Ik speelde inderdaad met een patch. Er was een goede editor beschikbaar en er was een behoorlijk fanatieke aanhang die tot in de puntjes de namen, transfers en stats bijhield. Beetje zoals de PES fanbase voor dat de FA hufterig is gaan doen (ben jaren mod geweest op Pesfan). Overigens heb ik een paar dagen geleden mijn originele ISS Pro Evolution getest met een paar PSX emulatoren en heb zowaar een stuk of vier potten gespeeld. Heb in ieder geval grondig getest! (was benieuwd naar de staat van psx emulatie, heb een psx, net yaroze en twee ps2's staan als ik hem eens 'native' wil spelenSagat schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:02:
[...]
Nice nice, Maat van me speelde altijd met parma omdat ie dan Chiesa had, het was dan mijn sport (en ook die van een andere maat van me) om dat Chiesa even te overtuigen dat het in de lappenmand zitten voor de rest van het tournooi helemaal geen slecht idee was. Daar hadden we graag een rode kaart voor over
Faustino was ook een favo speler van me, freaking goal machine.
Alleen Recoba? Zat die al in het spel? Of had je een patch ofzo?
En idd, veel te veel tijd in de manager mode gestoken. Heb wel is een heel seizoen gespeeld zonder te verliezen en heb ooit nog is de intentie gehad om te proberen een seizoen zonder tegengoal te doen....maar dat is er nooit meer van gekomen. Later ook manager mode (wel zowel spelen als managen) pes 2 gespeeld en 4 en 5. Maar dat vond ik toch minder leuk dan swos. Swos had precies de goede mix van arcade gameplay en een intuitive manager mode waar wedstrijden bij pes weer zo lang duurde en het managen ook meer tijd kosten (om nog maar te zwijgen van grinden bij training wedstrijden).
Ik speelde met Parma omdat dat mijn club is maar na een paar seizoenen had ik het wel gezien in de serie a. Ik kreeg de aanbieding om bij Deportivo te gaan trainen en toen heb ik in de laatste transferperiode mijn sterspelers geruild voor de reserve keeper en wat tribune warmers van Depor
Otero was destijds een held bij Vicenza, Recoba had een verwoestend schot vanaf het middenveld en Zanetti... Sja... het zegt genoeg dat hij nog steeds de captain van Inter is!
Grinden heb ik nooit gedaan. Nooit echt mijn ding geweest, vandaar ook dat ik nooit Diablo/WoW etc ben gaan spelen