Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Max Payne, die heb ik ook ja. Die anderen niet..

En wat betreft Manhunt: wist niet dat eea gecensureerd was. Desalniettemin heb ik ze voor de heb en niet om te spelen, maar zal 's zoeken naar de PSP versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 13:53:
Geen idee of het echt zo goed is maar wel gespeeld en mijzelf ermee vermaakt toen ik klein was:

-Smugglers run op de PS2
-Max Payne :+ :> Op de PS2 ja!
-Oni ook PS2
Vroeger heb ik veel Smuggler's Run 2 gespeeld. Dat is echt een verrassend leuke partygame. Eerst naar de 'contraband' racen en daarna keihard naar de finish voordat iemand tegen je aanbeukt en je spullen jat. Zowel ieder voor zich als iedereen tegen de computer is hilarisch :9

Datzelfde geldt voor Capture the Flag in de eerste Midnight Run-game op de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:09:
[...]

Vroeger heb ik veel Smuggler's Run 2 gespeeld. Dat is echt een verrassend leuke partygame. Eerst naar de 'contraband' racen en daarna keihard naar de finish voordat iemand tegen je aanbeukt en je spullen jat. Zowel ieder voor zich als iedereen tegen de computer is hilarisch :9

Datzelfde geldt voor Capture the Flag in de eerste Midnight Run-game op de PS2.
Precies het is echt een leuke spel maar weet niet of het onder een goed spel of klassieker kan vallen. Volgens mij redelijk onbekend geworden in de loop van de tijd.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:05:
Max Payne, die heb ik ook ja. Die anderen niet..

En wat betreft Manhunt: wist niet dat eea gecensureerd was. Desalniettemin heb ik ze voor de heb en niet om te spelen, maar zal 's zoeken naar de PSP versie.
Je moet dan wel een gemodde PSP hebben en een backup van de psp-game maken aangezien je iets in de ISO moet veranderen. Lukt dat dan zie je alle kills ongecensureerd en zonder vage filters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Je moet dan wel een gemodde PSP hebben en een backup van de psp-game maken aangezien je iets in de ISO moet veranderen. Lukt dat dan zie je alle kills ongecensureerd en zonder vage filters.
Heb wel een gemodde PSP (voor emulators), dus als ik het origineel ergens vandaan tover en een ISO download vind ik het best. Ben benieuwd, had al wat Youtube filmpjes gezien van hoe het eruit kán zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:32
Hai ik twijfel om een nintendo 64 converter te kopen. Want de prijzen zijn op ebay vele malen lager. NOu vroeg ik me af of je verschil zult zien met deze converter qua beeld/geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

champion16 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:29:
Hai ik twijfel om een nintendo 64 converter te kopen. Want de prijzen zijn op ebay vele malen lager. NOu vroeg ik me af of je verschil zult zien met deze converter qua beeld/geluid?
Nee :) RGB mod wel (qua beeld), mits je de juiste versie N64 hebt (geen PAL meestal).

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Ik heb een Franse N64 Pal versie op e-bay op de kop getikt en rgb gemod, dat werkt ook uitstekend.

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
dus zo een converter die ik op de N64 kan klikken geeft nagenoeg zelfde beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

champion16 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:15:
dus zo een converter die ik op de N64 kan klikken geeft nagenoeg zelfde beeld?
Wat denk jij dat zo'n converter doet? Nou in iedergeval niets met beeld en geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Vinamp schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:42:
Ik heb een Franse N64 Pal versie op e-bay op de kop getikt en rgb gemod, dat werkt ook uitstekend.
Merk je nou echt veel verschil? Ik had gehoord dat het maar weinig uitmaakte, omdat de N64 geen anti-aliasing toepast en daardoor het verschil in beeldkwaliteit echt miniem is. Goed de kleuren zullen vast wel iets beter zijn, maar of het scherper is vraag ik me dan wel weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Niemand geïnteresseerd in m'n Dreamcast verhaal, valt me een beetje tegen :P

Zo'n RGB N64 is leuk, maar betaal je ook zo rond de €100 voor jammer genoeg, beetje duur... :X

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

100 euro? Hier kon je die dingen voor veel minder kopen;

http://www.consolegoods.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

GOUDSBS schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:44:
100 euro? Hier kon je die dingen voor veel minder kopen;

http://www.consolegoods.co.uk/
Thanks voor de tip, maar ik bedoelde een PAL versie, die is toch wat duurder dan een Japanse..

EDIT: ik ga proberen een NUS-001(FRA) te pakken te krijgen, dan RGB mod ik 'm zelf wel, heb ik weer een projectje :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sp33dFr34k op 30-06-2011 22:58 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
@GOUDSBS en filmpje

Wat een wereld van verschil! Ik moet zeggen dat Composite op mijn hdtv er niet zo mooi uit ziet als op mijn oude CRT-bak, dus ik ga maar eens kijken naar een RGB-kabel. Ik hoorde signalen dat sommige RGB-kabels gewoon neppers zijn, dus Scart aansluitingen met daarin de 'kabel' van composite, klopt dit?

En ik weet dat deze vraag elke pagina langskomt, maar kan iemand dan een eBay link sturen met een echte RGB-kabel? Thanks ;)
Voor de SNES, of course! (Ik las trouwens iets over alleen Franse snessen die het hebben?)

[ Voor 9% gewijzigd door HotFix op 01-07-2011 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Het zijn alleen als het op de specs staat neppers....

scart is een aansluiting die van alles kan inhouden. Er zitten pinnetjes voor verschillende aansluitingen op. Van composiet, s-video en rgb. Het ligt aan de tv wat ondersteund is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

Dit is een RGB kabel voor wat Nintendo apparaten;

http://cgi.ebay.nl/NEW-GA...es_JN&hash=item1c11cd1531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Sp33dFr34k schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:35:
Niemand geïnteresseerd in m'n Dreamcast verhaal, valt me een beetje tegen :P

Zo'n RGB N64 is leuk, maar betaal je ook zo rond de €100 voor jammer genoeg, beetje duur... :X
Ik wel... Raar dat hij dat op voeding selecteert. Lijkt me ook niet erg logisch. Is het niet gewoon die modchip of een van de andere mods die daarin loopt te bokken? Lijkt me veel logischer namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
mijn US en JAP toetsenborden werken al sinds dag 1 op mn euro dreamcast. Zit ook helemaal geen region lock op peripherals. Lees de maple bus specs maar eens goed door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

De modchip zou daarmee toch niets te maken moeten hebben of wel?

Ik weet wel dat mijn US toetsenbord nooit op mijn PAL DC heeft gewerkt, snap niet hoe ^^ dat wel voor elkaar krijgt, maar er zit op tobo's wel degelijk een regiolock, staat ook duidelijk op de doos van de accesoires zelf. De muis, controller en VMU bijvoorbeeld boeit niet qua regio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat veel mensen het al weten maar ik zeg het gewoon even.

Je kan het blad retro gamer en die grote collecters edition van retro gamer kopen bij boekwinkel Donner in Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik heb net eindelijk na lang zoeken de ALLER zeldzaamste PAL Playstation 1 game binnen

wie raad welke game het is krijgt een pluim ^^

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Suikoden II? Valkyrie Profile? Final Fantasy VII (Black Label)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Suikoden 2 is lastig te vinden, maar "hyped" qua rarity
Valkyrie Profile is NTSC only (en uncommon)
FF7 is de op 1 na meest verkochte PS1 game (na GT) dus die is dirt dirt dirt common

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
XtinctHeD schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:31:
Suikoden 2 is lastig te vinden, maar "hyped" qua rarity
Valkyrie Profile is NTSC only (en uncommon)
FF7 is de op 1 na meest verkochte PS1 game (na GT) dus die is dirt dirt dirt common
Hoho ik had het over de Black label versie :P Een échte is best wel uncommon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Megamind schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 18:33:
[...]

Hoho ik had het over de Black label versie :P Een échte is best wel uncommon.
de PAL blacklabel is ook echt dirt common :)
ik heb volgens mij 8x black label en 5x platinum liggen op het moment

dat hij goed, populair en prijzig is.. wil niet zeggen dat hij rare is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Super Puzzle Fighter II Turbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

hoelang zullen we doorgaan, want niemand gaat het raden ^^

super puzzle fighter 2 turbo is uncommon, maar bij far niet rare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Tales of Destiny 2? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

wel PAL games noemen he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik weet er wel een; Team Buddies. En zo niet, dat is er wel een die ik nog wil hebben, en ook zeldzaam/duur is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

team buddies is behoorlijk rare ja

maar ik zal het maar verklappen :p

http://www.playstationcol...viewtopic.php?f=14&t=2564

Grand Theft Auto: Double Feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Valt dat effe tegen, had ik niet verwacht :P

Maar Team Buddies, heb je die? Vroeger echt kapot gespeeld.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ja, Team Buddies! Typisch een game die ik al heel lang wil hebben. Ik zie hem af en toe voorbijkomen op eBay, maar altijd 40/ 50 euro en dat heb ik er niet voor over. Maar ook ik heb deze week zeldzame games in handen gekregen.

Twee stuks.Ten eerste Metal Slug voor de Neo Geo! Een conversie weliswaar, maar ook die zijn heel moeilijk te vinden. Ook Last Resort heb ik compleet kunnen kopen. De normale versie van Metal Slug is belachelijk duur: 1000 tot 1200 euro. Zelfs een conversie kost normaal een paar honderd euro net als Last Resort. Ik heb ze allebei voor (relatief gezien) een schijntje kunnen kopen. Dolblij natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

jup die heb ik :)
op dat forum staan ook filmpjes van mijn verzameling (en hier op de vorige pagina) daar kun je het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:50:
Damn ja, Team Buddies! Typisch een game die ik al heel lang wil hebben. Ik zie hem af en toe voorbijkomen op eBay, maar altijd 40/ 50 euro en dat heb ik er niet voor over. Maar ook ik heb deze week zeldzame games in handen gekregen.

Twee stuks.Ten eerste Metal Slug voor de Neo Geo! Een conversie weliswaar, maar ook die zijn heel moeilijk te vinden. Ook Last Resort heb ik compleet kunnen kopen. De normale versie van Metal Slug is belachelijk duur: 1000 tot 1200 euro. Zelfs een conversie kost normaal een paar honderd euro net als Last Resort. Ik heb ze allebei voor (relatief gezien) een schijntje kunnen kopen. Dolblij natuurlijk :9
netjes! twee hele vette games die ook aardig prijzig zijn
ben zelf nog opzoek naar een complete kit van Last Resort voor de MVS (heb metal slug al compleet)

blij dat ik een MVS heb, want AES is echt te duur /^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heb helaas geen plek voor een MVS maar wel een AES console.
Laatst Last Blade II gekocht voor € 50,- boxed ook wel mooie deal :D

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricost schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:28:
Heb helaas geen plek voor een MVS maar wel een AES console.
Laatst Last Blade II gekocht voor € 50,- boxed ook wel mooie deal :D
Dat is zeker een goede deal! Conversie of origineel? Hoe dan ook is het zowel voor het origineel als voor een conversie niet veel geld.

Ik ben superdom geweest op eBay gisteren: ik had een paar weken geleden geboden op een veiling van Kirby Super Star en Kirby's Dream Land 3 voor de snes, maar dat was ik helemaal vergeten. Gisteren kwam ik iemand tegen die ook die twee spellen in de aanbieding had. Die spellen heb ik dus gekocht, maar nu heb ik ook die veiling nog gewonnen! Nu heb ik van beide spellen dus twee exemplaren |:( Idiot.

Anyway, ik ben echt een groot Kirby-fan, dus ik bewaar ze maar. Vooral Kirby Super Star (Kirby's Funpak in Europa) is zo'n geweldige game! Vroeger heb ik die helemaal kapot gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:43:
[...]

Ik ben superdom geweest op eBay gisteren: ik had een paar weken geleden geboden op een veiling van Kirby Super Star en Kirby's Dream Land 3 voor de snes, maar dat was ik helemaal vergeten. Gisteren kwam ik iemand tegen die ook die twee spellen in de aanbieding had. Die spellen heb ik dus gekocht, maar nu heb ik ook die veiling nog gewonnen! Nu heb ik van beide spellen dus twee exemplaren |:( Idiot.

Anyway, ik ben echt een groot Kirby-fan, dus ik bewaar ze maar. Vooral Kirby Super Star (Kirby's Funpak in Europa) is zo'n geweldige game! Vroeger heb ik die helemaal kapot gespeeld.
Huh, je hebt op een veiling geboden die een paar weken liep? Kirby's Dream Land 3 is erg rare, dus nooit een slechte aankoop. Heb je hem compleet gekocht of cart only?

Kirby's Fun Pak heb ik een hele tijd geleden een partij van opgekocht, was een Italiaanse versie (8 giochi e uno of zoiets), die heb ik toen nog flink veel verkocht voor €12,50 het stuk compleet en helemaal nieuw. Ondertussen toch best spijt van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, cart only. Compleet kost Kirby 3 al snel 50 euro of meer en dat heb ik er niet voor over. Het is geen topgame namelijk, maar wel een leuk en zeldzaam spel. Amerikaanse snes-games hoef ik sowieso niet per se compleet te hebben. Europese games wil ik wel het liefst compleet.

Die veiling had een looptijd van 21 dagen, zoiets. Ik had een bod uitgebracht vlak nadat hij gestart was, maar dat was ik een paar weken later dus vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ah okee, ja compleet kost ie tussen de €60 en €85. Zeldzaam is ie zeker, je ziet 'm steeds minder. Ik heb 'm een aantal jaren geleden compleet en mint gekocht voor €35 of zoiets ex. verzending en dat vond ik al heel wat. Denk dat ie vanaf nu alleen nog maar gaat stijgen :)

En een looptijd van 21 dagen is wel erg extreem, nog extremer is dat je 'm dan nog wint ook als je er meteen op geboden hebt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sp33dFr34k op 05-07-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik spaar al een tijdje gamecube games, maar puur PAL games. Tot nu toe valt daardoor ebay.com eigenlijk altijd 'buiten de boot'. Maar als ik al jullie verhalen lees lijkt het wel mogelijk om daar (makkelijk?) op wel/niet PAL games te sorteren. Tot nu toe hield ik het altijd bij ebay.nl en marktplaats, maar eigenlijk wil ik mijn 'zoekterrein' wat uitbreiden. Iemand die kan vertellen of/hoe dit makkelijk kan op ebay.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Heb nu een Franse PAL N64 gevonden! Nu nog de vraag, waar vind ik een geschikte RGB amplifier, iemand een idee? Volgens verschillende sites heb ik een THS7314 chip nodig, maar vind er nergens een... hoop dat iemand me hierin kan adviseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

http://free-for-all.ath.cx/daten/n64rgbmod.html

http://nfggames.com/forum2/index.php?topic=3083.0

Volgens mij is deze bovenstaande mod anders..... weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:43:
[...]

Dat is zeker een goede deal! Conversie of origineel? Hoe dan ook is het zowel voor het origineel als voor een conversie niet veel geld.
Zover ik kan zien gewoon origineel. Waar zou ik een conversie aan moeten herkennen ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

http://www.playstationcol...ion-2-ntsc-library-sealed

interview met de enige verzamelaar ter wereld die een volledige gesealede PS2 verzameling heeft (NTSC set)

[ Voor 34% gewijzigd door Dr. Retro op 06-07-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Bedankt voor je reactie, waardeer het :)

Ik heb de tut van mmmonkey bekeken op: http://www.mmmonkey.co.uk...c_nintendo_64_rgb_new.htm

Deze ziet er een stuk makkelijker uit (ben niet zo'n soldeerheld) en daar heb je maar 1 chip en wat weerstandjes voor nodig. Alleen die chip kan ik helaas niet vinden, enige wat ik kan vinden is dat het ding in rekenmachines verwerkt is, maar zie er nergens te koop... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
LoCuTuS2000 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:04:
Weet iemand waar ik nog een 2e hands draadloze xbox controller kan vinden? Heb er 1 op marktplaats gevonden maar die was als nog EUR 42 nieuw met verzendkosten, de kleur maakt niet uit.

Hier een plaatje:

[afbeelding]
Hey, ik heb deze nog.

En heb er nog over ook ;)

Check je DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinamp
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Vinamp

Oja joh...

Sp33dFr34k schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 21:14:
Heb nu een Franse PAL N64 gevonden! Nu nog de vraag, waar vind ik een geschikte RGB amplifier, iemand een idee? Volgens verschillende sites heb ik een THS7314 chip nodig, maar vind er nergens een... hoop dat iemand me hierin kan adviseren :)
Ik heb het volgende gedaan met mijn franse N64. Het is wel even zoeken naar de juiste smd onderdelen, maar conrad had het op voorraad. Verder geen gedoe met rgb vertserkers, werkt prima!

http://www.circuit-board....viewtopic.php?f=54&t=2317

Asus A8N-SLI DeLuxe, AMD3500+ Venice, 2*512MB PC3200 Kingston, Ati850 XT, 2*Samsung 160 GB SATA (Raid0) , Maxtor 160 GB, Toshiba Dvd SD-M1502 speler, Nec 3520 Dvd Brander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtinctHeD schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:08:
http://www.playstationcol...ion-2-ntsc-library-sealed

interview met de enige verzamelaar ter wereld die een volledige gesealede PS2 verzameling heeft (NTSC set)
Damn, dat is bizar (veel geld waard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

XtinctHeD schreef op zaterdag 02 juli 2011 @ 20:06:
team buddies is behoorlijk rare ja

maar ik zal het maar verklappen :p

http://www.playstationcol...viewtopic.php?f=14&t=2564

Grand Theft Auto: Double Feature
Ik vind GTA nou niet zo spectaculair om te ''collecten'' maar hij ziet er leuk uit en het is een leuke serie (de oude) 8) Ik heb nog wel deel 1 & 2 en london black label op de ps1 compleet liggen en ook nog op de PC compleet met boekje en al (originele cover) >:)

Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/gtawiki/images/8/80/GTA1_Box_Art.jpg

Deze cover dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:10:
[...]

Damn, dat is bizar (veel geld waard).
Leuk heb je al die spelletje kan je ze niet spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iNFiNiTY- schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 11:47:
[...]

Leuk heb je al die spelletje kan je ze niet spelen :+
Ach, ik spaar ook meer om het verzamelen; spelen doe ik echt zelden. Vind het zoeken leuker dan het binnenkrijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exorcist schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:14:
[...]

Ach, ik spaar ook meer om het verzamelen; spelen doe ik echt zelden. Vind het zoeken leuker dan het binnenkrijgen :+
Ik verzamel ook, maar ik speel ook graag! pas nog metal gear uitgespeeld op de NES :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vinamp schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 22:18:
[...]

Ik heb het volgende gedaan met mijn franse N64. Het is wel even zoeken naar de juiste smd onderdelen, maar conrad had het op voorraad. Verder geen gedoe met rgb vertserkers, werkt prima!

http://www.circuit-board....viewtopic.php?f=54&t=2317
Thanks voor de link! Die ziet er een stuk ingewikkelder uit met die kleine onderdeeltjes, maar wellicht een prima alternatief. Hoop echter nog steeds dat iemand weet waar ik die chip kan vinden, dat zag er een stuk eenvoudiger uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Na het gezeur over online passes en dergelijke vraag ik me af of de huidige consoles X360 en PS3 ooit retro kunnen worden. je gaat door dat mislukte DLC wat dan vast niet meer te downloaden is zoveel content missen als je later eens besluit een retro PS3-collectie aan te maken en veel single-player is gewoon zwaar bagger.

Hoe zien jullie dit?

Ik zie een PS2 nog wel retro worden, een XBOX1 is al wat lastiger door Live e.d.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 08-07-2011 09:40 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:39:
Na het gezeur over online passes en dergelijke vraag ik me af of de huidige consoles X360 en PS3 ooit retro kunnen worden. je gaat door dat mislukte DLC wat dan vast niet meer te downloaden is zoveel content missen als je later eens besluit een retro PS3-collectie aan te maken en veel single-player is gewoon zwaar bagger.

Hoe zien jullie dit?

Ik zie een PS2 nog wel retro worden, een XBOX1 is al wat lastiger door Live e.d.
MP zal later toch nauwelijks kunnen, daar óf de spelfabrikanten de desbetreffende servers offline gooien, of het oude Live/PSN netwerk niet meer te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Exorcist schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:41:
[...]

MP zal later toch nauwelijks kunnen, daar óf de spelfabrikanten de desbetreffende servers offline gooien, of het oude Live/PSN netwerk niet meer te gebruiken is.
Klopt, daarom geef ik ook aan dat het zo triest is dat veel single-player tegenwoordig bagger is. Waardoor je eigenlijk niks hebt aan de games die voornamelijk online oriented zijn.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

GAIAjohan schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:43:
Klopt, daarom geef ik ook aan dat het zo triest is dat veel single-player tegenwoordig bagger is. Waardoor je eigenlijk niks hebt aan de games die voornamelijk online oriented zijn.
Valt wel mee vind ik.... speel nooit online eigenlijk en verveel me nooit met singleplayer. Waarschijnlijk ligt het aan het soort spel. Ik speel geen COD, maar met bijvoorbeeld Gears of War vermaak ik me uitstekend in de singleplayer...

Ook bijvoorbeeld Street Fighter of Mortal Kombat vermaak ik me in de Single Player...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, korte SP is volgens mij voorbehouden aan spellen als CoD/MoH etc., ik speel namelijk ook nooit online op Fifa na. Ik hou me dus ook met name bezig met SP spellen, en daar zit voor mij nog meer dan genoeg plezier in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Vermaakte me vroeger ook goed met single player van 2d fighters als street fighter, maar na sf4 vind ik het heel lastig. AI is of te dom, of te irritant goed. En soms beiden tegelijk?! (mooi voorbeeld is Seth van sf4 'vanilla' die niets kon doen tegen lariat spam van gief 8)7 , maar als je het eerlijk probeerd echt irritant moeilijk is/was)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX

DLX

@Sagat; klopt, maar ik vind het halen van Achievements wel grappig en met Mortal Kombat die tower. Beetje poppetjes vrij spelen in Street Fighter enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Sowieso heb ik bij al die 3D-consoles niet echt retrofeeling. Ik zie mezelf later niet nog eens oldskool Killzone 1 doen met tegen die tijd verschrikkelijk lelijke graphics, terwijl de rest hetzelfde is nu. Misschien ook omdat er voor mij niet echt een nostalgisch gevoel bij zit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Laatst online: 12:50

Metro2002

Memento mori

Ik heb hetzelfde gevoel erbij. Het leunt veel op online servers die over bv 10 jaar niet meer online zullen zijn. En doordat games erg online georienteerd zijn is de single player mode vaak niet erg lang of weinig interessant.

En wat al geroepen werd: over een paar jaar zien de 3D graphics er rot uit in vergelijking met dan en de gameplay is dan ook al niet om over naar huis te schrijven... tja.

Met mijn sega megadrive en gamegear spellen kan ik me nog altijd uren vermaken, met bv de dreamcast al minder, alleen vechtspellen speel ik daar nog veel op (soul calibur , mortal kombat 4) maar bv racespellen ofzo zijn imho alweer ingehaald door nieuwere en mooiere racegames. ze zijn niet echt uniek op de dreamcast ofzo net zoals bv 2D sonic dat wel is op de oudere sega consoles.

Als ik bv een modern(er) spel pak: GTA4. De single player was nou niet bijster moeilijk of interessant en als je hem uitgespeeld hebt dan ... tja heb je hem uitgespeeld. Weinig replay value. enige wat dat spel een goede replay value geeft is dat je de hele stad aan bonken kan raggen als je alles unlocked hebt >:)
Maar ik zal niet zo snel opnieuw alle missies gaan doen.

Geef mij maar retrogaming ;)

Nog een kleine update: heb op een megadrive een 50/60hz switch gebakken :+ niet erg nuttig verder aangezien ik geen scart cable heb (dus op 60hz alleen zwart wit beeld :X ) maar ik kan nu wel US genesis games spelen door in 60hz mode te starten en dan om te schakelen naar 50hz als het speel voorbij de regiocheck is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Ik zou wel willen eigenlijk dat er een hedendaagse alternatieve console komt met vector-gebaseerde hedendaagse 2D-games. Volgens mij is dat best wel markt voor. Van die platformers maar dan met hedendaagse physics en dergelijke, maar wel 2D.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Hai, gisteren deed mijn nintendo 64 het redelijk. Na een paar x een spel erin en eruit gedaan te hebben deed die het (gold voor meerdere spellen). Maar vandaag pakt ie geen enkel spel. Het scherm blijft op zwart terwijl het rode lichtje van de nintendo 64 wel brandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

champion16 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 21:12:
Hai, gisteren deed mijn nintendo 64 het redelijk. Na een paar x een spel erin en eruit gedaan te hebben deed die het (gold voor meerdere spellen). Maar vandaag pakt ie geen enkel spel. Het scherm blijft op zwart terwijl het rode lichtje van de nintendo 64 wel brandt.
Grote kans dat de connector in je Nintendo 64 gewoon vies is. Je kunt dan het beste met een wattenstaafje de contacten van een spel insmeren met reinigingsalcohol of contactvloeistof en vervolgens het spel een aantal keer in- en uit de Nintendo 64 halen. Zet de Nintendo 64 niet aan terwijl je dit doet.

Zodra je dit een paar keer hebt gedaan, moet je de contacten van het spel even droogmaken met een droog wattenstaafje. Wacht daarna even een tijdje en zet de Nintendo 64 dan aan om te kijken of het geholpen heeft. Op deze manier heb ik al een aantal N64's en andere consoles 'gerepareerd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
champion16 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 21:12:
Ik heb dit met 2 games, contacten schoon gemaakt maar dat hielp niets. Wat wel werkt: de cartridge niet helemaal in het slot stoppen, maar ongeveer tot 3/4... klinkt raar, maar het werkt bij mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Een vraagje! Ik heb informatie op zitten zoeken over de afmetingen van retro consoles (NES, SNES, N64, GC en MS, MD, Saturn en DC).
Alleen kom ik, naast degene die ik wél heb en kan opmeten, weinig informatie teven over de consoles + ingestoken cartridge.

Mocht iemand een N64, GC, Saturn of Master system hebben (de andere consoles zijn ook welkom ;) ), kan men mij dan helpen met het verzamelen van de breedte, diepte, hoogte (klep dicht/zonder cartridge) en hoogte (klep open/ met cartridge)?

Dit is allemaal voor mijn kast die ik deze vakantie wil gaan fabriceren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
ik heb 3 van de 4, maar alleen de cube staat direct meetbaar, de rest zal ik uit 'storage' moeten halen (saturn en n64) mocht niemand anders je kunnen/willen helpen dan ga ik voor je meten.

Ik hoop over een paar weken te verhuizen en dan wil ik ook de n64 en saturn weer uit gaan stallen, dus dan wordt het makkelijker voor me.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Vanmorgen weer eens de MD aan gehad, lekker Turbo Outrun, Aladdin en Sonic 3 gedaan :D Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Heeft iemand nog een Sega Game Gear liggen?
Heb daar vroeger heel wat uurtjes mee gespeeld bij een
vriend van me. :)

Zit er over te denken een aan te schaffen. Kan iemand me
spellen aanraden?

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

HaX0r schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 23:30:
Heeft iemand nog een Sega Game Gear liggen?
Heb daar vroeger heel wat uurtjes mee gespeeld bij een
vriend van me. :)

Zit er over te denken een aan te schaffen. Kan iemand me
spellen aanraden?
Sonic 1 en 2, collumns :P, aladdin, lemmings, castle of illusion etc. genoeg leuke games voor te krijgen.

Als je een game gear gaat kopen hou er rekening mee dat 9 vd 10 game gears kaduuk zijn, die ene die goed is is waarschijnlijk al gerepareerd. :P
De condensators van die dingen drogen uit en dat uit zich in slecht zichtbaar beeld (je moet de GG bijna plat leggen om het beeld nog te zien) en geen of slecht geluid via de speaker (en in erge gevallen zelfs geen geluid meer via de koptelefoon aansluiting)

Qua materiaal is het het geld niet (ik was nog geen 5 euro kwijt voor alle condensators) maar het is wel even werk om alles te vervangen en je moet geen angst hebben voor je vriend de soldeerbout :P

Dus als je niet zo handig bent probeer dan een werkend exemplaar te vinden, dan ben je gewoon al snel 40-50 euro kwijt tegenover 25 euro ofzo voor een nog niet gerepareerd exemplaar maar heb je wel de garantie dat het goed werkt.

Ik moet zeggen dat ik zelf niet zoveel op de gamegear speel vanwege het niet zo geweldige scherm en omdat ik de megadrive games leuker vindt dan de game gear spellen maar het is een leuk ding om te hebben verder als je er goede herinneringen aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 21:51

TdV

Ik heb 3 gamegears, dat was een van mijn eerste consoles vroeger (na de master system), later geruild tegen een megadrive en recent weer terug gekocht met spellen. Dat van die kwaaltjes klopt, ik heb 1 goede, 1 met vager beeld en 1 zonder geluid. Nog een keer met de soldeerbout aan de gang.

Ook heb ik nog een atari lynx 2 die ik niet aan de gang krijg, beeld is wit (of zwart) maar hij heeft het wel gedaan. Lijkt op slecht contact in de connector maar ik weet niet of dat te vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Echt sommige mensen snappen het niet. Ik zet netjes in V&A een paar mooie Zelda games. En wat krijg ik als eerste reactie? "dude je kan dit ook downloaden en op de PC spelen" ... Dat soort gasten...

Nou ja, hopelijk komt er wel een serieuze reactie ipv zo'n puber.

Anyway, ik was bij m'n moeder en ik kwam m'n oude Vectrex weer tegen. Ik vind het nog steeds een gaaf concept maar ik krijg gruwelijk hoofdpijn van de dansende lijnen. Heeft iemand tips om deze een beetje te stabiliseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vandaag een Mini Snes binnengekregen, damn wat is zo'n ding klein! Had hem nog nooit in het echt gezien, op foto's lijkt ie groter maar het is dus echt 3x nix... me like :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:24:
Vandaag een Mini Snes binnengekregen, damn wat is zo'n ding klein! Had hem nog nooit in het echt gezien, op foto's lijkt ie groter maar het is dus echt 3x nix... me like :)
Dat klinkt als een mooi aanwinst! Wat moest ie kosten en waar heb je hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

danielkraak schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:50:
[...]

Dat klinkt als een mooi aanwinst! Wat moest ie kosten en waar heb je hem vandaan?
Het is geen boxed snes, maar gewoon compleet en netjes, samen met 3 games - Mario Kart/DKC3 en SM2 geloof ik. Kostte me €34 en dan nog de verzending van USA -> NL (heb daar een kennis en moest nog meer laten versturen, dus dit kon mooi mee, grote doos van $85 verzending zat nu ook propvol..).

Overigens ook Super Mario RPG laten overkomen, compleet en near mint, voor de collectie :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sp33dFr34k op 19-07-2011 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
  • Laatst online: 08-06 12:16
hey , ik ben nieuw hier ..
en op zoek naar de amerikaanse versie van Hey you Pikachu , liefst boxed.. :9~
kan iemand mij daaraan helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Sp33dFr34k schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:53:
[...]

Het is geen boxed snes, maar gewoon compleet en netjes, samen met 3 games - Mario Kart/DKC3 en SM2 geloof ik. Kostte me €34 en dan nog de verzending van USA -> NL (heb daar een kennis en moest nog meer laten versturen, dus dit kon mooi mee, grote doos van $85 verzending zat nu ook propvol..).

Overigens ook Super Mario RPG laten overkomen, compleet en near mint, voor de collectie :)
Ja ik heb net Ebay eens bekeken. Prijs is inderdaad rond de 30 euro voor zo een SNES Mini met misschien nog een spel en daar komt dan nog verzenden bij. Dan zou je op zo een 60 euro komen.

Wel een mooie deal als je ook al die spellen er nog bij hebt. Maar die zullen in NTSC versie wel wat minder duur zijn.

Is dat ding trouwens te modden dat PAL er ook op werkt? Anders ga ik er misschien ook nog wel eentje nemen.
manuela1711 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:10:
Marktplaats en Ebay in de gaten houden, zou ik zeggen. En als ze hem daar niet hebben. Tja, dan zul je toch nog moeten door blijven zoeken/wachten. Ik zou ook het liefst hebben dat als ik op een forum een berichtje zet dat iets compleet en mint of zelfs nieuw mij meteen wordt aangeboden, maar zo werkt dat nou eenmaal niet bij verzamelen.

Edit: je hebt zo te zien gewoon het plaatje van deze advertentie op je advertentie van Tweakers gezet. Wat houd je dan tegen om gewoon zelf te zoeken of hem gewoon op Ebay te kopen?

[ Voor 26% gewijzigd door danielkraak op 20-07-2011 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manuela1711 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:10:
De Japanse versie zag ik vorig jaar mint voor iets van 10 Euro maarja daar zul je weinig aan hebben. Sowieso ongelooflijk wat ze daar mint hebben en tegen belachelijke prijzen.

DKC 3: mint: 7 euro
Pilotwings 64 mint: 80 eurocent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ja maar japanse games......radio actief, sarin, misschien komt godzilla je halen........ik begin er niet aan :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Vooral lastig als de meeste teksten in het japans staan, daar is echt niets van te maken als je geen japans kent. Heb een F1 spel in het japans maar ik moet altijd maar op goed geluk op wat knoppen rammen om het spel te starten, al die menu opties snap ik echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
danielkraak schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:18:
[...]

Ja ik heb net Ebay eens bekeken. Prijs is inderdaad rond de 30 euro voor zo een SNES Mini met misschien nog een spel en daar komt dan nog verzenden bij. Dan zou je op zo een 60 euro komen.

Wel een mooie deal als je ook al die spellen er nog bij hebt. Maar die zullen in NTSC versie wel wat minder duur zijn.

Is dat ding trouwens te modden dat PAL er ook op werkt? Anders ga ik er misschien ook nog wel eentje nemen.

[...]

Marktplaats en Ebay in de gaten houden, zou ik zeggen. En als ze hem daar niet hebben. Tja, dan zul je toch nog moeten door blijven zoeken/wachten. Ik zou ook het liefst hebben dat als ik op een forum een berichtje zet dat iets compleet en mint of zelfs nieuw mij meteen wordt aangeboden, maar zo werkt dat nou eenmaal niet bij verzamelen.

Edit: je hebt zo te zien gewoon het plaatje van deze advertentie op je advertentie van Tweakers gezet. Wat houd je dan tegen om gewoon zelf te zoeken of hem gewoon op Ebay te kopen?
omdat dat de eerste keer zou zijn dat ik op ebay koop ,
en check marktplaats iedere dag maar niks
en heb de Game Over in amsterdam gemaild maar wacht nog op antwoord ..
wat is volgens jullie beter?? een converter voor N64 of een 2de amerikaanse console kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 11:44:
[...]

De Japanse versie zag ik vorig jaar mint voor iets van 10 Euro maarja daar zul je weinig aan hebben. Sowieso ongelooflijk wat ze daar mint hebben en tegen belachelijke prijzen.

DKC 3: mint: 7 euro
Pilotwings 64 mint: 80 eurocent.
oke dankje wel ..
zie me al in het japans tegen pikachu praten |:(
toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
manuela1711 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:21:
[...]

omdat dat de eerste keer zou zijn dat ik op ebay koop ,
en check marktplaats iedere dag maar niks
en heb de Game Over in amsterdam gemaild maar wacht nog op antwoord ..
wat is volgens jullie beter?? een converter voor N64 of een 2de amerikaanse console kopen ??
Hmm ja, zoals ik al zeg. Sommige dingen vind je niet zo een twee drie.

Converters willen niet altijd goed werken, dus een 2de Amerikaanse console is het fijnste. Dus als je de ruimte hebt en je kunt er eentje goedkoop krijgen, dan kan ik dat op zich wel aanraden.

Edit: owja, welkom! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
danielkraak schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:44:
[...]

Hmm ja, zoals ik al zeg. Sommige dingen vind je niet zo een twee drie.

Converters willen niet altijd goed werken, dus een 2de Amerikaanse console is het fijnste. Dus als je de ruimte hebt en je kunt er eentje goedkoop krijgen, dan kan ik dat op zich wel aanraden.

Edit: owja, welkom! :P
dankje ,
heb nu geboden op een amerikaanse pikachu N64 met hey you pikachu erbij voor $ 28 .. , via ebay .. :P
hoop dat het gaat lukken, hoe lang duurt het ongeveer voordat iets uit amerika aankomt ?? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
manuela1711 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:51:
[...]

dankje ,
heb nu geboden op een amerikaanse pikachu N64 met hey you pikachu erbij voor $ 28 .. , via ebay .. :P
hoop dat het gaat lukken, hoe lang duurt het ongeveer voordat iets uit amerika aankomt ?? :F
Dat verschilt heel veel. Ik heb wel eens gehad dat het drie weken duurt, maar meestal duurt het maar iets van een week en als je pech hebt twee weken. Het ligt vooral aan de verzendmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
danielkraak schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 17:55:
[...]

Dat verschilt heel veel. Ik heb wel eens gehad dat het drie weken duurt, maar meestal duurt het maar iets van een week en als je pech hebt twee weken. Het ligt vooral aan de verzendmaatschappij.
oke , dan weet ik dat ook weer :D
dankje wel ..
verder nog een vraag of 2 :
1. hoeveel is een pokemon mini waard??
2 hoeveel is een pokemon pikachu waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Je hebt het spel compleet vanaf €30, tot een euro of €50, afhankelijk van de staat dus. Losse cart kost zo goed als niets, een euro of 5 maar.

Zie: http://cgi.ebay.nl/HEY-YO...Games&hash=item3f0c02f370

En ook een welkom van mij, mevrouw de Limburger uit 1711... :+

@Daniel: Ja, dat kan zeker. Dan heb je een vrij universele SNES als je de 50/60hz mod en de lockout chip disabled, samen met de tabs wegknippen. Maar dat ga ik niet doen. Heb mijn PAL SNES toch al gemod, die gebruik ik voor PAL & JAP (heb de 50/60hz mod daar ook op gedaan) en de US SNES gebruik ik puur voor de US games :)

[ Voor 32% gewijzigd door Sp33dFr34k op 20-07-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
Sp33dFr34k schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:13:
Je hebt het spel compleet vanaf €30, tot een euro of €50, afhankelijk van de staat dus. Losse cart kost zo goed als niets, een euro of 5 maar.

Zie: http://cgi.ebay.nl/HEY-YO...Games&hash=item3f0c02f370

En ook een welkom van mij, mevrouw de Limburger uit 1711... :+
oke , maar je kunt hey you pikachu niet fatsoenlijk spelen zonder microfoon en VRU..
ik heb geboden op http://cgi.ebay.com/ws/eB...ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
oke??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

manuela1711 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:20:
[...]

oke , maar je kunt hey you pikachu niet fatsoenlijk spelen zonder microfoon en VRU..
ik heb geboden op http://cgi.ebay.com/ws/eB...ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
oke??
Ja joh, is toch prima. Misschien kun je nog een leuk dealtje maken. Wat zijn de verzendkosten naar NL, heb je dat al gevraagd? Zal ook ongeveer $45 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
Sp33dFr34k schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:44:
[...]

Ja joh, is toch prima. Misschien kun je nog een leuk dealtje maken. Wat zijn de verzendkosten naar NL, heb je dat al gevraagd? Zal ook ongeveer $45 zijn?
heb ik gevraagd nog geen antwoord gehad ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

manuela1711 schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:53:
[...]

heb ik gevraagd nog geen antwoord gehad ..
Het is verstandiger om dit soort vragen te stellen (en antwoord af te wachten) voordat je een bieding plaatst. Als je nu de veiling wint kan de verkoper rekenen wat hij wil, onder het mom van packaging en handling.

Let ook op de feedback van een verkoper op ebay, mijn ervaring is dat alles onder de 98% een redelijke kans biedt op een artikel dat niet helemaal lijkt op de foto in de advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manuela1711
DCFreak schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:47:
[...]

Het is verstandiger om dit soort vragen te stellen (en antwoord af te wachten) voordat je een bieding plaatst. Als je nu de veiling wint kan de verkoper rekenen wat hij wil, onder het mom van packaging en handling.

Let ook op de feedback van een verkoper op ebay, mijn ervaring is dat alles onder de 98% een redelijke kans biedt op een artikel dat niet helemaal lijkt op de foto in de advertentie.
oke dankje voor de tip .. ;)
zal ik rekening mee houden .. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002

Metro2002

Memento mori

Sinds gister een converterkastje van composiet / Svideo / component naar VGA binnengehad. Ik dacht leuk mijn megadrive daarmee op mijn computermonitor aan te sluiten. Nu werkt het allemaal wel maar het beeld is echt vreselijk onstabiel, alsof het beeld op bepaalde punten (vooral bovenaan) naar rechts geduwd wordt constant. Enige suggesties om het beter te krijgen? ik heb geen Svideo mod op mijn megadrive dus dat kan ik niet gebruiken. Enige wat ik nog bedacht had was een RGB / scart kabel te halen, alleen moet ik dan van scart weer svideo of component maken (allebei weer een converter voor nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Zou je eens een foto kunnen uploaden van hoe het beeld eruit ziet? Ik heb zelf ook al een aantal keer een kastje ingezet, met altijd middelmatige resultaten. Ik zou graag eens vergelijken. Ik neem aan dat je al naar PAL/NTSC instellingen van het kastje gekeken hebt?

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
HotFix schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:23:
Mocht iemand een N64, GC, Saturn of Master system hebben (de andere consoles zijn ook welkom ;) ), kan men mij dan helpen met het verzamelen van de breedte, diepte, hoogte (klep dicht/zonder cartridge) en hoogte (klep open/ met cartridge)?
Mastersystem 1: 36cm breed, 17cm diep, 7cm hoog, 9.5cm hoog met cartridge
Saturn: 26cm breed, 22,5cm diep, 7.5cm hoog, 9.5cm hoog met cartridge, 19cm hoog met klep open

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

heb weer wat leuke spullen op de kop getikt deze week:
YouTube: ‪Xed's Video Game Finds Part XI - PlaystationCollecting.com‬‏ - YouTube

ben in onderhandeling met een oud winkeleigenaar die nog 40 bananendozen vol Mega Drive/NES/SNES heeft staan.. fingers crossed dat daar wat moois tussen zit :D

Pagina: 1 ... 25 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod