Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ah, ik heb het me ook maar laten vertellen ;)
Valt dus wel mee :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Ik kon me toch weer niet inhouden en heb dit jaar een Game Boy Pocket en een Game Boy Micro gescoord. Vooral de micro is in echt mooie staat met verpakking en handleiding. Beide met slechts 1 spelletje en ongeveer 15 euro voor betaald. :P

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
op een andere vrijmarkt ook nog een n64 zonder power supply met 1 controller Mario 64, Mario Party, F1 World Grand Prix en Pokemon Stadium met transfer pak gekocht voor 25 euro

Ik zie net op internet dat mario party best wat waard is in vergelijking met andere spellen.waarom is dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michel2506 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 17:16:
op een andere vrijmarkt ook nog een n64 zonder power supply met 1 controller Mario 64, Mario Party, F1 World Grand Prix en Pokemon Stadium met transfer pak gekocht voor 25 euro

Ik zie net op internet dat mario party best wat waard is in vergelijking met andere spellen.waarom is dit eigenlijk?
Mario Party is gewoon een erg gewilde game. Net als Smash Brothers bijvoorbeeld is hij niet zeldzaam ofzo, maar wel prijzig omdat veel mensen hem willen hebben. Mario Party 3 is wel moeilijk te vinden en daardoor de duurste van de drie Mario Party games voor de N64.

Zelf ben ik de vrijmarkt in Dordrecht afgelopen vandaag. Niks leuks gevonden jammer genoeg. Wel veel PS2-games gezien, maar daar had ik niet zo'n interesse in. Verder nog een kanariegele SNES en NES voor 8 euro per stuk. En een bijna bruine Gameboy Classic voor 5 euro 8)7. Nee bedankt.

Wel een aantal leuke spellen gescoord de afgelopen paar weken. Sommige niet retro;

- Serious Sam: The Next Encounter (PS2)
- RC Revenge Pro (PS2)
- Dark Chronicle (PS2)
- Killer 7 (PS2)
- Castlevania (GBA)
- Wario Land 3 (GBA)
- Mighty Max (SNES)
- Bioshock 2: Special Edition (Xbox 360). Heel veel doos voor 18 euro :9
- Turok (Xbox 360)

Verder heb ik nog een cdi-speler opgehaald met onder meer Zelda: The Faces of Evil, Zelda: The Wand of Gamelon en Alien Gate. Drie moeilijk te vinden spellen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik heb me vandaag verbaasd over de hoeveelheid en ook de schaarste aan games en consoles...

PSP (zonder accu) voor 15 euro
SNES (kaal, gelig) voor 2 euro
2 SNES controllers voor 3 euro
GameCube (compleet met controller en kabels) voor 3 euro

Ook zag ik bergen Playstations en een heleboel PS2 games. Zelfs PS3 games gingen mint voor een prikkie over de toonbank.

Maar ik zag geen enkele SNES of GameCube game. En die zocht ik juist....

[ Voor 16% gewijzigd door sebastius op 30-04-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38

MsG

Forumzwerver

Hier iemand die een snes verkocht voor 20,- met 5 games en zo'n houder samen voor 30.

Vond ik veel te veel, dus heb de games + houder samen alleen voor 5 euro gedaan. Unirally, Mario World en nog wat andere games. Daarna voor 5 euro ergens anders een boxed SNES met alles erbij gekocht, plus 2 games met doosje en boekje (flinstones geloof ik en aladdin).

Ook nog Half-Life 1 big boxed, met originele bon van 79,99 gulden erbij :).

PS2 games zag ik ook veel maar heb ik niet zoveel mee en weet niet wat de betere games zijn daarop.

Voor de PC voor 50 cent per stuk nog gekocht Brothers in Arms Hell's Highway en Calll of Juarez 2.

[ Voor 19% gewijzigd door MsG op 30-04-2011 18:16 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcktenBaas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 12:57
MsG schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:15:
Voor de PC voor 50 cent Calll of Juarez 2.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

sebastius schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 17:50:
Ik heb me vandaag verbaasd over de hoeveelheid en ook de schaarste aan games en consoles...

PSP (zonder accu) voor 15 euro
SNES (kaal, gelig) voor 2 euro
2 SNES controllers voor 3 euro
GameCube (compleet met controller en kabels) voor 3 euro

Ook zag ik bergen Playstations en een heleboel PS2 games. Zelfs PS3 games gingen mint voor een prikkie over de toonbank.

Maar ik zag geen enkele SNES of GameCube game. En die zocht ik juist....
Ik heb hier in Utrecht wel een boel NES consoles en spellen gezien, ook een aantal gamecubes (volgens mij zonder spellen) vriendin heeft een GB advance SP met 3 pokemonspellen voor 15 euro op de kop getikt. Ps3 spellen gingen hier voor de hoofdprijs weg, ps2 spellen voor een prikkie.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
In Baarn heb ik gezien, maar niet gekocht:

- 1 x Game Boy Advance SP (bekrast)
- 1 x SNES (mint) met 25 spellen en Super Game Boy
- 4 x Gamecube
- 2 x PSP
- 2 x PS2
- 4 x PS1

De SNES heb ik wel een beetje spijt van dat ik hem heb laten liggen, maar dat kwam omdat het een beetje rare set was. De helft van de spellen was EUR en de andere helft US. Er zat een converter bij, een Super Game Boy, een controller met gekleurde knoppen en een controller met paarse knoppen (US, toch?). Het feit dat er alleen een RF kabel bij zat, gaf uiteindelijk de doorslag. Ik wil tegenwoordig op z'n minst composiet of RGB hebben. De spellen die er bij zaten waren op zich wel goed: SM World, SM Allstars, DKC2, Starfox en nog een stuk of vier toppers. De rest was voornamelijk Disney spul (Lion King, Alladin, etc).

Qua spellen kwam ik voornamelijk PS2, Wii en DS tegen. Spellen voor de gekochte Game Boy Micro (Advance spellen dus) heb ik me rot naar gezocht en niet gevonden. Vorig jaar was het veel makkelijker om wat ouder spul te vinden. Toen kwam ik nog Game Gear, Game Boy (classic) en C64 cartridges tegen bijvoorbeeld. Commodore en Sega spul kom ik nu uberhaupt bijna nooit meer tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door mvdklip op 30-04-2011 19:39 ]

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als die SNES goedkoop was had je hem toch sowieso kunnen kopen? :) en dan los een rgb-kabel voor een paar dollar op eBay oid.

Zag ook nog een Atari 7800, maar heb daar eigenlijk niks mee. Dat is voor mij iets te retro om speelbaar te zijn :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Sja, het was nog vroeg (half vijf :P) en dacht nog wel wat anders tegen te komen. Dat zijn dus uiteindelijk die Game Boy Pocket en Micro geworden. ;)

Sowieso hebben Commodore en Sega spullen een langer leven bij mij dan andere dingen. Nintendo koop ik voornamelijk om het eens in mijn handen gehad te hebben en erop gespeeld te hebben. Negen van de tien keer gaat het uiteindelijk marktplaats op om centjes op te leveren voor ander spul.

[ Voor 49% gewijzigd door mvdklip op 30-04-2011 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook wat rommelmarkten bezocht, best wat leuke dingetjes gevonden.

Paar PSX spellen voor 1 euro per stuk : Mickey's Wild Adventure, Crusaders of Might & Magic, Lost World : Jurassic Park, Lost Vikings 2, Duke Nukem Time to Kill en Rainbow Six.

Paar losse PSX spellen voor 1 euro bij elkaar : Tomorrow Never Dies, The World is Not Enough, Tomb Raider, Rainbow Six en Theme Park World.

Verder nog Klax voor de Genesis voor 2 euro en wat Game Boy games ook voor 2 euro per stuk : Rescue of Princess Blobette, Football, Gremlins 2 en Megalit, F1 Spirit (japans lijkt op een illegale).

Het meest blij ben ik met Tower of Druaga. Een Japanse Game Boy game helemaal compleet met doosje, plastic hoesje, handleiding etc in best goede staat ook voor 2 euro! Best goede deal volgens mij.

Plaatje van Tower of Druaga :P

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/_SUgm4WPgrLY/TbxN7Hdy01I/AAAAAAAAAEc/I7u20eDt45w/druaga.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 20:00 . Reden: Plaatje was te groot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
MsG schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 19:42:
Als die SNES goedkoop was had je hem toch sowieso kunnen kopen? :) en dan los een rgb-kabel voor een paar dollar op eBay oid.

Zag ook nog een Atari 7800, maar heb daar eigenlijk niks mee. Dat is voor mij iets te retro om speelbaar te zijn :).
Welke Nintendo-fan heeft geen RGB-kabel voor SNES/N64/GC bij bosjes liggen? Hoewel de N64 beter via composiet kan omdat ie RGB niet zo lief vindt..
In Groningen niks interessants gezien helaas.

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 30-04-2011 20:21 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 01:34
Wat een top dag!

59 boxed snes spellen
24 losse snes cartridges
7 nes losse cartridges
1 Snes datel converter
1 gamebay naar snes + 2 gameboy spellen

86 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
wtf defiantxtc... hoe krijg je dat voor elkaar?! :o

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Zo, nu ben ik aan de beurt :P

Gekocht:
Een SNES met 3 controllers (Waaronder één arcade-controller?), zonder voeding etc
Donkey Kong country 2
Shaq Fu
Super Street Fighter 2
Street Fighter 2 turbo
Super Tennis
Street Fighter 2
The Blues Brothers
Mario Kart
Zelda
een Gameboy -> SNES convertor met daarin Double Dragon 2 :D

Voor €20,-

En ook nog eens Donkey Kong country 1 en 3 voor 20 euro én R-Type voor 7,50 :D
Ofwel gemiddeld minder dan 2 euro voor elk spel, de console niet eens meegerekend.

Gelijk de kans genomen mijn complete collectie van de snes op foto te zetten:
Afbeeldingslocatie: http://i969.photobucket.com/albums/ae172/Superflonic/IMAG0034.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Zo. Sommige mensen hier hebben echt mooie aanwinsten vandaag!
defiantxtc schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 21:00:
Wat een top dag!

59 boxed snes spellen
24 losse snes cartridges
7 nes losse cartridges
1 Snes datel converter

59 boxed SNES spellen! 8)7

... Ik kwam helaas van een wel heel koude kermis thuis... :( En had dus niks gevonden...

[ Voor 69% gewijzigd door Tanuki op 30-04-2011 23:10 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Zo, het topic komt weer helemaal tot leven na een dag als deze :+

Ik heb zelf helemaal niets, maareh 59 boxed snes games, WTF? :X

Daar zou ik weleens een foto van willen zien!

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
59 zijn er idd wel heel veel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wat een top dag!

59 boxed snes spellen
24 losse snes cartridges
:/
Wait... whut??

[ Voor 62% gewijzigd door Magic6399 op 30-04-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ja, die ga ik even corrigeren...

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:10

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Een gek vraagje: bij mij op de naschoolse opvang zijn ze helemaal gek van de Super Nintendo die ik er neer heb gezet :P We hebben Mario Allstars/World en Donkey Kong Country en die bevallen uitstekend. Hebben jullie nog tips voor gewoon goede spellen zonder geweld die ik nog kan sprokkelen (leeftijd is 4 tot 10 jaar ongeveer). Als er iemand is die iets dubbel heeft en wil doneren aan het goede doel dan houd ik me aanbevolen ;)

Tis echt prachtig, sommigen storten Mario al gierend van het lachen de afgrond steeds in. Zo kunnen ze echt met z'n allen een half uur bezig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

sebastius schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:17:
Een gek vraagje: bij mij op de naschoolse opvang zijn ze helemaal gek van de Super Nintendo die ik er neer heb gezet :P We hebben Mario Allstars/World en Donkey Kong Country en die bevallen uitstekend. Hebben jullie nog tips voor gewoon goede spellen zonder geweld die ik nog kan sprokkelen (leeftijd is 4 tot 10 jaar ongeveer). Als er iemand is die iets dubbel heeft en wil doneren aan het goede doel dan houd ik me aanbevolen ;)

Tis echt prachtig, sommigen storten Mario al gierend van het lachen de afgrond steeds in. Zo kunnen ze echt met z'n allen een half uur bezig zijn :P
Wikipedia: Uniracers

Daar zijn ze echt uren mee kwijt. Simpel omdat het snel op te pakken is, niet lastig is en ik zelf ben er ook destijds uren mee kwijt geweest :+

Zie iemand daar met 2 Zelda's voor de SNES. Hoeveel zouden die casette's tegenwoordig nog moeten kosten eigenlijk? :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
In de eerste twintig minuten vrijmarkt op het Haarlemerplein in Amsterdam 3 ps1's, 1 ps2 fat en twee ps2 slim's gezien. Niets mee gedaan, ondanks het feit dat ik nog geen slim heb. Verder wat DS'en en een PSP gezien.

Veel minder retro spul dan andere jaren!

Wel een Game Gear gezien met een aantal boxed spellen en een TV tuner maar ik heb de meiden (drie zussen in de twintig) die ze verkochten aangeraden om hem te houden aangezien ze erg enthousiast vertelden over wat hun lievelingsspellen waren en zelfs de muziek ervan zongen (onder andere wonder boy).

Oh ja, een aftandse lynx (wit verkleurd plastic, game klepje zat los, 2 spellen) voor 15 euro. Ook laten liggen.

Wat ik wel heb gekocht:

Voor een tientje
GoldenEye (N64)
Banjo Tooie (N64)
Turok (N64)
Mario Tennis (N64)
ISS (SNES)

Voor 5 euro:
Mario Kart Double Dash (GC)
Animaniacs (GC)

Voor 7,50 (niet echt retro...):
Resident Evil 5 (360)
Skate 2 (360 Retail game in "not for resale" verpakking)

Al met al tevreden maar er zijn blijkbaar mensen die het iets beter hebben gedaan.

Bij deze sluit ik me aan bij het WTF over onderstaande post!
Wat een top dag!

59 boxed snes spellen
24 losse snes cartridges
7 nes losse cartridges
1 Snes datel converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
Ik zal morgen kijken of ik wat foto's kan posten van de aanwinsten. Ik kan wel mededelen dat het niet de meest zeldzame spellen zijn maar er zitten erg interessante stukken bij, morgen meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 17:45:
[...]

Mario Party is gewoon een erg gewilde game. Net als Smash Brothers bijvoorbeeld is hij niet zeldzaam ofzo, maar wel prijzig omdat veel mensen hem willen hebben. Mario Party 3 is wel moeilijk te vinden en daardoor de duurste van de drie Mario Party games voor de N64.

Zelf ben ik de vrijmarkt in Dordrecht afgelopen vandaag. Niks leuks gevonden jammer genoeg. Wel veel PS2-games gezien, maar daar had ik niet zo'n interesse in. Verder nog een kanariegele SNES en NES voor 8 euro per stuk. En een bijna bruine Gameboy Classic voor 5 euro 8)7. Nee bedankt.

Wel een aantal leuke spellen gescoord de afgelopen paar weken. Sommige niet retro;

- Serious Sam: The Second Encounter (PS2)
- RC Revenge Pro (PS2)
- Dark Chronicle (PS2)
- Killer 7 (PS2)
- Castlevania (GBA)
- Wario Land 3 (GBA)
- Mighty Max (SNES)
- Bioshock 2: Special Edition (Xbox 360). Heel veel doos voor 18 euro :9
- Turok (Xbox 360)

Verder heb ik nog een cdi-speler opgehaald met onder meer Zelda: The Faces of Evil, Zelda: The Wand of Gamelon en Alien Gate. Drie moeilijk te vinden spellen.
Ik ben ook in Dordrecht geweest en heb die NES en die SNES ook gezien. Ik had nog geïnformeerd naar de SNES, maar er zat geen bekabeling bij en die verkoper had toen zoiets van: maar dat zit ook in de prijs. 8)7 Als die SNES en NES er nou nog een beetje fatsoenlijk uitzagen, dan kon de prijs misschien nog wel enigszins gerechtvaardigd worden, maar dan is het nog steeds wel duur voor een rommelmarkt.

Mijn aanwinsten:
-Gamecube met vier originele controllers + MegaMan X en Star Wars Rebel Strike voor 17 euro.
-Atari 2600 met drie spellen waaronder PacMan voor 4 euro.
-Paarse Nintendo 64 met twee controllers, Pokemon Stadium 1 & 2, Super Smash Bros en een of ander Mickey Mouse spel voor 10 euro.

Ik weet dat ik niet superweinig betaald heb voor het meeste, maar op het moment dat de verkoper meteen met een aannemelijke prijs kwam had ik zoiets van: tja, daar ga ik niet nog een paar euro vanaf sjoemelen want het is al niet heel duur.

Voor de rest ben ik ook nog in Rotterdam geweest, maar wat een troep was het daar zeg. Het was sowieso al veel rustiger dan vorig jaar en je zag vooral buitenlanders met enorm veel adapters. De retrogerelateerde spullen daar waren ook nog eens heel duur of gewoon te ver beschadigd om ook maar interesse in te hebben, tenzij je het voor 1 euro mee zou kunnen krijgen, maar dat lukt daar niet.

Dordrecht was kwalitatiever denk ik, omdat je daar moet betalen voor een staplek, dus daar gaan meestal alleen mensen heen die echt iets te verkopen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vorig jaar naar de vrijmarkt in Rotterdam geweest. Toen dezelfde ervaring als wat jij nu beschrijft, vooral handelaren met adaptertjes en niks boeiends. Vandaar dat ik dit jaar maar naar Dordt ben geweest :P

Je hebt nog mooie dingen gevonden! Die Atari had ik zelf ook zeker wel meegenomen voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Die blauwe cart is volgens mij gewoon een NES game die niet door Nintendo gelicenseerd is. Is verder niks zeldzaams aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 12:17:
Ik was vorig jaar naar de vrijmarkt in Rotterdam geweest. Toen dezelfde ervaring als wat jij nu beschrijft, vooral handelaren met adaptertjes en niks boeiends. Vandaar dat ik dit jaar maar naar Dordt ben geweest :P

Je hebt nog mooie dingen gevonden! Die Atari had ik zelf ook zeker wel meegenomen voor die prijs.
Nja, Atari's zijn niet zoveel waard. Ik weet nog dat ik op marktplaats eens had gekeken voor een boxed versie en dat was ook niet heel duur. Nooit genomen, want het is echt van voor mijn tijd, maar deze kon ik niet laten liggen. Vooral omdat ik er nog nooit een eerder op een markt tegen ben gekomen.

Nu maar eens kijken hoe ik dat ding aansluit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
Zijn er trouwens nog mensen die starfox 2 (starwing 2 pal) kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeetje, die had ik ook wel gewild voor dat geld zeg. Erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Zo hee, erg netjes!
Ben ik allang blij met mijn aankopen, verbleken ze compleet met die van jou :')
Mocht je ooit eens willen ruilen/dubbele verkopen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
@defiantxtc
Nice! De komende dagen weken kom je waarschijnlijk niet meer buiten? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Magic6399 op 02-05-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
HotFix schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:54:
Zo hee, erg netjes!
Ben ik allang blij met mijn aankopen, verbleken ze compleet met die van jou :')
Mocht je ooit eens willen ruilen/dubbele verkopen.. ;)
Dibs op Belle en het Beest! :+

defiantxtc, was dit een handelaar die van alles af wilde? Was dat zijn vraagprijs? Hoe heb je dit in vredesnaam naar huis meegenomen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:15
Gisteren met mijn broer Mega man 3 in 1 ruk uitgespeeld, wat een heerlijk spel toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
Het was inderdaad een handelaar die normaal ook op de bazaar in beverwijk stond, de stickers met de bazaar prijzen zitten er nog op ;).

En ik heb het eigenlijk in twee keer gekocht eerst alle boxed games en daarna d8 ik: Ik moet de rest ook hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

KnoxNL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 17:49:
Gisteren met mijn broer Mega man 3 in 1 ruk uitgespeeld, wat een heerlijk spel toch!
Oef, nice! Ben er laatst ook mee bezig geweest, maar ik blijf het moeilijke games vinden... Ben al blij als ik 1 baas voorbij kom... :'(

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n smoke grey N64 binnen! Met Rainbow Six en WCWNWO Revenge boxed erbij, voor 30 euro ex. verzenden. Erg mooie deal al zeg ik het zelf, eerste keer dat ik de smoke grey variant op MP zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

En ik heb zojuist mijn complete Street Gangs voor de NES binnengekregen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ben je een beetje fan van die WWE dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:42:
Ben je een beetje fan van die WWE dingen ?
Ik? Nee, totaal niet. Had het geld er ook voor betaald voor alleen de Smoke Grey N64. Rainbow Six daarentegen is mooi meegenomen, ben wel fan van die serie (PC dan).
Sp33dFr34k schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:37:
En ik heb zojuist mijn complete Street Gangs voor de NES binnengekregen! :D
Nice! Wat heb je betaald? Ik vond een tientje voor de cart only al een goede deal 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Exorcist op 02-05-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Exorcist schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:10:
Nice! Wat heb je betaald? Ik vond een tientje voor de cart only al een goede deal 8)
Een tientje is zeker een goede deal. Ik heb €25 voor de complete versie betaald. Als ik eBay bekijk hebben we beide een goede deal gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het wel ja, Street Gangs is compleet een stuk meer waard :). Netjes :)

Wie me tzt voor een vriendenprijsje nog kan helpen aan een groene of roze N64.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Vandaag na lang wachten onderstaande in de bus gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://benishiro.blog.free.fr/public/Megadrive/Pier_solar_reprint/.IMG_2309_m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat was je ervoor kwijt? Kan zo snel de prijzen niet vinden. Sealed/boxed zal het later geld opleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:13
Exorcist schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:04:
Wat was je ervoor kwijt? Kan zo snel de prijzen niet vinden. Sealed/boxed zal het later geld opleveren..
45$ incl shipping :) best wel goedkoop dus. Geld opleveren reken ik niet op. Is een reprint editie. De eerste uitgave levert misschien wel extra geld op, maar dat vond ik het niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Laatst online: 26-08 18:47
Viperke schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:22:
[...]

45$ incl shipping :) best wel goedkoop dus. Geld opleveren reken ik niet op. Is een reprint editie. De eerste uitgave levert misschien wel extra geld op, maar dat vond ik het niet waard
Hoe bedoel je niet waard? De eerste uitgave was namelijk maar 35 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Aero schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:46:
[...]

Hoe bedoel je niet waard? De eerste uitgave was namelijk maar 35 dollar.
Maar alleen nog maar (een stuk duurder) tweedehands te verkrijgen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Nou, na tijden met het idee in mijn hoofd gezeten te hebben vandaag een leverancier bij ons op de zaak gevraagd een proef exemplaar te watersnijden voor een rekje voor mijn games. Omdat ik niet echt een mooie displaymogelijkheid heb voor mijn games was ik hier al een tijdje mee bezig. Eerste exemplaar kost me nu 45 euro, meerdere tegelijk zou me denk ik 25 euro kosten inclusief materiaal (1,5 mm aluminium). Het idee is dat de zijflappen naar voren worden gebogen en dan de tussenflapjes naar binnen om de boxed SNES games op te leggen, 20 stuks in deze versie! Zie onderstaande plaatje voor een 'platte' versie.

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/dmd5wz.jpg

Als ik hem (morgen waarschijnlijk) heb dan zal ik er wel even een foto van maken! Voordeel van dit ontwerp: kan voor elke boxed of losse cartridge op maat gemaakt worden. Logo kan dus ook SEGA, Atari, etc. worden.

Nu mijn vraag, hoe bergen jullie dit allemaal op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

@beatle: leuk, zelf iets brouwen, ik snap er nog niet zoveel van, maar zie graag het uiteindelijke product :) Heb zelf zo'n ladenkastjes gehaald bij de Ikea waar je zo'n bakken in kunt schuiven. Daar heb ik alle carts in gestopt, werkt prima. De hoesjes/doosjes heb ik verzameld en in een grote doos weggestopt.

Vandaag The House of the Dead binnengekregen voor de Saturn, voor de verandering in prima staat :) Volgens mij nog nooit gespeeld, dus ben wel benieuwd! Schijnt ook best zeldzaam te zijn in de PAL variant als ik eBay zo bekijk. Toen hij erop stond maar meteen buy-it-now gedaan voor ~€26 ex. verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Heb je een 50 Hz CRT tv waar je het op kan spelen? Ik ben benieuwd hoeveel mensen dat uberhaubt nog in huis hebben en dan helemaal hoeveel mensen dat specifiek voor lightgun shooters hebben bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Yep, toen speciaal nog een 50hz TV voor zitten zoeken, en ook nog een 4:3 beeldverhouding :)
Het is een oud beestje, maar hij doet het nog prima voor de retro games O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een oude CRT staan maar niet zozeer voor lightgun games meer voor retro games in het algemeen. Vrijwel de meeste consoles van voor de huidige generatie geven gewoon veel minder mooi beeld op nieuwe "platte" tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:50:
Heb ook een oude CRT staan maar niet zozeer voor lightgun games meer voor retro games in het algemeen. Vrijwel de meeste consoles van voor de huidige generatie geven gewoon veel minder mooi beeld op nieuwe "platte" tv's.
Ligt er aan. Vooral als je een oude console "mod" met een Full-RGB Scart aansluiting is het beeld nog best te pruimen en beter te noemen dan wat je krijgt op een CRT.
Helaas is dat niet mogelijk bij elke oude console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was plezierig verbaasd toen ik mijn ps2 op mijn plasma tv aansloot. Ook de wii ziet er gewoon netjes uit (is natuurlijk geen retro maar wel non hd).

Having said that, ik ga wel een van mijn oude tv's aansluiten op mijn game zolder voor al mijn retro meuk :)
Eigenlijk geen idee wat mijn sony is qua refresh rate maar ik ben toch niet zo'n grote light gun fan.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Sagat schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:29:
Ik was plezierig verbaasd toen ik mijn ps2 op mijn plasma tv aansloot. Ook de wii ziet er gewoon netjes uit (is natuurlijk geen retro maar wel non hd).

Having said that, ik ga wel een van mijn oude tv's aansluiten op mijn game zolder voor al mijn retro meuk :)
Eigenlijk geen idee wat mijn sony is qua refresh rate maar ik ben toch niet zo'n grote light gun fan.
Uhuh, mijn PS2 hangt met fullRGB aan een LCD scherm van 32inch. Wil prima en ziet er super uit.
Wii net zo, ook via RGB. Megadrive is gemod met een composite uitgang, en hoewel dat beter is dan de RF uitgang, is dat nog voor verbetering vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@McKaamos; snap niet dat je de PS2 en Wii via RGB aansluit. Doe die lekker via component.
Ik zou de megadrive dan via RGB aansluiten in plaats van composite.

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Sp33dFr34k schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:25:
Yep, toen speciaal nog een 50hz TV voor zitten zoeken, en ook nog een 4:3 beeldverhouding :)
Het is een oud beestje, maar hij doet het nog prima voor de retro games O+
Ik heb er ook nog zoeen hier staan specifiek daarvoor.
Een 82cm Loewe :) ik vermoed uit de jaren80. Werkt prima. Alleen heeft ie voglens mij geen RGB-scart. Alleen composiet scart, aangezien de N64 met RGB scartkabel prima beeld geeft op die TV. terwijl ik het op mijn andere breedbeeld CRT in de RBG scart doe, ik zwart beeld kreeg met wazige vlekken. (De SNES en GC doen t daar prima met die kabel (érg mooi zelfs))

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Die van mij heeft helaas ook alleen maar composiet, RGB kwam volgens mij pas bij de latere modellen. Die bak die ik heb staan zal ook wel ouder zijn dan ikzelf onderhand haha.

De PS2 en de Wii heb ik ook via component aangesloten op mijn HD LCD, ziet er zeker prima uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
GAIAjohan schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Ik heb er ook nog zoeen hier staan specifiek daarvoor.
Een 82cm Loewe :) ik vermoed uit de jaren80. Werkt prima. Alleen heeft ie voglens mij geen RGB-scart. Alleen composiet scart, aangezien de N64 met RGB scartkabel prima beeld geeft op die TV. terwijl ik het op mijn andere breedbeeld CRT in de RBG scart doe, ik zwart beeld kreeg met wazige vlekken. (De SNES en GC doen t daar prima met die kabel (érg mooi zelfs))
De N64 heeft geen RGB output op de A/V connector, alleen composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:
Ik zit eraan te denken dit ding te halen:
http://www.speedlink.com/...ee320f806c33bb46eb931c79d

Ook leuk voor een occasionele emulator enzo :).
Niet per se retro, maar ook weer wel (ofzo)..
Zag vandaag in de mm de poor mans variant, van deze stick. Standaard kleuren, en alleen c64 games......kostte 17 euro. Het enige wat me niet duidelijk was ok ik die stick ook als pure joystick kon gebruiken. Het lijkt me vrijwel zeker van wel, maar iemand die dit toevallig weet? 17 euro is niet heel veel, maar je blijf toch een nederlandert he ;)

edit: en dat goud.........dat blijf ik toch wel heel erg pimp vinden (8>
Misschien toch echt maar die saturn doen anders.......

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 06-05-2011 13:28 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
Sagat schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Zag vandaag in de mm de poor mans variant, van deze stick. Standaard kleuren, en alleen c64 games......kostte 17 euro. Het enige wat me niet duidelijk was ok ik die stick ook als pure joystick kon gebruiken. Het lijkt me vrijwel zeker van wel, maar iemand die dit toevallig weet? 17 euro is niet heel veel, maar je blijf toch een nederlandert he ;)

edit: en dat goud.........dat blijf ik toch wel heel erg pimp vinden (8>
Misschien toch echt maar die saturn doen anders.......
ga ik toch eens naar zoeken
ik gebruik het origineel voor mijn amiga 1200 en ik vind ze net wat beter dan mijn turbo arcade
binnenkort bou ik hem wel om naar usb als ik die van 19 euro niet vinden kan

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

GOUDSBS schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:45:
@McKaamos; snap niet dat je de PS2 en Wii via RGB aansluit. Doe die lekker via component.
Ik zou de megadrive dan via RGB aansluiten in plaats van composite.
Stamt nog van de tijd dat ik een beeldbuisTV had. RGB is het beste wat ik daar op kon krijgen.
MD via composite was even een snelle "hack" omdat ik hem niet getuned kreeg op de TV (wel sound, geen beeld). Daarbij een gebrek aan goede kabels en stekkers. Dus maar even met een stukje UTP en 3 female tulp stekkers een pigtail gemaakt en die aan het mobo gesoldeerd.

Eigenlijk wil ik voor de Wii een Wii2HDMI adapter hebben, en de PS2 via component.
Sega MD2 RGB Scart is wat lastiger aan te komen, maar die wil ik op termijn ook nog hebben idd.
Op die manier ben ik ook van m'n Scartswitch af en kan ik alles met de afstandsbediening van m'n TV regelen.

Er hangt ook nog een versterker aan de stereo-out van m'n TV. Geen ruimte voor een surround set, en goede stereo is imho ook prima (Technics versterker met een paar Sony speakers). Enige apparaat wat eventueel gebruik zou maken van surround is sowieso de X360, en ik vind dat ding het ook niet waard om daar voor surround aan te schaffen.

[ Voor 18% gewijzigd door McKaamos op 07-05-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mijn laatste aanwinst, CapCom vs SNK voor de Dreamcast in seal, zag 'm op MP voorbijkomen voor €15.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Complete set, inclusief de spellen in 1 koop gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuke aankoop gedaan. PS1 (heb ik er al 5 van) met 13 originele games waaronder Crash Bandicoot 1 en 2 en Micro Machines V3, alledrie zocht ik nog. 35 Euro inc. verzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
gravitone schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:27:
[...]

De N64 heeft geen RGB output op de A/V connector, alleen composiet.
En s-video. Je kan een N64 overigens wel modden om toch RGB output te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Nou, door drukte met 3 kids en het lekkere weer is het rekje wat later gevuld en gefotografeerd... Maar, zie hier het resultaat :9 Let op: Normaal is de woonkamer wel netjes en opgeruimd! Tevens moet hij aan de muur komen, 4 gaatjes zijn al in het ontwerp voorzien, echter verborgen achter de doosjes!

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2q1ff2h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2cq1b1f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2ppya07.jpg

Ben er erg blij mee, professioneel resultaat en nu bruikbaar voor SNES en N64, voor de NES maak ik de tussenruimte iets kleiner zodat de afstand onderling tussen de doosjes gelijk blijft (er kan dan meer ik). Verder even ontwerp maken voor SMS, SMD en DC, uiteraard met SEGA logo!

Maatjes hadden ook interesse, dus dit gaat gemeengoed worden in Maassluis en omstreken ;)

Wat betreft het ontwerp, hier kan ik nog wat aan rommelen. Zit nu op 45 euro inclusief materiaal. Bij 16 stuks tegelijk (maximaal 4 versies door elkaar) en wat aanpasisngen in het ontwerp om de tijd op de machine te verkorten (je betaald gewoon per minuut dat de machine aan het werk is, dus machine uurtarief) kan ik de kostprijs van de 'Retro Collector' drukken naar 25 euro inclusief materiaal 8)

Nu de avonden koeler worden het tekenpakket maar weer opstarten en wat aanpassingen doen, iemand nog suggesties? Ik zelf denk dat ik de omgebogen flapjes waar de doosjes op liggen wat groter kunnen, dan zie je wat meer van de doosjes an de zijkant. Ook wil ik het bovenste doosje wat meer tussen de zijkanten hebben zoals de rest. Ideeen zijn dus welkom! Meer of minder games, dus langer of korter, is uiteraard niet het punt... Kwestie van verlengen.

[ Voor 43% gewijzigd door beatle op 09-05-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik zou het niet durven, die doosjes zo tussen die metalen dingen (met scherpe randen?) schuiven...

Dan zet ik ze liever met de hoogste kant als rugkant op een plank. :)

Het ziet er op zich wel erg gaaf uit, dat dan weer wel. Ik kan me wel voorstellen dat het er heel nice uit ziet als je zo een tig rekjes naast elkaar hebt hangen. :) 25 euro is dan niet heel duur.

Je hebt overigens hele mooie titels er tussen zitten. :D Ik zoek zelf Street Fighter II nog o.a. (die dacht ik bijna helemaal onderaan te zien?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
l0c4lh0st schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:58:
Ik zou het niet durven, die doosjes zo tussen die metalen dingen (met scherpe randen?) schuiven...

Dan zet ik ze liever met de hoogste kant als rugkant op een plank. :)
Geen probleem, alles is netjes afgebraamd en geeft geen krassen. Tenzij je een doos er hard en gedwongen schuin uit trekt natuurlijk... Als ik mijzelf niet kan snijden gaat het met de doosjes ook goed!
l0c4lh0st schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:58:
Je hebt overigens hele mooie titels er tussen zitten. :D Ik zoek zelf Street Fighter II nog o.a. (die dacht ik bijna helemaal onderaan te zien?).
Nee helaas, die heb ik ook nog niet... De onderste 3 zijn de 3 Turok delen voor de N64!

[ Voor 4% gewijzigd door beatle op 09-05-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Beatle, zou je eventueel ook nog een custom ontwerp willen/kunnen doen?
Ik wil namelijk wat lades gaan maken voor m'n games, DVD's, etc. Daar wil ik dan ook deviders in hebben die ik dan met een schroefje aan de zijkant of bodem vast kan zetten.
Uiteraard zit ik dan dus met de breedtes e.d. van verschillende dingen.
Voornamelijk DVD hoesjes trouwens (PS2, X360, Wii) maar ook wat Megadrive games, zowel cart only als full case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
zo ook ik heb de vorige week een aantal leuke dingetjes gescoord:
Een nintendo 8bit met 1 controller een zapper mario bros 1 en duckhunt en super mario bros 3 voor €20,-
Een dreamcast met 2 controllers en 2 VMU's voor €17,50,- (ebay)

Ben zeer benieuwd naar de dreamcast die morgen binnenkomt lijkt me echt een coole console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk niet vergeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
vergeeld? Dunno eigenlijk niet echt opgelet. Who cares als ie maar speelt vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:59

painkill

Pain(k)(ill)

beatle schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:21:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nu de avonden koeler worden het tekenpakket maar weer opstarten en wat aanpassingen doen, iemand nog suggesties? Ik zelf denk dat ik de omgebogen flapjes waar de doosjes op liggen wat groter kunnen, dan zie je wat meer van de doosjes an de zijkant. Ook wil ik het bovenste doosje wat meer tussen de zijkanten hebben zoals de rest. Ideeen zijn dus welkom! Meer of minder games, dus langer of korter, is uiteraard niet het punt... Kwestie van verlengen.
Hoe zit het met spellen zonder hoesjes?
Heb je daar ook al iets op bedacht? :)

Het is op zich wel een idee om deze op de zijkant te kunnen zetten, dus om de 2-3 hoesjes een flapje naar buiten waar je een spel op kan zetten. En je er zo dus een stuk of 4-5 op kunt zetten.

Ps. Die spellen zijn net zo breed als 1 hoesje, dus het steekt niet uit..

[ Voor 53% gewijzigd door painkill op 09-05-2011 23:06 ]

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripwire999 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:02:
[...]

vergeeld? Dunno eigenlijk niet echt opgelet. Who cares als ie maar speelt vind ik het best :)
Ok, de meeste verzamelaars willen geen vergeelde NES/SNES/Dreamcast..die er gevoelig voor kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Exorcist schreef op maandag 09 mei 2011 @ 23:07:
[...]

Ok, de meeste verzamelaars willen geen vergeelde NES/SNES/Dreamcast..die er gevoelig voor kunnen zijn :)
Ah op zo'n manier, naja ik ben niet echt een verzamelaar maar ik vind het wel leuk om veel diversiteit te hebben. En ik wilde al een hele tijd een dreamcast dus was dit een goede koop al zeg ik het zelf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor die prijs zeker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Inkoopacties zijn niet toegestaan op tweakers, oa. deze recente MED benadrukt dat nogmaals Inkoopacties niet toegestaan

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 10-05-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Niet online
Ziet er goed uit! Als ik toch eens de ruimte ervoor zou hebben... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebastius schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:17:

De Kirby games zijn dan ideaal, vooral Kirby's Superstar. Die kan met z'n 2en tegelijk gespeeld worden en heeft veel content voor z'n geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door psychoclown op 10-05-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 12:35
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door psychoclown op 10-05-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend eindelijk MadDog McCree uitgespeeld. Wat een buttgame maar ik moest hem na al die jaren gewoon uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Die game is ronduit geniaal man _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Knip

[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 10-05-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lampuhkap schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:25:
Die game is ronduit geniaal man _O_
Nouja ik moet toegeven dat het slechte acteerwerk en het feit dat bijna iedereen die op een verhoging staat na het schieten ergens vanaf / in moet vallen vermakelijk is maar dat vergeet je al snel bij de frustrerende gedeeltes zoals dat deel waarin je iets van 20 boeven moet neerschieten in een gebergte....

stranger ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
goede herinneringen aan dat spel :)

Zag ook dat er een wii remake van is met de serie op 1 schijfje. Ben alleen bang dat van mijn goede herinneringen niks meer overblijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michel2506 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:54:
goede herinneringen aan dat spel :)

Zag ook dat er een wii remake van is met de serie op 1 schijfje. Ben alleen bang dat van mijn goede herinneringen niks meer overblijft :P
Ik speelde hem ook uit op de Wii. Weet alleen niet of ik deel 2 ook nog wil spelen al bevat die wel stereotype indianen die tegen je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Zijn er hier nog mensen die bezwaar hebben als ik mijn Super Magic Drive op eBay ga aanbieden? Het gaat om een 24Mbit versie met bijbehorende diskdrive en twee bakken met spellen. Daarnaast doe ik er nog een USB diskdrive voor de PC bij. Het is eigenlijk zonde om 'm weg te doen, maar ik gebruik 'm te weinig en ze zijn dusdanig zeldzaam geworden dat er best veel vraag naar is.

Heb er een paar dagen geleden met een collega nog Streets of Rage 2 op uit gespeeld! :)

[ Voor 9% gewijzigd door mvdklip op 11-05-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Hoezo zouden we? Heb zelf ook nog zo'n ding liggen, maar gebruiken doe ik 'm ook niet eerlijk gezegd, meer voor de collectie. Is tenslotte ook retro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Cool! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er meer mensen hier zouden zijn die er een hebben liggen. Ik heb er zelf destijds nogal moeite voor moeten doen om 'm in mijn bezit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Ik aanbid dat ding. _o_

Front FarEast maakte echt spullen van fantastische kwaliteit. Ik had vroeger nooit een copybox (misschien maar goed ook), maar toen ik er een keer over las wou ik er een hebben. Nu heb ik een splinternieuwe Super Wild Card DX2 64M met DiskDual. :) (Voor de SNES.)

Het is sowieso gewoon een stuk vetter dan een gekopieerd CDtje in je PlayStation doen. :P

Ik zou die Super Magic Drive graag nog eens vinden, compleet in doos met alles er bij. Vrijwel onvindbaar... Net als de Double Pro Fighter.

[ Voor 10% gewijzigd door Tanuki op 11-05-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Laatst online: 26-08 18:47
mvdklip schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:40:
Cool! Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er meer mensen hier zouden zijn die er een hebben liggen. Ik heb er zelf destijds nogal moeite voor moeten doen om 'm in mijn bezit te krijgen.
Ik heb 2 jaar geleden een boxed Magic Drive Plus gekocht (samen met een hoop andere spullen). Ik heb hem nog eigenlijk bijna niet gebruikt, maar ik vind het gewoon leuk om te hebben. Net als een Super Wilde Card DX voor de SNES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik mijn copybox vaak voor RPG's die soms al wat instabiel zijn op de cart. Ik ben met een paar keer er in en er uit al diverse saves kwijtgeraakt. Dan maar "illegaal", bovendien kan je makkelijk je savegames wegschrijven op de PC.

Sparen jullie ze echt, of ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:18:
Ik gebruik mijn copybox vaak voor RPG's die soms al wat instabiel zijn op de cart. Ik ben met een paar keer er in en er uit al diverse saves kwijtgeraakt. Dan maar "illegaal", bovendien kan je makkelijk je savegames wegschrijven op de PC.

Sparen jullie ze echt, of ook gebruiken?
Van mij weet je het. Ik spaar ze. :P Gebruiken heb ik een tijdje gedaan, gewoon om te kijken hoe het werkt. En het werkt echt super goed. Hoge kwaliteit.. Zou je niet zeggen voor toen.

Pagina: 1 ... 21 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod