Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.703 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
sega galore!

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/4b49465242dd60ef5990f97b78a0722d.jpg

panzer dragoon heeft gelijk ere plaats gekregen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/3db90f74d13fad15161d5f550aa9e11b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, net naar de rommelmarkt geweest en een N64 Clear Blue in box weten te vinden :)
En Pokémon kaarten :D

Goeie dag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zijn er hier eigenlijk ook (big box) pc games verzamelaars? Ik heb er een paar, allemaal Elder Scrolls games. We hadden vroeger ook nog wel wat andere games in big box (Roller Coaster Tycoon, Civilization I & II), maar toch veel op alleen cd/diskette.

Naar aanleiding van deze video:

Wat ik nu nog heb:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19812163/Klein%20elder%20scrolls/DSC00686.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19812163/Klein%20elder%20scrolls/DSC00703.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19812163/Klein%20elder%20scrolls/DSC00711.JPG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19812163/Klein%20elder%20scrolls/DSC00719.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
gotta catch 'em all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Meh breekt net een stuk af van m'n PS One cd-houder-dingetje. Nu een behoorlijk ratelende disc, omdat ie niet meer goed vastzit en dus uit balans is :(. Al even gekeken hoe je het moet vervangen. Goedkoopste is om een discman te scoren die defect is en het onderdeel daar af te halen. Eens zien of zoiets makkelijk in m'n omgeving is te vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedkoopste is een andere PS1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
ksborg schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:01:
Meh breekt net een stuk af van m'n PS One cd-houder-dingetje. Nu een behoorlijk ratelende disc, omdat ie niet meer goed vastzit en dus uit balans is :(. Al even gekeken hoe je het moet vervangen. Goedkoopste is om een discman te scoren die defect is en het onderdeel daar af te halen. Eens zien of zoiets makkelijk in m'n omgeving is te vinden :).
Ik heb hier twee defecte PSOnes liggen. Als je wat preciezer bent in wat je precies nodig hebt, dan kan ik het wel voor je regelen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Niet als ik ergens gratis zo'n ding vandaan kan halen wat iemand toch nog kapot op zolder heeft liggen ;). Ik heb wel een PSX alweer staan hoor :+. Ik had alleen die PS One nét gekocht en deed het echt geweldig. Haal ik GTA 2 eruit, rammelt er ineens een stukje plastic :/
danielkraak schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:49:
[...]

Ik heb hier twee defecte PSOnes liggen. Als je wat preciezer bent in wat je precies nodig hebt, dan kan ik het wel voor je regelen denk ik. :)
Ah kijk aan! Ik ben specifiek op zoek naar dit stuk (waar de cd op vastzit). Deze kan je met een platte schroevendraaier voorzichtig verwijderen van de PS One. Met nadruk op voorzichtig, want ze zijn fragiel.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1620605_646170895423996_1827550475_n.jpg

De pijl was overigens om het defecte stuk aan te geven :+. Het gehele draaiende deel kan er in één keer af.

[ Voor 45% gewijzigd door ksborg op 25-01-2014 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
trek 5 euro uit je broekzak, ga naar een rommelmarkt en heb je er een. Klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Kan toch helemaal geen kwaad? ik heb ook 2x ps1/psones waar zo'n lipje is afgebroken en eentje waar er zelfs 2 van weg zijn.. heeft voor zover ik weet totaal geen invloed op het afspelen

Als dat hele draaiende ding los kan dan is het alsnog geen ramp.. Heb eentje met een gare replacement lens uit China van eBay en daar kan je het hele cd-houder ding eraf pakken.. zodra de klep erop zit gaat het toch niet los :P

[ Voor 49% gewijzigd door Cooler_King op 26-01-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Cooler_King schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:13:
Kan toch helemaal geen kwaad? ik heb ook 2x ps1/psones waar zo'n lipje is afgebroken en eentje waar er zelfs 2 van weg zijn.. heeft voor zover ik weet totaal geen invloed op het afspelen

Als dat hele draaiende ding los kan dan is het alsnog geen ramp.. Heb eentje met een gare replacement lens uit China van eBay en daar kan je het hele cd-houder ding eraf pakken.. zodra de klep erop zit gaat het toch niet los :P
Hmm nou ja die van mij is begonnen met onwijs rammelen sinds dat stukje is afgebroken. Hij las de cd ook niet meer goed op één of andere manier. Wil in elk geval proberen het te repareren. Ook al kostte deze PS One me 7 Euro incl. verzending :+.

Ik upload zo even een filmpje, wellicht zijn er mensen die het geluid herkennen. Ik heb het bij 2 stuks en beide hebben moeite met lezen van cd's sinds ze dit geluid maken. De PSX heeft trouwens geen afgebroken delen bij het klemmetje dus ik begin me toch af te vragen of dat echt het probleem is...

Edit:

Here it is... Iemand een idee? :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FuOiFiCbP3I]

[ Voor 20% gewijzigd door ksborg op 26-01-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ekfad schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:18:
[...]

Nope Pal en sealed. Is wel al enige jaren terug ;)
De PAL versie is nooit sealed geweest. Kan natuurlijk dat iemand er gewoon een stuk plastic overheen heeft getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al een hele tijd geen SNES spellen meer gekocht of verkregen. De verzameling valt ook tegen op dat punt. Merk dat ik periodes heb waarin ik vaker spellen voor een bepaald systeem koop, maar de SNES hierbij vaak ontzien wordt. Misschien wat voor dit jaar :)

En balen dat ik nog steeds Unirally kwijt ben, al jaren :+

[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 16-02-2014 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
worden de doosjes vast mooier op als je ze zo opstapelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat interesseert me ook niet heel erg gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:21
Vandaag weer een mooi setje opgehaald. Elf gameboy spellen en twee gameboy colors voor 25 euro. Kreeg er nog gratis een aardige gba sp en super mario land 2 bij. Helemaal in mijn nopjes: weer zes titels aan mijn collectie toegevoegd. De teller staat nu op 190: nog meer dan 600 te gaan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
@Exorcist: heb je dan al genoeg PS1's? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Orian schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:09:
Zijn er hier eigenlijk ook (big box) pc games verzamelaars? Ik heb er een paar, allemaal Elder Scrolls games. We hadden vroeger ook nog wel wat andere games in big box (Roller Coaster Tycoon, Civilization I & II), maar toch veel op alleen cd/diskette.

Naar aanleiding van deze video:

[video]
ik ben een grote pc big box liefhebber :) Metal Jesus heeft van mij een tijd terug een doos vol mooie big box games gekregen in ruil voor wat cross promotion

mijn collectie video/foto's zijn niet up to date maar op www.dr-retro.com en dan bij pictures kun je mijn big box collectie zien :)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Zag bij de media markt een mega drive (!) arcade set waarbij tig games ingebouwd zitten maar waarop ook normale MD-carts aan te sluiten is. Weet iemand of dat wat waard is?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
The_Bird schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:53:
Zag bij de media markt een mega drive (!) arcade set waarbij tig games ingebouwd zitten maar waarop ook normale MD-carts aan te sluiten is. Weet iemand of dat wat waard is?
Ik gok dat het geemuleerd is en daardoor niet echt geweldig is.

Ik heb zelf een controller met daarin ingebouwde games van Sega en die hebben ook afwijkingen (met name de muziek klinkt anders) t.o.v. het origineel. Ik had de mijne overigens voor geloof ik 5 euro, omdat ze er niet vanaf kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Aaarghh ik was bij een kringloop, lag er transformers: red alert kleine jewel case voor de PS2, dacht dat het een promo disc was.... is het de demo!! 3,50 euro weggegooid:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:30
Kryptex schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:39:
[...]

De PAL versie is nooit sealed geweest. Kan natuurlijk dat iemand er gewoon een stuk plastic overheen heeft getrokken.
Maar de doos waarin ze verstuurd werden wel!

Ik heb toen even getwijfeld om de volledige doos mee te nemen maar uiteindelijk enkel mijn exemplaar meegenomen. Al lang spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:27
Dr. Retro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:18:
[...]

ik ben een grote pc big box liefhebber :) Metal Jesus heeft van mij een tijd terug een doos vol mooie big box games gekregen in ruil voor wat cross promotion

mijn collectie video/foto's zijn niet up to date maar op www.dr-retro.com en dan bij pictures kun je mijn big box collectie zien :)
gave collectie! zo groot zal de mijne niet worden... maar is ook niet de bedoeling haha.
Binnenkort krijg ik weer wat games van je in de bus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
ksborg schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:50:
[...]

Niet als ik ergens gratis zo'n ding vandaan kan halen wat iemand toch nog kapot op zolder heeft liggen ;). Ik heb wel een PSX alweer staan hoor :+. Ik had alleen die PS One nét gekocht en deed het echt geweldig. Haal ik GTA 2 eruit, rammelt er ineens een stukje plastic :/

[...]

Ah kijk aan! Ik ben specifiek op zoek naar dit stuk (waar de cd op vastzit). Deze kan je met een platte schroevendraaier voorzichtig verwijderen van de PS One. Met nadruk op voorzichtig, want ze zijn fragiel.

[afbeelding]

De pijl was overigens om het defecte stuk aan te geven :+. Het gehele draaiende deel kan er in één keer af.
Hehe, bij mij liggen er twee van die stukken vanaf bij mn ps1 8)7 Maar pakt wel op 3 punten nu nog waardoor de cd 'normaal' blijft draaien. Blijft een diehard apparaat, eerst start hij op met een beeld vol strepen, maar na 10 sec is dat weer weg. En natuurlijk zo nu en dan de bekende 'please insert disk'

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
RonaldDesigns schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:45:
[...]

Hehe, bij mij liggen er twee van die stukken vanaf bij mn ps1 8)7 Maar pakt wel op 3 punten nu nog waardoor de cd 'normaal' blijft draaien. Blijft een diehard apparaat, eerst start hij op met een beeld vol strepen, maar na 10 sec is dat weer weg. En natuurlijk zo nu en dan de bekende 'please insert disk'
Nja ik kan dan de geluiden die m'n beide PS-en maken niet verklaren, noch dat ze ook beide moeite hebben met lezen van cd's. Wellicht toch elders een defect. Het feit dat mijn filmpje niet echt iets losmaakt beloofd in mijn ogen niet veel goeds :+.

Overigens nog wel een exemplaar dat het prima doet. Die rammelt in z'n geheel niet, is vrijwel stil :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Waah schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:43:
[...]

gave collectie! zo groot zal de mijne niet worden... maar is ook niet de bedoeling haha.
Binnenkort krijg ik weer wat games van je in de bus :9
haha toevallig :) pc big boxen zijn echt geweldig, echt pure nostalgie voor mij (meer dan de andere games die ik heb)
ramoness schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:43:
Aaarghh ik was bij een kringloop, lag er transformers: red alert kleine jewel case voor de PS2, dacht dat het een promo disc was.... is het de demo!! 3,50 euro weggegooid:(
kun je altijd heel eenvoudig checken door de kleine letters op de disc te lezen, als er staat "for promotional use only" is het een promo. Anders staat er Demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Lol - die werd gewoon getrolled....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Dr. Retro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:08:
[...]

[...]

kun je altijd heel eenvoudig checken door de kleine letters op de disc te lezen, als er staat "for promotional use only" is het een promo. Anders staat er Demo
daar kwam ik idd te laat achter, vind het ook weer zo wat om het terug te brengen:) Dat weet jij ook wel.. ik heb panzer dragoon saga in hele mooie staat en wil ik zo houden. zijn er van die snug fits voor grote dozen?

[ Voor 4% gewijzigd door ramoness op 27-01-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Deze wordt niet betaald, de hoogste bieders hebben dit ook al bekend gemaakt aan de verkoper. De hoogste bieder zei bv. dat z'n zoontje van 2 jaar oud geboden had..
danielkraak schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:18:
[...]

Volgens mij gaan de grijze voor 2000 dollar meestal.
2000 Dollar is een beetje laag voor een 'normale' grijze trouwens, gisteren is er een verkocht voor 17,5K en inmiddels al betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga op de gouden versie bieden denk ik :)
http://www.ebay.com/itm/N...15%26sd%3D141175794982%26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Vandaag een mooi koopje opgehaald. Een gameboy color met defect (speaker werkt niet en geluid via headphones bromt) + 11 spellen waarvan 2 gbc spellen cib en 1 boxed voor 30 euro.

Niet duur als er Megaman 5 bij zit... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22
Ik wacht al bijna drie weken op een NES. Zo iemand die sporadisch mailt. Hopelijk is ie er morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Flozem schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:01:
Vandaag een mooi koopje opgehaald. Een gameboy color met defect (speaker werkt niet en geluid via headphones bromt) + 11 spellen waarvan 2 gbc spellen cib en 1 boxed voor 30 euro.

Niet duur als er Megaman 5 bij zit... _/-\o_
Uit pure interesse: Ga je hem ook proberen te fixen?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Ja. Uit pure interesse. :)

Helaas was deze keer het schoonmaken van de contactjes, membraan en volumeregeling niet voldoende. Kan geen losse solderingen of andere opvallende beschadigingen ontdekken. Binnenkort maar eens inlezen over de usual suspects... Hoewel ik denk dat het speakertje gewoon defect is.

[ Voor 13% gewijzigd door Flozem op 28-01-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:22
Flozem schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:56:

Helaas was deze keer het schoonmaken van de contactjes, membraan en volumeregeling niet voldoende. Kan geen losse solderingen of andere opvallende beschadigingen ontdekken. Binnenkort maar eens inlezen over de usual suspects...
Als zowel de speaker als koptelefoonaansluiting het probleem geven moet er een condensator of weerstand (meest logische zou condensator zijn) kapot zijn. Condensator is moeilijk na te meten, maar zie je dan vaak weer doordat het een soort batterij vloeistof uit lekt, weerstand is met een multimeter prima na te meten.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

Flozem schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:56:

Helaas was deze keer het schoonmaken van de contactjes, membraan en volumeregeling niet voldoende. Kan geen losse solderingen of andere opvallende beschadigingen ontdekken. Binnenkort maar eens inlezen over de usual suspects... Hoewel ik denk dat het speakertje gewoon defect is.
Nice! Vergeet geen plaatjes te posten als hij het weer doet. Altijd wel leuk om te zien.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Koldur schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:06:
[...]

Als zowel de speaker als koptelefoonaansluiting het probleem geven moet er een condensator of weerstand (meest logische zou condensator zijn) kapot zijn. Condensator is moeilijk na te meten, maar zie je dan vaak weer doordat het een soort batterij vloeistof uit lekt, weerstand is met een multimeter prima na te meten.
Nee - koptelefoon doet het nog, maar met een bromgeluid op de achtergrond. Volumeregeling doet het ook nog. Ik kan geen lekkende condensator ontdekken.
Khaine schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:08:
[...]

Nice! Vergeet geen plaatjes te posten als hij het weer doet. Altijd wel leuk om te zien.
Dan kan ik beter een filmpje posten... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Flozem op 28-01-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Flozem schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:14:
[...]

Nee - koptelefoon doet het nog. Volumeregeling ook, maar geeft een bromgeluid buiten de normale muziekjes e.d. Ik kan geen lekkende condensator ontdekken.

[...]

Dan kan ik beter een filmpje posten... ;)
Dan is de potmeter waarschijnlijk de oorzaak met je koptelefoon brom, kan bijna niet anders. Is er troep in gekomen, als je een compressor ter beschikking hebt kan je daarmee het proberen schoon te blazen en daarna wat contact spray gebruiken.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Sorry net ge-edit. Stond ongelukkig omschreven. ;) Potmeter is het niet; was het eerste wat ik schoonmaakte met wat contactspray.

Binnenkort eens doormeten.

[ Voor 10% gewijzigd door Flozem op 29-01-2014 05:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Iemand hier al Nightmare Busters gekocht? Ziet er verrassend goed uit.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Flozem schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 23:21:
Sorry net ge-edit. Stond ongelukkig omschreven. ;) Potmeter is het niet; was het eerste wat ik schoonmaakte met wat contactspray.

Binnenkort eens doormeten.
Is dat eigenlijk wel altijd voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Het blijft een tijdelijk oplossing voor kraken tijdens het draaien aan de volumeknop, of het automatisch verspringen van het volume. Beste is natuurlijk vervangen. Maar zie maar eens aan onderdelen te komen voor een Gameboy Color... :)

Edit: DC adapter input werkt ook niet... zou de brom op de headphones kunnen verklaren. Eerst een multimeter kopen, en dan de 3V zekering (F2) eens doormeten. Hoewel de stroom via zekering F1 loopt als je via batterijen speelt...

[ Voor 33% gewijzigd door Flozem op 29-01-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

Wie van jullie zie ik zondag op de beurs in Deurne?
Tweakers krijgen korting als je het er ff bij meld wanneer je iets koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:45
Mijn verzamelwoede is een beetje afgenomen. Ben wel een aantal keren in Deurne geweest maar nu dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Dr. Retro schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:11:
Helaas te ver weg. Lijkt me wel eens leuk als het wat dichter in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik ben erbij :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Gaat hem deze keer niet worden ivm revalidatie van mijn vrouw. Volgende keer kom ik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Kryptex schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 00:31:
Deze wordt niet betaald, de hoogste bieders hebben dit ook al bekend gemaakt aan de verkoper. De hoogste bieder zei bv. dat z'n zoontje van 2 jaar oud geboden had..

[...]

2000 Dollar is een beetje laag voor een 'normale' grijze trouwens, gisteren is er een verkocht voor 17,5K en inmiddels al betaald.
De link verwijst toch naar een reproductie, dit lijkt me geen originele uit 1990.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
deze maand me game quota al gehaald ;( .. ik ga wel weer naar Apeldoorn neem aan dat je daar ook weer bent? die beurs is ideaal 5 min van me huis:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheReaLDeViL666
  • Laatst online: 08-09 00:11
Ben er ook bij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ramoness schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:32:
[...]

deze maand me game quota al gehaald ;( .. ik ga wel weer naar Apeldoorn neem aan dat je daar ook weer bent? die beurs is ideaal 5 min van me huis:)
Wanneer is die? Of is er nog geen datum bekend? Apeldoorn is wel wat relaxter qua reistijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ksborg schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:20:
[...]

Wanneer is die? Of is er nog geen datum bekend? Apeldoorn is wel wat relaxter qua reistijd :)
23 Maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bangsa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-12-2024
Ja ik ga! Hopelijk heb je iets leuks voor de SNES!

Tot zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
Gisteren bij ons in het dorp nog een goed uitziende gameboy classic met nuby light en 5 spelletjes in dustcover (2 nog niet in de collectie, waaronder Bart & the Beanstalk) kunnen ophalen voor een tientje. Bijna al mijn dubbele aankopen van december met kleine marge verkocht via mp. Het zit me mee deze maand... :)

Van de Nuby gamelight heb ik de contactpuntjes moeten schoonmaken voor die het deed. Van de gameboy, moet ik de verticale strepen met de soldeerbout truc herstellen. De case ziet er super uit, dus ga ik mijn eigen oude gb ombouwen in deze casing.

edit: verticale strepen zijn weg nu. Gameboy is schoongemaakt. Helaas bleek tijdens het testspelen dat het scherm niet helemaal uniform is. Wat lichtere plekken hier en daar; alsof het contrastwieltje voor de helft van het scherm is bewogen... Super mario en tetris spelen goed, maar spellen met meer achtergrondanimaties zien niet uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Flozem op 31-01-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:46
Present!

Lekker dicht in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is bij mij helaas iets tussengekomen, maar volgende keer ben ik weer van plan langs te komen!

(pc-games komen er trouwens vandaag/morgen aan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Cool! Uberhaupt lijkt me het museum daar gewoon cool. Toch maar eens buurten de 23e :). Gelukkig dan nog niet op vakantie, had niet veel gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele collectie toch maar te koop staan. Weloverwogen keus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:56:
Da's een beste collectie! Zelf mik ik op ongeveer 50 Euro per maand aan retro goodies te besteden... Dat gaat 'm niet helemaal worden dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
?? Waarom zou je? Ik kan dat nooit snappen :p Zeker niet als je alles zo koopt/verkoopt dat je uiteindelijk je collectie gratis hebt. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Tanuki schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:17:
[...]

?? Waarom zou je? Ik kan dat nooit snappen :p Zeker niet als je alles zo koopt/verkoopt dat je uiteindelijk je collectie gratis hebt. :)
Blijkbaar doe ik toch nog iets verkeerd dan. Hoewel ik ook vind dat sommige dingen geld mogen kosten. Bijv. laatst de US versie van Pulstar gekocht. Sja, die vind je zelden echt goedkoop (hoewel ik er geen gek bedrag voor heb neergelegd, zeker niet omdat ie nieuwstaat is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 12-09 14:10
Heb tot nu toe alleen maar meer geld uitgegeven, dan verdiend aan handel. Ik betaal soms gewoon de hoofdprijs, als ik het echt wil hebben. Ook verkoop ik soms dingen veel goedkoper, gewoon omdat ik het kwijt moet of omdat de koper ook een verzamelaar is (hopelijk, want weet natuurlijk nooit zeker of het handelaren zijn of niet).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Net een Mega Drive 1 binnen met Sonic The Hedgehog, Indiana Jones and the Last Crusade, Streets of Rage II, Terminator en Menacer 6 Game Cartridge. Voor 20 euro, volgens mij een normale prijs.

Zit alleen geen adapter en AV snoertje bij. Iemand die toevallig over? :)

Update: Als ik de prijzen van handelaren zie dan was het wel een ok deal :)

[ Voor 12% gewijzigd door PluueeR op 31-01-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Streets of Rage II is meestal al 15 tot 20 Euro, dus goede deal hoor. Wel jammer van de adapter en snoer, heb er laatst nog 1 weggegooid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Exorcist schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:00:
Wel jammer van de adapter en snoer, heb er laatst nog 1 weggegooid :+
Tjonge! :)

Nieuw kost me 15 euro. Hopelijk heeft hier iemand iets.

[ Voor 13% gewijzigd door PluueeR op 31-01-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Dr. Retro, als je nou even een flinke stapel NES games meeneemt kom ik even inkopen bij je doen :7

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Jumpman schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:56:
[...]

De link verwijst toch naar een reproductie, dit lijkt me geen originele uit 1990.
Waar maak jij dat uit op? Het is een originele..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:48
Interesse! Meer foto's! DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heet deze game? :)

Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/otdgzb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/2lcxw2b.jpg

Mocht iemand hem willen voor zijn of haar collectie dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Volgens mij is het Ace Attorney 4:

http://aceattorney.wikia....llo_Justice:_Ace_Attorney

[ Voor 50% gewijzigd door Koldur op 01-02-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zou zomaar kunnen idd :) Wel Special Edition neem ik aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
Gyakuten Saiban 4 (Limited Edition)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben dit jaar niet in Deurne. Verleden jaar wel geweest, niet echt veel koopjes gevonden (ook niet verwacht). Was vrij druk, het stonk, en is vrij ver weg :+ . Volgend jaar wellicht.

Net wel weer na een tijd stilte wat spellen gekocht die ik al langer op mijn to buy lijstje had staan:

- Fahrenheit (PS2), had de Xbox versie maar wil hem voor beide
- Yakuza 2 (PS2), de laatste Yakuza die ik "nodig" had
- Dracula 2 (PS1), heb het eerste deel en bevalt me wel
- Sim City 2000 (PS1), kon ik echt nergens vinden..nu voor een leuk prijsje. Probeer alle Sim City's voor de consoles wel te hebben, en 2000 voor de SNES is niet vooruit te branden. Die van de Saturn heb ik volgens mij ook staan, maar als je iets compleet wilt hebben... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Zijn de verschillende Mega Drive controllers (rode of witte start knop) intern hetzelfde? Heb namelijk een controller waarvan de plastic ronde d pad twee van de vier pootjes mist om hem op z'n plek te houden. Ik kan voor weinig een controller met een stuk snoer kopen, zodat ik van twee controllers één goede kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Nee ze zijn niet uitwisselbaar, zojuist even voor je gekeken.
De "rode" heeft een extra gaatje in het controller bord zitten.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb net twee PS1's gesloopt omdat ik er eentje wilde overclocken. Pin 4 van de CPU verbinden met pin 2 van een IC. Echter, pinnetjes van de CPU staan erg dicht bij elkaar en breken heel snel af. Morgen de derde maar slopen of modden; spannend :P

Gelukkig heb ik nu nog 29 werkende.

[ Voor 80% gewijzigd door Exorcist op 16-02-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Exorcist schreef op zondag 02 februari 2014 @ 00:09:
Heb net twee PS1's gesloopt omdat ik er eentje wilde overclocken. Pin 4 van de CPU verbinden met pin 2 van een IC. Echter, pinnetjes van de CPU staan erg dicht bij elkaar en breken heel snel af. Morgen de derde maar slopen of modden; spannend :P

Gelukkig heb ik nu nog 29 werkende.

http://kyorune.com/modding/article.php?id=44

[afbeelding]

En deze had ik al een tijd uit elkaar, maar lijkt niet meer te werken. Knop van de CD-speler kan ingedrukt worden, maar de laser begint niet met lezen. Is wel een andere voeding (uit een 7 serie, moederbord is een 9 serie), maar weet niet of dat verschil uitmaakt.
Niet dat ik het hele artikel heb gelezen, maar wat voor nut heeft het overclocken van een PSX? Als in: hoe merk ik het in de gameplay?

Wel tof overigens dat het mogelijk is, of het nou nuttig is of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

De twee PS1 zijn nog wel de redden ;)
De chip van de IC/CPU zit veel verder naar binnen. Pak een dremel of schuurpapier en haal langzaam wat van de chip weg. Op een gegeven moment ga je weer koper/zien, soldeer hier je draden dan weer aan.

En ja dit is uit ervaring :P, ik dacht dat ik ooit een snes gesloopt had.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overclocken heeft weinig nut, laadtijden zijn wel minder. Meer voor de lol :)

En thanks Blaasvis, heb wel een Dremel liggen. Al komen de defecte vooralsnog weer op de stapel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:18
Gisteren weer een mooi kaveltje Kubusgames overgenomen. 65 games (vooral voor de breedte, in het verleden vooral gewerkt met titels die ik wilde hebben. Doel is nu meer om de PAL collectie compleet te gaan maken. (Ben nog niet op de helft). De Mario controller is wel aangeschaft als nieuw topstuk voor de verzameling.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3DVsIT1.jpg

De verzameling daarmee significant uitgebreid. Ik nader de 200 Kubus titels.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
007 Everything or Nothing   
007: Agent Under Fire   
1080 Avalance   
2006 Fifa World Cup 
Aggressive Inline   
Animal Crossing 
Baas in Eigen Bos: Open Season  
Baten Kaitos    2x
Battelion Wars  
Beyblade V-Force Super Tournament Battle    
Beyond Good and Evil    
Billy Hatcher and the Giant Egg 
BloodRayne  
BMX XXX 
Bomberman Generation    
Burnout 2: Point of Impact  
Call of Duty: Finest Hour   
Capcom vs SNK 2,0   
Cars    
Catwoman    
Chicken Little  
Codename Kids Next Door: Operation VIDEOGAME    
Crash Bandicoot: De Wraak van Cortex    
Crash Nitro Kart    
Dancing Stage Mario Mix Incl 2 dansmatten, zonder originele doos van matten
Dave Mirra Freestyle BMX 2  
De urbz Sims in the City    
Die Hard: Vendetta  
Disney Party    
Disney Sports Basketball    
Disney Sports Football  
Disney's Extreme Skate Adventure - Toy Story    
Disney's Magical Mirror starring Mickey Mouse   
Donald Duck PK  
Donald Duck: Qu@ck Att@ck   
Donkey Kong Jungle Beat incl Bongo's en Bongo doos Donkey Kong Jungle Beat
Donkey Konga    incl Bongo's en Bongo doos Donkey Konga
Donkey Konga 2  incl Bongo's en Bongo doos Donkey Konga 2
Drome Racers    
EA Sports Fight Night Round 2   
Eggomania   
Enter the Matrix    
Eternal Darkness Sanity's Requiem   
Evolution Skateboarding 
Extreme-G 3 
F-Zero GX   Players' Choice
F1 2002 
Fifa 06 
Fifa 07 
Fifa Football 2003  
Fifa Football 2004  
Fifa Football 2005  Players' Choice
Fifa Street 
Fifa Street 2   
FIFA World Cup 2002 
Final Fantasy Crystal Chronicles    
Finding Nemo    
Fire Blade  
Fire Emblem Path of Radiance    
Game    Opmerking
Geist   2x
Gun 
Harry Potter en de Geheime Kamer    
Harry Potter en de Gevangene van Azkaban    
Harry Potter en de Steen der Wijzen 
Harry Potter en de Vuurbeker    
Harry Potter: Quidditch World Cup   
Harvest Moon &#8211; A Wonderful life   Players' Choice
Hitman 2    
Hulk    
Ikaruga 2x
International Superstar Soccer  
James Bond 007 Night Fire   Players' Choice
Kombat Deadly Alliance  
Legends of Wrestling    
LEGO Star Wars II: La Trilogie Originale    
Lost Kingdoms   
Luigi's Mansion 
Madagascar  
Madden 2004 
Mario Golf: Toadstool Tour  
Mario Kart Double Dash  Incl Zelda Bonus Disk
Mario Kart Double Dash  
Mario Party 4   Players' Choice
Mario Party 5   Players' Choice
Mario Party 6   Incl doos en microfoon
Mario Party 7   Incl doos en microfoon
Mario Power Tennis  en 1x disk only (of als ik doosje en boekje ooit terugvind 2x compleet
Mario Smash Football    2x en incl kubus pack 1x
Medal of Honor Frontline    Players' Choice
Medal of Honor: European Assault    
Medal of Honor: Rising Sun  
MegaMan X Command Mission   Bibliotheek doosje / boekje cover
Metal Arms Glitch in the System 
Metal Gear Solid: The Twin Snakes   
Metroid Prime   
Metroid Prime 2: Echoes 
Monster House   
NBA Courtside 2002  
NBA Live 2005   
NBA Street Volume 2 
Need for Speed Carbon   
Need For Speed Hot Pursuit 2    
Need for Speed Underground  
Need for Speed Underground 2    
Need for Speed: Most Wanted 
Neighbours from Hell    
NFL 2K3 
Over the Hedge: Beesten bij de Buren    
Paper Mario Thousand Year Door  2x (een versie wat minder fijn)
Peter Jackson's King Kong   
Phantasy Star Online Episode 1&2    zonder momdem
Pikmin  
Pikmin 2    
Pokémon Colosseum (inclusief Pokémon Box)   
Prince of Perisa Warrior Within 
Prince of Persia The Sands of Time  Players' Choice
Rayman 3 Hoodlum Havoc  
Red Card    
Red Faction II  
Resident Evil   2x
Resident Evil 0 
Resident Evil 4 
Robotech Battlecry  
Sega Soccer Slam    2x
Shamu's Deep Sea Adventures 
Shark Tale  
Shrek Extra Large   
Sjakie en de Chocoladefabriek   
Skies of Arcadia Legends    
Smugglers Run Warzones  
Sonic Adventure 2 Battle    Players' Choice
Sonic Adventure DX  Players' Choice
Sonic Mega Collection   
Soul Calibour II    Players' Choice
Spartan: Total Warrior  
Spider-Man  
Splinter Cell   
Splinter Cell Pandora Tomorrow  
SpongeBob Squarepants: Battle for Bikini Bottom 
SpongeBob Squarepants: Licht uit, Camera aan!   
Spyro Enter the Dragonfly   Players' Choice
SSX 3   
SSX Tricky  
Star Wars: The Clone Wars   
StarFox Adventures  2x
StarFox Assault 
StarWars Rogue Leader   2x
Super Mario Sunshine    Players' Choice
Super Mario Sunshine    
Super Monkey Ball   
Super Monkey Ball 2 
Super Monkey Ball Adventure 
Super Smash Bros Melee  Players' Choice
Tales of Symphonia  
Tarzan Freeride 
Tetris Worlds   
The Incredibles 
The Incredibles (player's choice)   
The Legend of Zelda The Wind Waker  Players' Choice, uitgeleend aan Jeroen
The Legend of Zelda The Wind Waker  
The Legend of Zelda Twilight Princess   Zonder boekje
The Lord of the Rings The Third Age 
The Lord of the Rings The Two Towers    
The Lord of the Rings: The Return of the King   
The Polar Express   
The Sims 2  
The Sims 2: Huisdieren  
The Sims Erop Uit   
Tiger Woods PGA Tour 06 
Tiger Woods PGA Tour 2003   
Time Splitters 2    
Time Splitters Future Perfect   
Tom Clancy's Ghost Recon    
Tom Clancy's Rainbow Six 3  
Tom Clancy's Rainbow Six Lock Down  
Tony Hawk's American Wasteland  
Tony Hawk's Pro Skater 3    
Tony Hawk's Pro Skater 4    
Tony Hawk's Underground 2   
Tony Hawk's Underground Perfect 
Top Gun: Combat Zones   
True Crime New York City    
True Crime Streets of LA    
Ty the Tasmanian Tiger 2: Bush Rescue   
UEFA Champions League 2004-2005 
V-Rally 3   
Viewtiful Joe   
Viewtiful Joe 2 
Virtua Striker 3 Ver. 2002  
Wario Land  2x
Wario Ware Inc.: Mega Party Game$!  
Wave Race Blue Storm    
Worms Blast 
Zelda Link to the Past Four Swords  
Zoocube 
ZZ Gameboy Player   Nodig om Gameboy Spellen te spelen

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
HCMarX schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:13:
Gisteren weer een mooi kaveltje Kubusgames overgenomen. 65 games (vooral voor de breedte, in het verleden vooral gewerkt met titels die ik wilde hebben. Doel is nu meer om de PAL collectie compleet te gaan maken. (Ben nog niet op de helft). De Mario controller is wel aangeschaft als nieuw topstuk voor de verzameling.

[afbeelding]

De verzameling daarmee significant uitgebreid. Ik nader de 200 Kubus titels.

code:
1
<KNIP>
Hoeveel PAL kubus spellen zijn er eigenlijk? En heb je nog spellen die je echt heel graag wilt hebben voor de kubus?

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Holy shit wat een gekkenhuis was dat gisteren in Deurne.
Heb een mooi stapeltje NES games kunnen scoren, maar hier ga ik nooit meer naartoe. Die drukte was echt niet leuk meer. Dan ben je de grootste beurs van Europa en dan prop je het in zo'n onlogisch gebouw.
Huur gewoon een dubbele gymzaal en je bent van alle ellende verlost.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
kaos- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 08:47:
Holy shit wat een gekkenhuis was dat gisteren in Deurne.
Heb een mooi stapeltje NES games kunnen scoren, maar hier ga ik nooit meer naartoe. Die drukte was echt niet leuk meer. Dan ben je de grootste beurs van Europa en dan prop je het in zo'n onlogisch gebouw.
Huur gewoon een dubbele gymzaal en je bent van alle ellende verlost.
Dat is qua kosten niet interessant. "Den Draai" is in het bezit van een van de organisators, vandaar dat deze locatie gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
Lijkt me verstandig dan om het ergens anders te gaan doen, als je groter word moet je locatie ook mee groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22

Metro2002

Memento mori

ramoness schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:39:
Lijkt me verstandig dan om het ergens anders te gaan doen, als je groter word moet je locatie ook mee groeien.
Ik ga daar na de laatste keer ook niet meer heen. Was écht veel te druk, je kon amper bij de tafeltjes komen. In de magriethal in Schiedam was een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Tanuki schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:35:
[...]

Dat is qua kosten niet interessant. "Den Draai" is in het bezit van een van de organisators, vandaar dat deze locatie gebruikt wordt.
Allemaal prima, maar weet niet of je aanwezig was daar? Dan mag hij 100 keer de baas zijn van het pand, dit was eigenlijk te zot voor woorden.

p.s. als je 5 euro per bezoeker vraagt en ook geld ontvangt van de standhouders, dan ga ik niet geloven dat het financieel niet kan. Dan heb ik de catering nog niet eens meegerekend.

[ Voor 18% gewijzigd door kaos001 op 03-02-2014 10:53 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

Vandaag een NES gekregen van een collega van mij :)

Heb in het verleden wat NES-sen verkocht, maar daar heb ik eigenlijk gewoon spijt van.

NES, was compleet met Mario 1, 2 + 3, Star Wars, Turtles, Goal, Duck Hunt.

En uiteraard 2 controllers en het pistool.

Me= Happy.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Bouli schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:41:
Vandaag een NES gekregen van een collega van mij :)

Heb in het verleden wat NES-sen verkocht, maar daar heb ik eigenlijk gewoon spijt van.

NES, was compleet met Mario 1, 2 + 3, Star Wars, Turtles, Goal, Duck Hunt.

En uiteraard 2 controllers en het pistool.

Me= Happy.
Als dat het Star Wars spel is, dat ik denk dat het is, succes dan. Ik vond dat echt zo moeilijk dat het gewoon onspeelbaar was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 17:55

Bouli

9000 rpm

danielkraak schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:03:
[...]

Als dat het Star Wars spel is, dat ik denk dat het is, succes dan. Ik vond dat echt zo moeilijk dat het gewoon onspeelbaar was. :+
Ik heb die uitgespeeld ;) Geweldig spel vond ik het. Bijna al die spellen zijn geweldig O+

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
kaos- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:51:
[...]

Allemaal prima, maar weet niet of je aanwezig was daar? Dan mag hij 100 keer de baas zijn van het pand, dit was eigenlijk te zot voor woorden.

p.s. als je 5 euro per bezoeker vraagt en ook geld ontvangt van de standhouders, dan ga ik niet geloven dat het financieel niet kan. Dan heb ik de catering nog niet eens meegerekend.
Ik stond daar idd als standhouder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
kaos- schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:51:
[...]

5 euro?? jesus word ook steeds duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Mijn aankopen van de beurs

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rftsnc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ep100z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2h68qpu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/b7hu6v.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/30jjul1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1zqesyt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2w5vfgo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Laatst online: 12-09 14:10
Die eerste drie NES spellen zijn cool. Die wil ik ooit ook nog kopen.
Donkey Kong 2 wil ik ook nog kopen.
Is dat degene waar met pen in het doosje is gekrast? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Xyphoid op 03-02-2014 17:04 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Gelukkig niet, deze is nog best mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/4e053279bb7f35cdd17ede82dc5b1283.jpg

Dit opgepikt voor 20 Euro vandaag. Niet erg retro, maar stiekum ook weer wel. Allemaal oude games :). Logitech controller helaas nog niet werkend gekregen. De PS2 "kreeg" ik erbij (anders ging ie in de container). Wat ik nu kan vaststellen is dat de voeding kaduuk is. Bij aanzetten een hele lichte bromtoon, maar verder gebeurt er niks. Oh wel, die zat ook niet bij de oorspronkelijke deal dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro

Dr. Retro

Game Collector

mijn aankopen van de beurs in Deurne

YouTube: Dr. Retro's Video Game Finds Part 115 Retro Game Convention Deurne Special

het was inderdaad ontzettend druk, drukker dan verwacht.
Een sporthal zou inderdaad wat ruimer zijn, maar dan krijg je dat het zo'n kille bedoening wordt net als in Schiedam / Apeldoorn. Zo'n pand als Den Draai heeft ook z'n charme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek trouwens nog een PC game, misschien heeft iemand een idee waar ik hem kan kopen. Het gaat om Fort Boyard de dubbel cd versie. Deze zat in een groene omdoos (vrij grote pc big box) en had de Nederlandse taal onder andere. Ook zoek ik een game uit dezelfde tijd en het is een soortgelijke game en die had de naam Egypt of Egypte waar je ook een avontuur in moest gaan en veel moest klikken/puzzelen en volgens mij zaten er ook videobeelden in zoals bij Fort Boyard.

Volgens mij is de Fort Boyard PC big box aardig zeldzaam. Zie hem nooit op Ebay/Marktplaats en kijk dagelijks.

Volgens mij is dit de doos of hij lijkt er veel op:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.staticflickr.com/5225/5806085207_c5088e4107_o.jpg

@Dr Retro Toch zou ik een andere locatie nemen. Charme of niet, mensen moeten wel fatsoenlijk kunnen kijken/zoeken/praten etc :P Wel mooi dat het een succes is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2014 21:35 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod