Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326629

Ferry34 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:28:
Wat gebeurt er als ik de iphone terugzet naar de fabrieksinstellingen? Welke firmware krijgt die dan?
Als je je ECID SHSH bestanden op de server bij Saurik hebt opgeslagen kun je via shift-herstel naar 3.1.2 herstellen en jailbreaken met blackra1n. Anders gewoon op herstellen klikken, dan kom je op 3.1.3 terecht. Die kun je jailbreaken met Spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zo, T-Mobile gebeld. Als het goed is valt de jack-connector gewoon onder garantie. Ik krijg een envelop thuis gestuurd zodat ik mijn iPhone 3G kostenloos (en verzekerd) kan opsturen naar T-Mobile en zij gaan kijken of het repareerbaar is. Ik hoop dat ze direct de achterkant meenemen want daar zit ook een haarscheur in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnvisser
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10-2024
Eigen risico moet je altijd betalen , ongeacht wat er aan de hand is . ;)
wd200 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:49:
Vraagje hier.

ik heb een nieuwe 3GS 32gb gekregen omdat mijn iPhone (ook 3gs 32gb btw) uit is gegaan en niet meer aangegaan zonder dat ik er gekke dingen meegedaan hebt.
(fabrieksfout imo)

Nu heb ik vandaag een hele nieuwe iPhone van de verzekering(pro assist) gekregen omdat mijn eigen toestel niet meer te maken was.
Nu heb ik een complete iphone pakket (iPhone,oplader en oordopjes) gekregen terwijl ik alleen een iPhone opgestuurd hebt.

natuurlijk vind ik dit niet erg want mijn dopjes waren gejat en een extra oplader is altijd prima.
Alleen wat ik raar vond is dat ik 30 euro eigen risico moest betalen.

Is dit normaal dat je 30 euro moet betalen (eigen risico) maar wel een heel nieuw pakket terug krijgt.

Ik wil eigenlijk Proassist niet bellen omdat oordopjes + lader duurder zijn dan 30 euro maar stel dat iedereen dat krijgt en niet hoeft te betalen heb ik dus 30 euro voor niks betaald vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282150

Ik begrijp dat er nu een jailbreak (spirit) is voor 3.1.3 (de laatste firmware). Weet iemand of Tethering dan wel werkt? Voor zover ik weet werkt het sinds 3.1.3 niet meer, maar bij oudere firmwares/jailbreaks wel.

Kun je tetheren met de spirit jailbreak op de iphon 3gs?

Alvast bedankt boy and girls!

ps ik heb nog geen oplossing gevonden voor het snel leelopen van de accu op mn oude iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

Anoniem: 282150 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 01:47:
Ik begrijp dat er nu een jailbreak (spirit) is voor 3.1.3 (de laatste firmware). Weet iemand of Tethering dan wel werkt? Voor zover ik weet werkt het sinds 3.1.3 niet meer, maar bij oudere firmwares/jailbreaks wel.

Kun je tetheren met de spirit jailbreak op de iphon 3gs?

Alvast bedankt boy and girls!

ps ik heb nog geen oplossing gevonden voor het snel leelopen van de accu op mn oude iphone.
Tethering werkt hier ook op m'n 3GS op 3.1.3 zonder jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:11
Anoniem: 107960 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:42:
[...]

Tethering werkt hier ook op m'n 3GS op 3.1.3 zonder jailbreak.
Same here geen probleem (3G 16GB) Officieel simlockvrij kan gewoon tethering aan of uit zetten bij de instellingen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:45
SpoekGTi schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:29:
[...]
Same here geen probleem (3G 16GB) Officieel simlockvrij kan gewoon tethering aan of uit zetten bij de instellingen.
Is dit nou ook mogelijk bij T-mobile als je jouw iPhone simlock vrij laat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
BloodDragon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:33:
[...]

Is dit nou ook mogelijk bij T-mobile als je jouw iPhone simlock vrij laat maken?
Goeie vraag geen idee, denk het niet is denk ik dan wel aan te zetten in de iPhone maar dan bounced het netwerk hem denk ik. Ik zit bij Hi.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
BloodDragon schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:33:
[...]

Ik denk het niet, de iPhone heeft provider gegevens voor T-Mobile en daarin is opgenomen welke features eventueel uitgeschakeld moeten zijn. Ik gok zelfs dan een factory-unlocked toestel bij T-Mobile zelfs geen tethering beschikbaar heeft.

Bij een niet officiële provider valt de iphone terug op basis instellingen, en daarin is tethering wel beschikbaar.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-06-2024

op2

Ik heb deze week mijn Iphone 16GB binnen gehad. Nu heb ik wat muziek geïnstalleerd, zie ik onder Itunes bij Capaciteit 14,28 GB. Waarom is dit geen 16GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

op2 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:16:
Ik heb deze week mijn Iphone 16GB binnen gehad. Nu heb ik wat muziek geïnstalleerd, zie ik onder Itunes bij Capaciteit 14,28 GB. Waarom is dit geen 16GB?
Ten eerste omdat 16GB natuurlijk nooit *echt* 16GB is en er altijd wat ruimte gebruikt wordt door het systeem. In iTunes kan je volgens mij zien hoe de ruimte is opgebouwd.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04 12:11
Anoniem: 326629 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:23:
[...]

Als je je ECID SHSH bestanden op de server bij Saurik hebt opgeslagen kun je via shift-herstel naar 3.1.2 herstellen en jailbreaken met blackra1n. Anders gewoon op herstellen klikken, dan kom je op 3.1.3 terecht. Die kun je jailbreaken met Spirit.
had me vergist wat betreft de versie, want ik heb gewoon de 3.1.3 versie zonder jailbreak.

De sinds deze update beroerde 3G snelheid zijn verholpen door de netwerkinstellingen te resetten pfff!

Helaas is de dekking nog steeds beroerd. Gisteren te wachten bij de pizzeria in mn wijk en ik kon niet eens bellen!
Jammer dat tethering niet zal werken na simlockvrij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2

op2

Hoe kan ik muziek van mijn Iphone op een tweede computer zetten? Ik kom alleen maar betaalde programma's tegen of programma die tijdelijk gratis zijn (maar te weinig nummer gratis bieden om over te zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet. Tenzij je dus één van die programma's gebruikt ;)

Als je hem hebt gejailbreakt kan het misschien wel op één of andere manier.

[ Voor 124% gewijzigd door ZpAz op 19-05-2010 18:09 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2

op2

ZpAz schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:09:
Niet. Tenzij je dus één van die programma's gebruikt ;)

Als je hem hebt gejailbreakt kan het misschien wel op één of andere manier.
Da's niet zo best.

Ik dacht dat je tot 5 pc's met je Iphone kon synchroniseren.

Stel, mijn computer crashed, dan kan ik dus niets met de bestanden op mijn Iphone (behalve via zo'n betaald programma).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op2 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:16:
[...]

Da's niet zo best.

Ik dacht dat je tot 5 pc's met je Iphone kon synchroniseren.

Stel, mijn computer crashed, dan kan ik dus niets met de bestanden op mijn Iphone (behalve via zo'n betaald programma).
Je iPhone is geen backup van je 'content' de content staat op je computer, en wat daar op staat kan je op een iPhone plaatsen, niet andersom, wil je een backup, haal je een TimeCapsule/NAS ofzo ;)

Je kan tot 5 computers authoriseren via iTunes, maar volgens mij is dat om DRM-content op die vijf gekozen computers te kunnen afspelen, hoewel ik dat niet zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:01
Of je download even sharepod ;) Gratis en werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SharePod, werkt dat niet enkel voor zoals de naam al doet vermoeden, iPods? En dan waarschijnlijk de Touch buitengesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartelG
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-04 11:14
Ik heb sinds een aantal weken een 3GS, maar soms als ik deze inplug via usb in me Vista 64bit pc dan heb ik soms een van de volgende 2 problemen:

- scherm wordt zwart, de pc loopt gewoon normaal door, dit is te horen aan de muziek etc.
- mijn wired netwerk valt uit. Vista zegt dat de stekker unplugged is.

In beiden gevallen is het probleem weg na een reboot.

Is hier een oplossing voor? Ik heb met google nog niks kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 15:36
ZpAz schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:16:
SharePod, werkt dat niet enkel voor zoals de naam al doet vermoeden, iPods? En dan waarschijnlijk de Touch buitengesloten.
Sharepod werkt prima hoor. Standalone voor iPod's en in combinatie met iTunes voor iPhones.
Alleen voor muziek op je iPhone zetten gaat het soms nog wel eens fout. Dan is de albumart niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-04 16:12

Step

step@tweakers.net#

Mijn ervaring met mijn 1+ jarige iPhone is dat ie gisteren in het water was gevallen van de wasbak. Nachtje laten drogen en alles werkt weer prima! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-04 21:56
Vinden jullie trouwens ook dat de oplaad/datakabel van Apple zeer slecht is van kwaliteit. Ik heb nog nooit last gehad met lader kabels en nu opeens een aantal weken geleden (heb m'n iphone sinds december) begon de buitenlaag van de kabel los te laten bij de connector. En nu een aantal weken later zijn m'n binnenkabels aan gort en wil dat ding haast niet opladen. Beetje tegenvallende kwaliteit van Apple, en moet eerlijk gezegd toegeven dat ik de laatste tijd met toename van populariteit van Apple merk dat de kwaliteit helaas wat te wensen over laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
dangerpaki schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:19:
Vinden jullie trouwens ook dat de oplaad/datakabel van Apple zeer slecht is van kwaliteit. Ik heb nog nooit last gehad met lader kabels en nu opeens een aantal weken geleden (heb m'n iphone sinds december) begon de buitenlaag van de kabel los te laten bij de connector. En nu een aantal weken later zijn m'n binnenkabels aan gort en wil dat ding haast niet opladen. Beetje tegenvallende kwaliteit van Apple, en moet eerlijk gezegd toegeven dat ik de laatste tijd met toename van populariteit van Apple merk dat de kwaliteit helaas wat te wensen over laat.
Hmmz kan natuurlijk ook aan jou liggen of net een misproductie kabeltje zijn, sinds dat ik in 2004 een 3rd gen iPod heb gehad heb ik denk ik in die 6 jaar 1 headsetje versleten en nog geen data kabel.

En ik heb 4 iPods gehad waarvan er 2 nano's zijn die nu bij mijn achternicht en neefje worden gebruikt nog met dezelfde kabels en headsets (build date 2006)

Nu een iPhone al ruim 2 jaar met dezelfde kabel en headset nergens last mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hetzelfde probleem. Helaas kan je er weinig aan doen, misschien even langs gaan bij de Apple Winkel voor een nieuwe als dat binnen de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Vinden jullie trouwens ook dat de oplaad/datakabel van Apple zeer slecht is van kwaliteit. .....
Nergens last van. Mijn kabel gaat elke dag in mijn tas mee naar kantoor en weer naar huis. Hij is alleen niet zo wit meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
SpoekGTi schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 09:53:
[...]

Hmmz kan natuurlijk ook aan jou liggen of net een misproductie kabeltje zijn, sinds dat ik in 2004 een 3rd gen iPod heb gehad heb ik denk ik in die 6 jaar 1 headsetje versleten en nog geen data kabel.

En ik heb 4 iPods gehad waarvan er 2 nano's zijn die nu bij mijn achternicht en neefje worden gebruikt nog met dezelfde kabels en headsets (build date 2006)

Nu een iPhone al ruim 2 jaar met dezelfde kabel en headset nergens last mee.
Ok misschien net een verkeerde kabel gehad dan denk ik. Want heb er verder helemaal niets bijzonders mee gedaan. Als mn telefoon niet aan de lader zit dan ligt m'n kabel gewoon netjes op m'n bureau. En syncen doe ik bijna nooit want m'n contacten, calender en mail gaat gewoon allemaal via het internet.
Anoniem: 326629 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:08:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Helaas kan je er weinig aan doen, misschien even langs gaan bij de Apple Winkel voor een nieuwe als dat binnen de garantie valt.
Ja heb ik ook aan gedacht, maar denk niet dat het onder garantie zal vallen. Dus gewoon van de week maar een nieuwe kabel scoren. Gewoon voor de originele Apple versie gaan of zijn er nog goede third party kabels die aan te raden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Nieuwe kabel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34486

Heb ik ook, superding! Goede kwaliteit, lijkt praktisch echt (is misschien zelfs wel echt). Inclusief de symbooltjes op de stekker enzo. En voor slechts 4 dollar en 5 dollarcent, geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
5183 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 10:58:
Nieuwe kabel: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34486

Heb ik ook, superding! Goede kwaliteit, lijkt praktisch echt (is misschien zelfs wel echt). Inclusief de symbooltjes op de stekker enzo. En voor slechts 4 dollar en 5 dollarcent, geen geld.
Thanks. volgens DX is hij genuine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-04 17:50
Boys,,

ik wil een 2e handse Iphone 3gs kopen voor men vriendin.
alleen als ik deze met Simlock koop hoe maak ik hem simlock vrij??
iphone die ik ga kopen is nieuw, hoef geen telefoon van meer als een half jaar oud met krassen etc..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
je kan hem simlock vrij laten maken door t-mobile. Kost wel een hoop. Er zijn nog meer mogelijkheden, maar die mogen hier op GoT niet worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-04 21:13
Als de telefoon ouder is als 1 jaar, kun je hem gratis laten unlocken door T-mobile.

0-3 maanden is €120
3-6 maanden is €90
6-9 maanden is €70
9-12 maanden is €50
1 jaar is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy-91
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-04 14:32
Moet je voor dat unlocken (door T-mobile) eerste eigenaar zijn?

PSN: Roy-1991

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

dangerpaki schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Thanks. volgens DX is hij genuine.
Dat moet je altijd met een korreltje zout nemen ;)

Eigenlijk zijn er 3 gradaties bij DX:
1. Het is zo nep als wat, en kost maar een paar dollars. In verhouding super goedkoop
2. Het is een stuk duurder, betere kwaliteit, wordt vaak genuine genoemd. Prijs is nog steeds goedkoop
3. Het is echt duur, het is de beste kwaliteit en het is duidelijk echt.

3 komt niet veel voor, 1 heel veel en 2 moet je naar zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:46

MsG

Forumzwerver

Roy-91 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 11:59:
Moet je voor dat unlocken (door T-mobile) eerste eigenaar zijn?
Dat verschilt een beetje per medewerker. Bij mij deden ze wel moeilijk en mocht ik na een jaar alsnog 120 euro lappen (niet gedaan uiteraard), als je de eerste eigenaar nog kan benaderen zou ik dat proberen als ik jou was.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

ik mag mijn iPhone vanmiddag weer ophalen, jammer genoeg zonder dat hij gerepareert is. Ik ga echter geen 275 euro betalen voor iets wat ik aan mijn zusje ga lenen zodra ik de nieuwe iPhone heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
Een maat van me heeft een Iphone met een 'apple lock' en is niet te gebruiken. Hoe het komt weet hij niet, is hier nog wat aan te doen? Google helpt me niet bepaald verder.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Kan je iets duidelijker zijn wat je bedoeld?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
MsG schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:31:
Kan je iets duidelijker zijn wat je bedoeld?
Erg duidelijk is hij ook niet, telefoon gaat aan en blijft dan op 'een' scherm staan. Meer info volgt zodadelijk.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

moet hij de telefoon niet gewoon activeren dmv itunes?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Fietsbel schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:52:
moet hij de telefoon niet gewoon activeren dmv itunes?
Meer info is binnen. De telefoon had 3.1.2 met jailbreak, is geupdate naar 3.1.3 en sindsdien is deze geblokkeerd. Na wat googlen komt ik uit op DFU? Is dit daarmee te resetten? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ephymerous schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:00:
[...]

Meer info is binnen. De telefoon had 3.1.2 met jailbreak, is geupdate naar 3.1.3 en sindsdien is deze geblokkeerd. Na wat googlen komt ik uit op DFU? Is dit daarmee te resetten? :)
http://www.iphoneclub.nl/forum/wiki/DFU

Misschien heb je hier wat aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 20-05-2010 15:01 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
DIe heb ik gelezen inderdaad... ik verwacht dat de telefoon hiermee te restoren is. Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand dat zeker weet :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• op2

op2

BartelG schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 20:20:
Ik heb sinds een aantal weken een 3GS, maar soms als ik deze inplug via usb in me Vista 64bit pc dan heb ik soms een van de volgende 2 problemen:

- scherm wordt zwart, de pc loopt gewoon normaal door, dit is te horen aan de muziek etc.
- mijn wired netwerk valt uit. Vista zegt dat de stekker unplugged is.

In beiden gevallen is het probleem weg na een reboot.

Is hier een oplossing voor? Ik heb met google nog niks kunnen vinden...
Ik heb het geprobeerd en het loopt ook met een Iphone als een zonnetje! Ik heb nu tenminste mijn muziek op beide computers.

Nu vraag ik mij alleen af of ik mijn agenda's en contacten kan synchroniseren met Windows Live Mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Good Fella schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:16:
ik mag mijn iPhone vanmiddag weer ophalen, jammer genoeg zonder dat hij gerepareert is. Ik ga echter geen 275 euro betalen voor iets wat ik aan mijn zusje ga lenen zodra ik de nieuwe iPhone heb.
Wat een prutsers bij de T-Mobile. Mijn gereserveerde nieuwe iPhone was binnen, niet mijn "gerepareerde" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360290

Goedendag, allen van Tweakers.
Ik heb een vraag.
Ik wil misschien een simlockvrije (ja, ik weet dat er zo een nieuwe uit komt. No need to remind me) 3GS kopen, maar kan ik AL het internet afsluiten behalve Wifi|? Is het dus mogelijk dat als ik geen wifi bereik heb, ik niet meer op internet kan, inplaats van door te gaan op 3g of wat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
Ja dat kan ja. Je kan data roaming uitschakelen. En 3G ook apart nog. Dus je kan hem dan volledig afhankelijk maken van wifi.
Vraag me dan alleen af hoeveel je aan een iphone hebt, behalve een ipod touch met ingebouwde nokia 3310.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
timowouters schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:42:
Ja dat kan ja. Je kan data roaming uitschakelen. En 3G ook apart nog. Dus je kan hem dan volledig afhankelijk maken van wifi.
Vraag me dan alleen af hoeveel je aan een iphone hebt, behalve een ipod touch met ingebouwde nokia 3310.
Volgens mij gaat de iPhone nog steeds het internet op als je 3G uitschakelt. Hij gebruikt dan GPRS wat langzamer is. En data-roaming uitschakelen voorkomt alleen internet op andere netwerken dan je eigen provider. Ik meende dat de oplossing was foute instellingen voor je netwerk. Google daar anders ff op, en anders is het ook hier in het forum al meerdere keren genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

loeberce schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:13:
[...]

Volgens mij gaat de iPhone nog steeds het internet op als je 3G uitschakelt. Hij gebruikt dan GPRS wat langzamer is. En data-roaming uitschakelen voorkomt alleen internet op andere netwerken dan je eigen provider. Ik meende dat de oplossing was foute instellingen voor je netwerk. Google daar anders ff op, en anders is het ook hier in het forum al meerdere keren genoemd.
Klopt, 3G en data-roaming uitzetten is niet voldoende, check dit topic: dataverkeer iPhone 3gs volledig uitschakelen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Ik zit er aan te denken de: "Belkon TuneBase" te halen bij MediaMarkt oor mn I-phone 3GS.
Deze zoekt automatisch de FM frequentie voor je telefonie & muziek verkeer op... echter vraag ik me af of je gewoon bijvoorbeeld 538 of slam kan luisteren en of deze dan overspringt naar de I-Phone frequentie wanneer je gebelt wordt of wanneer je zelf wil bellen...? Iemand een idee/ervaring?

Of ben je misschien verplicht je radio standaard op die Frequentie te zetten en kan je dus alleen muziek luisteren dat op je I-phone staat of desnoods via een WebCast ofzo?

http://www.belkin.com/pre...9TuneBaseDirect_TBFM.html

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:17
Ik heb een iPhone 3GS (simlockvrj uit Belgie) en heb problemen met het instellen van de SMTP server zodat ik per WLAN emails kan verzenden. Ik heb mobiel internet van Telfort en het mailen daarmee gaat zonder problemen. Maar thuis maak ik gebruik van mijn KPN-ADSL-aansluiting via mijn draadloos netwerk en dan krijg ik het niet voor elkaar om mail te verzenden. Ik krijg dan de melding "Het adres van een van de geadresseerden is geweigerd door de server. Het bericht is "Uitgaand" geplaatst." Het probleem ligt volgens mij bij de SMTP-server. Volgens de KPN-site moet bij de Identiteitscontrole "geen" gekozen worden, maar die optie biedt de iPhone niet.

Ik gebruik nu de volgende instellingen:

Hostnaam: mail.kpnmail.nl
Gebruikersnaam: optioneel
Wachtwoord: optioneel
Gebruik SSL: nee
Identiteitscontrole: wachtwoord
Poort: 25 (26 ook geprobeerd)

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Welke smtp gebruik je bij wlan? Volgens mij werkt die van telfort alleen op hun lijn. Je kan meerdere smtps in de ipone instellen. Heb hetzelfde probleem hier waardoor ik vaak over 3g reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:17
MsG schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:24:
Welke smtp gebruik je bij wlan? Volgens mij werkt die van telfort alleen op hun lijn. Je kan meerdere smtps in de ipone instellen. Heb hetzelfde probleem hier waardoor ik vaak over 3g reply
Zowel Telfort als KPN staan aan, waarbij Telfort de primaire is. Als ik WLAN uitzet, dan kan ik gewoon mail verzenden via 3G, maar dat is natuurlijk gene ideale oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GvdBerg
  • Laatst online: 01-04 23:07
Ik zal mijn iPhone ervaring ook even plaatsen. Mijn G1 is helaas overleden, en doordat ik het niet verzekerd krijg, kon ik hem of laten maken of een iPhone op marktplaats zoeken. Mijn oogje was gevallen op een iPhone 3G, deze viel in mijn prijscategorie. En was nog geen maand oud, omdat hij een nieuwe kreeg toegestuurd omdat zijn oude kapot was. Hij kon alleen niet 2weken zonder telefoon dus besloot de 3Gs te halen.

Ik ging kijken, en alles zag er goed uit plastic etc zat er nog gewoon omheen en verder geen krasjes. Mooi, even bellen en kijken als het netwerk het doet. En dat werkte allemaal. 's Avonds natuurlijk met volle trots een hoop spelen, en allerlei applicaties downloaden. En toen deed mijn geluid het opeens niet meer. Even op internet kijken blijkt het een veelvoorkomend probleem te zijn.

Volgende dag maar naar de T-Mobile shop, en is hij voor reparatie opgestuurd. Zit ik alsnog 2 weken zonder telefoon. Dat is tot nu toe mijn iPhone ervaring. Kijk er wel nu al wel naar uit dat hij binnenkomt. Dan kan ik verder gaan met mijn iPhone ervaring! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 18:56
Gielusz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:39:
.....

Volgende dag maar naar de T-Mobile shop, en is hij voor reparatie opgestuurd. Zit ik alsnog 2 weken zonder telefoon. Dat is tot nu toe mijn iPhone ervaring. Kijk er wel nu al wel naar uit dat hij binnenkomt. Dan kan ik verder gaan met mijn iPhone ervaring! :-)
Dat is dan wel jammer, heb je net een iPhone, moet die ter reparatie.

Ik liet mijn iPhone 3G vallen vandaag, scherm in 100 stukken, touch werkt nog steeds maar ik heb geen garantie en ook geen verzekering (iPhone 3G uit de UK). :S :(

Nou ja, kan gebeuren, maar echt kloten... Moest het effe kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gielusz schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 11:39:
Ik heb de mijne ook opgestuurd, maar ik vrees dat het langer gaat duren dan 2 weken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor diegene die dat graag willen, sinds vandaag is het mogelijk om Andriod ook op je 3G te draaien. Ik heb helaas een 3GS dus val voorlopig, en denk ik voor altijd, buiten de boot. Zie hier het artikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wel geinig om een keer te proberen, maar als je dit altijd wil gebruiken dan zou ik gewoon een Android toestel kopen. Je hebt de iphone toch niet alleen om de leuke verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:15
pjlgt schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:16:
Wel geinig om een keer te proberen, maar als je dit altijd wil gebruiken dan zou ik gewoon een Android toestel kopen. Je hebt de iphone toch niet alleen om de leuke verpakking?
O+

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:19
Anoniem: 326629 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:47:
Voor diegene die dat graag willen, sinds vandaag is het mogelijk om Andriod ook op je 3G te draaien. Ik heb helaas een 3GS dus val voorlopig, en denk ik voor altijd, buiten de boot. Zie hier het artikel :)
Beetje jammer alleen dat de batterij maar een uur mee gaat, aangezien ze nog geen power management erop hebben zitten. Ik wilde er vandaag mee spelen, tot ik dat las :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-04 23:53
Vandaa rare situatie.

Telefoon stond gewoon aan. Merkte dat er al een tijdje geen bereik was en dat veranderde maar niet. Iphone opnieuw opgestart en toen kwam het welkbekende itunes symbool met stekker in beeld. Ik dacht even simpel te herstellen en backup terug plaatsen maar nee.

Iedere keer als Itunes de iphone in herstelmodus (en ook in DFU) gedecteerd heeft dan gaat hij zoich klaar maken om te herstellen. Daarna kwam er steevast een foutmelding met de volgende tekst.

De Iphone 'xxxxxxx' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan. (23).

Ik kan via google wel wat vinden over deze foutmelding maar steevast wordt er geroepen via DFU te herstellen. Maar dit werkt dus niet bij mij. Iemand enig idee?

Hoe kan ik op mijn mac eigenlijk custom FW selesteren in itunes om te herstellen? Op de windows bak moet ik dan shift inhouden.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
kRiZzZiZ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:52:
Hoe kan ik op mijn mac eigenlijk custom FW selesteren in itunes om te herstellen? Op de windows bak moet ik dan shift inhouden.
Ik heb geen mac maar ik dacht de ALT knop? ALT + HERSTEL?

Op www.iclarified.com staat veel handleidingen, moet je daar anders even tussen kijken.

[ Voor 68% gewijzigd door EN-IS op 21-05-2010 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Laatst online: 24-04 16:10
kRiZzZiZ schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:52:
Vandaa rare situatie.

-?-

De eerste en meest simpele work around / probeersel voor dit probleem is: herstel je iPhone op een andere computer. Ik heb al diverse malen op de laptop van de Mrs. of op windows via bootcamp (of probeer in een virtuele computer via Parallel bijvoorbeeld) mijn iPhone zonder problemen kunnen herstellen, terwijl het op mijn hoofd computer de ene na de andere foutmelding was.

Onder OSX moet je Option/Alt ingedrukt houden.

[ Voor 37% gewijzigd door autoreverse op 22-05-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
autoreverse schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:11:
[...]

De eerste en meest simpele work around / probeersel voor dit probleem is: herstel je iPhone op een andere computer. Ik heb al diverse malen op de laptop van de Mrs. of op windows via bootcamp (of probeer in een virtuele computer via Parallel bijvoorbeeld) mijn iPhone zonder problemen kunnen herstellen, terwijl het op mijn hoofd computer de ene na de andere foutmelding was.

Onder OSX moet je Option/Alt ingedrukt houden.
Thanks voor de tip, helaas geen andere computer in de buurt. Toch maar gisteren naar de t-mobile shop geweest deze probeerde het toestel daar ook te herstellen. Zelfde error. Toen maar besloten het toestel op te sturen en ik bel weer fijn met de 2g :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

kRiZzZiZ schreef op zondag 23 mei 2010 @ 21:46:
[...]

Thanks voor de tip, helaas geen andere computer in de buurt. Toch maar gisteren naar de t-mobile shop geweest deze probeerde het toestel daar ook te herstellen. Zelfde error. Toen maar besloten het toestel op te sturen en ik bel weer fijn met de 2g :)
Ik heb dezelde problemen gehad, terwijl mijn iPhone 3G middels iTunes een gewone update kreeg. Liep vast en was met geen mogelijkheid te herstellen, zelfs op 3 verschillende computers geprobeerd. Via T-Mobile opgestuurd en na ruim 1 week een nieuwe gekregen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:35

Ankh

|true

* Ankh meldt zich in dit topic

Sinds een week heb ik iphone (3G) van een vriend overgenomen. Nu wilde ik hem aan het wifi netwerk aansluiten, maar deze vindt 0,0... Hij heeft het nooit gebruikt, dus wist ook niet dat het niet werkte...

Het is een Belgische mobistar iPhone, dus garantie kan ik niet claimen (denk ik).
Is het dan mogelijk om een nieuwe wifi module via ebay / NLD shops aan te schaffen en de oude dus eruit te halen?

Thanks!

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Al eens gereset? Ik heb met blackra1n het softwarematig ook weleens zover gekregen dat wifi niet werkte. Na een complete restore zonder backup terugzetten was het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 22:16
Ankh schreef op maandag 24 mei 2010 @ 15:06:
* Ankh meldt zich in dit topic

Sinds een week heb ik iphone (3G) van een vriend overgenomen. Nu wilde ik hem aan het wifi netwerk aansluiten, maar deze vindt 0,0... Hij heeft het nooit gebruikt, dus wist ook niet dat het niet werkte...

Het is een Belgische mobistar iPhone, dus garantie kan ik niet claimen (denk ik).
Is het dan mogelijk om een nieuwe wifi module via ebay / NLD shops aan te schaffen en de oude dus eruit te halen?

Thanks!
Wat MsG zegt. Voordat je onderdelen begint te kopen, waarom niet even gratis op herstellen drukken in iTunes en vooral geen update terugzetten? Grote kans dat alles dan weer prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:47

Snippertje

Light up your life

Ik zie net dat ik 2 scheurtjes in mijn iPhone heb. Bij de bovenkant bij de simtray en onderin bij de connector. Weet iemand of dit onder de garantie valt? Ik heb de telefoon nooit laten vallen ofzo, ze zijn echt zomaar ontstaan. Gaat om een 3G 8Gb van vorig jaar maart.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

@Msg / Thaan,

Zojuist geprobeerd, maar helaas staat er "Kies een netwerk..." en dat draaiende dingetje.
Ik zie geen wifi netwerken, terwijl ik ongeveer naast de AP zit.. (b/g)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Snippertje schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:06:
Ik zie net dat ik 2 scheurtjes in mijn iPhone heb. Bij de bovenkant bij de simtray en onderin bij de connector. Weet iemand of dit onder de garantie valt? Ik heb de telefoon nooit laten vallen ofzo, ze zijn echt zomaar ontstaan. Gaat om een 3G 8Gb van vorig jaar maart.
Valt onder garantie, maar aangezien je toestel al meer dan een jaar oud is, is die al verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Emile schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:44:
[...]

Valt onder garantie, maar aangezien je toestel al meer dan een jaar oud is, is die al verlopen.
Is het niet standaard 2 jaar garantie?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
kRiZzZiZ schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:21:
[...]

Is het niet standaard 2 jaar garantie?
Ja 1 jaar bij T-Mobile en 1 jaar bij Apple Nederland zover ik het heb begrepen, het het hier vaak zien langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Ankh schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:44:
@Msg / Thaan,

Zojuist geprobeerd, maar helaas staat er "Kies een netwerk..." en dat draaiende dingetje.
Ik zie geen wifi netwerken, terwijl ik ongeveer naast de AP zit.. (b/g)
Even een kleine test uitgevoerd, Bluetooth heb ik ook aangezet (dit zou het nog moeten helpen) Maar helaas dus niet...
via wififofum (ofzo) nog getest, maar er wordt niets gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ankh schreef op maandag 24 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Even een kleine test uitgevoerd, Bluetooth heb ik ook aangezet (dit zou het nog moeten helpen) Maar helaas dus niet...
via wififofum (ofzo) nog getest, maar er wordt niets gevonden...
Je hebt misschien een N netwerk, iPhone doet alleen maar B/G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

SpoekGTi schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:30:
[...]

Je hebt misschien een N netwerk, iPhone doet alleen maar B/G
Zoals ik in mijn post daarvoor aangaaf, zit ik naast het AP met B/G (met 12dbi omni). Me AP met N staat in woonkamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:47

Snippertje

Light up your life

EN-IS schreef op maandag 24 mei 2010 @ 19:07:
[...]

Ja 1 jaar bij T-Mobile en 1 jaar bij Apple Nederland zover ik het heb begrepen, het het hier vaak zien langskomen.
Ja garantie is wettelijk gewoon 2 jaar. Bij t-mobile ook, heb er gewerkt ;) Maar wist niet of dit nou onder de garantie viel. Bah, opsturen duurt weer zo lang :(

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Mijn iPhone ligt sinds 18 maartmei bij HCW in België. Nog niets gehoord, hoop dat ik hem terug heb voor 5 juni aangezien ik dan op vakantie ga.

edit:

Paar maanden misgerekend

[ Voor 16% gewijzigd door 5183 op 25-05-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu al ruim 6 maanden een losse 3GS uit de GSM Shop in Utrecht gekocht en legaal via T-Mobile mijn unlock aangevraagd. Nu heb ik de telefoon als een juweel behandeld maar het blijft een gebruikersvoorwerp, het toestel is inmiddels op de grond gevallen en heeft wat krasjes en putjes in het beeldscherm, ook zit er wat stof onder het scherm, of een kapot stukje, ik weet het niet zeker. Ook zijn er overal haarscheurtjes aan de achterkant. Weet iemand waar ik een complete LCD Module en achterkant voor een 3GS kan bestellen tegen een aantrekkelijk tarief? Ik monteer zelf wel de onderdelen zo dat ik wat geld bespaar. Alvast bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225039

Ankh schreef op maandag 24 mei 2010 @ 20:37:
[...]

Zoals ik in mijn post daarvoor aangaaf, zit ik naast het AP met B/G (met 12dbi omni). Me AP met N staat in woonkamer...
Kan je met een ander wifi apparaat het AP wel vinden? Of heb je Broadcast uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Emile schreef op maandag 24 mei 2010 @ 17:44:
[...]

Valt nog gewoon binnen de garantie. De garantie in Nederland is gewoon 2 jaar. 1 jaar van Apple en 1 jaar van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:11

KroeT

[...]

5183 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:52:
Mijn iPhone ligt sinds 18 maart bij HCW in België. Nog niets gehoord, hoop dat ik hem terug heb voor 5 juni aangezien ik dan op vakantie ga.
Heb je ze al eens gebeld? Als mijn telefoon al sinds 18 maart bij een reparateur lag zat ik er twee keer per week flink bovenop...

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

KroeT schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:57:
[...]

Heb je ze al eens gebeld? Als mijn telefoon al sinds 18 maart bij een reparateur lag zat ik er twee keer per week flink bovenop...
Ik bedoel 18 mei :'( Ik ben lekker wakker blijkbaar, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 16:54
7 juni de aankondiging van de nieuwe iPhone, ik kan niet wachten :D

Hopelijk komt de 4G zelf in juli uit, maar dat zal hier wel augustus worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Anoniem: 225039 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:00:
[...]

Kan je met een ander wifi apparaat het AP wel vinden? Of heb je Broadcast uitgezet?
Me touch HD vind in totaal 11 AP's (allemaal b/g compatible). Dus het ligt 100% zeker aan de iphone.
Heb nu al voor een tweede keer herstel uitgevoerd, maar nog steeds niets.

Ik denk dat de intern antenne gewoon kapot is.. Want de foutmeldingen / problemen die ik vind met wifi zijn dat het balkje grijs is (oid). Maar kom niets tegen dat de wifi niets vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
PFFF word echt stapel gek van die K*"T Itunes :s

doe ik ff synchroniseren zijn opeens alle gedownloade Apps weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
Outlandos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:20:

Bij de 3GS was de NL versie ook snel beschikbaar, dus waar baseer je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

5183 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:52:
Mijn iPhone ligt sinds 18 maartmei bij HCW in België. Nog niets gehoord, hoop dat ik hem terug heb voor 5 juni aangezien ik dan op vakantie ga.

edit:

Paar maanden misgerekend
Ik moet mezelf quoten. Volgens HCW is de iPhone nog niet aangekomen, volgens de TNT track en trace is hij wel afgeleverd op 18 mei..

Damnit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:20
Zoals pagina's terug te lezen heeft ook mijn iPhone last van de haarscheurtjes.

Ik ben bij Saturn Antwerpen geweest en die zeggen dat ik hem gewoon af moet geven, ben ik hem 3 weken kwijt en dan sturen hun hem voor me op.

Om toch wat sterker te staan heb ik zelf een brief geschreven om e.e.a. te verdudelijken. Is het verstandig om deze brief gewoon mee te geven aan de Saturn? Of is er een apart kanaal om zulke dingen te versturen? Het is wel zaaks dat deze brief bij de goede persoon terecht komen natuurlijk.

Iemand suggesties, ervaring?

Het gaat dus om een Belgische iPhone 3GS van nog geen half jaar oud gekocht bij de Saturn aan de Meir.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Outlandos schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 22:20:

Waar basseer je dat op? Zowel de 3G als de 3GS kwamen hier tegelijk uit me de internationale release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Good Fella schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:12:
[...]

Waar basseer je dat op? Zowel de 3G als de 3GS kwamen hier tegelijk uit me de internationale release.
Ja dat klopt, vond zijn reactie ook al vreemd. Als het op 7 juni wordt aangekondigd, dan is het toch logisch dat de nederlandse release zal samenvallen met de internationale release, dat is ook gebeurd met de 3G en de 3Gs... kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 16:54
Good Fella schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:12:
[...]

Omdat ik een situatie verwacht zoals met de iPad. De vraag zal zo groot zijn dat ze wellicht beslissen EU een maandje later aan te doen.

Natuurlijk hoop ik iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

Outlandos schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:53:
[...]

Omdat ik een situatie verwacht zoals met de iPad. De vraag zal zo groot zijn dat ze wellicht beslissen EU een maandje later aan te doen.

Natuurlijk hoop ik iets anders ;)
Ze zullen vast te weinig hebben voor iedereen (er gaat een gerucht de ronde dat er 4.5 miljoen iPhones zijn voor de eerste maand), maar ik mag aannemen dat ze die gewoon 'eerlijk' verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ik kan van iemand aankomende zaterdag een iPhone 3G 16GB overnemen voor mijn vriendin nu heb ik 2 vragen:

1. Hij heeft hem simlockvirj gemaakt via T-Mobile, dus officieel simlockvrij nu, kan ik dan nu ook zonder problemen de allerlaatste updates gewoon gaan installeren.

2. Ik wil hem gaan syncen op mijn Mac mini waar ook mijn iPhone wordt gesynced, kan dit zonder problemen? Met iPods ging dit prima, maar heb geen ervaringen met 2 iPhones. Hoe zit het overigens met apps die ik heb gekocht, die worden niet meegesynced denk ik toch? Die moeten voor elke iPhone apart worden gekocht toch>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-04 12:30
1. Ja hoor, als het goed is kun je gewoon de software steeds updaten als er een update uitkomt..heeft verder niks met T-Mobile te maken.

2. Je kunt inderdaad 2 iPhones syncen met Itunes..als je ze allebei op dezelfde account hebt zeg maar dan hoef je ook niet voor elke iPhone apart apps te kopen hoor, dan hoef je het maar 1 keer te kopen, dan kan de 2e iPhone de app ook downloaden zeg maar.."gratis" dus.
Zo heb ik destijds Navigon gekocht voor 74 euro..mijn vriendin kon hem vervolgens ook "gratis" op die van haar zetten..werd dus niet dubbel berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Daejji schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:29:
1. Ja hoor, als het goed is kun je gewoon de software steeds updaten als er een update uitkomt..heeft verder niks met T-Mobile te maken.

2. Je kunt inderdaad 2 iPhones syncen met Itunes..als je ze allebei op dezelfde account hebt zeg maar dan hoef je ook niet voor elke iPhone apart apps te kopen hoor, dan hoef je het maar 1 keer te kopen, dan kan de 2e iPhone de app ook downloaden zeg maar.."gratis" dus.
Zo heb ik destijds Navigon gekocht voor 74 euro..mijn vriendin kon hem vervolgens ook "gratis" op die van haar zetten..werd dus niet dubbel berekend.
Ow das wel nice van die apps, wat is nou beter trouwens TomTom of Navigon, TomTom ken ik wel, maar wat zijn jou ervaringen met Navigon? Mijn vriendin wil namelijk wel een Navigatiepakket er op wat roept waar ze heen moet, ik heb zat aan de Google Maps navigatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
SpoekGTi schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Ow das wel nice van die apps, wat is nou beter trouwens TomTom of Navigon, TomTom ken ik wel, maar wat zijn jou ervaringen met Navigon? Mijn vriendin wil namelijk wel een Navigatiepakket er op wat roept waar ze heen moet, ik heb zat aan de Google Maps navigatie
TomTom vind ik rlxter werken :) en ziet er mooi uit met rijbaan begeleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-04 12:30
SpoekGTi schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Zelf had ik ook altijd TomTom, maar op de iPhone gebruik ik nu Navigon. Vind het zelf eigenlijk fijner werken dan TomTom en overzichtelijker. Rijbaan begeleiding zit ook op Navigon, ook superduidelijk en mooi op tijd.
TomTom schijnt wat sneller op te starten etc. Maar dat is ook niet zo gek..in Navigon Europa zit bijvoorbeeld meer landen dan in TomTom Europa (alleen west volgens mij). Maar goed..weet niet hoe anderen erover denken, misschien kun je dat elders vinden, maar zelf gebruik ik vol tevredenheid Navigon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:40
OS 4.0 Beta4 is eindelijk ook weer jailbreaked...:)
Heerlijk dat multitasking op me 3G

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.