PSN: Bellerophon-
Verwijderd
De beste van het land.Bellerophon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:27:
Damn... was er een retrobeurs dan?
De enigste v/h land jammer genoeg ook... (ook niet moeilijk om dan de beste te zijn
Enige zou ik er dan wel van makenBruiser schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:25:
[...]
De enigste v/h land jammer genoeg ook... (ook niet moeilijk om dan de beste te zijn)
Maar wel ontzettend zuur dat ik die gemist heb zeg...
PSN: Bellerophon-
Da's Limburgs
Maareh, ik fiets net naar de brievenbus om wat enveloppen te posten. Iedereen het oud papier aan de weg, wat ziet mijn oog daar ineens; een doos van de NES Action Set waar ze het oud papier in gestopt hebben... serieus aan zitten twijfelen of ik die niet mee zou nemen, lol..
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Heb je dat dan niet gedaan?Sp33dFr34k schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:34:
[...]
Da's Limburgs
Maareh, ik fiets net naar de brievenbus om wat enveloppen te posten. Iedereen het oud papier aan de weg, wat ziet mijn oog daar ineens; een doos van de NES Action Set waar ze het oud papier in gestopt hebben... serieus aan zitten twijfelen of ik die niet mee zou nemen, lol..
Kan je het oude papier wat erin zat nog verstoken
Ik heb laatst 2 nieuwe verkocht.. Zouden ze die dan hebben gekocht omdat ze steviger zijn zodat het oud papier er beter in kan?Sp33dFr34k schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:34:
[...]
Da's Limburgs
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Kan ik eindelijk mario kart spelen zonder gebruik te maken van een emulator.
N64 is helemaal retro hoorwarcow schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:57:
Niet retro ten top, maar vind het zelf erg leuk en is al niet meer in de winkel te koop.. Heb vandaag een Nintendo 64 gekocht. 20 euro, en er zaten 2 controllers bij (waarvan bij 1 het pookje ook nog echt strak zit), 4 spellen (o.a. mario kart en pokemon stadium 2) en wat niet vermeld was in de advertentie is dat er een memory expansion pack en memory card bij zat.
Kan ik eindelijk mario kart spelen zonder gebruik te maken van een emulator.
Enne, mario kart rocks, heb je trouwens ook op de snes, gc, gba, ds & wii... allemaal topspellen! (daarmee wil ik zeggen zowieso geen emulator nodig)
Kan ze iig ook allemaal spelen zonder emulator, maar na de cube versie heb ik de hoop opgegeven en de wii versie heb ik dan ook niet gekocht. Ik hoop dat Blur me het ouderwetse mariokart gevoel weer kan geven (met als voordeel online play en mooie gfx).
Zo'n complete megadrive toren lijkt me ook nog wel is wat, maar de spelen die ik erop zou spellen zijn op een hand te tellen. Blijft lage prio. Misschien als ik verhuis (ruimte voor een dedicated gameroom FTW
Mijn retro droom is eigenlijk dat ik een oude CVG uit de kast trek, reviewtje lees en dan het spel er gelijk bij kan pakken en gaan spelen zonder eerst een half uur te zoeken en aan te sluiten etc
10 second ninja DONE
GTA VI - All aboard the hype train!!
De wii versie dit perfectioneerde het online natuurlijk.
Ik vond alleen de handeling van de snes versie echt perfect en met de n64 werd het slippen voor miniturbo's ingevoerd wat ik gewoon minder vind. Daarnaast verschoof het spel ook een van arcade racer met wapens naar racegame waarin wapens alles bepalen. Het sturen met een stuurtje is natuurlijk ook grappig, maar omdat het minder precies is, is het gelijk ook weer een nadeel. Wel humor als party game.
De ds en gba versies heb ik beide maar lang zo veel niet gespeeld als de snes, n64 en cube versies dus daar heb ik weinig over te zeggen. Misschien nog maar is proberen de gba versie verder te spellen want die heeft volgens mij ook de snes handling.
Edit:
F-zero is tof, maar zoooooooo moeilijk. of moet ik niet zeiken en gewoon door oefenen
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 10-10-2010 10:59 ]
10 second ninja DONE
En ik vond juist Double Dash de beste versie!Bruiser schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 09:58:
De GC versie is inderdaad de mindere uit de collectie vind ik, dat duo rijdergedoe was overbodig. De Wii versie vond ik terug goed...
Op normaal is hij zeer goed te doen maar op een graad hoger wordt het best pittig en op zijn alle moeilijkst bijna onmogelijk.Sagat schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:57:
F-zero is tof, maar zoooooooo moeilijk. of moet ik niet zeiken en gewoon door oefenen
Ik snap ook niet hoe mensen dat snaken doen. Ik heb het wel eens geprobeerd maar volgens mij moet je een Aziaat zijn om het te kunnen.
- PSOne + MC + 2 controllers + ~10 games
- Xbox + 2 controllers + remote + ~15 games
- Gamecube + MC + 2 controllers + GBA link kabel + ~6 games
Voor €50
Games waren niet veel bijzonders, maar toch wel een leuke deal dacht ik zo.
Qua losse games nog Wario World, Star Wars Bountyhunter, Super Monkey Ball 2, Eternal Darkness: Sanity's Requiem, Resident Evil 4, Sonic Adventure 2 Battle en Starfox Assault voor de Gamecube gekocht.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Geef mij maar lekker F-Zero X. Heb hier ook nog de Expansion Kit liggen voor de 64DD, alleen geen 64DD
The Legend Will Never Die
Verwijderd
Eens. Als je met 'n 4en 2 tegen 2 speelt is het de leukste MK. Als je gewoon ieder voor zich speelt voegt het minder toe.Rave17 schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:37:
[...]
En ik vond juist Double Dash de beste versie!Daar maakte het namelijk uit welke karakters je selecteerde, omdat iedereen zo zijn eigen specials had.
Nu speel ik nog regelmatig oude PS1 games. Helaas is mijn PSOne console overleden.
Op de PS2 kan je ook PS1 spellen spelen, maar om te "saven" moet je wel een PS1 memory card hebben.
Werken alle merken memory cards op de PS2 Slim of alleen de originele van Sony?
Iemand een idee waar deze nog nieuw te koop is?
O ja moch je je afvragen waar mijn oude memory card is gebleven??? Die heb ik per ongeluk met de PSOne buiten in de prullenbak gemieterd

Ik heb er een keer een in zo'n pandjeswinkel op de kop getikt. Niet nieuw, maar volgens mij kan er niet echt iets kapot aan die dingen. Paar euro voor betaald toen ... 2 of 4 ofzo.Plakjekaas schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:27:
[ Voor 5% gewijzigd door Charly op 14-10-2010 14:36 ]
Ik zelf gebruik een ander merk memory card en die doet het gewoon in mijn slim.Plakjekaas schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 13:27:
Ik heb hier een PlayStation 2 Slim versie.
Nu speel ik nog regelmatig oude PS1 games. Helaas is mijn PSOne console overleden.
Op de PS2 kan je ook PS1 spellen spelen, maar om te "saven" moet je wel een PS1 memory card hebben.
O ja moch je je afvragen waar mijn oude memory card is gebleven??? Die heb ik per ongeluk met de PSOne buiten in de prullenbak gemieterd
Cityofheroes.nl - De enige echte Nederlandstalige City of Heroes en Villains supergroup.
Hoeft trouwens niet per se een originele van sony te zijn geloof ik.
edit: Zie nu net dat deze niet gaat werken met ps2...
Gecomprimeerde kaartjes werken inderdaad niet, had ik zelf ook al eens geprobeerd.
[ Voor 35% gewijzigd door warcow op 14-10-2010 14:50 ]
Bijvoorbeeld de foldertjes (met reclame voor spellen) en de consumentenwaarschuwingen (en dan welke versie) en de epileptie waarschuwingen en alles?

Zoals bij het spel hierboven dus. Al die foldertjes en in dit geval ook die CD.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Meestal wordt iets compleet beschouwd als hij in originele doos is met handleiding. Overige dingen zoals poster, gezondheidswaarschuwing en what ever worden meestal niet mee geteld. Natuurlijk wel leuk om erbij te hebben
Zo'n database gaat niet bestaan vrees ik.
Maar als je geld teveel hebt, koop alle games sealed die je kan vinden, pak ze uit maak uw eigen database die je dan uiteraard met ons deelt
[ Voor 38% gewijzigd door Bruiser op 14-10-2010 17:12 ]
http://www.gamefaqs.com/nes/916386-nes/faqs/49943
Linkje NA;
http://www.nintendoage.co....cfm?catid=5&threadid=773
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Das beter dan DKC 2 zonder enige extra's behalve de cart natuurlijk voor 20 euro vindenl0c4lh0st schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:19:
Ik heb vandaag Mario Bros. 3 CIB mint gescoord voor 5 euro op de vlooienmarkt![]()
![]()

heb nog wel stevig na zitten denken over een Zapper met Duck Hunt en Mario 1 (alles zonder doos natuurlijk) voor €15.. Maar voor 10 euro meer heb je er een volledige console met 2 controllers bij
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 17-10-2010 21:30 ]
Die Donkey Kong spellen zijn sowieso lastig te krijgen voor een leuke prijs. Ik ben al zó lang op zoek naar Donkey Kong Country 3 compleet..GAIAjohan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:29:
[...]
Das beter dan DKC 2 zonder enige extra's behalve de cart natuurlijk voor 20 euro vinden![]()
heb nog wel stevig na zitten denken over een Zapper met Duck Hunt en Mario 1 (alles zonder doos natuurlijk) voor €15.. Maar voor 10 euro meer heb je er een volledige console met 2 controllers bijDus toch maar niet gedaan..
Idem...l0c4lh0st schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:04:
[...]
Die Donkey Kong spellen zijn sowieso lastig te krijgen voor een leuke prijs. Ik ben al zó lang op zoek naar Donkey Kong Country 3 compleet..
Voor 36 Euro leuke deal.

Dat is de mijne.. Vraag me wel af wat ik ervoor zou kunnen krijgen bij verkoop, al staat ie niet te koop

Mijn vriendin vindt een hoop goed, maar ik denk dat dit wel een beetje de grens is
Helaas ga je er wel van in 8 bit dromenCharly schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 15:51:
[...]
Mijn vriendin vindt een hoop goed, maar ik denk dat dit wel een beetje de grens is

Ik denk ik vraag het maar even voor de zekerheid, zodat ik ik mijn amerikaanse Snes niet straks opblaas?
Let op dat niet alleen het voltage juist is, maar ook of het wissel- of gelijkspanning is (US snes is DC en PAL snes is AC).Squatto schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:41:
Als je een Amerkaanse Snes aansluit, dan kan je toch gewoon een europese adapter met de juiste voltage gebruiken? Of moet je per se een stepdownconverter gebruiken?
Ik denk ik vraag het maar even voor de zekerheid, zodat ik ik mijn amerikaanse Snes niet straks opblaas?
Als het voltage + type spanning + polariteit correct is, en het vermogen voldoende, heb je geen stepdown nodig.
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=138798
er komt een retro versie van de DSI XL uit en I so gonna have it

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Ziet er gaaf uit, inderdaad al gezien. Is de Wii ervan jou ook al opgevallen of heb je die gemist?MrJey schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:40:
Iemand deze al gezien?
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=138798
er komt een retro versie van de DSI XL uit en I so gonna have it
[afbeelding]
Tevens komt er 3 december Super Mario All-stars uit voor de Wii met extra boek en DVD (kan ook CD zijn), in Nederland komt hij dus voor de duidelijkheid ook!

[ Voor 4% gewijzigd door beatle op 20-10-2010 21:55 ]
Misschien een beetje het verkeerde topic overigens, maar so be it
Inderdaad, maar de game komt er zeker!Sp33dFr34k schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:01:
Ja, die had ik inderdaad ook gezien en de Wii versie ervan ook. Zag het ook wel zitten, maar bij nader inzien zijn die edities toch niet zo speciaal om zoiets alweer te gaan halen (heb al Wii & DS, niet de XL though).
Misschien een beetje het verkeerde topic overigens, maar so be it
Ik gebruik mijn Super Famicom (JAP) gewoon met mijn PAL SNES Adapter, dat werkt in iedergeval....Squatto schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:41:
Als je een Amerkaanse Snes aansluit, dan kan je toch gewoon een europese adapter met de juiste voltage gebruiken? Of moet je per se een stepdownconverter gebruiken?
Stepdown converter geeft je wel gewoon 100% garantie dat het correct werkt.
@25 jaar Mario; valt me zwaar tegen, zeer goedkope manier van $$$ voor Nintendo...
Update; Plaatjes inhoud Mario 25
http://s374.photobucket.c...urrent%3Dsmcsp-006.jpg%26
http://www.famicomworld.com/forum/index.php?topic=5326.0
[ Voor 24% gewijzigd door DLX op 21-10-2010 11:05 ]
Nope dat kan niet want de Amerikaanse SNES heeft een heel speciaal "pikkie" zoek in dit topic of zijn voorgangers naar "pikkie" of "dell" (want die gebruiken dezelfde stekkers), en daar vind je wel je antwoord. Want iedere maand lijkt deze vraag wel een keer voorbij te komen.Squatto schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 17:41:
20*350ZO45°
Blij als een jongetje van 10 he
Including Tetris
Ja die Gameboy die hier in zit zal ook niet heel veel meer doen hoorNoxious schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:53:
Haha ik heb ook nog een antieke eerste model grijze gameboy die uit zo'n demopod komt. Ding ziet er echt niet meer uit, maar werkt nog steeds
Including Tetrisjawel
Oh toch wel? In de Power Unlimited (ja, die heb ik nog steedsbeatle schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 21:54:
[...]
Ziet er gaaf uit, inderdaad al gezien. Is de Wii ervan jou ook al opgevallen of heb je die gemist?
Tevens komt er 3 december Super Mario All-stars uit voor de Wii met extra boek en DVD (kan ook CD zijn), in Nederland komt hij dus voor de duidelijkheid ook!
[afbeelding]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Waarbij meteen de vraag: Op de bovenkant zit dit slot... Maar ik heb er geen sleuteltje bij gekregen, weet iemand hoe ik zo'n slot open kan krijgen?
Ik ben jaloers
Ik heb alle PU's en ben nog steeds lid. Lees de oude PU's ook op de WC (naast AutoWeek, PCM en CT), en vind het nog steeds geweldig. Hopelijk blijven ze nog een tijd bestaanMichael Knight schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 19:20:
[...]
Oh toch wel? In de Power Unlimited (ja, die heb ik nog steeds) las ik, dat er geen plannen waren voor Europeese release..
Als ik dan ook nog zou winnenMagic6399 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:09:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
En die had je gratis gekregen?? Ik zou nog even een lot voor de loterij kopen
Maar de tekst die ik bij mijn filmpje op Youtube had gezet:
A store I've been regularly purchasing retro games and accessories from discovered this nice demopod in their storage... They asked if I wanted to have itOf course I did!
I get all their old promotional material for free.I've already got a Mario Bros (NES) sign and a NES Super Stars sign, but this one just blew me away.
Today I was at school and I got a message the demopod was delivered at my home. So here it is
- Contains Mario Land 1 game
- Has speakers for the sound
- Has a nice banner above the Gameboy with a holographic kind of thing, looks really cool
- Has light above the Gameboy so you can actually see what you're playing
- The demopod is lit entirely from the inside by a huge lamp
- Of course has some dust / wear because of it's age
- Has a sticker: "Gameboy is for display only! Unit will not work if separated from display."
- Has the manual + plastic cartridge case of the game inside (maybe even the box?!)
I love it!
Is het dan een speciale GB of was het gewoon een truukje zodat men niet de neiging had om de GB te slopen?Has a sticker: "Gameboy is for display only! Unit will not work if separated from display."
Volgens mij is er niks speciaals aan die Gameboy...Magic6399 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:02:
[...]
Is het dan een speciale GB of was het gewoon een truukje zodat men niet de neiging had om de GB te slopen?
Maar misschien hebben ze een kleine aanpassing aan de electronica of zo gedaan zodat ie alleen werkt als er netstroom op staat of zoiets? Ik weet het niet
Volgens mij is het gewoon een dummy sticker net als al die stickers op ramen bij auto's of huizen welke een beveiliging installatie zouden hebben. In de tijd van de Gameboy was de techniek erachter en dit soort dingen echt nog een mysterie voor velen. Maar, ik kan het natuurlijk altijd verkeerd hebben.l0c4lh0st schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:41:
[...]
Volgens mij is er niks speciaals aan die Gameboy...
Maar misschien hebben ze een kleine aanpassing aan de electronica of zo gedaan zodat ie alleen werkt als er netstroom op staat of zoiets? Ik weet het niet
Wel erg gaaf ding, deze demopod (niet exact degene welke jij hebt natuurlijk
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Hierna wil ik gaan kijken voor een SNES oid (en uiteraard spellen!).
Heb al een mega CRT tv op zolder gezet, er moeten nog een paar lekkere stoelen bijkomen en dan ben ik klaar voor een trip langs memory lane
Verwijderd
Nu nog MegaCD+32X erbij en je bent helemaal compleetServor schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:49:
Hoi, ik meld me hier ook maar eens. Van het weekend deze gekocht via eBay: http://cgi.ebay.co.uk/NEW...soles&hash=item27b2740e3a als begin voor mijn retroconsole hoekje op zolder... Aangezien de Megadrive mijn console van 'vroeger' was (hele dagen achter dat ding gezeten...) wilde ik graag met deze beginnen en waarom niet gelijk een gloednieuwe.
. Wel zo leuk voor de collectability ook.
Hierna wil ik gaan kijken voor een SNES oid (en uiteraard spellen!).
Heb al een mega CRT tv op zolder gezet, er moeten nog een paar lekkere stoelen bijkomen en dan ben ik klaar voor een trip langs memory lane.
Misschien dat die er ook nog wel komen maar daar heb ik nooit zoveel mee gehad. De Megadrive zelf heb ik vroeger helemaal lam gespeeld maar al die add-ons zijn toen een beetje langs me heen gegaan (voornamelijk vanwege geldgebrek denk ikVerwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:58:
[...]
Nu nog MegaCD+32X erbij en je bent helemaal compleet
Ik vroeg me nog wel af wat een goede, betrouwbare manier is om aan (enigzins) nieuwe controllers voor de MD te komen. Er zit er natuurlijk 1 bij de MD2 zelf maar het liefst heb ik er nog minimaal 1 bij. En dan het liefst ook in redelijk ongeschonden staat... Op eBay vind je voornamelijk 3rd party's.
Bij deal extreme hebben ze 3rd parties voor 4 of 5 dollar, allicht handig als tijdelijke oplossingServor schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:01:
[...]
Misschien dat die er ook nog wel komen maar daar heb ik nooit zoveel mee gehad. De Megadrive zelf heb ik vroeger helemaal lam gespeeld maar al die add-ons zijn toen een beetje langs me heen gegaan (voornamelijk vanwege geldgebrek denk ik).
Ik vroeg me nog wel af wat een goede, betrouwbare manier is om aan (enigzins) nieuwe controllers voor de MD te komen. Er zit er natuurlijk 1 bij de MD2 zelf maar het liefst heb ik er nog minimaal 1 bij. En dan het liefst ook in redelijk ongeschonden staat... Op eBay vind je voornamelijk 3rd party's.
Deze slijten namelijk bijna niet en zijn anders met een beetje allesreiniger (en een druppel siliconengel onder de d-pad) weer als nieuw.
De oudere controllers (met blauw knopje, 3-knops ABC) zijn van slechter plastic, waardoor de d-pad barst etc..
[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 25-10-2010 23:46 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 26-10-2010 18:33 ]
Verwijderd
Heel goedServor schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:45:
Hm dit is op zich best verslavend. Ben nu al aan het rondkijken voor een SNES..
Wat zorgwekkender is, is dat al drie dagen niks van m'n Megadrive 2 verkoper in Thailand gehoord heb. Heb al 2 x gemailed maar begin er een beetje bang voor te worden... Nou goed, ben nog niet te ongerust maar hoop deze week toch wel wat te horen. Vooral omdat ik ondertussen ook al een paar games heb gekocht enzo

Maar... hoe gaaf is Donkey Kong Country zeg!
Verwijderd
Deel 2 is nog leuker vind ik zelf. Daar ben ik de laatste tijd mee bezig in co-op met mijn ega. Die DKC spellen zijn ook lekker pittig en volgens mij heb ik alleen DKL en DKL2 (Gameboy) uitgespeeld dus ga nu de Snes titels veroveren. 101, 102 en 103% uiteraard.Servor schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:46:
Is het heel erg als ik zeg dat ik gisteravond een SNES gehaald heb incl. Super Mario World en Donkey Kong Country 1?. Was niet enorm m'n bedoeling maar op Marktplaats had iemand er 1 een dorp verderop, compleet in doos en met alle toebehoren enzo voor een leuke prijs. Dus....
.
Wat zorgwekkender is, is dat al drie dagen niks van m'n Megadrive 2 verkoper in Thailand gehoord heb. Heb al 2 x gemailed maar begin er een beetje bang voor te worden... Nou goed, ben nog niet te ongerust maar hoop deze week toch wel wat te horen. Vooral omdat ik ondertussen ook al een paar games heb gekocht enzo.
Maar... hoe gaaf is Donkey Kong Country zeg!. Weet iemand of je je ouders 20 jaar na dato nog steeds kunt aanklagen wegens het niet hebben van een SNES enzo?
.
Veel plezier ermee (en met de frustaties!)
Gaat allemaal wel even duren hoor voordat je je megadrive hebt. 4-6 weken is gebruikelijk.Servor schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 13:46:
Is het heel erg als ik zeg dat ik gisteravond een SNES gehaald heb incl. Super Mario World en Donkey Kong Country 1?. Was niet enorm m'n bedoeling maar op Marktplaats had iemand er 1 een dorp verderop, compleet in doos en met alle toebehoren enzo voor een leuke prijs. Dus....
.
Wat zorgwekkender is, is dat al drie dagen niks van m'n Megadrive 2 verkoper in Thailand gehoord heb. Heb al 2 x gemailed maar begin er een beetje bang voor te worden... Nou goed, ben nog niet te ongerust maar hoop deze week toch wel wat te horen. Vooral omdat ik ondertussen ook al een paar games heb gekocht enzo.
Maar... hoe gaaf is Donkey Kong Country zeg!. Weet iemand of je je ouders 20 jaar na dato nog steeds kunt aanklagen wegens het niet hebben van een SNES enzo?
.
Ik zou mij niet teveel ongerust maken. De verkoper heeft best een hoge feedback score en je hebt ebay buyer protection als je met paypal hebt betaald, je kan dus altijd de procedure opstarten om je geld terug te claimen. Daarnaast als je met een credit card je paypal account fund, kan je bij de bank waar je de credit card hebt ook nog om een terugbetaling vragen.Servor schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:30:
Dat een pakketje er vanuit Thailand even over doet is geen probleem, maar dat de communicatie na aanschaf compleet doodvalt wel. Had nog 1 of 2 vragen over de verzending en ik hoor gewoon helemaal niks meer. Maar goed, half Thailand staat onder water dus ik moet gewoon niet mopperen en geduldig afwachten.
Ik heb tijdens mijn import avonturen zo vaak het gevoel gehad; 'dit komt nooit meer goed' en dan kwam het uiteindelijk toch weer op z'n pootjes terecht, al vielen er soms wel harde woorden over en weer
Overigens, de meeste problemen heb ik altijd met Europeanen gehad (vooral Duitsers en Engelsen).

Dat blijkt, kreeg vanochtend een mail met de verzendbevestiging en excuses voor de vertraging in het terugmailen.
Verwijderd
Kan de afbeelding niet zien maar betreft ws de Snes versie? An sich een leuk en vermakelijk spel zolang je het origineel niet kent. Voor de Snes vind ik persoonlijk deel 2 de beste van de trilogie.GOUDSBS schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:39:
Je hebt in iedergeval je Tank Engine gevonden Sh0ckTr00perFinal Fight en Mortal Kombat 3 zijn wel leuke games.
UMK3 speel ik regelmatig nog @ arcade @ home
Wacht met smart op de nieuwe Mortal Kombat, voelt echt als deeltje 2.
Verwijderd
Bedoelde Final fight. MK is een beetje apart aangezien elk deel zijn eigen sfeer heeft. Deel 1 is in de sfeer van die oude Kung-fu films, Deel 2 meer scifi en deel 3 heeft een moderne feeling. Vind qua gameplay deel 2 het beste.GOUDSBS schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:57:
@JohnKimble; Zijn SNES spellen inderdaad. Maar bedoel je de trilogy van Mortal Kombat of Final Fight? Mortal Kombat vind ik UMK3 toch wel toch top, al is deel 2 ook geweldig.
UMK3 speel ik regelmatig nog @ arcade @ home
Wacht met smart op de nieuwe Mortal Kombat, voelt echt als deeltje 2.
UMK is toch gewoon mk3+?
Verwijderd
Damn daar begon ik mee. Vooral de Games spellen waren multiplayerfun zeg.opblaashaas schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 12:41:
Nog een retro fan die zich meld. Vooral bezig met m'n c64 die ik een maand terug weer gevonden heb. M'n broer kwam paar dagen later zowaar met een nieuw uitziende joystick aanzetten die wel 2!! knoppen heeft. Vooral veel bezig met green beret en lazy jones. Zwaar verslavende deuntjes
Daarnaast:
- Bombjack
- Turrican
- Giana Sisters
- Kungfu
- Hunchback
- International Karate
- Last Ninja
- Bubble Bobble
- Turtles
- Transformers
- Topografie
- Popeye
- Ghost 'n goblins (imo betere soundtrack dan de 'echte' versie)
- Wizard of Wor
- Pole Position
- Burning Rubber
- Ghostbusters!
Jep, was niet zo moeilijk, en ook niet zo duurGOUDSBS schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 09:39:
Je hebt in iedergeval je Tank Engine gevonden Sh0ckTr00perFinal Fight en Mortal Kombat 3 zijn wel leuke games.
Gisteren even de 4 1/2 jarige uk achter de SNES gezet hier omdat ze Mario (mawiejo) wou proberen. Echt verbluffend hoe makkelijk ze dat soort dingen oppakken, ik blijf ervan versteld staan. Oppassen dat ik de SNES straks niet kwijt ben!
Verwijderd
Tja de Arcade versie van Final Fight 1 is inderdaad echt een knaller. De Snes versie:GOUDSBS schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:54:
Jep UMK3 is gewoon MK3+. Final Fight vind ik deeltje 2 en 3 wel vet voor de SNES (vaak op emulators gespeeld in de oude zSNES tijd), maar het originele deel 1 is voor mij persoonlijk de vetste. Gewoon van vroeger, geld der in knallen in de arcade hallen
is gecensureerd qua taal en items.
- heeft geen twoplayer mode.
- mist een level.
- mist een character. (Guy of Cody, afhankelijk van de versie)
Vond Final Fight op de GBA trouwens ook vet, en draai hem nu op men 360 Arcade - Double Impact.
Speelde vroeger ook altijd dit spel; Brawl Brothers op Snes ...
YouTube: Brawl Brothers -SNES- (playthru) (Stage 1)
MD,SNES Controller Interactor
Wii Super Mario Galaxy 2 Limited Edition Tin Money Box
GB Accessory Super Mario Land - The Original Case
PS Game Theme Park
PS Game Street Fighter The Movie
PS Game Spot Goes to Hollywood
- Magazine Games Guide 2010 No. 2
GB Game Mortal Kombat 3
GB Game TaleSpin
GB Game Super Mario Land (Classic Serie)
GB Game Snoopy's Magic Show
GB Game Simpsons, The - Bart Vs. The Juggernauts
GB Game Hook
GB Game Flintstones, The
GB Game Spot The Video Game, 7up Proudly Presents
GB Game McDonaldland
GB Game Lemmings 2 - Tribes, The
GB Game Double Dragon II
GB Game Battletoads Double Dragon
GB Game Kirby's Pinball Land
GB Game Darkwing Duck, Disney's
MD Game Taz-Mania
MD Game Marsupilami
MD Accessory Pro Action Replay Version
N64 Game Star Wars Episode 1 Racer
NES Game RoboCop 3
NES Game RoboCop
NES Game Krusty's Fun House
NES Game Jurassic Park
NES Game Battletoads
PC Game BC Racers
PS2 Game Stitch, Disney's - Experiment 626
PS2 Game Son of the Lion King
PS2 Game Flintstones, The: Bedrock Racing
PS2 Game Donald Duck, Disney's - Power ducK
PSP Game UMD Music: Metallica Classic Albums
SAT Accessory Pro Action Replay (With PC Port)
SNES Game Starwing
SNES Game Jungle Strike
SNES Game Cool Spot
SNES Game Urban Strike
En dan vanavond nog wat ander spul. Overal komen fotos van, dont worry
Heb Rival Turf & Double Dragon nu, zat zelf te denken aan:
Brawl Brothers
Undercover Cops
Iron Commando
Ninja Warriors
Turtles
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 28-10-2010 16:02 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.
Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod