ricost schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:26:
Ik vind de AES gewoon geweldig vanwege de GI-GAN-TISCHE cartridges en de heerlijk joyboards !
Een MVS arcade kast had ik ook graag gehad maar dat laat mijn woonruimte helaas niet toemaar dat is wel zeker iets wat er in de toekomst wel komt.
Ik heb AOF II binnen en ik moet zeggen, het is toch een stuk pittiger dan deel 1 ! Vind 'easy' nou niet bepaald makkelijk.
Heb gisteren ook een UniBIOS besteld voor mn AES. Kan ik eens wat meer aanpassen
Ik zie trouwens overal AES JAP en soms USA systemen maar ik heb gewoon een PAL.
Zijn deze een stuk zeldzamer ?
@kimahri: Een CD32 heb ik ook nog (en ook nog een A1200).
Alleen waren er helaas op de CD32 nou niet echt veel toppers, veelal ports van A1200 games die ik al eerder gezien heb. Defender of the Crown II vind ik daaraantegen wel een geweldige top game !
ja de cd 32 is wel de moeite waar maar inderdaad veel 1200 portsricost schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:26:
Ik vind de AES gewoon geweldig vanwege de GI-GAN-TISCHE cartridges en de heerlijk joyboards !
Een MVS arcade kast had ik ook graag gehad maar dat laat mijn woonruimte helaas niet toemaar dat is wel zeker iets wat er in de toekomst wel komt.
Ik heb AOF II binnen en ik moet zeggen, het is toch een stuk pittiger dan deel 1 ! Vind 'easy' nou niet bepaald makkelijk.
Heb gisteren ook een UniBIOS besteld voor mn AES. Kan ik eens wat meer aanpassen
Ik zie trouwens overal AES JAP en soms USA systemen maar ik heb gewoon een PAL.
Zijn deze een stuk zeldzamer ?
@kimahri: Een CD32 heb ik ook nog (en ook nog een A1200).
Alleen waren er helaas op de CD32 nou niet echt veel toppers, veelal ports van A1200 games die ik al eerder gezien heb. Defender of the Crown II vind ik daaraantegen wel een geweldige top game !
maar de cds zijn tenminste nog speelbaar in tegenstelling tot de diskettes
[ Voor 8% gewijzigd door kimahri op 24-02-2011 19:05 ]
Retro Rulez Altijd op zoek naar oude retro systemen...