Ik ben nieuw hier, en ik heb sinds een paar dagen de Melcko leather case, die zou voor de iPad 2 zijn maar past perfect om de iPad 3, ook de hoesvergrendeling doet het perfect, terwijl ik toch berichten heb gelezen dat die het niet zou doen bij de new iPad, maar nou heb ik ook op internet gelezen dat ze daar wat aan zouden gaan doen bij de nieuwe serie die gemaakt zou worden. Ben ook super blij met de hoes.
Heb jij hem ook via ING besteld? Ik heb hem daar namelijk ook gekocht en ik heb hem al enkele weken in huis. Bij mij werkt de hoes-vergrendeling jammer genoeg niet (zoals ik toen al had aangegeven), terwijl ik dat wel in een filmpje wel zag. Ik vind het eigenlijk wel prima zo, want als je de iPad plat neerlegt met de gehele leren kant aan de onderkant kan die vaak zomaar vergrendeld worden zonder dat je daar om vraagt.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:12:
Ik ben nieuw hier, en ik heb sinds een paar dagen de Melcko leather case, die zou voor de iPad 2 zijn maar past perfect om de iPad 3, ook de hoesvergrendeling doet het perfect, terwijl ik toch berichten heb gelezen dat die het niet zou doen bij de new iPad, maar nou heb ik ook op internet gelezen dat ze daar wat aan zouden gaan doen bij de nieuwe serie die gemaakt zou worden. Ben ook super blij met de hoes.
Het gekke is dat de functie zo wel werkte, maar waar je het juist niet zou willen. Ik heb de functie dus maar uitgeschakeld, omdat het zo geen zin heeft. Voor de rest ben ik zeer tevreden over de hoes en hij maakt hem niet echt veel lomper of zo. Ook, hoef je je geen zorgen te maken over beschadigingen bij het neerleggen.
Verwijderd
Ja bij bij werkt de functie wel, als ik het open doet gaat hij van de vergrendeling af, en als ik hem dicht klap gaat de iPad in de vergrendeling, dus zoals het hoort, maar heb ergens op internet gelezen dat ze het probleem verholpen zouden hebben bij de volgende lichting.
Maar je zou ermee terug kunnen gaan en om een nieuwe kunnen vragen, maar ik heb er 79,00 euro voor betaald.
Ps en als ik de klep na achteren plat legt onder de iPad, dan schiet hij niet in de vergrendeling.
Maar je zou ermee terug kunnen gaan en om een nieuwe kunnen vragen, maar ik heb er 79,00 euro voor betaald.
Ps en als ik de klep na achteren plat legt onder de iPad, dan schiet hij niet in de vergrendeling.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 00:26 ]
Voor die van mij heb ik ongeveer 50 euro betaald, via de rentenpunten-actie van ING. Ik vind het prima en ik heb geen zin om moeilijk te doen (aangezien ik wist dat hij speciaal voor de iPad 2 gemaakt was en niet voor de iPad 3).
Nu ik eindelijk mijn iPad binnen heb kan ik ook mijn switch easy canvas testen.
De voordelen:
- de iPad is erg goed bescherm
- de verschillende standen waar hij in kan staan
- de sluiting werkt goed, stuk make linker dan de vorige met de clip.
Nadelen:
- hij is best zwaar
- hij stinkt, heb hem nu al een week of drie in huis. Stank is wel al wat minder
- de buitenkant voelt wat plakkerig aan, net alsof je de hele tijd zweet handen hebt.
- Er zijn dan wel veel verschillende standen waar hij in kan staan maar hij glijdt steeds wat onderuit.
Ik ben er dan ook nog niet over uit of ik deze hoes wel ga houden.
De voordelen:
- de iPad is erg goed bescherm
- de verschillende standen waar hij in kan staan
- de sluiting werkt goed, stuk make linker dan de vorige met de clip.
Nadelen:
- hij is best zwaar
- hij stinkt, heb hem nu al een week of drie in huis. Stank is wel al wat minder
- de buitenkant voelt wat plakkerig aan, net alsof je de hele tijd zweet handen hebt.
- Er zijn dan wel veel verschillende standen waar hij in kan staan maar hij glijdt steeds wat onderuit.
Ik ben er dan ook nog niet over uit of ik deze hoes wel ga houden.
[ Voor 9% gewijzigd door Dracula op 13-05-2012 11:21 ]
Verwijderd
Nee zou ik ook niet doen, ondanks dat is het een hele fijne hoes.syltheboy schreef op zondag 13 mei 2012 @ 01:29:
Voor die van mij heb ik ongeveer 50 euro betaald, via de rentenpunten-actie van ING. Ik vind het prima en ik heb geen zin om moeilijk te doen (aangezien ik wist dat hij speciaal voor de iPad 2 gemaakt was en niet voor de iPad 3).
Verwijderd
Ondanks dat het een fijne hoes is de Melcko leather, heb ik toch de Decoded leather slim cover besteld bij de appelhoes, zelfde idee als de Melcko alleen is deze voor de iPad 3, dit omdat mijn zoon Jaap voor 5 mnd naar Afgahanistan gaat en dus een hoes voor zijn iPad 2 nodig heeft, zeker met al dat zand daar, dus deze gaat na mijn zoon en ik ga voor de Decoded leather slim case, maar kan nergens reviews vinden over deze hoes, maar hij ziet er erg mooi uit.
Verwijderd
Omdat de Melcko hoes voor de iPad 3 een rand op het scherm heeft, en dat is wat ik niet mooi vindt, deze hoes heeft het zelfde idee als de Melcko hoes dus je klikt hem met de achterkant in de hoes, en de originele Melcko hoes voor de iPad 3 dus, die schuif je in de hoes.
Ja, dat snap ik. Dat is ook niet zo mooi, zo'n leren rand om je scherm. Die voor die hoes van Melkco (speciaal voor iPad 2) voldeed toch ook? Maar goed, die 2 tientjes extra maken ook niet zo heel veel uit als je toch al veel geld aan een hoes uitgeeft. Persoonlijk vind ik zowel de stiksels en de binnenkant van de Decoded wel een stuk mooier.
Verwijderd
Ja inderdaad, alleen had ik het idee dat er speling inzat aan de onderkant van de hoes want je zag een klein kiertje omdat hij onderaan niet helemaal aansloot, en het was minimaal maar toch bleef ik er na kijken en omdat onze Jaap toch ook een hoes nodig had dacht ik dan ne jij deze en bestel ik de andere dus opgelost.
Ja, bij die van mij zit er ook een beetje speling aan de onderkant. Ik heb echter niet echt een kiertje opgemerkt. Maar goed, voor 50 euro ben ik zeer tevreden en daarnaast is de kwaliteit van het leer ook erg goed.
Ook ik zou nog even reageren op dit product http://www.ebay.co.uk/itm/290685629447?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_6912wt_950. Mijn ervaringen zijn echter niet erg positief.ThinkPadd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:17:
[...]
Deze laatst ook besteld, perfect! Smartcover is bijna niet van echt te onderscheiden.
Heb alleen verkeerde backcover gekregen (een witte) terwijl ik een transparante had besteld. Maar de verkoper zou een nieuwe opsturen heeft ie mij beloofd
Natuurlijk is de prijs erg laag, een case en magic cover voor nog geen 20 euro. Echter zijn dit mijn opmerkingen:
- De magic cover begint te rafelen aan de randen.
- Hij is minder soepel dan het origineel.
- Bovendien lijkt het erop alsof hij op twee bevestigingspunten krast op de alu behuizing van de iPad.
- De case vind ik niet prettig in gebruik. Hij heeft hier en daar scherpe randen, is vrij dik en het kunststof is ook niet mijn favoriet qua structuur.
Verwijderd
Vandaag de Decoded case binnen voor mijn IPad 3, en moet zeggen geweldige case, ben er erg blij mee.
Dat is mooi om te horen! Vind je hem er beter uitzien dan die van Melkco voor iPad 3 en is hij kwalitatief misschien nog ietsje beter?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:10:
Vandaag de Decoded case binnen voor mijn IPad 3, en moet zeggen geweldige case, ben er erg blij mee.
Verwijderd
Ja, vind hem er goed en netjes afgewerkt eruit zien, ook de binnenkant van de voorflap, en hij past perfect.
Voor die prijs mag dat ook wel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:14:
Ja, vind hem er goed en netjes afgewerkt eruit zien, ook de binnenkant van de voorflap, en hij past perfect.
Heb nog geen iPad, maar heb toch alvast de Bodyguardz screenprotector besteld. Ben opnieuw of dat wat is. Ik lees allerlei positieve als negatieve reacties erover.
Ze zijn makkelijk aan te brengen. Ik was er 15 min mee bezig en heb maar 1 stofje eronder.
hij heeft alleen 2 minpunten, Een daarvan is dat is wel dat hij ontzettend snel en makkelijk krast, maar die krassen zie je bij normaal gebruik niet. Een ander minpunt is dat hij snel deukt en die deuken blijven ook zitten. Afhankelijk van de diepte en grootte van de deuk is deze wel zichtbaar bij normaal gebruik.
Aan het begin voelt hij erg stroef en rubberachtig aan, maar dit is na enkele dagen weg.
Zorg dat hij helemaal goed zit en dat er geen bubbels meer onder zitten voordat je de topsheet eraf haalt. Zodra je deze eraf hebt moet je niet meer bubbels eruit gaan vegen, want dan deuk je hem en krijg je ingedeukte lijnen die niet wegtrekken.
hij heeft alleen 2 minpunten, Een daarvan is dat is wel dat hij ontzettend snel en makkelijk krast, maar die krassen zie je bij normaal gebruik niet. Een ander minpunt is dat hij snel deukt en die deuken blijven ook zitten. Afhankelijk van de diepte en grootte van de deuk is deze wel zichtbaar bij normaal gebruik.
Aan het begin voelt hij erg stroef en rubberachtig aan, maar dit is na enkele dagen weg.
Zorg dat hij helemaal goed zit en dat er geen bubbels meer onder zitten voordat je de topsheet eraf haalt. Zodra je deze eraf hebt moet je niet meer bubbels eruit gaan vegen, want dan deuk je hem en krijg je ingedeukte lijnen die niet wegtrekken.
Toch zonde om zo'n mooi scherm teniet te doen met een screenprotector. Wanneer je een smartcover hebt is het toch ook helemaal niet nodig. Tenzij je scherpe vingers hebt ofzo....splitert schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:18:
Ze zijn makkelijk aan te brengen. Ik was er 15 min mee bezig en heb maar 1 stofje eronder.
Je merkt niet dat die erop zit. Sterker nog, het beeld ziet er zelfs beter uit omdat je niet constant je vingerafdrukken ziet waar ik wel eerst last van had. Bovendien had ik er na 3 dagen al 3 krassen op zitten bij normaal gebruik. En ook mijn hoes beschermt het scherm goed.uiterlix schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:03:
[...]
Toch zonde om zo'n mooi scherm teniet te doen met een screenprotector. Wanneer je een smartcover hebt is het toch ook helemaal niet nodig. Tenzij je scherpe vingers hebt ofzo....
[ Voor 3% gewijzigd door splitert op 16-05-2012 20:21 ]
Soms komen er toch krassen op, ondanks dat je zuinig bent. Bij ons op t werk zijn er zo'n 300 iPhones uitgedeeld (voor de 2e keer). Je wil niet weten hoe sommige schermen eruit zien (geen screenshield, want toch van t werk). Natuurlijk is een telefoon iets anders dan een tablet. Toch doe ik er een shield op, aangezien ik veel reis en dat ding altijd meeneem. Er is toch wel kwaliteitsverschil tussen de merken. Ik heb er een aantal geprobeerd en bleef bij 1 merk hangen. Daarbij merk je bijna niet dat ie er op zit.
Je hebt tegenwoordig een nieuw type screenprotector, een soort glaslaag; glas.t
Ik heb deze nu op m'n iPhone sinds vandaag en ben er erg over te spreken. De waas die er altijd overheen lag is nu weg, het voelt idd aan als glas, net als het originele scherm. Nu hopen dat het een tijdje meegaat.
Die dingen zijn wel prijzig: 20 euro voor de iPhone, 70 euro voor de iPad. Zegmaar 2x zo duur als een goeie steinheil oid. Hopelijk gaat ie ook 2x zo lang mee.
De iPad versie heb ik nog niet in Nederland gespot, dus als iemand een leverancier weet.
Je hebt tegenwoordig een nieuw type screenprotector, een soort glaslaag; glas.t
Ik heb deze nu op m'n iPhone sinds vandaag en ben er erg over te spreken. De waas die er altijd overheen lag is nu weg, het voelt idd aan als glas, net als het originele scherm. Nu hopen dat het een tijdje meegaat.
Die dingen zijn wel prijzig: 20 euro voor de iPhone, 70 euro voor de iPad. Zegmaar 2x zo duur als een goeie steinheil oid. Hopelijk gaat ie ook 2x zo lang mee.
De iPad versie heb ik nog niet in Nederland gespot, dus als iemand een leverancier weet.
Volgens mij gaat er niets boven de screenprotectors van bodyguardz. Niet voor niets dat het hetzelfde materiaal is als waarmee ze autoruiten mee beschermen.
Die heb ik ook ooit eens gehad op de iPhone, toch vond ik ze minder fijn dan de steinheil. Ik kreeg een soort sinaasappelschil effect. Ik kan het natuurlijk verkeerd hebben gedaan, plus dat ze wellicht beter zijn geworden.
Overigens is het ook een soort van film, dus geen glas zoals glas.t.
Voordeel is wel dat je de gehele iPad beschermd. Plus dat bodyguardz echt heel sterk spul is.
Voor mij is het gevoel bij de bediening het belangrijkst, dit vond ik bij de steinheil erg fijn, maar nu op de iPhone met de glas.t nog fijner.
Overigens is het ook een soort van film, dus geen glas zoals glas.t.
Voordeel is wel dat je de gehele iPad beschermd. Plus dat bodyguardz echt heel sterk spul is.
Voor mij is het gevoel bij de bediening het belangrijkst, dit vond ik bij de steinheil erg fijn, maar nu op de iPhone met de glas.t nog fijner.
Kort geleden heb ik een duopack heldere screen-protectors van Belkin gekocht en ik was "slechts" 15 euro kwijt. Op mijn iPad 3 heb ik hem prima aan kunnen brengen, maar ook op de iPad 2 van mijn pa was dit geen probleem. Ze zitten er allebei net niet perfect op, maar ik ben wel tevreden met het resultaat. Je ziet amper dat ze erop zijn geplakt en het scherm is er gelukkig niet stroever op geworden. Ook is de beeldkwaliteit nagenoeg hetzelfde gebleven.
[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 16-05-2012 23:24 ]
Gisteren zat dit bij de post:
http://www.evioconcepts.com/harmony.html
Zeer degelijke case! Heb er ineens 2 besteld waardoor de kostprijs onder de 50euro kwam te liggen per stuk
Levering vanuit US is ook zeer snel gebeurd
Zeer degelijke case! Heb er ineens 2 besteld waardoor de kostprijs onder de 50euro kwam te liggen per stuk
Mooi ding!
Ik heb iets vergelijkbaar als ik op stap ga, alleen dan een el-cheapo versie...
Voor normaal gebruik heb ik toch liever een dunnere case
Ik heb iets vergelijkbaar als ik op stap ga, alleen dan een el-cheapo versie...
Voor normaal gebruik heb ik toch liever een dunnere case
Was op zoek naar een andere hoes,
Na flink lezen van dit 'korte' topic wilde ik de Targus Versavu...
Is die in zijn hoes te draaien.
Toetsenbord wil ik niet, dan moet ik maar een laptop gebruiken...
Dus shoppen in Amsterdam... zal wel ergens te koop zou zijn.....niet dus.
Via internet op dealextreme terecht gekomen, eens kijken of dat wat is.
http://www.dealextreme.co...pad-orange-128352?item=38
Gisteren Bodyguardz op mijn iPad geplaatst. Blijkbaar leveren ze geen application solution meer, maar application gel. Nu nog wachten tot de laatste restjes gel zijn opgedroogd.
Nope maar hij krijgt wel goede revieuws o.a. MetagamersVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:17:
Iemand ervaring met de stm grip?
Shoppen in Amsterdam en 'm niet tegengekomen?? Hij is gewoon te koop bij de mycom, dynabyte en bcc...kwakzalver schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:50:
Was op zoek naar een andere hoes,
Zag m gisteren liggen bij de bcc in amsterdam, heb meteen een targus hughes portfolio meegenomen voor 12,50.
Ik heb zojuist via het internet via i-like.nu 2 beschermingen voor mijn iPad 3 besteld.
http://www.i-like.nu/webs...b--ipad-2-smartcover.html
http://www.i-like.nu/webs...s/b2007--ipad-2-hoes.html
Ze lijken erg robuust, en ik zal binnenkort laten weten wat het is
Goede service trouwens, heb even contact gehad met die jongen zelf en doet nergens moeilijk over.
http://www.i-like.nu/webs...b--ipad-2-smartcover.html
http://www.i-like.nu/webs...s/b2007--ipad-2-hoes.html
Ze lijken erg robuust, en ik zal binnenkort laten weten wat het is
Goede service trouwens, heb even contact gehad met die jongen zelf en doet nergens moeilijk over.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Ik heb de canvas ook, zie een paar postings terug mbt mijn bevindingen. De cover gaat mij steeds meer tegen staan, Vooral de chemische stank die er nog steeds aan zit.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:19:
Ja daarom wil ik die ook, of de easyswitch canvas, maar die vind ik te dik.
Ik zit al een paar dagen te kijken voor een Ipad case. Thuis gebruik ik nog steeds mijn cheapass druppeltjes die prima werken.
Voor vakantie lijkt me een volledige case echter wel noodzakelijk, als je de Ipad in een rugzak stop is een beetje bescherming wel handig...
Ben tot nu toe op 2 modellen uitgekomen
Maroo (Moko)
Belkin cinema folio
Zien er beide niet verkeerd uit, en zijn met ~€50 nog redelijk betaalbaar. Alleen bij beide zie ik klachten over het unlocken wat soms automatisch gebeurd. Is er geen perfecte case voor ~€50?.
Voor vakantie lijkt me een volledige case echter wel noodzakelijk, als je de Ipad in een rugzak stop is een beetje bescherming wel handig...
Maroo (Moko)
Belkin cinema folio
Zien er beide niet verkeerd uit, en zijn met ~€50 nog redelijk betaalbaar. Alleen bij beide zie ik klachten over het unlocken wat soms automatisch gebeurd. Is er geen perfecte case voor ~€50?.
[ Voor 7% gewijzigd door Tortelli op 20-05-2012 16:48 ]
Deze van Incipio is volgens mij ook wel een goede optie. Deze van Incase trouwens ook.Tortelli schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:47:
Ik zit al een paar dagen te kijken voor een Ipad case. Thuis gebruik ik nog steeds mijn cheapass druppeltjes die prima werken.
Maroo (Moko)
Belkin cinema folio
[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 20-05-2012 19:16 ]
Heb onlangs een iPhone gekocht en hier heb ik een Belkin Anti-Smudge screen protector opgeplakt (linkje). Ben hier zeer tevreden over omdat ik vaak vettige handen heb en met deze screen protector merk ik daar weinig van. Ik ben van plan om komende week de iPad 3 te halen maar ik heb nog niet de Belkin Anti-Smudge voor iPad 3 gezien?
Ik heb de belkin cinema folio en het automatisch unlock probleem komt me bekend voor.Tortelli schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:47:
Maroo (Moko)
Belkin cinema folio
Nu auto unlock maar uitgezet.
De case is trouwens ruim onder de €50 te krijgen. Ik kwam hem bij Azerty tegen voor 23,75
Bij iLounge hebben ze het over eentje van het merk Spigen SGP. Hij is compleet transparant en het beïnvloed de beeldkwaliteit nauwelijks.Dw1-nl schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:58:
Heb onlangs een iPhone gekocht en hier heb ik een Belkin Anti-Smudge screen protector opgeplakt (linkje). Ben hier zeer tevreden over omdat ik vaak vettige handen heb en met deze screen protector merk ik daar weinig van. Ik ben van plan om komende week de iPad 3 te halen maar ik heb nog niet de Belkin Anti-Smudge voor iPad 3 gezien?
Zelf heb ik er eentje (mat) van de Xenos gehad, maar dat was 3x niks. Toen heb ik een wat duurdere gekocht (ook mat) bij Amac, maar die gaf hetzelfde resultaat. Momenteel heb ik er eentje van het merk Belkin (helder) opzitten en die bevalt gelukkig prima.
Volgens mij is die van het merk Spigen SGP wel een stuk beter dan de 2 die ik heb uitgeprobeerd.
zijn er hier nog tweakers met ervaringen m.b.t. rugged cases als de Griffin Survivor en (de nieuwe; met screenprotector) Otterbox Defender voor een ipad 3? Twijfel nogsteeds tussen deze 2 namelijk.
[ Voor 60% gewijzigd door Rhy op 24-05-2012 12:37 . Reden: t.net pricewatch links ]
Ik heb sinds 2 weken de Griffin bij mijn stage waar ik bezig ben met een ipad project gericht op monteurs die alles kapot kunnen maken. Als ik naar het promo filmpje van de Otterbox kijk denk ik dat het niet veel scheelt, maar de het rubber om de hoeken bij de Griffin zijn wel een stuk dikker denk ik. En ik zie bij Otterbox ook niks over een millitaire certificering, wat ze bij Griffin wel hebben.
ah vet ... dan heb ik was specifieke vragen m.b.t. de survivor voor jeBoeiend schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:21:
Ik heb sinds 2 weken de Griffin bij mijn stage waar ik bezig ben met een ipad project gericht op monteurs die alles kapot kunnen maken. Als ik naar het promo filmpje van de Otterbox kijk denk ik dat het niet veel scheelt, maar de het rubber om de hoeken bij de Griffin zijn wel een stuk dikker denk ik. En ik zie bij Otterbox ook niks over een millitaire certificering, wat ze bij Griffin wel hebben.
- Ik lees veel over dat accessoires (kabels, connection kit, enz.) niet of heel slecht passen?
- warmte ontwikkeling c.q. ventilatie?
- totale gewicht wat toch van 660g met 431g toeneemt naar 1.1KG, maakt de combinatie nogsteeds prettig handelbaar?
Standaard ipod kabel totaal geen problemen mee, iphone oordopjes is we verrekte irritant maar dat komt ook door stomme apple oordopjes ontwerp (glad als de nete).Rhy schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:12:
[...]
ah vet ... dan heb ik was specifieke vragen m.b.t. de survivor voor jewelke je dan als geen ander kan beantwoorden:
- Ik lees veel over dat accessoires (kabels, connection kit, enz.) niet of heel slecht passen?
- warmte ontwikkeling c.q. ventilatie?
- totale gewicht wat toch van 660g met 431g toeneemt naar 1.1KG, maakt de combinatie nogsteeds prettig handelbaar?
Warmte ontwikkeling, mwa ik ben totaal geen gamer, ga denk ik een dezer dagen nog wel eens even flink in de zon, kijken wat er gebeurt.
Gewicht, mwa hij is zwaarder, ik vind het nog niet echt belemmerend, maar ik merk het we erg als ik mijn eigen ipad met alleen smartcover, hé wat is dit licht.
De Glas.T ?syltheboy schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:11:
[...]
Bij iLounge hebben ze het over eentje van het merk Spigen SGP. Hij is compleet transparant en het beïnvloed de beeldkwaliteit nauwelijks.
Zelf heb ik er eentje (mat) van de Xenos gehad, maar dat was 3x niks. Toen heb ik een wat duurdere gekocht (ook mat) bij Amac, maar die gaf hetzelfde resultaat. Momenteel heb ik er eentje van het merk Belkin (helder) opzitten en die bevalt gelukkig prima.
Volgens mij is die van het merk Spigen SGP wel een stuk beter dan de 2 die ik heb uitgeprobeerd.
Die heb ik momenteel op mn iPhone, bevalt erg goed, is gewoon glas. Al hoor ik wel verhalen over loslaten en bubbels na een maandje of wat gebruik.
Bovendien prijzig: 70 euro voor de iPad variant
Edit:
Linkje eens gelezen, t gaat om een andere van sgp.
[ Voor 3% gewijzigd door rinkel op 23-05-2012 13:57 ]
Op het moment ben ik opzoek naar een folio case voor de nieuwe Ipad. De meeste van deze cases zijn eigenlijk gewoon een smartcover met een backcover. De smartcover wordt dan vaak gebruikt om de tablet in bepaalde posities neer te zetten, maar nu vraag ik me eigenlijk af of dit de ipad wel goed beschermt. Stel op tafel ligt een beetje zand en ik zet de Ipad d.m.v. de smartcover in de typestand. Vervolgens klap ik de ipad weer dicht en stop ik die in mijn tas waardoor de smartcover waarschijnlijk wel een beetje beweegt over het scherm door frictie. Is de kans nu aannemelijk dat er zand op de smartcover is blijven zitten en dat dit voor krassen heeft gezorgd? In een screenprotector heb ik eigenlijk niet veel zin dus als de smartcover wel voor krassen zorgt pak ik gewoon een folio waarvan de frontcover niet op de voorkant ligt. Die sleep/wake functionaliteit maakt mij toch niet zoveel uit.
Ah top. Na dezelfde vragen hier productreview: Griffin Survivor for iPad 2 en New iPad Black review door Roel1966 ook nog beantwoord gekregen te hebben. Heb ik 'm besteld.Boeiend schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:39:
[...]
Standaard ipod kabel totaal geen problemen mee, iphone oordopjes is we verrekte irritant maar dat komt ook door stomme apple oordopjes ontwerp (glad als de nete).
Warmte ontwikkeling, mwa ik ben totaal geen gamer, ga denk ik een dezer dagen nog wel eens even flink in de zon, kijken wat er gebeurt.
Gewicht, mwa hij is zwaarder, ik vind het nog niet echt belemmerend, maar ik merk het we erg als ik mijn eigen ipad met alleen smartcover, hé wat is dit licht.
Wie heeft er een goede tip voor een iPad 2 screenprotector die het scherm ontspiegeld?
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Weet je wat het is, door zo'n matte screen-protector gaat de beeldscherm-kwaliteit er flink op achteruit. Ik had er eentje van de Xenos, die was niet goed en een duurdere van Artwizz maakte geen verschil.
Deze schijnt best wel goed te zijn voor een matte.
Deze schijnt best wel goed te zijn voor een matte.
[ Voor 30% gewijzigd door syltheboy op 24-05-2012 19:56 ]
productreview: Griffin Survivor for iPad 2 en New iPad Black review door Rhy ... voor wie (ook) met het vraagstuk Otterbox Defender vs. Griffin Survivor zit.Rhy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:38:
[...]
Ah top. Na dezelfde vragen hier productreview: Griffin Survivor for iPad 2 en New iPad Black review door Roel1966 ook nog beantwoord gekregen te hebben. Heb ik 'm besteld.
Ik ben op zoek naar en soort gelijke case, maar dan graag in het wit. Dit omdat we ook bewust gekozen hebben voor een witte iPad. Ik wil ook graag een lichte, witte case als bovenstaande.-rAz- schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:25:
Iemand een idee hiervoor? Want volgens mij is bovenstaande case niet in het wit te verkrijgen..
Ik heb de nieuwe mophie workbook in het wit besteld, omdat wij ook een witte Ipad hebben.

Morgen komt ie binnen als het goed is. Ik zal dan ook wel even meteen mijn bevindingen hier posten.

Morgen komt ie binnen als het goed is. Ik zal dan ook wel even meteen mijn bevindingen hier posten.
[ Voor 18% gewijzigd door zynex op 25-05-2012 22:58 ]
A-solar lijkt goede produkten te maken, maar zijn er belachelijk weinig goede reviews te vinden op Internet (niet op YouTube, noch op Amazon, enz.) Heeft er iemand een AB308 Nova Backpack (pricewatch: A-Solar Nova Backpack) of AB311 City Bag (pricewatch unsorted: A-Solar City Bag AB-311)? Hoe bevalt het? Ik ben met name nieuwsgierig naar het aantal opbergvakjes (de binnenkant dus), en durability.
Neem aan dat je niet verwacht daar een iPad mee op te laden?
Toch wel, maar heb daar geen onrealistisch verwachtingen bijtroftnom schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:26:
Neem aan dat je niet verwacht daar een iPad mee op te laden?
Verwijderd
Heeft iemand eigenlijk de logitech met het toetsebord ?
Zou daar wel es een review van willen ...
http://www.logitech.com/n.../ultrathin-keyboard-cover
Verwijderd
YouTube: Logitech Ultrathin Keyboard Cover review - iPad 2/3Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:53:
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2012 14:57 ]
Hier zit ik ook naar te kijken om te gaan kopen. Iemand first-hand ervaring met deze 'cover'?Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:53:
De specs die ik zie hebben een veel lagere capaciteit. Grootste probleem is de output, met slecht 1A, dat kan net voldoende zijn voor een iPad. Maar heel vaak laadt hij gewoon niet op een externe accu met een dergelijke output (de iPad adapter is 2A, een iphone adapter 1A). In ieder geval is de capaciteit nauwelijk afdoende met zijn 2400mAh, je wilt dan wel het dubbele. Kortom voor iPad opladen zou ik het de aanschaf niet waard vinden...Rhy schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 12:56:
[...]
Toch wel, maar heb daar geen onrealistisch verwachtingen bij(het kan weleens 2-3 dagen duren voordat de interne batterij is opgeladen via Solar power). De 7000mAh batterypack kan ook anders opgeladen worden (via lichtnet), en geeft toch weer wat juice aan de iPad, dan wel CloudFTP.
Hoe zijn je ervaringen met deze case? Nog steeds ben ik op zoek naar een soortgelijke, witte lederen case. Die jij gekocht hebt zit er mooi, zakelijk en betrouwbaar uit, maar ik zoek een witte. We hebben niet voor niets een witte iPad gekocht.-rAz- schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:25:
Iemand een idee, zie wel wat witte case's op het internet, maar eigenlijk niet een soortgelijke als bovenstaande (of ze moeten direct 4x zo duur zijn). Mocht iemand nog wel een tip hebben, dan graag.
Hij moet dezelfde functionaliteit hebben als de bovenstaande case.
Verwijderd
Bedankt voor de uitgebreide reviews op alle van het merk iPad 3 geval en ik delen dezelfde ideeën over hun hoogtepunten, lijkt nog GGMM het geval zou een van hen te zijn met de echt leer case en delicaat design met afwerking zoals u wellicht met mij eens van de ene gecontroleerd iPad 3 keyboard geval beoordelingen van Youtube:
YouTube: GGMM Wine Red iPad 3 Leather Case.mp4
Persoonlijk vind ik deze case wel heel mooi. Zeker als je (zoals jij) een witte iPad hebt. Al is 100 euro wel een hoop geld voor een case.Goofyduck384 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 08:42:
[...]
Hoe zijn je ervaringen met deze case? Nog steeds ben ik op zoek naar een soortgelijke, witte lederen case. Die jij gekocht hebt zit er mooi, zakelijk en betrouwbaar uit, maar ik zoek een witte. We hebben niet voor niets een witte iPad gekocht.
Iemand een idee, zie wel wat witte case's op het internet, maar eigenlijk niet een soortgelijke als bovenstaande (of ze moeten direct 4x zo duur zijn). Mocht iemand nog wel een tip hebben, dan graag.
Hij moet dezelfde functionaliteit hebben als de bovenstaande case.
Je kunt er ook voor kiezen (als je de mogelijkheid hebt) om er eentje van Melcko te bestellen via de ING-rentepuntenshop. Die kost dan nog maar 50 euro, maar hij is wel speciaal voor de iPad 2 gemaakt. M'n iPad 3 past er echter prima in (ik heb hem zelf, maar dan in het zwart). De sleep-wake functie werkt helaas niet, maar ik heb er niet zo'n problemen mee eerlijk gezegd.
2400mAh is non-Pro. Pro is 7000mAh. Maar heb balletje opgegooid bij A-solar zelf, want je haalt goede punten aan.troftnom schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:37:
[...]
De specs die ik zie hebben een veel lagere capaciteit. Grootste probleem is de output, met slecht 1A, dat kan net voldoende zijn voor een iPad. Maar heel vaak laadt hij gewoon niet op een externe accu met een dergelijke output (de iPad adapter is 2A, een iphone adapter 1A). In ieder geval is de capaciteit nauwelijk afdoende met zijn 2400mAh, je wilt dan wel het dubbele. Kortom voor iPad opladen zou ik het de aanschaf niet waard vinden...
heb sinds gister een nieuwe ipad. Vandaag paar winkels af geweest maar nergens hadden ze eigenlijk een hoes die ik wou. Ik zal hem geregeld meenemen naar mijn werk dus wil hem gewoon in mijn tas kunnen stoppen zonder dat ie bekrast.
Iemand nog tips voor een donker bruinen leren iPad cover?
Ik vind dit wel wat maar ook weer net niet: http://www.ebay.nl/itm/iP...=DE_Technik_Computerzubehör_Notebook_Taschen&hash=item1c2599abf0#ht_9061wt_1002
Of deze maar €80 vind ik niet in verhouding staan tot wat het is. http://www.mailamac.nl/de...d-en-de-ipad-2-lichtbruin
Iemand nog tips voor een donker bruinen leren iPad cover?
Ik vind dit wel wat maar ook weer net niet: http://www.ebay.nl/itm/iP...=DE_Technik_Computerzubehör_Notebook_Taschen&hash=item1c2599abf0#ht_9061wt_1002
Of deze maar €80 vind ik niet in verhouding staan tot wat het is. http://www.mailamac.nl/de...d-en-de-ipad-2-lichtbruin
[ Voor 42% gewijzigd door haakjesluiten op 28-05-2012 19:51 ]
Tja, 80 euro ben je denk ik al gauw kwijt voor een kwalitatief goede leren iPad-hoes. In de ING-rentepuntenshop hebben ze ook een bruine (van Melkco), welke momenteel helaas uitverkocht is voor 50 euro.
[ Voor 40% gewijzigd door syltheboy op 28-05-2012 20:21 ]
Verwijderd
Je hebt deze voor de iPad 2 of 3 besteld? Als je hebt voor de iPad 3 hebt besteld, werkt de Sleep functie niet of toch wel?-rAz- schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:25:
Verwijderd
Ik ben al sinds de release van de Nieuwe iPad een trotse eigenaar van de iPad, daar heb ik ook een Belkin hoes gekocht. Namelijk deze.
Nu is het probleem dat er aangegeven wordt (ook op de site) dat er AutoWake magneten inzitten. Maar deze werken helemaal niet op mijn iPad? Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips? Als ik de magneet langs de rand van mijn iPad haal dan "slaapt" hij wel, maar als ik de hoes dicht doe niet. Ook heb ik iPad-hoesvergrendeling aanstaan bij mijn instellingen.
Nu is het probleem dat er aangegeven wordt (ook op de site) dat er AutoWake magneten inzitten. Maar deze werken helemaal niet op mijn iPad? Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips? Als ik de magneet langs de rand van mijn iPad haal dan "slaapt" hij wel, maar als ik de hoes dicht doe niet. Ook heb ik iPad-hoesvergrendeling aanstaan bij mijn instellingen.
Om welke hoes van Belkin gaat het? En is hij speciaal voor de Nieuwe iPad?Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 01:28:
Ik ben al sinds de release van de Nieuwe iPad een trotse eigenaar van de iPad, daar heb ik ook een Belkin hoes gekocht. Namelijk deze.
[ Voor 5% gewijzigd door syltheboy op 29-05-2012 01:45 ]
Verwijderd
Het is deze Belkin: http://www.belkin.com/nl/...process?Product_Id=649422
Zelfs op de site staat dat hij autowake magnets heeft en dat deze voor de nieuwe iPad is...
Zelfs op de site staat dat hij autowake magnets heeft en dat deze voor de nieuwe iPad is...
Is er iemand bekend met de Marware Microshell Folio case voor de Nieuwe iPad? Hij is echt heel mooi denk ik, maar ik ben bang dat de iPad dan in zijn geheel te dik wordt...
Master_A
Er had duidelijk aangegeven moeten zijn dat de sleep-wake functie niet werkt op de nieuwe iPad en dat hij alleen maar werkt op de iPad 2. Ik zou er dus gewoon mee teruggaan, als ik jou was.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 02:17:
Reclame?Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:23:
Bedankt voor de uitgebreide reviews op alle van het merk iPad 3 geval en ik delen dezelfde ideeën over hun hoogtepunten, lijkt nog GGMM het geval zou een van hen te zijn met de echt leer case en delicaat design met afwerking zoals u wellicht met mij eens van de ene gecontroleerd iPad 3 keyboard geval beoordelingen van Youtube:

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Ik heb deze hoes besteld als het goed is is hij er in 2 dagen:

Dat is vrijwel dezelfde als ik heb, alleen heb ik dan de niet-lederen variant. Bij mij werken de auto-wake magneten gewoon dus ik zou er inderdaad mee terug gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 02:17:
Iemand die nog een oranje smartcover heeft liggen of een mooie oranje case weet?
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik heb het binnen (duurde wel paar weken), vind het zelf erg mooi. Zoals beloofd een aantal foto's:Nicap schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:05:
Ik heb deze maar besteld bij Dealextreme: http://www.nillkin.com/En/ProductView.asp?ID=2036
Had al eerder een folio case gehad voor m'n iPad 1, en dat beviel me best goed. Vind deze er wel mooi uit zien en lijkt me redelijk kwalitatief.

[ Voor 8% gewijzigd door Zhadum op 29-05-2012 22:48 ]
Ik blijf hem mooi vinden. Als de Belkin af is, bestel ik hem ook. Misschien wel eerder(verjaardag ofzo).
Ik vraag me trouwens wel iets af. Dat lipje bij die vakjes waar je de visitekaartjes achter kunt plaatsen, komt die niet tegen het scherm aan? Hij lijkt me iets hoger te liggen dan de "flap".
Ik vraag me trouwens wel iets af. Dat lipje bij die vakjes waar je de visitekaartjes achter kunt plaatsen, komt die niet tegen het scherm aan? Hij lijkt me iets hoger te liggen dan de "flap".
[ Voor 48% gewijzigd door Nicap op 29-05-2012 22:46 ]
Wat betreft lipje, tot op heden geen last van gehad.Nicap schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:41:
Ik blijf hem mooi vinden. Als de Belkin af is, bestel ik hem ook. Misschien wel eerder(verjaardag ofzo).
By the way: 1 ding wat niet heeft is de autowake magnets. Ze zeggen wel dat het geschikt is voor ipad 3 ...
Tja, die autowake magneetjes heeft de Belkin dan weer wel. Maar is niet echt een showstopper ofzo. In het begin was de Belkin zo stijf dat die magneetjes alleen maar hinderlijk waren. Heb het gister net weer aangezet om te kijken of ie het nog steeds niet goed deed.
Gisteren bij de media markt een ozaki case gehaald

Helaas niet die print, die was er niet meer ipv daarvan een lichte houten variant.
Waren eerst altijd 60 euro. Heb hem nu gekocht voor 27, eigenlijk geschikt voor de ipad 2 maar de 3 pas ook perfect. Ook de autowake magneetjes werken perfect
echt een mooie case voor het geld.
Kwalitief ook echt goede kwaliteit, hij voelt echt erg stevig aan. Ben er meer dan tevreden mee

Helaas niet die print, die was er niet meer ipv daarvan een lichte houten variant.
Waren eerst altijd 60 euro. Heb hem nu gekocht voor 27, eigenlijk geschikt voor de ipad 2 maar de 3 pas ook perfect. Ook de autowake magneetjes werken perfect
Kwalitief ook echt goede kwaliteit, hij voelt echt erg stevig aan. Ben er meer dan tevreden mee
[ Voor 12% gewijzigd door swoutr op 31-05-2012 12:39 ]
Heb zojuist die transparante achterkant gehaald, maar niet zo'n nep Smart Cover, aangezien ik begrijp dat de magneetjes van deze nepversie niet sterk genoeg zouden zijn.LuPo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:07:
[...]
Zoals beloofd nog even wat foto's van deze smartcover en bescherming van de achterkant.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kwaliteit is echt prima. Ik heb alleen m'n iPad 3 nog niet dus ik kan hem nog niet testen in gebruik. Iemand in omgeving Groningen stad die even wil testen?
Zijn er niet-Apple smart covers die (vrijwel) net zo goed zijn als het origineel?
Verwijderd
Ik ben nu al zo lang aan het zoeken naar een goede Folio Case voor de nieuwste iPad.
Er is zoveel keuze, echter ben ik op zoek naar een website waar misschien een vergelijking van een aantal Folio Cases wordt gegeven.
Kan iemand mij hierbij helpen? Ik ben er tot nu toe nog niet uit gekomen.
Er is zoveel keuze, echter ben ik op zoek naar een website waar misschien een vergelijking van een aantal Folio Cases wordt gegeven.
Kan iemand mij hierbij helpen? Ik ben er tot nu toe nog niet uit gekomen.
Even een korte (na teruglezen is ie trouwens best lang...) review plaatsen van mijn namaak accessoires en de aankoop daarvan.
Het gaat om een oranje smartcover en een zwarte backcover voor de iPad3/New iPad/iPad 2012, gekocht bij i-like.nu:
De smartcover lijkt erg op de Apple smartcover die ik op mijn iPad 2 heb. Het stofje voelt hetzelfde aan, de Apple cover voelt misschien iets ruwer, maar deze trekt minder vuil aan heb ik het idee. Het is marginaal dunner maar ik heb wel het idee dat mijn prijzige iDevice (my Pwecious) zo goed beschermd is tegen stoten en krassen.
De functies zijn prima te noemen. Het magneetje in de cover werkt goed met de stand-by switch die in de iPad zit. Cover sluiten betekent ook meteen scherm uit en op stand-by. Datzelfde magneetje, wat in de flap zit die het verst van het scharnier is ook betrokken bij het opvouwen. Deze hecht zich aan een tegenpool van de magneet in de flap het dichtst bij het scharnier.
Aanhechting aan de iPad is ook goed zonder de backcover. Met backcover nog beter, maar daarover later meer. De afmetingen van het verbindende scharnier-stukje zijn hetzelfde als de Apple cover.
De binnenkant van de cover is van een stof dat zacht is maar het scherm ook enigszins schoonmaakt. Dit wordt mooi geïllustreerd doordat er 3 horizontale lijnen op het scherm zijn waar niet schoongemaakt is. Een keertje schuiven met de cover lost dit trouwens ook weer op.
De ondersteuning voor rechtop staan is prima, hij staat stabiel. Zelfs op bed of bank is het stevig. De bijna-plat-stand is ook goed.
Over de backcover:
Redenen dat ik de backcover heb gekocht zijn:
De lock, de lock is een uitsparing voor de smartcover aan de linkerkant. Het is een gootje die over het scharnier van de smartcover heen strekt en zo de smartcover op zijn plek houdt. Zo is valt de smartcover minder snel van de iPad af en vice versa ook niet (om het synchroon te houden). Simpel, maar erg functioneel.
De backcover is van plastic met een afwerking die op rubber lijkt. Het vergroot de grip wel aanzienlijk, ik kan de iPad schuin op tafel neerzetten tegen bijvoorbeeld mijn laptop aan, goed rechtop, en dan glijdt hij nog niet weg. Ondanks dat de iPad een verschrikkelijk dun apparaat is en dat erg fijn in de hand ligt, heb ik toch zo een wat beter gevoel als ik 'm vasthoud.
Verder zijn alle gaten netjes uitgespaard voor connector, smartcover, audio-jack, microfoon, power-button, lock-switch, camera en volumeknoppen.
Over de koop:
Eerst was er wat onduidelijkheid over of sommige accessoires op de iPad3 zouden passen. Ik heb besloten de gok maar te nemen, waardoor ik een hoes had die helaas niet paste. Daarover heb ik contact gehad met degene die de webshop runt en het was erg vriendelijk contact. Ik kon het probleemloos omruilen, gelukkig was het in de buurt (Hardenberg, OV). Sindsdien is de webshop ook herordend zodat alles netjes gecategoriseerd is voor iPad/iPad2 en iPad3. Na alles gepast te hebben heb ik nog een praatje gemaakt en een kop koffie gekregen. Prima service.
Conclusie:
Ik heb voor een klein deel van de Apple-prijs twee kwalitatief goede en functionele accessoires gekocht. Na een week gebruik zijn me ook nog geen nadelen aan het licht gekomen ten aanzien van kwaliteit.
Verdere info:
http://www.i-like.nu/webshop/
De webshop met alle accessoires. Lage verzendkosten!
Ook voor alle iPhone reparaties.
YouTube: Review: Namaak Smart Cover en backcover voor de iPad
Video-review van Tablets Magazine van dezelfde combinatie die ik heb besteld.
Facebook pagina met soms leuke winacties.
Foto's:

High-res fotos zijn te vinden in mijn Google picasa-album
Disclaimer: ik heb geen aandelen i-like.nu of ben op enige andere manier verbonden met deze webshop
ben gewoon tevreden klant
Het gaat om een oranje smartcover en een zwarte backcover voor de iPad3/New iPad/iPad 2012, gekocht bij i-like.nu:
- Smartcover op i-like.nu, allerlei kleuren, €14.95
- [url=http://http://www.i-like.nu/webshop/ipad-accessoires/new-ipad-accessoires/p-1/b3006--the-new-ipad--backcover.html]Backcover met lock op i-like.nu, allerlei kleuren, €14,95[/url]
De smartcover lijkt erg op de Apple smartcover die ik op mijn iPad 2 heb. Het stofje voelt hetzelfde aan, de Apple cover voelt misschien iets ruwer, maar deze trekt minder vuil aan heb ik het idee. Het is marginaal dunner maar ik heb wel het idee dat mijn prijzige iDevice (my Pwecious) zo goed beschermd is tegen stoten en krassen.
De functies zijn prima te noemen. Het magneetje in de cover werkt goed met de stand-by switch die in de iPad zit. Cover sluiten betekent ook meteen scherm uit en op stand-by. Datzelfde magneetje, wat in de flap zit die het verst van het scharnier is ook betrokken bij het opvouwen. Deze hecht zich aan een tegenpool van de magneet in de flap het dichtst bij het scharnier.
Aanhechting aan de iPad is ook goed zonder de backcover. Met backcover nog beter, maar daarover later meer. De afmetingen van het verbindende scharnier-stukje zijn hetzelfde als de Apple cover.
De binnenkant van de cover is van een stof dat zacht is maar het scherm ook enigszins schoonmaakt. Dit wordt mooi geïllustreerd doordat er 3 horizontale lijnen op het scherm zijn waar niet schoongemaakt is. Een keertje schuiven met de cover lost dit trouwens ook weer op.
De ondersteuning voor rechtop staan is prima, hij staat stabiel. Zelfs op bed of bank is het stevig. De bijna-plat-stand is ook goed.
Over de backcover:
Redenen dat ik de backcover heb gekocht zijn:
- Bescherming
- Lock
- Grip
De lock, de lock is een uitsparing voor de smartcover aan de linkerkant. Het is een gootje die over het scharnier van de smartcover heen strekt en zo de smartcover op zijn plek houdt. Zo is valt de smartcover minder snel van de iPad af en vice versa ook niet (om het synchroon te houden). Simpel, maar erg functioneel.
De backcover is van plastic met een afwerking die op rubber lijkt. Het vergroot de grip wel aanzienlijk, ik kan de iPad schuin op tafel neerzetten tegen bijvoorbeeld mijn laptop aan, goed rechtop, en dan glijdt hij nog niet weg. Ondanks dat de iPad een verschrikkelijk dun apparaat is en dat erg fijn in de hand ligt, heb ik toch zo een wat beter gevoel als ik 'm vasthoud.
Verder zijn alle gaten netjes uitgespaard voor connector, smartcover, audio-jack, microfoon, power-button, lock-switch, camera en volumeknoppen.
Over de koop:
Eerst was er wat onduidelijkheid over of sommige accessoires op de iPad3 zouden passen. Ik heb besloten de gok maar te nemen, waardoor ik een hoes had die helaas niet paste. Daarover heb ik contact gehad met degene die de webshop runt en het was erg vriendelijk contact. Ik kon het probleemloos omruilen, gelukkig was het in de buurt (Hardenberg, OV). Sindsdien is de webshop ook herordend zodat alles netjes gecategoriseerd is voor iPad/iPad2 en iPad3. Na alles gepast te hebben heb ik nog een praatje gemaakt en een kop koffie gekregen. Prima service.
Conclusie:
Ik heb voor een klein deel van de Apple-prijs twee kwalitatief goede en functionele accessoires gekocht. Na een week gebruik zijn me ook nog geen nadelen aan het licht gekomen ten aanzien van kwaliteit.
Verdere info:
http://www.i-like.nu/webshop/
De webshop met alle accessoires. Lage verzendkosten!
Ook voor alle iPhone reparaties.
YouTube: Review: Namaak Smart Cover en backcover voor de iPad
Video-review van Tablets Magazine van dezelfde combinatie die ik heb besteld.
Facebook pagina met soms leuke winacties.
Foto's:
High-res fotos zijn te vinden in mijn Google picasa-album
Disclaimer: ik heb geen aandelen i-like.nu of ben op enige andere manier verbonden met deze webshop
Thx voor review. Die cover van i-like.nu is dus beter dan de meeste ebay namaak smart covers als ik het goed begrijp. Ben nog wel benieuwd naar hoe goed de aanhechting is aan de iPad zoner de backcover. Ik begrijp dat die goed is, maar is die ook zo goed dat je de ipad kunt optillen aan de cover zoner dat de backcover aanwezig is. Dus optillen zoals in je laatste foto.
Toffe review van de smart cover. Thanks
Ook ik heb nog wat twijfels bij het aanschaffen van de meeste namaak covers. Ondanks dat er positieve verhalen de ronde gaan over deze versie van de cover, ben ik nog niet helemaal uit of ik een cover extra zal moeten gaan halen bij i-like.nu om af en toe af te wisselen van kleur.
In het bereik van de standaard kleuren bieden ze namelijk ook de zwarte en donkerblauwe covers aan in PU materiaal.. iemand ervaring met zwart of donkerblauw qua uitvoering? Het is jammergenoeg niet zo 1,2,3 te testen, sinds het origineel deze kleuren nooit in PU heeft gehad maar alleen in leer.
In het bereik van de standaard kleuren bieden ze namelijk ook de zwarte en donkerblauwe covers aan in PU materiaal.. iemand ervaring met zwart of donkerblauw qua uitvoering? Het is jammergenoeg niet zo 1,2,3 te testen, sinds het origineel deze kleuren nooit in PU heeft gehad maar alleen in leer.
Ik heb geen ervaring met de Ebay namaak-spullen. De iPad is met deze cover wel op te pakken zonder te vallen, maar dat is ook alles. Als je iets te onvoorzichtig bent dan gaat de zwaartekracht winnen. Ik zou 't niet doenOscar Mopperkont schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:48:
Thx voor review. Die cover van i-like.nu is dus beter dan de meeste ebay namaak smart covers als ik het goed begrijp. Ben nog wel benieuwd naar hoe goed de aanhechting is aan de iPad zoner de backcover. Ik begrijp dat die goed is, maar is die ook zo goed dat je de ipad kunt optillen aan de cover zoner dat de backcover aanwezig is. Dus optillen zoals in je laatste foto.
De andere kleuren waren uitverkocht maar een dezer dagen weer leverbaar. iirc dezelfde kleurenreeks als de smartcover (not sure)k5052 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:57:
Toffe review van de smart cover. ThanksOok ik heb nog wat twijfels bij het aanschaffen van de meeste namaak covers. Ondanks dat er positieve verhalen de ronde gaan over deze versie van de cover, ben ik nog niet helemaal uit of ik een cover extra zal moeten gaan halen bij i-like.nu om af en toe af te wisselen van kleur.
Haha, was ik ook niet van plan. Maar dan weet ik dat de magneten qua kracht dus inderdaad best in de buurt komen van het origineel. Daarmee kan het immers ook, maar ook daar geldt dat de zwaartekracht het gaat winnen als je iets te onvoorzichtig bentiichel schreef op maandag 04 juni 2012 @ 10:50:
Ik heb geen ervaring met de Ebay namaak-spullen. De iPad is met deze cover wel op te pakken zonder te vallen, maar dat is ook alles. Als je iets te onvoorzichtig bent dan gaat de zwaartekracht winnen. Ik zou 't niet doen
Verwijderd
Mijn ervaring met dit ding is dat de magneten waarmee de smartcover aan de iPad vastzit omennabij even strek zijn als de echte versie. De magneet die de cover in de driehoek moet houden is wel wat minder dan het origineel.
Lijkt me een verbetering op de SwitchEasy Canvas.Dracula schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:31:
Heeft er al iemand al ervaring met de switcheasy Exec folio case?
Verwijderd
Ziet er cool uit. Ik vond de canvas voor nieuwe iPad maar niets omdat er geen goede vouw was in de voorkant, dit is wel interessant. Is het al ergens in Nederland verkrijgbaar? Ik zal eens kijken of ik aan zo'n ding kan komen.
Hij zou deze week binnen moeten komen bij verschillende shops. Ik ga er denk ik 1 bestellen
Ik vind de nieuwe ook maar niets omdat die vouw mist en mijn ipad steeds weg zakt.
Ik vind de nieuwe ook maar niets omdat die vouw mist en mijn ipad steeds weg zakt.
Iemand ervaring met Pong cases? Zij beweren het signaal van je 3g 4g en wifi met minimaal 10x te versterken.
http://www.pongresearch.c...ads.html?___store=default
http://www.pongresearch.c...ads.html?___store=default
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Grappig dat je daar mee komt. Wired heeft namelijk onlangs een uitgebreide hardware test daarover geschreven.
Zie link
Zie link
Is er een winkel in NL die de STM Grip verkoopt?
Ohw.. ik begreep het dus verkeerd.. Deze case zorgt voor dezelfde resultaten als een naked iPad.. Bij andere cases kan je dus zomaar 60 to 70% aan signaal verlies krijgen..k5052 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:09:
Grappig dat je daar mee komt. Wired heeft namelijk onlangs een uitgebreide hardware test daarover geschreven.
Zie link
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Niet dat ik weet. Tenminste ik heb hem niet weten te vinden in NLCogency schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 19:23:
Is er een winkel in NL die de STM Grip verkoopt?