afbeelding]

Donkey Kong Land (compleet) en een officieel battery pak:
[afbeelding]

Twee complete MD games, het "binnendoosje" van S&K is zoals bij de meeste helaas in slechte staat:
[afbeelding]

En als laatste enkele (complete) Playstation spellen:
[afbeelding]

Alhoewel ik wel blij was/ben met mijn bezoek en aankopen toch een beetje met een wrang gevoel buiten gegaan. Terwijl ik aan een standje een beetje aan het neuzen was kwam plots de eigenaar van het standje enthousiast aangelopen, in zijn hand het spel "Castlevania Dracula X" voor de snes in mint conditie, "voor 70 euro hier op de beurs gevonden" riep hij. Ik was al blij/enthousiast in zijn plaats totdat hij vervolgens verderging "hier ga ik dikke winst op maken, enkele dagen geleden heb ik er eentje verkocht in slechtere staat voor 250 Euro"...
Iedereen mag van mij een centje verdienen, maar hiervan wordt ik gewoon pissed, mensen als deze maken naar mijn mening de hobby voor de echte verzamelaars kapot/onbetaalbaar.

Niets aan te doen, maar het proefde zuur |:(
Jezus, ik wist niet dat jij dat was!!! :D Als je het nou even had gezegd.. Dan had die 5 euro er echt wel af gekund! :D

Ik was dus degene waar je die Gameboy spullen van had gekocht. :P

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:43

Dennis1812

Amateur prutser

Thx voor de link :d die komt mijn kant op zeer binnenkort.
Weet iemand toevallig ook een winkel waar ze Mega man nog hebben voor de GBC of de NES? Vond ik altijd zo geweldig...

Ikzelf was helaas niet op de retrobeurs, en heb overigens ook nogsteeds geen plekje of koper voor de Amiga gevonden, evenals een plek om al mijn consoles neer te planten... Weinig vorderingen hier dus.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denikids schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:48:
Thx voor de link :d die komt mijn kant op zeer binnenkort.
Weet iemand toevallig ook een winkel waar ze Mega man nog hebben voor de GBC of de NES? Vond ik altijd zo geweldig...

Ikzelf was helaas niet op de retrobeurs, en heb overigens ook nogsteeds geen plekje of koper voor de Amiga gevonden, evenals een plek om al mijn consoles neer te planten... Weinig vorderingen hier dus.
http://www.retrogamefreak...nu=search&search=mega+man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Dankje :D:D:D
Zodra ik hier op mijn kamer zelf een CRT heb staan (atm bij mn moeder op de slaapkamer en kan ik dus niet altijd bij..)
Is megaman de eerste die mijn kant op gaat komen ;)
Leuke winkel overigens.
Zit alleen nog met die Amiga in mijn maag, weet niet wat ik er mee moet, zeker vanwege de grote van die monitor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Misschien nog een tip. Er zijn megaman bundels uitgekomen voor de cube. Daarmee heb je bijna alle mega man 'vanilla' en mega man X games op 2 dvd's.

Echter ik heb ze wel usa, dus moet via freeloader. En een nadeel is dat je (iig bij de mega man non x versie) geen buttons zelf mag assignen :( )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:46:
Misschien nog een tip. Er zijn megaman bundels uitgekomen voor de cube. Daarmee heb je bijna alle mega man 'vanilla' en mega man X games op 2 dvd's.

Echter ik heb ze wel usa, dus moet via freeloader. En een nadeel is dat je (iig bij de mega man non x versie) geen buttons zelf mag assignen :( )
Maar dat is niet hetzelfde als de echte oude carts. Games speel je op de console waarvoor het spel initieel bedoeld is. Vind ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Ik heb megaman vroeger op de GBC gehad, geweldig vond ik dat. Mijn eerste 'schietspelletje', maar ben deze kwijt geraakt. Maar als ik een nieuwe Mega man ga halen, is het sowieso weer voor de GBC of anders voor de NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk op Marktplaats, daar heb je genoeg gameboy-meuk voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
denikids schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:04:
Ik heb megaman vroeger op de GBC gehad, geweldig vond ik dat. Mijn eerste 'schietspelletje', maar ben deze kwijt geraakt. Maar als ik een nieuwe Mega man ga halen, is het sowieso weer voor de GBC of anders voor de NES.
Mega Man 2 voor de NES kan ik ten zeerste aanbevelen. Die is ook niet zo moeilijk als de andere. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

De meeste mensen vinden over het algemeen deel 2 (en 1) op de NES het moeilijkst. Vanaf deel 3 zijn ze ook echt merkbaar makkelijker, vind ik. Deel 6 heb ik alleen als import (geen release in EU) dus dan is de game langzamer, waardoor makkelijker. Dus deel 6 mogen we misschien niet daarop beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

De amiga staat weer aangesloten :d
Heerlijk pacmannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Michael Knight schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:51:
De meeste mensen vinden over het algemeen deel 2 (en 1) op de NES het moeilijkst. Vanaf deel 3 zijn ze ook echt merkbaar makkelijker, vind ik. Deel 6 heb ik alleen als import (geen release in EU) dus dan is de game langzamer, waardoor makkelijker. Dus deel 6 mogen we misschien niet daarop beoordelen.
Hmm, dat zou kunnen. Ik heb alleen deel 2 gespeeld en die vind ik nog wel goed te doen. Je moet alleen wel weten tegen welke attacks bosses zwak zijn.

Ik dacht gelezen te hebben dat twee juist het makkelijst was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

AArgh, had ik op eBay een Dreamcast gevonden, zonder scart kabel maar met controller en games voor 6 GBP dus ik bieden, wordt niet overboden en win de veiling. Direct krijg ik een bericht, sorry hij is defect en de deal kan niet doorgaan. Dus ik denk wtf, als je niet voor die prijs wilt verkopen zet je prijs dan hoger, dat is het spel bij eBay. En hoe kun je testen of hij kapot is zonder kabels? Maar ja de verzendkosten stonden niet vast voor NL dus ik heb maar meegewerkt aan het annuleren van de transactie.

Nu wil ik best meer betalen voor zo'n Dreamcast dan EUR 7,23 maar het is wel onsportief als je je zo gedraagt op eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:38
Je ziet het niet als handel maar het is wel degelijk zo en zoals je waarschijnlijk weet hebben we daarvoor V&A.

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 19-01-2012 10:01 ]

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
LoCuTuS2000 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:24:
AArgh, had ik op eBay een Dreamcast gevonden, zonder scart kabel maar met controller en games voor 6 GBP dus ik bieden, wordt niet overboden en win de veiling. Direct krijg ik een bericht, sorry hij is defect en de deal kan niet doorgaan. Dus ik denk wtf, als je niet voor die prijs wilt verkopen zet je prijs dan hoger, dat is het spel bij eBay. En hoe kun je testen of hij kapot is zonder kabels? Maar ja de verzendkosten stonden niet vast voor NL dus ik heb maar meegewerkt aan het annuleren van de transactie.

Nu wil ik best meer betalen voor zo'n Dreamcast dan EUR 7,23 maar het is wel onsportief als je je zo gedraagt op eBay.
Gewoon negatieve feedback geven.

Ik heb ooit weleens een Dreamcast voor 0,99 pond gewonnen op Ebay. Niet veel later kreeg ik bericht dat hij niet naar Nederland verzond. Dit stond ook bij de specificaties in de advertentie (ships to info, dus niet in de beschrijving). Dit had ik toen nog niet bekeken, dus ik dacht dat hij blufte, dus toen heb ik teruggebluft dat hij dat niet in de beschrijving aangaf (ik keek namelijk ook niet bij de overige info, alleen de beschrijving, dat wist ik toen ook nog niet) en dat hij hem maar moest verzenden. Vervolgens kam hij met shipping costs van 50 pond enzo, maar ik had op internet een bedrijfje gevonden die het voor 20 pond deed (ook bij hem afhalen) en gevraagd of hij het daarmee wilde doen en dat wilde hij. Achteraf gezien had hij dus helemaal niet de intentie om hem niet weg te doen voor die prijs. Ikzelf heb er in ieder geval van geleerd dat ik eerst de verzendkosten moet weten voordat ik ga bieden.

Het valt me trouwens op dat er wel heel veel Dreamcasts worden aangeboden zonder kabels. Ikzelf heb dan vaak het vermoeden dat hij gewoon kapot is en dat ze er op die manier meer uit proberen te halen door de kans te laten bestaan dat hij het gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

danielkraak schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 21:32:
[...]

Gewoon negatieve feedback geven.

Ik heb ooit weleens een Dreamcast voor 0,99 pond gewonnen op Ebay. Niet veel later kreeg ik bericht dat hij niet naar Nederland verzond. Dit stond ook bij de specificaties in de advertentie (ships to info, dus niet in de beschrijving). Dit had ik toen nog niet bekeken, dus ik dacht dat hij blufte, dus toen heb ik teruggebluft dat hij dat niet in de beschrijving aangaf (ik keek namelijk ook niet bij de overige info, alleen de beschrijving, dat wist ik toen ook nog niet) en dat hij hem maar moest verzenden. Vervolgens kam hij met shipping costs van 50 pond enzo, maar ik had op internet een bedrijfje gevonden die het voor 20 pond deed (ook bij hem afhalen) en gevraagd of hij het daarmee wilde doen en dat wilde hij. Achteraf gezien had hij dus helemaal niet de intentie om hem niet weg te doen voor die prijs. Ikzelf heb er in ieder geval van geleerd dat ik eerst de verzendkosten moet weten voordat ik ga bieden.

Het valt me trouwens op dat er wel heel veel Dreamcasts worden aangeboden zonder kabels. Ikzelf heb dan vaak het vermoeden dat hij gewoon kapot is en dat ze er op die manier meer uit proberen te halen door de kans te laten bestaan dat hij het gewoon doet.
Negatieve feedback gelijk geplaatst met de melding dat ik het vreemd vind dat direct na de veiling het product in eens kapot was. Nu volg ik een aantal veilingen waarvan ik contact heb gehad met de verkoper, zitten aardige mensen tussen, eentje die aangaf dat het zo'n 10GBP was voor verzending, kijk ook op eBay.de, Duitsers zijn wat moeilijker met verzending naar Nederland maar gelukkig heeft ons bedrijf een vestiging in Frankfurt waar ik kan laten afleveren en vervolgens kan een collega het weer meenemen naar Nederland :)

Edit: Krijg net een bericht met het verzoek de feedback weg te halen omdat zij er niets aan kan doen dat haar kind het kapot heeft gemaakt. Dus waarom ik dan slechte feedback achterlaat. Dat heb ik haar dus haarfijn duidelijk gemaakt.

[ Voor 5% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 18-01-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Tanuki schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:39:
Jezus, ik wist niet dat jij dat was!!! :D Als je het nou even had gezegd.. Dan had die 5 euro er echt wel af gekund! :D

Ik was dus degene waar je die Gameboy spullen van had gekocht. :P
Hmm, helaas... of zal ik je m'n paypal doorgeven ;)

Ebay is soms inderdaad echt rot... zaken zoals hierboven en wat zelfs nog meer gebeurt: item in de watchlist, al dan niet al op geboden en "plots" is het niet meer beschikbaar...

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Exorcist schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:51:
Maar dat is niet hetzelfde als de echte oude carts. Games speel je op de console waarvoor het spel initieel bedoeld is. Vind ik :+
Uhuh, jij bent dan ook (ook imho uiteraard :) ) een verzamelaar die ook speelt. Maar als je gewoon mega man wilt spelen dan is mijn optie wellicht beter, omdat je dan relatief makkelijk en legaal de games kan bezitten om te spelen. Misschien een interesante optie voor mensen die meer voor het spelen dan voor de verzameling/nostalgie iets zoeken. 2 disks vinden is makkelijker dan +- 15 losse carts ofzo?
EN (niet geheel onbelangrijk in mijn wereld) de nes had natuurlijk wat minor gfx glitches, die heb je niet met de cube bundel, en ik vind de nes controller ook wat vervelend tegenwoordig. Voor de cube heb ik zo'n snes achtig hori geval :)
Oh en ik vergeet nog bijna........de mogelijkheid om te saven. Dat vind ik ook erg fijn :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij maken die glitches het juist authentiek voor de echte nostalgische mega man speler.
Ik geloof dat ze zelfs zoiets, of iig af en toe vertraging in de iOS game Mega Man 9 gestopt hadden, om het echter te laten aanvoelen?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Sagat, ik mag dan misschien nog geen kamers vol hebben met cardridges en andere meuk, maar ik ben wel een verzamelaar :) Een verzamelaar die hetgeen wat hij koopt ook nog speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
denilkids: beginnende verzamelaar heet dat geloof ik ;)
Hee maar het was maar een suggestie/tip ding he. Als jij lever authentiek de nes versies speelt be my guest.

Ikzelf ben meer een speler die doordat ie wil spelen ook een verzameling opgebouwd heeft.

@ios versie
Tsja ik vind het wel humor als ze voor het echte retro gevoel die glitchen inbouwen. Als het maar uit en aan te zetten is. Sowieso houdt het bij mij al op als ik touch gaming hoor. (angry birds, flight control, drop7 en word feud voor met het vrouwtje, all the touch gaming i need :P )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ik heb hier nog nooit gepost dus , here goes nothing :)
Ik verzamel NES, SNES , N64, game boy en sealed games!

Wat aankopen van vorig jaar:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/lcn49.png

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2sbv8ur.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2rnhht1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/54182.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2506ng6.jpg

Mega man 7 PAL CIB

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/15cy3yq.jpg

Terranigma (engelse schermtexten)
Met boekje en videotheek doosje

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/b563qb.jpg

Super Mario Kart Sealed

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/15p3jpi.jpg

Demon's Crest Engels (engelse schermtexten)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/29vf4md.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/rjh8ue.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/67oz7t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/240zl38.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/34z0vog.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/s3ox2w.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/dnksk8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/fm2n41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/280kq61.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/sg7rk3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2uzzgh5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ly4jrb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2vwy7mv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/bjb9sj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2nsp9j4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/33xzehc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/sma6uu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/34xrexy.jpg

Zelda majoras mask sealed red nintendo tear strip

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/9233/p1010004pd.jpg

F-zero sealed red nintendo tear strip

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/30k3g39.jpg

Arkanoid Sealed & VGA graded 80

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/e3m1i.jpg

Pokemon games nodig iemand?

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/2496/img1164l.jpg

Paper mario sealed VGA 85+

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/30ts8rq.jpg

SNES Cleaning kit sealed

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2hicqyu.jpg

Harvest moon

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/1z20zko.jpg

Zelda ocarina of time collectors edition

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/15gv8g1.jpg

NES Console VGA graded 85+

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/r27sde.jpg

5x Killer instinct Sealed met nintendo red tear strip

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/tarm08.jpg

Gisteren opgehaald pakket met battletoads double dragon CIB en wildcard copybox.
Scope + doos zit er ook bij maar niet op foto.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/21j11fm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar woon je, en wanneer ben je toevallig van huis weg? :+

Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Een vriend van mij heeft/had de Nintendo 64. Daar hebben we vroeger veel plezier aan beleefd _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door witeken op 20-01-2012 22:27 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
@Kryptex
... wow...

Hoe kan het eigenlijk zijn dat iemand een Super Mario Kart koopt, en deze vervolgens nooit uit de verpakking haalt :/ Zelfs bij het zien van die foto beginnen mijn handen te jeuken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan koop je toch een losse kart voor 15 Euro om te spelen? Zou het ook niet uit de verpakking halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Exorcist schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:13:
Waar woon je, en wanneer ben je toevallig van huis weg? :+

Wow!
Camera's geinstalleerd, verzekering afgesloten en poorten op slot =D
Magic6399 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:33:

Hoe kan het eigenlijk zijn dat iemand een Super Mario Kart koopt, en deze vervolgens nooit uit de verpakking haalt :/ Zelfs bij het zien van die foto beginnen mijn handen te jeuken :9
Meestal van oude winkel voorraden nog.

Super mario kart sealed heb ik laatst nog een 550 euro bod op gehad, maar ik doe em niet weg atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie van jullie heeft de zogenaamde "audiophile" PS1 (SCPH-1001/2) of de Yaroze? Vind ze nogal prijzig, met name de eerste, maar het zijn wel leuke hebbedingetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Exorcist schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 22:53:
Wie van jullie heeft de zogenaamde "audiophile" PS1 (SCPH-1001/2) of de Yaroze? Vind ze nogal prijzig, met name de eerste, maar het zijn wel leuke hebbedingetjes ;)
Ik heb er één staan (audiophile) niet speciaal naar op zoek geweest of zo maar gewoon toeval. Kwam erachter toen ik een andere ps1 kocht voor de bijhorende games en dacht "huh wat heeft deze weinig aansluitingen!". (Ben niet zo'n playstation fanaat eigenlijk).

Toen ik later die andere ps1 op marktplaats weer wilde verkopen kreeg ik regelmatig emails of het niet die versie was.Toen viel het kwartje...

edit: Die Yaroze kende ik overigens wel maar die ben ik nog nooit ergens tegengekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door CrystalViriS op 21-01-2012 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik zit erover te denken een N64 te halen met paper mario. Ik heb erg genoten van paper mario 2 op de cube, dus daarom leek het me leuk. Iemand die me enige indicatie kan geven wat ik hiervoor kwijt zal zijn? Ik ben niet thuis in de n64 markt en daar hangt het natuurlijk ook van af. Of als iemand een (internet)winkel weet waar ze hem verkopen zou ook leuk zijn :). Heb al op retrogamewinkel.nl gekeken, maar daar haddenz e geen paper mario. Andere winkels die n64en verkopen ken ik helaas niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Orian schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:26:
Ik zit erover te denken een N64 te halen met paper mario. Ik heb erg genoten van paper mario 2 op de cube, dus daarom leek het me leuk. Iemand die me enige indicatie kan geven wat ik hiervoor kwijt zal zijn? Ik ben niet thuis in de n64 markt en daar hangt het natuurlijk ook van af. Of als iemand een (internet)winkel weet waar ze hem verkopen zou ook leuk zijn :). Heb al op retrogamewinkel.nl gekeken, maar daar haddenz e geen paper mario. Andere winkels die n64en verkopen ken ik helaas niet :(.
Met goed zoeken iets van 30 euro, maar ze gaan volgens mij vaak voor ongeveer 50 euro weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paper Mario is duur. Heb mijn exemplaar toen voor 35 ofzo gekocht, maar het is inderdaad tussen de 30 en 50 voor alleen de cart een gangbare prijs. Een N64 kun je kaal wel voor 15 Euro op de kop tikken, mijns inziens kun je beter zoeken naar eentje met veel spellen (waaronder PM), dan ben je relatief goedkoper uit als je sowieso van plan bent nog spellen los te kopen.
CrystalViriS schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 02:02:
[...]

Ik heb er één staan (audiophile) niet speciaal naar op zoek geweest of zo maar gewoon toeval. Kwam erachter toen ik een andere ps1 kocht voor de bijhorende games en dacht "huh wat heeft deze weinig aansluitingen!". (Ben niet zo'n playstation fanaat eigenlijk).

Toen ik later die andere ps1 op marktplaats weer wilde verkopen kreeg ik regelmatig emails of het niet die versie was.Toen viel het kwartje...

edit: Die Yaroze kende ik overigens wel maar die ben ik nog nooit ergens tegengekomen.
Ik heb mijn zes PS1's nagelopen, maar helaas allen nieuwe(re) modellen. Toen ik ooit mijn eerste PS1 kocht was dit wel zo'n "audiophile" model, maar toen was het ding ook net uit. Maar goed, koop met regelmaat PS1's dus wellicht zit er ooit eentje toevallig bij.

[ Voor 54% gewijzigd door Exorcist op 21-01-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Inderdaad is het goedkoper om gewoon een N64 te kopen met extra spellen, meestal dan. Soms heb je wel mensen die hun prijs dan ook echt baseren op het feit dat sommige spellen 30 euro per stuk ongeveer waard zijn.

Sowieso is het kopen van grotere pakketten mijn inziens de beste manier om je verzamelhobby een beetje betaalbaar te houden. Van de dubbele spellen kun je dan gewoon degene in de slechtste staat weer verkopen enzovoort. Het enige probleem is soms dat je er moeilijk vanaf komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danielkraak schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 10:51:
Inderdaad is het goedkoper om gewoon een N64 te kopen met extra spellen, meestal dan. Soms heb je wel mensen die hun prijs dan ook echt baseren op het feit dat sommige spellen 30 euro per stuk ongeveer waard zijn.

Sowieso is het kopen van grotere pakketten mijn inziens de beste manier om je verzamelhobby een beetje betaalbaar te houden. Van de dubbele spellen kun je dan gewoon degene in de slechtste staat weer verkopen enzovoort. Het enige probleem is soms dat je er moeilijk vanaf komt.
Waarvan akte. Heb een aantal spellen dubbel, an sich toptitels, maar daarom ook vaak verkocht en iedereen heeft ze al. Probeer ze dan maar eens te ruilen. Mario All-Stars, SM64, Resident Evil, Die Hard Trilogy en Pilotwings bijv. raak ik niet kwijt. Sonic 2 idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nou, als je nou Sonic 3 had met box, dan ahd ik er wat mee gekund :P Die heb ik nl alleen als losse cart
Op t moment heb ik sowieso geen drol wat intressant is om te ruilen geloof ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, die zoek ik zelf ook nog voor een leuke prijs, Kappie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ennem.....mja :P Is er iets wat je zoekt, zo ja DM me eens ff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bedankt voor de tips allemaal. Het gaat mij puur om paper mario. Andere games die er op de n64 die ik de moeite waard vond heb ik al gespeeld op andere consoles (zelda's op de cube, mario 64 op de DS). Ik ben sowieso niet echt een fan van de n64, de slechte 3d beelden staan mij toch tegen. Maar omdat ik paper mario: the thousand year door zo leuk vond was ik toch op zoek naar deel 1.
Ik houd in ieder geval dingen als marktplaats in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:01:
Ennem.....mja :P Is er iets wat je zoekt, zo ja DM me eens ff :D
Ik zie net dat ik Sonic 3 toch heb..soms heb je zoveel dat je het niet meer weet :+

(ga zo weg, maar zal in het weekend even afgaan wat ik nog zoek/mis). Wat sowieso hoog staat op mijn lijst, maar nog te duur om eraan te beginnen, is mijn kleurencollectie aan N64's afwerken. Ik heb de normale zwarte x2, de aqua blauwe x2, paarse, smoke grey en de oranje. Mis dus aardig wat kleuren (groen, roze, Pikachu (had ik die Intertoys aanbieding in 2002 maar opgepakt, 25 Euro voor die console..) .
Orian schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:02:
Bedankt voor de tips allemaal. Het gaat mij puur om paper mario. Andere games die er op de n64 die ik de moeite waard vond heb ik al gespeeld op andere consoles (zelda's op de cube, mario 64 op de DS). Ik ben sowieso niet echt een fan van de n64, de slechte 3d beelden staan mij toch tegen. Maar omdat ik paper mario: the thousand year door zo leuk vond was ik toch op zoek naar deel 1.
De N64 kent zo echt zijn pareltjes, Paper Mario is knisperscherp (imho) en is anders dan andere N64 spellen op grafisch vlak, puur omdat het geen "3D" is. Maar een Super Mario 64, Blast Corps, Pilotwings 64 en Mario Kart 64 zijn toch ook wel hoogvliegers hoor :)

[ Voor 38% gewijzigd door Exorcist op 21-01-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/ion9n6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/zyedg4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2v3jyma.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Retro gamers onder ons, opgelet:

We hebben eindelijk de SNES en N64 Inlays / Inserts op voorraad. Perfect om je doosjes compleet mee te maken, en een absolute meerwaarde voor een verzameling. Ze zijn te bestellen per stuk maar ook per meerdere, hoe meer je besteld hoe goedkoper per stuk ze worden,

voor SNES Inlays KLIK HIER of ga naar: http://www.retrogamefreak.com/c-1471347/inlays-inserts/

voor N64 Inlays KLIK HIER of ga naar: http://www.retrogamefreak.com/c-1471402/inlays-inserts/

Ook leveren we sinds een paar dagen de Piepschuimpjes / Styrofoams om je NES Complete Games mee op te vullen,

KLIK HIER voor deze piepschuimpjes of ga naar : http://www.retrogamefreak.com/c-1466792/styrofoam-piepschuim

We hebben trouwens ook weer een update geplaatst, je kan hiervoor voortaan standaard naar onze hoofdpagina gaan, hier vind je altijd 3 pagina`s vol met nieuwe artikelen

www.RetroGameFreak.com

Dat kreeg ik net in de mail :D Eindelijk zijn er SNES inlays te krijgen! Dus sommigen van ons kunnen nu de doosjes die ze hebben compleet maken! :D JEEEEEEJ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:46:

Kan het zijn dat deze niet zijn uitgekomen in de EU?
Ik vermoed dat het over volgende titels gaat:
- Mega Man X Collection
- Mega Man Anniversary Collection

Trouwens, zeer mooie collectie hierboven!

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
@Lampuhkap: die kan ik ook nog wel gebruiken. Heel veel N64-spellen van mij hebben dat ding niet meer en mijn ervaring is dat die doosjes zonder makkelijker indeuken. Het enigste wat mij wel tegenzit is dat ze nep zijn en dat het eigenlijk niet mag tellen voor in de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Gisteren ook eindelijk een NES op de kop getikt! _/-\o_

Ben er eigenlijk altijd wel naar op zoek geweest, maar nooit 'echt' actief en het moest wel in de buurt zijn (via marktplaats). :)

Deze set (NES, 2 controllers, kabels) heb ik voor €50 gekocht met daarbij 10 spellen:

- Super Mario Bros. / Duck Hunt
- The Legend of Zelda (helaas niet de gouden)
- Chip 'n Dale Rescue Rangers
- Turtles
- Turtles II - The Arcade Game
- Double Dragon II
- The Simpsons - Bart Vs. the World
- Gremlins 2
- Prince of Persia
- Faxanadu

De vorige eigenaar is er wel zuinig op geweest, maar heeft het nooit echt goed schoon gehouden en rookte ook erg veel. Daarom waren de cartridges nogal vies en stonk het hele setje nogal naar rook. Ik heb het allemaal heel voorzichtig schoongemaakt en laten luchten in de (niet vochtige) bijkeuken.

Het is allemaal gewoon gebruikt door de jaren heen, dus er zitten uiteraard her en der gebruikerssporen op, maar dat vind ik niet erg. Zelf ga ik hem ook gebruiken en mijn kids mogen er ook op spelen. De liefde moet natuurlijk overgaan van vader op zoon/dochter. O+

Hij heeft uiteraard wel het 'veelvuldig moeten blazen' probleem, maar ik denk dat ik er binnenkort zelf een nieuwe connector in ga zetten. En ik moet natuurlijk nog een zapper hebben en de nodige andere games! ;)

Ik vond het al met al een mooie deal.

De complete set mooi opgesteld in ons TV meubel:
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/w7ez2c.jpg

Alle actieve consoles netjes op een rij (Wii, NES, PS3):
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/259z67k.jpg

Gebroederlijk naast de Wii:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/34zm3ya.jpg

De (semi-vergeelde) controllers:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/mlp5rm.jpg

De games:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/yl63l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
danielkraak schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:09:
@Lampuhkap: die kan ik ook nog wel gebruiken. Heel veel N64-spellen van mij hebben dat ding niet meer en mijn ervaring is dat die doosjes zonder makkelijker indeuken. Het enigste wat mij wel tegenzit is dat ze nep zijn en dat het eigenlijk niet mag tellen voor in de verzameling.
Ik heb al mn inlays destijds weggegeven aan Tanuki/L0c4lh0st, en nu ik zelf alles weer compleet wil hebben, is dit wel de meest handige oplossing

Het is niet anders, op een andere manier kom je er gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Gratis af te halen in spijkenisse:

http://link.marktplaats.nl/523205524

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Bootje schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:20:
Gisteren ook eindelijk een NES op de kop getikt! _/-\o_

- The Legend of Zelda (helaas niet de gouden)
De classic series is trouwens een stuk zeldzamer dan de normale gouden cartridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Bootje schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:20:
En ik moet natuurlijk nog een zapper hebben en de nodige andere games! ;)
Je weet dat een zapper niets uithaalt op een lcd tv? :P

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zelf aan het klooien geweest om wat nieuwe SNES Inlays te maken...
Ik moet eerlijk zeggen dat het me nog niet tegenvalt.
Ik heb er voor de liefhebbers ook nog een template van die je via DM kunt krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/u7u4x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/14xgp6h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje wat aan het testen voor een retroavond van de week met een vriend. Nu heb ik drie MD's (twee keer een I, eenmaal een II) en ik heb zo te zien voor de I een volledig bedrade SCART kabel (op drie punten na dacht ik). Nu gaan beide MD's wel aan, maar eentje flikkert met wat groen beeld en doet niets, en de ander doet echt helemaal niets (alleen power-on). Ik weet dat ik onlangs nog op één van de twee gespeeld heb, maar dat was via RF. Bij de andere MD heb ik zo te zien geen SCART kabel.

Verder heb ik 5 PS1's, waarvan er ook drie het niet of niet goed doen. Maakt verder niet uit, maar ze zijn ook alle 5 omgebouwd met zo'n lelijk menu als gevolg. Daar ik alleen maar orignele spellen speel best vervelend; zoek dan nog maar 's een normale op Marktplaats :+

Maar goed; verder geen showstoppers. Kijk nog wel even naar de bekabeling, anders RF. Component kabel van de PS2 is bijna binnen, die voor de Xbox heb ik een mail uitstaan (stond er eentje op MP, nieuw, met optical uitgang) en dan kan t feest beginnen. Gek genoeg doet alles van Nintendo het wel altijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Net voor €9,06 een Dreamcast gewonnen op ebay UK, ben benieuwd naar de verzending en of het doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Kryptex schreef op zondag 22 januari 2012 @ 11:42:
[...]
De classic series is trouwens een stuk zeldzamer dan de normale gouden cartridge.
Oh is dat zo? Wist ik niet. Maar ik ben dan ook (nog) geen echte collector. Ik vond het sowieso een mooie deal voor €50. :)
barktus schreef op zondag 22 januari 2012 @ 14:44:
[...]
Je weet dat een zapper niets uithaalt op een lcd tv? :P
Ja, maar ik moet hem gewoon hebben. Voor als er ooit weer eens een CRT komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Inderdaad geen slechte deal voor 50 Euro!
Trouwens ook een mooie opstelling, maar je mist volgens mij de beste console nog: de snes :p

Als je wilt wil ik die grijze Zelda wel ruilen tegen ééntje met een gouden cassette hoor ;)

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn Megadrives die geen beeld geven hebben daar een reden voor. Als je dan al een RGB SCART kabel gebruikt, prop hem dan ook in de RGB SCART ingang op je TV. Dingen werken dus vlekkeloos. Alleen Sonic 1 valt af en toe weg met zwart beeld, maar dat wijt ik aan de cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Exorcist schreef op maandag 23 januari 2012 @ 00:04:
Beetje wat aan het testen voor een retroavond van de week met een vriend. Nu heb ik drie MD's (twee keer een I, eenmaal een II) en ik heb zo te zien voor de I een volledig bedrade SCART kabel (op drie punten na dacht ik). Nu gaan beide MD's wel aan, maar eentje flikkert met wat groen beeld en doet niets, en de ander doet echt helemaal niets (alleen power-on). Ik weet dat ik onlangs nog op één van de twee gespeeld heb, maar dat was via RF. Bij de andere MD heb ik zo te zien geen SCART kabel.

Verder heb ik 5 PS1's, waarvan er ook drie het niet of niet goed doen. Maakt verder niet uit, maar ze zijn ook alle 5 omgebouwd met zo'n lelijk menu als gevolg. Daar ik alleen maar orignele spellen speel best vervelend; zoek dan nog maar 's een normale op Marktplaats :+

Maar goed; verder geen showstoppers. Kijk nog wel even naar de bekabeling, anders RF. Component kabel van de PS2 is bijna binnen, die voor de Xbox heb ik een mail uitstaan (stond er eentje op MP, nieuw, met optical uitgang) en dan kan t feest beginnen. Gek genoeg doet alles van Nintendo het wel altijd..
Ik heb volgens mij wel een PS1 origineel over. Zal eens moeten kijken, maar volgens mij heb ik er 1 over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand nog een goede plek waar je xbox spellen kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:22:
Kent iemand nog een goede plek waar je xbox spellen kan vinden?
Ebay, Marktplaats, retrowinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Bruiser schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:32:
Inderdaad geen slechte deal voor 50 Euro!
Trouwens ook een mooie opstelling, maar je mist volgens mij de beste console nog: de snes :p

Als je wilt wil ik die grijze Zelda wel ruilen tegen ééntje met een gouden cassette hoor ;)
Dank je!

Tja, de snes staat in de originele doos op zolder. Daar is geen ruimte meer voor. De Wii en PS3 worden actief gebruikt en de UPC decoder is ook wel noodzakelijk zeg maar. En daarnaast is het nogal lastig om de cartridges er van bovenaf in de te duwen in dit meubel. ;)

De snes komt vast wel weer een keer naar beneden. :*)

Ruilen? Neuh, laat maar. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg, hebben jullie lekker mooie dingen.

Ik heb nog een NES met een 20tal spellen, zo een rood pistool voor 'Duck Hunt' en een hub voor met 4 personen te kunnen spelen.

Ook de SNES, PS1 en PS2 staan hier nog, alsmede 3 'brooddozen' aka GameBoy's. Op de SNES heb ik maar 7 spellen gehad, Mario All Stars, Secret of Mana, Zelda: Link to the past, Asterix en Obelix, Mystic Quest en Crono Trigger.

Die goede oude tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:41:
Op de SNES heb ik maar 7 spellen gehad, Mario All Stars, Secret of Mana, Zelda: Link to the past, Asterix en Obelix, Mystic Quest en Crono Trigger.
Voor de SNES is Secret of Mana toch wel mijn 'all time favorite'!! Wat een tof spel was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:37
Bootje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:37:
[...]

Dank je!

Tja, de snes staat in de originele doos op zolder. Daar is geen ruimte meer voor. De Wii en PS3 worden actief gebruikt en de UPC decoder is ook wel noodzakelijk zeg maar. En daarnaast is het nogal lastig om de cartridges er van bovenaf in de te duwen in dit meubel. ;)

De snes komt vast wel weer een keer naar beneden. :*)

Ruilen? Neuh, laat maar. >:)
Lol, grappig Bootje, aan het meubel zag ik dat jij het was, later ook aan de nickname, brulaap hier :p. Top aankoop, zullen de kids wel plezier aan hebben denk ik.

Jammer dat je nog geen Virtual Boy hebt.

Mijn laatste nieuwe VB aanwinst, een custom built Bound High Cartridge:
Afbeeldingslocatie: https://secure.tweakers.net/ext/f/lVSYEzyOWQeccRrrGODqc58P/full.jpg?nohitcount=1

[ Voor 14% gewijzigd door Koldur op 23-01-2012 11:52 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bootje schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:43:
[...]

Voor de SNES is Secret of Mana toch wel mijn 'all time favorite'!! Wat een tof spel was dat.
Ik ben nu bezig met de 'gemodde' versie, maar dan ge-emuleerd. Vijanden sterker, eindelijk opnieuw wat uitdaging, na minstens 20keer volledig uitgespeeld te hebben ken ik het ondertussen al iets te goed :p

Spijtig genoeg heb/had ik geen vrienden die dit spel ook leuk vinden, daarom nooit echt multiplayer gedaan, wat toch de meest vernieuwende feature van dit spel is.

SoM is ook mijn 'all time favourite', de onofficiële opvolger Secret of Evermore vond ik eigenlijk ook nog wel leuk net zoals Chrono Trigger en de FF-reeks. Maar nooit of te nimmer komt iets in de buurt van Secret of Mana, de storyline is vrij goed, de wereld ziet er fantastisch fantastisch uit. Als ik het nu op mijn PC speel (de SNES cartridge doet het niet meer :( dus als iemand de zijn verkoopt!), dan nog storen de verouderde graphics niet, sterker nog ik vind het beter dan veel huidige spellen. Ook de besturing met de 'ringen' vind ik best wel goed gevonden maar ik kan me inbeelden dat dit wel soms storend is als je met 2 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:44:
[...]

Lol, grappig Bootje, aan het meubel zag ik dat jij het was, later ook aan de nickname, brulaap hier :p. Top aankoop, zullen de kids wel plezier aan hebben denk ik.

Mijn laatste nieuwe VB aanwinst, een custom built Bound High Cartridge:
[afbeelding]
Hmm die game kende ik nog niet voor VB. Is het wat? Het viel me trouwens op dat jij een van de weinige VB'ers bent hier. Welke games heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:14:
[...]

Hmm die game kende ik nog niet voor VB. Is het wat? Het viel me trouwens op dat jij een van de weinige VB'ers bent hier. Welke games heb je?
Is één van de betere spellen om eerlijk te zijn, spellen welke ik heb voor de VB zijn:
Wario Land, Galactic Pinball, Red Alarm, Telero Boxer, Mario Tennis en Panic Bomber. Daarbij heb ik nog een Flashboy (helaas niet de plus) en kan dus alle spellen spelen. Bound High kan ik je aan helpen als je een Flashboy hebt.

Trouwens, hier een goede site om over de VB te babbelen:
http://www.planetvb.com/modules/news/

[ Voor 7% gewijzigd door Koldur op 23-01-2012 12:19 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theforce81 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:18:
[...]

Is één van de betere spellen om eerlijk te zijn, spellen welke ik heb voor de VB zijn:
Wario Land, Galactic Pinball, Red Alarm, Telero Boxer, Mario Tennis en Panic Bomber. Daarbij heb ik nog een Flashboy (helaas niet de plus) en kan dus alle spellen spelen. Bound High kan ik je aan helpen als je een Flashboy hebt.

Trouwens, hier een goede site om over de VB te babbelen:
http://www.planetvb.com/modules/news/
Damn, die Wario Land wil ik ook nog.
Ik heb zelf Mario Clash, Telero Boxer, Galactic Pinball, Red Alarm, Mario Tennis, Golf, Vertical Force, Virtual League Baseball en V-Tetris. Grootste gedeelte is niet echt Virtual maar Pinball, Boxer en Force zijn zeker wel grappig om te doen.
Heb daarnaast ook nog een Club Nintendo Magazine waarin de Virtual Boy wordt geprezen als de toekomst van Nintendo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:47:
[...]

Damn, die Wario Land wil ik ook nog.
Ik heb zelf Mario Clash, Telero Boxer, Galactic Pinball, Red Alarm, Mario Tennis, Golf, Vertical Force, Virtual League Baseball en V-Tetris. Grootste gedeelte is niet echt Virtual maar Pinball, Boxer en Force zijn zeker wel grappig om te doen.
Heb daarnaast ook nog een Club Nintendo Magazine waarin de Virtual Boy wordt geprezen als de toekomst van Nintendo :')
Wario Land is vaak wel goed en goedkoop te krijgen hoor, tussen de 12-30 Euro inclusief verzenden. Moet je maar eens vragen op planetvb.com of op ebay kijken.

Zo goed als niets is echt virtueel op de VB, maar is toch wel erg zijn tijd vooruit geweest met 3D, alleen het zwart rode is een beetje apart natuurlijk, maar geeft het ook weer net dat bijzondere tintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja ik vind het 3D effect bij genoemde spellen wel sterk, en nog steeds werken, met name bij Galactic Pinball en Telero Boxer. Doordat je echt in de machine moet kijken heb je een heel sterk gevoel (beetje bioscoopgevoel) dat je er 'in' zit. Vooral als je kapot gaat bij Telero Boxer levert het een sterk effect op.

Jammer dat bij veel games het diepte effect minder is of gewoon niks toevoegt. Zo zijn bij V-Tetris de sprites van de tetrisblokken gewoon 2D en heb je een beetje diepte bij de achtergrond.
Het rood-zwarte vind ik op zich niet zo heel erg behalve bij games zoals Golf waarin het lijkt alsof je in de Hel golft. Oh en de wireframe graphics van Red Alarm vind ik ook weinig duidelijk.

Er schijnt ook een Japanse first person titel te zijn die belachelijk duur is. Ben dan ook erg benieuwd naar de effecten daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:05:
Nouja ik vind het 3D effect bij genoemde spellen wel sterk, en nog steeds werken, met name bij Galactic Pinball en Telero Boxer. Doordat je echt in de machine moet kijken heb je een heel sterk gevoel (beetje bioscoopgevoel) dat je er 'in' zit. Vooral als je kapot gaat bij Telero Boxer levert het een sterk effect op.

Jammer dat bij veel games het diepte effect minder is of gewoon niks toevoegt. Zo zijn bij V-Tetris de sprites van de tetrisblokken gewoon 2D en heb je een beetje diepte bij de achtergrond.
Het rood-zwarte vind ik op zich niet zo heel erg behalve bij games zoals Golf waarin het lijkt alsof je in de Hel golft. Oh en de wireframe graphics van Red Alarm vind ik ook weinig duidelijk.

Er schijnt ook een Japanse first person titel te zijn die belachelijk duur is. Ben dan ook erg benieuwd naar de effecten daarvan.
Die first person shooter is echt belabberd slecht, geen hout uit te snijden. Is zo duur door zijn zeldzaamheid. Heb hem op mijn Flashboy gespeeld, nou, gespeeld, was niet echt speelbaar :+
Bij Galactic Pinball en Telero is het diepte gevoel inderdaad gaaf, helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruiser
  • Niet online
Hier ook een VB eigenaar, ik heb zelfs zowel de JP als de US versie boxed mint liggen + bijna alle "accessoires" die je ervoor kon krijgen (inclusief de "hard-case"). Helaas ben ik nog wat achter wat betreft de games, heb er maar twee (én een flashboy :-)).

(Retro) Game collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Bruiser schreef op zondag 22 januari 2012 @ 10:25:
[...]
Kan het zijn dat deze niet zijn uitgekomen in de EU?
Ik vermoed dat het over volgende titels gaat:
- Mega Man X Collection
- Mega Man Anniversary Collection
Trouwens, zeer mooie collectie hierboven!
Errr ja dat klopt helemaal, het was mijn bedoeling omdat ook mee te posten, maar er staat alleen dat ik de usa versie speel, dat doe ik dus omdat er geen eu alternatief is :o

@sealed versions
Ik blijf dat toch eng vinden, zouden er niet veel figuren zijn die shit namaken en dan sealed verkopen, in de wetenschap dat de meeste verzamelaar het toch niet (durfen/willen) openmaken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Orian schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 09:26:
Misschien moet je ook is nadenken over mario rpg (toevallig een foto ervan een paar posts onder deze van jou :) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:46:

@sealed versions
Ik blijf dat toch eng vinden, zouden er niet veel figuren zijn die shit namaken en dan sealed verkopen, in de wetenschap dat de meeste verzamelaar het toch niet (durfen/willen) openmaken?
Is het op illegale gedachten brengen ook strafbaar? ;)

Ik heb eigenlijk nog nooit van de Virtual Boy gehoord eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banix
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:50
Misschien even proberen op backgames.nl.Heb ik, toen het nog een fysieke winkel was, goede ervaringen mee gehad. Nu wel al lang niets besteld. Maar iig moeite van bekijken waard.
Orian schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 11:02:

[ Voor 69% gewijzigd door Banix op 23-01-2012 14:01 ]

You want weapons? We're in a library. Books are the best weapon in the world. This room's the greatest arsenal we could have. Arm yourself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sagat schreef op maandag 23 januari 2012 @ 13:46:
[...]
@sealed versions
Voorzover ik weet zijn de meeste Nintendo-spellen sealed met een speciale strip waar Nintendo op staat. Dat is vrij lastig na te maken.

Maar goed, ik heb op retrofora al wel vaker discussies gezien over Ebayveilingen waarbij ze zich afvroegen of de seal wel echt was. Het blijft een risico.

Ik word zelf in ieder geval vrij gestoord van dingen zo compleet mogelijk krijgen, dus ik heb me nu maar voorgenomen om niks meer te kopen, tenzij ik het ook echt ga gebruiken of het een goede deal is. Later moet het toch waarschijnlijk weer allemaal weg, want dan past het niet in mijn huis.

[ Voor 5% gewijzigd door danielkraak op 23-01-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
theforce81 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:44:
[...]Lol, grappig Bootje, aan het meubel zag ik dat jij het was, later ook aan de nickname, brulaap hier :p. Top aankoop, zullen de kids wel plezier aan hebben denk ik.

Hey! Ik wist helemaal niet dat jij ook zo actief op tweakers zat. Ja, de kids hebben al Chip 'N Dale en Mario zitten spelen. Ze komen alleen nog niet zo ver. :)

Neuh, de VB is nooit mijn ding geweest dus die komt er ook niet (denk ik). ;)
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:49:
[...]Spijtig genoeg heb/had ik geen vrienden die dit spel ook leuk vinden, daarom nooit echt multiplayer gedaan, wat toch de meest vernieuwende feature van dit spel is.

SoM is ook mijn 'all time favourite', de onofficiële opvolger Secret of Evermore vond ik eigenlijk ook nog wel leuk net zoals Chrono Trigger en de FF-reeks. Maar nooit of te nimmer komt iets in de buurt van Secret of Mana, de storyline is vrij goed, de wereld ziet er fantastisch fantastisch uit. Als ik het nu op mijn PC speel (de SNES cartridge doet het niet meer :( dus als iemand de zijn verkoopt!), dan nog storen de verouderde graphics niet, sterker nog ik vind het beter dan veel huidige spellen. Ook de besturing met de 'ringen' vind ik best wel goed gevonden maar ik kan me inbeelden dat dit wel soms storend is als je met 2 speelt.
Ik had gelukkig wel een maat die meespeelde en dat was echt geweldig. Zeker zijn tijd ver vooruit. Secret of Evermore heb ik ook. Met die hond ook. Maar in ieder geval wel een tandje minder dan SoM. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 12:14:
[...]

Ik heb ook een VB met een stuk of 10 spellen (ook dubbele bij). Vind bij Wario land & Mario tennis het "3D" het meest geslaagd. Je voelt je alleen altijd zo afgesloten van de buitenwereld als je op dat ding speelt. 8)7

@Excorcist: Ik heb hier ook nog wel een ps1 voor je die niet omgebouwd is. Mag je eventueel zo hebben tegen vergoeding van de verzendkosten.
Pagina: 1 ... 31 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod