Je kunt je iPhone maar met één computer synchroniseren.Anoniem: 360290 schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:14:
Ik heb dus nog een vraag. Ik heb een paar applicaties op mijn iPhone en een paar op de computer, en ik wil die graag overzetten, maar als ik die overzet naar de iPhone, dan gaat 'ie mekkeren dat hij alles wil vervangen. Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil dat hij de dingen er alleen bij zet. Enig hulp?
Het kan met meerdere PC's maar de vereist wat editing in files.Good Fella schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:27:
[...]
Je kunt je iPhone maar met één computer synchroniseren.

wanneer denken jullie dat we OS4 kunnnen verwachten??
als ze hem vandaag zeg maar aankondigen?
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
http://twitpic.com/1upuz5 iPhone HD of fake?
lol. dat is m. kan niet missen....
vanavond wwdc. Kijk er wel naar uit. Vooral de nieuwe iphone en OS 4.0. Hoop dat ie snel beschikbaar komt. OMT en Ihponeclub gaan verslag doen. Vooruitblik te lezen op OMT
http://www.onemorething.n...ruitblik-steve-vs-google/
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Sinds de 4de beta van OS4 loopt deze erg stabiel en vrijwel zonder bugs. In tegenstelling tot eerdere versies lijkt deze helemaal 'release-klaar'.rohit schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:36:
wanneer denken jullie dat we OS4 kunnnen verwachten??
ok dan hoop ik dat die snel komt 
en dan meteen word gejailbreakt
en dan meteen word gejailbreakt
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Vandaag m'n iPhone teruggekregen van Solid-Vision. Nieuwe iPhone 3G..
Helaas dus geen 3GS!
Helaas dus geen 3GS!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat was al bekend, in alle gevallen van garantie krijg je gewoon een "dezelfde" telefoon terug. Maar zodra de verzekering een rol speelt krijg je een 3GS (Gaat ook via een ander kanaal).Rivanov schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:53:
Helaas dus geen 3GS!
Ah balen, had je beter bij ProAssist kunnen zittenRivanov schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:53:
Helaas dus geen 3GS!
Nice, Ik hoop dat we vanavond dus 4.0 kunnen downloadenXental schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:54:
[...]
Sinds de 4de beta van OS4 loopt deze erg stabiel en vrijwel zonder bugs. In tegenstelling tot eerdere versies lijkt deze helemaal 'release-klaar'.
[ Voor 38% gewijzigd door jmxd op 07-06-2010 16:02 ]
Dus via Lifeline krijg je een 3GS?FiXeR.nl schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:59:
[...]
Dat was al bekend, in alle gevallen van garantie krijg je gewoon een "dezelfde" telefoon terug. Maar zodra de verzekering een rol speelt krijg je een 3GS (Gaat ook via een ander kanaal).
wat is dat ????????Hoedje schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:54:
[modbreak]geslowchat.[/]
Nee.
Bij LifeLine gaat het toestel naar hetzelfde repaircenter waar toestellen onder garantie ook heen gaan alleen de kosten gaan naar LifeLine. Bij diefstal zou het kunnen dat je een 3GS zal krijgen.
Ik heb een verzekering bij ProAssist en hij was gevallen (glas kapot en interne schade) en kreeg een hele nieuwe 3GS terug. (Terwijl ik een 3G 8GB had)
Uiteindelijk betaal je daar dus ook (extra) voor, voor een kans dat je misschien een 3Gs terug zal krijgen als je iPhone 3G stuk ging en ook nog eens daadwerkelijk onder garantie viel. Mij niet gezien.Twylight schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:01:
[...]
Ah balen, had je beter bij ProAssist kunnen zitten
Maar natuurlijk ben ik wel jaloers.
...hoewel ik vanaf nu toch opteer voor de iPhone 4 eind september...
[ Voor 37% gewijzigd door autoreverse op 07-06-2010 23:35 ]
Wit; wordt minder warm in de zon (lees: met iPhone navigeren achter glas 's zomers in de auto)
[ Voor 21% gewijzigd door autoreverse op 07-06-2010 23:36 ]
Mooi plaatje. Niet normaal hoe scherp dat kleine schermpje moet zijn. Ik denk dat ik hetzelfde gevoel zal krijgen toen ik de 2G voor het eerst deed gebruiken 

w00t
Ik ben toch wel zeer tevreden over het design, de glazen voor en achterkant lijken me geweldig.
Ben benieuwd wat ik er van ga vinden bij mijn eerste hands-on.
Ben nog wel een beetje sceptisch over het design van de witte. zo op de foto's vind ik hem niet heel erg mooi, maar ik verwacht dat ik hem toch wel mooi ga vinden.
De glazen voor en achterkant zijn imo een hele verbetering.
Ik heb in mijn huidige 3G al 2x scheuren in de achterkant gehad. (draag hem altijd in mn broekzak, in een leren hoesje, maar met een metalen aansteker ook in die zak)
Al mensen die hem op $release_date gaan halen?
Ik mag pas in Augustus verlengen..
Ben benieuwd wat ik er van ga vinden bij mijn eerste hands-on.
Ben nog wel een beetje sceptisch over het design van de witte. zo op de foto's vind ik hem niet heel erg mooi, maar ik verwacht dat ik hem toch wel mooi ga vinden.
De glazen voor en achterkant zijn imo een hele verbetering.
Ik heb in mijn huidige 3G al 2x scheuren in de achterkant gehad. (draag hem altijd in mn broekzak, in een leren hoesje, maar met een metalen aansteker ook in die zak)
Al mensen die hem op $release_date gaan halen?
Ik mag pas in Augustus verlengen..
Lekker kort.
FOUT plaatje hij is nml. 4x scherper met beeld/pixels en niet 4x zo groot als de 3gsFireStarter schreef op maandag 07 juni 2010 @ 23:37:
Mooi plaatje. Niet normaal hoe scherp dat kleine schermpje moet zijn. Ik denk dat ik hetzelfde gevoel zal krijgen toen ik de 2G voor het eerst deed gebruiken
[afbeelding]
Maar aangezien we de pixels op onze schermen niet kunnen resizen, moet 't maar zo en is 't plaatje dus prima.wim klei schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 00:05:
[...]
FOUT plaatje hij is nml. 4x scherper met beeld/pixels en niet 4x zo groot als de 3gs
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Engadget heeft foto's en een filmpje om de scherpte van het scherm te laten zien: http://www.engadget.com/2...l-density-examined-video/
Vooral de tekst tegen het einde van het filmpje aan zie je goed het verschil.
Vooral de tekst tegen het einde van het filmpje aan zie je goed het verschil.
Na 25 deeltjes wordt het wel eens tijd voor fris bloed. Rowin gaat een topicstart bouwen met info over de nieuwe iPhone. Iedereen die wil helpen kan contact met hem opnemen. Met de multi-user topicstart is het geen probleem meer om samen te werken aan een topicstart.
Hier dus verder: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 26
Hier dus verder: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 26
[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 08-06-2010 10:05 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.