Goeie oude (retro) consoles deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 108 Laatste
Acties:
  • 571.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Vanavond een niet zo heel erg retro Playstation 2 ophalen in de buurt. Met doos, Eyetoy camera, buzz controllers en 11 games. Voor 25 Euro niet zo'n hele gekke deal :).

1 van de games is Kingdom Hearts, sowieso al een topper :)

[ Voor 15% gewijzigd door ksborg op 14-01-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aanwinsten deze week (SNES, CIB)
Axelay € 25
Super Castlevania IV € 70
Mario Paint € 20
Street Racer € 10
Mickey Mania € 12,50
Hulk € 20
Mario is Missing € 25

Nu nog even kijken of ik heel misschien Secret of Evermore, Super Mario World en Terranigma meepik.
Dan heb ik nog een paar 10tjes spellen die ik wil hebben.. maar daarna kom ik echt in de 100 -> 250 euro range voor een CIB.. Moet nog maar even bedenken of ik dat de moeite waard ga vinden :P

En dan heb ik "straks" alle spellen die ik heb.. en dan.. :+ Maar goed, ik vind het een leuke hobby, uren zoeken op marktplaats en ebay, maar het daadwerkelijke nut van al die mooie doosjes heb ik nog niet gevonden :D

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 14-01-2014 11:49 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:20
Eergister besteld:
The Legend Of The Mystical Ninja voor de SNES (NTSC versie) CIB. €73

Die heb ik vroeger super vaak gespeeld bij een maat van mij. Kan me alleen niet meer herinneren of we hem ooit uit hebben gespeeld...
St@m schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:46:
En dan heb ik "straks" alle spellen die ik heb.. en dan.. :+ Maar goed, ik vind het een leuke hobby, uren zoeken op marktplaats en ebay, maar het daadwerkelijke nut van al die mooie doosjes heb ik nog niet gevonden :D
Mooi in een kast zetten en er naar kijken. Af en toe pak je er 1 om te spelen. Dubbel genieten toch :P

[ Voor 49% gewijzigd door Xyphoid op 14-01-2014 11:58 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
St@m schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:46:
Aanwinsten deze week (SNES, CIB)
Axelay € 25
Super Castlevania IV € 70
Mario Paint € 20
Street Racer € 10
Mickey Mania € 12,50
Hulk € 20
Mario is Missing € 25

Nu nog even kijken of ik heel misschien Secret of Evermore, Super Mario World en Terranigma meepik.
Dan heb ik nog een paar 10tjes spellen die ik wil hebben.. maar daarna kom ik echt in de 100 -> 250 euro range voor een CIB.. Moet nog maar even bedenken of ik dat de moeite waard ga vinden :P

Ach zo denkt me vriendin er ook over, en toch heb ik toestemming om ze in een kast te zetten.
(Met de uitzondering dat zij de kast wel mooit moet vinden >.>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Mazzelpik.. :P
1. Daar is onze woonkamer te klein voor
2. Ik heb een eigen kamertje op zolder.. die ik ook te klein vind
3. Ook al koop ik een grotere woning, dan mag het nog niet in de woonkamer

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-06-2021
enige console wat in de woonkamer is de ps4 ideaal met netflix en staat ook mooiste geluids setje. en me vriendin van de ps4 niet zo lelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ramoness schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:40:
enige console wat in de woonkamer is de ps4 ideaal met netflix en staat ook mooiste geluids setje. en me vriendin van de ps4 niet zo lelijk :D
PS4 is opzich wel een mooie voor Netflix. Maakt vrijwel geen herrie en doet het best prima! Toch zoek ik voor dat werk een andere oplossing (in vorm van een media PC'tje met laag verbruik).

Ow ja, en de PS4 moet sowieso in de woonkamer blijven. Samen met straks de PS2 denk ik, gezien de partygames die erbij zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ksborg schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:45:
[...]

PS4 is opzich wel een mooie voor Netflix. Maakt vrijwel geen herrie en doet het best prima! Toch zoek ik voor dat werk een andere oplossing (in vorm van een media PC'tje met laag verbruik).

Ow ja, en de PS4 moet sowieso in de woonkamer blijven. Samen met straks de PS2 denk ik, gezien de partygames die erbij zitten :)
je hebt media centers met netflix ondersteunen, kleiner en stiller krijg je niet

Het is op moment een mooie media speler voor van 400 euro :) hopelijk gaat straks playstation now psx en ps2 spellen ondersteunen

[ Voor 6% gewijzigd door ramoness op 14-01-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ramoness schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:35:
[...]

Het is op moment een mooie media speler voor van 400 euro :) hopelijk gaat straks playstation now psx en ps2 spellen ondersteunen
Oh die speel ik nu al op de PS3. En PSP. En PS Vita :+. Meest recente aanwinst is GaiaSeed voor 5 Euro. Helaas issie origineel erg duur. Met de PSN versie heb je wel een voordeel, de briljante intro in het "Engels"

Zelden zo hard gelachen om een game :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Probotector voor de SNES (met Duits doosje en boekje) van 60 naar 50 gegooid.
Kreeg reactie dat het te duur was en koper reageerde niet meer. Daarna aanbod van iemand anders gekregen voor 35 Euro. Heb ik maar geaccepteerd en er 40 Euro van gemaakt voor de verzendkosten.

Krijg ik daarna toch mailtje van eerste koper en nog een andere koper 8)7
*Zucht* Ik heb ook nooit geluk.

- Edit -
Ik zie hem op Marktplaats zelfs voor 129 Euro staan. Pffff, afzetters.

[ Voor 9% gewijzigd door Xyphoid op 14-01-2014 15:16 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
damn heeft die gast een mazzeltje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
ramoness schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:55:
damn heeft die gast een mazzeltje :D
Ik heb hem nog niet opgestuurd >:)

Nee hoor, hij heeft al betaald, dus vanavond gaat ie op de post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47
Vandaag Shadows of the Empire binnen gekregen voor de N64. Vroeger veel gespeeld op de PC. Wat is dat eerste level, Battle of Hoth, toch te gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Heb m'n ouders gisteren Buzz laten spelen op de PS2... Nu willen ze ook een PS2. Haha. Het is eigenlijk ook bést leuk en het valt me 100% mee wat voor beeld de PS2 nog geeft als je hem via component aansluit op een 42 inch plasma scherm. Nu moet ik toch ook écht nog een keer een Dreamcast hebben :+

Edit:

En een PS2 gevonden in de regio. Vanavond ophalen. Wat is het makkelijk om aan die apparaten te komen voor heel weinig geld. Heerlijk :)

[ Voor 19% gewijzigd door ksborg op 15-01-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:38:
[...]
Zelden zo hard gelachen om een game :).
Is inderdaad een prachtig accent :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PluueeR schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:58:
Vandaag Shadows of the Empire binnen gekregen voor de N64. Vroeger veel gespeeld op de PC. Wat is dat eerste level, Battle of Hoth, toch te gek :)
Als star wars fanboy is dat level wel vrij dicht bij 'de film in het echie' Jammer dat sommige andere levels dan weer zo matigjes zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:12:
Heb m'n ouders gisteren Buzz laten spelen op de PS2... Nu willen ze ook een PS2. Haha. Het is eigenlijk ook bést leuk en het valt me 100% mee wat voor beeld de PS2 nog geeft als je hem via component aansluit op een 42 inch plasma scherm. Nu moet ik toch ook écht nog een keer een Dreamcast hebben :+

Edit:

En een PS2 gevonden in de regio. Vanavond ophalen. Wat is het makkelijk om aan die apparaten te komen voor heel weinig geld. Heerlijk :)
Zo heb ik m'n moeder/stiefvader ooit aan de PS3 geholpen. Waren erg gecharmeerd van Buzz en Singstar. Mijn vader heeft een PS3 gekocht nadat hij bij mij Gran Turismo 5 gespeeld heeft en mijn zus een PS2 voor Buzz en Singstar, inmiddels ook aan de PS3. Zo gaat het hard :+

PS2's zijn leuk op te pikken ja. Heb ze inmiddels in de meeste formaten en kleuren, maar koop er zo nu en dan nog eentje als er veel (en leuke) spellen bij zitten die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Exorcist schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Zo heb ik m'n moeder/stiefvader ooit aan de PS3 geholpen. Waren erg gecharmeerd van Buzz en Singstar. Mijn vader heeft een PS3 gekocht nadat hij bij mij Gran Turismo 5 gespeeld heeft en mijn zus een PS2 voor Buzz en Singstar, inmiddels ook aan de PS3. Zo gaat het hard :+

PS2's zijn leuk op te pikken ja. Heb ze inmiddels in de meeste formaten en kleuren, maar koop er zo nu en dan nog eentje als er veel (en leuke) spellen bij zitten die ik nog niet heb.
Gister een phat + 11 games + Buzz controllers voor 25 Euro.

Vandaag een slim + 4 games (3x Buzz) + Buzz controllers voor 20 Euro.

Beide binnen 10km van m'n huis opgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Heeft iemand nog een PS2 over toevallig voor een goed prijsje? en dan bij voorkeur een zwarte slim (SCPH-75004/77004/79004).. mag ook zonder kabels/controllers (stuur maar een DM).

Maken die phats trouwens allemaal zo'n kabaal, of heb ik toevallig slechte exemplaren gehad?

[ Voor 12% gewijzigd door Cooler_King op 16-01-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Cooler_King schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:27:
Heeft iemand nog een PS2 over toevallig voor een goed prijsje? en dan bij voorkeur een zwarte slim (SCPH-75004/77004/79004).. mag ook zonder kabels/controllers (stuur maar een DM).

Maken die phats trouwens allemaal zo'n kabaal, of heb ik toevallig slechte exemplaren gehad?
Mijn DVD drive maakt wat herrie. Qua koeling issie denk ik on par met de PS4. De PS3 maakt way meer herrie dan de PS2. Mogelijk een slecht exemplaar.

De slim van m'n ouders maakt best wel veel herrie als ie eenmaal begint te koelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

is het je in je bol geslagen??? dat betaal je nog niet eens voor een wii of ps3
En dan mogen jullie raden wat ik ongeveer wil hebben voor deze set..
http://www.marktplaats.nl...0afa33e3a&previousPage=lr

Hij bood overigens 40 euro.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 16-01-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
St@m schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:43:
[...]

Als ik een PS3 kon kopen voor 40 Euro dan had ik het direct gedaan. M'n oude phat met pensioen en een mooie slimp neerzetten :+

Maar serieus, als je 40 Euro biedt voor zoiets (wat overigens prima is) dan weet je dat je niet eens in de buurt zit van wat de verkoper wil hebben... Hem dan ook nog beledigen is niet echt de juiste handelswijze. Marktplaats never stops to amaze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Laatst online: 13:30
St@m schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:43:
[...]

Los daarvan, ik ben al jaren op zoek naar een deftige yoshi's Island. Check je pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ksborg schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:52:
[...]

Als ik een PS3 kon kopen voor 40 Euro dan had ik het direct gedaan. M'n oude phat met pensioen en een mooie slimp neerzetten :+

Maar serieus, als je 40 Euro biedt voor zoiets (wat overigens prima is) dan weet je dat je niet eens in de buurt zit van wat de verkoper wil hebben... Hem dan ook nog beledigen is niet echt de juiste handelswijze. Marktplaats never stops to amaze.
Nou, ik gaf aan dat ik hoopte de boel zo tussen de 200 en 250 euro te verkopen (wat volgens mij een absoluut redelijke prijs is), daarop reageerde hij dus zo.
En inderdaad, bied wat je wil.. altijd dat geneuzel "op onzinbiedingen wordt niet gereageerd" mensen bieden toch wel onzin, en je krijgt bij mij bijna altijd een antwoord. Maar goed, misschien moet ik dat ook maar niet meer doen :P
Ekfad schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:53:
[...]

Los daarvan, ik ben al jaren op zoek naar een deftige yoshi's Island. Check je pm
Done, en geantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
St@m schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Nou, ik gaf aan dat ik hoopte de boel zo tussen de 200 en 250 euro te verkopen (wat volgens mij een absoluut redelijke prijs is), daarop reageerde hij dus zo.
En inderdaad, bied wat je wil.. altijd dat geneuzel "op onzinbiedingen wordt niet gereageerd" mensen bieden toch wel onzin, en je krijgt bij mij bijna altijd een antwoord. Maar goed, misschien moet ik dat ook maar niet meer doen :P

[...]

Done, en geantwoord :)
Het is heel simpel: ik probeer het ook wel eens. Ik bedoel, niet geschoten... Maar ik kan wel logisch nadenken dat die set geen 40 Euro moet kosten. You can always try though :).

Ik beledig overigens geen verkopers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik was mijn kast net aan het opruimen, spellen vielen namelijk eruit dus het moest echt even gebeuren.
Anyway, ik vond hier bij een NES spel. Namelijk Probotector II: Return Of The Evil Forces, rechtsonder op de cover staat de letter ''B'', wat betekent dit? Ik kan het namelijk niet vinden of ik zoek niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PAL B gok ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Nu online
Aja, uiteraard. Ik voel me echt heel stom nu. 8)7

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Zijn er al mensen die de "nieuwe" sleeves gebruiken voor de handleidingen van de SNES?
http://www.ebay.nl/itm/Sn...n_146&hash=item4d162d6554

Ik vind het opzich wel mooi om alles netjes in plastic sleeves te bewaren. Je handleiding wordt er niet slechter van.. maar aan de andere kant.. tja.. zolang je de handleiding niet steeds uit de doos trekt valt het allemaal wel mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
St@m schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:58:
[...]
Nou, ik gaf aan dat ik hoopte de boel zo tussen de 200 en 250 euro te verkopen (wat volgens mij een absoluut redelijke prijs is)
200 euro lijkt me wat weinig voor zo veel boxed games, al zijn ze niet mint natuurlijk. Maar 250 euro lijkt me zeer redelijk voor deze set. Ik heb het echter niet nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Bootje schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:51:
[...]

200 euro lijkt me wat weinig voor zo veel boxed games, al zijn ze niet mint natuurlijk. Maar 250 euro lijkt me zeer redelijk voor deze set. Ik heb het echter niet nodig. ;)
Ja, dat dacht ik ook, maar voorlopig nog maar bar weinig concrete interesse :P
SMW 2 is wel (near) mint.

Edit: De boel verkocht :)

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 17-01-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
St@m schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:07:
[...]
Ja, dat dacht ik ook, maar voorlopig nog maar bar weinig concrete interesse :P
SMW 2 is wel (near) mint.
Er zijn nog wel meer doosjes netjes volgens mij. :)

Kijk, het is een vrij specifieke set, dus vanuit mijn kant dan al geen interesse. En ik ben ook niet van de grote sets kopen en dat wat ik al heb doorverkopen. Je moet denk ik iemand treffen die echt op zoek is naar een mooie SNES set en daar ook wel wat voor neer wil leggen.

Of los verkopen inderdaad en dat ging bij SMW2 wel lukken volgens mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11-2019
Ekfad schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/wteyr4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2sb288g.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Wat iemand eerder al zei hier, een van de domste dingen op marktplaats vind ik altijd "op onzin biedingen wordt niet gereageerd"

Ik reageer altijd, op ieder bod, want zelfs onzinbiedingen kunnen uiteindelijk een deal worden (iemand heeft toch interesse anders bieden ze helemaal niet)
Plus, als iemand een laag bod doet, kan de volgende alleen maar hoger bieden ;)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mijn beginnende verzameling voor 2014.
Niet slecht toch? _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door Ryatzu op 20-01-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 12:35
Dr. Retro schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:32:
Wat iemand eerder al zei hier, een van de domste dingen op marktplaats vind ik altijd "op onzin biedingen wordt niet gereageerd"

Ik reageer altijd, op ieder bod, want zelfs onzinbiedingen kunnen uiteindelijk een deal worden (iemand heeft toch interesse anders bieden ze helemaal niet)
Plus, als iemand een laag bod doet, kan de volgende alleen maar hoger bieden ;)
Soms heb je ook van die mensen die je alleen maar gaan zitten trollen. Zo had ik een keer een dreamcast in doos op marktplaats staan. Krijg ik van eenzelfde persoon telkens boden van 1-3 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ryatzu schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:44:
[afbeelding]

Niet slecht toch? _/-\o_
Direct maar weer gestopt met verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
CrystalViriS schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:56:
[...]
Soms heb je ook van die mensen die je alleen maar gaan zitten trollen. Zo had ik een keer een dreamcast in doos op marktplaats staan. Krijg ik van eenzelfde persoon telkens boden van 1-3 euro.
:D mooi deal toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Nee, benieuwd naar de waarde aangezien ik het meeste gekregen of van rommelmarkten heb gekregen.
Zie hier soms flinke bedragen voorbij komen vandaar.

Had dit natuurlijk ook hier kunnen vragen dus bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ryatzu schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:00:
[...]

Nee, benieuwd naar de waarde aangezien ik het meeste gekregen of van rommelmarkten heb gekregen.
Zie hier soms flinke bedragen voorbij komen vandaar.

Had dit natuurlijk ook hier kunnen vragen dus bij deze ;)
Pak de gemiddelde verkoopprijzen van ebay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een retro games museum geopend in Beverwijk, veel mensen weten dat alleen nog niet helaas!
Siplo's Games Xperience en je kan alle oude retro consoles bekijken en spelen!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Ryatzu schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:44:
[afbeelding]

Niet slecht toch? _/-\o_
Dat artwork van die bovenste games is echt te gek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
HOLY MIYAMOTO, ik heb nu al de find van 2014. ik was met de vrouw bloemetje halen bij een winkel ze ook wel eens antiek en troep hebben. ik ging even achter kijken en zag een gokkast he leuk michien hebben ze ook wel iets game gerelateerd....toen liep ik tegen dit aan!!

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/629c280fa3f6e5bc7d22a01d2e045061.jpg

en voor een prikkie ging hij weg, even getracht om het in de woonkamer te hangen maar helaas moet op de gameroom :D

ik weet dat RGF duur is maar damn!

http://www.retrogamefreak...45-cm-built-in-lamp-1996/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:21
Lol - nice find. Het is natuurlijk wel een wat-de-gek-ervoor-geeft item... Ik denk dat RGF hem ook wel voor wat minder verkoopt als een potentiële koper zich meldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
Flozem schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 16:45:
Lol - nice find. Het is natuurlijk wel een wat-de-gek-ervoor-geeft item... Ik denk dat RGF hem ook wel voor wat minder verkoopt als een potentiële koper zich meldt...
Dat ding staat gewoon een beetje voor de sier op de website. Waarschijnlijk hangt hij bij hem gewoon ergens op, maar wil hij er voor dat bedrag wel afstand van doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Wat een zieke find!!!

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ja bizar, was totaal onverwachts..ik was niet eens opzoek! ik werd helemaal hyper en nog meer toen ik de prijs hoorde. me vrouw van het allemaal maar raar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:22
ramoness schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:51:
[...]

ja bizar, was totaal onverwachts..ik was niet eens opzoek! ik werd helemaal hyper en nog meer toen ik de prijs hoorde. me vrouw van het allemaal maar raar :D
Toffe aanschaf! Wat heb je er voor betaald? Als je het wil zeggen natuurlijk.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ahum...55 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:22
Wow! Vette deal, mooi dat dat nog kan.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Iemand hier ervaring met het ontgelen van een SNES? Ik las iets over retr0bright.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Thanks! Lijkt me een leuk experiment! Ga het zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Dat is zeker een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Toch maar besloten om een gedeelte van de verzameling te verkopen.. heb wat anders op het oog :P
Voor geïnteresseerden.. zie mijn sig.. o.a. 45 CIB SNES games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
St@m schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:10:
Toch maar besloten om een gedeelte van de verzameling te verkopen.. heb wat anders op het oog :P
Voor geïnteresseerden.. zie mijn sig.. o.a. 45 CIB SNES games
Het is niet helemaal toegestaan, maar toch hierbij succes met de verkoop :)

Persoon die de set overneemt heeft een paar mooie verzamelobjecten erbij!

Vandaag trouwens weer eens naar een rommelmarkt geweest sinds lange tijd, alleen een blauwe Gameboy Colour kunnen scoren voor €1. Voor de rest was het alleen maar DVD's / boeken / videobanden ( 8)7 ) en kleding.

[ Voor 20% gewijzigd door G-Meister op 19-01-2014 16:00 ]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Iemand enig idee waar ik de waarde van wat oude super nintendo spellen kan bepalen? Op ebay en marktplaats kom ik sterk wisselende bedragen tegen, wat is nu daadwerkelijk de waarheid (en voor welk bedrag verkoop je het ook..).

Mijn ouders hebben mij verrast met een doos vol met super nintendo doosjes, welke 15 jaar achter een schot op zolder heeft gestaan (de cartridges had ik allang meegenomen, zaten in speeltassen). Zal wel niet veel zijn dacht ik, maar er zitten onderhand doosjes in nieuwsstaat tussen, een leuke opsteker.

Aangezien ik zelf niet heel veel met de snes doe is het misschien leuk om wat weg te doen, maar ik heb geheel geen zin om er veel tijd in te stoppen (lees=20x aanbieden op ebay). Veel leuker voor een verzamelaar, al zit er voor mijn gevoel niet veel speciaals tussen.
Maar jah, dan zie je op ebay dit soort bedragen; http://www.ebay.nl/itm/Ac...ash=item1c3b139b8c&_uhb=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:00
DinoPK schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:51:
Iemand enig idee waar ik de waarde van wat oude super nintendo spellen kan bepalen? Op ebay en marktplaats kom ik sterk wisselende bedragen tegen, wat is nu daadwerkelijk de waarheid (en voor welk bedrag verkoop je het ook..).

Mijn ouders hebben mij verrast met een doos vol met super nintendo doosjes, welke 15 jaar achter een schot op zolder heeft gestaan (de cartridges had ik allang meegenomen, zaten in speeltassen). Zal wel niet veel zijn dacht ik, maar er zitten onderhand doosjes in nieuwsstaat tussen, een leuke opsteker.

Aangezien ik zelf niet heel veel met de snes doe is het misschien leuk om wat weg te doen, maar ik heb geheel geen zin om er veel tijd in te stoppen (lees=20x aanbieden op ebay). Veel leuker voor een verzamelaar, al zit er voor mijn gevoel niet veel speciaals tussen.
Maar jah, dan zie je op ebay dit soort bedragen; http://www.ebay.nl/itm/Ac...ash=item1c3b139b8c&_uhb=1
Misschien dat je een lijstje met de spellen kan plaatsen en eventueel inclusief foto's. Grote kans dat iemand je hier dan kan vertellen wat ongeveer de waarde is van de gehele set :)

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
DinoPK schreef op zondag 19 januari 2014 @ 16:51:

Op eBay zou ik altijd bij verkochte aanbiedingen kijken. Dan weet je tenminste wat mensen ervoor betalen. Iedereen kan spullen op eBay zetten voor een veel te hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
G-Meister schreef op zondag 19 januari 2014 @ 17:09:
[...]

Misschien dat je een lijstje met de spellen kan plaatsen en eventueel inclusief foto's. Grote kans dat iemand je hier dan kan vertellen wat ongeveer de waarde is van de gehele set :)
Even geen foto, zit weer in de doos. Het is niet heel veel en niet alles wat ik heb doe ik weg (de klassiekers als fzero, mario kart, donkey kong countr, etc worden wel gespeeld :) ). Het meeste is compleetin doos, eerste eigenaar ;)

Multitap
Sn programmable joystick
Scope 6, slechte doos.

Actraiser 2
Alien 3
Mortal kombat 2
Art of fighting
Star trek star fleet academy
Terminator 2 judgement day
Kevin keegans player manager
Another world
Nba jam
Cannon fodder
Desert strike
Street racer

Ntsc:
Samurai showdown
Stunt race fx
Nhlpa hockey 93

Zonder cart (dus alleen doosje en overige inhoud)
Mickey mania pal
Ff3 ntsc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

DinoPK schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:42:
[...]

Even geen foto, zit weer in de doos. Het is niet heel veel en niet alles wat ik heb doe ik weg (de klassiekers als fzero, mario kart, donkey kong countr, etc worden wel gespeeld :) ). Het meeste is compleetin doos, eerste eigenaar ;)

Multitap 10
Sn programmable joystick 5
Scope 6, slechte doos. 10

Actraiser 2 100
Alien 3 20
Mortal kombat 2 25
Art of fighting 20
Star trek star fleet academy 10
Terminator 2 judgement day 20
Kevin keegans player manager 7
Another world 30
Nba jam 12,50
Cannon fodder 20
Desert strike 10
Street racer 10

Ntsc:
Samurai showdown 7
Stunt race fx 10
Nhlpa hockey 93 1

Zonder cart (dus alleen doosje en overige inhoud)
Mickey mania pal Wat de gek er voor over heeft, 1
Ff3 ntsc Wat de gek ervoor over heeft, 1
Zal er wel een paar eurotjes naastzitten her en der, maar dit is wel globaal wat je ervoor kunt krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
zonder foto's kan je geen prijzen op deze games plakken, zo simpel is het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

nooblowstar schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:50:
zonder foto's kan je geen prijzen op deze games plakken, zo simpel is het gewoon.
Onzin, dit zijn gewoon gangbare gemiddelde prijzen voor de spellen, een deukje of een kreukje scheelt op deze prijzen echt geen 10 euro. Kijk als de doosjes half vergaan zijn dan wordt het een ander verhaal, maar ik ga hier uit van redelijk tot goede doosjes/handleidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

WTF is er gebeurd met Act Raiser 2? Heb die niet zo lang geleden nog gekocht voor 3 tientjes compleet.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooblowstar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10-2020
St@m schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:00:
[...]

Onzin, dit zijn gewoon gangbare gemiddelde prijzen voor de spellen, een deukje of een kreukje scheelt op deze prijzen echt geen 10 euro. Kijk als de doosjes half vergaan zijn dan wordt het een ander verhaal, maar ik ga hier uit van redelijk tot goede doosjes/handleidingen.
je weet toch niet hoe de doosjes eruit zien en welke regio codes de games hebben, dus je kan ook geen prijs erop plakken, simpel toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Sp33dFr34k schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:27:
WTF is er gebeurd met Act Raiser 2? Heb die niet zo lang geleden nog gekocht voor 3 tientjes compleet.
Die is nu ~50 euro (in redelijk goede staat) zou ik zeggen dus valt wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

100,- is wel wat duur prijzen op ebay variëren van 10 dollar (zonder doosje) tot 80 dollar voor mint conditions. En ja bij zeldzamere games maakt et zeker wel uit wat de conditie van het doosje en boekje is.

Laten we er wel voor waken dat dit topic geen V&A topic gaat worden :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Vandaag een Gamecube met 8 spellen en Gameboy player opgepikt voor 20 Euro. Dacht dat het wel goede deal was, maar Gamecube spellen zijn blijkbaar niks waard (2 of 3 Euro), dus niet echt een superdeal :P
Denk dat ik de Gamecube maar zelf hou. Gewoon voor de verzameling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Xyphoid schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:04:
Vandaag een Gamecube met 8 spellen en Gameboy player opgepikt voor 20 Euro. Dacht dat het wel goede deal was, maar Gamecube spellen zijn blijkbaar niks waard (2 of 3 Euro), dus niet echt een superdeal :P
Denk dat ik de Gamecube maar zelf hou. Gewoon voor de verzameling.
Dat is sterk afhankelijk van de games. Als het slechte games zijn zijn ze inderdaad niks waard, maar sommige pareltjes zijn nog echt wel wat waard (zelda's, mario's, ikaruga etc.). Over het algemeen meer dan xbox games in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Ach mijns inziens koop je mint games nooit van een gamer, alleen van een handelaar. Echte tweedehands games horen gewoon gespeeld te zijn :) .
Anders zijn het net van die kerstbomen die gekapt overblijven na kerst, zo'n zinloos bestaan.

Net het meeste even op de foto gezet, en helaas merk je bij controle dan soms een stickertje hier, een boekje missend daar. Wel leuk om kassabonnen tegen te komen, je schrikt soms wat je ervoor hebt betaald haha. Volgende stap even rustig redelijke prijsjes verzinnen en op V&A plaatsen (ik wil niet verkopen aan een opkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Orian schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:05:

Dat is sterk afhankelijk van de games. Als het slechte games zijn zijn ze inderdaad niks waard, maar sommige pareltjes zijn nog echt wel wat waard (zelda's, mario's, ikaruga etc.). Over het algemeen meer dan xbox games in ieder geval ;)
Helaas zaten er geen pareltjes tussen :(
Maar de Gamecube staat leuk in de verzameling. Al vind ik de Gamecube toch nog iets te nieuw om als retro gerekend te worden. Bij mij gaat het tot en met de N64 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb hier een Saturn VideoCD card (PAL-versie) compleet in doos met sampler disc liggen. Is dit nog iets waard? Ik zie op eBay dat losse NTSC VCD cards voor een paar tientjes weggaan, maar kan eigenlijk geen prijzen voor de PAL versie vinden. Iemand een idee?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Laatst in Tokyo een onbekende game gekocht voor ca 35 cent. Bewust niks van opgezocht al zag ik op de cart dat het een Technos (oa van de Kunio-kun reeks) game was. De game heette Turf Hero dus ik dacht dat het daar aan gerelateerd was. Het bleek uiteindelijk een paardenfok- en -race game te zijn die best lekker speelt maar het viel wel tegen dat het in dat genre zat.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xyphoid schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:55:
[...]

Helaas zaten er geen pareltjes tussen :(
Maar de Gamecube staat leuk in de verzameling. Al vind ik de Gamecube toch nog iets te nieuw om als retro gerekend te worden. Bij mij gaat het tot en met de N64 :P
De GC is, zeker met RGB kabel, nog goed te doen voor party games met vrienden. Monkey Ball, Mario Party, Smash Football etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
ari3 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:53:
Ik heb hier een Saturn VideoCD card (PAL-versie) compleet in doos met sampler disc liggen. Is dit nog iets waard? Ik zie op eBay dat losse NTSC VCD cards voor een paar tientjes weggaan, maar kan eigenlijk geen prijzen voor de PAL versie vinden. Iemand een idee?
magix buttons heeft er 1 op de site staan, Die had er 1 op de site staan en die zat uit me hoofd rond de 40 euro, dus rond 25 zou ik er voor vragen.

Vrijdag Panzer dragoon saga voor de Sega saturn ophalen Woooh!

[ Voor 17% gewijzigd door ramoness op 22-01-2014 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ramoness schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:33:
[...]
Vrijdag Panzer dragoon saga voor de Sega saturn ophalen Woooh!
Cool! Ik zie hem af en toe wel staan, maar 't is niet dat ik er 150+ Euro nu even voor heb liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
naja me vrouw had dure laarzen gekocht, en wilde ik deze dus zei mocht de laarzen kopen en ik deze hehe. 165 euro in goeie staat met alle boekjes en kartonnen hoes. redelijk nette prijs

[ Voor 58% gewijzigd door ramoness op 22-01-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
ramoness schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:52:
naja me vrouw had dure laarzen gekocht, en wilde ik deze dus zei mocht de laarzen kopen en ik deze hehe. 165 euro in goeie staat met alle boekjes en kartonnen hoes. redelijk nette prijs
Ik heb geen vrouw/vriendin om dat excuus te gebruiken. En dan nog wil ik eerst een aantal andere games hebben die ook flink aan de prijs zijn :+.

Deze week wel weer een leuke score:

GTA 2 voor PSX (compleet met kaart van de stad)
Gran Turismo 3 voor PS2
Pulstar voor Neo Geo CD

Probeer per maand gewoon een paar games erbij te kopen. Niet teveel in één keer, behalve wanneer ik goedkoop een console tegenkom waar heel veel games bij zitten :)

En ja: GTA 2 is nog steeds awesome. Nu nog een keer 1 + London in goede staat vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door ksborg op 22-01-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:33
Gaaf topic dit! toevallig sinds kort begonnen met het verzamelen van alle games die ik vroeger zelf gekocht of gehuurd heb. al druk MP aan het afspeuren, maar houd dit topic zeker even in de gaten!. Zelf be ik niet zo van de mint/boxed etc. Meer van de games zelf. Wil er ook een gameroom voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
Leuk topic, niet eerder hier geweest. Misschien post ik nog wel wat...
Maar dat heeft te maken of ik mijn Vectrex (plus 10 games) nog aan de praat krijg. Handig als je op jezelf gaat wonen, krijg je alle dozen uit je hele geschiedenis mee....

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 22:28

Reintji

(2 x dad)²

Pfoei, leuk cadeautje van een collega. Mooie aanwinst en helemaal in orginele staat.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2rm7dxi.jpg

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Reintji schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:26:
Pfoei, leuk cadeautje van een collega. Mooie aanwinst en helemaal in orginele staat.

[afbeelding]
Wow die is wel heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness

[afbeelding]
echt gekregen? damn. .nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 22:23

[afbeelding]
Dat zijn geen "leuke cadeautjes" meer. dat zijn redelijk natte dromen haha. _/-\o_
zit op dit moment zelf in china en als ik zoiets ergens op de kop zou kunnen tikken zou ik heel blij worden. ik zou er zelfs kleren voor achterlaten.
Dus wees er heeel blij mee :)

Mooie aanwinst

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintji
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 22:28

Reintji

(2 x dad)²

Ja, blij mee idd. Completer dan mijn eigen NES. Kwam er zomaar mee aan zetten en of ik een keer een AGS-101 wilde regelen. Nou, dat wil ik wel :D

[ Voor 51% gewijzigd door Reintji op 23-01-2014 11:48 ]

Nintendo speler sinds '94.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

China en een echte Famicom :P Dat kan niet haha...

Maar mooi ding hoor, zit alleen geen composite op standaard, maar wel te modden :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid

[afbeelding]
Das zeker mooi. Heb er zelf ook 1 uit Japan geïmporteerd.
Helaas zat er geen AV mod op, maar voorlopig heb ik toch geen tijd om te spelen, dus die haal ik later wel. Misschien over paar jaar naar Japan, dan haal ik daar een gemodde versie voor een paar tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLX
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-03-2024

DLX

@Xyphoid; koop een Twin Famicom.... heb ik ook en standaard composite :)

The Legend Will Never Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Heb ondertussen mijn "most wanted" lijstje ook gemaakt. Heb tot nu toe 186 euro uitgegeven aan games/consoles en moet als ik wat geduldig inkoop nog 190 uitgeven.... Dan is min "collectie" compleet (verzamelen van alle oude games die ik gespeeld heb in mijn jeugd).

Helaas komt die niet helemaal compleet ben ik bang, of ik moet eens wat geld winnen met een staatslotje. Want Conkers Bad Fur Day voor 100+ is me wat te gek XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Waah schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 15:37:
Heb ondertussen mijn "most wanted" lijstje ook gemaakt. Heb tot nu toe 186 euro uitgegeven aan games/consoles en moet als ik wat geduldig inkoop nog 190 uitgeven.... Dan is min "collectie" compleet (verzamelen van alle oude games die ik gespeeld heb in mijn jeugd).

Helaas komt die niet helemaal compleet ben ik bang, of ik moet eens wat geld winnen met een staatslotje. Want Conkers Bad Fur Day voor 100+ is me wat te gek XD
Zeggen dat ik die ooit voor 10€ heb opgepikt sealed (en er toen nog verschillende lagen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ekfad schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:03:
[...]

Zeggen dat ik die ooit voor 10€ heb opgepikt sealed (en er toen nog verschillende lagen) :)
jaa steek me de gek maar ! :X maar heb je goed voor elkaar haha _/-\o_ ik hoop er ook ooit tegenaan te lopen..... je moet toch iets houden om naar uit te kijken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kryptex
Ekfad schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 16:03:
[...]

NTSC wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
tja das ni handig, dan kan ik et niet spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramoness
N64 kan je heel makkelijk imports spelen, koop een cheat device en je kan het al spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
ramoness schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:58:
N64 kan je heel makkelijk imports spelen, koop een cheat device en je kan het al spelen.
Klopt, ik heb een tijdje geleden nog Conker: Bad Fur Day met converter (zie link voor converter)http://www.marktplaats.nl...onverter-nintendo-64.html voor 25 euro bij de GameShop in Den Haag.

Was helemaal compleet, wel een NTSC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
Nope Pal en sealed. Is wel al enige jaren terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Ga het in de gaten houden voor Bad Fur Day. Legendarische game ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PluueeR
Top! Vandaag Excitebike (wij zeiden vroeger altijd Exitbike :)) binnen.In mijn herinnering waren die cartridges veel groter! Nu nog wachten op m'n NES (duurt al 2 weken, zucht!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PluueeR schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:58:
Top! Vandaag Excitebike (wij zeiden vroeger altijd Exitbike :)) binnen.In mijn herinnering waren die cartridges veel groter! Nu nog wachten op m'n NES (duurt al 2 weken, zucht!).
Ik sprak het altijd uit als ex-city-bike :)
Volgens mij vernachelde je als kind wel vaker titels..
Pagina: 1 ... 102 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is er voor discussie over oude (retro) consoles en dus NIET voor handel.
Daarnaast zijn de discussies wanneer iemand een handelaar is of niet niet gewenst.

Wil je handelen? Ga naar Vraag & Aanbod