Ok, dan maar besteld via Amazon.uk, 45e.
Verwijderd
Ik heb vandaag de Youtube playlist met iPad accessoires geüpdatet met twee nieuwe reviews. Dit keer een paar tassen die geschikt zijn voor iPad (of tablets met soortgelijk formaat). Crumpler Prime Cut en Bluelounge Bonobo iPad sling.
YouTube: (nieuwe) iPad accessoires reviews
Als er nog vragen over deze producten zijn hoor ik het graag en zal ik mijn best doen die zo snel mogelijk te beantwoorden.
Als er nog vragen over deze producten zijn hoor ik het graag en zal ik mijn best doen die zo snel mogelijk te beantwoorden.
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar de smartcover en backcover uit mijn quote. Ik had een iPad3 in bestelling maar de levertijd was ontzettend lang, dus geannuleerd en een tv gekocht.LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:07:
[...]
Zoals beloofd nog even wat foto's van deze smartcover en bescherming van de achterkant.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kwaliteit is echt prima. Ik heb alleen m'n iPad 3 nog niet dus ik kan hem nog niet testen in gebruik. Iemand in omgeving Groningen stad die even wil testen?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Oranje smart covers (origineel Apple) zijn uit hun assortiment maar Dynabyte verkoopt nog hun voorraad.Schizo007nl schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:20:
Iemand die nog een oranje smartcover heeft liggen of een mooie oranje case weet?
Dixons en MyCom hebben hem trouwens ook nog.ro3lie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:15:
[...]
Oranje smart covers (origineel Apple) zijn uit hun assortiment maar Dynabyte verkoopt nog hun voorraad.
[ Voor 6% gewijzigd door syltheboy op 09-06-2012 15:56 ]
Hoopte vandaag mijn switcheasy exec binnen te krijgen en toen de brievenbus begon te klepperen dacht ik yes hij is binnen. Helaas waren het maar mijn doekjes van mobile cloth voor het schoonmaken van de ipad. Wel zat er een verrassing bij: twee setjes ipv een omdat ze hem wat laat hadden verstuurd.
Zodra de exec binnen is zal een kleine review posten hier op tweakers
Zodra de exec binnen is zal een kleine review posten hier op tweakers
Nieuw hoesje van Apple, inclusief back cover: http://www.engadget.com/2...pad-smart-case-announced/
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Denk erover om meteen een aan te schaffen. Zit zelf te denken aan de Smart Case (RED) editie. Mooi rood op m'n zwarte iPad en goed beschermd!BeQuietAndDrive schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:29:
Nieuw hoesje van Apple, inclusief back cover: http://www.engadget.com/2...pad-smart-case-announced/
Nice, die zien er idd goed uit. Vraag me alleen af of de rand ook stopt bij de rand of dat hij er over heen komt. Dus dat je met je vinger tegen de rand komt als je op je tablet bezig bent en wat te enthousiast "swipped" zeg maar.
Ik vraag mij af of de backcover hard of zacht is.
Verder vraag ik mij ook af hoe lang onderstaande constructie een beetje netjes blijft (en niet zal gaan scheuren), met name het knikpunt. Zelf heb ik het idee dat de oude smartcover degelijker is.

Zelf heb ik twee dagen geleden een snap backcover van belkin besteld...
Verder vraag ik mij ook af hoe lang onderstaande constructie een beetje netjes blijft (en niet zal gaan scheuren), met name het knikpunt. Zelf heb ik het idee dat de oude smartcover degelijker is.

Die backcover van apple zal echt niet zacht zijn. Da's ook gewoon van polycarbonaat oid.
Edit: na nader bekijken van de afbeelding lijkt het inderdaad niet 100% polycarbonaat, doordat er iets over de knoppen zit. Waarschijnlijk flexibel.
Edit: na nader bekijken van de afbeelding lijkt het inderdaad niet 100% polycarbonaat, doordat er iets over de knoppen zit. Waarschijnlijk flexibel.
[ Voor 46% gewijzigd door Draakje5 op 12-06-2012 09:33 ]
Ikzelf heb nu de baby-blauwe Smart Cover maar ben toch overstag gegaan en heb de RED Smart Case van Apple besteld:deadsy33 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:14:
Ik vraag mij af of de backcover hard of zacht is.
[afbeelding]
Met gratis inscriptie ofcourse
Weet alleen niet helemaal of het geld overmaken via MijnING naar het juiste bankrekeningnummer goed is gegaan..
Zodra 'ie binnen is zal ik mijn bevindingen met jullie delen!
Maakt die je iPad niet een stuk dikker aan de zijkanten? Zo lijkt in ieder geval. Dat zou wel jammer zijn.
Lijkt mij niet, lijkt mij meer dat het gewoon om de vormen van je iPad heen schuift en niet veel dikte zal toevoegen.. maar zodra ik meer weet zal ik t je laten wetenDraakje5 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:35:
Maakt die je iPad niet een stuk dikker aan de zijkanten? Zo lijkt in ieder geval. Dat zou wel jammer zijn.
Hier staat al een redelijk uitgebreide review van de Apple Smart Case.
Verwijderd
En ik heb inmiddels de Apple Smart Case Donkergrijs besteld. Hoop dat ik hem eind deze week wel binnen heb...
Gisteren de Belkin snapcover binnen gekregen en gelijk geplaatst. Dit icm een Apple smartcover. Ik ben wel tevreden, de backcover is niet zo dik en indien gewenst kan je de smartcover verwijderen itt de nieuwe Apple cover.
Verwijderd
Net de switcheasy canvas binnen. Mooi, handig en goed afgewerkt.
Enkel jammer dat het stuk waar de ipad in rust niet vandezelfde stof is als de switcheasy coverbuddy. Die Voelt prettiger en ziet er niet zo cheap uit ...
Enkel jammer dat het stuk waar de ipad in rust niet vandezelfde stof is als de switcheasy coverbuddy. Die Voelt prettiger en ziet er niet zo cheap uit ...
Heb ook gisteren de rode Smart Case op de Apple website besteld. Haakontje heb jij hem al binnen, zoja hoe bevalt hij?
Van de week de STM Grip binnen gekregen, erg fijn ding! Sluit perfect aan, weegt bijna niks, maakt er geen bulky geheel van. Een aanrader.
Hier 4 plaatjes;
http://cogency.me/random/stm2.jpg
http://cogency.me/random/stm1.jpg
http://cogency.me/random/stm3.jpg
http://cogency.me/random/stm4.jpg
Hier 4 plaatjes;
http://cogency.me/random/stm2.jpg
http://cogency.me/random/stm1.jpg
http://cogency.me/random/stm3.jpg
http://cogency.me/random/stm4.jpg
Het duurde 3 dagen voor m'n betaling was verwerkt aangezien ze geen iDeal ondersteunen.. maar de verwachte levertijd is 21 tot 25 juni, weet niet of jij en Fifaya 'm eerder verwachten?red1 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 00:53:
Heb ook gisteren de rode Smart Case op de Apple website besteld. Haakontje heb jij hem al binnen, zoja hoe bevalt hij?
Heb via zo'n transparante "siliconen" backcase gekocht voor de nieuwe iPad, maar ik vind hem eigenlijk nog wa dik en bovendien had ik eigenlijk verwacht dat het materiaal meer grip zou geven.
In de startpost zie ik staan dat je siliconen back-covers van 1mm dik zou kunnen krijgen. Weet iemand waar? Want ik zie alleen hard covers die zo dun zijn.
Edit: hmmm, wellicht is zo'n invisble shield ook nog wel een optie, hoewel ik 35 euro voor een filmlaagje wel weer absurd duur vind.
In de startpost zie ik staan dat je siliconen back-covers van 1mm dik zou kunnen krijgen. Weet iemand waar? Want ik zie alleen hard covers die zo dun zijn.
Edit: hmmm, wellicht is zo'n invisble shield ook nog wel een optie, hoewel ik 35 euro voor een filmlaagje wel weer absurd duur vind.
[ Voor 16% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 15-06-2012 11:33 ]
Heb hem op 13 juni besteld, ipv donderdag , en vandaag pas betaling binnen. Er stond eerst levertijd 2 werkdagen en nu 5-7 werkdagen. Ook apart, zal eens bellen. Vind het trouwens ouderwets dat je eerst het geld naar worldpay moet overmaken, en zij het vervolgens naar apple overmaken (volgens een apple medewerker).ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:19:
[...]
Het duurde 3 dagen voor m'n betaling was verwerkt aangezien ze geen iDeal ondersteunen.. maar de verwachte levertijd is 21 tot 25 juni, weet niet of jij en Fifaya 'm eerder verwachten?
Zal het melden als ik hem binnen heb.
Ook via overboeking verwerkt apple vaak je bestelling al binnen een dag. Dat was tenminste met mijn smart cover gebeurd. Ergens in de avond overgeboekt en de volgende middag al verwerkt.
Zo ik heb de switcheasy exec net 2 minuten binnen.
Eerste indruk:
Ziet er netjes uit, goede afwerking.
Doordat de klep weer groeven heeft blijft hij veel beter staan.
Het in standmode zetten gaat erg zwaar, misschien dat het nog wat soepeler moet worden.
Zodra ik hem wat langer heb zal ik mijn bevindingen updaten.
Eerste indruk:
Ziet er netjes uit, goede afwerking.
Doordat de klep weer groeven heeft blijft hij veel beter staan.
Het in standmode zetten gaat erg zwaar, misschien dat het nog wat soepeler moet worden.
Zodra ik hem wat langer heb zal ik mijn bevindingen updaten.
Verwijderd
Ik kreeg donderdagavond een email met daarin een verzendbevestiging. Hierin werd aangegeven dat de case per post werd verstuurd...ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:19:
[...]
Het duurde 3 dagen voor m'n betaling was verwerkt aangezien ze geen iDeal ondersteunen.. maar de verwachte levertijd is 21 tot 25 juni, weet niet of jij en Fifaya 'm eerder verwachten?
Verder stond er in de email vermeld dat ik de case voor of op 19 juni mag verwachten. Tot op heden heb ik de case nog niet binnen, dus het is afwachten.
Als je bestelling er niet binnen 2-3 dagen is kun je contact met apple opnemen en sturen ze m opnieuw op.
Normaliter moet die er gewoon binnen een dag zijn na verzending.
Normaliter moet die er gewoon binnen een dag zijn na verzending.
[ Voor 23% gewijzigd door Draakje5 op 16-06-2012 16:19 ]
Heb net deze review van de case gelezen door 9to5mac:
http://9to5mac.com/2012/0...r-ipad-video/#more-195932
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DMwO1F1n68M]
Zeker als je dan ook de comments van vele lezers leest, denk ik toch dat ik m'n bestelling voor deze Smart Case ga annuleren..
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=DMwO1F1n68M]
Zeker als je dan ook de comments van vele lezers leest, denk ik toch dat ik m'n bestelling voor deze Smart Case ga annuleren..
Iemand ervaring met iPad houders voor in de auto?
Ik heb de iPadKet besteld en ben op zoek naar ervaringen. Flexibiliteit, trilling, etc.
Ik heb de iPadKet besteld en ben op zoek naar ervaringen. Flexibiliteit, trilling, etc.

[ Voor 32% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 18-06-2012 13:42 ]
Bestelling geannuleerd, ik zoek wel een andere mooie volrode hoesProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:14:
[video]
Verwijderd
http://www.switcheasy.com/product/CANVAS_ThenewiPadProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:45:
[...]
Bestelling geannuleerd, ik zoek wel een andere mooie volrode hoes
Is wel roder in het echt, minder bordeauxrood
Verwijderd
Ik krijg die van mij morgen binnen (annuleren was niet meer mogelijk) dus ik wacht het wel gewoon af. Ik zal mijn ervaring in het kort hier morgen posten.ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:45:
[...]
Bestelling geannuleerd, ik zoek wel een andere mooie volrode hoes
Das goed, gebruik jij een nieuwe iPad of een iPad 2?Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:42:
[...]
Ik krijg die van mij morgen binnen (annuleren was niet meer mogelijk) dus ik wacht het wel gewoon af. Ik zal mijn ervaring in het kort hier morgen posten.
Verwijderd
Ik heb alleen de nieuwe iPad en hier ga ik de case dus ook mee testen.ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:16:
[...]
Das goed, gebruik jij een nieuwe iPad of een iPad 2?
Ik heb sinds vorige week een ipad 3 en ben nu dus op zoek naar een case. Nu lees ik overal slechte reviews van de apple case. Maar dat is wel wat ik ongeveer zoek. Nu kan je dus ook een apple smartcover icm met een incipio feather of een andere backcover. Maar dan zit je gelijk weer aan een behoorlijk bedrag. Wat is het beste alternatief voor de apple case met een budget van max 50 euro? Tot nu toe vind ik de IntelliCase van Griffin wel wat. Alleen vind ik het systeem waarmee je hem neer kan zetten niet zo mooi. Maar dat is wel de richting die ik wil hebben. Weet iemand nog soortgelijke modellen?
Kleine kickOscar Mopperkont schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:28:
Heb via zo'n transparante "siliconen" backcase gekocht voor de nieuwe iPad, maar ik vind hem eigenlijk nog wa dik en bovendien had ik eigenlijk verwacht dat het materiaal meer grip zou geven.
http://www.ipadclub.nl/39...ven-voor-ipad-smart-case/stansfield schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:01:
Ik heb sinds vorige week een ipad 3 en ben nu dus op zoek naar een case. Nu lees ik overal slechte reviews van de apple case. Maar dat is wel wat ik ongeveer zoek. Nu kan je dus ook een apple smartcover icm met een incipio feather of een andere backcover. Maar dan zit je gelijk weer aan een behoorlijk bedrag. Wat is het beste alternatief voor de apple case met een budget van max 50 euro? Tot nu toe vind ik de IntelliCase van Griffin wel wat. Alleen vind ik het systeem waarmee je hem neer kan zetten niet zo mooi. Maar dat is wel de richting die ik wil hebben. Weet iemand nog soortgelijke modellen?
Bedankt voor de link. Maar ik ben toch van gedachte verandert. Ik ga toch voor de apple sleeve icm met een backcover. Ik twijfel nog tussen de incipio feather, de switcheasy backbuddy of de belkin snap (secure) shield. Welke van die 3 zouden jullie aanraden.
Ik heb de belkin, vind hem erg fijn. Gaat er relatief makkelijk op en af, voelt solide en zonder een harde feel. Het ziet er uit als een silicone case maar is een hard case. Sluit perfect aan op de iPad 3 en werkt naadloos samen met een Apple smartcover
En heb je dan de snap shield of de snap secure shield? En wat is het verschil ertussen?bartsled schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:05:
Ik heb de belkin, vind hem erg fijn. Gaat er relatief makkelijk op en af, voelt solide en zonder een harde feel. Het ziet er uit als een silicone case maar is een hard case. Sluit perfect aan op de iPad 3 en werkt naadloos samen met een Apple smartcover
Ik heb deze gekocht:
http://www.amazon.de/Maik...Smart-Stand/dp/B007KJ22PU
Erg dun, erg mooi en ook behoorlijk goedkoop als ik de alternatieven hier zo lees... Binnen 1,5 week in huis vanuit Duitsland....
http://www.amazon.de/Maik...Smart-Stand/dp/B007KJ22PU
Erg dun, erg mooi en ook behoorlijk goedkoop als ik de alternatieven hier zo lees... Binnen 1,5 week in huis vanuit Duitsland....
Ik heb de Snap Secure Shield. Het verschil is dat de Secure een magnetische strip heeft waar precies je smartcover op vastklikt indien open. Heb 'm vorige week gehaald voor 21 euro bij de Dixons. Dat stukje magneet is ook het prijsverschil van 1 euro. Ik heb de clear al is hij niet doorzichtig als water maar wel doorzichtig genoeg. Bij de Dixons liggen ze los in t schap, kun je even neuzenstansfield schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:09:
[...]
En heb je dan de snap shield of de snap secure shield? En wat is het verschil ertussen?
Tnx. Dat verschil lijkt me wel de euro waard. Ik zal vanmiddag even bij de mediamarkt rondkijken. Ik twijfel nog tussen de belkin snap secure shield en dezebartsled schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:50:
[...]
Ik heb de Snap Secure Shield. Het verschil is dat de Secure een magnetische strip heeft waar precies je smartcover op vastklikt indien open. Heb 'm vorige week gehaald voor 21 euro bij de Dixons. Dat stukje magneet is ook het prijsverschil van 1 euro. Ik heb de clear al is hij niet doorzichtig als water maar wel doorzichtig genoeg. Bij de Dixons liggen ze los in t schap, kun je even neuzen
Nadeel is wel dat ze vaak alleen maar in de verpakking liggen en je nog niet echt kunt proberen hoe e.e.a. aanvoelt.
Die Belkin's zitten in een vrij open verpakking, je kunt alle kleuren dus even swaffelen als je wilt.coinman63 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:09:
Nadeel is wel dat ze vaak alleen maar in de verpakking liggen en je nog niet echt kunt proberen hoe e.e.a. aanvoelt.
Denk alleen dat het winkelpersoneel niet zo blij wordt als je die cases gaat swaffelen..BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:27:
[...]
Die Belkin's zitten in een vrij open verpakking, je kunt alle kleuren dus even swaffelen als je wilt.
Ben het niet eens met de reviewer dat er zoveel ruimte tussen de case en Ipad zit zodat deze gaat schuiven. Ik heb zelf de grijze case en ja er zijn kleine kieren, maar de Ipad zit vast (je klikt hem er echt in) en schuift niet. Dus wellicht dat er verschil in kwaliteit is tussen de verschillende cases. Qua magneten heb ik geen problemen ondervonden.ProfoundValue schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:14:
[video]
Al met al ben ik tevreden met case. De Ipad is goed beschermd en het ziet er nog redelijk slim uit. Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat als ik de smartcover opvouw om een video te kijken er een stabiele ondergrond vereist is (als je duwt dan wiebelt de Ipad nogal). Tevens, maar dat is persoonlijk, had de kijkhoek beter gekund.
Ik had nog een review gelezen die ook niet positief was, voornamelijk de prijs kwaliteit verhouding werd door andere hoesjes beter gevonden. Ik heb besloten het bij mijn smartcover te houden.
Ik heb deze al een tijd en ben er zeer tevreden mee. De gebruikte materialen voelen goed en stevig aan en ik gebruik de klep regelmatig als standaard om de iPad bijna rechtop te zetten. Dat kun je met de smartcover van Apple niet doen.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:58:
Net de switcheasy canvas binnen. Mooi, handig en goed afgewerkt.
PSN id: NL_SToRM
AversusZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:00:
[...]
Ben het niet eens met de reviewer dat er zoveel ruimte tussen de case en Ipad zit zodat deze gaat schuiven. Ik heb zelf de grijze case en ja er zijn kleine kieren, maar de Ipad zit vast (je klikt hem er echt in) en schuift niet. Dus wellicht dat er verschil in kwaliteit is tussen de verschillende cases. Qua magneten heb ik geen problemen ondervonden.
Al met al ben ik tevreden met case. De Ipad is goed beschermd en het ziet er nog redelijk slim uit. Het enige nadeel dat ik tot nu toe heb ondervonden is dat als ik de smartcover opvouw om een video te kijken er een stabiele ondergrond vereist is (als je duwt dan wiebelt de Ipad nogal). Tevens, maar dat is persoonlijk, had de kijkhoek beter gekund.
Mee eens, daarbij Aversusz, jij hebt de Smart Case zeker in gebruik icm een iPad 3?BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:05:
Ik had nog een review gelezen die ook niet positief was, voornamelijk de prijs kwaliteit verhouding werd door andere hoesjes beter gevonden. Ik heb besloten het bij mijn smartcover te houden.
Dat is gek, dat kan met de imitatie smart cover wel.SToRM666 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:39:
... en ik gebruik de klep regelmatig als standaard om de iPad bijna rechtop te zetten. Dat kun je met de smartcover van Apple niet doen.
Vergeten te melden, maar mijn ervaringen met de case hebben inderdaad betrekking op de iPad 3.ProfoundValue schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:49:
[...]
[...]
Mee eens, daarbij Aversusz, jij hebt de Smart Case zeker in gebruik icm een iPad 3?
Polyurethaan - Polyurethaan (PU) is een belangrijke familie polymeren, die veel toepassingen kent, zo wordt het onder meer gebruikt als kunstmatig alternatief voor leder.Draakje5 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:14:
Van welk materiaal is die case van Apple gemaakt?
Ja, ik heb sterk het gevoel dat puur door de extra dikte van de nieuwe iPad de case perfect/lekkerder om die iPad heen zit dan om de iPad 2 aangezien daar meer speling ontstaat.AversusZ schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:55:
[...]
Vergeten te melden, maar mijn ervaringen met de case hebben inderdaad betrekking op de iPad 3.
Verwijderd
Ik heb mijn case voor de nieuwe iPad vanmiddag binnen gekregen. Mijn eerste ervaringen zijn zeer goed.ProfoundValue schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:03:
[...]
Polyurethaan - Polyurethaan (PU) is een belangrijke familie polymeren, die veel toepassingen kent, zo wordt het onder meer gebruikt als kunstmatig alternatief voor leder.
[...]
Ja, ik heb sterk het gevoel dat puur door de extra dikte van de nieuwe iPad de case perfect/lekkerder om die iPad heen zit dan om de iPad 2 aangezien daar meer speling ontstaat.
In eerder genoemde reviews werd aangegeven dat de ipad in de case kan bewegen; ik heb hier totaal geen last van.
De magneten werken ook gewoon zoals het hoort.
Kortom, een uitstekende case. Ik zou hem aanraden aan andere ipad-gebruikers.
Ik heb de rode variant van de Ipad Case ook binnen vandaag en ben het met Fifaya HD eens. De Ipad zit er goed in en wiebelt helemaal niet. Wel is het zo dat als je goed kijkt je ziet dat er ruimte over is, maar tot nu ondervind ik hier geen hinder van. Heb ook een Ipad 1ste generatie met de apple hoes, deze zit er wel een stuk beter in. Maarja hij wiebelt niet, dus wat kan je ervan zeggen?
De magneet cover werkt prima (geen ervaring met de sleeve versie). En dat het pijn doet als je hem vast houdt wat in die ene review verteld werd, heb ik helemaal geen last van. De Case ziet er ook goed uit vind ik zelf.
Ik was al wat bang geworden van de reviews, maar het valt me allemaal reuze mee.
De magneet cover werkt prima (geen ervaring met de sleeve versie). En dat het pijn doet als je hem vast houdt wat in die ene review verteld werd, heb ik helemaal geen last van. De Case ziet er ook goed uit vind ik zelf.
Ik was al wat bang geworden van de reviews, maar het valt me allemaal reuze mee.
Let niet op de kwaliteit van de foto's: (klikbaar)

[ Voor 40% gewijzigd door red1 op 19-06-2012 17:28 ]
Ziet er goed uit jongens, vooral die rode Case ziet er prachtig uit!
Beiden iPad 3 neem ik aan, wel zie ik toch een kleine rand met ruimte, maar als je er geen last van hebt dan is er geen man overboord toch?
Beiden iPad 3 neem ik aan, wel zie ik toch een kleine rand met ruimte, maar als je er geen last van hebt dan is er geen man overboord toch?
Je moet je iPad opladen!red1 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha 3% kan je wel even mee door hoor:)
@Haakontje idd Ipad3 en die ruimte zette ik express op de foto, je ziet het wel, maar je (ik) hebt er geen last van.
Ik kan bevestigen dat de Melkco Ipad 2 lederen cover inderdaad net niet lekker past op de Ipad 3. Ipad3 is te dik. Zonde want het is is een hele mooie cover en de 2`s zijn hier en daar in de aanbieding.

[ Voor 34% gewijzigd door bombadil op 19-06-2012 23:00 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ik heb sinds gisteren de Decoded iPad3 cover en die past perfect, lijkt erg veel op de bruine Melkco.

http://www.icentre.nl/dec...d-en-de-ipad-2-lichtbruin

http://www.icentre.nl/dec...d-en-de-ipad-2-lichtbruin
Ich liebe es wenn ein plan funktioniert
Nou, ik gebruik hem juist al een tijdje voor m'n iPad 3 en hij past er prima in. Hij ging er wel wat moeilijker in dan de iPad 2 van m'n vader, maar het ging wel. Er was gelukkig weinig geweld voor nodig, maar het ging wel wat zwaarder.bombadil schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 22:58:
Ik kan bevestigen dat de Melkco Ipad 2 lederen cover inderdaad net niet lekker past op de Ipad 3. Ipad3 is te dik. Zonde want het is is een hele mooie cover en de 2`s zijn hier en daar in de aanbieding.
[afbeelding]
Bij Wehkamp is de hoes momenteel al voor 49 te krijgen. Ik moest er via de ING-rentepuntenshop nog 45 euro voor betalen en de andere helft aan rentepunten.
In dit filmpje kun je zien dat hij er daadwerkelijk in past. Het vreemde is wel dat daar de sleep-wake functie wel werkt, terwijl het bij mij niet werkt.
[ Voor 27% gewijzigd door syltheboy op 20-06-2012 00:56 ]
Meteen een vraag aan je. Hoe schuin staat de ipad nou eigenlijk met deze hoes? Bij de originele smart case voor de ipad stond hij altijd lekker schuin. Zo kon ik er mooi een toetsenbordje voor leggen en lekker typen. Bij de nieuwe iPad staat hij i.c.m. de gewone smart cover veel rechter, waardoor je bijna omlaag moet 'knakken' met je nek om het beeld goed te zien. Dat werkt niet prettig.red1 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe is jouw ervaring met de nieuwe smart case?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Als ik die magnetische flap met een strook recht op te tafel zet, vind ik de iPad niet zo schuin staan, eerder iets. Maar ik kan hem ook op een hoekje laten balanceren (iets minder stabiel, maar zeker voldoende als je toch tikt op een extern toetsenbord), dan is hij voor mij in ieder geval op een goede schuine hoogte. Maar je hoofd knikken gaat altijd wel iets. Als ik tijd heb zal ik het later met foto's voor je vast leggen.Michael Knight schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:57:
[...]
Meteen een vraag aan je. Hoe schuin staat de ipad nou eigenlijk met deze hoes? Bij de originele smart case voor de ipad stond hij altijd lekker schuin. Zo kon ik er mooi een toetsenbordje voor leggen en lekker typen. Bij de nieuwe iPad staat hij i.c.m. de gewone smart cover veel rechter, waardoor je bijna omlaag moet 'knakken' met je nek om het beeld goed te zien. Dat werkt niet prettig.
Hoe is jouw ervaring met de nieuwe smart case?
Ik overweeg bij aankoop van een iPad ook een keyboard af te nemen. Wil uiteraard ook een case.
Ik ben echter neit van plan het keyboard continu te gebruiken.
Zijn er cases waar het keyboard wel aan te koppelen is, maar waarbij de case ook stijlvol en goed bruikbaar is wanneer het keyboard er niet in zit?
Of een combi van de smart case voor de iPad, en een soort smart case voro het keyboard (als dat er is)?
Zit ik nog wel met de achterkant van de iPad, die heb ik liever ook beschermd (daarom gaat de voorkeur, wanneer ik geen keyboard neem, ook niet uit naar de smart case).
Of is een case helemaal niet nodig voor het keyboard? Dat je gewoon een Bluetooth ding hebt met een simpel eigen hoesje?
Sorry voor de misschien wat simpele vragen, maar ben momenteel niet in staat zelf het eea in de winkel te checken (daarnaast vind ik het aanbod aan cases in de fysieke winkels zeer beperkt; helaas want ik wil dat soort accessoires wel graag zelf testen).
Zijn er cases waar het keyboard wel aan te koppelen is, maar waarbij de case ook stijlvol en goed bruikbaar is wanneer het keyboard er niet in zit?
Of een combi van de smart case voor de iPad, en een soort smart case voro het keyboard (als dat er is)?
Zit ik nog wel met de achterkant van de iPad, die heb ik liever ook beschermd (daarom gaat de voorkeur, wanneer ik geen keyboard neem, ook niet uit naar de smart case).
Of is een case helemaal niet nodig voor het keyboard? Dat je gewoon een Bluetooth ding hebt met een simpel eigen hoesje?
Sorry voor de misschien wat simpele vragen, maar ben momenteel niet in staat zelf het eea in de winkel te checken (daarnaast vind ik het aanbod aan cases in de fysieke winkels zeer beperkt; helaas want ik wil dat soort accessoires wel graag zelf testen).
Is beide mogelijk. Ik gebruik mijn iPad met case en een los toetsenbordje (officiele apple). Dat toetsenbordje zit gewoon in mijn tas (past makkelijk, lekker dun) en pak ik wanneer ik een uurtje flink moet typen.Polen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:20:
Ik overweeg bij aankoop van een iPad ook een keyboard af te nemen. Wil uiteraard ook een case.
Ok, klinkt goed.Michael Knight schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:24:
[...]
Is beide mogelijk. Ik gebruik mijn iPad met case en een los toetsenbordje (officiele apple). Dat toetsenbordje zit gewoon in mijn tas (past makkelijk, lekker dun) en pak ik wanneer ik een uurtje flink moet typen.
Wat voor een heb jij dan? Tevreden over?
Ik zag net een Logitech Tablet Keyboard, die zag er wel heel strak uit.
DezePolen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 12:38:
[...]
Ok, klinkt goed.
Wat voor een heb jij dan? Tevreden over?
Ik zag net een Logitech Tablet Keyboard, die zag er wel heel strak uit.

Ik zet de iPad overigens wel vaak overeind in 'monitorstand'
[ Voor 6% gewijzigd door Michael Knight op 20-06-2012 13:02 ]
Is het Apple Keyboard in principe ook de beste op de markt?
Als ik Google krijg ik met name Keyboard cases vergelijkingen.
Oh, en hoe zit het met shortcuts? Zijn natuurlijk geen windows shortcuts? Ben namelijk verder geen macbook etc. gewend..
Oh, en hoe zit het met shortcuts? Zijn natuurlijk geen windows shortcuts? Ben namelijk verder geen macbook etc. gewend..
[ Voor 35% gewijzigd door Polen op 20-06-2012 14:30 ]
CMD ipv CTRL. Dan kun je 90% van de dingen doen die je onder windows ook kuntPolen schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:20:
Is het Apple Keyboard in principe ook de beste op de markt?
Verwijderd
Ik heb tot nu toe 3 reviews gedaan van Bluetooth toetsenborden voor de iPad.
De reviews zijn van een budget toetsenbord, Logitech Ultrathin Keyboard Cover en Logitech Tablet Keyboard .
De reviews zijn van een budget toetsenbord, Logitech Ultrathin Keyboard Cover en Logitech Tablet Keyboard .
Eergisteren de nieuwe iPad smart case binnengekregen (2x, we hebben twee 3e generatie iPads) en vandaag maar weer geretourneerd. Ben erg teleurgesteld over de functionaliteit en kwaliteit. Ten eerste zit er behoorlijk wat ruimte en dus speling tussen de case en de iPad. Ten tweede is het geheel erg instabiel als je de case in "movie mode" (steilste stand) zet. Als je dan het scherm aanraakt blijft de iPad flink naschommelen wat het lezen niet prettig maakt. Dit wordt volgens mij veroorzaakt door de dikke rand die ontstaat als je de hoes tot standaard vouwt.
Nu dus maar op zoek naar een ander alternatief dat wel stevig staat en goed aansluit.
Nu dus maar op zoek naar een ander alternatief dat wel stevig staat en goed aansluit.
Dat is me duidelijkDraakje5 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:25:
Spit dit topic door en je zult een hoop goede alternatieven vinden
Ik neig nu naar de combinatie smart cover (echte of imitatie) + Belkin Snap Shield Secure, hoewel de voor- en achter cover van i-like.nu me ook wel erg aanspreekt. Met name het feit dat de smart cover gelocked wordt. Maar daarbij heb ik weer mijn vraagtekens over de stabiliteit omdat een rand rondom de iPad op de zijde waar de iPad op staat hem naar mijn mening instabiel maakt (en dat heb je weer niet met de Belkin + smart cover)
Mooie review, waar ik benieuwd naar ben is hoe stevig de iPad staat als deze in de steilste stand wordt gezet. Is de iPad dan stabiel of wiebelt deze als je het scherm aan raakt (zie mijn ervaringen met de originele smart cover hier boven)iichel schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 16:28:
Even een korte (na teruglezen is ie trouwens best lang...) review plaatsen van mijn namaak accessoires en de aankoop daarvan.
Het gaat om een oranje smartcover en een zwarte backcover voor de iPad3/New iPad/iPad 2012, gekocht bij i-like.nu:
- Smartcover op i-like.nu, allerlei kleuren, €14.95
- [url=http://http://www.i-like.nu/webshop/ipad-accessoires/new-ipad-accessoires/p-1/b3006--the-new-ipad--backcover.html]Backcover met lock op i-like.nu, allerlei kleuren, €14,95[/url]
[ Voor 25% gewijzigd door Schweino op 21-06-2012 15:31 ]
De bookbook is vernieuwd blijkbaar. 33% kleiner en dus ook lichter.
http://www.redmondpie.com...nd-weighs-just-358-grams/
http://www.ipadclub.nl/40...kbook-case-voor-ipad-uit/
ik begin nu wel te twijfelen om er eentje aan te schaffen. Ik vind het een mooie, alleen de prijs en de verzendkosten zijn me teveel (25dollar)...
ik begin nu wel te twijfelen om er eentje aan te schaffen. Ik vind het een mooie, alleen de prijs en de verzendkosten zijn me teveel (25dollar)...
Is die bruikbaar icm smart cover en backcover?Dakoina schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:00:
Net eindelijk een ipad gescoord, de nieuwe. En meteen die smart case erbij gehaald.
Misschien voor thuis gebruik niet helemaal ideaal, maar dan haal ik hem er wel even uit. Ben er wel tevreden over. Maar heb hem pas net he, kan nog niks zeggen over hoe het algemeen gebruik is.
Maar eerste indruk is prima hoor.
Misschien voor thuis gebruik niet helemaal ideaal, maar dan haal ik hem er wel even uit. Ben er wel tevreden over. Maar heb hem pas net he, kan nog niks zeggen over hoe het algemeen gebruik is.
Maar eerste indruk is prima hoor.
Cool! Eindelijk onder een hoek te plaatsen, _de_ reden voor mij om een andere cover te kopen. Goed om te horen, en aangezien ik nog een verjaardagskadootje op mijn werk mag uitkiezen...Dakoina schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:00:
Exact expert nodig?
http://www.incipio.com/ne...Hard-Shell-Folio-Case.asp
Heb sinds het uitkomen van de iPad 3, de Incipio Lexington Folio case.
Deze kan ik iedereen van harte afraden. De kwaliteit is gewoon niet wat je mag verwachten van een $40 case. De iPad klikt goed vast in de rubber (krijg hem eigenlijk niet meer er uit
), maar de randen van de folio zijn slecht afgestikt, en rafelden vanaf de 1ste minuut. Daarnaast is het niet mogelijk de iPad in een hoek te zetten zoals afgebeeld op de website, omdat de cover niet stevig genoeg is.
De 1ste batch had het magneet probleem, waarbij de iPad niet op slot ging. Op verzoek heeft Incipio toen meteen een nieuwe gestuurd, wel netjes. Helaas is deze van dezelfde kwaliteit.
Heb sinds het uitkomen van de iPad 3, de Incipio Lexington Folio case.
Deze kan ik iedereen van harte afraden. De kwaliteit is gewoon niet wat je mag verwachten van een $40 case. De iPad klikt goed vast in de rubber (krijg hem eigenlijk niet meer er uit
De 1ste batch had het magneet probleem, waarbij de iPad niet op slot ging. Op verzoek heeft Incipio toen meteen een nieuwe gestuurd, wel netjes. Helaas is deze van dezelfde kwaliteit.
[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 22-06-2012 15:39 ]
Zo, vandaag even de nieuwe Smart Case gekocht en de eerste ervaringen zijn positief. Vergeleken met verschillende filmpjes op YouTube zit die van mij aanzienlijk strakker. Pas als je veel druk uitoefent, schuift de iPad (3rd gen) een millimeter in de case...te verwaarlozen dus.
Ik heb gekozen voor de rode en hij is is lekker felrood, echt mooi.
Ook kun je de iPad iets schuiner (in de monitorstand) zetten, vergeleken met de Smart cover.
Nadeel: de magneet in de flap is iets zwakker, dus als je zwaait met de iPad, gaat de flap na 4/5 keer zwaaien open. Maar goed, dan ben ik ook echt op zoek naar iets om over te zeuren..
Ook kun je de iPad iets schuiner (in de monitorstand) zetten, vergeleken met de Smart cover.
Nadeel: de magneet in de flap is iets zwakker, dus als je zwaait met de iPad, gaat de flap na 4/5 keer zwaaien open. Maar goed, dan ben ik ook echt op zoek naar iets om over te zeuren..
Crazy D schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 06:30:
[...] 80 euro bij Appelhoes.nl, binnenkort leverbaar.
Heb 'm bij ons bij Media Markt ook al uitvoerig zitten bekijken.. het materiaal voelt heel goedkoop aan, nog goedkoper dan de goedkoopste leren hoesjes van bijvoorbeeld Kensington of Puro, daarnaast is het echter weer wel zo dat de iPad 2 er steviger in zit dan eerder werd verklaard.. hiermee bedoel ik dat je wel duidelijk een ruimte ziet tussen de iPad 2 en de Case en dat hij ook een heeeel klein beetje kan schuiven.Michael Knight schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:27:
Zo, vandaag even de nieuwe Smart Case gekocht en de eerste ervaringen zijn positief. Vergeleken met verschillende filmpjes op YouTube zit die van mij aanzienlijk strakker. Pas als je veel druk uitoefent, schuift de iPad (3rd gen) een millimeter in de case...te verwaarlozen dus.
Echter moet ik wel zeggen dat mijn gevoel alsnog nee zegt op het kopen van zo'n hoes, puur omdat ik een case wil die volledig en perfect om de iPad 2 heenzit en nauwelijk tot geen ruimte vertoont, iig niet zoals de Smart Case dat doet..
Ik ga over een week naar New York en ben van plan om daar even te gaan kijken wat voor hoesjes er te vinden zijn in de officiële Apple Stores
Vorige week Choiix Wake-Up-Folio (Coolermaster) gekocht bij Paradigit, een witte leder versie voor slechts 15 euro! Voor dat geld kan je naar mijn mening geen betere vinden. Het leer voelt even goed aan als de dure smart cover van Apple
Hope for the best, prepare for the worst...
Iemand ervaring met deze:
http://www.tabletcenter.n...tand-for-ipad-3-blue.html
http://www.tabletcenter.n...kbook-ipad-2-3-black.html
Vooral die onderste lijkt me interessant.
Volgens mij heb ik die onderste wel eens vaker hier langs zien komen, ik zou het topic even doorzoeken.Crescendo schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:34:
Iemand ervaring met deze:
Iemand idee waar je een goedkope transparante sticker voor de achterkant van de iPad 3 kunt krijgen, die wat extra grip geeft bij het vasthouden?
Oké, die SwitchEasy Exec lijkt me wel, dat is de opvolger van de Canvas als ik het goed begrijp? Al meer mensen op 'Dracul' na, ervaringen hiermee? Kan hem nog niet echt op het wereldwijde web vinden, om aan te schaffen, in Nederland.
EDIT: Ik ben verkocht, alleen nu twijfelen, blauw of toch save-zwart. Het is wel zes tientjes, en niet iets wat je even opnieuw besteld.
http://www.appelhoes.nl/W...c-Folio-iPad-3-Black.html
Hmm, toch weer twijfelen na zien van deze review.
EDIT: Ik ben verkocht, alleen nu twijfelen, blauw of toch save-zwart. Het is wel zes tientjes, en niet iets wat je even opnieuw besteld.
[ Voor 96% gewijzigd door Crescendo op 24-06-2012 23:55 ]
Om nog maar even terug te komen op deze case.Crescendo schreef op zondag 24 juni 2012 @ 23:16:
Oké, die SwitchEasy Exec lijkt me wel, dat is de opvolger van de Canvas als ik het goed begrijp? Al meer mensen op 'Dracul' na, ervaringen hiermee? Kan hem nog niet echt op het wereldwijde web vinden, om aan te schaffen, in Nederland.
Ik begin hem steeds meer te waarderen.
Het mechanisme om hem in een stand mode te zetten is even wennen maar werkt prima.
Het grote pluspunt t.o.v. de canvas is dat de ipad nu wel goed blijft staan door dat er groeven in de klep zitten.
Hij is ook (iets) minder zwaar als de canvas.
Misschien een klein minpuntje: Als je hem in standmode wil zetten en je (knakt) de ipad los dan bestaat de kans dat hij er uit schuift. (moet je wel erg lomp doen maar hij wil wel erg makkelijk uit de hoes glijden)
Of ik zie erover, maar de bookbook die ik zag - volgens de foto's - op de website, is niet deze: http://twelvesouth.com/products/bookbook_ipad/

Ook besteld
[ Voor 3% gewijzigd door Dakoina op 25-06-2012 10:13 . Reden: oooh nevermind... een search vond em wel :) ]
En als je simpelweg op de bank zit, en dus hem gewoon vasthoudt en de achterzijde naar achteren drukt. Is dat ook gewoon comfortabel zonder dat die achterzijde wil terugflappen (wist er geen ander woord voor) bijvoorbeeld? Wat voor kleur heb jij gekozen, zwart? Bedankt voor het delen van je ervaringen.
[ Voor 7% gewijzigd door Crescendo op 25-06-2012 10:39 ]
Goedemiddag beste users. 
Ik wil even jullie mening.
Waarom wil ik een case?
Ik zit dagelijks 40 minuten in de trein en wil wanneer nodig documenten kunnen typen/bewerken op de iPad 2. Reden dat ik het op de iPad wil doen is het feit dat ik op kantoor op een desktop werk en daarom het zonde vind om elke dag mijn laptop heen en weer te sjouwen. Een iPad is dan veel praktischer kwa gewicht en afmetingen. Nu ben ik mij aan het oriënteren op een case met ingebouwde keyboard.
Waarom een case met ingebouwde keyboard en niet bijvoorbeeld een Apple Keyboard met Smart Cover?
In de trein kan het zo af en toe erg hobbelen en daarom lijkt het mij niet handig als de case en toetsenbord los van elkaar zijn. Zeker met het feit dat je niet altijd een tafel ter beschikking hebt en dan een losse keyboard en iPad op de schoot mij een drama lijkt kwa usability. Nee, een case met een ingebouwde keyboard lijkt mij praktischer. Als jullie het anders ervaren schroom dan niet een reactie te plaatsen.
Wat zijn je eisen?
Bescherming, niet dat ik paranoid ben en de kleinste krassen wil voorkomen. Maar mijn iPad zit dagelijks in mijn tas en wil op zijn minst basis bescherming zodat ik met een gerust hart hem in mijn tas kan "gooien" zonder dat ik mij zorgen hoef te maken.
De mogelijkheid om de toetsenbord eruit te halen. Geen hoge prioriteit maar het lijkt mij handig als ik zo af en toe de mogelijkheid heb om het toetsenbord eruit te halen.
Verder zou het mooi zijn als ik de frontcover inclusief het toetsenbord naar achteren kan klappen in de gevallen wanneer ik mijn toetsenbord niet nodig heb. Ook dit is een "nice to have" feature wat dus niet noodzakelijk is.
Welke case heb je dan op het oog?
Ik heb wat research gedaan en mijn oog is gevallen op de YourType Folio + Keyboard for The new iPad and iPad 2
http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=603126
Precies wat ik wil en prijs is gunstig. Nu zou ik graag willen weten of iemand ervaringen heeft met deze case en/of een andere case/combinatie kan aanbevelen. Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor jullie tijd en reacties.
Ik wil even jullie mening.
Waarom wil ik een case?
Ik zit dagelijks 40 minuten in de trein en wil wanneer nodig documenten kunnen typen/bewerken op de iPad 2. Reden dat ik het op de iPad wil doen is het feit dat ik op kantoor op een desktop werk en daarom het zonde vind om elke dag mijn laptop heen en weer te sjouwen. Een iPad is dan veel praktischer kwa gewicht en afmetingen. Nu ben ik mij aan het oriënteren op een case met ingebouwde keyboard.
Waarom een case met ingebouwde keyboard en niet bijvoorbeeld een Apple Keyboard met Smart Cover?
In de trein kan het zo af en toe erg hobbelen en daarom lijkt het mij niet handig als de case en toetsenbord los van elkaar zijn. Zeker met het feit dat je niet altijd een tafel ter beschikking hebt en dan een losse keyboard en iPad op de schoot mij een drama lijkt kwa usability. Nee, een case met een ingebouwde keyboard lijkt mij praktischer. Als jullie het anders ervaren schroom dan niet een reactie te plaatsen.
Wat zijn je eisen?
Bescherming, niet dat ik paranoid ben en de kleinste krassen wil voorkomen. Maar mijn iPad zit dagelijks in mijn tas en wil op zijn minst basis bescherming zodat ik met een gerust hart hem in mijn tas kan "gooien" zonder dat ik mij zorgen hoef te maken.
De mogelijkheid om de toetsenbord eruit te halen. Geen hoge prioriteit maar het lijkt mij handig als ik zo af en toe de mogelijkheid heb om het toetsenbord eruit te halen.
Verder zou het mooi zijn als ik de frontcover inclusief het toetsenbord naar achteren kan klappen in de gevallen wanneer ik mijn toetsenbord niet nodig heb. Ook dit is een "nice to have" feature wat dus niet noodzakelijk is.
Welke case heb je dan op het oog?
Ik heb wat research gedaan en mijn oog is gevallen op de YourType Folio + Keyboard for The new iPad and iPad 2
http://www.belkin.com/IWC...process?Product_Id=603126
Precies wat ik wil en prijs is gunstig. Nu zou ik graag willen weten of iemand ervaringen heeft met deze case en/of een andere case/combinatie kan aanbevelen. Ik ben benieuwd en alvast bedankt voor jullie tijd en reacties.
Ik de bruine (zelfde als voor de iphone), en voor zover ik zie kan hij helemaal terug gevouwen worden. Hoeft natuurlijk niet.Crescendo schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:39:
En als je simpelweg op de bank zit, en dus hem gewoon vasthoudt en de achterzijde naar achteren drukt. Is dat ook gewoon comfortabel zonder dat die achterzijde wil terugflappen (wist er geen ander woord voor) bijvoorbeeld? Wat voor kleur heb jij gekozen, zwart? Bedankt voor het delen van je ervaringen.
Bing
Iemand vertelde mij dat hij last had dat de smart cover van Apple er nog wel eens afviel wanneer je 'm neerzette op de vouwstandaard. Meer mensen hier last van?