Battletoads idd
Final Fight natuurlijk!
Daarnaast The Combatribes, Battletoads Double Dragon, Battletoads in Battlemaniacs, Adventures of Batman and Robin, Batman Forever & Batman Returns.
P.S.: Nice shit lampje! Geld over!?
Daarnaast The Combatribes, Battletoads Double Dragon, Battletoads in Battlemaniacs, Adventures of Batman and Robin, Batman Forever & Batman Returns.
P.S.: Nice shit lampje! Geld over!?
[ Voor 10% gewijzigd door Sp33dFr34k op 28-10-2010 18:13 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ninja Warriors vond ik persoonlijk erg gaaf. Voor mij een klassiekertje.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Dat meen je niet! Een houterige beat'um up gemaakt met de Mortal Kombat engine. Vreselijk spel.Sp33dFr34k schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 18:13:
Batman Forever
On topic: Super Double Dragon is nog niet genoemd. Meer een grote remake van de NES versies maar zeker niet minder vermakelijk. Daarnaast Sonic Blastman 1 en 2. Als je van comics houdt is maximum carnage leuk. Power Rangers the movie is een vermakelijke, doch simpele.
Een andere echte aanrader is Knights of the Round. Dat is een beat'm up van Capcom in de stijl van Final Fight maar het speelt zich in de Middeleeuwen af. Dat is al leuk maar wat leuker is is dat je door het verslaan van vijanden en oprapen van bonussen experience krijgt waardoor je a la RPG in level stijgt waarbij jouw mannetje ook van uiterlijk verandert. (Mooier harnas, beter zwaard enz) Zo zie je de figuren door het spel aan langzaamaan transformeren in badasses.
De Snes port is vrijwel gelijk aan de arcadeversie.
Ik ben ook begonnet met de C64, mee begonnen als 4 jarig broekie. Wist amper hoe je games moest starten, toen ik dat eenmaal wist uren doorgebracht met popeye, pole position, pitstop, summer en winter games. En natuurlijk een gare mario clone die in multiplayer te spelen was. als 1 speler het spel uitgespeeld had werden voor de tegenstander alle monsters 4x zo groot. Uitdaging FTW.
tis een enorme tyfusbende hier, maar goed het ligt uitgestald. Wederom alle lof naar L0c4lh0st
http://i54.tinypic.com/33mwxlv.jpg
http://i54.tinypic.com/33mwxlv.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 30-10-2010 16:43 . Reden: linkje gemaakt van 1 MB grote afbeelding ]
Hmm, die Aura Interactor en die Playstation lamp komen zeker via palrocks.nl? Heb die daar namelijk langs zien komenLampuhkap schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:49:
tis een enorme tyfusbende hier, maar goed het ligt uitgestald. Wederom alle lof naar L0c4lh0st
[afbeelding]
Nee, alles komt via l0c4lh0st en die heeft t weer uit zijn hoed getoverd overal en nergens
Wat doet l0c4lh0st dan precies? Zoekt hij de dealtjes voor je op of zoiets? Zou ik ook wel willen 
Verder, erg toffe aanwinsten! Werkt die Aura Interactor alleen met bepaalde spellen? of hoe zit dat
Verder, erg toffe aanwinsten! Werkt die Aura Interactor alleen met bepaalde spellen? of hoe zit dat
http://i51.tinypic.com/fp2wis.jpg
JapyDooge thnx!
JapyDooge thnx!
[ Voor 15% gewijzigd door PromoX op 30-10-2010 16:42 . Reden: linkje gemaakt van 1 MB grote afbeelding ]
Hm hopelijk zit hier een SNES expert die mij kan helpen... Ben bezig geweest met Super Mario World en Donky Kong Country 1 en ik merk wat vreemd gedrag van deze spellen. Misschien doe ik iets niet goed, misschien snap ik de spellen gewoon niet
maar ik kom er niet uit:
- In SMW draaien de platforms in het level Yoshi's Island 3 niet (die bruine aan het begin zeg maar). Staan gewoon stil. Daar is op zich omheen te spelen maar even later In Iggy's Castle (bij de boss) zou dat platform links en rechts moeten tilten. Gebeurt ook niet waardoor ik elke keer gewoon in de lava val. Heb al diverse guides en walkthroughs gelezen maar nergens staat dat je iets anders zou moeten doen dan ik doe.
- In DKC gaat alles goed tot het level Mine Cart Carnage, daar moet je in zo'n barrel springen die je in een mine cart schiet... dat gebeurt dus ook niet. Wat ik ook doe, dat ding schiet hopeloos over de cart heen. (DIt zou wel een gameplay error van mij kunnen zijn maar ook hier heb ik elke guide gelezen, youtube video's gelezen, etc en elke keer zie ik ze gewoon in die barrel springen en netjes in de cart belanden.
Het lijkt er dus op dat er in 2 spellen net niet gebeurt wat er zou moeten gebeuren. Een SNES is eigenlijk vrij nieuw voor mij dus hopelijk kan iemand me vertellen óf dat ik gewoon een prutser ben, of dat er iets anders aan de hand is?
- In SMW draaien de platforms in het level Yoshi's Island 3 niet (die bruine aan het begin zeg maar). Staan gewoon stil. Daar is op zich omheen te spelen maar even later In Iggy's Castle (bij de boss) zou dat platform links en rechts moeten tilten. Gebeurt ook niet waardoor ik elke keer gewoon in de lava val. Heb al diverse guides en walkthroughs gelezen maar nergens staat dat je iets anders zou moeten doen dan ik doe.
- In DKC gaat alles goed tot het level Mine Cart Carnage, daar moet je in zo'n barrel springen die je in een mine cart schiet... dat gebeurt dus ook niet. Wat ik ook doe, dat ding schiet hopeloos over de cart heen. (DIt zou wel een gameplay error van mij kunnen zijn maar ook hier heb ik elke guide gelezen, youtube video's gelezen, etc en elke keer zie ik ze gewoon in die barrel springen en netjes in de cart belanden.
Het lijkt er dus op dat er in 2 spellen net niet gebeurt wat er zou moeten gebeuren. Een SNES is eigenlijk vrij nieuw voor mij dus hopelijk kan iemand me vertellen óf dat ik gewoon een prutser ben, of dat er iets anders aan de hand is?
@Servor; Als die dingen in SMW echt niet draaien, dan is dat wel lekker vaag ja
Ik neem aan dat het gewoon een originele Nintendo SNES is en originele spellen en geen bootlegs?
Tip 1; blaas even in het cartridge slot
Tip 2; maak ook even de connectors van de cartridges schoon
Tip 1; blaas even in het cartridge slot
Tip 2; maak ook even de connectors van de cartridges schoon
The Legend Will Never Die
Beide heb ik reeds schoongemaakt. Ik heb eigenlijk geen reden om te twijfelen aan de echtheid van of de SNES, of de cartridge... Maar goed ik ben geen kenner natuurlijk. Op Google kan ik ook weinig vinden over fake cartridges.
Denk dat ik nog maar een versie van Super Mario World haal om te bepalen of het de cartridge is of de SNES zelf, ben toch wel erg benieuwd eigenlijk. Kan deze cartridge ook nog wel laten testen door een collega op het werk met een SNES dus zo zouden we er toch wel achter moeten komen wat het nou is...
Denk dat ik nog maar een versie van Super Mario World haal om te bepalen of het de cartridge is of de SNES zelf, ben toch wel erg benieuwd eigenlijk. Kan deze cartridge ook nog wel laten testen door een collega op het werk met een SNES dus zo zouden we er toch wel achter moeten komen wat het nou is...
Maak eens video's, want hiermee heb je toch echt wel mijn interesse gewekt.
Haha, zal eens kijken of dat lukt vanavond. Ondertussen heeft de verkoper aangeboden de SNES om te ruilen voor een andere (aangenomen dat het aan de SNES ligt aangezien er 2 spellen 'raar' doen).
Hier een filmpje om te laten zien dat ik niet uit mijn nek klets. Sorry voor de kwaliteit en het ontbreken van geluid
.
YouTube: Super Mario Bug?
(en nu maar hopen dat jullie allemaal niet heel hard gaan lachen omdat ik iets verschrikkelijk simpels fout doe...)
(en nu maar hopen dat jullie allemaal niet heel hard gaan lachen omdat ik iets verschrikkelijk simpels fout doe...)
Dat hoort inderdaad niet, die platforms horen aan een soort 'ketting' te hangen en rond te gaan draaien zodra je er op springtServor schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:33:
Hier een filmpje om te laten zien dat ik niet uit mijn nek klets. Sorry voor de kwaliteit en het ontbreken van geluid.

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Ja, had er ook al even een emulator + ROM op nageslagen... Maar goed dit is dus niet het enige probleem. In Iggy's Castle beweegt het eilandje in de lava niet (zoals je in deze Youtube video kunt zien op 1:10) heen en weer zoals zou moeten waardoor je elke keer net in de lava valt.
Persoonlijk denk ik dat er iets aan de SNES defect is. Als het goed is word bij de eindbaas die je noemt gebruik gemaakt van "mode7" (roteren/scalen van een object, in dit geval het heen en weer wiebelen van het eilandje waar jij en de eindbaas op staan) en dat gebeurd dus niet.Servor schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 21:24:
Ja, had er ook al even een emulator + ROM op nageslagen... Maar goed dit is dus niet het enige probleem. In Iggy's Castle beweegt het eilandje in de lava niet (zoals je in deze Youtube video kunt zien op 1:10) heen en weer zoals zou moeten waardoor je elke keer net in de lava valt.
Ik zou zeggen, probeer de cartridge in een andere SNES, waarschijnlijk doet hij het dan gewoon zoals hij het moet doen.
Ironx, thanks! Dat is het eerste concrete wat ik kan herleiden tot mijn probleem. Klinkt enorm plausibel, zeker na een paar googeltjes. Heb gelukkig al een afspraak met de verkoper om morgen mijn SNES om te komen ruilen voor een werkend exemplaar (en ik neem dus voor de zekerheid even de games in kwestie mee om te kunnen dubbelchecken).
Whaha, heel apart. Je zou verwachten dat het spel gewoon compleet zou vastlopen. Eigenlijk moet je vragen of je die SNES voor een paar euro mag houden om nog met wat andere spellen te experimenteren. Ik wil Super Mario World 2 er weleens op zien.
Edit: en ik maar denken: die doet vast iets fout.

[ Voor 10% gewijzigd door danielkraak op 30-10-2010 22:23 ]
Ik heb een soortgelijke bug met Zelda in een bepaalde snes van mij. Ik krijg dan een heel ander muziekje en gewoon voor de rest zwart beeld. Het muziekje klopt op zich wel.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nou ik wil gewoon een werkende SNES, zit er niet op te wachten een complete verzameling aan rariteiten aan te leggendanielkraak schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:22:
Whaha, heel apart. Je zou verwachten dat het spel gewoon compleet zou vastlopen. Eigenlijk moet je vragen of je die SNES voor een paar euro mag houden om nog met wat andere spellen te experimenteren. Ik wil Super Mario World 2 er weleens op zien.
dat en mijn vrouw ziet me aankomen "ja hoi schat ik heb de niet werkende SNES ook maar gehouden!
Nou, het zat 'm dus echt in de SNES. Heb een andere meegekregen en daar werkt zowel SMW als DKC perfect op (het lag dus niet aan mij!
). Als dank voor de omruilactie heb ik gelijk Super Mario All-Starts gekocht bij 'm
. Kan er voorlopig even tegenaan qua platformers dacht ik zo.
Veel speelplezier gewenst. Maar dat moet wel lukken. Ik kan mijzelf eigenlijk altijd wel zoet houden met Mario World.Servor schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 16:44:
Nou, het zat 'm dus echt in de SNES. Heb een andere meegekregen en daar werkt zowel SMW als DKC perfect op (het lag dus niet aan mij!). Als dank voor de omruilactie heb ik gelijk Super Mario All-Starts gekocht bij 'm
. Kan er voorlopig even tegenaan qua platformers dacht ik zo.
Weet iemand wat een redelijke prijs is voor een losse cartridge mario allstars + mario world?
Op marktplaats gaat het alle kanten op, maar zat zelf aan 15 euro te denken.
Ik heb voor beide iets van 20 euro betaald (per stuk dus). Misschien niet de allerlaagste prijs die mogelijk is maar ik wilde ze gewoon graag hebben. Gevoelsmatig is het ook niet enorm te duur ofzo.
Verwijderd
Idd. Het is een dooddoener maar het zijn wel 5 redelijk grote games in 1.Servor schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 20:35:
Ik heb voor beide iets van 20 euro betaald (per stuk dus). Misschien niet de allerlaagste prijs die mogelijk is maar ik wilde ze gewoon graag hebben. Gevoelsmatig is het ook niet enorm te duur ofzo.
Dat is waar, maar het voelt een beetje raar om (bijna) het zelfde bedrag voor een game als voor de complete console te betalen ... maargoed, wat de gek er voor geeft enzo ...Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 06:54:
[...]
Idd. Het is een dooddoener maar het zijn wel 5 redelijk grote games in 1.
Wat vinden jullie een redelijke prijs voor een SNES + Controller + Super Mario World? Vroeger altijd de SNES geleend van Oom/Tante, en ik wil er nu graag 1'ntje hebben.
Emulator's op de PC vind ik 3x niks, voornamelijk omdat ik dan zonder controller zit
...
Emulator's op de PC vind ik 3x niks, voornamelijk omdat ik dan zonder controller zit

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Allereerst: welkom en goede keus.D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:32:
Wat vinden jullie een redelijke prijs voor een SNES + Controller + Super Mario World? Vroeger altijd de SNES geleend van Oom/Tante, en ik wil er nu graag 1'ntje hebben.
Emulator's op de PC vind ik 3x niks, voornamelijk omdat ik dan zonder controller zit...
Ik denk dat je met een beetje afdingen wel rond de 20 euro moet kunnen komen als max. prijs.
Ja, voor het spel. Maar hoeveel voor een Snes + controller?Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:48:
[...]
Allereerst: welkom en goede keus.
Ik denk dat je met een beetje afdingen wel rond de 20 euro moet kunnen komen als max. prijs.
Er woont hier iemand zo'n 8KM van mij vandaan, welke dat SNES Starterpakket koopt met:
SNES + Alle kabels
Super Mario world
Controller
Orginele doos in (vrij) goede staat
~ 150 euro, valt over te handelen aangezien ik hem dan wel direct ophaal.
Ik heb dus pas een SNES gekocht, in doos met alle originele toebehoren (ook de howto posters en boekjes) en doos in redelijke to goede staat, met SMW en extra controller voor 75 euro.D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:32:
Emulator's op de PC vind ik 3x niks, voornamelijk omdat ik dan zonder controller zit...
Ik zou zeggen dat je voor een snes met controller en game toch niet meer dan 30 euro kwijt bent. Een mooie originele doos is een stuk duurder natuurlijk..
This space is occupied
Dus voor 50 euro voor de console. En ~20 euro voor het spel moet ik wel klaar kunnen zijn?
Doos is leuk, maar niet van belang. Deze berg ik toch op op het zolder.
Verwijderd
Ik bedoelde 20-30 voor de console inclusief. Snessen worden zoveel aangeboden dat het niet moeilijk zou moeten zijn. Gewoon zeggen dat een ander je de console voor dezelfde of een lagere prijs aanbiedt.D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:44:
Dus voor 50 euro voor de console. En ~20 euro voor het spel moet ik wel klaar kunnen zijn?
Gaan er nog mensen naar de Verzamelaars jaarbeurs in Utrecht in het weekend van 21 november? Ook altijd wel een leuke plek om aan retro spul te komen, toch?
Verwijderd
150 Euro is veel te veel. Bij webshops betaal je 60-80 euro voor hetzelfde pakket. Met een beetje zoeken op Marktplaats ben je 50-60 euro kwijt voor datzelfde pakket compleet met doos en Mario World.D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:53:
[...]
Ja, voor het spel. Maar hoeveel voor een Snes + controller?
Er woont hier iemand zo'n 8KM van mij vandaan, welke dat SNES Starterpakket koopt met:
SNES + Alle kabels
Super Mario world
Controller
Orginele doos in (vrij) goede staat
~ 150 euro, valt over te handelen aangezien ik hem dan wel direct ophaal.
Compleet met doos is het pakket echt veel duurder dan zonder. Als je niet veel waarde hecht aan de doos, dan zou ik dus gewoon een losse SNES kopen met kabels, controller en Mario World. Dan ben je voor 30 euro klaar zoals JohnKimble en Collaborator al zeggen.
Ik heb al wat gesproken met l0c4lh0st. Ik ga nog even verder kijken, en kom dan wel uit op aankoop
. Bedankt IIG.
Verwijderd
Houd ons op de hoogte he;)D4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 11:22:
Ik heb al wat gesproken met l0c4lh0st. Ik ga nog even verder kijken, en kom dan wel uit op aankoop. Bedankt IIG.
Tip van mij nog:
Ga naar marktplaats en stuur direct een mail (niet bieden dus) en geef je prijs aan. Vaak gaan ze daarmee akkoord. Gaan ze niet akkoord dan kan je 'dreigen' met andere verkopers en hun prijzen. Die verkopers hoeven uiteraard niet bestaand te zijn. Hamer ook er op dat het oud spul is van rond 1992 en dus eigenlijk niet veel meer waard. Laat uit de mail blijken dat jij er niet op staat te springen maar dat het bijvoorbeeld voor een klein neefje is oid. Meestal krijg ik op deze manier voordelige prijsjes er uit.
Wireless Xbox 360 Controller + receiver voor de PC, speelt primaD4NG3R schreef op maandag 01 november 2010 @ 08:32:
Maar op de originele console en met originele controllers spelen, daar kan natuurlijk niks tegenop.
D-pad van xbox360 controller is niets waard.. PS3 controller is veel beter... maar uiteraard speel ik ook het liefste op echte consolesironx schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:03:
[...]
Wireless Xbox 360 Controller + receiver voor de PC, speelt prima
Maar op de originele console en met originele controllers spelen, daar kan natuurlijk niks tegenop.
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Smaken verschillen, maar de D-pad is idd ruk. Ik gebruik dan ook gewoon de stickIcekiller2k6 schreef op maandag 01 november 2010 @ 12:52:
[...]
D-pad van xbox360 controller is niets waard.. PS3 controller is veel beter... maar uiteraard speel ik ook het liefste op echte consoles
Maar back to retro, veel leuker
Verwijderd
Ach als je echt retro wil emuleren neem je een Wii. Wimote is goede NES-controller en classic controller IS een Snes-controller.ironx schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:00:
[...]
Smaken verschillen, maar de D-pad is idd ruk. Ik gebruik dan ook gewoon de stick
Maar back to retro, veel leuker
250 euro neerleggen, alleen maar om wat Mario te spelen vind ik toch ook wat teveel van het goede...Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:08:
[...]
Ach als je echt retro wil emuleren neem je een Wii. Wimote is goede NES-controller en classic controller IS een Snes-controller.
Heb er zelf in totaal €8 ofzo voor betaald..Charly schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 19:00:
Weet iemand wat een redelijke prijs is voor een losse cartridge mario allstars + mario world?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Nice deal? Waar?GAIAjohan schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:12:
[...]
Heb er zelf in totaal €8 ofzo voor betaald..
Beste deal die ik heb gehad is ws een NES met 12 games voor 2,50 op Koninginnedag. OK Mario Bros 3 zat er dubbel bij maargoed over het algemeen goede games die erbij zaten zoals Mario Bros 2 en 3, Kirby, Donkey Kong classics met daarbij nog opscure games als Digger en Rad Gravity (lol).
Die Megadrive kan maar beter snel aankomen want ik koop me al scheel aan de games
. Zojuist Mickey Mania van Marktplaats gescoord voor een tientje, netjes in doos en met boekje dus goede deal dacht ik zo.
Sinds ik diverse emulators op mn Xbox360 heb draaien ben ik ook weer flink bezig met de retrogames. Helaas heb ik niet de liefde voor de hardware zelf dus de Game Gear, Megadrive1 liggen in doos op zolder hun tijd te verdoen. De Dreamcast heb ik wel aangesloten aangezien daar geen Xbox emulator voor is. Met de draadloze controller en goed presterende emu's werkt het absoluut perfect. Zowel SNES, Genesis, N64, GG, Arcade, NeoGeo, etc.
Hmmm. Weet iemand eigenlijk wat voor av kabel (9-pins DIN naar....?) er precies bij deze versie van de MD2 zit (http://cgi.ebay.co.uk/NEW...soles&hash=item27b2740e3a) ? Iets waar ik nog helemaal niet over nagedacht heb moet ik tot mijn schaamte bekenen...
.
(en if scart, is dat dan europese scart of japanse scart want daar zit geloof ik ook verschil in?)
(en if scart, is dat dan europese scart of japanse scart want daar zit geloof ik ook verschil in?)
Via fok V&AVerwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:24:
[...]
Nice deal? Waar?
Beste deal die ik heb gehad is ws een NES met 12 games voor 2,50 op Koninginnedag. OK Mario Bros 3 zat er dubbel bij maargoed over het algemeen goede games die erbij zaten zoals Mario Bros 2 en 3, Kirby, Donkey Kong classics met daarbij nog opscure games als Digger en Rad Gravity (lol).
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik gok of een RF kabeltje of gewoon zo'n geel av in dingetje. Dat zijn volgens mij de meest gangbare standaard kabeltjes.Servor schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:20:
Hmmm. Weet iemand eigenlijk wat voor av kabel (9-pins DIN naar....?) er precies bij deze versie van de MD2 zit (http://cgi.ebay.co.uk/NEW...soles&hash=item27b2740e3a) ? Iets waar ik nog helemaal niet over nagedacht heb moet ik tot mijn schaamte bekenen....
YouTube: Megadrive 2 unboxing!Servor schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:20:
Hmmm. Weet iemand eigenlijk wat voor av kabel (9-pins DIN naar....?) er precies bij deze versie van de MD2 zit (http://cgi.ebay.co.uk/NEW...soles&hash=item27b2740e3a) ? Iets waar ik nog helemaal niet over nagedacht heb moet ik tot mijn schaamte bekenen....
Een kabel met (zoal ik het kon zien) 2 tulp-plugjes: geel (video) en wit (mono geluid).
snel even een RGB kabel regelen dus.
Is dat dan gewoon een SCART verloopblokje wat ik nodig heb? Of wat anders? Ik vind namelijk wel heel veel 8 polige DIN pluggen naar RGB SCART tbv de Megadrive maar geen 9 polige...?gravitone schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:35:
snel even een RGB kabel regelen dus.
Dit vanmiddag opgehaald.
http://i53.tinypic.com/4r6x00.jpg
http://i52.tinypic.com/28ixh95.jpg
http://i55.tinypic.com/f30r7.jpg
http://i53.tinypic.com/4r6x00.jpg
http://i52.tinypic.com/28ixh95.jpg
http://i55.tinypic.com/f30r7.jpg
[ Voor 57% gewijzigd door PromoX op 05-11-2010 11:37 . Reden: links gemaakt van 1 MB grote afbeeldingen ]
Cool, Rise of the Machines is er ook voor de Mega Drive!
Is die ook anders dan mijn SNES versie?
Is die ook anders dan mijn SNES versie?
Ik heb geen idee
Daar kunnen de andere experts hier wel antwoord op geven denk k
En overigens, Megaman X 2 en 3 prijzen
Is er hier iemand die enige idee heeft wat het spel (de losse cartridge, ik koop om te spelen
) zou moeten kosten? Vond Megaman X geweldig, dus hoop dat iemand een goeie deal kan vinden voor mij 
Ook zou ik Megaman voor op de NES nog eens willen, heb zelf megaman 2 (de meest voorkomende) maar megaman 3 en 4 zouden ook wreed zijn!
Is er hier iemand die enige idee heeft wat het spel (de losse cartridge, ik koop om te spelen
Ook zou ik Megaman voor op de NES nog eens willen, heb zelf megaman 2 (de meest voorkomende) maar megaman 3 en 4 zouden ook wreed zijn!
Megaman 4 ligt hier boxed bij de kringloopwinkelHotFix schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:53:
![]()
Is er hier iemand die enige idee heeft wat het spel (de losse cartridge, ik koop om te spelen) zou moeten kosten? Vond Megaman X geweldig, dus hoop dat iemand een goeie deal kan vinden voor mij
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
Bij dat soort games kan ik je aanraden voor de Japanse versie te gaan aangezien het verhaal niet boeit. Scheelt je veel geld.HotFix schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:53:
![]()
Is er hier iemand die enige idee heeft wat het spel (de losse cartridge, ik koop om te spelen) zou moeten kosten? Vond Megaman X geweldig, dus hoop dat iemand een goeie deal kan vinden voor mij
Net een VC20 van de zolder gehaald. Compleet met handleidingen. en extra cartridges.
Heb even een mail gestuurd naar het Bonami Console museum te Epe of ze hem al hadden.
Wel leuk om dit te zien.
Heb even een mail gestuurd naar het Bonami Console museum te Epe of ze hem al hadden.
Wel leuk om dit te zien.
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Zie je nou wel dat het goed komt
Mijn advies is altijd goed
Ja helemaal super. Ondertussen is mijn console hoekje op zolder ook al bijna klaar... Vandaag een (IKEA
) meubeltje gehaald waar alles netjes op en in past, wat opbergdozen en de stroom verlegd zodat ik in die hoek ook stroom heb. De hele boel netjes neergezet, heerlijk gamehoekje geworden! Alleen de scart kabel voor m'n MD2 moet nog binnenkomen en dan is het echt zo goed als compleet.
Heb ondertussen ook wat leuke spellen gekocht, Mickey Mania, Toy Story, Aladdin (ja ik ben van de platformers zeg maar). Kom ik de komende tijd wel mee door! Voor de SNES nog niet veel bijgehaald maar goed je moet ook maar tijd hebben het allemaal te spelen he
.
Heb ondertussen ook wat leuke spellen gekocht, Mickey Mania, Toy Story, Aladdin (ja ik ben van de platformers zeg maar). Kom ik de komende tijd wel mee door! Voor de SNES nog niet veel bijgehaald maar goed je moet ook maar tijd hebben het allemaal te spelen he
Disney had ook gewoon veel toffe platformers in de `90s. Wel grappig/opmerkelijk dat de ontwikkeling afgesplitst werd met capcom bij de evrschillende consoles (SNES <-> MegaDrive)Servor schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:56:
Ja helemaal super. Ondertussen is mijn console hoekje op zolder ook al bijna klaar... Vandaag een (IKEA) meubeltje gehaald waar alles netjes op en in past, wat opbergdozen en de stroom verlegd zodat ik in die hoek ook stroom heb. De hele boel netjes neergezet, heerlijk gamehoekje geworden! Alleen de scart kabel voor m'n MD2 moet nog binnenkomen en dan is het echt zo goed als compleet.
Heb ondertussen ook wat leuke spellen gekocht, Mickey Mania, Toy Story, Aladdin (ja ik ben van de platformers zeg maar). Kom ik de komende tijd wel mee door! Voor de SNES nog niet veel bijgehaald maar goed je moet ook maar tijd hebben het allemaal te spelen he.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Absoluut, heb hele goede herinneringen aan de Mickey games op de Megadrive. Super spellen waren (zijn!) dat.
heb mijn amerikaanse snes uit de berging gehaald en wilde die op mijn lcd tv aansluiten. Maar als ik alles heb aansgesloten en naar avi (1,2,3) ga zegt het steeds: geen signaal. Hoe kan ik dit oplossen?
De amerikaanse SNES gebruikt niet het PAL formaat.. En zal dus niets kunnen met een TV welke geen NTSC ondersteunt.
Ervan uitgaande dat je 'm met tulpjes aansluit, zou het gewoon moeten werken. Wanneer je met RF-Unit werkt, dan raad ik aan tulpjes te gebruikenchampion16 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:34:
heb mijn amerikaanse snes uit de berging gehaald en wilde die op mijn lcd tv aansluiten. Maar als ik alles heb aansgesloten en naar avi (1,2,3) ga zegt het steeds: geen signaal. Hoe kan ik dit oplossen?
20*350ZO45°
heb de rf kabel van mijn ps2 gebruikt. Werkt dit ook?
mijn tv is anderhalf jaar oudD4NG3R schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:36:
De amerikaanse SNES gebruikt niet het PAL formaat.. En zal dus niets kunnen met een TV welke geen NTSC ondersteunt.
Je TV ondersteund wel NTSC, maar alleen via composite (tulpjes) en dus niet via de (zender)ontvanger (RF).
20*350ZO45°
mijn kabel van de ps2 met drie stulpjes(rood, wit en geel) heb ik aangesloten aan de snes en aan de tv. Snes lamppje gaat wel aan maar krijg steeds geen signaal.
[ Voor 86% gewijzigd door champion16 op 08-11-2010 15:42 ]
De PS2 composiet kabel kan je toch helemaal niet gebruiken op de snes? De brede zwarte stekker wat in de PS2 gaat is heel anders dan die in de snes moet. Misschien dat het wel past, maar het zal niet werken....
Deze moet je hebben: http://www.videogameworld...s/scart-kabel-snes-n64-gc
Deze moet je hebben: http://www.videogameworld...s/scart-kabel-snes-n64-gc
[ Voor 20% gewijzigd door Plakjekaas op 08-11-2010 16:08 ]
kent iemand een winkel waar ik deze kabel kan halen? wil het liefst niet via internet bestellen.
woon in omg den haag.
woon in omg den haag.
http://www.gameshop.nl/Ga...cId=0&cForm[sectie]=Retrochampion16 schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:25:
kent iemand een winkel waar ik deze kabel kan halen? wil het liefst niet via internet bestellen.
woon in omg den haag.
Deze zit in Den Haag.
Verwijderd
GameShop zou ik proberen. Die hebben drie vestigingen in Den Haag en zat retrospul. Zullen ook vast wel zo'n kabeltje hebben.champion16 schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:25:
woon in omg den haag.
Ik ben een paar keer bij de vestigingen aan de Weimarstraat en de Schoolstraat geweest. Ze hebben erg veel, het is alleen wel een tyfusbende. Ieder hoekje en gaatje van de winkel is volgestouwd.
Edit: net te laat.....
Geweldige winkel die in centrum dh. tegenover de concrete. Die bende maakt het juist zo karakteristiek. Je kan er lekker rondneuzen, er staat vanalles. Zo hoort het! Moderne kille gameshops missen juist die gezellige thuissfeer!Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:51:
[...]
GameShop zou ik proberen. Die hebben drie vestigingen in Den Haag en zat retrospul. Zullen ook vast wel zo'n kabeltje hebben.
Ik ben een paar keer bij de vestigingen aan de Weimarstraat en de Schoolstraat geweest. Ze hebben erg veel, het is alleen wel een tyfusbende. Ieder hoekje en gaatje van de winkel is volgestouwd.
Edit: net te laat.....
This space is occupied
Laatste aanwinst is vandaag binnengekomen, Quackshot voor de Megadrive. Van eBay voor nog geen 5 euro incl. verzending! Helaas zonder boekje maar je kunt niet alles hebben.
Laatste aanwinst is vandaag opgehaald! 
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
Damn, dat is een leuke game zeg. Een van de mooiere vroege Megadrive games ook.Servor schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:33:
Laatste aanwinst is vandaag binnengekomen, Quackshot voor de Megadrive. Van eBay voor nog geen 5 euro incl. verzending! Helaas zonder boekje maar je kunt niet alles hebben.
Is dat die uit groningen?l0c4lh0st schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:06:
[video]
20*350ZO45°
Damn localhost, mooi ding! Die is toch van Steven geweest?l0c4lh0st schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:06:
[video]
@ l0c4lh0st
Supergaaf!
Als je oooooit nog een te weinig plek hebt en je doet deze weg...u mag me altijd een PM sturen
Als je oooooit nog een te weinig plek hebt en je doet deze weg...u mag me altijd een PM sturen
Ik heb te weinig plek, maar met dit ding als opvulling van de weinige ruimte kan ik wel levenMagic6399 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:45:
@ l0c4lh0st
![]()
Supergaaf!
Deze is inderdaad van Steve geweest, daar heb ik 'm gisteren ook opgehaald
Ze zijn echt zoooooo huge. Op een filmpje is gewoon niet op beeld te krijgen wat dit ding daadwerkelijk kan laten zien. Het is gewoon een hele show om te aanschouwenl0c4lh0st schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:49:
[...]
Ik heb te weinig plek, maar met dit ding als opvulling van de weinige ruimte kan ik wel leven
Deze is inderdaad van Steve geweest, daar heb ik 'm gisteren ook opgehaald
Ooit eens 3 tegelijk aangeboden gekregen.
20*350ZO45°
kan ik eu snes games op mijn amerikaanse snes spelen?
Disable de lock-out chip, en verder even de security-tab's in het cartridge slot afbreken.champion16 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 20:25:
kan ik eu snes games op mijn amerikaanse snes spelen?
Maar ik stel voor niet aan je NTSC-SNES te gaan klooien. Teveel mensen aan deze kant van de oceaan willen er eentje hebben om bijvoorbeeld zonder al te veel gezeik Mario RPG te kunnen spelen. Lekker in ori staat houden dus.
20*350ZO45°
maar dan kan ik geen eu spellen erop spelen
.
op marktplaats zie ik maar weinig amerikaanse snes spellen.
op marktplaats zie ik maar weinig amerikaanse snes spellen.
Klopt, maar wij smeken je om die Amerikaanse snes heel te laten 
Doe zo'n aanbod maar via DM
.
Doe zo'n aanbod maar via DM
[ Voor 47% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 01:05 ]
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
bestaat er geen convert ding waarmee je eu spellen kan spelen op amerikaanse snes?
Ik heb een amerikaanse SNES gemod door er 2 switches op te maken... 1 om de lockout chip aan of uit te zetten en 1 om te kunnen switchen tussen 50/60 hertz...
Europese spellen verwachten namelijk ook een 50 hertz signaal, dus die switch heb je ook nodig... je kan als het spel begonnen is gewoon naar 60 hertz switchen zodat je geen zwarte balken meer hebt.
Ik heb juist voor een amerikaanse snes gekozen omdat ik dan niets aan het uiterlijk hoef te veranderen (met een europese snes moet je bv stukken van de bovenkant weghalen waar de cartridge in gaat) en omdat je dan ook gewoon Mario RPG kan spellen (lockout chip weer aanzetten).
Kijk anders op de volgende site om je snes om te bouwen:
http://www.mmmonkey.co.uk
En de onderdelen die je nodig hebt, kun je bv hier halen:
http://www.conrad.nl
Suc6
Europese spellen verwachten namelijk ook een 50 hertz signaal, dus die switch heb je ook nodig... je kan als het spel begonnen is gewoon naar 60 hertz switchen zodat je geen zwarte balken meer hebt.
Ik heb juist voor een amerikaanse snes gekozen omdat ik dan niets aan het uiterlijk hoef te veranderen (met een europese snes moet je bv stukken van de bovenkant weghalen waar de cartridge in gaat) en omdat je dan ook gewoon Mario RPG kan spellen (lockout chip weer aanzetten).
Kijk anders op de volgende site om je snes om te bouwen:
http://www.mmmonkey.co.uk
En de onderdelen die je nodig hebt, kun je bv hier halen:
http://www.conrad.nl
Suc6
is jammer dat gameshop te den haag maar iets van 7 amerikaanse snes spellen hebben:(
Even over je principe heen stappen om wel via internet te kopen. Want daar lijkt het probleem eigenlijk te liggen.champion16 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:30:
is jammer dat gameshop te den haag maar iets van 7 amerikaanse snes spellen hebben:(
20*350ZO45°
Demmit, net naast World of Illusion gegrepen op eBay. Zag een koopje voorbij komen voor nog geen 2 pond in goede staat maar liep op het laatst snel op de prijs.
.
http://www.mmmonkey.co.uk/console/nintendo/snes-tabs.htmchampion16 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:30:
Verwijderd
Je kan idd gewoon een converter kopen. Heeft mn vriendin ook gedaan en speelt nu lekker de games die we in Japan gekocht hebben op haar PAL Snesje.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod