Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Tot mijn grote verbazing keek ik laatst naar de achterkant van mijn iPhone en zag een scheur in de case van zo'n 1.5-2 cm groot! :X Gaat vanaf de achterkant van de connector recht naar boven.

Dus meteen gisteren naar de winkel geweest en nagevraagd hoe dit zit met de scheur. De medewerker vertelde mij dat die opgestuurd moest worden en dat de reparateur bepaalt of het binnen de garantie valt. Hij zei ook dat als die voelbaar was, dat het misschien niet in de garantie valt.. :(

Nu heb ik wat op Internet en op GoT gesnuffeld en zag dat het toch best wel vaak voor kwam. Maar dan vooral haarscheurtjes en niet zozeer echte scheuren in de case. Viel me op dat de afhandeling best verschillend is. Nu maar hopen dat het binnen de garantie valt ... :D

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-05 16:55

Snippertje

Light up your life

Vincitore schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:45:
Tot mijn grote verbazing keek ik laatst naar de achterkant van mijn iPhone en zag een scheur in de case van zo'n 1.5-2 cm groot! :X Gaat vanaf de achterkant van de connector recht naar boven.

Dus meteen gisteren naar de winkel geweest en nagevraagd hoe dit zit met de scheur. De medewerker vertelde mij dat die opgestuurd moest worden en dat de reparateur bepaalt of het binnen de garantie valt. Hij zei ook dat als die voelbaar was, dat het misschien niet in de garantie valt.. :(

Nu heb ik wat op Internet en op GoT gesnuffeld en zag dat het toch best wel vaak voor kwam. Maar dan vooral haarscheurtjes en niet zozeer echte scheuren in de case. Viel me op dat de afhandeling best verschillend is. Nu maar hopen dat het binnen de garantie valt ... :D
Ja hier dus hetzelfde. Je kon hem wel duidelijk voelen, vooral met je nagel. Maar ik ga er vanuit dat het onder de garantie valt. Mijne zat ook nog eens altijd in een siliconen hoesje en is nooit gevallen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:04
Hier nog 1. Mijne is woensdag opgestuurd. :(

Ik heb wel een begeleidende brief erbij gedaan, met nogmaals een toelichting dat hij nooit gevallen is enzo. Zal hier ook de resultaten posten.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Overigens een andere vraag, ik heb mijn overgekocht en daarna voor 120 euro laten unlocken. Nu heeft de verkoper er heel duidelijk bijgezet dat ik een unlockte terug wil (mocht die geswapped worden), maar zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Heb namelijk geen zin om met een gelockte iphone rond te lopen.

Daarnaast ben ik nog eens mijn bon vergeten @ de shop mee te nemen.. Dus die zal wel weg zijn. Is er nog een manier om die terug te krijgen? Hij is van april vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Snippertje schreef op zondag 30 mei 2010 @ 13:46:
[...]

Ja hier dus hetzelfde. Je kon hem wel duidelijk voelen, vooral met je nagel. Maar ik ga er vanuit dat het onder de garantie valt. Mijne zat ook nog eens altijd in een siliconen hoesje en is nooit gevallen.
Hier is die ook duidelijk voelbaar en zichtbaar. Mijn telefoon is ook nog nooit gevallen en heeft ook geen schade die daar op wijst. Mijn huidige telefoon is nu 1 jaar en 2 maanden oud, maar heb al sinds begin dec 2008 de iPhone gekregen. Toen eind maart nieuwe gekregen wegens vastloper.
Dus het is wel drama dat die het net een jaar volhoud en dan begint te scheuren.

Mijne gaat deze week die kant, en hopelijk wordt het vervangen.
Ben benieuwd hoe het bij jullie wordt afgehandeld!

[ Voor 17% gewijzigd door Vincitore op 30-05-2010 15:00 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mijn 3g (1 van het eerste uur) heeft het al bijna 2 jaar goed uitgehouden, geen haarscheurtjes oid... Vraag me toch af wat jullie er mee doen ;)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:28
MetaFrame schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:39:
Mijn 3g (1 van het eerste uur) heeft het al bijna 2 jaar goed uitgehouden, geen haarscheurtjes oid... Vraag me toch af wat jullie er mee doen ;)
Wow! Echt geen haarscheurtjes...? Dan heb je zeker een Zwarte ;) :P. Daar kan je het namelijk bijna niet zien

Ik heb sinds augustus 2008 inmiddels 7(!) nieuwe iPhone 3G's gehad... Witte en zwarte... Hoop dat dan ook deze zomer snel de nieuwe iPhone wordt uitgebracht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03 22:56
Ik heb ook geen haarscheurtjes, heb mijn 3G nu bijna een jaar en dit is inmiddels mijn 2e. Er zitten alleen wel bakken met stof onder mijn scherm..

Ik had trouwens een vraag, ik draai OS4 beta 4 en kan geen backup's maken van mijn iPhone. Dit omdat ik niet de OS4 SDK geinstalleerd heb. Is er een manier om hier omheen te komen? Zodat ik wel een backup kan maken?

(Ik heb OS4 van een klasgenoot die developer is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

BurkaN schreef op zondag 30 mei 2010 @ 15:47:
[...]

Wow! Echt geen haarscheurtjes...? Dan heb je zeker een Zwarte ;) :P. Daar kan je het namelijk bijna niet zien

Ik heb sinds augustus 2008 inmiddels 7(!) nieuwe iPhone 3G's gehad... Witte en zwarte... Hoop dat dan ook deze zomer snel de nieuwe iPhone wordt uitgebracht... :)
Zwarte zie je het inderdaad minder goed. Heb zelf een 3G 8Gb overigens. Na een jaar pas haarscheurtjes, best netjes dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Heb ook een zwarte 8 GB inderdaad. Maar ik doe er niet raar mee hoor Metaframe , vraag me af of het misschien van het opladen komt dat die doorscheurt vanaf de connector naar boven?!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
Over de haarscheurtjes, als je wat leest over het materiaal van de achterkant (weet even de naam niet meer), kun je onder andere lezen dat dit materiaal bij warmte krimpt.

Dan denk ik dat de mensen met haarscheurtjes in de iPhone vaak de iPhone in hun broekzak hebben, binnenzakken etc... Als je dan bijvoorbeeld hem veel aan de kabel hebt, kan het zomaar gebeuren dat er scheurtjes ontstaan. ;)

Kan volgens mij weinig kwaad, maar die scheurtjes blijven vervelend... :'(

Twitter Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

*O* HCW heeft mijn iPhone teruggevonden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04 09:52
Vincitore schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:24:
Heb ook een zwarte 8 GB inderdaad. Maar ik doe er niet raar mee hoor Metaframe , vraag me af of het misschien van het opladen komt dat die doorscheurt vanaf de connector naar boven?!
ik had em 2 dagen en was er super zuinig mee en toch had ik opeens een haarscheur :S
vraag me niet hoe hij was niet gevallen niks! maarja gelukkig had T-Mobile na 4 dagen inclusief het weekend weer een nieuwe gebracht en mocht hem omruilen!

iemand al geprobeerd om de Iphone te overklokken zodat hij de normale snelheid gebruikt??
voor de 3G zou dat 600 Mhz moeten zijn ipv 412 en voor de 3GS 833 ipv 600..

Steps to Overclock or increase CPU Speed of iPhone and iPod Touch

Step 1. Navigate to System/Library/System/System Configuration/PowerManagement.bundle/

Step 2. You will see a file named ?com.apple.SystemPowerProfileDefault.plist?

Step 3. Instead of editing, you are just rename it to ?SystemPowerProfileDefaultbak.plist? so the device does not recognize it.

Step 4. Do a reboot and you overclock your iPhone.

[ Voor 49% gewijzigd door Rohit op 31-05-2010 12:18 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zo, dat is snel! Mijn iPhone is binnen 1 week gerepareerd (solidvision) en hij is opgestuurd. Hopelijk heb ik hem morgen terug en doet ie het ook daadwerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 13:14
5183 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 10:17:
*O* HCW heeft mijn iPhone teruggevonden! *O*
Was je je iPhone verloren of was deze gejat? en wat/wie is HCW? De mijne is bijna een jaar geleden helaas gejat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

HCW = Het Computer Winkeltje (Winkel in Belgie net over de grens waar je simlockvrije iPhones kunt kopen)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:21
Mijn iPhone 3GS heeft ook al scheurtjes in de case bij de connector. Na al die verhalen durf ik 'm niet eens op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
trolleystad schreef op maandag 31 mei 2010 @ 14:44:
Mijn iPhone 3GS heeft ook al scheurtjes in de case bij de connector. Na al die verhalen durf ik 'm niet eens op te sturen.
Ik hoop dat ze dat bij mij meteen gemaakt hebben, want hij ging weg omdat de jackconnector niet lekker werkt. Maar ik ben bang dat ze hem alleen hebben uitgestoft. Maar ik hoop dat ie morgen binnen is, dan kan ik pas iets zinnigs zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

chrisO schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:52:
[...]

Was je je iPhone verloren of was deze gejat? en wat/wie is HCW? De mijne is bijna een jaar geleden helaas gejat :-(
Was opgestuurd naar HCW (Het Computer Winkeltje in België zoals reeds iemand postte ;)). Maar volgens TNT wassie aangekomen, en volgens HCW niet. Maar nu eindelijk hebben ze hem gevonden ergens onder een bureau oid en gaat ie voor reparatie naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:30
Weet iemand hier misschien hoe je achter de originele provider komt van mijn iPhone 3G (evt. met IMEI nummer)? Heb het toestel 2de hands gekocht, en komt niet uit Nederland. Op dit moment staat er baseband 05.12.01 op (niet te unlocken) en zowel een Vodafone als T-mobile simkaart werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 15:52
barzi schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:06:
Weet iemand hier misschien hoe je achter de originele provider komt van mijn iPhone 3G (evt. met IMEI nummer)? Heb het toestel 2de hands gekocht, en komt niet uit Nederland. Op dit moment staat er baseband 05.12.01 op (niet te unlocken) en zowel een Vodafone als T-mobile simkaart werkt niet.
Via serienummer en modelnummer kun je op de Apple Garantie Service website dit acher halen, op iPhoneClub staat ook een overzicht met serie xxx en dan land :)

//EDIT, dacht dat je dat hier kon nakijken:
https://selfsolve.apple.c...6D5C61A7E3D7494A150F36B9C

[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 01-06-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:43

KL643

beeldaandemuur

Hier een site waar je kan checken op Model nr http://iphonebbs.cnmo.com...ction=printable&tid=98907 btw...unlock wordt wel snel verwacht nu (rond aankondiging nieuwe iPhone)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-04 21:43
Hebben meer mensen last van het feit dat hun iPhone (heb zelf een 3G) na +/- een jaar, een batterij heeft die aan het overlijden lijkt te zijn?

Heb mijn 3G gekocht op 30/04/09 (had ik nou maar gewacht tot de 3GS, jaja ik weet het O-) )
Sinds 2 dagen is mijn iPhone aan het eind van de dag zo goed als leeg (lees 15%) dit is inclusief:

snachts: wekker
overdag: aanstaan,paar smsjes, 3/4e uur ''spelen'' in werkpauze maximaal.

- Scherm helderheid staat in het midden
- 3G staat hierbij aan
- Bluetooth uit
- WiFi uit
- Geen push dingen,

Word het tijd om een 3'rd party batterij te gaan kopen? Of is dit een kwestie van een update?

Firmware: 3.1.2 (gejealbreaked met Blackra1n)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:36

MsG

Forumzwerver

Ik heb sowieso dat 3G enorm slurpt. Vanaf het begin dat ik mijn 3GS had al. Het verschil met 2G en 3G compleet uit en 3G en 2G aan is echt verschrikkelijk enorm. Als je een paar uur zou surfen zou hij leeg zijn bij mij. Helemaal als je GPS ook nog aan zet.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
RisingSun schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:33:
Word het tijd om een 3'rd party batterij te gaan kopen? Of is dit een kwestie van een update?

Firmware: 3.1.2 (gejealbreaked met Blackra1n)
:? Ik denk eerder een geval van garantie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
Kun je een iPhone nu ook bij KPN krijgen? teminste met abbonement staat dat op de webiste, of moet je éérst de iPhone los kopen en bij KPN het abbonement nemen (naaiend ;P)

En maakt KPN gebruik van het 3G netwerk van TMobile? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:) KPN heeft gewoon haar eigen palen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-04 21:43
EN-IS schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:40:
[...]

:? Ik denk eerder een geval van garantie...
Is het zo ernstig?

Moet toegeven dat hij in een jaar tijd nog nooit langer dan 2 min uitgestaan heeft (en dus nooit helemaal leeggeweest ist..)

Maar normaal kan ik makkelijk 2 á 3 dagen doen met de batterij, nu na een dag schreeuwt hij om vers sap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smaharba
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
Ik heb een 2e hands iPhone 3g gekocht die niet simlockvrij is. Hij is ouder dan 1 jaar. Kan ik deze gewoon simlockvrij laten maken door t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MsG schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:39:
Ik heb sowieso dat 3G enorm slurpt. Vanaf het begin dat ik mijn 3GS had al. Het verschil met 2G en 3G compleet uit en 3G en 2G aan is echt verschrikkelijk enorm. Als je een paar uur zou surfen zou hij leeg zijn bij mij. Helemaal als je GPS ook nog aan zet.
Ik heb hier zelf een iPhone 3G, mijn batterij gaat gelukkig lang mee, ik controleer op een dag 3x het weer, 3 tot 6 x e-mail, tussendoor tweakers en een spelletje op de wc :P Aan het einde van de avond is batterij nog niet leeg, geeft ook geen '20%' melding, meestal de volgende dag, met normaal gebruik houd die het max 2 dagen vol, excessief gebruik anderhalve dag :)
RisingSun schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:55:
Is het zo ernstig?

Moet toegeven dat hij in een jaar tijd nog nooit langer dan 2 min uitgestaan heeft (en dus nooit helemaal leeggeweest ist..)

Maar normaal kan ik makkelijk 2 á 3 dagen doen met de batterij, nu na een dag schreeuwt hij om vers sap..
Ik denk het wel ja, als jij een enorme verschil ziet met een paar weken terug dan is er iets niet goed. Alleen, het komt vaak voor, dat een applicatie of plugin het probleem veroorzaakt. Heb je onlangs nog wat geinstalleerd via officiele kanalen zoals iTunes? Je hebt een jailbroken iPhone, onlangs wat nieuws uit Cydia geinstalleerd? Iets anders mee gedaan? :)

Ik heb het zelf ook namelijk een keer meegemaakt, applicatie uit Cydia geinstalleerd en een dag later ofzo merkte ik dat mijn batterij binnen 2 uur al leeg was. Ik had in het eerste instantie niet gedacht aan het feit dat ik die applicatie had geinstalleerd. Na het verwijderen van de applicatie was alles weer normaal...

[ Voor 10% gewijzigd door EN-IS op 01-06-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

EN-IS schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:06:
[...]

Ik heb hier zelf een iPhone 3G, mijn batterij gaat gelukkig lang mee, ik controleer op een dag 3x het weer, 3 tot 6 x e-mail, tussendoor tweakers en een spelletje op de wc :P Aan het einde van de avond is batterij nog niet leeg, geeft ook geen '20%' melding, meestal de volgende dag, met normaal gebruik houd die het max 2 dagen vol, excessief gebruik anderhalve dag :)
3 x het weer en 3 tot 6 keer e-mail vind ik ook betrekkelijk weinig. Dat heb ik misschien in 5 minuten al gehad :). Tweakers doe ik af en toe, maar GoT is niet echt iPhone-friendly en browst dus niet geweldig.

Ik zit echter regelmatig een half uur in de bus. Een half uur met de bus (inclusief tientallen keren netwerk kwijt en weer opzoeken) kost wel aardig wat prik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
KL643 schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 21:30:
Hier een site waar je kan checken op Model nr http://iphonebbs.cnmo.com...ction=printable&tid=98907 btw...unlock wordt wel snel verwacht nu (rond aankondiging nieuwe iPhone)
En weet je misschien ook hoe ik achter dit getal kom zonder doosje? Dus alleen met iTunes en/of iPhone 3G? Gevonden in "about" scherm.

@EN-IS: daar kan ik alleen zien of ik nog recht heb op garantie of niet. Ik kan namelijk elk land aanklikken, en dan staart er gewoon per land onder welke provider daar de iPhone aanbiedt.

Edit: iPhone uit Tsjechië is van zichzelf al simlock vrij! Moest alleen eerst geactiveerd worden. :D

[ Voor 40% gewijzigd door Perzikvrucht op 01-06-2010 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-12-2024

rvd50

...................

Vriend van mij zei dat ie bij de BelCompany al de nieuwe iPhone gereserveerd had. Ik geloofde het niet en liep er gister toevallig langs. Ik stelde de vraag en werd geholpen door de op dat moment aanwezige regiomanager en heeft mij netjes als eerste op de lijst gezet :D Hij was goed op de hoogte van uitlekken van iPhone en de keynote over een week.

Daarna naar de T-Mobile store gegaan. Ik dat verhaal vertelt en die vent lacht zich kapot. Volgens hem kwam er geen nieuwe iPhone dit jaar. Later vroeg ik nog naar de slechte 3G verbinding en kreeg als reactie terug dat het aan de iPhone lag. Ik ben uiteraard op de hoogte van de problemen bij T-Mobile, maar was benieuwd wat zij mij daarover konden vertellen. Toen zei hij mij dat het binnen 6 weken aanzienlijk verbeterd zou moeten zijn. Ik vroeg wat er dan precies wordt gedaan, zei hij: de masten worden uitgebreid e.d. En eerst lag het nog aan de iPhone ;) Juist ja.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
barzi schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:14:
[...]

En weet je misschien ook hoe ik achter dit getal kom zonder doosje? Dus alleen met iTunes en/of iPhone 3G? Gevonden in "about" scherm.

@EN-IS: daar kan ik alleen zien of ik nog recht heb op garantie of niet. Ik kan namelijk elk land aanklikken, en dan staart er gewoon per land onder welke provider daar de iPhone aanbiedt.

Edit: iPhone uit Tsjechië is van zichzelf al simlock vrij! Moest alleen eerst geactiveerd worden. :D
Hoe duur was hij in Tsjechië? Was daar laatst nog, maar dacht dat hij daar stuk duurder was dan in NL?
Zoals bijna alle 'nieuwe' electronica. PS3 spellen voor €70 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb mn iPhone weer terug van reparatie. Hij is 14 dagen weggeweest en ik heb een gloednieuwe (geen refurbished) iPhone 3G terug gekregen. *O*

Voor mij dus een positieve ervaring met SolidVision en T-Mobile garantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
virtualJac schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 08:37:
[...]

Hoe duur was hij in Tsjechië? Was daar laatst nog, maar dacht dat hij daar stuk duurder was dan in NL?
Zoals bijna alle 'nieuwe' electronica. PS3 spellen voor €70 8)7
Hier staan de prijzen:

http://www.cz.o2.com/osob...0001&priceFrom=&x=93&y=23

Een 3GS 16GB is daar ongeveer 443 euro. Ik zelf heb mijn iPhone 3G tweede hands gekocht, maar ben er via de serienummer (zie ook hierboven) achtergekomen dat mijne uit Tsjechië komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
barzi schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 10:52:
[...]

Hier staan de prijzen:

http://www.cz.o2.com/osob...0001&priceFrom=&x=93&y=23

Een 3GS 16GB is daar ongeveer 443 euro. Ik zelf heb mijn iPhone 3G tweede hands gekocht, maar ben er via de serienummer (zie ook hierboven) achtergekomen dat mijne uit Tsjechië komt.
Best goede prijs dus. In mijn ogen was alles juist iets duurder (elektronica dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

FiXeR.nl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 09:31:
Ik heb mn iPhone weer terug van reparatie. Hij is 14 dagen weggeweest en ik heb een gloednieuwe (geen refurbished) iPhone 3G terug gekregen. *O*

Gefeli, bij mij viel het niet binnen de garantie helaas :( Gelukkig volgende maand een nieuwe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-05 11:15

Verrassend dat je een 3g hebt gekregen en geen 3gs. Hebben ze dus nog wel stock liggen. Had namelijk ergens anders gelezen dat iemand een 3g had opgestuurd en een 3gs had terug gekregen. Maar never mind.

Afgelopen vrijdag mijn aangetekende brief verstuurd over de "garantie"-kwestie die ik heb met T-mobile. Nog geen respons terug! Dus we wachten af.....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Oh spannend! Mijn is vorige week vrijdag opgestuurd. Hoop dat ik hem volgende week weer heb, je mist zoiets pas als je het niet meer hebt.. Zit nu met een G600 opgescheept :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
kRiZzZiZ schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:20:
[...]

Verrassend dat je een 3g hebt gekregen en geen 3gs. Hebben ze dus nog wel stock liggen. Had namelijk ergens anders gelezen dat iemand een 3g had opgestuurd en een 3gs had terug gekregen. Maar never mind.

Afgelopen vrijdag mijn aangetekende brief verstuurd over de "garantie"-kwestie die ik heb met T-mobile. Nog geen respons terug! Dus we wachten af.....
De verhalen waarvan ik dat hoor zijn allemaal via de verzekering. Ik heb geen verzekering maar gewone garantie. ;)

Ik ben allang blij dat ze een nieuwe hebben gegeven :) , geen krassen meer en geen scheur in de achterkant. En me oordopjes doen het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fong06
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:42
FiXeR.nl schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 12:41:
[...]

De verhalen waarvan ik dat hoor zijn allemaal via de verzekering. Ik heb geen verzekering maar gewone garantie. ;)

Ik ben allang blij dat ze een nieuwe hebben gegeven :) , geen krassen meer en geen scheur in de achterkant. En me oordopjes doen het weer!
Kan je misschien wat foto's laten zien hoe die scheurtjes bij jouw er uitzien. Ik heb namelijk ook last van zo'n scheurtje en ook doet mijn jack het niet als ik een headphone zonder mic (dus een NOT-apple iphone oordop) er op aansluit. Bij mij hoor je dan alleen aan de linker oordop heel zachtjes geluid...

Maar nog een andere interessante vraag. Ik heb mijn iphone 3g nu ook 1.5 jaar en na mijn 1e jaar heb ik mijn iphone gratis laten unlocken via tmobile. Hoe zit dat met de iphone die je net nieuw hebt ontvangen? Kan je deze weer probleemloos unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nou, nadat mijn iPhone op 22 maart is opgehaald door ProAssist komen ze hem EINDELIJK aankomende zaterdag 5 juni terugbrengen.

45 dagen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:29
Mijn iPhone is door Solid-Vision gecontroleerd. Vorige week vrijdag opgestuurd, iPhone 3G.
Status staat nu op: Onderdelen niet op voorraad. Nieuwe is dus besteld bij Apple.
Benieuwd of ik een 3G of 3GS terugkrijg. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 02-06-2010 15:00 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kan iemand, die een officiele iPhone netstroom lader heeft, misschien de specs van de lader posten? Ik kan ze niet echt vinden via Google, omdat Apple er nogal geheimzinnig over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:12
Gaan er altijd wel regelmatig iPhones richting reparatie of is dit nog even voor de nieuwe iPhone? :P

Dus dan straks de 'oude' zo goed als nieuw op marktplaats kunnen zetten? :D

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Juist. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
barzi schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:48:
Kan iemand, die een officiele iPhone netstroom lader heeft, misschien de specs van de lader posten? Ik kan ze niet echt vinden via Google, omdat Apple er nogal geheimzinnig over is.
Input100-240v-, 50-60hz, 015a Max.
Output 5V 1A

Dit is wat ik er vanaf kon lezen! Staat er best klein op!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GvdBerg
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-04 23:07
EN-IS schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:23:
[...]
Dat is dan wel jammer, heb je net een iPhone, moet die ter reparatie.
Update 2.0: Gister nieuwe iPhone gekregen.. Vandaag ter reparatie terug omdat nu de wifi weer kapot was.. Was ook het aller eerste probleem.

Word er langzaam wel een beetje moe van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
kRiZzZiZ schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 18:09:
[...]

Input100-240v-, 50-60hz, 015a Max.
Output 5V 1A

Dit is wat ik er vanaf kon lezen! Staat er best klein op!
Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Laatst online: 08:06

inXs

known as inXs

Even een kort vraagje, ik heb al best veel zitten zoeken, maar kom er nog niet echt op. Ik ga over een grote maand 2-3 weken fietsen met tent en ik heb een iphone. We gaan uiteraard campings langs, dus er zijn vast wel wat oplaadpunten te scoren. Maar nu zoek ik eigenlijk een goede oplossing voor eventueel opladen van de iphone onder het fietsen, misschien dmv. een dynamo, of op zonne energie. Ik vind wel van alles, maar daar staan geen ervaringen mee (vooral opladen via de zon), dus mijn vraag is of iemand een goed en leuk idee heeft wat ik het beste kan doen ;)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SImmenga
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-01 15:24
Dit is wel een mooie Hollandse oplossing: http://geektechnique.org/projectlab/511 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smaharba
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
Smaharba schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 22:05:
Ik heb een 2e hands iPhone 3g gekocht die niet simlockvrij is. Hij is ouder dan 1 jaar. Kan ik deze gewoon simlockvrij laten maken door t-mobile?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dit moet gebeuren door de oorspronkelijke eigenaar iirc

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247433

Slasher schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:12:
[...]

Dit moet gebeuren door de oorspronkelijke eigenaar iirc
Ik was ook niet de 1e eigenaar en is ook gelukt bij mij dus gaat gewoon! Alleen als je geen T-Mobile klant bent en er zou wat in rekening gebracht moet worden, dan moet je iemand laten bellen die T-Mobile abbonement heeft zodat het daar afgeschreven kan worden(wat in mijn geval was) of een Prepaid kaart van T-Mobile kopen dat ze het daar vanaf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
inXs schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:27:
Even een kort vraagje, ik heb al best veel zitten zoeken, maar kom er nog niet echt op. Ik ga over een grote maand 2-3 weken fietsen met tent en ik heb een iphone. We gaan uiteraard campings langs, dus er zijn vast wel wat oplaadpunten te scoren. Maar nu zoek ik eigenlijk een goede oplossing voor eventueel opladen van de iphone onder het fietsen, misschien dmv. een dynamo, of op zonne energie. Ik vind wel van alles, maar daar staan geen ervaringen mee (vooral opladen via de zon), dus mijn vraag is of iemand een goed en leuk idee heeft wat ik het beste kan doen ;)
nieuws: Nokia presenteert fietslader voor mobieltjes

http://zzing.de/English_Zzing/

misschien handig.. de 1e niet zo omdat het van nokia is :P maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Ik vind die laatste wel erg interessant.. Wat ik me alleen afvraag, hoe laad dat zingg ding op? Via de dynamo?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312445

inXs schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 23:27:
Je kunt ook hiervoor gaan
http://www.computerland.n...en=NS00686128&cn=10021218

Ik heb er geen ervaring mee, maar je kunt de ingebouwde accu ook vantevoren via USB opladen, zodat je hem als reserve-accu mee kunt nemen. En anders koop je er 2 stuks van, het is toch maar een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
kRiZzZiZ schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:19:
[...]

Met bovenstaand verhaal afgelopen zaterdag naar de T-mobile store geweest. Medewerker daar heeft ook geprobeerd via itunes te herstellen. Niet gelukt en afgesproken dat hij het toestel zou opsturen.

Krijg ik daar vandaag bericht van. T-Mobile heeft VOCHTSCHADE geconstateerd. De enige manier waarop dit toestel OOIT met vocht in aanraking is geweest is dat hij een bekertje gevuld met een vloeistof heeft aangeraakt. Meer niet.

T-mobile vraagt nu €300 om de schade te herstellen en dat dit niet onder de garantie valt. Ik zit er serieus over te denken om mijn Rechtsbijstandsverzekering in te schakelen hiervoor.
Kleine update.

Gisteren gebeld door T-Mobile. Omdat ik in mijn brief de uitzending van Kassa had genoemd waarin ook vochtschade te sprake kwam hebben zij mij "aangeboden" nogmaals een blik te werpen op mijn toestel. Zij uitzoeken of de oorzaak van het defect (nu softwarematig) herleidt kan worden naar de "vochtschade". Kunnen zij dit niet aantonen zullen ze de schade repareren.

Daar mijn telefoon echt nog nooit in contact is geweest met vocht ga ik er vanuit dat zij mijn toestel kosteloos zullen reparen. We will wait and see......

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Anoniem: 312445 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 21:53:
[...]

Je kunt ook hiervoor gaan
http://www.computerland.n...en=NS00686128&cn=10021218

Ik heb er geen ervaring mee, maar je kunt de ingebouwde accu ook vantevoren via USB opladen, zodat je hem als reserve-accu mee kunt nemen. En anders koop je er 2 stuks van, het is toch maar een tientje.
Mmm ik denk dat ik er hier 2 van bestel, ziet er goed uit. Ook handig dat het via de zon kan (als hij schijnt that is...)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Een splinternieuwe iPhone is weer onderweg naar mij! Solid-Vision heeft 'm vandaag opgestuurd.
Nu afwachten of ik weer een 3G krijg, of misschien toch een 3GS! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-04 16:59
Mijn iPhone geeft vaak verkeerde regiocodes. Soms bij een 06 nummer pakt hij de eerste 3 nummers en bij een regio nummer pakt hij alleen de voorste 2.
Kan ik dit helemaal uitzetten?

Bij landinstellingen kan ik kiezen voor een ander land, maar ik kan het niet helemaal uitzetten.
Als het via JB mogelijk is, ook goed. De iPhone is sowieso al geJBt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
*O* *O* *O*

Na 10 weken gewacht te hebben heb ik vandaag m'n iPhone terug gekregen van ProAssist en het is i.p.v. mijn oude 3G8 een 3GS16 geworden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:30
Twylight schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:06:
*O* *O* *O*

Na 10 weken gewacht te hebben heb ik vandaag m'n iPhone terug gekregen van ProAssist en het is i.p.v. mijn oude 3G8 een 3GS16 geworden :*)
Ik denk dat ik dan ook nog even wacht tot mei volgend jaar met m'n 3GS opsturen. :P

Hebben meer mensen het probleem dat de standby knop minder goed functioneert bij warm weer?

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/rrjrkm.png

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten De Gans
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05-2020
twylight, Ter info, wat had je ook alweer aan je iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Froggle schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:14:
[...]

Ik denk dat ik dan ook nog even wacht tot mei volgend jaar met m'n 3GS opsturen. :P

Hebben meer mensen het probleem dat de standby knop minder goed functioneert bij warm weer?
Die knop doet een softwarematige actie en werkt hier alleen crap als de CPU belast is. Wat hij bijv. is bij het 3G disconnecten / connecten wanneer je loopt. Dit is een van de weinige acties die mijn iPhone op dat moment echt hevig doet schokken e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpbosk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-04 14:28
En dat heeft werkelijk van 22 maart tot 5 juni geduurd? Dat is 2.5 maand! Wat een idiote service :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
jpbosk schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 19:29:
[...]

En dat heeft werkelijk van 22 maart tot 5 juni geduurd? Dat is 2.5 maand! Wat een idiote service :(
Ja inderdaad, heb wel gehoord van mensen dat het ook wel sneller kan gaan en het een beetje op een iPhone forum gevolgd en ze moesten echt wachten op een grote lading iPhones. (Ze logen dus niet) want bijna iedereen die aan het wachten was heeft afgelopen week een toestel gekregen.

Maargoed, 2,5 maand is inderdaad lang maar van een 1,5 jaar oude 3G8 naar een splinternieuwe 3GS16 maakt het een klein beetje goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Rivanov schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:37:
Een splinternieuwe iPhone is weer onderweg naar mij! Solid-Vision heeft 'm vandaag opgestuurd.
Nu afwachten of ik weer een 3G krijg, of misschien toch een 3GS! :P
Hoe kan je dat zien?

Ah gevonden op my t-mobile :)

[ Voor 6% gewijzigd door Snippertje op 07-06-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360290

Ik heb dus nog een vraag. Ik heb een paar applicaties op mijn iPhone en een paar op de computer, en ik wil die graag overzetten, maar als ik die overzet naar de iPhone, dan gaat 'ie mekkeren dat hij alles wil vervangen. Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil dat hij de dingen er alleen bij zet. Enig hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wie had er zaterdag problemen met T-Mobile? omgeving Eindhoven???

ik had in Geldrop, gewoon al vanaf half 7 geen bereik meer :S pas na 00.00 had ik weer bereik :S
Echt een slechte zaak!! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:20
Vandaag/morgen de aankondiging van de nieuwe iPhone? Wat denken jullie?

aanhakende op nieuws: 'Apple kondigt Safari 5 aan op WWDC 2010'

[ Voor 52% gewijzigd door 418O2 op 07-06-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Anoniem: 360290 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:14:
Ik heb dus nog een vraag. Ik heb een paar applicaties op mijn iPhone en een paar op de computer, en ik wil die graag overzetten, maar als ik die overzet naar de iPhone, dan gaat 'ie mekkeren dat hij alles wil vervangen. Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil dat hij de dingen er alleen bij zet. Enig hulp?
Je kunt je iPhone maar met één computer synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Good Fella schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:27:
[...]

Je kunt je iPhone maar met één computer synchroniseren.
Het kan met meerdere PC's maar de vereist wat editing in files. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wanneer denken jullie dat we OS4 kunnnen verwachten??
als ze hem vandaag zeg maar aankondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:20
Dan staat hij ook al klaar voor de release. Kan vrij rap gaan denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
http://twitpic.com/1upuz5 iPhone HD of fake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Laatst online: 07:50
lol. dat is m. kan niet missen....

vanavond wwdc. Kijk er wel naar uit. Vooral de nieuwe iphone en OS 4.0. Hoop dat ie snel beschikbaar komt. OMT en Ihponeclub gaan verslag doen. Vooruitblik te lezen op OMT

http://www.onemorething.n...ruitblik-steve-vs-google/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Graag de discussie over de WWDC in WWDC 2010 - The centre of the app universe. Dan blijft het centraal en daar mag er ook (een beetje) worden geslowchat.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
rohit schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:36:
wanneer denken jullie dat we OS4 kunnnen verwachten??
als ze hem vandaag zeg maar aankondigen?
Sinds de 4de beta van OS4 loopt deze erg stabiel en vrijwel zonder bugs. In tegenstelling tot eerdere versies lijkt deze helemaal 'release-klaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ok dan hoop ik dat die snel komt :)
en dan meteen word gejailbreakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vandaag m'n iPhone teruggekregen van Solid-Vision. Nieuwe iPhone 3G..
Helaas dus geen 3GS! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:53:
Dat was al bekend, in alle gevallen van garantie krijg je gewoon een "dezelfde" telefoon terug. Maar zodra de verzekering een rol speelt krijg je een 3GS (Gaat ook via een ander kanaal). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:53:
Ah balen, had je beter bij ProAssist kunnen zitten :P
Xental schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:54:
[...]

Sinds de 4de beta van OS4 loopt deze erg stabiel en vrijwel zonder bugs. In tegenstelling tot eerdere versies lijkt deze helemaal 'release-klaar'.
Nice, Ik hoop dat we vanavond dus 4.0 kunnen downloaden 8-)

[ Voor 38% gewijzigd door jmxd op 07-06-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
FiXeR.nl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:59:
[...]

Dat was al bekend, in alle gevallen van garantie krijg je gewoon een "dezelfde" telefoon terug. Maar zodra de verzekering een rol speelt krijg je een 3GS (Gaat ook via een ander kanaal). ;)
Dus via Lifeline krijg je een 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21
wat is dat ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Blitzkicker schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:50:
[...]

Ik denk het? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:26
Blitzkicker schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:50:
[...]

Nee.

Bij LifeLine gaat het toestel naar hetzelfde repaircenter waar toestellen onder garantie ook heen gaan alleen de kosten gaan naar LifeLine. Bij diefstal zou het kunnen dat je een 3GS zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb een verzekering bij ProAssist en hij was gevallen (glas kapot en interne schade) en kreeg een hele nieuwe 3GS terug. (Terwijl ik een 3G 8GB had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 24-04 16:10
Twylight schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:01:
[...]
Ah balen, had je beter bij ProAssist kunnen zitten :P
Uiteindelijk betaal je daar dus ook (extra) voor, voor een kans dat je misschien een 3Gs terug zal krijgen als je iPhone 3G stuk ging en ook nog eens daadwerkelijk onder garantie viel. Mij niet gezien.
Maar natuurlijk ben ik wel jaloers.
...hoewel ik vanaf nu toch opteer voor de iPhone 4 eind september... :+ Met zo'n 'bumpertje' eromheen. Man, wat een breekbaar design lijkt die iPhone 4 te zijn geworden, zeg! Ik weet niet of die zo vaak op de straat kan kletteren als mijn 3G dat kan....

[ Voor 37% gewijzigd door autoreverse op 07-06-2010 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

In welke kleur nemen jullie de iPhone 4? Ik zit te denken aan wit aangezien ik al twee jaar met een zwarte 3G loop.

Poll: In welke kleur neem jij de iPhone 4
Zwart
Wit
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=358041&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 24-04 16:10
Wit; wordt minder warm in de zon (lees: met iPhone navigeren achter glas 's zomers in de auto)

[ Voor 21% gewijzigd door autoreverse op 07-06-2010 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:23
Mooi plaatje. Niet normaal hoe scherp dat kleine schermpje moet zijn. Ik denk dat ik hetzelfde gevoel zal krijgen toen ik de 2G voor het eerst deed gebruiken :9
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1275944119.jpg

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 01-05 12:18

Hoite

Goed verhaal

Ik ben toch wel zeer tevreden over het design, de glazen voor en achterkant lijken me geweldig.
Ben benieuwd wat ik er van ga vinden bij mijn eerste hands-on.

Ben nog wel een beetje sceptisch over het design van de witte. zo op de foto's vind ik hem niet heel erg mooi, maar ik verwacht dat ik hem toch wel mooi ga vinden.

De glazen voor en achterkant zijn imo een hele verbetering.
Ik heb in mijn huidige 3G al 2x scheuren in de achterkant gehad. (draag hem altijd in mn broekzak, in een leren hoesje, maar met een metalen aansteker ook in die zak)

Al mensen die hem op $release_date gaan halen?
Ik mag pas in Augustus verlengen..

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

FireStarter schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:37:
Mooi plaatje. Niet normaal hoe scherp dat kleine schermpje moet zijn. Ik denk dat ik hetzelfde gevoel zal krijgen toen ik de 2G voor het eerst deed gebruiken :9
[afbeelding]
FOUT plaatje hij is nml. 4x scherper met beeld/pixels en niet 4x zo groot als de 3gs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wim klei schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:05:
[...]

FOUT plaatje hij is nml. 4x scherper met beeld/pixels en niet 4x zo groot als de 3gs :+
Maar aangezien we de pixels op onze schermen niet kunnen resizen, moet 't maar zo en is 't plaatje dus prima.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Laatst online: 02-04-2024
Engadget heeft foto's en een filmpje om de scherpte van het scherm te laten zien: http://www.engadget.com/2...l-density-examined-video/

Vooral de tekst tegen het einde van het filmpje aan zie je goed het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 25 deeltjes wordt het wel eens tijd voor fris bloed. Rowin gaat een topicstart bouwen met info over de nieuwe iPhone. Iedereen die wil helpen kan contact met hem opnemen. Met de multi-user topicstart is het geen probleem meer om samen te werken aan een topicstart.

Hier dus verder: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 26 :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 08-06-2010 10:05 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.