Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.711 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Sagat schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:02:
[...]

Nice nice, Maat van me speelde altijd met parma omdat ie dan Chiesa had, het was dan mijn sport (en ook die van een andere maat van me) om dat Chiesa even te overtuigen dat het in de lappenmand zitten voor de rest van het tournooi helemaal geen slecht idee was. Daar hadden we graag een rode kaart voor over :P

Faustino was ook een favo speler van me, freaking goal machine.
Alleen Recoba? Zat die al in het spel? Of had je een patch ofzo? :D

En idd, veel te veel tijd in de manager mode gestoken. Heb wel is een heel seizoen gespeeld zonder te verliezen en heb ooit nog is de intentie gehad om te proberen een seizoen zonder tegengoal te doen....maar dat is er nooit meer van gekomen. Later ook manager mode (wel zowel spelen als managen) pes 2 gespeeld en 4 en 5. Maar dat vond ik toch minder leuk dan swos. Swos had precies de goede mix van arcade gameplay en een intuitive manager mode waar wedstrijden bij pes weer zo lang duurde en het managen ook meer tijd kosten (om nog maar te zwijgen van grinden bij training wedstrijden :/ ).
Ik speelde inderdaad met een patch. Er was een goede editor beschikbaar en er was een behoorlijk fanatieke aanhang die tot in de puntjes de namen, transfers en stats bijhield. Beetje zoals de PES fanbase voor dat de FA hufterig is gaan doen (ben jaren mod geweest op Pesfan). Overigens heb ik een paar dagen geleden mijn originele ISS Pro Evolution getest met een paar PSX emulatoren en heb zowaar een stuk of vier potten gespeeld. Heb in ieder geval grondig getest! (was benieuwd naar de staat van psx emulatie, heb een psx, net yaroze en twee ps2's staan als ik hem eens 'native' wil spelen :) )

Ik speelde met Parma omdat dat mijn club is maar na een paar seizoenen had ik het wel gezien in de serie a. Ik kreeg de aanbieding om bij Deportivo te gaan trainen en toen heb ik in de laatste transferperiode mijn sterspelers geruild voor de reserve keeper en wat tribune warmers van Depor :*)

Otero was destijds een held bij Vicenza, Recoba had een verwoestend schot vanaf het middenveld en Zanetti... Sja... het zegt genoeg dat hij nog steeds de captain van Inter is!

Grinden heb ik nooit gedaan. Nooit echt mijn ding geweest, vandaar ook dat ik nooit Diablo/WoW etc ben gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

kimahri schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:22:
verkopen daar krijg je spijt van.....

ik bljf mooie dingen kopen
Dat kan, maar ik speel gewoon niet op de Saturn en DC

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://xbox.9lives.be/files/images/packshots/large/860-3.jpg

Ik heb deze op MP overgenomen voor 5 Euro. Schijnt zeldzaam te zijn of in ieder geval ooit te worden :+
Kan iig geen kwaad het te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Als JP fan vond ik het vreemd deze niet te kennen, maar na een snelle blik op YouTube begrijp ik wel waarom :+

Heb zelf ook nog wel wat gekocht de laatste tijd:

- Probotector Nes
- Super Probotector Alien Rebels Snes
- Boogerman Snes
- Megaman X Snes
- Yoshi's Safari compleet incl. Super Scope Snes
- Simpsons Hit & Run xbox
- Simpsons Road Rage xbox
- Futurama xbox
- Conker Live & Reloaded xbox
- Dino Crisis 3 xbox
- Clockwork Knight Saturn
- Duke Nukem 3D Saturn
- 5x shootergames voor PS2 incl. G-Con 2
- Castlevania PS2

Ben alleen wat meer bezig @ de PS3 op het moment, maargoed de games lopen niet weg.. :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Lampuhkap schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:11:
Het geluk lacht me weer eens toe, voor een paar euro :D

[afbeelding]
Lampuhkap schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 18:46:
yes, de game is 1 van de moeilijkst verkrijgbare Batman titels voor de SNES. Ontzettend goeie gameplay, en (vind ik iig) supergraphics! Ik heb m zowel boxed als deze losse cart :P
Was door een kast aan het struinen en zag wat snes carts liggen. Een van de carts bleek Adventures of Batman and Robin te zijn.

Wist niet eens dat ik 'em had :+

[ Voor 27% gewijzigd door walterg op 03-04-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimahri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 00:49
walterg schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 02:33:
[...]
Heb de eerste versie daarvan nog aan moeten zwengelen met een speciale dr dos boot disk omdat die net die paar kb extra geheugen vrij kon maken <3

[...]
Heb die van een vriend van me gekregen, inclusief doos (en nasty zuignappen natuurlijk ;) ).

Die staat mooi bij deze:

[afbeelding]

Heb er daar nog drie van in varierende staat. Heb het zelfs voor elkaar gekregen om twee van die controllers via een usb -> gameport + gameport -> 2 gameports + 2x gameport naar 9 pin converters op mijn laptop aan de praat te krijgen :*)
lol
geloof het of niet ik heb er 4 nieuw in doos en een stuk of 15 in goeie tweedehands staat.
de komende jaren zit ik goed

Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo retro mensen

Ik heb iets waarmee ik hopelijk iemand blij kan maken
Een Philips videopac pc kompleet en cassete;s
namelijk nummers 11,18,23,22,6,8,21,39 en race staat geen nummer op
ik kan de boel niet kontroleren ivm montage tv aan muur.
Maar systeem verdwint anders in de kontainer en moest gelijk aan jullie denken.
Wat je er voor overhebt geld geef ik aan de kerk hier die daarmee de voedselbank steunt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:18:
Hallo retro mensen

Ik heb iets waarmee ik hopelijk iemand blij kan maken
Een Philips videopac pc kompleet en cassete;s
namelijk nummers 11,18,23,22,6,8,21,39 en race staat geen nummer op
ik kan de boel niet kontroleren ivm montage tv aan muur.
Maar systeem verdwint anders in de kontainer en moest gelijk aan jullie denken.
Wat je er voor overhebt geld geef ik aan de kerk hier die daarmee de voedselbank steunt,
Waar is hij af te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dalen drenthe

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Jammer dat het zo ver weg is, anders wilde ik hem wel voor een tientje afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja misschien iemand anders?Hij moet weg en anders ligt hij volgende week in de container

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 20:59:
[...]

naja misschien iemand anders?Hij moet weg en anders ligt hij volgende week in de container
Voor hoeveel stuur je hem op? 15 euro? In de container vind ik erg zonde, kan ik niet mee leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor verzend kosten gaat ie weg maar wil je eerst foto's?
Mail me maar op
hob.goblin@worldonline.nl
voordat je voor iets betaald wat je misschien niet bevalt
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Pakketten/
zal wel iets van 6.75 verzendkosten zijn misschien iets meer als ik boven de 10kg kom.
vind het ook zonde als hij in de container verdwijnt maar geloof me mijn vrouw kan erg overtuigend zijn(volgens haar heb ik al genoeg van die ouwe troep.
Mail me maar dan mail ik foto's terug .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2011 @ 21:25:
voor verzend kosten gaat ie weg maar wil je eerst foto's?
Mail me maar op
[emailadres]
voordat je voor iets betaald wat je misschien niet bevalt
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Pakketten/
zal wel iets van 6.75 verzendkosten zijn misschien iets meer als ik boven de 10kg kom.
vind het ook zonde als hij in de container verdwijnt maar geloof me mijn vrouw kan erg overtuigend zijn(volgens haar heb ik al genoeg van die ouwe troep.
Mail me maar dan mail ik foto's terug .
Denk er anders eens over na om je vrouw ergens naartoe op te sturen! Ik zal je even mailen (voor de Videopac, een vrouw die over retro spul zeurt is hier ook niet op haar gemak), dankje!

Edit: ik heb je gemaild.

[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 10-04-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 13:07
Laatst kwam ik deze oude jongen tegen:

Afbeeldingslocatie: http://28.media.tumblr.com/lzHBTRNzqin8p6jibBvQuHado1_400.jpg

Alleen ziet die er op de foto er nep uit. Die van mij kan je alle toetsen werkelijk gebruiken en kan je er een spelletje opspelen. (Mario volgens mij).

Staat ook origineel Nintendo logo op.. Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Die heb ik volgends mij ooit gehad! Ik was toen wel heel jong. zeker 15/18 jaar geleden.

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 12-04-2011 23:57 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ro3lie schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 20:51:
Laatst kwam ik deze oude jongen tegen:

[afbeelding]

Alleen ziet die er op de foto er nep uit. Die van mij kan je alle toetsen werkelijk gebruiken en kan je er een spelletje opspelen. (Mario volgens mij).

Staat ook origineel Nintendo logo op.. Weet iemand hier meer over?
Die heb je als horlogeversie en sleutelhangerversie... heb er zelf ook nog eentje liggen. Helaas is de rubber die ocntact maakt met de plastic print half vergaan, waardoor de display niet zichtbaar is.

De versie met spel is trouwens wat groter i.v.m. display.. Op jouw foto heeft enkel een ##:## weergave :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zo, inmiddels ook Castlevania Bloodlines binnen voor de megadrive..

Nu nog een mooi origineel exemplaar vansymphny of the night en dan ben ik blij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik ben opzoek naar iemand die tegen een schappelijke prijs deze mod aan mijn dreamcast kan uitvoeren: http://khromov.wordpress....ry-replacement-mod-2xaaa/

Het liefste iemand die in de buurt van Heerlen, Maastricht (Limburg) woont.

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar ik vraag het maar gewoon. Dus iemand die interesse heeft, laat hier even een berichtje achter of stuur me een DM :)

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Waarom soldeer je er niet gewoon een nieuw batterijtje in? Heb ik laatst ook gedaan en die gaan toch teringlang mee... Als zo'n batterijen gaan oxideren ben je nog niet jarig, dan liever zo'n knoopbatterijtje erin..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoToXxiCc schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:40:
Ik ben opzoek naar iemand die tegen een schappelijke prijs deze mod aan mijn dreamcast kan uitvoeren: http://khromov.wordpress....ry-replacement-mod-2xaaa/

Het liefste iemand die in de buurt van Heerlen, Maastricht (Limburg) woont.

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen, maar ik vraag het maar gewoon. Dus iemand die interesse heeft, laat hier even een berichtje achter of stuur me een DM :)

Alvast bedankt :D
Ik denk dat Richard hier daar wel oren naar zou hebben...maar pin me er niet op vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoToXxiCc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-11-2022
Sp33dFr34k schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:01:
Waarom soldeer je er niet gewoon een nieuw batterijtje in? Heb ik laatst ook gedaan en die gaan toch teringlang mee... Als zo'n batterijen gaan oxideren ben je nog niet jarig, dan liever zo'n knoopbatterijtje erin..
Omdat die batterijen die in de dreamcast zitten bijna niet meer te krijgen zijn ofwel heel erg duur zijn. Ik snap dan ook niet helemaal wat je bedoelt met een knoopbatterijtje, kun je misschien wat specifieker zijn?

@ Exorcist: Richard heb ik al een keer benaderd en volgens mij had hij toen geen interesse. Hopen dat ie maar van mening is verander dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik ben wel geinteresseerd in aanpassingen / MOD's en reparaties uitvoeren, heb dit dus ook regelmatig voor tweakers gedaan, maar ik krijg dan hier op mijn ballen dat het gezien wordt als handel, terwijl het gezien moet worden als vriendendienst.

Edit: Aanpassingen uitvoeren kost je minimaal E6,75 x2 (dat zijn de verzendkosten per TNTpost)

Batterijtjes zijn E5,44 incl verzenden.

[ Voor 22% gewijzigd door Richard op 14-04-2011 10:22 . Reden: zie edit tags. ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 13:07
Michael Knight schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:42:
[...]

Die heb je als horlogeversie en sleutelhangerversie... heb er zelf ook nog eentje liggen. Helaas is de rubber die ocntact maakt met de plastic print half vergaan, waardoor de display niet zichtbaar is.

De versie met spel is trouwens wat groter i.v.m. display.. Op jouw foto heeft enkel een ##:## weergave :)
Foto komt van google. De mijne heeft inderdaad een groter scherm, alle knopjes werken en je kan ook echt een spelletje spelen. Maar kan er geen informatie over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Richard schreef op donderdag 14 april 2011 @ 10:09:
Ik ben wel geinteresseerd in aanpassingen / MOD's en reparaties uitvoeren, heb dit dus ook regelmatig voor tweakers gedaan, maar ik krijg dan hier op mijn ballen dat het gezien wordt als handel, terwijl het gezien moet worden als vriendendienst.

Edit: Aanpassingen uitvoeren kost je minimaal E6,75 x2 (dat zijn de verzendkosten per TNTpost)

Batterijtjes zijn E5,44 incl verzenden.
Klopt, maar ik ben blij met je Richard... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
DM voor Richard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Mijn laatste aanwinsten voor deze week!

Batman Returns compleet - Snes (Konami game die bij zo goed als iedereen wel bekend is)
Sunset Riders met boekje - Snes (Minder bekende Konami game met cowboys, zeker vet!)
Resident Evil 1 - Gamecube (Wat kan ik zeggen, HD remake van een erg vette game)
Mario Baseball - Gamecube (Leuk Mario spel, wat eigenlijk veel te weinig verkocht is en daardoor nu veel te duur is)
Virtua Cop 2 - Saturn (Leuke lightgun game voor de Saturn)
Sega Rally - Dreamcast
Tomb Raider Chronicles - Dreamcast
The Nomad Soul - Dreamcast
Spirit of Speed - Dreamcast

Volgende week komt er nog wat leuks binnen wat ik via eBay "gewonnen" heb, vooral voor de Saturn.. en dan heb ik wel weer genoeg geld uitgegeven voor een lange tijd (wat wel niet zo lang zal blijven)... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Laat me raden :D de Virtua Cop heb je van RGF?

Overigens leuk nieuw spulletje, vooral Mario Baseball ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
Sunset Riders is idd een zeer leuke game :D En ook SEGA Rally, damn wat heb ik dat veel gespeeld (meerdere versies) op de arcade. Ieder jaar als ik in Disneyland Parijs kom speel ik m in ons hotel :P Daar staan 2 van die kasten. 1 is redelijk netjes nog, de andere compleet afgeragd. En Sega Rally 3 hebben ze dr ook staan, maar die is nog zeer netjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lampuhkap schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 22:13:
Laat me raden :D de Virtua Cop heb je van RGF?

Overigens leuk nieuw spulletje, vooral Mario Baseball ben ik wel benieuwd naar eigenlijk!
Sunset Riders is idd een zeer leuke game :D En ook SEGA Rally, damn wat heb ik dat veel gespeeld (meerdere versies) op de arcade. Ieder jaar als ik in Disneyland Parijs kom speel ik m in ons hotel :P Daar staan 2 van die kasten. 1 is redelijk netjes nog, de andere compleet afgeragd. En Sega Rally 3 hebben ze dr ook staan, maar die is nog zeer netjes :D
Nee, die had Virtua Cop 2 helaas niet, maar ik heb ondertussen deel 1 daar wel besteld :)

Mario Baseball heb ik al eens gespeeld bij een vriend van me, vond dat toen al een erg leuk spel, terwijl ik niet eens echt van baseball houd.. het spel is erg weinig in Europa verkocht, daarom erg lastig te vinden in PAL formaat. Er is ook een nieuwe Wii game van uit, maar die staat niet geplanned in Europa.. :-(

Sega Rally & Disneyland Parijs, goeie combinatie... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 12:43
Sp33dFr34k schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:55:

Mario Baseball - Gamecube (Leuk Mario spel, wat eigenlijk veel te weinig verkocht is en daardoor nu veel te duur is)
Deze heb ik vandaag ook van eBay geplukt. Het is een van de moeilijker te vinden PAL-games voor de GameCube. Ik begin te merken dat ik van game-speler steeds meer een verzamelaar word, en daarbij ben begonnen bij mijn GameCube-collectie. Ik zal lang niet alle spellen meer spelen die ik koop, maar probeer de classics toch bij elkaar te sprokkelen.
Hetzelfde geldt voor de PS2: ik heb vorige week een tweedehandsje binnengekregen voor weinig en ben afgelopen week in de stad gaan struinen naar mooie games ervoor. Ik zal de spellen voor 60% niet spelen, maar koop vooral voor de collectie.
Krijg steeds meer spijt van die SNES-collectie die ik op mijn 17e heb verkocht om een vakantie in Renesse te bekostigen...

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Kooj1980 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 23:49:
[...]

Deze heb ik vandaag ook van eBay geplukt. Het is een van de moeilijker te vinden PAL-games voor de GameCube. Ik begin te merken dat ik van game-speler steeds meer een verzamelaar word, en daarbij ben begonnen bij mijn GameCube-collectie. Ik zal lang niet alle spellen meer spelen die ik koop, maar probeer de classics toch bij elkaar te sprokkelen.
Hetzelfde geldt voor de PS2: ik heb vorige week een tweedehandsje binnengekregen voor weinig en ben afgelopen week in de stad gaan struinen naar mooie games ervoor. Ik zal de spellen voor 60% niet spelen, maar koop vooral voor de collectie.
Krijg steeds meer spijt van die SNES-collectie die ik op mijn 17e heb verkocht om een vakantie in Renesse te bekostigen...
Ah, nice! Hoeveel heb jij ervoor betaald? Zag dat ze er op eBay best veel geld voor vragen, hoewel ik er ook €35 voor heb betaald...

Ik heb wel hetzelfde, ik speel ook niet alles wat ik koop, eigenlijk voornamelijk door tijdgebrek, maar koop wel games die ik ook leuk vindt. Als ik games verkrijg door een grote inkoop dan gooi ik de slechte games ook niet in de verzameling, zoals die honderden sportgames voor alle platforms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 12:43
40 euro, en daar was ik al best tevreden mee, dus je hebt een prima deal gehad. Zag 'm pas voor 25 euro op Marktplaats, maar daar heb ik net naast gegrepen. Toen ik 'm vervolgens op eBay zag staan, dacht ik 'what the heck'.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Met dank aan JapyDooge die dit vanmiddag kwam afleveren. _O_
Tis een flink en vooral compleet pakket :D

http://imgur.com/a/X38wN

[ Voor 7% gewijzigd door Lampuhkap op 17-04-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik had laatst een nieuwe Arcade Power Stick II besteld voor de Sega Megadrive (bij RetroGameFreak.com).

Maar bij aankomst bleek de doos beschadigd te zijn en gezien verzamelaar was dat niet zo handig.. Oplossing van RetroGameFreak: We sturen er gewoon nog een! Wat een service _o_

Nu was de vervangende dus wel met goede doos, maar de inhoud zou een bouwpakket betreffen. Ik snapte er weinig van, totdat ik 'm open maakte. Inderdaad, een bouwpakket. Normaal koop je ze in de winkel zeg maar gewoon zoals je ze zou gebruiken: Uit de doos halen, aansluiten en gamen maar.

Maar deze lag echt helemaal in onderdelen in de doos. Dus die heb ik natuurlijk even in elkaar gezet :D Viel me nog 100% mee: Alles past maar op 1 manier en het is echt in een paar minuten gedaan. Zonder aansluit handleiding of wat dan ook. Enige nadeel nu is dat er geen schroefjes bij zitten. Ik kan 'm dus, als ie eenmaal helemaal in elkaar is gezet, niet aan de onderkant vastschroeven.

Wel vet. Is weer eens wat anders.. En hulde aan RetroGameFreak. _o_

[ Voor 5% gewijzigd door Tanuki op 17-04-2011 23:41 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk al een tijdje mee in dit topic en heb ook aardig wat retro consoles. Van het weekend bij een rommelmarkt geweest en o.a. voor een 10tje een PSone op de kop getikt. Lijkt prima te werken alleen wat mij opvalt is dat het scherm soms nogal trillerig is en dan vooral bij het menu als je er geen spel in hebt zitten. Bij spellen zelf lijkt het beeld echter prima.

Kan me van vroeger toen ik mijn oude PS1 nog had dat dit volgens mij ook wel een beetje was maar weet dit niet meer helemaal zeker. Bij google kan ik er niets over vinden. Misschien ben ik wel een beetje een zeur wat dit soort dingen betreft maar ben even benieuwd of dit normaal is. Weet iemand dit misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Hoe heb je de PS One aangesloten op je tv? Misschien dat de games op 60Hz draaien en het menu zelf op 50Hz?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de video kabel van mijn ps2 gebruikt voor het aansluiten met scart blokje (originele kabel zat er niet bij). Heb hem ook op mijn TFT aangesloten gehad en dan zonder scart blokje daar is het ook. Bij de spellen zie je er echter weinig tot niets van naar mijn idee bij sommige stukjes iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Meestal is een kabel die rechtstreeks naar SCART gaat het mooist.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
@Mythik
Dat is normaal, heeft iedere PlayStation 1 / One.

:)

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-04-2011 12:37 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx! Het viel me opeens op en het is al een aardige tijd geleden dat ik mijn oude Playstation had dus kon het niet meer terughalen of de oude het ook zo had. Het valt voornamelijk op in het menu als je zonder cd opstart. Bij spellen zelf zie je er eigenlijk niet zo heel veel van voornamelijk bij spellen met scherpere graphics of bij een TFT scherm maar daarop ziet het er sowieso niet uit.

Had verder ook nog wat leuke dingetjes gevonden op dezelfde rommelmartkt 4 snes spellen voor 15e (Super Mario World, Super Dany, BOB en The Terminator). 2 boxed GBA games voor 4e bij elkaar (Ace Combat Advance en Robotech The Macross Saga) en Maximo The Army of Zin voor de PS2 voor 5e. Volgens mij beste netjes, ben er wel blij mee in iedergeval :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb weer een zut games besteld bij Retro Game Freak. Wilde het zootje gisteravond ophalen, dus belde gisterochtend op om te vragen of het mogelijk was. Was wellicht mogelijk, maar hij moest zijn compagnon even bellen om te vragen of het ook kon (die ging inpakken maandagavond).

Daar ik niet werd teruggebeld nog maar een mail gestuurd in de loop van de dag of ik het kon ophalen 's avonds. Geen reactie, nu nog niet. Net weer gebeld, nemen niet op. Wil het vanavond dan maar ophalen in Spijkenisse maar dat wordt lastig zo :+

Anyway, net voor een prikkie (10 Euro inc. verzenden) Street Gangs voor de NES gekocht, cart only. Stond al lang op het verlanglijstje :)

Blazing Dragons voor de PS1 wil ik ook nog wel, maar vind 20 Euro nog net iets teveel van het goede.

---

Joehoe, ook Resident Evil 2 voor de N64 (boxed!) gekocht voor 25 Euro inc., wat een koopje is voor dat zeldzame 512 Mbit spel :+

[ Voor 8% gewijzigd door Exorcist op 19-04-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag. Verkopen jullie nou na verloop van tijd je retro spul,of zijn de meesten van jullie echte liefhebbers en verzamelaars die het gewoon tot in de eeuwigheid in huis houden zoals ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou het iig in huis, doe zelden tot nooit games weg. Hooguit als ik ze dubbel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
dubbele spellen ruil ik of verkoop ik, same goes voor consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:14
Ik heb in het lange verleden ooit een paar games verkocht, zodat ik de opvolgende console kon kopen.
We wilden namelijk graag een SNES en mijn ouders zeiden, tsja, dan speel je die NES games niet meer.
Dus ik Super Mario Bros 2 en 3 verkocht en Ducktales en toen hadden we genoeg bij elkaar met het spaargeld meetellend.
Maar na een paar dagen zat ik al van, crap, waarom heb ik ze verkocht en heb toen dus besloten nooit meer games te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, vroeger. Vroeger deed ik niet anders omdat het anders veel te duur zou zijn. NES verkocht --> SNES, SNES verkocht --> PS1 etc.

Achteraf ook spijt van, maar wat moest ik anders toen. Toen ben ik maar alles gaan terugkopen wat ik vroeger ook had, ben al bijna zover (en veel verder).

[ Voor 37% gewijzigd door Exorcist op 20-04-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verzamel alleen spellen die ik leuk vind. Ik verzamel niet 'voor de heb'. Spellen waar ik niks aan vind verkoop ik weer. Dat zelfde geldt overigens voor dubbele exemplaren. Dubbele spellen houd ik alleen als het heel bijzondere spellen zijn bijvoorbeeld die moeilijk te vinden zijn, of als ik er graag eentje reserve wil houden.

Natuurlijk zoek ik bij dubbele wel altijd even het mooiste doosje, handleiding en cassette bij elkaar. Die combineer ik tot een compleet exemplaar en dat houd ik zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

het is alweer een tijd geleden dat ik mijn verzameling gepost heb, paar overzichtsfoto's:

Nintendo NES
Afbeeldingslocatie: http://i402.photobucket.com/albums/pp102/xtincthed/Video%20Game%20Collection/mini-neskast1.jpg

Playstation 1
Afbeeldingslocatie: http://i402.photobucket.com/albums/pp102/xtincthed/Video%20Game%20Collection/collection28-3-11_1.jpg

Playstation 2
Afbeeldingslocatie: http://i402.photobucket.com/albums/pp102/xtincthed/Video%20Game%20Collection/collection28-3-11_7.jpg

Wat random spullen:
Afbeeldingslocatie: http://i402.photobucket.com/albums/pp102/xtincthed/Video%20Game%20Collection/collection28-3-11_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i402.photobucket.com/albums/pp102/xtincthed/Video%20Game%20Collection/collection28-3-11_6.jpg

verzamel al zo'n 5 jaar en ben een aantal jaar geleden een community begonnen voor Playstation verzamelaars in de sfeer van Nintendoage, omdat die er nog niet was :) (www.playstationcollecting.com/forum/)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The f*** wat netjes! Dacht al te horen dat je aardig wat had, maar dit is wel érg mooi zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Nogmaals: Die Nintendo kast _o_ Ik wil er zo graag ook een :(

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag super Mario bros 3 met doosje en handleiding(Nederlands) voor maar 15 euro gekocht bij een winkel. Ik vond het zelf een erg goede deal.

Ps. Dit is mijn eerste bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Dat is een redelijk normale prijs :)

Sowieso is SMB3 een topgame voor de NES, dus een miskoop heb je er sowieso niet mee gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Mooie winkelschappen maken een collectie altijd net iets mooier...je voelt je net een klein kind in de winkel met al je spaarcentjes...priceless :D

Oeps....dubbelpost (oude tab :P)

[ Voor 10% gewijzigd door Michael Knight op 20-04-2011 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

@XtinctHeD

Mooie collectie! En zoals anderen al zeiden, de Nintendo cab en Playstation stand maken het echt helemaal af. O+

@J0kr

Welkom op het forum, en in het bijzonder in deze thread. :)

[ Voor 22% gewijzigd door DCFreak op 20-04-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Waar haal je zo'n kast vandaan? Dat is echt ontzettend mooi om je spul in te bewaren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik heb ze beiden weer van andere verzamelaars gekocht, die hadden ze geloof ik van de winkel overgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
@XtinctHeD
_/-\o_ _/-\o_
Ik zal die foto thuis maar niet laten zien.... het zal m'n vriendin alleen maar bang maken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb van XtinctHeD Ducktales 2 (NES) overgenomen, compleet. Gekke is dat ik er nu meer voor betaald heb dan in 1993 :+

Tenminste, ik kreeg het spel van mijn oma toen..maar het spel was toen 50 Gulden. Als ik de prijzen zie waarvoor Ducktales 2 op Ebay weggaat (of te koop staan) dan heb ik spijt dat ik destijds mijn exemplaar geopend heb, laat staan verkocht :P

Als het goed is straks (eindelijk!) Resident Evil 2 (compleet) voor de N64 binnen. Zocht ik al lange tijd naar, voor een leuk bedrag, Heb er nu 25 Euro voor betaald inc. verzenden, erg mooi.

Street Gangs (NES) voor een tientje is natuurlijk ook erg mooi...en dan heb ik bij Retro Game Freak nog een spel of 15 in bestelling staan. Onder andere Excitebike (NES versie had ik nog niet gek genoeg), Nightmare Creatures (PS1) en Mafia voor de Xbox. Sim City 2000 voor de Saturn er nog bij, en de rest maak ik wel fotos van als het binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

ik heb net Shin Megami Tensei: Devil Summoner gekocht, laatste SMT game die ik miste voor de PS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtinctHeD schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:18:
ik heb net Shin Megami Tensei: Devil Summoner gekocht, laatste SMT game die ik miste voor de PS2 :)
Wat is je streven, als je ik je collectie zo zie...gewoon echt álle games hebben? Voor de N64 is dat nog enigszins te doen, met zo rond de 350 uitgebrachte games totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

N64 vind ik een van de minst boeiende consoles, heb eigenlijk alles al wat ik daarvoor wil hebben (stuk of 20-25 games)

ik wil voor de NES/SNES/PS1/PS2/Megadrive zo'n beetje alle goede games, dure games en zeldzame/obscure games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg dus gisteren RE2 "compleet" voor de N64 binnen. Helaas doosje omgevouwen maar die heb ik nog goed rechtgetrokken. Het boekje mist alleen.

Ik mail dat figuur "ik heb er een boekje bijgedaan". Ja, een algemeen N64 info blaadje..hij zoeken en heeft het nog gevonden. Aangezien ik het wel graag wil hebben maar aangeboden de verzendkosten te betalen, al vind ik dat hij dat zou moeten doen. Maar goed, het spel was al vrij goedkoop en het dubbele waard dus ik klaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Oke, late reactie, maareh fakking nice hierboven :)

RE2 op de N64 is een van de weinige RE games die ik niet heb, vind ik totaal niet interessant.. denk dat jij 'm ook liever op de PS1 speelt, niet? Wel leuk voor de collectie natuurlijk, je ziet 'm niet veel.

Heb zelf mijn Saturn collectie wat uitgebreid, naja uitgebreid, hij was er nagenoeg niet... met dank aan o.a. RGF.

Bug!
Clockwork Knight 2
Hexen
Sonic 3D
Virtua Cop
Megaman X3
Sonic Jam
Sonic R
Enemy Zero

Meteen het meeste wat ik op dat ding wilde hebben :)

Guardian Heroes, HotD & Three Dirty Dwarves zou wel cool zijn, maar dat zijn toch wat duurdere games...

[ Voor 45% gewijzigd door Sp33dFr34k op 25-04-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik verzamel alle RE delen, en ja, dan heeft de PS1 mijn voorkeur :)

Clockwork Knight 1/2 moet ik ook nog 's halen, mooie spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dat had ik wel verwacht :)

Ik ben laatst ook bezig geweest om de RE games op de GC te verkrijgen, die heb ik nu allemaal op Code Veronica na, maar die heb ik al op de PS2 & DC.

Qua RE heb ik nu het volgende:

PS1: RE1, RE2, RE3, RE:Survivor
DC: RE:CV
GC: RE0, RE1, RE2, RE3, RE4
PS2: RE4, RE:CV, RE:Outbreak, RE:Outbreak 2
Wii: RE4

Op de Wii wil ik nog die 2 railshooters (minder interessant, maar toch RE), en de archives van deel 0 en 1.

Zie nu pas dat ik deel 4 welgeteld 3 keer heb en nog nooit helemaal heb uitgespeeld, lol.

Clockwork Knight is echt tof trouwens, must-have exclusive voor de Saturn :)
Volgens mij heb ik deel 1 van Clockwork Knight overigens dubbel liggen, binnenkort eens effe checken, wellicht wat voor het ruiltopic...

[ Voor 3% gewijzigd door Sp33dFr34k op 25-04-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Hexen heb ik op de PC :D (steam en op CDrom nog ergens) is een erg vermakelijke game. Vroeger vond ik m creepy door de muziek :P

Virtua Cop heb ik VEEL gespeeld op arcade en op de PC thuis. Met de lightguns heb ik m wel eens gespeeld op Saturn, zelf heb ik m nog niet. Wil m ooit nog wel eens compleet met guns zien te regelen.

Megman is sowieso geniaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Ik heb Hexen vroeger idd ook op de PC gespeeld, topspel :)

Virtua Cop heb ik vroeger nooit gedaan, alleen HotD, dat was hier overal te spelen. Zag net deel 1 op eBay staan, de enige op heel eBay in de PAL versie, ook maar meteen gekocht :+

Megaman is zeker vet, vooral de X delen. X3 is helaas niet goedkoop, kijk eBay er maar eens op na. Deze Saturn versie was nog het goedkoopste, en grafisch wat toffer dan de Snes versie volgens verschillende bronnen. Nouja, ben benieuwd...

Als ik overigens de RE delen uit mijn vorige post tel zit ik op 15, meer dan ik dacht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oef, je hebt ook aardig wat RE delen. Volgens mij heb ik nu:

PS1 - RE1, RE2, RE3, RE1 Platinum, RE1 Directors Cut
PS2 - RE Outbreak
GameCube - RE1, RE0, RE4,RE:CV
Wii - RE:UC, RE:DC,RE Archives
Saturn - RE1
DS - RE:DS
360 - RE5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Oowja, hoe kan ik deel 5 nu vergeten, die heb ik voor de PS3. Recentelijk nog uitgespeeld, echt een supervet spel ondanks de kritiek van de echte RE fans. Tis anders, maar niet slecht imo. Nu zitten we beide op 16 stuks haha :)

Anyways, om maar wat meer ontopic te gaan. Heb Megaman 3 & 4 ook gekocht voor de NES :)

Nu nog 1, 5 en X2... wordt een duur grapje :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sp33dFr34k op 26-04-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:04
XtinctHeD schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:46:
het is alweer een tijd geleden dat ik mijn verzameling gepost heb, paar overzichtsfoto's:

Nintendo NES
[afbeelding]

Playstation 1
[afbeelding]

Playstation 2
[afbeelding]

Wat random spullen:
[afbeelding]
[afbeelding]

verzamel al zo'n 5 jaar en ben een aantal jaar geleden een community begonnen voor Playstation verzamelaars in de sfeer van Nintendoage, omdat die er nog niet was :) (www.playstationcollecting.com/forum/)
Haha, respect man. Daar zit ook aardig wat uurtjes werken en gamen in, zeker? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Geen games hier, maar iets van persoonlijke nostalgische waarde: Vanavond kwam mijn vader even op de koffie en had een mapje bij; allemaal aantekeningen van games van toen ik een jaar of 12 was :D (zo een 16 jaar geleden) 7th Guest, Doom, Mortal Kombat, Donkey Kong Country etc etc. Precies waar ik gebleven was, wat oplossingen voor puzzels waren etc. Enorm gaaf om weer eens te zien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
cheiron schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 20:32:
Geen games hier, maar iets van persoonlijke nostalgische waarde: Vanavond kwam mijn vader even op de koffie en had een mapje bij; allemaal aantekeningen van games van toen ik een jaar of 12 was :D (zo een 16 jaar geleden) 7th Guest, Doom, Mortal Kombat, Donkey Kong Country etc etc. Precies waar ik gebleven was, wat oplossingen voor puzzels waren etc. Enorm gaaf om weer eens te zien.
Haha, ik heb ook nog ergens blaadjes met de special moves en fatalities van Mortal Kombat 1 op de SNES. :P En de codes van de levels van een aantal spellen. _o_ Dat deed je gewoon vroeger. Tegenwoordig zie je dat niet meer eigenlijk. :o En natuurlijk niet te vergeten de Konami code!!! Die ik vooral gebruikte voor Parodius :D

Ik heb overigens wel een hekel aan mensen die de notities ook echt op de daarvoor bestemde pagina's uit de handleiding van het spel kalkten.. Soms kom je een kunstwerken tegen zeg...

Ook een beetje Nintendo's schuld. Toen was het misschien handig, maar voor de verzamelwaarde wordt het er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Ik zit eraan te denken dit ding te halen:
http://www.speedlink.com/...ee320f806c33bb46eb931c79d

Ook leuk voor een occasionele emulator enzo :).
Niet per se retro, maar ook weer wel (ofzo)..

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 26-04-2011 21:28 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

GAIAjohan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:

Moet spontaan denken aan Austin Powers... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
i like goooooooooold _/-\o_

Hmmz misschien wel interresant maar hopelijk niet al te duur. Ik zie op die site even geen prijs? Is deze ltd ed alweer uitverkocht?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:32
Hij kost bij de Saturn 25euries met wat games erbij. En ja, hij is limited op 10000 stuks.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
25 euro is nie veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
En zo krijg je van n collega van je vrouw gewoon n PAL Game Genie met boekje voor de SNES :D EINDELIJK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmmz moet morgen in Maarssen zijn, misschien dat ik dan even de saturn "the wall" bezoek :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn complete Ducktales 2 is Frans. Had ik moeten en kunnen zien. Baal er wel een beetje van, maar is m'n eigen schuld. Stond niet letterlijk in de advertentie maar je kunt het duidelijk zien op de foto van de ad.

Jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
shit happens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Dat is wel jammer ja. Vriend van me heeft die vroeger gekregen van zijn moeder met Sinterklaas ofzo, die was ook compleet Frans, hoewel deze bij de Intertoys was gekocht. Ik heb hem iig compleet Engels gelukkig, zijn leuke spellen van Capcom voor de NES :) Heb er overigens wel aardig wat voor betaald (vond ik), €25 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Compleet in Engels is 25 Euro niet veel, kijk maar naar de Ebay prijzen waar het spel compleet voor weg gaat. Ik had hem in 1993 ook in het Engels, had nu gewild dat ik 1) die nog had en 2) dan nog nooit had geopend. Maar welk kind doet dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Haha ja oke, maar eBay is ook echt geen maatstaf imo, daar houden ze volgens mij kunstmatig de prijzen hoog. Vooral die Duitsers kunnen er wat van, die hebben bergen van alles, maar vragen er wel een hoop poen voor. Leuk voorbeeld is Wild Guns voor de Snes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eens, maar van Ducktales 2 is het an sich bekend dat deze "rare" is toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
GAIAjohan schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:28:

Ben wellicht in de minderheid maar ik had hem in normale kleuren leuker gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Exorcist schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:59:
Dat valt toch wel mee? (ik heb m op de PC gespeeld toen ik klein was en dat was wel een leuke game :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Exorcist schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:59:
Ja oke, hij is wat zeldzamer, maar toch, €50?

Nu alweer wat bij RGF besteld, dit keer Sonic Mega CD. €30, en hij zou mint zijn volgens hun, ben benieuwd :)

Duurt overigens wel altijd een tijdje met verzenden bij hun, in jullie ervaring ook?

@Lamje: Heb jij een andere definitie van rare of begrijp ik je verkeerd? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Sp33dFr34k op 28-04-2011 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Sp33dFr34k schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:50:
[...]

Ja oke, hij is wat zeldzamer, maar toch, €50?

Nu alweer wat bij RGF besteld, dit keer Sonic Mega CD. €30, en hij zou mint zijn volgens hun, ben benieuwd :)

Duurt overigens wel altijd een tijdje met verzenden bij hun, in jullie ervaring ook?

@Lamje: Heb jij een andere definitie van rare of begrijp ik je verkeerd? :P
Op een of andere USA site staat ie voor nog veel meer... ik heb em enkele jaren gelden voor 2 euro op de rommelmarkt gevonden.

De foto bij RGF zag er netjes uit. Ik heb `m zelf bij NEDgame vandaan voor hetzelfde bedrag, ook mint! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Bij RGF wassie ook niet duur :P

http://www.retrogamefreak...9/-/duck-tales-2-complete

€30 voor Sonic Mega CD is wel een faire prijs, zeker voor een mint exemplaar, ben benieuwd :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sp33dFr34k op 28-04-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Sp33dFr34k schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:31:
Dat had ik wel verwacht :)

Ik ben laatst ook bezig geweest om de RE games op de GC te verkrijgen, die heb ik nu allemaal op Code Veronica na, maar die heb ik al op de PS2 & DC.

Qua RE heb ik nu het volgende:

PS1: RE1, RE2, RE3, RE:Survivor
DC: RE:CV
GC: RE0, RE1, RE2, RE3, RE4
PS2: RE4, RE:CV, RE:Outbreak, RE:Outbreak 2
Wii: RE4

Op de Wii wil ik nog die 2 railshooters (minder interessant, maar toch RE), en de archives van deel 0 en 1.

Zie nu pas dat ik deel 4 welgeteld 3 keer heb en nog nooit helemaal heb uitgespeeld, lol.

Clockwork Knight is echt tof trouwens, must-have exclusive voor de Saturn :)
Volgens mij heb ik deel 1 van Clockwork Knight overigens dubbel liggen, binnenkort eens effe checken, wellicht wat voor het ruiltopic...
Railshooters minder interessant? Ik vind ze moordend vet tbh.
Op de PS2 mis je nog een paar trouwens. Daar is Survivor ook op uitgekomen. en er is nog een (heb ze allemaal, RE4 en CV dubbel, britse en euro versie)
Archives zijn trouwens opgepoetste heruitgaven van de originelen. Betere graphics, en thats it.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

McKaamos schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:50:
[...]

Railshooters minder interessant? Ik vind ze moordend vet tbh.
Op de PS2 mis je nog een paar trouwens. Daar is Survivor ook op uitgekomen. en er is nog een (heb ze allemaal, RE4 en CV dubbel, britse en euro versie)
Archives zijn trouwens opgepoetste heruitgaven van de originelen. Betere graphics, en thats it.
Ze zijn zeker wel vet, maar ik bedoelde tegenover de "echte" RE games is het natuurlijk wel peanuts :)

Je hebt helemaal gelijk, Survivor 2 en Dead Aim denk ik dat je bedoelt, die mis ik ook nog. Die eerste had ik een hele tijd geleden gekocht, compleet met gun, maar die gast heeft nooit iets opgestuurd.. :'(

Die opgepoetste versies van het origineel bevallen me wel, dus die komen er ook nog in :)

Welke delen heb jij allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeh, dit heb ik ook nog besteld;

Afbeeldingslocatie: http://store02.prostores.com/thetoyboxandtreasures/catalog/Smokey%20Nintendo%2064.JPG

Smoke Grey N64 :)

Heb dus straks 2x Aqua, 2x Charcoal Grey, 1 Oranje, 1 Paarse en dan deze doorzichtig grijze. Nu nog rood. groen en roze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
zojuist op de vrijmarkt in het dorp hier een snes met Mario World, Donkey Kong Country 2, Prehistorik Man, Lion King en Lamborghini American Challenge gekocht voor 15 euro.

Ben er best blij mee, alle spellen met boekje en donkey kong en Lion king met (half vergaan) doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede deal, de cart van DKC2 is al meer waard ;)

Ik ga zelf nergens neuzen, vind de drukte nooit echt prettig en heb een dochter van 7 maanden die ik niet ga meezeulen. Heb wel wat andere mensen "opdracht gegeven" uit te kijken voor retro zooi.

Benieuwd of de mensen hier verder ook nog leuke koopjes hebben!

[ Voor 73% gewijzigd door Exorcist op 30-04-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Helaas niks moois mogen vinden. Wel een paar keer een gamecube zien staan, maar als ik daar ook nog eens aan moet beginnen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Exorcist schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:54:
Oeh, dit heb ik ook nog besteld;

[afbeelding]

Smoke Grey N64 :)

Heb dus straks 2x Aqua, 2x Charcoal Grey, 1 Oranje, 1 Paarse en dan deze doorzichtig grijze. Nu nog rood. groen en roze :+
Damn die is nice :D

Doe je goed!

Hoeveel van die Crystal Xboxen heb je nu trouwens ook al?

[ Voor 6% gewijzigd door Lampuhkap op 30-04-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Heb in Veldhoven een losse SNES (helemaal mooi grijs) met Killer Instinct (alleen cartridge) voor 5 euro gekocht. Kon er misschien nog wel 3 of 4 euro van maken maar ach, dit lijkt me ook netjes?

Voor de rest zag ik alleen hier en daar wat Wii en PS2 spellen. Ohja en een vrouwtje met donkey kong bongos uit de verpakking die ze voor 20 euro probeerde te verkopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Sp33dFr34k schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:03:
[...]

Ze zijn zeker wel vet, maar ik bedoelde tegenover de "echte" RE games is het natuurlijk wel peanuts :)

Je hebt helemaal gelijk, Survivor 2 en Dead Aim denk ik dat je bedoelt, die mis ik ook nog. Die eerste had ik een hele tijd geleden gekocht, compleet met gun, maar die gast heeft nooit iets opgestuurd.. :'(

Die opgepoetste versies van het origineel bevallen me wel, dus die komen er ook nog in :)

Welke delen heb jij allemaal?
Ach, het is geen puzzle/rpg, nee. Maar dat maakt het niet minder vet ;) Er zit meer actie in, meer gericht op het wegwerken van hordes zombies en ander gespuis. Dat zie je minder terug in de "originele" serie. Het is een mooie uitbreiding op de serie imho. Het vat ook heel erg het verhaal samen wat in de oude delen wordt verteld.

Anyway, mijn collectie:
PS1: RE1, RE2
PS2: RE4 (EU en UK), Code Veronica X (EU en UK), Dead Aim, Survivor 2, Outbreak, Outbreak: File #2 (helemaal compleet dus)
Wii: RE4 Wii Edition, Umbrella Chronicles, Darkside Chronicles, Archives: RE1, Archives: RE0
Xbox360: RE5

Verder nog een paar blikjes "T-Virus Antidote", een Umbrella Corp. horloge, een RE5 Zippo en wat tshirts.

Voor de PS2 had ik ook nog 4 guns. 2 draadloze en 2 Desert Eagle kopietjes met recoil.
Ze zijn inmiddels ingeleverd @ Game Mania ivm een nieuwe TV waar die dingen niet op werken.
LCD schermen hebben geen scanline waar de gun op kan reageren. Misschien een keer een setje ritselen die op basis van LED positionering werken.

Btw, een tijdje terug lagen m'n DE's nog bij de Game Mania in Zwolle. Misschien zijn ze er nog, dan zou je die kunnen kopen.

Edit:
Owjah, schijnbaar is mijn RE1 ook nog iets "aparts". Schijnt een Directors Cut te zijn, waar iets meer videomateriaal in zit enzo.

Edit2:
Owjah, alvast een heads up, voor eind dit jaar staat RE Operation Raccoon City gepland voor PC, X360 en PS3. Zet em maar vast op je verlanglijstje voor Sinterklaas/Kerst ;)

[ Voor 7% gewijzigd door McKaamos op 30-04-2011 16:07 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 14:06:
[...]

Damn die is nice :D

Doe je goed!

Hoeveel van die Crystal Xboxen heb je nu trouwens ook al?
Ehh 2, de groene en de witte :+
McKaamos schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:48:
[...]

Edit:
Owjah, schijnbaar is mijn RE1 ook nog iets "aparts". Schijnt een Directors Cut te zijn, waar iets meer videomateriaal in zit enzo.
De DC is niet heel bijzonder :)

[ Voor 37% gewijzigd door Exorcist op 30-04-2011 16:25 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod