Ik heb hetzelfde gevoel erbij. Het leunt veel op online servers die over bv 10 jaar niet meer online zullen zijn. En doordat games erg online georienteerd zijn is de single player mode vaak niet erg lang of weinig interessant.
En wat al geroepen werd: over een paar jaar zien de 3D graphics er rot uit in vergelijking met dan en de gameplay is dan ook al niet om over naar huis te schrijven... tja.
Met mijn sega megadrive en gamegear spellen kan ik me nog altijd uren vermaken, met bv de dreamcast al minder, alleen vechtspellen speel ik daar nog veel op (soul calibur , mortal kombat 4) maar bv racespellen ofzo zijn imho alweer ingehaald door nieuwere en mooiere racegames. ze zijn niet echt uniek op de dreamcast ofzo net zoals bv 2D sonic dat wel is op de oudere sega consoles.
Als ik bv een modern(er) spel pak: GTA4. De single player was nou niet bijster moeilijk of interessant en als je hem uitgespeeld hebt dan ... tja heb je hem uitgespeeld. Weinig replay value. enige wat dat spel een goede replay value geeft is dat je de hele stad aan bonken kan raggen als je alles unlocked hebt
Maar ik zal niet zo snel opnieuw alle missies gaan doen.
Geef mij maar retrogaming
Nog een kleine update: heb op een megadrive een 50/60hz switch gebakken

niet erg nuttig verder aangezien ik geen scart cable heb (dus op 60hz alleen zwart wit beeld

) maar ik kan nu wel US genesis games spelen door in 60hz mode te starten en dan om te schakelen naar 50hz als het speel voorbij de regiocheck is