Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je, goedkoop en geen verzendkosten naar belgie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Gopal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:48:
Uiteindelijk ervoor gekozen om niet voor de Melkco te gaan. Ik heb bij Maroo de Aranga besteld, en gebruik gemaakt van de code die 2Dutch heeft voorzien!

Het heeft mij uiteindelijk €35,36 gekost. Nu nog een iPad bestellen :P
Persoonlijk vind ik die wel iets minder mooi als de Melkco (maakt je iPad een stuk lomper), maar het is natuurlijk wel leuk dat je tussen een heleboel verschillende dessins kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:45:
De rode smart cover is trouwens nu eindelijk binnen van Apple. Heeft even moeten wachten maar de dreun was op de deurmat te horen...

Vind het wel een beetje prijzig nu ik 'm aanvoel. 70€ is echt overpriced, ook al is het een Apple product.
Mocht je een rode smart cover willen, dan is die wel aan te raden. Kan geen minpunten noemen naast de hoge prijs.
[afbeelding]
Kheb nu een zwarte. Had achteraf bekeken wel liever een rode gehad. Past goe bij m'n zwarte achterkant.

Vind ze ook ferm overpriced, voor dat geld mocht er een stevige back bijgezeten hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 16:45

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Ben nieuw hier en weet niet of het al gemeld is maar bij de Xenos heb je een prima lederlook case waarmee je de iPad in 2 standen kunt zetten: type en movie modus. Deze kost slechts 9,95. Zowel het scherm als de achterkant zijn beschermd als de case dicht. Beetje het idee van een smartcover. Er staat op de verpakking dat deze voor de iPad 1 en 2 geschikt is maar ik kan uit ervaring melden dat de nieuwe iPad er prima in past.

[ Voor 16% gewijzigd door Tweakarim op 20-04-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Millgate schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:42:
Vandaag mijn Griffin Elan Sleeve binnengekregen via Amazon.co.uk (£9,45 maar het kan daar zelfs nog goedkoper).
In tegenstelling tot wat een medetweaker aangaf, past de iPad3 er exact in. Hij zit dus niet los in de sleeve en ruimte voor een smartcover is er zeker niet. De sleeve ziet er netjes uit en is gemaakt van keurig nepleer. Door aan de afsluitlip te trekken komt de iPad er weer gemakkelijk uit. Ik ben er superblij mee.
Na hoeveel dagen heb jij hem binnen gekregen? Die van mij had al binnen moeten zijn.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Tweakarim schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:52:
Ben nieuw hier en weet niet of het al gemeld is maar bij de Xenos heb je een prima lederlook case waarmee je de iPad in 2 standen kunt zetten: type en movie modus. Deze kost slechts 9,95. Zowel het scherm als de achterkant zijn beschermd als de case dicht. Beetje het idee van een smartcover. Er staat op de verpakking dat deze voor de iPad 1 en 2 geschikt is maar ik kan uit ervaring melden dat de nieuwe iPad er prima in past.
Dit is hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Remius schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 20:06:
[...]

Na hoeveel dagen heb jij hem binnen gekregen? Die van mij had al binnen moeten zijn.. ;(
Besteld op 7-4, in de brievenbus op 13-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang zoeken, uiteindelijk toch voor de originele Smart Cover gegaan, de donker grijze. :7

Ik vond de minimalische looks toch het mooiste op de nieuwe iPad. En de aluminium achterkant van de iPad is te mooi om te verstoppen, dan maar eventueel wat krasjes. Het blijft een gebruiksartikel. De binnenkant van de smart cover is trouwens fraaier dan gedacht, zachte microvezel in een wat lichtere kleur grijs. Top chique!

Afbeeldingslocatie: http://images3.beslist.net/beslist-images/40000/XLARGE/000/000/059/59852.png

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 11:29

jasjenl

Liab A Tymo

Vandaag heb ik de Belkin Cinema Folio with stand gekocht, in het zwart. In eerste instantie wilde ik iets met een keyboard, maar daar heb ik toch maar van afgezien. Deze hoes vond ik er nog wel netjes uit zien en bood alle mogelijkheden die ik zocht: variabele kijkhoek, een type stand en auto-wake magneten. Vooralsnog bevalt ie wel. Het gaat dus om deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:16
Millgate schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 18:42:
Vandaag mijn Griffin Elan Sleeve binnengekregen via Amazon.co.uk (£9,45 maar het kan daar zelfs nog goedkoper).
In tegenstelling tot wat een medetweaker aangaf, past de iPad3 er exact in. Hij zit dus niet los in de sleeve en ruimte voor een smartcover is er zeker niet. De sleeve ziet er netjes uit en is gemaakt van keurig nepleer. Door aan de afsluitlip te trekken komt de iPad er weer gemakkelijk uit. Ik ben er superblij mee.
Ik heb hem ook al een tijdje in mijn bezit. Ben er ook super blij mee! Mooi artikel voor (in mijn geval) 7 pond nog wat. :P

Had gelezen in de reviews dat de nieuwe iPad er met smartcover uitstekend in past. Ik vond hem ook al vrij klein ogen. Heb alleen nog steeds m'n iPad 3 niet. :(

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Laatst online: 29-09 09:00
Ik zit nog steeds te twijfelen aan of:
Belkin Snap Shield Secure iPad 3 Clear en de Apple Smart Cover iPad 2/3 Dark Grey

Of een switcheasy canvas.

De canvas maakt de ipad wel zwaarder maar is wel beter beschermd. Aan de andere kant ik was niet van plan met mijn ipad te gaan gooien :)

Keuzes keuzes. Lastig hoor

Iemand nog een goed advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51
Heb zelf destijds gekozen voor de coverbuddy met een apple smart cover omdat ik o.a. de canvas zoals jij aangeeft vrij dik vindt. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Dracula schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:19:
Ik zit nog steeds te twijfelen aan of:
Belkin Snap Shield Secure iPad 3 Clear en de Apple Smart Cover iPad 2/3 Dark Grey

Of een switcheasy canvas.

De canvas maakt de ipad wel zwaarder maar is wel beter beschermd. Aan de andere kant ik was niet van plan met mijn ipad te gaan gooien :)

Keuzes keuzes. Lastig hoor

Iemand nog een goed advies?
Ik heb de Belkin Snap shield en de donkergrijze Smart cover. Echt een prima combinatie. :) Heb hiervoor gekozen omdat ik de Smart cover er toch af haal als ik ermee bezig ben, en je klikt hem er toch op in 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Dat is ook de beste keuze, als je het mij vraagt. Zelf heb ik nu de Melkco (alles-in-een oplossing) for iPad 2 en ook mijn iPad 3 past er perfect in. Ik vind het alleen jammer dat de sleep-wake functie niet werkt, maar het zij zo. Als ik nog eens zou mogen kiezen, dan zou ik ook voor de optie; "Hardcase + Smart Cover (leer)" gaan.

[ Voor 19% gewijzigd door syltheboy op 22-04-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
J0ey schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:28:
[...]

Ik heb de Belkin Snap shield en de donkergrijze Smart cover. Echt een prima combinatie. :) Heb hiervoor gekozen omdat ik de Smart cover er toch af haal als ik ermee bezig ben, en je klikt hem er toch op in 2 seconden.
En als je hem mee moet nemen? in een sleeve ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Dracula schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:49:
[...]

En als je hem mee moet nemen? in een sleeve ofzo?
Jep, en dan in het laptop vak van m'n tas, dan kan die echt geen kant op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Welke sleeve heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Ik gebruik gewoon m'n laptop sleeve, dus geen specifieke voor de iPad gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Uiteindelijk toch maar de switcheasy canvas besteld. Als hij me niet bevalt haal ik alsnog een smartcover en een backcover.

Hopenlijk komt morgen zowel de hoes als de ipad binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Xeanor schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:35:
Ik had vanaf de eerste week dat ik m'n iPad 2 had een SwitchEasy Canvas eromheen gedaan. Daar was ik erg tevreden mee, de screenprotector die erbij zat vond ik ook werkelijk uitstekend. Uiteindelijk zaten in de 2 buitenste hoeken van de polycarbonate shell wel 2 scheurtjes, maar dat kwam denk ik omdat ik hem er zo vaak uit heb gehaald... ;) Verder maakte het mij ook weinig uit, het ging absoluut niet verder scheuren of loszitten of iets dergelijks.

Daarom... zojuist de nieuwe Canvas voor m'n iPad 3 besteld. :) Ben benieuwd, het nieuwe "systeem" voor de viewing angles lijkt me echt ideaal en ook wat steviger dan die "grooves" in de iPad 2 versie. Het weghalen van de latch vind ik ook ideaal. Wat mij betreft moet dit inmiddels echt de perfecte case zijn.
Dus, ik heb de nieuwe Canvas. Plus- en minpunten:

+ De nieuwe stand modus is 100x beter. Ze hebben rubberen voetjes bevestigd aan de hardshell case zodat het in iedere positie stevig blijft staan.
+ De sluiting. Hij blijft goed dicht zitten gewoon door de magneten. Veel fijner dan de "clasp" op de vorige versie.

- De sluiting. Bij de kleinste bewegingen van de voorkant gaat het wake/sleep mechanisme al werken. Als je er ook maar heel even tegenaan stoot terwijl hij op m'n bureau ligt hoor ik al meteen zo'n lock "klik" geluid. Als je 'm vast pakt en dat ding snel heen en weer beweegt klinkt het bijna als een machinegeweer. Hoe gevoelig dit is ligt natuurlijk aan de iPad zelf, maar maybe dat SwitchEasy er een bredere magneet in had moeten bouwen ofzo en dit te verhelpen was... Oh well, het werkt alsnog prima en ik heb toch het geluid meestal uit staan.Als dit gefixed zou zijn zou ik geen enkel minpunt kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 29-09 11:29

jasjenl

Liab A Tymo

Xeanor schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:48:
[...]
- De sluiting. Bij de kleinste bewegingen van de voorkant gaat het wake/sleep mechanisme al werken. Als je er ook maar heel even tegenaan stoot terwijl hij op m'n bureau ligt hoor ik al meteen zo'n lock "klik" geluid. Als je 'm vast pakt en dat ding snel heen en weer beweegt klinkt het bijna als een machinegeweer. Hoe gevoelig dit is ligt natuurlijk aan de iPad zelf, maar maybe dat SwitchEasy er een bredere magneet in had moeten bouwen ofzo en dit te verhelpen was... Oh well, het werkt alsnog prima en ik heb toch het geluid meestal uit staan.Als dit gefixed zou zijn zou ik geen enkel minpunt kunnen bedenken.
Het is natuurlijk niet alleen het klikgeluid dat hier dan een probleem is: dit betekent namelijk ook dat je iPad steeds weer even aan is geweest, wat me ook niet echt wenselijk lijkt... Overigens heeft de Belkin hoes die ik heb dit probleem ook wel een beetje, daar is het ook zo dat als je de hoes niet helemaal goed recht dichtklapt het lock mechanisme niet altijd werkt, omdat dan blijkbaar de magneet niet precies op de goede plek zit. Maaar over het algemeen functioneert het meestal wel ok, het is niet zo dat ie bij elk miniem tikje tegen de folio al weer de iPad wakker maakt. Als dat bij de SwitchEasy wel zo is, lijkt me dat toch vrij irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik heb de Maroo Mako inmiddels binnen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kwaliteit. Als ik tijd heb ga ik een paar foto's maken.

Enigste minpuntje is dat ik mijn stylus nergens goed kwijt kan.

ik heb nog een leren apple smart cover. Moet ik deze houden of verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Je kan hem beter even houden, om eerst te kijken hoe die Maroo Mako je gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 12:35
Heb vandaag mijn Belkin cinema folio binnen gekregen van echt nepleer. Heb hem bij bol.com vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2mwuz3d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/o07zwi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/55otnr.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/3142vt1.jpg

Ding voelt degelijk aan en de ipad zit er stevig in. De binnenkant is lekker zacht en hij blijft schuin ook stevig staan. Nu durf ik hem wel in tas te proppen om mee te nemen.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Dat ziet er prima uit, maar de iPad wordt er wel een stuk lomper door. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door syltheboy op 24-04-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 12:35
Zeker waar, er zit voor een hoesje behoorlijk wat gewicht aan vast. Dat is voor mij geen bezwaar dus ik ben er blij mee.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 18:56
Ik zoek ook een case voor mijn Ipad 3.

Deze gaf me iemand als tip? http://www.1dagactie.nl/

Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:11
Ik heb deze bullcase leren hoes al vanaf mijn iPad 1. Die gebruik ik nu nog voor de iPad 3 Echt een fijne hoes. Nu nog steeds te koop.

http://www.phonesandtable...ullcase-leren-elite-.html

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/458ipad_bullcase_leren_el.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/588ipad_bullcase_leren_el_tn.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door pinokkia op 24-04-2012 22:04 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
EvertonPride schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:04:

Doen?
Adviesprijs kan je met 100 korreltjes zout nemen, zal nooit 69€ zijn geweest.

Overigens wel geinige case, 360 graden draaien. Jammer dat het nep leer is. Verder weinig over te zeggen, geen merk , kwaliteit kun je dus weinig over zeggen. Ook matige foto. Dus echt veel valt er niet over te zeggen. Kan namelijk niet eens de voorkant zien.

Ik zou zeggen probeer het. Bevalt ie niet dan stuur je 'm terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Draakje5 op 24-04-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Hij is in ieder geval niet zo duur en lijkt een beetje op de Targus Versavu 360, welke wel van "echt" leer is.

Zelf ben ik niet zo kapot van Targus, omdat er nu (na enkele weken) al een laagje kunststof loslaat. Ik had hem eerst, maar m'n vader heeft hem van me gekocht. Het gaat om de Targus Premium Click-In Case en ik denk dat m'n vader er wel mee terug gaat.

Edit: Hier hebben ze de case van de dag-aanbieding voor 26 dollar, dus 70 euro lijkt me ook erg overdreven.

[ Voor 56% gewijzigd door syltheboy op 24-04-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

EvertonPride schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:04:

Doen?
Lijkt wel een aanbieding die bij DX nog goedkoper is... Niks mis mee maar geen 69 euro advies ;)
De aanbiedingen via die site gaan via een derde partij meestal: even controleren hoe het zit met de voorwaarden!

Edit: deze nonames staan op ebay voor 13 euro...

[ Voor 5% gewijzigd door HeyDude op 25-04-2012 08:43 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Dracula schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:35:
Uiteindelijk toch maar de switcheasy canvas besteld. Als hij me niet bevalt haal ik alsnog een smartcover en een backcover.

Hopenlijk komt morgen zowel de hoes als de ipad binnen
Goede keuze.

Ik heb de canvas intussen een week, en ben er erg tevreden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel beter dan de coverbuddy kan het niet denk ik, past gewoon perfect. De extra stukjes ter bescherming deoplaadopening en de koptelefoonopening zijn een mooie bonus .!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Deef_ schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:30:
[...]

Goede keuze.

Ik heb de canvas intussen een week, en ben er erg tevreden van.
De case inmiddels binnen maar mijn hemel wat stinkt dat ding.
Daarnaast is mijn ipad die verzonden zou zijn stiekum toch niet verzonden en ook niet meer op voorraad dus nu zit ik met een stinkende case en geen Ipad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:59
Dracula schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:29:
[...]

De case inmiddels binnen maar mijn hemel wat stinkt dat ding.
Daarnaast is mijn ipad die verzonden zou zijn stiekum toch niet verzonden en ook niet meer op voorraad dus nu zit ik met een stinkende case en geen Ipad :'(
Als je hem net eruit haalt stinkt het inderdaad heel erg. Gelukkig wordt het al snel minder. Ik ruik het nu alleen nog als ik m'n neus er tegenaan druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Na een paar cases geprobeerd te hebben ben ik uiteindelijk toch weer uit gekomen bij de Griffin Survivor waar de Ipad 3 ook perfect in past. De case is wel aan de prijs maar qua bescherming heb ik tot nu toe geen andere case gezien die zoveel bescherming bied.

Ik gebruik de Ipad vooral voor lezen in bed en dadelijk als we weer eens mooi weer krijgen wil ik ook buiten lekker kunnen lezen. Maar toch hield mij steeds iets tegen om de Ipad te pakken omdat het toch een ding van veel waarde is.

Ondanks dat de Griffin Survivor een lompe grote kast is valt het gewicht reuze mee en handige is dat door die dikke randen je de Ipad wel goed vast kan pakken. En ideaal is het 2de scherm waardoor je niet met screenprotectors hoeft te gaan stoeien, plus het voordeel dat de case spatwater dicht is.

Voor mij is dan ook het zien van het mooie design van de Ipad ondergeschikt aan het gebruik maar ik het zo zonde zou vinden om een bekraste en gedeukte Ipad in handen te hebben. Vandaar toch weer mijn keuze voor de Griffin case.

Voor degenen die hem niet kennen dan hier even de link http://store.griffintechnology.com/survivor-ipad-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel1966 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:39:

Ondanks dat de Griffin Survivor een lompe grote kast is valt het gewicht reuze mee en handige is dat door die dikke randen je de Ipad wel goed vast kan pakken. En ideaal is het 2de scherm waardoor je niet met screenprotectors hoeft te gaan stoeien, plus het voordeel dat de case spatwater dicht is.

Voor mij is dan ook het zien van het mooie design van de Ipad ondergeschikt aan het gebruik maar ik het zo zonde zou vinden om een bekraste en gedeukte Ipad in handen te hebben. Vandaar toch weer mijn keuze voor de Griffin case.

Voor degenen die hem niet kennen dan hier even de link http://store.griffintechnology.com/survivor-ipad-3
Koop je dan niet beter een kleine laptop. Zo lomp heb ik het nog nergens gezien. Wat een gedrocht :) Super jammervoor het design van je pod. Maar alsje dat inderdaad ondergeschikt vindt...
Dan toch liever de coverbuddy met cover van apple... Zo blijf je iets moois in handen hebben.
Ieder zijn ding natuurijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:16:
Koop je dan niet beter een kleine laptop. Zo lomp heb ik het nog nergens gezien. Wat een gedrocht :) Super jammervoor het design van je pod. Maar alsje dat inderdaad ondergeschikt vindt...
Dan toch liever de coverbuddy met cover van apple... Zo blijf je iets moois in handen hebben.
Ieder zijn ding natuurijk
Ik snap je opmerking even niet met koop dan beter een kleine laptop want een laptop is net nog onhandiger en kwetsbaarder. Net die combinatie van tablet met optimale bescherming vind ik ideaal dus zeker niet het gesleep van een laptop.

En tja voor mij is design inderdaad niet de rede dat ik een Ipad koop maar vooral het gebruik ervan want uiteindelijk is dat toch ook de hoofdzaak. Mij boeit dat niet zo dat anderen kunnen zien dat ik een Apple product heb want daarvoor is het geld mij te kostbaar om alleen te pronken.

Zondermeer is de kast lomp en misschien wel een gedrocht maar daarentegen is de functionaliteit gewoon optimaal, dit in tegenstelling tot al die covers die maar half bescherming bieden. De eigen flap van Apple vind ik b.v. een onding en heeft geen meerwaarde, zeker niet wanneer ik naar de prijs van vanaf 36 euro kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doelde op het mobiel zijn.

Ieder zijnkeuze he, das net prettig. Discussieren en in the end doe je toch lekker je eigen zin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:13:
Ik doelde op het mobiel zijn.

Ieder zijnkeuze he, das net prettig. Discussieren en in the end doe je toch lekker je eigen zin
Tja mobiel, eerlijk gezegd vind ik geen enkele laptop nu echt mobiel want wil je erop tikken zal je toch een ondergrond moeten hebben. Anderzijds zit dan weer het toetsenboardje in de weg wanneer je gewoon erop wilt lezen dus voor mij niet echt handig qua mobiliteit en de manier van gebruik.

Uiteraard ieder zijn keuze maar wat ik meer bedoelde te zeggen is dat je wel een mooi design kan hebben en wilt laten zien, maar als dat design dan teniet gedaan word door krassen en deuken dan is het floep weg design.

En tja daarbij gaat het mij ook weer te ver dat je constant moet opletten waar je je ipad neer legt met de angst dat er krassen op kunnen komen. Of dat je in bed een boekje leest en je constant moet wakker blijven zodat niet per ongeluk de ipad van het bed flikkert >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
Xeanor schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:06:
[...]

Als je hem net eruit haalt stinkt het inderdaad heel erg. Gelukkig wordt het al snel minder. Ik ruik het nu alleen nog als ik m'n neus er tegenaan druk.
Hmm dat is dan tenminste een positief puntje, wel een case die minder stinken gaat maar geen ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Had ik ook met de coverbuddy voor de ipad 3.
Die stonk ook heel erg toen deze uit de verpakking ging. Na een paar dagen was het wel zo goed als weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Draakje5 op 26-04-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Uiteindelijk ben ik niet op de aanbieding ingegaan omdat ik nog even verder wilde kijken.

Ik wil hem namelijk wel kunen neerzetten, hij moet beschermd zijn maar case moet niet te lomp ogen, deze misschien wat?

http://www.miniinthebox.c...n-vuur-zwart_p251955.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
EvertonPride schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:12:
Uiteindelijk ben ik niet op de aanbieding ingegaan omdat ik nog even verder wilde kijken.

Ik wil hem namelijk wel kunen neerzetten, hij moet beschermd zijn maar case moet niet te lomp ogen, deze misschien wat?

http://www.miniinthebox.c...n-vuur-zwart_p251955.html
De titel: 'beschermende pu lederen tas met standaard voor het ontsteken vuur ' :?

Als je budget niet te groot is dan is het wellicht iets. Anders zou ik een case nemen van een iets hogere prijsklasse, zien er vaak ook mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Heb je toevallig een link van een goede met mijn eisen? Het liefste niet meer dan 35-40 euro.

Zou helemaal fijn zijn als ik het zaterdag al ontvang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:06
Draakje5 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:39:
[...]

De titel: 'beschermende pu lederen tas met standaard voor het ontsteken vuur ' :?

Als je budget niet te groot is dan is het wellicht iets. Anders zou ik een case nemen van een iets hogere prijsklasse, zien er vaak ook mooier uit.
Voor de Kindle Fire dus :P website word gewoon getranslate door google translate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
SwitchEasy Canvas: heeft meerdere kijkhoeken. Is van Canvas maar wellicht iets lomper (lees dikker) dan die pu lederen case omdat deze een hard cover heeft waar nog eens een stuk canvas op zit.
YouTube: Review - Switcheasy Canvas for iPad 3 ( The New iPad )

Mophie Workbook: Slanker dan de Canvas, een (lederen?) case met meerdere kijkhoeken. Wellicht dat deze lomp is als je de flap achterom wilt vouwen, dat weet ik niet precies.
YouTube: New Mophie Workbook Case for iPad 3 - Review

X-doria Dash of SmartStyle.
YouTube: New iPad case, ipad 3 case - X-Doria SmartStyle cover

Belkin Trifold folio. Wat kaal maar wel slank. Kan in verschillende stands.
YouTube: Belkin Verve Folio for iPad 2 - Review

Griffin Elan folio slim. Ook slank, folio dus geen echt leder. Kan volgens mij niet in een stand positie.
YouTube: Elan Folio Slim Case for iPad 2 from Griffin Technology (Review)
Nilsepils schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:45:
[...]

Voor de Kindle Fire dus :P website word gewoon getranslate door google translate :P
Haha oke. Mijn eerste vraag wat is de Kindle Fire, maar ik ben erachter gekomen dat dit een tablet van amazone is..

[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 26-04-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
Thanks voor de uitleg!

Dan zou ik voor deze kunnen gaan,

http://www.appelhoes.nl/W...orkBook-iPad-3-Black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik nou al enige dagen de coverbuddy in combi met de smartcover. Ben tevreden, enkel jammer dat de smartcover nu niet meer aan de achterkant blijft hangen omdat die smartcover niet magnetisch is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Smartcover niet magnetisch?

Oh ik zie al wat je bedoelt, dat de smart cover niet aan de achterkant blijft hangen door de case.

Wat ik altijd doe als ik een spel speel, is de smart cover omvouwen zodat deze opgevouwd aan de bovenkant hangt. iPad wel draaien dan natuurlijk.

[ Voor 102% gewijzigd door Draakje5 op 27-04-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Xeanor schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:48:
Dus, ik heb de nieuwe Canvas. Plus- en minpunten:

+ De nieuwe stand modus is 100x beter. Ze hebben rubberen voetjes bevestigd aan de hardshell case zodat het in iedere positie stevig blijft staan.
+ De sluiting. Hij blijft goed dicht zitten gewoon door de magneten. Veel fijner dan de "clasp" op de vorige versie.

Helemaal mee eens. Ik ben er erg tevreden mee en vind het een erg nette cover om te zien. De rubberen voetjes waren me nog niet opgevallen.
Wat trouwens nog een minpuntje is (en dat hebben meerdere cases) is dat de binnenkant van de klep nogal wat stof aantrekt als je deze omklapt.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 27-04-2012 12:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:15:
Smartcover niet magnetisch?

Oh ik zie al wat je bedoelt, dat de smart cover niet aan de achterkant blijft hangen door de case.

Wat ik altijd doe als ik een spel speel, is de smart cover omvouwen zodat deze opgevouwd aan de bovenkant hangt. iPad wel draaien dan natuurlijk.
Ja verkeerd verwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-09 21:51
Iemand ervaring met beschermfolie voor de achterzijde van de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-09 22:16
Kaspers schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:29:
Iemand ervaring met beschermfolie voor de achterzijde van de iPad?
Ja, het is lastig aan te brengen en beschermd uiteraard uitsluitend tegen krassen, ik zou aanraden voor een Snapshield of coverbuddy te kiezen (deze zijn echt heel dun en je hebt er geen last van tijdens het gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor mijn iPhone heb ik een SwitchEasy Vulcan waar ik zeer tevreden mee ben,

Voor een iPad3 zoek ik een soortgelijke 'bumper' om de achterkant en randen te beschermen.
Wat ik in de verschillende topics heb kunnen vinden komt dit neer op een Belkin Grip Vue. Maar het lijkt erop dat deze alleen geschikt is voor een iPad1. Is er iemand die deze Grip Vue gepast heeft op een iPad3?

Als alternatief voor de Belkin Grip Vue heb ik een 'Kolay' gevonden. Ziet er goed uit en niet duur. Jammer dat er (nog?) geen uitvoering is zonder de 'smart cover' uitsparingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
LeGato23 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:46:
Voor mijn iPhone heb ik een SwitchEasy Vulcan waar ik zeer tevreden mee ben,

Voor een iPad3 zoek ik een soortgelijke 'bumper' om de achterkant en randen te beschermen.
Wat ik in de verschillende topics heb kunnen vinden komt dit neer op een Belkin Grip Vue. Maar het lijkt erop dat deze alleen geschikt is voor een iPad1. Is er iemand die deze Grip Vue gepast heeft op een iPad3?

Als alternatief voor de Belkin Grip Vue heb ik een 'Kolay' gevonden. Ziet er goed uit en niet duur. Jammer dat er (nog?) geen uitvoering is zonder de 'smart cover' uitsparingen.
Een snapshield voldoet aardig aan je beschrijving en lijkt ook sterk op de laatste link die je aangeeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.tuaw.com/media/2011/06/belkinsnapsheild-1307807500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
Gopal schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 11:48:
Uiteindelijk ervoor gekozen om niet voor de Melkco te gaan. Ik heb bij Maroo de Aranga besteld, en gebruik gemaakt van de code die 2Dutch heeft voorzien!

Het heeft mij uiteindelijk €35,36 gekost. Nu nog een iPad bestellen :P
Zo, die iPad is eindelijk binnen. Gisteren gehaald (een maand eerder dan de bedoeling was :P). Nu moet ik die case nog binnen krijgen!
De PayPal verwerking duurde wat langer dan verwacht, dus Maroo moet mijn bestelling nog verwerken. Ach ja, dan maar genieten van mijn naakte iPad :+

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een maand deze cover te gebruiken voor mijn nieuwe iPad ben ik nog steeds erg tevreden. De cover blijft erg mooi van de buitenkant, er komen geen rare vouwen in en hij werkt zeer fijn. De problemen die v1 van de cover had, zijn bij v2 die ik heb ontvangen volledig verdwenen. Het valt me nu pas op dat er niet echt een dergelijke cover in de eerste post van dit topic staat. Misschien een tip voor de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Crosspost:

Lig lekker in de zon..iPad dus ook..ineens: this iPad needs to cool down :+

Uit de hoes gehaald en naar binnen met 't ding...en rustig verder werken op de niet zo bakplaterige iPad 1 :)

Tijd voor een iPadhoes met waterkoeling!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Belkin Snap Shield Secure besteld samen met de Smart Cover lichtgrijs voor mijn witte ipad 3th gen. Ben benieuwd! Maak wel fototje als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Iemand ervaringen met de MacAlly bookstand voor de iPad 2/3 ?
Afbeeldingslocatie: http://www.ipodhoes.nl/media/catalog/product/cache/1/image/378x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/a/macally-bookstand-case-voor-apple-ipad-2-blauw_1.jpg

Ik had eerst de PixelSkin HD van Speck op het oog...
Afbeeldingslocatie: http://gadgetsin.com/uploads/2012/04/speck_pixelskin_hd_wrap_ipad_3_case_1.jpg
maar na wat youtube films zie ik daar toch maar vanaf...

[ Voor 9% gewijzigd door Spam op 01-05-2012 16:42 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige maand mijn eerste iPad 2 gekocht. Heb toen een hoes gehaald bij de Hema, voor 15 euro wou ik hem wel proberen. Maar hij was te dik om in de hand te houden. Toen heb ik een silicone hoes besteld bij buyincoins. En deze ligt wel lekker in de hand :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Heb de Belkin snapshield secure gehaald.
Relaxte cover is dat!
Mooi dun en een magneet aan de achterkant om je smartcover tegenaan te klikken.

Vouw 'm zelf trouwens ook vaak dubbel die smartcover, maar voor die 3 euro extra toch maar de magneetversie meegenomen.

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 02-05-2012 14:19 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 23:22
Zojuist ontvangen:

http://www.i-like.nu/webs...a--ipad-2-smartcover.html

Zwarte smartcover voor de prijs van € 16,95 inclusief verzendkosten.

Plus daarbij

http://www.dressmymac.nl/...iPad-3-Black-p-16932.html

Switcheasy coverbuddy zwart voor bescherming van de achterkant van de Ipad.

Kwaliteit van de coverbuddy is uitstekend te noemen op het eerste gezicht en daarbij is het materiaal plezierig vasthouden.

De kwaliteit van de budget smart cover is helaas wat minder, rolt (nog) stroef op. De magneten zijn niet zo sterk, originele cover kan je vasthouden met de Ipad eraan zonder dat deze er direct afdonderd. Hier kan dat ook maar in mindere mate. Materiaal voelt wel degelijk aan en dan met name de binnenvoering, soort van microvezel.

Auto lock en wake up function werkt perfect overigens, dus voor dat geld zeker geen miskoop.

Tijd zal het wel leren hoe lang het fatsoenlijk blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:20
Ik ben op zoek naar een simpele sleeve voor mijn (new) iPad. Er zit een smartcover op en de sleeve hoeft dus geen stand te hebben oid. De iPad gebruik ik altijd thuis en smartcover is daaom prima, maar de enkele keer dat ik hem bijv. op reis meeneem, vind ik het toch wel fijn als er iets meer bescherming is.

Voor mijn Kindle heb ik een hele simpele sleeve bij de Hema gekocht, deze hebben ze alleen niet in iPad formaat:

Afbeeldingslocatie: http://img.hema.nl/products/laptop-opberghoes-39604775-extralarge.jpg

Hebben jullie tips voor zoiets? Ik heb die sleeves van Manon Garritsen voorbij zien komen hier. Die vind ik erg mooi, maar voorlopig net iets te prijzig, voor die enkele keer dat ik die sleeve gebruik.

[ Voor 4% gewijzigd door pelt op 02-05-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
pelt schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:44:
Ik ben op zoek naar een simpele sleeve voor mijn (new) iPad. Er zit een smartcover op en de sleeve hoeft dus geen stand te hebben oid. De iPad gebruik ik altijd thuis en smartcover is daaom prima, maar de enkele keer dat ik hem bijv. op reis meeneem, vind ik het toch wel fijn als er iets meer bescherming is.

Voor mijn Kindle heb ik een hele simpele sleeve bij de Hema gekocht, deze hebben ze alleen niet in iPad formaat:

[afbeelding]

Hebben jullie tips voor zoiets? Ik heb die sleeves van Manon Garritsen voorbij zien komen hier. Die vind ik erg mooi, maar voorlopig net iets te prijzig, voor die enkele keer dat ik die sleeve gebruik.
Een Xtrememac zipper past perfect icm de smartcover.

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimage.org/6o1bzf815/Xtreme_Mac_Nylon_voor_i_Pad_3.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Fenergy op 02-05-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMantis
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-01-2024
Vandaag mijn STM Grip iPad 3 case ontvangen (in zwart).
Zie hier voor een goede review, bespaart mij de moeite foto's te nemen :)
Ik heb hem nog niet zoveel in de handen gehad maar hij is licht, voelt fijn aan en is stabiel (in de review video lijkt hij nogal wobbly, is het misschien wel als je de toetsenbordpositie gebruikt, maar hij zal niet omvallen). Heb hem via Radtech besteld met 20% korting (een oude kortingscode is nog altijd actief). Binnen een week ontvangen voor omgerekend iets van 35 euro incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002

[afbeelding]

Als je een beetje handig bent maak je zon ding voor 5 euro:
http://jolioriginals.com/

Koop wat (nep) leer, lijm er vilt tegenaan, aan elkaar stikken en kloar...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
Het duurde bij mij allemaal wat te lang met de levering van 'de new ipad'. Dus ik heb mijn bestelling maar geannuleerd en iets anders gekocht. Ik had geen zin om 3 maanden op een iPad te moeten wachten (kon alleen bij bol.com bestellen ivm cadeaubonnen).

Ik had al wat accessoires gekocht waar ik dus niets meer aan heb. Een mooie Griffin Elan Sleeve van PU-leer en deze smartcover en backcover: LuPo in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming". Mocht er iemand zijn die hier al naar op zoek was neem dan ff contact op via DM.

[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 03-05-2012 08:31 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:23

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Misschien wel een interessante link. Wirecutter bespreekt een aantal cases.

Eigenlijk heb ik wel interesse in de Joy Factory SmartSuit3, maar aangezien die niet in Europa leverbaar lijkt haak ik af. Bijna het dubbele betalen om het in NL geleverd te krijgen is mij van de zotte. Dan toch maar weer mijn focus leggen op de Dodo Case. Weer heel anders, maar wel leuk.

[ Voor 52% gewijzigd door ma9ma op 03-05-2012 12:31 ]

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:21
Zo mijn ipad3 onherkenbaar gehuld in de Griffin Survivor...

Helaas gaat functionaliteit boven het mooie uiterlijk van de iPad3...

Mijn iPad gaat dagelijks mee in de rugzak op de motor of openbaar vervoer dus kan wel wat bescherming gebruiken...

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
Livia schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:34:
Over de dock: ik heb bij de Xenos een schildersezeltje gekocht (naar een tip op een ander forum) voor €1,80 die ik ga gebruiken als dock e.d. Ziet er (imho) grappig uit en kost veeeeuuul minder ;)
Ondertussen heb ik drie Xenos filialen bezocht en drie andere gebeld; De mini-schildersezel van Eur 1,79 is bij desbetreffende Xenos filialen helaas overal uitverkocht en kan niet meer nabesteld worden.
Iemand nog zo'n mini-schildersezeltje over? Ik neem 'm graag van je over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:55
Ik heb onlangs voor mijn iPad 3 een Saddleback Leather Large Gadget Sleeve aangeschaft. De iPad past hier perfect in combinatie met de smart cover. In het begin is het leer nog een beetje stug, maar het past nu perfect :). De kwaliteit van de sleeve is echt subliem, en ik denk niet dat je voor dit geld een betere kwaliteit leren sleeve kan krijgen.
Tevens geweldige support, verzendkosten waren wat aan de hoge kant, dus even gemaild en zonder problemen een lagere shipping rate gekregen. Helaas kwamen er nog wel douane kosten overheen, maar dat was ingecalculeerd.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/23uyagg.jpg

EDIT: Sorry voor de brakke iPhone 4 kwaliteit foto :)

[ Voor 35% gewijzigd door VeeGee op 04-05-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

2Dutch schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:27:
Crosspost:

Lig lekker in de zon..iPad dus ook..ineens: this iPad needs to cool down :+

Uit de hoes gehaald en naar binnen met 't ding...en rustig verder werken op de niet zo bakplaterige iPad 1 :)

Tijd voor een iPadhoes met waterkoeling!
Heb het met de iPad 1 ook regelmatig in de zon gehad hoor.. ding trekt gewoon aardig wat warmte aan en produceert zelf ook warmte.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de ervaringen met de smartcovers van $13/€10 bij dealextreme? Zelfde als die van Apple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
LeGato23 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:46:
Exirion schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:54:
Uiteindelijk viste ik onder een berg een Belkin Grip Vue voor iPad 2 vandaan en die blijkt helemaal perfect om de iPad 3 heen te passen. Ziet er puik uit, zonder matte plekjes of lelijke randjes die ik bij sommige andere (net zo dure) hoesjes zie, dus dik tevreden :)
Inmiddels heb ik zelf ook een transparante Belkin Grip Vue voor iPad2 aangeschaft en hij past inderdaad perfect om een iPad3. Precies zoals ik hoopte zijn hiermee de achterkant en ook de randen rondom beschermd! Ik ben er achter gekomen dat veel accesoires voor een iPad2 ook prima passen op een iPad3, ondanks dat de specs van een leverancier vaak aangeven dat het product niet geschikt is voor iPad3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Laatst online: 18:56
Ik gebruik de Moshi Concerti cover sinds een paar dagen en ik moet zeggen dat hij echt 10x fijner is dan mijn oude SwitchEasy Canvas cover...Hij voelt veel robuuster aan en ligt heerlijk in de hand vanwege de suede cover.

Afbeeldingslocatie: http://www.caseswill.com/images/v/201111/moshi-concerti-folio-microfiber-case-for-ipad-2-p13218448650.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door kellhus op 07-05-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:25
kellhus schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:01:
Ik gebruik de Moshi Concerti cover sinds een paar dagen en ik moet zeggen dat hij echt 10x fijner is dan mijn oude SwitchEasy Canvas cover...Hij voelt veel robuuster aan en ligt heerlijk in de hand vanwege de suede cover.

[afbeelding]
Binnenkort ben ik van plan om eveneens een iPad 3 aan te schaffen. Uiteraard herhaalt zich het hele gedoe mbt. welke hoes, cover, etc te gebruiken. De cover die jij laat zien, ziet er goed uit. Heb op amazon.co.uk een mooie prijs gevonden. Nu is mijn vraag, gebruik jij deze cover nog in combinatie met iets anders? Ik vraag dit, omdat het lijkt (het is niet heel erg goed te zien) alsof men voor de ipad op de foto's op amazon.co.uk nog gebruik maakt van een soort backcover. http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1336380795&sr=8-2. Ik neem aan dat het geen probleem is dat de cover officieel voor de ipad 2 is gemaakt?

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Net binnen gekomen via FedEx. Incipio Lexington for iPad (3rd-Gen): http://www.ilounge.com/in...xington-for-ipad-3rd-gen/

De leverancier stuurde me in eerste instantie de verkeerde cover. (zonder auto wake functie). Nu hebben ze een nieuwe verzonden dus heb er twee. Mochten er mensen zijn die interesse hebben, stuur even een DM en we komen er wel uit. (is ongeopend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Laatst online: 18:56
alexander1685 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Binnenkort ben ik van plan om eveneens een iPad 3 aan te schaffen. Uiteraard herhaalt zich het hele gedoe mbt. welke hoes, cover, etc te gebruiken. De cover die jij laat zien, ziet er goed uit. Heb op amazon.co.uk een mooie prijs gevonden. Nu is mijn vraag, gebruik jij deze cover nog in combinatie met iets anders? Ik vraag dit, omdat het lijkt (het is niet heel erg goed te zien) alsof men voor de ipad op de foto's op amazon.co.uk nog gebruik maakt van een soort backcover. http://www.amazon.co.uk/B...TF8&qid=1336380795&sr=8-2. Ik neem aan dat het geen probleem is dat de cover officieel voor de ipad 2 is gemaakt?
De binnenkant waarop jij doelt is een siliconenbehuizing waar je de iPad instopt. Deze behuizing is gewoon een onderdeel van de case, ik gebruik verder niets anders erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:25
kellhus schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:05:
[...]

De binnenkant waarop jij doelt is een siliconenbehuizing waar je de iPad instopt. Deze behuizing is gewoon een onderdeel van de case, ik gebruik verder niets anders erbij.
Oké, dat scheelt weer in de kosten. Bedankt voor de informatie.

Edit: Nog even een kleine addendum. Inmiddels vond ik op amazon.co.uk dezelfde cover, maar dan volgens de omschrijving specifiek voor de ipad 3. Begrijp ik goed dat jij echter de versie voor de ipad 2 gebruikt?

[ Voor 23% gewijzigd door Meister Sachs op 07-05-2012 14:14 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die de iPad gebruiken zonder enige cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 08:02
Jazeker, ik gebruik alleen deze voor mijn iPad 1 en een soortgelijke voor mijn new iPad, verder niets. Van geen enkel hoesje wordt de iPad mooier vind ik. Voor vervoer gebruik ik een tasje van Waterfield.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
En dan heb je drie stepen op je ipad scherm door de apple smart cover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:08:
Ja, dat heb ik ook. Is dit schadelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:20
Draakje5 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:08:
Vrij irritant ja. Heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:52

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is toch gewoon stof? Je veegt het in elk geval zo weg. Niet zo bang zijn voor een vies schermpje en als een neuroot gaan poetsen, het is een gebruiksvoorwerp, geen kunstwerk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eivissa100
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 09:58
Beste en mooiste oplossing tot nu toe vind ik Choixx wake up folio. O.a. bij Computerland gezien.
Wat vinden jullie ervan?
Voor mij is design en het feit dat hij heel dun moet zijn, het belangrijkste. Op de site van Cooler Master (de producent) staat dat hij ook voor iPad 3 geschikt is.
Andere voorstellen die hierin pasen?
YouTube: Cooler Master Choiix Wake Up Folio iPad 2 Smart Case Review

[ Voor 10% gewijzigd door eivissa100 op 08-05-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Vind dat ook een prima oplossing, goedkoop en functioneel. Ben er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Zo, die matte screen-protector van Artwizz heb ik maar weer van m'n iPad 3 af gehaald en er meteen een heldere van Belkin op geplakt. Die vind ik echt 10x beter, want de beeldkwaliteit viel met de matte flink tegen doordat het korrelig (bijna pixelig) werd.

Dat is bij de heldere gelukkig totaal niet het geval. Inmiddels is dit de 4e screen-protector in iets langer dan 1 maand en ik ben "bijna" tevreden. Je kan hem er nooit perfect op krijgen (ten minste, dat is mijn ervaring), dus je moet eens tevreden zijn en met een stylus vind ik het een stuk veiliger werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Die Moshi Concerti cover ziet er mooi uit. Past een iPad3 er ook gewoon in?

Het liefste zoek ik een soortgelijk model met siliconen omhulsel voor de iPad3. Ik moet zeggen dat de Moshi Concerti cover aan mijn meeste wensen voldoet. Al heb ik liever een model met een clipje als ik die elastieken band bij dit soort covers zie ben ik altijd bang dat de rek er na 6 maanden uit is.

Op dit moment heb ik deze voor mijn iPad1 (in het zwart). De iPad3 past er wel in. Al zit ie wat losjes, maar omdat de rubberen case er helemaal omheen loopt zit ie nog stevig.
De Navjack Executive Planner Afbeeldingslocatie: http://static-l3.blogcritics.org/11/01/08/151309/NJ-iPad-Planner-White-Stand-LL.jpg.

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 08-05-2012 18:06 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:48:
Heb zelf destijds gekozen voor de coverbuddy met een apple smart cover omdat ik o.a. de canvas zoals jij aangeeft vrij dik vindt. Werkt perfect.
Ook een besteld, de kleur pas bij mijn lime groen smart cover.
https://appelhoes.securea...erBuddy-iPad-3-Green.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat ik met de ROOCASE Executive Leather Case wel redelijk in de buurt kom van wat ik zoek. Ruimte voor wat andere zaken (o.a. stylus) en als je wil kan je ipad met cover en al er gewoon uit halen .

Afbeeldingslocatie: http://www.roocase.com/DataImage.ashx/10536296/680/515

Of weet iemand nog iets soortgelijks met een volledig siliconen omhulsel voor de ipad3?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Even tussendoor... Ik heb de TwelveSouth case nu een aantal weken/maand en ik kan hem meer dan aanraden voor iedereen die nog een goede case zoekt.

Wel is het zo dat ik me afvraag hoe vaak je de boel kan buigen (dubbelvouwen), het klinkt gewoon niet goed als je dat doet... Maar tot nog toe geen defecten gesignaleerd en ben ik er meer dan tevreden over. En zo vele andere

De prijs is er zeker naar maar je krijgt er idioot veel voor terug (qua design/kwaliteit/gebruiksgemak/sterkte).

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Op gebruiksgemak scoort die twelvesouth wel een dikke 1 bij mij hoor. Veels te lomp voor dagelijks gebruik. Het is meer iets om 'm in te vervoeren als een tas oid.

[ Voor 20% gewijzigd door Draakje5 op 10-05-2012 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 10:26

Crazy D

I think we should take a look.

Ik was ook erg tevreden over de bookbook maar kon geen goede stand vinden m te typen in landschap mode. Daarom een andere cover gekocht, wel jammer want ik vind m nog steeds de gaafste cover, en kevert veel leuke reacties op als je daarmee ergens publiek wat zit te lezen, iedereen komt toch even gluren of het een oud boek of toch een modern device is :)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rdii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17

[afbeelding]

Ik heb een belkin van bol.com voor 19 euro gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.rdstatic.com/prodimg/doc116402/p0057949-belkin-pleated-sleeve-beschermhoes-voor-ipadipad-2-zwart_400x400.jpg

Er zit een bescherm rand onder de rits, dus daarmee komt je iPad nooit in aanraking. Voorkant zit nog een vakje waar ik mijn microvezeldoekje in stop, werkt perfect.

Afbeeldingslocatie: http://www.cravingtech.com/blog/wp-content/uploads/2010/07/BelkinPleatedSleeveReviewinterior.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Die Belkin sleeve heb ik ook al sinds de eerste iPad. Doet nog steeds goed zijn werk bij de derde generatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:28
Raimon89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:48:
Goeie deal hier, smart cover en back cover voor ong. 15 euro incl. verzenden:

http://www.ebay.co.uk/itm...m1497.l2649#ht_6912wt_950
Deze laatst ook besteld, perfect! Smartcover is bijna niet van echt te onderscheiden.

Heb alleen verkeerde backcover gekregen (een witte) terwijl ik een transparante had besteld. Maar de verkoper zou een nieuwe opsturen heeft ie mij beloofd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
ThinkPadd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:17:
[...]

Deze laatst ook besteld, perfect! Smartcover is bijna niet van echt te onderscheiden.

Heb alleen verkeerde backcover gekregen (een witte) terwijl ik een transparante had besteld. Maar de verkoper zou een nieuwe opsturen heeft ie mij beloofd :)
Deze smartcover heb ik ook besteld een paar weken geleden. Ziet er inderdaad net echt uit. Toch een paar minupunten:
- Het maakt de iPad een stuk zwaarder naar mijn idee (dit is bij de originele smartcover een stuk minder)
- De binnenkant heeft geen microfiber, waardoor er een hoop zooi op het scherm beland + de afdrukken van de strepen goed zichtbaar zijn.

Maar goed, voor 9 euro is het wel te doen. Gaat er mij meer om dat ik de iPad neer kan zetten.
Pagina: 1 ... 29 ... 42 Laatste